Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:31
Nitrambabo schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 08:48:
[...]

Maar aan de andere kant, wordt zijn wens niet pas na de mayhem vote gewilligd? Dus dan zouden de Grim Bastards pas na Jax zijn dood worden gepatched.

Uiteindelijk zal het wel een schok en een verassing worden Sutter kennende.
die bylaw zou idd volgens mij pas geschrapt worden nadat de mayham vote ingewilligd is, dus dat zou te laat zijn ;)

En verassing zou idd trouwens een hele verrassing zijn ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Nobby schreef op donderdag 04 december 2014 @ 00:59:
En Jax heeft toch nog een kopie van het manuscript van zijn vader...
Waar wel een deel uit is gehaald door Gemma toch? :X

Ik verwacht dat Jax gewoon alles voorbereid heeft op óf een enkeltje gevangenis óf een mayhem: Nero heeft zijn kids al onder de hoede, wapenstuff wordt geregeld zodat de club kan blijven bestaan (al verbaast het me niets dat heel de club eraan gaat), en door de lijken van Gemma en Unser zo te laten liggen + een moord opgebiecht tegenover andere presidenten zie ik maar 2 opties eigenlijk. Jax heeft het namelijk telkens over "zooi opruimen" afgelopen aflevering, maar is dat bij hemzelf (lijken + moord op Jury) vergeten.

Of mijn eerdere idee (vergelijking met The Shield, dus niet lezen als je die nog wil gaan kijken):

spoiler:
Alles valt uiteen omdat leden van de club opgepakt of vermoord worden en uiteindelijk blijft Jax alleen over zonder iemand om zich heen.

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:10
Iemand #13 al gezien? :P
(ik ga morgen kijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Yup! Zojuist klaar... Dacht dat er 14 episodes zouden zijn, maar dit is clearly the end. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:54
:'(

Alsof je een boek uit hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Was al duidelijk natuurlijk, maar toch.. wat een einde zeg ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Wat een kut einde.

Bah.

Zwaar leeg gevoel nu.

Ook dat laatste shot voor de vrachtwagen is zo fake.

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrambabo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-06 20:35
Te voorspelbaar en dat laatste shot is echt diep triest zo slecht. Heel jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:54

Elvhenk

/me hartje GO

Nou waar is stichting korrelatie als je hem nodig hebt...
Ik voelde 'm al aankomen, maar toch een passend einde.

[ Voor 33% gewijzigd door Elvhenk op 10-12-2014 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Niks kut einde. Dit was een meesterlijke afsluiting! Het laatste kwartier, tranen, kippenvel, een gevoel van leegheid.... die kraaien ook zo mooi... maar wat was het een mooie rit, 7 seizoenen lang.

“Doubt thou the stars are fire;
Doubt that the sun doth move;
Doubt truth to be a liar;
But never doubt I love.”

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Het is een meesterlijke serie, voor mij de beste die ik ken, maar het einde was voor mij zeer teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 07:38
Niku schreef op woensdag 10 december 2014 @ 19:02:
Het is een meesterlijke serie, voor mij de beste die ik ken, maar het einde was voor mij zeer teleurstellend.
Idd, hoewel het wel erg duidelijk was dit het zo zou eindigen.
Vond overigens wel dat iedereen wel heel makkelijk uit de weg kon worden geruimd opeens.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vond de laaste 10 minuten vooral kwalitatief erg matig.
De kraaien waren erg nep, evenals de laaste seconden van jax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Dat bloed dat geabsorbeerd wordt door het brood was een beetje veel van het goede.
FIJN dat Jax vroeg aan de homeless lady wie ze dan was, en FUCK dat we het nog steeds niet weten. 8)7
En waarom de volle seconde inzoemen op dat vage broodje (hetzelfde als die aan het eind??) en dat half volle flesje. Schiet mij maar lek hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

serie is af. Goed einde sutter.

is toch duidelijk dat the homeless lady the reaper moet voorstellen ?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2014 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Brood van die zwerver matchte met het brood met bloed van Jax z'n hoofd, vandaar de close-up vermoed ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Niku op 10-12-2014 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veel jezus symboliek gewoon. Brood & wijn / brood & bloed / jax zijn open armen op het einde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 19:28:
serie is af. Goed einde sutter.

is toch duidelijk dat the homeless lady the reaper moet voorstellen ?
Nee, was bij mij geen seconde opgekomen. :?
Ik had ook niet gedacht aan de reli betekenis van brood en wijn. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ze hintte overigens wel naar het zijn van de reaper. Ze zei toch iets van 'it is time'? Link naar het christendom zie ik niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jax is een martyr die zich opoffert om de zonden van hem en de club kwijt te schelden.

