Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
En United speelt de wedstrijd van zijn leven? Wat een saaie zaadwedstrijd tot nu toe zeg.Quad schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 14:30:
Schreinend om te zien hoeveel kwaliteit Arsenal mist eigenlijk, overal zijn ze te laat mee.
Lekker voor hem. 2-0 had sowieso onterecht geweest. Beide ploegen spelen ruk.Quad schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 14:31:
What the? Rooney mist?!
United laat Arsenal komen en jagen niet, waarom ook niet, ze hebben geen kwaliteit.Kaap schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 14:34:
[...]
En United speelt de wedstrijd van zijn leven? Wat een saaie zaadwedstrijd tot nu toe zeg.
Onterecht? Disagree, Arsenal een kansje? gehad, United al stuk of 3/4. Arsenal komt nauwelijks in de buurt. En met die verdediging van hun al helemaal![...]
Lekker voor hem. 2-0 had sowieso onterecht geweest. Beide ploegen spelen ruk.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Nu maakt Evra de 2-0 uit een Corner.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Wilshere met rood eraf, flashback naar vorig weekend...
Arsenal ging namelijk wel dreigender worden tot de 2-0 viel.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ja echt welQuad schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 14:50:
[...]
United laat Arsenal komen en jagen niet, waarom ook niet, ze hebben geen kwaliteit.
Geen topper van een duel, United speelde degelijk en Arsenal kreeg 2 goede kansen via Giroud en verder was het niet veel aan.
Arsenal geloofde er veel te snel niet meer in, apart eigenlijk als je kijkt naar de wedstrijd van afgelopen week tegen Reading.
terechte uitslag van 2-1.
Op naar de volgende match!
[ Voor 75% gewijzigd door Quad op 03-11-2012 15:39 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Maar positief: Norwich 1-0 gewonnen van Stoke, we hebben een collega van een naburig instituut die zich morgen niet zal laten zien
Man City had mazzel, en lijkt iets te missen dit seizoen wat ze vorig seizoen wel hadden.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 84% gewijzigd door iPodKiller op 07-11-2012 23:08 ]

Zondag is het zover! Ik heb er zin in!

Vrij serieus en gespannen, zo hoort het.
Opstelling Roma:
Lazio-ROMA (4-3-3): Goicoechea; Piris, Marquinhos, Burdisso, Balzaretti; Bradley, De Rossi, Florenzi; Lamela, Osvaldo, Totti
A disposizione: Svedkauskas, Taddei, Dodò, Castan, Romagnoli, Tachtsidis, Perrotta, Marquinho, Pjanic, Lopez
AS Roma staat dus voor tegen Lazio, al twijfel ik bij die goal.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
ESPN's commentaar doet mij goed.
"when the lights have gone off around the stadium, the lights have now gone off for lazio" (stadionlichten gingen eerder kapot)
"you can now see both sides their tactics, roma playing their beautiful one touch football and lazio having their quick counter"
Echt een zaadpartij.Quad schreef op zondag 11 november 2012 @ 15:15:
Interessant, City staat met 0-1 achter tegen Tottenham.
Hoop toch echt dat de tweede iets gaat veranderen want dit is onacceptabel!
Wolfsburg doet ook goede zaken, thuis 3 - 0 voor op Leverkusen. It's about fucking time!
Hater! Zeker gelijk gespeeld gister?Kaap schreef op zondag 11 november 2012 @ 16:28:
Zonde, op basis van de wedstrijd had geen van beide de winst verdient. Mancini weer door het oog van de naald
[ Voor 6% gewijzigd door chim0 op 11-11-2012 16:31 ]
Ik zie niet in wat het gelijkspel van Arsenal verder te maken heeft met de wedstrijd van City - Spurs. Slechte troll
Hoe gaat het met De Jong trouwens
chim0 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:22:
[...]
Tevez is geen Ronaldo en Aguero is geen Messi. De Jong verdient 8 miljoen per jaar maar is geen Xavi. Enz enz enz..
Mwoah ik vond ook Spurs niet geweldig. Zoals ik zei, gelijkspel was verdient geweest voor beide.RBH schreef op zondag 11 november 2012 @ 16:48:
Wat een goal van Dzeko tegen Tottenham trouwens, briljante pass en dan die snoeiharde goal.Wel jammer, had Tottenham de overwinning gegund.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Neuj, ik vond ze ook niet geweldig, was sowieso geen geweldige wedstrijd. Maar ik heb meer met de spurs dan met City.Kaap schreef op zondag 11 november 2012 @ 16:50:
[...]
Mwoah ik vond ook Spurs niet geweldig. Zoals ik zei, gelijkspel was verdient geweest voor beide.
@Quad: Hmm, zo goed zag ik het nou ook weer niet, maar op z'n minst twijfelachtig dan? *zoekt herhaling op*
Edit: Herhaling: Dat was zeker geen buitenspel hoor. YouTube: GOAL Edin Dzeko Man City - Tottenham
[ Voor 26% gewijzigd door RBH op 11-11-2012 17:20 ]
Verwijderd
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik heb een helft gekeken gisteravond en zojuist de einduitslag op nu.nl gelezen.
Je zou hier maar puntverlies oplopen omdat een ... van ... scheidsrechter besluit de wedstrijd te laten spelen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Bron: L1Alemannia Aken failliet, verder bij amateurs
De Duitse voetbalclub Alemannia Aachen is failliet. Alemannia dient komende week de faillissementsaanvraag in bij de rechtbank in Aken.
De clubleiding wil wel graag verder gaan op amateurniveau, in de zogeheten Regional-liga, het vierde niveau in Duitsland.
De club uit Aken, die in 2007 nog uit de Bundesliga degradeerde, kampt met een liquiditeitstekort van 4 miljoen euro, dat de komende maand alleen nog maar oploopt. Eind oktober werd de club nog gered doordat er op het laatste moment een geldschieter met een grote som geld over de brug kwam. Nu is dan toch het doek gevallen voor de 'Kartoffelkäfer'.
De Nederlander René van Eck is er trainer. Alemannia Aachen verkeerde al langer in financieel zwaar weer. Na de bouw van het nieuwe stadion, dat zo'n 50 miljoen euro heeft gekost, ging het sportief bergafwaarts met de club. Meerssenaar Erik Meijer stapte eerder dit jaar op bij de club, als technisch directeur.
Hadden misschien beter in het oude Tivoli kunnen blijven, hier nog een mooie filmpje van tegen Bayern.
[ Voor 6% gewijzigd door wsLy op 16-11-2012 14:43 ]
Dat ligt aan meer dingen dan een (zwaar) verouderd stadion vervangen.Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:29:
Zonde, maar een stadion van 50 miljoen voor zo'n club dat is vragen om problemen
Trouwens, MSV Duisburg gaat dezelfde kant op...
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Edit: beelden gezien, donkerrood. Vliegende tackle met noppen vooruit, lichaam van de grond. LeSaux is blijkbaar blind
Arsenal heeft daarna het heft in handen. Ik zit te kijken sinds de 1-1 en het staat nu al 3-1 net voor rust. De 2-1 was een beetje mazzel na mooi combineren, de 3e was een mooie goal. Dat kan een slachting worden, hoe lang zal AVB er nog zitten?
[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 17-11-2012 14:42 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Edit: Gambieter ninja editor!
Maar begin inderdaad te vrezen voor Avb.
[ Voor 27% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-11-2012 14:46 ]
De Sky-commentatoren gaven aan dat Tottenham de bovenliggende partij was tot de waanzinactie van Adebayor, sindsdien is het Arsenal dat de toon zet.
[ Voor 88% gewijzigd door gambieter op 17-11-2012 14:51 ]
[ Voor 13% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-11-2012 14:51 ]
Ik zit ook te kijkengambieter schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 14:32:
Voor hen die de wedstrijd niet volgen en dus de cryptische opmerking van Kaap niet begrijpen: Adebayor scoort de 0-1 voor Spurs en krijgt daarna rood, al na 17 minuten. Ik ben wel benieuwd naar de beelden van die overtreding, Graham LeSaux (ex-Chelsea) op de BBC website vond het geen rood, maar geel.
Edit: beelden gezien, donkerrood. Vliegende tackle met noppen vooruit, lichaam van de grond. LeSaux is blijkbaar blind
Arsenal heeft daarna het heft in handen. Ik zit te kijken sinds de 1-1 en het staat nu al 3-1 net voor rust. De 2-1 was een beetje mazzel na mooi combineren, de 3e was een mooie goal. Dat kan een slachting worden, hoe lang zal AVB er nog zitten?
Net als vorig jaar was Tottenham de betere, tot Adebayor de rode kaart pakt wat zwaar terecht was. Daarna heeft Arsenal de overhand genomen met aanvallen die allemaal vanaf rechts komen, via Wallcot of Sagna.
Terechte 3-1.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
De eerste helft absoluut. Daarna opgerold.Kaap schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 14:59:
Was Spurs vorig jaar de betereIets met 5 - 2 geloof ik...
Inmiddels 4-1 door Cazorla.
[ Voor 6% gewijzigd door Quad op 17-11-2012 15:04 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Maar goed, dit is inderdaad over en uit, de stream is van slechte kwaliteit en ik zie de goals vanavond wel
Sport1.nlgambieter schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 15:06:
Ze vervallen wel in de Barcelona-arrogantie met het getik...
Maar goed, dit is inderdaad over en uit, de stream is van slechte kwaliteit en ik zie de goals vanavond wel
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Later vandaag Norwich - ManU, mijn collega-seizoenkaarthouder was al bang
[ Voor 33% gewijzigd door gambieter op 17-11-2012 15:09 ]
Ah ja, dan is het wel minder.. Ach Engeland is toch beter toeven als in NL vermoed ik.gambieter schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 15:09:
Norwich inderdaad, en ik heb geen zin om Rupert Murdoch nog rijker te maken
Later vandaag Norwich - ManU, mijn collega-seizoenkaarthouder was al bang
Aha, je hebt daar seizoenskaart op? Misschien zie ik je straks wel zitten
[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 17-11-2012 15:11 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Hun doelpunt valt dan ook na een corner in de kluts en omdat villa de 1e paal ongedekt liet.

En Cazorla die het stadion verlaat na de wedstrijd

Al met al was Arsenal lucky vandaag, ondanks de uitslag van 5-2. Het eerste kwartier had het zo 2 of 3-0 kunnen zijn voor de Spurs, het was puur mazzel dat alleen Adebayor scoorde. Na die kansloze overtreding en z'n rode kaart was het de rest van de 1e helft de Arsenal machine die compleet over de Spurs heen walste.
2e helft was iets minder heftig, maar al met al nog erg vermakelijk
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Edit: YES
De goal was van Anthony Pilkington, een speler ooit geweigerd bij ManU door Ferguson, die zich hem niet herinnerde (schijnt in het programmaboekje te staan). Zoete wraak
[ Voor 51% gewijzigd door gambieter op 17-11-2012 20:27 ]
Opvallende resultaten aan de top van de PL en hiermee zit alles weer een stukje dichterbij elkaar. Blijft spannend.
Toch tip ik Chelsea of United als winnaar dit seizoen
Wolfsburg uit bij Hoffenheim vanmiddag. Hopelijk wordt het wat!
Verwijderd
Ik zou mijn geld zetten op manchester city. ze zijn weliswaar wat wisselvallig, maar bijna klaar in europaKaap schreef op zondag 18 november 2012 @ 02:58:
Verrassende winst voor Norwhich. Ik heb alleen de samenvatting gezien en het leek alsof ManU gewoon totaal in zak en as zat. Na de 1-0 leek het erop alsof ze gingen aanzetten. Maar overal, alsof de spirit totaal niet aanwezig was.
Opvallende resultaten aan de top van de PL en hiermee zit alles weer een stukje dichterbij elkaar. Blijft spannend.
Toch tip ik Chelsea of United als winnaar dit seizoen
Di Matteo weg bij Chelsea. Niet onverwacht gezien de matige prestaties van de laatste weken en het zwake optreden in de CL, maar toch, hij had duidelijk weinig krediet. De naam van Guardiola zingt rond.
Als City uitgeschakeld wordt in de CL zal Mancini de volgende zijn vermoed ik
Elect a clown, expect a circus.
Las vanochtend in The Times dat ze ook aan het praten zijn met Rafa Benitez om het seizoen af te maken en dan Guardiola te halen, aangezien hij nog zijn sabbatical jaar in NY aan het houden is.gambieter schreef op woensdag 21 november 2012 @ 10:25:
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/20423905
Di Matteo weg bij Chelsea. Niet onverwacht gezien de matige prestaties van de laatste weken en het zwake optreden in de CL, maar toch, hij had duidelijk weinig krediet. De naam van Guardiola zingt rond.
De gedachte er achter is volgens de Times dat hij de coach kan zijn die Torres weer in vorm kan laten komen en omdat er blijkbaar vorig jaar al over een contract van toen 4 maanden was onderhandeld maar Benitez toen 18 maanden wou. Verder zou dit keer Abromovich de onderhandelingen doen over het contract en niet zijn assistent.JanW schreef op woensdag 21 november 2012 @ 10:53:
Benitez? Als iemand de afgelopen jaren wel bewezen heeft geen goede coach te zijn is hij het wel. Met enig fortuin de CL gewonnen door een Gerrard en Torres in bloedvorm, maar daarna met het Inter van Mourinho niets klaar kunnen spelen. Nu zou hij een team wat niet in vorm is toch nog naar in ieder geval een prijs moeten loodsen? Ik zie het zo niet gebeuren.
Ik betwijfel ook of hij het wel goed zou kunnen doen en de chelsea fans zullen het misschien ook niet leuk vinden, maar welke andere toptrainer is er nu beschikbaar?
Ow ja hem helemaal over het hoofd gezien, ook al was hij zaterdag nog bij MotDVerwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:22:
Redknapp. Prima trainertje.
2011/12 Roberto Di Matteo tot einde seizoen
2011/12 André Villas-Boas tot 4 maart 2012
2010/11 Carlo Ancelotti tot einde seizoen
2009/10 Carlo Ancelotti gehele seizoen
2008/09 Guus Hiddink tot einde seizoen
2008/09 Ray Wilkins ad interim tot februari 2009
2008/09 Luiz Felipe Scolari tot februari 2009
2007/08 Avram Grant tot einde seizoen
2007/08 José Mourinho tot september 2007
Dat zijn best wat trainers hoor in 5 jaar
Idd. Ik vind het gewoon triest. Chelsea begon erg goed en ze hebben nu even een dipje maar staan nog steeds vrij hoog in de competitie. Het is ook erg naief om te denken dat Chelsea dit jaar weer even de CL ophaalt. Kansloos beleid daar.Slasher schreef op woensdag 21 november 2012 @ 10:36:
Paar maanden geleden CL winst geeft je kennelijk weinig krediet.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ronaldo, wat is hij modderfokking dik geworden zeg?
@Vos, doelde inderdaad op de eerste tien minuten
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Blijft voor mij een van de beste spelers van de laatste 10-20 (of meer
[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 21-11-2012 23:45 ]
Betis - Real
Chelsea - City
Milan - Juve
Levante - Barca
Maar ook Schalke - Eintracht wordt een mooie! De nummer 2 tegen de nummer 3. Allebei evenveel punten en vrijwel zelfde doelsaldo.
| 2 Schalke 04 12 7 2 3 22 / 14 23 3 Eintracht 12 7 2 3 25 / 18 23 |
Wordt hopelijk weer genieten!
Benitez is de volgende. Wordt aangesteld tot in eerste instantie het einde van het seizoen. Het is wel weer zo'n trainer waarvan je je af kunt vragen of hij dat überhaupt gaat halen.Kaap schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:29:
2012/13 Roberto Di Matteo tot 21 november 2012
2011/12 Roberto Di Matteo tot einde seizoen
2011/12 André Villas-Boas tot 4 maart 2012
2010/11 Carlo Ancelotti tot einde seizoen
2009/10 Carlo Ancelotti gehele seizoen
2008/09 Guus Hiddink tot einde seizoen
2008/09 Ray Wilkins ad interim tot februari 2009
2008/09 Luiz Felipe Scolari tot februari 2009
2007/08 Avram Grant tot einde seizoen
2007/08 José Mourinho tot september 2007
Dat zijn best wat trainers hoor in 5 jaar
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Er zit volgens The Times een optie voor nog eens 12 maanden in zijn contract als het niet lukt Guardiola te halen, dus zolang hij er in het komend half jaar niet uit wordt gegooid acht ik de kans dat hij blijft wel groot. Aangezien ik eerder verwacht dat Guardiola naar City gaat door de andere ex-Barca werknemers of naar Italie omdat hij daar zelf heeft gespeeld.Kaap schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:58:
Ik ben zelf wel benieuwd naar hoe Benitez het gaat doen, en of hij eventueel langer blijft. Ik zelf zie Guardiola niet naar Chelsea gaan.
Dat is toch wel slap excuus nummer één bij overgewicht. Die kerel is jarenlang relatief slank geweest (nooit echt afgetraind, dat klopt) dus die schildklier zal niet zo'n heel groot probleem zijn. Nu vreet hij gewoon te veel voor de hoeveelheid beweging die hij krijgt. Niets meer en niets minder.Vos schreef op woensdag 21 november 2012 @ 23:44:
Hij heeft een schildklier aandoening, dat speelt mee. Dat icm niet/weinig sporten zal de oorzaak wel zijn.
Dat zonder meer.Blijft voor mij een van de beste spelers van de laatste 10-20 (of meer) jaar.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Was idd een kwestie van tijd.gambieter schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:14:
Mark Hughes ontslagen door QPR.
Zat er aan te komen. Zou Redknapp zich eraan wagen?
Ik zou het niet doen als Redknapp zijnde, maar goed, hij ging ook Spurs managen...
In other news:
In 1 klap de #2 in de PL qua shirtsponsoring. Alleen Man Utd heeft meer (£45 mil/y).Emirates and Arsenal agree new £150m deal
Emirates, one of the world’s fastest growing international airlines, and Arsenal Football Club have today announced a new £150 million deal which grants the airline a five-year extension to their shirt partnership with the Club until the end of the 2018/2019 season.
As well as being one of the biggest deals ever struck in the game, the agreement, worth £30 million a year for five years, extends and deepens one of the strongest and most recognisable partnerships in sport.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
En dat deed hij verdomd goed, ze stonden op de QPR positie toen hij het overnam en had ze heel snel aan het voetballenAngeloonie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:14:
Was idd een kwestie van tijd.
Ik zou het niet doen als Redknapp zijnde, maar goed, hij ging ook Spurs managen...
Verwijderd
Het zal dus waarschijnlijk Redknapp worden. Lijkt me een prima trainer voor QPR. Ben benieuwd of hij ze wel aan de praat gaat krijgen.Queens Park Rangers zette vandaag coach Mark Hughes op straat, maar heeft volgens de BBC al een nieuwe coach op het oog. Harry Redknapp zal volgens de zender snel in gesprek gaan met de hekkensluiter van de Engelse Premier League.
Afgelopen juni werd Redknapp ontslagen door Tottenham Hotspur. Volgens een woordvoerder van het managementbureau van Redknapp zou er al contact zijn gelegd tussen QPR en de coach.
Denk niet dat Benitez er veel mee te maken heeft in zo'n korte tijd.Kaap schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:03:
Chelsea - City, ben benieuwd hoe Benitez het gaat doen.
Misschien voor Torres wel, mentaal kan dit voor hem een enorme opsteker zijn.Exocet schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:31:
[...]
Denk niet dat Benitez er veel mee te maken heeft in zo'n korte tijd.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ja, Real wordt niks dit jaar of er moet een wonder gebeuren. Gisteren hard onderuit bij Betis.Wary87 schreef op zondag 25 november 2012 @ 23:06:
Atletico Madrid staat gewoon 8 punten boven de grote broer en 3 punten achter Barca. Ben benieuwd of ze dit volhouden. Zal er wel aan liggen of ze Falcao kunnen houden. Ben benieuwd
Falcao zou toch naar Engeland gaan?
Dit topic is gesloten.
![]()