Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik denk dat de geblesseerden / geschorsten in de verdediging het probleem zijn, de tweede garnituur is een te groot kwaliteits verschil. En wanneer komt er nu eens een echte RB ????BaszCore schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 20:20:
[...]
Eerste helft was Barca wel redelijk, stonden ze ook verdiend voor met 1-2.
Van de week tegen Malaga waren ze er ook niet helemaal bij, maar vorig weekend hebben ze werkelijk Malaga alle hoeken en lijnen van het veld laten zien.
maar Real heeft inderdaad ergens een probleem zitten in de groep
Ik vond Kaka laatst ook wel een voorbeeld dat er iets niet klopt in Bernabeu
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik ben benieuwd wat Gambieter van die pingel vind.
Zo duidelijk dat Arteta gemist wordt en dat Diaby zo bar slecht is. Elke aanname gaat fout. Maar onze grote kneus Wenger heeft vertrouwen in hem
Afijn, overschakelen naar Ajax - Feyenoord nu en tevreden zijn dat we dankzij Chelsea toch weer een stapje dichterbij het einde van Wenger zijn #wengerout
Ik zal het je laten weten zodra ik de aanleiding gezien hebKaap schreef op zondag 20 januari 2013 @ 14:53:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik vind het doodzonde dat hij naar Turkije gaat, had hem liever in Engeland of Duitsland zien voetballen.
Ik hoop zo enorm dat het niet waar is. Hij vergooit compleet zijn carrière op deze manier.Jefrim schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:55:
Volgens de Telegraaf is Sneijder rond met Galatasaray voor 3,5 jaar. En ze betalen maar 7,5 miljoen voor hem.
Ik vind het doodzonde dat hij naar Turkije gaat, had hem liever in Engeland of Duitsland zien voetballen.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Het eerste aanbod was 6 mio netto, exclusief allerlei secundaire arbeidsvoorwaarden. Mogelijk dat Sneijder in de onderhandeling op 8 mio netto is uitgekomen (totale contractwaarde is dan bijna 30 mio netto). Laat mij op zo'n manier mijn carriere vergooien...@r!k schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:01:
[...]
Ik hoop zo enorm dat het niet waar is. Hij vergooit compleet zijn carrière op deze manier.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Hoop echt dat het niet waar is. Heel zijn carriere naar de maan door dat stomme geld.Jefrim schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:55:
Volgens de Telegraaf is Sneijder rond met Galatasaray voor 3,5 jaar. En ze betalen maar 7,5 miljoen voor hem.

Neem dan met iets minder genoegen en ga lekker bij Liverpool ballen, ook een veel mooiere competitie!
Staat 1ste helft al 0-5, is kat in het bakkie. Heb 1ste helft niet gezien, was weer vergeten, maar benbgelijkngestopt met kijken toen ik de stand zag. Die is gespeeld.Nikolas schreef op zondag 20 januari 2013 @ 19:39:
Wat verwachten jullie van Valencia - Real ?
Zou real toch die boost gekregen hebben van verlies barca??
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dan moet Liverpool hem natuurlijk wel willen... Ik vrees dat er voor Sneijder weinig echte alternatieven waren, daarbij speelt het geld natuurlijk ook mee. Stel (!) dat hij voor 4 mio per jaar naar Liverpool had gekund en nu voor het dubbele lekker in de Turkse zon gaat ballen, ik snap dat wel.tweaker2010 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:59:
[...]
Hoop echt dat het niet waar is. Heel zijn carriere naar de maan door dat stomme geld.![]()
Neem dan met iets minder genoegen en ga lekker bij Liverpool ballen, ook een veel mooiere competitie!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
En het is helaas waar, want Galatasaray heeft het bevestigd op haar website. http://www.galatasaray.org/kulup/haber/15788.phptweaker2010 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:59:
[...]
Hoop echt dat het niet waar is. Heel zijn carriere naar de maan door dat stomme geld.![]()
Wellicht is een mindere competitie en meedoen om de prijzen plus grote kans op CL helemaal geen slecht idee. Plus het weer is een stuk beter.
Ferguson zegt vandaag gewoon plompverloren dat de grensrechter tegen ManU was en daarom niet voor een penalty vlagde, en bracht ook een fout ter sprake van dezelfde grensrechter 2 jaar terug die ManU kostte. Daarmee suggereert hij dat de specifieke grensrechter partijdig is. Ik hoop dat de FA eens laat zien ballen te hebben, en Ferguson een knallende schorsing oplegt; het is tenslotte recidive. Die man voegt een hele nieuwe dimensie toe aan slecht verliezen.
En alhoewel de pingel kan worden gegeven, was het niet zo'n overduidelijke pingel dat alleen een blinde het gemist kon hebben. Maar goed, niets nieuws onder de zon qua Ferguson, whine and whinge.
Mooie wedstrijd trouwens, en veel goede reddingen van De Gea. Gelijkspel lijkt me wel verdiend.
[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 20-01-2013 23:40 ]
Maar wat een goal van 'Koke' zeg! Schitterende goal!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0EP-YgAzo6E]
@^^ Ik heb die wedstrijd gezien, Pogba speelde echt sterk! Ik dacht eerst wat doet Balotelli bij Juve?!? Maar is dus Pogba
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nou qua uitstraling alleen al. Suarez is de enige topspeler die ze daar hebben, hij kan het ook niet alleen.Gaius schreef op zondag 20 januari 2013 @ 22:33:
Wat ziet iedereen toch in Liverpool? Beleidsloze subtopper in Engeland die aan het afglijden is tot middenmoter. Juist dé club waar je heen gaat voor het geld, want je weet van te voren dat prijzen er niet echt inzitten en dat zelfs CL geen zekerheid is.
Wellicht is een mindere competitie en meedoen om de prijzen plus grote kans op CL helemaal geen slecht idee. Plus het weer is een stuk beter.
Sneijder past mooi bij die club en Gerrard is ook al op leeftijd.
⏩ PVOutput☀️
Moois voor die club zal best, maar internationaal zullen we hem weinig meer zien en ik vrees voor hem dat het ook eerder dan gewenst een afscheid van oranje zal zijn. Spelers bij de echte topclubs krijgen nu eenmaal de voorkeur.Quad schreef op zondag 20 januari 2013 @ 23:36:
Ik hoop dat Sneijder iets moois kan doen voor Galatasaray, iedereen was ook negatief (me inclusief) over de tranfser van Kuyt naar Fenerbache, maar doet het daar niet slecht!
Deze speler had nog van Man utd geweest kunnen zijn, ben ik blij zeg dat hij naar Juve gegaan is. Wat een schot joh!! En wat een kapsel joh!!Quad schreef op zondag 20 januari 2013 @ 23:34:
Aii! Falcao denk ik 6 weken out, hamstring blessure.
Maar wat een goal van 'Koke' zeg! Schitterende goal!
[video]
@^^ Ik heb die wedstrijd gezien, Pogba speelde echt sterk! Ik dacht eerst wat doet Balotelli bij Juve?!? Maar is dus Pogba.
Wmb een duik van Ramires, als je aardig wilt zijn slipte hij op het gladde veld. Maar zeer zeker geen penalty.Kaap schreef op zondag 20 januari 2013 @ 14:53:
[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 21-01-2013 00:04 ]
Ja, want ze zijn bang voor Barca en hebben Barca nodig om een boost te krijgen. Messi heeft Ronaldo weer afgetroefd met de gouden bal en nu moet Ronaldo huilen en staat heel Real op z'n kop.v8power67 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 22:13:
[...]
Zou real toch die boost gekregen hebben van verlies barca??
Als je naar de goals kijkt zijn het allemaal countergoals en dat is ook meteen de kracht van Real. Maar ja, als je Ronaldo, Di Maria en Oezil tot je beschikking hebt om te counteren, wat verwacht je dan? Dat is drie keer raken en doelpunt.
Valt me wel tegen van Valencia dat ze niks hebben laten zien. Was vorige week in de beker ook al. Ze lijken een beetje verlamd op het moment.
[ Voor 3% gewijzigd door chim0 op 21-01-2013 06:07 ]
Ach, het is niet alsof er momenteel veel Oranje-spelers bij topclubs zitten. Je hebt Van Persie, Robben (maar die is toch altijd geblesseerd), Nigel de Jong en Emanuelson. De rest zit bij Europese subtop (at best), al is het dan al de vraag of je AC Milan momenteel top kunt noemen.tweaker2010 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 23:46:
[...]
Moois voor die club zal best, maar internationaal zullen we hem weinig meer zien en ik vrees voor hem dat het ook eerder dan gewenst een afscheid van oranje zal zijn. Spelers bij de echte topclubs krijgen nu eenmaal de voorkeur.
En de Sneijder van de afgelopen paar jaar komt toch niet aan de bak bij een echte topclub. Tekenend is het dat Ferguson liever Scholes terug liet komen dan voor Sneijder te gaan halverwege vorig seizoen.
idd, daarom waren ze vorige week ook beter dan Real in Bernabeu.chim0 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 06:05:
[...]
Valt me wel tegen van Valencia dat ze niks hebben laten zien. Was vorige week in de beker ook al. Ze lijken een beetje verlamd op het moment.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Aysal (de clubeigenaar) heeft zo'n 7 miljard te besteden. Verder heeft Galatasaray een eigen TV zender en verdienen ze flink aan de supporters (de shirt verkopen zitten dankzij Sneijder al weer flink in de lift).argro schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:47:
Overigens wel frapant dat een club uit Turkije, een land met een substantieel lager bbp/inwoner dan Nederland en een land dat substantieel lager staat dan Nederland op de UEFA-ranglijst, in staat is een speler van het kaliber Sneijder aan te trekken en hem een dermate hoog salaris te kunnen betalen.
Kuyt stelde in de PL ook niet veel meer voor maar in Turkije laat hij opeens weer wat zien. Dat is niet omdat hij opeens beter geworden is maar omdat het niveau daar een flink stuk lager is en dus ook de tegenstanders.
Als de geruchten betreffende zijn salaris eisen kloppen dan kan ik me goed voorstellen dat veel clubs hem niet hoeven. De afgelopen paar jaar heeft hij echt niets laten zien.
Dan heb je op ruk sites zoals Voetbalzone nog van die gasten die blijven volhouden dat de Turkse competitie zwaar onderschat word en dat het gewoon een top competitie is -.-.
Dat een paar clubs daar in staat zijn hoge salarissen te betalen betekend nog niet dat het een top competitie is.
Klinkt als dezelfde lui die zo over de Eredivisie denken...Deadsy schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:19:
Dan heb je op ruk sites zoals Voetbalzone nog van die gasten die blijven volhouden dat de Turkse competitie zwaar onderschat word en dat het gewoon een top competitie is -.-.

De supporters van Galatasaray vinden het helemaal geweldig in elk geval! Wordt daar als een held onthaald, we zijn benieuwd.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Zie ik daar nu Sneijder met rugnummer 14? Had wel verwacht dat ie nummer 10 op zou eisen.Quad schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:53:
De supporters van Galatasaray vinden het helemaal geweldig in elk geval! Wordt daar als een held onthaald, we zijn benieuwd.
Als Fenerbahce Belhanda nog weet te halen wordt het een stuk aantrekkelijker in de hogere regionen van STSL
Bospa01 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 09:24:
[...]
idd, daarom waren ze vorige week ook beter dan Real in Bernabeu.
2 - 0 beter inderdaad.

0:05 Nederlander spreekt Galatasaray uit in het Engels.
Een samenvatting van twee minuten geeft natuurlijk exact weer hoe de wedstrijd heeft gelopen ...
Real heeft echt gezwijnd die avond, voornamelijk door de grensrechters
Heerlijk hoe Aston Villa vernederd wordt
⏩ PVOutput☀️
Je bedoelt dat ze er een goede zaak aan gedaan hebben? Dat vreesde ik dus alQuad schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:15:
Hatsikadee, De Zeeuw is weer (even) terug vlak bij huis! Hij is sinds vandaag voor de duur van een half seizoen speler van Anderlecht
Goede transfer!

⏩ PVOutput☀️
Al gun ik het Bradford natuurlijk ook heel erg, zou wel een giga-stunt zijn als ze winnen
Eigenlijk had ik gehoopt dat Chelsea door zou gaan, dat is voor Bradford toch de ultieme tegenstander.
