HP Probook wederom goedkoop bij Bol.com Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste
Acties:
  • 36.483 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boppos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 18:28
DGonlag2 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:31:
[...]

Nee hoor is nog steeds dezelfde mening. Al vind ik wel dat het van Bol.com netjes zou zijn om bijvoorbeeld een E5 bon ter compensatie te geven. Je moet wel verantwoordelijk zijn voor je eigen fouten. Ik heb mij ook nooit de illusie voorgehouden dat de laptop ook echt zou komen.
ik zou ook wel een bonnetje verwacht hebben... was ook bij een sony laptop zo op sony.com. Iedereen heeft toen een tegoedbon van 50 euro gehad voor sony.com...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:36

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Modbreak:die mail van bol.com is nu wel vaak genoeg gequote ;)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waarom zou Bol.com een bon geven, kost ze een paar duizend euro, minimaal.
Nu is het toch ook opgelost.

Tenzij er echt mensen zijn die hier zo zwaar aan tillen dat ze nooooit meer bij Bol.com iets zullen bestellen. Hoewel ik me ernstig afvraag of ik dat soort klanten überhaupt zou willen als ik Bol.com was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2024
boppos schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:33:
[...]

ik zou ook wel een bonnetje verwacht hebben... was ook bij een sony laptop zo op sony.com. Iedereen heeft toen een tegoedbon van 50 euro gehad voor sony.com...
Dat ging wel om een iets aannemelijkere prijs. Maar zolang bol nog niks heeft gemeld is het koffiedik kijken of ze iets gaan geven en dus irrelevant voor de discussie.

Er zal vast op het hq gediscussieerd worden hoe ze dit het beste oplossen.

[ Voor 7% gewijzigd door Rerder op 01-10-2012 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:27
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:32:
[...]

Ik vindt het een beetje triest als mensen gaan liggen zeuren dat ze zijn misleid en recht hebben op een compensatie. Het was overduidelijk dat het om een fout ging.
Iemand zonder verstand van (professionele) laptops zou dit anders een goede prijs kunnen vinden. Een gewone laptops met deze specs raak je niet meer kwijt voor 500 euro, en als je daar dan 75% palletkorting vanaf haalt kom je redelijk in de buurt. Tuurlijk weet ik beter, en ik vind het ook echt geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:38
Toch maar even kijken of meneer op marktplaats hem wel geleverd krijgt: http://link.marktplaats.nl/600631007 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

micheltollenaar schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:38:
Toch maar even kijken of meneer op marktplaats hem wel geleverd krijgt: http://link.marktplaats.nl/600631007 >:)
Denk het niet xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
Ja denk ik bied gewoon de prijs van bol.com 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de huid verkopen voordat de beer geschoten is :P

succes iedereen met alles en ik blijf dit wel volgen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joepiedepoepie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 16:24
micheltollenaar schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:39:
[...]

Ja denk ik bied gewoon de prijs van bol.com 8)7
Ik wilde net vragen welke Tweaker het was })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Jammer dat je dat soort mensen niet aan de verkoop kunt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smultie schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:40:
[...]

Jammer dat je bol.com niet aan de verkoop kan houden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:54
Smultie schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:40:
[...]

Dan opeens wel? ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tchwax
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-07 15:19
Inmiddels ook een tweede meer algemene e-mail binnen.

Iedereen die hier verontwaardigd is over het niet leveren van de laptop en 92 euro voor een laptop uit de professionele lijn een reëel bedrag vinden moet zich na laten kijken. Er was een heel kleine kans op een mazzeltje, die ik en anderen hebben aangegrepen. Ik was me volledig bewust dat de kans dat ze zouden leveren nul tot klein was. Had het een bedrag rond of boven de 250 euro geweest, dan had je kunnen twisten of dit een superstunt was of niet. Nu was het vrij duidelijk.. Helaas ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
.joepiedepoepie schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:40:
[...]

Ik wilde net vragen welke Tweaker het was })
Benieuwd of ik nog een reactie krijg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B1tchwax schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:41:
Inmiddels ook een tweede meer algemene e-mail binnen.

Iedereen die hier verontwaardigd is over het niet leveren van de laptop en 92 euro voor een laptop uit de professionele lijn een reëel bedrag vinden moet zich na laten kijken. Er was een heel kleine kans op een mazzeltje, die ik en anderen hebben aangegrepen. Ik was me volledig bewust dat de kans dat ze zouden leveren nul tot klein was. Had het een bedrag rond of boven de 250 euro geweest, dan had je kunnen twisten of dit een superstunt was of niet. Nu was het vrij duidelijk.. Helaas ;-)
same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ja, dan opeens wel. Deze mensen proberen namelijk bewust een slaatje te slaan uit een fout die per ongeluk door een ander wordt gemaakt...

Ik heb het verschil even dikgedrukt voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ben benieuwd of de mensen die de laptop voor 1092 euro hebben gekocht deze wel geleverd krijgen :P
[/niet te serieus nemen]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joepiedepoepie
  • Laatst online: 05-09 16:24
Modbreak:*knip*

Nutteloze slowchat over marktplaats voegt niets toe.

[ Voor 87% gewijzigd door Orion84 op 01-10-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Smultie schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:42:
[...]

Ja, dan opeens wel. Deze mensen proberen namelijk bewust een slaatje te slaan uit een fout die per ongeluk door een ander wordt gemaakt...

Hoe per ongeluk is het als al vanaf juni regelmatig dit soort fouten op de bol.com site staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:50
Niet IEDEREEN zal weten dat deze prijs voor een laptop hoogstwaarschijnlijk te laag is tijdens bulk-wat-je-bulken kan weken..de kennis hier op tweakers is zeker niet representatief. Overigens verhoogt dit de irritatiegraad bij mij nog wat meer bij de bulkweken reclame op tv met al die fake kortingspercentages.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smultie schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:42:
[...]

foutje??
eerst was ie 92, toen 1209 en toen weer 95..
dat noem ik geen fout maar misleiding / mooi makerij.
als je 2x dezelfde (ernstige) fout maakt binnen 24 uur kan je beter ontslag nemen en in een bos gaan leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Senor Sjon schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:44:
[...]

Hoe per ongeluk is het als al vanaf juni regelmatig dit soort fouten op de bol.com site staan?
Hoeveel % van de database is niet goed denk je? 0,0001%, misschien wel 0,001%?? Jeetje, wat verschrikkelijk. Ik vind echt dat ze ons als consument hier dik voor moeten betalen!

Nog los daarvan, lees nog een keer onderstaande quote, slaat w.m.b. de spijker vol op z'n kop.
Orion84 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:42:
[...]

Dergelijke prijsfoutjes komen al jaren voor. Is gewoon een gevolg van de volautomatische verwerking van prijslijsten van groothandels. Shops importeren een prijslijst, gooien er een bepaalde marge overheen en nemen het op in hun eigen shop. Vandaar ook waarschijnlijk dat het vanochtend weer gewoon terugkwam.

Een foutje bij de groothandel (verkeerde EAN codes, of gewoon verkeerde prijsgegevens) leidt zo tot een foutje bij de winkel. Het enige wat structureel begint te worden is de manier waarop (onder andere hier) met dergelijke situaties wordt omgegaan. In plaats van de fout te melden gaan mensen massaal aan het bestellen en wordt het uitgebreid besproken in topics zoals deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:54:
[...]

foutje??
eerst was ie 92, toen 1209 en toen weer 95..
dat noem ik geen fout maar misleiding / mooi makerij.
als je 2x dezelfde (ernstige) fout maakt binnen 24 uur kan je beter ontslag nemen en in een bos gaan leven
Ik heb even al (althans, alleen degene die ik binnen 5 seconden kon vinden) je spelfouten, taalfouten en typfouten dikgedrukt.
Zit in een klein hoekje hè, een foutje maken. Maar schijnbaar mag jij dat wel, maar een bedrijf als Bol.com (waar ook gewoon mensen aan 't werk zijn) niet?

Het verhaal van €92 en €95 heb ik overigens al uitgelegd, dat zit 'm hoogstwaarschijnlijk in de BTW-verhoging die toevallig vandaag actief is geworden. Dit is zeer waarschijnlijk met een volautomatisch script gedaan vanochtend.

[ Voor 3% gewijzigd door Smultie op 01-10-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Modbreak:kappen met al die off-topic nonsense en nutteloze "ik ook", "ik nog niet" statusupdates, anders gaat dit topic onherroepelijk op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Smultie schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:56:
[...]

Ik heb even al (althans, alleen degene die ik binnen 5 seconden kon vinden) je spelfouten, taalfouten en typfouten dikgedrukt.
Zit in een klein hoekje hè, een foutje maken. Maar schijnbaar mag jij dat wel, maar een bedrijf als Bol.com (waar ook gewoon mensen aan 't werk zijn) niet?

Het verhaal van €92 en €95 heb ik overigens al uitgelegd, dat zit 'm hoogstwaarschijnlijk in de BTW-verhoging die toevallig vandaag actief is geworden. Dit is zeer waarschijnlijk met een volautomatisch script gedaan vanochtend.
Je gaat er helaas niet op in dat dit foutje wel heel structureel voorkomt, in die mate dat niet echt meer van een foutje gesproken kan worden.

Kijk, het is leuk als de laptop geleverd wordt. Maar waar kan je nog van uitgaan bij een webshop als dit constant gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Senor Sjon schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:26:
[...]

Je gaat er helaas niet op in dat dit foutje wel heel structureel voorkomt, in die mate dat niet echt meer van een foutje gesproken kan worden.

Kijk, het is leuk als de laptop geleverd wordt. Maar waar kan je nog van uitgaan bij een webshop als dit constant gebeurd?
structureel , constant :X

hoe vaak komt dit volgens jou voor dan? en wanneer noem jij dat structureel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
[...]

Nogmaals, we hebben het hier over percentages die vér achter de komma plaatsvinden. Je doet het nu voorkomen alsof 40% van alle artikelen fout gewaardeerd is, en dat is totaal niet het geval.

Het lijkt in jouw ogen misschien vaak voor te komen omdat het voor sommige tweakers schijnbaar enorm interessant is om de hele dag in pricewatch grote prijsdalingen te gaan zoeken en hier een topic voor aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

[...]

En jij gaat er niet op in dat het maar relatief weinig voor komt. Op (honderd)duizenden prijzen gaat wel eens wat mis, en soms wel vaker ook.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:42
Wat mij vooral verbaasd is hun verwijzing naar een "kennelijke vergissing". Echter schrijven ze dit toe aan het feit dat de laptop er voor een 1000euro meer op had moeten staan. Dan is het vrij aannemelijk dat het een "kennelijke vergissing" is. Ik denk zelf niet dat het zo makkelijk gaat, de huidige prijs is gewoon veel en veel te hoog. Als er nu iemand is die deze laptop koopt voor deze prijs wordt deze gewoon geleverd en wordt ook de bestelling niet geannuleerd omdat de prijs te hoog is. Deze "kennelijke vergissing" werkt 2 kanten op toch? Al met al is de 1000euro gewoon niet aannemelijk.

Ik heb ze in ieder geval terug gemaild over deze kwestie en dan niet zozeer of ik die laptop wel of niet krijg. Of dat ik een waardebon wil. Het gaat mij op het moment om dat Bol.com. er makkelijk onderuit komt door simpel te zeggen dat hij 1000euro duurder had moeten zijn en het daarom een vergissing is... lijkt me niet kunnen

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat had je dan van ze verwacht? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
pven schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:33:
Wat had je dan van ze verwacht? :?
Eerlijkheid, door te zeggen dat ze de prijs over het hoofd hadden gezien en de laptop voor dit geld gewoonweg niet kunnen verkopen. Maar ga geen oude meuk zo duur maken zodat je het kan toeschrijven aan de verkoopvoorwaarden.

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Persoonlijk vind ik de aanpassing van vanochtend 94,99 > 1092,99 ook apart. Ze hadden zich echt op een vergissing kunnen beroepen wanneer ze er 1094,99 van hadden gemaakt. Maar 1092,99 is geen typfout t.o.v. 94,99. Wel t.o.v. 92,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aymeric
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-08 10:00
Das verzekering: Gezien de fout + de advertentie van 75% is er wel een kans, maar uiteraard geen zekerheid dat het gaat lukken. Ze adviseerde om de zaak aan te melden.

Mochten er meer mensen zijn, kan dit uiteraard samengevoegd worden.
Er was trouwens vaker gebeld hierover bij DAS verzekeringen

[ Voor 11% gewijzigd door aymeric op 01-10-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
Joosie200 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:35:
Persoonlijk vind ik de aanpassing van vanochtend 94,99 > 1092,99 ook apart. Ze hadden zich echt op een vergissing kunnen beroepen wanneer ze er 1094,99 van hadden gemaakt. Maar 1092,99 is geen typfout t.o.v. 94,99. Wel t.o.v. 92,99.
Hier heb je een uitstekend punt.

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:21

Sorbo

Uw hulp in huis!

En bol.com doet niet zo moeilijk over annuleren. Heb gisteren een hoofdtelefoon besteld die niet eens zo absurd afgeprijsd was, maar gewoon een normale prijs had, en deze is vandaag ook zonder enige aanleiding geannuleerd. Fijn joh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:35:
Dat krijg je wanneer je een script laat runnen over een oude DB die nog het oude BTW tarief hanteert... Waarom denk je dat die prijs de 2e keer live ging met een zeer klein prijsverschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2024
Misschien hebben ze de prijs wel extreem verhoogt voor damage control ?

Iedereen zit hier aannames te maken terwijl er totaal niks bekend is op het feit na dat ze orders aan het annuleren zijn. Laat het wat rusten en geef het bedrijf de kans om te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Overigens staat de laptop nu op: niet leverbaar. Pak je de A.V. van Bol.com erbij..
Artikel 11 - Levering en uitvoering
lid 5. Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van retourzending zijn voor rekening van de ondernemer.
Het blijkt onmogelijk te zijn om de laptop door bol.com voor de foutieve prijs te leveren, nu staat ie dus op niet leverbaar. Welnu: dan kun je bol.com op hun eigen algemene voorwaarden wijzen. Leuk dat Bol.com zich het recht voorbehoud logischerwijs om vanuit hun kant de boel te annuleren, maar zoals je als klant gebonden bent aan de a.v. zijn zij dat net zo goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Beste klantenservice,

Ik trek in twijfel dat hier sprake is van een kennelijke vergissing aangezien de zogenaamd correcte prijs van 1092,99 voor deze laptop veel en veel te hoog is of verkoopt bol.com als enige tegenwoordig End-Of-Life producten ver boven de adviesprijs van een fabrikant?
Bovendien blijkt deze laptop nu opeens überhaupt NIET meer leverbaar op de website wat de twijfel alleen maar voedt.
Het vermoeden bestaat dan ook bij mij dat de prijsstelling van 1092,99 naderhand louter gekozen is om een excuus te creëren t.a.v. de vorige prijsstelling zodat een beroep kan worden gedaan op artikel 4.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
reactie op:

Op 30 september 2012 heeft u onder bestelnummer xxxxxxxx één of meerdere ‘HP ProBook 6550B - Core i5-450M / 2GB RAM / 320GB HDD / 15.6 inch’ besteld.

Bovengenoemd artikel is op onze website per ongeluk voor een te laag bedrag aangeboden namelijk euro 92,99 in plaats van euro 1092,99. Helaas is hier sprake geweest van een kennelijke vergissing, zoals wij die noemen in artikel 4 van onze Algemene Verkoopvoorwaarden. Om deze reden zal het artikel niet worden geleverd en is uw bestelling geannuleerd. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De nieuwe prijs is gewoon de oude 19% BTW prijs + 1.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ik kan me voorstellen dat iemand in de weekenddienst gewoon de prijs handmatig heeft aangepast van xx naar 10xx euro. Snel oplossen van het probleem noemen ze dat.

[ Voor 3% gewijzigd door Smultie op 01-10-2012 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
En de maandagochtend dienst doet precies hetzelfde.

Krijgen we morgenochtend weer hetzelfde verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Dit hele verhaal is echt te kinderachtig voor woorden. Het is duidelijk dat het hier een fout betreft. En dat was al duidelijk van het begin af aan. Dat er nu toch mensen in zinloze discussie gaan met de klantenservice van bol.com is behoorlijk triest. Die mensen hebben wel wat beters te doen, echte klanten helpen bijvoorbeeld.
In foldertjes zie je ook wel eens fouten staan; een tv voor een euro bijvoorbeeld. Gaan jullie dan ook met z'n allen in de rij staan voor de winkel om de tv op te eisen? Doe toch niet zo kinderachtig. Als je zo'n fout ziet, lach er dan gewoon om of meldt 'm bij bol.com zodat ze 'm kunnen corrigeren. Maar ga niet via een forum met zoveel mogelijk mensen bestellingen plaatsen om vervolgens zo'n bedrijf nog eens extra op kosten te jagen. Eigenlijk belachelijk dat t.net hieraan meewerkt en dit niet actief tegen gaat.

Ik hoop van ganser harte dat het net zo'n staartje krijgt als bij dat volgende geval; dat degenen die misbruik probeerden te maken gigantisch veel moeite moeten doen om hun geld terug te krijgen. En dan meteen op een black list komen zodat ze nooit meer iets bij bol.com of wat mij betreft welke webwinkel dat ook kunnen bestellen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Senor Sjon schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:11:
En de maandagochtend dienst doet precies hetzelfde.

Krijgen we morgenochtend weer hetzelfde verhaal?
Wellicht heeft de maandagochtenddienst in de database gekeken wat de voorgaande "normale" prijs was?

Maar vanwaar je interesse voor de "goede" prijs van deze laptop? Wil je 'm echt zo graag hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Voor 95 euro is het altijd een goede laptop, de win7 licentie is bijna al duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Senor Sjon schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:15:
Voor 95 euro is het altijd een goede laptop, de win7 licentie is bijna al duurder.
Ah, ik dacht dat we er inmiddels wel over uit waren dat €95 niet de juiste prijs voor dit artikel was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
FaceDown schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:12:
Dit hele verhaal is echt te kinderachtig voor woorden. Het is duidelijk dat het hier een fout betreft. En dat was al duidelijk van het begin af aan. Dat er nu toch mensen in zinloze discussie gaan met de klantenservice van bol.com is behoorlijk triest. Die mensen hebben wel wat beters te doen, echte klanten helpen bijvoorbeeld.
In foldertjes zie je ook wel eens fouten staan; een tv voor een euro bijvoorbeeld. Gaan jullie dan ook met z'n allen in de rij staan voor de winkel om de tv op te eisen? Doe toch niet zo kinderachtig. Als je zo'n fout ziet, lach er dan gewoon om of meldt 'm bij bol.com zodat ze 'm kunnen corrigeren. Maar ga niet via een forum met zoveel mogelijk mensen bestellingen plaatsen om vervolgens zo'n bedrijf nog eens extra op kosten te jagen. Eigenlijk belachelijk dat t.net hieraan meewerkt en dit niet actief tegen gaat.

Ik hoop van ganser harte dat het net zo'n staartje krijgt als bij dat volgende geval; dat degenen die misbruik probeerden te maken gigantisch veel moeite moeten doen om hun geld terug te krijgen. En dan meteen op een black list komen zodat ze nooit meer iets bij bol.com of wat mij betreft welke webwinkel dat ook kunnen bestellen.
Een tv voor een euro of een laptop voor een aannemelijke prijs. Volgens mij snap je de essentie nog niet helemaal waar dit nu verder over gaat. Het kan hier gaan misleiding of een een rare manier van zaken doen. Als men een fout maakt laat hen dan wel zo eerlijk zijn om deze zo goed mogelijk te communiceren en niet de zaken zodanig aanpassen dat men op hun eigen algemene verkoopvoorwaarden kunnen terugvallen.

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 16:36
Ik ben eigenlijk wel benieuwd voor welk bedrag deze laptop te koop stond voor zondag.. Lijkt me sterk dat dat die €1170.99 was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Mistacal schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:18:
[...]

Een tv voor een euro of een laptop voor een aannemelijke prijs. Volgens mij snap je de essentie nog niet helemaal waar dit nu verder over gaat. Het kan hier gaan misleiding of een een rare manier van zaken doen. Als men een fout maakt laat hen dan wel zo eerlijk zijn om deze zo goed mogelijk te communiceren en niet de zaken zodanig aanpassen dat men op hun eigen algemene verkoopvoorwaarden kunnen terugvallen.
Snap je nou echt niet dat een bedrijf als Bol.com wel op hun voorwaarden moet kunnen terugvallen?
Zelfs bol.com kan failliet, en waarschijnlijk een stuk sneller dan je denkt als ze in een keer duizenden laptops voor €95/ea moeten uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat weet je nooit in deze tijd van stunten met prijzen. Wat ik al zei.
- Ding is EOL en al ~een jaar van de pricewatch verdwenen.
- HP gooit vaker dingen goedkoop op de markt die EOL zijn, waarom niet in combinatie met een grote reseller als bol.com/Ahold. AH heeft ook een aantal garageopruimaanbiedingen (wat een woord) gehad met zware afprijzingen van elektronica. Die waren dan ook zo uitverkocht.
- Bol heeft nu palletaanbiedingen met dikke kortingen tot 75%. Ik kan me voorstellen dat dit per pallet aardig voordelig ingekocht kan worden.
- Restpartijen elektronica kunnen vaak schrikbarend goedkoop aangeboden worden, vooral als door een eerdere, mislukte actie de importeur nog een paar pallets hiervan over heeft. Dan kan je naar Kruidvat gaan en een hoop distributie op je hals nemen, of ze online via een reseller aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dat mensen zó gefrustreerd kunnen raken over dit soort dingen dat ze andere mensen gewoon iets slechts toewensen. _O-
Relativeer het eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Senor Sjon schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:22:
- Bol heeft nu palletaanbiedingen met dikke kortingen tot 75%. Ik kan me voorstellen dat dit per pallet aardig voordelig ingekocht kan worden.
Stond deze dan bij de pallet-deals (zo ja: dan aub een screenshot)? Ik heb hem daar niet tussen gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
Wat ik dus probeer te zeggen is;

Fouten maken is 1 ding, kan gebeuren maakt niet uit. Daar kan je of eerlijk over zijn of je gaat de manier van werken zodanig aanpassen dat het past binnen de AV. Dit laatste lijkt me dus niet kunnen. Als er fouten gemaakt worden dan zul je ook consequenties moeten dragen of deze fout op moeten nemen in je AV. Gezien deze situatie is hun verwijzing naar de AV alleen maar mogelijk door hun belachelijk prijsverhoging van 1000euro.

Deze prijsverhoging is compleet onrealistisch en dat vind ik dus niet kunnen. Ik snap echt wel dat ze geen 1000en euros gaan bijleggen maar deze manier van zaken doen vind ik ook niet erg netjes.

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Mistacal schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:24:
Wat ik dus probeer te zeggen is;

Fouten maken is 1 ding, kan gebeuren maakt niet uit. Daar kan je of eerlijk over zijn of je gaat de manier van werken zodanig aanpassen dat het past binnen de AV. Dit laatste lijkt me dus niet kunnen. Als er fouten gemaakt worden dan zul je ook consequenties moeten dragen of deze fout op moeten nemen in je AV. Gezien deze situatie is hun verwijzing naar de AV alleen maar mogelijk door hun belachelijk prijsverhoging van 1000euro.

Deze prijsverhoging is compleet onrealistisch en dat vind ik dus niet kunnen. Ik snap echt wel dat ze geen 1000en euros gaan bijleggen maar deze manier van zaken doen vind ik ook niet erg netjes.
Als ze niet binnen hun eigen AV gaan werken, lopen ze een risico om aangeklaagd te worden.

Jij kunt van alles vinden over prijsverhogingen bij willekeurig welke leverancier. Gelukkig kun je er dan altijd nog voor kiezen om genoemd artikel niet te kopen. Fijn hè!

[ Voor 9% gewijzigd door Smultie op 01-10-2012 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
FaceDown schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:12:
Wat een vreemde dubieuze reactie toch weer...dus een webwinkel maakt achteraf een fout en dan moeten mensen die bestellen maar flink boeten? Snap je dat er mensen zijn die NIET alles van laptop specificaties weten itt de tweakers hier en denken - helemaal in combinatie met 75% palletkorting - mooie aanbieding! De verantwoordelijkheid ligt toch echt bij de webwinkel en niet bij degene die - argeloos of niet - een bestelling plaatst. En van "misbruik" is al helemaal geen sprake.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
pven schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:23:
[...]

Stond deze dan bij de pallet-deals (zo ja: dan aub een screenshot)? Ik heb hem daar niet tussen gevonden.
Niet dat ik weet, ik zag alleen de banner bovenin beeld. Dat geeft voor mij aan dat ze in 'actie'- stand staan en hierdoor producten veel voordeliger kunnen zijn. Besides, meer dan eens zijn er meer dingen in de aanbieding dan alleen de folder, omdat ze anders de folder telkens aan moeten passen.
Edit: En ik voel me niet geroepen elke prijs op hun site minutieus te controleren om hun werk te doen. /Edit

Maar als het een DB-fout betreft, hoe kan een laptop die ze al tijden niet meer hebben gehad, opeens weer op de site verschijnen? Dan zou het hele artikel er niet moeten zijn i.p.v. alleen een foute prijs.

[ Voor 6% gewijzigd door Señor Sjon op 01-10-2012 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
Smultie schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:25:
[...]

Als ze niet binnen hun eigen AV gaan werken, lopen ze een risico om aangeklaagd te worden.

Jij kunt van alles vinden over prijsverhogingen bij willekeurig welke leverancier. Gelukkig kun je er dan altijd nog voor kiezen om genoemd artikel niet te kopen. Fijn hè!
Maar zaken dusdanig verdraaien om binnen je eigen AV te blijven is dan maar geoorloofd?

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 21:51

Eagle Creek

Breathing security

Heb inmiddels 4 annuleringen binnen per mail (en nee heb geen 4 laptops besteld ;) ).

Wat ik wel vreemd vind: gistermorgen werd het eerste topic geopend en door een meute Tweakers besteld. Ergens aan het eind v/d middag ging de prijs richting €1000+.

Toen ik echter vannacht op de site van Bol keek (uur of 4) stond de prijs weer op 94€. En toen is dit nieuwe topic vanochtend geopend, is weer een meute Tweakers gaan bestellen en is de prijs daarna weer verhoogd.

:/

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Senor Sjon schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:27:
[...]

Niet dat ik weet, ik zag alleen de banner bovenin beeld. Dat geeft voor mij aan dat ze in 'actie'- stand staan en hierdoor producten veel voordeliger kunnen zijn. Besides, meer dan eens zijn er meer dingen in de aanbieding dan alleen de folder, omdat ze anders de folder telkens aan moeten passen.
Edit: En ik voel me niet geroepen elke prijs op hun site minutieus te controleren om hun werk te doen. /Edit

Maar als het een DB-fout betreft, hoe kan een laptop die ze al tijden niet meer hebben gehad, opeens weer op de site verschijnen? Dan zou het hele artikel er niet moeten zijn i.p.v. alleen een foute prijs.
Het artikel is er zeer waarschijnlijk ook niet. Als ik het goed begrepen heb, is er hier sprake van een EAN-code die ergens verkeerd staat of het het verkeerde artikel gelinkt stond.

Ze hebben de prijs gisteren en vanochtend snel aangepast naar een 'wat schappelijker' bedrag om te voorkomen dat er duizenden orders binnenkwamen.
Wat later vanochtend is men achter deze fout gekomen en heeft men het artikel op "niet verkrijgbaar" gezet.
Eagle Creek schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:30:
Heb inmiddels 4 annuleringen binnen per mail (en nee heb geen 4 laptops besteld ;) ).

Wat ik wel vreemd vind: gistermorgen werd het eerste topic geopend en door een meute Tweakers besteld. Ergens aan het eind v/d middag ging de prijs richting €1000+.

Toen ik echter vannacht op de site van Bol keek (uur of 4) stond de prijs weer op 94€. En toen is dit nieuwe topic vanochtend geopend, is weer een meute Tweakers gaan bestellen en is de prijs daarna weer verhoogd.

:/
Moet je even dit topic doorlezen, zit 'm waarschijnlijk in de BTW-verhoging van 19% naar 21% die (toevallig) vandaag doorgevoerd is.

[ Voor 34% gewijzigd door Smultie op 01-10-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Mistacal schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:24:
Al zouden ze er 10.000.000 euro voor vragen, dat staat ze helemaal vrij, net als jij vrij bent om hem dan niet te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
Zer0 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:35:
[...]

Al zouden ze er 10.000.000 euro voor vragen, dat staat ze helemaal vrij, net als jij vrij bent om hem dan niet te kopen.
Nee hier ben ik het niet mee eens. Dezelfde verwijzing doe ik naar hun AV. Dat is een kennelijke vergissing die absurde prijs. Ze kunnen wel een bodemprijs aanstippen als kennelijke vergissing dan kan dat net zo goed met een te hoge prijs.

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

melk0r schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:27:
[...]

Wat een vreemde dubieuze reactie toch weer...dus een webwinkel maakt achteraf een fout en dan moeten mensen die bestellen maar flink boeten? Snap je dat er mensen zijn die NIET alles van laptop specificaties weten itt de tweakers hier en denken - helemaal in combinatie met 75% palletkorting - mooie aanbieding! De verantwoordelijkheid ligt toch echt bij de webwinkel en niet bij degene die - argeloos of niet - een bestelling plaatst. En van "misbruik" is al helemaal geen sprake.
Ik heb het hier over tweakers die misbruik proberen te maken van de situatie. Elke tweaker hoort te weten dat deze prijs niet kan kloppen, en anders hoor je niet op dit forum thuis.
Mistacal schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:18:
[...]

Een laptop voor onder de 100 euro is aannemelijk volgens jou? Alleen een Windows 7 licentie kost al meer. Bol.com heeft hier prima gehandeld. Ik snap wel dat men doodmoe wordt van al die klaplopers die uit elk foutje een slaatje willen slaan.

[ Voor 33% gewijzigd door FaceDown op 01-10-2012 13:40 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Mistacal schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:38:
[...]

Nee hier ben ik het niet mee eens. Dezelfde verwijzing doe ik naar hun AV. Dat is een kennelijke vergissing die absurde prijs. Ze kunnen wel een bodemprijs aanstippen als kennelijke vergissing dan kan dat net zo goed met een te hoge prijs.
Met alle respect, maar wij bepalen de algemene voorwaarden van bedrijven als Bol.com niet hoor. Ze moeten zich uiteraard aan de wetten houden in de landen waar ze zaken doen, maar ik verwacht dat ze in deze kwestie juridisch niets te verwijten valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

[...]

Daar kan je het niet mee eens zijn, maar het is gewoon aan de verkoper om een prijs te hangen aan wat hij verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
Smultie schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:40:
[...]

Met alle respect, maar wij bepalen de algemene voorwaarden van bedrijven als Bol.com niet hoor. Ze moeten zich uiteraard aan de wetten houden in de landen waar ze zaken doen, maar ik verwacht dat ze in deze kwestie juridisch niets te verwijten valt.
Daar zeg ik ook niets over. Alleen de manier van werken vind ik niet netjes meer dan dat heb ik niet gezegd ;)

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

[...]

Nou en? Niemand zal voor 1000000 een laptop bestellen. En mocht dat wel gebeuren dan zullen ze die persoon er heus niet aan gaan houden.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Mistacal schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:41:
[...]

Daar zeg ik ook niets over. Alleen de manier van werken vind ik niet netjes meer dan dat heb ik niet gezegd ;)
En met z'n allen laptops bestellen via een forum, waar IEDEREEN snapt dat de prijs niet klopt, is wel netjes? 8)7 |:(

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
FaceDown schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:41:
[...]

Nou en? Niemand zal voor 1000000 een laptop bestellen. En mocht dat wel gebeuren dan zullen ze die persoon er heus niet aan gaan houden.
Inderdaad. Als iemand per ongeluk een artikel voor een (overduidelijk) veel te hóge prijs aanschaft, verwacht ik niets anders dan dat Bol.com ook daar coulant over doet.
Zou toch fijn zijn als wij, als consument, ook dezelfde coulance zouden kunnen tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smultie schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:43:
[...]

Inderdaad. Als iemand per ongeluk een artikel voor een (overduidelijk) veel te hóge prijs aanschaft, verwacht ik niets anders dan dat Bol.com ook daar coulant over doet.
Zou toch fijn zijn als wij, als consument, ook dezelfde coulance zouden kunnen tonen.
+1

echter voor mij gaat het niet om de laptop zelf, maar het idee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
Smultie schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:43:
[...]

Hoeft de consument niet vanwege koop op afstand wet dus dat scheelt
FaceDown schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:42:
[...]

En met z'n allen laptops bestellen via een forum, waar IEDEREEN snapt dat de prijs niet klopt, is wel netjes? 8)7 |:(
Nee ik zag het zondagochtend zonder op een forum te kijken en gewoon besteld. Prijs had kunnen kloppen zoals hier al paar keer is vastgesteld. Het uitbuiten van fouten door verkopers wordt al jaar en dag gedaan zoals bij de Dell website

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Mistacal schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:45:
[...]

Het uitbuiten van fouten door verkopers wordt al jaar en dag gedaan zoals bij de Dell website
Dus dan is het goed?
*knip*
[...]

Hoeft de consument niet vanwege koop op afstand wet dus dat scheelt
Heel fijn dat wij als consument daarvoor worden beschermd. Fijn als wij als consument zo ook onze leveranciers behandelen.

[ Voor 54% gewijzigd door Orion84 op 01-10-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

[...]

Nee ik zag het zondagochtend zonder op een forum te kijken en gewoon besteld. Prijs had kunnen kloppen zoals hier al paar keer is vastgesteld. Het uitbuiten van fouten door verkopers wordt al jaar en dag gedaan zoals bij de Dell website
En dat maakt het 'netjes'? Nee het is eigenlijk best onfatsoenlijk. Maar je moet zelf weten hoe je je gedraagt natuurlijk. Ga alleen achteraf niet lopen klagen dat bol.com het 'niet netjes' afhandelt. Dat is zo hypocriet en kinderachtig.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Het uitbuiten van fouten door verkopers wordt al jaar en dag gedaan zoals bij de Dell website
Waarbij netjes van te voren werd gevraagd of de prijs klopte, wat werd bevestigd, dag non-argument oOo

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
[quote]FaceDown schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:38:
[...]

Ik heb het hier over tweakers die misbruik proberen te maken van de situatie. Elke tweaker hoort te weten dat deze prijs niet kan kloppen, en anders hoor je niet op dit forum thuis.

[...]

Nogmaals..hoe kan je een aangeboden product bestellen nou ooit "misbruik"noemen? Als je zegt dat het logisch is dat het product niet voor die prijs geleverd zal worden kan ik me daarin vinden maar om zulke grote woorden te gebruiken voor mensen die niks anders doen dan een volkomen legitieme bestelling plaatsen is absurd...tweaker of niet.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
Uhm.. snappen jullie wel waar ik op doel met Dell? Dat is dus absoluut niet de normale manier van korting verkrijgen maar goed lees eerst dat topic maar eens door voor je daar een uitspraak voer gaat doen.

Netjes of niet netjes.. Ik zie een prijs en bestel een product. Dat er dan op een bepaalde manier mee om wordt gegaan wat in mijn ogen niet bepaald acceptabel is mag ik dat best aangeven,. Dat zegt overigens ook niets over mijn eigen handelen daar in.

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

melk0r schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:49:
[quote]FaceDown schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:38:

[...]

Nogmaals..hoe kan je een aangeboden product bestellen nou ooit "misbruik"noemen? Als je zegt dat het logisch is dat het product niet voor die prijs geleverd zal worden kan ik me daarin vinden maar om zulke grote woorden te gebruiken voor mensen die niks anders doen dan een volkomen legitieme bestelling plaatsen is absurd...tweaker of niet.
Omdat je weet dat het een fout betreft. Stel ik stuur jou een mailtje dat je een Playstation 3 kan overnemen voor 10 euro. Jij stuurt een mailtje terug met akkoord voor 10 euro, terwijl je weet dat het nooit kan kloppen, en je gaat vervolgens ook nog eens moeilijk lopen doen als ik aangeef dat de prijs niet klopt. Dan is er in mijn ogen sprake van misbruik van de situatie en bovendien onbeschoft gedrag.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 11:12

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Maak het nu niet allemaal spannender dan dat het is.

Bol.com heeft een fout gemaakt en daar zijn wat mensen bovenop gesprongen. Wat iedereen al verwachte was het "gewoon" een fout (ik verwacht niet dat er hier dermate simpele zielen rondhangen die dat niet inzagen) en heeft Bol.com de bestelling geannuleerd.

Dan kun je nog gaan leuren om een tegoedbon wegens een kras op je kinderziel maar dat moet ieder voor zich weten. Hadden ze uit zichzelf een bon uitgedeeld dan had ik hem graag aangenomen maar ik zou daar persoonlijk zeker niet om vragen. Vind ik een beetje sneu.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
FaceDown schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:53:
[...]

Omdat je weet dat het een fout betreft. Stel ik stuur jou een mailtje dat je een Playstation 3 kan overnemen voor 10 euro. Jij stuurt een mailtje terug met akkoord voor 10 euro, terwijl je weet dat het nooit kan kloppen, en je gaat vervolgens ook nog eens moeilijk lopen doen als ik aangeef dat de prijs niet klopt. Dan is er in mijn ogen sprake van misbruik van de situatie en bovendien onbeschoft gedrag.
Dus de onwetende mens is een onbeschofte misbruikend persoon? Dit is dus echt kort de bocht gelul. Een verkoper mocht toch zijn eigen prijs bepalen? Waarom dan niet een extreem lage prijs om van de zooi af te zijn?

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Mistacal schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:55:
[...]

Dus de onwetende mens is een onbeschofte misbruikend persoon? Dit is dus echt kort de bocht gelul. Een verkoper mocht toch zijn eigen prijs bepalen? Waarom dan niet een extreem lage prijs om van de zooi af te zijn?
De tweaker is geen onwetende mens. Elke tweaker die de bestelling heeft geplaatst wist dat het niet kon kloppen. En zo niet, dan moet je snel je account cancellen want dan hoor je hier niet thuis.
*knip*
Houd het vriendelijk a.u.b., ook al ben je het stevig niet met iemand eens.

[ Voor 23% gewijzigd door Orion84 op 01-10-2012 14:04 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik had al wel verwacht dat het een foutje zou zijn, immers bestelde ik hem dan ook met het idee dat ie niet door zou gaan. Ik las de OP, en bestelde hem direct.

Inmiddels al 2 mails van Bol.com gehad dat de overeenkomst is geannuleerd. Had overigens ook niet anders verwacht.

Maar ik zit dan toch te twijfelen of het om een fout gaat, of gewoon een manier om een kapitaalinjectie te hamsteren. Het geld is ook nog niet terug geboekt, staat natuurlijk in de mail dat het er binnen een week moet zijn, maar als je zeg een 100.000 laptops via CC of iDeal betaald, hebben hun wel je centen voor een x periode, en kan ik er geen rente over vangen. Immers kon betalen via een acceptgiro niet, terwijl ik dat normaal bij bol.com altijd wel kan doen. Wellicht omdat er nog 1 open staat, dus het is een twijfelgevalletje in mijn ogen.

In dat opzicht zou het dus prima een marketing stunt kunnen zijn. Want bol.com komt weer eens in het nieuws, en wordt weer eens besproken. Maar de rente voor 100.000 x 95 euro voor 7 dagen lijkt me ook niet echt misselijk.

Denk dat ik ook maar eens een webshop ga openen, met leuke lage "foute" prijzen, en de koop ontbinden. Da's gratis geld wat rendeerd >:)

95 x 100.000 = 9.500.000. Rente op SNS zakelijk is 2,4%. Zeg dat het 5 dagen weggezet wordt, krijg je 5/365ste van die 2,4%: 3100 euro rente.

Doe elke week zo'n foutje, tikt lekker aan.

Ik verdien het niet netto per maand, laat staan per week.

* RaZ ziet gat in markt >:)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
FaceDown schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:57:
[...]

De tweaker is geen onwetende mens. Elke tweaker die de bestelling heeft geplaatst wist dat het niet kon kloppen. En zo niet, dan moet je snel je account cancellen want dan hoor je hier niet thuis.
*knip*
Wat kortzichtig zeg dus een tweaker moet per definitie een prijsbepaling kunnen doen? Tweakers bestaat uit meer dan hoe jij het hier schetst.

Jou reactie is dat net zozeer. Dit is geen oplichting maar een fout/verkeerde advertentie waar men het fijne van wilt weten. Waar heb ik of een ander duidelijk aangegeven dat ze die laptop perse willen hebben of een tegoedbon eisen? Nergens,

*knip*, plaats een TR a.u.b. als je vind dat iemands post niet door de beugel kan.

[ Voor 16% gewijzigd door Orion84 op 01-10-2012 14:07 ]

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max Hunt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 14:03
FaceDown schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:57:
[...] Eerst proberen de boel op te lichten, en dan gaan janken als het niet lukt.
Dat er hier niet over zou moeten worden gezeurd ben ik met je eens, maar oplichten vind ik wat ver gaan. Het was niet onmogelijk dat het hier ging om een actie en daar wil ik wel gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heval
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 22:36
Naast alle genoemde argumenten wie wel en niet gelijk heeft etc heb ik nog een andere punt. Gisteren had ik mijn bestelling gedaan en gelijk naar bol.com gebeld. Ik vroeg of de prijs klopte? de medewerker ging navragen en wist me te vertellen dat de prijs klopte en dat deze 6 oktober werd geleverd. Dan is dit toch een mondeling contract binding? Ik weet alleen haar naam niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:16
Ik vind het wel slordig dat Bol.com twee keer dezelfde fout maakt,vraag me dan ook af hoe sterk je juridisch als consument staat als je er een zaak van maakt.
Ik heb hem overigens gisteren en vandaag niet besteld,wou wel de Philips monitor in de dagaanbieding van gisteren bestellen maar die was ook ineens 20€ duurder dan in het begin dus het zijn wel een stel prutsers bij Bol.com.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
en ondertussen is de bewuste laptop Niet leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
sipaan schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:07:
Naast alle genoemde argumenten wie wel en niet gelijk heeft etc heb ik nog een andere punt. Gisteren had ik mijn bestelling gedaan en gelijk naar bol.com gebeld. Ik vroeg of de prijs klopte? de medewerker ging navragen en wist me te vertellen dat de prijs klopte en dat deze 6 oktober werd geleverd. Dan is dit toch een mondeling contract binding? Ik weet alleen haar naam niet meer.
De ellende met mondelinge afspraken is dat het zo moeilijk te bewijzen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
FaceDown schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:53:
[...]

Niet iedereen doet moeilijk over de annulering an sich. Generaliseren is ook een kunst. Persoonlijk vind ik jouw reacties eerder onbeschoft t.o.v. mensen die gewoon een legitieme bestelling doen via een publieke bekende webshop ook al vermoeden ze wellicht dat de prijs te laag is. Daar is werkelijk waar NIETS mis mee. Waar wel iets mis mee is is om ze vervolgens allerlei financieel onheil en black lists toe wensen.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Laatst online: 11:54

SuBBaSS

-has Ryzen

Mistacal schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:05:
[...]

Wat kortzichtig zeg dus een tweaker moet per definitie een prijsbepaling kunnen doen? Tweakers bestaat uit meer dan hoe jij het hier schetst.

Jou reactie is dat net zozeer. Dit is geen oplichting maar een fout/verkeerde advertentie waar men het fijne van wilt weten. Waar heb ik of een ander duidelijk aangegeven dat ze die laptop perse willen hebben of een tegoedbon eisen? Nergens,

[mbr]*knip*, plaats een TR a.u.b. als je vind dat iemands post niet door de beugel kan.[/mbr]
De klucht gaat dus door, hoera!
Het antwoord op jouw opmerking is heel simpel: wil je het fijne ervan weten, dan neem je contact op met de leverancier. Dan ga je niet vervolgens van alles en nog wat aannemen wat de oorzaak kan zijn geweest, want dan kun je (zoals je ziet aan de "argumenten" in dit en vorig topic) er alles wel bijhalen.
Feit is en blijft dat het antwoord bij Bol.com ligt en als je dat denkt te krijgen door toch maar naïef te gaan bestellen dan vraag ik me af hoe dit ooit normaal opgelost kan worden.
"Jullie" zijn nu alleen maar blij als hij inderdaad voor die 94 euro wordt geleverd, bij elk ander resultaat zal Bol.com de wind van voren krijgen en ongetwijfeld voelen lieden zich hier een hoop onrecht aangedaan.

Het is een omgekeerde wereld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Laatst online: 03-05 10:30
RaZ schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:04:
Maar de rente voor 100.000 x 95 euro voor 7 dagen lijkt me ook niet echt misselijk.
Dit levert hooguit een paar duizend euro op.
Tel daarbij op Trek daarvan af de kosten van 100.000 Ideal-transacties en de kosten van 100.000 retourboekingen, en het kost het bedrijf heel veel geld!

Niet dat er 100.000 laptops besteld zijn trouwens...

[ Voor 14% gewijzigd door RemcoDelft op 01-10-2012 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Modbreak:Ik heb hier en daar al wat scherpe/onvriendelijke bewoordingen weggeknipt.

Discussie is prima, maar houdt het netjes en speel niet op de man. Een volgende keer blijft het niet bij een *knip* en een vriendelijk verzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iblies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-02-2023
Houd er rekening mee dat het ook een actie kan zijn van bol.com maar dat die uit de hand is gelopen.

Zelf heb ik er ook een besteld, en niet gelijk voor de hele familie en/of marktplaats ;) , en tot op heden geen bericht van annulering oid. Gisteren besteld en gelijk afgerekend.

Heel de gang van zaken is wel twijfelachtig. Als er iets mis ging gooi je het toch gelijk op pers.bol.com/ of denk ik nu te simpel. Nu blijf je achter de feiten aanlopen.
Prijs onrealistisch hoog aangepast, volgende dag weer in de aanbieding, waarna hij vervolgens niet meer leverbaar is.

Als organisatie hebben ze een aantal cruciale fouten gemaakt en ik zie niet in waarom de consument hier aan het kortste eind moet trekken. Lid van tweakers is een gelegenheidsargument.

Maar we wachten geduldig af wat er zal gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
RaZ schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:04:
Ik had al wel verwacht dat het een foutje zou zijn, immers bestelde ik hem dan ook met het idee dat ie niet door zou gaan. Ik las de OP, en bestelde hem direct.

Inmiddels al 2 mails van Bol.com gehad dat de overeenkomst is geannuleerd. Had overigens ook niet anders verwacht.

Maar ik zit dan toch te twijfelen of het om een fout gaat, of gewoon een manier om een kapitaalinjectie te hamsteren. Het geld is ook nog niet terug geboekt, staat natuurlijk in de mail dat het er binnen een week moet zijn, maar als je zeg een 100.000 laptops via CC of iDeal betaald, hebben hun wel je centen voor een x periode, en kan ik er geen rente over vangen. Immers kon betalen via een acceptgiro niet, terwijl ik dat normaal bij bol.com altijd wel kan doen. Wellicht omdat er nog 1 open staat, dus het is een twijfelgevalletje in mijn ogen.

In dat opzicht zou het dus prima een marketing stunt kunnen zijn. Want bol.com komt weer eens in het nieuws, en wordt weer eens besproken. Maar de rente voor 100.000 x 95 euro voor 7 dagen lijkt me ook niet echt misselijk.

Denk dat ik ook maar eens een webshop ga openen, met leuke lage "foute" prijzen, en de koop ontbinden. Da's gratis geld wat rendeerd >:)

95 x 100.000 = 9.500.000. Rente op SNS zakelijk is 2,4%. Zeg dat het 5 dagen weggezet wordt, krijg je 5/365ste van die 2,4%: 3100 euro rente.

Doe elke week zo'n foutje, tikt lekker aan.

Ik verdien het niet netto per maand, laat staan per week.

* RaZ ziet gat in markt >:)
Wat denk je van alle kosten die ze nu maken om de bestellingen te annuleren en mails te beantwoorden ? Daarnaast zijn overboekingen voor bedrijven ook niet gratis, dus ik verwacht dat dit BOL zelfs geld kost. Daarnaast 100.000 haal je echt niet hoor.
Dat kost echt een veelvoud van de 3k die je nu noemt.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
*knip*

Welk gedeelte van "blijf serieus" begrijp je niet?

[ Voor 81% gewijzigd door Orion84 op 01-10-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 22:38

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

ZeRoC00L schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:53:
[...]

Wat denk je van alle kosten die ze nu maken om de bestellingen te annuleren en mails te beantwoorden ? Daarnaast zijn overboekingen voor bedrijven ook niet gratis, dus ik verwacht dat dit BOL zelfs geld kost. Daarnaast 100.000 haal je echt niet hoor.
Dat kost echt een veelvoud van de 3k die je nu noemt.
Een standaard email die wordt verzonden, en die anulering kunnen ze per product aanvinken..
dus er is waarschijnlijk 1 persoon die er een uurtje mee druk is geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Laatst online: 10:13
Senor Sjon schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:22:
Dat weet je nooit in deze tijd van stunten met prijzen. Wat ik al zei.
- Ding is EOL en al ~een jaar van de pricewatch verdwenen.
- HP gooit vaker dingen goedkoop op de markt die EOL zijn, waarom niet in combinatie met een grote reseller als bol.com/Ahold. AH heeft ook een aantal garageopruimaanbiedingen (wat een woord) gehad met zware afprijzingen van elektronica. Die waren dan ook zo uitverkocht.
- Restpartijen elektronica kunnen vaak schrikbarend goedkoop aangeboden worden, vooral als door een eerdere, mislukte actie de importeur nog een paar pallets hiervan over heeft. Dan kan je naar Kruidvat gaan en een hoop distributie op je hals nemen, of ze online via een reseller aanbieden.
- Ook al is hij EOL, de marktwaarde zal niet ver onder vergelijkbare laptops liggen. Ik hoor dat het dan tussen de 400 en 600 euro waard is.
- Is er expliciet gezegd dat dit product EOL is en daarom gedumpt wordt voor zo'n absurd lage prijs?
- De palletaanbiedingen logo staat gewoon globaal op de site, het stond niet expliciet bij dat het bij dit product ook gold.

Verder: Uit het OTTO arrest volgt samengevat dat als de prijs absurd laag lijkt, danwel door duidelijk een getal te missen (€99.99 in plaats van €999.99 oid waar de gemiddelde prijs rond €800 ligt) danwel door een vermoedelijke fout, heb je als koper een onderzoeksplicht. Dit bestaat niet alleen uit het aannemelijk maken dat de prijs kan kloppen maar ook uit navragen of de winkel daadwerkelijk de wil heeft dit product van de hand te doen voor die prijs.

Daarnaast moet je niet kijken naar alleen of de prijs na korting klopt, maar ook of de korting zelf überhaupt aannemelijk is. Kijken we terug in de geschiedenis, hoe vaak zie je een laptop verkocht worden met een korting van boven de 50%, zonder dat dit een fout is? In de praktijk gebeurt dit praktisch nooit, waardoor het niet aannemelijk te maken is dat 75% korting op de marktwaarde van een laptop realistisch is en daardoor ook niet dat het de wil van de winkel is.

Vervolgens:
Dell XPS 17 met 2x SSD is uitgeleverd omdat er aan de onderzoeksplicht is voldaan door veel consumenten, door expliciet na te vragen of de prijs klopt, terwijl de 2 SSDs samen retail net zo duur zijn als de laptop als geheel bij Dell kostte. Het was op dezelfde manier aannemelijk te maken dat de prijs had kunnen kloppen (restpartij, groot inkopen, etc etc) maar de klantenservice bevestigde dat het klopte. (Op dat moment had ik de laptop besteld, na de bevestiging). Ook stond de korting er praktisch expliciet bij (de SSDs waren de enige optie, geen HDDs, en er stond erbij dat het een speciale aanbieding betrof).
HP Touchpad: Het was groots aangekondigd dat deze zouden worden gedumpt. Er was dus geen verwarring mogelijk.
Toshiba Folio: Deze werd in Nederland kleinschalig gedumpt bij onder andere 4launch, zonder aankondiging. Hier is er ook navraag gedaan of dit klopte, wat bevestigd werd (net zoals bij de Dell XPS had ik na bevestiging besteld).

Ik zie veel mensen al gauw zeggen van 'de prijs is aannemelijk' in combinatie met die palletdeals en dergelijke. Maar men vergeet voor het gemak wat details, zoals het feit dat de palletdeals dus globaal was, andere laptops in de deals maar 21% korting hebben (wat 75% dus ruim 3x zo hoog maakt) en zelfs dat de klantenservice zegt dat het niet klopt (of dat ze het niet wisten en zouden navragen) negeren jullie, terwijl daardoor duidelijk blijkt dat de winkel nooit de wil had om voor deze prijs te leveren (wat geen probleem was als de korting klein was, maar bij een absurde prijsverschil zoals hier...).

Natuurlijk snap ik dat men graag een laptop voor een goede prijs zou willen, wat dat betreft ben ik niet anders, maar we zijn toch geen politici die dingen weglaten en andere dingen verdraaien om dat als waarheid te bestempelen? Zo wel, dan zijn we geen haar beter dan de politici die achter gesloten deuren een downloadverbod doorheen probeert te drukken met kulargumenten, terwijl er zat argumenten zijn dat de downloadverbod alleen ineffectieve symptoombestrijding is. Meten met twee maten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aymeric
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-08 10:00
kutagh schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:40:
[...]

- Ook al is hij EOL, de marktwaarde zal niet ver onder vergelijkbare laptops liggen. Ik hoor dat het dan tussen de 400 en 600 euro waard is.
- Is er expliciet gezegd dat dit product EOL is en daarom gedumpt wordt voor zo'n absurd lage prijs?
- De palletaanbiedingen logo staat gewoon globaal op de site, het stond niet expliciet bij dat het bij dit product ook gold.

Verder: Uit het OTTO arrest volgt samengevat dat als de prijs absurd laag lijkt, danwel door duidelijk een getal te missen (€99.99 in plaats van €999.99 oid waar de gemiddelde prijs rond €800 ligt) danwel door een vermoedelijke fout, heb je als koper een onderzoeksplicht. Dit bestaat niet alleen uit het aannemelijk maken dat de prijs kan kloppen maar ook uit navragen of de winkel daadwerkelijk de wil heeft dit product van de hand te doen voor die prijs.

Daarnaast moet je niet kijken naar alleen of de prijs na korting klopt, maar ook of de korting zelf überhaupt aannemelijk is. Kijken we terug in de geschiedenis, hoe vaak zie je een laptop verkocht worden met een korting van boven de 50%, zonder dat dit een fout is? In de praktijk gebeurt dit praktisch nooit, waardoor het niet aannemelijk te maken is dat 75% korting op de marktwaarde van een laptop realistisch is en daardoor ook niet dat het de wil van de winkel is.

Vervolgens:
Dell XPS 17 met 2x SSD is uitgeleverd omdat er aan de onderzoeksplicht is voldaan door veel consumenten, door expliciet na te vragen of de prijs klopt, terwijl de 2 SSDs samen retail net zo duur zijn als de laptop als geheel bij Dell kostte. Het was op dezelfde manier aannemelijk te maken dat de prijs had kunnen kloppen (restpartij, groot inkopen, etc etc) maar de klantenservice bevestigde dat het klopte. (Op dat moment had ik de laptop besteld, na de bevestiging). Ook stond de korting er praktisch expliciet bij (de SSDs waren de enige optie, geen HDDs, en er stond erbij dat het een speciale aanbieding betrof).
HP Touchpad: Het was groots aangekondigd dat deze zouden worden gedumpt. Er was dus geen verwarring mogelijk.
Toshiba Folio: Deze werd in Nederland kleinschalig gedumpt bij onder andere 4launch, zonder aankondiging. Hier is er ook navraag gedaan of dit klopte, wat bevestigd werd (net zoals bij de Dell XPS had ik na bevestiging besteld).

Ik zie veel mensen al gauw zeggen van 'de prijs is aannemelijk' in combinatie met die palletdeals en dergelijke. Maar men vergeet voor het gemak wat details, zoals het feit dat de palletdeals dus globaal was, andere laptops in de deals maar 21% korting hebben (wat 75% dus ruim 3x zo hoog maakt) en zelfs dat de klantenservice zegt dat het niet klopt (of dat ze het niet wisten en zouden navragen) negeren jullie, terwijl daardoor duidelijk blijkt dat de winkel nooit de wil had om voor deze prijs te leveren (wat geen probleem was als de korting klein was, maar bij een absurde prijsverschil zoals hier...).

Natuurlijk snap ik dat men graag een laptop voor een goede prijs zou willen, wat dat betreft ben ik niet anders, maar we zijn toch geen politici die dingen weglaten en andere dingen verdraaien om dat als waarheid te bestempelen? Zo wel, dan zijn we geen haar beter dan de politici die achter gesloten deuren een downloadverbod doorheen probeert te drukken met kulargumenten, terwijl er zat argumenten zijn dat de downloadverbod alleen ineffectieve symptoombestrijding is. Meten met twee maten...
True.. Maar wat is jouw mening over de prijs aanpassing van bol.com? Even de laptop net zo duur maken als bij de introductie in 2010, en nu op niet leverbaar zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Laatst online: 10:13
@aymeric:
Ik vind het wel vreemd dat ze het inderdaad zo duur maken. Echter, kijk ik naar de prijsgeschiedenis op de pricewatch zie ik tot december '11 dat de prijs nooit onder de €800 is geweest en gemiddeld rond de €900, is de prijs nu wel duur maar niet absurd duur t.o.v. vroeger. Dat de prijs daarna in een rechte lijn naar de €93 minimum zakt, is dan te wijten aan gebrek aan data tussen toen en het begin van deze fout en zou ik dus negeren, zelfs tweakers maakt meetfouten.

offtopic:
Het is trouwens niet nodig mijn volledige post te quoten denk ik, alleen even verwijzen ernaar ;)

@Senor Sjon hieronder: Toevallig haal ik de schuine lijn net aan. Ik snap ook best de denkproces erachter, dat je in eerste instantie denkt dat deze combinatie de eindprijs aannemelijk maakt. Echter is het probleem dat je nu alleen vanuit jezelf redeneert: Is de prijs enigszins aannemelijk te maken? Nu heb je een hoop 'als dit en als dat...' waardoor het dus een mogelijkheid is, die daardoor erg zeldzaam lijkt. Het kan inderdaad gebeuren dat de prijs expres zo laag is gezet maar de kans is dus klein, zeker omdat het bijna nooit realistisch voorkomt (alleen de twee tablets die echt slecht verkochten hebben daadwerkelijk een dumpprijs gekregen voor zover ik weet, de rest was afgedwongen). En daarom zou je dus eerst aan de klantenservice moeten vragen of de winkel inderdaad de wil had om voor deze prijs te verkopen. En hier geld weer 'samen sta je sterk': Als de klantenservice telefonisch dat tegen veel mensen zegt, mag je erop vertrouwen dat het klopt, je kunt immers niet een manager direct bellen.

[ Voor 42% gewijzigd door kutagh op 01-10-2012 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De EOL status haal ik uit de grafiek van de pricewatch. Deze hield eind december 2011 op. Nu zijn er altijd webwinkels die hun bestand laat opschonen of dat ding als 'te bestellen' neerzetten terwijl ze hem niet meer kunnen krijgen, dus ik ga gemakshalve ervan uit dat een paar maanden hiervoor het apparaat al niet meer leverbaar was. Met het bedrag van 94 euro zie je namelijk de grafiek een mooie schuine lijn naar beneden maken, naar nu. Mijn verwachting was dan ook dat er een restpartij op de markt kwam hiermee, omdat ie na een jaar opeens weer gereanimeerd is. En met restpartijen weet je het nooit met de prijs. Voor hetzelfde geld werden in het verleden op HP HQ de laptops als kerstpakketten uitgedeeld, who knows.
In diverse nieuwsberichten staat dat de lap- en desktop markt te lijden heeft onder tablets, dus het kan zomaar zijn dat ze i.c.m. een crisis nog wat overproductie hadden uitgeleverd.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet dieper op de palletdeals ben ingegaan met kijken, ik heb alleen de banner gezien bovenaan elke pagina.

Met de huidige financiele crisis en de vele stunts rond de BTW verhogingen kom je veel gekke acties tegen, dus ik vond deze ook niet absurd onlogisch, zeker gezien de verouderde specs.

[ Voor 55% gewijzigd door Señor Sjon op 01-10-2012 15:52 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]Blijf serieus en on-topic, anders gaat dit topic op slot, net zoals het vorige topic. De eerste de beste die hier de boel op stelten denkt te moeten zetten kan op een weekje vakantie rekenen.

Don't feed the trolls, maak a.u.b. een TR aan als mensen zich hier misdragen.

Vraag en aanbod van kortingscodes is hier niet gewenst. Aanbod (dus <ins>niet</ins> vraag) van codes kan in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1512627">Algemeen korting en aanbiedingen topic - deel 2</a>.~[/html]