Buitenlandse TV Series 2012 - 2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 36 Laatste
Acties:
  • 180.621 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Touchdomex schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 08:44:
[...]

Als ik moet gokken Fringe maar dat is alleen vanwege cringe :+

Tipje van de sluier misschien :>
Het zijn allemaal verschillende series:
Phyxion schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 19:00:
[offtopic]
hard.on.dick.see Hart of Dixie
a.row Arrow
cringe Fringe
blue.balls ?
jc.is.a.badass Person of interest?
ashton.bows.beneath.charlie Two and a half men?
unacceptable.smallville.replacement Arrow
fatties
En zo zijn er nog veel meer :P
Chatty Cathy voor Gossip Girl
Gay Sodomy voor Grey's Anatomy
PeePee voor Private Practice
Petty lying Whores voor Pretty Little Liars
Danno can really book em voor Hawaii Five0
Couple of poor bitches voor 2 broke girls

en meer schieten me er zo 1-2-3 ff niet te binnen :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
offtopic:
hard.on.dick.see
a.row
cringe
blue.balls
jc.is.a.badass
ashton.bows.beneath.charlie
unacceptable.smallville.replacement
fatties
Hart of Dixie
Arrow
Fringe
Blue bloods
POI
- 2.5 Men
Nikita?
Mike & Mollly

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

wontcachme schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:22:
[...]

Hart of Dixie
Arrow
Fringe
Blue bloods
POI
- 2.5 Men
Nikita?
Mike & Mollly
Scheelt niet alles, die Nikita = Arrow ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonetti
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Lopende series

Nikita begint het nieuwe seizoen nou niet spectaculair, meer(te veel) van het standaard zonder verassingen, dat kan beter toch??

Grimm, blijft op één of andere manier toch interssant om te kijken ondanks dat het erg in beeld gebracht wordt wie wat waar en toch niet echt dudielijk is wat nou het werkelijke verhaal is achter Captain Sean Renard, (zijn/)de royal familie en de Grimm Nick Burkhardt??

Fringe eindigd seizone 4 en Begint seizoen 5 met een gigantisch twist waarbij ik eerst zo iets had wtf , maar het toch wel interessant vindt....ben benieuwd wat de script schrijver mee komen dit seizoen

Haven gaat lekker door met zijn bizare x-file achtige verhalen terwijl de rode draad verhaal van Audrey bijna ten einde loopt?!?....wat gaat er met Audrey gebeuren?
En wat is het toch met die Vince en David van de lokale krant, wat weten zij allemaal wat ze niet :X .

Alphas S02E13 was so far so good qua verhaal line die ze volgde.
Maar het einde van de afl/seizoen was wel heel erg bagger clifhanger :N , waarbij de enige die nog overeind staat van het team...mischien wel leeft en "waarschijnklijk" door zijn autisme die hij heeft . Er blijft bij dit einde weinig over om in te verdiepen :? , wat er gaat gebeuren, anders dan ze staan op met sterkere alpha powers of zijn dood....wat dus tevens het einde van de serie kan betekenen.

Revenge gaat lekker, met goeie nieuwe }) plot twist en nieuwe verhaal lijnen (rode draad).
Denk je dat Emily Thorne er is ne dingen ondercontrole heeft, is er weer een twist in het verhaal.

Walking dead seizoen 3 begint saai en tam te worden als er niet meer spanning of meer plot twists komen.:O Het lijkt wel of de schrijver(s) writerblock hebben en maar standaard verhaallijn neer zetten met niet meer dan standaard het doden van zombies. Die gevangen waren echt te tam voor worden hoe hebben die ooit zo lang kunnen overleven met dat IQ niveau. Enige verrassende tot nu toe was de scene waar Rick het onderbeen van Dale afhakte en scene waar Lori Dale reanimeerd, met dat éné schrik moment.
Boardwalk Empire gaat door met machtsstrijd en achterkamertjes politiek , om geld te verdienen aan drank smokkel en opkomende drug. Tevens om van de stad een entertainment en gokken mekka te maken

American Horror Story gaat verbeterd verder in een asylum echt ben benieuwd wat er dit seizoen gaat gebeuren in dit louche en legubere asylum met dito personeel. :D

The Vampire Diaries lekker soap en drama in de world of darkness waarbij de Council van de Founding Families of Mystic Falls uitgeschakeld is. Ben benieuwed wat er nu voor in de plaats komt.

The Big Bang Theory welkom back nerds en beauties comedie _O- , die wat vrolijkheid in deze crisis tijd op de buis brengt.

PC specs are Asus ROG Crosshair VIII Impact/AMD R9 3900X/Corsair Vengeance 16GB 3200Mhz/Crucial MX500 1TB/ Sapphire Pulse AMD Radeon RX 7900 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-05-2023

bartjas

Ook Bekend met EPO

Tip: dat moet 3 zijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:14
Morgen eindelijk weer Community _/-\o_ Althans dat geeft mijn kalender aan :+ Aflevering 2, en volgende week aflevering 1 8)7

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de nieuwe ep Arrow gezien, maar ik vraag mij toch af waarom Ollie die met allerlei techspul werkt niet even een laptop hdd kan overzetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:46:
Net de nieuwe ep Arrow gezien, maar ik vraag mij toch af waarom Ollie die met allerlei techspul werkt niet even een laptop hdd kan overzetten :P
Dat was wel lomp inderdaad, hij kan een halve dag nadat hij van dat eiland af komt allemaal custom telefoon apps maken, allemaal hi tech pijlen in elkaar knutselen die een groot scala aan technische dingen kunnen, maar een laptop met wat kogel gaten in het scherm kan hij niks mee? 8)7
Met wat geluk was het genoeg om er een extern scherm aan te hangen, en anders idd een enkel schroefje en je hebt de HDD die je even ergens anders in plugt...

[ Voor 3% gewijzigd door Spike_wolf op 26-10-2012 21:08 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

Wiethoofd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:35:
XIII: The Series schijnt 21 oktober alweer aflevering 4 & 5 van seizoen 2 uitgezonden te hebben.. Die maar bijkijken :P
Mja, ik zit erop te wachten maar heb hem nog nergens voorbij zien komen :?

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:59:
[...]

Dat was wel lomp inderdaad, hij kan een halve dag nadat hij van dat eiland af komt allemaal custom telefoon apps maken, allemaal hi tech pijlen in elkaar knutselen die een groot scala aan technische dingen kunnen, maar een laptop met wat kogel gaten in het scherm kan hij niks mee? 8)7...
Het enige wat ik kan bedenken is dat die IT dame een belangrijke rol gaat spelen in de serie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:24:
[...]

Het enige wat ik kan bedenken is dat die IT dame een belangrijke rol gaat spelen in de serie..
Of gewoon even leuke afleiding was :P
Het kan natuurlijk ook dat ze Ollie niet te slim wilde laten lijken en hem dus maar iets gaven wat hij niet zelf kon, maar daar niet te lang over na gedacht hebben ofzo. Maar dat is wel een lompe fout die ik niet verwacht eigenlijk, dus die meid zal wel vaker terug gaan komen ja.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien de nieuwe Chloe Sullivan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ik heb toch liever dat hij weer bij Dinah terecht komt, die twee zouden een veel toffer team vormen, helemaal als geheime identiteiten geheim blijven :P

[ Voor 17% gewijzigd door Spike_wolf op 26-10-2012 21:54 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou wel heel erg voor de hand liggend zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:58:
Dat zou wel heel erg voor de hand liggend zijn :/
True, maar dat kan ook voor leuke situaties zorgen.
..bla, die zin komt er zonder spoilers niet lekker uit dus dan maar zo:
spoiler:
Het kan ook leuk zijn als Dinah/Laurel Ollie blijft haten en eventueel met die vriend verder gaat, maar dat Canary en Arrow een leuke flirt relatie krijgen, niet wetend wie er achter de verschillende maskers zit, hoewel dat met zijn outfit wat lastig is. Ben wel benieuwd hoe zij er bij gaat lopen, en ik hoop niet dat we daar 10 jaar op moeten wachten }:}

Cliche, maar wel leuk als ze het goed uitwerken. En ergens denk ik ook wel dat het (iig tijdelijk) die kant op gaat op den duur.

[ Voor 9% gewijzigd door Spike_wolf op 26-10-2012 22:07 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hard.on.dick.see
a.row
cringe
blue.balls
jc.is.a.badass
ashton.bows.beneath.charlie
unacceptable.smallville.replacement
fatties
Zie hier voor meer info over dit fenomeen:

Verwijderd in "Newsservers met binaries [Deel 12]"

Daar staat ook weer een link naar dit topic, de bal is weer rond :+
Maar dit is wel compleet offtopic, dit moet over series gaan en hier mogen we niet praten over newsgroepen. Maar nu heeft een ieder de link naar het topic op tweakers waar dat wel mag/kan.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2012 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:02:
[...]
...

Cliche, maar wel leuk als ze het goed uitwerken. En ergens denk ik ook wel dat het (iig tijdelijk) die kant op gaat op den duur.
If all fails, C4 :+

Nee laat Ollie voorlopig maar lekker vrijgezellig zijn, hij heeft genoeg aan zijn hoofd :X
en op een soap zit ik niet te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:06:
[...]

If all fails, C4 :+

Nee laat Ollie voorlopig maar lekker vrijgezellig zijn, hij heeft genoeg aan zijn hoofd :X
en op een soap zit ik niet te wachten
Laat hem eerst maar eens goed zijn rol zien te vinden, zowel in zijn groene pakkie als in zijn 'normale' leven.
Wat die moeder allemaal aan het uitspoken is ben ik uiteraard ook wel benieuwd naar.

[Edit]
Really H+? -O-
H+ bla
Leuk dat jullie het idee gekregen hebben om annotations toe te gaan voegen, maar ik zit niet te wachten op 30 mailtjes dat er video's geupload zijn die ik al gezien heb :/

[ Voor 23% gewijzigd door Spike_wolf op 26-10-2012 22:13 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom krijg jij mailtjes van youtube? Zit dat in die nieuwe opmaak die hier ook al voorbijkwam en die ik nog niet heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Als je je abonneert op een kanaal, moet je even boven die subscribe knop hoveren, dan komt er een popup bij te staan waar je mailtjes aan en uit kunt zetten, over het algemeen wel handig, maar dit soort acties zijn dan weer jammer :/

[ Voor 5% gewijzigd door Spike_wolf op 26-10-2012 22:23 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg gelukkig maar 1x per week dit binnen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jhZne1uiKAhP3XBn0do7mgLv/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

FYI, blijkbaar zijn ze in de US begonnen met het afvuren van DMCA requests, en het in Europa en de US inwilligen ervan. Vooral een onder ons bekende uploader (die het leuk vind om zijn bestanden te hernoemen) is hiervan het slachtoffer op dit moment, omdat hij vrolijk post bij een van de providers die zonder morren meewerkt. (en dat wordt natuurlijk vanwege het gebruikte protocol vrolijk doorgesynchroniseerd)

Maar goed, als je download van je favo serie niet verder wil dan een paar procent en meldingen in je log ziet als No Such Article (DMCA request) dan weet je dus nu waarom :p

Wel minder blij dat ze dit doen maar aan de andere kant vertikken om het mogelijk te maken om aan een legale wijze aan die content te komen... maar ach ja...

Update Blijkbaar is gezien het ontstane kat en muis spel tot nu toe alleen Oliver Queen het slachtoffer. Anderen kunnen uiteraard nog volgen.

[ Voor 33% gewijzigd door mindcrash op 27-10-2012 00:04 . Reden: Hm, was ook al in het Usenet topic gepost zag ik :o ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:37:
Ik krijg gelukkig maar 1x per week dit binnen:

[afbeelding]
Dat kun je geloof ik niet per kanaal instellen, of wel? Ik heb er een aantal die ik wel asap wil zien, veel andere worden toch opgespaard.

Halo 4: Forward Unto Dawn part4
Squee

Sueeee! :D
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht John in de serie tegen te komen, Kelly hebben we ook al een keer over de radio gehoord en hij geeft haar nu een paar keer orders, dus die zullen we ook wel tegen komen straks.
Aardig wat actie in deze aflevering en het zag er allemaal netjes uit, het Mjolnir armor ziet er goed uit, ook in de stukken waar hij rent, springt en op andere manieren druk bezig is _O_

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:58
Zow, laatste aflevering van Last Resort vind ik echt wel weer nice hoor! Spanning weten ze iedere keer toch weer erin te brengen. Evengoed ook de sub erbij te betrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Vala / Aeryn Sun volgende week in Haven :D

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 09:57:
Dat kun je geloof ik niet per kanaal instellen, of wel? Ik heb er een aantal die ik wel asap wil zien, veel andere worden toch opgespaard.
ik krijg die dingen niet gelukkig, ook geen popup als ik een abonnement neem op een kanaal. En hopelijk blijft dat zo. Google begint me opeens ook al te spammen vanuit mijn google agenda, krijg voor elke afspraak die erin staat (pakweg 12 op een dag) een email opeens :X

Ok, is uit te zetten, maar standaard staat het voor elke afspraak opeens weer aan 8)7

Ik krijg daardoor nu al minder spam dan mails van google, laat staan als youtube begint met mailen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Net maar eens naar Arrow gekeken en het bevalt goed, al heb ik soms het gevoel dat ik naar het vervolg op The Cape zit te kijken.
En denk er om, trek je kap altijd zo ver over je ogen dat je niks meer kan zien.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

Ik heb net de tweede en derde aflevering van Arrow gekeken. Moet zeggen dat het in 1 keer wegkijkt. Dat heb ik lang niet meer gehad. Vond het echt klote dat het was afgelopen, had ik helemaal niet verwacht. Dat had ik vroeguh met 24 en Prison Break!

Zitten wel wat nadelen aan, zoals het oppervlakkige overkomen van bijna alle vrouwen behalve de moeder van Oliver. maar het verhaal is heel leuk. Ook is die bodyguard een gave gast(CI, ex van Debra Morgan uit Dexter)

Nog 4 dagen dan kunnen we E04 kijken!

[ Voor 4% gewijzigd door jmk op 28-10-2012 13:11 ]

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Ik moet ep 3 van Arrow nog kijken, maar zo'n bijzondere serie vind ik het niet. Ja de actie zit prima in elkaar, maar vind het verhaal niet echt spectaculair en de hoofdpersoon helemaal niet goed gecast. Die is wel sterk, maar heeft een 13 in een dozijn blik met dito looks. Vond Oliver in Smallville toch echt beter.

Niet dat ik de serie echt haat ofzo. Maar meer dan een gemiddelde vind ik het niet waard

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 17:15
Ik heb zojuist de eerste 3 afleveringen van "Beauty and the Beast (2012)" gekeken, totaal niet wat ik had verwacht. Ik had een soort belle en het beest verwacht en ik was erg verast en opgelucht dat dat niet zo was. De serie (eerste 3 afleveringen) kijkt lekker weg met een goede verhaal lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReTechNL schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:19:
Ik heb zojuist de eerste 3 afleveringen van "Beauty and the Beast (2012)" gekeken, totaal niet wat ik had verwacht. Ik had een soort belle en het beest verwacht en ik was erg verast en opgelucht dat dat niet zo was. De serie (eerste 3 afleveringen) kijkt lekker weg met een goede verhaal lijn.
Jij stoort je niet aan deze zaken?

Spike_wolf in "Buitenlandse TV Series 2012 - 2013"

Ik heb hem nog niet gezien, na het lezen van bovenstaande link was ik dat ook niet van plan, maar ga nu weer wat twijfelen. Ik vermoed dat het wel iets is om met mijn vrouw samen te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:05
gheghe, 2 acteurs uit The Unit te gast bij the Mentalist. Da's wel lache.

En bij de vorige aflevering van the Mentalist ging de theorie over de bekende gast-acteur niet op :P Daar speelde die bolle uit the 70's show mee, maar die was deze keer niet de dader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 17:30:
[...]

Jij stoort je niet aan deze zaken?

Spike_wolf in "Buitenlandse TV Series 2012 - 2013"

Ik heb hem nog niet gezien, na het lezen van bovenstaande link was ik dat ook niet van plan, maar ga nu weer wat twijfelen. Ik vermoed dat het wel iets is om met mijn vrouw samen te kijken?
Na de 1e ep niet eens helemaal gezien te hebben had ik het wel gehad ermee, voor sommige dingen heb ik gewoon geen geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonetti
  • Niet online
Spike_wolf schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:59:Dat was wel lomp inderdaad, hij kan een halve dag nadat hij van dat eiland af komt allemaal custom telefoon apps maken, allemaal hi tech pijlen in elkaar knutselen die een groot scala aan technische dingen kunnen, maar een laptop met wat kogel gaten in het scherm kan hij niks mee? 8)7
Met wat geluk was het genoeg om er een extern scherm aan te hangen, en anders idd een enkel schroefje en je hebt de HDD die je even ergens anders in plugt...
Gisteren afl 3 zitten kijken van Arrow, voor zover ik gezien en begrepen heb zat er een kogel door de hdd zelf en die IT dame moest dus kijken wat er nog te reden viel van de data op de hdd. ;)
Raven schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 18:00:Vala / Aeryn Sun volgende week in Haven :D
Van haar heb je sinds Farscape en Star Gate series niet veel meer van vernomen, ben benieuwd wat en hoe ze speeld. :)
jmk schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 13:10:Ik heb net de tweede en derde aflevering van Arrow gekeken. Moet zeggen dat het in 1 keer wegkijkt.[....] Zitten wel wat nadelen aan, zoals het oppervlakkige overkomen van bijna alle vrouwen behalve de moeder van Oliver. maar het verhaal is heel leuk. Ook is die bodyguard een gave gast(CI, ex van Debra Morgan uit Dexter).Nog 4 dagen dan kunnen we E04 kijken!
Inderdaad het kijkt lekker weg all hoewel ik bij eps 1 wel het robinson crusoe idee (niet bijster origineel) ken overigens ook de comics van Arrow niet. Wat in imo prettig is, soms is het beter niet het bron material te kennen van film of serie kun je in ieder geval onbezone kijken. Ik vindt eerder dat Oliver erg vlak en steeds de zelfde blikken geeft....beter oefenen op zijn gezicht uitdrukkingen en hoop dat ze dat botje building er langzaam aan eens uitlaten.
ReTechNL schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:19:Ik heb zojuist de eerste 3 afleveringen van "Beauty and the Beast (2012)" gekeken, totaal niet wat ik had verwacht. Ik had een soort belle en het beest verwacht [...]
Haha hier ook zo iemand. Ja de titel is erg misleidend een ander titel was imo beter geweest voor deze serie. Deze titel verwijst erg naar Beauty and the Beast 1987
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 19:05:[...]Na de 1e ep niet eens helemaal gezien te hebben had ik het wel gehad ermee, voor sommige dingen heb ik gewoon geen geduld.
Haha dat hadden we al gemerkt tijdens het lezen van sommige reactie van je. ;)
Gemiddeld kijk eerst(er zijn uitzonderingen) een episode of 5 voor ik oordeel of de serie interessant is. Sommige series komen snel op gang en sommige zijn zo traag :O als dikke stroop.

PC specs are Asus ROG Crosshair VIII Impact/AMD R9 3900X/Corsair Vengeance 16GB 3200Mhz/Crucial MX500 1TB/ Sapphire Pulse AMD Radeon RX 7900 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Dragonettix schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 19:39:
[...]

Gisteren afl 3 zitten kijken van Arrow, voor zover ik gezien en begrepen heb zat er een kogel door de hdd zelf en die IT dame moest dus kijken wat er nog te reden viel van de data op de hdd. ;)
Deadshot is best goed met geweren, maar in een bocht schieten kan ook hij niet ;)
Die laptop stond op tafel, er werd alleen in de lengte van de kamer geschoten en op die manier werd alleen het scherm van de laptop geraakt.
Als hun verklaring is dat de HDD geraakt was prima, maar dat was in die situatie min of meer onmogelijk.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Haha dat hadden we al gemerkt tijdens het lezen van sommige reactie van je. ;)
Gemiddeld kijk eerst(er zijn uitzonderingen) een episode of 5 voor ik oordeel of de serie interessant is. Sommige series komen snel op gang en sommige zijn zo traag :O als dikke stroop.
Heeft denk ik ook te maken met de hoeveelheid series die iemand kijkt, en in mijn geval begin ik meer en meer picky te worden. Scheelt een hoop tijd moet ik zeggen :P
Spike_wolf schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 19:42:
[...]

Deadshot is best goed met geweren, maar in een bocht schieten kan ook hij niet ;)...
/me roept Mythbusters erbij.

Oh wacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

[...]

Van haar heb je sinds Farscape en Star Gate series niet veel meer van vernomen, ben benieuwd wat en hoe ze speeld. :)
IMDB: "NCIS: Naval Criminal Investigative Service" Borderland (TV episode 2010) ;)
Maar niet veel inderdaad.

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 28-10-2012 19:56 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonetti
  • Niet online
Spike_wolf schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 19:42:
[...]Die laptop stond op tafel, er werd alleen in de lengte van de kamer geschoten en op die manier werd alleen het scherm van de laptop geraakt. Als hun verklaring is dat de HDD geraakt was prima, maar dat was in die situatie min of meer onmogelijk.
Er wordt niet puur horizontal geschoten en op het moment van binnenkomst van Arrow moet de schurk weg duiken en raakt hij (zo als de scene het toe laat) al schietend horizontal/diagonal het scherm.... wat zegd dat hij de rest van de laptop niet geraakt heeft bij het wegduiken? ;)
Niet mijn serie heb ik haar dus gemist. :F

[ Voor 19% gewijzigd door Dragonetti op 28-10-2012 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag alleen de gaten in het scherm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Dragonettix schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 19:59:
[...]

Er wordt niet puur horizontal geschoten en op het moment van binnenkomst van Arrow moet de schurk weg duiken en raakt hij (zo als de scene het toe laat) al schietend horizontal/diagonal het scherm.... wat zegd dat hij de rest van de laptop niet geraakt heeft bij het wegduiken? ;)
In die hoek zou er niet alleen een gat in zitten maar zou die halve laptop kapot gereten moeten zijn :P
En net als Krush heb ik alleen gaten in het scherm gezien, maar als ik zin heb zal die ep nog eens binnen slepen precies te controleren hoe en wat ;)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel succes trouwens met het restoren van een 2.5" hdd als er daadwerkelijk een kogel doorheen gegaan is, helemaal als ie aanstond :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonetti
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 19:54:[...]Heeft denk ik ook te maken met de hoeveelheid series die iemand kijkt, en in mijn geval begin ik meer en meer picky te worden. Scheelt een hoop tijd moet ik zeggen :P
Ik ga er binnen kort ook wel weer wat van mijn lijst verwijderen....O wait a minute.... just replaced them for neeeewww ooonnneees. _O-
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:01: Ik zag alleen de gaten in het scherm..
Spike_wolf schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:09:[...]En net als Krush heb ik alleen gaten in het scherm gezien, maar als ik zin heb zal die ep nog eens binnen slepen precies te controleren hoe en wat ;)
Ik zag ook alleen gaten in het scherm en de laptop was te wazig om er verder iets van te maken, vandaar dat ik ook zeg " wat zegd dat hij de rest van de laptop niet geraakt heeft bij het wegduiken? ;)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Haha hier ook zo iemand. Ja de titel is erg misleidend een ander titel was imo beter geweest voor deze serie. Deze titel verwijst erg naar Beauty and the Beast 1987
Dat klopt, feitelijk is het ook een soort van remake (of mooi op z'n Hollywoods: "reimagination") van deze serie. De hoofdrolspelers heten bijvoorbeeld niet voor niets Catherine en Vincent...

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonetti
  • Niet online
mindcrash schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:20:
[...]Dat klopt, feitelijk is het ook een soort van remake (of mooi op z'n Hollywoods: "reimagination") van deze serie. De hoofdrolspelers heten bijvoorbeeld niet voor niets Catherine en Vincent...
Ik kan hier zelfs geen soort van remake van maken alleen de titel is "geleend" of puur toeval, maar het verhaal is toch echt anders "An assistant district attorney discovers a secret community living beneath the streets of New York City and becomes romantically involved with the beast/man who protects the inhabitants." dus die titel had imo echt anders gemogen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonetti
  • Niet online
Ik verwees naar Beauty and the Beast 1987 en ik kan er nog steeds geen remake van maken meer een te grote verbastering, dat in niets meer op het originele lijkt. en een remake is imo toch echt wel direct terug te herkenen, wat niet het geval is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Okay, goed excuus om m'n werk even neer te gooien en 'bij te komen' :+

Hij is niet helemaal in beeld maar ziet er toch nog aardig intact uit:
Arrow Laptop 1

Wel een goed stevig scherm trouwens, want de andere kant heeft veel meer kogel gaten :+
Arrow Laptop 2

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonetti
  • Niet online
Spike_wolf schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:52:

[afbeelding]

Wel een goed stevig scherm trouwens, want de andere kant heeft veel meer kogel gaten :+
[afbeelding]
Damyou :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

[afbeelding]
Dat is de VESA mount :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

VESA mount op een laptop? Nouja, als dat blijkbaar zo goed helpt tegen kogels is dat wellicht de moeite waard als je in een slechte buurt woont :+
arrow 03

[ Voor 32% gewijzigd door Spike_wolf op 28-10-2012 21:19 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09-2022
De flashbacks in Arrow duren te kort ... (Ben benieuwd hoe dat verwende mormel een superkerel is geworden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02

[afbeelding]

[afbeelding]
Is dit uit Arrow? Nu ik weet dat er een ThinkPad T43 in voorkomt, denk ik dat ik die serie ook maar eens moet gaan bekijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

[afbeelding]

[afbeelding]
Wel jammer dat er iemand bij de schrijfafdeling van Arrow rondliep die waarschijnlijk iets zal hebben gezegd in de richting van: "ah, iemand die laptops kan fixen.. we hebben een programmeur nodig!!1" :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online

[afbeelding]

[afbeelding]
Oliver: “I spilled my latte on it.”
Felicity: “Really? Because these look like bullet holes.”
Oliver: “My coffee shop is in a bad neighborhood.”
_/-\o_

Overigens gister de Pilot van 666 park avenue gekeken. Ik had er hoge verwachtingen van aangezien hier veel mensen lyrisch over zijn, maar helaas heeft het die verwachtingen niet waar kunnen maken. Ik vond het "wel ok", maar het kon me niet vasthouden.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ik volg nu : Arrow - Revolution - Fringe - Sons of Anarchy - Walking Dead
Verder nog: Falling Skies - Terra Nova - Spartacus

[ Voor 39% gewijzigd door calsonic op 29-10-2012 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

[afbeelding]

[afbeelding]
Duh, het is een Thinkpad, die worden standaard geleverd met kogelvrij glas. :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

MegaTronics schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 09:36:
[...]

Duh, het is een Thinkpad, die worden standaard geleverd met kogelvrij glas. :+
Volgens mij worden alle laptops geleverd met kogelvrij glas. Als het kogelwerend zou zijn, dan had het handig geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:46
Ik dacht dat er dubbele afdelingen waren dit weekend van Gold Rush? Kan alleen maar s03e01 vinden. Waren er dan toch geen dubbele afleveringen?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dazsur schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 01:28:
De flashbacks in Arrow duren te kort ......
Mij te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Martinspire schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 09:59:
[...]

Volgens mij worden alle laptops geleverd met kogelvrij glas. Als het kogelwerend zou zijn, dan had het handig geweest
De grap, you get it. :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 23:12

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwittrooper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 09:28
Devian schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:17:
Ik dacht dat er dubbele afdelingen waren dit weekend van Gold Rush? Kan alleen maar s03e01 vinden. Waren er dan toch geen dubbele afleveringen?
Ja, er is een special geweest over de voorbereidingen van het nieuwe seizoen en verder ook aflevering 1 (s03e01) dit weekend.
Vorige week was er ook al een special waarin ze terugkeken naar het vorige seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Whaaa! Ik zie nu pas dat S3 van downton abbey alweer loopt (bijna is afgelopen :P )
Damnit, die had ik niet aangevinked in myepisodes 8)7
Naja: Dit weekend is de laatste ep, dus kan ik mooi een marathon houden :+

enneuh: Lana Parilla :9 O+
Once upon a time staat in mijn top3 favo series, alleen al vanwege haar :+

[ Voor 21% gewijzigd door Raymond op 29-10-2012 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Lana Parilla? Dr. Zambrano :D IMDB: Miami Medical (TV Series 2010- )

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 29-10-2012 20:11 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Oude serie en offtopic, maar ik zie net dat 24 in zijn geheel op Blu-ray uit komt. Die gaan we kijken!

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Welke serie was dat ook alweer waar ze een week of twee geleden in New York de stroom helemaal uit wilde gooien maar wat niet kon door een of andere beveiliging tegen een terroristische aanval waardoor de stad nooit helemaal zonder stroom zou komen te zitten?

Wel grappig om te zien dat New York blijkbaar WEL zonder stroom kan zitten (op een paar selecte gebouwen zoals het Empire State na) :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:46

Arethusa

Niet die server

Dat was Alphas als ik me niet vergis.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Inderdaad Alphas. Keek lekker weg de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moby schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 23:10:
Oude serie en offtopic, maar ik zie net dat 24 in zijn geheel op Blu-ray uit komt. Die gaan we kijken!
Heb je info link? Dit is zeer interessant nieuws.

Ik ga die serie dan helemaal herkijken. Ik hoop ook 5.1 of nog beter dts geluid en veel extra's. Heel veel extra's :9

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2012 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:03:
[...]

Heb je info link? Dit is zeer interessant nieuws.

Ik ga die serie dan helemaal herkijken. Ik hoop ook 5.1 of nog beter dts geluid en veel extra's. Heel veel extra's :9
Hmm ik denk dat ik geen gelijk heb. Ik zag allen pre-order dingetjes staan namelijk. Hier bijvoorbeeld: http://www.blu-ray.com/movies/24-Season-1-Blu-ray/368/

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:50
Heb ik wat gemist als ik 24 eigenlijk nooit gekeken heb :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
De eerste seizoenen zijn erg sterk. Ook helpt Elisha Cuthbert in seizoen 1 :)
Latere seizoenen kijken lekker weg, maar kan als meer van hetzelfde worden ervaren.

[ Voor 13% gewijzigd door ChuckyDevil op 30-10-2012 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Eerste twee afleveringen van Arrow gezien. Als ik toch niks te doen heb is het wel grappig om te kijken, maar ik vind het een stuk minder dan bijvoorbeeld Person of Interest. Daar proberen ze het ook nog een beetje realistisch te houden, als hij bij Arrow weer eens onder vuur wordt genomen dan is dat de helft van de keren met situaties waarop ze onmogelijk hem kunnen missen, en toch doen ze dat steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moby schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:45:
Hmm ik denk dat ik geen gelijk heb. Ik zag allen pre-order dingetjes staan namelijk. Hier bijvoorbeeld: http://www.blu-ray.com/movies/24-Season-1-Blu-ray/368/
Het moet toch sterk zijn als 24 niet eens op bluray uitkomt? Zelfs oude films komen opeens opnieuw uit (zoals E.T.). Dan is 24 toch heel logisch om opnieuw uit te brengen? Het lijkt wel alsof ze de opnames kwijt zijn ofzo...

Ik heb het idee dat het een uitloper van een 1 april grap is:

http://www.24spoilers.com...4-complete-series-bluray/

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2012 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:05

The_Worst

Unox

furby-killer schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:38:
Eerste twee afleveringen van Arrow gezien. Als ik toch niks te doen heb is het wel grappig om te kijken, maar ik vind het een stuk minder dan bijvoorbeeld Person of Interest.
Ik ervaar hetzelfde. Na de enigszins enthousiaste reacties hier heb ik vanavond de eerste drie afleveringen bekeken. De actiescènes kijken lekker weg maar het achterliggende verhaal vind ik nogal vreemd. Komt waarschijnlijk door de manier waarop het verteld word. Een kerel komt terug van een eiland waar hij 5 jaar gezeten heeft en nu gaat hij een aantal rijke mannen bedreigen/bestelen omdat ze de stad 'vervuilen'? Uhmm.. niet boeiend?
Als ze eerst wat meer van de samenzwering hadden verteld bleef ik misschien wat langer hangen. Aan het einde van de derde aflevering begon het eindelijk wel een beetje interessant te worden puur omdat de samenzwering nog wat groter wordt.

offtopic:
Tot nu toe is POI erg leuk maar de laatste aflevering was een echte domper.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 00:14
Pfff net American Horror Story S01E01 gekeken :/ Toch stiekem wel iets te eng om alleen snachts te kijken in bed :$ Vond de eerste paar seizoenen van Supernatural al soms best creepy, maar dit ... damn. :o

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Spike_wolf schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:24:
Welke serie was dat ook alweer waar ze een week of twee geleden in New York de stroom helemaal uit wilde gooien maar wat niet kon door een of andere beveiliging tegen een terroristische aanval waardoor de stad nooit helemaal zonder stroom zou komen te zitten?

Wel grappig om te zien dat New York blijkbaar WEL zonder stroom kan zitten (op een paar selecte gebouwen zoals het Empire State na) :+
Alphas ja, ze konden het elektriciteitsnetwerk niet in 1x afsluiten, dat is iets anders dan zonder stroom zitten :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Nitai schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 08:51:
[...]

Alphas ja, ze konden het elektriciteitsnetwerk niet in 1x afsluiten, dat is iets anders dan zonder stroom zitten :)
Ze wilde de hele stad zonder stroom hebben zodat de lampen niet zouden gaan knipperen, maar dat was onmogelijk volgens die gast. Maar nu blijkt dat het wel degelijk mogelijk is de hele stad zonder stroom te zetten. Ze hebben zelf een groot gedeelte van de stroom afgesloten om schade te voorkomen, en toen die transformator ontplofte was bijna de hele stad zwart, dit alles is ook nog redelijk vlot gebeurt, dus dat hele verhaal in Alphas is nu erg onlogisch :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Ik heb het opgezocht voor je, het gaat toch echt over het afsluiten:
302
00:14:12,975 --> 00:14:14,142
Pull the plug
on the national grid

303
00:14:14,210 --> 00:14:15,877
until we can rip
all these things out.

304
00:14:15,945 --> 00:14:17,646
Is that even possible
on the time we have left?

305
00:14:17,714 --> 00:14:18,947
I'll get things started on it.

306
00:14:19,015 --> 00:14:21,449
It won't work in New York.

307
00:14:21,517 --> 00:14:22,984
The lines have
dead man switches.

308
00:14:23,052 --> 00:14:24,920
It means the systems
keep going no matter what.

309
00:14:24,987 --> 00:14:28,157
That's right,
it's--it's a 9/11 thing.

310
00:14:28,224 --> 00:14:31,092
The system can't shut down
all at once.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Oeh, zag net dat de nieuwe Primeval: New World gedownload is *O* *O*

Met oa Zane uit Eureka :Y

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Moet zeggen dat Brickleberry echt heel grappig is. Vooral die kleine beer laat me echt krom liggen af en toe. Leuke nieuwe toevoeging aan de cartoons afdeling.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die momenteel seriemoe is? Op wat oude bekenden na (Castle, Bones, Hart of Dixie, Covert Affairs en Late Late show) en wat nieuwe zoals Arrow en Last Resort, en wat kleine dingen en webisodes zit ik er eigenlijk wel doorheen qua aandacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 11:13
Net Arrow gezien, om te huilen zo slecht. Echt geen serie voor mij. Slechte casting, slecht verhaal, slecht uitgewerkt etc. 8.5 niet waardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Er zijn punten waarop het misschien beter had gekunnen. Maar tot zover zou ik het toch zeker niet 'slecht' noemen. De serie is onder de kijkers ook vrij goed ontvangen, en is op het gebied van kijkcijfers toch een topper voor CW.
Dat het je smaak niet is, is een ander ding natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 22:17:
Ben ik de enige die momenteel seriemoe is? Op wat oude bekenden na (Castle, Bones, Hart of Dixie, Covert Affairs en Late Late show) en wat nieuwe zoals Arrow en Last Resort, en wat kleine dingen en webisodes zit ik er eigenlijk wel doorheen qua aandacht.
Zijn er anders nog flink wat :P maar ik ben dat ook wel een beetje

Er was een tijd dat ik Sick Beard vol had staan met vanalles en per week zeker 10+ series volgde. Dat is wel voorbij.

Enige series die ik op dit moment écht volg zijn Breaking Bad, Fringe en Homeland. Daarnaast nog TBBT en HIMYM maar die afleveringen blijven regelmatig een week of twee staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Felicia Day ‏@feliciaday
Hmm can anyone guess what I'm doing today?
Charlie
Felicia Day komt terug naar Supernatural! :D
Wil Wheaton Yippie!!

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

wontcachme schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:10:
Oeh, zag net dat de nieuwe Primeval: New World gedownload is *O* *O*

Met oa Zane uit Eureka :Y
Gisteravond gekeken. Hij is me best tegengevallen! Acteerwerk viel me tegen en de dinosaurussen uit Jurassic Park (1993) zagen er nog beter uit.

spoiler:
Vond het verder raar dat er overal mensen werden aangevallen en dat die beesten zich overdag wel konden verplaatsen zonder dat iemand ze heeft gezien. :?

Ik geef het nog een paar afleveringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Spike_wolf schreef op donderdag 01 november 2012 @ 08:24:
[...]

[afbeelding]
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/Supernatural.S07E20.GIF

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 01-11-2012 09:32 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:20

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Spike_wolf schreef op donderdag 01 november 2012 @ 08:24:
[...]

[afbeelding]
Zouden ze haar nu wel doodmaken? :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
mickjuh schreef op donderdag 01 november 2012 @ 08:38:
[...]

Gisteravond gekeken. Hij is me best tegengevallen! Acteerwerk viel me tegen en de dinosaurussen uit Jurassic Park (1993) zagen er nog beter uit.

spoiler:
Vond het verder raar dat er overal mensen werden aangevallen en dat die beesten zich overdag wel konden verplaatsen zonder dat iemand ze heeft gezien. :?

Ik geef het nog een paar afleveringen
Vond ik ook. Het ging te langzaam en dingen waren te nep. Die animal control kleding leek alleen al alsof die uit een ruimteschip hadden gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Enigsinds te verwachten, Common Law is gecancelled.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Phyxion schreef op donderdag 01 november 2012 @ 09:54:
Jammer :Y :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
oww, da's jammer en voor mij ook wel onverwacht om eerlijk te zijn. Ik vond het wel een aardige serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Phyxion schreef op donderdag 01 november 2012 @ 09:54:
Waarom dat dan? Te lage cijfers? Had niet echt het idee dat die een goede timeslot had. Serie zat prima in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Touchdomex schreef op donderdag 01 november 2012 @ 09:38:
[...]

Zouden ze haar nu wel doodmaken? :+
Afbeeldingslocatie: http://media.tumblr.com/tumblr_m5q9a2fW5n1r9x083.gif
:/

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik kan er niets aan doen maar ik verwacht het wel. De vorige keer eigenlijk al. Treurige dood voor Felicia :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Touchdomex schreef op donderdag 01 november 2012 @ 10:33:
[...]

Ik kan er niets aan doen maar ik verwacht het wel. De vorige keer eigenlijk al. Treurige dood voor Felicia :+
Zal niet de eerste keer zijn ;(
Penny Death

[ Voor 15% gewijzigd door Spike_wolf op 01-11-2012 10:43 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ja en in Eureka is ze eigenlijk ook al eens doodgemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Jep, maar dat deed me minder dan in Dr. Horrible :'(

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Spike_wolf schreef op donderdag 01 november 2012 @ 10:51:
Jep, maar dat deed me minder dan in Dr. Horrible :'(
Dat is wel weer zo ja :'(

Pagina: 1 ... 6 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.