Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 02:03:
[...] Het zou wel eens Abel kunnen zijn die de doodslag geeft.
In een flash forward waarin Abel volwassen is, z'n vader dood (oepsje met de tweewieltraktor, zit in de familie) en oma opeens minder blij is dat kleinzoon op bezoek komt >:)

Oh wacht, Abel is van die Wendy, niet van Tara... helaes.

[ Voor 7% gewijzigd door steveman op 06-11-2014 17:26 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik denk dat Abel de persoon is die het gaat vertellen. Hij heeft nu al 2 keer achter Gemma gestaan terwijl Gemma in zichzelf alles aan het opbiechten was , en bij het lijk van Bobby stond.
Daarin heeft hij al 2x meegekregen wat er gebeurd is. Die verteld dat straks tegen Jax denk ik
Maikel64 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:52:

Nog maar 4 afleveringen te gaan helaas.
Daarna gaan we verder met First Nine toch ? ;)

[ Voor 27% gewijzigd door degroot op 11-11-2014 12:00 ]

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Of: Abel vertelt het tegen Wendy, Wendy gaat verhaal halen bij Gemma en die vermoordt Wendy waarna ze het weer bij iemand anders in de schoenen probeert te schuiven. Verdere voorspellingen:
spoiler:
Juice pleegt zelfmoord denk ik, Jarry en Chibbs worden betrapt door die Patterson (of hoe je dat ook schrijft), Tig en Happy worden gewraakt door die security/handlanger van Marks en de rest van de club (behalve Jax) gaat eraan door die andere clubs die wraak nemen op de moord door Jax op hun opperhoofd. Jax zal alleen over blijven.
Tot zo ver mijn voorspellingen. :P

Niet lezen als je The Shield wil gaan kijken:
spoiler:
En dan lijkt het einde toch behoorlijk veel op die van The Shield, wat ik al eerder voorspelde. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:08
Bart-Willem schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:22:

Niet lezen als je The Shield wil gaan kijken:
spoiler:
En dan lijkt het einde toch behoorlijk veel op die van The Shield, wat ik al eerder voorspelde. :P
Tnx ;)

Maar het is weer super spannend zo op het einde van het seizoen :)

Kan niet wachten op de aflevering van vanavond :P

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik denk dat Jax er aan gaat op het einde omdat hij inziet dat hij de club met hem niet kan blijven bestaan (legaal gaan is mislukt, en nu dat Indian Hills probleem wat de club uit elkaar drijft), een aanslag, maar hij voelt het aan en laat het zich overkomen. Net als zijn vader dat heeft gedaan.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Zou goed kunnen inderdaad. Voor mijzelf zou het de serie totaal verpesten, Jax hoort de held te zijn, de slimmerik die overal een oplossing voor heeft. In mijn beleving dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 16:57
degroot schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:58:
Daarna gaan we verder met First Nine toch ? ;)
Dt had ik even gemist, maar zou tof zijn als een prequel door zou gaan.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
En het moment is zo ver. Van de eerste scene tot aan de laatste scene echt geweldig.

Heb echter 1 vraag: Hoe wisten de Sons dat Marcus enzo, naar het huis van die Nazi's zouden gaan? Was dat gepland door hun? Heb dat gemist, haha xd

Moest trouwens echt lachen met eerste scene. Eerst Jax & daarna een rijtje met andere. Tig met die transseksueel en Juice met die Nazi's. Aan het eind Wendy forever alone, haha. Echt hilariteit & naar mijn mening, typisch Kurt Sutter.

[ Voor 33% gewijzigd door MurtnR op 12-11-2014 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
Nvt, kan een modje deze reavtie verwijderen?

[ Voor 86% gewijzigd door MurtnR op 12-11-2014 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

MurtnR schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:25:
En het moment is zo ver. Van de eerste scene tot aan de laatste scene echt geweldig.

Heb echter 1 vraag: Hoe wisten de Sons dat Marcus enzo, naar het huis van die Nazi's zouden gaan? Was dat gepland door hun? Heb dat gemist, haha xd
Dat vertelde TO ze toch?

Verder, vette aflevering, hier wachtte ik op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
Niku schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:29:
[...]

Dat vertelde TO ze toch?

Verder, vette aflevering, hier wachtte ik op!
Klopt, maar hun zaten 'gevangen'. Dus waren niet in mogelijkheid dit te vertellen aan Samcro toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

MurtnR schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:30:
[...]

Klopt, maar hun zaten 'gevangen'. Dus waren niet in mogelijkheid dit te vertellen aan Samcro toch?
Op die manier. Dat zal op de een of andere manier wel doorgesproken zijn, werd inderdaad niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Wat een ijzersterke aflevering.

Ik denk dat tyler het doorgespeeld heeft aan Jax. Al met al was het allemaal een voor op gezet plan. Lekker gruwelijk met dat oog van Mozes..

Oh wat hoop ik dat Gemma eens goed wordt afgestraft voor haar daden. Viel iemand het überhaupt op dat deze aflevering een dikke 70 min duurde? Heerlijk.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

En volgende aflevering gaat de shit helemaal aan.

AWESOME.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 10:50
Moses heet ie toch i.p.v. Marcus?

Anyway, blijkbaar was het een vooropgezet plannetje, ze zijn dus expres gevangen genomen. Dat was te herleiden uit de reactie van Rat en TO aan Jax, Rat zegt zoiets als "Had to take a few beatings to make it look realistic, otherwise we would cave to easy", m.a.w. als ze zich niet hadden laten slaan had Moses misschien wel doorgehad dat het een vooropgezet plannetje was.

Dat is althans hoe ik het opvatte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
FireSonus schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:16:
Moses heet ie toch i.p.v. Marcus?

Anyway, blijkbaar was het een vooropgezet plannetje, ze zijn dus expres gevangen genomen. Dat was te herleiden uit de reactie van Rat en TO aan Jax, Rat zegt zoiets als "Had to take a few beatings to make it look realistic, otherwise we would cave to easy", m.a.w. als ze zich niet hadden laten slaan had Moses misschien wel doorgehad dat het een vooropgezet plannetje was.

Dat is althans hoe ik het opvatte.
Denisz schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:41[/message]:
Oh wat hoop ik dat Gemma eens goed wordt afgestraft voor haar daden. Viel iemand het überhaupt op dat deze aflevering een dikke 70 min duurde? Heerlijk.
Je hebt gelijk, blijft lastig namen! Dankjewel voor de uitleg.
En inderdaad, was echt een lange aflevering. Echt tof.

Denk dat volgende week de shit losbarst over Gemma, kan echt niet wachten..

[ Voor 13% gewijzigd door MurtnR op 12-11-2014 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Ik vond de laatste scene's met Abel, Jax en Wendy eigenlijk nog wel het beste van deze aflevering. Sowieso was dit een van de, zo niet dé, beste aflevering van het seizoen (voorlopig). Dit is het kantelpunt waarop we hebben gewacht. Ik kan nu al niet wachten tot volgende week.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:49
Holy fucking hell wat een aflevering.... Eerst het afrekenen met Mozes, uiteraard vergelding voor Bobby.
Prachtige scene tussen Tig en Venus, en dan eindigen met die scene met Jax, Wendy en Abel.
Volgens mij was het uitleggen wie echt Abel's moeder is een spontaan besluit uit dankbaarheid voor hoe zij de zaken omtrend de kinderen regelt. Wendy's reactie was ook wel goed gedaan, op het moment dat ze beseft wat Jax Abel verteld.

Nu gaat idd de shitstorm absoluut losbarsten rond Gemma, dat kan niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het viel me na 40 minuten pas op dat ik nog wel erg veel te gaan had. Ik hoop dat er meer van dergelijke lange afleveringen komen. En leuk dat er eindelijk eens iets goed uitpakt met hun strijdt tegen August Marks.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:47
wait wut! Wat een einde van deze aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

:o :o :o

:D

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Is er overigens nog een week waarin er geen aflevering komt dit seizoen? Daar heb ik vorig seizoen een week slecht van geslapen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Na volgende week is er pas 2 december weer een aflevering. Even op je tanden bijten dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 17:10
Alles hierboven ^ :Y
Geweldig. Het hoge woord is eruit :)

Wel benieuwd of het August Marks verhaal een staartje gaat krijgen in de laatste twee episodes.
En Lin natuurlijk, maar dat is gewoon pure nieuwsgierigheid.

[ Voor 58% gewijzigd door Willem op 12-11-2014 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Er zijn er nog 3 dit seizoen. :)

Ik vermoed wel dat er een heleboel eindjes aan elkaar geknoopt moeten worden om met een "geloofwaardige" series finale eruit te knallen. Hoop dat dat ook gebeurt, zou zonde zijn als er zaken die veel impact hebben gehad niet meer afgerond worden.

Een daarvan is die baglady, die verwachtte ik al veel eerder weer terug, maar dat is (nog) niet gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Jax gaat natuurlijk ook nog te horen krijgen dat Juice alles wist. Oei.

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik vond ook de opening van deze aflevering prachtig. Het bleef maar komen, de een na de ander, en iedereen op z'n eigen manier.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• Niku

Niku

Alagaesii

'Het bleef maar komen' :D

• Denzis
CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:13:
Ik vond ook de opening van deze aflevering prachtig. Het bleef maar komen, de een na de ander, en iedereen op z'n eigen manier.
Dat is ook echt typisch SOA. Sterke nummers bij sterke openingsscenes en ook vaak sterke scenes aan het eind met goede muziek.

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 16:57
Niku schreef op woensdag 12 november 2014 @ 23:54:
Jax gaat natuurlijk ook nog te horen krijgen dat Juice alles wist. Oei.
Daar had ik nog even niet aan gedacht.

Wel mooi dat Abel nu de rem aref heeft gehaald zodat het vanaf nu 3 episodes vol gas kan gaan. Ben zeer benieuwd wat we nog mogen verwachten.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

• Niku

Niku

Alagaesii

Wat ik me wel afvraag is waarom er nu geen lockdown meer is en waarom er geen hulp wordt ingeroepen van andere charters, dit gebeurde eerder in de serie altijd wel, ook bij kleinere problemen dan dit.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Oei, ja dat Juice het wist gaat nu ook uitkomen.

Dat er nu geen lockdown is daar hoor ik meer mensen over. Ik denk gewoon om practische redenen vanuit de schrijvers (zo kon Bobby ontvoert worden). En de laatste keer was het schijnbaar een opgezet plan om zich te laten ontvoeren om August zijn beveiliging uit te schakelen.

/▌

• Niku

Niku

Alagaesii

Marzman schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:04:
Oei, ja dat Juice het wist gaat nu ook uitkomen.

Dat er nu geen lockdown is daar hoor ik meer mensen over. Ik denk gewoon om practische redenen vanuit de schrijvers (zo kon Bobby ontvoert worden). En de laatste keer was het schijnbaar een opgezet plan om zich te laten ontvoeren om August zijn beveiliging uit te schakelen.
Maar juist als er een member wordt ontvoerd zouden ze normaal gesproken in lockdown gaan.

• Denzis
Ik denk dat het ook een overwogen beslissing is. In lockdown gaan betekend ook dat je redelijk makkelijk te vinden bent etc. En met lockdown kan je geen oplossingen forceren.

• Niku

Niku

Alagaesii

Dan vind ik het alsnog vreemd dat de redenen daarvoor niet in de serie genoemd worden. Maar enfin, dat zijn maar kleine puntjes van kritiek.

• AcidBurn
Nog een hele goede reden: door het gezeik met Jury zullen ze op dit moment ook niet verwachten dat er veel support van andere SoA charters komt. Zodra die interne zaak achter de rug is, zal dat weer anders liggen. Afhankelijk van hoe die zaak beslist wordt uiteraard.

• Denzis
Ik vermoed dat het einde van SAMCRO (en Jax) niet door de Brown, Black, Yellow of iets zal komen. Ik dnek eerder door de club zelf en daar bedoel ik mee de andere charters. Op een gegeven moment zijn die er ook wel klaar mee denk.

• CAPSLOCK2000
  • Laatst online: 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

ideetje:
Jax heeft iets uit te vechten met Gemma. Ieder ander zou het met de dood moeten bekopen maar voor z'n eigen moeder zal hij wel een uitzondering maken. Naar de politie gaan is uiteraard geen optie. Toevallig wordt Gemma in de gaten gehouden door de kinderbescherming. Wij weten dat het niet klopt, maar zij niet. Met een goed verhaal over kindermishandeling kan hij haar zo in de gevangenis laten gooien. Dan loopt Abel ook direct een lekker trauma op want dat joch denkt natuurlijk dat het zijn schuld is dat Gemma moet brommen.
Dan zijn we direct ook klaar voor een vervolgserie met Abel als volwassen man die ontdekt wat er met Gemma is gebeurd en wraak op z'n vader gaat nemen.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Verwijderd

Gemma heeft Tara vermoord dus Abel gaat geen wraak nemen.

Jax weet trouwens nog steeds niet dat Gemma mede achter het ongeluk van JT zit. Dat stond toen in die brieven die Tara had gevonden en een deel daarvan is door Gemma er tussenuit gehaald. Nu zal Jax proberen uit te vinden hoe en wat met Gemma. Ik denk dat hij Tara hoger heeft staan dan zijn eigen moeder.

Hele dikke en action packed aflevering was het :). Ook dat uithangende oog van die beveiligingsman van Marks :X.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2014 19:51 ]

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Denzis schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:41:
Viel iemand het überhaupt op dat deze aflevering een dikke 70 min duurde? Heerlijk.
Zeker heerlijk,maar 69 minuten en 31 seconden noem ik geen 'dikke 70 minuten' :+

Hopelijk worden ze nog langer die afleveringen d:)b

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

• MurtnR
Kurt Sutter maakte ergens het grapje dat de laatste scene van dit laatste seizoen een shot is waarin Jax wakker word uit een droom en op zijn Vespa stapt, haha. (ofzo)

• Niku

Niku

Alagaesii

Twhomp schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:42:
[...]

Zeker heerlijk,maar 69 minuten en 31 seconden noem ik geen 'dikke 70 minuten' :+
Really? :p
Hopelijk worden ze nog langer die afleveringen d:)b
Daar ben ik het dan weer wel mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

MurtnR schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:45:
Kurt Sutter maakte ergens het grapje dat de laatste scene van dit laatste seizoen een shot is waarin Jax wakker word uit een droom en op zijn Vespa stapt, haha. (ofzo)
Dat we 6 jaar naar een droom hebben zitten kijken. Dat zou echt een kuteinde zijn.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Marzman schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:31:
[...]
Dat we 6 jaar naar een droom hebben zitten kijken. Dat zou echt een kuteinde zijn.
Hoop dat Sutter dat zelf ook wel snapt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:25

Vrijdag

De Zwarte

"Get in the car, scooterboy" :P

Ik verwacht eigenlijk dat de zwerfster, Rat Boy en dat borderlinemeisje van hem (vergeet haar naam altijd) nog wat belangrijker worden. Sowieso vind ik Rat Boy en haar erg lijken op Gemma en JT vroeger, alleen heeft Rat Boy kort haar.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Vrijdag schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:18:
[...]

"Get in the car, scooterboy" :P

Ik verwacht eigenlijk dat de zwerfster, Rat Boy en dat borderlinemeisje van hem (vergeet haar naam altijd) nog wat belangrijker worden. Sowieso vind ik Rat Boy en haar erg lijken op Gemma en JT vroeger, alleen heeft Rat Boy kort haar.
Die zwerfster hebben we al een tijd niet meer gezien toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Denzis schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:06:
[...]

Waarom dacht ik dat die chick van rat dat zwervermeisje was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Denzis schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:06:
[...]

Nee klopt maar elk seizoen komt ze meestal wel een keertje langs.
Predje schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:21:
[...]

Waarom dacht ik dat die chick van rat dat zwervermeisje was?
Omdat haar moeder die zwerfster is en haar vader die kale vent die laatst aan het knokken was in de keuken van Diosa met Nero en Jax :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Vrijdag schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:25:
[...]

Nee klopt maar elk seizoen komt ze meestal wel een keertje langs.
[...]

Omdat haar moeder die zwerfster is en haar vader die kale vent die laatst aan het knokken was in de keuken van Diosa met Nero en Jax :)
Echt waar? Heeft ze dat gezegd? Die dochter met die vader die op de vuist ging met Nero en Jax was een andere dan de babysitter van Abel en Thomas hoor! Ze lijken wel erg opelkaar maar zijn toch andere personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Denzis schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:37:
[...]

Echt waar? Heeft ze dat gezegd? Die dochter met die vader die op de vuist ging met Nero en Jax was een andere dan de babysitter van Abel en Thomas hoor! Ze lijken wel erg opelkaar maar zijn toch andere personen.
Nee toch? Of ben ik nou gek? De babysitter (meisje van Rat) is toch dezelfde die de motor van Tig aan het kapotmeppen was? Haar vader is de man van die zwerfster.

[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 14-11-2014 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Denzis schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:37:
[...]

Over op elkaar lijken.. wat lijkt die scharrel van Jax op Tara!!
Zal wel zo bedoeld zijn en de reden dat Jax moest huilen.
Bijna hetzelfde en toch 100x lekkerder dan Tara.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Vrijdag schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:52:
[...]

Nee toch? Of ben ik nou gek? De babysitter (meisje van Rat) is toch dezelfde die de motor van Tig aan het kapotmeppen was? Haar vader is de man van die zwerfster.
http://sonsofanarchy.wikia.com/wiki/Brooke_Putner
''
Season SixEdit
In the episode "John 8:32", she's sitting near the new clubhouse. When Jax is talking with Wayne Unser, she hits Tig's bike with a wrench. Then she throws it at the window, and runs away from Jax. He finally stops her, but she escapes him anyway. Later, Jax found out that she hates MC for the death of her mother. She is next seen in the clubhouse, waiting for Jax. She thanks him for helping her father to keep the house.

''

Die babysitter (dus de chick van rat) is de dochter van iemand die blijkbaar dood is. Dus niet dezelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Denzis schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:13:
[...]

http://sonsofanarchy.wikia.com/wiki/Brooke_Putner
''
Season SixEdit
In the episode "John 8:32", she's sitting near the new clubhouse. When Jax is talking with Wayne Unser, she hits Tig's bike with a wrench. Then she throws it at the window, and runs away from Jax. He finally stops her, but she escapes him anyway. Later, Jax found out that she hates MC for the death of her mother. She is next seen in the clubhouse, waiting for Jax. She thanks him for helping her father to keep the house.

''

Die babysitter (dus de chick van rat) is de dochter van iemand die blijkbaar dood is. Dus niet dezelfde.
I stand corrected :o

Dacht echt dat die hetzelfde was eigenlijk :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Vrijdag schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:35:
[...]
I stand corrected :o

Dacht echt dat die hetzelfde was eigenlijk :$
Je was niet de enige, mijn vriendin en ik haalde die twee toen ook door elkaar haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrij voorspelbaar allemaal maar moet toegeven dat het een goede aflevering was.

Manson op Juice zijn schoot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:20

Barbas

Gallego!

Paar scene's daarvoor was het nog wel iets heftiger tussen die 2 :+

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Vrijdag: Deels zit je wel goed. Brooke (Borderline vriendin van Rat) is inderdaad degene die de motor van Tig beschadigde, en de ruit ingooide. Ze is vermoedelijk de dochter van de zwerfster. Dat is nergens letterlijk zo gezegd, maar de foto's van haar moeder die Jax zag toen hij bij haar vader langs ging, leken verdacht veel op de zwerfster in betere tijden. Bovendien is het niet moeilijk om die conclusie te trekken. Familieleden denken dat vrouwlief dood is, terwijl ze in werkelijkheid ergens aan het rondzwerven is. Al dan niet bewust of door geheugenverlies. Gebeurt in realiteit vaker dan je denkt.

Wat niet klopt: De man die ruzie kreeg met Gemma en Nero met betrekking tot zijn dochter, is een totaal ander persoon. Zowel de vader als de dochter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
AcidBurn schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:55:
Vrijdag: Deels zit je wel goed. Brooke (Borderline vriendin van Rat) is inderdaad degene die de motor van Tig beschadigde, en de ruit ingooide. Ze is vermoedelijk de dochter van de zwerfster. Dat is nergens letterlijk zo gezegd, maar de foto's van haar moeder die Jax zag toen hij bij haar vader langs ging, leken verdacht veel op de zwerfster in betere tijden. Bovendien is het niet moeilijk om die conclusie te trekken. Familieleden denken dat vrouwlief dood is, terwijl ze in werkelijkheid ergens aan het rondzwerven is. Al dan niet bewust of door geheugenverlies. Gebeurt in realiteit vaker dan je denkt.

Wat niet klopt: De man die ruzie kreeg met Gemma en Nero met betrekking tot zijn dochter, is een totaal ander persoon. Zowel de vader als de dochter ;)
Dat zou inderdaad heel goed kunnen kloppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

AcidBurn schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:55:

Heb ik denk ik ergens wat gemist. Ze lijken ook allemaal zo op elkaar, wie was dan dat meisje? Zal die wikipagina eens er op naspitten.

Maar toch heb ik een vermoeden dat Rat en zijn vriendin nog belangrijk gaan worden voor de toekomst. Zeker gezien de laatste aflevering, lijkt wel alsof de oude kern er een beetje klaar mee is. Of in elk geval een aanloop voor een einde aan SAMCRO. (niet voor SoA in het geheel dan)

[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 14-11-2014 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Vrijdag schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:25:
Maar toch heb ik een vermoeden dat Rat en zijn vriendin nog belangrijk gaan worden voor de toekomst. Zeker gezien de laatste aflevering, lijkt wel alsof de oude kern er een beetje klaar mee is. Of in elk geval een aanloop voor een einde aan SAMCRO. (niet voor SoA in het geheel dan)
De vriendin van Rat is degene die Gemma's birds heeft gekilled en die tekst op de muur.
Wellicht zelfs in opdracht van Linn omdat ze ook naar Linn gelekt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Predje schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:52:
[...]

De vriendin van Rat is degene die Gemma's birds heeft gekilled en die tekst op de muur.
Wellicht zelfs in opdracht van Linn omdat ze ook naar Linn gelekt heeft.
Hoe kom je daar bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Waar is die op gebaseerd? Ik denk dat Nero of Abel die vogels vermoord heeft.

[ Voor 31% gewijzigd door Marzman op 14-11-2014 18:22 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Marzman schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 18:12:
Waar is die op gebaseerd? Ik denk dat Nero of Abel die vogels vermoord heeft.
Ik acht Abel nog niet capabel genoeg om die teksten met vogelbloed op de muur te schrijven ;). Dus ik gok nog steeds onze grote mexicaanse vriend idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Ik heb ook geen idee hoe Predje op die gedachten komt. Kijk eens naar de manier waarop ze de door haar aangerichte schade met Jax heeft opgelost, nu op zijn kinderen past en bovendien een relatie heeft met Rat. Leg mij eens uit waarom ze de Sons aan Lin zou verraden.
Ze is volgens mij trouwens geen borderliner. Tijdens haar laatste ruzie met Rat had ze het zelf over bi-polar (manisch-depressief) Dat is heel wat anders dan borderline. Bi-polar wil zeggen: extreem vrolijk/blij/gefocused kunnen zijn, maar bij de kleinste tegenslag ook zo weer in een zware depressie kunnen belanden. No middle ground.

Borderliners weten heel goed wat ze doen, maar hebben vaak geen idee of dat wat ze zien/horen wel de werkelijkheid is of dat ze in hun eigen bedachte wereld zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Kan niet wachten tot vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Weer een lange aflevering. 2 Grote geheimen opgelost, die rat was ergens ook wel verwacht. Hij schoot die bediende toen heel snel neer toen hij daar samen met Jax was, zo snel dat die niks kon zeggen.

Ik ben benieuwd of Jax die meeting met Indian Hills overleefd. Ik denk het niet.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
Marzman schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:36:
Weer een lange aflevering. 2 Grote geheimen opgelost, die rat was ergens ook wel verwacht. Hij schoot die bediende toen heel snel neer toen hij daar samen met Jax was, zo snel dat die niks kon zeggen.

Ik ben benieuwd of Jax die meeting met Indian Hills overleefd. Ik denk het niet.
Dat denk ik ook niet. President van Hills killen, komt hij vast niet zomaar mee weg. En voor zo iets moet er toch unaniem gesteld worden? De 'men of mayhem' vote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:47
Vergeet ook niet de extra problemen die nu de kop opsteken.

spoiler:
Assault, vluchten voor de politie en grand theft auto. Als de andere charters hem niet omleggen, dan draait hij toch wel de bak in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik denk dat het op de een of andere manier allemaal wel losloopt. Wat betreft de dood van Jury, dat is toch het woord van Indian Hills tegen dat van SAMCRO.

In acht de kans groter dat Jax zijn patch inlevert om aan de wens van Tara te voldoen. Weg van de club, met zijn zoons (en Wendy).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 17:19
Haha weer een paar mooie quotes:
Sherrif: "Don't be an asshole"
Juice: "Trust me, all I am in here is someone's asshole" :D

En later Jax terwijl hij die auto jat:
Driver: "Hey idiot! You want me to run your ass over?"
Jax: "No I want you to stop eating donuts, you fat piece of shit!" _/-\o_

Mooie aflevering weer, helaas is er nog geen einde gekomen aan Gemma...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Niku schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:00:
Ik denk dat het op de een of andere manier allemaal wel losloopt. Wat betreft de dood van Jury, dat is toch het woord van Indian Hills tegen dat van SAMCRO.

In acht de kans groter dat Jax zijn patch inlevert om aan de wens van Tara te voldoen. Weg van de club, met zijn zoons (en Wendy).
Dit denk ik dus ook. Misschien maken ze een uitzondering en is het geen mayhem...

Alleen, denk ik dat op het moment dat hij met zijn gezinnetje weggaat er nog retaliation is vanuit een of andere hoek.

Overigens denk ik dat Gemma een einde aan haar eigen leven maakt. Wat heeft ze nog om voor te leven?

[ Voor 7% gewijzigd door Denzis op 19-11-2014 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dit was nu een goeie aflevering. Sure nog steeds klaarduidelijk sinds episode 1 maar mooi samengesteld.

Dunham & Rossi met top prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Godfuckindamn! Ik heb gewoon zenuwachtig op de bank gezeten tijdens deze aflevering. :D

Kurt Sutter you beautiful, beautiful bastard! _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:26

Pelle

🚴‍♂️

Die scene met Jax en Juice _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robdejongNL
  • Laatst online: 01:16

robdejongNL

Bite me

hellboy123 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:53:
[...]

Mooie aflevering weer, helaas is er nog geen einde gekomen aan Gemma...
Dit kan in ieder geval niet lang meer duren! :-D Ze heeft ook al genoeg schade aangericht. Denzis heeft een goed punt..
Denzis schreef op woensdag 19 november 2014 @ 19:17:
[...]
Overigens denk ik dat Gemma een einde aan haar eigen leven maakt. Wat heeft ze nog om voor te leven?

I'm a big fan of the Mars Bar Diet. Stick it up your arse and let a rottweiler chase you home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ik acht de kans dat Jax Gemma weer toe laat in zijn familie en haar dwingt te leven met de weet dat hij de waarheid kent ook wel aanwezig trouwens.

Beetje prisoner in your own life idee.

[ Voor 12% gewijzigd door max op 19-11-2014 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:44
Of Jax geeft Jemma aan Indian Hills om de vrede te bewaren. Of misschien aan de Chinezen maar dat lijkt me sterk.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
Dubbele post, nm.

[ Voor 91% gewijzigd door MurtnR op 20-11-2014 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
Dat was echt een goede scene. Om nog maar te zwijgen over het acteerwerk wat daar werd neer gezet, knap gedaan.
Denzis schreef op woensdag 19 november 2014 @ 19:17:
[...]
In de laatste scene zag je haar weg rijden, hierbij zag je ook een bordje met plaatsnamen, voor mij was het niet geheel duidelijk of dat nog een extra betekenis had. Maar wellicht dat ze rijd naar de plek waar JT destijds dus ook (min of meer) zelf moord pleegde.

• Niku

Niku

Alagaesii

Jax was overigens ook de motor van JT aan het opknappen, die kan ook nog een rol gaan spelen (zo vader, zo zoon?). Al verwacht ik overigens niet dat Jax het loodje legt.

• Willem
Ja dat vond ik echt een beetje slecht zelfs... (opeens tijd voor?!) ze hinten daarmee op een zelfde einde als JT, en die motor is al wel eens eerder gezien geweest in de serie maar frappant dat het nu opeens een rol gaat spelen. Hopelijk heb ik het fout want zo'n zelfde einde lijkt me schraal.

Waanzinnige episode verder.

Benieuwd hoe Juice aan z'n einde komt overigens. "Gewoon" door de prison crew of?....
En Borowski lying piece of shit, denk dat ze die met een molensteen om z'n nek in de haven dumpen.

Marks.
Dat blijft nog een uitdaginkje.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

NitroX infinity schreef op woensdag 19 november 2014 @ 23:29:
Of Jax geeft Jemma aan Indian Hills om de vrede te bewaren. Of misschien aan de Chinezen maar dat lijkt me sterk.
Gemma heeft niks gedaan tegen hun. Heel indirect heeft haar leugen er wat mee te maken maar Jax is volledig verantwoordelijk voor het vermoorden van Jury.

/▌

• AcidBurn
Jury was er zelf ook deels schuldig aan. Had hij zijn wapen niet getrokken, dan had Jax hem niet direct neergeschoten. Wapen trekken was op dat moment nog niet nodig, Jax had de zijne ook niet in de hand. Naar mijn idee heeft Jax in die confrontatie 1 echte fout gemaakt: te goed mikken ;)

Verwijderd

MurtnR schreef op woensdag 19 november 2014 @ 23:35:
[...]

Dat was echt een goede scene. Om nog maar te zwijgen over het acteerwerk wat daar werd neer gezet, knap gedaan.

[...]

In de laatste scene zag je haar weg rijden, hierbij zag je ook een bordje met plaatsnamen, voor mij was het niet geheel duidelijk of dat nog een extra betekenis had. Maar wellicht dat ze rijd naar de plek waar JT destijds dus ook (min of meer) zelf moord pleegde.
Betreffende die plaatsnamen (vanop reddit)

Portent- a sign or warning that something, especially something momentous or calamitous, is likely to happen.

Fortune- chance or luck as an external, arbitrary force affecting human affairs.

Eureka- used to express triumph on a discovery

• Denzis
AcidBurn schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:24:
Jury was er zelf ook deels schuldig aan. Had hij zijn wapen niet getrokken, dan had Jax hem niet direct neergeschoten. Wapen trekken was op dat moment nog niet nodig, Jax had de zijne ook niet in de hand. Naar mijn idee heeft Jax in die confrontatie 1 echte fout gemaakt: te goed mikken ;)
Maarja bewijs dat maar eens.

• Denzis
Niku schreef op donderdag 20 november 2014 @ 00:38:
Jax was overigens ook de motor van JT aan het opknappen, die kan ook nog een rol gaan spelen (zo vader, zo zoon?). Al verwacht ik overigens niet dat Jax het loodje legt.
Dat was niet de motor waar JT een ''ongeluk'' mee had toch? Lijkt mij dat die gewoon zwart was. Deze motor stond in de ''etalage'' in het oude clubhuis toch? Toen de fik er in ging.

• Niku

Niku

Alagaesii

Voor zover ik weet was dat wel de motor waarmee JT zijn ongeluk had. Stond inderdaad in het oude clubhuis (good times :p)

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Gisteren s07e10 gezien, dat was echt weer ouderwets genieten. Vandaag een moment vinden om e11 ook te bekijken. En misschien oud nieuws maar eh; http://bastardexecutioner...hy-prequel-in-the-making/

Ga deze serie sowieso nog een keer opnieuw bekijken :).

It's dogged that does it

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Denzis schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:06:
[...]

Dat was niet de motor waar JT een ''ongeluk'' mee had toch? Lijkt mij dat die gewoon zwart was. Deze motor stond in de ''etalage'' in het oude clubhuis toch? Toen de fik er in ging.
Dat was toch de motor van JT?

/▌

• Willem
Niku:
(good times :p)
:Y :P

• Denzis
Marzman schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:36:
[...]

Dat was toch de motor van JT?
Zeker zijn prive motor ipv zijn ''werk motor'' :p

Poeh wat baal ik dat er een eind aan deze serie komt zeg :(

[ Voor 13% gewijzigd door Denzis op 20-11-2014 09:54 ]

Verwijderd

Die lege blik van Juice, die zijn lot aanvaard. Hoe heerlijk is dat niet gespeeld.

Jail scene (juice & jax) en laatste scene maken veel goed van het minder seizoen.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Denzis schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:51:
[...]

Zeker zijn prive motor ipv zijn ''werk motor'' :p
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cUYKBrgYUCFC4DTMU7wGO8bZ/full.png

/▌

• Denzis
Haha, cool. Maar de vraag is dan nog is dat de motor waarop hij zijn werk deed of gewoon zijn prive motor. Aangezien elke motor nu zwart is.

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 20:00

backupdevice

Boeh!

Ik denk aan het volgende scenario's

- SOA houdt een Mayem vote voor Jax, maar krijg geen unanieme uitslag. Jax levert zijn president patch in. Hij gaat op zoek naar Gemma omdat hij wilt dat zijn kinderen een Oma houden. Hij vind Gemma maar Nero komt ook zoeken en ziet Jax naar Gemma gaan, Kaboem

- SOA houdt een Mayem vote voor Jax, maar krijg geen unanieme uitslag. Jax levert zijn president patch in. Hij gaat op zoek naar Gemma omdat hij wilt dat zijn kinderen een Oma houden. Hij vind Gemma maar Unser komt ook zoeken en ziet Jax naar Gemma gaan, Kaboem

- Jax wordt gearresteerd, komt in County Marks tegen en legt hem om. AB killed Jax vanwege de openstaande rekening met de 2KG H.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Verwijderd

Mayhem vote ;)

• Denzis
backupdevice schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:25:
Ik denk aan het volgende scenario's

- SOA houdt een Mayem vote voor Jax, maar krijg geen unanieme uitslag. Jax levert zijn president patch in. Hij gaat op zoek naar Gemma omdat hij wilt dat zijn kinderen een Oma houden. Hij vind Gemma maar Nero komt ook zoeken en ziet Jax naar Gemma gaan, Kaboem

- SOA houdt een Mayem vote voor Jax, maar krijg geen unanieme uitslag. Jax levert zijn president patch in. Hij gaat op zoek naar Gemma omdat hij wilt dat zijn kinderen een Oma houden. Hij vind Gemma maar Unser komt ook zoeken en ziet Jax naar Gemma gaan, Kaboem

- Jax wordt gearresteerd, komt in County Marks tegen en legt hem om. AB killed Jax vanwege de openstaande rekening met de 2KG H.
Ik hoop geen van allen. :+

• MikeyMan
  • Laatst online: 08:51

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Denk dat unser nog een sleutelrol gaat spelen.

• Denzis
Het is eigenlijk best grappig dat het zo kort voor het einde alle kanten nog op kan gaan.

Iemand enig idee wanneer de volgende is? geloof dat er een pauz was toch?

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste