Verwijderd

Alle kanten opgaan eigenlijk niet eh. Als het de parallellen met Hamlet serieus neemt, weten we vrij goed waar ze naartoe gaan.

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:44:
Alle kanten opgaan eigenlijk niet eh. Als het de parallellen met Hamlet serieus neemt, weten we vrij goed waar ze naartoe gaan.
SSHT :X

https://www.youtube.com/@droommotor

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:42
Ik hoop op een soort van Dexter einde. Jax, met Wendy en de jongens ergens ver weg van Charming met een nieuw leven.

Ik denk het echter niet. Ik vermoed ook een sleutelrol voor Unser en/of Nero met Jax als slachtoffer terwijl Gemma het wel redt. Einde net als zijn vader met zijn vaders Harley zou ik erg teleurstellend vinden.

Hoop in de laatste 2 afleveringen nog wel een dode Barowsky te zien en een confrontatie met Marks. Juice die het toch redt zou ik eigenlijk ook wel mooi vinden.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:10
Denzis:
Het is eigenlijk best grappig dat het zo kort voor het einde alle kanten nog op kan gaan.

Iemand enig idee wanneer de volgende is? geloof dat er een pauz was toch?
91 12 "Red Rose"[77] Paris Barclay Kurt Sutter & Charles Murray December 2, 2014 7WAB12 TBA
92 13 "Papa's Goods"[78] Kurt Sutter[79] Kurt Sutter[79] December 9, 2014 7WAB13 TBA
2 en 9 december dus.

Parallel met Hamlet, enlighten me? :)
The Sons of Anarchy draws not only many character parallels to Hamlet, but much of its storyline also. It is, in fact, explicitly the story of Hamlet, written as if Denmark were a northern California small town and all its characters members of the motorcycle club.
http://uproxx.com/tv/2013/09/hamletsons-anarchy/

[ Voor 25% gewijzigd door Willem op 20-11-2014 12:04 ]

• Willem
Timminator:
Einde net als zijn vader met zijn vaders Harley zou ik erg teleurstellend vinden.
True.
Timminator:
Hoop in de laatste 2 afleveringen nog wel een dode Barowsky te zien en een confrontatie met Marks. Juice die het toch redt zou ik eigenlijk ook wel mooi vinden.
True.

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Ik denk dat het afloopt met dat Jax met z'n kids op zoek gaat naar Gemma, en dat Gemma hem in paniek doodschiet (vrezend voor haar eigen leven). Vervolgens gaat ze met Abel en Thomas bij Nero op z'n farm wonen. SAMCRO valt uit elkaar, door gebrek aan een leider. Juice blijft leven, maar wel als bitch van Tully.

Jax regelt wel nog even dat Barowsky en Marks het loodje leggen.

Xbox Live: Chevalric

Verwijderd

Wat er ook gebeurt

Gemma gots to go.

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:49
Chevalric: dat gaat echt niet gebeuren. Als Gemma Jax neerschiet, laat Happy niks van haar over.
Die zal geen seconde twijfelen om haar neer te schieten als ze dat doet.
Wat leiderschap betreft: Als de club dit allemaal overleeft, zou Chibs zonder problemen Jax' plek over kunnen nemen. Hij is toch al VP. Ik zou hem dat wel gunnen, en denk eerlijk gezegd dat hij de club ook beter in ballans zou kunnen houden dan Jax deed. Chibs is rustiger en veel tactischer ingesteld dan Jax.
Dus op voorwaarde dat verder niemand meer afgemaakt wordt, zie ik geen reden waarom Samcro volledig zou moeten eindigen bij vertrek danwel overlijden van Jax.

• Denzis
AcidBurn schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:11:
Chevalric: dat gaat echt niet gebeuren. Als Gemma Jax neerschiet, laat Happy niks van haar over.
Die zal geen seconde twijfelen om haar neer te schieten als ze dat doet.
Wat leiderschap betreft: Als de club dit allemaal overleeft, zou Chibs zonder problemen Jax' plek over kunnen nemen. Hij is toch al VP. Ik zou hem dat wel gunnen, en denk eerlijk gezegd dat hij de club ook beter in ballans zou kunnen houden dan Jax deed. Chibs is rustiger en veel tactischer ingesteld dan Jax.
Dus op voorwaarde dat verder niemand meer afgemaakt wordt, zie ik geen reden waarom Samcro volledig zou moeten eindigen bij vertrek danwel overlijden van Jax.
Ja dat is het mooie van dit soort clubs bij het wegvallen van een leider staat gewoon een nieuwe op. Dat zou inderdaad Chibs moeten zijn in dat geval.

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

SAMCRO blijft gewoon bestaan, of Indian Hills moet ze allemaal koud maken (wat niet gebeurt). Ik verwacht, nogmaals, dat Jax zijn patch inlevert en vertrekt met zijn zoons en Wendy. Ik zie Gemma en Unser ook nog wel ergens samen komen, en verder heb ik eigenlijk geen idee.

• Chevalric
  • Laatst online: 05-09 11:57
Niku schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:17:
SAMCRO blijft gewoon bestaan, of Indian Hills moet ze allemaal koud maken (wat niet gebeurt). Ik verwacht, nogmaals, dat Jax zijn patch inlevert en vertrekt met zijn zoons en Wendy. Ik zie Gemma en Unser ook nog wel ergens samen komen, en verder heb ik eigenlijk geen idee.
Dat is echt een veel te happy end... En Unser is wel klaar met de Teller familie, volgens mij.

Xbox Live: Chevalric

• sewer
Ik heb de afgelopen 5 weken niet kunnen kijken, kijk nu eentje per dag (nog 2 te gaan). Maar mijn god, wat is dat kindacteurtje dat Abel speelt een partij slecht zeg, daar zien we na deze serie nooit meer iets van terug :P

Of ben ik de enige die dat opvalt :? Nou ja, moest het even kwijt :P Voor de rest wel een leuk seizoen weer :)

• Niku

Niku

Alagaesii

Wat is er mis mee dan? Ik vind 'm wel tof.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

Ik vind hem ook storend slecht inderdaad :D kan het jonk zelf niks aan doen natuurlijk.

Overigens, bedenk me net, het zijn twee acteurtjes (zag het toevallig in de credits vorige aflevering), dus mss is het er één die het nu voor beiden verziekt >:)

[ Voor 3% gewijzigd door steveman op 20-11-2014 21:12 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ze laten hem in elk geval acteren, in Nederland zouden ze elke aflevering een ander kind pakken.

[edit]Ah een tweeling, zelfde truuk als bij Full House vroeger ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Marzman op 20-11-2014 21:12 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:26

Pelle

🚴‍♂️

Chevalric schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:13:
[...]

Dat is echt een veel te happy end... En Unser is wel klaar met de Teller familie, volgens mij.
Nou.. als hij klaar was met de Teller familie dan had hij Gemma niet ingeseind, en ook Jax niet geprovoceerd. Gemma kon zo ontkomen, en door Jax' APB kreeg ze nog wat extra tijd.

Of hij dat deed voor Gemma, of om verder bloedvergieten te voorkomen weet ik niet, maar het lijkt erop dat het hem in ieder geval niet koud laat.

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
Laatste aflevering heet dus "Papa's Goods" (?)

Wellicht dat dat wel ergens op doelt.

• Niku

Niku

Alagaesii

Het zal ongetwijfeld ergens op doelen, maar waarop kunnen we alleen maar naar gissen. Zo weten we niet eens welke 'papa' er bedoeld wordt, Jax of JT.

Damn. Wil het weten.

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:54
Wat is eigenlijk überhaupt de macht van de andere charters? Hebben die ook wel een legertje ter beschikking die net zo bad ass zijn als Samcro? Zou Samcro überhaupt een mayhem vote tegen jax accepteren? Ik denk het niet...

• Niku

Niku

Alagaesii

Die Mayhem komt er niet, geloof ik niets van. Op de eerste plaats zal SAMCRO daar niet mee instemmen, en aangezien het woord van het ene charter tegen het woord van het andere (moeder)charter is, zullen sowieso niet alle (if any) andere charters er in mee gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Dersan: De andere charters zijn in principe niks meer of minder bad-ass dan Samcro.
Het zijn andere clubs, die door leden van - of bekenden van - het oorspronkelijke Samcro opgezet zijn.

Sons of Anarchy Belfast is waarschijnlijk opgericht door McGee, een lid van de First 9.
Ik gok dat hij na het begin van Samcro terug is gegaan naar Ierland, en daar (uiteraard met toestemming van de andere 8 leden) een nieuwe charter heeft opgezet om het idee en de idealen vast te houden.

Indian Hills (dat in het eerste seizoen patch-over kreeg door Samcro) was oorspronkelijk Devils Tribe met Jury White aan het hoofd. Wel geassocieerd met SoA, maar verder zelfstandig opererend.
Jax noemde hem Uncle Jury, dus of hij is daadwerkelijk familie, of hij was ook First 9.

Van de andere charters weet ik het niet, maar het zal ook wel zo'n verhaal zijn.
Ze zullen iig allemaal dezelfde regels naleven.

Wat Mayhem betreft: Ik zie 2 opties:
Ze laten alle charters zelf stemmen, en de presidenten komen vertellen wat hun tafel heeft gekozen.
Of ze laten de presidenten en vice-presidenten van alle charters komen en gaan met die gasten stemmen.

De enige manier waarop ik Jax veroordeeld zie worden tot Mr. Mayhem, is als alleen Indian Hills zelf daarover gaat stemmen. Met alle charters bij elkaar zal dat echt niet gebeuren. Samcro zal dan echt wel tegenstemmen om hem te beschermen.

Ik denk - net als velen hier - dat _als_ Jax het overleefd, hij er vanaf komt door eruit te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Wat zou ondertussen het verschil in bodycount / clubschade zijn tussen Clay en Jax? Want Jax lijkt nu erger dan Clay ooit geweest is. Lijkt me een interessante vergelijking :Y

Maarja: van Jax zijn we gaan houden, goed gedaan meneer Sutter d:)b

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 07:38
Twhomp schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:10:
Wat zou ondertussen het verschil in bodycount / clubschade zijn tussen Clay en Jax? Want Jax lijkt nu erger dan Clay ooit geweest is. Lijkt me een interessante vergelijking :Y

Maarja: van Jax zijn we gaan houden, goed gedaan meneer Sutter d:)b
The gavel corrupts >:)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Ik heb idd ook zo'n vermoeden dat Jax alleen dit seizoen al meer schade heeft aangericht dan Clay in zijn hele carriere gedaan heeft. Het grote verschil is de reden waarom. Clay deed het omdat hij het de juiste manier van handelen vond, en om er zelf beter van te worden.

Jax doet vrijwel alles uit emotie. Deels voor eigen gewin, maar vooral omwille van de club en de mensen om wie hij geeft. Door Opie's dood, en nu Tara's dood is hij het pad compleet kwijt. Hij moet en zal vergelding krijgen, koste wat het kost.

Dat is een heel belangrijk verschil tussen de 2.
Die opmerking "the gavel corrupts" is ook in de serie al weleens gevallen. En het klopt ook gewoon.
"Power corrupts. Absolute power corrupts absolute." Een waarheid als een koe.

[ Voor 13% gewijzigd door AcidBurn op 21-11-2014 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zou het mooi vinden als Gemma zichzelf nog opoffert voor een groter goed. Een kogel vangt voor Jax/Abel/Thomas. Dat is wel het grootste wat ze als moeder nog kan doen.

En misschien Chibs die Jax aan zijn einde brengt, wetende dat het goed is zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Grootste verschil tussen Jax en Clay is dat Clay schade toebracht aan members (Donna, Piney), zonder vote. Bij Jax wordt overal over gestemd en betreffen de slachtoffers geen members.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Nou, indirect juist weer wel (naamloze member #7518, zooi hoeren, de MILF en Bobby :'(), maar dat kon ie niet echt vermoeden dat dat zou gebeuren en dat het gebaseerd op een leugen was.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Dan blijft dat Jax het met een vote deed, Clay was een soort losgeslagen beest wat alles op eigen houtje deed. Dat laatste is absoluut not-done, vandaar alle Mayhem votes (behalve Bobby, die een deal had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Niku schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:23:
Dan blijft dat Jax het met een vote deed, Clay was een soort losgeslagen beest wat alles op eigen houtje deed. Dat laatste is absoluut not-done, vandaar alle Mayhem votes (behalve Bobby, die een deal had).
Op het eind ook niet meer. Jax heeft Jury neergeschoten zonder vote.

Ik heb weinig sympathie meer voor Jax eigenlijk, ik dacht dat dit wel bij meer mensen zo was eigenlijk :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Je ziet toch duidelijk in stukje dat Jury eerst naar zijn wapen grijpt? Ik kan dus volledig mee gaan in het 'self-defense' verhaal. Jax blijft mijn sympathie hebben, onvoorwaardelijk zo'n beetje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 20:00

backupdevice

Boeh!

Mwah, Jax zou nooit zijn wapen trekken als hij niet overtuigd zou zijn van het verraad van Jury.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Eeeuhm, tuurlijk wel, dat is volgens mij ook precies wat ze in die scene wilden laten zien. Jury gaf aan dat hij nooit een rat zou zijn (wat best wel aannemelijk kan zijn trouwens, gezien zijn verhaal over het verleden met John Teller en zo), maar Jax wilde hem vlug even omleggen voordat Jury met zijn VP kon praten, of Jackie's maten kon overtuigen dat ze er maar over moesten stemmen.

Dat 'zelfverdediging' en 'dat Jury bekend had dat hij die locatie aan de chinezen gegeven had', was een verzinsel van Jax om het goed te praten.

Trouwens, er zijn natuurlijk tig scenes geweest die probeerden uit te beelden dat hij het pad helemaal kwijt is (bijv. tig mensen die hij zomaar omlegt zonder echte goede reden, zoals die zoon van Jury en diens maat).

[ Voor 29% gewijzigd door sewer op 21-11-2014 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Maar allemaal met club support. Dus heel SAMCRO is de weg kwijt? (Of van het pad af :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Jax ziet de waarheid gewoon niet meer, en buigt de feiten zo om dat ze zijn gevoel ondersteunen en zijn acties rechtvaardigen. Heel gevaarlijk.

En ja, hij weet het zo te rechtvaardigen dat SAMCRO er (nog) in mee gaat.
Dat hij achteraf zijn excuses aanbiedt is mooi en het allemaal wel (deels) weer inziet, is mooi, maar de schade is al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Die zoon van Jury en diens maat waren zo gedaan om de chinezen en Marks van zich af te houden.
Idd met club support gedaan.

Op het moment van de confrontatie hadden ze wel degelijk sterke vermoedens dat Jury de rat was. Ik geloofde Jury ook niet bij die ontkenning. Met dat verhaal over J.T. was hij imo bezig Jax op te jutten, wat hem goed is gelukt. Helaas met desastreuze gevolgen. De zelf verdediging was daarbij echt geen verzinsel, Jury trok duidelijk zijn wapen terwijl Jax de zijne niet eens vast had. Dat Jax zo snel en (te) goed reageert is een ander verhaal.

Maar ik moet toegeven: Wat er ook gebeurd, ik blijf idd ook bij het Jax kamp.
De club ondersteunt hem nog altijd, maar meer om het feit dat hun mensen omgelegd worden en ze dus wraak willen dan dat het nog uit persoonlijke overtuiging komt zoals aan het begin van het seizoen.
Ik hoop echt dat Jax en zoveel mogelijk Samcro leden het overleven, Gemma moet idd afgemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Ik voel er hetzelfde bij zoals met Tony Soprano op het eind.

spoiler:
mocht het ook een ambigu einde worden: bij mij invulling is ie dood

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg spannende aflevering. Mooi ook dat ze kiezen voor langere afleveringen.
AcidBurn schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 00:14:
Sons of Anarchy Belfast is waarschijnlijk opgericht door McGee, een lid van de First 9.
Ik gok dat hij na het begin van Samcro terug is gegaan naar Ierland, en daar (uiteraard met toestemming van de andere 8 leden) een nieuwe charter heeft opgezet om het idee en de idealen vast te houden.
Meer info:
First 9: http://sonsofanarchy.wikia.com/wiki/First_9
Scrollen naar Charters: http://sonsofanarchy.wiki...f_Anarchy_Motorcycle_Club

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2014 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steveman schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:40:
Ik voel er hetzelfde bij zoals met Tony Soprano op het eind.

spoiler:
mocht het ook een ambigu einde worden: bij mij invulling is ie dood
regisseur heeft daar op geantwoord :p

spoiler:
Tony lives

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Verwijderd schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 21:01:
[...]

regisseur heeft daar op geantwoord :p

spoiler:
Tony lives
spoiler:
Eens gelezen inderdaad, omdat de kijkers zich kennelijk opeens tegen Tony hadden gekeerd vond hij maar dat ie nog leefde. Screw dat, hij's d00d! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
Is er geen aflevering vandaag? Kan nergens torrent of subs vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Nee man, volgende week pas weer.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Dit is die ene pijnlijke week inderdaad :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Iedereen weet dat deze week komt, maar toch is het elke keer weer schrikken.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Neeeeeeeeeeeee..... why? Driftig aan het zoeken en zie ik op iMDB dat de volgende pas volgende week is.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Voorbereiding op de tijd dat het nooit meer komt :(

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
De dag dat je wist dat zou komen is eindelijk hiieeeeerrrrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Afvalzak schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:51:
Voorbereiding op de tijd dat het nooit meer komt :(
Gaat aanvoelen als een begrafenis haha. Had ik ook met Spartacus en Breaking Bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Denzis schreef op woensdag 26 november 2014 @ 17:31:
[...]

Gaat aanvoelen als een begrafenis haha. Had ik ook met Spartacus en Breaking Bad.
Ja :'( praatclubje oprichten dan maar ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Afvalzak op 26-11-2014 17:58 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Zag laatst dat filmpje van die No Surrender lui die wat clips legen in een tuin, komt toch aardig overeen met SoA.

Zou m'n motorrijbewijs dan toch nog eens van pas komen?

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
SavageBrother schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:14:
Zag laatst dat filmpje van die No Surrender lui die wat clips legen in een tuin, komt toch aardig overeen met SoA.

Zou m'n motorrijbewijs dan toch nog eens van pas komen?
Hahaha! Ja ik zou zweren dat die eerste met die gun Happy was! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Bedenk me net dat het hele ongeluk dmv sabotage van JT onzin is.

Als je rem het niet doet ga je niet opeens linksaf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:37

Vrijdag

De Zwarte

Afvalzak schreef op woensdag 26 november 2014 @ 17:58:
[...]

Ja :'( praatmotorclubje oprichten dan maar ;)
Fixed :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Zo, aflevering 12. Tot over 1 uur en 20 minuten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Aww, waarom nou ook Wayne Unser :-(

[ Voor 9% gewijzigd door Anthirian op 03-12-2014 12:30 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

And Juice died a hero's death! Trouw aan de MC, tot aan het eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:44
Jax gaat de bak in omdat hij vergeet zijn schoenen te vernietigen en wordt vermoord door die nazi rocker.
Zo, da's mijn voorspelling voor het einde van de serie :)

Ik zat in die tuin scene met mijn vingers gekruisd te hopen dat ie het zou doen. Eindelijk!

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Je eigen moeder vermoorden.. Jax is klaar, die gaat het seizoen niet levend afsluiten, in tegenstelling tot wat ik eerder dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Haha, lijkt me dat Vic Mackey een nieuwe job gevonden heeft als vrachtwagenchauffeur.😀

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
Inderdaad, Juice vaak zo twijfel achtig maar wel trouw gebleven tot het bittere eind.
Blij dat Gemma opgeruimd is, hij deed het beduidend kalm, viel me nog mee, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

nou in de finale dan maar Catherine Dent en Michael Jace? dan hebben we echt alle hoofdrolspelers van the shield gehad :P

maar volgende week dus black welkom in de MC en mayhem vote voor jax :o

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:54

Elvhenk

/me hartje GO

Nouououou, in deze aflevering werd wel heel veel afgewikkeld!! Boh foi toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Wat een fucking goede show is dit toch... En dat laatste nummer van Ed Sheeran..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:32
Die rol van Vic Mackey , 7 seizoenen vraag ik me al af waarom ie nog niet tevoorschijn is gekomen :)

Wel heftig die tuin scene, had niet verwacht dat ie het werkelijk zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Ook wel leuk om te zien dat de zwerfster nog eventjes terug kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robdejongNL
  • Laatst online: 01:16

robdejongNL

Bite me

Wow! Just wow! Weer een erg sterke aflevering en er werd weer lekker gestreept op het to-do/afwerklijstje. _/-\o_

Kom maar op met die laatste aflevering, kan niet wachten! Iets zegt me dat Jax ook op een JT achtige wijze om het leven gaat komen, waarom anders de vraag naar JT's manuscript?

spoiler: Mini feestje
Eindelijk af van Gemma! Suits you well >:)

I'm a big fan of the Mars Bar Diet. Stick it up your arse and let a rottweiler chase you home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

edit: wtf - verkeerde topic :')

[ Voor 97% gewijzigd door Afvalzak op 04-12-2014 13:28 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Ik heb zo het vermoeden dat Jax op het zwaard gaat vallen voor de club...

Tenminste die toon wordt er klaargezet... dus zal er wel weer totaal wat anders gebeuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Laatst online: 11-09 13:10

Draven

It wasn't me

Theo Rossi vertelt waar SOA over gaat in 30 seconden op toch wel een vrij aparte manier. :D
klik
Als je bij bent met de afleveringen spoilervrij.

[ Voor 4% gewijzigd door Draven op 04-12-2014 00:45 ]

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
kolere de bodycount gaat hard omhoog deze aflevering, heel wat main cast members die het loodje leggen :o
veel momenten dat je denkt "doet ie t of doet ie t niet?"
Maar op het moment dat Unser zijn pistool trekt tov Jax, weet je al dat hij eraan gaat.
Toen Jax zolang twijfelde verwachtte ik eigenlijk dat Nero nog op zou komen dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

steveman schreef op woensdag 03 december 2014 @ 23:54:
Ik heb zo het vermoeden dat Jax op het zwaard gaat vallen voor de club...

Tenminste die toon wordt er klaargezet... dus zal er wel weer totaal wat anders gebeuren :+
Dit dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:20

Nobby

Nuts!

En Jax heeft toch nog een kopie van het manuscript van zijn vader...

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Wat een mooie aflevering, ik voel me me er een beetje rot van, dan was het dus echt goed.
Ik heb tot de laatste seconde gehoopt dat Jax het niet zou doen, en zou inzien dat het waanzin is en dat hij beter met z'n familie huisje-boompje-beestje kan gaan spelen, maar dat zit er dus niet in.

Dat Unser er aan ging vind ik ook jammer maar dat was eigenlijk onvermijdelijk. Voor mijn gevoel mag hij blij zijn dat hij het nog zo lang heeft vol gehouden. Hij is immers geintroduceerd alsof hij op het punt stond te overlijden.

Juice zit me ook dwars. Het is niet echt een verassing en uiteindelijk is het een crimineel maar tegelijkertijd was hij ongeloofelijk trouw. De MC is z'n grote liefde en als hij de club kan dienen door te sterven dan is hij daar gelukkig mee. Misschien wilde hij ook wel een beetje dood na alle ellende die hij over zich heen heeft gekregen.

Het was mooi, maar het doet wel pijn.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Hoe wil je in godsnaam huisje-boompje-beestje gaan spelen met je moeder in de buurt, wetende dat ze de liefde van je leven heeft vermoord? Dat kan gewoon niet, dat hou je niet vol. Dit moest gewoon gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Kijk, dat je dan gelijk van die discussies krijgt over de noodzaak om je moeder in het hoofd te schieten - met haar blessing - dat maakt het tot een geweldige serie.
Jax is going down in a blaze of glory. Het feit dat ie Unser ook zo neerschoot (en dat Gemma en hij daarna nog zo'n raar kalm gesprek hebben), geeft aan dat hij gewoon tot het gaatje gaat, alles recht zetten wat verkeerd is gegaan. En daarna is ie er klaar mee, de kids zijn al succesvol overgedragen aan Wendy en Nero...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Elvhenk schreef op donderdag 04 december 2014 @ 08:54:
Kijk, dat je dan gelijk van die discussies krijgt over de noodzaak om je moeder in het hoofd te schieten - met haar blessing - dat maakt het tot een geweldige serie.
Jax is going down in a blaze of glory. Het feit dat ie Unser ook zo neerschoot (en dat Gemma en hij daarna nog zo'n raar kalm gesprek hebben), geeft aan dat hij gewoon tot het gaatje gaat, alles recht zetten wat verkeerd is gegaan. En daarna is ie er klaar mee, de kids zijn al succesvol overgedragen aan Wendy en Nero...
Misschien is het ook inderdaad beter voor de kinderen als ze niks meer met de club te maken hebben. Ook niet met hun vader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:57
Mijn voorspelling voor het einde:

De club stemt dat Mayhem gaat komen voor Jax.

En samen met alle ellende die Jax veroorzaakt heeft rondom hem heen in zijn gedachten, stapt hij op de motor van JT die opgeknapt is pleegthij zelfmoord door ergens tegenaan te rijden en zo in zijn vaders voetsporen te treden.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Neee niet zo passief, met veel geweld zichzelf opofferen zodat het gelijk een ander probleem oplost. De serie is inmiddels beroemd om zijn deathscenes (acteurs verheugen zich erop), dan mag de hoofdrolspeler ook een spectaculaire. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:44
Chinezen misschien? Jax stapt op JT's motor om naar Wendy en de kinderen te gaan maar onderweg komen de Chinezen achter hem aan.

Ik heb zo'n gevoel dat de hele club wel eens zou kunnen worden vermoord in een groot gevecht.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Nou ik mag toch hopen dat er wel IEMAND blijft leven, behalve Wendy en de kids. En Chucky, forever alone. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 23:37

Vrijdag

De Zwarte

In elk geval de zwerfster weer gezien :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Elvhenk schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:01:
Nou ik mag toch hopen dat er wel IEMAND blijft leven, behalve Wendy en de kids. En Chucky, forever alone. :P
Chibs mag niet dood sowieso :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik had verwacht dat Jax zou gaan sterven zoals zijn vader en dat zijn kinderen hem opvolgen, maar als Nero die kids meeneemt kan Jax misschien toch de visueuze circel doorbreken en in ieder geval de kinderen redden van een 'outlaw' bestaan. Al vraag ik me af of dat werkt, Nero blijft een gepensioneerde gangster en Wendy blijft een junky die al een tijd clean is maar haar rehab niet heeft afgemaakt.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Jax heeft Gemma vermoord, dat is dus naast zijn moeder ook de liefde van Nero, Nero gaat dit Jax niet in dank afnemen. Ben benieuwd wat daaruit voort komt. Hij probeerde er niet voor niets voor te zorgen dat Jax niets kon doen doordat Unser er eerder was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

[Generaliserend]Mja, die moet dit wel snappen met z'n Latino-achterond, eer en wraak betekent daar nog wat[/]

En het blijven ook haar kleinkinderen natuurlijk.

Het blijft ook allemaal Jax z'n schuld, Tara zei nog dat ze genoeg verdiende met doktertje spelen, maar nee daar was meneer te trots voor...

Nu je zin, tattoo-man? :o

[ Voor 53% gewijzigd door steveman op 04-12-2014 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Niku schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:24:
Jax heeft Gemma vermoord, dat is dus naast zijn moeder ook de liefde van Nero, Nero gaat dit Jax niet in dank afnemen. Ben benieuwd wat daaruit voort komt. Hij probeerde er niet voor niets voor te zorgen dat Jax niets kon doen doordat Unser er eerder was.
Ik denk dat Nero niet meer zo hotel de botel was van Gemma toen hij het hoorde van Tara. Hij zei immers zelf tegen Unser dat hij Jax wilde stoppen voor Jax, niet voor Gemma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
steveman schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:03:
[Generaliserend]Mja, die moet dit wel snappen met z'n Latino-achterond, eer en wraak betekent daar nog wat[/]

En het blijven ook haar kleinkinderen natuurlijk.

Het blijft ook allemaal Jax z'n schuld, Tara zei nog dat ze genoeg verdiende met doktertje spelen, maar nee daar was meneer te trots voor...

Nu je zin, tattoo-man? :o
Het is niet zo heel makkelijk een club te verlaten.. Dat zal vast ook wel meegespeeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Overigens heb ik het helemaal niet op een einde waarbij Jax hetzelfde als zijn vader eindigt. Hoop echt dat dat niet gebeurt, en verwacht ook van niet, want ligt te voor de hand. Denk dat die afpraak die de presidents buiten beeld maakten nog een grote rol gaat spelen, maar welke afspraak zou dat zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Elvhenk:
En Chucky, forever alone. :P
I accept that :P

Dat vond ik een geniale quote van Gemma in de vorige episode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Niku schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:54:
Denk dat die afpraak die de presidents buiten beeld maakten nog een grote rol gaat spelen, maar welke afspraak zou dat zijn..
Inderdaad, dat denk ik ook. Die unwritten by-law waar Jax het over had.

/edit
Willem schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:28:
Dat vond ik een geniale quote van Gemma in de vorige episode
Briljant ja _O_

[ Voor 28% gewijzigd door Pelle op 04-12-2014 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Wat zou die unwritten law zijn? Volgens mij is het niet iets met donkere mensen toe laten.. want dat is een geschreven law..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Denzis schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:58:
Wat zou die unwritten law zijn? Volgens mij is het niet iets met donkere mensen toe laten.. want dat is een geschreven law..
Ik verwacht eerder iets als oog om oog, president om president.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Pff wat een aflevering, wat een show. Helemaal geen zin om de volgende te kijken, zuiver omdat het dan voor altijd klaar is :(

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Leuk interview: http://www.people.com/article/katey-sagal-sons-of-anarchy

Wie wil die tafel nou niet thuis hebben staan?! :D

[ Voor 27% gewijzigd door Elvhenk op 04-12-2014 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Van die andere clubpresidents vind ik trouwens (qua looks) eigenlijk alleen Robert Patrick goed gecast, die andere figuren.. tja. Niet echt de presidents zoals ik ze zou verwachten. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Denzis schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:58:
Grappig dat jij daar ook aan denkt, want dat is ook de regel die bij mij op kwam. Ik heb even op internet gezocht en ik vind setjes "officiele" SAMCRO reges, bv http://redwoodoriginal.proboards.com/thread/23/samcro-rules, maar nergens zie ik een geschreven regel over huidskleur.
Het zou in ieder geval een mooie manier zijn om de offers van Juice te eren.

Een andere optie is dat het gaat om zijn familie te beschermen als hij komt te overlijden. Bijvoorbeeld dat z'n kinderen niet door de club worden opgenomen of, erger nog, gestraft worden voor de misdaden van hun vader. Maar eigenlijk denk ik dat Jax nog steeds positief over de club denkt en juist hoopt dat de club voor z'n familie zal zorgen.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die unwritten law is toch dat iemand van de club hem gaat neerschieten als er mayhem gevote wordt ?

Wel fucked up van hem natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Als er inderdaad officieel niks over huidskleur staat, dan kan het nog zijn die unwritten bylaw over huidskleur gaat en dat Jax wil dat die geschrapt wordt. Dat betekent dat die Grim Bastards overgepatched mogen worden, en dat ze in principe een veto uit zouden kunnen spreken in de Mayhem vote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Pelle schreef op donderdag 04 december 2014 @ 23:34:
Dat betekent dat die Grim Bastards overgepatched mogen worden, en dat ze in principe een veto uit zouden kunnen spreken in de Mayhem vote.
Dat zou een stunt zijn :D

En dan gaan Jax, Wendy en de jongens weg uit Charming, eind goed, al goed.

Ik voel 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrambabo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-06 20:35
Pelle schreef op donderdag 04 december 2014 @ 23:34:
Als er inderdaad officieel niks over huidskleur staat, dan kan het nog zijn die unwritten bylaw over huidskleur gaat en dat Jax wil dat die geschrapt wordt. Dat betekent dat die Grim Bastards overgepatched mogen worden, en dat ze in principe een veto uit zouden kunnen spreken in de Mayhem vote.
Dat zou zo maar eens kunnen. Dat Jax dood gaat zou te makkelijk zijn voor Sutter en zou een te voorspelbaar einde zijn na de laatste aflevering. Jax is slim, dus kan me niet voorstellen dat hij zich zo makkelijk gewonnen zou geven. Op deze manier heeft hij de waarheid verteld tegen de andere presidenten en hij overleefd het omdat de Grim Bastards veto gaan uitspreken.

Ik zie het wel zitten. :o

Maar aan de andere kant, wordt zijn wens niet pas na de mayhem vote gewilligd? Dus dan zouden de Grim Bastards pas na Jax zijn dood worden gepatched.

Uiteindelijk zal het wel een schok en een verassing worden Sutter kennende.

[ Voor 12% gewijzigd door Nitrambabo op 05-12-2014 08:50 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste