[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 25 Laatste
Acties:
  • 61.151 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:09

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Kaap schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 20:19:
Kwam op de BBC site nog interessant artikel tegen, over Michael Johnson, wie kent hem nog? Ik herinner me hem nog wel toen die net doorbrak. Bizar hoe het toch kan lopen...

[...]
Ik ken hem nog uit FM07 en FM08, haalde hem toen altijd. Helemaal weggekwijnd die jongen.. zonde..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:47
BaszCore schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 20:20:
[...]

Eerste helft was Barca wel redelijk, stonden ze ook verdiend voor met 1-2.
Van de week tegen Malaga waren ze er ook niet helemaal bij, maar vorig weekend hebben ze werkelijk Malaga alle hoeken en lijnen van het veld laten zien.
maar Real heeft inderdaad ergens een probleem zitten in de groep
Ik denk dat de geblesseerden / geschorsten in de verdediging het probleem zijn, de tweede garnituur is een te groot kwaliteits verschil. En wanneer komt er nu eens een echte RB ????

Ik vond Kaka laatst ook wel een voorbeeld dat er iets niet klopt in Bernabeu :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Ach een herhaling van vorig seizoen zat er helaas niet in ;)

Ik ben benieuwd wat Gambieter van die pingel vind.

Zo duidelijk dat Arteta gemist wordt en dat Diaby zo bar slecht is. Elke aanname gaat fout. Maar onze grote kneus Wenger heeft vertrouwen in hem :')

Afijn, overschakelen naar Ajax - Feyenoord nu en tevreden zijn dat we dankzij Chelsea toch weer een stapje dichterbij het einde van Wenger zijn #wengerout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zondag 20 januari 2013 @ 14:53:
Ik zal het je laten weten zodra ik de aanleiding gezien heb :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 20:17
Wat verwachten jullie van Valencia - Real ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 15:35
Volgens de Telegraaf is Sneijder rond met Galatasaray voor 3,5 jaar. En ze betalen maar 7,5 miljoen voor hem.
Ik vind het doodzonde dat hij naar Turkije gaat, had hem liever in Engeland of Duitsland zien voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Jefrim schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:55:
Volgens de Telegraaf is Sneijder rond met Galatasaray voor 3,5 jaar. En ze betalen maar 7,5 miljoen voor hem.
Ik vind het doodzonde dat hij naar Turkije gaat, had hem liever in Engeland of Duitsland zien voetballen.
Ik hoop zo enorm dat het niet waar is. Hij vergooit compleet zijn carrière op deze manier.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ja, kuijt hoor je ook niks meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
@r!k schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:01:
[...]

Ik hoop zo enorm dat het niet waar is. Hij vergooit compleet zijn carrière op deze manier.
Het eerste aanbod was 6 mio netto, exclusief allerlei secundaire arbeidsvoorwaarden. Mogelijk dat Sneijder in de onderhandeling op 8 mio netto is uitgekomen (totale contractwaarde is dan bijna 30 mio netto). Laat mij op zo'n manier mijn carriere vergooien...

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Jefrim schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:55:
Hoop echt dat het niet waar is. Heel zijn carriere naar de maan door dat stomme geld. |:(
Neem dan met iets minder genoegen en ga lekker bij Liverpool ballen, ook een veel mooiere competitie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

Vind het ook zonde, die wil je wekelijks op tv zien. Dat gaat zo niet gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

Nikolas schreef op zondag 20 januari 2013 @ 19:39:
Wat verwachten jullie van Valencia - Real ?
Staat 1ste helft al 0-5, is kat in het bakkie. Heb 1ste helft niet gezien, was weer vergeten, maar benbgelijkngestopt met kijken toen ik de stand zag. Die is gespeeld.
Zou real toch die boost gekregen hebben van verlies barca?? ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
tweaker2010 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:59:
[...]

Hoop echt dat het niet waar is. Heel zijn carriere naar de maan door dat stomme geld. |:(
Neem dan met iets minder genoegen en ga lekker bij Liverpool ballen, ook een veel mooiere competitie!
Dan moet Liverpool hem natuurlijk wel willen... Ik vrees dat er voor Sneijder weinig echte alternatieven waren, daarbij speelt het geld natuurlijk ook mee. Stel (!) dat hij voor 4 mio per jaar naar Liverpool had gekund en nu voor het dubbele lekker in de Turkse zon gaat ballen, ik snap dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zo slecht is de Turkse competitie nu ook weer niet, hoor. En vergeet niet: Sneijder speelt nu helemaal niet, bij Galataseray wel en zal ook een belangrijke rol krijgen als dragende speler.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Laatst online: 10-09 15:23
En speelt Gala geen CL? De vraag is of dat bij Liverpool zomaar zou gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 15:35
tweaker2010 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:59:
[...]

En het is helaas waar, want Galatasaray heeft het bevestigd op haar website. http://www.galatasaray.org/kulup/haber/15788.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat ziet iedereen toch in Liverpool? Beleidsloze subtopper in Engeland die aan het afglijden is tot middenmoter. Juist dé club waar je heen gaat voor het geld, want je weet van te voren dat prijzen er niet echt inzitten en dat zelfs CL geen zekerheid is.

Wellicht is een mindere competitie en meedoen om de prijzen plus grote kans op CL helemaal geen slecht idee. Plus het weer is een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

jenna-louise colemanaat zich weer eens van zijn slechtste kant zien in zijn commentaren achteraf. Eerder deze week werd Sam Allardyce van West Ham in staat van beschuldiging gesteld omdat hij had aangegeven dat West Ham geen pingel had gekregen en ManU wel vanwege thuisvoordeel (een zeker niet geheel onterechte opmerking, hij zei namelijk niet dat het bewust zou zijn geweest van de scheidsrechter maar die staat wel zwaar onder druk).

Ferguson zegt vandaag gewoon plompverloren dat de grensrechter tegen ManU was en daarom niet voor een penalty vlagde, en bracht ook een fout ter sprake van dezelfde grensrechter 2 jaar terug die ManU kostte. Daarmee suggereert hij dat de specifieke grensrechter partijdig is. Ik hoop dat de FA eens laat zien ballen te hebben, en Ferguson een knallende schorsing oplegt; het is tenslotte recidive. Die man voegt een hele nieuwe dimensie toe aan slecht verliezen.

En alhoewel de pingel kan worden gegeven, was het niet zo'n overduidelijke pingel dat alleen een blinde het gemist kon hebben. Maar goed, niets nieuws onder de zon qua Ferguson, whine and whinge.

Mooie wedstrijd trouwens, en veel goede reddingen van De Gea. Gelijkspel lijkt me wel verdiend.

[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 20-01-2013 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:08

Quad

Doof

Aii! Falcao denk ik 6 weken out, hamstring blessure.

Maar wat een goal van 'Koke' zeg! Schitterende goal!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0EP-YgAzo6E]

@^^ Ik heb die wedstrijd gezien, Pogba speelde echt sterk! Ik dacht eerst wat doet Balotelli bij Juve?!? Maar is dus Pogba :+ .

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gaius schreef op zondag 20 januari 2013 @ 22:33:
Wat ziet iedereen toch in Liverpool? Beleidsloze subtopper in Engeland die aan het afglijden is tot middenmoter. Juist dé club waar je heen gaat voor het geld, want je weet van te voren dat prijzen er niet echt inzitten en dat zelfs CL geen zekerheid is.

Wellicht is een mindere competitie en meedoen om de prijzen plus grote kans op CL helemaal geen slecht idee. Plus het weer is een stuk beter.
Nou qua uitstraling alleen al. Suarez is de enige topspeler die ze daar hebben, hij kan het ook niet alleen.
Sneijder past mooi bij die club en Gerrard is ook al op leeftijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik hoop dat Sneijder iets moois kan doen voor Galatasaray, iedereen was ook negatief (me inclusief) over de tranfser van Kuyt naar Fenerbache, maar doet het daar niet slecht!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op zondag 20 januari 2013 @ 23:36:
Ik hoop dat Sneijder iets moois kan doen voor Galatasaray, iedereen was ook negatief (me inclusief) over de tranfser van Kuyt naar Fenerbache, maar doet het daar niet slecht!
Moois voor die club zal best, maar internationaal zullen we hem weinig meer zien en ik vrees voor hem dat het ook eerder dan gewenst een afscheid van oranje zal zijn. Spelers bij de echte topclubs krijgen nu eenmaal de voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Quad schreef op zondag 20 januari 2013 @ 23:34:
Aii! Falcao denk ik 6 weken out, hamstring blessure.

Maar wat een goal van 'Koke' zeg! Schitterende goal!

[video]

@^^ Ik heb die wedstrijd gezien, Pogba speelde echt sterk! Ik dacht eerst wat doet Balotelli bij Juve?!? Maar is dus Pogba :+ .
Deze speler had nog van Man utd geweest kunnen zijn, ben ik blij zeg dat hij naar Juve gegaan is. Wat een schot joh!! En wat een kapsel joh!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zondag 20 januari 2013 @ 14:53:
Wmb een duik van Ramires, als je aardig wilt zijn slipte hij op het gladde veld. Maar zeer zeker geen penalty.

