I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wel gek, dat Engeland. Altijd net voor de winterstop spelen die gasten 3 wedstrijden in een week tijd.

Welke winterstop?chim0 schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 14:35:
Wel gek, dat Engeland. Altijd net voor de winterstop spelen die gasten 3 wedstrijden in een week tijd.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Die duurt daar maar 1 weekend, van 2 januari tot 12 januari wordt er niet gevoetbald in Engeland.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Aha, daarom speelt bijv. Arsenal op 6 januari en is er een FA-cup ronde op 5 januari. En niet te vergeten de League Cup halve finales op 8 & 9 januari.Quad schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 23:23:
[...]
Die duurt daar maar 1 weekend, van 2 januari tot 12 januari wordt er niet gevoetbald in Engeland.
Ergo: er is geen winterstop
[ Voor 21% gewijzigd door Angeloonie op 25-12-2012 23:32 ]
Dus inderdaad geen winterstop, lekker druk programma dus.
⏩ PVOutput☀️
Mijn aandacht gaat nu uit naar United - Newcastle, en met schuin oogje kijken naar Sunderland - City, Reading - Swansea en Norwich tegen Chelsea.
Ben benieuwd wat van Persie gaat doen vandaag, geen Rooney erbij die krijgt rust.
Edit: Oops, de Gea maakt aardig foutje na balverlies van Carrick en hij wordt in de rebound ingetikt.
Wow rare situatie bij Man UTD - Newcastle.
Op moment dat er schot gelost wordt staat Cissé buitenspel, echter tikt Evans die bal in het doel en wordt het eerst afgekeurd, maar even later toch goed gekeurd.
Hij hoort ook echt afgekeurd te worden, maar is het niet.
Evans heeft dus twee keer gescoord dus nu
[ Voor 49% gewijzigd door Quad op 26-12-2012 16:31 ]
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 3% gewijzigd door chim0 op 26-12-2012 16:38 ]
United mist echt een type speler als Sneijder, eentje die net even de perfecte pass tussen de verdedigers van Newcastle United prikt, want dat missen ze nu echt.
[ Voor 57% gewijzigd door Quad op 26-12-2012 16:41 ]
⏩ PVOutput☀️
Ik weet niet precies. Ergens rond 33, denk ik.Quad schreef op woensdag 26 december 2012 @ 16:38:
Welke minuut, zoek ik het ff op zo dadelijk (sport1 internet).
United mist echt een type speler als Sneijder, eentje die net even de perfecte pass tussen de verdedigers van Newcastle United prikt, want dat missen ze nu echt.
[ Voor 24% gewijzigd door chim0 op 26-12-2012 17:51 ]
⏩ PVOutput☀️

Maar goed, onbestraft, dus kan er een onderzoek ingesteld worden en kan er alsnog schorsing volgen.
Edit: WTF, City verloren bij Sunderland
[ Voor 11% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-12-2012 18:00 ]
Arsenal - West Ham zou zijn vandaag maar was vorige week al afgelast i.v.m. mogelijke stakingen in de londonse metro.Quad schreef op woensdag 26 december 2012 @ 18:01:
Edit: moet Arsenal niet spelen vandaag?
Ah thanks voor de info.Kaap schreef op woensdag 26 december 2012 @ 18:10:
[...]
Arsenal - West Ham zou zijn vandaag maar was vorige week al afgelast i.v.m. mogelijke stakingen in de londonse metro.
Inhaaldatum al bekend?
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 75% gewijzigd door iPodKiller op 26-12-2012 18:34 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Was zo laat in extra tijd, misschien daaromgambieter schreef op donderdag 27 december 2012 @ 00:22:
De overtreding op Anita zat niet eens in de MotD samenvatting?
Nooit opgevallen dat je nooit geen geruchten hoort van Chelsea, United, City etc over Bale, heel enkele keer Real Madrid maar that's ittweaker2010 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 00:21:
Wat een topper is die Bale toch... 3 goals tegen Aston Villa! Dat die gozer nog steeds bij de Spurs speelt...
[ Voor 45% gewijzigd door JeroenNietDoen op 27-12-2012 08:20 ]
Bij deze:gambieter schreef op donderdag 27 december 2012 @ 00:22:
De overtreding op Anita zat niet eens in de MotD samenvatting?

Ik vind hem absoluut niet te laat. Als je goed kijkt, kan hij de bal makkelijk nog beroeren als hij dat wil, maar op het laatste moment zie je dat Valencia de richting van zijn voet verandert. Daarmee dunkt het mij als bewust.chim0 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 21:58:
Mja, als ik naar dat plaatje kijk, denk ik dat ie echt voor de bal wilde gaan, maar hij is gewoon te laat. Je ziet ook echt dat ie met z'n voet de bal weg wil tikken want hij maakt een zwaaiende beweging met z'n voet. Ongelukkig en ziet er ernstig uit, maar ik weet zeker dat ie voor de bal wilde gaan. Maar goed, tackles van de zijkant is altijd gevaarlijk. Daar kan je iemand lelijk mee blesseren want die ander z'n voet vouwt gewoon dubbel.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Had natuurlijk gewoon 4-0 moeten blijven maar in die laatste 5 minuten een penalty tegen en een Roma speler (Bojan) die dan daarna nog de 4-2 maakt
Ach kijken wat roma volgend seizoen met die jongen gaat doen.
Jup jup, City taferelen.iPodKiller schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 14:44:
Spurs 1-0 achter op Sunderland
Kijken wat The Blues straks gaan doen bij Norwich.

The Blues is Chelsea en die waren eerder deze week al op bezoek bij Norwichchim0 schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 14:48:
Kijken wat The Blues straks gaan doen bij Norwich.
Ik zat ook al, Chelsea speelt morgen tegen Everton, wat bedoelt ie nougambieter schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 14:54:
[...]
The Blues is Chelsea en die waren eerder deze week al op bezoek bij Norwich
Wikipedia: Manchester City F.C..Nickname(s) City, The Citizens, The Sky Blues, The Blues
[ Voor 93% gewijzigd door chim0 op 29-12-2012 15:10 ]
Het is echter niet de hoofdbijnaam; als je een Britse voetbalfan vraagt wie de Blues zijn, zegt die eerst Chelsea, bij Sky Blues volgt dan eerst Coventry Citychim0 schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 15:08:
City is ook The Blues.
[...]
Wikipedia: Manchester City F.C..
Uiteindelijk is "City" de bekendste bijnaam, net zoals United nu gewoon voor ManU staat.
Tijd voor een zwaardere straf dus.Statisticians Opta on Twitter: "5 - Gareth Bale has been given five cautions for simulation in the PL since the start of 2011-12. No other player has more than two. Fly.
Maar wat een wedstrijd, spannende ook nog. Kon zo anders aflopen.
Zou nog wel eens lastig kunnen worden voor Chelseachim0 schreef op zondag 30 december 2012 @ 08:41:
Everton - Chelsea lijkt me ook een mooie vanmiddag!

Anoniem: 105012
Chelsea heeft het de laatste jaren altijd lastig tegen Everton. Benitez heeft de ploeg nu aardig aan de praat gekregen, maar Moyes heeft echt een geweldige machine gemaakt van Everton. Moeilijk in te schatten dus, en hoewel ik hoop dat Chelsea wint, toch zie ik Everton de punten wel in eigen huis houden.Kaap schreef op zondag 30 december 2012 @ 13:05:
[...]
Zou nog wel eens lastig kunnen worden voor Chelsea
Kom overigens net terug van een klein voetbalreisje Engeland. Gisteren naar Sunderland - Tottenham geweest. Mooi stadion, zeer behoorlijke wedstrijd, vooral van de kant van Tottenham, en een doelpunt gezien van John O'Shea, wat toch redelijk uniek is
Hatseflats! Wat een start van Everton! 1-0 in de tweede minuut!
Pienaar is echt irritant trouwens, voor Chelsea wel te verstaan, zo lekker speelt hij.
1-1 helaas
[ Voor 70% gewijzigd door Quad op 30-12-2012 15:15 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Chelsea mooie uitshirts? Ik vind het wel een frisse shirt, maar lelijk. Ik zou mijn geld eerder neerleggen voor andere shirtjes hoor. Benfica thuis , Atletico uit, Porto thuis, Ac Milan thuis, dat zijn pas shirtjes, gewoon 100x mooier dan die chelsea tenues en sommige zelfs elegant te noemen. In het tenue van Milan zit de Italiaanse vlag in de strepen verwerkt. Wat een detail. Alleen vond ik die van vorig jaar nog mooier!Quad schreef op zondag 30 december 2012 @ 14:33:
Chelsea heeft vind ik best wel mooie uitshirts
Hatseflats! Wat een start van Everton! 1-0 in de tweede minuut!
Pienaar is echt irritant trouwens, voor Chelsea wel te verstaan, zo lekker speelt hij.
1-1 helaas
En Barca 13/14 is al uitgelekt, ze gaan voor de kleuren van Catalonië. Mooier dan dit jaar imo. Gewoon normale strepen, zoals het hoort.

[ Voor 6% gewijzigd door iPodKiller op 30-12-2012 15:50 ]
⏩ PVOutput☀️

Eigen schuld, dikke bult voor Everton. Domineerden de eerste 35 minuten en de eerste 25 minuten na rust, maar als je de kansen niet afmaakt dan maak je het erg lastig voor jezelf.
Ik hoop dat Chelsea dit soort wedstrijden blijft winnen de rest van het seizoen. Dan kunnen ze nog een rol van betekenis gaan spelen in de titelstrijd
[ Voor 22% gewijzigd door chim0 op 01-01-2013 13:53 ]
Blijft toch een wereldklasse speler. Rust, overzicht, balaanname. Alleen jammer dat ie niet snel is, maar dat hoeft ook niet echt met zijn spel. Alleen vandaag is ie een beetje gefrustreerd. Die andere gastjes snappen het niet wanneer ze de bal op tijd moeten geven. Wel een leuke en spannende wedstrijd tot nu toe!tweaker2010 schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 14:47:
Berbatov heeft er al weer een in het mandje liggen
Grappig om te zien dat hij weinig werd aangepakt.
⏩ PVOutput☀️
Ik zou me kapot schamenchim0 schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 16:49:
WTF David Hasselhoff met een City shirt op de tribune haha
United weer dik gewonnen. Wat loopt die ploeg goed zeg, echt een "team". Denk ook gewoon dat die kampioen gaan worden.
[ Voor 23% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-01-2013 18:01 ]
⏩ PVOutput☀️
Denk het ook ja (mits Van Persie blessurevrij blijft, want die maakt nu toch wel het verschil).Kaap schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 18:00:
[...]
United weer dik gewonnen. Wat loopt die ploeg goed zeg, echt een "team". Denk ook gewoon dat die kampioen gaan worden.
Chelsea zie ik in deze vorm ook nog wel tot aan het einde meestrijden, zij hebben ook een heel sterk elftal.
[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 02-01-2013 00:34 ]
Ik vond het supergrappig.
Raar, zoiets zeg je nooit over je eigen club.United weer dik gewonnen. Wat loopt die ploeg goed zeg, echt een "team". Denk ook gewoon dat die kampioen gaan worden.
Ben je weer lekker bezig, jongen? Zeker weer gelijk gespeeld gisteren.
[ Voor 6% gewijzigd door chim0 op 02-01-2013 09:14 ]
Is er iets mis om dat gemeend over een andere ploeg te zeggen? Zou graag willen dat ik het over mijn eigen ploeg kon zeggen, maar die lopen niet zo lekker.chim0 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 08:50:
[...]
Raar, zoiets zeg je nooit over je eigen club.
Post was om 18:00. Arsenal begon pas om 18:30. Ik kon dus nergens mee bezig zijn. Jammerrrrr Chim0chim0 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 08:50:
[...]
Lol, hij geeft gewoon een compliment over Utd.chim0 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 08:50:
[...]
Raar, zoiets zeg je nooit over je eigen club.
Over Arsenal valt het helaas niet te zeggen nee.
Jij lijkt het jammer te vinden dat het niet over City gezegd kan worden. Want dat is niet bepaald een team...
Schei toch uit man, ik ken Kaap langer dan vandaag en z'n maatje Gunner hoor je helemaal niks meer van.Vos schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 13:42:
[...]
Lol, hij geeft gewoon een compliment over Utd.
Maar goed, ik maak me weer druk om onzin.

