[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 25 Laatste
Acties:
  • 61.152 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 10:17
Quad schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:13:
[...]

Tsja, zou ook gek zijn, ben je ineens 20 miljoen armer als je Mourinho op straat zet.
Kost dat 20 miljoen?? Dat heeft hij aardig onderhandeld dan.

Scorito: FC Bal op ons dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Lizardz schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:11:
Ze spreken dus steun uit in plaats van hem te ontslaan. Weinig mensen die dat gedacht hadden denk ik.
Bron :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
Quad schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:13:
[...]

Tsja, zou ook gek zijn, ben je ineens 20 miljoen armer als je Mourinho op straat zet.
Toch is dat wat de meesten verwachtte toen de persconferentie werd aangekondigd. Zou dus niet zo heel gek zijn.
Onderen andere het AD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:08

Quad

Doof

Lizardz schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:37:
[...]

Toch is dat wat de meesten verwachtte toen de persconferentie werd aangekondigd. Zou dus niet zo heel gek zijn.

[...]

Onderen andere het AD.
Klopt, ik had dit ook niet verwacht :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Toch denk ik dat hij aan het einde van het seizoen weggaat bij Real. Al lange tijd gaan er geruchten over een terugkeer naar Chelsea en ondanks dat Real vandaag ontkent dat er iets van de geruchten klopt lijkt het me geen droomhuwelijk tussen Mourinho en Real Madrid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:42

BM

Moderator Spielerij
Lizardz schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:43:
Toch denk ik dat hij aan het einde van het seizoen weggaat bij Real. Al lange tijd gaan er geruchten over een terugkeer naar Chelsea en ondanks dat Real vandaag ontkent dat er iets van de geruchten klopt lijkt het me geen droomhuwelijk tussen Mourinho en Real Madrid.
Wellicht dat ze het omdraaien? Niet Real die Mourinho ontslaat, maar Mourinho die opstapt (aan het einde van het seizoen)? Dat komt wat 'vriendelijker' over naar buiten, en als dat in overleg gedaan word scheelt het Real een bak geld aan een afkoopsom, en Mourinho gezichtsverlies.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:30
BM schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:49:
[...]

Wellicht dat ze het omdraaien? Niet Real die Mourinho ontslaat, maar Mourinho die opstapt (aan het einde van het seizoen)? Dat komt wat 'vriendelijker' over naar buiten, en als dat in overleg gedaan word scheelt het Real een bak geld aan een afkoopsom, en Mourinho gezichtsverlies.
idd, maar welke andere club heeft momenteel de middelen om de CL te winnen en plaats voor Mourinho ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
BM schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:49:
[...]

Dat zou kunnen inderdaad, maar met zo'n clausule in je contract denk ik niet dat je gemakkelijk zelf opstapt. Mourinho "kennende" zal hij zichzelf nog onmogelijker maken en zo een breuk forceren. Zeker als ze naast de CL en Copa del Rey grijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:46:
[...]
Euhm, was dat niet duidelijk wie ik in gedachte heb :?
Oeps... Verkeerd gelezen, ik dacht dat je de nieuwe trainer van Real bedoelde 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zojuist de samenvatting van Chelsea gekeken. Vanuit elke hoek kun je niet uitmaken of hij de bal probeert te trappen. Echter, je ziet aan de inzet wel dar Hazard kracht zet. Als hij de bal probeerde te trappen raakt hij met zijn scheenbeschermers vol de ribben van die ballenjongen.

Compleet schuldig dus... Dat gaat een dikke straf worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Die ballenjongen had wel wat tevoren aangekondigd tijd te zullen gaan rekken:

https://twitter.com/CHARLIEM0RGAN/status/294135719700602881

Overigens de zoon van 1 van de eigenaren.

EDIT:

Overigens wel grappig dat de scheidsrechter en grensrechters het gemist hebben. Of de 4de man het heeft gezien? Anders zijn het waarschijnlijk stiekum tv beelden geweest, wat de 2:30 verklaard die nodig was om de kaart te trekken.

[ Voor 39% gewijzigd door PWM op 24-01-2013 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
PWM schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:10:
Die ballenjongen had wel wat tevoren aangekondigd tijd te zullen gaan rekken:

https://twitter.com/CHARLIEM0RGAN/status/294135719700602881

Overigens de zoon van 1 van de eigenaren.
Dus dan mag je een minderjarige een schop geven :?

Nee, dus die informatie is verder vrij irrelevant.

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-01-2013 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:03:

Dat zegt PWM toch niet? Alleen zou ik als FA de club wel aanspreken dat deze jongen niet meer als ballenjongen mag worden ingezet, en ze verzoeken de ballenjongens aan te spreken over dergelijk gedrag.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:49
gambieter schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:13:
[...]

Dat zegt PWM toch niet? Alleen zou ik als FA de club wel aanspreken dat deze jongen niet meer als ballenjongen mag worden ingezet, en ze verzoeken de ballenjongens aan te spreken over dergelijk gedrag.
Inderdaad ballenjongen moet nooit meer als ballenjongen morgen fungeren en Hazard moet gewoon 6 wedstrijden schorsing krijgen. Beide doen iets fout, waarbij de scheidsrechter het tempo van de wedstrijd bepaald, waar Hazard zeker niet, ook al was het op de bal, een trappende beweging richting een ballen jongen moet maken.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Malaga 2 - 2 Barcelona, maar 10 sec. voor de 2-2 ben ik benieuwd of daadwerkelijk (bewust) op het been van Fabregas gestampt wordt of niet. In elk geval de scheids liet doorspelen en Malaga scoort.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De ballenjongen heeft zelfs het BBC 10 uur journaal gehaald ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ondertussen loopt Barcelona vrolijk uit naar 2-4, met name de 2-4 was een mooie uitgespeelde goal.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Sorry Wenger, maar hoe kon je deze man nou verkopen.. _/-\o_
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=O0tqiabjXV0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:34
Gynnad schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:20:
[...]

Inderdaad ballenjongen moet nooit meer als ballenjongen morgen fungeren en Hazard moet gewoon 6 wedstrijden schorsing krijgen. Beide doen iets fout, waarbij de scheidsrechter het tempo van de wedstrijd bepaald, waar Hazard zeker niet, ook al was het op de bal, een trappende beweging richting een ballen jongen moet maken.
Als hij gewoon de bal vanonder die jongen trapt is er toch niets aan de hand? Zo kun je alles wel omtoveren tot "een trappende beweging in de richting van". Het eerste camerastandpunt was gewoon misleidend. Ondertussen zou toch wel moeten blijken dat Hazard geen kwaad van zin was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 11:43
Al die roddels over dat Mourinho weg zou gaan zijn bullshit.

Van Facebook:
Due to current reports in the media Real Madrid’s captains would like to communicate the following:

1. That in the meeting held on Tuesday with the club’s President and Director General there was no ultimatum from us regarding our coach.

2. As squad captains and members of an excellent group of people and professionals we categorically reject the use of our names or any of the rest of our squad ...

Als gevolg van de huidige berichten in de media Real Madrid kapiteins wil graag kennis van het volgende: 1. dat in de vergadering gehouden op dinsdag met de club Voorzitter en directeur-generaal was er geen ultimatum van ons met betrekking tot onze bus.

2. Als ploeg kapiteins en leden van een uitstekende groep van mensen en professionals verwerpen wij nadrukkelijk het gebruik van onze namen of een van de rest van onze ploeg ter ondersteuning van dergelijke informatie dat we in zijn geheel als onwaar etiket.

3. Wij willen onze steun voor onze coach, Jose Mourinho, voor wie we het grootste respect moeten tonen.

4. Ten slotte, wij wensen over te brengen aan alle leden van de club van Real Madrid en volgelingen onze niet-aflatende overtuiging dat alleen door de eenheid van iedereen die verband houden met Real Madrid zullen we overwinnen, als altijd, alle van de uitdagingen dat wij elk seizoen.

Hala Madrid!
Quad schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:35:
Ondertussen loopt Barcelona vrolijk uit naar 2-4, met name de 2-4 was een mooie uitgespeelde goal.
Wel jammer dat Barca en Real elkaar treffen in de halve finales. De andere halve finale is Atletico - Sevilla.

De leukste finale is dan uiteraard Real - Atletico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:01

Rhapsody

In Metal We Trust

chim0 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 06:06:
Al die roddels over dat Mourinho weg zou gaan zijn bullshit.

Van Facebook:

[...]
[...]

Wel jammer dat Barca en Real elkaar treffen in de halve finales. De andere halve finale is Atletico - Sevilla.

De leukste finale is dan uiteraard Real - Atletico.
Allemaal leuk en aardig, maar zo'n statement zegt natuurlijk bar weinig. Hoe vaak wordt het ene beweerd terwijl het tegenovergestelde waar blijkt te zijn?
Feit blijft dat ze de schijn enigzins tegen hebben door de mindere prestaties en dat ze niet iedere wedstrijd in de basis begonnen.

Maar misschien klopt het verhaal wel, misschien toch niet. :)

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Rhapsody schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 07:43:
[...]

Maar misschien klopt het verhaal wel, misschien toch niet. :)
Precies, dus hoor ik het liever van de club dan de media want de media is? Juist, de media.

Mourinho is een van de beste coaches, en heeft dat meer dan voldoende bewezen, dus als hij Casillas of Ramos ernaast zit, zal dat vast met een reden zijn.

Maar ik hou me ook helemaal niet bezig met dat soort. Ik zie liever dat ze weer presteren met mooi voetbal. De competitie lijkt uitgesloten, dus laten we ons focussen op de beker en CL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

chim0 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 08:26:
[...]
Mourinho is een van de beste coaches, en heeft dat meer dan voldoende bewezen, dus als hij Casillas of Ramos ernaast zit, zal dat vast met een reden zijn.
Mourinho is een goede coach, maar op dit moment doet hij gekke dingen en krijgt ie Real niet aan de praat.
Vorig jaar werd ie nog landskampioen... tja zo snel kan het gaan in het voetbal. Zie van Gaal bij Bayern. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wenger zojuist in de persconferentie:
'The number of players you are allowed to sign should be limited
Tot 1 zeker, dan wordt zijn falen een beetje verdoezelt :')

Newcastle doet in 1 week Haidara, Gouffran, Mbiwa en waarschijnlijk Sissoko. Goede aankopen voor prikkies. Hoe kan die seniele kneus van een Wenger zo liggen slapen. M'Vila, de verdedigende middenvelder die we zo hard nodig hebben, op te halen voor 7 miljoen, vertrekt uiteindelijk naar Rubin Kazan die een transferverbod hebben! Diame mag weg voor 3.5! Wenger doet niets! Helemaal niets!

