Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-05 22:04
Ik ben in principe een groot fan van de Transit App van Nokia, maar af en toe vertrouw ik er geen hout van.
Op het ogenschijnlijk eenvoudige traject Amersfoort - Utrecht waar je met een intercity 15minuten over doet zonder overstap, wil Nokia dat ik een sprinter pak en overstap, of nog erger: 2 bussen. Volgens Here is het onmogelijk om er binnen 3 kwartier te zijn... Ter vergelijking heb ik 9292 er even naast gezet, ook om aan te tonen dat er niks aan de hand was op het spoor.
Here:
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2nu643t.png

En 9292:
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/n2o3kk.png

Iemand enig idee hoe dit kan en wat ik er aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-05 22:04
Hm, afgelopen weekend geupdate en nu kan ik gewoon met 1 intercity van Amersfoort naar Utrecht die er 15min over doet. Lijkt verholpen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:07

Boss

+1 Overgewaardeerd

Misschien stonden nog niet alle OV-dienstregelingen erin?
Verder inderdaad een prima app, mooier dan 9292!

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Kan je beter de Trein app pakken van Niels , maar de Here Transit app werkt ook prima .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-06 23:28

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Here Transit is goed, maar er ontbreken nog veel gegevens van veel maatschappijen. Sowieso vraag ik me af of een 3rd party app voor dit soort dingen ideaal is, bij mij werkt toch de ns website mobiel het best als je écht actueel wil zijn en een goed advies wil hebben. 9292OV heeft zelf soms ook raadselachtige adviezen namelijk. Bijv 1 minuut lopen naar een bus waarop je 20 minuten moet wachten, terwijl je er al na 1 halte uit moet (en dus beter 3 minuten had kunnen lopen dan was je er al geweest).

youtube.com/@hisrep

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-06 22:32
Here Transit heeft hier in de buurt ook wat bugs:
- Laat je soms lopen naar een halte die verder weg is
- Kent 2 lijnen niet richting CS, wel de andere kant op. Dus dan krijg je adviezen als: neem de bus de andere kant op, stap na 1 halte uit, stap dan over richting CS om vervolgens lekker langs de halte te komen waar je vandaan kwam.
- Rekent soms te weinig overstaptijd (bijvoorbeeld op CS)

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:27
Amsterdam Centraal Station bedoel je neem ik aan? Want in sommige steden is het wel degelijk sneller om eerst de andere kant op te gaan om een andere lijn te nemen ^^ (en neem aan in Amsterdam ook wel eens).
Pagina: 1