Nou, als je fan bent kan je toch wel iets zeggen? Al is het negatief. Ik zeg het ook als Real of City belabberd spelen. Nu prijst ie United de hemel in omdat ie wil dat liever hun dan City kampioen worden. Alles behalve City lijkt het wel. Is er iets tussen Arsenal en City ofzo wat ik gemist heb? Of is het pure jaloezie? Of frustratie dat je al jaaaaren niks hebt gewonnen?Over Arsenal valt het helaas niet te zeggen nee.
Ga maar de laatste wedstrijden kijken. Die gasten worden helemaal kleurenblind getikt, alleen ze hebben moeite met het afmaken van hun kansen, maar ze creëren tenminste hun kansen en dat is voor mij het belangrijkste. Altijd aanvallen, altijd naar voren. Alleen scoren ze niet uit die gecreëerde kansen en dat is zonde want zijn de goals nog mooier en ook echt verdiend. Maar City op een goeie dag is echt wel een team hoor. De kern (Toure, Silva, Nasri, Aguero) vinden elkaar blindelings, maar je ziet de laatste tijd ook steeds vaker backs en vleugels spelers meedoen zoals Miller en Zabaleta.Jij lijkt het jammer te vinden dat het niet over City gezegd kan worden. Want dat is niet bepaald een team...
Nee, je hebt het echt mis. Het is echt wel een team en ze werken voor elkaar, maar altijd in beweging, altijd naar voren. Dat vind ik het mooiste.
Over 2 weekjes Arsenal uit. Wordt een klapper!
[ Voor 4% gewijzigd door chim0 op 02-01-2013 13:58 ]
Bron?tweaker2010 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 14:18:
Walcott gaat iig zijn contract verlengen, da's wel positief nieuws voor Arsenal
Misschien moet ik City toch maar eens gaan volgen in de PL; heb dit namelijk niet gezien in de CLchim0 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 13:56:
[...]
Nee, je hebt het echt mis. Het is echt wel een team en ze werken voor elkaar, maar altijd in beweging, altijd naar voren. Dat vind ik het mooiste.
Over 2 weekjes Arsenal uit. Wordt een klapper!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wie beoordeelt dan ook teams puur op hun prestaties in de CL?Bospa01 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:24:
[...]
Misschien moet ik City toch maar eens gaan volgen in de PL; heb dit namelijk niet gezien in de CL
Omdat prestaties tegen de tegenstanders in de CL een beter beeld geeft van wat een team kan dan de lokale competitie. Dat City tegenstanders kan wegspelen in de PL is niet bijzonder maar simpelweg voldoen aan het verwachtingspatroon.iPodKiller schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:31:
[...]
Wie beoordeelt dan ook teams puur op hun prestaties in de CL?
Als ze dat ook kunnen op CL niveau word het pas indrukwekkend
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Tsja, ze zijn vandaag weer in contractbesprekingen, maar dat zegt niets over het feit of hij wel/niet gaat blijven.tweaker2010 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:05:
Staat op Sky Sports en VI meldt het ook op haar site.
Ze zijn wederom in besprekingen, hij heeft nog niet definitief verlengt. Maar denk wel dat dat gaat gebeuren.tweaker2010 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 14:18:
Walcott gaat iig zijn contract verlengen, da's wel positief nieuws voor Arsenal
Liverpool heeft Sturridge binnen
Spannende maand weer

[ Voor 20% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-01-2013 16:42 ]
Nee klopt, maar dat is ook het probleem op dit moment. Het is traditioneel gezien ook geen CL club dus ze hebben ook geen CL ervaring want dat is toch een ander soort voetbal.Bospa01 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:24:
[...]
Misschien moet ik City toch maar eens gaan volgen in de PL; heb dit namelijk niet gezien in de CL
Maar dat zie je wel vaker met teams in de CL. Het is een hele andere competitie, ander niveau, andere sfeer, dus blijkbaar doet dat toch wat met een team.
Oh ja? Dus ManU en Chelsea zijn geen CL waardige tegenstanders? Dat zijn ook teams die CL spelen.Bospa01 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:40:
[...]
Omdat prestaties tegen de tegenstanders in de CL een beter beeld geeft van wat een team kan dan de lokale competitie. Dat City tegenstanders kan wegspelen in de PL is niet bijzonder maar simpelweg voldoen aan het verwachtingspatroon.
Als ze dat ook kunnen op CL niveau word het pas indrukwekkend
Zoals ik hierboven al zei. CL is een totaal andere wereld en moet je niet vergelijken met de reguliere competitie. Teams gaan er ook naar toe met een andere instelling en spelen ook ander soort voetbal.
[ Voor 39% gewijzigd door chim0 op 02-01-2013 17:39 ]
Dat teams er misschien in gaan met een andere instelling en een ander soort voetbal spelen vind is hier een gevolg van
Chelsea heeft Demba Ba bijna binnen als vervanger, en ik denk dat ze met deze transfer er wel op vooruit zijn gegaan. Ba is dan wel ouder, maar ook minder egoïstisch en veel meer het type speler, een targetman, dan Sturridge.Kaap schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:14:
[...]
Ze zijn wederom in besprekingen, hij heeft nog niet definitief verlengt. Maar denk wel dat dat gaat gebeuren.
Liverpool heeft Sturridge binnen
Spannende maand weer
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 02-01-2013 18:17 ]
Ja, Ba is een afmaker. Met de aanvoer vanuit Hazard, Mata en Oscar, verwacht ik dat Ba heel wat goals gaat maken.Anoniem: 105012 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 18:15:
[...]
Chelsea heeft Demba Ba bijna binnen als vervanger, en ik denk dat ze met deze transfer er wel op vooruit zijn gegaan. Ba is dan wel ouder, maar ook minder egoïstisch en veel meer het type speler, een targetman, dan Sturridge.
Ik ben benieuwd wat Wenger gaat doen. Hij heeft een flinke zak geld gekregen, maar of hij het gaat gebruiken is maar de vraag. Adrian en toch weer M'Vila schijnt. Toch zijn een reserve LB en CV echt nodig.
Adrian zal zeker een goede aankoop worden, als hij komt natuurlijk. Die man heeft heerlijke dribbels. M'vila zal ook wel slagen.Kaap schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 18:24:
[...]
Ja, Ba is een afmaker. Met de aanvoer vanuit Hazard, Mata en Oscar, verwacht ik dat Ba heel wat goals gaat maken.
Ik ben benieuwd wat Wenger gaat doen. Hij heeft een flinke zak geld gekregen, maar of hij het gaat gebruiken is maar de vraag. Adrian en toch weer M'Vila schijnt. Toch zijn een reserve LB en CV echt nodig.
⏩ PVOutput☀️
Geen die echt goed genoeg is om een structurele basistoevoeging te leveren.Quad schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 19:42:
Arsenal heeft toch zo'n goede jeugd? Zit daar niet een speler in wat inmiddels 19/20 is en al goed is?
Miyaichi, Frimpong, Eisfeld, Yennaris, Toral, Miquel.. genoeg talenten en aardige spelers, maar dat is niet wat er nu nodig is. Deze jongens komen wel, maar op dit moment hebben we een paar 25-28 jarigen nodig met jaren ervaring, om op de korte termijn winst te halen.Quad schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 19:42:
Arsenal heeft toch zo'n goede jeugd? Zit daar niet een speler in wat inmiddels 19/20 is en al goed is?
Wist niet dat QPR ook een leuke verzorgster had
⏩ PVOutput☀️
Leuker dan die van Chelsea?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=GQOkGJ15VO8]
[ Voor 20% gewijzigd door Angeloonie op 02-01-2013 21:19 ]
Wat een fantastische aanval van QPR zeg!
⏩ PVOutput☀️
Deze?Quad schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 21:09:
Geen idee, weet niet wie of wat.
Wat een fantastische aanval van QPR zeg!

Nee, gewoon nee.

⏩ PVOutput☀️
Ik verwachtte een aardige wedstrijd te zien maar hoe moet ik dit noemen... zo slecht!
Ivanovic.. David Luiz.. Waar zijn zij mee bezig man!
Net op tijd geschakeld naar Newcastle United tegen Everton, wat een goal van Baines zeg! Skitterend!
[ Voor 67% gewijzigd door Quad op 02-01-2013 21:45 ]
⏩ PVOutput☀️
Suarez was weer lekker op dreef, 15 goals en het seizoen is net halverwege
YouTube: Eva Carneiro big ass!
[ Voor 38% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-01-2013 00:31 ]
De rest van de wereld niet?Kaap schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 00:30:
Chelsea fans hebben toch wel mazzel hoor...
ps: [video][/video] zijn tags om YT filmpjes mee te embedden
⏩ PVOutput☀️
Spuit 11Kaap schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 00:30:
Chelsea fans hebben toch wel mazzel hoor...
[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 03-01-2013 10:07 ]
Alleen Mata dan, Hazard en Oscar gaan altijd voor eigen succes. Torres is normaal gesproken een diepe spits maar zelfs die voetbalt nog meer mee dan die twee. Maar ik zou niet weten wat je met Ba moet. Vind het echt geen Chelsea waardige speler.Kaap schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 18:24:
[...]
Ja, Ba is een afmaker. Met de aanvoer vanuit Hazard, Mata en Oscar, verwacht ik dat Ba heel wat goals gaat maken.
Wel leuk dat QPR gisteren had gewonnen.
http://www.skylines.io/search?q=Balotelli
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Ach... hij kreeg zijn hesje waarschijnlijk niet uitKing Nothing schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:36:
Balotelli weer eens lekker bezig, vechten met Mancini op de training![]()
http://www.skylines.io/search?q=Balotelli
Torres is einde oefening. Benitez melde dat Torres geaccepteerd heeft dat hij vaker als reserve zal spelen. Die zal willen vertrekken dus. Althans, lijkt mij niet dat je op die leeftijd bereid bent op de bank plaats te nemen.chim0 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:30:
[...]
Alleen Mata dan, Hazard en Oscar gaan altijd voor eigen succes. Torres is normaal gesproken een diepe spits maar zelfs die voetbalt nog meer mee dan die twee. Maar ik zou niet weten wat je met Ba moet. Vind het echt geen Chelsea waardige speler.
En inderdaad, Ba is nu een leuke speler, maar blijft een speler met een zeer zwakke knie. Ik zou dat risico niet genomen hebben...
[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-01-2013 16:07 ]
Dit topic is gesloten.