You had me at "give me the damn Glock."Stukfruit schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:47:
Die uitdrukking op het gezicht van Nikita aan het einde van de aflevering...
Lol, een van de Lone Gunmen (Ringo) in
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=p-7H5fddlOg]
als MIB dude
(en Ar'nox die op nogal een aparte manier eet
)
That reminds me, volgens mij heb ik IMDB: The Lone Gunmen (TV Series 2001) nooit gezien
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=p-7H5fddlOg]
als MIB dude

That reminds me, volgens mij heb ik IMDB: The Lone Gunmen (TV Series 2001) nooit gezien
[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 21-10-2012 15:35 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
En hoe vind je Hunted? Ik vind hem totnutoe wel erg spannend. En het wat rauwere Britse bevalt me wel boven het gelikte Amerikaanse.Raymond P schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 00:01:
Eindelijk tijd voor de 3 afleveringen Hunted, ik ben benieuwd.
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Verwijderd
Dat zeg ik , een compleet bizar verhaalDragonettix schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:06:
Wel Dikkiedikdik in ep 2 had de doktor en (coma)patient een relatie en dus een plan zover zo logisch waarom zij steeds uit coma gehaald werdt om weer een potentiele erf genaam uit het veld te ruimen, zodat er meer geld over bleef voor hun. (hebberigheid is een mooi motief)
Sherlock werkt als prive consultant die men erbij haalt mits nodig.
Net als episode 3 trouwens, al is die iets beter dan episode 2. Maar dat einde is weer compleet van de pot gerukt. Het stoort me gewoon dat er elke keer een einde aan zit dat nergens op slaat, net of ze een wedstrijd doen wie het meest bizarre einde kan bedenken.
Het stoort me niet dat het een sherlock holmes verhaal moet voorstellen (met een vrouwelijke Watson). Wel vind ik het wat matig dat het een soort halve kloon van House gaat worden. Een Engelse acteur (Holmes) die vervelend omgaat met clienten (slachtoffers bij Holmes, patienten bij House). Het is gewoon zo doorzichtig allemaal.
Zitten ook wel leuke dingen aan de serie hoor, kleding van de acteurs is erg goed, intro's van de afleveringen zijn sterk, maar al met al is het niet echt een aanwinst voor mij omdat ik me eraan stoor.
Maar mij horen jullie niet meer praten over Holmes, ik ga me storten op wat andere nieuwkomelingen.
De websit http://tvbythenumbers.zap2it.com/ is de leukste bron, zit ook altijd een verhaal bij hoe je het moet zien, dat is handig aangezien je soms lagere ratings hebt door een sportevenement of verkiezingsgedoe op tv daar. En dat krijg je anders als niet Amerikaan niet mee.Dragonettix schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:06:
Das inderdaad en goed argument. wel jammer om te horen dat 666 slechte kijkcijfers heeft. ik hoop dus dat Phyxion het goed heeft qua netwerk en serie beoordelingen en dat 666 van ABC alsnog een kans krijgt.
Waar kan ik betrouwbare kijkcijfers vinden....altijd handig om een goed conclusie te kunnen maken ivm bslissingen.
Er komen tussen de 5 en 10 artikels per dag op de site (ook goed te lezen met een rss reader) en er zit ook een groot stuk in welke shows misschien gecancelled gaat worden. Voor veel mensen is die site de leidraad.
Het leukste aan de site vind ik het gebruik van die gekleurde smiley's, kan je heel goed zien of een show kans heeft om door te gaan.
Hier bijvoorbeeld een aardig stuk over 666 dat heel somber is (helaas):
http://tvbythenumbers.zap...en-will-it-happen/152948/
De maker achter de site heeft het meestal wel bij het juiste eind.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2012 15:54 ]
Ik ben echt totaal niet op de hoogte van nieuwe series dit seizoen. We brengt me even up to speed wat ik moet volgen?
Series dit ik op dit moment o.a. volg: Homeland, Breaking Bad, Fringe. All time favorites: Lost, Jericho.
De enige waar ik wat van gehoord had was Revolution maar dat schijnt niet veel soeps te zijn?
Series dit ik op dit moment o.a. volg: Homeland, Breaking Bad, Fringe. All time favorites: Lost, Jericho.
De enige waar ik wat van gehoord had was Revolution maar dat schijnt niet veel soeps te zijn?
Revolution is een drama in de oude tijd die doet alsof het zich in de toekomst afspeelt.
Typisch gevalletje van "kom, we nemen een interessant onderwerp en bouwen daar een politieserie bovenop".
Voor de duidelijkheid: Revolution is geen politieserie, maar dat waar het verhaal over zou moeten gaan komt maar max. 5 minuten per aflevering terug. Soms zelfs helemaal niet. Het gaat eigenlijk alleen maar om het overleven, a la the walking dead.
Typisch gevalletje van "kom, we nemen een interessant onderwerp en bouwen daar een politieserie bovenop".
Voor de duidelijkheid: Revolution is geen politieserie, maar dat waar het verhaal over zou moeten gaan komt maar max. 5 minuten per aflevering terug. Soms zelfs helemaal niet. Het gaat eigenlijk alleen maar om het overleven, a la the walking dead.
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
We moeten the walking dead die erg tof is niet gaan vergelijken met revolution natuurlijk.
Revolution leek helaas zo leuk... jammer hoor
Twylight, probeer vegas eens, vermoedelijk bevalt die serie je gezien de series die je noemt.
Revolution leek helaas zo leuk... jammer hoor
Twylight, probeer vegas eens, vermoedelijk bevalt die serie je gezien de series die je noemt.
The Walking Dead vond ik in seizoen 1 geniaal. De eerste 3 afleveringen van het tweede seizoen vond ik zo saai dat ik ben gekapt met kijken. Ik heb mensen Revolution met Terra Nova zien/horen vergelijken. Iedereen keek daar naar uit hier maar dat was uiteindelijk ook echt een enorme flop.
Ook dat er gewoon heel veel "domme" dingen in zitten zoals geen elektriciteit maar wel internet is iets wat ik hoorde
Ook dat er gewoon heel veel "domme" dingen in zitten zoals geen elektriciteit maar wel internet is iets wat ik hoorde
Er is wel internet, maar alleen als je een van de 12 lichtgevende sleutelhangers in je bezit hebt!
Zeg maar een soort Pokemon, maar dan voor volwassenen. Ik kies jou, sleutelhanger nummer 2!
En ik vergelijk Revolution niet met TWD. Ik zeg alleen dat het uitgangspunt hetzelfde is: overleven.
Zeg maar een soort Pokemon, maar dan voor volwassenen. Ik kies jou, sleutelhanger nummer 2!
En ik vergelijk Revolution niet met TWD. Ik zeg alleen dat het uitgangspunt hetzelfde is: overleven.
Dat zit wel Schnorr.
Ik kan je van harte aanbevelen om toch door te zetten. Na een aflevering of 7-8 in seizoen 2 wordt het weer heel vet. Seizoen 3 is ook erg goed begonnen.Twylight schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 16:15:
The Walking Dead vond ik in seizoen 1 geniaal. De eerste 3 afleveringen van het tweede seizoen vond ik zo saai dat ik ben gekapt met kijken. Ik heb mensen Revolution met Terra Nova zien/horen vergelijken. Iedereen keek daar naar uit hier maar dat was uiteindelijk ook echt een enorme flop.
Voor Revolution moet je je gewoon niet ergeren aan en aantal veronderstellingen, zoals dat natuurkunde niet meer bestaat. Dan heeft het best potentie. Je moet gewoon het Tweaker deel van je hersenen uitzetten.
[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 21-10-2012 16:24 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Bij Revolution is dat met het internet gewoon heel lomp, je kunt je een beetje inleven in hoe de situatie is, nergens meer stroom, alleen in de buurt van een geactiveerde hanger. Leuk, maar dan kun je een computer aan zetten, geen verbinding maken met een computer ergens anders.. maar goed.
Maar Revolution heeft als uitgangspunt toch helemaal niet 'overleven'? Ze zitten achter de enige acteur aan die kan acteren (
) om dat broertje te redden, dat is de hoofdzaak van elke aflevering, er is verder niks aan dat ook maar lijkt op 'overleven in de wildernis'.
Ik blijf het ook grappig vinden dat die meid inmiddels al minimaal 4 verschillende autfits uit dat kleine rugzakje heeft weten te toveren
Maar Revolution heeft als uitgangspunt toch helemaal niet 'overleven'? Ze zitten achter de enige acteur aan die kan acteren (
Ik blijf het ook grappig vinden dat die meid inmiddels al minimaal 4 verschillende autfits uit dat kleine rugzakje heeft weten te toveren
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Revolution irriteert me niet echt om de gaten in het verhaal, of andere eigenaardigheden. Maar ik word die typische in-zichzelf-teleurgestelde-vechtersbaas verhaallijn gewoon helemaal zat. Wat ontzettend flauw zeg. Dat thema is met Bruce Willis e.a. zo enorm uitgemolken dat het ongeveer het standaard-Hollywood-paradigma lijkt te zijn geworden. Er mag echt weleens iets beters verzonnen worden, niet?
Iemand die hoop heeft voor Revolution? Krijgen we nog goeie plot-points met plaatsen waar electriciteit terugkomt, of hoe die weggevallen is, etc.?
Tof topic btw
Iemand die hoop heeft voor Revolution? Krijgen we nog goeie plot-points met plaatsen waar electriciteit terugkomt, of hoe die weggevallen is, etc.?
Tof topic btw
Ik zei overleven. Niet overleven in de wildernis.Spike_wolf schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 16:23:
Maar Revolution heeft als uitgangspunt toch helemaal niet 'overleven'? Ze zitten achter de enige acteur aan die kan acteren () om dat broertje te redden, dat is de hoofdzaak van elke aflevering, er is verder niks aan dat ook maar lijkt op 'overleven in de wildernis'.
Dat zit wel Schnorr.
Ja, mijn punt blijft hetzelfde. Imo is dat niet waar de serie om draait, of om lijkt te draaien. Ze hebben toch echt een duidelijk doel dat daar niks mee te maken heeft.Stukfruit schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 16:31:
[...]
Ik zei overleven. Niet overleven in de wildernis.
Maargoed, ik kijk met één oog terwijl ik andere dingen doet omdat het m'n aandacht niet 100% vast kan houden. Ik hoop nog dat het ineens een stuk beter word, maar ben bang dat het hier bij blijft en dat ik over een paar afleveringen toch afhaak.
[ Voor 3% gewijzigd door Spike_wolf op 21-10-2012 16:41 ]
Humankind… be both.
Laat je andere oog dan ook eens meekijkenSpike_wolf schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 16:40:
Maargoed, ik kijk met één oog terwijl ik andere dingen doet omdat het m'n aandacht niet 100% vast kan houden. Ik hoop nog dat het ineens een stuk beter word, maar ben bang dat het hier bij blijft en dat ik over een paar afleveringen toch afhaak.
Ja, ze zijn ook op zoek naar dat broertje, maar dat is net als de rode draad bijzaak.
Zo zie ik het tenminste, maar dat is dan wel met twee ogen
Dat zit wel Schnorr.
Op die manier, okay, het 'overleven' van de hele mensheid is naar mijn idee bijzaak, dat is de setup van de wereld, maar niet waar de serie om draait, of nog niet in ieder geval. De personages zijn in deze wereld gezet, en zijn bezig om dat broertje te redden, wat de aanloop is daar de rode draad, het terug halen van elektriciteit, wat hun doel gaat worden als ze dat broertje eenmaal gered hebben of bijna zover zijn maar juist die elektriciteit nodig hebben om dat uiteindelijk te kunnen doen.Stukfruit schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 17:15:
[...]
Laat je andere oog dan ook eens meekijkenHet gaat toch echt vooral om mensen die elkaar willen opblazen, moeten schuilen voor natuurgeweld, noord tegen zuid (millitia tegen rebellen), mensen die na de uitval elkaar begonnen af te maken, enzovoorts.
Ja, ze zijn ook op zoek naar dat broertje, maar dat is net als de rode draad bijzaak.
Zo zie ik het tenminste, maar dat is dan wel met twee ogen
Het overleven is in de serie in mijn ogen bijzaak, in tegenstelling tot The Walking Dead waar het overleven juist is waar de serie om draait
[Edit]
Ik zal de volgende aflevering weer eens met twee ogen proberen te kijken
[ Voor 3% gewijzigd door Spike_wolf op 21-10-2012 17:23 ]
Humankind… be both.
In Revolution val je vanaf afl. 1 eigenlijk midden in het verhaal! Iets wat met veel nieuwe shows niet zo is, daar begin je ook echt bij een begin en zorgt de backflash voor een klein steuntje in de rug. Bijv: waarom een personage is zoals deze is.
In principe hoeven ze in dit verhaal geheel niet te overleven! Immers maken ze goed gebruik van alle doomsday preppers die er geweest zijn! Zoals de setting (community) die je in de eerste aflevering tegenkomt! Er is in die zin ook geen gevaar... Het leven kan gewoon geleeft worden mits je je onderwerpt aan een van de ontstane regeringen.
Ik heb zelf het idee dat er een soort wereldwijde EMP is afgegaan (actief is) wat in houdt dat alle electronische apparatuur gewoon niet wil werken tenzij je een soort schild creeërt dat die 12 hangers doen...
het overige verhaal kan inderdaad wat sterker maar moet zeggen dat ik het allemaal logisch vind! Het is weer een nieuwe serie in het Apocalytische segment wat steeds vaker gaat voorkomen denk ik!
In principe hoeven ze in dit verhaal geheel niet te overleven! Immers maken ze goed gebruik van alle doomsday preppers die er geweest zijn! Zoals de setting (community) die je in de eerste aflevering tegenkomt! Er is in die zin ook geen gevaar... Het leven kan gewoon geleeft worden mits je je onderwerpt aan een van de ontstane regeringen.
Ik heb zelf het idee dat er een soort wereldwijde EMP is afgegaan (actief is) wat in houdt dat alle electronische apparatuur gewoon niet wil werken tenzij je een soort schild creeërt dat die 12 hangers doen...
het overige verhaal kan inderdaad wat sterker maar moet zeggen dat ik het allemaal logisch vind! Het is weer een nieuwe serie in het Apocalytische segment wat steeds vaker gaat voorkomen denk ik!
Verwijderd
Ze zouden revolution moeten mixen met the walking dead en dan krijg je het boek Zombie biches from hell en dat is gewoon steengoed.
Eigenlijk zouden ze van zombie bitches een film of tv serie moeten maken, stuk beter dan walking dead en revolution tezamen.
Het is toch jammer dat ik geen tv series mag produceren / schrijven etc. , dan hadden jullie veel leuker kijkvoer gehad
Ik begrijp wel waarop je doelt, maar zo'n sleutelhanger kan nooit zo'n schild creeren, als die sleutelhanger nu vervangen was door een grotere machine was het wel wat geloofwaardiger als de rest van jouw idee inderdaad klopt (al vraag ik me af hoe een schild door de aarde kan, er is ook apparatuur ondergronds en die moet dan nog wel werken lijkt me). En de elektra is bovengronds, hoe die dan wel werkt is ook wat apart, immers de broodrooster wil niet werken, maar er moet dan wel stroom zijn als je die sleutelhanger erbij hebt.
Van mij hoeft het ook niet supergeloofwaardig, maar dit is helaas voor mij een stap te ver.
Het zou wel tof zijn als er inderdaad meer apocalytische series komen, liefst met een beter team erachter dat meer aandacht aan natuurkundige wetten beschrijft, want er is zeker een markt voor een goede serie op dat gebied en er is genoeg actualiteit om op in te spelen.
Eigenlijk zouden ze van zombie bitches een film of tv serie moeten maken, stuk beter dan walking dead en revolution tezamen.
Het is toch jammer dat ik geen tv series mag produceren / schrijven etc. , dan hadden jullie veel leuker kijkvoer gehad
Er is helemaal niks logisch aan die hele serie manbartjas schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 17:37:
het overige verhaal kan inderdaad wat sterker maar moet zeggen dat ik het allemaal logisch vind!
Ik begrijp wel waarop je doelt, maar zo'n sleutelhanger kan nooit zo'n schild creeren, als die sleutelhanger nu vervangen was door een grotere machine was het wel wat geloofwaardiger als de rest van jouw idee inderdaad klopt (al vraag ik me af hoe een schild door de aarde kan, er is ook apparatuur ondergronds en die moet dan nog wel werken lijkt me). En de elektra is bovengronds, hoe die dan wel werkt is ook wat apart, immers de broodrooster wil niet werken, maar er moet dan wel stroom zijn als je die sleutelhanger erbij hebt.
Van mij hoeft het ook niet supergeloofwaardig, maar dit is helaas voor mij een stap te ver.
Het zou wel tof zijn als er inderdaad meer apocalytische series komen, liefst met een beter team erachter dat meer aandacht aan natuurkundige wetten beschrijft, want er is zeker een markt voor een goede serie op dat gebied en er is genoeg actualiteit om op in te spelen.
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2012 19:35 ]
Maar goed, ik begrijp dus dat er dit seizoen niet veel bijzonders is? Vegas las ik net, ik zal eens kijken.
Probleem is dat er een hoop achtergrond informatie ontbreekt! Maar als je dat weg denkt klopt het verhaal tot nu toe wel!Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 19:28:
[...]
Er is helemaal niks logisch aan die hele serie man
de moeder die gevangen is, weet een hoop af van de stroom uitval en dergelijke! Ze wil alleen niet praten... dus kinderen oppakken om haar onder druk te zetten! De rest van de gebeurtenissen zijn allemaal secundair. Om de serie op te leuken (wat niet lukt)... in dat opzicht is het verhaal heel simpel, maar wel logisch!
TWD overtreffen gaat wel moeilijk worden....Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 19:28:
Ze zouden revolution moeten mixen met the walking dead en dan krijg je het boek
Het gene dat echter niet logisch is, is het feit dat elektriciteit niet werkt, maar er blijkbaar niemand op het idee gekomen is om auto's en treinen en dergelijke op stoom of brandstof te laten werken. Dat je geen elektrische startmotor kunt gebruiken om een auto te starten wil niet zeggen dat je helemaal geen auto's kunt gebruikenbartjas schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 20:04:
[...]
Probleem is dat er een hoop achtergrond informatie ontbreekt! Maar als je dat weg denkt klopt het verhaal tot nu toe wel!
de moeder die gevangen is, weet een hoop af van de stroom uitval en dergelijke! Ze wil alleen niet praten... dus kinderen oppakken om haar onder druk te zetten! De rest van de gebeurtenissen zijn allemaal secundair. Om de serie op te leuken (wat niet lukt)... in dat opzicht is het verhaal heel simpel, maar wel logisch!

Gelukkig kwamen ze nu wel met een trein op de proppen, maar je gaat mij niet wijsmaken dat er in 15 jaar tijd niemand eerder op dat idee gekomen is.
Je kunt zonder elektriciteit toch best nog een hoop dingen mechanisch doen om het leven een stuk makkelijker te maken, we komen echt niet in de middeleeuwen terecht als de stroom uit valt.
En de techniek die achter de stroomuitval en die hangers zit is geheel onlogisch natuurlijk, maar wellicht dat ze daarvoor nog een leuke verklaring hebben.
Humankind… be both.
Ik gok alvast op een waterval met daarachter een helder lichtSpike_wolf schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 20:09:
En de techniek die achter de stroomuitval en die hangers zit is geheel onlogisch natuurlijk, maar wellicht dat ze daarvoor nog een leuke verklaring hebben.
Nope. Het zijn meer de oudere series die nog interessant zijn.Twylight schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 19:54:
Maar goed, ik begrijp dus dat er dit seizoen niet veel bijzonders is? Vegas las ik net, ik zal eens kijken.
American Horror Story, Haven, Alphas, Nikita, Supernatural met enige twijfel, Arrow als zeer voorzichtige uitzondering, Person of Interest, Fringe en dan heb je het al wel gehad eigenlijk.
En H+ is er nog, maar dat wordt iedere week korter
[ Voor 26% gewijzigd door Stukfruit op 21-10-2012 20:18 ]
Dat zit wel Schnorr.
Okay je hebt me dat is inderdaad ook niet logischSpike_wolf schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 20:09:
[...]
Het gene dat echter niet logisch is, is het feit dat elektriciteit niet werkt, maar er blijkbaar niemand op het idee gekomen is om auto's en treinen en dergelijke op stoom of brandstof te laten werken. Dat je geen elektrische startmotor kunt gebruiken om een auto te starten wil niet zeggen dat je helemaal geen auto's kunt gebruiken
Gelukkig kwamen ze nu wel met een trein op de proppen, maar je gaat mij niet wijsmaken dat er in 15 jaar tijd niemand eerder op dat idee gekomen is.
Je kunt zonder elektriciteit toch best nog een hoop dingen mechanisch doen om het leven een stuk makkelijker te maken, we komen echt niet in de middeleeuwen terecht als de stroom uit valt.

Verwijderd
Het is vooral niet logisch omdat ze net doen alsof alle slimme mensen dood zijn en alle benodigde documentatie in bibliotheken e.d. niet meer bestaat.
Er is nu genoeg kennis beschikbaar om weer alternatieven te maken/bouwen. Het enige wat je zou kunnen verzitten is dat er een continue wereldwijde EMP aan staat.
Maar toen ze de trein aan het repareren waren zag ik ineens een las apparaat, dus blijkbaar werkt dat wel weer
Net zoals hierboven al aangegeven, beetje vreemd dat ze de eerste stoomtrein na 15jaar pas gaan maken, deze trek je namelijk zo werkend uit het museum. 
Ik snap ook al die wandelaars niet, er zijn genoeg fietsen
Er is nu genoeg kennis beschikbaar om weer alternatieven te maken/bouwen. Het enige wat je zou kunnen verzitten is dat er een continue wereldwijde EMP aan staat.
Maar toen ze de trein aan het repareren waren zag ik ineens een las apparaat, dus blijkbaar werkt dat wel weer
Ik snap ook al die wandelaars niet, er zijn genoeg fietsen
Stukfruit schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 20:17:
[...]
Ik gok alvast op een waterval met daarachter een helder licht
H+ word er ook niet beter op, het is dat elke aflevering hooguit 3 minuten is en ze gemakkelijk even tussendoor te kijken zijn, maar het zijn naar mijn idee te veel losse standpunten in veel te veel tijdvakken die je in te korte stukjes te veel door elkaar heen te zien krijgt....
Het duurt een minuut voor je goed door hebt wie, wat, waar en wanneer, en dan is de aflevering weer bijna afgelopen.
Ze hadden veel beter afleveringen van 20 minuten kunnen doen en dan wat langer in dezelfde situatie blijven hangen, dit is veel te verwarrend.
Humankind… be both.
Als ze dat hadden gedaan, zou volgens mij het effect ook zijn weggegaan dat ze willen creëren.Spike_wolf schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 20:28:
[...]
[...]
Ze hadden veel beter afleveringen van 20 minuten kunnen doen en dan wat langer in dezelfde situatie blijven hangen, dit is veel te verwarrend.
Ik vind het eigenlijk wel goed zoals het nu is. Ik kan begrijpen dat het verwarrend kan zijn, maar als je een beetje oplet worden de verbanden al snel duidelijk. (En alles even opnieuw kijken neemt ook geen dagen in beslag)
[ Voor 5% gewijzigd door Jo... op 21-10-2012 20:42 ]
YouTube: The Walking Dead Alternate Intro
Is TWD nog altijd zoals dit?
[ Voor 7% gewijzigd door Bv202 op 21-10-2012 21:18 ]
Nee. John en Jeffrey zijn doodBv202 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 21:18:
YouTube: The Walking Dead Alternate Intro
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Bedankt voor de info.Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 15:48:
[...]
De websit http://tvbythenumbers.zap2it.com/ is de leukste bron, zit ook altijd een verhaal bij hoe je het moet zien, dat is handig aangezien je soms lagere ratings hebt door een sportevenement of verkiezingsgedoe op tv daar. En dat krijg je anders als niet Amerikaan niet mee.
Er komen tussen de 5 en 10 artikels per dag op de site (ook goed te lezen met een rss reader) en er zit ook een groot stuk in welke shows misschien gecancelled gaat worden. Voor veel mensen is die site de leidraad.
Het leukste aan de site vind ik het gebruik van die gekleurde smiley's, kan je heel goed zien of een show kans heeft om door te gaan.
Hier bijvoorbeeld een aardig stuk over 666 dat heel somber is (helaas):
http://tvbythenumbers.zap...en-will-it-happen/152948/
De maker achter de site heeft het meestal wel bij het juiste eind.
Ik vondt in dit artikel ABC Picks Up 2 Additional Scripts of Both 'Last Resort' and '666 Park Avenue' overigens deze zin.
en dat geeft toch weerWith so many new shows debuting to low ratings, it looks like the networks are both lowering their expectations and taking more than numbers into consideration.

PC specs are Asus ROG Crosshair VIII Impact/AMD R9 3900X/Corsair Vengeance 16GB 3200Mhz/Crucial MX500 1TB/ Sapphire Pulse AMD Radeon RX 7900 XT
Klinkt in mijn oren als een last resort 
Om eerlijk te zijn heb ik al een paar afleveringen daarvan op schijf staan, maar ik kan mezelf er niet toe brengen om het te kijken. Ik denk niet dat ik er ongelukkig van zou worden als ze over de rand van de oceaan zouden varen met hun duikboot.
Om eerlijk te zijn heb ik al een paar afleveringen daarvan op schijf staan, maar ik kan mezelf er niet toe brengen om het te kijken. Ik denk niet dat ik er ongelukkig van zou worden als ze over de rand van de oceaan zouden varen met hun duikboot.
Dat zit wel Schnorr.
@Stukfruit, als je ze toch op je hdd hebt staan, eerst kijken dan oordelen.

PC specs are Asus ROG Crosshair VIII Impact/AMD R9 3900X/Corsair Vengeance 16GB 3200Mhz/Crucial MX500 1TB/ Sapphire Pulse AMD Radeon RX 7900 XT
Ik ga ze later deze week speciaal voor jou kijken, goed?
Dat zit wel Schnorr.
Homeland is wmb de beste serie op dit moment (naast Breaking Bad, wat alweer afgelopen is voor dit jaar)Stukfruit schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 20:17:
[...]
Ik gok alvast op een waterval met daarachter een helder licht
[...]
Nope. Het zijn meer de oudere series die nog interessant zijn.
American Horror Story, Haven, Alphas, Nikita, Supernatural met enige twijfel, Arrow als zeer voorzichtige uitzondering, Person of Interest, Fringe en dan heb je het al wel gehad eigenlijk.
In het begin moest ik enorm aan het karakter van Carrie wennen, aangezien ze voor mij voornamelijk bekend stond als die gevallen ster in de film Stardust.Twylight schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 01:42:
[...]
Homeland is wmb de beste serie op dit moment (naast Breaking Bad, wat alweer afgelopen is voor dit jaar)
Enorme spoilers als je Season 1 nog niet gezien hebt
spoiler:
Het enige nadeel is met homeland dat ik in die bunker echt dacht van blaas jezelf nu maar op, dan kan die meid tenminste de "told you so"-dans doen
Elke sympathie die je met Homeland Security zou moeten hebben wordt hardhandig onderuit geschoffeld. Het is bij mij inmiddels zelfs zo ver dat ik meer sympathie heb voor Brody dan voor de NSA, maar misschien is dat ook wel de bedoeling.
Eigenlijk is er maar 1 "good guy (girl)" in de serie, en dat is wel jammer.
Elke sympathie die je met Homeland Security zou moeten hebben wordt hardhandig onderuit geschoffeld. Het is bij mij inmiddels zelfs zo ver dat ik meer sympathie heb voor Brody dan voor de NSA, maar misschien is dat ook wel de bedoeling.
Eigenlijk is er maar 1 "good guy (girl)" in de serie, en dat is wel jammer.
[ Voor 8% gewijzigd door Magic op 22-10-2012 08:50 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Je kunt dit beter plaatsen in [Serie] Homeland - deel 2, daar heeft iedereen de nieuwste afleveringen gezien, anders kijkt men er niet.Magic schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 08:48:
[...]
In het begin moest ik enorm aan het karakter van Carrie wennen, aangezien ze voor mij voornamelijk bekend stond als die gevallen ster in de film Stardust.
[ Voor 55% gewijzigd door Anthirian op 22-10-2012 12:32 ]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Verwijderd
Eten jullie ook altijd snacks bij het tv kijken? Ik wel (helaas
)
Favoriet momenteel zijn de naturel chips van de Hema, heerlijke dingen om weg te spoelen met bier of frisdrank. Vanavond staan er toastjes op het programma (gisteren ook al, per ongeluk voor 10 man toastjes gekocht terwijl de kids het niet lusten en we maar met zijn 2en ervan eten).
Nu is het een wat foute gewoonte om onder het tv kijken te snacken, maar ben benieuwd of de tv serie liefhebbers hier (die toch aardig wat series verstouwen elke dag) ook snacks erbij pakken?
Favoriet momenteel zijn de naturel chips van de Hema, heerlijke dingen om weg te spoelen met bier of frisdrank. Vanavond staan er toastjes op het programma (gisteren ook al, per ongeluk voor 10 man toastjes gekocht terwijl de kids het niet lusten en we maar met zijn 2en ervan eten).
Nu is het een wat foute gewoonte om onder het tv kijken te snacken, maar ben benieuwd of de tv serie liefhebbers hier (die toch aardig wat series verstouwen elke dag) ook snacks erbij pakken?
neuh,ben meestal ook tegelijk aan het gamen
afgezien van de series waar je iets meer moet opletten om geen dingen te missen (twd,last resort,fringe)
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
*knip* Het hoe, wat en waar van het verkrijgen van content is geen onderwerp in dit topic.
[ Voor 65% gewijzigd door argro op 23-10-2012 08:44 ]
*knip*
[ Voor 135% gewijzigd door argro op 23-10-2012 08:44 ]
*knip*
[ Voor 88% gewijzigd door argro op 23-10-2012 08:44 ]
Ik zal wel lekker laat zijn met deze opmerking, maar Kylie Synclair (character naam) in Last Resort is dezelfde actrice die Commande Lissette Hanley speelt in Red Alert 3
(welke ik laatst weer eens ben gaan spelen) :

Rustig vandaag, alleen Alphas en Switched at Birth
, is er soms weer wat te doen in de USA waar (bijna) alles voor moet wijken zoals met voetbal op Nederlandse tv?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Presidentiele debattenRaven schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:48:
Rustig vandaag, alleen Alphas en Switched at Birth, is er soms weer wat te doen in de USA waar (bijna) alles voor moet wijken zoals met voetbal op Nederlandse tv?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Gisteravond was het laatste TV debat voor de verkiezingen, volgende week weer een volledige maandag series
Edit: paar tellen te laat
Edit: paar tellen te laat
[ Voor 13% gewijzigd door m4yall op 23-10-2012 09:55 ]
Voor de mede Arrow-fans ik zie net dat ze een heel seizoen krijgen en Homeland is renewed voor een 3de seizoen. Ben er wel blij mee dat het nu zeker is dat Arrow een heel seizoen krijgt, want had een een schande en jammer gevonden als het niet zou gebeuren.
Homeland een derde seizoen.. Weet nog niet of ik dat goed of slecht nieuws moet vinden. Ben nog niet begonnen aan het tweede seizoen, maar bij het einde van één had ik wel zoiets van: "ok dit kan, maar het moet niet te lang gaan duren". Maar wie weet is seizoen 2 nog wel beter en kan een derde seizoen prima
Ik vond de 2e aflevering wel tegenvallen. Hoop dat ze er nog wat van gaan maken..Pompi schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:00:
Ben er wel blij mee dat het nu zeker is dat Arrow een heel seizoen krijgt, want had een een schande en jammer gevonden als het niet zou gebeuren.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ben je een van de enigsten aangezien in Amerika ep2 ook als goed/zeer goed wordt beschouwdm0nk schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:24:
[...]
Ik vond de 2e aflevering wel tegenvallen. Hoop dat ze er nog wat van gaan maken..
Hmm, die zijn al een hele tijd aan de gang maar nu pas merk ik er wat van.
Oscar Wilde
Nouja, die debatten zijn niet dagelijks op TV natuurlijk, dit was de 4e/laatste en de enige die op een maandag plaats vond, de rest waren op een wo, do of di. De kans dat er voor jou interessant spul uitgezonden word op maandag is volgens mij groter dan die andere dagen
Daarnaast was er ook een sport wedstrijd op TV, dus dat zal ook niet geholpen hebben.
Net Mythbusters gezien, en dit was best een toffe ep
Het stuk van Adam en Jamie was erg tof.
Wat Kari, Grant en Tori deden erg interessant maar daar lieten ze wel een heel groot gat open zeg
Die ene hagelsteen inslag sloeg geen gat in die boot, dus dat werkt niet... euhm, ik weet niet maar het hout versplinterde toch aardig, en in een hagelstorm valt er niet één enkele hagelsteen omlaag, volgens mij kun je een flink gat in die boot schieten met 50 van die stenen op 80 m/hr (terminal vilocity), beetje jammer dat ze daar niet aan dachten.
Net Mythbusters gezien, en dit was best een toffe ep
Wat Kari, Grant en Tori deden erg interessant maar daar lieten ze wel een heel groot gat open zeg

Die ene hagelsteen inslag sloeg geen gat in die boot, dus dat werkt niet... euhm, ik weet niet maar het hout versplinterde toch aardig, en in een hagelstorm valt er niet één enkele hagelsteen omlaag, volgens mij kun je een flink gat in die boot schieten met 50 van die stenen op 80 m/hr (terminal vilocity), beetje jammer dat ze daar niet aan dachten.
Humankind… be both.
Ben maar naar andere dingen aan het kijken gegaanRaven schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:47:
[...]
Hmm, die zijn al een hele tijd aan de gang maar nu pas merk ik er wat van.
zoals Elementary (amerikaanse Holmes en Watson)
tevens hunted (bbc) gaat gewoon door.
Over Elementary kan ik zeggen dat het wel een aardige serie is. al heb ik 1 ep gezien maar het is vermakkelijk en acteer werk is prima.
Hunted begon sterk maar sommige acties komen mij raar over en is het acteer werk van een aantal acteurs nou niet bepaald best.
Arrow is idd een serie die vraagt om meer, want hoe ken die gast nou zoveel talen spreken
Verwijderd
Ze moeten toch ruimte overlaten voor een revisit?Spike_wolf schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:32:
...beetje jammer dat ze daar niet aan dachten.
Voor de rest loop ik lekker achter met de eps, en daar komt morgen alleen nog maar meer bij

dat krijg je als je t.net aan het verbouwen bent
Dat zou kunnen ja.Spike_wolf schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:32:
Nouja, die debatten zijn niet dagelijks op TV natuurlijk, dit was de 4e/laatste en de enige die op een maandag plaats vond, de rest waren op een wo, do of di. De kans dat er voor jou interessant spul uitgezonden word op maandag is volgens mij groter dan die andere dagenDaarnaast was er ook een sport wedstrijd op TV, dus dat zal ook niet geholpen hebben.
Heb op dit moment de nieuwe spidermanfilm erop staan en ik was IMDB: Honey, I Shrunk the Kids: The TV Show (TV Series 1997-2000) ook al aan het herkijken.leosand schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:43:
[...]
Ben maar naar andere dingen aan het kijken gegaan
zoals Elementary (amerikaanse Holmes en Watson)
tevens hunted (bbc) gaat gewoon door.
Over Elementary kan ik zeggen dat het wel een aardige serie is. al heb ik 1 ep gezien maar het is vermakkelijk en acteer werk is prima.
Hunted begon sterk maar sommige acties komen mij raar over en is het acteer werk van een aantal acteurs nou niet bepaald best.
Arrow is idd een serie die vraagt om meer, want hoe ken die gast nou zoveel talen sprekenen wat gebeurde er nou op het laatst bij ep2
[ Voor 0% gewijzigd door Raven op 23-10-2012 13:29 . Reden: Streepje tussen de jaartallen werd niet goed geparsed... ]
Oscar Wilde
Vandaag helemaal niks hier, ach, genoeg genoeg Mad Men's liggen
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik had een beetje gezelfde, de laatste 2 afleveringen van seizoen 1 waren een beetje te vreemd of moeilijk oid. Maar heb nu de eerste twee van seizoen 2 gezien. En het is weer heel goed en spannend!m4yall schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:22:
Homeland een derde seizoen.. Weet nog niet of ik dat goed of slecht nieuws moet vinden. Ben nog niet begonnen aan het tweede seizoen, maar bij het einde van één had ik wel zoiets van: "ok dit kan, maar het moet niet te lang gaan duren". Maar wie weet is seizoen 2 nog wel beter en kan een derde seizoen prima
Dus mijn advies: ga kijken!
Oscar Wilde
Vegas en Elementary krijgen een compleet seizoen!! (elementary was dacht ik al bekend)
volgens deze Link zullen de nummer 1 en 2 nieuwste series een complete order voor dit lopende seizoen krijgen.
Wat betreft Vegas ben ik daar erg blij om want vind het met Arrow de beste nieuwe series van dit moment, heb elementary nog niet gezien!
volgens deze Link zullen de nummer 1 en 2 nieuwste series een complete order voor dit lopende seizoen krijgen.
Wat betreft Vegas ben ik daar erg blij om want vind het met Arrow de beste nieuwe series van dit moment, heb elementary nog niet gezien!
R Lee Ermey had een gastrol in Brickleberry vandaag. Had eigenlijk altijd het idee dat hij een hardcore gelovige/republikein was en niet echt verwacht dat hij zou mee doen in een serie zoals deze.
Zojuist terug van 3 weken vakantie (vietnam!) en heerlijk veel series weer die klaar staan om te kijken.
Daarnaast toch op aanraden van andere backpackers remote homeland op gestart. Eens kijken wat voor serie het is.
Daarnaast toch op aanraden van andere backpackers remote homeland op gestart. Eens kijken wat voor serie het is.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Yvonne Strahovski in Dexter 

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Hmm, dan toch maar een keer aan Dexter beginnen
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ze is prachtig. En het lopende seizoen 7 van Dexter vind ik persoonlijk ook beter weg kijken. Ik vond S06 niet zo slecht als velen, maar deze is beter. Je merkt dat de acteurs meer zin hebben met beter script.
Is dit nu het laatste seizoen, of komt er nog een? Dat heb ik even gemist op IMDB.
Is dit nu het laatste seizoen, of komt er nog een? Dat heb ik even gemist op IMDB.
[ Voor 21% gewijzigd door ChuckyDevil op 24-10-2012 17:48 ]
Is Haven de moeite waard en wat moet ik me er bij voorstellen?
Ik ben maandag begonnen met Jericho kijken, wat een gave serie is dat zeg!! Ben nu al bijna door seizoen 1 heen
Seizoen 8 is het laatste seizoen. De storyarc is dit keer 2 seizoenen lang (7+8) dus.ChuckyDevil schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 17:46:
Ze is prachtig. En het lopende seizoen 7 van Dexter vind ik persoonlijk ook beter weg kijken. Ik vond S06 niet zo slecht als velen, maar deze is beter. Je merkt dat de acteurs meer zin hebben met beter script.
Vage scifi-shit die steeds verder uit de hand loopt. Van mensen die spontaan ontbranden tot aliens.Bv202 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 18:15:
Als je the X-Files goed vond dan zal je dit waarschijnlijk ook wel kunnen behappen. Ook al was the X-Files natuurlijk beter. Maar leuk voor tussendoor, zeker als verstokte scifi-fan.
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Dat laatste moet je echt zo houden, nooit kijken, afschuwelijk...bartjas schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:22:
Ik las van de week iets over een nieuwe sf serie die eraan komt, op sf channel en dat lijkt me heel tof, moet meen ik in 2013 komen en er komt ook gelijktijdig een massive multiplayer roll game ofzo van uit gelijk bij de premiere, dus je kan na het kijken van een episode gelijk weer verder spelen in deze wereld. Dat klinkt heel interessant en dat artikel was best lovend.
Ben alleen kwijt waar ik het las, heb veel te veel rss fees van tv series en dan vergeet ik dat te bekijken. Zegt iemand dit wat?
Edit: ah gevonden:
Wikipedia: Defiance (TV series)
Check dit dan:
http://defiance.com/en/
Dat ziet er zeer vet uit, ben benieuwd, wel een heel nieuwe manier van tv kijken
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2012 19:18 ]
Verwijderd
Kijken doe ik maar op 1 manier en dat is languit met de beentjes gestrektVerwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:15:
[...]
...
Dat ziet er zeer vet uit, ben benieuwd, wel een heel nieuwe manier van tv kijken
Hopelijk nemen ze dan ook gelijk de tijd om de uitspraken van Jack te touchen, want ik ga m'n laptop uit het raam gooien als hij z'n zoon nog een keer schatje noemt.jmk schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:28:
Touch gaat verder op 01-02-2013. Lang wachten nog zeg...
Dat zit wel Schnorr.
Zoals Stukfruit al aangeeft als je series als x-files houd dan vind je deze ook zeker te doen.Bv202 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 18:15:
Ik vind het iig een erg leuke serie, al kwam de rode draad in de serie wel heel erg langzaam op gang (lees:halverwege seizoen 2 pas eigenlijk).
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Hahaha okay ga ik doen! De verhalen die ik er over lees zijn inderdaad erg belabberd!Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:15:
[...]
Dat laatste moet je echt zo houden, nooit kijken, afschuwelijk...
Ja April inderdaad.... Goeie tip... Staat inmiddels op mijn 2013 lijstje!Ik las van de week iets over een nieuwe sf serie die eraan komt, op sf channel en dat lijkt me heel tof, moet meen ik in 2013 komen en er komt ook gelijktijdig een massive multiplayer roll game ofzo van uit gelijk bij de premiere, dus je kan na het kijken van een episode gelijk weer verder spelen in deze wereld. Dat klinkt heel interessant en dat artikel was best lovend.
Ben alleen kwijt waar ik het las, heb veel te veel rss fees van tv series en dan vergeet ik dat te bekijken. Zegt iemand dit wat?
Check dit dan:
Lijkt mij ook een compleet nieuwe ervaring hoop alleeen dat het niet verneukt gaat worden als de kijkcijfers tegenvallen! En vraag me ook af in hoeverre de serie of de game de ander aanvult!!
Maar nogmaals kijk er naar uit!
Zo, dat ziet er zeker vet uit! Ben heel benieuwd..Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:15:
[...]
Dat laatste moet je echt zo houden, nooit kijken, afschuwelijk...
Ik las van de week iets over een nieuwe sf serie die eraan komt, op sf channel en dat lijkt me heel tof, moet meen ik in 2013 komen en er komt ook gelijktijdig een massive multiplayer roll game ofzo van uit gelijk bij de premiere, dus je kan na het kijken van een episode gelijk weer verder spelen in deze wereld. Dat klinkt heel interessant en dat artikel was best lovend.
Check dit dan:
Dubbel post. Sorry
(kreeg overigens bij het posten een error dat het mislukt was
)
(kreeg overigens bij het posten een error dat het mislukt was

[ Voor 72% gewijzigd door Shifty47 op 25-10-2012 13:10 ]
Duurt nog tot april 2013 voordat we kunnen kijken (lijkt bijna een zomerserie) als ik de trailer mag geloven:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=tkpyeDks-m0]
XIII: The Series schijnt 21 oktober alweer aflevering 4 & 5 van seizoen 2 uitgezonden te hebben.. Die maar bijkijken
Laat dat nu net het uitgangspunt zijn van verschillende series op dit moment:Stukfruit schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 16:19:
Er is wel internet, maar alleen als je een van de 12 lichtgevende sleutelhangers in je bezit hebt!
Terra Nova: terug in de tijd + dino's = overleven
The Walking Dead: iedereen verandert in zombies = overleven
Falling Skies: gevaarlijke aliens nemen de aarde over = overleven
Revolution: wereldwijd valt de stroom uit = overleven
Zelfs de Big Bang Theory: 4 nerds + 1 knappe dame = overleven ;-)
Your Friendly Neighborhood Moderator
De Supernatural van deze week was wel aardig. Sam en Dean kwamen amper aan bod en het verhaal was redelijk interessant, en leuk uitgewerkt. Aangenaam verrast 
Arrow was ook weer prima, hoewel ik me afvraag waarom het m.o. van Deadshot het gebruik van een sniperrifle met vergiftigde kogels is
Maargoed, het was wel tof dat ze hem toch ook nog een pols-pistool gegeven hebben.
Ook liet Laurel even een beetje van haar vechtkunsten zien
Ik hoop dat we snel meer van haar te zien krijgen.
Dat die bodyguard erachter ging komen wat Ollie allemaal uitspookt was natuurlijk al van de eerste aflevering duidelijk, maar ik ben benieuwd hoe ze hem verder gaan verwerken in het verhaal.
Arrow was ook weer prima, hoewel ik me afvraag waarom het m.o. van Deadshot het gebruik van een sniperrifle met vergiftigde kogels is

Maargoed, het was wel tof dat ze hem toch ook nog een pols-pistool gegeven hebben.
Ook liet Laurel even een beetje van haar vechtkunsten zien

Dat die bodyguard erachter ging komen wat Ollie allemaal uitspookt was natuurlijk al van de eerste aflevering duidelijk, maar ik ben benieuwd hoe ze hem verder gaan verwerken in het verhaal.
Humankind… be both.
Jeetje man, Arrow owns. Gewoon spannend tot het einde. Lang geleden dat ik zo een tv serie had die me tot het einde kon boeien en waar ik het echt jammer vindt dat het al afgelopen is.
Weer sterke aflevering ja. pols sub-machinegun, niceSpike_wolf schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:35:
De Supernatural van deze week was wel aardig. Sam en Dean kwamen amper aan bod en het verhaal was redelijk interessant, en leuk uitgewerkt. Aangenaam verrast
Arrow was ook weer prima, hoewel ik me afvraag waarom het m.o. van Deadshot het gebruik van een sniperrifle met vergiftigde kogels is![]()
Ook liet Laurel even een beetje van haar vechtkunsten zienIk hoop dat we snel meer van haar te zien krijgen.
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Het karakter Deadshot kom je tegen in Batman: Gotham Knight waarbij Deadshot een huurmoordenaar speelt. Het is wel tof om te zien dat deze Arrows serie toch (dunne) verbanden met bijvoorbeeld Batman blijft houden. Ik ben wel benieuwd of we bijvoorbeeld nog vijanden tegenkomen als Bull's-Eye,Brick, Onomatopoeia of Rainbow Archer. Wikipedia: Green Arrow
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Ziet er goed uit dus.After opening week ratings that saw “Arrow” become the most successful show on The CW since 2009, it was logical to expect some drop off in week number two. After all, some of the people who sampled the show were bound not to like it, right? Wrong! “Arrow” became the only new show on any network to show no drop off in ratings from its premiere. The CW knows it has a hit on its hands so the network has already announced they are ordering a full-season of “Arrow.” The show will live on for at least 20-something episodes, probably much more. That means you can look forward to coming here for recaps and conversation for the foreseeable future!
Deadshot komt wel in meer verhalen langs, maar bijna alleen maar in Batman verhaallijnen. En ik verwacht nog wel meer wat minder bekende personages tegen te komen. Ik heb het idee dat ze de wat minder bekende gaan pakken die ze zelf wat kunnen aanpassen zodat ze wat realistischer over komen en tegelijk de serie niet te overduidelijk aan de DC wereld van superhelden knoopt.Arethusa schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:52:
Het karakter Deadshot kom je tegen in Batman: Gotham Knight waarbij Deadshot een huurmoordenaar speelt. Het is wel tof om te zien dat deze Arrows serie toch (dunne) verbanden met bijvoorbeeld Batman blijft houden. Ik ben wel benieuwd of we bijvoorbeeld nog vijanden tegenkomen als Bull's-Eye,Brick, Onomatopoeia of Rainbow Archer. Wikipedia: Green Arrow
Figuren als Two Face, Harley Quinn, the Joker, Batman, Superman en wonder woman zullen ze met een grote stok bij de serie vandaan houden denk ik
spoiler:
Hoewel Black Canary al in elke aflevering voorbij gekomen is, hoewel ze niet blond is 

[Edit]
Gezien de populariteit van Arrow (zowel qua kijkcijfers als hier) is het wellicht ook wel een idee om die zijn eigen topic te geven zodat we dit topic niet te veel hoeven te vervuilen
[ Voor 7% gewijzigd door Spike_wolf op 25-10-2012 14:01 ]
Humankind… be both.
Verwijderd
Spike_wolf schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:57:
[...]
...
spoiler:Hoewel Black Canary al in elke aflevering voorbij gekomen is, hoewel ze niet blond is
...
spoiler:
Misschien heeft ze wel een pruik op net zoals in Smallville 
Het wordt al klein beetje duidelijker als je de promo voor volgende week bekijkt, vind dat wel het nadeel van leuke nieuwe series dat je altijd een week moet wachten als je er gewoon een paar achter elkaar wil zienSpike_wolf schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:35:
Hier is de link http://www.youtube.com/watch?v=m12vEXPL2ms, kunnen mensen zelf kiezen of ze hem willen zien of niet maar ik wil niet spoilen

[ Voor 12% gewijzigd door Pompi op 25-10-2012 15:09 . Reden: Link toegevoegd ]
Klopt vondt ik ook erg storen toen ik de eerste episode zat te kijken maar na een paar episodes zit je in het verhaalbartjas schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 17:37:
In Revolution val je vanaf afl. 1 eigenlijk midden in het verhaal! Iets wat met veel nieuwe shows niet zo is, daar begin je ook echt bij een begin en zorgt de backflash voor een klein steuntje in de rug. Bijv: waarom een personage is zoals deze is.
Het is dus een actieve EMP of dempingsveld en alleen met één van de 12 medailons in de buurt(die een soort antie EMP/schild creerd) kan een electronisch apparaat weer functionerenbartjas schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 17:37:Ik heb zelf het idee dat er een soort wereldwijde EMP is afgegaan (actief is) wat in houdt dat alle electronische apparatuur gewoon niet wil werken tenzij je een soort schild creeërt dat die 12 hangers doen...
Het gaat imo niet om een sterker maar meer geloofwaardig verhaal. ze hebben in ieder geval een goed rode draad (wereld zonder stroom) nu nog het waarom en uitleg rondom de 12 medailons via geloofwaardige episodesbartjas schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 17:37: het overige verhaal kan inderdaad wat sterker maar moet zeggen dat ik het allemaal logisch vind! Het is weer een nieuwe serie in het Apocalytische segment wat steeds vaker gaat voorkomen denk ik!
de achtegrond informatie krijgen we nu toch beetje bij beetje via flashbacks ivm geschiedenis van de personages en geeft ook tevens meer uitleg waarom de wereld nu zonder stroom zit(beetj bij beetje).bartjas schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 20:04:
Probleem is dat er een hoop achtergrond informatie ontbreekt! Maar als je dat weg denkt klopt het verhaal tot nu toe wel! de moeder die gevangen is, weet een hoop af van de stroom uitval en dergelijke! Ze wil alleen niet praten... dus kinderen oppakken om haar onder druk te zetten! De rest van de gebeurtenissen zijn allemaal secundair. Om de serie op te leuken (wat niet lukt)... in dat opzicht is het verhaal heel simpel, maar wel logisch!
Hopenlijk gaan ze niet te snel met de achtergrond info imo wil je graag blijven gokken hoe de plot twist van dit verhaal en de personages zijn in Revolution.
Lijkt wel erg op de al lopende serie Falling SkyMartinspire schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:45:
Duurt nog tot april 2013 voordat we kunnen kijken (lijkt bijna een zomerserie) als ik de trailer mag geloven:
Arrow: Leuke serie, maar snap niet waarom veel mensen dit een echte topper vinden. Het verhaal is wel okey. Maar de camera shots en special effects vind ik soms echt goedkoop overkomen!
En ik mis Justin HartleyDacuuu schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:42:
Arrow: Leuke serie, maar snap niet waarom veel mensen dit een echte topper vinden. Het verhaal is wel okey. Maar de camera shots en special effects vind ik soms echt goedkoop overkomen!
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ik mis Smallville
Die serie zolang genegeerd. Vorig jaar 10 seizoenen erdoor...
Ik vind die dingen bij supernatural wel steeds leuker worden 

en vervolgens de ,nfosuper.gay.and.ignore.the.nfo.804

Vervolgens uitpakken levert wel de normale name op maar ik moet elke keer weer gniffelensuper.good.and.better.than.grimm.804
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Touchdomex schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:53:
Ik vind die dingen bij supernatural wel steeds leuker worden![]()
[...]
en vervolgens de ,nfo![]()
![]()
![]()
[...]
Vervolgens uitpakken levert wel de normale name op maar ik moet elke keer weer gniffelen
offtopic:
hard.on.dick.see
a.row
cringe
blue.balls
jc.is.a.badass
ashton.bows.beneath.charlie
unacceptable.smallville.replacement
fatties
Wie weet waar het allemaal bijhoort (zonder opzoeken) gaat door voor de koelkast
hard.on.dick.see
a.row
cringe
blue.balls
jc.is.a.badass
fatties
Wie weet waar het allemaal bijhoort (zonder opzoeken) gaat door voor de koelkast
Spy is overigens ook weer verder gegaan (morgen tweede aflevering van tweede seizoen). Niet extreem grappig, wel leuk voor de afwisseling
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Leukste release name blijft toch wel 'How I nailed your mom'' ipv How I met your mother
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ik zie dat soort dingen nooit. Zal wel komen omdat alles automagisch gebeurt met Sick Beard hier.
Phyxion schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 19:00:
[...]
offtopic:
hard.on.dick.see
a.row
cringe
blue.balls
jc.is.a.badass
fatties
twilight.the.series
Spy is overigens ook weer verder gegaan (morgen tweede aflevering van tweede seizoen). Niet extreem grappig, wel leuk voor de afwisseling
Dat idee heb ik wel! Hoe kan je het anders verklaren dat de mechanische werktuigen het wel doen en alles wat ook maar enig electriek bezit niet!Dragonettix schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:28:
[...]
Het is dus een actieve EMP of dempingsveld en alleen met één van de 12 medailons in de buurt(die een soort antie EMP/schild creerd) kan een electronisch apparaat weer functioneren
Ik zag elders nog staan dat het vreemd was dat er nu pas een trein in het spel was.... wat ik begrepen heb is dat door alle oorlogen die er geweest zijn en verschillende warlords er natuurlijk beperkte bewegingsvrijheid is voor een trein of dergelijk mechanisch gestuurd materiaal!
als ze het maar niet te snel uitwerken...Dragonettix schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:28:
Het gaat imo niet om een sterker maar meer geloofwaardig verhaal. ze hebben in ieder geval een goed rode draad (wereld zonder stroom) nu nog het waarom en uitleg rondom de 12 medailons via geloofwaardige episodes
Toevallig iemand een idee of het verhaal ergens op gebasseerd is?? boek? strip?
[ Voor 3% gewijzigd door bartjas op 26-10-2012 08:39 ]
Als ik moet gokken Fringe maar dat is alleen vanwege cringePhyxion schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 19:00:
[...]
offtopic:
hard.on.dick.see
a.row
cringe
blue.balls
jc.is.a.badass
fatties
Tipje van de sluier misschien
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Dit topic is gesloten.
Let op:
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.