☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Niet in spoilertags want het is pure speculatie mijnerzijds:
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat de serie stopt met Jax op Death Row voor de moord op z'n moeder

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
Ik hoop op een einde a la seizoen 3 (Jax doodt Gemma en iedereen tevree) maar vrees voor eentje a la vorig seizoen. (Jax doodt Gemma en wordt opgepakt)steveman schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:11:
En het was dus idd Manson! Herkende hem al bijna niet. In Californication was ie ook al wat dikker
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat de serie stopt met Jax op Death Row voor de moord op z'n moeder
/▌
Het is gelijk duidelijk dat hij zich dit seizoen op geen enkele wijze meer in gaat houden nu Tara dood is.
Er had voor de opening wel wat meer actie mogen zijn, maar als ik de trailer voor volgende week zie, gaat het ruimschoots ingehaald worden.
Twee slachtoffers om dood te eindigen dit seizoen zijn toch wel Juice en Gemma. De vraag is denk ik niet of het gaat gebeuren, maar wanneer.
Einde van het seizoen gok ik op de doodstraf voor Jax of de Sons die door andere gangs neer worden geschoten.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Ik herkende hem gelijk !steveman schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:11:
En het was dus idd Manson! Herkende hem al bijna niet. In Californication was ie ook al wat dikker
De enige persoon die daar nog beter in was: Hugh Laurie. Echt briljant, als je afleveringen van House MD en zijn eigen stem/taal door elkaar heen luistert.
Ik ben het overigens wel eens met het idee dat deze show op 1 van de volgende manieren eindigd: Iedereen dood, of Jax naar Death Row. En dat Wendy dan Abel en Thomas toegewezen krijgt en echt clean blijft.
Edit: Ik heb het over 'The Shield'.
[ Voor 11% gewijzigd door Niku op 11-09-2014 13:41 ]
Same shit, new generation
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
Ja akkoord maar vond hem net sterker hierin in de eerste seizoenen. Is ook de eerste aflevering van het seizoen en zal mss nog niet volledig in zijn rol zitten als dan hij er al een paar opzitten heeft. Vond het gisteren gewoon flagrant in die scene met Gemma in de auto als ze van jail komen.AcidBurn schreef op donderdag 11 september 2014 @ 13:31:
Groov: als je Charlie hoort praten in interviews, heb ik het idee dat hij echt alle mogelijke moeite doet om niet Engels te klinken in de serie. Want wat een verschil tussen zijn eigen stem en hoe hij Jax laat klinken, ik heb er respect voor hoe hij dat doet.
Maar kan het idd gek goed wegstoppen over het algemeen.
Zo dramatisch was The Shield ook weer niet. Het eindigde met Vic Mackey moederziel alleen met een kantoorbaantje. Hij had zich op slinkse wijze door zelfs zijn vrienden te verlinken weten te redden uit alle aanklachten tegen hem. Kortom, hij leefde nog maar had niemand meer om zich heen.Niku schreef op donderdag 11 september 2014 @ 13:40:
Iedereen dood en Jax in de stoel, zou zo maar kunnen. Sutter liet zijn vorige serie (weet even niet meer hoe die heette) toch ook dramatisch eindigen?
Edit: Ik heb het over 'The Shield'.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Dank je voor de spoiler tags. Nu hoef ik The Shield niet meer af te kijkenAnthirian schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:27:
[...]
spoiler:Zo dramatisch was The Shield ook weer niet. Het eindigde met Vic Mackey moederziel alleen met een kantoorbaantje. Hij had zich op slinkse wijze door zelfs zijn vrienden te verlinken weten te redden uit alle aanklachten tegen hem. Kortom, hij leefde nog maar had niemand meer om zich heen.
Morgen kunnen we weer verder met kijken

This is the Way.
Wil je voortaan gewoon spoilertags gebruiken a.u.b!Anthirian schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:27:
[...]
spoiler:Zo dramatisch was The Shield ook weer niet. Het eindigde met Vic Mackey moederziel alleen met een kantoorbaantje. Hij had zich op slinkse wijze door zelfs zijn vrienden te verlinken weten te redden uit alle aanklachten tegen hem. Kortom, hij leefde nog maar had niemand meer om zich heen.

On topic: ik ben erg benieuwd hoe het met Gemma en Juice gaat aflopen. Daarnaast vond ik het verhaal met de Chinezen erg gemakkelijk en simpel. Maar dat zal best nog wel een staartje krijgen.
[ Voor 17% gewijzigd door van D op 16-09-2014 16:05 ]
/▌
Graag gedaan, scheelt je weer een hoop tijd. De serie is gelukkig ook nog maar 6 jaar afgelopen.Maikel64 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:43:
[...]
Dank je voor de spoiler tags. Nu hoef ik The Shield niet meer af te kijken.
Morgen kunnen we weer verder met kijken.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Dan nog zitten we hier niet in het topic van The Shield maar van Sons of Anarchy. Hier hoor je dus geen eindes te verklappen van andere series.Anthirian schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:24:
[...]
Graag gedaan, scheelt je weer een hoop tijd. De serie is gelukkig ook nog maar 6 jaar afgelopen.
Sommige mensen zoeken weleens naar andere series om te kijken en komen dan op een serie van 6 jaar geleden uit.
On topic: vandaag weer

Iets van zes jaar geleden kun je niet spoilen, en spoilertags zijn dan ook overbodig.Maikel64 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:10:
[...]
Dan nog zitten we hier niet in het topic van The Shield maar van Sons of Anarchy. Hier hoor je dus geen eindes te verklappen van andere series.
Sommige mensen zoeken weleens naar andere series om te kijken en komen dan op een serie van 6 jaar geleden uit.
On topic: vandaag weer
Damn heb vandaag geen tijd om te kijken

[ Voor 20% gewijzigd door Dersan op 17-09-2014 13:45 ]
Denk dat er op het einde echt niemand meer overeind staat.
Verwijderd
Lijkt me allemaal zo cheesy & cheap. Nu goed, dat was seizoen 3 ook mss tot een bepaald punt en werd dan helemaal episch.
/▌
Verwijderd
Mja, dat stoort me ook een beetje; dat trucje van Sutter wordt zo langzamerhand een beetje ongeloofwaardig.Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:13:
LIjkt me zo onbegrijpelijk dat Jax en iedereen blind meegaan in het blame the chinese spelletje van Gemma.

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
dat is het net, lijkt zo voor de hand te liggen dat dat allemaal gaat gebeuren. Maar nogmaals, hoop dat ik fout ben en omver geblazen wordt door sutter.max schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:50:
Ja, maar kun je je voorstellen wat voor ontzettend tyfuszooi het oplevert als uiteindelijk de leugen van Gemma toch uitlekt?
De enige reden waarom Juice nog leeft, is omdat hij momenteel geen echte prioriteit is voor de club.
Als dat veranderd, hebben ze hem in no-time te pakken, ongeacht waar hij zich verschuild.
En zodra dat het geval is, is het puur de vraag of ze hem geloven als hij de waarheid verteld, of dat ze denken dat hij het zelf heeft gedaan en de schuld probeert af te schuiven.
Want praten zal hij, Happy, Chibs en Jax breken hem gegarandeerd.
ik ben het er overigens absoluut mee eens dat de hele bende veel te makkelijk meegaat in dat verhaal van Gemma. Dat is imo een erg goedkoop plot device van Sutter.
Benieuwd wat Jury nu gaat doen, maar kan het wel raden
Jax is hard op weg Clay te worden
Wel mooi om te zien hoe Jax nu iedereen tegen elkaar aan het opzetten is.
Verwijderd
1) It didn't hit me until tonight, but one of my big gripes about this season is that character development has been replaced with the day-by-day depiction of underground crime. I feel like Jax has spent 75% of the season standing around, with two or three sons at his back, making arrangements to cross/doublecross someone. Jax has always been something of a mastermind, but a lot of what made the show tick was in the early seasons was watching the club as a whole think things out and put a plan in place. It feels now, to me, that its just The Sons running around killing everyone to set up someone we know didn't do a crime we know Jax will eventually find out the truth about. Where's the character interaction?
Admittedly, the best parts about tonight's episode were A)Chibs and Juice meeting up and having AN EMOTIONAL CONFRONTATION. That was amazing and what this show should be based on.A throwaway comedy opening revolving around Skankenstein. C) Jury being slowly built as a real threat. All of those things took up maybe 10 minutes. The rest? I just didn't care.
2) Sheriff Jeffry, who has the DA's seal of approval is not only seemingly dirty, but hilariously obviously so. This may pay off in the end, with her really being a stand up cop and turning all of this on the club (Which NO ONE thinks about), but just seems like bad character work so far.
3) Who am I to be rooting for here? Everyone is so dark and hateful and unforgiving. I find myself rooting for Jurry to come and cleanse Charming. I WANT to love Tig and Bobby and Jax, but they're all so directionless, emotionless killing machines right now. I fell in love with this show because, yes, it was a cool look at an interesting subculture, but it also had real people dealing with complex and morally bankrupt situations the best they could through all their flaws. The heart of this show died with Opie and Tara.
It's three episodes, I'm not jumping ship. I've been in from day 1 and I really do want this show to go out on an amazing note. Yet through a quarter of this last ride, I'm kinda perplexed and sad right now. This isn't what I wanted for this show.
Tamme aflevering? Ik vind 'm wederom vet.Maikel64 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:23:
Het was een beetje een tamme aflevering.
Wel mooi om te zien hoe Jax nu iedereen tegen elkaar aan het opzetten is.
Kurt had een reden nodig om Jax over de streep te trekken.
Jax heeft nooit problemen gehad met mensen afmaken waar nodig, hij is gewoon een volbloed 1%'er.
(vind je het gek, als je opgroeit met Clay en Gemma)
Maar het waren idd Opie en Tara waardoor hij ten allen tijde na bleef denken waar hij mee bezig was, en waardoor hij vaak inhield. Of dat goed of slecht ging, is een andere kwestie.
Na Opie's dood zag je hem al wezenlijk veranderen. Maar nu ook Tara weg is gevallen, en zeker de manier waarop, wil hij nog maar 1 ding: wraak, en zo hard mogelijk.
Of alles en iedereen daarbij naar de klote gaat, interesseert hem niks meer.
Dus vrij logisch dat je hem nu van planner/mastermind naar "bekijk het van dag tot dag" ziet omschakelen.
Hij _heeft_ gewoon geen groot plan meer, behalve dan alles opruimen waar hij last van heeft. En als hij daar anderen voor kan gebruiken, scheelt het weer. Ik vind het dus helemaal niet vreemd.
De manier waarop het nu gaat garandeerd wel een finale die op z'n minst explosief gaat worden.
Helaas vergeten ze daarbij dat het nu gewoon op de zoveelste actie serie gaat lijken, die aardig voorspelbaar aan het worden is.AcidBurn schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:38:
Die post op Reddit, is precies waar het om ging. De reden waarom Tara dood moest.
Kurt had een reden nodig om Jax over de streep te trekken.
Jax heeft nooit problemen gehad met mensen afmaken waar nodig, hij is gewoon een volbloed 1%'er.
(vind je het gek, als je opgroeit met Clay en Gemma)
Maar het waren idd Opie en Tara waardoor hij ten allen tijde na bleef denken waar hij mee bezig was, en waardoor hij vaak inhield. Of dat goed of slecht ging, is een andere kwestie.
Na Opie's dood zag je hem al wezenlijk veranderen. Maar nu ook Tara weg is gevallen, en zeker de manier waarop, wil hij nog maar 1 ding: wraak, en zo hard mogelijk.
Of alles en iedereen daarbij naar de klote gaat, interesseert hem niks meer.
Dus vrij logisch dat je hem nu van planner/mastermind naar "bekijk het van dag tot dag" ziet omschakelen.
Hij _heeft_ gewoon geen groot plan meer, behalve dan alles opruimen waar hij last van heeft. En als hij daar anderen voor kan gebruiken, scheelt het weer. Ik vind het dus helemaal niet vreemd.
De manier waarop het nu gaat garandeerd wel een finale die op z'n minst explosief gaat worden.
Hoevaak ik de afgelopen 6 seizoenen dacht te weten waar het naartoe ging en opeens knalt het hele verhaal om en zat ik met kippenvel te kijken naar wat ze opeens weer hadden bedacht (het einde van agent June Stahl bijvoorbeeld of de zieke acties van Otto).
Nu keek ik af en toe eens op naar het scherm omdat er iets gezegd werd. Het is nu zo overduidelijk dat black, brown en yellow allemaal tegen elkaar opgezet worden, dat er haast geen grote verassingen meer kunnen gebeuren in dat verhaal
Daarnaast weet je nu al bijna zeker dat die nieuwe sheriff het omkopen e.d. later tegen de club gaat gebruiken.
"Oh leuk, een nieuwe sheriff. Gelijk omkopen die hap zonder dat we haar achtergrond weten".

Dat soort doorzichtige dingen heb ik de afgelopen 6 seizoenen haast nooit gezien.
En waarom zien we opeens niets meer terug van die zwervende vrouw. Het leek in seizoen 6 dat ze daar wel nartoe aan het werken waren.
Verwijderd
Ik hoop er echt hard op.Niku schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:35:
Hold your horses boys. Waarom zo weinig vertrouwen in Sutter? Er zijn al veel geniale ontknopingen en plot twists geweest, waarom zou dat dit seizoen niet het geval zijn?
En de zwervende vrouw komt sowieso nog terug, op grote momenten voor de club/jax is ze er.
YouTube: Sons of Anarchy 7x04 Promo "Poor Little Lambs" Season 7 Episode 4 Promo
Betreffende voorspelbare acties: we zijn nog niet eens halverwege het seizoen, laten we even rustig afwachten voordat we conclusies gaan trekken.
De shit is echt aan deze aflevering.
Wat wel een beetje cheap is, vroeger gingen ze meteen in lockdown. Nu maken ze met iedereen oorlog en beschermen ze alles niet of nauwelijks.
Maar alsnog, fantastische aflevering.
[ Voor 8% gewijzigd door Dersan op 01-10-2014 20:53 ]
Ik vond het wel een goed gebalanceerde aflevering.
In het begin aardig wat leuke geintjes, en aan het eind natuurlijk dat de pleuris uitbreekt.
Het niet in lockdown gaan is niet vreemd naar mijn idee. Dat deden ze vroeger als ze wisten dat er iemand achter ze aan zou komen met grof geschut. Dat de chinezen nu al in de aanval gingen, was niet verwacht.
De aanval op de ijszaak en Diosa was ook vlak achter elkaar, dus ook geen tijd om tussendoor een lockdown te regelen. Na deze aanslagen heeft het volgens mij ook weinig zin meer om dat nog te doen. Volgens mij is er buiten de clubleden zelf niet veel meer over dat beschermd moet worden
Tully zal ook wel flink over de zeik zijn na dat fiasco met de ab's en de agenten, dat gaat nog een flink staartje krijgen.
Grappig aan het begin heel relaxed allemaal grapjes omtrent Tig & de travo. Hilarisch. & dan zon epic eind..
Dat valt toch reuze mee? Hij houdt haar hand vast na een bijna dood ervaring.Dersan schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 23:15:
Ik heb trouwens vrienden die denken dat Chibs "history" heeft met de nieuwe Agente...Het lijkt mij sterk, maar aan de andere kant, ze zijn wel heel snel erg close..
Voor ons tweakers is het misschien snel erg close
Zoals Jax ooit zo mooi verwoordde: They'll cut out their heart before talking to the cops.
Dan is deze stap wel heel apart te noemen ja, tenzij hij haar daadwerkelijk al langer kent.
Wellicht uit een ver verleden. Ik vond het ook vreemd dat ze hem elke keer Scotty of Scotsman noemde.
Dat doe je als agente ook niet zomaar bij een jou onbekend persoon.
We weten natuurlijk ook niet of die 2 elkaar nog gesproken hebben, buiten wat we te zien krijgen.
Dit idee heb ik ook al. Ze doen sinds de eerste ontmoeting net iets te opvallend alsog ze elkaar al jaren kennen.Dersan schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 23:15:
Ik heb trouwens vrienden die denken dat Chibs "history" heeft met de nieuwe Agente...Het lijkt mij sterk, maar aan de andere kant, ze zijn wel heel snel erg close..
Het makkelijke geld aannemen, de manier hoe ze tegen Chibbs praat, dat soort dingen. Of ze is zo corrupt dat ze van binnen eigenlijk ook 1% is, of Chibbs is stiekem een stille binnen de Sons.
Die is na al die jaren verdovende middelen-gebruik toch redelijk goed opgedroogd.
Interessant perspectief (vooral dat laatste)Maikel64:
Of ze is zo corrupt dat ze van binnen eigenlijk ook 1% is, of Chibbs is stiekem een stille binnen de Sons.
Meh.max schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:05:
Die is na al die jaren verdovende middelen-gebruik toch redelijk goed opgedroogd.

Als ik t goed herinner, was Jimmy degene die hem de Glasgow Smile bezorgde waar hij nog altijd de duidelijke littekens van draagt. Nee, Chibs een stille dat geloof ik echt niet. De Agente kan corrupt zijn, of het is idd een tactiek om de Sons door eigen info aan te kunnen pakken. In dat geval gaat Chibs wel erg makkelijk de boot in.
/▌
/▌
En Marilyn Manson zat ook in die ep.max schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:05:
Heeft iemand trouwens Courtney Love herkend als die kinderdagverblijf-juf?
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
ow...oops
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Tot nu toe lijkt de geschiedenis zich te herhalen.
[...]
Ik zie sterke overeenkomsten met The Shield (let op: spoilers niet lezen als je van plan bent om die serie ook te gaan kijken!):
spoiler:Hechte club dat uit elkaar valt en bij het einde gewoon totaal niets meer van over is
En die ex-Marshall doet me denken aan
spoiler:die dude uit The Shield, gespeeld door die Forest Whitaker, die ook setups maakte en koste wat het kost zijn vermoedens wilde bewijzen en personen neer wilde halen.
Ook logisch, want Sutter heeft bij The Shield meegewerkt aan dat verhaal.Ergens is het wel een "beetje jammer" dat het best sterk overeen komt, maar aan de andere kant heeft het wel zijn charme.
/▌
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2014 18:37 ]
Alleen wist jury wsl niet waar de Guns lagen...en de grote vraag is, krijgt Gemma een kogel van Juice?Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 18:30:
august marks zal ook vast nog wel in het spel voor gaan komen, maar wat een bizar goede episode en obv dat jury wraak heeft genomen en heeft lopen ratten.
Jury weet dat Jax hem net zo hard afmaakt als hij erachter komt dat de info van hem af kwam.
Dus die zal het allemaal wel heel voorzichtig gaan spelen, en zodra Jax dat hoort, is hij pleite.
Op dit moment is Jax gewoon op een killing spree, consequences be damned.
Dat Nero voor Jax en Gemma kiest, had ik totaal niet verwacht. Beetje een zwaktebod imo.
Ja, zijn zoontje is nu min of meer veilig, maar ik had van hem meer backbone verwacht.
Wel mooi om te zien, en duidelijk te merken, dat de club nu wel aan Jax gaat twijfelen.
Waar ze zich in de eerste aflevering als club totaal achter hem schaarden, zie je ze nu allemaal 2x nadenken bij wat hij wil doen. Vooral die blik van Chibs sprak boekdelen, tijdens de scene met Lin. "If we're lying you can shoot us, both of us." Dat was echt zo'n blik van "wtf?"
De "relatie" tussen Chibs en de agente vind ik overigens heel slecht uitgedacht. Dat gaat aan beide kanten te makkelijk en te snel. Ze twijfelen wel wat ze ermee aan moeten, maar dit is gewoon totaal niet geloofwaardig.
Dit klinkt als heel veel gezeik, maar toch blijft de serie geweldig
Ben langzamerhand wel helemaal klaar met Gemma & haar 'ik heb last van de overgang''-acties (als ik het zo mag noemen).
Nouja dat ze Juice om wilde leggen is niet zo verbazingwekkend. Hij is de enige getuige van de moord op Tara en met dat geheim had ik hem ook niet zo vertrouwdMurtnR schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 01:43:
Pfoe, oorlog is begonnen zeg. Wat een vette aflevering.
Ben langzamerhand wel helemaal klaar met Gemma & haar 'ik heb last van de overgang''-acties (als ik het zo mag noemen).
En wat hoop ik dat Juice een kogel door Gemma heen jaagt.
maar daar zal ie wel weer een te erg mietje voor zijn
Hij heeft duidelijk door dat de club hem niet meer wil, en komt er nu ook achter dat Gemma hem (semi) heeft voorgelogen en ze hem ook kwijt wil.
Met de problemen die hij zelf al had (en heeft) denk ik dat hij voor de 2e keer zijn eigen uitweg gaat bepalen.
Ik denk dat dit met een sisser afloopt.
Zal me niks verbazen als zowel Gemma als Juice het nog wel tot de laatste aflevering gaan redden.
Of ze die overleven is een hele andere vraag
[ Voor 3% gewijzigd door AcidBurn op 09-10-2014 22:34 ]
Het is het laatste seizoen dus iedereen zou kunnen overlijden. Ik zie Jax ook nog wel dood gaan in de laatste aflevering.AcidBurn schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:18:
spoiler:Juicez'n verhaallijn is nog niet afgelopen, want in de teaser voor dit seizoen zag je hem onderhandelen met Alvarez, dat hij waardevolle inside info heeft over Samcro enz. Dus ik denk dat dit met een sisser afloopt.
Zal me niks verbazen als zowel Gemma als Juice het nog wel tot de laatste aflevering gaan redden.
Of ze die overleven is een hele andere vraag

