[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 25 Laatste
Acties:
  • 60.948 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-06 21:18

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:06:
[...]
Torres is einde oefening. Benitez melde dat Torres geaccepteerd heeft dat hij vaker als reserve zal spelen. Die zal willen vertrekken dus. Althans, lijkt mij niet dat je op die leeftijd bereid bent op de bank plaats te nemen.
Ik denk dat het wel meevalt. Vroeger was de concurrentie met Drogba en Anelka een stuk heviger voorin.
Benitez werkt met een rotatiesysteem, maar dat betekent niet dat Torres niet meer aan spelen toekomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

King Nothing schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:36:
Balotelli weer eens lekker bezig, vechten met Mancini op de training :')

http://www.skylines.io/search?q=Balotelli
Ik heb het idee, afgaande op de foto's, dat Mancini zich agressiever opstelde. Balotelli zal vast wel wat verkeerd hebben gedaan, maar volgens mij zit Mancini hier het meest fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Je kan aan Balotelli niet zien of hij agressief is of niet :9

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Anoniem: 105012 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:44:
[...]

Ik heb het idee, afgaande op de foto's, dat Mancini zich agressiever opstelde. Balotelli zal vast wel wat verkeerd hebben gedaan, maar volgens mij zit Mancini hier het meest fout.
Hij had Sinclair hard getackled op de training, nog grappiger is dat onze beste vriend Zlatan heel recent nog City advies had gegeven over Mario. Dit was denk ik de limit, maar die twee komen vast en zeker wel weer bij. :+

http://www.dailymail.co.u...ario-Balotelli-loved.html

''Mancini reacted furiously following a tackle from Balotelli on a team-mate said to be Scott Sinclair, once again putting the Italian's future at the club in doubt.
One onlooker told Sky Sports News: 'Mancini ran at him - he was furious,' said the onlooker. 'He grabbed hold of him and appeared to try and throw him on the floor.
'It looked like Mario was too strong and he couldn't get him down. Then all the coaches ran in to separate them but Mancini was having none of it. He kept trying to break free and have a go at him again.'
After the incident, Balotelli drove off in his camouflage Bentley GT. He has a history of irritating his manager, leading to much speculation he will be sold.
When Balotelli was sent off against Arsenal last season, his furious manager intimated that it was the end of the line for the striker.

Read more: http://www.dailymail.co.u...-fight.html#ixzz2Gvbj9Sm5
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook''

http://www.dailymail.co.u...raining-ground-fight.html
Afbeeldingslocatie: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/01/03/article-0-16BCC66C000005DC-328_306x423.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:21

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Zegt genoeg over de club dat ze zo'n debiel (Mancini & Balotelli) gewoon rond laten lopen. Echt ongelofelijk dat dit gezeik met hem al zo lang aan de gang is en niemand er iets aan doet.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Die kerel heeft kei veel potentie, alleen waarom doet hij dit? Vorig jaar Song bijna kapot gemaakt om niks en ga zo verder. Hij is een aardige vent, maar zo schiet het niet meer op. Als dit zijn karakter is, dan moet hij naar een lagere club, simpel. Sterker nog, niemand wil een speler die niet gedisciplineerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Blijkbaar City dus wel, want a) het was al bekend vóór hij naar City ging dat hij niet spoorde en b) wat hij ook doet, City blijkt niet in te zien dat er geen land te bezeilen is met die gast. Ook Mancini komt steeds zwakker en ongeloofwaardiger over, het ene moment zegt hij hem nooit meer op te stellen, een week later is het weer zijn beste vriend. Echt.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Angeloonie schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 17:10:
Blijkbaar City dus wel, want a) het was al bekend vóór hij naar City ging dat hij niet spoorde en b) wat hij ook doet, City blijkt niet in te zien dat er geen land te bezeilen is met die gast. Ook Mancini komt steeds zwakker en ongeloofwaardiger over, het ene moment zegt hij hem nooit meer op te stellen, een week later is het weer zijn beste vriend. Echt.. :F
Tja Mancini heeft hem gehaald, misschien is Mancini er immidels ook achter dat het niet goed komt maar wil hij niet toegeven dat hij gewoon een foute beslissing heeft genomen, als hij een speler die hij heeft gehaald niet gebruikt dan is dat behoorlijk gezichtsverlies voor hem, goede coaches maken nooit foutjes, daar weet van Gaal alles van. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Balotelli ziet Mancini ook als zijn 2e vader en Mancini als zijn 2e zoon, die twee zullen altijd een band hebben ongeacht wat er aan de hand is. Zonder Mancini kwam Balotelli niet eens naar Engeland.

Er moet een strenger beleid komen bij City klaar, hij heeft het al voor elkaar gekregen om weinig te spelen, maar een keer houdt het gewoon op. Zoveel kansen mag je niet krijgen in de voetbalwereld. Kijk Zlatan, hij is ook geen lieverdje, maar hij krijgt het gewoon voor elkaar om zich in te houden tijdens het spelen. Soms wat uitschieters, maar oke. Ik gun die kerel succes, maar nogmaals, een keer houdt het gewoon op, simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
iPodKiller schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 17:17:
Balotelli ziet Mancini ook als zijn 2e vader en Mancini als zijn 2e zoon, die twee zullen altijd een band hebben ongeacht wat er aan de hand is. Zonder Mancini kwam Balotelli niet eens naar Engeland.

Er moet een strenger beleid komen bij City klaar, hij heeft het al voor elkaar gekregen om weinig te spelen, maar een keer houdt het gewoon op. Zoveel kansen mag je niet krijgen in de voetbalwereld. Kijk Zlatan, hij is ook geen lieverdje, maar hij krijgt het gewoon voor elkaar om zich in te houden tijdens het spelen. Soms wat uitschieters, maar oke. Ik gun die kerel succes, maar nogmaals, een keer houdt het gewoon op, simpel.
Dat is allemaal leuk en aardig maar ik denk niet dat een hogere boete Balotelli afschrikt hoor, die doet wat hij wil, zo simpel als dat.

Hij vertrekt ooit bij Manchester City, die gast is te lastig om ooit zijn potentieel te halen, soms tref je die gasten, hij kan alleen zichzelf de schuld geven daaraan, niet dat hij dat doet uiteraard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Angeloonie schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 17:10:
Blijkbaar City dus wel, want a) het was al bekend vóór hij naar City ging dat hij niet spoorde en b) wat hij ook doet, City blijkt niet in te zien dat er geen land te bezeilen is met die gast.
Alle verhalen die er tot nu toe naar buiten komen over dit incident wijzen toch echt naar Mancini als schuldige. Ja, Balotelli maakte kennelijk een lompe tackle op een teamgenoot, maar hij zal vast niet de eerste speler ooit zijn die dat heeft gedaan. Vervolgens komt Mancini naar hem toe rennen, pakt hij hem vast bij zijn hesje en probeert hem op de grond te gooien! En wie krijgt er uiteindelijk de schuld van? Balotelli :F. Dat Balotelli zich zo nu en dan ook als een dolle stier gedraagt betekent niet dat hij altijd de schuldige is. Mancini zit hier fout.
Ook Mancini komt steeds zwakker en ongeloofwaardiger over, het ene moment zegt hij hem nooit meer op te stellen, een week later is het weer zijn beste vriend. Echt.. :F
Mee eens, maar niet alleen in de saga rond Balotelli. Mancini komt simpelweg niet geloofwaardig meer over. Het is tijd voor City om een andere coach aan te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

'Vriendschappelijk' partijtje tussen AC Milan en een vierdeklasser... Vraag me af waarom ze dat niet doen wanneer het écht om de knikkers gaat.

http://www.sporza.be/permalink/1.1517498

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Anoniem: 105012 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 18:10:

Mee eens, maar niet alleen in de saga rond Balotelli. Mancini komt simpelweg niet geloofwaardig meer over. Het is tijd voor City om een andere coach aan te stellen.
Grapje zeker? Mancini heeft zijn contract verlengt bij City dus om hem te ontslaan moet er een mega bedrag aan hem betaald worden.

Niet dat ik het er compleet mee oneens ben maar blijkbaar wilde Manchester City hem langer als coach dus moeten ze ook maar op de blaren zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Anoniem: 105012 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 18:10:
[...]

Alle verhalen die er tot nu toe naar buiten komen over dit incident wijzen toch echt naar Mancini als schuldige. Ja, Balotelli maakte kennelijk een lompe tackle op een teamgenoot, maar hij zal vast niet de eerste speler ooit zijn die dat heeft gedaan. Vervolgens komt Mancini naar hem toe rennen, pakt hij hem vast bij zijn hesje en probeert hem op de grond te gooien! En wie krijgt er uiteindelijk de schuld van? Balotelli :F. Dat Balotelli zich zo nu en dan ook als een dolle stier gedraagt betekent niet dat hij altijd de schuldige is. Mancini zit hier fout.
Had het daar in het algemeen niet over dit incident maar alles. En er zal echt wel een aanleiding zijn geweest door Balotelli voor het incidentje vandaag (tacklen en een "I don't care" reactie oid.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:42
Jeej, de Primera Division begint weer en er wordt vanavond afgetrapt met Zaragoza – Betis Sevilla.

Morgen de Catalaanse derby Barca - Espanyol en zondag Real Madrid - Real Sociedad.

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:46
Zijn er ook mensen die Duist voetbal geweldig vinden :P?
Ik was laatst bij Borussia Monchen Gladbach een wedstrijd gaan kijken en ik moet zeggen dat geen een Nederlandse club bij de sfeer in dat stadion kwam. Als je een keer in Duitsland een wedstrijd kan gaan kijken, dan moet je dat zeker doen!

@Coltrui
Haha dat klopt inderdaad, maar ik heb ook spelers door het lint zien gaan in grote wedstrijden. Kijk maar eens op youtube als je het nog niet gezien hebt. Ik snap dat die spelers er gek van worden, maar als ik eraan zou denken hoeveel geld je zou krijgen...

