*schop*
Niemand de aflevering verder nog gezien vandaag? Ik vond het absoluut een van de betere van dit seizoen.
Niemand de aflevering verder nog gezien vandaag? Ik vond het absoluut een van de betere van dit seizoen.
Vermoed dat het een openlijke oorlogsverklaring is, maar het zou ook een set-up kunnen zijn, alleen acht ik die laatste onwaarschijnlijk.MikeyMan schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 21:16:
Jazeker wel... Prima aflevering, ben benieuwd hoe het verder loopt met 'Pope industries'
Het was toen wel zo dat Juice voornamelijk dácht dat hij in de problemen zou komen, wat uiteindelijk wel reuze meeviel.AcidBurn schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:05:
spoiler:Jax die T.O. de optie bood om Grim Bastards patch-over naar Sons te doen.
In seizoen 4 kwam Juice in de problemen doordat hij een zwarte vader zou hebben en dat wordt niet geaccepteerd. Niet omdat de anderen racistisch zijn, maar omdat het een club regel is.
Maw: Jax kon die optie helemaal niet bieden, tenzij hij de regels van de club aanpast.
Maar dan moeten alle charters er over stemmen en het eens zijn.
Not sure if, but just in case:Niku schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:20:
[...]
Het was toen wel zo dat Juice voornamelijk dácht dat hij in de problemen zou komen, wat uiteindelijk wel reuze meeviel.
Anoniem: 384763
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
De Sons zouden nooit op verzoek van wie dan ook hun regels wijzigen.NitroX infinity schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 23:48:
Over die no-blacks regel; misschien was die wel ingesteld op verzoek van de IRA? Als SAMCRO hun banden met de IRA aan het afbouwen is, is dat ook niet meer zo'n probleem lijkt me?
Er heeft toch ook niemand om verzocht? DIe hele regel is door niemand van hun bedacht, waarschijnlijk een of meer generaties eerder dat ze een wat grotere hekel aan buitenlanders hadden.Niku schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 00:19:
[...]
De Sons zouden nooit op verzoek van wie dan ook hun regels wijzigen.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Check even waar ik op reageerde:Marzman schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 13:49:
[...]
Er heeft toch ook niemand om verzocht? DIe hele regel is door niemand van hun bedacht, waarschijnlijk een of meer generaties eerder dat ze een wat grotere hekel aan buitenlanders hadden.
NitroX infinity schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 23:48:
Over die no-blacks regel; misschien was die wel ingesteld op verzoek van de IRA? Als SAMCRO hun banden met de IRA aan het afbouwen is, is dat ook niet meer zo'n probleem lijkt me?
Niku schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 00:19:
De Sons zouden nooit op verzoek van wie dan ook hun regels wijzigen.
Clay, Piney en J.T hebben de Sons opgericht, zij waren de eerste generatie. Vandaar ook de 'first 9' patch die clay en piney droegen. Zij hebben de regels opgesteld. En volgens mij was Clay behoorlijk racistisch van aard. Daarom kon hij t ook goed vinden met die klojo vd Irish Kings. (Kan ff niet op zn naam komen) Dan heb je al een verklaring.Marzman schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 13:49:
[...]
Er heeft toch ook niemand om verzocht? DIe hele regel is door niemand van hun bedacht, waarschijnlijk een of meer generaties eerder dat ze een wat grotere hekel aan buitenlanders hadden.
/▌
was niet bobby zijn motor. en Juice doet dit voor de club zodat hij niet verbannen wordt, hij moet bij Lin komen in de gevangenis.Marzman schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 18:22:
Bobby heeft wel een rotdag. Eerst zijn motor kapot ...
Was te verwachten dat er van die kant een tegenactie kwam. Ik had verwacht dat er van hem een hand of zijn vingers in dat doosje gingen zitten, maar het was dus een ander lichaamsdeel en een tablet. En wat was Juice thinking? Hij weet dat hij in de gevangenis ook niet veilig is als ze hem dood willen hebben.
/▌
Inderf*daad, dat was een zwaar wtf moment
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Daddy, why did grandma kill mommy?Willem schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:46:
With stupid. En Bobby![]()
En Gemma staat op knappen... my goodness she is losing it
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik vraag me af of Juice het niet te veel dramatiseerd. Ze zijn nooit actief naar hem op zoek geweest eigenlijk en Nero lijkt ook nog steeds een 'vriend' van de club te zijn dus zo veel schade heeft hij niet aangericht met zijn bekentenis.AcidBurn schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 01:08:
Het enige dat me verbaast is hoe makkelijk Juice er vanaf lijkt te komen. Maak Lin af in de bak en zit je tijd uit, en that's it? Ja ok, als hij pech heeft overleeft hij de bajes niet. Maar anders was hij zoieso ten dode opgeschreven, dus dit is een no-brainer.
Inderdaad, de vader van Jax lijkt dezelfde stappen te hebben genomen (wilde ook legit gaan en dat is ook niet gelukt) en heeft dat niet overleefd. Misschien wacht Jax hetzelfde lot en zien we op het einde Abel op een motor rijden.Bospa01 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:05:
[...]
Daddy, why did grandma kill mommy?
De paradox is natuurlijk dat de geschiedenis zich herhaalt voor Clay, Jax en later Abel. Dit terwijl Jax juist "legit" wilde gaan maar indertussen Clay waarschijnlijk gaat overtreffen.
[ Voor 32% gewijzigd door Marzman op 23-10-2014 09:34 ]
/▌
Precies zoiets denk ik ook, echter zullen ze dat niet als serie maken maar ik gok als "in the end its a loop"
Tja, men vind dat hij verraad heeft gepleegd. Dat is toch wel een big thing of nietMarzman schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:31:
[...]
Ik vraag me af of Juice het niet te veel dramatiseerd. Ze zijn nooit actief naar hem op zoek geweest eigenlijk en Nero lijkt ook nog steeds een 'vriend' van de club te zijn dus zo veel schade heeft hij niet aangericht met zijn bekentenis.
[ Voor 21% gewijzigd door ravenger op 23-10-2014 09:44 ]
Ben erg benieuwd wat dit kan gaan worden, het start van SOA met de first 9 na het dienen in Vietnam. Zou imo, indien echt jaren 60 sfeer, een prachtige serie kunnen worden!In November 2013, Kurt Sutter indicated that he was in talks with FX to make a Sons of Anarchy prequel set in the 1960s.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Anoniem: 16328
/▌
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
Dat weten we nog niet nee.vandermark schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:28:
Wat me nog niet helemaal duidelijk is: Is Bobby nu echt dood of mist hij 'alleen maar' een oog?
/▌
Toch vrij dramatisch & gemakkelijk te transporteren zo'n oog in een kistjeMarzman schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:06:
Als ze niet willen onderhandelen, waarom dan alleen een oog? Het is toch veel simpeler om een bodybag uit een SUV te gooien voor die ijssalon of waar ze zich nu ophouden.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 384763 op 24-10-2014 12:33 ]
Nee, maar Jax heeft wel ontdekt dat hij al daarvoor met de politie praatte (seizoen 5). Met diezelfde sheriff die hij na Tara's moord neerschoot. Die had hem zover gekregen omdat hij een zwarte vader heeft/had en dat is tegen de regels van de Sons. Jax bood hem amnestie als hij belastend bewijs wist te bemachtigen dat Clay betrokken was bij de inbraken die de Nomads pleegden. Uiteindelijk lukte het niet, maar van Clay kreeg hij een pistool dat Jax later gebruikte om Damon Pope neer te schieten en zo Clay alsnog achter de tralies te krijgen (eind seizoen 5).MikeyMan schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:16:
Wat ik nou eigenlijk gemist heb; waarom is Juice buiten de club komen te liggen. Ze weten toch niet dat hij betrokken is geweest bij de moord op Tara?
Psst: hij heet August Marks, niet Marcus. Marcus is de voornaam van Alvarez, de president van de Mayans.Anoniem: 384763 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:31:
[...]
Toch vrij dramatisch & gemakkelijk te transporteren zo'n oog in een kistje
die marcus wil de sons toch volledig whipen ? Heeft daar toch al paar keer naartoe gehint.
[ Voor 13% gewijzigd door Anthirian op 24-10-2014 13:00 ]
Hij heeft onder invloed van medicijnen een moord bekend aan Nero en zo de club verraden.MikeyMan schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:16:
Wat ik nou eigenlijk gemist heb; waarom is Juice buiten de club komen te liggen. Ze weten toch niet dat hij betrokken is geweest bij de moord op Tara?
/▌
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
[ Voor 17% gewijzigd door hellboy123 op 29-10-2014 21:36 ]
I knew itWillem:
Wat ik jammer vind (en hopelijk komt dat dan nog), is dat er niet meer wordt teruggegrepen naar Jury, die -volgens mij- Lin heeft ingelicht over wie zijn crew heeft afgemaakt.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Anoniem: 16328
Dat vind ik eigenlijk helemaal niet zo'n gek idee. Zeker niet als je dat in het licht van z'n laatste conversatie met Wendy bekijkt.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Die AB gasten moeten Juice helpen en hem de tools verlenen om Linn om te brengen.ravenger schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:26:
Ben ook wel benieuwd wat er nu met Juice is; het plan is wel duidelijk, maar ik kan die meet met die AB dude in solitary niet echt plaatsen. Gewoon buttrape?
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Dat was wel Jury denk ik hoor. Wat hij vertelde over zijn vader was ook niet echt een verrassing. Jax had dat boek zelf en wilde tot vorig seizoen de plannen van zijn vader uitvoeren binnen de club. Nu is hij tot de conclusie gekomen dat dit niet kan, schijnbaar is zijn vader tot diezelfde conclusie gekomen (dat stuk is wel nieuw)Anoniem: 16328 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 23:37:
Is dit eigenlijk het laatste seizoen? Als dat wel het geval is dan kan het wel eens slecht aflopen met Jax. Hij krijgt natuurlijk problemen met de andere chapters nu hij de president van Indiana Hills heeft neergeschoten. Die vent begon ook weer over het verleden van zijn vader, iets wat meestal ook wel een betekenis heeft in het grotere verhaal bij deze serie. Daarnaast zou hij niet hebben geklikt bij de Chinezen dus zou er dan een mol zitten? En wie zou dat moeten zijn, iemand een idee?
/▌
Eigenlijk ook wel grappig, Juice moet Linn voor iets omleggen dat hij helemaal niet heeft gedaan. En grote kans dat Juice het zelf ook niet overleeftMaikel64 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:37:
[...]
Die AB gasten moeten Juice helpen en hem de tools verlenen om Linn om te brengen.
Daarnaast moeten ze waken dat Juice de aanslag op Linn wel echt gaat uitvoeren, anders moeten zij Juice weer omleggen.
hoezo ook ?Niku schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:16:
Zou Jax (ook) zelfmoord gaan plegen?
Was geen goed idee om nog na het uitgaan de aflevering te zien. Was ik al vergeten ditAcidBurn schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:03:
Jury haalde in die confrontatie met Jax het idee aan dat J.T. misschien wel willens en wetens op de gesaboteerde motor is gaan rijden. Dat zou je als indirecte zelfmoord kunnen zien.
Ben ik het persoonlijk niet mee eens, maar dat is waar Niku op doelt denk ik.
Hoezo ben je het daar niet mee eens? We weten verder toch niks over dat stuk van het verhaal van John?AcidBurn schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:03:
Ben ik het persoonlijk niet mee eens, maar dat is waar Niku op doelt denk ik.
[ Voor 27% gewijzigd door Marzman op 31-10-2014 10:11 ]
/▌
Jury zei ook dat hij het vermoeden had dat de motor van J.T. _niet_ gesaboteerd was (hij gat immers aan de de motor voor J.T. een verlengstuk van zichzelf was en dat hij iedere afwijking zo zou merken). Waarop Jax vroeg of Jury suggereerde dat J.T. met opzet tegen de Semi aangereden was.AcidBurn schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:59:
Het is niet onmogelijk dat J.T. besefte dat zijn motor gesaboteerd was en besloot er op die manier uit te stappen, maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Vandaar dat ik het niet met dat idee eens ben.
Ik weet nog niet zo zeker of Jury de waarheid sprak toen hij zei niet de rat te zijn.
Nero kan het ook nog wezen, dat zou wel een heel mooi truckje zijn. Niemand die dat verwacht.
Het punt dat iemand hier noemde, dat hij weleens die vogels onder handen genomen kan hebben om eea in een stroomversnelling te brengen, vond ik ergens best plausibel.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
/▌
/▌
/▌
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
[ Voor 41% gewijzigd door hellboy123 op 05-11-2014 13:10 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Marzman op 05-11-2014 16:49 ]
/▌
[ Voor 11% gewijzigd door Dersan op 05-11-2014 16:52 ]
Dat voelde ik ook aan komen, inderdaad. Leuke Nexus 5 overigensDersan schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:52:
Had aan het begin van de episode wel eenmomentje dat die knakker snel weg reed in de auto. Had ik al door toen hij zei dat de telefoon nog in de SUV lag. Voorderest wel een gruwelijke episode.
BTW: Chibbs die de agente even op de auto doet
[ Voor 5% gewijzigd door MurtnR op 05-11-2014 17:19 ]
De Sheriff en Unser hebben het plan van de Sons door, dus hebben ze hem uit voorzorg over laten plaatsen zodat hij niemand om kan leggen(tenminste zo kwam het op mij over)MurtnR schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:14:
[...]
Waarom wordt Juice weer over geplaatst? Om August af te maken?
[ Voor 9% gewijzigd door hellboy123 op 05-11-2014 17:39 ]
Nee, om te voorkomen dat er iemand wordt afgemaakt. Juice werd daar geplaatst omdat hij een dealtje had gemaakt met die Sherrif en info had gegeven over Tara's moord (wat Gemma ook nog moest bevestigen op het bureau). Ze had echter door dat dit niet klopte en Unsher adviseerd haar Juice niet over te plaatsen om extra doden te voorkomen.MurtnR schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:14:
[...]
Waarom wordt Juice weer over geplaatst? Om August af te maken?
/▌
[ Voor 32% gewijzigd door AcidBurn op 06-11-2014 00:16 ]
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq