Wat ik kan afleiden is dat het nu "weken later" is dan de laatste aflevering uit het eerste seizoen, aangezien Emily zich volgens Nolan "weken" niet heeft vertoond. Gezien alle gebeurtenissen in de tussentijd moet dit denk ik opgevat worden als "maanden". In seizoen 1 speelt aflevering 15 zich af op 4 juli (er is vuurwerk), tijdens het verlovingsfeest. Dat is ook de laatste aflevering waarin Jack contact heeft met Amanda, tenzij hij haar toch gevonden heeft in de twee afleveringen daarna, tot de laatste aflevering waarin de zwangerschap van Amanda bekend wordt. Wat inhoudt dat ze dus uiterlijk rond 4 juli zwanger moet zijn geworden of vlak daarna. Negen maanden later is 4 april, dus kennelijk staat ze nu "op springen" als het kind van Jack is (of kan zijn). Dat laatste zal het "probleem" zijn.WFG schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 00:22:
Vanavond aflevering 0 en 1 van seizoen 2 van Revenge gezien. Echter nu ben ik wat in de war met het tijdspad. In de scene op de boot, waar een bijeenkomst is ter nagedachtenis aan, zegt Emily dat er veel kan veranderen in een jaar. Dus denk ik, ok, we zijn een jaar later. Maar waarom is Amanda dan nog steeds zwanger? Uberhaupt is dat wat raar natuurlijk, gezien ze in het 1e seizoen al redelijk ver heen leek.
Aflevering 0 is toch gewoon een soort recap / vooruitblik, toch niet relevant voor het verhaal? Was niet van plan deze aflevering te gaan kijken namelijk.
[ Voor 5% gewijzigd door haribold op 07-10-2012 15:11 ]