• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik dacht eerst ook dat het die Chinees was, en toen dat ze misschien de shots verkeerd gemonteerd hadden :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Zijn inderdaad die lui van het triootje.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-09 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

En het was dus idd Manson! Herkende hem al bijna niet. In Californication was ie ook al wat dikker :D

Niet in spoilertags want het is pure speculatie mijnerzijds:

Ik heb het donkerbruine vermoeden dat de serie stopt met Jax op Death Row voor de moord op z'n moeder :X

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

steveman schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:11:
En het was dus idd Manson! Herkende hem al bijna niet. In Californication was ie ook al wat dikker :D

Ik heb het donkerbruine vermoeden dat de serie stopt met Jax op Death Row voor de moord op z'n moeder :X
Ik hoop op een einde a la seizoen 3 (Jax doodt Gemma en iedereen tevree) maar vrees voor eentje a la vorig seizoen. (Jax doodt Gemma en wordt opgepakt)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat gezeur met dat boek van zijn pa en goed zijn is in ieder geval definitief voorbij al was dat vorig seizoen al wel duidelijk, maar toen was Tara er nog waar hij beloftes aan had gemaakt.

/▌

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:09
Die blik van Jax de hele aflevering door was weer prachtig. Alleen het gegrom mist soms nog.
Het is gelijk duidelijk dat hij zich dit seizoen op geen enkele wijze meer in gaat houden nu Tara dood is.

Er had voor de opening wel wat meer actie mogen zijn, maar als ik de trailer voor volgende week zie, gaat het ruimschoots ingehaald worden.

Twee slachtoffers om dood te eindigen dit seizoen zijn toch wel Juice en Gemma. De vraag is denk ik niet of het gaat gebeuren, maar wanneer.

Einde van het seizoen gok ik op de doodstraf voor Jax of de Sons die door andere gangs neer worden geschoten.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Verwijderd

Zijn Brits accent stak wel weer vaak op vond ik. Jammer wel soms.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:20
steveman schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:11:

Ik herkende hem gelijk ! :D

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 22:49
Groov: als je Charlie hoort praten in interviews, heb ik het idee dat hij echt alle mogelijke moeite doet om niet Engels te klinken in de serie. Want wat een verschil tussen zijn eigen stem en hoe hij Jax laat klinken, ik heb er respect voor hoe hij dat doet.

De enige persoon die daar nog beter in was: Hugh Laurie. Echt briljant, als je afleveringen van House MD en zijn eigen stem/taal door elkaar heen luistert.

Ik ben het overigens wel eens met het idee dat deze show op 1 van de volgende manieren eindigd: Iedereen dood, of Jax naar Death Row. En dat Wendy dan Abel en Thomas toegewezen krijgt en echt clean blijft.

• Niku

Niku

Alagaesii

Iedereen dood en Jax in de stoel, zou zo maar kunnen. Sutter liet zijn vorige serie (weet even niet meer hoe die heette) toch ook dramatisch eindigen?

Edit: Ik heb het over 'The Shield'.

[ Voor 11% gewijzigd door Niku op 11-09-2014 13:41 ]

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Zou echt mooi zijn met een flash forward van Abel En Thomas die ook weer in het verderf raken >:)

Same shit, new generation :D

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

AcidBurn schreef op donderdag 11 september 2014 @ 13:31:
Groov: als je Charlie hoort praten in interviews, heb ik het idee dat hij echt alle mogelijke moeite doet om niet Engels te klinken in de serie. Want wat een verschil tussen zijn eigen stem en hoe hij Jax laat klinken, ik heb er respect voor hoe hij dat doet.
Ja akkoord maar vond hem net sterker hierin in de eerste seizoenen. Is ook de eerste aflevering van het seizoen en zal mss nog niet volledig in zijn rol zitten als dan hij er al een paar opzitten heeft. Vond het gisteren gewoon flagrant in die scene met Gemma in de auto als ze van jail komen.

Maar kan het idd gek goed wegstoppen over het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Niku schreef op donderdag 11 september 2014 @ 13:40:
Iedereen dood en Jax in de stoel, zou zo maar kunnen. Sutter liet zijn vorige serie (weet even niet meer hoe die heette) toch ook dramatisch eindigen?

Edit: Ik heb het over 'The Shield'.
Zo dramatisch was The Shield ook weer niet. Het eindigde met Vic Mackey moederziel alleen met een kantoorbaantje. Hij had zich op slinkse wijze door zelfs zijn vrienden te verlinken weten te redden uit alle aanklachten tegen hem. Kortom, hij leefde nog maar had niemand meer om zich heen.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Anthirian schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:27:
[...]
spoiler:
Zo dramatisch was The Shield ook weer niet. Het eindigde met Vic Mackey moederziel alleen met een kantoorbaantje. Hij had zich op slinkse wijze door zelfs zijn vrienden te verlinken weten te redden uit alle aanklachten tegen hem. Kortom, hij leefde nog maar had niemand meer om zich heen.
Dank je voor de spoiler tags. Nu hoef ik The Shield niet meer af te kijken :( .

Morgen kunnen we weer verder met kijken *O* .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

wat een eerste aflevering zeg...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van D
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 09:03
Anthirian schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:27:
[...]

spoiler:
Wil je voortaan gewoon spoilertags gebruiken a.u.b! :( |:(

On topic: ik ben erg benieuwd hoe het met Gemma en Juice gaat aflopen. Daarnaast vond ik het verhaal met de Chinezen erg gemakkelijk en simpel. Maar dat zal best nog wel een staartje krijgen.

[ Voor 17% gewijzigd door van D op 16-09-2014 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Mijn gok is dat juice ontdekt gaat worden en Gemma verlinkt ergens in het seizoen en dat ze allebei dood gaan :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Maikel64 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:43:
[...]

Dank je voor de spoiler tags. Nu hoef ik The Shield niet meer af te kijken :( .

Morgen kunnen we weer verder met kijken *O* .
Graag gedaan, scheelt je weer een hoop tijd. De serie is gelukkig ook nog maar 6 jaar afgelopen.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• Maikel64
Anthirian schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:24:
[...]

Graag gedaan, scheelt je weer een hoop tijd. De serie is gelukkig ook nog maar 6 jaar afgelopen.
Dan nog zitten we hier niet in het topic van The Shield maar van Sons of Anarchy. Hier hoor je dus geen eindes te verklappen van andere series.

Sommige mensen zoeken weleens naar andere series om te kijken en komen dan op een serie van 6 jaar geleden uit.

On topic: vandaag weer *O*

• Niku

Niku

Alagaesii

Maikel64 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:10:
[...]

Dan nog zitten we hier niet in het topic van The Shield maar van Sons of Anarchy. Hier hoor je dus geen eindes te verklappen van andere series.

Sommige mensen zoeken weleens naar andere series om te kijken en komen dan op een serie van 6 jaar geleden uit.

On topic: vandaag weer *O*
Iets van zes jaar geleden kun je niet spoilen, en spoilertags zijn dan ook overbodig.

Damn heb vandaag geen tijd om te kijken :(

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:39
Awesome aflevering, nu gaat het echt goed los. Ik was een beetje teleurgesteld over de 1e aflevering, maar ik weet nu zeker dat het een episch seizoen gaat worden :D.

Afbeeldingslocatie: http://img2.tvtome.com/i/u/0e173bdc68d143f5c3e05a7d45ccdb56.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Dersan op 17-09-2014 13:45 ]

• AcidBurn
net ep 2 gekeken.... Dit gaat echt de grootste shitstorm ooit worden in de serie.
Denk dat er op het einde echt niemand meer overeind staat.

Verwijderd

Nja. Toch nog niet echt overtuigd. Verwacht misschien teveel.

Lijkt me allemaal zo cheesy & cheap. Nu goed, dat was seizoen 3 ook mss tot een bepaald punt en werd dan helemaal episch.

• Maikel64
Er zaten wel wat leuke stukken in ep 2. Voor degene die het heerlijke eindnummer van ep 2 zoeken:

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
Zojuist aflevering 2 gezien. Krijg wel een beetje het idee dat het afgeraffeld wordt. Gaan nog een hoop doden vallen dit seizoen.

• Niku

Niku

Alagaesii

Mooi dat Jax nu echt de hele 'tafel' (ook Bobby) achter zich heeft. Ben benieuwd wat er uit die laatste twee moorden voortkomt met Jury.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wow, nog beter dan de eerste :) Ik begrijp wel wat je bedoelt, het lijkt een beetje alsof ze op een zelfmoordmissie zijn nu, alle diplomatie is weg. Fijn nummer op het einde.

/▌

• AcidBurn
Groov: Ik denk idd dat je teveel verwacht... eerste aflevering was nog even afwachten, maar deze tweede zet toch wel heel duidelijk de toon: Take no prisoners, all-out war. De lijken volgen elkaar al op, de leugen van Gemma over die Chinees is het startsein waarp de pleuris uitbreekt. En idd, voor het eerst in tijden staat de club als 1 geheel achter Jax, no holds barred.

Verwijderd

LIjkt me zo onbegrijpelijk dat Jax en iedereen blind meegaan in het blame the chinese spelletje van Gemma.

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:13:
LIjkt me zo onbegrijpelijk dat Jax en iedereen blind meegaan in het blame the chinese spelletje van Gemma.
Mja, dat stoort me ook een beetje; dat trucje van Sutter wordt zo langzamerhand een beetje ongeloofwaardig.

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ja, maar kun je je voorstellen wat voor ontzettende tyfuszooi het oplevert als uiteindelijk de leugen van Gemma toch uitlekt?

oOo

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

max schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:50:
Ja, maar kun je je voorstellen wat voor ontzettend tyfuszooi het oplevert als uiteindelijk de leugen van Gemma toch uitlekt?

oOo
dat is het net, lijkt zo voor de hand te liggen dat dat allemaal gaat gebeuren. Maar nogmaals, hoop dat ik fout ben en omver geblazen wordt door sutter.

• AcidBurn
denk 't niet.... zou het juist onverwacht vinden als het _niet_ uitlekt.
De enige reden waarom Juice nog leeft, is omdat hij momenteel geen echte prioriteit is voor de club.
Als dat veranderd, hebben ze hem in no-time te pakken, ongeacht waar hij zich verschuild.
En zodra dat het geval is, is het puur de vraag of ze hem geloven als hij de waarheid verteld, of dat ze denken dat hij het zelf heeft gedaan en de schuld probeert af te schuiven.
Want praten zal hij, Happy, Chibs en Jax breken hem gegarandeerd.

ik ben het er overigens absoluut mee eens dat de hele bende veel te makkelijk meegaat in dat verhaal van Gemma. Dat is imo een erg goedkoop plot device van Sutter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 17:10
spoiler:
Ik vond dat er wel een beetje te overduidelijk nadruk werd gelegd op het feit dat Jury de shotgun zag liggen toen de klus met de Chinezen geklaard was.

Benieuwd wat Jury nu gaat doen, maar kan het wel raden :P
Jax is hard op weg Clay te worden :P

• Maikel64
Het was een beetje een tamme aflevering.

Wel mooi om te zien hoe Jax nu iedereen tegen elkaar aan het opzetten is.

Verwijderd

Deze post op reddit vat het goed samen voor mij
1) It didn't hit me until tonight, but one of my big gripes about this season is that character development has been replaced with the day-by-day depiction of underground crime. I feel like Jax has spent 75% of the season standing around, with two or three sons at his back, making arrangements to cross/doublecross someone. Jax has always been something of a mastermind, but a lot of what made the show tick was in the early seasons was watching the club as a whole think things out and put a plan in place. It feels now, to me, that its just The Sons running around killing everyone to set up someone we know didn't do a crime we know Jax will eventually find out the truth about. Where's the character interaction?

Admittedly, the best parts about tonight's episode were A)Chibs and Juice meeting up and having AN EMOTIONAL CONFRONTATION. That was amazing and what this show should be based on. B) A throwaway comedy opening revolving around Skankenstein. C) Jury being slowly built as a real threat. All of those things took up maybe 10 minutes. The rest? I just didn't care.

2) Sheriff Jeffry, who has the DA's seal of approval is not only seemingly dirty, but hilariously obviously so. This may pay off in the end, with her really being a stand up cop and turning all of this on the club (Which NO ONE thinks about), but just seems like bad character work so far.

3) Who am I to be rooting for here? Everyone is so dark and hateful and unforgiving. I find myself rooting for Jurry to come and cleanse Charming. I WANT to love Tig and Bobby and Jax, but they're all so directionless, emotionless killing machines right now. I fell in love with this show because, yes, it was a cool look at an interesting subculture, but it also had real people dealing with complex and morally bankrupt situations the best they could through all their flaws. The heart of this show died with Opie and Tara.

It's three episodes, I'm not jumping ship. I've been in from day 1 and I really do want this show to go out on an amazing note. Yet through a quarter of this last ride, I'm kinda perplexed and sad right now. This isn't what I wanted for this show.

• Niku

Niku

Alagaesii

Maikel64 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:23:
Het was een beetje een tamme aflevering.

Wel mooi om te zien hoe Jax nu iedereen tegen elkaar aan het opzetten is.
Tamme aflevering? Ik vind 'm wederom vet.

• AcidBurn
Die post op Reddit, is precies waar het om ging. De reden waarom Tara dood moest.
Kurt had een reden nodig om Jax over de streep te trekken.

Jax heeft nooit problemen gehad met mensen afmaken waar nodig, hij is gewoon een volbloed 1%'er.
(vind je het gek, als je opgroeit met Clay en Gemma)
Maar het waren idd Opie en Tara waardoor hij ten allen tijde na bleef denken waar hij mee bezig was, en waardoor hij vaak inhield. Of dat goed of slecht ging, is een andere kwestie.

Na Opie's dood zag je hem al wezenlijk veranderen. Maar nu ook Tara weg is gevallen, en zeker de manier waarop, wil hij nog maar 1 ding: wraak, en zo hard mogelijk.
Of alles en iedereen daarbij naar de klote gaat, interesseert hem niks meer.

Dus vrij logisch dat je hem nu van planner/mastermind naar "bekijk het van dag tot dag" ziet omschakelen.
Hij _heeft_ gewoon geen groot plan meer, behalve dan alles opruimen waar hij last van heeft. En als hij daar anderen voor kan gebruiken, scheelt het weer. Ik vind het dus helemaal niet vreemd.
De manier waarop het nu gaat garandeerd wel een finale die op z'n minst explosief gaat worden.

• Maikel64
AcidBurn schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:38:
Die post op Reddit, is precies waar het om ging. De reden waarom Tara dood moest.
Kurt had een reden nodig om Jax over de streep te trekken.

Jax heeft nooit problemen gehad met mensen afmaken waar nodig, hij is gewoon een volbloed 1%'er.
(vind je het gek, als je opgroeit met Clay en Gemma)
Maar het waren idd Opie en Tara waardoor hij ten allen tijde na bleef denken waar hij mee bezig was, en waardoor hij vaak inhield. Of dat goed of slecht ging, is een andere kwestie.

Na Opie's dood zag je hem al wezenlijk veranderen. Maar nu ook Tara weg is gevallen, en zeker de manier waarop, wil hij nog maar 1 ding: wraak, en zo hard mogelijk.
Of alles en iedereen daarbij naar de klote gaat, interesseert hem niks meer.

Dus vrij logisch dat je hem nu van planner/mastermind naar "bekijk het van dag tot dag" ziet omschakelen.
Hij _heeft_ gewoon geen groot plan meer, behalve dan alles opruimen waar hij last van heeft. En als hij daar anderen voor kan gebruiken, scheelt het weer. Ik vind het dus helemaal niet vreemd.
De manier waarop het nu gaat garandeerd wel een finale die op z'n minst explosief gaat worden.
Helaas vergeten ze daarbij dat het nu gewoon op de zoveelste actie serie gaat lijken, die aardig voorspelbaar aan het worden is.

Hoevaak ik de afgelopen 6 seizoenen dacht te weten waar het naartoe ging en opeens knalt het hele verhaal om en zat ik met kippenvel te kijken naar wat ze opeens weer hadden bedacht (het einde van agent June Stahl bijvoorbeeld of de zieke acties van Otto).

Nu keek ik af en toe eens op naar het scherm omdat er iets gezegd werd. Het is nu zo overduidelijk dat black, brown en yellow allemaal tegen elkaar opgezet worden, dat er haast geen grote verassingen meer kunnen gebeuren in dat verhaal

Daarnaast weet je nu al bijna zeker dat die nieuwe sheriff het omkopen e.d. later tegen de club gaat gebruiken.
"Oh leuk, een nieuwe sheriff. Gelijk omkopen die hap zonder dat we haar achtergrond weten". 8)7

Dat soort doorzichtige dingen heb ik de afgelopen 6 seizoenen haast nooit gezien.

En waarom zien we opeens niets meer terug van die zwervende vrouw. Het leek in seizoen 6 dat ze daar wel nartoe aan het werken waren.

• Niku

Niku

Alagaesii

Hold your horses boys. Waarom zo weinig vertrouwen in Sutter? Er zijn al veel geniale ontknopingen en plot twists geweest, waarom zou dat dit seizoen niet het geval zijn?

Verwijderd

Niku schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:35:
Hold your horses boys. Waarom zo weinig vertrouwen in Sutter? Er zijn al veel geniale ontknopingen en plot twists geweest, waarom zou dat dit seizoen niet het geval zijn?
Ik hoop er echt hard op.

En de zwervende vrouw komt sowieso nog terug, op grote momenten voor de club/jax is ze er.

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024

• AcidBurn
Ik weet nog niet zo net of de zwervende vrouw nog wel terugkomt.... ze was er idd altijd op grote momenten, maar vergeet niet dat Brooke haar dochter is, en die heeft zichzelf inmiddels aardig binnen weten te werken bij de Sons. Eerst via werken in de zaak om de schade te vergoeden, daarna op Abel en Thomas passen, en nu ligt ze met Rat te krikken. (btw, Brooke + Rat zag ik al aankomen in de finale van s6, hij is het enige Sons lid dat enigzins binnen acceptabel leeftijdsverschil zit)

Betreffende voorspelbare acties: we zijn nog niet eens halverwege het seizoen, laten we even rustig afwachten voordat we conclusies gaan trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

De tering. Poor little lambs indeed.

De shit is echt aan deze aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ik denk dat Jury even met de chinezen is gaan praten...Of hoe moeten ze het anders weten?

Wat wel een beetje cheap is, vroeger gingen ze meteen in lockdown. Nu maken ze met iedereen oorlog en beschermen ze alles niet of nauwelijks.

Maar alsnog, fantastische aflevering.

[ Voor 8% gewijzigd door Dersan op 01-10-2014 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Jep, the shitstorm has arrived. Moet idd Jury zijn geweest die ff een kopje thee is gaan drinken met de Chinezen, kan haast niet anders.

Ik vond het wel een goed gebalanceerde aflevering.
In het begin aardig wat leuke geintjes, en aan het eind natuurlijk dat de pleuris uitbreekt.

Het niet in lockdown gaan is niet vreemd naar mijn idee. Dat deden ze vroeger als ze wisten dat er iemand achter ze aan zou komen met grof geschut. Dat de chinezen nu al in de aanval gingen, was niet verwacht.
De aanval op de ijszaak en Diosa was ook vlak achter elkaar, dus ook geen tijd om tussendoor een lockdown te regelen. Na deze aanslagen heeft het volgens mij ook weinig zin meer om dat nog te doen. Volgens mij is er buiten de clubleden zelf niet veel meer over dat beschermd moet worden ;)

Tully zal ook wel flink over de zeik zijn na dat fiasco met de ab's en de agenten, dat gaat nog een flink staartje krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

De resterende afleveringen kunnen niet anders dan episch zijn. Kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
Holy fuck, wat een aflevering.
Grappig aan het begin heel relaxed allemaal grapjes omtrent Tig & de travo. Hilarisch. & dan zon epic eind..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Didn't see that one coming (@DN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Dit was denk ik het buigmoment voor dit seizoen. Eerst rustig beginnen, tot het saaie af onderhand, en dan nu volgas door tot het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Yup, de chinezen zullen hen nog wel serieus wat pijn doen, en daarna zal Jax erachter komen dat de moordenaar van Tara helemaal geen chinees was maar zijn moeder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ik heb trouwens vrienden die denken dat Chibs "history" heeft met de nieuwe Agente...Het lijkt mij sterk, maar aan de andere kant, ze zijn wel heel snel erg close..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Laatst online: 03-09 22:28
Dersan schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 23:15:
Ik heb trouwens vrienden die denken dat Chibs "history" heeft met de nieuwe Agente...Het lijkt mij sterk, maar aan de andere kant, ze zijn wel heel snel erg close..
Dat valt toch reuze mee? Hij houdt haar hand vast na een bijna dood ervaring.
Voor ons tweakers is het misschien snel erg close :+ (joke)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Het betreft hier wel een agente, en Chibs is een echte 1%'er, net als Tig en Happy.
Zoals Jax ooit zo mooi verwoordde: They'll cut out their heart before talking to the cops.

Dan is deze stap wel heel apart te noemen ja, tenzij hij haar daadwerkelijk al langer kent.
Wellicht uit een ver verleden. Ik vond het ook vreemd dat ze hem elke keer Scotty of Scotsman noemde.
Dat doe je als agente ook niet zomaar bij een jou onbekend persoon.
We weten natuurlijk ook niet of die 2 elkaar nog gesproken hebben, buiten wat we te zien krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Dersan schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 23:15:
Dit idee heb ik ook al. Ze doen sinds de eerste ontmoeting net iets te opvallend alsog ze elkaar al jaren kennen.

Het makkelijke geld aannemen, de manier hoe ze tegen Chibbs praat, dat soort dingen. Of ze is zo corrupt dat ze van binnen eigenlijk ook 1% is, of Chibbs is stiekem een stille binnen de Sons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
DA Patterson zei in episode 1 tegen Wayne Unser dat die nieuwe Sheriff een flinke reputatie heeft in het oprollen van gangs. Imo is aanpappen met Chibbs dus gewoon de tactiek om grip te krijgen op wat er allemaal gaande is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Heeft iemand trouwens Courtney Love herkend als die kinderdagverblijf-juf?

Die is na al die jaren verdovende middelen-gebruik toch redelijk goed opgedroogd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Maikel64:
Of ze is zo corrupt dat ze van binnen eigenlijk ook 1% is, of Chibbs is stiekem een stille binnen de Sons.
Interessant perspectief (vooral dat laatste) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

max schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:05:

Die is na al die jaren verdovende middelen-gebruik toch redelijk goed opgedroogd. :)
Meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ach...wat een laagje plamuur al niet doet. :P

Afbeeldingslocatie: http://iconplasticsurgery.com/wp-content/uploads/2014/09/Celebrity-Courtney-Love-Plastic-Surgery-Photo-Before-and-After.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Chibs een stille, dat lijkt me heel vergezocht. Dan zou hij niet alleen al minstens 7 jaar infiltreren bij de Sons, maar vergeet niet dat hij in Ierland ook al een heel verleden heeft, oa met Jimmy O.
Als ik t goed herinner, was Jimmy degene die hem de Glasgow Smile bezorgde waar hij nog altijd de duidelijke littekens van draagt. Nee, Chibs een stille dat geloof ik echt niet. De Agente kan corrupt zijn, of het is idd een tactiek om de Sons door eigen info aan te kunnen pakken. In dat geval gaat Chibs wel erg makkelijk de boot in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik denk dat ze daar in dat stadje neer is gezet om de Sons op te rollen en dat dit haar tactiek is. Ze hebben het eerder geprobeerd via Juice, via Tara, alles mislukt en het verdwijnt uit de verhaallijn maar er is nu wel die nieuwe Sherrif die ervaring heeft met bendes oprollen en smeergeld aanneemt en meteen close doet met Chibbs.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Zou goed kunnen, het gaat net allemaal wat te makkelijk bij haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Nou ja, we zullen het zien. Als blijkt dat Chibs en zij geen historie hebben, dan is het gewoon een beetje slecht uitgewerkte verhaallijn. Ik zat ook met hetzelfde 'huh?'-gevoel bij het handjes vasthouden, ook bij dat omkopen daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat omkopen daar heeft ze zelf naar gehint door de nadruk op 'lucrative' te leggen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

max schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:05:
Heeft iemand trouwens Courtney Love herkend als die kinderdagverblijf-juf?

En Marilyn Manson zat ook in die ep. :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Eerder ook al. Dus das geen nieuws. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

max schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 22:47:
Eerder ook al. Dus das geen nieuws. :P
ow...oops :P

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Om mezelf maar te quoten:

[...]
Ik zie sterke overeenkomsten met The Shield (let op: spoilers niet lezen als je van plan bent om die serie ook te gaan kijken!):

spoiler:
Hechte club dat uit elkaar valt en bij het einde gewoon totaal niets meer van over is

En die ex-Marshall doet me denken aan

spoiler:
die dude uit The Shield, gespeeld door die Forest Whitaker, die ook setups maakte en koste wat het kost zijn vermoedens wilde bewijzen en personen neer wilde halen.

Ook logisch, want Sutter heeft bij The Shield meegewerkt aan dat verhaal. :P Ergens is het wel een "beetje jammer" dat het best sterk overeen komt, maar aan de andere kant heeft het wel zijn charme. :)
Tot nu toe lijkt de geschiedenis zich te herhalen. :+ Laatste aflevering was wel heel sterk vind ik, ben benieuwd hoe het nu gaat aflopen. Dat die Gemma met haar bemoeisnavel telkens er mee weg komt ben ik al een paar seizoenen beu, dus als die er straks aan gaat zou alleen maar mooi zijn. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
The shitstorm keeps getting beter and better. Aflevering 5 was ijzersterk. De vraag is wat Lin gaat doen, nu hij weet waarom Jax hem kapot wil hebben. Proberen Jax te overtuigen dat hij niet achter de dood van Tara zat, of er schijt aan hebben en de hele club uitmoorden als antwoord op deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Inderdaad, wow. Ik dacht echt dat Nero voor zijn familie had gekozen en tegen Jax.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Damn, morgen pas tijd om 'm te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

august marks zal ook vast nog wel in het spel voor gaan komen, maar wat een bizar goede episode en obv dat jury wraak heeft genomen en heeft lopen ratten.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2014 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 18:30:
august marks zal ook vast nog wel in het spel voor gaan komen, maar wat een bizar goede episode en obv dat jury wraak heeft genomen en heeft lopen ratten.
Alleen wist jury wsl niet waar de Guns lagen...en de grote vraag is, krijgt Gemma een kogel van Juice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Nope, Juice schiet haar niet neer. Als dat wel zo was, had hij allang geschoten. Hij is niet iemand die zo lang twijfelt. Hij is iemand die twijfelt, maar wel snel rigoreuze maatregelen neemt (zie maar hoe hij die Chinees afhandelde).

Jury weet dat Jax hem net zo hard afmaakt als hij erachter komt dat de info van hem af kwam.
Dus die zal het allemaal wel heel voorzichtig gaan spelen, en zodra Jax dat hoort, is hij pleite.
Op dit moment is Jax gewoon op een killing spree, consequences be damned.

Dat Nero voor Jax en Gemma kiest, had ik totaal niet verwacht. Beetje een zwaktebod imo.
Ja, zijn zoontje is nu min of meer veilig, maar ik had van hem meer backbone verwacht.

Wel mooi om te zien, en duidelijk te merken, dat de club nu wel aan Jax gaat twijfelen.
Waar ze zich in de eerste aflevering als club totaal achter hem schaarden, zie je ze nu allemaal 2x nadenken bij wat hij wil doen. Vooral die blik van Chibs sprak boekdelen, tijdens de scene met Lin. "If we're lying you can shoot us, both of us." Dat was echt zo'n blik van "wtf?"

De "relatie" tussen Chibs en de agente vind ik overigens heel slecht uitgedacht. Dat gaat aan beide kanten te makkelijk en te snel. Ze twijfelen wel wat ze ermee aan moeten, maar dit is gewoon totaal niet geloofwaardig.

Dit klinkt als heel veel gezeik, maar toch blijft de serie geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon ze wel smaken deze aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
Pfoe, oorlog is begonnen zeg. Wat een vette aflevering.

Ben langzamerhand wel helemaal klaar met Gemma & haar 'ik heb last van de overgang''-acties (als ik het zo mag noemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
MurtnR schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 01:43:
Pfoe, oorlog is begonnen zeg. Wat een vette aflevering.

Ben langzamerhand wel helemaal klaar met Gemma & haar 'ik heb last van de overgang''-acties (als ik het zo mag noemen).
Nouja dat ze Juice om wilde leggen is niet zo verbazingwekkend. Hij is de enige getuige van de moord op Tara en met dat geheim had ik hem ook niet zo vertrouwd :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Eindelijk de aflevering gekeken, heerlijk weer.

En wat hoop ik dat Juice een kogel door Gemma heen jaagt.
maar daar zal ie wel weer een te erg mietje voor zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ik denk dat Juice zichzelf om legt.

Hij heeft duidelijk door dat de club hem niet meer wil, en komt er nu ook achter dat Gemma hem (semi) heeft voorgelogen en ze hem ook kwijt wil.

Met de problemen die hij zelf al had (en heeft) denk ik dat hij voor de 2e keer zijn eigen uitweg gaat bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Dikke kans inderdaad. Al zou Gemma vermoorden en in het niets verdwijnen ook een uitweg voor hem kunnen zijn. De kans daarop is wel wat kleiner omdat hij maar blijft herhalen dat de club zijn enige familie is. Ik hoop nog steeds op een mooie terugkeer of iets dergelijks van Juice, blijft toch een mooi character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
spoiler:
Juicez'n verhaallijn is nog niet afgelopen, want in de teaser voor dit seizoen zag je hem onderhandelen met Alvarez, dat hij waardevolle inside info heeft over Samcro enz.

Ik denk dat dit met een sisser afloopt.
Zal me niks verbazen als zowel Gemma als Juice het nog wel tot de laatste aflevering gaan redden.
Of ze die overleven is een hele andere vraag ;)

[ Voor 3% gewijzigd door AcidBurn op 09-10-2014 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Mjah, dat is dus de reden waarom ik geen teasers kijk. Ik wil gewoon vooraf niks weten en mijn eigen fantasie er op los laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

AcidBurn schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:18:
spoiler:
Juicez'n verhaallijn is nog niet afgelopen, want in de teaser voor dit seizoen zag je hem onderhandelen met Alvarez, dat hij waardevolle inside info heeft over Samcro enz. Dus ik denk dat dit met een sisser afloopt.

