Buitenlandse TV Series 2012 - 2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 36 Laatste
Acties:
  • 180.318 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Spike_wolf schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:03:
[...]
... Een miljonair die door een trouwma als vigilante aan de slag gaat ...
Een trouwma? Zo noem je je schoonmoeder toch?

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Anthirian schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 19:28:
[...]

Een trouwma? Zo noem je je schoonmoeder toch?
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Ik zit nog eens te kijken naar Hayden en vind toch een vage site:

Nu word ik wat afgeleid door de foto, maar dit lijkt me een nep site? :X

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 11-10-2012 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uh, ik zou die link maar snel weghalen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 19:44:
Uh, ik zou die link maar snel weghalen :X
Dat mag niet hier? >:)

maar hayden nude geeft wel leuke resultaten in google 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 11-10-2012 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het algemeen beleid #verboden

:P

Bovendien was dat zwaar NSFW ;)

Net ook Arrow gezien, eindelijk weer eens een leuke aktie serie, alleen mogen ze van mij die flashbacks weglaten :P

Oh en:

"What's Twilight?

So better of not knowing."

_/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 11-10-2012 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:34

Martinspire

Awesomeness

Die southpark van vandaag was echt briljant. Zwaar over de top verhaal, bashing van diverse merken, filmreferentie en weer goede humor. 1 van de betere van de laatste tijd.

Zo aan Arrow beginnen. Ben benieuwd

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mwa, bij de garage waar ik weleens kom met de auto hangt dit soort spul aan de muur O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-06 07:47

jmk

Ik vond Arrow wel aardig qua verhaal, maar ben bang dat het een beetje een tiener-serie is, zoals Twilight ook een tiener-soap is zeg maar.

Maar misschien blijf ik hem evengoed wel volgen, ik kijk het nog even een paar afleveringen aan, ik heb me wel vermaakt tot nu toe.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Anoniem: 32279 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 19:45:
[...]

Dat mag niet hier? >:)

maar hayden nude geeft wel leuke resultaten in google 8)7
Klopt, maar wel allemaal fake. Er schijnt zelfs een hele sport te zijn wie het best een celebrity in een naaktfoto kan shoppen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Arrow was zeer vermakelijk, toegeven, het verhaal rammelt nog een beetje maar ik weet zeker dat het beter gaat worden :) Beetje Nikita feeling gecombineerd met The Cape en Revenge, I like :9

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/The-Vampire-Diaries-season-4-It-only-Began-the-vampire-diaries-32040661-594-396.jpg
Seizoen 4 is begonnen :D

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Pompi schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 08:30:
[...]
Ik snap dat niet met Elementary, want ik vond het best lastig om de pilot helemaal uit te kijken. Want het was niet grappig en het sprak mij helemaal niet aan zoals de versie van de BBC wel doet, snap dus niet dat ze met de tweede aflevering als nog 11.13 miljoen kijkers hebben.
De Sherlock Holmes serie(s) van de BBC en andere Britten zijn onovertroffen. Maar als je deze er even niet als meetlat naastlegd en Elementary vergelijkt met de meeste Amerikaanse detective/politie/etc series (Amerikaanse crimi's zeg maar) dan valt het best mee en is het gewoon een aardige doorsnee serie. Alleen het concept met een weirde mannelijke detective en vrouwelijke sidekick is nu wel erg uitgemolken - de meesten zijn ook geen lang leven (meer) beschoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Arrow - mooi gefilmd, degelijke geacteerd, actiechoreografie behoorlijk, achtergrondeffecten beetje nep (fabriek, eiland) maar okay, het is tv.

Verhaal van Arrow is wel heel erg Batman meets The Phantom meets etc. Toch pakt het wel, lekker hersenloos naar degelijk (actie)vakwerk kijken waarbij de verhaallijnen ook nog wat variatiemogelijkheden bieden - er zijn heel wat series die dit niveau niet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295814

arsimo schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:11:
[...]

De Sherlock Holmes serie(s) van de BBC en andere Britten zijn onovertroffen. Maar als je deze er even niet als meetlat naastlegd en Elementary vergelijkt met de meeste Amerikaanse detective/politie/etc series
Dat roep je af zodra je gaat voor een karakter dat je de naam Sherlock meegeeft. Is het niet de Sherlock van de BBC, dan is het de Sherlock van Downey jr. dat je als meetlat neemt. Ik had ook wel de hoop op Lucy gevestigd, maar vind Elementary nog niet het kijken waard, wekelijks, misschien van de zomer, net als body of proof :) om de tijd te doden.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 295814 op 12-10-2012 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

Arrow lijkt inderdaad een aardige serie om te volgen, even afwachten hoe het verder verloopt. Ook de pilot van Hunted kon mij wel bekoren.

Edit:
jmk schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 22:03:
Ik vond Arrow wel aardig qua verhaal, maar ben bang dat het een beetje een tiener-serie is, zoals Twilight ook een tiener-soap is zeg maar.

Maar misschien blijf ik hem evengoed wel volgen, ik kijk het nog even een paar afleveringen aan, ik heb me wel vermaakt tot nu toe.
Die angst is wel terecht, Arrow wordt uitgezonden op CW wat toch bekend staat om zijn series voor tieners / jong volwassenen. In Arrow spelen ook een aantal acteurs die al eerder in CW series opdoken.

[ Voor 68% gewijzigd door WFG op 12-10-2012 15:08 ]

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:48

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Van Beauty and the Beast ben ik nog niet helemaal overtuigd, het acteer werk was niet bepaald je van het, en het verhaal is ook wat matig, maar het feit dat ze eens twee vrouwelijke detectives in een team gestopt hebben is wel een plus punt (en niet alleen voor eye candy ;P ). Hoewel ze die twee wel iets meer van elkaar hadden mogen laten verschillen qua uiterlijk.
Mevrouw Kreuk is altijd leuk om naar te kijken, maar ik vond haar een beetje over dramatisch, maar wellicht trekt dat nog wat bij. Even kijken wat de komende afleveringen doen :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:42

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Iemand al Nashville bekeken? Ik vind het erg om te zeggen, maar ik ben een beetje een amerikaanse country sucker dus vermaak me er wel mee :P

* wontcachme gaat verder met het fluiten van all my exes live in texas
* wontcachme geeft kudo's aan de mensen die weten in welke game dit liedje zit :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-06 19:15
offtopic:
GTA toch? ;)

[ Voor 31% gewijzigd door JKratos op 12-10-2012 14:52 ]

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wontcachme schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:51:
Iemand al Nashville bekeken? Ik vind het erg om te zeggen, maar ik ben een beetje een amerikaanse country sucker dus vermaak me er wel mee :P...
Ik heb hem halverwege afgezet ondanks de aanwezigheid van Hayden (de titel is al een waarschuwing, maar ja :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
GTA San Andreas :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:17
Anoniem: 19894 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:53:
[...]

Ik heb hem halverwege afgezet ondanks de aanwezigheid van Hayden (de titel is al een waarschuwing, maar ja :P)
Same. En met die tieten lijkt het nu toch net een barbie pop.

Het tweede seizoen Homeland vind ik erg zwaar kijken. Het acteerwerk is briljant of niet geacteerd welke van de twee ben ik nog niet uit.

De eerste twee minuten van de pilot van Animal Practice waren in mijn ogen best grappig. Ik denk dat ik deze wel ga meekijken met m'n vriendin.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Voor de liefhebbers van matige tot geniale humor: Red Dwarf blijkt weer terug te zijn :Y (seizoen 10).

[ Voor 4% gewijzigd door Stukfruit op 12-10-2012 15:46 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Raymond P schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:25:
De eerste twee minuten van de pilot van Animal Practice waren in mijn ogen best grappig. Ik denk dat ik deze wel ga meekijken met m'n vriendin.
Pas wel op. Deze serie staat samen met Guys with Kids op 1 en 2 om van de buis te gaan op dit moment. Ter vergelijking: Arrow deed het beter dan AP qua kijkcijfers terwijl the CW op minder plekken op de buis is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:21

DarkSide

theres no place like ::1

_/-\o_ geweldig. Echt geweldige serie Red Dwarf.
Misschien maar eens kijken of oude afleveringen er nog zijn. Wel zin in een RD marathon

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:17
wontcachme schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:49:
[...]

Pas wel op. Deze serie staat samen met Guys with Kids op 1 en 2 om van de buis te gaan op dit moment. Ter vergelijking: Arrow deed het beter dan AP qua kijkcijfers terwijl the CW op minder plekken op de buis is
Thx for the heads up.
Ik vond het al wat weg hebben van Better Off Ted. Een verhaallijn zit er niet echt in geloof ik, dus elke extra 20 minuten met deze humor is mooi meegenomen.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 07:56

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Anoniem: 19894 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:53:
[...]

Ik durf er sowieso niet naar te kijken uit angst dat Taylor Swift in beeld komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Kent iemand de serie Boss?

IMDB: Boss (TV Series 2011– )

Ben m eens aan het binnentrekken, kijken of het wat is :)

Verder vandaag de pilot aflevering van Chicago Fire gezien, met o.a. die Australische doc uit House, en geproduceerd (geschreven?) door Dick Wolf, van o.a. Law & Order. Vond het wel een aardige serie, maar ben nog niet echt overtuigd :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hyptonize schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:42:
[...]

Ik durf er sowieso niet naar te kijken uit angst dat Taylor Swift in beeld komt...
Geen fan he? Ik ook niet hoor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

kamstra schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:49:

Verder vandaag de pilot aflevering van Chicago Fire gezien, met o.a. die Australische doc uit House, en geproduceerd (geschreven?) door Dick Wolf, van o.a. Law & Order. Vond het wel een aardige serie, maar ben nog niet echt overtuigd :)
De serie zelf niet, wel een aantal interessante stukjes uit die serie met Kathleen Robertson :9 :+
Afbeeldingslocatie: http://www.canailleblog.com/photos/blogs/theo-262985.jpg
Ken haar van "Enge film 2" :P , waar bovenstaande pic van is.

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 12-10-2012 21:55 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-06 14:25
Aflevering 2 van Hunted hield naar mijn idee het niveau van de pilot. Ik heb in ieder geval zin in ep 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spike_wolf schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:46:
...
Mevrouw Kreuk is altijd leuk om naar te kijken, maar ik vond haar een beetje over dramatisch, maar wellicht trekt dat nog wat bij...
Really? Heb je Smallville wel eens gezien? :P

Voor de rest, meh :O Weten ze niets anders te verzinnen dan oude shows opnieuw maken :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-06 19:15

Yep, volg het vanaf het begin. Kan het wel waarderen! Goede acteurs/actrices, goed verhaal, spannend en vol met verraad en complotten. Altijd gezellig dus! En wat Raven hierboven zegt helpt ook wel mee moet ik bekennen.. ;)

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Anoniem: 19894 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:03:
[...]

Really? Heb je Smallville wel eens gezien? :P

Voor de rest, meh :O Weten ze niets anders te verzinnen dan oude shows opnieuw maken :O
Tuurlijk, maar hopen kan altijd toch? :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Suits is ook renewed (geen verrassing).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Spike_wolf schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:46:
Van Beauty and the Beast ben ik nog niet helemaal overtuigd [...]
Da's deze he?
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-ZDWZjY3JXUU/T-T3jA2zfxI/AAAAAAAAHww/sa_s86i_CJo/s1600/Beauty-and-the-Beast.jpeg

Ik was behoorlijk fan van de oorspronkelijke serie (Linda Hamilton O+), maar alleen al op basis van dit plaatje heb ik besloten er niet aan te beginnen. Vroeger gebruikten ze tenminste nog fatsoenlijke make-up, hier is het een opplak-litteken en gele contactlenzen... :')
Raven schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:52:
[...]

De serie zelf niet, wel een aantal interessante stukjes uit die serie met Kathleen Robertson :9 :+
[afbeelding]
Ken haar van "Enge film 2" :P , waar bovenstaande pic van is.
Wat nou Scary Movie? BH90210! _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Bra-Jo op 13-10-2012 12:34 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Pics van IMDB zijn hotlink beveiligd ;)

BH90201 heb ik nooit gezien geloof ik :P

[ Voor 36% gewijzigd door Raven op 13-10-2012 12:22 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Oeps. ;) Tnx.

Nee, dat geloof ik, toen was je 3...
In mijn studententijd was BH90210 het summum van lekkere wijven (afgezien van Tori Spelling). :P

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Top serie! Complotje hier, twistje daar, paar leuke dames en Kelsey Grammer is echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:25

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Nog maar 1 dag wachten op seizoen 3 van The Walking Dead :) , en nog wat langer op Falling Skies. Momenteel twijfel ik nog tussen een paar series. Last Resort, Chicago Fire, Arrow en Revolution lijken mij wel aardig.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jorgen schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:48:
Nog maar 1 dag wachten op seizoen 3 van The Walking Dead :) , en nog wat langer op Falling Skies. Momenteel twijfel ik nog tussen een paar series. Last Resort, Chicago Fire, Arrow en Revolution lijken mij wel aardig.
walking dead ja, ik dacht dat die pas over een paar weken kwam, dat is een mooie meevaller zeg. Toffe serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Brabo-Joossie schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:56:
[...]

Da's deze he?
[afbeelding]

Ik was behoorlijk fan van de oorspronkelijke serie (Linda Hamilton O+), maar alleen al op basis van dit plaatje heb ik besloten er niet aan te beginnen. Vroeger gebruikten ze tenminste nog fatsoenlijke make-up, hier is het een opplak-litteken en gele contactlenzen... :')
Die inderdaad, het gaat wel verder dan dat opplak-litteken trouwens, zo loopt hij er normaal bij, maar als hij boos word word hij lelijker en sterker, maar ook dat is niet bepaald spectaculair :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Dus eigenlijk is het een nietgroene Hulk die de hele tijd als mooiboy rondloopt maar zich schaamt omdat hij zichzelf soms niet in de spiegel durft aan te kijken?

Klinkt als de ideale tienerserie ;(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Stukfruit schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:18:
Dus eigenlijk is het een nietgroene Hulk die de hele tijd als mooiboy rondloopt maar zich schaamt omdat hij zichzelf soms niet in de spiegel durft aan te kijken?

Klinkt als de ideale tienerserie ;(
Zoiets, hij zoekt wraak omdat hij door het leger geïnjecteerd is met een of ander goedje, zou hem een super soldaat moeten maken, hij werd een niet-groene Hulk die nu regelmatig mensen dood mept om onder anderen die griet te redden, en als zij er achter komt gaat ze hem helpen.
Denk niet dat het heel spannend gaat worden, maar ik kijk het nog een aflevering of twee aan, naar de kans is groot dat het daarbij blijft.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik was er na een halve ep alweer klaar mee :P

Scheelt weer tijd met kijken *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 18:42
Jorgen schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:48: Momenteel twijfel ik nog tussen een paar series. Last Resort, Chicago Fire, Arrow en Revolution lijken mij wel aardig.
Last resort kijkcijfers blijven dalen dus er wordt gedacht dat hij al binnenkort gecancelled gaat worden als het zo doorgaat. Heeft dus misschien niet meer zolang te leven, iets om in het achterhoofd te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-06 14:25
Tegenwoordig moet je helaas rekening houden dat bijna alle nieuwe series net 1 seizoen halen. Meer is dan mooi meegenomen. Vond aflevering 3 van Last Resort best aardig. Als het dan maar netjes kunnen afronden, als het gecanceld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Pompi schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:30:
[...]

Last resort kijkcijfers blijven dalen dus er wordt gedacht dat hij al binnenkort gecancelled gaat worden als het zo doorgaat. Heeft dus misschien niet meer zolang te leven, iets om in het achterhoofd te houden.
Mja, maar ze maken het seizoen toch nog wel af omdat ze ook weer niet zo dramatisch laag zijn en ze toch geen alternatief hebben? O-)
Hoop dat de schrijvers er ook gewoon een einde aan breien als het niet meer verder gaat om in ieder geval een serie af te kunnen sluiten (verkoopt ook een stuk beter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Jorgen schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:48:
Is seizoen 2 van walking dead nog wat geworden? Ik vond de eerste paar afleveringen van seizoen 2 behoorlijk saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Yep, zeker kijken! Ik was zelf ook gestopt na aflevering 5 ofzo, het bleef steeds maar hetzelfde. Maar later komt er wel weer een stroomversnelling, en ik heb dan ook weer veel zin in S3. :)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Deze serie is geniaal; schitterend camerawerk en dito acteerprestaties..!!
Seizoen 2 is ondertussen in volle gang.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelico66
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-06 06:41
Ik kijk net een nwe serie 666 park avenue, zeer goede serie!

http://youtu.be/_rL4GSQfU60

IMDB: 666 Park Avenue (TV Series 2012– )

goh tijd geleden dat ik zo,n top serie gezien heb, in dit segment dan. Selling your soul to the devil idee.

[ Voor 20% gewijzigd door angelico66 op 14-10-2012 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Lol, nooit geweten dat er een Japanse tegenhanger was/is :P
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kriMVPrtg18]

Super Samurai zou trouwens verder gegaan zijn :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
De Glee aflevering van afgelopen week had trouwens ontzettend goede muziekkeuzes, beetje jammer dat ze The Scientist van Coldplay deels om zeep hielpen, maar ik heb genoten van de rest :P

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

angelico66 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 11:51:
Ik kijk net een nwe serie 666 park avenue, zeer goede serie!

http://youtu.be/_rL4GSQfU60

IMDB: 666 Park Avenue (TV Series 2012– )

goh tijd geleden dat ik zo,n top serie gezien heb, in dit segment dan. Selling your soul to the devil idee.
Raak er maar niet teveel aan gehecht. De serie wordt vrijwel zeker gecanceld binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelico66
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-06 06:41
hoe weet je dat?

never mind, ik zag het net op verscheidene sites :F

[ Voor 63% gewijzigd door angelico66 op 15-10-2012 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Kijkcijfers uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-06 12:01
Iemand anders die Revolution ook totale bagger vindt?
Gisteren aflevering twee gekeken. Wat een bagger. Gaten in het verhaal, slappe emoties, onlogische acties, slecht overgebrachte macht bevestiging van de militia en Monroe.
Enige die beetje fatsoenlijk acteert is die voorman van de militia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:30

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Impstoker schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:29:
Iemand anders die Revolution ook totale bagger vindt?
Gisteren aflevering twee gekeken. Wat een bagger. Gaten in het verhaal, slappe emoties, onlogische acties, slecht overgebrachte macht bevestiging van de militia en Monroe.
Enige die beetje fatsoenlijk acteert is die voorman van de militia.
Mwoah, ik vind het prima popcorn vermaak hoor. De enige die echt slecht acteren zijn trouwens de 2 hoofdpersonages hehe. Die Britse dame vind ik best goed acteren.

spoiler:
Jammer dat ze zo snel het loodje legt

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

FunkyTrip schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:02:
[...]

Mwoah, ik vind het prima popcorn vermaak hoor. De enige die echt slecht acteren zijn trouwens de 2 hoofdpersonages hehe. Die Britse dame vind ik best goed acteren.

spoiler:
Jammer dat ze zo snel het loodje legt
Welke Britse dame? Die blonde komt uit Australië ;)
Maar Revolution is verder niet veel soeps nee...

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-05-2023

bartjas

Ook Bekend met EPO

Spike_wolf schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:09:
[...]

Welke Britse dame? Die blonde komt uit Australië ;)
Maar Revolution is verder niet veel soeps nee...
hij bedoelt maggie foster, die is in revolution afkomstig uit engeland (dokter van beroep) zie ook hier de actrice die haar speelt is idd australische!

verder vindt ik het een te ruim begin van een nieuwe serie! meteen gebombardeerd met veel verhaallijnen... maar als je even niks te doen hebt (edit: lees al bij bent met de andere series) kijkt het wel lekker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:33

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Anthirian schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 22:33:
[...]

Raak er maar niet teveel aan gehecht. De serie wordt vrijwel zeker gecanceld binnenkort.
Uiteraard... Heb ik eindelijk weer eens een serie die ik tof vind, wordt 'ie weer gecancelled. Heb al teveel series met een seizoen van 13 afleveringen :(

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

bartjas schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:21:
[...]

hij bedoelt maggie foster, die is in revolution afkomstig uit engeland (dokter van beroep) zie ook hier de actrice die haar speelt is idd australische!

verder vindt ik het een te ruim begin van een nieuwe serie! meteen gebombardeerd met veel verhaallijnen... maar als je even niks te doen hebt (edit: lees al bij bent met de andere series) kijkt het wel lekker weg.
Ik meen me te herinneren dat ze terug wilde naar haar kinderen in Australië. Maar dat kan ik mis hebben omdat m'n aandacht nooit 100% bij die serie is :P

[Edit]
Wiki zegt inderdaad ook dat ze uit Engeland komt. Zal me wel vergist hebben door haar accent dan, dat verre van Brits is :+

[ Voor 8% gewijzigd door Spike_wolf op 15-10-2012 13:36 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 19-06 08:37

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Gister eerste episode van Arrow gekeken; dat was erg vermakelijk moet ik zeggen! Wist niet dat het gemaakt is op basis van een DC comic verhaal. Ben benieuwd waar het verder heen gaat :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

FooLsKi schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:28:
[...]

Uiteraard... Heb ik eindelijk weer eens een serie die ik tof vind, wordt 'ie weer gecancelled. Heb al teveel series met een seizoen van 13 afleveringen :(
ken het verhaal (stargate Universe, nova terra, flashforward, the event, jericho, noem maar op)
heeft allemaal met kijkcijfers te maken, enige rare aan 666 is dat het op het uitzend tijdstip eigenlijk geen concurrentie meer heeft... misschien is de zondag voor de amerikaan geen favoriete tv kijk dag!
Spike_wolf schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:34:
[...]
Wiki zegt inderdaad ook dat ze uit Engeland komt. Zal me wel vergist hebben door haar accent dan, dat verre van Brits is :+
hahah inderdaad... moest het zelf ook eerst nakijken want dat accent maakt het wel erg verradelijk!!
spoiler:
het staat me niet meer bij maar is ze nu trouwens begraven? of heeft ze nog de kans op een comeback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
bartjas schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:49:
[...]
ken het verhaal (stargate Universe, nova terra, flashforward, the event, jericho, noem maar op)
Mag ik Firefly nog aan die lijst toevoegen? Die deed echt pijn, vooral omdat hij kapot is gemaakt door Fox zelf door de episodes in een verkeerde volgorde uit te zenden.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impstoker
Ja Firefly was awesome. Echt jammer dat dat zo snel weer gecancelled is. 10 x beter acteer werk dan veel van de nieuwe series nu. En ook een veel sterker verhaal met beter karakters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

Magic schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:06:
[...]

Mag ik Firefly nog aan die lijst toevoegen? Die deed echt pijn, vooral omdat hij kapot is gemaakt door Fox zelf door de episodes in een verkeerde volgorde uit te zenden.
dat mag en hoe kon ik die ook vergeten... omg zo jammer!

heb dat ook nooit begrepen... is daar uberhaupt wel eens een verklaring voor naar buiten gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

OMG :X
Zet net The Walking Dead aan. In één van de eerste shots loopt Daryl een kamer in waar een uil op een stoel zit :X
Ten eerste zou die uil nooit op die plek gaan zitten, ten tweede is die uil compleet over de zeik (lichaamshouding), maar maakt een geluid (van een andere uilensoort btw) alsof hij lekker op z'n gemak in een boom zit en ten derde is het over duidelijk dat die uil mensen gewent is aan de manier waarop hij blijft zitten, een wilde uil was er al vandoor gegaan toen hij Darly de trap op hoorde lopen. De schoenen die je duidelijk om z'n enkels ziet zitten helpen ook niet mee aan de illusie dat het een wilde uil moet zijn :+

Beetje jammer zo'n begin :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impstoker
Tsjah, denk dat ze niet echt rekening houden met mensen die kennis hebben van Ornithologie. Haha.
Maar je hebt gelijk. Kleine dingen kunnen heel belangrijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Misschien heeft het virus dat de mensen geinfecteerd heeft zich wel gemuteerd in een versie die uilen zich anders laat gedragen. (in fictie is het erg makkelijk een excuus te bedenken :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ik snap wel dat ze er weinig aandacht aan besteden, het idee is erg leuk en er zullen maar weinig mensen zijn met genoeg verstand om het op te merken, maar het zijn wel van die puntjes waar ik me erg druk om kan maken :+ wel met een glimlach, maar toch :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Haha, ik vond het alleen een beetje frappant dat die uil zo lang bleef zitten... maar nu je het zo zegt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Leuk allemaal over die uil, maar ik had liever willen weten waarom die black chick met twee walkers aan de ketting rondbanjert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Anthirian schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 17:42:
Leuk allemaal over die uil, maar ik had liever willen weten waarom die black chick met twee walkers aan de ketting rondbanjert.
Komt vanzelf :P
Even geduld, dan word het allemaal duidelijk :)

[Edit]
En over The Walking Dead kunnen we inmiddels hier verder praten:
[Serie] The Walking Dead

:)

[ Voor 17% gewijzigd door Spike_wolf op 15-10-2012 18:03 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
en dat blikvoer voor uilen dat uit de kast wordt gehaald gaf je geen hint?
*edit* we gaan dus verder in dat topic :)

[ Voor 8% gewijzigd door Caelorum op 15-10-2012 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Spike_wolf schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 17:52:
[...]

Komt vanzelf :P
Even geduld, dan word het allemaal duidelijk :)

[Edit]
En over The Walking Dead kunnen we inmiddels hier verder praten:
[Serie] The Walking Dead

:)
Ik was in de veronderstelling dat ik daar al zat.

* Anthirian gaat voortaan beter lezen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
toch wel jammer dat ze boobjob gedaan heeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 20-06 06:08

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Waren Revolution en Last Resort hier al genoemd? Zal mn post morgen van achter een laptop even editten met linkjes...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 23:09
Once Upon a Time was ook weer leuk. Toch knap hoe ze een sprookjesserie steeds kunnen uitbreiden met characters en twee verhaallijnen door elkaar kunnen knopen, zonder dat het vervelend of gekunsteld wordt. Elke keer op het juiste moment een nieuw persoon erin (Lancelot :P ), of een bestaand persoon op een andere plek in het verhaal (de koning nu opeens in storybrooke).

* Raymond onder de indruk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 00:14:
Waren Revolution en Last Resort hier al genoemd? Zal mn post morgen van achter een laptop even editten met linkjes...
Wel eens de TS bekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Was mobiel :+ . Inmiddels wel. Staat er dus al in. Is dit topic een voortzetting / voortvloeisel van het in archief geplaatste Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen...?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Hebben jullie ook dat jullie gewoon bijna elke serie in de topicstart willen volgen, maar te weinig tijd hebben om de series te kijken die je nu al volgt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Magic schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:55:
Hebben jullie ook dat jullie gewoon bijna elke serie in de topicstart willen volgen, maar te weinig tijd hebben om de series te kijken die je nu al volgt? :P
Als je eenmaal bij bent met een serie is het bijhouden een kwestie relatief eenvoudig. Maar misschien is dat makkelijker gezegd dan gedaan, want ik volg alleen:

Once Upon a Time
Fringe
Last Resort
Revolution
Game of Thrones (Q2 2013)
Continuum (nog niet bekend of en wanneer S02 komt)
True Blood (nog niet bekend of en wanneer S06 komt)

Andere series die ik volgde zijn gecancelled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:58:
[...]

Als je eenmaal bij bent met een serie is het bijhouden een kwestie relatief eenvoudig. Maar misschien is dat makkelijker gezegd dan gedaan, want ik volg alleen:

Once Upon a Time
Fringe
Last Resort
Revolution
Game of Thrones (Q2 2013)
Continuum (nog niet bekend of en wanneer S02 komt)
True Blood (nog niet bekend of en wanneer S06 komt)

Andere series die ik volgde zijn gecancelled.
Ik volg op dit moment zo'n 45 series waarvan er iets van 20 ofzo op dit moment lopen :P

hoewel ik er al een paar aangewezen heb om te verzamelen om de "droge" periodes te overbruggen.

Wat vinden jullie overigens van the Neighbors, ik heb er zeer gemengde gevoelens over, sommige dingen zijn gewoon te stom voor woorden en geven me het gevoel of ze veel te veel moeite doen om het leuk over te laten komen, en sommige situaties vind ik ook wel erg leuk.

[ Voor 23% gewijzigd door Magic op 16-10-2012 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:44:
[...]

Was mobiel :+ . Inmiddels wel. Staat er dus al in. Is dit topic een voortzetting / voortvloeisel van het in archief geplaatste Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen...?
Nope. Voortzetting van het 2011-2012/2010-2011/2009-2010 enz. Elk jaar een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:01

m0nk

16-09-2003 15.15

Van de week ook Arrow gezien, ging er eigenlijk helemaal blank in. Gaat aan mijn lijstje toegevoegd worden. Erg benieuwd naar de rest van de afleveringen.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 23:30

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Magic schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:06:
[...]

Het is te hopen dat Fox snel de rechten doorverkoopt, want er is nu volgens mij een grote markt om een nieuw seizoen te maken. Alle SF fans die ervoor zorgen dat Stargate, Startrek en weetikveel welke SF series er seizoen na seizoen bijkregen zitten met smart te wachten op een nieuw Firefly seizoen. Kijkers gegarandeerd. Temeer daar het bekend staat als 'een van de beste series die te vroeg gecanceld zijn'.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Een tweede seizoen firefly zou een enorme flop worden, verwacht ik. De verwachtingen kunnen echt nooit waargemaakt worden qua kwaliteit. Daarnaast zijn de acteurs intussen ook 10 jaar ouder dan tijdens de eerste serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Raymond schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:38:
Een tweede seizoen firefly zou een enorme flop worden, verwacht ik. De verwachtingen kunnen echt nooit waargemaakt worden qua kwaliteit. Daarnaast zijn de acteurs intussen ook 10 jaar ouder dan tijdens de eerste serie.
Daar ben ik ook bang voor, maar misschien een spin-off zou denk ik wel werken.

Volgens mij zijn er op dit moment ook geen echte "ruimte-scifi"-series aan de gang. Het zou dus een welkome aanvulling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Een spin-off in dezelfde wereld zou kunnen, maar ze moeten ver weg blijven bij de originele personages of wellicht Mal een keer een cameo geven, maar een Tweede seizoen, of verder gaan op het verhaal gaat 3 keer niks worden, vooral om de verwachtingen inderdaad.
Maar een spin-off zie ik wel zitten zolang Joss het doet, maar aangezien Joss de komende jaren nog druk bezig is met Dr Horrible 2, S.H.I.E.L.D. en The Avengers 2 en uiteraard alle andere kleine dingen die hij 'even tussendoor' doet, zie ik dat niet snel gebeuren.
Wellicht dat hij een klein web project zou doen als Fox die rechten op geeft, maar ik zie Fox dat niet snel doen, juist om de angst dat iemand anders wel weer wat succesvols neer zet dat ze zelf niet konden/wilden.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Laat firefly lekker liggen. Kom op zeg, zo fantastisch was die serie nou ook weer niet. Wordt gigantisch opgeblazen en voortborduren lukt ze toch niet meer.

Doe een nieuwe frisse serie opstarten of kijk naar andere franchises. Star Trek, Star Gate lenen zich ook prima voor een nieuwe sci-fi of misschien iets wat dichterbij ligt, zoals ruimtevaart over 100 jaar.

Het grote probleem is dat men vaak teveel wil en te weinig budget of kijkcijfers heeft om echt iets moois te kunnen maken. StarGate was bv wel aardig, maar had veel fillers of goedkope afleveringen omdat ze er in 3 afleveringen al bijna doorheen waren.

Maar goed, mijn hoop op een goede sci-fi de komende paar jaar is op dit moment niet fantastisch. Het lijkt erop dat de film-branche er een beetje klaar mee is. Je ziet ook geen grote filmprojecten meer. Je had alleen Promethius en die vond ik zelf erg slecht. Teveel gehype en te onrealistisch. Maar we zullen zien. Vaak is het wel fiction, maar weinig science.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ley
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 31-05 09:31

Ley

!Tranquilo!

Niet uit 2012, maar wel een steengoede serie...

Bridge (Zweeds/Deense serie)

*Zijn Is Wezen Zoals Het In Wezen Bedoeld Is Om Te Zijn Zoals Het Is... Toch?!?*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:02:
.. Het lijkt erop dat de film-branche er een beetje klaar mee is. Je ziet ook geen grote filmprojecten meer.
Star Trek Into Darkness (2013) ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ja zo zul je nog wel wat films kunnen vinden, maar dat is 1 project van de vele films die uit gaan komen. Als je kijkt naar dit jaar, dan is het vooral actiehelden en superhelden wat de klok slaat (qua populariteit). Geen grote sci-fi blockbuster die het ook nog eens goed deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik stem voor een serie over Star Wars, laat maar komen. Genoeg boeken enzo erover inmiddels. En dan een aantal spin offs erbij maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Martinspire schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:02:
Maar goed, mijn hoop op een goede sci-fi de komende paar jaar is op dit moment niet fantastisch. Het lijkt erop dat de film-branche er een beetje klaar mee is.
Ik ben alweer vergeten hoe het gaat heten, maar volgens mij is er een nieuwe SF serie in de maak. Eentje die zich in de ruimte afspeelt. Het las een beetje als een kruising tussen StarShop Troopers en S.A.A.B. :P Ben wel benieuwd hoe die eruit gaat zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:29:
Ik stem voor een serie over Star Wars, laat maar komen. Genoeg boeken enzo erover inmiddels. En dan een aantal spin offs erbij maken.
Die is er al, in tekenfilm vorm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raymond schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:32:
Die is er al, in tekenfilm vorm :)
I know, moet ik trouwens nog wel steeds zien (reminder voor mijzelf). Maar ik doelde op een "normale" serie en een doorlopend verhaal (geen case of the week) en dan spin offs van andere planeten, dat zou wel heel heel tof zijn.

Ik vermoed alleen dat het niet mag ofzo, anders zou er toch allang een star wars serie zijn zoals star trek series?

Eigenlijk vind ik alles wel goed op sf gebied, mag ook een spin off van battlestar galactica zijn of zelfs een nieuwe soort eureka (al is dat wel een stuk minder leuke sf dan de dingen die ik nu noem, maar desalniettemin een leuke serie).

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 16-10-2012 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:29:
Ze zijn al een paar jaar bezig met een live action Star Wars serie, maar volgens mij hebben ze dat weer op de boekenplank gezet toen George er min of meer mee stopte.
Maar er zijn genoeg boeken die ik wel verfilmd wil zien worden tot series, maar dan wel a la game of thrones, mini series van 10 eps per verhaal/boek met een hoog budget, zonder overbodige zut.

Humankind… be both.

Pagina: 1 ... 3 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.