[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 25 Laatste
Acties:
  • 61.150 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Skrtel komt daar goed weg

En 2-0 :+
Had hij beter welbeck door kunnen laten lopen, die had hem toch niet gescoort :+

[ Voor 72% gewijzigd door Napo op 13-01-2013 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Nja, en wéér van Persie belangrijk met een prima vrije trap, erin gekopt door Evra.

Ej leuk, 2-1 (Sturridge)

[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 13-01-2013 15:49 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zo dat was man utd - liverpool. Nu op naar Arsenal - City!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Over een half uur pas :'(

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 11:43
Die kopbal van Evra ging via Vidic z'n hoofd en die stond buitenspel.

Er moet nou echt wat gebeuren met die elektronische hulpmiddelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Volgens mij staat Vidic op moment dat Evra kopte gewoon op een lijn met Evra.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Geel ja, rood zwaar onterecht. Dean verneukt de wedstrijd meteen. Gerechtigheid dat die pingel niet zit.

Wellicht dat de echte City supporters tegen 10 Arsenal spelers na 38 jaar eindelijk een overwinnig bij Arsenal tegemoet kunnen zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rood voor Arsenal en een gemiste penalty voor City. Binnen 10 minuten. Wat een begin van de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Weer een scheidsrechter die een wedstrijd om zeep helpt, rood was zwaar overdreven.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

Kaap schreef op zondag 13 januari 2013 @ 17:11:
Geel ja, rood zwaar onterecht. Dean verneukt de wedstrijd meteen. Gerechtigheid dat die pingel niet zit.

Wellicht dat de echte City supporters tegen 10 Arsenal spelers na 38 jaar eindelijk een overwinnig bij Arsenal tegemoet kunnen zien :+
Hij grijpt hem om zijn middel? Dt is toch gewoon heel dom? Ik vind het terecht rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://news.bbcimg.co.uk/media/images/65252000/jpg/_65252769_3f1fdc75-95fa-491d-bce4-9bbbac7a3c2b.jpg

|:( :F :F

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vos schreef op zondag 13 januari 2013 @ 17:19:
[...]

Hij grijpt hem om zijn middel? Dt is toch gewoon heel dom? Ik vind het terecht rood.
In dat geval kun je elke corner een rode kaart en pingel gaan geven. Dat doen ze ook niet. Dzeko controleerde de bal ook nog niet, dus van doorgebroken speler geen sprake. Had met geel en pingel prima afgedaan kunnen worden. Nu is de wedstrijd dood. Dat vind ik er gewoon jammer aan.

Zo, City scoort voor het eerst sinds 2007 uit bij Arsenal...

Wel mooi om die kop van Wenger te zien. Ja lul, had je beter transferbeleid moeten voeren. Hopelijk draagt het bij aan zijn ontslag :)

[ Voor 17% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-01-2013 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Zijn intentie was puur alleen om Dzeko de doorgang te ontzien, zoals de afbeelding ook wel laat zien.

Bij corners gebeurt ook veel, maar niet zo opzichtig als dit. Het is gewoon heel DOM van Koscielny.

Wel heel zuur voor de wedstrijd...

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 13-01-2013 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vos schreef op zondag 13 januari 2013 @ 17:27:
Zijn intentie was puur alleen om Dzeko de doorgang te ontzien, zoals de afbeelding ook wel laat zien.

Bij corners gebeurt ook veel, maar niet zo opzichtig als dit. Het is gewoon heel DOM van Koscielny.

Wel heel zuur voor de wedstrijd...
Dom zeker wel, maar rood vind ik wel erg zwaar bestraft. En das gewoon slecht voor de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dat zeker, maar daar heeft de scheids schijt aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk het via het kanaal van Bollebal 1 alleen ik heb geen geluid. Iemand nog meer dit probleem of ligt het aan mij? Ik kon net Man Utd - Liverpool wel gewoon zien met geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wedstrijd over en uit. City na 38 jaar eindelijk winst uit bij Arsenal.

Maar wat doet die Dzeko daar provocerend bij de Arsenal aanhang zijn shirt laten zien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zondag 13 januari 2013 @ 17:29:
En das gewoon slecht voor de wedstrijd.
Daar kan een scheidsrechter natuurlijk geen rekening mee houden.

(en als die dat wel doet, dan zullen er wel belchinezen bij betrokken zijn ;) )
Kaap schreef op zondag 13 januari 2013 @ 17:32:
Maar wat doet die Dzeko daar provocerend bij de Arsenal aanhang zijn shirt laten zien :?
Er zijn toch geen uitsupporters bij deze wedstrijd?

[ Voor 33% gewijzigd door gambieter op 13-01-2013 17:41 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hij viert zijn goal voor het Arsenal publiek, stond iets op zijn ondershirt ook. Geen idee wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2013 @ 17:30:
Ik kijk het via het kanaal van Bollebal 1 alleen ik heb geen geluid. Iemand nog meer dit probleem of ligt het aan mij? Ik kon net Man Utd - Liverpool wel gewoon zien met geluid.
*knip*

Beste stream ever. (echt)720p, geen lag, geen stomme Nederlandse commentaar maar Engels.

[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 13-01-2013 18:08 . Reden: Svp niet verwijzen naar illegale streams ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ach, ik betaal gewoon 12,95 per maand voor Sport1. Alles in HQ en alle kanalen zonder gezeik.

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2yki886.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/5bv405.jpg

Hij provoceert wel, maar de regie laat niet zien wat er op staat.

[ Voor 29% gewijzigd door Quad op 13-01-2013 17:57 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

nvm

[ Voor 95% gewijzigd door iPodKiller op 13-01-2013 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Via Google...
It's hard to translate but it basically means "FOR MY TRASH TALKERS"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kan me niet voorstellen dat iemand uit dat Arsenal vak ooit 1 slecht woord over Dzeko gezegd heeft. Maar met zijn ogen en lichaamstaal zocht ie wel overduidelijk de confrontatie.

Vreemde actie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Overtreding hier nog even te zien: http://arsenalist.com/video/?id=xwq7zp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dank. Rood is imo hier goed verdedigbaar, dat valt onder afstoppen van een doorgebroken speler. Uberhauot een vreselijk domme overtreding...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Kaap schreef op zondag 13 januari 2013 @ 18:11:
Kan me niet voorstellen dat iemand uit dat Arsenal vak ooit 1 slecht woord over Dzeko gezegd heeft.
Is het niet zo dat Arsenal enige tijd geleden gelinkt werd aan Dzeko en de supporters van Arsenal zich toen niet onverdeeld positief over hem en zijn eventuele komst hebben uitgelaten?

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zondag 13 januari 2013 @ 18:15:
Dank. Rood is imo hier goed verdedigbaar, dat valt onder afstoppen van een doorgebroken speler. Uberhauot een vreselijk domme overtreding...
Ja klopt, op deze zie het ook van achter de goal, is duidelijker. Terecht rood ja :)
argro schreef op zondag 13 januari 2013 @ 18:20:
[...]
Is het niet zo dat Arsenal enige tijd geleden gelinkt werd aan Dzeko en de supporters van Arsenal zich toen niet onverdeeld positief over zijn eventuele komst hebben uitgelaten?
Staat mij in ieder geval niets van bij, en ik lees zelfs ubergossip transfernieuws goal.com. Dan nog, vreemde zaak, daar Dzeko gewoon een goede afmaker is. Zou hem zelf zeker wel bij Arsenal willen zien, kan me niet voorstellen dat daar veel mensen tegen zouden zijn.

[ Voor 45% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-01-2013 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Als het echt richting publiek is, hetzij Arsenal of City, dan zou hij het toch wel in het Engelse doen lijkt me. Althans zou ik doen ;).

Haha Kompany, een zo niet nog dommere overtreding ;).

[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 13-01-2013 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vos schreef op zondag 13 januari 2013 @ 18:32:
Haha Kompany, een zo niet nog dommere overtreding ;).
Als je kijkt naar de beelden van de zijkant, dan zie je dat de benen van de Arsenal speler niet eens in de buurt zijn. Van achteren ziet het er slechter uit, maar ik kan me wel voorstellen waarom Man City protesteert en Alan Hansen heel vocaal is in het veroordelen van de rode kaart voor Kompany.

Wat echter pas echt belachelijk is: Grensrechter krijgt "rust" na opmerking over ticketprijzen na Arsenal-Man City.
The assistant referee who told Manchester City players to thank their fans at Arsenal has been dropped from an FA Cup tie because of "the pressure of media interest in him". John Brooks's comments were picked up by a camera at the Emirates on Sunday. He urged City players to go to their supporters, who paid £62 for a ticket.
[...]
Brooks told Manchester City players: "They paid 62 quid over there, go and see them" as he shook their hands at the end of the 2-0 away win.

The cost of tickets at the Emirates had been a talking point before the game with some City fans boycotting the match in protest. The club are reported to have returned 900 of their 3,000 ticket allocation for the match.
Ze willen voorkomen dat de grensrechter teveel druk krijgt vanuit de media...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
*knip*

[ Voor 102% gewijzigd door argro op 15-01-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Dergelijke opmerkingen / vragen graag per TR.

[ Voor 47% gewijzigd door argro op 15-01-2013 16:00 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 19:11
chim0 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 14:36:
Oh god, krijgen we weer die eindeloze bullshit vergelijking met Messi. :')

Inderdaad, want iedereen staat in de schaduw van Messi "The Greatest" en wil hem zijn. _O-
[...]
Hoewel het letterlijk lastig is om in de schaduw van Messi te staan, is het figuurlijk toch wel het geval. Als Messi er niet was geweest dan was Ronaldo afgelopen jaren onbetwist de beste voetballer geweest en had hij alle individuele prijzen gepakt die er waren. Hij heeft echter de pech dat Messi er is, want die pikt alles net voor z'n neus weg. Beiden steken ze toch wel boven alle anderen uit, waarbij Messi net iets beter is.
"Aftroefde" _O- Alsof het alleen om Messi vs. Ronaldo gaat. :')
Er staat toch niets geks? Hij heeft hem ook afgetroefd, net als dat hij alle andere voetballers ter wereld heeft afgetroefd. Je bent weer eens aan het zoeken.
*knip* Prijzen zeggen niks en doelpunten zeggen niks. Het gaat om de uitzonderlijke kwaliteiten van een speler.
Vind jij, dat je het heel vaak herhaalt maakt het nog niet waar. Reken maar dat Ronaldo er van baalt dat Messi hem telkens aftroeft, dat doet iedereen die streeft om de beste te zijn. Zou ik ook doen.
Ik ben echt geen Ronaldo fanboy (wat sommige misschien denken), vind het net zo'n fenomeen als Messi, Ibra, Xavi, Iniesta, Alonso, Oezil, Falcao, Neymar, Sneijder enz. enz. maar ik word onderhand echt moe van dit soort kinderachtige berichten. En dat op de site van een gerenommeerde krant als de AD. Maar missschien ligt het aan mij en moet ik de AD gewoon niet serieus nemen.

*knip*
"Een gerenommeerde krant als de AD", haha. Valt reuze mee hoor, wat mij betreft. Qua boulevard-gehalte ontlopen de Telegraaf en het AD elkaar niet veel hoor. :P

[ Voor 2% gewijzigd door argro op 15-01-2013 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Amras schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 15:35:
[...]
Hoewel het letterlijk lastig is om in de schaduw van Messi te staan, is het figuurlijk toch wel het geval. Als Messi er niet was geweest dan was Ronaldo afgelopen jaren onbetwist de beste voetballer geweest en had hij alle individuele prijzen gepakt die er waren. Hij heeft echter de pech dat Messi er is, want die pikt alles net voor z'n neus weg. Beiden steken ze toch wel boven alle anderen uit, waarbij Messi net iets beter is.
Idd. Helemaal mee eens. CR is een fenomeen en (in vorm) veel belangrijker voor Real dan Messi voor Barca.
Bovendien heeft CR aangetoond dat hij ook in een andere topcompetitie (de PL) de beste speler was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kompany's rode kaart is ingetrokken, lijkt me dus wel correct. Ik kan begrijpen dat de scheidsrechter hem gaf, afhankelijk vanaf waar hij hem zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:14:
Kompany's rode kaart is ingetrokken, lijkt me dus wel correct. Ik kan begrijpen dat de scheidsrechter hem gaf, afhankelijk vanaf waar hij hem zag.
Ik weet het niet. Kompany zet in eigenlijk vanuit stilstand, om dat te doen kost je best veel kracht en moet je beide benen van de grond trekken. Omdat hij dat doet als WIlshere op snelheid inkomt, kan je de ander ook heel ernstig beschadigen. Bal spelen of niet, het had ook heel veel slechter kunnen aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:43:
Ik weet het niet. Kompany zet in eigenlijk vanuit stilstand, om dat te doen kost je best veel kracht en moet je beide benen van de grond trekken. Omdat hij dat doet als WIlshere op snelheid inkomt, kan je de ander ook heel ernstig beschadigen. Bal spelen of niet, het had ook heel veel slechter kunnen aflopen.
Vandaar dat ik de rode kaart begrijp, maar dan is het ook wel terecht om deze in te trekken. Anders ga je straffen voor wat misschien gebeurd zou zijn.

En laten we wel wezen, dat was het stompzinnige excuus van de Southampton-spelers en coach, waarmee ze de schwalbe van hun speler wilden goedpraten. "ja, als hij niet was gaan liggen dan was hij onderuit gehaald" :') .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:56
Op dit moment speelt Real Madrid tegen Valencia voor de Copa del rey.
Heerlijke wedstrijd met een hoog tempo, hoewel Real met 1-0 voor staat is het nog lang niet beslist :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Leuke wedstrijd inderdaad, valencia bijt goed van zich af.
Maar de 1-0 was ook een echte vlijmscherpe Real counter.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:56
Quad schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:16:
Leuke wedstrijd inderdaad, valencia bijt goed van zich af.
Maar de 1-0 was ook een echte vlijmscherpe Real counter.
Valencia had idd pech met de grensrechters, anders was de return veel spannender geworden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Guardiola wordt volgend seizoen de nieuwe coach van Bayern München. Mooie combinatie!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 17:02:
Guardiola wordt volgend seizoen de nieuwe coach van Bayern München. Mooie combinatie!
Moet nog maar blijken of hij het bij Bayern Munchen net zo goed doet als bij Barcelona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
http://www.vi.nl/nieuws/2...-irritatie-bij-Bayern.htm

http://www.vi.nl/nieuws/2...opvolger-van-Heynckes.htm

........................ :? :? :?

Je kan ook niemand in de voetballerij serieus nemen lijkt het. 7(8)7

Ze hadden ook gewoon een paar dagen hun mond kunnen houden.

@Napo dat lijkt me niet moeilijk, Bayern heeft ook een goed team, als hij een ander team dan de absolute top kampioen maakt dan is hij misschien een toptrainer.

[ Voor 18% gewijzigd door Tweaking Art op 16-01-2013 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Wel apart inderdaad, eerst de huidige trainer de hemel in prijzen en willen dat hij aanblijft en even later bekend maken dat Guardiola komt.. :')

Ach het klinkt als een goede combinatie waarvan ik hoop dat het ook tot goede resultaten lijdt.

Edit : Blijkbaar heeft Heynkes al voor Kerst aangegeven dat hij ermee stopt, dus Bayern München was er al een tijdje mee bezig.

[ Voor 21% gewijzigd door Quad op 16-01-2013 17:28 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mooie keus van Guardiola. Bayern is een team in vorm, alles om Bayern heen is ook goed geregeld. Puzzeltje compleet zeg maar. Ik denk dat hij het daar wel goed gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 17:27:
Mooie keus van Guardiola. Bayern is een team in vorm, alles om Bayern heen is ook goed geregeld. Puzzeltje compleet zeg maar. Ik denk dat hij het daar wel goed gaat doen.
Eensch. Bij Chelsea zou hij teveel afhankelijk zijn van de grillen van Abramovic, bij Bayern is de organisatie tiptop zolang je maar een beetje rekening houd met de oudgedienden en de Bild Zeitung. Maar als je Spaanse bladen gewend bent, dan kun je de Bild Zeitung ook wel aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 17:39:
[...]

Eensch. Bij Chelsea zou hij teveel afhankelijk zijn van de grillen van Abramovic, bij Bayern is de organisatie tiptop zolang je maar een beetje rekening houd met de oudgedienden en de Bild Zeitung. Maar als je Spaanse bladen gewend bent, dan kun je de Bild Zeitung ook wel aan ;)
Ja, op zich wel moedig dat ie het grove geld van Chelsea afgeslagen heeft, Abramovic wou hem heel graag hebben, van de zomer al. Denk dat ie op zich best wel naar Chelsea zou willen, maar die verbruiken trainers als water, niet echt een goede motivator.

Maar inderdaad, zijn grootste vijand daar is misschien wel de Bild :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Hmm aardig wat wedstrijden vanavond om te kijken!

Copa del Rey: Barcelona - Malaga (21:30)
Premier League: Chelsea - Southampton (20:45)
FA Cup (Returns): Arsenal - Swansea City (20:30) & Manchester United - Westham United (21:05)
Coppa Italia: Fiorentina - AS Roma (21:00)

Is even kijken welke wedstrijd ik volledig ga volgen en de rest erbij naast, maar ziet er naar uit dat het Barcelona wordt, met Arsenal en United op de achtergrond. En af en toe switchen naar Chelsea.
Coppa Italia boeit mij niet zo, maar wel leuk om de stand tussendoor even op te vragen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wat heb ik toch een hekel aan eredivisie live. Geluid stuk zachter en stadion geluid wordt altijd gedempt. Hoop dat Sport 1 toch es keer ook de FA rechten krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik vind Wenger echt zielig met zijn slaapzak, gewoon 10 minuten klooien eer dat dat ding überhaupt dicht wilt. :')

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Quad schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 20:52:
Ik vind Wenger echt zielig met zijn slaapzak, gewoon 10 minuten klooien eer dat dat ding überhaupt dicht wilt. :')
Dat heet karma :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Die Alexis Sanchez he, hoeveel kansen heeft hij wel niet gemist? Vandaag al twee keer voor open doel.. _O-

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Voor het aantal kansen van Arsenal heb je 5 paar handen nodig 8)7

Eindelijk MotM Jack.

[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 16-01-2013 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Twee vier keer van doellijn, twee keer lat, twee keer paal en tig reddingen van Vorm. :9

Edit: hoppakee, die zit erin! Geen schande dat Vorm deze niet kon tegenhouden, was echt een verschrikkelijk harde knal.

[ Voor 46% gewijzigd door Quad op 16-01-2013 22:15 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Het zat niet mee, gelukkig ligt die erin, en verdient! Nu opletten want voor je het weet legt die Michu er 1 in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik zie net dat Southerhampton op 2-2 is gekomen bij Chelsea _O- .

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Quad schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 22:19:
Ik zie net dat Southerhampton op 2-2 is gekomen bij Chelsea _O- .
En einde, dat is wel slecht na 2-0 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Dat was gewoon PL toch? Want dan vrees ik dat Chelsea en titel einde oefening is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Klopt, Arsenal en United bekeren door in de FA cup.
Bij Fiorentina - AS Roma komen sowieso 30 minuten erbij, verlenging na een 0-0 stand.

Edit: Malaga met 10 man op het veld, maar maakt er toch nog 2-2 van, dat gaat nog een heel interessante return worden!

[ Voor 30% gewijzigd door Quad op 16-01-2013 23:17 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Quad schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 17:12:
Wel apart inderdaad, eerst de huidige trainer de hemel in prijzen en willen dat hij aanblijft en even later bekend maken dat Guardiola komt.. :')

Ach het klinkt als een goede combinatie waarvan ik hoop dat het ook tot goede resultaten lijdt.

Edit : Blijkbaar heeft Heynkes al voor Kerst aangegeven dat hij ermee stopt, dus Bayern München was er al een tijdje mee bezig.
Bayern is in alles top. Er is eigenlijk maar 1 ding wat het kapot kan maken en dat is mocht hij ooit problemen krijgen met Hoeness of Beckenbauer.
Heb je een goede relatie met die 2 dan is alles koek en ei maar als je ruzie met ze krijgt of als er teveel verschil in mening is dan heb je een probleem.

Hoop ook voor hem dat hij al Duits aan het leren is want geen of absurd slecht Duits kan zeer vlug tegen je werken daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Damnn Giggs zal nog een jaartje blijven :o
Hij is nu 39, en op zijn 40e zal hij nog steeds spelen, wat een held!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nusport.nl/duitsland/3006531/guardiola-geweldige-vent.html

Wow! Guardiola naar Bayern... had ik niet verwacht. Ben benieuwd hoe ie het in de Bundesliga gaat doen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 11:12
Valdes wil zijn contract bij Barcalona niet verlengen, zijn contract loopt nog tot 2014.. Dus waarschijnlijk een vertrek in de zomer.. Hij wil nog eens een andere voetbalcultuur meemaken.. Engeland/Bayern?

Misschien een mooie optie voor Stekelenburg?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Klinkt te mooi, waarom zou Barcelona een keeper willen die op de bank zit bij AS Roma?
Ik denk dat Barcelona het intern gaat oplossen en Pinto die ook met een seizoen verlengt heeft als tweede man houdt.

Als Stekelenburg gaat zou hij niet de eerste doelman worden.

Misschien ruildeal Neuer <-> Valdes?

Valdes zal dan in elk geval naar een club gaan waar nu een keeper is die niet zeker van zijn plek is of naar het tweede plan getransfered wordt vanwege leeftijd, ik weet alleen nu zo geen club die dat heeft.

Edit: Ik lees dat Barcelona dus twee keepers nodig heeft, en blijkbaar hebben ze van alles in de jeugd lopen maar geen keeper die de huidige kan overnemen.

Edit2: Michel Vorm, zou dat niet een keeper voor Barcelona zijn? Als je ziet wat voor reddingen hij had tegen Arsenal gisteren.. Enorm veel potentie nog!

[ Voor 23% gewijzigd door Quad op 17-01-2013 22:59 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ze hebben Hip Hop Pinto toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Hij is 37 of 38 jaar oud :9
Gaat na volgend seizoen wellicht met pensioen. Maar opvallend dat ze voor alles in de jeugd wel opties hebben behalve voor op de doellijn.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Quad schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 22:55:

Misschien ruildeal Neuer <-> Valdes?
Betwijfel dat Neuer snel weg zou gaan bij Bayern. Toen hij naar Bayern ging had hij ook naar grote clubs in het buitenland kunnen gaan maar ik heb het gevoel dat hij liever niet weg wil uit Duitsland.

Ik denk zelf dat ze misschien voor De Gea zullen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Deadsy schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 03:03:
Betwijfel dat Neuer snel weg zou gaan bij Bayern. Toen hij naar Bayern ging had hij ook naar grote clubs in het buitenland kunnen gaan maar ik heb het gevoel dat hij liever niet weg wil uit Duitsland.

Ik denk zelf dat ze misschien voor De Gea zullen gaan.
Dan mogen ze nog wel even flink in de buidel gaan graaien als ze inderdaad voor De Gea gaan. Het lijkt mij een goede optie om Stekelenburg te kopen. Zeer goede doelman en ze zullen bij Barcelona ook heus niet vergeten zijn dat hij ook de finale op het WK in de goal stond.
Andere kant als ze De Gea halen, dan wellicht Stekelenburg naar United?
Vorm is een goede optie maar wel aan de redelijk kleine kant voor een keeper, dan zou ik liever een keeper kopen die groter en meer ervaren is. Zo heel best keept die De Gea nou ook weer niet bij United, blijft er voor mij maar 1 optie open die nog eens betaalbaar is ook.
Maar het valt inderdaad op dat ze hier dan weinig achter de hand hebben in de eigen jeugd, maar dat is in de verdediging niet veel anders. In 2010 kopen ze dan Javier Mascherano (op aanbeveling van Messi overigens) wat oorspronkelijk een verdedigende middenvelder is en die hebben ze nu omgebouwd tot een centrale verdediger. Mocht hij geblesseerd zijn en Puyol/Pique ook (komt wel eens voor) dan staat soms ineens Alex Song daar op die plek. Kunnen ze volgens mij beter eens een ervaren verdediger erbij kopen voor het geval dat en Puyol wordt er ook niet veel jonger op.
Quad schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:33:
Damnn Giggs zal nog een jaartje blijven :o
Hij is nu 39, en op zijn 40e zal hij nog steeds spelen, wat een held!
Wat denk je van Javier Zanetti? Die is al 40, gaat ook nog even door! Die speelt overigens ook nog vrijwel elke wedstrijd de volledige 90 minuten! Overigens ook nog een hele sympathieke speler als je het mij vraagt, voorbeeld in het voetbal. Maakt ie weer een enorme dribbel langs de zijlijn, heerlijke voetballer om te zien spelen _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door BaszCore op 18-01-2013 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

En Zanetti zijn fitheid is ook bizar, zijn gemiste wedstrijden de laatste jaren zijn op een hand te tillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

BaszCore schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 07:56:
[...]
Dan mogen ze nog wel even flink in de buidel gaan graaien als ze inderdaad voor De Gea gaan. Het lijkt mij een goede optie om Stekelenburg te kopen. Zeer goede doelman en ze zullen bij Barcelona ook heus niet vergeten zijn dat hij ook de finale op het WK in de goal stond.
Andere kant als ze De Gea halen, dan wellicht Stekelenburg naar United?
Denk niet dat United interesse heeft in Steek, ze hebben Lindegaard ook nog. Voor hem zou het beter zijn als hij via een club als Fulham weer aan spelen toekomt en dan evt in de toekomst een zelfde route als Van der Sar volgt. Zoiezo zal United De Gea niet zomaar laten gaan. Ze hebben toen 20 miljoen voor hem betaald.
Valdes maakte soms blunders, maar verder is het een prima keeper. Zie hem wel naar de PL gaan (net als Julio Cesar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:52:
[...]

Denk niet dat United interesse heeft in Steek, ze hebben Lindegaard ook nog. Voor hem zou het beter zijn als hij via een club als Fulham weer aan spelen toekomt en dan evt in de toekomst een zelfde route als Van der Sar volgt. Zoiezo zal United De Gea niet zomaar laten gaan. Ze hebben toen 20 miljoen voor hem betaald.
Valdes maakte soms blunders, maar verder is het een prima keeper. Zie hem wel naar de PL gaan (net als Julio Cesar).
De Gea gaat daar echt niet weg nee, blijft gewoon een wereldkeeper in spé. Of hij moe daar al niet kunnen aarden ofzo.

Valdes is een goede keeper, maar geen wereldtop. Ben benieuwd waar hij terecht komt. Misschien Liverpool als Reina daar zou vertrekken, daar gingen wat geruchten over. De traditionele top 6 in Engeland is verder toch aardig voorzien qua keepers. Maar er zijn wel ploegen met een rijke eigenaar...dan voldoet de middenmoot ook vast voor Valdes ;).

En psst..het is sowieso ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 18-01-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Southampton ontslaat coach Adkins. Te zot voor woorden, ze staan boven de degradatiegrens, hij heeft ze twee divisies omhoog gekregen, en ze stellen een onbekende Argentijn aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Vreemd besluit ja!
De veertigjarige Pochettino was als speler actief voor onder meer Espanyol, Paris Saint-Germain en Girondins Bordeaux. Hij speelde twintig interlands voor Argentinië en als trainer was hij tussen 2009 en 2012 verantwoordelijk voor Espanyol.
Ik ken hem niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vos schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 14:48:
Vreemd besluit ja!
[...]
Ik ken hem niet...
Het is een beetje een Dost: Mijn kinderen slapen in Espanyol-pyama's :p

Genoemd worden als opvolger van Mourinho, en dan Southampton. Hmm...

En de Arsenal-boys kunnen blij zijn: Walcott signs new 3.5 yr deal. Op BBC Sport, dus lijkt me wel betrouwbaar ;)

[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 18-01-2013 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 14:59:
[...]

Het is een beetje een Dost: Mijn kinderen slapen in Espanyol-pyama's :p

Genoemd worden als opvolger van Mourinho, en dan Southampton. Hmm...

En de Arsenal-boys kunnen blij zijn: Walcott signs new 3.5 yr deal. Op BBC Sport, dus lijkt me wel betrouwbaar ;)
Dat was gister in Wenger's persconferentie min of meer al duidelijk, die zei dat de deal 99% rond was.

Weten we in ieder geval dat ze geen nieuwe aankopen zullen doen, Wenger zal het afdoen als dat het verlengen van Walcott als aankoop gezien mag worden :+ Laffe hond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

@Kaap, jij volgt Arsenal heel goed nietwaar?
Wat is volgens jou nodig bij Arsenal om aan te kopen? Wat moeten ze daar verkopen en waarom?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Bundesliga trapt vanavond weer af met Schalke - Hannover! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door chim0 op 18-01-2013 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Quad schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:17:
Wat is volgens jou nodig bij Arsenal om aan te kopen? Wat moeten ze daar verkopen en waarom?
Aankopen/verkopen maakt geen moer uit. Het probleem bij Arsenal zit hem in de managementlaag en de filosofie die zij dragen. Daar bedoel ik mee Wenger, Gazidis en Kroenke. Kroenke is de groot eigenaar van Arsenal. Hij is een zakenman, financieel gezond zijn en geld genereren is voor hem belangrijker dan prijzen. Gazidis is een klootviool die met zijn arm diep bij Kroenke erin zit. En Wenger is een muppet ja-knikker. Niet zo gek daar Wenger 7 miljoen per jaar verdient en daarmee 1 van de best verdienende trainers ter wereld is, die kijkt wel uit om niet met het bestuur mee te waaien.

Aankopen: Killer spits, CDM, CV en een RB voor de toekomst
Verkopen: alles behalve Walcott, Podolski, Giroud, Chamberlain, Wilshere, Cazorla, Arteta, Sagna, Vermealen, Gibbs, Mertesacker en Koscielny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Quad schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:17:
Ook al ben ik geen Kaap:

- Een nieuwe keeper nodig als concurrentie voor Sczczesny die #1 moet blijven
- Minimaal 1 verdediger erbij (LB of CB). De bank moet ook goed genoeg zijn, en er zit nu werkelijk waar geen enkele zelfs Eredivisie-waardige verdediger op de bank.
- Een extra middenvelder erbij. Arteta is ouder aan het worden (en nu geblesseerd), Diaby breekt al zijn botten als hij een scheet laat, en Wilshere en Ramsey moet je niet belasten met het dragen van het team. Er moet een type Song bij komen, een meer verdedigend ingestelde middenvelder.
- Een extra spits. En dan geen half-half vleugelspits (Podolski, Walcott, Gervinho), maar een échte spits (zoals Giroud). Er zit geen enkele vervanger op de bank.

De eerste elf zijn op zich niet slecht in mijn ogen, maar er is gewoon nauwelijk kwaliteit op de bank te vinden. Chamakh is weg, Arshavin moet weg, Gervinho is weg (en daarnaast compleet nutteloos).. Wie ga je dan nog in de spits zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
Volgens mij is het probleem inderdaad het beleid wat ze hebben. Hier snijden ze zich ook mee in de vingers, aangezien ze al zo lang geen grote prijs meer hebben gewonnen, zal een speler van wereldklasse ook niet zo snel zeggen ja ik kies voor Arsenal i.p.v. bijv. United. Daarbij willen ze prijzen winnen maar zijn niet bereid om enkele goede gerichte dure aankopen te doen, het moet goed kunnen voetballen, talent hebben en niet te duur zijn. Zeker als je ook jeugd wil laten spelen red je het niet om prijzen te pakken in de PL. Maar misschien dat Sneijdertje ook nog wel een optie zou zijn voor Arsenal, alleen al ietsjes ouder.
Overigens had Song wat mij betreft beter bij Arsenal kunnen blijven, had hij meer gespeeld, nu houdt hij voornamelijk alleen maar de bank warm in Barcelona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Lampard kreeg onlangs te horen dat zijn aflopende contract bij Chelsea na een dienstverband van twaalf jaar niet zou worden verlengd. Manager Rafael Benítez wil The Blues een jonger gezicht geven en sprak van een onvermijdelijke evolutie. Bron: VI
Lijkt me een vreemde situatie aangezien Benitez waarschijnlijk na dit seizoen weer vertrekt. Misschien denkt zijn opvolger er wel heel anders over en kan hij Lampard wel goed gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
tweaker2010 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 19:04:
Lijkt me een vreemde situatie aangezien Benitez waarschijnlijk na dit seizoen weer vertrekt. Misschien denkt zijn opvolger er wel heel anders over en kan hij Lampard wel goed gebruiken.
Hij vertrekt, contract wordt niet verlengt! maar ze hebben kenbaar gemaakt bij hij vertrekt bij Chelsea.. Wel heel dom van ze, hij is mister Chelsea en nu zo een beetje de belangrijkste speler die ze hebben en scoort op de belangrijke momenten, vrijwel elke wedstrijd aangezien elk moment voor hun belangrijk is.. Maar het schijnt dat United mogelijk interesse heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik meen trouwens dat Lampard al te horen kreeg dat zijn contract niet verlengt werd voordat Benitez aan het roer kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft Benitez hier heel weinig over te zeggen. Dit besluit komt van bovenaf. Van Abramovic. Ik kan er overigens wel mee leven. Absoluut een goede speler, personificatie van Chelsea en het gaat allemaal niet heel netjes, maar uiteindelijk zal Chelsea toch echt vooruit moeten. Lampard kan niet eeuwig de kar blijven trekken, hij is niet de jongste meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

BaszCore schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 19:20:
[...]
Hij vertrekt, contract wordt niet verlengt! maar ze hebben kenbaar gemaakt bij hij vertrekt bij Chelsea.. Wel heel dom van ze, hij is mister Chelsea en nu zo een beetje de belangrijkste speler die ze hebben en scoort op de belangrijke momenten, vrijwel elke wedstrijd aangezien elk moment voor hun belangrijk is.. Maar het schijnt dat United mogelijk interesse heeft.
Idd. Ze gaan nog spijt krijgen. Bij United weten ze wel raad met goede oude spelers (Scholes, Giggs).
Zelfde gevalletje als Pirlo naar de concurrent (Juventus) laten gaan. Was ook geen goed idee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ja hoor, doe mij ook maar een lekker glaasje Gluhwein! :+

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/218k2.png

Ik verwacht dat Bayern makkelijk gaat winnen, maar voorlopig houdt Greuther Furth stand.

[ Voor 29% gewijzigd door Quad op 19-01-2013 15:48 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

1-0 voor Bayern staat het inmiddels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
Ik hoop wel dat de man van glas, Robben, het glas heel laat als hij in mag vallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

BaszCore schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 16:41:
Ik hoop wel dat de man van glas, Robben, het glas heel laat als hij in mag vallen..
Denk dat ie eerder zn arm breekt dan dat ie door het glas heengaat ;) Hoop dat ie fit blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
tweaker2010 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 16:48:
Denk dat ie eerder zn arm breekt dan dat ie door het glas heengaat ;) Hoop dat ie fit blijft.
Hahaha, flauw 8)7 Als je het over de duivel hebt, komt ie!
Zou mooi zijn als hij fit blijft inderdaad, zouden we veel aan kunnen hebben een Robben in vorm ook met zicht op het WK, wel een tikkeltje minder ego dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
oioioi, wat een misser van Dzeko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Napo schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 17:52:
oioioi, wat een misser van Dzeko.
Nogal ja :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

Oef barca verloren. En hoe heb alleen 2e helft gezien. Pique kreeg rood. Maar barca geen enkele doelpoging gehad 2e helft en verspilde zovaak de bal absurd. En tegenstander zat er echt bovenop en 3 goal is ook echt heel mooi. Dit motiveert real vast wel. Kampioenschap ia nog lang niet beslist.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Ondanks dat dit een dramatische tweede helft was, lijkt het me niet dat nu de inhaalrace is ingezet voor Real en dat ze over twee maanden weer zij aan zij staan. Feitelijk is het kampioenschap niet beslist nee, maar Real gooit nu toch alles op de beker en CL, die laten de competitie links liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
Degene die nu nog gelooft dat Real kampioen wordt, die kan beter even de uitslagen van Real bekijken van dit seizoen en wat meer wedstrijden van Real kijken. Het is onbegrijpelijk dat een club met zoveel kwaliteit zo slecht kan spelen. De onrust zal ongetwijfeld ook mee spelen maar dan nog is het beschamend wat er daar in Madrid gebeurd.. Maar officieel is het niet beslist maar als we met een realistisch beeld kijken is het natuurlijk al duidelijk dat de titel naar Barcelona gaat als er zich geen hele gekke fratsen voordoen. Overigens is het pas de eerste competitie nederlaag dit seizoen van Barca.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij gelooft geen enkele (realistische) Madrid fan nog in de titel. Ik geloof er in ieder geval niet meer in, er zit iets fundamenteel fout tussen Mourinho en (een deel van) de spelersgroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ik zeg alleen het is nog niet gespeeld. Wie weet krijgt barca nu een reeks zoals real had. En wint real alles of bijna alles. Je weet het nooit. Barca was echt heel slecht wat ik gezien heb. Dus misschien houd dit aan. We gaan het zien.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kwam op de BBC site nog interessant artikel tegen, over Michael Johnson, wie kent hem nog? Ik herinner me hem nog wel toen die net doorbrak. Bizar hoe het toch kan lopen...
Dietmar Hamann had never been so certain that a young player would become a star.
"He was a fine passer with vision and an eye for goal," the German remembers of his Manchester City midfield partner Michael Johnson. "But what really marked him out was this innate understanding of the game. I had never seen that before in such a young player."

Not bad when you consider that Hamann, a Champions League winner and World Cup finalist, had previously played alongside an emerging Steven Gerrard at Liverpool. Hamann had forgotten two things that would be crucial to Johnson's progress, however - luck with injuries and the ability to deal with the pitfalls of life as a professional footballer. Sadly, Johnson came up short on both counts.

City have revealed they released the central midfielder earlier this month, at the age of just 24. The announcement had been prompted by the emergence of a picture on Twitter, taken in a Manchester takeaway, showing a bloated and barely recognisable Johnson.

The story illustrates how precarious the life of a professional footballer can be. Stuart Pearce, who gave the player debuts for City and England's Under-21s, believes the story serves as "a stark lesson" for all footballers. "Until you have gone through the whole system and absolutely maximised your potential, it is very important to treat every game as preciously as you can," Pearce told BBC Sport.

Johnson was born in Urmston, south Manchester, in 1988, and signed schoolboy forms with Everton at the age of 12. After a brief spell on loan at Dutch side Feyenoord, he joined City in 2002 and emerged as the outstanding talent in an academy side full of outstanding talents, including Daniel Sturridge, Micah Richards, Joey Barton and Stephen Ireland. He made his first-team debut in October 2006, impressing in a 4-0 Premier League win over Wigan, and played a further five first-team games that season.

But he really came to the fore the following season, under former England boss Sven-Goran Eriksson, who had replaced Pearce as manager at City. "Michael played a lot and was a key part of my team," remembers Eriksson. "He really was excellent and everyone was sure he would be the next big star for England." City had a resurgent season, beating Manchester United home and away and spending most of the first half of the season in the Premier League's top three.

A central midfield comprising the hugely experienced Hamann and youthful Johnson was a key part of the team's success, and the duo got on well on and off the pitch. "Michael was a cracking lad and I suppose I took him under my wing," Hamann says. "He was quiet, but always behaved in the right way and the right manner and was a great team player." Johnson might have been quiet, but he made a big impression on the pitch. "I always say a special midfielder needs to have the main attributes - passing ability, a good engine, strong tackle, vision, intelligence - and to be absolutely outstanding with one of them," Hamann adds. "I can honestly say Michael was outstanding in all these areas. The player he reminded me of was Michael Ballack [whom Hamann played alongside for Germany], because of his all-round ability, but also because he was so economical with his game.

"Most teenage midfielders charge around and don't understand the need to economise effort, be disciplined and adapt according to the circumstances of the game. "For example, Stevie [Gerrard] had tremendous technical and athletic gifts, but when he first came through at Liverpool, his understanding of the game wasn't what it could have been. He would admit that himself.

So far, so good. But then Johnson's startling progress was abruptly halted by injuries. He had a double hernia operation in 2007 and was troubled by a persistent groin problem throughout that season. It meant he played only eight matches for City in 2008-09, and two in 2009-10. Several times he worked hard to return to fitness, only to break down again, sometimes with a completely different injury.

Mark Bowen, assistant to manager Mark Hughes at City from June 2008 to December 2009, remembers: "There was a point when Michael was back in the squad after injury, training very well, and there were high hopes for him. "Then he did his cruciate ligament in a training game - just went down like someone had shot him. It was a freak accident and again it curtailed his career."

Johnson last played for City in October 2009, scoring in a 5-1 League Cup win over Scunthorpe. A season-long loan at Leicester followed in 2011, under his old mentor Eriksson, but it finished in January 2012, again because of injuries. "I think injuries have underpinned everything that has been a problem to Michael," says Pearce. Last year, the 24-year-old was prosecuted twice for drink-driving, leading to a three-year ban and £5,500 fine.

Following news of his release by City, Johnson revealed he had experienced mental health problems and spent time in The Priory Clinic, and asked to be "left to live the rest of my life". Hamann has tried to make contact with Johnson and is reluctant to speculate on the cause of his problems, but is convinced injuries have played a part. "I know how disheartening it is to return to action after a long time out, only to break down again," he says. "And I know it's lonely to be on the sidelines and not involved in training, and the banter that goes with it. "Then there was the frustration of not being able to live up to his great potential, and all those predictions of greatness." Hamann still hopes, perhaps forlornly, that he will see Johnson play professional football again. "You never know, if he gets his life back on track, he could still have a fine career," he says. "He is only 24 and has such incredible talent that I'd hate to think we won't see him play again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
v8power67 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 20:18:
Ik zeg alleen het is nog niet gespeeld. Wie weet krijgt barca nu een reeks zoals real had. En wint real alles of bijna alles. Je weet het nooit. Barca was echt heel slecht wat ik gezien heb. Dus misschien houd dit aan. We gaan het zien.
Eerste helft was Barca wel redelijk, stonden ze ook verdiend voor met 1-2.
Van de week tegen Malaga waren ze er ook niet helemaal bij, maar vorig weekend hebben ze werkelijk Malaga alle hoeken en lijnen van het veld laten zien.
maar Real heeft inderdaad ergens een probleem zitten in de groep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

v8power67 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 20:18:
Zou tijd worden, dat maakt de Spaanse competitie tenminste weer spannend. Vond het de saaiste competitie in jaren zo. Het zou mooi zijn als Atletico weer wat punten in kan lopen. Go Falcao! :)
Pagina: 1 ... 7 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.