Zal me niks verbazen als zowel Gemma als Juice het nog wel tot de laatste aflevering gaan redden.
Of ze die overleven is een hele andere vraag ;)
Het is het laatste seizoen dus iedereen zou kunnen overlijden. Ik zie Jax ook nog wel dood gaan in de laatste aflevering.
:X

[ Voor 9% gewijzigd door Marzman op 09-10-2014 14:05 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Marzman schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:27:
[...]

Het is het laatste seizoen dus iedereen zou kunnen overlijden. Ik zie Jax ook nog wel dood gaan in de laatste aflevering.
ftfy :)

Ik ben zeer benieuwd naar het einde. Ergens zou het pijn doen als Jax neer gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Had wel in een spoiler gemogen, was toch een cliffhanger voor volgende week, en ik kijk geen teasers.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

... Oops

[ Voor 98% gewijzigd door Afvalzak op 09-10-2014 13:43 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
*knip* ad hominem

[ Voor 96% gewijzigd door Mx. Alba op 10-10-2014 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keppie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-05 16:02
max schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:09:
Ik denk dat Juice zichzelf om legt.

Hij heeft duidelijk door dat de club hem niet meer wil, en komt er nu ook achter dat Gemma hem (semi) heeft voorgelogen en ze hem ook kwijt wil.

Met de problemen die hij zelf al had (en heeft) denk ik dat hij voor de 2e keer zijn eigen uitweg gaat bepalen.
Volgens mij word het de derde keer dan.
1. geprobeerd zichzelf op te hangen
2. overdosis
3. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
*knip* don't feed the trolls

[ Voor 99% gewijzigd door Mx. Alba op 10-10-2014 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Keppie schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:12:
[...]

Volgens mij word het de derde keer dan.
1. geprobeerd zichzelf op te hangen
2. overdosis
3. ?
I stand corrected. 3e keer inderdaad. :)

Als hij Gemma trouwens toch laat leven en het zelf er van tussen gaat met haar auto kan er nog steeds een stevige shitstorm daardoor uitbreken. Al is het alleen maar omdat Gemmo "opeens spontaan per ongeluk" ergens in the middle of nowhere in de woestijn staat en opgehaald moet worden.

Volgens mij wordt dat verhaaltje ook steeds ongeloofwaardiger voor de full-patched members.

I like it! oOo

[ Voor 43% gewijzigd door max op 09-10-2014 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Denk je nou echt dat als Juice Gemma achterlaat in de middel of nowhere, dat ze dan Jax of een ander clublid belt? Zo dom is ze niet, die kiest voor de veilige optie en belt Unser. De shitstorm is al losbebarsten, maar gaat nog een stuk erger worden ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Unser, die net een soortvan ultimatum heeft gekregen van die police-bitch en al bezig is met een lijk op te ruimen en een kamer schoon te maken.

Denk dat die ook heel erg goed zijn prioriteiten moet gaan overwegen nu. :P

Whatever the case will be, I still like it. oOo

[ Voor 14% gewijzigd door max op 10-10-2014 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Unser heeft zijn prioriteiten wel op een rijtje denk ik. Hij heeft kanker en behalve zijn vriendschap met Gemma en de club niet veel over om voor te leven.

Gemma kan ook nog Unser bellen om haar op te halen ipv Nero :p

[ Voor 18% gewijzigd door Marzman op 10-10-2014 14:54 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

But.. I want to see the Gemma burn..

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Volgens mij loopt Unser al veel langer rond dan ooit de bedoeling was. Normaal gesproken houden kanker patienten het niet zolang uit als hij doet, zeker niet zoals het er daar aan toe gaat.
Niku: ik denk niet dat je de enige bent. volgens mij wil - op de Die-hard Gemma fans na - iedereen haar dood zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Was dat nou Ron Perlman die "Previously on Sons of Anarchy" insprak deze aflevering? Nice touch :Y

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Nou... flapt ie het er nog uit vantevoren of na der hand... (ohja, dat gaat niet meer :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ben 1 minuut 45 onderweg in de nieuwe aflevering, en het eerste DAMNIT gevoel is al daar :+
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste