Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:11
hier ook, vooral blij met aanpasbare sms geluidjes en het sluiten van apps met een X ipv 23x op de backtoets te moeten drukken.

Merk ook dat hij weer sneller is, kan ook psychologisch effect zijn natuurlijk, omdat het nieuw is.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:20
MarkoVie schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 08:57:
En? Geen woord en uitleg? :) Ik meen dat dat pas komende weken ging verspreid worden?
meer info over de preview gdr3 update kan je hier lezen.

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:24
Ik ben benieuwd of nu ook Bluetooth 4 (Smart of LE) werkend is, zodat ik eindelijk handige apparaatjes zoals een fietsteller op de telefoon kan aansluiten.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Lijkt me niet, dat ging volgens mij via Firmwareupdate van Nokia

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devlam
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-09-2022
MarkoVie schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 08:57:
En? Geen woord en uitleg? :)

Ik meen dat dat pas komende weken ging verspreid worden?
Op dat moment vond ik het leuk om de eerste melding te maken ;)
Ging er ook een beetje vanuit dat de meesten wel hun weg zouden vinden naar de info over de installatie.
Ik kan de site www.wpcentral.com waar ik dagelijks mijn info vandaan haal erg aanbevelen.

Zie nu ook een tweakers artikel die de mogelijkheden bespreekt. Persoonlijk vind ik het kunnen koppelen van ringtones op persoonsnivo wel mooi. Ook rotationlock en drivemode vind ik handig hoewel zonder bluetooth apparaat dit voor mij nutteloos is.
Helaas weer wachten op vpn support en tijdsgebonden ringtone management.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:11
devlam schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:57:
[...]
.
Persoonlijk vind ik het kunnen koppelen van ringtones op persoonsnivo wel mooi.
Dat kon altijd al...... Zelfs in WP7.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devlam
Oh oops. Moet eerlijk zeggen dat ik niet zo veel met ringtones heb gedaan. Dacht eerst dat het om de ringtones ging die je bij de instellingen kon koppelen aan b.v. email, sms e.d. Maar toen zag ik op de mobiel van mijn dochter dat dat ook al kon, behalve dat er nu een ringtone ook voor notifications kan worden gekoppeld. Later zag ik de ringtones op persoonsnivo en toen heb ik aangenomen dat dat er bij was gekomen.

Nu is natuurlijk de groter vraag wat er dan m.b.t. ringtones (behalve de notificatie ringtone) is toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie88
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-09 16:25
Wij hebben op de zaak gekozen voor Nokia 820's, na het testen van 2 toestellen was dit beste bevallen, en hebben we 60 stuks aangeschaft.. helaas zijn er een heel aantal klachten (bijna 20) van de werknemers die deze telefoons gebruiken.

Aller eerst zijn ze uiterst kwetsbaar, (ja dat is elke smartphone) maar als er een barst in het scherm komt doet het hele touchscreen niks meer.

Daarnaast hoor ik veel klachten over de verstaanbaarheid, omdat de telefoons zo snel kapot gaan hebbenw e geadviseerd om er een hoesje om heen te doen, nu blijkt dat de telefoon een tweede microfoon bevat voor noice reductie, aan de achterkant, vlakbij de camera. Met een hoesje dr om heen wrod deze geblokkeerd. waardoor eigenlijk vrijwel alle geluiden geblokkeerd worden, en middellage brom doorkomt als mensen bellen.. vrijwel niet te verstaan.

Ook hoor ik veel klachten over de bluetooth verbinding. daarbij zijn ook de mensen slecht te verstaan als ze verbinding hebben gemaakt met de blueooth. dit kan natuurlijk ook aan de blueoothset in de auto liggen.. vind ik lastig te bepalen.

Ook hoorde ik meerdere malen dat het geluid van de telefoon vanzelf naar 0 toe gaat, waardoor er geen beltoon meer klinkt, en ook het geluid van de telefoonspeaker naar 0 gaat. ze kunnen dus niks meer horen.. gek probleem...

en de laatste, nog gekker eigenlijk! als mensen naar een nokia 820 wil het nog wel eens voorkomen dat tijdens het gesprek opeens de vociemail er doorheen komt.... en dan het gesprek afkapt... zeer vreemd..

Zijn er meer mensen die deze problemen ervaren? of ken je hier misschien een oplossing voor?
eerste stappen ervoor genomen zijn iig alle software updates uitvoeren..
binnekort maar eens allemaal een hardreset uitvoeren...

wel erg jammer dat het allemaal zo fout gaat, alle mensen zijn altijd tevreden geweest over hun oude Bel-telefoon van nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 10:33
Geen problemen hier, alsook niet bij mijn kameraden die ook een lumia 820 hebben.

Echter op mijn stageplek, wel enorm veel problemen (van de niet IT-groep dan welteverstaan). De meestvoorkomende zijn kapotte schermen, touchscreen kapot, altijd door en val.

Bluetooth geen problemen afaik. Het geluid dat silent is, daar kan ik wel iets mee voorstellen. Als men op het belletje drukt terwijl men het geluid luider zet, gaat het geluid af. Al dan niet onwetende.

Ook kunnen deze problemen te maken hebben met het feit dat iemand een iPhone 5 kreeg in ruil voor haar kapotte Lumia, en sommigen hebben dit opgevangen, en komen nu massaal hun lumia's binnenbrengen in de hoop..

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 11:06
@makkie88: Zoals al eerder aangegeven in dit topic heb ik ook het probleem met de onverstaanbaarheid bij het bellen. Je klinkt dan alsof je heel ver weg staat. Overigens treedt dit bij mij op zonder een extra hoesje er om heen (ik heb zelf de standaard qi-hoes). Harde reset heeft ook niet geholpen. Ik ga dan ook binnenkort mijn toestel terugbrengen voor reparatie, want je hebt natuurlijk geen telefoon om er vervolgens niet mee te kunnen bellen...

Ook het probleem dat het volume ineens op 0 staat heb ik 1 of 2 keer gehad (@MarkoVie, dit is dus niet de trilstand, het volume staat echt op 0). Maar geen idee waardoor dit veroorzaakt werd.

Bluetooth doet bij mij ook wel eens moeilijk, bij het begin van de rit verbonden en als je dan aankomt blijkt er geen verbinding meer te zijn. Voorheen met mijn Iphone 3GS met hetzelfde bluetooth setje nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Bluetooth kan altijd wel lastig zijn. Misschien dat die kit gewoon wat ouder is? Die 3GS heeft namelijk Bluetooth 2.1 en de Lumia zit op 3.1 (met binnenkort mogelijk een softwareupdate naar 4.0). Je kunt proberen opnieuw te verbinden, maar met de GDR3 update die binnenkort komt, is bluetooth-ondersteuning ook weer wat verbeterd. Je zou het kunnen testen door 1 toestel even te updaten naar de nieuwe versie middels een developer-account en vervolgens te laten verbinden om te kijken of het dan verholpen is.

Mijn ervaring met de 820 is dat ie juist erg stevig is. Mogelijk krijg je wat krassen op de behuizing, maar die zit prima om het scherm heen om daar weinig schade op te krijgen. Als er echt een barst op het scherm komt dan is ie niet zomaar gevallen. Tuurlijk, de medewerkers zullen zeggen dat het een klein ongelukje was van kleine hoogte, maar dat kan ook zomaar van de trap zijn gevallen. Of dat een kind hem stuk heeft gegooid op de marmeren vloer. Dat is niet zo heel nieuw lijkt me.

Anyways, als je zelf al weet dat je een microfoon blokkeert met een hoesje, dan lijkt het me logisch om even te testen of de problemen over zijn als je hem uit het hoesje haalt. Misschien desnoods een gaatje in het hoesje prikken zodat ie toch gewoon geluid krijgt?

Volume naar 0 heb ik ook al een paar keer bij de 820 van mn moeder gezien. Geen idee hoe het komt. Wel heb ik ook gezien dat als je de telefoon na een goede nachtrust weer aanzet hij ook ineens zachter kan staan. Reden ook voor mij onbekend. Hetzelfde probleem heb ik met mijn 920 totaal niet, dus dat lijkt me een 820 issue.

Het voicemailprobleem lijkt me eerder iets van de provider. Ik weet niet hoe het zit met het bereik van de medewerkers tijdens gesprekken (kan overigens ook een reden zijn voor slecht verstaan), maar hiervoor moet je echt je provider bellen.

Heb dus zelf een 920 en herken de problemen niet echt. Hier met zowel de 920 als 820 geen problemen om met onze karkits te verbinden (Parrot carkits) en ook prima verstaanbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 11:06
@Martinspire: Wanneer je de 820 's nachts uitschakelt, dan onthoudt hij het voorheen ingestelde volume niet meer bij het weer inschakelen. Deze staat default altijd weer op 13. Dit was overigens nooit zo, is volgens mij na de GDR2/Amber update begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devlam
Heb bijna elke dag en soms meerdere keren per dag een spontane reboot te pakken. Had gehoopt dat dit met nieuwe updates ook zou verdwijnen, maar helaas. Draai nu zelf GDR3.

Begin nu toch aan een hardware probleem te denken. Anderen die daar ook last van hebben of hebben gehad. Opsturen naar Nokia Care?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
Nokia Camera combineert de beste eigenschappen van Nokia Pro Cam en Nokia Smart Cam in één fantastische app.

http://www.windowsphone.c...da-415c-ad99-69a20f101e04

ik hoop dat de usa proxy omweg truuk zoals bij nokia pro cam app hier ook weer gaat helpen ?

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
cazzie schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:55:
Nokia Camera combineert de beste eigenschappen van Nokia Pro Cam en Nokia Smart Cam in één fantastische app.

ik hoop dat de usa proxy omweg truuk zoals bij nokia pro cam app hier ook weer gaat helpen ?
Ik heb hem gedownload via sysappusher, verder niks gewijzigd aan de instellingen 8)
Werd trouwens als update voor Pro Cam aangegeven.

[ Voor 4% gewijzigd door PinokkioTV op 22-10-2013 17:57 . Reden: Aanvulling ]

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

cazzie schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:55:

Ja, die werkt nog. Net geinstalleerd op mijn 820. Het is inderdaad een update van Nokia Pro Cam.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:12

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Devster schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 07:34:
[...]

Ja, die werkt nog. Net geinstalleerd op mijn 820. Het is inderdaad een update van Nokia Pro Cam.
Welke proxy gebruik jij? Als ik die eerder in t topic stond gebruik kan ik de download starten maar deze failed standaard met 8000ffff :( ('Attentie, tik hier')

Zelf opgelost :) Heb 103.13.29.118:8888 als proxy gebruikt, locatie op Verenigde Staten, tijdzonde op Arizona (-7) en mbv Sysapppusher naar de update pagina gegaan. Toen proxy uit en downloaden maar! Had Mobiele data overigens uitstaan, weet niet of dat nodig is maar there ya go :D

Eerste indruk;
app start sneller op en de Smart Cam functionaliteit is netjes ingevoegd (extra icoontje naast het foto en video icoontje). Ook foto's lijkt ie net wat sneller te maken. Helaas moet je nog steeds wel je pincode invoeren als je een foto wilt maken door de camera knop ingedrukt te houden.

[ Voor 45% gewijzigd door Tomba op 23-10-2013 08:40 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart40
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11-2021
Zelf opgelost :) Heb 103.13.29.118:8888 als proxy gebruikt, locatie op Verenigde Staten, tijdzonde op Arizona (-7) en mbv Sysapppusher naar de update pagina gegaan. Toen proxy uit en downloaden maar! Had Mobiele data overigens uitstaan, weet niet of dat nodig is maar there ya go :D
Als ik die proxy gebruik wil ie helemaal geen data meer downloaden? Ook niet voor andere apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Bart40 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 08:40:
[...]

Als ik die proxy gebruik wil ie helemaal geen data meer downloaden? Ook niet voor andere apps
Ik kon www.google.com niet openen maar toen ik via Sysapp Pusher naar de Nokia Cam pagina ging in de store kon ik wel op download klikken. Proxy uitgeschakeld, op download gedrukt en gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Is die nieuwe camera app een verbetering? Anders laat ik pro cam er op staan.

Moet je eerst gdr3 hebben? Het proxy gebeuren werkt niet meer zoals de vorige keer namelijk.

[ Voor 58% gewijzigd door BounceMeister op 23-10-2013 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

BounceMeister schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 08:42:
Is die nieuwe camera app een verbetering? Anders laat ik pro cam er op staan.

Moet je eerst gdr3 hebben? Het proxy gebeuren werkt niet meer zoals de vorige keer namelijk.
Kijk eens een paar reacties boven je ;)
- app start sneller op
- de Smart Cam functionaliteit is netjes ingevoegd (extra icoontje naast het foto en video icoontje)
- foto's lijkt ie net wat sneller te maken
- nog steeds je pincode invoeren als je een foto wilt maken door de camera knop ingedrukt te houden als telefoon gelockt is

En als aanvulling;
- De Smart Cam functionaliteit lijkt sneller te werken én meer foto's te schieten waar je uit kunt kiezen!

En nee GDR3 is niet nodig, ik draai 'gewoon' GDR2/Amber op mijn 820

[ Voor 4% gewijzigd door Tomba op 23-10-2013 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Oeps, ik dacht dat ik al helemaal bijgelezen was in dit topic. Ik ga nog even met de proxy aan de slag. Ik weet in ieder geval dat het moet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik vind de knopjes voor flitser e.d. wel wat klein eigenlijk en ook de knoppen om naar vorige foto's te gaan had wel wat groter gemogen. Maar hij schiet prima plaatjes

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 23-10-2013 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Martinspire schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:43:
Ik vind de knopjes voor flitser e.d. wel wat klein eigenlijk en ook de knoppen om naar vorige foto's te gaan had wel wat groter gemogen. Maar hij schiet prima plaatjes
Ik zie wat dat aangaat geen verschil met de Pro Cam. Heb je al eens geprobeerd de 'neem een foto' knop naar links te trekken? Dan krijg je alle opties in beeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik weet dat het vrij gelijk is, maar had gehoopt dat ze het wel wat groter hadden gemaakt. Ik heb niet altijd een stabiele ondergrond als ik een foto maak, dus wil ook niet mis tikken als ik de flitser uit wil zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Ben wat aan het 'spelen' met Nokia Cam en het valt me op dat vooral Macro opnames meer dan uitstekend zijn!
Macro with Nokia Cam
(een muisje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yarc
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-03-2021
http://forums.wpcentral.c...-pro-cam-lumia-820-a.html

Deze bovenstaande guide gevolgd en Nokia Smart Cam kunnen downloaden zoals beschreven. Maar om één of andere reden zie ik nergens Nokia Camera of Nokia Pro Camera staan bij de Nokia Collection.

De manier van werken is dus gelukt, enkel kan ik het niet toepassen om de App die ik eigenlijk voor ogen had te installeren op mijn 820.

Iemand die mij kan vertellen wat ik mogelijks ben vergeten in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

yarc schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:14:
http://forums.wpcentral.c...-pro-cam-lumia-820-a.html

Deze bovenstaande guide gevolgd en Nokia Smart Cam kunnen downloaden zoals beschreven. Maar om één of andere reden zie ik nergens Nokia Camera of Nokia Pro Camera staan bij de Nokia Collection.

De manier van werken is dus gelukt, enkel kan ik het niet toepassen om de App die ik eigenlijk voor ogen had te installeren op mijn 820.

Iemand die mij kan vertellen wat ik mogelijks ben vergeten in te stellen?
Nokia Smart Cam was sowieso al beschikbaar voor de 820.

Nokia Cam heb ik er via Sysapp Pusher op gekregen, zie mijn post een stukje eerder deze week voor hoe ik het gedaan heb.

[ Voor 18% gewijzigd door Tomba op 24-10-2013 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yarc
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-03-2021
Tomba schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:15:
[...]

Nokia Smart Cam was sowieso al beschikbaar voor de 820.

Nokia Cam heb ik er via Sysapp Pusher op gekregen, zie mijn post een stukje eerder deze week voor hoe ik het gedaan heb.
Dank je voor de reactie! Had een verkeerd beeld over Sysapp Pusher. Dacht dat dit enkel controleerde op Updates van de reeds geinstalleerde apps.

Bij deze is het dan ook gelukt om Nokia Camera te downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 3 maanden heb ik een Nokia lumia 820 en wil graag weten of iemand problemen heeft met het volgende.
Als ik hem s'avonds oplaad is de batterij s'morgens half vol en nog aan het laden. En geeft ook niet meer dus redt ik het niet de hele dag. Als ik de batterij er uit haal en terug plaats geeft hij vol aan en kan ik de hele dag zonder problemen doorkomen.
Voor de rest is het een voorspelbaar goed toestel, maar dit is erg vervelend. :( :(
Mvg, Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 19:02:
Sinds 3 maanden heb ik een Nokia lumia 820 en wil graag weten of iemand problemen heeft met het volgende.
Als ik hem s'avonds oplaad is de batterij s'morgens half vol en nog aan het laden. En geeft ook niet meer dus redt ik het niet de hele dag. Als ik de batterij er uit haal en terug plaats geeft hij vol aan en kan ik de hele dag zonder problemen doorkomen.
Voor de rest is het een voorspelbaar goed toestel, maar dit is erg vervelend. :( :(
Mvg, Jos
Dus als hij halfvol is, hang je hem er een seconde aan en is opeens helemaal vol en kan ie meteen ook langer mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als hij half vol is en nog oplaad, haal ik hem van de lader af, dan haal ik de batterij eruit plaats die na een halve minuut weer terug en geeft dan vol aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Vaag probleem. Welke OS versie en Firmware staan erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 19:02:
Mvg, Jos
Ik heb dit soms, even rebooten lost het dan op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 19:39:
Als hij half vol is en nog oplaad, haal ik hem van de lader af, dan haal ik de batterij eruit plaats die na een halve minuut weer terug en geeft dan vol aan.
Ja, dat begrijp ik. Maar hij was dan dus al vol, maar gaf het blijkbaar niet goed aan. Je kunt niet in een halve minuut een accu van halfvol naar vol laden. Maar jouw eerste post leek daar wel op te wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij laad uren achtereen en komt niet verder dan half, blijft dan gewoon laden terwijl de batterij volgens mij gewoon vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Hier zeg je iets anders:
Die eerste zin geeft aan hij dan niet vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij geeft halfvol aan, ook na een nacht laden. s'Morgens laad hij nog,dan haal ik de lader er toch af, geeft dan halfvol aan.
Dan haal ik de batterij eruit, zet hem er opnieuw in en geeft dan vol aan.
Klinkt vreemd, maar is toch zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Ja, maar kan hij dan wel of niet een hele dag mee? Want dat is mijn punt.
Want dat zijn 2 problemen: geeft het verkeerd aan, of laadt niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is zo vreemd, afgelopen nacht geladen (was vanmorgen nog aan het laden,heb hem er toen afgehaald) gaf hij halfvol aan. Vandaag niet veel gebruikt om +- 15.00 uur gaf hij aan dat hij bijna leeg was en geladen moest worden, heb toen de batterij eruit gehaald, terug gezet en gaf toen 3/4 vol aan en op dit moment ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Ik zou bijna denken dat de accu gewoon niet goed is.
Ik heb wel altijd met volgeladen accu dat ie heel lang op 100% blijft staan en dan gewoon normaal leegloopt. Dus de indicatie is sowieso niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat dat het is, denk dat ik hem wel na laat kijken bij een reparatiezaak. De kosten van een batterij zijn wel te overzien, weet trouwens niet of deze ook onder garantie vallen.Heb een hekel om op te sturen, heb daar geen goede ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Laatst online: 12-09 14:11
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 22:16:
Hoop dat dat het is, denk dat ik hem wel na laat kijken bij een reparatiezaak. De kosten van een batterij zijn wel te overzien, weet trouwens niet of deze ook onder garantie vallen.Heb een hekel om op te sturen, heb daar geen goede ervaring mee.
Heb je slechte ervaring met rechtstreeks opsturen naar Nokia? Moet zeggen dat de rma afhandeling van Nokia best goed is.

Wat mijn domste zet ooit was mijn toestel via bol.com naar Nokia sturen, zodoende was ik hem precies een maand kwijt, terwijl ik hem in 4 dagen terug had via Nokia zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog niets rechtstreeks opgestuurd naar Nokia, wel via Hi, dat doe ik niet meer, bleef ruim 3 weken weg. Ga morgen kontact opnemen met Nokia, hoop dat het dan snel opgelost wordt.
Bedankt voor je reactie.
Meld me weer als ik meer weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
Iemand een suggestie voor een snelle muziek app? Of ben ik de enige waarbij de muziek app er gemiddeld bijna een minuut over doet om van het play knopje in de muzieklijst naar het now playing screen te gaan? (geldt trouwens voor zowel Nokia Music als Windows' eigen muziek app)

(om van de wildgroei aan duplicaten maar te zwijgen)

Heb "gewoon" deze erin zitten: http://tweakers.net/price...rosdhc-32gb-class-10.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.DD
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05-2024
Oeioeioei. Lumia 3 maanden voor reparatie naar Duitsland geweest. Echter hapert 't beeld nu zo af en toe als hij trilt. Huilen. Heb er maar weer een mail uitgegooid naar Nokia reparateur. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 18:39
eswa schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:23:
Iemand een suggestie voor een snelle muziek app? Of ben ik de enige waarbij de muziek app er gemiddeld bijna een minuut over doet om van het play knopje in de muzieklijst naar het now playing screen te gaan? (geldt trouwens voor zowel Nokia Music als Windows' eigen muziek app)

(om van de wildgroei aan duplicaten maar te zwijgen)

Heb "gewoon" deze erin zitten: http://tweakers.net/price...rosdhc-32gb-class-10.html
Hoe zet je muziek op je toestel? Ik heb gemerkt dat het volledig mis gaat als ik het toestel direct aan de computer hang om muziek over te pompen.

Haal ik echter de geheugenkaart eerst uit het toestel, stop deze in de computer, pomp muziek over en plaats de kaart terug in het toestel werkt het zonder problemen.

Geen duplicaten o.i.d.. Alleen moet je dus wel iedere keer je toestel uitzetten en open maken.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Ja dat heb ik ook geprobeerd. Ik ben dan max een weekje duplicaatloos, maar daarna komen ze gewoon weer. Plus dat ik soms een extreme battery-drain ervaar als ik het SD-kaartje eruit haal, de inhoud aanpas, en hem er weer in doe. Ik hang em dus direct aan de pc. Dus dat risico wil ik niet lopen, dus ik hou mijn mp3speler er gewoon naast want syncen met Musicbee en gewoon overzetten met de verkenner resulteren in hetzelfde... Irritant. Misschien tzt maar eens kijken naar een telefoon zonder sd-kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepert
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
Hoi

Ben ik de enige met een Lumia 820 waarbij de 'audiohack' voor Whatsapp terug is?

Recent was de "open beta" beschikbaar, maar stiekem toch niet (weer terug getrokken), die had ik ff geinstalleerd, maar toch terug naar de 'gewone versie' en nu viel het me op dat de audiohack terug is.. Wat toch vrij onnodig zou moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Koepert schreef op zondag 03 november 2013 @ 10:50:Ben ik de enige met een Lumia 820 waarbij de 'audiohack' voor Whatsapp terug is?
Is hij continue aanwezig? Bij mij zie ik hem volgens mij alleen als de achtergrondtaak bezig is. Bijvoorbeeld met foto's sturen/ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepert
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
ImpaileR schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:13:
[...]
Is hij continue aanwezig? Bij mij zie ik hem volgens mij alleen als de achtergrondtaak bezig is. Bijvoorbeeld met foto's sturen/ontvangen.
Dat merk ik nu ook idd, hij is maar korte periodes terug.
Ook als ik Whatsapp alleen maar open overigens, maar dan maar voor paar seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:24

mvds

Totally awesome!

Heeft iemand ergens in de 820 een instelling kunnen vinden om ipv maar één keer te trillen, net zo lang te trillen als dat ie over blijft gaan? Of vraag ik nou weer iets onmogelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Niet gevonden, maar zou het ook graag zo willen instellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.DD
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05-2024
Gister had ik weer de bug waar alle apps het niet meer doen. Alleen een restart van telefoon helpt. Anderen ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
Zelfde ervaren met de L920. Is denk ik niet veel aan te doen. Wellicht een reset doen, maar daar waag ik me momenteel niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Ik begin me nu ook aan mijn wifi probleem te ergeren. Heb mijn oude mp3speler (500MHz) weer in gebruik, want met 32gb muziek is die ontzettend (angstvallig) veel sneller mijn 1,5GHz Lumia met 16gb muziek. Dus die ergernis is minder, maar ik moet nu continu op alle locaties waar ik kom Wifi eerst wifi weer uit zetten om hem vervolgens weer aan te zetten wil ie em pakken. Praktisch voorbeeld is mijn woon-werk reis. Die is dermate kort dat ik wifi gewoon aan laat staan. Idealiter zit ie thuis automatisch op mijn eigen wifi, dan onderweg is ie een half uurtje ff wifi-loos/zoekende, en op mijn werk pakt ie die wifi weer en bij thuiskomst weer andersom. Niet dus: bij binnenkomst van zowel mijn werk als thuis kan hij geen verbinding maken met wifi, moet ik het schakelaartje uit en weer aan zetten en dan pakt ie em ineens direct. Snap er helemaal niks van en de ergernis is groeiende...
Iemand een idee? Resetten? Terug sturen? Wachten op GDR3? Het zit niet in de instellingen, want vroeger had ie het niet en ik heb er niks veranderd, en heb om het probleem op te lossen al wel in de instellingen zitten klooien.
Ben erg tevreden over 95% van Windows Phone en Nokia, maar de 5% aan kinderziektes zorgen wel voor wat ergernissen die Android/Iphone gebruikers niet hebben. Misschien heb ik een brak model, aangezien ik toch al regelmatig hier mijn bevindingen en vooral problemen post. Misschien tzt toch maar eens kijken naar een nieuwe Lumia zonder geheugenkaart of wifi problemen...

Ps. Iemand trouwens ook al eens tegen Nokia Transit rariteiten aangelopen zoals ik aankaart in dit topic? Ik gebruik de 9292 app weer... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalley
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-06 22:39
Bij mij pakt hij in elk geval elk Wifi netwerk gewoon op, daar geen problemen mee.

Andere problemen heb ik wel, namelijk dat sinds de GDR2 update mijn telefoon soms opeens op geluid uit staat zonder dat ik dat zelf heb ingesteld. Vrij irritant moet ik zeggen, al meerdere telefoontjes daardoor gemist.

• Gaat niet door
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:36
devlam schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:47:
Ben bezig met een service aanvraag via nokia care online repair voor het gevallen toestel. Hij moet opgestuurd worden.
Bij valschade moet ik een keuze maken uit:
Standaard reparatie van 47,73 euro of
Reparatie inclusief refurbish van 128,92 euro

Wat wordt bedoeld met de laatste keuze?
De prijzen zijn wel iets gestegen:

Repair & Refurbishment 178,50EUR
Repair (incl. Display) 151,73EUR
Shipping 7.60EUR

In totaal 159,33EUR en terwijl een nieuwe 820 maar 250 euro kost...

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:04

Dennis1812

Amateur prutser

Hmm.. Zelf mijn digitizer vervangen, echter is het touchscreen niet helemaal lekker. Deze raakt aan op plaatsen waar i hem helemaal niet aanraak en soms slaat hij helemaal op hol. Is dit een montagefout van mijn kant of eerder een DOA touchscreen? (de aansluitingen zitten wel goed)

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:52
Het blijkt wel nodig te zijn om zo af en toe een keer je telefoon opnieuw op te starten of een keer de batterij helemaal leeg te laten gaan. De laatste dagen was er na twee uurtjes al zo'n twintig procent van m'n accu af en na een keer opnieuw opstarten is dat nu tien procent in 6 uur :P

• Universal Creations
Je batterij helemaal leeg laten lopen, is niet goed voor de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
En daarbovenop komen hier op mijn stageplaats veel Lumia's binnen omdat ze niet meer opstarten. Dit omdat de batterij volledig leeg was. Hij start ook niet op na een tweetal uren aan de lader te hangen.

Iemand een idee wanneer de GDR3 update voor dre gewone consument uitkomt? Ik heb geen zin om te lopen prullen met die tools :$

[ Voor 24% gewijzigd door Spaiker op 22-11-2013 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matt1991
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:04
MarkoVie schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 09:07:
En daarbovenop komen hier op mijn stageplaats veel Lumia's binnen omdat ze niet meer opstarten. Dit omdat de batterij volledig leeg was. Hij start ook niet op na een tweetal uren aan de lader te hangen.

Iemand een idee wanneer de GDR3 update voor dre gewone consument uitkomt? Ik heb geen zin om te lopen prullen met die tools :$
Voor zover ik weet begint de uitrol van GDR3+Lumia Black pas in januari 2014.

AMD 9800X3D I Kingston Fury Beast 64GB CL30 6.000MT/s I MSI MAG B850 Tomahawk I ASUS Prime 9070XT I Lexar NM790 4TB I Google Pixel 9 Pro 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:52
matt1991 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:11:
[...]

Jemig, dat duurt nog wel heel erg lang. Het staat ook op de Lumia 1520 en die is nu ook al uit in de VS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Laatst online: 12-09 14:11
matt1991 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:11:
[...]

Daar is nog niks over bekend :/ Zou gewoon nog 2013 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je goedkoop een wireless charger kan aanschaffen, die werkt met de 820?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:24

mvds

Totally awesome!

Wat noem jij goedkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:43
EDIT: oow heel veel receivers

http://dx.com/s/qi%2bchar...ceIntvl=8-21&PriceSort=up

[ Voor 36% gewijzigd door hhoekstra op 01-12-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalley
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-06 22:39
Vandaag is mijn L820 uit mijn jaszak gevallen en helaas gelijk vol met zwarte 'inktvlekken', compleet onbruikbaar helaas. Maar even opsturen naar Nokia, benieuwd naar de mogelijke kosten.

Volgende maand krijg ik sowieso al een andere telefoon van mijn werk, dus weet niet of ik er heel veel geld voor over heb om een 'zinloze' telefoon weer bruikbaar te maken. Voor de tussentijd maar even mijn oude L800 (3 maanden gebruikt) weer even gepakt. Als telefoon toch een stuk mooier dan de 820 als ik eerlijk ben, wel is het gemis van WP8 erg jammer. Maar quo formaat en uiterlijk toch een stuk beter imo. Maar ik zal het er even mee moeten doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Chevalley op 07-12-2013 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzzz104
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-07 13:04
Ik heb hier ook last van met GDR2, ook reconnect de wifi net goed (vaak pas na reboot).
Was het een hardware probleem?
Heeft iemand anders hier missschien een oplossing voor (opnieuw installeren/hard reset heb ik al gedaan)
devlam schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:32:
Heb bijna elke dag en soms meerdere keren per dag een spontane reboot te pakken. Had gehoopt dat dit met nieuwe updates ook zou verdwijnen, maar helaas. Draai nu zelf GDR3.

Begin nu toch aan een hardware probleem te denken. Anderen die daar ook last van hebben of hebben gehad. Opsturen naar Nokia Care?

[ Voor 8% gewijzigd door hanzzz104 op 09-12-2013 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

hanzzz104 schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:43:
Ik heb hier ook last van met GDR2, ook reconnect de wifi net goed (vaak pas na reboot).
Was het een hardware probleem?
Heeft iemand anders hier missschien een oplossing voor (opnieuw installeren/hard reset heb ik al gedaan)

[...]
Ik herken dit totaal niet, als ik jou was zou ik contact opnemen met Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-04 20:14
denikids schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:28:
Hmm.. Zelf mijn digitizer vervangen, echter is het touchscreen niet helemaal lekker. Deze raakt aan op plaatsen waar i hem helemaal niet aanraak en soms slaat hij helemaal op hol. Is dit een montagefout van mijn kant of eerder een DOA touchscreen? (de aansluitingen zitten wel goed)
Ik heb zelf de digitizer vervangen zonder problemen, werkt prima. Lijkt me een DOA touchscreen?

Ik heb overigens sinds een aantal weken dit probleem YouTube: Nokia Lumia 920 Touchscreen freeze unresponsive 07/2013 (alleen dan met mijn 820), waardoor ik soms tot 10 keer per dag opnieuw moet opstarten (volume knop + power knop 20 seconden) end an werktie weer, maar wie weet hoe lang.

Kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit softwarematig is, en te maken heeft met de antenne / wifi, heb er bv bij mijn vriendin meer last van dan thuis, soms vaak achter elkaar en soms een dag niet.

Anderen die hier last van hebben? Ben een beetje weifelachtig met terugsturen naar Nokia, want zelf nieuwe digitizer ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je een originele digitizer kan kopen met frame? Ik heb deze gekocht, maar de kwaliteit is erg slecht. http://www.benl.ebay.be/i..._trksid=p3984.m1497.l2649 Scherm ziet er donkergrijs uit ipv zwart, en touch werkt slecht.

Kan iemand mij een beter exemplaar aanwijzen?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2014 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
cazzie schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:30:
Er is iets raars, ik neem een foto en het toestel freezed daarna meteen, hierna moet ik eerst de batterij
uit het toestel halen en weer terug plaatsen anders krijg ik geen leven meer in het toestel.
Bij de herstart krijg ik een error melding dat er iets niet oke is met [micro] sd kaart,
het bijzondere is dat als ik de telefoon aan de oplader heb hangen dat het toestel niet vast loopt ?!?

Iemand dit al eens mee gemaakt ? Op de nokia forums zijn er meer mensen met hetzelfde euvel
Ik heb dit ook, eerst met Amber en de normale camera-app, nu ook met GDR3 en de pro-cam. Ik dacht dat het aan het SD kaartje lag, maar ook met een nieuw sneller kaartje blijft het zich voordoen. Iemand een suggestie, anders dan verse install?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
PinokkioTV schreef op maandag 06 januari 2014 @ 21:37:
[...]Iemand een suggestie, anders dan verse install?
bij mij was een niet originele nokia accu de oorzaak, welke accu gebruik jij in jou toestel ?

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
cazzie schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:15:
[...]

bij mij was een niet originele nokia accu de oorzaak, welke accu gebruik jij in jou toestel ?
Powercell inderdaad, al sinds de zomer ergens. Ik zal de originele accu weer eens een tijdje gaan gebruiken, bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj1981
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-09 20:31
Mede 820-gebruikers:

Sinds een maand heb ik zo af en toe last van een batterij die rond een uur of drie 's middags leeg is. Niet elke dag weliswaar, maar toch te vaak om tevreden te blijven. Nu heeft mijn provider, t-mobile, ook sinds een maand ongeveer 4G dekking hier, en het lijkt erop dat de 4G dataverbinding af en toe stroom blijft vreten (telefoon wordt ook warm zonder reden). Vandaag was de telefoon om 12u half leeg, heb toen de snelheid aangepast naar maximaal 3G en dan haalt hij de rest van de dag makkelijk.

Hebben meer mensen hier last van of ervaringen mee? Een google-search geeft veel Amerikaanse gebruikers die hetzelfde probleem schijnen te hebben, vooral bij slecht 4G bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:57
dj1981 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 23:59:
Mede 820-gebruikers:

Sinds een maand heb ik zo af en toe last van een batterij die rond een uur of drie 's middags leeg is. Niet elke dag weliswaar, maar toch te vaak om tevreden te blijven. Nu heeft mijn provider, t-mobile, ook sinds een maand ongeveer 4G dekking hier, en het lijkt erop dat de 4G dataverbinding af en toe stroom blijft vreten (telefoon wordt ook warm zonder reden). Vandaag was de telefoon om 12u half leeg, heb toen de snelheid aangepast naar maximaal 3G en dan haalt hij de rest van de dag makkelijk.

Hebben meer mensen hier last van of ervaringen mee? Een google-search geeft veel Amerikaanse gebruikers die hetzelfde probleem schijnen te hebben, vooral bij slecht 4G bereik.
Mijn accu houdt het meestal 1,5 tot 2 dagen vol. Wat ik sinds een maand of twee wel een paar keer heb gehad is dat ik hem 's avonds met meer dan 50% (soms ook wel een 100%) accu in vliegtuigmodes in de kast leg. 's Morgens, telefoon uit en accu helemaal leeg.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Kan het dan ook zijn dat een app niet goed afsluit?
Althans, dat heb ik soms met Troll Wars, dan als ik dat speel, en ik sluit het af, dan wordt mijn 820 enorm warm, maar na een reboot is dat gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 19:15
Voor de handige Harry`s;

Een goede complete video reparatiehandleiding van de 820 vindt je hier.

Mocht je het ooit nodig hebben of als je het gewoon leuk vindt om te weten hoe jouw toestel in elkaar zit.

[ Voor 33% gewijzigd door Teijgetje op 11-01-2014 00:19 ]

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
Voor de liefhebber heb ik nog een intacte earpiece liggen. Was die van mij tijdens onderhoud (digitizer vervangen) domweg verloren (zit los), maar werd door m'n vriendin teruggevonden voordat de nieuwe erin gezet werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
PinokkioTV schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 07:39:
[...]

Powercell inderdaad, al sinds de zomer ergens. Ik zal de originele accu weer eens een tijdje gaan gebruiken, bedankt voor de tip.
Sinds ik de originele accu weer gebruik, is het toestel niet meer vastgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Weet niet of er al een antwoord is gegeven, maar welk is een goed scherm (enkel glas + digitizer) als vervanging? Want ik heb hier een paar enorme krassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart40
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11-2021
Net de black update geïnstalleerd. Kan alleen in de store nog steeds niet de nieuwe versies van bijv Nokia camera downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Bart40 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 22:23:
Net de black update geïnstalleerd.
[knip]
Ik zal de open deur even intrappen: hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Ik heb een melding op mijn ISP-vrije Duitse Lumia dat er een update is gedownload, maar die kan niet geopend worden. Nog eens handmatig gedownload, dat ging goed. Vervolgens gaat ie beginnen aan voorbereiden installatie en dan stopt ie er op een gegeven moment mee en krijg ik weer diezelfde melding.
Is dit de Black update? En moet daarvoor iets ingesteld zijn?

Edit: ik ben niet de enige blijkbaar... http://answers.microsoft....19-4fbf-a62a-e4167c8f25d5
Nog maar even verder zoeken dus naar antwoorden.

[ Voor 24% gewijzigd door Universal Creations op 14-01-2014 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ckk
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-01 00:41

ckk

Zou wel de Black Update zijn

Zie http://www.nokia.com/glob...e/availability-in-europe/

Lumia 820 CV is beschikbaar...

Laden, updaten en wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
MarkoVie schreef op zondag 12 januari 2014 @ 22:28:
Weet niet of er al een antwoord is gegeven, maar welk is een goed scherm (enkel glas + digitizer) als vervanging? Want ik heb hier een paar enorme krassen :)
Ik kan je aanraden om digitizer met frame te bestellen, anders moet je gaan hanessen met een heatgun en tape. Jouw keuze uiteraard. Ik heb deze gekocht: http://tinyurl.com/q6hsam7, werkt prima maar was stoffig danwel had onvolkomenheden ter hoogte van de proximity sensor waardoor die niet meer naar behoren werkte. Geld teruggekregen. Nu eentje besteld van http://www.telefoon-onderdelenshop.nl/ voor €30.- die komt als het goed is vandaag, dan zal ik even rapporteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update is binnen! Ben hem nu aan het installeren. Vodafone NL. Hebben jullie enig idee waarom de 3051.40000.1347.1009 update specifiek voor Vodafone lijkt te zijn? De link hierboven laat zien dat hij oa. voor Vodafone Australië beschikbaar is. Er lijkt verder niets branded te zijn aan het toestel.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2014 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Oostenrijk neem ik aan. Waar heb je de telefoon gekocht? Want dat bepaalt grotendeels waar die vandaan komt. Jouw code is trouwens gewoon exact hetzelfde als voor de Nederlandse Vodafone en 820.

[ Voor 28% gewijzigd door Universal Creations op 14-01-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Universal Creations schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:13:
Oostenrijk neem ik aan. Waar heb je de telefoon gekocht? Want dat bepaalt grotendeels waar die vandaan komt. Jouw code is trouwens gewoon exact hetzelfde als voor de Nederlandse Vodafone en 820.
Dat snap ik; daar heb ik hem ook vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Misschien vanwege bepaalde provider apps die anders niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:01:
Update is binnen! Ben hem nu aan het installeren. Vodafone NL. Hebben jullie enig idee waarom de 3051.40000.1347.1009 update specifiek voor Vodafone lijkt te zijn? De link hierboven laat zien dat hij oa. voor Vodafone Australië beschikbaar is. Er lijkt verder niets branded te zijn aan het toestel.
Enige branded dat ik heb kunnen ontdekken aan de Vodafone variant is het Vodafone logo bij booten voordat je Nokia ziet (bij de CV NL zie je dan gewoon langer het Nokia logo)
Blijf het ironisch vinden, heb op mijn 820 (die mijn vriendin nu gebruikt) juist CV NL geflasht omdat GDR1 zo ontzettend lang duurde bij Vodafone. Nu zijn ze zowel met GDR2 als GDR3 sneller dan de CV NL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomba schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:37:
[...]

Enige branded dat ik heb kunnen ontdekken aan de Vodafone variant is het Vodafone logo bij booten voordat je Nokia ziet (bij de CV NL zie je dan gewoon langer het Nokia logo)
Blijf het ironisch vinden, heb op mijn 820 (die mijn vriendin nu gebruikt) juist CV NL geflasht omdat GDR1 zo ontzettend lang duurde bij Vodafone. Nu zijn ze zowel met GDR2 als GDR3 sneller dan de CV NL :P
Is de CV niet per definitie trager dan de branded versies? Aangezien voor de CV alle providers getest moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:41:
Is de CV niet per definitie trager dan de branded versies? Aangezien voor de CV alle providers getest moeten worden.
Nee hoor, bij verschillende landen+telefoon combinaties zijn er CVs bij die eerder zijn dan provider versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een ding dat me opvalt: de Nokia Play To applicatie werkt niet onder Black. Er werd eerder gemeld dat dat dit wel het geval zou zijn: https://betalabs.nokia.com/trials/play-to-for-wp8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Het lijkt erop dat 920s uit in India en 820s uit Duitsland het probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
MTDjassen schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:38:
[...]

Ik kan je aanraden om digitizer met frame te bestellen, anders moet je gaan hanessen met een heatgun en tape. Jouw keuze uiteraard. Ik heb deze gekocht: http://tinyurl.com/q6hsam7, werkt prima maar was stoffig danwel had onvolkomenheden ter hoogte van de proximity sensor waardoor die niet meer naar behoren werkte. Geld teruggekregen. Nu eentje besteld van http://www.telefoon-onderdelenshop.nl/ voor €30.- die komt als het goed is vandaag, dan zal ik even rapporteren.
Om hier even op terug te komen. Deze is gisteren binnengekomen, heb ik erin gezet maar functioneert niet. Dat wil zeggen: de proximity sensor doet het weer (yay!) maar registreert foutieve anarakingen, multitouch werkt amper en de onderste rand misregistreert continu. Op naar de volgende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Toch bedankt :)

Ik heb hier iemand in de buurt die het, naar het schijnt, voor 50 euro doet, incl. werk. Iemand van mijn stage had dit gedaan, maar ik zie deze niet meer. Anders kon ik bevestigen dat het al dan niet een goed scherm is. Dat zal echter geen goede oplossing zijn voor jou, want het in in België.

[ Voor 3% gewijzigd door Spaiker op 15-01-2014 11:04 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste

Let op:
In dit topic mogen de ervaringen met het toestel besproken worden. Levertijden horen hier niet en accessoires mogen hier besproken worden