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Coltrui schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 18:12:
'Vriendschappelijk' partijtje tussen AC Milan en een vierdeklasser... Vraag me af waarom ze dat niet doen wanneer het écht om de knikkers gaat.

http://www.sporza.be/permalink/1.1517498
Money talks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mosin schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:03:
Ik was laatst bij Borussia Monchen Gladbach een wedstrijd gaan kijken en ik moet zeggen dat geen een Nederlandse club bij de sfeer in dat stadion kwam. Als je een keer in Duitsland een wedstrijd kan gaan kijken, dan moet je dat zeker doen!
Jazeker! Dortmund heeft een geweldig stadion en wat een publiek! Duitsers zijn helemaal gek van voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:50
Ik volg voornamelijk Engels maar ook Duits voetbal. Duits voetbal is de laatste jaren echt op een hoog niveau. Leuk om naar te kijken. Beter dan Nederlands voetbal imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
http://www.vi.nl/nieuws/2...ue-veld-weer-verlaten.htm

Dit is erg dom om te zeggen van Boateng, dit is in principe olie op het vuur gooien want je kan er geld op zetten dat als het om echte competieve wedstrijden gaat dat er 'supporters' zijn die denken dat als je maar hard genoeg sta te bleren dat Boateng van het veld gaat en zijn team meeneemt.

Je tegenstander wegpesten en de punten krijgen voor opgave...tja niet echt slim lijkt me.

Boateng moet zich concentreren op het voetbal, er zijn andere mensen verantwoordelijk voor de sfeer in het stadion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
tweaker2010 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 14:08:
[...]

Jazeker! Dortmund heeft een geweldig stadion en wat een publiek! Duitsers zijn helemaal gek van voetbal.
Haha inderdaad! Mijn gymleraar is daar laatst geweest en hij vond het ook echt geweldig.
Ik zat dus op een ''normale'' tribune en daar schreeuwde ze en deden ze van alles. Ook was het mooi om te zien dat de harde kern heel hard ging schreeuwen naar onze tribune en die schreeuwde weer terug, dat doen ze blijkbaar altijd daar in gladbach, maar het mooie was ook nog dat een tribune niet mee deed schreeuwen, dus als ik dat nog had meegemaakt, dan was het helemaal mooi geweest.
Een paar kennissen zitten altijd bij de harde kern en ik ben zelf Bayern fan, maar er liep een steward met alleen maar een rode sjaal en die werd al helemaal uitgescholden, omdat ze dachten dat het een Bayern fan was haha.
In Nederland is het allemaal zo saai en ook al snap je soms niet wat ze zeggen daar in Duitsland, het blijft gewoon geweldig.

@Kaap
Nederlands voetbal vind ik om van te janken en Duits voetbal is inderdaad erg leuk om naar te kijken.
Ik moet eerlijk gezegd ook helemaal niks van Nederlands voetbal hebben, maar dat zul je wel aan m,n foto gezien hebben...

[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 21-01-2013 17:07 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Ben twee keer bij Dortmund geweest. Je weet niet wat je meemaakt qua sfeer. Erg indrukwekkend inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mosin schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 02:13:
[...]
@Kaap
Ik moet eerlijk gezegd ook helemaal niks van Nederlands voetbal hebben
Idem. Wordt me door veel bekenden ook wel eens verweten. Ze snappen het niet dat je niet voor een Nederlandse club bent. Soort verraad ook ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 05:35:
[...]

Ben twee keer bij Dortmund geweest. Je weet niet wat je meemaakt qua sfeer. Erg indrukwekkend inderdaad!
Ja precies. Mocht ik ook een keer naar Dortmund kunnen, dan ga ik daar zeker heen. Het is wel jammer dat als je naar München moet, dat je daar echt 7/8 uur op gaat rijden (Als het goed is...) en Dortmund is maar iets van 2 uur.

@Kaap
Ik heb nog van niemand wat gehoord, alleen een kennis van me blijft altijd zeggen, pas wel op he :P
En over verraad, heb ik ook al eens te horen gekregen, maarja wat geef ik erom.

[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 05-01-2013 11:18 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Twee goals voor Demba Ba bij zijn debuut! Goed begin. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Verrassend, Newcastle ist raus!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Quad schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 18:25:
Verrassend, Newcastle ist raus!
Die wedstrijd werd op ITV uitgezonden en ik heb stukken gekeken. Newcastle was niet sterk, Brighton wilde het meer, en men moet niet vergeten dat Brighton geen zwak team is, het doet het goed in de Championship. Newcastle had pech met de rode kaart (2x geel) van Ameobi, dat was imo niet terecht, beide gele kaarten werden wel heel makkelijk gegeven.

Nu zenden ze West Ham - ManU uit.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ben die aan het kijken op eredivisie live, west Ham is echt een harkende ploeg, wel leuk dat Joe Cole een basisplaats krijgt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Damn, wat is die Van Persie dodelijk. Het is onverdiend, West Ham had horen te winnen, maar een perfecte pass van Giggs en perfecte balbehandeling van Van Persie. Toch nog 2-2.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Anoniem: 105012 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 17:23:
Twee goals voor Demba Ba bij zijn debuut! Goed begin. *O*
Kan me vaag herinneren dat iemand hier Ba een slechte aankoop vond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

gambieter schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 20:07:
Damn, wat is die Van Persie dodelijk. Het is onverdiend, West Ham had horen te winnen, maar een perfecte pass van Giggs en perfecte balbehandeling van Van Persie. Toch nog 2-2.
Die pass... Fenomenaal! En die Giggs is bijna 40 en dan dit.. *O*
Afronding is dan ook wel erg knap, Ferguson had ook wel een wtf moment volgens mij. :p

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Lekker, Inter krijgt de deksel weer op de neus, 3-0 achter tegen Udinese, wordt het 4e verlies in de laatste 4 uitwedstrijden.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:55
Denk ik dat Mourinho eindelijk verstandig is geworden en gewoon Casillas opstelt, blijk Adan een rode kaart te hebben gehad.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Heb geen beelden gezien maar lijkt doorgestoken kaart? Misschien dat Adan op aandringen van ploeggenoten expres een kaart moet pakken :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op zondag 06 januari 2013 @ 14:06:
Lekker, Inter krijgt de deksel weer op de neus, 3-0 achter tegen Udinese, wordt het 4e verlies in de laatste 4 uitwedstrijden.
Idd. Dat middenveld van Inter is (zonder Sneijder) ook niet meer wat het geweest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Sierd de Vos over Hiphop Pinto: Pokkeherrie _O-

[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 06-01-2013 20:48 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Quad schreef op zondag 06 januari 2013 @ 20:48:
Sierd de Vos over Hiphop Pinto: Pokkeherrie _O-
Schitterend he :) die Sierd weet echt bizar veel over Barca en spelers. Nu Athletico...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Al is er een bagger wedstrijd op TV, Sierd weet het altijd wel leuk te maken :D.
Straks inderdaad Athletico, kijken of dat wat wordt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Geen Falcao, maakt het juist stuk minder boeiend :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Quad schreef op zondag 06 januari 2013 @ 17:49:
Heb geen beelden gezien maar lijkt doorgestoken kaart? Misschien dat Adan op aandringen van ploeggenoten expres een kaart moet pakken :)
Maak je een grapje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Helaas wel :+
Hoe kom je erbij om Cassillas buiten de basis te houden.. :'(

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Is er nou eigenlijk bekend waarom hij Casillas niet opstelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Omdat hij ontslagen wil worden en zo ~20 miljoen kan pakken. Want ik verdenk hem eerder van dit soort praktijken dan dat hij gewoon niet weet wat die doet.

[ Voor 44% gewijzigd door MrVegeta op 06-01-2013 21:48 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:55
MrVegeta schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:47:
Omdat hij ontslagen wil worden en zo ~20 miljoen kan pakken. Want ik verdenk hem eerder van dit soort praktijken dan dat hij gewoon niet weet wat die doet.
mjah, er klopt iets niet bij real madrid de laatste paar maanden. Maar om Casillas daarvoor te slachtofferen :X |:(

Heb voornamelijk het gevoel dat de scherpte achterin ontbreekt en ze het zich daardoor vaak voor zichzelf te moeilijk maken. Heb vandaag overigens helaas de tweede helft niet kunnen zien :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:25:
Is er nou eigenlijk bekend waarom hij Casillas niet opstelt?
Waarschijnlijk wil Mourinho laten voelen dat hij de baas is en er niemand zeker is van zijn plek (dus ook Casillas niet). Vooralsnog heeft het weinig effect want Casillas speelt volgende wedstrijd gewoon omdat Adan geschorst is. Casillas kreeg er gisteren trouwens 3 om de oren, dus zo geweldig keept ie momenteel niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik vond dat eerder aan de verdediging te wijten, alhoewel hij wel een zelfde soort fout maakte als Adan, die gelukkig voor hem naast ging.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Het spaans wereldelftal van 2012 is bekend gemaakt.
Wel erg opvallend alleen maar uit de spaanse competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Exocet schreef op maandag 07 januari 2013 @ 14:40:
Het spaans wereldelftal van 2012 is bekend gemaakt.
Wel erg opvallend alleen maar uit de spaanse competitie.
Tja, het begint voorspelbaar te worden. Jammer dat volgens 'kenners' de PL niets voorstelt. Ik zou Messi en consorten graag eens in Engeland aan de slag willen zien, het zal er alleen nooit van komen vrees ik. Kijk maar naar een spits als Fernando Torres. Ben ervan overtuigd dat Van Persie het bij Barca ook prima zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hoezo zit het hele team vol met Primera division spelers? Wtf? Niet eens Pirlo? 7(8)7 FIFA 7(8)7

En over de puskas award, Papiss Cisse had hem moeten krijgen,niet eens genomineerd :/ . Geluk of niet, gewoon ziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Lekker hoor, Aston Villa staat met 1-0 achter tegen Bradford City, een 4e klasse team :')
Hebben ze wel te danken aan de keeper van Bradford trouwens, die staat een partij te keepen!

[ Voor 34% gewijzigd door Quad op 08-01-2013 21:52 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ach, ze hebben Arsenal en Wigan er ook al uitgeknikkerd, dus zou wel cool zijn als ze nog verder komen :D Die club verdient hun jaarbudget x10 straks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ze staan nu 2-0 voor, dus zit er dik in dat ze de volgende ronde halen.
Als hun stadion elke wedstrijd zo vol is verdienen ze daar ook wel voldoende aan hoor, kleine 25 duizend aan capaciteit.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik moet toegeven dat ik wel een klein beetje leedvermaak heb mbt Aston Villa. Paul Lambert vond dat hij een stap omhoog maakte van Norwich naar Villa, en dat valt nogal tegen...

(en ik heb een Villa-supporterende collega die even niet over voetbal wil praten :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Niets is leuker dan een underdog die de grote favoriet verslaat. :)

Van mij mag Bradford ook de finale winnen, dat zou wat zijn zeg. :P

Goo Bradford. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Eerst nog de return op Villa park. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Ach ja inderdaad. :P ze hebben wel een redelijke marge nu.

Zou het niet geweldig zijn als Bradford in de finale Chelsea ( wat ik verwacht ) helemaal zoek speelt?, dan ga ik denk ik helemaal stuk. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Tweaking Art op 08-01-2013 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Tweaking Art schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 22:53:
Ach ja inderdaad. :P ze hebben wel een redelijke marge nu.

Zou het niet geweldig zijn als Bradford in de finale Chelsea ( wat ik verwacht ) helemaal zoek speelt?, dan ga ik denk ik helemaal stuk. :P
Hmm Chelsea in finales :? Iets met park ze bus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Kaap schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 06:29:
[...]

Hmm Chelsea in finales :? Iets met park ze bus :+
Dat is tevens de reden waarom er geen enkele verdediger van de CL-winnaar in het FIFA-elftal van het jaar zat: dan waren er meteen 10 spelers ingevuld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Angeloonie schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:02:
[...]
Dat is tevens de reden waarom er geen enkele verdediger van de CL-winnaar in het FIFA-elftal van het jaar zat: dan waren er meteen 10 spelers ingevuld. :P
Drogba had er van mij wel in gemogen, wat een beest van een aanvaller. Echt een topspits! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.vi.nl/nieuws/233940/Huntelaar-mag-in-zomer-voor-vijftien-miljoen-vertrekken.htm
Opvallend, waarom tekent ie dan nog bij als ie toch zo graag wil vertrekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Meer poen en toch een kans houden op een transfer. :)

Of hij die kans op een betere club dan schalke krijgt betwijfel ik, misschien zijn clubs zoals Schalke zijn top, dat is geen schande. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Gewoon een clausule in zijn contract, als er een club komt die 15 miljoen bied, mag het praten met Huntelaar.
Goede zet alleen denk niet dat een club dat wil betalen. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:56

Vos

AFCA

Waar lees jij dat hij graag wil vertrekken? Hij houdt gewoon een optie open.

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 09-01-2013 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Swansea City blijft lekker bezig, 0-2 gewonnen bij Chelsea. Hoe lang zouden ze Michu nog kunnen houden?

Zou een mooie finale zijn, Bradford-Swansea ipv Chelsea-Villa :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 21:08:
[...]
Waar lees jij dat hij graag wil vertrekken? Hij houdt gewoon een optie open.
Nou ja, Huntelaar kon deze winter voor aanmerkelijk minder dan die 15 miljoen vertrekken, dan had hij uit meer clubs kunnen kiezen. Ik vind het nogal een vreemde clausule en zeker als je net je contract verlengd hebt.
Internazionale heeft een bod van Galatasaray voor Wesley Sneijder geaccepteerd. Dat meldt Inter-preses Massimo Moratti woensdagavond tegen Sky Italia. 'Het hangt nu helemaal van Wesley af.
Inter heeft het bod op Sneijder dus geaccepteerd, ik hoop toch zo dat het niet doorgaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:43

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Huntelaar zit er waarschijnlijk prima, anders tekent hij niet bij tenzij dit een flink hoger salaris betekent. Hij houdt echter wel de optie open voor als er een droomclub (lees: écht grote club met geld) komt dat er een uitweg is. Dat zie je toch in heel veel contracten tegenwoordig? Niet vreemd imo.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 00:25:
[...]

Nou ja, Huntelaar kon deze winter voor aanmerkelijk minder dan die 15 miljoen vertrekken, dan had hij uit meer clubs kunnen kiezen. Ik vind het nogal een vreemde clausule en zeker als je net je contract verlengd hebt.

[...]
Als hij niet had verlengt dan hij uit nog meer clubs kunnen kiezen deze zomer én nog een flinke zak tekengeld kunnen vangen. En daar heeft hij niet voor gekozen, dus zo graag wil hij niet weg lijkt me.

Met de verlenging van zijn contract is hij weer duurder geworden, dus vandaar de clausule. Mocht het bij Schalke nu compleet mislopen en hij wil weg...dan is de clausule er nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:16
Gonadan schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 08:43:
Huntelaar zit er waarschijnlijk prima, anders tekent hij niet bij tenzij dit een flink hoger salaris betekent. Hij houdt echter wel de optie open voor als er een droomclub (lees: écht grote club met geld) komt dat er een uitweg is. Dat zie je toch in heel veel contracten tegenwoordig? Niet vreemd imo.
Zelfde als Vlaar. Op deze manier zorgt club ervoor dat de speler wat langer blijft en in ieder geval niet gratis vertrekt, en de speler houdt een zekere flexibiliteit.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Ik denk dat er heel veel frustratie zit bij Huntelaar (geen basisplaats in Oranje, mislukt bij grote clubs) maar dat hij nog steeds denkt ie de absolute top kan halen, wat natuurlijk niet zo is want hij is gewoon geen absolute top, anders had nu wel bij een grote club gespeeld. En Van Gaal kan wel zeggen dat het "de beste spits in de zestien is" maar dat is ook niet zo natuurlijk. Het is een goede voetballer, maar meer ook niet. Hij heeft niks uitzonderlijks om zich te onderscheiden en bij een grote club te spelen. Hij is inmiddels ook 29 en nooit bij een grote club gespeeld, dus dat zegt ook wat, maar dat moet ie wel beseffen.

Voetballers overschatten zichzelf heel vaak, maar moeten gewoon realistisch blijven en bewust zijn van hun kwaliteiten. Ik kan ook een balletje trappen en ben redelijk snel, maar ik weet gewoon van mezelf dat ik nooit 3de of 2de klasse aankan dus ik ga het niet eens proberen, maar je moet wel weten waar je staat. Je moet bewust zijn van je kunnen en dat ook accepteren en niet denken dat je Messi of Ronaldo bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

chim0 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:50:
Ik denk dat er heel veel frustratie zit bij Huntelaar (geen basisplaats in Oranje, mislukt bij grote clubs) maar dat hij nog steeds denkt ie de absolute top kan halen, wat natuurlijk niet zo is want hij is gewoon geen absolute top, anders had nu wel bij een grote club gespeeld. En Van Gaal kan wel zeggen dat het "de beste spits in de zestien is" maar dat is ook niet zo natuurlijk. Het is een goede voetballer, maar meer ook niet. Hij heeft niks uitzonderlijks om zich te onderscheiden en bij een grote te spelen. Hij is inmiddels ook 29 en nooit bij een grote club gespeeld, dus dat zegt ook wat, maar dat moet ie wel beseffen.
Pardon? Niet bij een grote club gespeeld zegt ie? Huntelaar heeft oa bij Real Madrid en AC Milan gespeeld, dat ie daar geen eerlijke kans heeft gehad, is een ander verhaal. Huntelaar had in zijn tijd bij Real een beter doelpunten gemiddelde dan Benzema. Hij is een echte afmaker. Check zijn statistieken in oranje maar eens...

Huntelaar 34 goals in 59 wedstrijden tegenover Messi 31 goals in 75 wedstrijden. Wie is nu de beste spits? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik denk dat er heel veel frustratie zit bij Huntelaar (geen basisplaats in Oranje, mislukt bij grote clubs) maar dat hij nog steeds denkt ie de absolute top kan halen, wat natuurlijk niet zo is want hij is gewoon geen absolute top, anders had nu wel bij een grote club gespeeld. En Van Gaal kan wel zeggen dat het "de beste spits in de zestien is" maar dat is ook niet zo natuurlijk. Het is een goede voetballer, maar meer ook niet. Hij heeft niks uitzonderlijks om zich te onderscheiden en bij een grote te spelen. Hij is inmiddels ook 29 en nooit bij een grote club gespeeld, dus dat zegt ook wat, maar dat moet ie wel beseffen.

Voetballers overschatten zichzelf heel vaak, maar moeten gewoon realistisch blijven en bewust zijn van hun kwaliteiten. Ik kan ook een balletje trappen en ben redelijk snel, maar ik weet gewoon van mezelf dat ik nooit 3de of 2de klasse aankan dus ik ga het niet eens proberen, maar je moet wel weten waar je staat. Je moet bewust zijn van je kunnen en dat ook accepteren en niet denken dat je Messi of Ronaldo bent.
O wacht, Real Madrid en AC Milan zijn natuurlijk geen Grote Clubs.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
tweaker2010 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:05:
[...]

Pardon? Niet bij een grote club gespeeld zegt ie? Huntelaar heeft oa bij Real Madrid en AC Milan gespeeld, dat ie daar geen eerlijke kans heeft gehad, is een ander verhaal. Huntelaar had in zijn tijd bij Real een beter doelpunten gemiddelde dan Benzema. Hij is een echte afmaker. Check zijn statistieken in oranje maar eens...

Huntelaar 34 goals in 59 wedstrijden tegenover Messi 31 goals in 75 wedstrijden. Wie is nu de beste spits? ;)
Huntelaar liep bij Real bijna 1 op 2. 8 goals in 20 wedstrijden. Maar daar zaten heel wat invalbeurten bij. Gewoon een prima gemiddelde voor een spits.
Ik denk dat er heel veel frustratie zit bij Huntelaar (geen basisplaats in Oranje, mislukt bij grote clubs) maar dat hij nog steeds denkt ie de absolute top kan halen,

Je moet bewust zijn van je kunnen en dat ook accepteren en niet denken dat je Messi of Ronaldo bent.
Als er 1 nuchtere jongen rondloopt dan is het Huntelaar wel. Chim0, wat een bak onzin pleur je hier neer.

[ Voor 25% gewijzigd door JeroenNietDoen op 10-01-2013 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.ad.nl/ad/TransferTalk/article/2013/01/11/TT-Chelsea-biedt-Guardiola-22-miljoen-per-jaar
Roman Abramovich heeft er veel voor over om Pep Guardiola naar Londen te halen. De voormalig trainer van Barcelona kan bij Chelsea 18 miljoen pond (ruim 22 miljoen euro) per jaar verdienen, meldt Daily Express.
En weer een trainer (net als Villas Boas) die zich door het grote geld laat paaien en na een paar maanden aan de kant geschoven wordt. Waarom mag ie Benitez eigenlijk niet blijven? Hij heeft het net aardig op de rit nu, en moet straks alweer vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
tweaker2010 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:36:
[...]

En weer een trainer (net als Villas Boas) die zich door het grote geld laat paaien en na een paar maanden aan de kant geschoven wordt. Waarom mag ie Benitez eigenlijk niet blijven? Hij heeft het net aardig op de rit nu, en moet straks alweer vertrekken.
Dat Chelsea zoveel wil betalen betekent nog niet dat Guardiola dat aan gaat nemen. Zou mij niets verbazen als Guardiola niet naar Chelsea gaat.

Benitez is onhoudbaar. De fans accepteren hem nog steeds niet. Die kan gewoon niet blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:53:
[...]
Dat Chelsea zoveel wil betalen betekent nog niet dat Guardiola dat aan gaat nemen. Zou mij niets verbazen als Guardiola niet naar Chelsea gaat.

Benitez is onhoudbaar. De fans accepteren hem nog steeds niet. Die kan gewoon niet blijven.
Ik denk wel dat hij daar gaat tekenen. Chelsea is de enige topclub die momenteel 'vrij' is. Anders wordt het misschien AC Milan ofzo. En die fans accepteren een coach vanzelf als ie prijzen pakt, zo werkt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Liverpool heeft de leenperiode van Nuri Sahin beëindigd vanwege tegenvallende prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

En hij is terug bij BvB. Goede keuze.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Kaap schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:53:
[...]

Zou mij niets verbazen als Guardiola niet naar Chelsea gaat.
Er gaan ook geruchten dat ie terug gaat naar Barca.

En? Ben je klaar voor de nederlaag zondag? :P
Kaap schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 18:58:
Liverpool heeft de leenperiode van Nuri Sahin beëindigd vanwege tegenvallende prestaties.
Tja, is ook geen topper en zeker niet vergeleken met Oezil. Mislukt bij Real, mislukt bij Liverpool en nu weer terug bij BvB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
chim0 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 19:14:
[...]
En? Ben je klaar voor de nederlaag zondag? :P
Gelukkig zijn de echte City fans nadat hun club 44 jaar geen reet voorgesteld heeft niet zo arrogant en hoogmoedig :P

City kan zondag winnen, en ze kunnen net zo goed verliezen. Niks om je voor te schamen, net zoals dat City zich echt niet hoeft te schamen als ze verliezen. Chelsea en United wonnen maar hadden het ook moeilijk bij ons, en Spurs kregen helemaal op hun kloten. Dit is niet het Arsenal van vorig jaar.

[ Voor 37% gewijzigd door JeroenNietDoen op 11-01-2013 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 19:02:
En hij is terug bij BvB. Goede keuze.
Eindelijk, die gozer had nooit zo vroeg weg moeten gaan. Gelukkig zijn anderen als Gotze een stuk slimmer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
tweaker2010 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 22:47:
[...]

Eindelijk, die gozer had nooit zo vroeg weg moeten gaan. Gelukkig zijn anderen als Gotze een stuk slimmer.
Ik vraag me nog steeds af of en wanneer die Hummels ooit vertrekt. Vind ik zon goede verdediger, snap niet dat daar nog geen club voor gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-06 01:31
Kaap schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 23:17:
[...]

Ik vraag me nog steeds af of en wanneer die Hummels ooit vertrekt. Vind ik zon goede verdediger, snap niet dat daar nog geen club voor gegaan is.
Als Barcelona fan hoop ik echt dat, wanneer er een nieuwe verdediger wordt aangetrokken om Puyol te vervangen, dat dit dan Hummels wordt. Wát een verdediger, heerlijk! Kan echt met de absolute top mee op het moment. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

TB1989 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 23:23:
[...]
Als Barcelona fan hoop ik echt dat, wanneer er een nieuwe verdediger wordt aangetrokken om Puyol te vervangen, dat dit dan Hummels wordt. Wát een verdediger, heerlijk! Kan echt met de absolute top mee op het moment. _/-\o_
Liever niet. Barca is toch zo goed in talenten opleiden? Waarom dan een verdediger kopen? Doet me denken aan die dure miskoop Chygrynskiy. En Metzelder bij Real was trouwens ook geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Laat Hummels gewoon lekker in Duitsland blijven, Hij moet gewoon met Dortmund nog groter gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
iPodKiller schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 00:29:
Laat Hummels gewoon lekker in Duitsland blijven, Hij moet gewoon met Dortmund nog groter gaan worden.
Tja wat is dat he, met die duitse spelers. Zo apart dat die liefst in eigen land blijven. Ik vind dat wel een mooi iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06 17:33
Kaap schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 00:42:
[...]