Onbegrijpelijk dat die rat nog trainer kan zijn bij ons... Ik hoop dat deze zomer er eindelijk een einde komt aan Wenger, is het niet uit beweging van de club of uit zichzelf, dan maar via andere manieren. Niemand is belangrijker dan de club, en alles moet wijken voor de club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:03:
[...]

De vraag is of Hazard hem opzettelijk geraakt heeft of er sprake was van een 'schwalbe' ;)
Vind het zwaar overdreven dat de media lopen te huilen dat Hazard voor een half jaar geschorst moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:02:
Wenger zojuist in de persconferentie:
[...]
Tot 1 zeker, dan wordt zijn falen een beetje verdoezelt :')
Op zich heeft hij wel gelijk, het is een soort van competitievervalsing zoals sommige clubs inkopen. Alleen moet hij het zowel beter timen als iemand anders laten zeggen, omdat het nu weggewuifd wordt zoals je hierboven doet.
Onbegrijpelijk dat die rat nog trainer kan zijn bij ons...
Dergelijk taalgebruik is nergens voor nodig, Wenger zit daar echt niet voor zichzelf. Wat hebben fans toch een slecht geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 19:38:
[...]
Wenger zit daar echt niet voor zichzelf. Wat hebben fans toch een slecht geheugen.
Pardon :? Je opmerking slaat totaal nergens op! Bij elke andere club was hij na 2 jaar er al uitgegooid. De fans hebben sinds 2005 jaren hem nog steeds de steun gegeven omdat hij zoveel betekent heeft, maar zijn beleid en prestaties blijven maar dalen. Hij kan niet blijven teren op zijn verleden. Een keer is het genoeg he...

En dat weet je dondersgoed Gambieter!

[ Voor 14% gewijzigd door JeroenNietDoen op 25-01-2013 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 19:57:
Pardon :? Je opmerking slaat totaal nergens op! Bij elke andere club was hij na 2 jaar er al uitgegooid. De fans hebben sinds 2005 jaren hem nog steeds de steun gegeven omdat hij zoveel betekent heeft, maar zijn beleid en prestaties blijven maar dalen. Hij kan niet blijven teren op zijn verleden. Een keer is het genoeg he...

En dat weet je dondersgoed Gambieter!
Dan nog is er geen reden om iemand een rat te noemen en te doen alsof hij er expres blijft zitten om de club kapot te maken. Ik vraag me ook sterk af of een andere manager het zoveel beter zou doen, Arsenal is nu eenmaal niet meer een van de grootste jongens qua budget en aantrekkingskracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 20:07:
[...]
Ik vraag me ook sterk af of een andere manager het zoveel beter zou doen, Arsenal is nu eenmaal niet meer een van de grootste jongens qua budget en aantrekkingskracht.
Je doet nu net alsof Arsenal van de categorie Norwich is :') Financieel kunnen we niet opboksen tegen United en de Oliedollars nee, maar financieel slechter dan Spurs, Everton en Newcastle zal het ook niet zijn, en als je ziet wat die voor goede maar vooral slimme aankopen doen.

Er is gewoon voldoende poen beschikbaar om gerichte aankopen te doen, nog bevestigd door het management, maar dat gebeurt niet, door hem, Arsene Wenger. Omdat hij als enige gelooft in de kwaliteit van zijn volledige selectie, er zijn volgens hem helemaal geen aankopen nodig. Spelers als Diame, Sissoko, Sakho, M'Vila, die voegen volgens hem allemaal niks toe aan zijn selectie, zijn niet beter dan wat hij heeft.

En daar gaat het nou om Gambieter... Niet dat we 7 jaar geen prijs hebben gewonnen, maar omdat er geen enkele intentie is om nog maar te proberen de weg omhoog te pakken. Wenger leeft in een fantasiewereld waar Arsenal in zijn ogen wat pech heeft, en dat het allemaal wel goed komt, vanzelf.

Snap je het nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kaap schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 20:57:
[...]

Je doet nu net alsof Arsenal van de categorie Norwich is :') Financieel kunnen we niet opboksen tegen United en de Oliedollars nee, maar financieel slechter dan Spurs, Everton en Newcastle zal het ook niet zijn, en als je ziet wat die voor goede maar vooral slimme aankopen doen.

Er is gewoon voldoende poen beschikbaar om gerichte aankopen te doen, nog bevestigd door het management, maar dat gebeurt niet, door hem, Arsene Wenger. Omdat hij als enige gelooft in de kwaliteit van zijn volledige selectie, er zijn volgens hem helemaal geen aankopen nodig. Spelers als Diame, Sissoko, Sakho, M'Vila, die voegen volgens hem allemaal niks toe aan zijn selectie, zijn niet beter dan wat hij heeft.

En daar gaat het nou om Gambieter... Niet dat we 7 jaar geen prijs hebben gewonnen, maar omdat er geen enkele intentie is om nog maar te proberen de weg omhoog te pakken. Wenger leeft in een fantasiewereld waar Arsenal in zijn ogen wat pech heeft, en dat het allemaal wel goed komt, vanzelf.

Snap je het nu...
Wenger heeft bij de huidige generatie gewoon pech, de opkomende generatie belooft wel namelijk wat. Miyaichi, Frimpong, Wilshere,Oxlade, Gibbs, en ga zo verder.

En ja, Arsenal heeft wel budget om grote aankopen te doen, maar hij heeft veel vertrouwen in deze huidige groep, misschien iets teveel in sommige spelers. Zo is Arshavin, Rosicky, Chamakh en noem de hele rits maar op gewoon hopeloos uit vorm geraakt. Toch wel respect voor Wenger daarvoor, maar als je trofeeën wilt zul je toch dingen moeten aanpassen in je team..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Arsenal is toch gewoon een goede stabiele engelse / europese subtopper?

Een subtopper heeft soms een uitschieter naar boven, maar als het een keertje een uitschieter naar beneden is dan moet Wenger opeens de zak krijgen ?

Het valt wel mee met Arsenal, kijk bvb eens naar liverpool :)

Persoonlijk denk ik dat Arsenal wel weer de best of the rest zou zijn dit seizoen. Dan hebben ze het gewoon weer goed gedaan.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:49
Kaap schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 20:57:
Financieel kunnen we niet opboksen tegen United en de Oliedollars nee, maar financieel slechter dan Spurs, Everton en Newcastle zal het ook niet zijn, [...]
En zo is het de afgelopen jaren ook gegaan. Sinds 2005 is Arsenal elk jaar als 3e of 4e geëindigd (bron: http://upload.wikimedia.o...e_positions_1947-2012.png), wat netjes overeenkomt met het budget van de club.

Het lijkt er op alsof je zou willen dat Wenger kan toveren. Bekijk het van een andere kant: denk je dat de fans van pakweg Atletico Madrid boos worden dat hun club elk jaar geen wéér geen kampioen wordt?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Railgunner schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 11:02:
[...]
Het lijkt er op alsof je zou willen dat Wenger kan toveren.
Al gaat Wenger tapdansen, dan doet ie nog iets. Nu doet Wenger helemaal niets. Wenger heeft niet eens de intentie om de selectie te verbeteren om 4de te worden, wat volgens hem een prijs is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

tweaker2010 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 19:13:
[...]

De vraag is of Hazard hem opzettelijk geraakt heeft of er sprake was van een 'schwalbe' ;)
Vind het zwaar overdreven dat de media lopen te huilen dat Hazard voor een half jaar geschorst moet worden.
Als er op straat iemand in elkaar wordt geschopt dan staat Nederland (begrijpelijk) ook op de kop. Nu wordt een jongen ook geschopt door iemand, nog erger iemand die een voorbeeld zou moeten zijn. De normale reactie was geweest, "scheids, wtf is he doing?" Dan telt de scheids er nog een minuutje bij op en klaar. Maar nee, respect? Fuck that.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:18

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Railgunner schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 11:02:
[...]

En zo is het de afgelopen jaren ook gegaan. Sinds 2005 is Arsenal elk jaar als 3e of 4e geëindigd (bron: http://upload.wikimedia.o...e_positions_1947-2012.png), wat netjes overeenkomt met het budget van de club.

Het lijkt er op alsof je zou willen dat Wenger kan toveren. Bekijk het van een andere kant: denk je dat de fans van pakweg Atletico Madrid boos worden dat hun club elk jaar geen wéér geen kampioen wordt?
Het feit dat concurrenten steeds sterker worden, en Arsenal steeds zwakker maakt het gevecht om de 4e plaats steeds lastiger. Hell, vorig jaar op de laatste speeldag pas behaald! En dat voor een club die in 2003/2004 nog ongeslagen kampioen werd. Daarna is het bergafwaards gegaan en moeten we "blij" zijn met enkel een 4e plek en groepsfase CL overleven. :')

Wenger is seniel aan het worden. Als je ziet wat voor deals Newcastle allemaal doet, voor max €10 mil per speler is het echt ongelofelijk dat er nog geen enkele nieuwe speler bij Arsenal is gekomen. De selectie is niet breed genoeg, en 1 blessure en de 4e plek gaat naar Tottenham/Newcastle/Liverpool.

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 26-01-2013 11:13 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Vanmiddag FA Cup *O*

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:55
Ze noemen Real Madrid een counter ploeg, maar ik zag Dortmund gister toch ook even gaan...(Was dan wel tegen nürnberg, maar goed...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Mosin schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 12:13:
Ze noemen Real Madrid een counter ploeg, maar ik zag Dortmund gister toch ook even gaan...(Was dan wel tegen nürnberg, maar goed...)
Kunnen inderdaad ook echt dodelijk counteren.

Eerste en vierde goal.

Beetje vervelende tijdstip Real - Getafe vanmiddag om 12:00 uur want om 12:30 heb je Vitesse - Ajax en natuurlijk ook de Australian Open finale om 9:30. Hopelijk rekent Djokovic snel af met die Schotse krullenbol voor die tijd, maar zal wel weer een vijf-setter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Over counteren gesproken, moet je eens goed opletten bij de 2-0 van Real Madrid (tegen Getafe vandaag), de goal van Ronaldo is echt niet normaal.

Hij staat dan op de rand eigen 16 en op moment dat de bal daar veroverd wordt is het 10 seconden later Ronaldo die de bal binnen tikt aan de overkant, fenomenaal.

Minuut 61:27 loopt hij weg, 61:37 ligt hij erin.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

Die was heerlijk ja ^^

Nog kwartier heeft Chelsea om de 1-2 om te keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik ben op EL eruit gegooid.. Net voordat de strafschop genomen werd stopt EL ermee..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Oldham Athletic - Liverpool begint goed: al na 2 minuten 1-0 voor Oldham, en al na 7 minuten geel voor een Liverpool speler. Nu ook geel voor een Oldham speler, maar daar had Sktrl of de keeper ook geel verdiend voor de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

blij dat ik geswitched heb naar HSV - Werder, is een prima pot met een goed spelende Koreaan die onuitputtelijk lijkt *O*

arnoutovic.. Dat is echt dom!
Pakt natuurlijk een rode kaart in een derby.

Edit: ik weet niet waar Galatasaray het vandaan haalt, maar Drogba erbij hebben is wederom een goede zet!

[ Voor 45% gewijzigd door Quad op 27-01-2013 17:40 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Quad schreef op zondag 27 januari 2013 @ 17:15:

Edit: ik weet niet waar Galatasaray het vandaan haalt, maar Drogba erbij hebben is wederom een goede zet!
Wait ...what :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ha, Liverpool scoorde redelijk snel de gelijkmaker, had misschien al op voorsprong omoeten staan, maar Oldham blijft vechten en na een blunder van doelman Jones is het nu 2-1.

@Bospa01: http://www.dailymail.co.u...ay-18-month-contract.html

[ Voor 26% gewijzigd door gambieter op 27-01-2013 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Zo, over aan paar minuutjes begint dan FC Barcelona. Laten we hopen dat de zeperd van vorige week eenmalig was, het zou zonde zijn om in een week tijd Real Madrid 6 punten te laten inlopen. Tevens is Atletico-Athletic natuurlijk ook een topper, zal een mooie wedstrijd worden gok ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Liverpool foetsie, ze hebben 3-2 verloren van Oldham. En niet onverdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zondag 27 januari 2013 @ 19:03:
Liverpool foetsie, ze hebben 3-2 verloren van Oldham. En niet onverdiend.
Spurs er ook uit, en Chelsea op het nippertje replay voor elkaar.

En wat heeft Norwich gedaan trouwens Gambieter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zondag 27 januari 2013 @ 19:07:
Spurs er ook uit, en Chelsea op het nippertje replay voor elkaar.

En wat heeft Norwich gedaan trouwens Gambieter?
Villa en QPR er ook uit en Arsenal was moeizaam ;) . En Norwich wist de grootste schande van de ronde voor elkaar te krijgen tegen Luton Town. Wat dat betreft moet Chris Hughton snel weer een veranderng voor elkaar krijgen, er is al een tijd niet meer gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zondag 27 januari 2013 @ 19:23:
[...]

Villa en QPR er ook uit en Arsenal was moeizaam ;) . En Norwich wist de grootste schande van de ronde voor elkaar te krijgen tegen Luton Town. Wat dat betreft moet Chris Hughton snel weer een veranderng voor elkaar krijgen, er is al een tijd niet meer gewonnen.
Arsenal was zeker moeizaam. Maar hoezo was het voor Norwich de grootste schande dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zondag 27 januari 2013 @ 19:30:
Arsenal was zeker moeizaam. Maar hoezo was het voor Norwich de grootste schande dan?
Luton Town is een non-League team, zeg vijfde divisie. Tussen de huidige posities van de clubs zit een verschil van 85 (!). Het was sinds 1989 niet meer voorgekomen dat een non-League team van een PL-team won (of de voorganger van de PL), en nog veel langer dat het bij een thuiswedstrijd van het PL-team gebeurde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Quad schreef op zondag 27 januari 2013 @ 13:32:
Over counteren gesproken, moet je eens goed opletten bij de 2-0 van Real Madrid (tegen Getafe vandaag), de goal van Ronaldo is echt niet normaal.

Hij staat dan op de rand eigen 16 en op moment dat de bal daar veroverd wordt is het 10 seconden later Ronaldo die de bal binnen tikt aan de overkant, fenomenaal.

Minuut 61:27 loopt hij weg, 61:37 ligt hij erin.
Dat niet alleen maar die gasten werden ook helemaal weggetikt want ze tikten ook wel, hoor. Alleen zie ik het te weinig. Maar een perfect uitgespeelde counter zo nu en dan is altijd genieten natuurlijk.

Ronaldo is wel het mannetje, he? Alles opeisen, vrije trappen, penalty's en niemand die wat zegt. :D

Over wegtikken gesproken, Barca staat op dit moment in de rust met 3 - 1 voor op Osasuna. Die worden ook aardig kleurenblind getikt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

zegt ook veel over zijn loopvermogen hij loopt dus dik 80 misschien 90 meter in 10 seconden..

Ik zit Barca Osasuna terug te kijken, maar Sierd de Vos vind ik echt briljant! Gewoon heerlijk verslag geven dat. _/-\o_

Edit2: wat is dat publiek van Bilbao irritant, constant dat geklap :')

[ Voor 54% gewijzigd door Quad op 28-01-2013 01:01 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Als Fer naar Everton gaat, gaat dan misschien Fellaini weg :? Fellaini is vele malen beter maar kwa positie, type speler en fysieke eigenschappen is het 1 op 1...

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 28-01-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Fellaini wordt volgens mij in verband gebracht met Utd en City.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vos schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:14:
Fellaini wordt volgens mij in verband gebracht met Utd en City.
Brengt de pers niet elke speler die in vorm is in verband met City :+

Die geruchten heb ik nog nergens gehoord om eerlijk te zijn. Wel van Chelsea, maar volgens mij is die interesse ook al iets bekoeld omdat het middenveld en de aanval zo wel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Annddd Drogba is naar GS! Weer een FUT speler erbij!!!

[ Voor 36% gewijzigd door iPodKiller op 28-01-2013 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/sport/3015456/drogba-ploeggenoot-sneijder-bij-galatasaray.html
Wow! Galatasaray wordt een echte topploeg zo. Felipe Melo, Sneijder en nu ook Drogba! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Schalke mag de borst nat maken :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:41
tweaker2010 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:48:
http://www.nu.nl/sport/3015456/drogba-ploeggenoot-sneijder-bij-galatasaray.html
Wow! Galatasaray wordt een echte topploeg zo. Felipe Melo, Sneijder en nu ook Drogba! :D
En iedereen maar stug volhouden dat de Turkse competitie geen fluit voorstelt :')
Alsof Drogba nog even naar Nederland komt, kan in Turkije veel meer cashen en het is er nog warmer ook.

De Turkse competitie wordt alleen maar groter en Nederland zal op den duur ook Turkije boven zich moeten dulden, net als Portugal, Rusland en Oekraine. Allemaal landen waarbij je je afvraagt waar al dat geld vandaan komt :z

Nog even over de winter-transferperiode:
Wat vinden jullie daar eigenlijk van? Ik zou het leuker vinden als er maar 1 transferperiode zou zijn in de zomerstop en dat je het vervolgens met die selectie het hele seizoen moet doen.
Nu is het vaak zo dat er na de winter transferperiode een aantal staat dat op veel plaatsen is gewijzigd.

[ Voor 17% gewijzigd door Vlassie1980 op 28-01-2013 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

chim0 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 06:08:
[...]
Kunnen inderdaad ook echt dodelijk counteren.
Ja idd. Die Gotze is wel even 10x beter en effectiever dan Eriksen zeg! Wat een geweldige voetballer! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Zit Sevilla te kijken maar daar kussen ze elkaar bij een wissel. Is dat een gewoonte van die streek of zo? Heb het nooit gezien bij andere teams uit Spanje.
tweaker2010 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 22:56:
[...]

Ja idd. Die Gotze is wel even 10x beter en effectiever dan Eriksen zeg! Wat een geweldige voetballer! :D
Maar nog steeds geen interesse uit het buitenland dus ja..

Die ogen van Navas, echt een aparte kleur. :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/L5DwqNxwvMG5foKuKMpapHDF/full.jpg

[ Voor 60% gewijzigd door chim0 op 28-01-2013 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Vlassie1980 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 22:32:
[...]

En iedereen maar stug volhouden dat de Turkse competitie geen fluit voorstelt :')
Alsof Drogba nog even naar Nederland komt, kan in Turkije veel meer cashen en het is er nog warmer ook.
Je zegt het toch eigenlijk zelf al. Drogba gaat niet naar Gala omdat de competitie zo goed is maar hij gaat er simpel weg naar toe omdat ze hem veel bieden qua salaris.
Ik vraag me af of er voor de rest nog wel echte interesse in hem was van andere clubs.

Ik betwijfel dat de Turkse competitie in de ranking in de komende jaren boven de Nederlandse zal staan zolang ze hun geld aan spelers blijven uitgeven die over hun top zijn.
Met Sneijder en Drogba halen ze grote namen maar of ze ook grote spelers gehaald hebben is nog maar afwachten.

Of Sneijder zijn top vorm bij Galatasaray zal halen is de vraag en hoe goed Drogba is moeten we ook nog maar even zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
chim0 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 23:13:
Interesse uit het buitenland zegt niks voor een speler uit Duitsland. Duitsers zijn helemaal niet zo gefixeerd op het buitenland zijn. Waarom zouden ze ook, de Bundesliga doet amper tot onder voor de Premier League.

En die interesse was er voor de afgelopen zomer al. Alleen tekende Gotze bij voor 5 jaar. Dat maakt hem, in combinatie met zijn talent, vreselijk duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Kaap schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 06:27:
[...]

Interesse uit het buitenland zegt niks voor een speler uit Duitsland. Duitsers zijn helemaal niet zo gefixeerd op het buitenland zijn. Waarom zouden ze ook, de Bundesliga doet amper tot onder voor de Premier League.

En die interesse was er voor de afgelopen zomer al. Alleen tekende Gotze bij voor 5 jaar. Dat maakt hem, in combinatie met zijn talent, vreselijk duur.
Real haalde Sahin die toch echt een paar klassen minder is. Nou is ie weer terug. Als er echt interesse was, was ie al weg. Is volgens mij ook redelijk blessuregevoelig.

Maar goed, vanavond QPR - City! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

chim0 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 23:13:
[...]
Gotze is vorig seizoen een half jaar geblesseerd geweest en heeft daarna zijn contract verlengd, dus ik vermoed dat er een flinke afkoopsom voor hem betaald zal moeten worden. Hij is trouwens nog maar 20 en zal geleerd hebben van de fout van Sahin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

:9~

[ Voor 16% gewijzigd door iPodKiller op 29-01-2013 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Woooow _/-\o_
Overigens volgens de geruchten malle Mario naar AC Milan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/21251291
AC Milan have agreed a deal to sign Manchester City striker Mario Balotelli on a four-and-a-half-year contract, the Italian club's director Umberto Gandini has confirmed.
Former Inter Milan striker Balotelli, 22, will have a medical in Milan on Wednesday before signing his contract.

An initial fee of 22m euros (£19m) is believed to have been paid, rising to 25m euros (£22m) with add-ons.
Manchester City have declined to comment on the news.
The Italy international had travelled with City to London for the Premier League game against Queens Park Rangers on Tuesday evening, when manager Roberto Mancini is likely to comment on the deal.
Gandini said on Twitter: "Transfer agreement for Balotelli signed with Manchester City. Medical is tomorrow [Wednesday] in Milan, then personal terms until 2017 will be signed."
Manchester City signed Balotelli for £24m in 2010 with the striker scoring 20 Premier League goals for the club.
Balotelli's departure comes weeks after he was involved in a training ground altercation with Mancini.
That was the last in a series of controversies during his time with the Premier League champions.
Shortly after signing he made the headlines for crashing his car and in March 2011 he was said to have thrown a dart at a Manchester City youth-team player.
In July that year he angered Mancini during a pre-season friendly against Los Angeles Galaxy when he nonchalantly back-heeled wide when through on goal.
He set off a firework inside his home in October and two months later he was involved in a training ground bust-up with team-mate Micah Richards.
This season Balotelli made 20 appearances for City, 12 of those from the bench, scoring three goals.
Hoe extravagant Balotelli ook mag zijn, toch was er iets in deze speler dat mij persoonlijk wel aantrok. Ik denk dat hij veel beter kan dan wat er tot nu toe uitkwam. Hopelijk kunnen ze dat in Milaan voor elkaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:18

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Al zou hij geblesseerd raken en nooit meer kunnen voetballen: Het interesseert me echt geen zak waar die gast blijft, als hij maar niet in Engeland voetbalt. Wat een ongelofelijk onvolwassen, debiele clown. Ben blij dat hij naar Italië verkast en je er dus nooit meer wat over hoort! d:)b

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Angeloonie schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 19:11:
Al zou hij geblesseerd raken en nooit meer kunnen voetballen: Het interesseert me echt geen zak waar die gast blijft, als hij maar niet in Engeland voetbalt. Wat een ongelofelijk onvolwassen, debiele clown. Ben blij dat hij naar Italië verkast en je er dus nooit meer wat over hoort! d:)b
Balotelli z'n karakter is grappig buiten het veld, maar in het veld niet.

Verder heeft hij een talent wat niet zomaar elke speler heeft, kracht, snelheid, en technisch erg goed! Hij is een complete aanvaller, alleen verpest zijn mentaliteit het. Kijken wat hij in Milan zal doen. Dit is zijn laatste kans op een succescarriere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Kaap schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 19:08:
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/21251291

[...]

Hoe extravagant Balotelli ook mag zijn, toch was er iets in deze speler dat mij persoonlijk wel aantrok. Ik denk dat hij veel beter kan dan wat er tot nu toe uitkwam. Hopelijk kunnen ze dat in Milaan voor elkaar krijgen.
Heb ik net zo, mooi dat hij weg gaat en hopelijk meer minuten kan maken. Als hij speelt en in vorm is dan kijk ik er graag naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Angeloonie schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 19:11:
Ben blij dat hij naar Italië verkast en je er dus nooit meer wat over hoort! d:)b
Van Balotelli zul je altijd blijven horen, maakt niet uit in welke achterhoek hij speelt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Nou, wat een zaadpartij was dat zeg QRP - City. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Urby Emanuelson maakt het seizoen af bij Fulham. De international van Oranje wordt voor een half jaar gehuurd van AC Milan, melden divesre media in Engeland en Italië.
Daar snap ik nu helemaal niets van... Urby was toch basisspeler bij Milan? :?
Fulham is qua niveau toch niet te vergelijken Milan, ik zie dit als een stap terug voor hem.

Wat ik ook vreemd vind is dat Milan Balotelli blijkbaar wel kan betalen en Kaka niet.

[ Voor 11% gewijzigd door tweaker2010 op 29-01-2013 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:49
tweaker2010 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 23:19:
Daar snap ik nu helemaal niets van... Urby was toch basisspeler bij Milan? :?
Volgens NuSport niet:
"Bij AC Milan kwam ik uit het niets op de bank terecht en daar ben ik toch wel van geschrokken. De laatste twee maanden waren zwaar. Op mijn leeftijd is het belangrijk elke week te spelen."
Bron: http://www.nusport.nl/eng...ham-huurt-emanuelson.html.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Niemand de classico aan het kijken vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik zeker wel!

Overigens, Sierd de Vos ziet er eigenlijk anders uit dan dat je je zou voorstellen :+

Edit: En 0-1 voor Barcelona! (Fabregas, minuut 50)

[ Voor 20% gewijzigd door Quad op 30-01-2013 22:08 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik loop een beetje achter, maar die sliding van Valdes op Pinto :X :X

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

MrVegeta schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 22:10:
Ik loop een beetje achter, maar die sliding van Valdes op Pinto :X :X
Alves bedoel je ^_^

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Haha, ik had er eerst Alves staan :') haal die 2 altijd door elkaar. Is er trouwens een goede reden dat Pinto er staat? Ik heb wel wat meegekregen dat Valdes bij Barca weg wilde, maar is dat de reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

MrVegeta schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 22:14:
Haha, ik had er eerst Alves staan :') haal die 2 altijd door elkaar. Is er trouwens een goede reden dat Pinto er staat? Ik heb wel wat meegekregen dat Valdes bij Barca weg wilde, maar is dat de reden?
Pinto speelt altijd in de beker :).
Valdes staat met de competitie gewoon in de basis.

Hij verlengt zijn contract (dat in zomer 2014 afloopt) dan wel niet, maar wil niet zeggen dat hij er buiten staat.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ooh ja, daar heb je natuurlijk ook weer gelijk in :). Vergeten dat het een bekerwedstrijd was :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ah heerlijk, 1-1! :)

Barcelona had het af moeten maken, maar toch komt Real Madrid op gelijke hoogte. Ook niet onverdiend hoor.
1-1 is het en blijft het tot de return.

[ Voor 24% gewijzigd door Quad op 30-01-2013 22:52 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Ik moet zeggen dat Barcelona mijns inziens dit meer verdiende te winnen. Pedro, hoe kun je zo'n bal missen op de 2-0? Dat had de wedstrijd echt wel op slot gedaan, en nu komt Real Madrid gewoon nog terug ook. Hier had veel meer in gezeten voor Barca.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Chelsea geeft even een 2-0 voorsprong weg in 87e en 94e minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

TB1989 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 22:58:
Ik moet zeggen dat Barcelona mijns inziens dit meer verdiende te winnen. Pedro, hoe kun je zo'n bal missen op de 2-0? Dat had de wedstrijd echt wel op slot gedaan, en nu komt Real Madrid gewoon nog terug ook. Hier had veel meer in gezeten voor Barca.
Anderzijds heeft Real Madrid ook ruim voldoende kansen gehad.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Quad schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 23:02:
[...]

Anderzijds heeft Real Madrid ook ruim voldoende kansen gehad.
Idd, maar nu kan het met de return nog alle kanten op.
Kan niet wachten maar het is toch pas over 3/4 week ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Correct, 27 Februari pas weer :'(

Maar goed, in de tussentijd FA cup, Interlands en CL/EL :)
Genoeg voetbal!

[ Voor 54% gewijzigd door Quad op 30-01-2013 23:16 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kan niet wachten op de return, dan is het alles of niets. Lekker veel vuur en spanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Het klopt dat Real Madrid kansen heeft gehad (Ronaldo en Benzema bijvoorbeeld), maar het lijkt me duidelijk dat het op slot gegooid had kunnen worden. Gebeurt niet, en Real Madrid kwam terug. Ben benieuwd naar de return, best vervelend dat dat zo lang duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Beckham en de rossi waarschijnlijk naar Paris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Zou het jammer vinden als Daniele de Rossi voor zo'n patserige club als PSG zou kiezen, hij is al een van de best betaalde Italiaanse spelers en een Roma icoon, zou het erg jammer vinden als hij voor het geld gaat. :|

Trouwens ik lees dat een eventuele transfer wordt ontkend door Roma, alleen dat er onenigheden zijn tussen hem en zijn coach, hopelijk blijven het bij geruchten.

[ Voor 27% gewijzigd door Tweaking Art op 31-01-2013 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Als dat waar is van Beckham.. :D

Sport1 zend de belangrijkste wedstrijden (alle matches van PSG dus) uit. Zou wat zijn om die kerel voor ook al is het 1 seizoen nog wekelijks te kunnen zien!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ah die kerel is oud, die moet lekker stoppen man. Hij voetbalt alleen nog voor geld en commerciële doeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik lees net dat Chelsea 37 (!) miljoen euro heeft geboden op Fellaini. :o
Echt een bizar hoog bedrag, die engelse clubs sponsoren elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ponden toch?
Maar idd, binnenlandse transfers in de uk zijn echt bizar.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Goh ik hoop dat er ook nog transfers naar het Emirates komen :+

Droeftoeter Wenger bevestigde gister na de wedstrijd nog maar eens dat hij zo tevreden is met zijn selectie. Andre Santos is een uitstekende vervangen van Gibbs zei die :') We hebben het gezien, geweldige verdediging :r

50 miljoen pond kan naar de kluis, ligt nog 154 miljoen pond, helemaal niks te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Balotelli of Fellaini, nou ik zou het wel weten, 27 miljoen Euro is veel geld maar dan heb je als Chelsea zijnde wel een geweldige speler in huis, een van de weinige spelers waar ik zo veel geld een goede investering zou vinden. ( voor Engelse suikeroom achtige clubs dan ) :D

-----

17:06 TRANSFER: Paris Saint-Germain heeft David Beckham voorgesteld aan de pers. De ervaren superster tekent naar verwachting tot het eind van het seizoen.

-----

Jeetje dat Becks nog op zijn oude dag bij zo'n club terecht komt, leuk voor hem. :)

[ Voor 32% gewijzigd door Tweaking Art op 31-01-2013 17:18 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.