Homeless lady is the reaper want ze was telkens daar als er iets belangrijk gebeurde, de dood die om de hoek lonkt zeg maar. In de laatste aflevering v s1 geeft ze hem zelfs al dat deken maar hij zegt dan dat hij daar nog niet klaar voor is, wat hij nu dus wel was.

Iemand ook opgevalle dat die trucker en de homeless lady de vorige aflevering al samen in beeld waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Ja dat wel idd, toen met Gemma op de truckstop. Maar ze was er bepaald niet altijd bij een belangrijke dooie. Niet bij Tara vlg mij. Nou ja, misschien is het allemaal wel te moelluk voor mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik denk dat als je terug gaat kijken wanneer ze allemaal was dat het wel duidelijk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 07:38
Niku schreef op woensdag 10 december 2014 @ 19:52:
Ik denk dat als je terug gaat kijken wanneer ze allemaal was dat het wel duidelijk wordt.
Ik wacht wel tot een fanboy daar compilatie van maakt op youtube ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

Kunnen ze nondeju weer die blauwe tractor gaan opknappen!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Denk dat daar niet meer veel aan op te knappen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:57
Maikel64 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:27:
Mijn voorspelling voor het einde:

De club stemt dat Mayhem gaat komen voor Jax.

En samen met alle ellende die Jax veroorzaakt heeft rondom hem heen in zijn gedachten, stapt hij op de motor van JT die opgeknapt is pleegthij zelfmoord door ergens tegenaan te rijden en zo in zijn vaders voetsporen te treden.
Had ik er maar geld op ingezet.

[ Voor 78% gewijzigd door Maikel64 op 10-12-2014 21:18 ]

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

steveman schreef op woensdag 10 december 2014 @ 20:34:
:D :D

Beste post van de laatste pagina!

Verder, prima einde. Ga de hele handel toch nog een keer kijken en zien of ik wat meer eindjes aan elkaar kan knopen die meneer Sutter verstopt heeft. :)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Wow wat een serie. Einde enigszins voorspelbaar, maar wel bevredigend voor mij. Ik vind het oprecht jammer dat het afgelopen is :-(

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
steveman schreef op woensdag 10 december 2014 @ 20:34:
gelukkig is hij nog heel :+ pas de laatste minuut had hij een remhandel _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 19:42:
jax is een martyr die zich opoffert om de zonden van hem en de club kwijt te schelden.

Homeless lady is the reaper want ze was telkens daar als er iets belangrijk gebeurde, de dood die om de hoek lonkt zeg maar. In de laatste aflevering v s1 geeft ze hem zelfs al dat deken maar hij zegt dan dat hij daar nog niet klaar voor is, wat hij nu dus wel was.

Iemand ook opgevalle dat die trucker en de homeless lady de vorige aflevering al samen in beeld waren :)
homeless lady is gewoon om te rellen volgens kurt sutter zelf mysterie en stof voor discussie (SOA afterwords.) trucker is ook voor de grap dezelfde persoon. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
De eerste scene van deze serie begon met een paar kraaien die op de weg zaten.

De laatste scene van deze serie eindigt met een paar kraaien die op de weg zaten.

Voor de rest, kan ik prima leven met het eind. Enigszins voelde je het wel aankomen, maar vindt de symbolische gedachte dat Jax het zelfde eindigt als zijn vader & de keuze maakt om de club & zijn zoons te redden prima om mee te eindigen.

Als ze in de achtervolgingsscène met die gozer van 'the kings' heen rijden & al die poppen vallen & 'mama' roepen. Geweldig haha! Heb gelachen :P

Overigens hier nog een stuk over die homeless girl / reaper. Wellicht interessant:
http://sonsofanarchy.wikia.com/wiki/Emily_Putner

[ Voor 25% gewijzigd door MurtnR op 10-12-2014 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 19:34:
veel jezus symboliek gewoon. Brood & wijn / brood & bloed / jax zijn open armen op het einde
Nu je het zegt valt dat me ook op. In seizoen 5 of 6 gaf hij Juice ook een soort van 'Judas kus' omdat hij daarna in principe Juice nakte.

Hiernaast staat in het christendom wijn & bloed symbool voor het bloed en lichaam van Jezus. Daarom zag je ook in de laatste scene dat Jax zijn armen opent. En hierna het bloed & hint Kurt Sutter volgens mij inderdaad op Jezus. Hiernaast lijkt het erop dus dat Jax zich opoffert voor de zonden van zijn club.

Jax stierf voor de zonden van zijn club, zoals Jezus deed voor de zonden van de mensheid.

Maar goed, als ik zo door ga begin ik op een jehova te lijken. Ontopic!

[ Voor 9% gewijzigd door MurtnR op 10-12-2014 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:19
Voorspelbaar maar erg goed einde van een geweldige serie.
Helaas liet de eindrit qua montage en effects het 1 en ander te wensen over, toch een kleine smet. (op een gegeven moment komt de vrachtwagen weer in beeld, 2 baansweg, camerashot veranderd naar een frontal van jax, hup een 4 baansweg...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:49
Geweldig sterke laatste aflevering, op Jax z'n einde na. Wat vond ik dat lame, in de voetsporen van z'n vader treden. Had hem dan echt door Mr. Mayhem laten eindigen, outlaw death.
Wel prachtig, de emotie bij Chibs en Tig voor de Mayhem vote. Uiteraard Happy met de kogel in z'n arm.
Zo duidelijk dat ze hem allemaal niet willen laten gaan, en toch doen wat hij wil.
Maar wat er eerder gezegd werd, dat het vreemd was dat nu ineens al die lui wel zo neergeschoten konden worden: Natuurlijk kan dat nu wel, want hij wist toch al dat hij eraan ging. Hij ruimt zijn eigen troep op, zodat de club met een schone lei verder kan gaan. Chibs eindelijk president, terecht verdient. Tiggy VP, ben ik dan minder over te spreken. Maar goed, dat zijn volgens mij de enige 2 overgebleven leden die vanaf het begin van de serie in de club zaten.

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01:07
Een top serie met inderdaad een mooi einde. Wat ik vooral mooi vond was dat die kleine van Jax in de auto zat met die ring. Jammer dat het afgelopen is maar ze zijn op een goed punt gestopt.

• CAPSLOCK2000
  • Laatst online: 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Eindes van langlopende series zijn bijna altijd slecht. Ze kunnen maar zelden de belofte waarmaken. Of ze zijn te voorspelbaar of ze onwaarschijnlijk.

Deze zat in de categorie voorspelbaar (zeker als je Maikel64 heet) maar ik vond het een bevredigend einde. Jax leven zit vol met dingen die hij "moet" doen omdat het van hem verwacht wordt of omdat z'n eigen eergevoel hem daar toe dwingt. Dit einde past daar prima bij.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• robdejongNL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:16

robdejongNL

Bite me

En dat was dan de grande finale... Mooi einde van een sterke en onderhoudende serie. Over een paar maanden maar weer eens vanaf scratch beginnen, en goed kijken naar de typische Sutter 'aanwijzingen' :-)

Ik ben ook erg benieuwd naar de First 9!

I'm a big fan of the Mars Bar Diet. Stick it up your arse and let a rottweiler chase you home

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Het was een goed einde, veel vragen worden beantwoord. Die jezus symboliek was zeker bijzonder. Acteerwerk van de sons was weer sterk. Leuk detail dat Abel nog steeds een ring was en altijd zijn vader zal herinneren op die manier. Grote kans dat abel dus gewoon weer in dezelfde voetsporen zal treden.

https://www.youtube.com/@droommotor

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Geweldig genoten van deze serie. Ga deze overduidelijk nog eens bekijken.

Vind het echt oprecht jammer dat het nu klaar is, al kijk ik wel uit naar de prequel en The Bastard Executioner.

It's dogged that does it

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Toch wel een mooi einde hoor, ik had wel wat kippenvel momentjes.
De enige smet is de wat matige special effects in de laatste scene, maar soit.

Het is toch wel een hele mooie, heftige serie geweest, maar het is goed dat er nu een punt achter gezet is. Het verhaal is verteld.
Ook wel bijzonder dat Michael Chiklis zo'n belangrijke rol in de laatste scene heeft gekregen.
Over een tijdje ga ik hem wel opnieuw kijken, eens zien wat voor dingen me opvallen.

• Denzis
Het voelt wel een beetje als een begrafenis. Maar weet ook niet of het langer had moeten duren..

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Sutter is echt iemand die achter de camera hoort. Ongelofelijk wat praat die man irritant. "UHm uh uhm eerm err uh... " DENK NA VOORDAT JE WAT ZEGT /rant

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Mooi einde, een beetje wat ik verwacht had toen ze die motor aan het oplappen waren. Misschien moet je dan geen verrassend einde willen (was bij Breaking Bad ook zo)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

hellboy123 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 23:17:
Voorspelbaar maar erg goed einde van een geweldige serie.
Helaas liet de eindrit qua montage en effects het 1 en ander te wensen over, toch een kleine smet. (op een gegeven moment komt de vrachtwagen weer in beeld, 2 baansweg, camerashot veranderd naar een frontal van jax, hup een 4 baansweg...)
zelfde met die motorfiets... De ene moment heeft die rem aan linkerkant van zijn stuur, de andere moment dan weer niet meer -_-

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

• Willem
hendel links op stuur = koppeling
hendel rechts op stuur = rem ;)

• Denzis
Willem schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:19:
hendel links op stuur = koppeling
hendel rechts op stuur = rem ;)
;)

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 19:42:

was dat de trucker waar Gemma mee zat te praten?:o

Last.fm | Code Talks

• CAPSLOCK2000
  • Laatst online: 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Afvalzak schreef op donderdag 11 december 2014 @ 19:40:
was dat de trucker waar Gemma mee zat te praten?:o
ja

[ Voor 97% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 11-12-2014 19:43 ]

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Lol was hem alweer vergeten, geniaal "detail".

Last.fm | Code Talks

• Denzis
Vraag me af hoe lang het duurt voordat dit topic in de vergetelheid raakt :(

• infidel011
  • Laatst online: 15:30
Fantastische serie. Het einde is natuurlijk discutabel. Naar mijn mening was dit wel het meest realistische einde dat mogelijk was, ook al zien we niet graag dat jax dood gaat. Paste ook het best in de verhaallijn naar mijn mening. Op deze manier is de serie ook echt 'af'. Als jax was gevlucht of in de gevangenis was beland heb je altijd het idee dat die misschien ooit nog terug keert naar de club.

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Mooi einde. Voorspelbaar maar mooi.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Vond de achtervolging op het einde wel een beetje overdone. Lijkt me niet dat je minuten lang achter iemand aan gaat rijden. Desalniettemin jammer dat het nu is afgelopen. Genoeg hints voor een vervolg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wat moesten ze dan? Het was een schietgevaarlijk persoon, de politie kiest dan vaak voor de veiligste weg en de achtervolging verliep op dat moment veilig :p Als het te lang duurt of te gevaarlijk wordt dan hadden ze hem wel van zijn motor gereden op een ongevaarlijk open stuk (ze gaan echt niet zo maar in de rondte schieten ofzo)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Nog eens terug gekeken. Die special effects op het laatst kunnen echt niet, en dan ook nog die claxon van de vrachtwagen erbij.. net New Kids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Niku schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:43:
Nog eens terug gekeken. Die special effects op het laatst kunnen echt niet, en dan ook nog die claxon van de vrachtwagen erbij.. net New Kids.
Klopt heel gek. Het leek heel even op een budget serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Marzman:
Wat moesten ze dan? Het was een schietgevaarlijk persoon, de politie kiest dan vaak voor de veiligste weg en de achtervolging verliep op dat moment veilig :p Als het te lang duurt of te gevaarlijk wordt dan hadden ze hem wel van zijn motor gereden op een ongevaarlijk open stuk (ze gaan echt niet zo maar in de rondte schieten ofzo)
Ik zou zeggen, haal in en rem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:00

backupdevice

Boeh!