Tja wat is dat he, met die duitse spelers. Zo apart dat die liefst in eigen land blijven. Ik vind dat wel een mooi iets :)
Kan me wel een reden voorstellen waarom er best wel veel goede Duitse talenten het liefst in eigen land blijven.
Het niveau is niet slecht en Dortmund is een club met Europees gezien veel potentie.
En ze zullen bij Dortmund denk ik echt niet slecht betaald worden.

Daarnaast heb je nog de mythe uit de 80/90s dat Duitsers in het buitenland altijd floppen (dit is iets dat onder oudere Duitsers leeft).
Maar dat is gewoon onzin aangezien er genoeg Duitse voetballers zijn die het zeer goed deden in het buitenland.
Ik denk zelf dat deze mythe gewoon ontstaan is doordat diverse Duitse voetballers al snel weer terug kwamen naar Duitsland in die periode.
En de reden dat ze snel weer terug kwamen is denk ik gewoon vanwege aanpassings problemen en taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 00:42:
[...]
Net als Italianen en Spanjaarden. Je ziet maar weinig topspelers uit die landen in andere competities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-06 01:31
tweaker2010 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 23:33:
[...]

Liever niet. Barca is toch zo goed in talenten opleiden? Waarom dan een verdediger kopen? Doet me denken aan die dure miskoop Chygrynskiy. En Metzelder bij Real was trouwens ook geen succes.
'Barca is toch zo goed in talenten opleiden?'... Kom op, dat gaat gewoon niet altijd lukken. Soms heb je een generatie waarbij alles mee zit, zie 2008-2012 ongeveer, en soms zit het tegen. Zelf vind ik op het moment de centrale verdedigers wel goed, maar Puyol gaat niet enorm lang meer mee en daarnaast hebben we alleen Pique en Mascherano (wat nog een verdedigende middenvelder van origine is) waar ik vertrouwen in zou hebben. Bartra is een leuk talent, maar zal voorlopig nog geen vaste speler zijn die er zomaar even in stapt. Kortom; je zult moeten blijven vernieuwen om mee te blijven doen aan de top. Mocht er dan een nieuwe verdediger komen hoop ik op Hummels, dat is alles dat ik zeg. Chygrinskiy was inderdaad een flop, Metzelder ook. Echter is Sergio Ramos een aankoop van Real Madrid die toch echt wel geslaagd is. Hoeft niet goed te gaan, maar ook zeker niet fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik denk 'Lekker! Engels voetbal vandaag!'

zijn alle wedstrijden tot dusver gewoon nog 0-0
QPR - Tottenham in 0-0 geeindigd en de rest van de wedstrijden is na bijna 25 minuten nog niet gescoord. -O-

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Eeej! QPR wel van de laatste plaats nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Je kan zeggen wat je wilt over vrouwen en buitenspel, maar de grensrechtster bij Stoke - Chelsea heeft nog geen foutje gemaakt!

Leek een penalty te worden voor Stoke City maar toch net buitenspel geconstateerd door haar, goed gezien!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

45' [0 - 1] J. Walters (o.g.)
63' [0 - 2] J. Walters (o.g.)

Haha wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
0-3, Chelsea in ieder geval ook zelf een doelpunt gescoord _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Jon Walters is proving to be a better centre-forward for Chelsea than Fernando Torres
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hopen dat Walters er nog 1 maakt voor zijn hattrick hihi wahaha mist pingel ook nog, wat een schlemiel...

Terry komt er zo in. Volgens mij zijn ze bij Chelsea blij dat ie weer in de selectie zat. Al die spelers constant checken waar hun vrouw zit :+

[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-01-2013 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Wordt weer een heerlijk zondagje!

14:30 Manchester United - Liverpool

17:00 Arsenal - Manchester City

20:45 Sampdoria - AC Milan

21:00 Malaga - Barcelona

oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Robin van Persie! 1-0 19e minuut.

^^ Zeker een fantastische middag, maar ik snap niet dat Sport1 Benfica - Porto als MOTD heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door Quad op 13-01-2013 14:50 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Quad schreef op zondag 13 januari 2013 @ 14:50:
^^ Zeker een fantastische middag, maar ik snap niet dat Sport1 Benfica - Porto als MOTD heeft.
Ja, ik hoorde reporter dat zeggen, en keek gelijk op van he? WTF lult die vent nou...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

160e (volgens mij) editie van United - Liverpool en dan dit niet als een MOTD bestempelen.. :'(

Maar ach, United creëert en domineert. Nu nog meer goals :)

PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 6 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.