Buitenlandse TV Series 2012 - 2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 36 Laatste
Acties:
  • 180.617 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:39:
Maar er zijn genoeg boeken die ik wel verfilmd wil zien worden tot series, maar dan wel a la game of thrones, 10 eps per verhaal met een hoog budget, zonder overbodige zut.
Inderdaad, niet zo'n serie als legend of the seeker. Die boeken vond ik echt tof, had zeker zo mooi kunnen worden als game of thrones, maarja... (al vond ik die lord sith's in die rode sm pakjes wel te pruimen :+ )

Dan graag wheel of time of legend of the seeker opnieuw en dan het boek volgen ipv onzin rukverhalen te bedenken over toverdrankjes.

Boeken van markus heitz (ook fantasy) mogen ook wel verfilmd worden, bijv. de dwergen of de nieuwe tijd en ook die serie over de elfen van een andere duitser of die boeken over de orks...

Maarja, keep on dreaming dikkiedikdik, er komen in 2013 gewoon weer 12 nieuwe "originele" politieseries...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:24

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:44:
[...]

Inderdaad, niet zo'n serie als legend of the seeker. Die boeken vond ik echt tof, had zeker zo mooi kunnen worden als game of thrones, maarja... (al vond ik die lord sith's in die rode sm pakjes wel te pruimen :+ )

Dan graag wheel of time of legend of the seeker opnieuw en dan het boek volgen ipv onzin rukverhalen te bedenken over toverdrankjes.

Boeken van markus heitz (ook fantasy) mogen ook wel verfilmd worden, bijv. de dwergen of de nieuwe tijd en ook die serie over de elfen van een andere duitser of die boeken over de orks...
Zo weet ik nog wel een stel verhalen die (goed) verfilmd mogen worden O+
Maar dat zal wel nooit gebeuren -O-
Maarja, keep on dreaming dikkiedikdik, er komen in 2013 gewoon weer 12 nieuwe "originele" politieseries...
Hey, maar je kunt nooit genoeg originele politie series hebben....... toch? :/

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Spike_wolf schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:39:
[...]
Maar er zijn genoeg boeken die ik wel verfilmd wil zien worden tot series, maar dan wel a la game of thrones, mini series van 10 eps per verhaal/boek met een hoog budget, zonder overbodige zut.
Hoewel ik er al een poosje niets meer van gehoord heb zou er een serie van het boek "american gods" komen met een astronomisch budget en bijvoorbaat 6 seizoenen. Daar ben ik heel benieuwd naar.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Magic schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:05:
[...]

Hoewel ik er al een poosje niets meer van gehoord heb zou er een serie van het boek "american gods" komen met een astronomisch budget en bijvoorbaat 6 seizoenen. Daar ben ik heel benieuwd naar.
Echt? koel.
Maar bij die 6 seizoenen ligt gelijk het probleem. De producenten willen er zo lang mogelijk geld aan gaan verdienen en dat werkt niet met een bestaand verhaal, schrijf je een nieuw verhaal specifiek uitgedacht om (eventueel) langer te lopen, prima. Maar je kunt niet een bestaand verhaal pakken en dat uitsmeren over 6 jaar a 22 afleveringen per jaar. Dan is 75% van het verhaal erbij verzonnen en worden dat hoogstwaarschijnlijk fillers waar de mensen die het boek kennen zich aan gaan ergeren en al na een half seizoen afhaken.
Het is een erg goed boek, en één standaard seizoen zal net kunnen, maar langer moet je niet (willen) gaan imo.

[Edit]
Okay, even wat gegoogled en daar is al ruim een jaar niks meer over naar buiten gekomen inderdaad maar voor zover ik kan zien gaat Neil zelf schrijven voor de serie, dat is al een groot pluspunt, ook zegt hij dat hij in gedachte heeft om het eerste seizoen overeen te laten komen met het boek, en daarna anders verder te gaan (vervolg op het boek neem ik aan), wat dan opzich wel te doen is :)
bron

[ Voor 21% gewijzigd door Spike_wolf op 16-10-2012 15:13 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analog_
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Vandaag threesome bekeken (20min, brits, comedy, s01 met 7eps, s02 nu 3 loopt nog) , erg leuk als je van new girl of workaholics houdt.

[ Voor 32% gewijzigd door analog_ op 16-10-2012 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Naast boeken van fictief personage Richard Castle komt er nu ook een boek van personage Kathryn Kennish, van Switched at Birth. Get Your Copy of Kathryn's Switched at Birth Book!
Afbeeldingslocatie: http://cdn.beta.abcfamily.com/service/image/index/id/3843960e-92c7-4c7f-aa94-4c4df27d6e1b/dim/773x557.jpg
If you've been keeping up with Switched at Birth, you know that Kathryn Kennish (Lea Thompson) has been hard at work on her memoir about the discovery that her daughter was switched just after being born! Have you ever wondered how the book turns out? Well, wonder no more!

The Switched at Birth book by Kathryn Kennish is the inside story of the Bay and Daphne's family as only a mother could tell it. In her memoir, Kathryn reveals the surprising and intimate layers of her story, starting with the private details of the switched-at-birth revelation. In the wake of this immense shift, secrets and previously unexamined issues from Kathryn's and her family's past surface as they are forced to reexamine everything they assumed about what makes a family a family. The book, like the show, touches on themes that any family, who has ever felt different or “not normal,” will recognize and appreciate.

Order your copy today and watch ALL NEW episodes of Switched at Birth Mondays at 8/7c.

Switched at Birth: The True Story of a Mother's Journey is available to own through the following e-tailers:
Amazon.com
Barnes & Noble
iTunes

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

Martinspire schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:02:
Laat firefly lekker liggen. Kom op zeg, zo fantastisch was die serie nou ook weer niet. Wordt gigantisch opgeblazen en voortborduren lukt ze toch niet meer.
Helemaal mee eens, iedere keer als een gecancelde serie in beeld komt, krijgen we weer het geblaat over Firefly... Had hem nog nooit gezien, dus hem maar eens bekeken (in de juiste volgorde met de film erachteraan) Mja, ik had zoiets van is dit nu die gigantisch goede sf serie... Ik vond hem niet onaardig, maar hij had wel erg veel weg van een aantal B-films uit de jaren 80 met spacecowboys/piraten. Wat me mateloos irriteerde was dat zo'n beetje alle planeten van alle zonnestelsels die ze aandoen bewoond zijn en allemaal op het "wilde westen" lijken.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Caveman schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:01:
[...]
Wat me mateloos irriteerde was dat zo'n beetje alle planeten van alle zonnestelsels die ze aandoen bewoond zijn en allemaal op het "wilde westen" lijken.
Ja, duh, FireFly was dan ook een Space Western. Openingstune opgevallen? En dat die Unification War en Battle of Serenity Valley en het verhaal dat daarmee in feite start wel erg veel overeenkomsten kent met verhalen van de Amerikaanse burgeroorlog en wat daarna gebeurde met de soldaten? Die planeten staan model voor de staten en steden in de VS toendertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yESaHGQkJxwbc7Zypouuwdia/full.jpg
Firefly: The Tragic End

There was so much promise. It was love at first sight, and you could easily imagine growing old with her, loving her more with every passing year. Then one day, much sooner than expected, she was gone. Tragically eaten by a fox. On lonely nights you still relive old memories and look over the same pictures you looked at a hundred times. But she's never coming back. Ever. So you should probably stop whining about it. But you won't
Bron

;( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:56:
Hey, maar je kunt nooit genoeg originele politie series hebben....... toch? :/
Een series als The Shield was prima te pruimen en NCIS kijk ik ook, maar een zoveelste Bones ofzo, laat maar...

het is net als met de boekenwereld, thrillers worden heel veel vertaald naar het nederlands omdat iedereen die leest, het veel betere (kuch O-) ) science fiction niet. Gelukkig kan ik nog lezen in het Engels. Bij tv series is er niet zoveel keuze als je alleen Nederlands en Engels goed spreekt / verstaat.

Vanavond ga ik eens ben and kate proberen, geen idee of het wat is, zal wel niet, maar wellicht is het een meevallertje.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2012 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 23:36
Net de pilot van Emily Owens M.D. gezien. Gaf een goede indruk, maar het zal waarschijnlijk geen hoogstaande serie worden.

Ouderwetse combinatie van romantiek, geflambeerd met wat sarcasme en humor. Goede serie om op de bank zonder al te veel nadenken weg te kijken.

Houdt hem nog even aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
BounceCloud schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 22:13:
Net de pilot van Emily Owens M.D. gezien. Gaf een goede indruk, maar het zal waarschijnlijk geen hoogstaande serie worden.

Ouderwetse combinatie van romantiek, geflambeerd met wat sarcasme en humor. Goede serie om op de bank zonder al te veel nadenken weg te kijken.

Houdt hem nog even aan :)
Kijkcijfers waren beroerd :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

arsimo schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:39:
[...]

Ja, duh, FireFly was dan ook een Space Western. Openingstune opgevallen? En dat die Unification War en Battle of Serenity Valley en het verhaal dat daarmee in feite start wel erg veel overeenkomsten kent met verhalen van de Amerikaanse burgeroorlog en wat daarna gebeurde met de soldaten? Die planeten staan model voor de staten en steden in de VS toendertijd.
Ik heb hem een half jaar geleden ook maar eens bekeken, maar dat wist ik ook niet. Het plaatst het een en ander wel in perspectief zo.
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 21:16:
Vanavond ga ik eens ben and kate proberen, geen idee of het wat is, zal wel niet, maar wellicht is het een meevallertje.
De ratings schijnen niet al te best te zijn, dus redelijk waarschijnlijk cancellation binnenkort.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:56

jpiwf

licenced pepernootaddict

Wow, Arrow...
Hoe zijn de ratings van deze serie, want zou echt zonde zijn als Arrow gecanceled wordt.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 12:35
jpiwf schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:14:
Wow, Arrow...
Hoe zijn de ratings van deze serie, want zou echt zonde zijn als Arrow gecanceled wordt.
Arrow was inderdaad echt gaaf weer _/-\o_

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Arrow is inderdaad vet, en heeft voor zover ik kan zien goede ratings!! Echt zo een Batman/Gotham sfeertje, geweldig.

http://blogs.wsj.com/spea...onor-thy-father-tv-recap/

[ Voor 32% gewijzigd door Arsenius op 18-10-2012 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

American Horror Story is weer verder gegaan :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:12

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Zijn er hier ook nog tweakers die Code 37 kijken? Ik kijk met veel plezier naar deze serie over een Belgische zedenrecherche :) Ben ook liefhebber van Aspe maar Code 37 is net wat harder.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:28
Ley schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:08:
Niet uit 2012, maar wel een steengoede serie...

Bridge (Zweeds/Deense serie)
Volgens mij was deze serie laatst op de Canvas, jammer genoeg gemist. Hoorde wel meer mensen er over dat het een goede serie was. Binnenkort dus maar eens de dvd-box lenen van een kennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Arrow was weer erg gaaf vandaag. Kijkcijfers zijn ook erg goed voor the CW

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:24
Ja, ik heb ook weer genoten van Arrow, eigenlijk nog meer dan van de pilot. Hopelijk zet het zo voort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arrow en american horror story ga ik vanavond een kans geven, ben benieuwd. Zie dat jullie alleen nog maar daarover kletsen en aangezien jullie allen veel smaak hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Arrow gaat een stuk beter dan ik een paar weken terug verwacht had :)
Als ze zo door gaan kan dat wel een paar jaar blijven lopen.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arrow is toch een fantasy achtige serie? Ach, ik kijk het ook wel gewoon. Zou tof zijn als er weer een serie komt die jaren blijft draaien, dat is toch het mooiste wat er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Fantasy is niet het goede woord, het is een superhero verhaal. Het draait om Olliver Queen, Green Arrow, hoewel hij in de serie tot nu toe nog geen naam heeft.
Het is Smallville maar dan een stuk realistischer neer gezet.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:09
Spike_wolf schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 19:12:
Arrow gaat een stuk beter dan ik een paar weken terug verwacht had :)
Als ze zo door gaan kan dat wel een paar jaar blijven lopen.
Same! Toen ik de trailer zag een paar weken geleden leek het me echt heel saai :') , maar het is opzich prima te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Arrow spreekt me nu echt totaal niet aan. Dan heb ik het niet over de serie zelf, gewoon het hele superhero-gedoe. Maar aangezien iedereen het geweldig vindt, ga ik het toch eens een kans moeten geven. Iets als Game of Thrones spreekt me normaal gezien ook niet aan, maar dat is toch m'n favoriete serie op dit moment.

American Horror Story zal ik nu eens binnenhalen... om eerlijk te zijn heb ik weinig zin om te kijken, want
spoiler:
als ik het goed begrepen heb beginnen ze met een compleet nieuw verhaal en personages en gaat het dus niet verder..
Zijn er hier ook nog tweakers die Code 37 kijken? Ik kijk met veel plezier naar deze serie over een Belgische zedenrecherche :) Ben ook liefhebber van Aspe maar Code 37 is net wat harder.
Ik, maar ik ben dan ook wel een Belg. Jammer genoeg is bij onze politieseries de minst verdachtte persoon altijd de dader en is het dus véél te voorspelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Bv202 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:51:
Ik, maar ik ben dan ook wel een Belg. Jammer genoeg is bij onze politieseries de minst verdachtte persoon altijd de dader en is het dus véél te voorspelbaar.
Achja, bij Amerikaanse TV politieseries is altijd de bekendste acteur de dader, dus veel verschil qua voorspelbaarheid zit er vast niet in. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Spike_wolf schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 19:44:
Fantasy is niet het goede woord, het is een superhero verhaal. Het draait om Olliver Queen, Green Arrow, hoewel hij in de serie tot nu toe nog geen naam heeft.
Het is Smallville maar dan een stuk realistischer neer gezet.
Bv202 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:51:
Arrow spreekt me nu echt totaal niet aan. Dan heb ik het niet over de serie zelf, gewoon het hele superhero-gedoe.
Verschil tussen al die superheroes, (of een serie als smallville) en Arrow is natuurlijk dat Green Arrow (net als bijv Barman) eigenlijk geen superkrachten heeft. Daardoor is het al gelijk iets realistischer.
Het is gewoon iemand die gedreven word door zijn eigen skills en overtuiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

M a r c o schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:04:
[...]

[...]

Verschil tussen al die superheroes, (of een serie als smallville) en Arrow is natuurlijk dat Green Arrow (net als bijv Barman) eigenlijk geen superkrachten heeft. Daardoor is het al gelijk iets realistischer.
Het is gewoon iemand die gedreven word door zijn eigen skills en overtuiging.
De 'super' bij deze personages zit hem meer bij hun wilskracht dan daadwerkelijk kracht inderdaad.
Hoewel ik superkrachten niet uitsluit in Arrow:
spoiler: Speculatie over langs komende personages
Dinah Lance is nu aardig veel in beeld, Dinah is in het DC universum Black Canary welke wel degelijk superkrachten heeft, hoewel Dinah meer met martial arts dan haar stem (Canary Cry) doet valt zij wel letterlijk onder de noemer 'superheld' (met issues, maar toch :P ).
Ik denk ook wel dat er hier en dat nog andere personages langs zullen komen

Waar ik wel iedere keer zo'n gezicht bij trek: :') Is wanneer de naam van die stad genoemd word "Starlet City".
Oorspronkelijk heet de stad "Star City" maar dat zal wel te kinderlijk geklonken hebben ofzo :? Maar ik kan niet zeggen dat ik Starlet City een verbetering vind :P

[ Voor 16% gewijzigd door Spike_wolf op 18-10-2012 21:09 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 19:44:
Fantasy is niet het goede woord, het is een superhero verhaal.
Superhero's vallen onder het fantasy genre, althans bij boeken wel en ik houd van fantasy in de meest brede zin van het woord (afgezien van boeken over vampierenporno, ja die bestaan en ze bestaan in duizenden...)

Dit maakt het voor mij alleen maar beter, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:10:
[...]

Superhero's vallen onder het fantasy genre, althans bij boeken wel en ik houd van fantasy in de meest brede zin van het woord (afgezien van boeken over vampierenporno, ja die bestaan en ze bestaan in duizenden...)

Dit maakt het voor mij alleen maar beter, ben benieuwd.
Echt? Superheros vind ik zelf een genre apart, misschien een sub-genre dan :)
Die vampier-porno en young adult vampier verhalen mogen verboden worden :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

sssst, trying to look cool here.....

:+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij weet wel verdacht snel een passende video te vinden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:05
Spike_wolf schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:08:
[...]

De 'super' bij deze personages zit hem meer bij hun wilskracht dan daadwerkelijk kracht inderdaad.
Hoewel ik superkrachten niet uitsluit in Arrow:
spoiler: Speculatie over langs komende personages
Dinah Lance is nu aardig veel in beeld, Dinah is in het DC universum Black Canary welke wel degelijk superkrachten heeft, hoewel Dinah meer met martial arts dan haar stem (Canary Cry) doet valt zij wel letterlijk onder de noemer 'superheld' (met issues, maar toch :P ).
Ik denk ook wel dat er hier en dat nog andere personages langs zullen komen

Waar ik wel iedere keer zo'n gezicht bij trek: :') Is wanneer de naam van die stad genoemd word "Starlet City".
Oorspronkelijk heet de stad "Star City" maar dat zal wel te kinderlijk geklonken hebben ofzo :? Maar ik kan niet zeggen dat ik Starlet City een verbetering vind :P
Doe mij een lol en gebruik ff geen spoilertags, de custom CSS in de nieuwe layout werkt niet en dan kan ik niet lezen wat je zwart hebt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Raymond schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 22:14:
[...]

Doe mij een lol en gebruik ff geen spoilertags, de custom CSS in de nieuwe layout werkt niet en dan kan ik niet lezen wat je zwart hebt gemaakt.
En ik moet me aanpassen omdat jouw custom CSS niet werkt en daarbij dingen voor andere spoilen? :N

:P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

[...]
Nee niet echt nee, het doet mij meer denken aan een stad waar alleen dit type auto's rijden

Afbeeldingslocatie: http://www.autopictu.com/images/toyota-starlet-02.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Anthirian op 18-10-2012 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:05
Spike_wolf schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 22:17:
[...]

En ik moet me aanpassen omdat jouw custom CSS niet werkt en daarbij dingen voor andere spoilen? :N

:P
speculatie is iets anders dan spoilen. Da's gewoon discussie over een serie, dat is iets wat naar mijn juist helemaal niet onder de spoilertag moet, integendeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Raymond schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 22:21:
[...]

speculatie is iets anders dan spoilen. Da's gewoon discussie over een serie, dat is iets wat naar mijn juist helemaal niet onder de spoilertag moet, integendeel.
Als het pure speculatie was, was ik het daar wel mee eens inderdaad. Maar die speculatie is gebaseerd op iets dat vrijwel zeker gaat gebeuren gebaseerd op voorkennis uit comics. En dat wil ik niet spoilen voor mensen :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:32:
[...]

Jij weet wel verdacht snel een passende video te vinden :o
Komt omdat ik hem op een VHS tape heb :X :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Zal weer (wederom) met rechten te maken hebben. Net zoals bij Smallville overigens. Wat trouwens ook vreemd is want CW is nog steeds deels eigendom van WB die 100% eigenaar is van DC Comics die op haar beurt eigenaar is van de Green Arrow IP...

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
American Horror Story was weer...

Raar :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonetti
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Ik zie hier op dit forum dat ik niet de enig ben met een verslaving.
Huidige favoriete series die ik op dit moment kijk.
(sommige series hebben een seizoen stop en komen in 2013 weer terug. )
Meer info weten klik de link.

666 Park avanue
Alphas
American horror story
Beauty and the beast
Boardwalk Empire
Borgias
Castle
Covert Affairs
Doctor Who 2005
Downton Abbey
Elementary
Falling Skies
Fringe
Game of thrones
Grimm
Hart of Dixie
Haven
Hawaii Five-0 2010
Justified
Leverage
Lost girl
Merlin 2008
Nikita 2010
Perception
Revenge
Revolution
The big bang theory
The mentalist
The mob doctor
The vampire Diaries
The walking dead
True blood
Unforgatable
White collar

En ik heb in dit forum alweer wat series gezien die ik wel eens wil belijken voor een ep of 5 om daarna te beoordelen of ik verder kijk. :D

[ Voor 3% gewijzigd door Dragonetti op 03-11-2012 12:08 ]

PC specs are Asus ROG Crosshair VIII Impact/AMD R9 3900X/Corsair Vengeance 16GB 3200Mhz/Crucial MX500 1TB/ Sapphire Pulse AMD Radeon RX 7900 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonetti
  • Niet online
Overigens misschien wel handig voor de serie verslaafden om te zien wanneer hun volgende portie op tv verschijnd.

tvcountdown.com
Hier kun je jezelf registreren en een luist aan maken die overzichtelijk aangeeft wanneer de volgde ep van de serie die je volgd wordt uitgezonden(in the US natuurlijk). _/-\o_
epguides.com
bij epsguide onderaan vindt je wanneer welke serie weer terug komt of beeindigd of gecanceld is.

[ Voor 25% gewijzigd door Dragonetti op 19-10-2012 02:23 ]

PC specs are Asus ROG Crosshair VIII Impact/AMD R9 3900X/Corsair Vengeance 16GB 3200Mhz/Crucial MX500 1TB/ Sapphire Pulse AMD Radeon RX 7900 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonetti
  • Niet online
Wat betreft de The Munsters (2012) deze gaat volgens wat ik begrepen heb Mockingbird Lane heten.

Afbeeldingslocatie: http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMjI2MDUyODk0M15BMl5BanBnXkFtZTcwMDA3ODk1OA@@._V1._SY317_CR12,0,214,317_.jpg

TVRage heeft hier nog wat fotos 'Mockingbird Lane' Photos Offer First Look At Munsters Reboot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:56

jpiwf

licenced pepernootaddict

Dragonettix schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 02:11:
Overigens misschien wel handig voor de serie verslaafden om te zien wanneer hun volgende portie op tv verschijnd.

tvcountdown.com
Hier kun je jezelf registreren en een luist aan maken die overzichtelijk aangeeft wanneer de volgde ep van de serie die je volgd wordt uitgezonden(in the US natuurlijk). _/-\o_
epguides.com
bij epsguide onderaan vindt je wanneer welke serie weer terug komt of beeindigd of gecanceld is.
ik ben recent een beetje teleurgesteld in tvcountdown, de nieuwste series staan er nog niet tussen, en kan je dus ook niet aanvinken. ik heb er laatst een paar gesubmit (last resort, arrow, revolution), maar ze staan nog steeds niet in de lijst.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Arrow was weer veelbelovend gisteren inderdaad.
maar eeeuh..
morgen weer Nikita *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Dragonettix schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 02:04:
Ik zie hier op dit forum dat ik niet de enig ben met een verslaving.
Huidige favoriete series die ik op dit moment kijk.
(sommige series hebben een seizoen stop en komen in 2013 weer terug. )
Meer info weten klik de link.

666 Park avanue
Alphas
American horror story
Beauty and the beast
Boardwalk Empire
Borgias
Castle
Covert Affairs
Doctor Who 2005
Downton Abbey
Elementary
Falling Skies
Fringe
Game of thrones
Grimm
Hart of Dixie
Haven
Hawaii Five-0 2010
Justified
Leverage
Lost girl
Merlin 2008
Nikita 2010
Perception
Revenge
Revolution
Thebig bang theory
The mentalist
The mob doctor
The vampire Diaries
The walking dead
True blood
Unforgatable
White collar

En ik heb in dit forum alweer wat series gezien die ik wel eens wil belijken voor een ep of 5 om daarna te beoordelen of ik verder kijk. :D
Kijk eens in de TS, had je niet zoveel hoeven linken :P

En wees voorzichtig met achter elkaar posten. Je kan beter de edit knop gebruiken.

Overigens wordt The Munsters geen serie. Ze zenden de pilot uit met halloween, maar de bazen van NBC waren niet tevreden met de pilot die 10 miljoen kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dragonettix schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 02:20:
Wat betreft de The Munsters (2012) deze gaat volgens wat ik begrepen heb Mockingbird Lane heten.

TVRage heeft hier nog wat fotos 'Mockingbird Lane' Photos Offer First Look At Munsters Reboot
Misschien wordt het eens tijd dat iemand een topicwarning aanmaakt waar in staat dat IMDB-pics hotlink beveiligd zijn....

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Las net dat animal practice gecancelled is. Dit is het eerste seizoen dat ik een beetje naar kijkcijfers en wie wanneer gecancelled zijn kijk en vroeg me dus af of het normaal is hoeveel nieuwe series er nu al gecancelled zijn of waarvan ze denken dat ze worden gecancelled? Want zo ver ik het nu lees gaan op een paar uitzonderingen na de nieuwe series niet heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-05-2023

bartjas

Ook Bekend met EPO

Pompi schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:00:
Las net dat animal practice gecancelled is. Dit is het eerste seizoen dat ik een beetje naar kijkcijfers en wie wanneer gecancelled zijn kijk en vroeg me dus af of het normaal is hoeveel nieuwe series er nu al gecancelled zijn of waarvan ze denken dat ze worden gecancelled? Want zo ver ik het nu lees gaan op een paar uitzonderingen na de nieuwe series niet heel goed.
ieder seizoen (Herfst en lente) worden ongeveer 20 to 30 nieuwe shows gelanceerd met als enig doel het vergroten van een marktaandeel op een bepaald tijdslot!

de grootste zenders in amerika; CBS, NBC, FOX, ABC en CW blinken hier in uit en bepalen al snel op basis van ervaring of een show wel of niet slaagt!

kijkcijfers bepalen een maak of kraak, daar kijkcijfers zorgen voor de inkomsten voor een zender!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
bartjas schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:03:
[...]
ieder seizoen (Herfst en lente) worden ongeveer 20 to 30 nieuwe shows gelanceerd met als enig doel het vergroten van een marktaandeel op een bepaald tijdslot!

de grootste zenders in amerika; CBS, NBC, FOX, ABC en CW blinken hier in uit en bepalen al snel op basis van ervaring of een show wel of niet slaagt!

kijkcijfers bepalen een maak of kraak, daar kijkcijfers zorgen voor de inkomsten voor een zender!
Dat begrijp ik allemaal wel, maar mijn vraag was meer of andere seizoenen ook het aantal dat wel goed scorende nieuwe shows op 1 hand te tellen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste 2 jaar is het naar mijn idee erger dan de jaren ervoor, maar misschien heb ik dat mis. Het is wel ronduit vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

Pompi schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:06:
[...]

Dat begrijp ik allemaal wel, maar mijn vraag was meer of andere seizoenen ook het aantal dat wel goed scorende nieuwe shows op 1 hand te tellen was.
Oeps 8)7

uh ja de afgelopen paar jaar wel! wanneer dat exact begonnen is weet ik niet maar denk zoiezo al 2 a 3 jaar.

net even gekeken naar overzichtje link ... eigenlijk geldt voor alle series (niet nieuw zijn) die nu draaien dat ze al een seizoen of 3 minimaal bezig zijn!

van vorig jaar overgebleven nieuwe series zijn er per zender geen of 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
't is altijd wel pijnlijk als een serie eindigt met een cliffhanger. Ze zouden het in een wet op moeten nemen dat in ieder geval het verhaal afgemaakt wordt. Flash Forward was daar een mooi voorbeeld van waar daar erg wenselijk zou zijn.

Ik zie in ieder geval in het bovenste lijstje wel wat series staan die ik nog even laat staan, als een serie nu al "likely cancellation" heeft, dan begin ik er niet eens aan, dat kan alleen maar teleurstelling worden.

[ Voor 38% gewijzigd door Magic op 19-10-2012 10:46 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
bartjas schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:27:
[...]
Oeps 8)7

uh ja de afgelopen paar jaar wel! wanneer dat exact begonnen is weet ik niet maar denk zoiezo al 2 a 3 jaar.

net even gekeken naar overzichtje link ... eigenlijk geldt voor alle series die (niet nieuw zijn) nu draaien dat ze al een seizoen of 3 minimaal bezig zijn!

van vorig jaar overgebleven nieuwe series zijn er per zender geen of 1
Ah bedankt, het is eigenlijk wel triest als je dan bedenkt hoeveel geld er eigenlijk "weg gegooid" is. Had dan een goede serie daarvan gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pompi schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:45:
Ah bedankt, het is eigenlijk wel triest als je dan bedenkt hoeveel geld er eigenlijk "weg gegooid" is. Had dan een goede serie daarvan gemaakt.
Ik denk niet dat ze er geld op verliezen, ze vinden volgens mij dat ze er te weinig op verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 13:38

Trouble

Everything is awesome

Magic schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:44:
't is altijd wel pijnlijk als een serie eindigt met een cliffhanger. Ze zouden het in een wet op moeten nemen dat in ieder geval het verhaal afgemaakt wordt. Flash Forward was daar een mooi voorbeeld van waar daar erg wenselijk zou zijn.
Het beste voorbeeld dat ik ken: Las Vegas. ;( .

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
-Trouble- schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:53:
[...]

Het beste voorbeeld dat ik ken: Las Vegas. ;( .
En hij is weer genoemd :P. Dat elke maand een keer terugkomen is echt waar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Het vervolg van Las Vegas word nu toch uitgezonden, ze hebben alleen het woordje Las weggelaten. :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Okay, Beauty and the Beast is toch echt afgelopen hier :X
Daar is zo ontzettend veel fout aan dat het echt niet kijk baar is (voor mij dan).

Haar dat ALTIJD perfect zit, ook net nadat ze de benen onder haar lijf vandaan gerend heeft, een druk gevecht gehad heeft of in de stromende regen gestaan heeft.
Rechercheurs die op de plaats delict doodleuk alles met hun blote handen gaan aanraken.
Een PC waarvan op afstand de complete hardeschijf gewist word maar waaraan de IT guy wel kan zien dat erg geavanceerde mallware de oorzaak was.
Mensen die altijd, in elke situatie boos kijken, de vaste rollen hebben blijkbaar maar een enkele gezichtsuitdrukking (misschien kan die Twylight chick hier ook aan de slag? :P ).
En nog meer van dit soort overduidelijk geneuzel, om verder over de belabberde acteerprestaties nog maar te zwijgen.. nee, hoe leuk mevrouw Kreuk ook is, hier ga ik geen tijd meer aan besteden.

[Edit]
Vervolg? Is een prequel toch? :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 13:38

Trouble

Everything is awesome

wontcachme schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:05:
[...]

En hij is weer genoemd :P. Dat elke maand een keer terugkomen is echt waar :+
Het is dan ook de meest storende niet-goed-afgesloten serie ever :P

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

-Trouble- schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:12:
[...]

Het is dan ook de meest storende niet-goed-afgesloten serie ever :P
John Doe had ook een einde waar ik me best druk om gemaakt heb toen, echt midden in het verhaal gewoon *floep* niks meer, dat sloeg ook nergens op :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Spike_wolf schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:16:
[...]

John Doe had ook een einde waar ik me best druk om gemaakt heb toen, echt midden in het verhaal gewoon *floep* niks meer, dat sloeg ook nergens op :P
:Y Dat je in het laatste shot die Digger ziet weglopen. :X

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonetti
  • Niet online
jpiwf schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 07:32:
[...]ik ben recent een beetje teleurgesteld in tvcountdown, de nieuwste series staan er nog niet tussen, en kan je dus ook niet aanvinken. ik heb er laatst een paar gesubmit (last resort, arrow, revolution), maar ze staan nog steeds niet in de lijst.
IK heb de laatste tijd ook tv series aangemeld, en ik heb het vermoeden dat ze pas een show toevoegen na voldoende aanmelding qouta En omdat deze shows vrij nieuw zijn zal ze deze quota nog niet bereikt hebben...geduld is een schone zaak. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonetti
  • Niet online
wontcachme schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:12:
[...]

Kijk eens in de TS, had je niet zoveel hoeven linken :P

En wees voorzichtig met achter elkaar posten. Je kan beter de edit knop gebruiken.

Overigens wordt The Munsters geen serie. Ze zenden de pilot uit met halloween, maar de bazen van NBC waren niet tevreden met de pilot die 10 miljoen kost.
Met andere woorden het leverd niet voldoende inkomsten aan reclames op.
Ik begrijp niet dat men zulke series geen x afleveringe de tijd geven. :?
Tja zo gaat dat in de US, niet voldoende opbrengsten ;w VOLGENDE!

[ Voor 192% gewijzigd door Dragonetti op 19-10-2012 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:21

Eijkb

Zo.

Toen The Shield begon op Veronica heb ik af en aan afleveringen gezien van seizoen 1 tot en met 3 en later nog wel eens een losse aflevering. Een tijd terug alle DVD's verkregen met de seizoenen tot nu toe (tot en met 7). Maar goed, het is een serie uit begin deze eeuw en er is veel nieuws dus ik hikte er toch een beetje tegen aan.

Inmiddels seizoen 1 gekeken in 3 dagen en mensen, mocht je bovenstaande twijfels hebben: KIJKEN! Ik verheug me nu al op de mij bekende verhaallijnen. Het is geen The Wire maar het scheelt niet veel.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

bartjas schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:03:
[...]

Mwa, niet helemaal.
NBC -> cancelled vrijwel alles.
CBS -> de goede kijkcijfers blijven zeker behouden, als een serie het wat minder doet is de kans nog redelijk groot dat ie toch door gaat.
FOX -> totally random.
ABC -> geeft veel een goede kans, ala CBS.
CW -> kijkcijfers boeien daar niet al teveel, maar de serie die het echt heel slecht doet gaat wel weg.
USA -> renewed meteen :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

Zelf onlangs ook het eerste seizoen van the Shield gezien, een aardige serie vooral voor een cop show, maar de genialiteit van the Wire haalt het bij lange(!) na niet. :)

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eijkb schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:20:
Toen The Shield begon op Veronica heb ik af en aan afleveringen gezien van seizoen 1 tot en met 3 en later nog wel eens een losse aflevering. Een tijd terug alle DVD's verkregen met de seizoenen tot nu toe (tot en met 7). Maar goed, het is een serie uit begin deze eeuw en er is veel nieuws dus ik hikte er toch een beetje tegen aan.

Inmiddels seizoen 1 gekeken in 3 dagen en mensen, mocht je bovenstaande twijfels hebben: KIJKEN! Ik verheug me nu al op de mij bekende verhaallijnen. Het is geen The Wire maar het scheelt niet veel.
ja man, the shield is echt tof, een van mijn meest favoriete series ooit. Maar the wire ken ik niet, is dat werkelijk vergelijkbaar? Edit: ach, wat maakt het ook uit. Ik pak seizoen 1 t/m 5 daarvan even mee. Wel geen hd beeld, maar dat stoort je ook maar een paar seconden. Ben heel heel benieuwd. Damn, mijn to watch lijst was al superlang.

niet alle oude series zijn trouwens tof, ik wilde laatst de xfiles herkijken, dat gevoel was na 1 episode ook gelijk weer weg :X

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2012 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:09
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:04:
[...]

ja man, the shield is echt tof, een van mijn meest favoriete series ooit. Maar the wire ken ik niet, is dat werkelijk vergelijkbaar? Edit: ach, wat maakt het ook uit. Ik pak seizoen 1 t/m 5 daarvan even mee. Wel geen hd beeld, maar dat stoort je ook maar een paar seconden. Ben heel heel benieuwd. Damn, mijn to watch lijst was al superlang.

niet alle oude series zijn trouwens tof, ik wilde laatst de xfiles herkijken, dat gevoel was na 1 episode ook gelijk weer weg :X
The Wire heeft een 9.5 op IMDB :|

Die toch maar eens downl. eh kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:04:
[...]

Haha vorige week nog M*A*S*H marathon gehad.... ik kan daar toch naar blijven kijken!!

maar je moet die series ook niet kijken met de wetenschap en kwaliteit van (sommige)series van tegenwoordig! Dan valt het zo tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Nieuwe serie!

Jungle Gold (26oktober)
Vanavond (morgen Nederlandse tijd) Gold Rush begint met een special, volgende week helemaal!
Yukon Men de laatste aflevering alweer
ICE Pilots NWT begint ook weer, 25ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
De jongste aflevering van The Big Bang Theory was 'anders' en daardoor verfrissend vermakelijk.

Eindelijk tijd voor de 3 afleveringen Hunted, ik ben benieuwd.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Oh *O*

Moonshiners begint weer!!

In November!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
- Private Practice is gecancelled. Dit is het laatste seizoen
- Last Resort en 666 hebben een order gekregen voor 2 extra scripts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

wontcachme schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 09:11:
- Private Practice is gecancelled. Dit is het laatste seizoen
Werd opzich wel tijd. De laatste 2-3 seizoenen waren niet bepaald boeiend meer, als ze die weg gelaten hadden was het mooi geweest, hoewel het huidige seizoen wel weer een stuk beter is, als het verder wel een einde krijgt is het verder wel mooi geweest :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Last Resort en 666 hebben een order gekregen voor 2 extra scripts
Weet je wat een extra script betekend? Is dat een extra aflevering? Of een heel seizoen ofzo? Dat laatste zal wel niet, maar van mij mogen die series beiden 2 seizoenen extra krijgen hoor.
Awsom schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:18:

Mijn nas heeft ze inmiddels ergens aangeschaft. Ik kijk even snel het seizoen van fringe af waarmee ik bezig ben en ga dan hiermee starten. Een 9.5 Damn, dat is erg hoog. Dat ik dat gemist heb een paar jaar terug... Het is uit 2002 zie ik, toen keek ik alleen ally mcbeal om indruk te maken op een leuke meid (die nu mijn vrouw is) :P (we hebben een relatie gekregen toen we een avondje ally mcbeal gekeken hadden bij haar thuis, volgens mij ben ik de enige hier die zijn partner versierd heeft met een tv serie :D )

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2012 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 09:21:
[...]

Weet je wat een extra script betekend? Is dat een extra aflevering? Of een heel seizoen ofzo? Dat laatste zal wel niet, maar van mij mogen die series beiden 2 seizoenen extra krijgen hoor.
Eerst alleen maar extra scripts. Die worden dan gekeurd door de network en dan de keuze om ze te laten maken. Vaak een goedkope maniet om een serie af te sluiten of nog wat ratings af te wachten.

Als een serie het goed doet krijgt het vaak gelijk +9 of +11 ep orders. Doet het het minder goed dan script orders zodat men kan kijken de richting van het verhaal/afsluiten/ratings afwachten. Doet de serie het compleet klote, dan gewoon van de buis smijten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

wontcachme schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 09:49:
[...]

Als een serie het goed doet krijgt het vaak gelijk +9 of +11 ep orders. Doet het het minder goed dan script orders zodat men kan kijken de richting van het verhaal/afsluiten/ratings afwachten. Doet de serie het compleet klote, dan gewoon van de buis smijten :P
Zoals made in new jersey... :P, oh wacht die is niet eens uitgezonden!

tjah wel jammer van last resort en 666 maar het is niet meer dan logisch... verwacht wel dat deze shows gewoon gecanceld gaan worden!
Volgens mij worden altijd 6 tot 10 afleveringen afgenomen van een nieuwe serie (afhankelijk van de geplande lengte van het seizoen) en vervolgens afhankelijk van het succes idd gekeken wat ze verder kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb last resort tot nu toe alleen de pilot gezien (nas ging kapot, ben nu bijna klaar met een nieuwe hdd en die in te richten). Maar is die serie dan een stuk minder geworden dat hij nu op de nominitie staat weg te gaan? De pilot was toch fantastisch?

666 is inderdaad wat matig, maar wel makkelijk kijkvoer, dus die neem ik wel mee. Maar heel boeiend is het ook weer niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2012 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Last Resort is het kijken zeker nog waard, een hoop mensen vinden het 'helemaal niks' omdat ze amper in die onderzeeër zitten maar meer tijd op het eiland door brengen. Maar tot nu toe is het zeker het kijken waard, en hij mag van mij sowieso een heel seizoen af maken :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die onderzeeboot kunnen ze wel mooi inzetten voor die 2 extra scripts :P

Ik vind dat op het eiland denk ik ook wel tof. Wordt vanvavond lastig kiezen, we hebben al besloten dat we een tv serie kijkavondje gaan houden, een paar flessen zwaarder bier en toastjes zijn al binnen. Nu het lastige kiezen wat te kijken.

Mijn vrouw wil met the wire beginnen, maar homeland, rome, the tudors en nog wat meer moois wat we nog niet gezien hebben ligt ook te wachten. Dat is wel het fijne van dit tv seizoen, er is zo weinig interessants bijgekomen dat je oude series kan inhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Het lijkt mij beter om ze ook lekker op het eiland te laten zitten, die onderzeeër is leuk, maar alleen daar in rond varen word na 2 afleveringen al saai denk ik :P

Halo 4: Forward Unto Dawn Part 3 is ook wel aardig, eindelijk wat actie *O* De covenant komt aankloppen bij dat opleidingsinstituut en het lijkt aan die soldaatjes in opleiding om daar wat aan te gaan doen. Tot nu toe hebben we twee Spartans gezien waaronder Frederic (Spartan 104) maar dat was alleen op videobeelden, maar de kans is natuurlijk groot dat die nog wel even langs gaan komen om die cadetten te laten zien hoe het er in een echt gevecht aan toe gaat.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zit je een serie te (her)kijken, kom je een jonge lichtblonde Kaylee tegen :P
Afbeeldingslocatie: http://i539.photobucket.com/albums/ff360/kellerlover/jstaite_daily/TV/Honey%20I%20Shrunk%20the%20Kids/06.jpg

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Eijkb schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:20:

Dan heb je het beste nog tegoed. Hint: season 5 finale.
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 09:21:
[...]

[...]

Mijn nas heeft ze inmiddels ergens aangeschaft. Ik kijk even snel het seizoen van fringe af waarmee ik bezig ben en ga dan hiermee starten. Een 9.5 Damn, dat is erg hoog. Dat ik dat gemist heb een paar jaar terug... Het is uit 2002 zie ik, toen keek ik alleen ally mcbeal om indruk te maken op een leuke meid (die nu mijn vrouw is) :P (we hebben een relatie gekregen toen we een avondje ally mcbeal gekeken hadden bij haar thuis, volgens mij ben ik de enige hier die zijn partner versierd heeft met een tv serie :D )
Er is dus hoop! O-)
Spike_wolf schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:40:
Last Resort is het kijken zeker nog waard, een hoop mensen vinden het 'helemaal niks' omdat ze amper in die onderzeeër zitten maar meer tijd op het eiland door brengen. Maar tot nu toe is het zeker het kijken waard, en hij mag van mij sowieso een heel seizoen af maken :)
Nou inderdaad, ik vind hem anders best wel tof. Dat gezeur over te weinig in de onderzeeër snap ik niet echt. Als het verhaal maar goed is dan maakt het toch niet zo uit waar de scenes plaatsvinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Zo bijzonder is het verhaal anders ook niet van Last Resort wanneer ze alleen maar op het eiland wat doen wat qua verhaal nergens op slaat.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Phyxion schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 16:56:
Zo bijzonder is het verhaal anders ook niet van Last Resort wanneer ze alleen maar op het eiland wat doen wat qua verhaal nergens op slaat.
Op dat eiland kun je prima dingen doen die in het verhaal passen.
Wat nergens op slaat is in die onderzeeër stappen en rondjes gaan varen, want dan ben je een makkelijk doelwit en kun je helemaal niks, plus dat het decor ontzettend depressief en saai is.
Het is zowel voor de mensen in die situatie als de TV serie zelf logischer om op het eiland te blijven imo :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonetti
  • Niet online
- ..... 666 hebben een order gekregen voor 2 extra scripts
[message]Dragonettix zegt[/message]:

666 Park Avenue is een nieuwe serie met Faustian Deals (......want iederen heeft een behoeftes), de vraag is altijd wat men er voor over heeft. Eens iets anders dan wat er al uitgezonden wordt.
IMO een }) se aanrader.
wontcachme schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 09:49:
Eerst alleen maar extra scripts. Die worden dan gekeurd door de network en dan de keuze om ze te laten maken. Vaak een goedkope maniet om een serie af te sluiten of nog wat ratings af te wachten.

Phyxion schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:29:
NBC -> cancelled vrijwel alles.
CBS -> de goede kijkcijfers blijven zeker behouden, als een serie het wat minder doet is de kans nog redelijk groot dat ie toch door gaat.
FOX -> totally random.
ABC -> geeft veel een goede kans, ala CBS.
CW -> kijkcijfers boeien daar niet al teveel, maar de serie die het echt heel slecht doet gaat wel weg.
USA -> renewed meteen :+
666 Park Avenue is van ABC en werkt volgen Phyxion als CBS -> de goede kijkcijfers blijven zeker behouden, als een serie het wat minder doet is de kans nog redelijk groot dat ie toch door gaat.
ik hoop dat dit een beetje klopt zou beteken dat er een goede kans is dat 666 Park Avenue het wel gaat halen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Vind het wel apart om te zien dat de seizoens-première van Nikita maar de helft van de 18-49 Rating van bijvoorbeeld Arrow heeft. Ok het is een andere dag en misschien betere shows op zelfde tijd maar 0.95 miljoen kijkers vind ik echt weinig voor de seizoens-première. Moet zelf nog naar de aflevering kijken dus weet niet of het een slechte aflevering was maar hoop wel dat ze snel betere kijkcijfers krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Dragonettix schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:20:
[...]

[...]

[...]

[...]

666 Park Avenue is van ABC en werkt volgen Phyxion als CBS -> de goede kijkcijfers blijven zeker behouden, als een serie het wat minder doet is de kans nog redelijk groot dat ie toch door gaat.
ik hoop dat dit een beetje klopt zou beteken dat er een goede kans is dat 666 Park Avenue het wel gaat halen. 8)
Op dit moment haalt 666 vrij slechte kijkcijfers. Zeker bij een nieuwe serie moeten de kijkcijfer goed zijn. Als de serie wat ouder wordt is er meer speling icm syndication en herhalingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Pompi schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 19:19:
Vind het wel apart om te zien dat de seizoens-première van Nikita maar de helft van de 18-49 Rating van bijvoorbeeld Arrow heeft. Ok het is een andere dag en misschien betere shows op zelfde tijd maar 0.95 miljoen kijkers vind ik echt weinig voor de seizoens-première. Moet zelf nog naar de aflevering kijken dus weet niet of het een slechte aflevering was maar hoop wel dat ze snel betere kijkcijfers krijgen.
Idd, Nikita verdient veel beter. Maar ja, vrijdag en dan nog zo'n serie die moeilijk te volgen is zodra je een aflevering gemist hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 10:11
Pompi schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 19:19:
Nikita! Leuke serie. Lage rating ? Dat is jammer.. series met een sterknrode draad hou ik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Dacuuu schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 20:33:
[...]Nikita! Leuke serie. Lage rating ? Dat is jammer.. series met een sterknrode draad hou ik van.
Vind het ook een leuke serie en samen met dat het de seizoens-première was, was ik wel verbaasd over de cijfers omdat je zou verwachten dat iedereen daar wel naar zou kijken en eventueel dan zou afhaken. Niet zoals nu is gebeurd al afhaken voordat de aflevering is uitgezonden.

Hier voor het overzicht, wat er op hetzelfde moment op tv was en die ratings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Er keken altijd wel veel mensen online naar de afleveringen, maar dan nog zijn het wel heel weinig kijkers voor nikita. Hopelijk trekt het aan bij de volgende aflevering.

Het blijft in iedergeval een leuke serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren nog episode 2 en 3 gekeken van elementary, maar wat een mislukking is dat. Er is wel meer mis, maar het stoort me echt dat de zaken die ze behandelen gewoon niet logisch zijn. Bijv. de zaak waarbij een dokter een patient in coma laat ontwaken, moorden laat plegen en dan weer in coma brengt met een tweelingzus erbij en nog meer vreemde zaken. Het slaat nergens op, zit geen enkele logica in.

Verder klopt er ook niks van het feit dat hij steeds door de politie gebeld wordt om te helpen bij moordzaken terwijl hij niet bij recherche werkt. En maar steeds een smoes waarom ze bellen: ja, die collega was op vakantie dus dan bellen we jou... zucht

Ik haak nu echt af, wat een bagger is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Die uitdrukking op het gezicht van Nikita aan het einde van de aflevering... O+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonetti
  • Niet online
wontcachme schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 19:22:
[...]
Op dit moment haalt 666 vrij slechte kijkcijfers. Zeker bij een nieuwe serie moeten de kijkcijfer goed zijn. Als de serie wat ouder wordt is er meer speling icm syndication en herhalingen.
Das inderdaad en goed argument. wel jammer om te horen dat 666 slechte kijkcijfers heeft. ik hoop dus dat Phyxion het goed heeft qua netwerk en serie beoordelingen en dat 666 van ABC alsnog een kans krijgt.
Waar kan ik betrouwbare kijkcijfers vinden....altijd handig om een goed conclusie te kunnen maken ivm bslissingen.
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:18:
Gisteren nog episode 2 en 3 gekeken van elementary, maar wat een mislukking is dat. Er is wel meer mis, maar het stoort me echt dat de zaken die ze behandelen gewoon niet logisch zijn. Bijv. de zaak waarbij een dokter een patient in coma laat ontwaken, moorden laat plegen en dan weer in coma brengt met een tweelingzus erbij en nog meer vreemde zaken. Het slaat nergens op, zit geen enkele logica in.

Verder klopt er ook niks van het feit dat hij steeds door de politie gebeld wordt om te helpen bij moordzaken terwijl hij niet bij recherche werkt. En maar steeds een smoes waarom ze bellen: ja, die collega was op vakantie dus dan bellen we jou... zucht

Ik haak nu echt af, wat een bagger is dat.
Wel Dikkiedikdik in ep 2 had de doktor en (coma)patient een relatie en dus een plan zover zo logisch waarom zij steeds uit coma gehaald werdt om weer een potentiele erf genaam uit het veld te ruimen, zodat er meer geld over bleef voor hun. (hebberigheid is een mooi motief) ;)
Sherlock werkt als prive consultant die men erbij haald mits nodig. In ep 2 was één van de onderzoeker al op locatie van een ander delict.
En het is maar televisie en als jij het niks vindt, zou ik als ik jou was ook stoppen met kijken. ;)
Ep 3 nog niet gezien. :X

[ Voor 19% gewijzigd door Dragonetti op 21-10-2012 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Awsom schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:18:
[...]

Het is het nog waard ook, briljante serie als je het aan mij vraagt..

The Thick of It is weer bezig :).. afgelopen dagen snel maar even s1 t/m s3 gekeken. Absoluut een goeie serie als je politiek leuk vindt.

Scientia potentia est

Pagina: 1 ... 4 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.