Buitenlandse TV Series 2012 - 2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 36 Laatste
Acties:
  • 180.316 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
WFG schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 00:22:
Vanavond aflevering 0 en 1 van seizoen 2 van Revenge gezien. Echter nu ben ik wat in de war met het tijdspad. In de scene op de boot, waar een bijeenkomst is ter nagedachtenis aan, zegt Emily dat er veel kan veranderen in een jaar. Dus denk ik, ok, we zijn een jaar later. Maar waarom is Amanda dan nog steeds zwanger? Uberhaupt is dat wat raar natuurlijk, gezien ze in het 1e seizoen al redelijk ver heen leek.
Wat ik kan afleiden is dat het nu "weken later" is dan de laatste aflevering uit het eerste seizoen, aangezien Emily zich volgens Nolan "weken" niet heeft vertoond. Gezien alle gebeurtenissen in de tussentijd moet dit denk ik opgevat worden als "maanden". In seizoen 1 speelt aflevering 15 zich af op 4 juli (er is vuurwerk), tijdens het verlovingsfeest. Dat is ook de laatste aflevering waarin Jack contact heeft met Amanda, tenzij hij haar toch gevonden heeft in de twee afleveringen daarna, tot de laatste aflevering waarin de zwangerschap van Amanda bekend wordt. Wat inhoudt dat ze dus uiterlijk rond 4 juli zwanger moet zijn geworden of vlak daarna. Negen maanden later is 4 april, dus kennelijk staat ze nu "op springen" als het kind van Jack is (of kan zijn). Dat laatste zal het "probleem" zijn.

Aflevering 0 is toch gewoon een soort recap / vooruitblik, toch niet relevant voor het verhaal? Was niet van plan deze aflevering te gaan kijken namelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door haribold op 07-10-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hoef je niet te zien, is inderdaad een recap. Volgens mij was het een maand of vier later, werd volgens mij ergens gezegd.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:34

Martinspire

Awesomeness

Spike_wolf schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:02:
Heeft er iemand hier de webserie HALO 4: Forward Unto Dawn al gezien?
Een mini serie die als soort intro dient voor de nieuwe Halo game. Aflevering 1 staat hier:
YouTube: Halo 4: Forward Unto Dawn - Part 1 (Live-action Halo Series)
Elke vrijdag tot aan de release van de game (volgende maand) komt er een aflevering van +- 20 minuten.

De eerste aflevering is best aardig, Zo te zien volgen we een stel cadetten die tot ODSTs (Helljumpers) getraind worden. Het ziet er best netjes uit, komen wat bekende acteurs in voor en de effecten zitten aardig in elkaar. Ik ben benieuwd hoe het verhaal verder in elkaar steekt en of we Spartans tegen gaan komen. Ik hoop wel dat ze zich verder houden aan de geschiedenis die al bekend is maar dat zal wel goed zitten denk ik.
Ik had hem gister gekeken en het ziet er erg goed uit. Doet me een beetje aan de prequel van Ghost Recon denken. Ook wel aardige actie en een beetje verhaal erin, al moet ik zeggen dat ik het nog niet overweldigend vond. Maar ga hem zeker even afkijken. Ben benieuwd waar het verder nog heen gaat, had nog niet echt een idee dat ze ergens naartoe aan het werken waren. Maar goed, we zullen zien.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-06 22:46
Hey allen,

Ken iemand Suits serie? IMDB: Suits (TV Series 2011– )
Ik heb hem hier nog niet voorbij zien komen. Schijnt leuk te zijn ik ga vanavond pilot eens bekijken.

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@hierboven:
Ik weet dat de zoekmachine hier niet zo heel geweldig is, maar....
http://gathering.tweakers...]=suits&data[boolean]=AND
http://gathering.tweakers...]=suits&data[boolean]=AND

edit: Die serie heeft zelfs een eigen topic: [Serie] Suits

[ Voor 47% gewijzigd door Raven op 07-10-2012 17:54 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-06 23:38
Xoxol schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 17:38:
Hey allen,

Ik heb hem hier nog niet voorbij zien komen. Schijnt leuk te zijn ik ga vanavond pilot eens bekijken.
Ja, is echt een top serie!

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-06 03:24
Eens met MrBlueEyes. Echt een hele goeie serie. Is ook een topic over trouwens, staat alleen nog onder nieuws, sport, tv en muziek. Veel plezier met kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:09

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Overhaulin' 2012 :D, heb daar een topic over gemaakt maar was wat snel blijkbaar, moest hier gewoon staan.

Mijn week lijst:
Maandag
American Chopper
• Overhauling'
Fast n' Loud
Woensdag
Sons of Guns
Donderdag
Texas Car Wars
• Big Bang Theory
Vrijdag
• Bering Sea Gold/Goldrush
Fairy Tail

en ergens komt daar nog bij "How booze build America" met Mike Rowe _/-\o_

[ Voor 52% gewijzigd door Damic op 08-10-2012 14:18 . Reden: Links toegevoegd ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Mythbusters :D .... James Cameron :o

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Phyxion schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 15:18:
Hoef je niet te zien, is inderdaad een recap. Volgens mij was het een maand of vier later, werd volgens mij ergens gezegd.
I stand corrected, ~2 maanden blijkbaar :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Raven schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:34:
Mythbusters :D .... James Cameron :o
Is dag weer begonnen? Vanavond even bekijken dus!
Ik zie nog meer moois zoals overhaulin 2012, fantastisch topic dit ook.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 08-10-2012 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Damic schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 01:42:
Mijn week lijst:
Maandag
• Overhauling'
• Fast n' Loud
Overhauling' als in Chip Foose overhauling ?! Ik wist niet dat die reeks nog loopt...
Dat keek ik altijd @ Discovery Channel op TV :)

Fast n' Loud lijkt me een auto show of zo ?? Ga ik effe opzoeken !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-06 09:11

nwagenaar

God, root. What's the differen

Xoxol schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 17:38:
Hey allen,

Tijdens het opruimen van mijn data-disk van mijn werkstation kwam ik erachter dat ik het 1e seizoen van Suits had gedownload, alleen nog nooit gekeken. Ik ben gisteren begonnen met de 1e aflevering. Ik vond het zo'n leuke serie dat ik het gehele seizoen maar heb uitgekeken :+

Overigens vind ik het huidige US-seizoen enorm tegenvallen. Niet alleen qua nieuwe series, maar ook mijn huidige series ben ik behoorlijk aan het uitdunnen. Sowieso vind ik het de laatste jaren behoorlijk bagger -O-

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 32279 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:16:
[...]

Is dag weer begonnen? Vanavond even bekijken dus!
Ik zie nog meer moois zoals overhaulin 2012, fantastisch topic dit ook.
Die is weer begonnen ja :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar is het nu een nieuw seizoen of was er even een pauze? Ik kom er niet helemaal uit op tvdb.com , maar maakt ook weinig uit, nieuwe afleveringen zijn altijd top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Nieuw seizoen (6).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nieuw seizoen volgens de site waar ik (bijna) alles weghaal, MythBusters.S11E01.Titanic.Survival.

edit: @hierboven: 6? :?

[ Voor 30% gewijzigd door Raven op 08-10-2012 11:14 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

Ik zit alweer klaar voor een nieuwe portie.

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/51m158S0SWL._SX500_.jpg

Gewoon omdat ik het een heerlijk "kick ass" serie vind die Hawaii Five-0 overtreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:20
Mijn lijstje bestaat uit Nikita, Homeland, NCIS en NCIS LA en Hawaii Five-0. En niet te vergeten Californication!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 323791 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:15:
Ik zit alweer klaar voor een nieuwe portie.

[afbeelding]

Gewoon omdat ik het een heerlijk "kick ass" serie vind die Hawaii Five-0 overtreft.
20 oktober pas weer ;(
Afbeeldingslocatie: http://i2.listal.com/image/1652007/600full-lyndsy-fonseca.jpg
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:22
Ik ben ondertussen bij de laatste paar afleveringen van Breaking Bad, seizoen 4 aangekomen. Het wordt steeds spannender :D

spoiler:
Hank is al zover dat hij Gus verdenkt van de handel in meth. Walter en Skyler hebben de car wash gekocht waar Walter vroeger werkte om het verdiende geld van Walter te witwassen etc.

Kan niet wachten om vanavond weer verder te kijken :D

[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 08-10-2012 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

nero355 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:27:
[...]

Overhauling' als in Chip Foose overhauling ?! Ik wist niet dat die reeks nog loopt...
Dat keek ik altijd @ Discovery Channel op TV :)

Fast n' Loud lijkt me een auto show of zo ?? Ga ik effe opzoeken !!
Overhaulin' met Chip & Brock (zoon) Foose, Fast n' Loud s ook autoprogramma, tezamen met Texas Car wars . Zal mijn post aanpassen met de nodige links :D

[ Voor 3% gewijzigd door Damic op 08-10-2012 14:33 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:21

Shabbaman

Got love?

Impstoker schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 11:09:
Paar dagen geleden eerste aflevering van Elementary gezien...
wat een verschrikkelijk slechte, kort door de bocht, Amerikaanse bagger vergeleken met de Britse Sherlock..
way to go om wederom een Amerikaanse remake slecht te maken.
Heb je de hele aflevering uitgekeken? Dat is mij niet gelukt.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Damic schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 01:42:
Overhaulin' 2012 :D, heb daar een topic over gemaakt maar was wat snel blijkbaar, moest hier gewoon staan.

Mijn week lijst:
Maandag
American Chopper
• Overhauling'
Fast n' Loud
Woensdag
Sons of Guns
Donderdag
Texas Car Wars
• Big Bang Theory
Vrijdag
• Bering Sea Gold/Goldrush
Fairy Tail

en ergens komt daar nog bij "How booze build America" met Mike Rowe _/-\o_
En ik maar denken dat niemand naar die Discovery-troep kijkt... :z

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anthirian schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 17:17:
[...]

Ik kijk ook redelijk wat Discovery, het meeste is niet echt bijzonder maar toch leuk voor de afwisseling.
Wat ik kijk:
- Sons of Guns (tot nu toe weer wat beter, laatste seizoen had teveel drama).
- Whale Wars.
- Bering Sea Gold (Under the Ice), minste serie.
- Deadliest Catch.
- Storm Chasers (helaas gecancelled).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kijk het heel vaak, maar meer als ik zap. Ik heb iets van 5 of 6 discovery kanalen bij ziggo, zit altijd wel iets bij wat leuk is in de avond.

Maar overhaulin is wel de moeite van het downloaden waard, altijd tof wat die gasten maken.

Ik kijk het liefst series waarin ze grote dingen bouwen als machines of wolkenkrabbers en van die programma's zoals how it's made. Gewoon simpele no nonsense tv voor de man. Pot bier met chips erbij en klaar.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 08-10-2012 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:09
/beetje offtopic:
Handjes omhoog wie -net als ik- bij de afkorting FTM steeds FML leest

:w

Of ligt het echt helemaal aan mij? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raymond schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 19:53:
...

Of ligt het echt helemaal aan mij? :P
Ik denk het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06 13:53

SilentSimon

Have you been hopped?

Dexter was idd erg goed, ook goed van de writers dat ze hiermee zijn gekomen, na 6 seizoenen 'veel van hetzelfde' is dit een goede weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

[...]

Tja en die andere troep dan op al de rest van de kanalen :O of gaan we met zen allen naar Studio 100 tv zien?????? Voor de rest is er niet echt iets dat me interesseert op tv zodus in het algemeen niet als het maar een verbrandingsmotor heeft. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:16
Is American Horror Story aan te raden?? Heb namelijk al zoveel series elke week dat ik niet echt snel deze zou proberen...

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Damic schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 20:19:
[...]
Tja en die andere troep dan op al de rest van de kanalen :O of gaan we met zen allen naar Studio 100 tv zien?????? Voor de rest is er niet echt iets dat me interesseert op tv zodus in het algemeen niet als het maar een verbrandingsmotor heeft. O-)
O ja maar daar heb je volkomen gelijk in. Er is tegenwoordig zelden iets van Nederlandse makelij dat fatsoenlijk genoemd kan worden, maar dan kies ik nog altijd eerder voor een serie als Dexter, Mad Men, Sons of Anarchy, Homeland of Breaking Bad voor ik me stort op Discovery-series :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Once upon a time: Lana Parilla/Regina/Evil Queen: Mijn favo character uit die serie :D
Ik vind het zo'n stoer wijf, ik hoop echt dat ze Blue/Emma/Snow achter het behang plakt en de hele stad blijft terroriseren :Y

In het "echt" is het ook al zo'n gaaf mens, alleen al haar bezoek bij Craig Ferguson was top :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 22:11

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

En vandaag is ook eindelijk de eerste aflevering van de nieuwe webserie Batgirl: Spoiled verschenen *O*
Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-SB1lY3ATkM4/T79GnkUPELI/AAAAAAAAHZs/EGxAgDOVCnU/s320/Batgirl+Spoiled.jpg

De kwaliteit is niet helemaal wat ik gehoopt had, de Kostuums zijn geweldig, de acteurs die de belangrijke personages neerzetten zijn aardig gekozen en voor een 'fan project' is het zeker niet slecht, maar de actie gaat op veel punten voor het mooie wat te traag, hier en daar zijn de sound effects niet echt overtuigend en het is heel jammer dat er een aantal stukken in de vechtscene zitten die eerder afgekapt hadden moeten worden, het moment waar Steph bijna die hamer in haar gezicht krijgt bijvoorbeeld, daar zie je haar wat onhandig naar dat ding grijpen wat overduidelijk niet de bedoeling was maar meer een reflex, ze hadden dat shot beter een halve seconde eerder kunnen eindigen, maar again, voor een 'fan project' zit het aardig in elkaar. Ik ben benieuwd naar de rest :)

YouTube: BATGIRL: SPOILED - Episode 1 - "BLINDSIDE" (12 min)

[ Voor 5% gewijzigd door Spike_wolf op 08-10-2012 22:01 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is niet de bedoeling van dit topic om (uitgebreid) te discussiëren over het hoe en wat van het verkrijgen van content.

[ Voor 74% gewijzigd door argro op 09-10-2012 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:08
2e aflevering van Last Resort gister gekeken. Smaakt nog steeds naar meer :)

spoiler:
Zowel op het eiland als in de VS worden allemaal 'dirty games' gespeeld. De vrouw van Sam (?) bewerken, mensen omleggen die informatie kunnen/willen delen.

Op het eiland Russen die een move maken voor de sub. Talking about having balls. Leuk uitgespeeld ook door de captain.

Nu zie je vooral dat het op wat spanning na op het eiland redelijk 'in control' is. Er zullen nog wel aparte groepen ontstaan; de bewoners die twee gijzelaars hebben, 3rd in command in de gevangenis met twee russen en nog een Amerikaan.

Er is zeker nog genoeg voor de komende afleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Wait what?
Fox To Develop Action TV Series Based On Video Game ‘Battlefield: Bad Company’
EXCLUSIVE: Electronic Arts‘ hit video game Battlefield: Bad Company is headed to the small screen. Fox has put in development Bad Company, an hourlong action comedy based on EA’s bestselling video game from Alias alum John Eisendrath, Sony TV and studio-based Happy Madison.

Written by Eisendrath, Bad Company features the main characters from the game. It follows four renegade soldiers as they exit military life and enter the private sector. But trouble is never far behind as they realize their commanding officer had used them to further the ends of a shadow unit within the government and now wants them dead to cover his tracks. Eisendrath is executive producing with Happy Madison’s Doug Robinson and EA’s Patrick Bach and Patrick O’Brien.

Part of EA’s Battlefield series, Battlefield: Bad Company, a single-player campaign that drops gamers behind enemy lines, was released in 2008 and spawned a sequel two years later. It received mostly positive reviews from critics, who praised the story’s humor as well as the game’s technical aspects.

This is the third sale this season for ICM Partners-repped Eisendrath, who is under an overall deal at Sony TV. He is executive producing dramas The Blacklist, written by Jon Bokenkam, at NBC; and Dakota at ABC, which he is co-writing with Andrew Chapman. He created ESPN’s Playmakers and NBC’s Outlaw. EA is with UTA.
Kan wat leuks worden als ze de humor goed kunnen overbrengen en de actie een beetje interessant maken. Bad Company was qua humor erg leuk en de karakters waren ook goed gevonden. Verhaal was een beetje 13 in een dozijn, maar wist toch te vermaken.

Ben benieuwd wat ze ervan gaan maken, maar het lijkt me een interessant project. Hoop dat ze de muziek van BF1942/1943 gaan gebruiken als titelsong, die is echt baas (Die van 1943 vind ik zelf wat mooier omdat ie wat voller is vanwege een ander/nieuw orkest). Vind die van Bad Company toch wel wat minder, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
m4yall schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:58:
2e aflevering van Last Resort gister gekeken. Smaakt nog steeds naar meer :)

spoiler:
Zowel op het eiland als in de VS worden allemaal 'dirty games' gespeeld. De vrouw van Sam (?) bewerken, mensen omleggen die informatie kunnen/willen delen.

Op het eiland Russen die een move maken voor de sub. Talking about having balls. Leuk uitgespeeld ook door de captain.

Nu zie je vooral dat het op wat spanning na op het eiland redelijk 'in control' is. Er zullen nog wel aparte groepen ontstaan; de bewoners die twee gijzelaars hebben, 3rd in command in de gevangenis met twee russen en nog een Amerikaan.

Er is zeker nog genoeg voor de komende afleveringen.
Aflevering is al uitgezonden, dus dit hoeft niet in spoilertags. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even mijn emotionele reactie op een moderatie bij deze aangepast (ik verwijder dus bij deze het hele bericht en type het onderstaande in de plaats):

Het was niet mijn bedoeling over zaken te praten die hier niet besproken mogen worden en mijn vraag kon wel voor nieuwe deelnemers hier aanleiding zijn daarover te praten. Dat had ik niet meegenomen in mijn vraag.

Ik zal een vraag over web-dl's wel stellen op een forum waar wat meer ruimte hiervoor is, hier ga ik het alleen nog maar over tv series hebben.

En om ontopic te gaan , net seizoen 1 van game of thrones uitgekeken, vanavond starten we met seizoen 2. Vandaag een vrijde dag, zo aflevering 2 van 666 kijken en chicago fire episode 1. Zal straks even wat reacties daarop geven.

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 09-10-2012 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Laatst online: 23:08
Sagaris schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:55:
[...]

Aflevering is al uitgezonden, dus dit hoeft niet in spoilertags. ;)
Zag alleen net iemand die nog op jacht was naar een WEB-DL dus dacht doe maar wel, maar goed om de policy te weten, thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-06 17:08
Timocos schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 20:57:
Is American Horror Story aan te raden?? Heb namelijk al zoveel series elke week dat ik niet echt snel deze zou proberen...
Dan zou ik deze even bewaren voor een rustig moment. Vond de serie niet slecht maar hij wist me ook niet aan de buis gekluisterd te houden.

Gisteren episode 1 van Hunted gekeken. Vond het een zeer sterke pilot en kan niet wachten op de rest. Qua sfeer doet het een beetje denken aan Homeland alleen dan met een mooiere vrouw als hoofdpersoon :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01:08
Wist niet dat die een nieuw seizoen had, added!

Nu Last Resort, Hawaii Five 0, Nikita, Revolution & Suits op de watchlist. Suits duurt enkel nog wel even voordat die verder gaat....

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kennelijk gaat Community niet de 19e halen..

http://www.avclub.com/art...e-because-it-wante,86442/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uit hetzelfde stuk:

though Revolution’s amazing ratings have mostly held up, particularly once DVRs are factored into things.

8)7

Is er al iets bekend over 666? Ratings weer omlaag, ik zie nu overal staan dat het gecancelled gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
|:( Zou wel balen zijn zeg... Echt geweldige beslissingen maken ze daar :/
Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:48:
[...]

Uit hetzelfde stuk:

though Revolution’s amazing ratings have mostly held up, particularly once DVRs are factored into things.

8)7

Is er al iets bekend over 666? Ratings weer omlaag, ik zie nu overal staan dat het gecancelled gaat worden.
Mja, net 666 episode 2 gekeken, maar volgens mij wordt het idd niet echt zo'n hitserie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Niet online
WFG schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 00:22:
Vanavond aflevering 0 en 1 van seizoen 2 van Revenge gezien. Echter nu ben ik wat in de war met het tijdspad. In de scene op de boot, waar een bijeenkomst is ter nagedachtenis aan, zegt Emily dat er veel kan veranderen in een jaar. Dus denk ik, ok, we zijn een jaar later. Maar waarom is Amanda dan nog steeds zwanger? Uberhaupt is dat wat raar natuurlijk, gezien ze in het 1e seizoen al redelijk ver heen leek.
Om hier nogmaals op terug te komen: Amanda werd uiterlijk zwanger in het Labor Day weekend, het weekend voor de eerste maandag in september. Toen speelde de aflevering zich af waarin ze vertrok. Het tweede seizoen begon ongeveer rond Memorial Day, de laatste maandag in mei. Ze is dus bijna 9 maanden zwanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Timocos schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 19:18:
Mja, net 666 episode 2 gekeken, maar volgens mij wordt het idd niet echt zo'n hitserie...
Ik vond aflevering 2 ook tegenvallen eigenlijk, die vrouw met dat blonde haar gaat me ook irriteren met haar gedrag. Ik ben voor 90% zeker dat ik hem niet meer ga volgen na episode 3 (wil die nog even afwachten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:05

thommich

Belg

Mag ik vragen waarom er geen topic is voor Boardwalk Empire en of er animo voor zou zijn? Het is één van de grootste producties van het moment, én is vernieuwd voor een 4e seizoen. Bovendien is het een meesterwerk dat gerust naast The Sopranos mag staan bvb.

Of valt er gewoon niet veel te vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Wat houd je tegen om er zelf een te starten, voor een afleveringslijst zoals in veel TS'en hier gebruikt wordt kan je me een DM sturen om het genereerlinkje te krijgen :P

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

thommich schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:48:
Mag ik vragen waarom er geen topic is voor Boardwalk Empire en of er animo voor zou zijn? Het is één van de grootste producties van het moment, én is vernieuwd voor een 4e seizoen. Bovendien is het een meesterwerk dat gerust naast The Sopranos mag staan bvb.

Het nieuwe seizoen klikt bij mij niet om de een of andere reden. Die Rosetti met z'n legertje boeven die tussen Atlantic City en New York zit snap ik nog steeds niet helemaal. Rosetti kwam met hangende pootjes naar AC voor rum, beledigt Rothstein en Nucky zonder enige consequenties en zit nu al weken in Tabor Heights. Hij is blijkbaar veel te sterk voor zowel Nucky als Rothstein maar waarom neemt hij dan niet gewoon de toko van Rothstein over ?

Fascinerende karakters zoals Van Alden en Harrow zie je een hele aflevering niet terwijl er wel steeds weer nieuwe karakters bij komen. Dan moet wel gezegd worden dat Billie Kent geweldig is, een perfect voorbeeld van de vrolijke jaren '20 tegenover al die humeurige gangsters.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:17
thommich schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:48:

Ik was van plan om die voor as weekend nog te maken. Ben gisteravond bezig geweest met
Hell on Wheels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-05-2023

bartjas

Ook Bekend met EPO

IJzerlijm schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:27:
[...]

Die Rosetti met z'n legertje boeven die tussen Atlantic City en New York zit snap ik nog steeds niet helemaal. Rosetti kwam met hangende pootjes naar AC voor rum, beledigt Rothstein en Nucky zonder enige consequenties en zit nu al weken in Tabor Heights.
Hier komen ze pas aan het eind van aflevering vier achter... in het shot voor de aftiteling zie je Nucky en Eli (die net terug is van de opwachting) al pratend weglopen over de "boardwalk". Voor zover ik heb mee gekregen was het hiervoor, voor Nucky en Rothstein, nog niet duidelijk wie er achter deze actie's zat.

Daarbij heeft Rosetti veel geld ter beschikking denk ik want hij heeft ook al de politie omgekocht! daarnaast klopt het chronologische verhaal wel.... de Italianen zijn pas later begonnen met illegaal verhandelen van alcohol begonnen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Haha, grappig. De imaginary city Harborville uit Go On is hetzelfde als Bluebell uit Hart of Dixie. I watch too much TV shows. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

TheJason schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:40:
[...]

Ik was van plan om die voor as weekend nog te maken. Ben gisteravond bezig geweest met
Hell on Wheels
Benieuwd wat het oplevert. Ik zie hier namelijk vrij weinig over Boardwalk Empire langskomen.
behalve de laatste 5 posts dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:17
Ach we zien het wel. De serie is eigenlijk te goed om geen eigen topic te hebben vind ik :9

Daarom kan over de Boardwalk Empire hier verder worden gepraat.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Laatst online: 21-06 14:25
Zojuist Hunted gekeken. Prima pilot en leuke actrice Melissa George. Er zit zelfs normaal, goed verstaanbaar Nederlands in. De meeste series en films doen dat meestal in het Duits :)

[ Voor 55% gewijzigd door ChuckyDevil op 10-10-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Dit gaat een wekelijks terugkerende post worden, ben ik bang:

Heart of Dixie O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raymond schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 21:19:
Dit gaat een wekelijks terugkerende post worden, ben ik bang:

Hart of Dixie O+
Dat mag dan in het volgende topic :P

[Serie] Hart of Dixie

Ik kijk het straks, als toetje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Stomme losse topics :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 23:38

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Eerste slachtoffer van de Cancellation Bear is gevallen: Made in Jersey

En iemand al BrickleBerry opgepikt :+. Begin me er toch lichtelijk mee te vermaken :D

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ChuckyDevil schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 20:04:
Zojuist Hunted gekeken. Prima pilot en leuke actrice Melissa George. Er zit zelfs normaal, goed verstaanbaar Nederlands in. ...
Lekker ranzige scene ook met die spuit :X :P

Eerste 25 minuten waren wel erg rommelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Vanavond de eerste twee afleveringen van The Neighbors gezien. Erg droog. 3rd Rock from the Sun in een nieuw jasje, zeg maar. :)

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Zou deze terug in de TS gezet kunnen worden?
http://www.spoilertv.co.u...013/cancel201213_FULL.png

Bedankt :)

Ik snap trouwens niet dat Revolution zo'n goede ratings haalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Bv202 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 00:16:
Zou deze terug in de TS gezet kunnen worden?
http://www.spoilertv.co.u...013/cancel201213_FULL.png

Bedankt :)

Zal hem er morgen inzetten. Had het al op het to do lijstje, maar dit was er nog niet een week geleden :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ley
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 31-05 09:31

Ley

!Tranquilo!

Gisteren de pilot van "American Horror Story" gekeken... zag er vooralsnog veelbelovend uit...
hopelijk deze week/volgende week even verder kijken... :)
Iemand anders deze serie gekeken/van plan te kijken?

*Zijn Is Wezen Zoals Het In Wezen Bedoeld Is Om Te Zijn Zoals Het Is... Toch?!?*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-05-2023

bartjas

Ook Bekend met EPO

Er is verder niet zoveel anders op die avond op het zelfde tijdstip: keuze uit Hawaii Five-O, Castle, Revolution op de 5 grote zenders. (evengoed zou ik zelf dan nog kiezen voor Hawaii Five-O)
Denk dat ze ook meeliften met de kijkers van The Voice die ervoor wordt uitgezonden.
wontcachme schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 21:42:
Eerste slachtoffer van de Cancellation Bear is gevallen: Made in Jersey

En iemand al BrickleBerry opgepikt :+. Begin me er toch lichtelijk mee te vermaken :D
made in Jersey is ook niet echt verassend... op tvbythenumbers.zap2it.com wordt die inmiddels ook als gecancelled gegeven.

BrickleBerry eerste 2 episodes gezien en moet zeggen dat het me inderdaad niet tegen valt... had erger verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ley schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 07:21:
Staat op mijn verlanglijst. Helaas moet ik er nog even mee wachten, straks eerst naar de winkel voor een nieuwe hdd (oude is gestorven in mijn nas). Maar heb er wat dingen over gelezen en het moet wel goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 18:42
Ik snap dat niet met Elementary, want ik vond het best lastig om de pilot helemaal uit te kijken. Want het was niet grappig en het sprak mij helemaal niet aan zoals de versie van de BBC wel doet, snap dus niet dat ze met de tweede aflevering als nog 11.13 miljoen kijkers hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door Pompi op 11-10-2012 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Pompi schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 08:30:
[...]

Ik snap dat niet met Elementary, want ik vond het best lastig om de pilot helemaal uit te kijken. Want het was niet grappig en het sprak mij helemaal niet aan zoals de versie van de BBC wel doet, snap dus niet dat ze met de tweede aflevering als nog 11.13 miljoen kijkers hebben.
Tja, Persons of Interest komt ervoor, dus daar zullen ze wel voor blijven hangen. Verder daarvoor nog Big Bang Theory en 2,5 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

ChuckyDevil schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 20:04:
Zojuist Hunted gekeken. Prima pilot en leuke actrice Melissa George. Er zit zelfs normaal, goed verstaanbaar Nederlands in. De meeste series en films doen dat meestal in het Duits :)
Die vent die daarna nogal gruwelijk dood ging had wel een vet accent, z'n secretaresse klonk wel perfect. Leuk om ook Stannis Baratheon en Balon Greyjoy weer te zien, twee coole oude bikkels uit Game of Thrones.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:36
Ley schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 07:21:
Gisteren de pilot van "American Horror Story" gekeken... zag er vooralsnog veelbelovend uit...
hopelijk deze week/volgende week even verder kijken... :)
Ik heb deze serie gekeken, vond het even moeilijk om erin te komen maar daarna prima serie!

** zie nu net dat seizoen 2 snel gaat beginnen, nice! :)

[ Voor 6% gewijzigd door sjorremans op 11-10-2012 10:02 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ley
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 31-05 09:31

Ley

!Tranquilo!

sjorremans schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:00:
[...]

Ik heb deze serie gekeken, vond het even moeilijk om erin te komen maar daarna prima serie!

** zie nu net dat seizoen 2 snel gaat beginnen, nice! :)
Ah nice! Ik ga vandaag weer 1 of 2 afleveringen kijken hoop ik!
Anoniem: 32279 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 08:21:
[...]

Staat op mijn verlanglijst. Helaas moet ik er nog even mee wachten, straks eerst naar de winkel voor een nieuwe hdd (oude is gestorven in mijn nas). Maar heb er wat dingen over gelezen en het moet wel goed zijn.
Ai! Gelukkig zijn de kosten van HDD's niet zo hoog ;)

*Zijn Is Wezen Zoals Het In Wezen Bedoeld Is Om Te Zijn Zoals Het Is... Toch?!?*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 07:56

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ik heb al vakantie, dus ik het eerste wat ik deed toen ik wakker werd was de pilot van Arrow kijken. En hij is gaaf! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
hyptonize schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:17:
Ik heb al vakantie, dus ik het eerste wat ik deed toen ik wakker werd was de pilot van Arrow kijken. En hij is gaaf! :D
Was inderdaad echt een geweldige pilot van Arrow _/-\o_ Hopelijk wordt deze niet gecanceld want dit kan echt een geweldige serie worden :)

Altijd leuk trouwens die Lost referenties :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Niet online
Pompi schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 08:30:
[...]

Komt waarschijnlijk omdat het weer zo'n standaard procedural is zoals CSI en NCIS, kunnen ze straks weer gaan uitbreiden naar Elementary Los Angeles en Elementary: Special Victims Unit. Dat is nu eenmaal waar het CBS-publiek dag in, dag uit geen genoeg van kan krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ik heb net ook de Pilot van Arrow gezien en dat ziet er erg goed uit. Het originele verhaal is nergens meer te vinden maar dat had ik wel verwacht. Tot nu toe is het wel een redelijk alternatief. Benieuwd of ze dat vast weten te houden.
Wel zitten er natuurlijk een hoop dingen in die nergens op slaan, zoals het feit dat er gezegd word dat Ollie's lichaam voor 20% bedekt is met littekens en hij 12(?) botbreuken heeft die nooit goed genezen zijn, tja, daar zou je toch wat van moeten zien, maar volgens mij ziet zijn lichaam er min of meer perfect uit :z
Dat hij na 5 jaar weg geweest te zijn in 2 dagen tijd een custom app op een telefoon maakt die aftelt en zijn bankrekening checkt is ook wel knap, om nog maar te zwijgen over de hi-tech pijlen die hij in die tijd in elkaar geknutseld heeft.
Maar wellicht dat het feit dat hij in die 5 jaar op een onbewoond eiland Russisch heeft leren spreken een hint is dat hij hier helemaal niet op dat eiland gezeten heeft.

Het feit dat zijn ex Dinah Lance is deed me ook wel even glimlachen, heeft weer niks met het originele verhaal te maken maar dat kan later wel voor leuke dingen gaan zorgen :D

spoiler:
Dinah Lance is Black Canary

Elementary heb ik nog steeds niet aan durven zetten. Ik heb de eerste twee eps klaar staan maar ik ben echt bang dat het helemaal niks is en ik m'n tijd ermee ga verdoen :P
Wat ik tot nu toe aan kritiek gezien heb is wel eigenlijk voornamelijk gebaseerd op de vergelijking met Sherlock van de BBC, en dat is natuurlijk hetzelfde als appels met peren vergelijken, dus daar wil ik me niet al te veel door laten beïnvloeden. Maar ik denk wel dat ze nog even blijven staat tot ik echt tijd over heb ofzo, of jullie moeten me weten te overtuigen :+

[ Voor 18% gewijzigd door Spike_wolf op 11-10-2012 15:20 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doe je zelf een lol en dump die 2 eps in het ronde archief :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Is dat gebaseerd op de vergelijking met Sherlock of heb je die niet gezien of buiten beschouwing gelaten?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchElite
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-05 12:08
ben ik de enige die bij de serie Arrow moest denken aan Batman??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

DutchElite schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:59:
Green Arrow heeft een soortgelijk origin story.
Een miljonair die door een trouwma als vigilante aan de slag gaat en zijn fortuin gebruikt om een soort van superheld te worden.

[Edit]
@ hieronder:
Hier heeft hij er ook wel duidelijk minder moeite mee dan in de comics, hij heeft wel mensen gedood, maar volgens mij nog niet eens de helft van het aantal dat hij hier in de eerste aflevering omlegt :X

[ Voor 24% gewijzigd door Spike_wolf op 11-10-2012 16:05 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
DutchElite schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:59:
Batman vermoord geen mensen, slaat ze alleen bewusteloos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spike_wolf schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:56:
Is dat gebaseerd op de vergelijking met Sherlock of heb je die niet gezien of buiten beschouwing gelaten?
Ik heb wat losse eps gezien van Sherlock, maar het is mijn serie niet.
Als ik dan Elementry zie dan wil ik zelfs Sherlock een 2e poging wagen, wat een verschrikking. Geen leuke characters, acteren was da? Zelfs de gemiddelde soap doet het beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Anoniem: 19894 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:07:
[...]

Ik heb wat losse eps gezien van Sherlock, maar het is mijn serie niet.
Als ik dan Elementry zie dan wil ik zelfs Sherlock een 2e poging wagen, wat een verschrikking. Geen leuke characters, acteren was da? Zelfs de gemiddelde soap doet het beter :P
Ook Lucy helpt niet? :'(
Nja, dan gooi ik ze maar gelijk weg, scheelt me toch weer wat tijd :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Spike_wolf schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:03:
[...]

Green Arrow heeft een soortgelijk origin story.
Een miljonair die door een trouwma als vigilante aan de slag gaat en zijn fortuin gebruikt om een soort van superheld te worden.

[Edit]
@ hieronder:
Hier heeft hij er ook wel duidelijk minder moeite mee dan in de comics, hij heeft wel mensen gedood, maar volgens mij nog niet eens de helft van het aantal dat hij hier in de eerste aflevering omlegt :X
Ah, wist niet dat Arrow gebaseerd was op een comic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-06 07:01
Is gebaseerd op het DC personage "Green Arrow"

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee helaas niet, juist van haar had ik wat vuurwerk verwacht maar dat viel zwaar tegen. :/
Misschien dat het ooit verderop in de serie beter gaat worden, maar ik denk van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Anoniem: 19894 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:14:
[...]

Nee helaas niet, juist van haar had ik wat vuurwerk verwacht maar dat viel zwaar tegen. :/
Misschien dat het ooit verderop in de serie beter gaat worden, maar ik denk van niet.
Hmm, over een paar maanden maar eens kijken of men het wat beter vind dan.

Ik zie net dat er ook digital comics worden uitgegeven van Arrow, op dezelfde manier als voor Small Ville Season 11
Die zijn niet super, maar ik ga eens kijken wat ze met Arrow doen, helemaal omdat deze dus gelijktijdig loopt, SVS11 is een vervolg, dit zal wel aanvulling zijn ofzo.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Burn Notice heeft ook digital comics trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spike_wolf schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:18:

Elementary heb ik nog steeds niet aan durven zetten. Ik heb de eerste twee eps klaar staan maar ik ben echt bang dat het helemaal niks is en ik m'n tijd ermee ga verdoen :P
episode 1 vond ik wel te doen, maar heel bijzonder is het allemaal niet. Je kan beter csi kijken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Chicago Fire was meh.
Arrow was _/-\o_ _/-\o_
Nashville vond ik nog best leuk. 95% door Hayden (met een boobjob), maar toch leuk :P

[ Voor 7% gewijzigd door wontcachme op 11-10-2012 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Riep iemand Hayden?

* Anoniem: 19894 wordt wakker

Even kijken dan maar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Anoniem: 19894 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 17:53:
Riep iemand Hayden?

Even kijken dan maar O-)
:P :P

Top Gear SPECIALS – US PREMIERES

Top Gear AT THE MOVIES

Be prepared for a thrilling selection of races, stunts and awesome feats as Richard Hammond and James May celebrate cars on the big screen through a blend of action, amazing driving and exotic metal. Top Gear at the Movies premieres Monday, November 5, 8:30pm ET/PT.

Top Gear BOND SPECIAL

Richard Hammond celebrates 50 years of James Bond’s greatest cars, with behind-the-scenes stories of the most iconic automobiles and an exclusive set report from the latest Bond film, Skyfall. The Top Gear Bond Special premieres Monday, November 12, 8:30pm ET/PT.

TOP GEAR APOCALYPSE

Embarking on a terrifying journey into the future, Richard Hammond and James May tackle how to survive (and most importantly, drive) in a post-nuclear doomsday scenario. Top Gear Apocalypse premieres Monday, November 19, 8:30pm ET/PT.

TOP GEAR UNCOVERED

Presented by Richard Hammond and featuring stunts and tomfoolery never before seen on TV, Top Gear Uncovered is the ultimate insight into Top Gear - the world’s biggest car show. Top Gear Uncovered premieres Monday, November 26, 8:30pm ET/PT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 19894 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 17:53:
Riep iemand Hayden?

Even kijken dan maar O-)
Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/tumblr_m880gr0CoH1rt8dtzo1_1280.jpg
O+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oh, dat is toch die meid uit heroes? Of iets wat daarop lijkt, in dat cheerleader pakje, dat vergeet je niet snel :9

Edit: lees even de rest hier, boobjob? Mmm, die serie moet ik volgen.
En top gear ook, 007 special _/-\o_ , kan bijna niet wachten om dat te gaan zien, ik zie het nu al voor me hoe ze daarmee gaan racen :o

Edit2: damn, dat komt pas in november...

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 11-10-2012 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Anoniem: 32279 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 18:36:
oh, dat is toch die meid uit heroes? Of iets wat daarop lijkt, in dat cheerleader pakje, dat vergeet je niet snel :9

You be the judge: http://www.popcrunch.com/...2/panettiere-boob-job.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze kan ook gewoon ouder geworden zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 32279 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 18:36:

En top gear ook, 007 special _/-\o_ , kan bijna niet wachten om dat te gaan zien, ik zie het nu al voor me hoe ze daarmee gaan racen :o

Edit2: damn, dat komt pas in november...
:Y
Afbeeldingslocatie: http://i170.photobucket.com/albums/u252/TheBraxcave/hayden_panettiere_heroes_3.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 11-10-2012 18:50 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 18:44:
Ze kan ook gewoon ouder geworden zijn :P
Bij Georgina Verbaan waren ze naar mijn idee ook in 1 keer 5 keer zo groot, zou wel een interessante wending in die serie zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moodboobs? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atze
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-03-2023
Spike_wolf schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:18:
Ik heb net ook de Pilot van Arrow gezien en dat ziet er erg goed uit. Het originele verhaal is nergens meer te vinden maar dat had ik wel verwacht. Tot nu toe is het wel een redelijk alternatief. Benieuwd of ze dat vast weten te houden.
Wel zitten er natuurlijk een hoop dingen in die nergens op slaan, zoals het feit dat er gezegd word dat Ollie's lichaam voor 20% bedekt is met littekens en hij 12(?) botbreuken heeft die nooit goed genezen zijn, tja, daar zou je toch wat van moeten zien, maar volgens mij ziet zijn lichaam er min of meer perfect uit :z
Dat hij na 5 jaar weg geweest te zijn in 2 dagen tijd een custom app op een telefoon maakt die aftelt en zijn bankrekening checkt is ook wel knap, om nog maar te zwijgen over de hi-tech pijlen die hij in die tijd in elkaar geknutseld heeft.
Maar wellicht dat het feit dat hij in die 5 jaar op een onbewoond eiland Russisch heeft leren spreken een hint is dat hij hier helemaal niet op dat eiland gezeten heeft.

Het feit dat zijn ex Dinah Lance is deed me ook wel even glimlachen, heeft weer niks met het originele verhaal te maken maar dat kan later wel voor leuke dingen gaan zorgen :D

spoiler:
Dinah Lance is Black Canary
Er zijn idd te veel makkelijke dingen. Dat hij in zijn eentje op een eiland heeft gezeten, zal (gezien russisch spreken en vechtkunst) wel niet geheel kloppen. Echter zegt hij in zijn eigen voiceover in het begin dat hij alleen op een eiland zat.
Verder, beste vriend gaat er met de liefde van door.... kan het origineler misschien? Ik denk dat ik deze ga skippen.
Pagina: 1 2 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.