Beetje een muf einde van een geweldige serie. Tuurlijk is dit einde wel het beste, maar vind dat deze geweldige serie een betere finale episode had moeten krijgen.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:57
CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 00:24:
Eindes van langlopende series zijn bijna altijd slecht. Ze kunnen maar zelden de belofte waarmaken. Of ze zijn te voorspelbaar of ze onwaarschijnlijk.

Deze zat in de categorie voorspelbaar (zeker als je Maikel64 heet) maar ik vond het een bevredigend einde. Jax leven zit vol met dingen die hij "moet" doen omdat het van hem verwacht wordt of omdat z'n eigen eergevoel hem daar toe dwingt. Dit einde past daar prima bij.
Ik had Kurt even gebeld over het einde :P .

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Niku schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:43:
http://youtu.be/1Vb7O5xZRmI?t=19s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jax wilde volgens mij sowieso niet vluchten. Zelfs al was hij gevlucht of was hij naar de gevangenis gegaan dan was hij niet veilig. Hij heeft geen bescherming meer van de club. Nu motor en Jax in de prak. Het einde was logisch en goed dat de serie echt is geëindigd.

Waarom hebben ze trouwens Michael Chiklis gevraagd voor die rol van vrachtwagenchauffeur.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2014 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:08
Wat ik trouwens niet snap is die regel dat er geen donkere personen lid kunnen worden.

Dat pafferige kereltje is toch echt zwaar buitenlands :?

Voor de rest een goed einde!

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wisten jullie dat Happy gespeeld wordt door een echt lid van de Hells Angels? http://en.wikipedia.org/wiki/David_Labrava Hij werd eerst aangenomen als Technical Advisor en later gecast voor Happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Grolsch schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 20:37:
Wat ik trouwens niet snap is die regel dat er geen donkere personen lid kunnen worden.

Dat pafferige kereltje is toch echt zwaar buitenlands :?

Voor de rest een goed einde!
Hispanics zijn geen probleem, kijk maar naar Juice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juice heeft een Afro-Amerikaanse vader dat was toen een heel probleem. De sherrif chanteerde Juice hier dan ook mee om zo informatie over de club te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Niku schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 21:02:
[...]

Hispanics zijn geen probleem, kijk maar naar Juice.
De afkomst van juice was juist een heel groot probleem !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
Nou ja, dat dacht Juice zelf he, omdat het een of andere geschreven (of ongeschreven :?) regel was. De club en Jax hadden daar voor de rest geen moeite mee toen het uitkwam. Wel dat hij stiekem met die rico-gasten had samengewerkt en die coke had verstopt :P

[ Voor 19% gewijzigd door sewer op 12-12-2014 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Grolsch schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 21:27:
[...]

De afkomst van juice was juist een heel groot probleem !!!
Nee, helemaal niet dus. Juice dacht dat zelf, maar na 10 seconde op de wc met Chibs gesproken te hebben was het al duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Dat heeft Chibs destijds nog uitgelegd: Het gaat er niet om wat je vader of moeder voor ras is. Velen van hen hebben hun vader ook nooit gekend, dus kunnen ze het ook niet weten. Het gaat erom wat er op je geboorte certificaat staat. In zijn geval Hispanic, en dat is geen probleem.

btw, Chicane: Happy is niet de enige die irl echt een biker is.
Lenny the Pimp (die ouwe magere gast in de bak) werd gespeeld door de echte oprichter van de Hell's Angels. Frankie Diamonds en Quinn zijn Angels,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 19:50:

Waarom hebben ze trouwens Michael Chiklis gevraagd voor die rol van vrachtwagenchauffeur.
Dat was gewoon een grapje, hij is de enige acteur uit The Shield die nog geen rol had gehad in SOA. Net als die zwerfster met dat kleed, leuk voer voor de forums.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qZQDfpa.png

Dit is toch net WimLex, maar dan met een baardje? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Nu je het zegt, hij lijkt er wel op :)

En maxima en rol bij Diosa ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Laatste aflevering was echt goed vind ik: alle losse eindjes zijn goed aan elkaar geknoopt en dat de CGI niet echt geweldig was die laatste seconde boeit me niet echt (als je 't een paar keer terugkijkt valt het best mee, de eerste keer dat je het ziet is het een stuk "nepper" dan de keren erna), en doet ook niets af aan het goede einde van de serie.

Vind het wel echt jammer dat het nu echt afgelopen is. ;(

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Alternate ending:
http://www.youtube.com/watch?v=sfrUkOCn2YA

[ Voor 12% gewijzigd door Executor16 op 14-12-2014 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Voor de voetballiefhebbers onder ons:

Afbeeldingslocatie: http://www.passion-pride.nl/sb_data/modules/mod_ecommerce/prod_images/35/.thumb.sonsofeindhoven-webshop.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
Is er inmiddels al meer bekend over de mini serie omtrent 'the first 9'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Niet dat ik weet maar Kurt Sutter filmt op het moment The Bastards Executioner in Wales dus het lijkt mij dat hij daar en al druk zat mee is en geografisch in de knel gaat raken als hij alle twee tegelijk deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-05 15:35
Vanavond eindelijk de serie afgekeken. Het einde was heel voorspelbaar, maar ik denk niet dat er een beter einde zou kunnen zijn. Alleen bracht dit einde niet de shocking effects zoals de dood van Opie en Tara wat bij mij veel meer blijft hangen dan het einde.

Hopelijk komt er een vervolg, maar dan met de sons of Jax 20 jaar later die samen de boel gaan regelen ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ben weer opnieuw aan het kijken, zit nu in seizoen 4. Derde seizoen is het beste seizoen van een serie dat ik ooit gezien heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
Niku schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:01:
Ben weer opnieuw aan het kijken, zit nu in seizoen 4. Derde seizoen is het beste seizoen van een serie dat ik ooit gezien heb :)
Waar ging seizoen 3 ook alweer over?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

NakedDutchy schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:30:
[...]

Waar ging seizoen 3 ook alweer over?
Abel in Belfast en het geniale einde met 'verrader' Jax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
Niku schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:36:
[...]

Abel in Belfast en het geniale einde met 'verrader' Jax.
Ja die was gaaf inderdaad. Is alweer zo lang geleden :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

En wederom valt het me op hoe ontzettend lekker de soundtrack toch is. Hands in the sky (Big Shot) en The Lost Boy om maar eens twee heerlijke voorbeelden te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Niku schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:01:
Ik ben een paar weken geleden ook weer begonnen met Breaking Bad en daarna staat inderdaad SoA weer op de planning. :9 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 23:37

Vrijdag

De Zwarte

Niku schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:52:
En wederom valt het me op hoe ontzettend lekker de soundtrack toch is. Hands in the sky (Big Shot) en The Lost Boy om maar eens twee heerlijke voorbeelden te noemen.
De soundtrack is erg goed inderdaad, alleen vind ik de nummers gezongen door Gemma wat minder. Maar da's misschien omdat ik haar zangstem niet zo prettig vind.

The White Buffalo! _O_

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

NSFW:
https://vimeo.com/163106294

O-)

[ Voor 23% gewijzigd door steveman op 16-04-2016 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Tiggy was nooit meer dezelfde na die scene. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Krijg weer heimwee naar SoA :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Maar waarom nu die scene hier posten? Scene uit seizoen 5. Iedereen die dit topic volgde, heeft dat allang gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Seizoen 7 zie ik als verwacht staan rond Q3 op Netflix. Kijk er naar uit, maar heb ook wel beetje de gedachte dat het nu wel naar een einde geleid moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

AcidBurn schreef op zondag 17 april 2016 @ 12:07:
Maar waarom nu die scene hier posten? Scene uit seizoen 5. Iedereen die dit topic volgde, heeft dat allang gezien.
Gaat om de muziek :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:06

RawChild

PSN: Rawchild

Gister s7 uitgezien. Prima einde. Maar in de 1 na laatste aflevering heeft jax last van zijn been/voet als hij opstaat. Chibs vraagt dan nog: gaat het? Ik dacht zo'n detail zit er niet voor niets in, zal nog wel vervolg krijgen, maar niks meer. Iemand een idee waar dat op sloeg?

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Laatst online: 23:21

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

readytoflow schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:13:
Seizoen 7 zie ik als verwacht staan rond Q3 op Netflix. Kijk er naar uit, maar heb ook wel beetje de gedachte dat het nu wel naar een einde geleid moet worden.
Ik heb vandeweek ontdekt da SE07 op Netflix staat, moet nog 2 afleveringen, nu maar eerst slapen :o 8)

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

* Angeloonie een neemt aanloop

KICK!

Gisteren na jaren van uitstel eindelijk SoA afgerond. Tijdens het gamen kijk ik series, en na o.a. Suits, Vikings, Blacklist een tijd terug begonnen aan SoA.

Gisteren was het dan zo ver, het einde :'(

Wat een coole serie en man wat kunnen sommige karakters toch goed uitgevoerd worden. Gemma.. :X Jax :D Tig, Clay, Nero, Unser... Allemaal kregen ze hun eigen verhaal en diepgang.

Echt een van de betere series die ik gekeken heb de afgelopen jaren. :)

Heeft iemand ie spin-off serie gekeken toevallig? Is dat wat?

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 13-11-2020 15:51 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Angeloonie schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:49:

KICK!

Gisteren na jaren van uitstel eindelijk SoA afgerond. Tijdens het gamen kijk ik series, en na o.a. Suits, Vikings, Blacklist een tijd terug begonnen aan SoA.

Wat een coole serie en man wat kunnen sommige karakters toch goed uitgevoerd worden. Gemma.. :X Jax :D Tig, Clay, Nero, Unser... Allemaal kregen ze hun eigen verhaal en diepgang.

The Shield en The Wire al gezien?

Spinoffs nog niet aan begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

MikeyMan schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:02:
[...]

The Shield en The Wire al gezien?
Niet gezien, maar voor mijn gevoel gaan die het ook niet worden. Tijd terug met 24 gestart maar series/films uit die tijd trek ik niet.. Technologie die achterhaald is maar niet als "nostalgisch" overkomt etc. Kan er gewoon niet naar kijken.
Ook het acteerwerk is vaak erg nep :P

Wel grappig dat er in The Shield minimaal 4 acteurs zitten die ook in SoA langs zijn gekomen :P
Afbeeldingslocatie: https://ic.c4assets.com/brands/the-shield/9045f8d9-a0df-4edc-b721-27eda9665208.jpg?interpolation=progressive-bicubic&output-format=jpeg&output-quality=90%7B&resize%7D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 23:37

Vrijdag

De Zwarte

Angeloonie schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:49:

KICK!

Goede serie is het hè! Allemaal sterke karakters, geen comic relief, heel veel "mental struggle" tussen trouw aan de club en het (ontbreken van) een moreel kompas etc.

Ik ben een tijdje terug nog wel begonnen aan Mayans, maar dat trok me toch iets minder. Zit nu nog steeds op de helft van seizoen één.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

Angeloonie schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:40:
[...]

Niet gezien, maar voor mijn gevoel gaan die het ook niet worden. Tijd terug met 24 gestart maar series/films uit die tijd trek ik niet.. Technologie die achterhaald is maar niet als "nostalgisch" overkomt etc. Kan er gewoon niet naar kijken.
Ook het acteerwerk is vaak erg nep :P

Wel grappig dat er in The Shield minimaal 4 acteurs zitten die ook in SoA langs zijn gekomen :P
[Afbeelding]
Doe jezelf een plezier en probeer The shield. Het is echt een geweldige serie.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik kom ook moeilijk door Mayans MC. The Shield keek ik zo weg... The Wire aanhaken lukt me ook wat lastig...

Einde van de Shield is imho wel sterker dan het einde van Sons.

Asus Zenbook i7 256gb

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste