Haha inderdaad! Mijn gymleraar is daar laatst geweest en hij vond het ook echt geweldig.
Ik zat dus op een ''normale'' tribune en daar schreeuwde ze en deden ze van alles. Ook was het mooi om te zien dat de harde kern heel hard ging schreeuwen naar onze tribune en die schreeuwde weer terug, dat doen ze blijkbaar altijd daar in gladbach, maar het mooie was ook nog dat een tribune niet mee deed schreeuwen, dus als ik dat nog had meegemaakt, dan was het helemaal mooi geweest.
Een paar kennissen zitten altijd bij de harde kern en ik ben zelf Bayern fan, maar er liep een steward met alleen maar een rode sjaal en die werd al helemaal uitgescholden, omdat ze dachten dat het een Bayern fan was haha.
In Nederland is het allemaal zo saai en ook al snap je soms niet wat ze zeggen daar in Duitsland, het blijft gewoon geweldig.
@Kaap
Nederlands voetbal vind ik om van te janken en Duits voetbal is inderdaad erg leuk om naar te kijken.
Ik moet eerlijk gezegd ook helemaal niks van Nederlands voetbal hebben, maar dat zul je wel aan m,n foto gezien hebben...
[
Voor 6% gewijzigd door
Mosin op 21-01-2013 17:07
]