Bij Bol.com word nu een HP ProBook 6550B verkocht voor €92.99
http://www.bol.com/nl/p/h...-ram-320gb-hdd-15-6-inch/
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 30-09-2012 18:22 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 30-09-2012 18:22 ]
Zie Bol.com db foutje: laptop voor 27 eurolen-art schreef op zondag 30 september 2012 @ 12:24:
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 30-09-2012 18:22 ]
Anoniem: 22659
2 besteld, ben benieuwd.len-art schreef op zondag 30 september 2012 @ 12:24:
http://www.bol.com/nl/p/h...errer=ADVNLTWE00202100099
Kun je 4 weken op je geld wachten
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik zie het ja, het is een ''HP (Hewlett-Packard) HP 1U Carbon Universal Filler Panel - Hewlett Packard AF070A''shorty_ schreef op zondag 30 september 2012 @ 12:50:
Als je het EAN nummer bij google intoets dan krijg je een ander product te zien.
Floccinoccinihilipilification
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
idemMegaTronics schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:15:
Gewoon afwachten dus op de reactie van Bol.com.
Voor het geval dat het wel waar is, heb ik er wel een besteld.
[ Voor 19% gewijzigd door Geckoo op 30-09-2012 13:22 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!
Neejoh gewoon doen.joepiedepoepie schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:22:
Met accept giro kan er toch niks fout gaan?
En die geeft aan niet leverbaar. Het kan een restvoorraad zijn waar Bol.com van af wil. In het ergste geval krijg je morgen een mail met de mededeling dat het niet klopt en meestal krijg je dan een kortingsbon voor het geleden ongemak.yodeluxe schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:22:
Wel apart dat Azerty hetzelfde EAN nummer gebruikt. Maar dan zie je ook meteen dat het een overduidelijke fout is (kost ruim 900 euro). En om nu met Bol ruzie te gaan maken en na lange tijd je geld terug te krijgen, is het dat wel waard? Persoonlijk zou ik het niet doen, risico is mij te groot.
hmm, bij mij is de acceptgiro-optie niet klikbaar. Ik zit echt te twijfelen of ik hem zal bestellen. zeker met de 75% banner erboven lijkt het vrij aanneembaar te maken dat het legit leek. echter, hoelang zullen ze doen over het terugstorten mocht het feestje toch niet doorgaan?oinkoink12 schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:24:
[...]
Neejoh gewoon doen*pakt nog een doos met bol popcorn*
Omdat het kan.
[ Voor 9% gewijzigd door eL_Jay op 30-09-2012 13:27 ]
Deze man gaat je vertellen dat je een laptop voor 90 euro kan kopen, en dat de rechter je gelijk gaat geven! *koopt een hele pallet met popcorn, voor €1 welteverstaan* En waarschijnlijk doet deze held het zelf niet!eL_Jay schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:26:
Mochten deze laptops niet uitgeleverd worden en wil diegene ze toch hebben.
Dan raad ik een rechtsgang naar de kantonrechter aan. Maak een screenshot van de site met de 75% palletvoordeel, tel daarbij op dat het 3 jaar oude hardware betreft (ik geloof dat belastingtechnisch hardware over 3 jaar wordt afgeschreven) en ik denk dat een rechter dan oordeelt dat bol gewoon moet leveren.
[ Voor 3% gewijzigd door oinkoink12 op 30-09-2012 13:28 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Pikoe op 30-09-2012 13:29 ]
Hmmmm twijfelAcceptgiro
Voor deze bestelling is betalen met acceptgiro niet mogelijk.
En daarbij is de laptop geen 3 jaar oud, aangezien de gebruikte processor in Q2 van 2010 op de markt kwam.oinkoink12 schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:28:
[...]
Deze man gaat je vertellen dat je een laptop voor 90 euro kan kopen, en dat de rechter je gelijk gaat geven! *koopt een hele pallet met popcorn, voor €1 welteverstaan* En waarschijnlijk doet deze held het zelf niet!
[ Voor 56% gewijzigd door MegaTronics op 30-09-2012 13:33 ]
eL_Jay schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:26:
Mochten deze laptops niet uitgeleverd worden en wil diegene ze toch hebben.
Dan raad ik een rechtsgang naar de kantonrechter aan. Maak een screenshot van de site met de 75% palletvoordeel, tel daarbij op dat het 3 jaar oude hardware betreft (ik geloof dat belastingtechnisch hardware over 3 jaar wordt afgeschreven) en ik denk dat een rechter dan oordeelt dat bol gewoon moet leveren.
p.s. ik neem het risico niet, want ik zie mijzelf dat ding niet gebruiken
Een AT TABLET die meer waard is dan een iPad, hahahaha.MegaTronics schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:29:
[...]
En daarbij is de laptop geen 3 jaar oud, aangezien de gebruikte processor in Q2 van 2010 op de markt kwam.
Dit is typisch een gevalletje van nee heb je, ja kun je heel misschien krijgen.
* MegaTronics heeft zo ook begin dit jaar een AT Tablet bij de Phone House gescoord (overal was die € 550 en bij TPH voor € 119), welke uiteindelijk compleet gratis werd geleverd.
Anoniem: 99190
Doen joh! Er zitten nu nog mensen op hun geld te wachten die belletjes/brieven van een incassobureau! Maar laat dat je niet ontmoedigen en bestel die laptop gewoon, misschien heb je wel gelukt en geeft Bol inderdaad 800 euro korting op een laptop.dragon4ce schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:26:
[...]
hmm, bij mij is de acceptgiro-optie niet klikbaar. Ik zit echt te twijfelen of ik hem zal bestellen. zeker met de 75% banner erboven lijkt het vrij aanneembaar te maken dat het legit leek. echter, hoelang zullen ze doen over het terugstorten mocht het feestje toch niet doorgaan?
Acceptgiro werkt hier niet ?Bartske schreef op zondag 30 september 2012 @ 12:40:
Ook eentje besteld, met acceptgiro kan er weinig fout gaan...
Als ze die laptop voor 200 euro zouden verkopen kwamen ze er ook wel van af.MegaTronics schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:26:
[...]
En die geeft aan niet leverbaar. Het kan een restvoorraad zijn waar Bol.com van af wil. In het ergste geval krijg je morgen een mail met de mededeling dat het niet klopt en meestal krijg je dan een kortingsbon voor het geleden ongemak.
Denk dat je een 'vaste klant' hiervoor moet zijn.
In het ergste geval krijg je die HP 1U Carbon Universal Filler Panel geleverd! En dan begint het gedonder. Dit keer zit er echter geen Bol partner tussen, dus dat scheelt weer.MegaTronics schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:26:
[...]
En die geeft aan niet leverbaar. Het kan een restvoorraad zijn waar Bol.com van af wil. In het ergste geval krijg je morgen een mail met de mededeling dat het niet klopt en meestal krijg je dan een kortingsbon voor het geleden ongemak.
[ Voor 9% gewijzigd door SR8 op 30-09-2012 13:38 ]
Klopt, ik ga er ook niet van uit dat die geleverd word, maar just in case een besteld. Gewoon via acceptgiro betaald gekozen, dus mijn geld ben ik sowieso (nog) niet kwijt.NotSoSteady schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:35:
[...]
Als ze die laptop voor 200 euro zouden verkopen kwamen ze er ook wel van af.
Welke je binnen 30 dagen weer gratis retour mag sturen, dus wat is het probleem?SR8 schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:37:
[...]
In het ergste geval krijg je die HP 1U Carbon Universal Filler Panel geleverd!
[ Voor 27% gewijzigd door MegaTronics op 30-09-2012 13:39 ]
N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)
Laat maar..
Ik zag het, toch maar weer met acceptgiro besteld.melk0r schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:39:
Er is wel een verschil met dat eerdere laptop geval qua afhandeling want daar was een derde partij bij betrokken via de bol.com plaza en faciliteerde bol.com alleen de betaling maar werd de laptop geleverd door centralpoint. Hier levert bol.com zelf de laptop. Dus ik verwacht dat het beter wordt afgehandeld in elk geval.
Misschien een stomme vraag, maar hoe kom je hier bij?melk0r schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:39:
Er is wel een verschil met dat eerdere laptop geval qua afhandeling want daar was een derde partij bij betrokken via de bol.com plaza en faciliteerde bol.com alleen de betaling maar werd de laptop geleverd door centralpoint. Hier levert bol.com zelf de laptop. Dus ik verwacht dat het beter wordt afgehandeld in elk geval.
Dat deze laptop rechtstreeks van bol.com komt en die van 27 euro van central point.melk0r schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:47:
Hoe kom ik waar bij?
nieuw topic is aangemaaktLijkt erop dat er dus weer (netzoals bij die cardridge) een foute koppeling is gemaaktKan iemand hier een topic voor aanmaken, dan kunnen we dit topic weer gebruiken voor de echte aanbiedingen...
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Laat maar..
Aha thnxmelk0r schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:49:
Dat zie je bij het bestellen..daar wordt aangegeven of het een third party betreft.
[ Voor 89% gewijzigd door rockhopper op 30-09-2012 13:51 ]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
https://www.youtube.com/@droommotor
inderdaad, denk dat bol.com de bestellingen nu zelf zal annuleren en niks zal opsturenmelk0r schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:39:
Als je mooie blauwe ogen hebt, en die heb ik.joepiedepoepie schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:52:
Wanneer beschouwt bol.com je eigenlijk als vaste klant en je dus met accept giro kunt betalen?
Testing, one, two ...
Aiii ik heb groenehardware-lover schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:53:
[...]
Als je mooie blauwe ogen hebt, en die heb ik
Anoniem: 471803
Omdat het kan.
Als iedereen een klein beetje luier was, zouden er een heleboel problemen zo de wereld uit zijn
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."
Dat bol.com straks gaat vragen waarom je een HP 1U Carbon Universal Filler Panel terug stuurt i.p.v. de laptop, nadat zij de juiste EAN-code weer koppelen aan de laptop. Dat was ook aan de orde gekomen in het andere topic.MegaTronics schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:38:
[...]
Klopt, ik ga er ook niet van uit dat die geleverd word, maar just in case een besteld. Gewoon via acceptgiro betaald gekozen, dus mijn geld ben ik sowieso (nog) niet kwijt.
[...]
Welke je binnen 30 dagen weer gratis retour mag sturen, dus wat is het probleem?
[ Voor 7% gewijzigd door AW_Bos op 30-09-2012 14:00 ]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Wauw, dan moet het een wel erg oud model zijn!Kridri schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:57:
Heeft ook maar 2.4 Mhz
[ Voor 85% gewijzigd door Zerfox op 30-09-2012 14:04 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Klinkt toch in ieder geval aannemelijker dan 27 euroQuad schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:07:
Tevens sta je kansloos want voor 100,- een probook? Never!
Een netbookje van 3 jaar geleden had misschien wel gekund, maar dit niet.
Laat maar..
⏩ PVOutput☀️
Gezeik om geen geld terug te krijgen etc.Martine schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:14:
Wat is het voordeel van met accepgiro betalen? Waarom niet gewoon met iDeal?
⏩ PVOutput☀️
Acceptgiro = achteraf betalenMartine schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:14:
Wat is het voordeel van met accepgiro betalen? Waarom niet gewoon met iDeal?
Laat maar..
Perfect toch voor mensen die ook nog persé gaan miepen omdat ze deze laptop willen kopen voor die prijs terwijl je zeker weet dat je hem toch niet krijgt.melk0r schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:17:
cashback is overal maar 1.25% korting op computer en game hardware
[ Voor 8% gewijzigd door Quad op 30-09-2012 14:18 ]
⏩ PVOutput☀️
Laat maar..
En hoe doe je dat dan als je straks even 20 fillers terug moet sturen, en bol.com de EAN codes veranderd heeft, waarna ze de boel weer retourneren omdat het het verkeerde product is wat je terugstuurt (ze verwachten de laptops)? Kost allemaal tijd...
[ Voor 20% gewijzigd door Fox op 30-09-2012 14:24 ]
[ Voor 176% gewijzigd door rambocus op 30-09-2012 14:35 ]
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Laat maar..
[ Voor 8% gewijzigd door AW_Bos op 30-09-2012 14:41 ]
Anoniem: 58485
Ik doe niet alsof ik in het wereldje zit maar als een prijs aannemelijk is en een verkoper weigert te leveren omdat hij van mening is dat het om een foute prijsvermelding gaat, dan wordt de koper in het gelijk gesteld als deze geen reden had om aan te nemen dat het om een foutieve prijsvermelding gaat. Het is discutabel of de koper in dit geval wel of niet aan mag nemen dat het om een foute prijs gaat, maar daar gaat dus de rechter overAppleman schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:33:
[...]
. Wat een droomwereld leef jij in. Mijn vrouw is advocaat en die heeft zich rot gelachen om jouw reactie. Als je niets weet over rechten dan moet je ook niet doen alsof je in dat wereldje zit.
.
[ Voor 5% gewijzigd door eL_Jay op 30-09-2012 14:49 ]
Laat maar..
Ik ben IIG van mening dat de prijs niet heel gek is. Het is een 2 jaar oud model (van 2010, even opgezocht), welke een i5 450M heeft met 2gb geheugen. Hier heb ik dan een model met een nieuwere processor en meer geheugen voor 450 euro gevonden in de pricewatch: pricewatch: HP Pavilion g6 1370sd (B0S14EA#ABH) welke ook van HP is. Rekening houdend dat bol.com nu veel korting geeft, namelijk tot 75% kom ik uit op een waarde van ongeveer 400 euro waar dan 75% van afgaat, wat neerkomt op 100 euro. Daar zit dit toch niet zo ver vanaf. Ik heb een screenshot gemaakt van de prijs, met die banner erboven BTW, dus die kan ik iig bewijzen.eL_Jay schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:44:
[...]
Ik doe niet alsof ik in het wereldje zit maar als een prijs aannemelijk is en een verkoper weigert te leveren omdat hij van mening is dat het om een foute prijsvermelding gaat, dan wordt de koper in het gelijk gesteld als deze geen reden had om aan te nemen dat het om een foutieve prijsvermelding gaat. Het is discutabel of de koper in dit geval wel of niet aan mag nemen dat het om een foute prijs gaat, maar daar gaat dus de rechter over(75% kortings actie i.c.m 3/4 jaar oude hardware) (please correct me if I'm wrong, maar met haha kan iedereen reageren, informatieve discussie, of onderbouwing van statements is helaas vaak ver te zoeken)(kan de betreffende wet helaas niet 1,2,3 vinden)
http://blog.iusmentis.com...t-bindend-voor-webwinkel/
In dit geval was er echter wel sprake stuntaanbiedingen. Ik hoop in ieder geval op een rechtzaak en ben benieuwd naar de uitspraak
Als een autodealer een splinternieuwe opel Astra uit 1990 verkoopt voor 1500,- onder de noemer van Opheffinsverkoop, openingsactie of 75% kortingsweken, dan mag jij als koper aannemen dat het om een juiste prijsvermelding gaat en dan kan een verkoper zich niet verschuilen achter het feit dat die auto 20.000 gulden kosten bij release en dat er een verkeerd prijs staat in het autofoldertje (lokkertje)
(excuses voor het slechte voorbeeld maar het is zondag en mijn hersens moeten nog op gang komen)
Daarnaast dat kan ik me ook goed voorstellen dat bol (ahold) gewoon levert als je er serieus werk van maakt (rechtszaak begint) om de slechte publiciteit te voorkomen. (100 laptops met 100 euro verlies verkopen is beter dan 10,000-en potentiele kopers afschrikken met negatieve reclame)
Tevens vind ik jou reactie weinig toevoegen aan de discussie, beter zou zijn als je het hoongelach van je vrouw hier probeert te onderbouwen.
Een prijs van € 90,- voor een niet gebruikt laptop van 2 jaar oud is voor mij echt niet aannemelijk. Kun je het hebben over kortingen e.d. maar als oudere, tweedehands laptops met (veel) minder specs meer kosten op marktplaats, dan klopt de prijs niet. Zie bijvoorbeeld dit, extreme uitzonderingen (Apple) daargelaten.eL_Jay schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:44:
[...]
Ik doe niet alsof ik in het wereldje zit maar als een prijs aannemelijk is
[ Voor 33% gewijzigd door Taigu op 30-09-2012 14:56 ]
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Het is discutabel, maar 400 euro is een redelijke prijs voor dergelijke oude meuk, gezien de 75% actie zou dit dus aannemelijk KUNNEN zijn. Ik ben geen jurist dus ik kan daar geen uitspraak over doen. Daarnaast vind ikdus dat dat aan een rechter is om hierover te oordelen. Er valt namelijk voor beide partijen wat te zeggen en in de wetgeving is dit een grijs gebied. (wat een aannemelijke prijs is)Taigu schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:53:
[...]
Een prijs van € 90,- voor een niet gebruikt laptop van 2 jaar oud is voor mij echt niet aannemelijk. Kun je het hebben over kortingen e.d. maar als oudere, tweedehands laptops met (veel) minder specs meer kosten op marktplaats, dan klopt de prijs niet. Extreme uitzonderingen (Apple) daargelaten.
En dat is voor zover ik weet strafbaar, maar ik hoor graag de mening van de vriendin van Applemanxenne schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:57:
[...]
bewuste fout om klanten naar site te lokken?
Dat is hoe jij deze situatie uitlegd, ik leg hem op een andere manier uit. Ik zou graag de mening van een bevoegd en kundig rechts hierover horen:)Taigu schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:58:
Dat de/het laptop incl korting voor € 400,- weggaat, dat is aannemelijk. Ik kan me niet vinden in je rekenwijze; kortingen gaan vaak op de initiele adviesprijzen, niet op de prijzen van een willekeurig ander product wat toevallig een paar dezelfde specs heeft. Een Probook is toch echt van een andere categorie dan een Pavilion.
[ Voor 43% gewijzigd door eL_Jay op 30-09-2012 15:04 ]
bewuste fout om klanten naar site te lokken?Theswitch schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:50:
En er heeft al iemand naar de klantenservice gebeld, terwijl de laptop op dit moment (14:50) nog steeds verkeerd opstaat. Dus doelbewust laten staan? Dan staan ze nog wat zwakker denk ik.
[ Voor 32% gewijzigd door Taigu op 30-09-2012 15:05 ]
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
12:30Anoniem: 471803 schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:02:
[...]
At what time did you place the order?
Wat is er aangepast dan? Toen ik 'm bestelde stond hij meteen op die status volgens mij..DutchCrownNL schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:00:
Mijn orderstatus is al aangepast...![]()
[afbeelding]
Bij mij stond eerst "3-6 werkdagen" en nu dus "6-10-2012".Zerfox schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:03:
[...]
Wat is er aangepast dan? Toen ik 'm bestelde stond hij meteen op die status volgens mij..
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq