Ik begin me nu ook aan mijn wifi probleem te ergeren. Heb mijn oude mp3speler (500MHz) weer in gebruik, want met 32gb muziek is die ontzettend (angstvallig) veel sneller mijn 1,5GHz Lumia met 16gb muziek. Dus die ergernis is minder, maar ik moet nu continu op alle locaties waar ik kom Wifi eerst wifi weer uit zetten om hem vervolgens weer aan te zetten wil ie em pakken. Praktisch voorbeeld is mijn woon-werk reis. Die is dermate kort dat ik wifi gewoon aan laat staan. Idealiter zit ie thuis automatisch op mijn eigen wifi, dan onderweg is ie een half uurtje ff wifi-loos/zoekende, en op mijn werk pakt ie die wifi weer en bij thuiskomst weer andersom. Niet dus: bij binnenkomst van zowel mijn werk als thuis kan hij geen verbinding maken met wifi, moet ik het schakelaartje uit en weer aan zetten en dan pakt ie em ineens direct. Snap er helemaal niks van en de ergernis is groeiende...
Iemand een idee? Resetten? Terug sturen? Wachten op GDR3? Het zit niet in de instellingen, want vroeger had ie het niet en ik heb er niks veranderd, en heb om het probleem op te lossen al wel in de instellingen zitten klooien.
Ben erg tevreden over 95% van Windows Phone en Nokia, maar de 5% aan kinderziektes zorgen wel voor wat ergernissen die Android/Iphone gebruikers niet hebben. Misschien heb ik een brak model, aangezien ik toch al regelmatig hier mijn bevindingen en vooral problemen post. Misschien tzt toch maar eens kijken naar een nieuwe Lumia zonder geheugenkaart of wifi problemen...
Ps. Iemand trouwens ook al eens tegen Nokia Transit rariteiten aangelopen zoals ik aankaart in
dit topic? Ik gebruik de 9292 app weer...