[ Voor 9% gewijzigd door Marzman op 09-10-2014 14:05 ]
/▌
ftfyMarzman schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:27:
[...]
Het is het laatste seizoen dus iedereen zou kunnen overlijden. Ik zie Jax ook nog wel dood gaan in de laatste aflevering.
Ik ben zeer benieuwd naar het einde. Ergens zou het pijn doen als Jax neer gaat.
Had wel in een spoiler gemogen, was toch een cliffhanger voor volgende week, en ik kijk geen teasers.
[ Voor 98% gewijzigd door Afvalzak op 09-10-2014 13:43 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Mx. Alba op 10-10-2014 15:07 ]
Volgens mij word het de derde keer dan.max schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:09:
Ik denk dat Juice zichzelf om legt.
Hij heeft duidelijk door dat de club hem niet meer wil, en komt er nu ook achter dat Gemma hem (semi) heeft voorgelogen en ze hem ook kwijt wil.
Met de problemen die hij zelf al had (en heeft) denk ik dat hij voor de 2e keer zijn eigen uitweg gaat bepalen.
1. geprobeerd zichzelf op te hangen
2. overdosis
3. ?
[ Voor 99% gewijzigd door Mx. Alba op 10-10-2014 15:08 ]
I stand corrected. 3e keer inderdaad.Keppie schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:12:
[...]
Volgens mij word het de derde keer dan.
1. geprobeerd zichzelf op te hangen
2. overdosis
3. ?
Als hij Gemma trouwens toch laat leven en het zelf er van tussen gaat met haar auto kan er nog steeds een stevige shitstorm daardoor uitbreken. Al is het alleen maar omdat Gemmo "opeens spontaan per ongeluk" ergens in the middle of nowhere in de woestijn staat en opgehaald moet worden.
Volgens mij wordt dat verhaaltje ook steeds ongeloofwaardiger voor de full-patched members.
I like it!

[ Voor 43% gewijzigd door max op 09-10-2014 22:43 ]
Denk dat die ook heel erg goed zijn prioriteiten moet gaan overwegen nu.
Whatever the case will be, I still like it.

[ Voor 14% gewijzigd door max op 10-10-2014 11:40 ]
Gemma kan ook nog Unser bellen om haar op te halen ipv Nero
[ Voor 18% gewijzigd door Marzman op 10-10-2014 14:54 ]
/▌
Niku: ik denk niet dat je de enige bent. volgens mij wil - op de Die-hard Gemma fans na - iedereen haar dood zien

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!