⏩ PVOutput☀️
Wat een zakkenwasser zeg, een ballenjongen schoppen.
OK, de vraag "waarom liet die de bal niet gewoon los?" is gerechtvaardigd, maar rood was het zeker waard.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Video: al van YT gehaald...
[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 23-01-2013 23:06 ]
Als hij was weggelopen was het spel al weer hervat, maar als je erbij blijft zal die jongen natuurlijk mooi blijven liggen.Kaap schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 22:49:
Neej, wat die ballenjongen doet kan niet, maar om dan als rolemodel zon volle schop uit te delen. Schorsing voor rest van het seizoen wat mij betreft... Hoort niet op het veld thuis.
En inderdaad, schorsing voor de rest van seizoen, oprotten.
⏩ PVOutput☀️
Moet niet gekker worden!Has football gone mad? Hazard is sent off for kicking the ball under a ball boy attempting to smother the ball rather than return it. #CFC
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 23-01-2013 23:00 ]
[ Voor 98% gewijzigd door silmaril8 op 23-01-2013 23:02 ]
⏩ PVOutput☀️
Als Hazard weg was gelopen had die jongen de bal gewoon naar de keeper gegooid en dit niet gehad. Dom van Hazard.
⏩ PVOutput☀️
Je klinkt alsof je dat normaal vindt?Quad schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:16:
Die ballenjongen pakte de bal, vervolgens wil Hazard hem hebben en dus valt die jongen op de grond op de bal.
Swansea - Bradford, wie zou dat aan het begin voorspeld hebben?
Hoe bedoel je of ik dat normaal vind? Als die leeghoofd van een Hazard gewoon terug het veld was gelopen hoefde die jongen niet te vallen en had de keeper de bal gehad, Hazard loopt zo tegen die jongen op dat hij inderdaad valt ja. En goed hij kan ook zeggen hier heb je die bal en oprotten.
Gevolg daarna is dus te zien in dat gifje.
⏩ PVOutput☀️
Speler natuurlijk helemaal dom.
Edit: als ik die hele situatie nog een keer bekijk, had ik die ballenjongen ook een schop gegeven gok ik
Een ballenjongen die op de bal gaat liggen

[ Voor 40% gewijzigd door PWM op 23-01-2013 23:27 ]
In elk geval, dom en afwachten wat het oplevert. (in schorsingen)
⏩ PVOutput☀️
Je zag aan die ballenjongen al dat hij er op uit was om er zo lang mogelijk over te doen dus Hazard probeert terecht het tempo er in te houden. Wat hij daarna doet is natuurlijk verkeerd maar de ballenjongen dook maar al te graag op die bal.Quad schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:20:
[...]
Hoe bedoel je of ik dat normaal vind? Als die leeghoofd van een Hazard gewoon terug het veld was gelopen hoefde die jongen niet te vallen en had de keeper de bal gehad, Hazard loopt zo tegen die jongen op dat hij inderdaad valt ja. En goed hij kan ook zeggen hier heb je die bal en oprotten.
Gevolg daarna is dus te zien in dat gifje.
Als ik bovenstaande lees, waarom is dit een schorsing / rood?Quad schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:22:
Tsja, je verwacht het niet hè dat een speler jou een schop(je) verkoopt.
In elk geval, dom en afwachten wat het oplevert. (in schorsingen)
Ballenjongen maak toch geen deel uit van het spel, hoe idioot de actie ook is.
Doet me een beetje denken aan de keeper van AZ die vorig jaar rood kreeg vanwege het schoppen van een idioot uit de tribune.
Dat deze vervolgens aangifte zal gaan doen oke, maar wtf heeft een scheidsrechter hier mee te maken ...
Staat gewoon in de spelregels, hoor. Zie dit filmpje:Bospa01 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:46:
Als ik bovenstaande lees, waarom is dit een schorsing / rood?
Ballenjongen maak toch geen deel uit van het spel, hoe idioot de actie ook is.
Geweld tegen het publiek is gewoon rood. Het gaat om het gewelddadige gedrag, niet om tegen wie het is.
Dat was ook de uitleg bij Esteban idd (ajax - AZ), maar een scheidsrechter is de baas tijdens het spel.gambieter schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:50:
[...]
Staat gewoon in de spelregels, hoor. Zie dit filmpje:
[video]
Geweld tegen het publiek is gewoon rood. Het gaat om het gewelddadige gedrag, niet om tegen wie het is.
Maar dit heeft daar bijzonder weinig mee te maken.
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Aan de andere kant Bradford in de finale woot, gooo Bradford.

Lol, ik vraag me nu af wat Balotelli gedaan zou hebben in een soortgelijke situatie.Kez schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 00:18:
The ball boy was lucky it wasn't cole. He would have shot him. Torres would have missed him. And Terry would have shagged his mother !
Die kind zou eerst zwardgevecht houden met Mario, doorboord worden met dartpijlen en gedood worden door Mario omdat hij een banaan naar Mario gooide
[ Voor 22% gewijzigd door iPodKiller op 24-01-2013 00:43 ]
Die zou zijn shirt uitgetrokken hebben om een paar intimiderende poses te maken.iPodKiller schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 00:40:
[...]
Lol, ik vraag me nu af wat Balotelli gedaan zou hebben in een soortgelijke situatie.
Die kind + familie zou niet meer leven
Misschien wel de bekendstegambieter schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:50:
[...]
Staat gewoon in de spelregels, hoor. Zie dit filmpje:
[video]
Dat gebeurde toen Cantona al met rood was weggestuurd en naar de kleedkamers onderweg was, dus juist geen goed voorbeeld
Hazard en de ballenjongen hebben hun excuses aangeboden aan elkaar, en de ballenjongen is in de Chelsea kleedkamer geweest. Grappig genoeg zegt Gareth Bale per twitter dat dit toch geen rood is...

[ Voor 28% gewijzigd door gambieter op 24-01-2013 02:28 ]
Maar het leverde Cantona wel een ban van 8 maanden op meen ik...gambieter schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 02:23:
[...]
Dat gebeurde toen Cantona al met rood was weggestuurd en naar de kleedkamers onderweg was, dus juist geen goed voorbeeld
Gareth Bale had waarschijnlijk zelf een 3 dubbele koprol gemaakt en een stervende zwaan geïmiteerdgambieter schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 02:23:
[...]
Hazard en de ballenjongen hebben hun excuses aangeboden aan elkaar, en de ballenjongen is in de Chelsea kleedkamer geweest. Grappig genoeg zegt Gareth Bale per twitter dat dit toch geen rood is...
Je schrijft dat het willen pakken van de bal door Hazard het directe gevolg heeft dat de ballenjongen op de bal gaat liggen. Het komt op die manier over dat je dat een logische actie vindt.
De actie van Hazard is niet goed te praten maar dat is de actie van de ballenjongen ook niet. Waarom probeert hij de bal bij te houden? Het nut van een ballenjongen zou moeten zijn dat ze de spelhervatting sneller mogelijk moeten maken, schijnbaar probeert hij juist dat te voorkomen. Onbegrijpbaar.
Het is toch begrijpbaar dat zo'n jongen tijd gaat rekken als onderdeel van de underdog in die wedstrijd?
Let wel: Met begrijpbaar bedoel ik niet dat ik het automatisch goedkeur.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Net of dit wekelijks gebeurt? De scheidsrechter moet hier imo prima mee om kunnen gaan door er gewoon tijd bij te trekken.L1nt schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 09:48:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom men in zulke wedstrijden nog ballenjongens van de thuisclub gebruikt.
Het is toch begrijpbaar dat zo'n jongen tijd gaat rekken als onderdeel van de underdog in die wedstrijd?
Let wel: Met begrijpbaar bedoel ik niet dat ik het automatisch goedkeur.
Als Hazard dat ventje gewoon met rust had gelaten, dan waren er misschien 3 seconden verloren gegaan. Hij duikt juist óp die bal omdat Hazard naar hem toe loopt om die bal te pakken. Had hij dit niet gedaan dan was de bal gewoon naar de keeper gegaan, hetzij met een paar seconden 'vertraging'.
Nee, dat is het niet.L1nt schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 09:48:
Ik ben zelf vaker ballenjongen geweest bij een (Belgische) professionele club. Ik speelde destijds voor de jeugd van deze club, en wekelijks werden er een x-aantal ballenjongens geselecteerd uit de jeugdploegen. Opvallend hierbij is dat naarmate de belangrijkheid van de wedstrijd jongens uit de hogere jeugdreeksen werden gehaald. Zo kon het perfect dat voor een bekerwedstrijd tegen een amateurclub er ballenjongens uit het gewestelijke niveau kwamen, voor een bekerwedstrijd tegen een middelmatige tegenstander uit het provinciale niveau, maar voor een belangrijke bekerwedstrijd kwamen de ballenjongens toch echt wel altijd uit het nationale niveau. (geen idee of in de NL jeugdcompetities dezelfde benamingen worden gebruikt)
Ik heb zelf alle reeksen doorlopen: een jaar gewestelijk, 2 jaar provinciaal en daarna 6 jaar nationaal en kan je vertellen dat de nadruk op fairplay op het hoogste niveau écht wel een stuk hoger ligt dan op het laagste niveau. En net daarom werden voor belangrijke wedstrijden jongens gezocht die constant op fairplay gewezen worden. Voor de wedstrijd werd er trouwens ons steeds op het hart gedrukt dat we geen supporter waren tijdens de wedstrijd, en dus de ballen zo snel mogelijk dienden terug te bezorgen. Heb zelf éénmaal meegemaakt dat een teammaat van me de bal nét wat langer vasthield dan nodig, hetgeen hem op een verbale uitbrander kwam te staan destijds van Manu Karagiannis van tegenstrever Germinal Ekeren. Alsof dat nog niet genoeg was, werd de jongen zelf ook nog eens een week op de bank gezet hiervoor bij het jeugdteam als straf, terwijl hij toch écht niet langer dan een seconde de bal vasthield. Het was echt niks opvallends, maar de intentie om tijd te winnen was voor de club zwaar genoeg om hem dus een week op de bank te zetten.
Geen idee of dit nog zo is (en of dit ooit zo geweest is in Engeland), maar in mijn opinie is de actie van deze ballenjongen dus niet te begrijpen.
[ Voor 5% gewijzigd door NickG op 24-01-2013 10:20 ]
Maakt geen reet uit. Als rolemodel heb je met je poten van kinderen af te blijven.gressensn schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:19:
[...]
Geen idee of dit nog zo is (en of dit ooit zo geweest is in Engeland), maar in mijn opinie is de actie van deze ballenjongen dus niet te begrijpen.
Je praat de actie van de ballenjongen goed omdat Hazard naar hem toe loopt? De jongen moet zorgen dat de bal zo snel mogelijk weer in het spel is. Als je alleen al ziet hoe hij naar de bal loopt kan je al zien dat dat niet zijn doel is. Als hij ziet dat Hazard sneller zou handelen dan hem zou hij moeten beslissen om bij de bal weg te blijven.Vos schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:16:
[...]
Als Hazard dat ventje gewoon met rust had gelaten, dan waren er misschien 3 seconden verloren gegaan. Hij duikt juist óp die bal omdat Hazard naar hem toe loopt om die bal te pakken. Had hij dit niet gedaan dan was de bal gewoon naar de keeper gegaan, hetzij met een paar seconden 'vertraging'.
Dit soort ballenjongens moet je nergens willen.
Onbegrijpelijk dat een speler het spel zo snel mogelijk wil hervatten...
Voetballers als rolmodel, ik geloof er al jaren niet meer in als ik er uberhaupt al ooit in het geloofd.
Napo schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 09:17:
De actie van Hazard is niet goed te praten maar dat is de actie van de ballenjongen ook niet.
[ Voor 18% gewijzigd door Napo op 24-01-2013 11:03 ]
In Engeland wordt je als voetballer wel geacht je zo te gedragen, en justitie zal je ook zo behandelen.Napo schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:35:
[...]
Voetballers als rolmodel, ik geloof er al jaren niet meer in als ik er uberhaupt al ooit in het geloofd.
Dan nog hoef je niet zo te reageren als speler, lijkt me.Napo schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:35:
[...]
Je praat de actie van de ballenjongen goed omdat Hazard naar hem toe loopt? De jongen moet zorgen dat de bal zo snel mogelijk weer in het spel is. Als je alleen al ziet hoe hij naar de bal loopt kan je al zien dat dat niet zijn doel is. Als hij ziet dat Hazard sneller zou handelen dan hem zou hij moeten beslissen om bij de bal weg te blijven.
Edit:
Ik heb je quote nu gelezen, scheelt weer een rijtje edits :-)
[ Voor 4% gewijzigd door Rhapsody op 24-01-2013 11:12 ]
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Speciaal voor jou zal ik in iedere post hier mijzelf quotenRhapsody schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:01:
[...]
Dan nog hoef je niet zo te reageren als speler, lijkt me.
Napo schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 09:17:
De actie van Hazard is niet goed te praten maar dat is de actie van de ballenjongen ook niet.
Tuurlijk gebeurd dat wekelijks. Als de thuisploeg gelijk staat of achter terwijl ze behoren te winnen zijn de ballenjongens snel met de bal geven. Staat de ploeg voor, zeker als ze de underdog zijn, staan ze zogenaamd te dromen en duurt het even voor ze de bal geven.Vos schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:16:
[...]
Net of dit wekelijks gebeurt? De scheidsrechter moet hier imo prima mee om kunnen gaan door er gewoon tijd bij te trekken.
Blijkbaar letten ze er in Belgie wel op maar zeker hier in Nederland merk ik er weinig van.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Nee, de ballenjongen zit net zo fout. Heb ik ook al eerder gezegd. Die krijgt ook vast wel een standje, zou althans wel moeten. Echter geeft dit Hazard geen recht om de bal dan maar weg te trappen en de jongen te raken.Napo schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:35:
[...]
Je praat de actie van de ballenjongen goed omdat Hazard naar hem toe loopt? De jongen moet zorgen dat de bal zo snel mogelijk weer in het spel is. Als je alleen al ziet hoe hij naar de bal loopt kan je al zien dat dat niet zijn doel is. Als hij ziet dat Hazard sneller zou handelen dan hem zou hij moeten beslissen om bij de bal weg te blijven.
[...]
Ik zei dat ALS Hazard er niet heen loopt die jongen waarschijnlijk de bal gewoon terug gooit. Zeker weten doe ik het niet
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 24-01-2013 12:06 ]
Ben benieuwd...Real Madrid heeft voor vanmiddag 13:00 uur een persconferentie ingelast. In Spanje wordt vermoed dat trainer José Mourinho ontslagen zal worden door de Spaanse topclub. Voorzitter Florentino Perez zal spreken tijdens de persconferentie.
Gisteren meldde de Spaanse sportkrant Marca al dat topspelers Iker Casillas en Sergio Ramos een gesprek hadden aangevraagd bij voorzitter Perez en algemeen directeur Jose Angel Sanchez. De twee voetballers dreigden de club aan het eind van het seizoen te verlaten als Mourinho aanblijft als trainer.
Bovendien zouden meer spelers met deze gedachte rondlopen. Casillas en Ramos werden dit seizoen door Mourinho op de bank gezet. Real Madrid draait dit seizoen beroerd. De titelverdediger staat al vijftien punten achter op aartsrivaal en koploper FC Barcelona.
⏩ PVOutput☀️
Wie dan? Het zat er al een tijdje aan te komen. Casillas op de bank zetten en verliezen was de druppel.Kaap schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:09:
Als het wel zo is, weten we meteen wie deze zomer de nieuwe manager van Chelsea wordt
Euhm, was dat niet duidelijk wie ik in gedachte heb
tweaker2010 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:33:
[...]
Wie dan? Het zat er al een tijdje aan te komen. Casillas op de bank zetten en verliezen was de druppel.

Mourinho natuurlijk.
Maar goed, ik lees het straks wel wat het gaat worden, ergens live te volgen?
⏩ PVOutput☀️
Tsja, zou ook gek zijn, ben je ineens 20 miljoen armer als je Mourinho op straat zet.Lizardz schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:11:
Ze spreken dus steun uit in plaats van hem te ontslaan. Weinig mensen die dat gedacht hadden denk ik.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.