[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 21-01-2013 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 11:43
v8power67 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 22:13:
[...]

Zou real toch die boost gekregen hebben van verlies barca?? ;)
Ja, want ze zijn bang voor Barca en hebben Barca nodig om een boost te krijgen. Messi heeft Ronaldo weer afgetroefd met de gouden bal en nu moet Ronaldo huilen en staat heel Real op z'n kop. :')

Als je naar de goals kijkt zijn het allemaal countergoals en dat is ook meteen de kracht van Real. Maar ja, als je Ronaldo, Di Maria en Oezil tot je beschikking hebt om te counteren, wat verwacht je dan? Dat is drie keer raken en doelpunt. :9~

Valt me wel tegen van Valencia dat ze niks hebben laten zien. Was vorige week in de beker ook al. Ze lijken een beetje verlamd op het moment.

[ Voor 3% gewijzigd door chim0 op 21-01-2013 06:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
tweaker2010 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 23:46:
[...]

Moois voor die club zal best, maar internationaal zullen we hem weinig meer zien en ik vrees voor hem dat het ook eerder dan gewenst een afscheid van oranje zal zijn. Spelers bij de echte topclubs krijgen nu eenmaal de voorkeur.
Ach, het is niet alsof er momenteel veel Oranje-spelers bij topclubs zitten. Je hebt Van Persie, Robben (maar die is toch altijd geblesseerd), Nigel de Jong en Emanuelson. De rest zit bij Europese subtop (at best), al is het dan al de vraag of je AC Milan momenteel top kunt noemen.

En de Sneijder van de afgelopen paar jaar komt toch niet aan de bak bij een echte topclub. Tekenend is het dat Ferguson liever Scholes terug liet komen dan voor Sneijder te gaan halverwege vorig seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
chim0 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 06:05:
[...]
Valt me wel tegen van Valencia dat ze niks hebben laten zien. Was vorige week in de beker ook al. Ze lijken een beetje verlamd op het moment.
idd, daarom waren ze vorige week ook beter dan Real in Bernabeu.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
De kans is overigens ook wel groot dat Sport1 nu meer Turkse wedstrijden gaat uitzenden. Voorbeeld met de competitie van Frankrijk, waren eerst maar een paar wedstrijden en nu kan je elke week Frans voetbal zien. Hoogstwaarschijnlijk zullen ze dat ook wel doen met Turkse competitie, alleen dan in het begin de toppers. Tenminste dat is mijn verwachting..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Overigens wel frapant dat een club uit Turkije, een land met een substantieel lager bbp/inwoner dan Nederland en een land dat substantieel lager staat dan Nederland op de UEFA-ranglijst, in staat is een speler van het kaliber Sneijder aan te trekken en hem een dermate hoog salaris te kunnen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

argro schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:47:
Overigens wel frapant dat een club uit Turkije, een land met een substantieel lager bbp/inwoner dan Nederland en een land dat substantieel lager staat dan Nederland op de UEFA-ranglijst, in staat is een speler van het kaliber Sneijder aan te trekken en hem een dermate hoog salaris te kunnen betalen.
Aysal (de clubeigenaar) heeft zo'n 7 miljard te besteden. Verder heeft Galatasaray een eigen TV zender en verdienen ze flink aan de supporters (de shirt verkopen zitten dankzij Sneijder al weer flink in de lift).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Ik denk dat Sneijder het wel goed zal doen in Turkije maar dit zal denk ik meer zijn vanwege het lage niveau van de competitie daar dan wat anders.

Kuyt stelde in de PL ook niet veel meer voor maar in Turkije laat hij opeens weer wat zien. Dat is niet omdat hij opeens beter geworden is maar omdat het niveau daar een flink stuk lager is en dus ook de tegenstanders.

Als de geruchten betreffende zijn salaris eisen kloppen dan kan ik me goed voorstellen dat veel clubs hem niet hoeven. De afgelopen paar jaar heeft hij echt niets laten zien.

