Geen idee. Dacht Chelsea, maar er zijn zoveel geruchten.
Anoniem: 105012
Ik denk dat Falcao uiteindelijk wel naar Engeland zal vertrekken. De meest logische keuze zou dan Chelsea zijn, die zitten tegenwoordig wel te wachten op een fatsoenlijke spits.
Chelsea heeft een hele goede tijd gehad met een sterke voorhoede; Drogba, Malouda etc.. Nadat die Franse aanvallers en Drogba zijn vertrokken is het ontzettend slecht geworden.
Het gekke is wel dat met het hele sterke elftal verloren ze onterecht van Barca in de CL en met een elftal dat met zn 11en in het goal staat winnen ze de CL. Falcao zou denk ik het beste tot zijn recht komen bij Chelsea of Arsenal. Ben benieuwd!
Het gekke is wel dat met het hele sterke elftal verloren ze onterecht van Barca in de CL en met een elftal dat met zn 11en in het goal staat winnen ze de CL. Falcao zou denk ik het beste tot zijn recht komen bij Chelsea of Arsenal. Ben benieuwd!
Dat zal Chelsea worden, Arsenal zal nooit die clausule uitkopen. Deze spits kost gewoon 48 miljoen, niks minder.
Paar leuke wedstrijden vanavond. Zowel competitie als beker.
HSV - Schalke (competitie)
Anderlecht - Mechelen (beker)
Sunderland - QPR (competitie)
Lazio - Udinese (competitie)
Aston Villa - Reading (competitie)
Real Madrid - Alcoyano (beker)
Jammer dat Real pas om 21:30 is (moet din ophalen om 22:45) maarja.
HSV - Schalke (competitie)
Anderlecht - Mechelen (beker)
Sunderland - QPR (competitie)
Lazio - Udinese (competitie)
Aston Villa - Reading (competitie)
Real Madrid - Alcoyano (beker)
Jammer dat Real pas om 21:30 is (moet din ophalen om 22:45) maarja.
Het Benitez-effect bij Chelsea is duidelijk:
West Ham - Chelsea 3-1. Twee punten met 0-0's en dit verlies uit 3 wedstrijden...
West Ham - Chelsea 3-1. Twee punten met 0-0's en dit verlies uit 3 wedstrijden...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wat is dat joh met Reading - manchester United, 7 goals in 35 minuten?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
hopen dat er nog een 8ste valt.... heb gewed bij UnibetQuad schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 19:15:
En nog een afgekeurde goal ook.Quad schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 19:15:
Ik heb trouwens vanmiddag gekeken naar City - Everton (1-1) en dan met name naar Silva.
Volgens mij is dat de enige speler bij City met verstand, altijd een mede speler een goede pass geven, voordat hij de bal krijgt al rond kijken naar een medespeler, en zijn manier van vrij lopen is erg goed om te zien.
Hele complete teamspeler, helaas zijn zijn teamgenoten dat minder.
Volgens mij is dat de enige speler bij City met verstand, altijd een mede speler een goede pass geven, voordat hij de bal krijgt al rond kijken naar een medespeler, en zijn manier van vrij lopen is erg goed om te zien.
Hele complete teamspeler, helaas zijn zijn teamgenoten dat minder.
⏩ PVOutput☀️
http://www.vi.nl/nieuws/232060/Inter-en-Sneijder-bespreken-maandag-huidige-situatie.htm
Wat vinden jullie hiervan? Lijkt me uitermate vervelend als voetballer, zelfs zijn positie in oranje loopt gevaar nu.
Het is te hopen dat hij in de winterstop mag vertrekken naar een club waar hij wel speeltijd krijgt.
Wat vinden jullie hiervan? Lijkt me uitermate vervelend als voetballer, zelfs zijn positie in oranje loopt gevaar nu.
Het is te hopen dat hij in de winterstop mag vertrekken naar een club waar hij wel speeltijd krijgt.
En net als Kaka op de tribune verpieteren zeker? Real heeft Sneijder niet nodig, ze hebben Ozil en Modric al.chim0 schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:45:
Sneijdertje moet gewoon naar Real. Punt.
Zat in de taxi vanochtend en de bestuurder had een voetbalpraatprogramma aangezet. Ze lieten de Chelsea-, Arsenal- en Sunderland-fans hun gal spuwen, en dat was heel wat geklaag. Aangezien Norwich gisteren weer won (intussen 8 wedstrijden op rij in competitie en bekers ongeslagen) zat er wel wat leedvermaak bij de chauffeur.
Zaten ze de Chelsea-fans ook een beetje op te naaien door te zeggen dat Avram Grant ook terug zou komen(dat was naast Benitez de andere minst gewenste keuze)
Zaten ze de Chelsea-fans ook een beetje op te naaien door te zeggen dat Avram Grant ook terug zou komen(dat was naast Benitez de andere minst gewenste keuze)
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Euhm, je weet dat Sneijder van Real afkomt, en dat zijn situatie daar ook zo onmogelijk was en het bestuur hem wou verkopenchim0 schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:45:
Sneijdertje moet gewoon naar Real. Punt.

Heb net samenvatting van Barca - Athletico Bilbao gekeken, de 2-0 van Messi was echt een zuiver eigen doelpunt..
⏩ PVOutput☀️
Ik vind het erg raar van de Chelsea aanhang om Benitez kwalijk te nemen dat Di Matteo weggestuurd werd. Volstrekt belachelijk dat ze hem wedstrijd in wedstrijd uit uitfluiten.gambieter schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:03:
Zat in de taxi vanochtend en de bestuurder had een voetbalpraatprogramma aangezet. Ze lieten de Chelsea-, Arsenal- en Sunderland-fans hun gal spuwen, en dat was heel wat geklaag. Aangezien Norwich gisteren weer won (intussen 8 wedstrijden op rij in competitie en bekers ongeslagen) zat er wel wat leedvermaak bij de chauffeur.
Arsenal ja, hopelijk gaat er nu toch echt een einde komen aan het Wenger tijdperk. Deze slemiel in zijn slaapzak heeft oogkleppen op, niet te filmen. Blijven volhouden dat hij in de selectie gleooft en dat 4de plaats haalbaar is, oh ja en plaats 4 ziet hij als een prijs

*zucht* was ik maar gewoon Barcelona successupporter geworden, dan was er zelden een vuiltje aan de lucht. Kon ik net als al die andere tjappies kreunen van blijdschap en genot als die godenzoon weer aan de bal komt en samen met Sierd de Vos schreeuwend tot een climax komen: MESSI MESSI MESSI!
Maar nee, ik, ik had een goed gevoel bij een andere club, wat een gifbeker

Valt wel mee, Arsenal is jaren achtereen leeggekocht door Man City en pas ook weer door Man Utd (van Persie), dus daar kan Wenger niet zoveel aan doen. Qua inkomsten gaat het nu trouwens de goede kant op: http://www.nu.nl/beurs/2965662/emirates-en-arsenal-sluiten-megadeal.htmlKaap schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:39:
[...]
Arsenal ja, hopelijk gaat er nu toch echt een einde komen aan het Wenger tijdperk.
[...]
Dan zullen we eens kijken of de heren Gazidis en Kroenke actie gaan ondernemen als er opeens minder geld binnenkomt. Soms moet je iets laten afbranden om het op te kunnen bouwen. Totale wanbeleid daar bij Arsenal
Ach, het kan altijd ergerKaap schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:39:
*zucht* was ik maar gewoon Barcelona successupporter geworden, dan was er zelden een vuiltje aan de lucht. Kon ik net als al die andere tjappies kreunen van blijdschap en genot als die godenzoon weer aan de bal komt en samen met Sierd de Vos schreeuwend tot een climax komen: MESSI MESSI MESSI!
Maar nee, ik, ik had een goed gevoel bij een andere club, wat een gifbeker
Arsenal speelt in ieder geval nog Champions League en doet nog mee in de strijd om de 4e plaats.
Financien bij Arsenal waren nooit een probleem. Echter Gazidis en Kroenke willen kost wat kost een beleid voeren waar inkomsten de hoofdmoot zijn i.p.v. prijzen. Zij vinden de 4de plek in de Premier League een prijs.tweaker2010 schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:01:
[...]
Valt wel mee, Arsenal is jaren achtereen leeggekocht door Man City en pas ook weer door Man Utd (van Persie), dus daar kan Wenger niet zoveel aan doen. Qua inkomsten gaat het nu trouwens de goede kant op: http://www.nu.nl/beurs/2965662/emirates-en-arsenal-sluiten-megadeal.html
[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-12-2012 13:35 ]
Oezil en Modric zijn toch twee totaal ander type spelers? Dat zijn echte lopers. Sneijder is meer een Xavi van de steekballetjes. Maar gewoon in het algemeen, zie ik hem gewoon nog graag een keertje schitteren bij de mooiste club van de wereld.tweaker2010 schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:02:
[...]
En net als Kaka op de tribune verpieteren zeker? Real heeft Sneijder niet nodig, ze hebben Ozil en Modric al.
Maar een fitte Sneijder in vorm, zie ik net zo graag als Ronaldo of Messi, ook al is het een totaal andere type speler. De balletjes die hij links en rechts kan neerleggen op een manier die alleen hij kan, krijg ik echt een stijve plasser van, maar helaas hebben we dat allang niet meer gezien. Echt jammer!
Kaka heb ik zo'n idee dat ie na zijn blessure, nooit meer op zijn oude niveau teruggekomen is. Ik denk dat zijn top bij Milan was, maar dat niveau zou ie nooit meer kunnen evenaren. Net zo min als dat Ronaldo nooit meer de Ronaldo zal worden die ie bij United was.
Maar ik hoor net op de radio dat Mourinho waarschijnlijk volgend jaar weggaat, omdat ie ruzie heeft met de voorzitter. Zou ik echt jammer vinden!
Toevallig dat Ferguson gister ook zei dat hij Mourinho wel een geschikte vervanger acht. Zet je wel aan het denken...chim0 schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:41:
Maar ik hoor net op de radio dat Mourinho waarschijnlijk volgend jaar weggaat, omdat ie ruzie heeft met de voorzitter. Zou ik echt jammer vinden!
Toch denk ik niet dat Mourinho bij United past. Bij City misschien, maar United niet.
Wat bedoel je met "zet je wel aan het denken"?Kaap schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:45:
[...]
Toevallig dat Ferguson gister ook zei dat hij Mourinho wel een geschikte vervanger acht. Zet je wel aan het denken...
Nee, vind hem ook niet passen bij United. City zou inderdaad kunnen, maar van mij hoeft Mancini echt niet weg, hoor. Ze moeten gewoon presteren, maar gaat goed nu.Toch denk ik niet dat Mourinho bij United past. Bij City misschien, maar United niet.
Kan niet wachten tot zondag!
Wat is toevallig? Dat Fegurson "toevallig" zou weten van die ruzie (wat niks meer is dan een gerucht) en dat Mourinho daarom naar United moet komen? Wat is dat nou weer voor een belachelijke complottheorie?rik86 schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:09:
't is wel heel toevallig bedoelt die denk ik
En dus is er geen reden om Wenger te ontslaan. Financieel doet hij het goed (koopt voor een prikkie, verkoopt voor de hoofdprijs) en sportief goed genoeg om financieel goed te blijven presteren.Kaap schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:32:
[...]
Financien bij Arsenal waren nooit een probleem. Echter Gazidis en Kroenke willen kost wat kost een beleid voeren waar inkomsten de hoofdmoot zijn i.p.v. prijzen. Zij vinden de 4de plek in de Premier League een prijs.
Ideale manager voor een commercieel gedreven club, want hij begint niet te zeiken tegen het bestuur dat hij zo geen prijzen kan winnen.
Kortom: supporters moeten niet zeiken op Wenger maar op de beleidsmakers. Want Wenger doet precies waar hij voor wordt betaald.
Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
Wenger treft wel degelijk blaam. Die man heeft gigantische oogkleppen op, leeft in een illusie dat hij het kampioenschap met deze selectie best kan winnen. Dat spreekt ie ook uit he...Tettie schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:39:
[...]
Kortom: supporters moeten niet zeiken op Wenger maar op de beleidsmakers. Want Wenger doet precies waar hij voor wordt betaald.
Ja, en? Doet niet iedere club dat? Zichzelf chronisch overschatten? Kijk eens naar wat Ajax jarenlang doet. Om dat nou als argument aan te voeren is wel heel mager.Kaap schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:08:
[...]
Wenger treft wel degelijk blaam. Die man heeft gigantische oogkleppen op, leeft in een illusie dat hij het kampioenschap met deze selectie best kan winnen. Dat spreekt ie ook uit he...
Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
Over Mourinho gesproken, ik zag gisteren een documentaire over zijn carriere, tot eind vorig seizoen, met interviews etc (ook met Ferguson). Erg grappig was een van de laatste vragen "wat houd je 's nachts wakker?", waarop een ontwapende glimlach volgde met twinkelende ogen "niets, ik slaap als een baby".
Als het europees voetbal betreft ben je verplicht om buitenlandse clubs in het algemene voetbal topic te bespreken. Dont ask, ik stoor me ook al jaren aan dat kromme beleidQuad schreef op woensdag 05 december 2012 @ 21:16:
Die inworp van die Benfica speler![]()
Rustig kwa scoreverloop tot dusver. Volgens mij alleen nog maar bij Celtic - Spartak gescoord.
Meh, expres hierheen gegaan omdat geen NL club meer in de CL zit. Dan valt het toch wel beetje onder buitenlandse competitieKaap schreef op woensdag 05 december 2012 @ 21:18:
[...]
Als het europees voetbal betreft ben je verplicht om buitenlandse clubs in het algemene voetbal topic te bespreken. Dont ask, ik stoor me ook al jaren aan dat kromme beleid
⏩ PVOutput☀️
City VS United

Hoop dat Robin er drie in tikt.
⏩ PVOutput☀️
Wolfsburg 1 - 2 voor bij Dortmund!
Eerste goal was dubieus. Was een penalty maar was volgens mij buitenspel (lopje) en daarna kwam de bal terug waarop een schot volgde en een Dortmund speler hem van de lijn haalde met z'n hand, maar in de herhaling zag je dat ie wel met z'n hand naar de bal ging maar de bal niet raakte (raakte een beetje z'n scheenbeen), maar werd er wel afgestuurd met rood.
Godverdomme, nou penalty Dortmund (overtreding Kjaer)
En 2 - 2 weer.
En 2 - 3 Dost
Eindstand 2 -3. BOEM!

Eerste goal was dubieus. Was een penalty maar was volgens mij buitenspel (lopje) en daarna kwam de bal terug waarop een schot volgde en een Dortmund speler hem van de lijn haalde met z'n hand, maar in de herhaling zag je dat ie wel met z'n hand naar de bal ging maar de bal niet raakte (raakte een beetje z'n scheenbeen), maar werd er wel afgestuurd met rood.
Godverdomme, nou penalty Dortmund (overtreding Kjaer)
En 2 - 2 weer.
En 2 - 3 Dost

Eindstand 2 -3. BOEM!
[ Voor 11% gewijzigd door chim0 op 08-12-2012 17:26 ]
Pffff 3 punten binnen, die overwinning was hard nodig hoe lelijk die ook was.
Morgen duidelijk City - United kijken. Ze zijn in vorm en City is juist niet zo lekker in vorm. Ik denk dus dat United gaat winnen, maar we zullen zien
Morgen duidelijk City - United kijken. Ze zijn in vorm en City is juist niet zo lekker in vorm. Ik denk dus dat United gaat winnen, maar we zullen zien
Risultate primo tempo: Roma 3 - 1 Fiorentina.
1x Tachtisidis. Toch Castan, ik had gelijk.
2x Totti.
oh en dus 1 x roncaglia.
Wat speelt Totti als een held, een heerlijke 1e goal na een pracht controle en de 2e met een prachtig afstandsschot! Roma speelt heerlijk combinatie voetbal!
Helaas betekenen voorsprongen niets voor Roma de laatste tijd en loert Fiorentina op de counter.
1x Tachtisidis. Toch Castan, ik had gelijk.
2x Totti.
oh en dus 1 x roncaglia.
Wat speelt Totti als een held, een heerlijke 1e goal na een pracht controle en de 2e met een prachtig afstandsschot! Roma speelt heerlijk combinatie voetbal!
Helaas betekenen voorsprongen niets voor Roma de laatste tijd en loert Fiorentina op de counter.
[ Voor 19% gewijzigd door StrongArmLance op 08-12-2012 21:43 ]
Oef, wat een schwalbe van die Cazorla zeg. Die hoeft voorlopig geen pingel meer mee te krijgen, totaal geen contact maar wel een snoekduik. Bij Final Score zeiden ze al dat de Arsenal-fans een vervroegd kerstkado kregen met de aanstelling van de scheidsrechter, want de scheidsrechter blundert zowel door het geven van de pingel aan Arsenal en het niet geven van een pingel bij de handsbal van Mertensacker. En bij de tweede pingel had het een vrije trap voor West Brom moeten zijn.Kaap schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 19:44:
Pffff 3 punten binnen, die overwinning was hard nodig hoe lelijk die ook was.
Ik moest wel lachen om de claim van Ferguson dat City teveel onterechte pingels krijgt. En dat van de man die zoveel thuiskadootjes heeft gekregen van scheidsrechters, zoals Fergie-timeMorgen duidelijk City - United kijken. Ze zijn in vorm en City is juist niet zo lekker in vorm. Ik denk dus dat United gaat winnen, maar we zullen zien
Swansea-Norwich was een feestje, 3-4 met mooie goals van beide teams. Twee teams die sterk aanvielen en zwak verdedigden
Was de handsbal van Mertesacker niet een overtreding van WBA? Staat me zoiets van bij, maar kan het mis hebben. Verder was het vrij droevig van Arsenal dat ze geen 'normale' veldgoal konden maken, de kansen waren er toch absoluut.
Er werd een vrije trap gegeven, maar in de herhaling was geen overtreding te zien.Vos schreef op zondag 09 december 2012 @ 00:58:
Was de handsbal van Mertesacker niet een overtreding van WBA? Staat me zoiets van bij, maar kan het mis hebben. Verder was het vrij droevig van Arsenal dat ze geen 'normale' veldgoal konden maken, de kansen waren er toch absoluut.
AS Roma - Fiorentina
Olievera had met donkerrood eraf gemoeten.. zie shot:

Totti Fenomeen!

Totti Fenomeen!
⏩ PVOutput☀️
Ja Pjanic werd daar flink aangepakt, gadverdamme. Hier kreeg Tachtisidis ook nog geel voor...Quad schreef op zondag 09 december 2012 @ 01:57:
AS Roma - Fiorentina
[afbeelding]
Totti Fenomeen!
4-2 gewonnnen, had 8-2 moeten zijn. Marquinhos (zijn goal afgekeurd), Pjanic en Totti speelden fantastisch.
Als De Rossi en Lamela weer fit zijn (en Steek terug, al deed goicoechea het wel aardig) dan zijn we zo wat onverslaanbaar. De verdediging staat steeds sterker.
Osvaldo bewees in de 5 minuten dat hij er in stond waarom hij eerste spits moet zijn, hij rondt altijd af. Destro niet..
Dat was een cadeautje inderdaad.gambieter schreef op zondag 09 december 2012 @ 00:12:
[...]
Oef, wat een schwalbe van die Cazorla zeg. Die hoeft voorlopig geen pingel meer mee te krijgen, totaal geen contact maar wel een snoekduik.
Was een overtreding op Mertesacker op vooraf gegaan (shirt trekken), dus die handsbal telde niet meer.en het niet geven van een pingel bij de handsbal van Mertensacker.
Pingel was terecht, vrije trap valt over te discussiëren.En bij de tweede pingel had het een vrije trap voor West Brom moeten zijn.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Zozo we krijgen een keer een pingel van een fopduikgambieter schreef op zondag 09 december 2012 @ 00:12:
[...]
Oef, wat een schwalbe van die Cazorla zeg. Die hoeft voorlopig geen pingel meer mee te krijgen, totaal geen contact maar wel een snoekduik.
Mertesacker was geen pingel omdat er een overtreding aan vooraf ging, die gaat voor. 2de pingel was verder terecht.gambieter schreef op zondag 09 december 2012 @ 00:12:Bij Final Score zeiden ze al dat de Arsenal-fans een vervroegd kerstkado kregen met de aanstelling van de scheidsrechter, want de scheidsrechter blundert zowel door het geven van de pingel aan Arsenal en het niet geven van een pingel bij de handsbal van Mertensacker. En bij de tweede pingel had het een vrije trap voor West Brom moeten zijn.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QZDQiv88TxE]
Alle goals en een paar van de ENORME gemiste kansen van Roma. Let vooral op Pjanic zijn pass bij de 2e goal en Totti zijn afronding na Destro zijn pass daar.
Daarnaast is Destro 22, die gast die alles mist en Pjanic 15.
Alle goals en een paar van de ENORME gemiste kansen van Roma. Let vooral op Pjanic zijn pass bij de 2e goal en Totti zijn afronding na Destro zijn pass daar.
Kom kom, niet zo Calimero. Als iemand een belachelijke schwalbe maakt, dan noem ik dat. Ipv in de beledigde fanboymodus te schieten zou je ook gewoon kunnen zeggen "ja dat was triest, jammer dat dat het verschil maakte in deze wedstrijd".Kaap schreef op zondag 09 december 2012 @ 11:29:
Zozo we krijgen een keer een pingel van een fopduikJe doet net alsof de wereld is vergaan en Cazorla dit elke week doet. Ik hoor je anders ook zelden, maar nu moest het omdat het Arsenal betrof en je dan in dit topic kon schoppen zeker
De tweede pingel was een overtreding, maar daar ging een overduidelijke overtreding van Oxlade-Chamberlain direct aan vooraf waardoor hij de bal had. Je telt nu wel een eerdere overtreding (waar men bij de BBC trouwens niets in zag) bij Mertensacker, maar niet als het in het voordeel van je club is. Een beetje objectiever mag wel.Mertesacker was geen pingel omdat er een overtreding aan vooraf ging, die gaat voor. 2de pingel was verder terecht.
Geen van de experts (inlcusief Martin Keown) vond dat een discussiepunt, maar een feitAngeloonie schreef op zondag 09 december 2012 @ 11:21:
Pingel was terecht, vrije trap valt over te discussiëren.
Komende van iemand die graag tegen de Arsenal fans hier post...gambieter schreef op zondag 09 december 2012 @ 13:17:
[...]
Ipv in de beledigde fanboymodus te schieten
Dan moet je mijn eerdere post over het wedstrijdresultaat lezen...gambieter schreef op zondag 09 december 2012 @ 13:17:
[...]zou je ook gewoon kunnen zeggen "ja dat was triest, jammer dat dat het verschil maakte in deze wedstrijd".
Goed om te weten dat iemand die naar dezelfde beelden als jou en mij kijkt altijd gelijk heeft, want hij is expert... V/d Gijp en Derksen worden ook als experts gezien, toch vind ik dat ze voornamelijk onzin uitkramen.gambieter schreef op zondag 09 december 2012 @ 13:17:
Geen van de experts (inlcusief Martin Keown) vond dat een discussiepunt, maar een feit
Fout. Het zijn fanboys die het probleem zijn, die kunnen namelijk niet omgaan met kritiek op hun club.Kaap schreef op zondag 09 december 2012 @ 13:34:
Komende van iemand die graag tegen de Arsenal fans hier post...
De BBC heeft een lange traditie van goede kwaliteit verslaggeving die niet clubgebonden is, Nederland mist dat helaas. Verder mag je de calimeroeierdop wel afzetten.Goed om te weten dat iemand die naar dezelfde beelden als jou en mij kijkt altijd gelijk heeft, want hij is expert... V/d Gijp en Derksen worden ook als experts gezien, toch vind ik dat ze voornamelijk onzin uitkramen.
Pjanic is geen 15 jaar.. Hij is 21 of 22 volgens mij.kristan schreef op zondag 09 december 2012 @ 13:01:
[video]
⏩ PVOutput☀️
Ik kan prima met kritiek op mijn club omgaan. Ik geef zelf bakken met gal en kritiek op mijn clubgambieter schreef op zondag 09 december 2012 @ 13:40:
[...]
Fout. Het zijn fanboys die het probleem zijn, die kunnen namelijk niet omgaan met kritiek op hun club.
Dat kan ik je ook wel vertellen want ik heb vanochtend MOTD zitten kijken en precies hetzelfde gezien als wat jij daar beschrijft. En hoewel Arsenal de betere ploeg was, werd West-Brom toch behoorlijk genaaid. Alleen jammer dat de keeper ze niet had. Die Arteta schoot gewoon twee keer recht door het midden.gambieter schreef op zondag 09 december 2012 @ 00:12:
[...]
Bij Final Score zeiden ze al dat de Arsenal-fans een vervroegd kerstkado kregen met de aanstelling van de scheidsrechter, want de scheidsrechter blundert zowel door het geven van de pingel aan Arsenal en het niet geven van een pingel bij de handsbal van Mertensacker. En bij de tweede pingel had het een vrije trap voor West Brom moeten zijn.

Maar goed, Wolfsburg werd gisteren ook geholpen door de scheidsrechter door een pingel toe te kennen voor een handsbal wat geen handsbal was, die tot stand kwam uit een buitenspel situatie.
Inderdaad, maar maakt niet uit, ze worden toch geslacht.[...]
Ik moest wel lachen om de claim van Ferguson dat City teveel onterechte pingels krijgt. En dat van de man die zoveel thuiskadootjes heeft gekregen van scheidsrechters, zoals Fergie-time
Dat vond ik, van de hele zaterdag, de wedstrijd met de hoogste amusementswaarde.Swansea-Norwich was een feestje, 3-4 met mooie goals van beide teams. Twee teams die sterk aanvielen en zwak verdedigden
Nog een half uurtje en dan barst het geweld los in Manchester!
[ Voor 10% gewijzigd door chim0 op 09-12-2012 14:02 ]
Dat is een contradictio in terminisKaap schreef op zondag 09 december 2012 @ 13:56:
Ik kan prima met kritiek op mijn club omgaan. Ik geef zelf bakken met gal en kritiek op mijn club
Verre van, kan prima met mensen heel nuchter over het wanbeleid van Arsenal spreken, en ik geef net zo goed toe dat gisteren een gedrocht was en we met hulp van de scheids wonnen.gambieter schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:00:
[...]
Dat is een contradictio in terminis.Het is als kritiek binnen een familie waar iedereen elkaar afbrand, maar de rijen zich sluiten als een buitenstaander hetzelfde zegt
Maar wellicht dat jij dat zo ervaart omdat het op jou wel zo toegepast wordt, maar dat is persoonsgebonden. Niet omdat je een buitenstaander op zich bent.
Overigens zie ik net de samenvatting, en ja, je hebt gelijk dat ook de 2de pingel onterecht is
[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 09-12-2012 14:12 ]
Vrij nutteloze discussie dit, beter focussen wij ons op de wedstrijd van half 3
⏩ PVOutput☀️
Dat is zo, Sport1 staat al op. Ik heb geen favoriet, maar verwacht dat United gaat winnen. Het zou voor de wedstrijd wel prettig zijn als City vandaag, vanwege het feit dat het een derby is, lekker in de wedstrijd zit, zodat het echt een strijd zal zijnQuad schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:06:
Vrij nutteloze discussie dit, beter focussen wij ons op de wedstrijd van half 3
Rugnummer schatQuad schreef op zondag 09 december 2012 @ 13:50:
[...]
Pjanic is geen 15 jaar.. Hij is 21 of 22 volgens mij.
Daarnaast een kinderachtig plaatje

[ Voor 26% gewijzigd door StrongArmLance op 09-12-2012 14:10 ]
Dacht al
Volgens mij is David Silva nog geblesseerd volgens mij, dus mist City de creativiteit op het middenveld, die speler is echt van wereld niveau. Silva is op tijd hersteld van zijn hamstring blessure, ah mooi, beloofd veel goeds voor de wedstrijd.Kaap schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:08:
[...]
Dat is zo, Sport1 staat al op. Ik heb geen favoriet, maar verwacht dat United gaat winnen. Het zou voor de wedstrijd wel prettig zijn als City vandaag, vanwege het feit dat het een derby is, lekker in de wedstrijd zit, zodat het echt een strijd zal zijn
City krijgt zijn kansen wel, verdediging bij United is niet alles.
[ Voor 71% gewijzigd door Quad op 09-12-2012 14:33 ]
⏩ PVOutput☀️
Oopschim0 schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:30:
Het is David Silva, niet Da Silva.

Fixed that!

Rooney begint goed, twee keer een (lichte) overtreding achter elkaar binnen een paar seconden.
⏩ PVOutput☀️
Net als dat jij altijd oezil typtchim0 schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:30:
Het is David Silva, niet Da Silva.
Stelletje taalnazi's!
Wordt een pittige wedstrijd, en dan zijn we nog maar in de 8e minuut en is er al van alles gebeurt!
Wordt een pittige wedstrijd, en dan zijn we nog maar in de 8e minuut en is er al van alles gebeurt!
⏩ PVOutput☀️
Zijn er online ergens livestreams te bekijken? Of hoe volgen jullie de wedstrijd? 
Nevermind! Op naar doelpunten! Hoop dat Rooney er eentje maakt
Nevermind! Op naar doelpunten! Hoop dat Rooney er eentje maakt
[ Voor 30% gewijzigd door ETzPliskin op 09-12-2012 14:40 ]
Voor de eerste 10 minuten is er in ieder geval stevig ingezetQuad schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:37:
Stelletje taalnazi's!
Sport1ETzPliskin schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:39:
Zijn er online ergens livestreams te bekijken? Of hoe volgen jullie de wedstrijd?
[ Voor 26% gewijzigd door JeroenNietDoen op 09-12-2012 14:40 ]
De standaard bronnen. Livestreams zul je zelf moeten zoeken als ze niet legaal zijn, die mogen hier niet besproken wordenETzPliskin schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:39:
[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 09-12-2012 14:41 ]
Sport1 internet abonnement en Eredivisie live Internet abonnement, volg het zo beetje dual screenETzPliskin schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:39:
Zo iets dus:

⏩ PVOutput☀️
Hatseflats, United speelt op de counter en profiteert! 0-1 door Rooney.
⏩ PVOutput☀️
Mooi geschoten van Rooney, doet hem bewust in onlogische richting, en dan rolt ie zo traag binnen.
Oef, countergoal van United. Maar Alan Hansen zal zijn haren uit zijn hoofd trekken met het werkelijk belachelijk slechte verdedigen. Geen enkele verdediger die ook maar wat doet behalve meelopen
[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 09-12-2012 14:47 ]
Wat een goal zou dat geweest zijn van aguero
[ Voor 69% gewijzigd door iPodKiller op 09-12-2012 14:53 ]
Nummero 2 voor Rooney!
⏩ PVOutput☀️
Pfff, wat een efficientie bij United. En het verdedigen van City zal met het wisselen van Kompany niet beter worden, die zou wel eens een slachting kunnen worden als City niet snel tegenscoort.
Dat was na Ajax - Manchester City al helemaal
⏩ PVOutput☀️
Balotelli toont zijn teamspirit door gelijk naar de kleedkamers te gaan, Nasri krijgt een zeer terechte gele kaart voor dom klagen en het gebaar wat hij maakte. Ik zie het zo eerder 0-3 dan 1-2 worden.
Die pakt direct zijn privé jet naar italië.gambieter schreef op zondag 09 december 2012 @ 15:43:
Balotelli toont zijn teamspirit door gelijk naar de kleedkamers te gaan, Nasri krijgt een zeer terechte gele kaart voor dom klagen en het gebaar wat hij maakte. Ik zie het zo eerder 0-3 dan 1-2 worden.
Sinds wanneer is van Persie met rechts zo fantastisch?
[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 09-12-2012 15:47 ]
⏩ PVOutput☀️
Bah, had 0-3 moeten zijn, onterecht afgefloten goal is het nu 1-2 voor City na 2 knappe reddingen van De Gea.
⏩ PVOutput☀️
Ik had een klein beetje gelijk, alleen werd de 0-3 (onterecht) afgekeurd en nu is het 1-2gambieter schreef op zondag 09 december 2012 @ 15:43:
Ik zie het zo eerder 0-3 dan 1-2 worden.
Yup, het had makkelijk 0-3 kunnen staan.Quad schreef op zondag 09 december 2012 @ 15:48:
Bah, had 0-3 moeten zijn, onterecht afgefloten goal is het nu 1-2 voor City na 2 knappe reddingen van De Gea.
The Evil is inside of you!gambieter schreef op zondag 09 december 2012 @ 15:49:
[...]
Ik had een klein beetje gelijk, alleen werd de 0-3 afgekeurd en nu is het 1-2
Het kan nu nog wel 1-3 worden hoop ik!
⏩ PVOutput☀️
Het had natuurlijk 0-3 moeten staan, Young stond absoluut niet buiten spel.
Scheidsrechter fluit hele wedstrijd prima, maar hier had hij toch echt voordeel moeten geven aan Yaya Touré!
⏩ PVOutput☀️
Valencia.. Die kerel waar je absoluut geen voorzet van hoeft te verwachten, zo triest.
⏩ PVOutput☀️
De wissel Balotelli <> Tevez werkt wel positief voor City, Tevez is veel meer iemand die samenspeelt en ook goed combineert, ipv egoist Balotelli.
Tevez is gewoon goed. Voegt mijn inziens ook altijd iets toe, met name aan het team. Balotelli, tja, ik weet het niet. Ballen kan die zeker wel, maar het komt er bij City niet zo uit...gambieter schreef op zondag 09 december 2012 @ 16:07:
De wissel Balotelli <> Tevez werkt wel positief voor City, Tevez is veel meer iemand die samenspeelt en ook goed combineert, ipv egoist Balotelli.
Wedstrijd in ieder geval duidelijk feller en vlotter in de 2de helft
Kut!! 2-2 United!
⏩ PVOutput☀️
Och op basis van 2de helft terecht. Als dit einduitslag is dan zal je SAF wel horen over de scheids.
Aan zichzelf te danken iig!Kaap schreef op zondag 09 december 2012 @ 16:14:
Och op basis van 2de helft terecht. Als dit einduitslag is dan zal je SAF wel horen over de scheids.
Valencia moet zich schamen zo slecht speelt hij vandaag.
⏩ PVOutput☀️
Leuke wedstrijd zo, er gebeurt van alles 
De scheidsrechter maakt wel foutjes, maar laat de wedstrijd lekker heen en weer golven. Niets mis mee.
De scheidsrechter maakt wel foutjes, maar laat de wedstrijd lekker heen en weer golven. Niets mis mee.
ROBIN VAN PERSIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
⏩ PVOutput☀️
Oei oei oei, daar zal Nasri van balen, maar hij vliegt er wel zo mooi in zo
De eerste en enige keer dat ik voor Van Persie zal juichen
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Schandalig wat daar gebeurt met Ferdinand

Ik zeg dit niet graag, maar wat zat die er lekker in zeg! En lekker in de blesuretijd!
Dit topic is gesloten.