[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 25 Laatste
Acties:
  • 60.935 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Beetje mazzel, want die lichte verandering van richting door dat been van Nasri maakt hem onhoudbaar voor Hart. Verder mooie goal. Maar Nasri schuilt achter de muur?? Daar zou ik als trainer wel even over praten. Als je in de muur staat, dan ga je niet bang doen.

Jammer van de idioten op de tribune. Tevez had trouwens rood moeten krijgen aan het einde, al was de manier waarop Evans blokte met de arm ook minstens geel waard.

[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 09-12-2012 16:25 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:53

Quad

Doof

Tevez..

Gelukkig punten in de pocket voor United met dank aan Van Persie.
Ja hij gaat ze echt kampioen maken want als je ziet hoeveel hij al beslissend is geweest met zijn goals..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06 06:45
Quad schreef op zondag 09 december 2012 @ 16:24:

Gelukkig punten in de pocket voor United met dank aan Van Persie Tevez
Als ie niet zo'n domme overtreding had gemaakt op zo'n domme plek, had die vrije trap nooit geweest en was het gewoon 2 - 2 gebleven. En als Nasri z'n voet niet had uitgestoken, had Hart hem gewoon gehad want Van Persie schoot gewoon recht op de keeper af.

Maar goed, allemaal achteraf gelul. Het is gebeurd, jammer. Kopjes weer omhoog en op naar de volgende wedstrijd!

Ben alleen benieuwd hoe het eraan toe gaat, dadelijk in het centrum van Manchester. Wordt volgens mij dik rellen daar! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:54

Vos

AFCA

En as is verbrande turf ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: http://d3j5vwomefv46c.cloudfront.net/photos/large/699603108.gif?key=550307&Expires=1355069104&Key-Pair-Id=APKAIYVGSUJFNRFZBBTA&Signature=NsU2Ml9Hzw8gtv3S6XAr3XLsNr2tiR2bfVohTeaAbdiKywJabrxVLuCd~2mEwPzvDec58dZzZizX0kJrRQyg2wNy5pORMNP8tnLImEV8ChJzV5Hv2wYauV7j1VDQdaqjWxlSsUByEoc3x6zBVhY0hdfHblfX81IBH8tDrBfsFZE_

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-06 00:15

StrongArmLance

Endless flow

chim0 schreef op zondag 09 december 2012 @ 16:30:
[...]

Als ie niet zo'n domme overtreding had gemaakt op zo'n domme plek, had die vrije trap nooit geweest en was het gewoon 2 - 2 gebleven. En als Nasri z'n voet niet had uitgestoken, had Hart hem gewoon gehad want Van Persie schoot gewoon recht op de keeper af.

Maar goed, allemaal achteraf gelul. Het is gebeurd, jammer. Kopjes weer omhoog en op naar de volgende wedstrijd!

Ben alleen benieuwd hoe het eraan toe gaat, dadelijk in het centrum van Manchester. Wordt volgens mij dik rellen daar! :o
Nee joh, er wonen helemaal geen supporters van beide clubs in Manchester. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Kaap schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:08:
[...]

Wenger treft wel degelijk blaam. Die man heeft gigantische oogkleppen op, leeft in een illusie dat hij het kampioenschap met deze selectie best kan winnen. Dat spreekt ie ook uit he...
Dit, hij is ook gewoon de wil om te winnen verloren, prima jongen, maar wanneer er geen aankopen deze midtransfer periode moet hij stoppen, hij helpt zijn eigen reputatie om zeep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 07-06 21:18

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/sport/2978417/messi-verbetert-wereldrecord-muller.html

Knappe prestatie... je vraagt je wel af waar en wanneer het ophoudt. Zal hij ooit zwaar geblesseerd raken?
Ik zou hem graag eens in een andere competitie willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
tweaker2010 schreef op zondag 09 december 2012 @ 22:17:
http://www.nu.nl/sport/2978417/messi-verbetert-wereldrecord-muller.html

Knappe prestatie... je vraagt je wel af waar en wanneer het ophoudt. Zal hij ooit zwaar geblesseerd raken?
Ik zou hem graag eens in een andere competitie willen zien.
Ik niet. Welk team zou hij dan bij moeten spelen? Er is geen enkel ander team dat hetzelfde soort voetbal als Barcelona speelt. Arsenal probeert het, maar haalt het meestal niet, en verder komt er niets in de buurt, dus past hij wel in een team als Bayern/Milan oid?

Alhoewel dit er wel Barcelona-achtig uitziet natuurlijk:
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img715/3903/tikitaka.gif

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:17
Messi is opgeleid bij Barca. Hij kent enkel het spel van Barca. Ik twijfel er aan of hij in een team als Bayern, Chelsea of whatever maximaal bedient zou worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:14
Uiteindelijk zou hij in ieder team wel van toegevoegde waarde zijn, want hij maakt ook veel goals puur in z'n eentje. Het spel van Barcelona is natuurlijk wel helemaal toegespitst op hem, dus het zal wel wat tijd kosten voordat hij volledig rendeert. Je ziet het eigenlijk ook bij het Argentijns elftal, daar kwam hij eerst ook niet uit de verf maar dat gaat tegenwoordig een stuk beter, volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Angeloonie schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:26:
[...]
Ik niet. Welk team zou hij dan bij moeten spelen? Er is geen enkel ander team dat hetzelfde soort voetbal als Barcelona speelt. Arsenal probeert het, maar haalt het meestal niet, en verder komt er niets in de buurt, dus past hij wel in een team als Bayern/Milan oid?
Milan is weer het andere uiterste en de Serie A zal waarschijnlijk te fysiek zijn voor hem. Verder vind ik dat de speelstijl ook niet overdreven moet worden: kijk maar hoe snel Van Persie zich heeft aangepast bij Man Utd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Hoe dan ook, hij verdient wel een complimentje, verdediging is dan misschien helemaal niets in Spanje (Falcao 5x wat!?) en had wellicht meer wedstrijden nodig dan Müller, maar opzich kan die jongen best lekker ballen.

Zoals Osvaldo het zegt: "Complimenti Leo per l'ennesimo record.. Genio ! http://pic.twitter.com/3B3KnGWw "

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/A9wNOYFCUAIwndZ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Fulham - Newcastle over een uurtje!

Wel een leuke, gezien de stand.

13 Fulham 15 4 5 6 25/26 17
14 Newcastle 15 4 5 6 17/21 17

[ Voor 3% gewijzigd door chim0 op 10-12-2012 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zit samenvatting Roma - Fioratina te kijken. Die Totti blijft een beest hoor, nog steeds blij dat ik een shirtje van hem heb.

Maar die overtreding op Pjanic, my god!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Kaap schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 13:03:
Zit samenvatting Roma - Fioratina te kijken. Die Totti blijft een beest hoor, nog steeds blij dat ik een shirtje van hem heb.

Maar die overtreding op Pjanic, my god!
Totti was echt fantastisch ja, die goal met buitenkantje O+ .

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-04 17:01
Wow, die overtreding op Pjanic. Zo iemand moeten ze echt voor het leven schorsen en strafrechtelijk vervolgen aangezien dit niets met voetbal te maken heeft, maar simpelweg mishandeling is. Getuigen en bewijs genoeg.

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
[YouTube: http://youtu.be/O8S2PvcofRM]

Voor de mensen die het gemist hebben (waaronder ik). Mja, dit is echt ongelooflijk. Die vent heeft niks te zoeken op de voetbalvelden. :r

Het is niet eens een tackle trouwens, het is gewoon stampen.

[ Voor 14% gewijzigd door chim0 op 11-12-2012 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat me extra stoort hierbij is dat de scheidsrechter geel geeft. Dan kun je nog beter niets geven zodat er achteraf draconisch kan worden gestraft.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ja de gele kaart was onbegrijpelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-04 17:01
Het O.M. zal zich van een gele kaart niks aantrekken als er aangifte van mishandeling wordt gedaan.

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

chim0 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:48:
[video]

Voor de mensen die het gemist hebben (waaronder ik). Mja, dit is echt ongelooflijk. Die vent heeft niks te zoeken op de voetbalvelden. :r

Het is niet eens een tackle trouwens, het is gewoon stampen.
Ik flipte echt compleet toen dit gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:14
Als je daar geel voor geeft, dan heb je het gewoon niet gezien en probeer je de gemoederen tot bedaren te brengen door hem een straf te geven waar je je niet direct druk om hoeft te maken. Ik kan mij niet voorstellen dat je geel geeft, als je ziet wat er gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zo, Ibracadabra heeft zijn hattrick ook weer gemaak in de Franse league.
Alleen ze waren wel erg makkelijk te maken voor hem. 2 intikkers en een keer voor leeg doel.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Pjanic (die die trap kreeg) staat overigens weer lekker te ballen, hij en osvaldo, de 1 en de 2-0 voor Roma tegen Atalanta.

Deze rondes van de Coppa hebben alleen totaal geen animo, de stadions zitten gemiddeld 6 x leger dan in de competitie.

[ Voor 33% gewijzigd door StrongArmLance op 11-12-2012 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 20:25:
Zo, Ibracadabra heeft zijn hattrick ook weer gemaak in de Franse league.
Alleen ze waren wel erg makkelijk te maken voor hem. 2 intikkers en een keer voor leeg doel.
Het lijkt Messi wel :+

PSG mag dan nog zulke goede spelers hebben, met of zonder Ibrahimovic is een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 22:34:
[...]

Het lijkt Messi wel :+

PSG mag dan nog zulke goede spelers hebben, met of zonder Ibrahimovic is een wereld van verschil.
Dat klopt, maar lijkt ook kwestie van tijd alvorens ze ook echt mee gaan doen in Europa. Al zijn ze nu ook al door in de CL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik zag net de samenvatting van Standard luik (Charleroi) voorbij komen, god wat een mooie goals daar zeg! Even kijken of er eentje op YT staat.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zvZ4LmS5zXQ]

En dan komt er op Sport1 ook nog pure schoonheid langs O+

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2j5ntlf.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Quad op 11-12-2012 23:26 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bradford terecht door _/-\o_ Het had volledig onterecht geweest als Arsenal nu doorging op die pingels. Wedstrijd was sneu, triest en schandalig slecht.

Nee, Arsenal verdiende het niet. Bradford publiek zong "You're fired in the morning", en ik kan enkel maar hopen dat dat gebeurt.

Nogmaals, Bradford verdient door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 23:20:
Ik zag net de samenvatting van Standard luik (Charleroi) voorbij komen, god wat een mooie goals daar zeg!
Idd. De ene goal nog mooier als de andere... die keeper werd er wanhopig van :)

• Quad

Quad

Doof

Messi is echt raar, als hij scoort, scoort hij gewoon (tenminste) twee keer ook op basis van de laatste 10/12 wedstrijden?

PVOutput☀️

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Nou nee hoor, Messi is wel goed... maar zo goed nu ook weer niet:
09/12/2012 Real Betis Barcelona 2 0 1-2
05/12/2012 Barcelona Benfica 0 0 0-0
01/12/2012 Barcelona Athletic de Bilbao 2 0 5-1
25/11/2012 Levante Barcelona 2 0 0-4
20/11/2012 Spartak Moskou Barcelona 2 0 0-3
17/11/2012 Barcelona Real Zaragoza 2 0 3-1
14/11/2012 Saudi-Arabië Argentinië 0 0 0-0
11/11/2012 Real Mallorca Barcelona 2 0 2-4
07/11/2012 Celtic Barcelona 1 0 2-1
03/11/2012 Barcelona Celta de Vigo 0 0 3-1

• Quad

Quad

Doof

Ik zat de samenvatting van Celta de Vigo - Real Madrid terug te kijken.
Ronaldo.. Ronaldo...

Dit had ook behoorlijk rood mogen zijn:

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/11tlykm.jpg
klikbaar

Pepé is ook echt een debiel met zijn trap naar achteren.
Ronaldo en Pepé hadden beiden eraf gemoeten, Real terecht uit de beker geknikkerd. :w (of is er nog een terugwedstrijd zoals in Engeland?)

[ Voor 17% gewijzigd door Quad op 13-12-2012 11:33 ]

PVOutput☀️

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:19

Rhapsody

In Metal We Trust

Er komt nog een return. Begin januari geloof ik.

🇪🇺 pro Europa! | Dit was niet mijn kabinet!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

tweaker2010 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:33:
Nou nee hoor, Messi is wel goed... maar zo goed nu ook weer niet:
Wie is er op dit moment beter dan?

Net ook ff Real gekeken. Tsja de scheids mag Ronaldo er gewoon afsturen. Pepe, weet niet of die met opzet die verdediger wilde raken, hij kijkt wel even om waar die loopt maar wil de bal "gewoon" een hakje geven, maar helaas voor hem heeft die de twijfel tegen. Tenzij je een Spaanse scheidsrechter bent.

[ Voor 40% gewijzigd door MrVegeta op 13-12-2012 12:12 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow, die Felaini van Everton is ook een idioot. Drie keer in een wedstrijd uithalen (1x kopstoot, 1x kopstoot achteruit + slaande beweging, en slaande beweging) en de scheidsrechter zag ze niet. Zelfs Moyes gaf aan na de wedstrijd dat schorsing meer dan terecht zou zijn, en Felaini heeft intussen zijn excuses gemaakt.

Enige wat ik dan niet begrijp is dat Moyes hem niet wisselt, na dat eerste gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zondag 16 december 2012 @ 00:55:
Enige wat ik dan niet begrijp is dat Moyes hem niet wisselt, na dat eerste gebeuren.
Omdat men wissels niet gebruikt om morele of sociaal (on)gewenste zaken te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zondag 16 december 2012 @ 09:30:
Omdat men wissels niet gebruikt om morele of sociaal (on)gewenste zaken te verhelpen.
Daar gaat het ook niet om, het gaat erom dat je iemand op het veld laat staan bij wie de stoppen al doorgeslagen, en je team steeds waarschijnlijker een speler gaat kwijtraken en met 10 man verder moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zondag 16 december 2012 @ 12:29:
[...]

Daar gaat het ook niet om, het gaat erom dat je iemand op het veld laat staan bij wie de stoppen al doorgeslagen, en je team steeds waarschijnlijker een speler gaat kwijtraken en met 10 man verder moet.
Geen gele kaart gegeven toch, dus nog niks aan de hand. Zo wordt het beredeneerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.vi.nl/nieuws/232818/Schalke-04-stuurt-Stevens-de-laan-uit-na-slechte-reeks.htm

Het zat er al een tijdje aan te komen, maar ik vind het toch kortzichtig beleid van de clubleiding.
In de CL heeft Schalke het prima gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zo, Barca laat ook nog even zien dat ze kunnen voetballen. Wat een leuke eerste helft! Xavi blijft bij Barca tot einde carriere en Messi heeft voor 6 jaar getekend. Bron, Siet de Vos :p.

[ Voor 36% gewijzigd door MrVegeta op 16-12-2012 21:51 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
MrVegeta schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:51:
Zo, Barca laat ook nog even zien dat ze kunnen voetballen. Wat een leuke eerste helft! Xavi blijft bij Barca tot einde carriere en Messi heeft voor 6 jaar getekend. Bron, Siet de Vos :p.
Idd, een verademing ivm de teleurstellende wedstrijd van RM ervoor ...

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:58
Ik vind Barca nou niet zo geweldig spelen. Echt goede kansen hebben ze nog niet gecreëerd, ondanks de twee doelpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
MrVegeta schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:51:
Xavi blijft bij Barca tot einde carriere en Messi heeft voor 6 jaar getekend.
Tja, zou toch zonde voor je imago zijn als je elders toch niet zo geweldig blijkt te zijn ;)

Overigens wist Sierd "OhOhMessi" ook te melden dat Guardiola komende zomer naar Arsenal gaat.

Goal van Falcao was trouwens schitterend hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

MailMan schreef op zondag 16 december 2012 @ 22:02:
Ik vind Barca nou niet zo geweldig spelen. Echt goede kansen hebben ze nog niet gecreëerd, ondanks de twee doelpunten.
Myea, vond het wel knap dat ze 0-1 achter kwamen en toch hun eigen spel bleven spelen (al gingen de ballen iets meer diep). 2 goede goals van Barca, dat balletje van Puyol bij die corner was wel erg netjes (of veel geluk) en de tweede helft gewoon gedomineerd. Vond het een leuke 65 minuten voetbal.

@hierboven, Messi is op dit moment de beste voetballer met de meeste goals, natuurlijk zou die het ergens anders een stuk minder doen aangezien die nu al jaren samen met deze groep voetbald. Het draait goed, het team zit goed in elkaar, ik denk niet dat er veel gedoe is in de club zelf dus het lijkt me logisch dat die bij de club blijft.

[ Voor 24% gewijzigd door MrVegeta op 17-12-2012 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:27
MailMan schreef op zondag 16 december 2012 @ 22:02:
4-1 winnen van de #2 en dan niet geweldig spelen? Madrid heeft de 2de helft geen kans gehad.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

xzaz schreef op maandag 17 december 2012 @ 09:15:
[...]

4-1 winnen van de #2 en dan niet geweldig spelen? Madrid heeft de 2de helft geen kans gehad.
Op het moment dat hij dat schreef stond de 2e helft op het punt van beginnen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Aantrekken Ronaldo en Mourino doel voor PSG
Paris Saint-Germain werd in 2011 overgenomen door de Qatar Sports Investments Group en sindsdien trok de Franse ploeg al veel grote spelers aan.

Als het aan sjeik Saud Bin Abdulrahman Al-Thani, lid van het Qatarees Olympisch Comité en rechterhand van de eigenaar van PSG Tamim bin Hamad bin Khalifa Al-Thani, ligt komen ook Cristiano Ronaldo en José Mourinho nog naar Parijs.

Hij zei dat in gesprek met Canal+. ''Ja, ze zijn natuurlijk doelen voor de toekomst. In de sport moet je ambitieus zijn en kijken waar de beste mensen rondlopen en investeren op het juiste moment in de juiste spelers.''

PSG trok afgelopen zomer onder anderen Zlatan Ibrahimovic aan en de Zweed maakt veel indruk in de Franse competitie.'' Hij is de leider van het elftal. Hij staat altijd op de juiste plaats en maakt het team bewust van de kwaliteiten die ze hebben'', aldus Saud Bin Abdulrahman Al-Thani.

De sjeik hoopt met PSG, momenteel koploper in de Ligue 1, uiteindelijk goed genoeg te zijn om de Champions League te winnen. ''Wij zijn al een van de beste clubs in de wereld en Frankrijk en het doel is om ooit de beste te zijn in de Champions League en de wereldbeker voor clubteams te winnen.''
Lijkt me een leuke combinatie met Zlatan, ik zet mijn geld op Zlatan en een celstraf van 4 tot 5 jaar. :P

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 00:46:
[...]

Lijkt me een leuke combinatie met Zlatan, ik zet mijn geld op Zlatan en een celstraf van 4 tot 5 jaar. :P
Ik hoop toch echt dat beide in Madrid blijven. De directe strijd met barca aangaan lijkt me sportief toch behoorlijk uitdagender dan bij PSG de zakken te vullen.

Als Madrid zit ik overigens de laatste tijd verbaast naar hun wedstrijden te kijken, het puntverlies is zo dom. |:(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 00:46:
[...]

Dat is wat PSG wil, maar gaat niet gebeuren en anders zou ik heel teleurgesteld zijn.

Ronaldo hoort gewoon bij Real, net zoals Messi bij Barca hoort.
Bospa01 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 06:52:
[...]

Als Madrid zit ik overigens de laatste tijd verbaast naar hun wedstrijden te kijken, het puntverlies is zo dom. |:(
Draait op dit moment inderdaad voor geen meter. Hopelijk wordt het straks beter, maar ik vrees dat het gat met Barca nu te groot is om nog te dichten, laat staan er bovenuit te komen. Gaat hem niet worden dit jaar, denk ik, en CL weet ik ook niet of ze het gaan redden. Maar ik zou bijvoorbeeld graag Real - Bayern zien in de finale. Lijkt me wel een mooie finale!

[ Voor 44% gewijzigd door chim0 op 18-12-2012 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik zelf zou Ronaldo graag elders zien. Hij is waanzinnig goed bij Real, maar ik vond hem bij United een veel leukere speler om te zien. Zou graag die oude Ronaldo nog eens ergens zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Kaap schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 07:56:
Ik zelf zou Ronaldo graag elders zien. Hij is waanzinnig goed bij Real, maar ik vond hem bij United een veel leukere speler om te zien. Zou graag die oude Ronaldo nog eens ergens zien.
Tja, dat wil iedereen, maar ik heb het al vaker gezegd. Ik denk dat ie bij United op zijn top was en dat ie nooit meer terugkomt op dat niveau, maar vaak denk ik ook dat ie een beetje kapot is gemaakt bij Real want bij United had ie een vrije rol en was ie het mannetje, maar bij Real is ie "maar" een buitenspeler. Het draait nu niet meer alleen om Ronaldo, de anderen zijn net zo belangrijk.

Feli trouwens met je walk-over gisteren. :P

[ Voor 3% gewijzigd door chim0 op 18-12-2012 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
chim0 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 07:49:
[...]
Dat is wat PSG wil, maar gaat niet gebeuren en anders zou ik heel teleurgesteld zijn.
Hoeveel heeft Real nog nodig om uit de schulden te geraken?
PSG kan en wil veel betalen als dat nodig is.
Ronaldo hoort gewoon bij Real, net zoals Messi bij Barca hoort.
Daar ben ik het niet mee eens, Ronaldo speelde volgens mij bij United beter dan bij Real.
Ronaldo kan prima ergens anders spelen.
Messi zal Barcelona niet (snel) verlaten en waarschijnlijk zijn carriere beeindigen bij Barcelona of in zijn vaderland.
Draait op dit moment inderdaad voor geen meter. Hopelijk wordt het straks beter, maar ik vrees dat het gat met Barca nu te groot is om nog te dichten, laat staan er bovenuit te komen. Gaat hem niet worden dit jaar, denk ik, en CL weet ik ook niet of ze het gaan redden. Maar ik zou bijvoorbeeld graag Real - Bayern zien in de finale. Lijkt me wel een mooie finale!
Ik zou liever Barcelona - Bayern zien, dat zou een echte Champion's League finale zijn aangezien dit volgens mij de twee beste teams op dit moment zijn.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
chim0 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 08:01:
[...]

Tja, dat wil iedereen, maar ik heb het al vaker gezegd. Ik denk dat ie bij United op zijn top was en dat ie nooit meer terugkomt op dat niveau, maar vaak denk ik ook dat ie een beetje kapot is gemaakt bij Real want bij United had ie een vrije rol en was ie het mannetje, maar bij Real is ie "maar" een buitenspeler. Het draait nu niet meer alleen om Ronaldo, de anderen zijn net zo belangrijk.
Jawel, nu is hij een speler, bij United bepaalde die. Toch is hij bij Real wel 1 van de belangrijkste. Maar daarom, zou hem nog wel eens bij een andere club willen zien waar hij meer in of achter de spits staat.
[...]
Feli trouwens met je walk-over gisteren. :P
2 pruts goals tegenkrijgen. Positief was de opstelling, dit is de sterkste vorm en eindelijk zonder Gervinho. Maar had liever gezien dat we verloren hadden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

[...]
Meen je dat nou serieus? De afgelopen 2 seizoenen heeft ie steeds minimaal 40 (!) competitiedoelpunten gescoord. Dat haalde hij bij Man Utd niet eens, hoezo maar een buitenspeler? 8)7
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2002/03 Sporting Lissabon 25 3 Portugal
2003/04 Manchester United 29 4 Premier League
2004/05 Manchester United 33 5 Premier League
2005/06 Manchester United 33 9 Premier League
2006/07 Manchester United 34 17 Premier League
2007/08 Manchester United 34 31 Premier League
2008/09 Manchester United 33 18 Premier League
2009/10 Real Madrid 29 26 Primera Division
2010/11 Real Madrid 34 40 Primera Division
2011/12 Real Madrid 38 46 Primera Division

2012/13 Real Madrid 16 14 Primera Division

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
tweaker2010 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:02:
[...]

Meen je dat nou serieus? De afgelopen 2 seizoenen heeft ie steeds minimaal 40 (!) competitiedoelpunten gescoord. Dat haalde hij bij Man Utd niet eens, hoezo maar een buitenspeler? 8)7

[...]
Chim0 heeft wel gelijk. Bij United was Ronaldo veel vrijer in zijn rol. Die dwaalde heel de aanval door. Bij Real is het echt een buitenspeler. Dat hij dan toch meer goals maakt zegt meer over zijn persoonlijke ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:32:
[...]
Chim0 heeft wel gelijk. Bij United was Ronaldo veel vrijer in zijn rol. Die dwaalde heel de aanval door. Bij Real is het echt een buitenspeler. Dat hij dan toch meer goals maakt zegt meer over zijn persoonlijke ontwikkeling.
Maar zijn waarde voor Real is minstens even belangrijk. Real zonder CR is een verschil van dag en nacht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
tweaker2010 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:02:
[...]

[...]
Ook dit heb ik al meerdere malen gezegd. Het gaat me om zijn spel, niet het aantal goals.
tweaker2010 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:59:
[...]

Maar zijn waarde voor Real is minstens even belangrijk. Real zonder CR is een verschil van dag en nacht. ;)
Nou, dat valt wel mee, hoor. Ik denk dat Messi/Barca meer een verschil is van dag en nacht.

Bij United had ie de rol die Messi nu bij Barca heeft. Dát is wel een verschil van dag en nacht.

[ Voor 35% gewijzigd door chim0 op 18-12-2012 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

chim0 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 12:19:
[...]
Nou, dat valt wel mee, hoor. Ik denk dat Messi/Barca meer een verschil is van dag en nacht.
Villa is ook een aardige spits hoor. Spanje werd zonder Messi ook wereld en europees kampioen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
tweaker2010 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 12:43:
[...]

Villa is ook een aardige spits hoor.
Ja, maar totaal andere speler dan Messi.

Ibra en Falcao zijn nog aardigere spitsen dan Villa. ;)
Spanje werd zonder Messi ook wereld en europees kampioen. ;)
Ja, maar Argentinië werd ook geen wereldkampioen met Messi, terwijl Tevez en Milito toch ook geen onaardige zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Verdikkie, zo te zien weer een tumor geconstateerd bij Tillanova? Jaar geleden ook al.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:35:
Verdikkie, zo te zien weer een tumor geconstateerd bij Tillanova? Jaar geleden ook al.
Ja idd, weet niet precies hoe ernstig het is, maar het zal me niets verbazen als Roura het even overneemt.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/sport/2987431/huntelaar-gaat-contract-met-schalke-verlengen.html

Jammer, ik had hem toch wel graag in de PL willen zien, nu sluit ie zn carriere waarschijnlijk af bij Schalke.
Ben benieuwd of hij onder de nieuwe trainer daar ook zoveel speeltijd krijgt, in oranje is hij zn plek toch al kwijt.

• JeroenNietDoen
Real - United, Arsenal - Bayern en AC Milan - Barcelona! Dat zijn geen misselijke lotingen!
tweaker2010 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 10:30:
http://www.nu.nl/sport/2987431/huntelaar-gaat-contract-met-schalke-verlengen.html

Jammer, ik had hem toch wel graag in de PL willen zien, nu sluit ie zn carriere waarschijnlijk af bij Schalke.
Ben benieuwd of hij onder de nieuwe trainer daar ook zoveel speeltijd krijgt, in oranje is hij zn plek toch al kwijt.
Zonde, denk dat hij toch wel stap hoger dan Schalke kan. Maar nu verlengen betekent bijna dat ie dat niet meer gaat doen...

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:16
Inderdaad, vliegen een hoop grote namen qua voetbalhistorie uit in deze ronde, ik had als gewenste kwartfinalisten:
Real
United
Arsenal
Bayern
AC Milan
Barcelona
Borussia

en nog 1 extra, maar 3 van de 7 wordt 'm dus sowieso niet

• Vos

Vos

AFCA

CL is toch ander topic? :p

• JeroenNietDoen
Oh ja :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
En weer geroddel over Ronaldo..
Opnieuw hebt gepubliceerd vals nieuws op mij, laat niet deze onzin en ze blijven publiceren ik heb om te praten met mijn advocaten.
Ben benieuwd wat die jaloerse honden nou weer hebben verzonnen. Of iets met de geruchten dat ie van de zomer weg zou gaan of iets met de wedstrijd tegen United.

Echt, zo triest.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Is dat een slecht vertaalde zin ofzo? Beetje slecht Nederlands ;).

[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 21-12-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Vos schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 13:58:
Is dat een slecht vertaalde zin ofzo? Beetje slecht Nederlands ;).
Volgens mij een spaanse vertaling in google translate.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Quad schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:19:
[...]

Volgens mij een spaanse vertaling in google translate.
Klopt, maar je begrijpt toch wel wat er staat?

Vanavond niet echt iets leuks. Alleen Cagliari – Juventus en Atletico Madrid – Celta Vigo.

In Duitsland is het volgens mij al winterstop. Eerstvolgende ronde is half januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bij Wigan - Arsenal zet scheids een speler 1 minuut lang voor straf buiten het veld. Vreeeeeeeeeeemde actie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

chim0 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:52:
[...]

In Duitsland is het volgens mij al winterstop. Eerstvolgende ronde is half januari.
Check.

Jij bent Wolfsburg-volger toch? Ben benieuwd wat jij van de nieuwe trainer vind (Dieter Hecking, Nurnberg).

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Kaap schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 15:09:
Bij Wigan - Arsenal zet scheids een speler 1 minuut lang voor straf buiten het veld. Vreeeeeeeeeeemde actie :X
Hij had een oorbel in die uit moest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
King Nothing schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 16:23:
[...]

Jij bent Wolfsburg-volger toch? Ben benieuwd wat jij van de nieuwe trainer vind (Dieter Hecking, Nurnberg).
Tja, wat heeft ie met Nürnberg bereikt? Maar ik vind dat een trainer zo goed is als zijn materiaal. Dat Dost daar zit, vind ik sowieso onbegrijpelijk. Maar goed, we zullen wel zien na de winterstop. Misschien dat hij ze wel aan het voetballen krijgt.

Zit nu City - Reading te kijken, maar Reading heeft zich lekker ingegraven. Maar ja, had niet anders verwacht van de onderste en zeker niet uit bij City. Laten we hopen dat er snel een paar goals vallen in de tweede helft want je zal net zien, met dit soort ploegen zal je net zien dat het 0 - 0 blijft tot de laatste minuut en met een uitbraak maken ze 0 - 1 en is het afgelopen. -O-

Nou, City door het oog van de naald. Die goal van Barry leek me een overtreding. Hij sprong in de rug van de tegenstander.

[ Voor 6% gewijzigd door chim0 op 22-12-2012 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.vi.nl/nieuws/233230/Mourinho-slachtoffert-Casillas-voor-Madrileense-malaise.htm

Mourinho is nu echt de weg kwijt. Net of die Adan wel zo'n geweldige keeper is. Hij faalde pas flink in de CL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
tweaker2010 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 21:00:
http://www.vi.nl/nieuws/233230/Mourinho-slachtoffert-Casillas-voor-Madrileense-malaise.htm

Mourinho is nu echt de weg kwijt. Net of die Adan wel zo'n geweldige keeper is. Hij faalde pas flink in de CL.
Dat blijkt inderdaad de oplossing te zijn geweest 8)7 _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Real hard onderuit bij Malaga. 3 - 1 met nog 10 minuten te gaan. Geweldige wedstrijd, extreem hoog tempo maar gatenkaas van hier tot Tokio. :X

En 3 -2. Kom op boys, het kan nog!~

Eindstand 3 -2 voor Malaga. :'(

[ Voor 20% gewijzigd door chim0 op 22-12-2012 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Idd. Dit gaat Mourinho zijn baan kosten zo... ongelofelijk wat een miskleun 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Nou, Milan ook onderuit bij Roma met 4 - 2. Het circus is weer compleet, hoor! Sjonge, jonge, jonge.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Huntelaar verlengt tot zomer 2015, hele goede zet en lekker dichtbij huis blijven de komende twee jaar iig.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

chim0 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 21:39:
Real hard onderuit bij Malaga. 3 - 1 met nog 10 minuten te gaan. Geweldige wedstrijd, extreem hoog tempo maar gatenkaas van hier tot Tokio. :X

En 3 -2. Kom op boys, het kan nog!~

Eindstand 3 -2 voor Malaga. :'(
Idd mooie pot maar bizar hoe bij zo'n club als Real eigenlijk rare dingen gebeuren die gewoon niet mogen. Aan de andere kant is Malaga natuurlijk wel een ploeg waar alle Nederlandse "top clubs" ook hard onderuit gaan.

Sowieso mooie avond met daarvoor Barca. Dat was op zich niet spannend of zo maar wel mooi voetbal en Mesi rond uiteindelijk af op doelpunt nr.91.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Quad schreef op zondag 23 december 2012 @ 11:19:
Huntelaar verlengt tot zomer 2015, hele goede zet en lekker dichtbij huis blijven de komende twee jaar iig.
Hij is 29 jaar, hiermee zet hij dus eigenlijk wel een punt achter zijn toekomst. Als je dan ziet wat hij eigenlijk bereikt heeft, had hij misschien beter bij Ajax kunnen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Kaap schreef op zondag 23 december 2012 @ 11:37:
[...]

Hij is 29 jaar, hiermee zet hij dus eigenlijk wel een punt achter zijn toekomst. Als je dan ziet wat hij eigenlijk bereikt heeft, had hij misschien beter bij Ajax kunnen blijven.
Huntelaar is te groot voor Ajax maar te klein voor Europa.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
mowa schreef op zondag 23 december 2012 @ 11:40:
[...]

Oneens. Ik denk dat Huntelaar beter kan dan Schalke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Kaap schreef op zondag 23 december 2012 @ 11:37:
[...]

Mwoah, gewoon lekker blijven ballen en geld verdienen is niets mis mee.. Je kan beter op vertrouwd niveau tegen mooie tegenstanders presteren dan wéér weg gaan naar een andere club.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wat een wedstrijden/uitslagen in de PL dit weekend zeg. Benieuwd wat we van Chelsea gaan zien zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kaap schreef op zondag 23 december 2012 @ 16:41:
Wat een wedstrijden/uitslagen in de PL dit weekend zeg. Benieuwd wat we van Chelsea gaan zien zo :)
Ook Chelski 7 tegen Aston villa. Phoeh. Wat heeft die Benitez hun gegeven voor de wedstrijd?

[ Voor 11% gewijzigd door iPodKiller op 23-12-2012 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Hebben jullie die actie van de verdediger van Swansea op van Persie gezien? Allemachtig, je kan wel een wervel breken op die manier, bah.

Voor zolang hij het doet:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=GOzdyZ1GZRY]

Mazzel dat hij "goed" bij van Persie terecht komt.

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 23-12-2012 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
iPodKiller schreef op zondag 23 december 2012 @ 18:44:
[...]

Ook Chelski 7 tegen Aston villa. Phoeh. Wat heeft die Benitez hun gegeven voor de wedstrijd?
BAM BAM 8-0. Vermakelijke wedstrijd om naar te kijken met prakkie op schoot. Leuk debuut voor die Piazon, mooie pass ook, zonde dat ie die pingel mist dan.
PWM schreef op zondag 23 december 2012 @ 18:47:
Hebben jullie die actie van de verdediger van Swansea op van Persie gezien? Allemachtig, je kan wel een wervel breken op die manier, bah.

Voor zolang hij het doet:

[video]

Mazzel dat hij "goed" bij van Persie terecht komt.
Schandalige overtreding ja. Van Persie liet zich echter wel heel erg agressief gaan...

[ Voor 45% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-12-2012 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

mowa schreef op zondag 23 december 2012 @ 11:40:
[...]
Onzin, hij heeft alleen vertrouwen nodig. Bij Real is hij mislukt omdat hij geen eerlijke kans kreeg (zijn doelpuntengemiddelde was echter prima, Benzema heeft die kans wel gekregen en kijk nu eens...)

Bij Schalke speelt hij wekelijks en is hij heel belangrijk, misschien is de absolute top wat te hoog gegrepen maar een club als Liverpool had veel plezier aan hem kunnen beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
tweaker2010 schreef op zondag 23 december 2012 @ 19:23:
[...]

Onzin, hij heeft alleen vertrouwen nodig. Bij Real is hij mislukt omdat hij geen eerlijke kans kreeg (zijn doelpuntengemiddelde was echter prima, Bezeman heeft die kans wel gekregen en kijk nu eens...)

Bij Schalke speelt hij wekelijks en is hij heel belangrijk, misschien is de absolute top wat te hoog gegrepen maar een club als Liverpool had veel plezier aan hem kunnen beleven.
Eens, Liverpool of Spurs hadden schitterende clubs voor hem geweest. Hell, ik had hem graag bij Arsenal gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Schandalig is ook weer overdreven, net als de reactie van Ferguson ("van Persie had dood kunnen zijn" en "Williams moet lang geschorst worden"). Zijn eigen lieverdjes doen dat soort dingen natuurlijk nooit, en anders zou hij het niet gezien hebben :D

Het is trouwens geen schop, maar de bal die tegen van Persie aankomt. En die was duidelijk niet erg geblesseerd gezien zijn onmiddelijke agressieve reactie. Scheidsrechter loste het goed op.

En dat laatste was dit weekend wel anders, weer een hoop arbitrale zwakte gezien. De afgekeurde goal van Everton (niet veel aan de hand), de belachelijke rode kaart van Carlton Cole, de pingel van Arsenal was eigenlijk ook niets, verschillende handsgevallen niet gegeven aan Wigan, de niet afgekeurde goal van West Brom (zeker in vergelijking met de afgekeurde goal van Everton), enzovoort...

Uiteindelijk maakt Chelsea (en Liverpool) het weekend nog een beetje goed qua doelpunten, want anders was het wel erg armoe geweest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zondag 23 december 2012 @ 19:30:
Schandalig is ook weer overdreven, net als de reactie van Ferguson ("van Persie had dood kunnen zijn" en "Williams moet lang geschorst worden"). Zijn eigen lieverdjes doen dat soort dingen natuurlijk nooit, en anders zou hij het niet gezien hebben :D
Ferguson was inderdaad erg Fergie na de match :+
Het is trouwens geen schop, maar de bal die tegen van Persie aankomt. En die was duidelijk niet erg geblesseerd gezien zijn onmiddelijke agressieve reactie.
Dat was mij ook wel duidelijk, zat die wedstrijd te kijken. Het ging meer om de intentie natuurlijk. Die bal lag zo dichtbij het hoofd van Van Persie, er was gefloten en Williams poeiert vol tegen die bal aan. Het had wel slechter af kunnen lopen denk ik...

Geel was terecht voor Williams, maar voor het agressieve gedrag van Van Persie, waarbij hij ook nog de scheids aanraakt, daar had misschien rood voor gegeven mogen worden :?
En dat laatste was dit weekend wel anders, weer een hoop arbitrale zwakte gezien. De afgekeurde goal van Everton (niet veel aan de hand), de belachelijke rode kaart van Carlton Cole, de pingel van Arsenal was eigenlijk ook niets, verschillende handsgevallen niet gegeven aan Wigan, de niet afgekeurde goal van West Brom (zeker in vergelijking met de afgekeurde goal van Everton), enzovoort...

Uiteindelijk maakt Chelsea (en Liverpool) het weekend nog een beetje goed qua doelpunten, want anders was het wel erg armoe geweest :D
Die 2 pingels van Chelsea stelden eigenlijk ook niks voor. De 1ste....ja, je kan hem geven. De 2de gebeurde niets.

[ Voor 25% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-12-2012 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zondag 23 december 2012 @ 19:46:
Ferguson was inderdaad erg Fergie na de match :+
:p
Die 2 pingels van Chelsea stelden eigenlijk ook niks voor. De 1ste....ja, je kan hem geven. De 2de gebeurde niets.
Ah, dat wordt dan weer genieten bij MotD2 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kaap schreef op zondag 23 december 2012 @ 18:59:
[...]

BAM BAM 8-0. Vermakelijke wedstrijd om naar te kijken met prakkie op schoot. Leuk debuut voor die Piazon, mooie pass ook, zonde dat ie die pingel mist dan.

[...]

Schandalige overtreding ja. Van Persie liet zich echter wel heel erg agressief gaan...
Goed ook voor Lampard dat die scoort, en Huntelaar kan echt wel slagen in Europa, als hij de smaak te pakken heeft prikt hij ze er echt wel in hoor. En bij Real was toen helemaal shit daar, Robben, Sneijder en Huntelaar wegdoen alsof het grof vuil is. Vorig seizoen er toch wel 29 gescoord uit 32 wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
iPodKiller schreef op zondag 23 december 2012 @ 21:08:
[...]
Huntelaar kan echt wel slagen in Europa, als hij de smaak te pakken heeft prikt hij ze er echt wel in hoor.
Ja, echter is hij nu 29 en tekende bij. Over het algemeen vertrek je de komende 2 seizoenen niet meer. Dan gaat hij richting 32. Dan staan clubs niet meer voor je in de rij. Dat bedoelde ik dus, lijkt erop alsof hij genoegen neemt met Schalke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op zondag 23 december 2012 @ 21:22:
[...]
Ja, echter is hij nu 29 en tekende bij. Over het algemeen vertrek je de komende 2 seizoenen niet meer. Dan gaat hij richting 32. Dan staan clubs niet meer voor je in de rij. Dat bedoelde ik dus, lijkt erop alsof hij genoegen neemt met Schalke.
Idd. Alleen snap ik zijn motivatie niet echt. Het lijkt erop dat hij voor zekerheid heeft gekozen met oog op het WK, maar bij oranje is nu ook niet zeker van een basisplaats. Dus waarom kiest ie dan niet voor een avontuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
tweaker2010 schreef op zondag 23 december 2012 @ 21:27:
[...]

Idd. Alleen snap ik zijn motivatie niet echt. Het lijkt erop dat hij voor zekerheid heeft gekozen met oog op het WK, maar bij oranje is nu ook niet zeker van een basisplaats. Dus waarom kiest ie dan niet voor een avontuur?
Geen idee. Ik begrijp er ook echt niets van. En ook de timing, 1 week voor transferwindow. Zo vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kaap schreef op zondag 23 december 2012 @ 21:39:
[...]

Geen idee. Ik begrijp er ook echt niets van. En ook de timing, 1 week voor transferwindow. Zo vreemd...
Ja, kijk dan op z'n minst wat andere clubs te bieden hebben.
Pagina: 1 ... 4 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.