Dan heb je op ruk sites zoals Voetbalzone nog van die gasten die blijven volhouden dat de Turkse competitie zwaar onderschat word en dat het gewoon een top competitie is -.-.
Dat een paar clubs daar in staat zijn hoge salarissen te betalen betekend nog niet dat het een top competitie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Deadsy schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:19:
Dan heb je op ruk sites zoals Voetbalzone nog van die gasten die blijven volhouden dat de Turkse competitie zwaar onderschat word en dat het gewoon een top competitie is -.-.
Klinkt als dezelfde lui die zo over de Eredivisie denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: http://www.telegraaf.nl/incoming/article21236252.ece/BINARY/i/Sneijder3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.telegraaf.nl/incoming/article21236228.ece/BINARY/i/Sneijder2.jpg

De supporters van Galatasaray vinden het helemaal geweldig in elk geval! Wordt daar als een held onthaald, we zijn benieuwd.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Voor "ons" als voetballiefhebbers is het bijzonder jammer dat hij naar Galatasaray gaat, want veel zullen we hem inderdaad niet meer zien (of Sport1 moet zoals ik al eerder zij ineens rechten gaan kopen van de Turkse competitie). Voor hemzelf hoop ik van harte dat het hem bevalt en hij daar zijn klasse kan laten zien. Hij zal hier in ieder geval wel weer aan spelen toekomen en dat is dan wel weer goed voor het NL elftal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Inderdaad, jammer dat de mogelijkheid er voorlopig nog niet is, dan blijft het maar bij nieuwsberichten in de gaten houden.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:53:
De supporters van Galatasaray vinden het helemaal geweldig in elk geval! Wordt daar als een held onthaald, we zijn benieuwd.
Zie ik daar nu Sneijder met rugnummer 14? Had wel verwacht dat ie nummer 10 op zou eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 21:59

iChaos

It's Lupus.

Felipe Melo heeft dat nummer al, en die is ook wel een held in de ogen van Galatasaray nadat hij een strafschop stopte in de laatste minuten van een wedstrijd toen de keeper een rode kaart kreeg.

Als Fenerbahce Belhanda nog weet te halen wordt het een stuk aantrekkelijker in de hogere regionen van STSL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 11:43
Bospa01 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 09:24:
[...]

idd, daarom waren ze vorige week ook beter dan Real in Bernabeu.

2 - 0 beter inderdaad. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hatsikadee, De Zeeuw is weer (even) terug vlak bij huis! Hij is sinds vandaag voor de duur van een half seizoen speler van Anderlecht :)
Goede transfer!

[ Voor 15% gewijzigd door Quad op 22-01-2013 19:16 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=pvDSsf_uwYc]
0:05 Nederlander spreekt Galatasaray uit in het Engels. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Een samenvatting van twee minuten geeft natuurlijk exact weer hoe de wedstrijd heeft gelopen ...
Real heeft echt gezwijnd die avond, voornamelijk door de grensrechters :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Gogo Bradford City!
Heerlijk hoe Aston Villa vernederd wordt :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kudos voor Bradford City. En het is ze echt niet makkelijk gemaakt om die finale te bereiken, 3 PL-teams uitgeschakeld (Wigan, Arsenal en Villa). Nu hopen dat Swansea het haalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 20:17
Quad schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:15:
Hatsikadee, De Zeeuw is weer (even) terug vlak bij huis! Hij is sinds vandaag voor de duur van een half seizoen speler van Anderlecht :)
Goede transfer!
Je bedoelt dat ze er een goede zaak aan gedaan hebben? Dat vreesde ik dus al -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hazard gek! Schop even een ballenjongen, natuurlijk!

En rood! Terecht

Knettergekke actie van Hazard

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2r2w0gw.jpg

[ Voor 54% gewijzigd door Quad op 23-01-2013 22:25 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Haha Hazard, domme actie. Schopte de bal onder de ballenjongen vandaan, maar toch redelijk hard. De jongen speelde het verder wel goed ;). Zeer terechte kaart natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ach, sowieso is dat dom. Gaat een leuke finale worden, Bradford vs The Swans!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ik hoop echt dat Swansea de finale wint. O+ Swansea is na Arsenal mijn club in Engeland.

Al gun ik het Bradford natuurlijk ook heel erg, zou wel een giga-stunt zijn als ze winnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Bradfort heeft al een fantastische reeks in de Capital One cup achter de rug, ik zou het verdiend vinden als ze dan winnen.
Eigenlijk had ik gehoopt dat Chelsea door zou gaan, dat is voor Bradford toch de ultieme tegenstander.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik had na zo'n 20 minuten geen zin meer in Swansea-Chelsea, en ben naar iets anders gaan kijken, maar ik was net op tijd weer aan het kijken om die oliedomme actie van Hazard te zien.

Wat een zakkenwasser zeg, een ballenjongen schoppen.

OK, de vraag "waarom liet die de bal niet gewoon los?" is gerechtvaardigd, maar rood was het zeker waard. Afbeeldingslocatie: http://www.smilys.net/fussball_smilies/smiley1163.gif

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Schopte die die ballenjongen hard en bewust? Want dan mag de FA hier toch wel even een schorsing van 10 wedstrijden geven. Idioot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wat die ballenjongen doet is ook niet netjes, maar dan doe je niet zoiets. Als hij niet om de bal vraagt wordt het spel sneller hervat... Nu ben je het gesprek van de avond en de volgende dag.

Video: al van YT gehaald...

[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 23-01-2013 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Neej, wat die ballenjongen doet kan niet, maar om dan als rolemodel zon volle schop uit te delen. Schorsing voor rest van het seizoen wat mij betreft... Hoort niet op het veld thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Kaap schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 22:49:
Neej, wat die ballenjongen doet kan niet, maar om dan als rolemodel zon volle schop uit te delen. Schorsing voor rest van het seizoen wat mij betreft... Hoort niet op het veld thuis.
Als hij was weggelopen was het spel al weer hervat, maar als je erbij blijft zal die jongen natuurlijk mooi blijven liggen.
En inderdaad, schorsing voor de rest van seizoen, oprotten.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Via de Chelsea Twitter...
Has football gone mad? Hazard is sent off for kicking the ball under a ball boy attempting to smother the ball rather than return it. #CFC
Moet niet gekker worden!

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 23-01-2013 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
ah spuit elf...

[ Voor 98% gewijzigd door silmaril8 op 23-01-2013 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Filmpje van Vos is weggehaald, jouw filmpje deed het (nog) :p

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Gifje....

Link ook al weg ondertussen ;)

[ Voor 170% gewijzigd door Vos op 24-01-2013 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 10:21
wtf deed die ballenjongen daar btw, maar dan ga je absoluut niet zo schoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Wat een gruwelijk irritant kind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Die ballenjongen pakte de bal, vervolgens wil Hazard hem hebben en dus valt die jongen op de grond op de bal. Hazard trapt vervolgens tegen de bal en de jongen en pakt de bal en loopt weg.

Als Hazard weg was gelopen had die jongen de bal gewoon naar de keeper gegooid en dit niet gehad. Dom van Hazard.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Quad schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:16:
Die ballenjongen pakte de bal, vervolgens wil Hazard hem hebben en dus valt die jongen op de grond op de bal.
Je klinkt alsof je dat normaal vindt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, de frustraties kwamen eruit. Dom dom dom en verdiend rood.

Swansea - Bradford, wie zou dat aan het begin voorspeld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Reiben schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:18:
[...]

Je klinkt alsof je dat normaal vindt? :?
Hoe bedoel je of ik dat normaal vind? Als die leeghoofd van een Hazard gewoon terug het veld was gelopen hoefde die jongen niet te vallen en had de keeper de bal gehad, Hazard loopt zo tegen die jongen op dat hij inderdaad valt ja. En goed hij kan ook zeggen hier heb je die bal en oprotten.

Gevolg daarna is dus te zien in dat gifje.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zo zie je maar weer hoe kinderen gedrag overnemen. Alsof hij een karatetrap heeft gekregen, zo ligt hij erbij. Blah

Speler natuurlijk helemaal dom.

Edit: als ik die hele situatie nog een keer bekijk, had ik die ballenjongen ook een schop gegeven gok ik :+ Maarja, hij had beter moeten weten.

Een ballenjongen die op de bal gaat liggen 8)7

[ Voor 40% gewijzigd door PWM op 23-01-2013 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Tsja, je verwacht het niet hè dat een speler jou een schop(je) verkoopt.

In elk geval, dom en afwachten wat het oplevert. (in schorsingen)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Quad schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:20:
[...]

Hoe bedoel je of ik dat normaal vind? Als die leeghoofd van een Hazard gewoon terug het veld was gelopen hoefde die jongen niet te vallen en had de keeper de bal gehad, Hazard loopt zo tegen die jongen op dat hij inderdaad valt ja. En goed hij kan ook zeggen hier heb je die bal en oprotten.

Gevolg daarna is dus te zien in dat gifje.
Je zag aan die ballenjongen al dat hij er op uit was om er zo lang mogelijk over te doen dus Hazard probeert terecht het tempo er in te houden. Wat hij daarna doet is natuurlijk verkeerd maar de ballenjongen dook maar al te graag op die bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Quad schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:22:
Tsja, je verwacht het niet hè dat een speler jou een schop(je) verkoopt.

In elk geval, dom en afwachten wat het oplevert. (in schorsingen)
Als ik bovenstaande lees, waarom is dit een schorsing / rood?
Ballenjongen maak toch geen deel uit van het spel, hoe idioot de actie ook is.

Doet me een beetje denken aan de keeper van AZ die vorig jaar rood kreeg vanwege het schoppen van een idioot uit de tribune.

Dat deze vervolgens aangifte zal gaan doen oke, maar wtf heeft een scheidsrechter hier mee te maken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bospa01 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:46:
Als ik bovenstaande lees, waarom is dit een schorsing / rood?
Ballenjongen maak toch geen deel uit van het spel, hoe idioot de actie ook is.
Staat gewoon in de spelregels, hoor. Zie dit filmpje:

Geweld tegen het publiek is gewoon rood. Het gaat om het gewelddadige gedrag, niet om tegen wie het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
gambieter schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:50:
[...]

[video]
Geweld tegen het publiek is gewoon rood. Het gaat om het gewelddadige gedrag, niet om tegen wie het is.
Dat was ook de uitleg bij Esteban idd (ajax - AZ), maar een scheidsrechter is de baas tijdens het spel.
Maar dit heeft daar bijzonder weinig mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hazard lekker professioneel en slim gedrag! d:)b Maar als je in een wedstrijd zit realiseer je dat niet helemaal, en vooral als je minder ervaren bent als de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Tweet van Chelsea is alweer weggehaald :') Denk dat er daar iemand op zijn flikker gaat krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

The ball boy was lucky it wasn't cole. He would have shot him. Torres would have missed him. And Terry would have shagged his mother !
:+

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Hoe irritant die ballenjongen ook was, je hebt gewoon je poten van kinderen af te houden, discipline is volgens mij de taak van de ouders van die jongen en niet van meneer Hazard, ik moet wel zeggen dat het incident redelijk rustig is verlopen, weet niet of ik zo rustig zou blijven als ik iemand een kind zie schoppen.

Aan de andere kant Bradford in de finale woot, gooo Bradford. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kez schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 00:18:
The ball boy was lucky it wasn't cole. He would have shot him. Torres would have missed him. And Terry would have shagged his mother !
:+
Lol, ik vraag me nu af wat Balotelli gedaan zou hebben in een soortgelijke situatie. _/-\o_

Die kind zou eerst zwardgevecht houden met Mario, doorboord worden met dartpijlen en gedood worden door Mario omdat hij een banaan naar Mario gooide :')

[ Voor 22% gewijzigd door iPodKiller op 24-01-2013 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
iPodKiller schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 00:40:
[...]

Lol, ik vraag me nu af wat Balotelli gedaan zou hebben in een soortgelijke situatie. _/-\o_

Die kind + familie zou niet meer leven :')
Die zou zijn shirt uitgetrokken hebben om een paar intimiderende poses te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:50:
[...]

[video]
Misschien wel de bekendste :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat gebeurde toen Cantona al met rood was weggestuurd en naar de kleedkamers onderweg was, dus juist geen goed voorbeeld ;)

Hazard en de ballenjongen hebben hun excuses aangeboden aan elkaar, en de ballenjongen is in de Chelsea kleedkamer geweest. Grappig genoeg zegt Gareth Bale per twitter dat dit toch geen rood is... :X

[ Voor 28% gewijzigd door gambieter op 24-01-2013 02:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 02:23:
[...]

Dat gebeurde toen Cantona al met rood was weggestuurd en naar de kleedkamers onderweg was, dus juist geen goed voorbeeld ;)
Maar het leverde Cantona wel een ban van 8 maanden op meen ik...
gambieter schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 02:23:
[...]
Hazard en de ballenjongen hebben hun excuses aangeboden aan elkaar, en de ballenjongen is in de Chelsea kleedkamer geweest. Grappig genoeg zegt Gareth Bale per twitter dat dit toch geen rood is... :X
Gareth Bale had waarschijnlijk zelf een 3 dubbele koprol gemaakt en een stervende zwaan geïmiteerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:20:
[...]

Hoe bedoel je of ik dat normaal vind? .
Je schrijft dat het willen pakken van de bal door Hazard het directe gevolg heeft dat de ballenjongen op de bal gaat liggen. Het komt op die manier over dat je dat een logische actie vindt.

De actie van Hazard is niet goed te praten maar dat is de actie van de ballenjongen ook niet. Waarom probeert hij de bal bij te houden? Het nut van een ballenjongen zou moeten zijn dat ze de spelhervatting sneller mogelijk moeten maken, schijnbaar probeert hij juist dat te voorkomen. Onbegrijpbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:51

Player1S

Probably out in the dark

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom men in zulke wedstrijden nog ballenjongens van de thuisclub gebruikt.

Het is toch begrijpbaar dat zo'n jongen tijd gaat rekken als onderdeel van de underdog in die wedstrijd?
Let wel: Met begrijpbaar bedoel ik niet dat ik het automatisch goedkeur.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

L1nt schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 09:48:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom men in zulke wedstrijden nog ballenjongens van de thuisclub gebruikt.

Het is toch begrijpbaar dat zo'n jongen tijd gaat rekken als onderdeel van de underdog in die wedstrijd?
Let wel: Met begrijpbaar bedoel ik niet dat ik het automatisch goedkeur.
Net of dit wekelijks gebeurt? De scheidsrechter moet hier imo prima mee om kunnen gaan door er gewoon tijd bij te trekken.

Als Hazard dat ventje gewoon met rust had gelaten, dan waren er misschien 3 seconden verloren gegaan. Hij duikt juist óp die bal omdat Hazard naar hem toe loopt om die bal te pakken. Had hij dit niet gedaan dan was de bal gewoon naar de keeper gegaan, hetzij met een paar seconden 'vertraging'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:23
L1nt schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 09:48:
Nee, dat is het niet.

Ik ben zelf vaker ballenjongen geweest bij een (Belgische) professionele club. Ik speelde destijds voor de jeugd van deze club, en wekelijks werden er een x-aantal ballenjongens geselecteerd uit de jeugdploegen. Opvallend hierbij is dat naarmate de belangrijkheid van de wedstrijd jongens uit de hogere jeugdreeksen werden gehaald. Zo kon het perfect dat voor een bekerwedstrijd tegen een amateurclub er ballenjongens uit het gewestelijke niveau kwamen, voor een bekerwedstrijd tegen een middelmatige tegenstander uit het provinciale niveau, maar voor een belangrijke bekerwedstrijd kwamen de ballenjongens toch echt wel altijd uit het nationale niveau. (geen idee of in de NL jeugdcompetities dezelfde benamingen worden gebruikt)

Ik heb zelf alle reeksen doorlopen: een jaar gewestelijk, 2 jaar provinciaal en daarna 6 jaar nationaal en kan je vertellen dat de nadruk op fairplay op het hoogste niveau écht wel een stuk hoger ligt dan op het laagste niveau. En net daarom werden voor belangrijke wedstrijden jongens gezocht die constant op fairplay gewezen worden. Voor de wedstrijd werd er trouwens ons steeds op het hart gedrukt dat we geen supporter waren tijdens de wedstrijd, en dus de ballen zo snel mogelijk dienden terug te bezorgen. Heb zelf éénmaal meegemaakt dat een teammaat van me de bal nét wat langer vasthield dan nodig, hetgeen hem op een verbale uitbrander kwam te staan destijds van Manu Karagiannis van tegenstrever Germinal Ekeren. Alsof dat nog niet genoeg was, werd de jongen zelf ook nog eens een week op de bank gezet hiervoor bij het jeugdteam als straf, terwijl hij toch écht niet langer dan een seconde de bal vasthield. Het was echt niks opvallends, maar de intentie om tijd te winnen was voor de club zwaar genoeg om hem dus een week op de bank te zetten.

Geen idee of dit nog zo is (en of dit ooit zo geweest is in Engeland), maar in mijn opinie is de actie van deze ballenjongen dus niet te begrijpen.

[ Voor 5% gewijzigd door NickG op 24-01-2013 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gressensn schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:19:
[...]

Geen idee of dit nog zo is (en of dit ooit zo geweest is in Engeland), maar in mijn opinie is de actie van deze ballenjongen dus niet te begrijpen.
Maakt geen reet uit. Als rolemodel heb je met je poten van kinderen af te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Vos schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:16:
[...]
Als Hazard dat ventje gewoon met rust had gelaten, dan waren er misschien 3 seconden verloren gegaan. Hij duikt juist óp die bal omdat Hazard naar hem toe loopt om die bal te pakken. Had hij dit niet gedaan dan was de bal gewoon naar de keeper gegaan, hetzij met een paar seconden 'vertraging'.
Je praat de actie van de ballenjongen goed omdat Hazard naar hem toe loopt? De jongen moet zorgen dat de bal zo snel mogelijk weer in het spel is. Als je alleen al ziet hoe hij naar de bal loopt kan je al zien dat dat niet zijn doel is. Als hij ziet dat Hazard sneller zou handelen dan hem zou hij moeten beslissen om bij de bal weg te blijven.
Dit soort ballenjongens moet je nergens willen.
Onbegrijpelijk dat een speler het spel zo snel mogelijk wil hervatten...

Voetballers als rolmodel, ik geloof er al jaren niet meer in als ik er uberhaupt al ooit in het geloofd.
Napo schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 09:17:
De actie van Hazard is niet goed te praten maar dat is de actie van de ballenjongen ook niet.

[ Voor 18% gewijzigd door Napo op 24-01-2013 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Napo schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:35:
[...]
Voetballers als rolmodel, ik geloof er al jaren niet meer in als ik er uberhaupt al ooit in het geloofd.
In Engeland wordt je als voetballer wel geacht je zo te gedragen, en justitie zal je ook zo behandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

[...]

Je praat de actie van de ballenjongen goed omdat Hazard naar hem toe loopt? De jongen moet zorgen dat de bal zo snel mogelijk weer in het spel is. Als je alleen al ziet hoe hij naar de bal loopt kan je al zien dat dat niet zijn doel is. Als hij ziet dat Hazard sneller zou handelen dan hem zou hij moeten beslissen om bij de bal weg te blijven.

Dan nog hoef je niet zo te reageren als speler, lijkt me.

Edit:
Ik heb je quote nu gelezen, scheelt weer een rijtje edits :-)

[ Voor 4% gewijzigd door Rhapsody op 24-01-2013 11:12 ]

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Rhapsody schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:01:
[...]
Dan nog hoef je niet zo te reageren als speler, lijkt me.
Speciaal voor jou zal ik in iedere post hier mijzelf quoten
Napo schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 09:17:
De actie van Hazard is niet goed te praten maar dat is de actie van de ballenjongen ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:51

Player1S

Probably out in the dark

Vos schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:16:
[...]

Net of dit wekelijks gebeurt? De scheidsrechter moet hier imo prima mee om kunnen gaan door er gewoon tijd bij te trekken.
Tuurlijk gebeurd dat wekelijks. Als de thuisploeg gelijk staat of achter terwijl ze behoren te winnen zijn de ballenjongens snel met de bal geven. Staat de ploeg voor, zeker als ze de underdog zijn, staan ze zogenaamd te dromen en duurt het even voor ze de bal geven.

Blijkbaar letten ze er in Belgie wel op maar zeker hier in Nederland merk ik er weinig van.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kijk, nu irriteerde Hazard zich aan de ballenjongen. Volgende keer irriteert een speler zich aan de grensrechter....oh wacht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

[...]

[...]
Nee, de ballenjongen zit net zo fout. Heb ik ook al eerder gezegd. Die krijgt ook vast wel een standje, zou althans wel moeten. Echter geeft dit Hazard geen recht om de bal dan maar weg te trappen en de jongen te raken.

Ik zei dat ALS Hazard er niet heen loopt die jongen waarschijnlijk de bal gewoon terug gooit. Zeker weten doe ik het niet ;).

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 24-01-2013 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
http://frontpage.fok.nl/n...agen-bij-real-madrid.html
Real Madrid heeft voor vanmiddag 13:00 uur een persconferentie ingelast. In Spanje wordt vermoed dat trainer José Mourinho ontslagen zal worden door de Spaanse topclub. Voorzitter Florentino Perez zal spreken tijdens de persconferentie.

Gisteren meldde de Spaanse sportkrant Marca al dat topspelers Iker Casillas en Sergio Ramos een gesprek hadden aangevraagd bij voorzitter Perez en algemeen directeur Jose Angel Sanchez. De twee voetballers dreigden de club aan het eind van het seizoen te verlaten als Mourinho aanblijft als trainer.

Bovendien zouden meer spelers met deze gedachte rondlopen. Casillas en Ramos werden dit seizoen door Mourinho op de bank gezet. Real Madrid draait dit seizoen beroerd. De titelverdediger staat al vijftien punten achter op aartsrivaal en koploper FC Barcelona.
Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Oei, ben benieuwd inderdaad.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Als het wel zo is, weten we meteen wie deze zomer de nieuwe manager van Chelsea wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:09:
Als het wel zo is, weten we meteen wie deze zomer de nieuwe manager van Chelsea wordt :+
Wie dan? Het zat er al een tijdje aan te komen. Casillas op de bank zetten en verliezen was de druppel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Euhm, was dat niet duidelijk wie ik in gedachte heb :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

tweaker2010 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:33:
[...]

Wie dan? Het zat er al een tijdje aan te komen. Casillas op de bank zetten en verliezen was de druppel.
_O-
Mourinho natuurlijk.
Maar goed, ik lees het straks wel wat het gaat worden, ergens live te volgen?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
Ze spreken dus steun uit in plaats van hem te ontslaan. Weinig mensen die dat gedacht hadden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Lizardz schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:11:
Ze spreken dus steun uit in plaats van hem te ontslaan. Weinig mensen die dat gedacht hadden denk ik.
Tsja, zou ook gek zijn, ben je ineens 20 miljoen armer als je Mourinho op straat zet.

PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 8 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.