Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-04 15:52

Niku

Alagaesii

*schop*

Niemand de aflevering verder nog gezien vandaag? Ik vond het absoluut een van de betere van dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:36

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Jazeker wel... Prima aflevering, ben benieuwd hoe het verder loopt met 'Pope industries' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

MikeyMan schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 21:16:
Jazeker wel... Prima aflevering, ben benieuwd hoe het verder loopt met 'Pope industries' :)
Vermoed dat het een openlijke oorlogsverklaring is, maar het zou ook een set-up kunnen zijn, alleen acht ik die laatste onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:50
Weer een heerlijke aflevering. Gave actie van Alvarez om het zo op te lossen, ik dacht echt dat hij erop in zou gaan. Ik zie wel een flinke fout in de verhaallijn trouwens.

spoiler:
Jax die T.O. de optie bood om Grim Bastards patch-over naar Sons te doen.

In seizoen 4 kwam Juice in de problemen doordat hij een zwarte vader zou hebben en dat wordt niet geaccepteerd. Niet omdat de anderen racistisch zijn, maar omdat het een club regel is.
Maw: Jax kon die optie helemaal niet bieden, tenzij hij de regels van de club aanpast.
Maar dan moeten alle charters er over stemmen en het eens zijn.

Als dit zo doorgaat gaan ze er echt op een hoogtepunt uit, damn wat een heerlijk seizoen tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

AcidBurn schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:05:
spoiler:
Jax die T.O. de optie bood om Grim Bastards patch-over naar Sons te doen.

In seizoen 4 kwam Juice in de problemen doordat hij een zwarte vader zou hebben en dat wordt niet geaccepteerd. Niet omdat de anderen racistisch zijn, maar omdat het een club regel is.
Maw: Jax kon die optie helemaal niet bieden, tenzij hij de regels van de club aanpast.
Maar dan moeten alle charters er over stemmen en het eens zijn.
Het was toen wel zo dat Juice voornamelijk dácht dat hij in de problemen zou komen, wat uiteindelijk wel reuze meeviel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Niku schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:20:
[...]

Het was toen wel zo dat Juice voornamelijk dácht dat hij in de problemen zou komen, wat uiteindelijk wel reuze meeviel.
Not sure if, but just in case:
spoiler:
Toen Rosevelt in s4 bij Samcro langs ging werd dat aangehaald in een gesprek. Hij keek naar de foto's van clubleden en merkte op dat er geen enkele zwarte bij zat. Antwoord van Jax: We didn't make the rules, we just live by them. Vervolgens legt hij kort uit dat het huidige Samcro geen enkel probleem heeft met kleurlingen, maar dat als ze een van de grondregels veranderd willen zien, alle charters moeten stemmen.
Net als toen met de keuze om richting legale handel te gaan.

Vond trouwens de shootout scene met de Impala erg leuk gedaan, eerst nog sigaret aanbieden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Toch heb ik ergens het gevoel dat Juice gered gaat worden door wat hij weet over Gemma.
Nero ziet ook dat er iets niet klopt, en als hij er achter komt dat al zijn "hoertjes" vermoord zijn door een leugen van Gemma is het de vraag wat er gaat gebeuren..

Maar Juice heeft de club nu 2 keer verraden, dus of die er nog mee weg komt... Het lijkt me lastig,.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Met het verraad komt hij echt niet weg, ik geloof geen seconde dat hij zo makkelijk wegkomt.
Maar misschien kan hij het ergste vermijden door de volledige waarheid op te biechten (en de club ervan weten te overtuigen dat het de waarheid is) en een aantal zaken voor de club uit te voeren.
Op die manier zie ik wel een kans dat Mr. Mayhem afzwakt naar een zware beatdown en verbanning.

Vraag is idd wat er met Gemma gebeurt als de waarheid boven tafel komt, dat kan nog alle kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Zit de allereerste aflevering terug te kijken. Vet om te zien hoe echt alles en iedereen veranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

Als Jax via Juice verneemt dat Gemma het gedaan heeft, dan zijn we helaas niet echt verrast zoals we voordien wel eens konden zijn bij Sutter.

Ik blijf hopen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:16
Over die no-blacks regel; misschien was die wel ingesteld op verzoek van de IRA? Als SAMCRO hun banden met de IRA aan het afbouwen is, is dat ook niet meer zo'n probleem lijkt me?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

NitroX infinity schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 23:48:
Over die no-blacks regel; misschien was die wel ingesteld op verzoek van de IRA? Als SAMCRO hun banden met de IRA aan het afbouwen is, is dat ook niet meer zo'n probleem lijkt me?
De Sons zouden nooit op verzoek van wie dan ook hun regels wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Ben het met Niku eens, de Sons zullen nooit om een externe reden hun regels wijzigen.
Bovendien vind de IRA de democratie binnen de mc's helemaal niks.
De enige reden waarom Samcro de regels zou wijzigen is als genoeg leden het fundamenteel oneens zijn met een regel. En dat gebeurt niet snel omdat alle clubleden ingestemd hebben met de regels toen ze toetraden. Wie zich er geen vrede mee heeft, hoort zich niet aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Eerste vier afleveringen weer eens terug gekeken nu, poh wat een geweldige serie is het toch. Die tic van Chuckie, de wraak op Kyle, het overpatchen van de Devils Tribe.. er gebeurt zo veel en het is allemaal vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Overigens, voor de echte liefhebbert (zoals ik), bij de Mediamarkt kun je nu twee seizoenen SOA voor 35 euro halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Heb ze allang in de kast staan. Engeland en Amerika zijn altijd eerder met die boxen uitbrengen, en vaak ook nog goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Niku schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 00:19:
[...]

Er heeft toch ook niemand om verzocht? DIe hele regel is door niemand van hun bedacht, waarschijnlijk een of meer generaties eerder dat ze een wat grotere hekel aan buitenlanders hadden.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Marzman schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 13:49:
[...]

Er heeft toch ook niemand om verzocht? DIe hele regel is door niemand van hun bedacht, waarschijnlijk een of meer generaties eerder dat ze een wat grotere hekel aan buitenlanders hadden.
Check even waar ik op reageerde:
NitroX infinity schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 23:48:
Niku schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 00:19:
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Marzman schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 13:49:
[...]

Clay, Piney en J.T hebben de Sons opgericht, zij waren de eerste generatie. Vandaar ook de 'first 9' patch die clay en piney droegen. Zij hebben de regels opgesteld. En volgens mij was Clay behoorlijk racistisch van aard. Daarom kon hij t ook goed vinden met die klojo vd Irish Kings. (Kan ff niet op zn naam komen) Dan heb je al een verklaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Poeh. Heb nu in 3 dagen tijd seizoen 1 en 2 al helemaal terug gekeken. Vind het zo episch nog steeds, ook al weet ik al wat er gaat gebeuren. Wat een serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Heb gisteravond toevallig ook de 2de helft van het eerste seizoen weer gekeken, nog steeds geweldig hoe Jax met Tara's stalker afrekent.

Kohn: 'Assault with a deadly weapon, that's six months in jail asshole!'
Jax: 'Violating a restraining order? You'll be in the cell next to me.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

En seizoen 3 ook af :+ Dat seizoen heeft toch wel de vetste ontknoping van allemaal, zeker als je het nog nooit gezien hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:45
En weer een aflevering vandaag waar je mond van open valt. Heb er zowat kippenvel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:13

odan

The dark side is within all!

bobby! :'(

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bobby heeft wel een rotdag. Eerst zijn motor kapot ...

Was te verwachten dat er van die kant een tegenactie kwam. Ik had verwacht dat er van hem een hand of zijn vingers in dat doosje gingen zitten, maar het was dus een ander lichaamsdeel en een tablet. En wat was Juice thinking? Hij weet dat hij in de gevangenis ook niet veilig is als ze hem dood willen hebben.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

Marzman schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 18:22:
Bobby heeft wel een rotdag. Eerst zijn motor kapot ...

Was te verwachten dat er van die kant een tegenactie kwam. Ik had verwacht dat er van hem een hand of zijn vingers in dat doosje gingen zitten, maar het was dus een ander lichaamsdeel en een tablet. En wat was Juice thinking? Hij weet dat hij in de gevangenis ook niet veilig is als ze hem dood willen hebben.
was niet bobby zijn motor. en Juice doet dit voor de club zodat hij niet verbannen wordt, hij moet bij Lin komen in de gevangenis.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ah, dat gedeelte had ik gemist. Ik dacht dat Juice dacht dat hij daar veilig was. Ik begreep die hele scene vooraf al niet toen hij weg reed, misschien wat minder dingen tegelijk doen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Ik moet zeggen dat de kritiek die op de eerste paar afleveringen kwam al helemaal niet meer van toepassing is. Wat een enorm goede aflevering was dit en de twee hiervoor ook. Juice gaat een tijdje brommen en mag weer terug komen tenzij die Nazi hem vermoord omdat hij niet in GP zit of hij komt hem juist helpen. Bobby , zo de kneiters wat een intens stuk. Marcus speelt het ook slim en laat zich niet zo maar uit z'n schulp lokken. Ik ben wel benieuwd naar volgende week nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03:45
Inderf*daad, dat was een zwaar wtf moment _/-\o_

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Die reactie van Jax vs die van Chibs... Echt totale haat tegenover intens verdriet.
En ook een goede twist, zou Abel het gaan vertellen aan Jax? En indien dat zo is, hoe gaat Jax dan reageren...

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Tering zeg, die had ik idd niet verwacht nee. Bobby :'(
Dit is gewoon extremer dan hand afhakken of omleggen.
De sfeer binnen de groep gaat absoluut veranderen na deze actie.

Ik denk dat Abel het wel even voor zichzelf houdt, hij moet eerst zelf beseffen wat hij nou eigenlijk gehoord heeft. Als dat joch het seizoen overleeft, heeft hij gegarandeerd een levenslang trauma te pakken.

Wat een intense aflevering, dit seizoen is tot nu toe echt ijzersterk.

Het enige dat me verbaast is hoe makkelijk Juice er vanaf lijkt te komen. Maak Lin af in de bak en zit je tijd uit, en that's it? Ja ok, als hij pech heeft overleeft hij de bajes niet. Maar anders was hij zoieso ten dode opgeschreven, dus dit is een no-brainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01-2021
With stupid. En Bobby :'(

Wat Abel betreft, ik zie materiaal voor een nieuwe serie waarbij history will repeat itself.

Wat ik jammer vind (en hopelijk komt dat dan nog), is dat er niet meer wordt teruggegrepen naar Jury, die -volgens mij- Lin heeft ingelicht over wie zijn crew heeft afgemaakt.

En Gemma staat op knappen... my goodness she is losing it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 03:45
Willem schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:46:
With stupid. En Bobby :'(
En Gemma staat op knappen... my goodness she is losing it
Daddy, why did grandma kill mommy?

De paradox is natuurlijk dat de geschiedenis zich herhaalt voor Clay, Jax en later Abel. Dit terwijl Jax juist "legit" wilde gaan maar indertussen Clay waarschijnlijk gaat overtreffen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

AcidBurn schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 01:08:

Het enige dat me verbaast is hoe makkelijk Juice er vanaf lijkt te komen. Maak Lin af in de bak en zit je tijd uit, en that's it? Ja ok, als hij pech heeft overleeft hij de bajes niet. Maar anders was hij zoieso ten dode opgeschreven, dus dit is een no-brainer.
Ik vraag me af of Juice het niet te veel dramatiseerd. Ze zijn nooit actief naar hem op zoek geweest eigenlijk en Nero lijkt ook nog steeds een 'vriend' van de club te zijn dus zo veel schade heeft hij niet aangericht met zijn bekentenis.
Bospa01 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:05:
[...]

Daddy, why did grandma kill mommy?

De paradox is natuurlijk dat de geschiedenis zich herhaalt voor Clay, Jax en later Abel. Dit terwijl Jax juist "legit" wilde gaan maar indertussen Clay waarschijnlijk gaat overtreffen.
Inderdaad, de vader van Jax lijkt dezelfde stappen te hebben genomen (wilde ook legit gaan en dat is ook niet gelukt) en heeft dat niet overleefd. Misschien wacht Jax hetzelfde lot en zien we op het einde Abel op een motor rijden.

[ Voor 32% gewijzigd door Marzman op 23-10-2014 09:34 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
....met Wendy als nieuwe Gemma :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
Precies zoiets denk ik ook, echter zullen ze dat niet als serie maken maar ik gok als "in the end its a loop"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Laatst online: 23-01 06:50
Marzman schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:31:
[...]
Ik vraag me af of Juice het niet te veel dramatiseerd. Ze zijn nooit actief naar hem op zoek geweest eigenlijk en Nero lijkt ook nog steeds een 'vriend' van de club te zijn dus zo veel schade heeft hij niet aangericht met zijn bekentenis.
Tja, men vind dat hij verraad heeft gepleegd. Dat is toch wel een big thing of niet :)

[ Voor 21% gewijzigd door ravenger op 23-10-2014 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Op verraad staat maar 1 straf: death row aka mr. Mayhem. Dat is meerdere malen duidelijk gemaakt.

Gemma is absoluut de weg kwijt ja. Schizofreen sinds de dood van Tara, en emotioneel trekt ze t nu ook niet meer. Als ze niet afgemaakt is aan t eind vd serie, dan is ze zelf wel totaal naar de klote.

Nero is nog altijd 'een vriend' omdat hij vziw nooit de club verraden heeft, in tegendeel. Het is Jax die Clay achterna gaat en Nero meerdere malen voor heeft gelogen. Niet altijd expres, maar vaak wel.

We gaan er vrij makkelijk in mee, omdat we weten waarom Jax doet wat hij doet.

Ik zie Jax trouwens niet J.T. achterna gaan, iig niet op soortgelijke manier. Er is nml niemand binnen de club die zo sterk van hem af wil ;)

De kans is idd wel heel groot dat Abel ondanks alles toch in de voetsporen van zn vader treed als de tijd daar is. Mits er dan nog een club over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-05 20:27
Erg gave aflevering weer inderdaad.

Ik kwam toevallig het volgende tegen op de wiki
In November 2013, Kurt Sutter indicated that he was in talks with FX to make a Sons of Anarchy prequel set in the 1960s.
Ben erg benieuwd wat dit kan gaan worden, het start van SOA met de first 9 na het dienen in Vietnam. Zou imo, indien echt jaren 60 sfeer, een prachtige serie kunnen worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-01 11:15

Anthirian

In Trance We Trust

Kurt heeft het al meerdere malen laten vallen over de First 9. Ik zag een keer een Q&A met hem (gebeurt wekelijks, heet "intercourse") waarin hij aangaf dat hij terugkwam op zijn idee om na dit seizoen de scripts en brieven van JT vrij te geven aan de fans. Hij vond namelijk dat hij zichzelf hiermee in de voet schoot en zijn artistieke vrijheid dusdanig beperkte dat hij te weinig ruimte had om her en der af te wijken mocht het inderdaad allemaal door gaan qua First 9. Kortom, er is nog niets concreet, maar de voortekenen zijn gunstig.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

August in zijn Rolls Royce geeft geen fuck haha. Laat enkel even het hoofd van zijn beveiligingsteam langskomen. Blijft een goede serie, ook altijd lekker 'action packed' iets wat je momenteel niet heel veel hebt. Tenminste niet in combinatie met goede acteurs en een redelijk realistisch verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:57
Gave serie zeker maar afleveringen zijn vaak wel vergelijkbaar. Natuurlijk het verhaal wat doorloopt maar in bijna elke aflevering heb ik het gevoel dat er halverwege iemand gezocht moet worden die of een kleine rol in het verhaal speelt of helemaal niet (soort sidemission). Die wordt dan meestal gevonden na een achtervolging, vaak wat luchtig/komisch, en krijgt de straf of de afpersing. De aflevering eindigt dan meestal heftig met een grotere confrontatie of een schokkende gebeurtenis.
Het is elke aflevering wel op 1 of andere manier iets anders maar de opzet van elke aflevering voel ik toch als hetzelfde. Daarom geeft SoA mij het gevoel als een 7/10 serie, geen 9/10 als een Breaking Bad, Soprano's, House of Cards, Game of Thrones.
Ben wel heel benieuwd hoe het afloopt, met name m.b.t. Gemma en Juice, en misschien dat ik ooit nog een keer opnieuw begin omdat ik de eerste seizoenen wat minder goed gevolgd heb. Een jaren 60 prequel zou ik wel heel tof vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Breaking Bad (en The Shield) staat inderdaad net op een wat hoger niveau, toch vind ik dit ook een hele toffe serie. Ik zou ook erg uitkijken naar die prequel.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 09:56
Wat me nog niet helemaal duidelijk is: Is Bobby nu echt dood of mist hij 'alleen maar' een oog?

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
vandermark schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:28:
Wat me nog niet helemaal duidelijk is: Is Bobby nu echt dood of mist hij 'alleen maar' een oog?
Dat weten we nog niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Gok niet dat hij al dood is, anders hadden ze wel zijn hoofd opgestuurd. En hadden ze minder onderhandelingsmateriaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marcus lijkt me niet te willen onderhandelen.

'I will not hesitate to kill a son' zei em toch in het begin van het seizoen ?

Had er nooit bij stilgestaan dat hij dit zou kunnen overleefd hebben, na de aflevering was ik pretty sure dat em dood was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Als ze niet willen onderhandelen, waarom dan alleen een oog? Het is toch veel simpeler om een bodybag uit een SUV te gooien voor die ijssalon of waar ze zich nu ophouden.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 01:36

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wat ik nou eigenlijk gemist heb; waarom is Juice buiten de club komen te liggen. Ze weten toch niet dat hij betrokken is geweest bij de moord op Tara?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marzman schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:06:
Als ze niet willen onderhandelen, waarom dan alleen een oog? Het is toch veel simpeler om een bodybag uit een SUV te gooien voor die ijssalon of waar ze zich nu ophouden.
Toch vrij dramatisch & gemakkelijk te transporteren zo'n oog in een kistje ;)

die marcus wil de sons toch volledig whipen ? Heeft daar toch al paar keer naartoe gehint.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 384763 op 24-10-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

MikeyMan schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:16:
Wat ik nou eigenlijk gemist heb; waarom is Juice buiten de club komen te liggen. Ze weten toch niet dat hij betrokken is geweest bij de moord op Tara?
Nee, maar Jax heeft wel ontdekt dat hij al daarvoor met de politie praatte (seizoen 5). Met diezelfde sheriff die hij na Tara's moord neerschoot. Die had hem zover gekregen omdat hij een zwarte vader heeft/had en dat is tegen de regels van de Sons. Jax bood hem amnestie als hij belastend bewijs wist te bemachtigen dat Clay betrokken was bij de inbraken die de Nomads pleegden. Uiteindelijk lukte het niet, maar van Clay kreeg hij een pistool dat Jax later gebruikte om Damon Pope neer te schieten en zo Clay alsnog achter de tralies te krijgen (eind seizoen 5).

Hiermee had Juice de schade nog niet gerepareerd en kreeg van Jax de opdracht om Darvany (de vriendin van Arcadio, de neef van Nero Padilla) te doden (begin seizoen 6). Nero weet hier niets van en denkt dat het een overdosis drugs was. Later dat seizoen bekent een trippende Juice de moord tegenover Nero, die het Jax vervolgens kwalijk neemt. Jax laat zijn onvrede hierover merken aan Juice als hij in zijn oor fluistert: "You betrayed me..." Kort hierna vermoord Gemma Tara en schiet Juice sheriff Eli Roosevelt neer, waarna hij vlucht (eind seizoen 6).

Ze weten dus inderdaad nog niet dat Juice de sheriff heeft vermoord, en dat is waarschijnlijk de enige reden dat hij nog niet heeft kennisgemaakt met Mister Mayhem.
Anoniem: 384763 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:31:
[...]

Toch vrij dramatisch & gemakkelijk te transporteren zo'n oog in een kistje ;)

die marcus wil de sons toch volledig whipen ? Heeft daar toch al paar keer naartoe gehint.
Psst: hij heet August Marks, niet Marcus. Marcus is de voornaam van Alvarez, de president van de Mayans. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Anthirian op 24-10-2014 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol juist ja. brainfart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

MikeyMan schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:16:
Hij heeft onder invloed van medicijnen een moord bekend aan Nero en zo de club verraden.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 06-05 15:39

steveman

Comfortabel ten onder

't Valt allemaal weer heerlijk uit elkaar deze aflevering zeg :D

SOA (uh...) is Breaking Bad :D

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Nu pas de twee laatste afleveringen teruggekeken, daarom dit topic gemeden. Wat een shitstorm, hopelijk wordt het nog allemaal enigszinds rechtgetrokken, want het gaat wel heel erg mis nu :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Tja ik zie nog steeds 2 verschillende uitkomsten, of alles komt nog enigzins goed (Leugen gemma blijft overeind, Bobby wordt gered, etc) of echt alles en iedereen is dood tegen het eind van de serie. De scenes met Bobby gingen weer door merg en been (no pun intended). Zoals de serie zich nu ontwikkeld kan ik me niet voorstellen dat er op het eind nog een klein clubje Samcro over is

[ Voor 17% gewijzigd door hellboy123 op 29-10-2014 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Willem:
Wat ik jammer vind (en hopelijk komt dat dan nog), is dat er niet meer wordt teruggegrepen naar Jury, die -volgens mij- Lin heeft ingelicht over wie zijn crew heeft afgemaakt.
I knew it :P

En inderdaad, Bobby scenes waren zowel goed als gruwelijk.

Verder was het een vrij rustige episode vond ik met een duidelijke escalatie van Abel.
G "Do you know what an accident is?"
A "Do you?"

Dat lag er wel duidelijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ooooooooh Nero.....
spoiler:
...killed the birdies!

:o :o

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-02 18:49
@max Ik denk dat ik iets heb gemist. Ik heb gezien dat ze dood waren inderdaad, waar baseer je het op dat Nero dat heeft gedaan? & waarom?

@willem Inderdaad, mooie conversatie. Kwestie van tijd tot hij het tegen iemand anders als Gemma gaat zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is dit eigenlijk het laatste seizoen? Als dat wel het geval is dan kan het wel eens slecht aflopen met Jax. Hij krijgt natuurlijk problemen met de andere chapters nu hij de president van Indiana Hills heeft neergeschoten. Die vent begon ook weer over het verleden van zijn vader, iets wat meestal ook wel een betekenis heeft in het grotere verhaal bij deze serie. Daarnaast zou hij niet hebben geklikt bij de Chinezen dus zou er dan een mol zitten? En wie zou dat moeten zijn, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03:37

Pelle

🚴‍♂️

max schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 23:03:
Ooooooooh Nero.....
spoiler:
...killed the birdies!

:o :o
Dat vind ik eigenlijk helemaal niet zo'n gek idee. Zeker niet als je dat in het licht van z'n laatste conversatie met Wendy bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

@MurtnR:

spoiler:
Dat stuk waar Nero het heeft over Gemma, de kids en Wendy meenemen en Wendy er tegenin gaat dat Jax en Gemma Abel en Thomas nooit zullen laten vertrekken. Nero: "After today, how could they let 'em stay?"

Dat lag er wel een beetje dik op. Nero heeft die vogels vermoord om Gemma te raken en die shit op de muur gekalkt en de messen erin gestoken om Jax te raken.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat gaat Nero doen als hij erachter komt dat Gemma Tara heeft vermoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:59

muhda

Time & Space traveler

Jax lijkt de weg even kwijt te zijn. Chibs maakt overuren om Jax de goeie richting te sturen.

spoiler: Over Nero (en motief)
Nero heeft al 'ongeveer' een 'idee' over wat er gebeurt is en ziet de bui al hangen. Daarom wil hij zijn deel in de club etc verkopen en wegwezen nu het nog kan.

Hij zag zijn kans schoon toen iedereen uit het huis was en heeft toen "No SON is safe" op de muur gekalkt, mes met knuffel opgehangen en de vogeltjes op gemma's bed uitgesmeerd.

spoiler: Speculatie en grote spoiler
Jery vertelde dat hij wist wat de SOA hadden gedaan en dat een van die gasten dus zijn zoon was maar dat hij absoluut niet de verander was. Kan het zijn dat de big bad guy "Manson" is? (nazi leider in de cel).
Hij weet wel al de plannen van Jax en wilt misschien Charming en de wapen business overnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Ben ook wel benieuwd wat er nu met Juice is; het plan is wel duidelijk, maar ik kan die meet met die AB dude in solitary niet echt plaatsen. Gewoon buttrape? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-05 16:47
ravenger schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:26:
Ben ook wel benieuwd wat er nu met Juice is; het plan is wel duidelijk, maar ik kan die meet met die AB dude in solitary niet echt plaatsen. Gewoon buttrape? :)
Die AB gasten moeten Juice helpen en hem de tools verlenen om Linn om te brengen.

Daarnaast moeten ze waken dat Juice de aanslag op Linn wel echt gaat uitvoeren, anders moeten zij Juice weer omleggen.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 16328 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 23:37:
Is dit eigenlijk het laatste seizoen? Als dat wel het geval is dan kan het wel eens slecht aflopen met Jax. Hij krijgt natuurlijk problemen met de andere chapters nu hij de president van Indiana Hills heeft neergeschoten. Die vent begon ook weer over het verleden van zijn vader, iets wat meestal ook wel een betekenis heeft in het grotere verhaal bij deze serie. Daarnaast zou hij niet hebben geklikt bij de Chinezen dus zou er dan een mol zitten? En wie zou dat moeten zijn, iemand een idee?
Dat was wel Jury denk ik hoor. Wat hij vertelde over zijn vader was ook niet echt een verrassing. Jax had dat boek zelf en wilde tot vorig seizoen de plannen van zijn vader uitvoeren binnen de club. Nu is hij tot de conclusie gekomen dat dit niet kan, schijnbaar is zijn vader tot diezelfde conclusie gekomen (dat stuk is wel nieuw)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Zou Jax (ook) zelfmoord gaan plegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Maikel64 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:37:
[...]

Die AB gasten moeten Juice helpen en hem de tools verlenen om Linn om te brengen.

Daarnaast moeten ze waken dat Juice de aanslag op Linn wel echt gaat uitvoeren, anders moeten zij Juice weer omleggen.
Eigenlijk ook wel grappig, Juice moet Linn voor iets omleggen dat hij helemaal niet heeft gedaan. En grote kans dat Juice het zelf ook niet overleeft :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niku schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:16:
Zou Jax (ook) zelfmoord gaan plegen?
hoezo ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Jury haalde in die confrontatie met Jax het idee aan dat J.T. misschien wel willens en wetens op de gesaboteerde motor is gaan rijden. Dat zou je als indirecte zelfmoord kunnen zien.

Ben ik het persoonlijk niet mee eens, maar dat is waar Niku op doelt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AcidBurn schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:03:
Jury haalde in die confrontatie met Jax het idee aan dat J.T. misschien wel willens en wetens op de gesaboteerde motor is gaan rijden. Dat zou je als indirecte zelfmoord kunnen zien.

Was geen goed idee om nog na het uitgaan de aflevering te zien. Was ik al vergeten dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik lees dat veel mensen denken dat Jury oprecht was toen hij zei dat hij het niet gedaan had. Voor mijn gevoel was dat aan het begin van de conversatie met Jax en hadden ze het daarna pas over zijn zoon en zijn vader. MIsschien moet ik dat stukje nog eens kijken. Als er nog een mol/verader is kunnen er nog wel wat dingen op hun plaats vallen de komende afleveringen die 'raar' waren in de verhaallijn.
AcidBurn schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:03:

Hoezo ben je het daar niet mee eens? We weten verder toch niks over dat stuk van het verhaal van John?

[ Voor 27% gewijzigd door Marzman op 31-10-2014 10:11 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Jury suggereerde dat, en dat haalde ik met dat '(ook)' aan inderdaad.

Verder was het toch vrij obvious dat Jury zijn wapen eerder trok dan Jax, dat moest alleen al te zien zijn geweest aan dat het wapen naast Jury op de grond lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Het is niet onmogelijk dat J.T. besefte dat zijn motor gesaboteerd was en besloot er op die manier uit te stappen, maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Vandaar dat ik het niet met dat idee eens ben.
Ik weet nog niet zo zeker of Jury de waarheid sprak toen hij zei niet de rat te zijn.
Nero kan het ook nog wezen, dat zou wel een heel mooi truckje zijn. Niemand die dat verwacht.
Het punt dat iemand hier noemde, dat hij weleens die vogels onder handen genomen kan hebben om eea in een stroomversnelling te brengen, vond ik ergens best plausibel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 16:07
AcidBurn schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:59:
Het is niet onmogelijk dat J.T. besefte dat zijn motor gesaboteerd was en besloot er op die manier uit te stappen, maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Vandaar dat ik het niet met dat idee eens ben.
Ik weet nog niet zo zeker of Jury de waarheid sprak toen hij zei niet de rat te zijn.
Nero kan het ook nog wezen, dat zou wel een heel mooi truckje zijn. Niemand die dat verwacht.
Het punt dat iemand hier noemde, dat hij weleens die vogels onder handen genomen kan hebben om eea in een stroomversnelling te brengen, vond ik ergens best plausibel.
Jury zei ook dat hij het vermoeden had dat de motor van J.T. _niet_ gesaboteerd was (hij gat immers aan de de motor voor J.T. een verlengstuk van zichzelf was en dat hij iedere afwijking zo zou merken). Waarop Jax vroeg of Jury suggereerde dat J.T. met opzet tegen de Semi aangereden was.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 06-05 15:39

steveman

Comfortabel ten onder

Alsof je ook maar iets meekrijgt op zo'n trillend hok zonder achtervering... maar dat verzijde :+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Zou Chibs dan toch de mol zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat is goed mogelijk dat die een dealtje heeft gemaakt.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
No way dat Chibs een deal gemaakt heeft met de jutten, zelfs niet met Jarry.
De enige keer dat hij overwoog om met de politie te praten (Stahl destijds) was vanwege bescherming voor Fiona en Kerrianne, en immuniteit voor de Sons. Chibs gaat liever dood dan voor rat te spelen.

Bobby vond ik altijd overkomen als een erg zachtaardig karakter.
Ondanks de moord op de getuige in het eerste seizoen vond ik hem bijna te soft voor een 1% club.
Maar zijn acties in de afgelopen afleveringen (weigeren te praten, wat ze hem ook aandoen) bewijzen keihard het tegendeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Niet met de juten, met Lin, misschien zelfs via August Marks. Jax heeft Tig vorig seizoen aan hem uitgeleverd.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Lijkt me erg sterk. Chibs wist niks van de uitlevering, en volgens mij is zijn verstandhouding met Tig niet zo geweldig. Ook heeft hij geen hoge pet op van Marks, lijkt me niks voor hem om dan een deal te onderhandelen. Als het tegendeel bewezen wordt, zou ik echt verbaast zijn. Chibs is extreem loyaal aan Jax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wacht, ik bedoel Tig als rat. Ik dacht dat we het daar over hadden, was niet zo helder meer zo te zien gisterenavond.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Tig als rat is nog niet eens zo heel vreemd nee. Hij zou de club op zich nooit verraden, maar hij heeft al sinds het begin problemen met Jax. Persoonlijke revanche zou kunnen. Al zou t wel bijzonder zijn als hij daarvoor een pact sluit met de rechterhand van z'n dochter's moordenaar. Tig had na die actie (terecht) een grafhekel aan Pope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik geloof niet dat de rat iemand binnen SAMCRO is. Ik gok op Nero, toch Jury of Marilyn Manson :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:26

Mx. Alba

hen/die/zij

Ik heb een compleet nutteloze metadiscussie over het gebruik van spoilertags verwijderd.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Weer een heftige aflevering... Met een sterfgeval die er toch wel al aan zat te komen. Het net rond Gemma (helaas niet het sterfgeval deze aflevering...) sluit zich steeds meer, die houd het geen 2 afleveringen meer vol denk ik zo. En steeds meer de push in het verhaal dat abel er voor gaat zorgen dat het bekend wordt.

Nu weer wachten wat de retaliation van de Black Ops gaat worden... En wat gaat Indian Hills chapter op poten zetten? "We let you know what comes out of the meeting, What has to be done" klinkt toch best als een dreigement.

[ Voor 41% gewijzigd door hellboy123 op 05-11-2014 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

bobby :(

denk dat indian hills voor jax (rest van de leadership bij samcro) over mr mayhem wil stemmen met de rest van de charters. of misschien wel een volledige disband van samcro.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

And it all goes to shit, again.

Zou toch wat zijn als Jax/SAMCRO verdwijnt door de rotzooi rondom Jury. Damn, deze serie heeft wel een goede afsluiter nodig, anders blijf ik voor eeuwig treuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ik moet zeggen dat ik minder treurig ben door de dood van Bobby dan door die van Opie. Het zal wel komen omdat het voor Bobby een grotere kans had op fout gaan dan voor Opie destijds. Neemt niet weg dat ik wel even schrok omdat het eerst weer goed leek te gaan komen. Ik ben echt benieuwd op welke manier en aan wie Abel gaat vertellen van Gemma en of ze het ook echt geloven.

Kurt, you magnificent bastard! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Opie was erger omdat ze toen allemaal nog aardiger waren.

Ik ben ook wel benieuwd hoe de verhaallijn rond Jury nu verder loopt. Klinkt inderdaad als het begin van het einde. Die shit met andere bendes hebben ze eigenlijk altijd al gehad tot Jax allemaal verbonden ging sluiten (aflevering 1 ging over de Mayens die hun guns gestolen hadden) en August is denk ik niet meer hun grootste probleem (dat is voor August denk ik redelijk klaar, voor Jax niet vrees ik)

[ Voor 15% gewijzigd door Marzman op 05-11-2014 16:49 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Had aan het begin van de episode wel een :') momentje dat die knakker snel weg reed in de auto. Had ik al door toen hij zei dat de telefoon nog in de SUV lag. Voorderest wel een gruwelijke episode.

BTW: Chibbs die de agente even op de auto doet :D

[ Voor 11% gewijzigd door Dersan op 05-11-2014 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-02 18:49
Dersan schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:52:
Had aan het begin van de episode wel een :') momentje dat die knakker snel weg reed in de auto. Had ik al door toen hij zei dat de telefoon nog in de SUV lag. Voorderest wel een gruwelijke episode.

BTW: Chibbs die de agente even op de auto doet :D
Dat voelde ik ook aan komen, inderdaad. Leuke Nexus 5 overigens :) eerste smartphone die ik in Sons of Anarchy zie, naast de iphone van August Marks.

& Ja, haha geweldig hoe quinn daar ook bij kijkt, geweldig.

Waarom wordt Juice weer over geplaatst? Om August af te maken?

[ Voor 5% gewijzigd door MurtnR op 05-11-2014 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
MurtnR schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:14:
[...]

De Sheriff en Unser hebben het plan van de Sons door, dus hebben ze hem uit voorzorg over laten plaatsen zodat hij niemand om kan leggen(tenminste zo kwam het op mij over)

[ Voor 9% gewijzigd door hellboy123 op 05-11-2014 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

MurtnR schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:14:
[...]

Nee, om te voorkomen dat er iemand wordt afgemaakt. Juice werd daar geplaatst omdat hij een dealtje had gemaakt met die Sherrif en info had gegeven over Tara's moord (wat Gemma ook nog moest bevestigen op het bureau). Ze had echter door dat dit niet klopte en Unsher adviseerd haar Juice niet over te plaatsen om extra doden te voorkomen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
De dood van Bobby kwam bij mij ook veel minder hard aan dan die van Opie.
Wel sterk hoe Jax en Chibs daar op het einde toekeken toen Marks afgevoerd werd, en vervolgens nog even heel rustig langs die mercenary rijden. Boodschap is duidelijk, die gaat er ook aan.

Chibs en Jarry op die motorkap was erg goed gevonden idd, ik lag in een deuk :D
Verhaal met de Indian Hills gaat nog een flink staartje krijgen idd, maar het lijkt me sterk dat ze echt Mr. Mayhem vote voor elkaar krijgen tegen Jax. Indian Hills zelf zal wel lukken, de andere charters zullen niet zo makkelijk overstag gaan hoop ik.

Wat ik wel komisch vind: Als je op youtube de promo voor de volgende aflevering bekijkt en je gaat de comments lezen. Erg veel mensen die Jax en heel Samcro dood willen hebben. Sommigen vinden August Marks' acties zelfs terecht.

Jax heeft veel gedaan wat eigenlijk niet kon. Is in sommige opzichten erger geworden dan Clay. Maar ik ben het er niet mee eens dat hij dood moet. Hoop dat Jax, Chibs en Rat de eindstreep halen maar ben bang dat dat niet gaat lukken.
Ik denk dat de liefdesverklaring tussen Rat en Brooke het signaal is dat hij dit seizoen niet gaat overleven.

[ Voor 32% gewijzigd door AcidBurn op 06-11-2014 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrambabo
  • Laatst online: 05-02-2024
Alles lijkt naar de klote te gaan. Vraag me af hoeveel er dadelijk overblijft op het einde. Ben ook benieuwd hoe het verhaal van Gemma naar buiten gaat komen. Ik heb zo'n gevoel dat ze het zelf gaat opbiechten. Ze lijkt er steeds meer mee te zitten dat alle shit gebeurd dankzij haar leugen. Helemaal nu Bobby dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ik heb het vermoeden dat Abel zijn eerste moord gaat plegen op oma ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Laatst online: 17:48

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Langzaam maar zeker verdwijnt iedereen die Jax af kan remmen. Ik denk dat de finale van deze serie gaat draaien rond de vraag of Jax wraak neemt op Gemma of niet. Zonder iemand om hem af te remmen ziet het er slecht uit voor Gemma. Het zou wel eens Abel kunnen zijn die de doorslag geeft.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-05 16:47
Ik heb zo'n gevoel dat Abel iets tegen Unsher gaat zeggen van wat hij van Gemma heeft gehoord. Die zal dan wel 1+1 gaan optellen en uiteindelijk begrijpen wie Tara heeft afgemaakt.

De vorige seizoenen kennende zal de druk de volgende aflevering even goed opgebouwd worden, barst de bom de week erna en gaat het in de laatste 2 afleveringen volledig los.

Nog maar 4 afleveringen te gaan helaas.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste