Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://alfa.gifs-planet.com/new/2929.jpg

Boardwalk Empire
Boardwalk Empire is an American television series from cable network HBO, set in Atlantic City, New Jersey during the Prohibition era. It stars Steve Buscemi as Nucky Thompson. The show was adapted by Emmy Award-winning screenwriter and producer Terence Winter (of The Sopranos) from a book about historical criminal kingpin Enoch L. Johnson by Nelson Johnson, titled Boardwalk Empire: The Birth, High Times, and Corruption of Atlantic City.

The pilot episode, directed by Martin Scorsese, was produced at a cost of $18 million. On September 1, 2009, HBO picked up the series for an additional 11 episodes. It premiered on September 19, 2010, and has completed its second season. The series was renewed for a third season, which premiered on September 16, 2012. On Oct. 2, 2012, HBO announced that the series was renewed for a fourth season.

Boardwalk Empire has received widespread critical acclaim, particularly for its visual style and basis on historical figures, as well as for Buscemi's lead performance. The series has won twelve Emmy Awards and has received 30 nominations, including two for Outstanding Drama Series. The series also won the Golden Globe Award for Best Television Series Drama.

Afbeeldingslocatie: http://www.imaginaryforces.com/wp-content/uploads/historical/images/Boardwalk_14.jpg

Verhaal
De serie is gebaseerd op de roman Boardwalk Empire: The Birth, High Times, and Corruption of Atlantic City van schrijver Nelson Johnson. Het verhaal speelt zich af aan het begin van de 20ste eeuw in Atlantic City. Een stad die als een trekpleister voor toeristen begon, groeit dankzij de drooglegging in geen tijd uit tot de bakermat van corruptie, gokken en prostitutie. Enoch "Nucky" Thompson is één van de vele corrupte, Republikeinse politici die achter de schermen de touwtjes in handen hebben.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.whatculture.com/wp-content/uploads/2011/10/Boardwalk-Empire-Season-2-Poster.jpg

Cast
Enoch 'Nucky' Thompson
Afbeeldingslocatie: http://loadtv.biz/wp-content/uploads/2011/09/boardwalk-empire-season-2-poster-Enoch-Nucky-Thompson.jpg

Agent Nelson Van Alden
Afbeeldingslocatie: http://xfinity.comcast.net/blogs/tv/files/2011/10/Shannon.jpg

Margaret Schroeder
Afbeeldingslocatie: http://loadtv.biz/wp-content/uploads/2011/09/boardwalk-empire-season-2-poster-Margaret-Schroeder.jpg

Elias 'Eli' Thompson
Afbeeldingslocatie: http://fikklefame.com/wp-content/uploads/2011/12/BE-Eli-Thompson.jpg

Arnold Rothstein
Afbeeldingslocatie: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ2UvCFTe4ymWhO24MyRIwxbWUr9oy8qxvk_6Nqz5oLEQWZAYlvAbnCOnPs

Al Capone
Afbeeldingslocatie: http://www.filmoa.com/img/article/5/6_boardwalkempire/img/boardwalk_empire_char_al_capone.jpg

Lucky Luciano
Afbeeldingslocatie: http://whiskeygoldmine.com/wp-content/uploads/2010/10/lucky-luciano.jpg

Chalky White
Afbeeldingslocatie: http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTCuDJ9e4DAOZGku4rLLri_7d-iIZZkqnUda41Ejqh3-W2MocXjiJxXdsjllw

James 'Jimmy' Darmody
Afbeeldingslocatie: http://loadtv.biz/wp-content/gallery/boardwalk-empire-season-2-posters/Boardwalk-Empire-James-Jimmy-Darmody.jpg

Richard Harrow
Afbeeldingslocatie: http://epicdolls.com/ficklefangirl/wp-content/gallery/boardwalk-empire-character-posters/richard_harrow_poster.jpg

Gillian Darmody
Afbeeldingslocatie: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSdo-1Bf13ZHbPdQCfSy74jElLjfsxlEJq7nOxquIlgSxsf824ErAutWUSnCQ

Owen Slater
Afbeeldingslocatie: http://static.tvguide.com/MediaBin/Galleries/Shows/A_F/Bi_Bp/Boardwalk_Empire/season2/boardwalkempire122.jpg

Lucy Danziger
Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/_v7o_2dnoHIQ/TUXSA-YialI/AAAAAAAAB_I/0sFxPbDEpYY/s1600/boardwalk-empire07.jpg

Eddie Kessler
Afbeeldingslocatie: http://www.roopevintage.com/blog/wp-content/uploads/2011/04/boardwalk-empire-20100915112906899_640w1.jpg

Afleveringen
Seizoen 1 is volledig uitgezonden in Amerika

Seizoen 2 is volledig uitgezonden in Amerika

Seizoen 3 wordt momenteel uitgezonden in Amerika

Seizoen 4 is aangekondigd

Video's
Intro

Intronummer

Trailer

Seizoen 2

Afbeeldingslocatie: http://moviesblog.mtv.com//wp-content/uploads/movies/2012/08/Boardwalk-Empire-Season-3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Nu online
Ik vind dit zelf één van de beste series die momenteel op tv is. Erg goed geacteerd, veel spanning, leuke verhalen en een fantastisch decor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:29

krvabo

MATERIALISE!

Het is echter ook een serie waarvan het moeilijk is om er in te komen. Het hele eerste seizoen kun je kijken zonder dat je echt doorhebt wie nou wat is.

Het seizoen dat nu draait is echter wel een goed te volgen seizoen aangezien het tot nu toe een stuk minder personages heeft. Ook het verhaal met Van Alden is een stuk leuker zo.

Ondanks dat deze serie het hoogste budget ooit heeft voor een normale serie (en je kunt het zien!) is hij niet extreem populair. De sfeer is geweldig, maar het is geen makkelijke serie om te volgen, je moet er echt je hoofd bijhouden.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bighugmug
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-06 16:23
Mij bevallen de afleveringen het beste waar de italianen wat meer op de voorgrond treden.
Het ik ben snel op mijn teentjes getrapt type- maakt een aflevering toch net even wat interessanter.

En Chalky White's scene in de cel is geniaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Nu online
Je moet er wel even inkomen ja. Maar als je eenmaal in de gaten hebt wie allemaal wie is, dan is het ook erg interessant wat voor vuile spelletjes er gespeeld worden. Ik wil die verschillen nog wel aan de TS toevoegen als dat gaat lukken. Volgens mij wordt dat wel uitgebreid dan dus eerst maar eens zien of daar genoeg interesse voor is.

[YouTube: http://youtu.be/zL5sqscuuC4]

Die scene was inderdaad erg goed. Fantastisch hoe rustig Chalky White blijft _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:42

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

HBO series hebben wel vaker moeite om heel populair te worden, ondanks dat ze de beste series maken.

The Wire was ook absoluut geniaal maar was ook niet razend populair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 18:57

4bit

Onward, to futility!

Ik denk dat het er maar afhangt van wat voor series je gewend bent. Als je series zoals The Wire en Sopranos ziet dan valt de snelheid en het volgen best mee. Je moet natuurlijk geen serie verwachten die kan bekijken terwijl je iets anders doet.
Als je natuurlijk iets verwacht a la The big bang Theorie ofzo waar iedere aflevering iets mooi afgerond is, dan zit je fout. Karakters zijn ook wat complexer, niet zwart of wit. Voor mij ook 1 van de betere series van de laatste jaren.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Pelle

🚴‍♂️

* Pelle volgt BE ook op de voet
Prachtig gemaakt, erg goed geacteerd, maar het klopt wel dat je echt je kop erbij moet houden. Dit is eigenlijk de enige serie waarbij ik soms de behoefte voel om er ondertiteling bij te hebben. Soms moet ik echt even Googlen om te checken wie een bepaald personage ookalweer was.
Jammer dat Darmody eruit is overigens, maar die scene waarin Nucky hem omlegde was wel cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:27

jeka

Support your local club.

Darmody vond ik het leukste personage. Gyp Rosetti is ook wel cool. En niet te vergeten Milky /Chalky white en Mr Purnsley!

Heerlijke serie!

[ Voor 20% gewijzigd door jeka op 19-10-2012 11:26 ]

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Geniale serie. Iedereen is zo ontzettend goed gecast, ik heb het idee dat iedereen gewoon zichzelf speelt.
Dialogen zijn ook van hoog niveau, prachtige decors en kostuums. Je kunt inderdaad wel zien dat dit momenteel de duurste serie is om te maken.

Harde actie, relatief veel naakt (geen onbekend terrein voor HBO). Maar inderdaad relatief traag als je het vergelijkt met series op de commerciële omroepen. Ik houd daar wel van.

Jammer dat Jimmy Darmody er niet meer bij is, had echt verwacht dat hij een van de hoofdrolspelers zou blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ben ook groot fan van deze serie, hoewel ik moet zeggen dat seizoen 3 wel heel erg traag is, aflevering 6 zitten we op, en heb nog steeds het idee dat er niet echt veel veranderd is.

Vind wel alle karakters sterk. Alleen Margaret Schroeder/Thompsen ben ik een beetje zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Ik had de aflevering van zondag (eigenlijk maandag) even laten liggen, maar ik twijfel een beetje waarom Gillian nou die ene vent (die ze James noemde) uiteindelijk een overdosis heroïne gaf en verzoop. Ik vermoed dat het te maken heeft met het rouwproces, want ze weet donders goed dat Jimmy dood is, ook al heeft ze nog geen lijk gezien. Dat ze met "James" naar bed ging was natuurlijk om hem nog echter te laten lijken, want moeder en zoon waren namelijk ook al een keer met elkaar het bed in gedoken als ik het me goed herinner. Het doet wel een beetje denken aan een omgekeerd Oedipuscomplex eigenlijk.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-06 20:07

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Dat is ook de enige reden die ik kan bedenken. Zij wilde haar zoon zien sterven.

Wel leuk dat Harrow een wat grotere rol krijgt, en zelfs een meisje lijkt te scoren :D

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:30
Primair denk ik dat het niets te maken heeft met het rouwproces. Vergeet niet dat het huis waar Gillian nu in leeft nog steeds mede van Jimmy is. Nu Jimmy 'officieel' dood is en zij als enige erfgename overblijft naast haar kleinkind, zal zij de mede-eigendomsakte wel krijgen en kan ze met het huis doen wat ze wil. Althans dat lijkt mij gezien een mooie strategische stap.

Jammer overigens dat Van Alden de laatste aflevering niet (wat) meer in beeld was. Het hele heroïne verhaal en onderlinge gevecht in New York is leuk, maar vind ik vooralsnog nog niet al te belangrijk. Ik zie zelf liever eerder Atlantic City, New Jersey of Chicago. Of misschien dat er wel een uitstapje gemaakt kan worden naar Las Vegas :+.

Wat mij de laatste afleveringen trouwens ook tegenvalt is de spotlight op het leven van Nucky en z'n gezin/familie. Dat is natuurlijk erg mooi voor de beeldvorming en het romantiseren van het maffia-verhaal, maar het voegt mijn inziens erg weinig toe aan het echte grote plaatje. Het lijkt op deze manier ook alsof de serie wat van z'n snelheid heeft verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:28
alex3305 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 23:33:
[...] Wat mij de laatste afleveringen trouwens ook tegenvalt is de spotlight op het leven van Nucky en z'n gezin/familie. Dat is natuurlijk erg mooi voor de beeldvorming en het romantiseren van het maffia-verhaal, maar het voegt mijn inziens erg weinig toe aan het echte grote plaatje. Het lijkt op deze manier ook alsof de serie wat van z'n snelheid heeft verloren.
Ik denk dat het de kalmte voor de storm is. Alles wijst er in ieder geval op dat het weer ruiger gaat worden.
Spelers worden geruimd in de serie en anderen krijgen weer een rol toegedeeld in het verhaal waarvan uit alles in werking kan worden gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik hoop het want het huidige seizoen valt me ook wat tegen. Margaret Thompson mag er van mij wel helemaal uit, wat een ontzettend saai verhaal is dat elke keer zeg. Ik wacht nog steeds tot we meer gaan zien van Van Alden en Al Capone. Lijkt helaas niet erg veel te worden nog. Deze serie heeft nog zoveel characters dat ze meer dan genoeg interessant verhaal kunnen schrijven, net als in seizoen 1 en 2.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Nu online
Anthirian schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 21:33:
Ik had de aflevering van zondag (eigenlijk maandag) even laten liggen, maar ik twijfel een beetje waarom Gillian nou die ene vent (die ze James noemde) uiteindelijk een overdosis heroïne gaf en verzoop. Ik vermoed dat het te maken heeft met het rouwproces, want ze weet donders goed dat Jimmy dood is, ook al heeft ze nog geen lijk gezien. Dat ze met "James" naar bed ging was natuurlijk om hem nog echter te laten lijken, want moeder en zoon waren namelijk ook al een keer met elkaar het bed in gedoken als ik het me goed herinner. Het doet wel een beetje denken aan een omgekeerd Oedipuscomplex eigenlijk.
In de aflevering ervoor had ze een gesprek met die oude kerele met witte baard waarin ze vertelde dat ze financiële problemen had. Hierbij werd duidelijk gemaakt dat ze niets kon met het huis omdat deze nog op naam stond van Jimmy. Aangezien Jimmy nog niet officieel dood was alleen verdwenen kon zij er dus niets mee. Nu is er een lijk van "Jimmy" en kan zij dus het huis gebruiken. Volgens mij heeft zij hem daarom vermoord. Had ik alleen niet zien aankomen. Dacht dat er nog meer plezier zou worden gemaakt in bad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
TheJason schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 12:36:
[...] Had ik alleen niet zien aankomen. [...]
Lol. De eerste keer dat ik die gast zag en hoe zij met hem omging in die steeg dacht ik nog van. Loop weg gast. Je gaat dood. Toen naar het bad dacht ik. Hoe gaat ze hem nu vermoorden. De spuit zag ik niet aankomen. Zelf dacht ik dat ze een mes of zoiets ging gebruiken.
Het was een kwestie van tijd. Ze was helemaal ontspoort en had zoals je zei een lijk nodig.

[ Voor 15% gewijzigd door Caelorum op 03-11-2012 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Die scene met Dominic Chianese (Junior Soprano anyone?) herinnerde ik me ook nog wel ja, maar waarom er per se een lijk nodig is om Jimmy dood te laten verklaren voor de overdracht van het huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Anthirian schreef op zondag 04 november 2012 @ 00:42:
Die scene met Dominic Chianese (Junior Soprano anyone?) herinnerde ik me ook nog wel ja, maar waarom er per se een lijk nodig is om Jimmy dood te laten verklaren voor de overdracht van het huis?
Ik heb even het een en ander opgezocht op (jaja) Wikipedia en het lijkt dat dood door vermissing of dood door absentie in de Verenigde Staten niet zomaar wordt toegekend door een rechter. Op deze manier kon Gillian toch wat makkelijker aan de benodigde papieren komen. Vergeet ook niet dat persoonsidentificatie niet is dan wat het vandaag is :).

Een voorbeeld is Joseph Force Crater, een rechter uit New York die in dezelfde tijd als Boardwalk Empire leefde. Hij is pas 7 jaar na zijn vermissing dood verklaard. Ik neem aan dat Gillian niet zo lang wilde wachten. Nog een voorbeeld is Amelia Earhart een vrouw die ook in Boardwalk Empire wordt genoemd een paar afleveringen terug. Zij is ook pas twee jaar na haar vermissing dood verklaard, maar bij haar was de waarschijnlijkheid van een ongeluk groter dan bijvoorbeeld bij 'Jimmy'. Een lijk is dan nog een handigere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Zo'n vermoeden had ik al inderdaad. Toch fijn om het bevestigd (zolang wikipedia betrouwbare referenties noemt dan) te zien. Ik ging er al vanuit dat er niet met DNA of andere hedendaagse techniek gewerkt zou worden, dus dan zou een lijk inderdaad een prima uitkomst zijn.

Goed, met deze achtergrondinformatie kunnen we morgen weer fijn een uurtje vermaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:10

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

wanneer wordt jimmy darmody vermoord? ik ben pas bij Seizoen 1 aflevering 9.
Maar gebeurd dit snel, of is hij nog gewoon in seizoen 2 te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Chrosser schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:49:
wanneer wordt jimmy darmody vermoord? ik ben pas bij Seizoen 1 aflevering 9.
Maar gebeurd dit snel, of is hij nog gewoon in seizoen 2 te zien?
Nog in seizoen 2 te zien. Wanneer precies lijkt me niet leuk om te onthullen :).

Overigens was de aflevering van vandaag/gister weer geniaal! Een echte klapper en precies de personen die ik wilde zien kwamen terug, Al Capone was goed in beeld samen met meneer Mueller/Van Alden :). Was een erg leuke en sterke scene. Ook zagen we Gyp, wat een leuke, gezellige vent is dat toch :+, weer terug. Ge-wel-dig.

Oh en met het einde zijn we misschien van het zoetsappige af :r, waar ik al een aantal afleveringen naar smacht.

spoiler:
Hopelijk heb ik nog niet teveel verpest voor de mensen die nog willen kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Een knallend einde inderdaad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Nu online
Volgens mij is dit het begin van een echte maffia oorlog :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
TheJason schreef op maandag 05 november 2012 @ 23:21:
Volgens mij is dit het begin van een echte maffia oorlog :9
Mja, Rosetti en Nucky hebben al de hele tijd bonje, dus dat is niets nieuws. Het geschil tussen Al en die andere kwast is ook redelijk opgelost en dus ook niet helemaal meer interessant. Rosetti en z'n baas, dat gaat eerder nog bonje worden, want operatie Nucky is gewoonweg mislukt.

Persoonlijk denk ik dat Al nu gelukkig de touwtjes over gaat nemen in Chicago, z'n baas is een softie geworden en daar hebben we niets aan. Remus wordt uit de weg geruimd en Nucky zal z'n plaats vooralsnog innemen. Alleen zie ik de connectie Nucky als hoofdpersoon en Al als extra personage nog niet, maar dat zal nog wel komen. Rosetti zal het nog een keer moeten proberen, maar ik denk dat hij ook gewoon uit de weg geruimd zal worden zoals Jimmy, om een leider te zijn is hij namelijk te impulsief. Eli gaat denk ik naar die nieuwe distilleerderij, aangezien hij het aanzien daarvoor heeft en zo ook nog eens Nucky niet in de weg kan zitten.

Maar goed, ik hoop dat je gelijk hebt en dat er nog een aantal plot twists gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Oh god.. Net die laatste aflevering gezien. WTF. Had wel iets verwacht, maar dat? Pffff.... Kijk uit naar de aflevering van morgen ^^

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:30
Gisteren de meest recente aflevering gezien. Zeer waardig vervolg op het WOW-einde bij de vorige aflevering. Dit belooft veel goeds voor de volgende afleveringen: Nucky wil natuurlijk all in gaan tegen Rosetti en Masseria, maar mist de benodigde steun. De afwezigheid van "Chicago" op de vergadering kan ook een mooie twist opleveren: grijpt Capone zijn kans om het "over te nemen" van Torio?

Gyp Rosetti is ook een goed personage zeg, impulsief, ziekelijke drang naar macht en ontzettend gewelddadig. Hoe die met de hoed van de generaal naar het strand komt ook, niemand durft er wat van te zeggen.

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ik moest vooral enorm lachen om die generaalshoed. Het kwam op mij nogal clownesk over. :+

• driedees
Ik moest denken aan het verhaal van De Nieuwe Kleren van de Keizer, de meesten die het zien vinden het clownesk en idioot, maar iedereen weet dat het beter is er niets van te zeggen. Gyp stak natuurlijk al eerder een politieagent in de brand die hem geluk wenste; of zijn gebed in de kerk, dat eindigt met een flinke muilpeer voor de pastoor :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Erg jammer dat Owen Slater niet meer terugkomt. Ik had het al wel aan voelen komen toen Charles "Lucky" Luciano en Meyer Lansky tegen Joe Masseria begonnen over een mogelijke moordaanslag. Ik ben benieuwd wat Nucky nog meer van plan is om de strijd te gaan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
OMG. Ik zag het niet aankomen hoor. Ik denk dat Nucky geen keus heeft dan om het minder voorzichtig aan te pakken. Ik zit nog steeds te wachten op een reeks bomaanslagen, maar jammer genoeg is de enige met ervaring in het gebruik met explosieven in de buurt van Nucky nu dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-06 20:07

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik ben benieuwd wat Margaret nu gaat doen... En Nucky zal wel in de smiezen hebben dat zij gevoelens had voor Slater.
Nucky wordt nu wel erg in het nauw gedreven. Ik verwacht een dijk van een cliffhanger aan het einde van dit seizoen :D

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-06 21:51

The_Scarabial

MTB for life!

s3e10 wat een freaky episode, wel erg gaaf!

En dat Slater eruit geschreven werd vind ik erg jammer, vond hem een gaaf karakter.

[ Voor 50% gewijzigd door The_Scarabial op 20-11-2012 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
Wat een aflevering weer! Mooie twists, wel jammer dat Slater eruit moest inderdaad. De mislukte aanslag op Maseria, Gaston Means die nog nooit zo makkelijk 40k $ heeft verdiend en Van Alden die met Al Capone botst "passen" mooi in 't verdere verloop m.i.. Zou Richard Harrow soort van vervanger van Slater worden? Nucky leek respect voor Harrow te tonen, met 't akkefietje over Doyle die deed alsof hij Horvitz om had gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-06 09:48

Zeddicius

Conscience do cost

Geweldige aflevering weer! Het ziet er wel heel erg naar uit dat er een echte showdown gaat komen. Nucky met Chalky White en Capone achter zich vs. Masseria :)

Machtig mooi ook hoe Capone meteen ter zake komt aan het einde van de aflevering. Kan niet wachten tot volgende week!

Ik vraag mij alleen af wat er nu met Richard Harrow gaat gebeuren. Tijdens het laatste shot zien we dat hij zijn volledige arsenaal uitstalt op het bed, maar ik dacht dat hij opgeruimd zou worden door die kerels van Masseria?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Nah, die dudes zouden m alleen het huis uit schoppen, maar denk dat Richard op enig moment ook nog wel ff de boel kapot gaat schieten, ben alleen bang dat het niet goed met m afloopt... :P

Geniaal idd Capone... kan niet wachten tot volgende week :D

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-05-2023

bartjas

Ook Bekend met EPO

Het was volgens mij niet zijn kamer... denk dat hij zelf al vertrokken is en zijn arsenaal in een hotel/motel aan het uitstallen is!
Volgens mij wist hij overigens wel dat 'Jimmy' door Nucky is omgelegd dus denk dat hij daar ook nog wel een rol in gaat spelen!

Inderdaad briljant dat Capone wil samen werk met Nucky.... Verassend was het niet, hij was dan ook de enige die niet bij die meating van een aantal afleveringen terug aanwezig was..
Natuurlijk wel brilliant hoe hij zich hier ff profileerde!

afwachten wat het vlgende week gaat worden helaas al weer de seizoens finale, maar gelukkig komt seizoen 4 er ook al aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-06 19:57

Damian

Insane Obtrusion

Ik wil bij deze Giuseppe Colombano Rosetti nomineren voor Badass of the Century :D

Afbeeldingslocatie: http://www.tvgasm.com/wp-content/uploads/2012/11/minicap-3-81.png

Damn wat een geniaal karakter is dat. Hij maakt de serie echt om te genieten. Al Capone zijn rol is ook goed, kerel lijk ook redelijk op de echter capone :D
Afbeeldingslocatie: http://theloveforhistory.com/wp-content/uploads/2011/05/al_capone-2.jpg?w=234

Moet ook elke keer lachen om het lachje van Mickey Doyle :D

[ Voor 9% gewijzigd door Damian op 27-11-2012 15:38 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-06 13:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

bartjas schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 00:50:
Het was volgens mij niet zijn kamer... denk dat hij zelf al vertrokken is en zijn arsenaal in een hotel/motel aan het uitstallen is!
Volgens mij wist hij overigens wel dat 'Jimmy' door Nucky is omgelegd dus denk dat hij daar ook nog wel een rol in gaat spelen!
Dat heeft die zelfs al toe gegeven tegen Nucky. Toen die bij Nucky op kantoor aankwam om te zeggen dat die Manny had omgelegd (vanwege moord op Jimmy zen vrouw). Daar zij die ook meteen dat die niks tegen Nucky zou doen omdat 'Jimmy' de gevaren van gangster zijn kende en risico van het vak was.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

wow, dat beloofd wat voor de seasonfinale, hoop dat harrow gillian om gaat leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ik niet, die ziet er wel prima uit zo zonder kleren. Die hoeft nog niet weg van mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Anthirian schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 21:40:
Ik niet, die ziet er wel prima uit zo zonder kleren. Die hoeft nog niet weg van mij :P
Dat domme gezicht van haar verpest het alleen. Stom mokkel mag wel weg uit de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
Dat einde met Capone! Kan echt niet wachten op de finale. Mooie samenwerking tussen Nucky, White en Capone. Zeer benieuwd wat 't verhaal met Harrow wordt, vermoed dat hij kostte wat kost Jimmy's zoon bij Gillian weg wil halen.

Maseria zal ook niet blij zijn dat Lucky opgepakt wordt. Genoeg stof voor de laatste aflevering en 't komende seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka

jeka

Support your local club.

Vette aflevering! A.R. Die Nucky gaat helpen maar toch genaaid gaat worden. Slim bedacht!
Harrow is een baas!

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Die seasonfinale was _/-\o_
Geweldig vermaakt. Die killingspree van Harrow vond ik geweldig en Nucky die iedereen weer de baas is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Die Harrow kan wel schieten ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Vooral die laatste vent die hij omlegde, die Tommy onder schot hield. Knap staaltje schietwerk met een sniper en maar één hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Masseria zal ook wel een beetje boos zijn :), kan niet wachten op s4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Deze serie steekt toch wel met kop en schouders boven de andere series uit. Alles zit zo goed in elkaar. Dat van die brouwerij met Arnold zag ik trouwens echt niet aankomen knap gedaan van Nucky :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

Anoniem: 16328 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:56:
Dat van die brouwerij met Arnold zag ik trouwens echt niet aankomen knap gedaan van Nucky :).
zeker, maar achteraf denk je dan ook weer... tjah waarom ook niet... een doortrapt persoon als nucky... ik had het eigenlijk moeten verwachten!

Geeft je toch weer de bevesteging dat niet alles loopt zoals verwacht... denk dat ik het seizoen nog maar eens opnieuw ga kijken om te zien welke dingen ik gemist heb!

Dit was een geweldige aflevering en zeker de beste serie die samen met Game of Thrones de boventoon voeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Anthirian schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:30:
Vooral die laatste vent die hij omlegde, die Tommy onder schot hield. Knap staaltje schietwerk met een sniper en maar één hand.
Nog veel interessant is dat ie maar 1 oog heeft. Zal de diepte perceptie er niet beter op maken ;)

Ik vond de finale een kleine beetje tegen vallen, maar een klein beetje he ;) Had vooral de dood van Gyp wat epischer verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
Mooi slot, waarin alles op z'n plaats valt. Vind het echt goed in elkaar zitten allemaal, hoe Nucky zijn connecties gebruikt om van beide tegenstanders af te komen en tegelijkertijd zijn positie als alcoholproducent te verstevigen (voor nu afgerekend met Maseria en Rothstein, redelijke verstandhouding met Chicago en nu ook state secretary Mellon in zijn zak).

Ook mooi hoe White en Capone het "goedmaken" nadat ze Maserias mannen in de val hebben gelokt. Ben benieuwd of het Nucky echt lukt om low profile te gaan leven - hij ging het Ritz niet binnen, deed z'n corsagebloem af en natuurlijk het gesprek met zijn broer in de auto.

Vond het einde van Gyp Rosetti wel mooi eigenlijk, zonder z'n hulpjes en uiteindelijk vermoord door de man die eerder zo bang voor 'm was dat ie niet durfde op te komen voor z'n eigen neef. Het personage Rosetti is finaal afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Ik vond het ook mooi hoe A.R. duidelijk niks te maken wil hebben met de drugsbussines en hij lucky laat oppakken en zo laat zien wie er de baas is. Ik hoop dat die transitie van oldschool naar nieuwe generatie ook nog aan bod komt later in de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:29

krvabo

MATERIALISE!

Ik heb het laatste halve seizoen een beetje opgespaard om in 1x te kunnen bekijken, and boy, glad that I did.

De laatste aflevering was wat gebeurtenisloos, maar de aflevering ervoor was absoluut subliem. Het verhaal met de nieuwe slijterij snap ik nog niet helemaal. Die nieuwe Mellon zegt dat hij alle 'gangsters' in zijn gebouw wil laten oppakken, maar Nucky heeft toch alsnog 1%? Hij zegt echter wel dat hij niet Nucky bedoelt.

Verder ben ik zeer blij dat Margareth nu even buiten beeld lijkt te verdwijnen. Niet omdat ik iets tegen een vrouw voor Nucky heb, maar wel omdat het mens me godsgloeiende irriteert.

Het opsparen van afleveringen ga ik vaker doen bij deze serie. Het is echt een soort film die je eigenlijk tussendoor niet moet onderbreken, maar juist in één deel moet zien. Zeker aangezien je weet dat de eerste helft van een seizoen meestal erg traag is.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

krvabo schreef op woensdag 12 december 2012 @ 00:17:
Het verhaal met de nieuwe slijterij snap ik nog niet helemaal. Die nieuwe Mellon zegt dat hij alle 'gangsters' in zijn gebouw wil laten oppakken, maar Nucky heeft toch alsnog 1%? Hij zegt echter wel dat hij niet Nucky bedoelt.
Klopt dat is inderdaad vreemd, maar 1% aandeel heeft niet zoveel invloed! Niet vergeten dat hij hierdoor misschien wel het recht houdt als eerste aanspraak te maken op de eigenaarschap van het pand en het voor een prikkie kan overnemen. Is hij al met al niet veel eraan kwijt! Daarnaast was het de keuzen van Rothstein om 99% over te nemen! Denk als hij 100% had gezegd Nucky het ook wel had gedaan! daarnaast zal er ook wel een handje boven zijn hoofd gehouden worden.

Verder ben ik zeer blij dat Margareth nu even buiten beeld lijkt te verdwijnen. Niet omdat ik iets tegen een vrouw voor Nucky heb, maar wel omdat het mens me godsgloeiende irriteert.
Dank je... dat vond ik nou ook worden... ze is in de loop van de tijd niet echt veranderd... Daarnaast heb ik het altijd maar schijnheilig van haar gevonden dat ze bij Nucky bleef, je gaat mij niet vertellen dat ze niet doorhad dat hij met andere sliep of criminele activiteiten uitoefende. Denk eerlijk gezegd dat Nucky nu ook wel doorheeft dat ze niet meer verliefd op hem was. Feit blijft wel, ze is nog niet dood/vermoord, ze komt nog terug!
Ik heb het laatste halve seizoen een beetje opgespaard om in 1x te kunnen bekijken, and boy, glad that I did.
Deze serie net als Game of Thrones zit zo vol verborgen dingetjes dus wat ik meestal doe: Ik volg het meestal per week, zonder ondertitels! Aan het eind van het seizoen download ik de goede ondertitels, die zijn altijd ruk in het begin, en kijk ik hem in een of 2 keer helemaal opnieuw! Dan komt er zo bizar veel extra's naar boven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka

jeka

Support your local club.

De laatste aflevering was wat gebeurtenisloos, maar de aflevering ervoor was absoluut subliem. Het verhaal met de nieuwe slijterij snap ik nog niet helemaal. Die nieuwe Mellon zegt dat hij alle 'gangsters' in zijn gebouw wil laten oppakken, maar Nucky heeft toch alsnog 1%? Hij zegt echter wel dat hij niet Nucky bedoelt.
Mellon heeft natuurlijk alle rechten. Er is geen contract ofzo waarop staat dat AR (die trouwens in best veel nieuwe films speelt) 99% heeft.
Nucky heeft hem er gewoon ingeluisd.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

bartjas schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:10:
[...]

Deze serie net als Game of Thrones zit zo vol verborgen dingetjes dus wat ik meestal doe: Ik volg het meestal per week, zonder ondertitels! Aan het eind van het seizoen download ik de goede ondertitels, die zijn altijd ruk in het begin, en kijk ik hem in een of 2 keer helemaal opnieuw! Dan komt er zo bizar veel extra's naar boven!
Klopt! Dit doe ik ook altijd, ook ontdek je dan vaak karaktertrekjes van de verschillende personen en idd. vallen je dan heel veel mooie details op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Onlangs is er een trailer verschenen van seizoen 4. Het verbaast me dat nog niemand anders hem gepost heeft:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ge7MGTo6XVE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickertNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:10
bleh kan niet wachten tot het nieuwe seizoen weer begint. is er trouwens al een datum bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
8 september, lekker vroeg in het nieuwe seizoen dus. Seizoen 4 bestaat uit 12 afleveringen, wat betekent dat het loopt t/m 24 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Inmiddels nog een mooie trailer uit:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vRHEwcw6URs]

En op facebook nog een hele rits foto's met een aantal nieuwe karakters erin, beloofd weer een mooi seizoen te worden.
Ook gaaf om te zien dat Ron Livingston nu deel uitmaakt van de cast. Sinds BoB associeer ik hem altijd met capt. Nixon.
https://www.facebook.com/...26.125938460770575&type=1

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:55

Austin

Uit een boek

Vind dat lachje van hem echt hilarisch

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 18:57

4bit

Onward, to futility!

Lachje blijft inderdaad geweldig, maar het verbazendste blijft toch dat hij het al 3 seizoen heeft overleeft. Zoals hij met zijn grote mond verkeerde dingen zegt, dingen verprutst enz.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

Lijkt er naar uit dat dit seizoen nog beter wordt dan het vorig.

Alvast de toon aardig gezet gisteren met mr Narcisse en zijn beef met Chalky!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Eigenlijk heeft Boardwalk Empire veel te veel mooie karakters om in een serie te proppen. Je ziet steeds even iets van iemand en dan zijn ze misschien wel drie afleveringen weg. De nieuwe karakters zoals Emma Harrow, J. Edgar Hoover, Capone's broers en Dr. Narcisse zijn geweldig maar er komt een punt dat je meer X mist dan blij bent Y te zien.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Geweldig seizoen weer, en grappig om te zien dat Eddie ineens badass begint te worden :P
Een paar jaar geleden was Steve Buscemi nog altijd dat rare enge mannetje in slechte films, hij begint dankzij BE behoorlijk epic te worden :)

[ Voor 35% gewijzigd door Bierkameel op 17-09-2013 21:57 ]

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ik ken Steve eigenlijk niet echt van de films. Ik weet alleen nog dat hij in de Sopranos een neef/broer van Tony speelt in het vijfde seizoen. Dat deed hij toen al erg goed.

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Inmiddels alweer twee episodes geweest van seizoen 4. Ik vind het nog lekker rustig begonnen, maar wel weer top! De sfeer van de serie blijf ik echt geweldig vinden, je wordt totaal meegezogen naar die tijd. Ook dr. Narcisse wordt weer super gespeeld en is een soort van Nucky, alleen dan uit New York.

[ Voor 5% gewijzigd door The_Scarabial op 19-09-2013 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Wat is die ex-fbi agent een mietje geworden zeg... Hij schrikt al van elk geweerschot. Toch wel jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:03
Dat is zeker jammer, zou je ook niet echt verwachten. Trouwens grappig dat "Michael" uit GTA ook nog even mee deed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Opnieuw genoten van de laatste aflevering. Lekker veel capone materiaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wow... Begint goed op dreef te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:33
Anthirian schreef op donderdag 19 september 2013 @ 18:59:
Ik ken Steve eigenlijk niet echt van de films. Ik weet alleen nog dat hij in de Sopranos een neef/broer van Tony speelt in het vijfde seizoen. Dat deed hij toen al erg goed.
Dringend Reservoir Dogs kijken dan :)
In Pulp Fiction heeft hij ook een heel klein rolletje, een cameo in feite. Maar toch een leuke kwinkslag naar zijn uitspraken in Reservoir Dogs ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Echt wel! Die shooting van Franky Capone, was ook een mooie scene, met Van Alden (George Mueller) die Alphonse neer wilde knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:23

Sméagol

Master of Mayhem

Ik weet niet of ’t al bekend was (en de meesten zal ’t niet interesseren), maar ik krijg net bericht dat Boardwalk Empire verhuist van BNN naar Fox. Ik zat zelf al een tijdje te wachten op seizoen 3 dus. Dit was echt één van totaal 2 series die ik nog op TV volgde, en nu blijft er dus echt nog maar één over (Doctor Who overigens). Op Fox ga ik ’t niet kijken met reclames. Ik zou voor de gein een sarcastische e-mail kunnen sturen om te vragen of ze Boardwalk Empire zonder reclames gaan uitzenden zoals BNN. In ieder geval, dat worden dus blu-rays.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Ach joh, ben maar blij dat je geen HBO abonnement moet afsluiten voor Boardwalk Empire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Eddie! Nooooooooooo!

Hier dan nog maar eens een best-of:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5e_aa3m96mU]

[ Voor 71% gewijzigd door Anthirian op 10-10-2013 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

alex3305 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:59:
Ach joh, ben maar blij dat je geen HBO abonnement moet afsluiten voor Boardwalk Empire.
Ehh.. was dat sarcastisch? In ieder geval, ik was deze “optie” al vergeten, aangezien ik Caiway heb hiero, en HBO is dus überhaupt geen optie (helaas). Dat gezegd, ze hebben denk ik te weinig aanbod om voor mij een abonnement te overwegen.

Edit:
Overigens, off-topic, maar hebben mensen hier Seven psychopaths gezien? Goeie film, en Jimmy en Rothstein hebben een soort cameo :).

[ Voor 14% gewijzigd door Sméagol op 10-10-2013 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Sméagol schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:21:
[...] In ieder geval, dat worden dus blu-rays.
Of downloaden, laatste keer dat ik keek was dat nog steeds 'legaal' (of grijs gebied). Je betaald er iig al voor emt elke telefoon, cd, HDD, iPod die je koopt. Zelfs met de STB-HD recorders betaal je er al voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Ik wilde niet het hele download discussie naar voren halen, maar ik betaal graag voor m’n content. Ik weet dat ’t officiëel legaal is, maar ik ben er niet blij mee. Op dit moment liggen m’n prioriteiten anders, dus is ’t afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eddie kreeg net wat meer screentime met zijn karakter :').

Trouwens als je geen reclames wilt kijken neem je het toch op ;). Na een uur of elk ander gewenst moment kun je de reclames dan doorspoelen.

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 10-10-2013 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dat Eddie het niet zou halen was mij al snel duidelijk (vorige episode al). Wie zal hem opvolgen?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phyxion schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:05:
Dat Eddie het niet zou halen was mij al snel duidelijk (vorige episode al). Wie zal hem opvolgen?
Zijn neefje mss? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ik zat alleen de hele tijd te denken die hangt zichzelf op, die hangt zichzelf op en toen die Nucky had verraden wist ik het zeker! ....En toen sprong die uit het raam.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Had Eli nu de zakdoek van Eddie te leen gekregen van die politie agent (eigenlijk FBI)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Ik haak voorlopig even af bij deze serie. Ik had hem hoog in mijn "to watch" lijstje staan, maar hij is nu toch gezakt op het lijstje dat ie wel gedownload word maar niet word gekeken voorlopig. Vind het tempo wat laag en te weinig spanning in het verhaal op het moment. Heb nu de eerste 3 van het laatste seizoen gekeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Ik vind 'm juist goed nu, ben benieuwd wat Eli gaat doen met die FBI agent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Damian schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 18:04:
Ik haak voorlopig even af bij deze serie. Ik had hem hoog in mijn "to watch" lijstje staan, maar hij is nu toch gezakt op het lijstje dat ie wel gedownload word maar niet word gekeken voorlopig. Vind het tempo wat laag en te weinig spanning in het verhaal op het moment. Heb nu de eerste 3 van het laatste seizoen gekeken...
Dit had ik de eerste paar afleveringen ook wel een beetje, maar dit was eigenlijk elk seizoen ook wel een beetje het geval, begint wat rustiger en het bouwt op.
Megamind schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 18:05:
Ik vind 'm juist goed nu, ben benieuwd wat Eli gaat doen met die FBI agent!
Ik ben ook erg benieuwd, hoewel ik twijfel of Eli nu weet dat de FBI agent Eddie als informant wilde doen fungeren. Ff teruggekeken en idd. er staat op die zakdoek JTM en dan zie je Eli denken, hoop dat hij agent Knox niet meer zo vertrouwt.

[ Voor 6% gewijzigd door The_Scarabial op 16-10-2013 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van D
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-06 09:35
Het is mij even ontgaan (ik zat in de trein te kijken) waarom Dunn Purnsley die dominee vermoordt. Kan iemand mij dit vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-06 09:48

Zeddicius

Conscience do cost

Volgens mij omdat de dominee er achter was gekomen dat Dunn de persoon is die de heroïne verkoopt die de gemeenschap kapot maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

^klopt

De preview van de volgende episode belooft veel spektakel volgensmij:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van D
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-06 09:35
Zeddicius schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:41:
Volgens mij omdat de dominee er achter was gekomen dat Dunn de persoon is die de heroïne verkoopt die de gemeenschap kapot maakt.
Thanks 8) Op naar de volgende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CHALKY YOU BEAUTIFUL BASTARD. Denk niet dat ik een 2e omar wending aangekund had ;)

Blij dat hij er nog is, blij dat daughter bevestigd na vorige week (valse info geven aan narcisse), blij dat sally er terug bij was (wat een geile vrouw). Vrees wel dat Nucky zijn broer zijn graf gegraven heeft als hij in zee gaat met de feds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Anoniem: 384763 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:45:
[...] Vrees wel dat Nucky zijn broer zijn graf gegraven heeft als hij in zee gaat met de feds.
Ik denk dat die alsnog wel een subtiele waarschuwing geeft. Daarnaast heeft Nucky al lang door dat er iets aan de hand is, uiteindelijk moet die er wel achter komen. Of het nog op tijd is, is alleen de vraag :/
spoiler:
Dood zal die wel niet gaan, de echte persoon waar de personage op gebaseerd is is uiteindelijk de bak ingegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Caelorum schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:42:
[...]

Ik denk dat die alsnog wel een subtiele waarschuwing geeft. Daarnaast heeft Nucky al lang door dat er iets aan de hand is, uiteindelijk moet die er wel achter komen. Of het nog op tijd is, is alleen de vraag :/ Dood zal die wel niet gaan, de echte persoon waar de personage op gebaseerd is is uiteindelijk de bak ingegaan.
No offence maar kan je stukjes als die laatste liever niet meer meedelen. Ik doe mijn uiterste best om wikipedia en dergelijke te vermijden betreffende rothstein en anderen om hun verdere verhaal uit de serie niet te weten te komen. Nogmaals, no offence, maar had dat liever niet gelezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Wel spannend nu. Eli is al eens eerder tegen Nucky ingegaan. Hoop toch dat hij nu niet weer z'n broer op gaat geven nadat die hem uit de goot heeft geholpen.

Ben blij dat mr Purnsley niet heeft gewonnen, wat een nare vent is dat toch. Wel echt goed geacteerd, hij straalde echt gewetenloosheid uit in elke scene waarin hij zat. Nu is de doktor aan de beurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

wat een episode weer, blijft boeien. Mooi dat Chalky er nog in zit, hoop dat hij de Dr. te pakken neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Anoniem: 384763 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:46:
[...] No offence maar kan je stukjes als die laatste liever niet meer meedelen. Ik doe mijn uiterste best om wikipedia en dergelijke te vermijden [...] Nogmaals, no offence, maar had dat liever niet gelezen :)
Sorry, zal het voortaan tussen spoiler tags plaatsen..
Pagina: 1 2 3 Laatste