En die pricewatch is lang niet altijd betrouwbaar.Senor Sjon schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:50:
[...]
De EOL status haal ik uit de grafiek van de pricewatch.
En hoef vaak zie je een linearie daling als het om de waarde van notebooks gaat?Deze hield eind december 2011 op. Nu zijn er altijd webwinkels die hun bestand laat opschonen of dat ding als 'te bestellen' neerzetten terwijl ze hem niet meer kunnen krijgen, dus ik ga gemakshalve ervan uit dat een paar maanden hiervoor het apparaat al niet meer leverbaar was. Met het bedrag van 94 euro zie je namelijk de grafiek een mooie schuine lijn naar beneden maken, naar nu.
Of wellicht was het gewoon een fout in de prijs... de meest simpele verklaring is vaak de juiste.Mijn verwachting was dan ook dat er een restpartij op de markt kwam hiermee, omdat ie na een jaar opeens weer gereanimeerd is. En met restpartijen weet je het nooit met de prijs. Voor hetzelfde geld werden in het verleden op HP HQ de laptops als kerstpakketten uitgedeeld, who knows.
In diverse nieuwsberichten staat dat de lap- en desktop markt te lijden heeft onder tablets, dus het kan zomaar zijn dat ze i.c.m. een crisis nog wat overproductie hadden uitgeleverd.
Toon me 1 vergelijkbare actie met notebooks zo zwaar onder de marktprijs.Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet dieper op de palletdeals ben ingegaan met kijken, ik heb alleen de banner gezien bovenaan elke pagina.
Met de huidige financiele crisis en de vele stunts rond de BTW verhogingen kom je veel gekke acties tegen, dus ik vond deze ook niet absurd onlogisch, zeker gezien de verouderde specs.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..