Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Oh, hé ja nu je het zegt! Bij mij ook.joepiedepoepie schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:05:
[...]
Bij mij stond eerst "3-6 werkdagen" en nu dus "6-10-2012".
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Reiben schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:34:
[...]
Heb ik ook 3 weken geleden gedaan, heeft niet geholpen. Inmiddels ziet het er zo uit:
18 juni - Product besteld
19 juni - Email van Bol.com dat door een technische fout het verkeerde artikel werd getoond en dat de bestelling daarom is geannuleerd
24 juni - Ik heb de bestelling geannuleerd op de website omdat ik hem daar nog zag staan als actieve bestelling (hoewel hij volgens Bol.com al geannuleerd was)
26 juni - Factuur van Bol.com ontvangen per post
26 juni - Email van Bol.com dat product zal worden verstuurd
12 juli - Betalingsherinnering ontvangen per email van Bol.com
12 juli - Mail gestuurd naar de klantenservice van Bol.com met uitleg van de situatie
17 juli - Retourmelding ontvangen van Bol.com (ik heb uberhaupt niks om retour te sturen want nooit iets ontvangen)
26 juli - Tweede betalingsherinnering ontvangen per post van Bol.com
28 juli - Wederom contact met Bol.com helpdesk, uitgebreide mail gestuurd met situatie en datums, Bol.com verwijst me naar Central Point
28 juli - Email naar Central Point, wordt niet op gereageerd
31 juli - Opnieuw een email van Bol.com ontvangen dat het product is geannuleerd en dat de betalingsverplichting vervalt
18 aug - Betalingsherinnering ontvangen met laatste waarschuwing ivm incassobureau
Reiben schreef op zondag 09 september 2012 @ 22:52:
Gisteren vordering van incassobureau ontvangen. Echt bizar, ik heb immers nooit een product ontvangen!
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Dat zou wel een win-win situatie zijn dan, want ik vind een laptop met een core i5 voor minder dan 100 euro toch echt wel een koopje. Vooral omdat de 'netbooks' in de pricewatch pas vanaf 200 euro verkocht worden en een stuk minder krachtig zijn.Eagle Creek schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:07:
Iedereen hier lacht en denkt "wat een koopje, wat zijn ze daar dom bij Bol" en Bol.com lacht en denkt "zo, eindelijk in één dag van die oude meuk af, wat zijn ze daar dom bij Tweakers".
![]()
![]()
Omdat het kan.
Klopt kan nu volgens mij ook niet meer.Anoniem: 321685 schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:11:
met acceptgiro betalen lukt bij mij niet.
Probeerde toestraks een 2e exemplaar te bestellen voor een maat van me, maar die kon ik alleen via CC of ideal betalen. Uiteraard niet gedaan
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ze zeggen namelijk op de actiepagina dat je gratis mag retourneren en 30 dagen bedenktijd hebt. Dit geld alleen voor producten van bol.com en niet van partners, maar in het geval van deze laptop is het sowieso van bol.com zelf.
[ Voor 5% gewijzigd door Zerfox op 30-09-2012 15:14 ]
Ik kon gewoon acceptgiro kiezen hoor, maar goed ben wel ingelogt met mijn eigen account, daar stond al bank nummer aan gekoppeld, misschien dat dat het is.DutchCrownNL schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:13:
[...]
Klopt kan nu volgens mij ook niet meer.
Probeerde toestraks een 2e exemplaar te bestellen voor een maat van me, maar die kon ik alleen via CC of ideal betalen. Uiteraard niet gedaan
Anoniem: 386404
Heb je het opgenomen? Dit zou kunnen helpen als ze het toch niet willen leverenAnoniem: 386404 schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:13:
heb net de klantenservice gebeld, en volgens de dame aan de andere kant van de lijn ging het niet om een fout, en volgens haar klopte de besteldatum ook, dus ik ben benieuwd:P
Dat soort dingen moet je wel op papier (//e-mail) krijgen hè :-).Anoniem: 386404 schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:13:
heb net de klantenservice gebeld, en volgens de dame aan de andere kant van de lijn ging het niet om een fout, en volgens haar klopte de besteldatum ook, dus ik ben benieuwd:P
Heb ter test een nieuw account gemaakt op Bol, dit werkt wel met acceptgiro, echter niet besteldDutchCrownNL schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:13:
[...]
Klopt kan nu volgens mij ook niet meer.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Waarom niet? heb ook gewoon via 2 accounts besteld... moet ik toch zelf weten of ik mezelf 2x aanmeldtQuad schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:18:
[...]
Heb ter test een nieuw account gemaakt op Bol, dit werkt wel met acceptgiro, echter niet besteld.

Heb nog een universele laptop adapter nodig (incl. 7.4 x 5.0mm connector voor die 'oude' hp
Je kreeg een acceptgiro mogelijkheid bij een nieuw account? Das gek..heb het ook geprobeerd maar ik kreeg die mogelijkheid NIET bij een nieuw account (wel bij een bestaand account waar eerder mee besteld is).Quad schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:18:
[...]
Heb ter test een nieuw account gemaakt op Bol, dit werkt wel met acceptgiro, echter niet besteld.
Laat maar..
Anoniem: 476333
Titel Aantal Prijs Totaal Levertijd
HP ProBook 6550B - Core i5-450M / 2GB RAM / 320GB HDD / 15.6 inch -
HP
1 € 92,99 € 92,99 3-6 werkdagen
Bestelbedrag € 92,99
Verzendkosten € 0,00
Subtotaal € 92,99
Totaalbedrag € 92,99
Betaalmethode: iDEAL
U heeft de bestelling al betaald via iDEAL.
Afleveradres Factuuradres
Nu roept er een grapjas dat hij tegenbericht heeft gehoord en meteen koren op de molen natuurlijk.
De naïviteit is schijnbaar ook in de uitverkoop.
Vooral de post van Taigu negeren als je niet wilt weten wat voor gezeik je hiermee kunt krijgen.
"Toch maar even bestellen" en vervolgens weken frustratie om de boel recht te zetten, prima deal ja!
Dat rechtzetten heb je eigenlijk alleen als je al betaald via ideal en dergelijke via acceptgiro valt dat natuurlijk wel mee.SuBBaSS schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:29:
Dus nou wordt er tot 2x toe vermeld dat er bevestigd is dat het om een fout gaat, dat wordt in de wind geslagen (mensen gewoon door met bestellen).
Nu roept er een grapjas dat hij tegenbericht heeft gehoord en meteen koren op de molen natuurlijk.
De naïviteit is schijnbaar ook in de uitverkoop.
Vooral de post van Taigu negeren als je niet wilt weten wat voor gezeik je hiermee kunt krijgen.
"Toch maar even bestellen" en vervolgens weken frustratie om de boel recht te zetten, prima deal ja!
Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
Waarom zo'n bedrijf zo frustreren, ik snap het niet...
Bol.com: Nou ja zeg, gewoon houden dat geld. Prijs- en zetfouten onder voorbehoud. Volgende aktieperiode gezond verstand aanbieden.Steyn_E schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:32:
Nou ja zeg, gewoon aannemen en niet meer teruggeven zou ik zeggen, eerlijk betaald, en ze hadden tussen de betaling en de levering genoeg tijd om hun fout te ontdekken. Dat zou ik nu iig doen
Anoniem: 476333
Bestelling
Naar het bestellingenoverzicht
Bestelnummer: 8044827000 | 30-09-2012 | 1 artikel, totaal € 92,99
Artikelen Bestelstatus Verzending Extra informatie
HP ProBook 6550B - Core i5-450M / 2GB RAM / 320GB HDD / 15.6 inch
HP ProBook 6550B - Core i5-450M / 2GB RAM / 320GB HDD / 15.6 inch
€ 92,99
Wordt verwerkt Verwacht rond: 06-10-2012
Gelukkig is in Nederland de consument beter beschermd dan de leverancier.SuBBaSS schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:34:
[...]
Bol.com: Nou ja zeg, gewoon houden dat geld. Prijs- en zetfouten onder voorbehoud. Volgende aktieperiode gezond verstand aanbieden.
Lijkt me niet want de laptop van 27 euro heb ik op een ander adres besteld (wel hetzelfde account). Nu ik verhuisd ben heb ik m'n factuuradres en afleveradres aangepast, maar nog kon ik niet met accept giro betalen...HenkEisDS schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:27:
Grappig, vraag me af hoe ze dat dan beoordelen. Zouden ze postcode's van wanbetalers in de DB hebben zitten? Of andersom?
Palletkorting van 75%, oudere laptop, het lijkt me geen fout maar gewoon een goede aanbieding.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Dat zullen ze zoiezo niet doen, maar goed je kan het er mee eens zijn of niet, we merken wel wat er gebeurd.SuBBaSS schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:34:
[...]
Bol.com: Nou ja zeg, gewoon houden dat geld. Prijs- en zetfouten onder voorbehoud. Volgende aktieperiode gezond verstand aanbieden.
[ Voor 18% gewijzigd door WeAreLegion op 30-09-2012 15:37 ]
Ik heb nog nooit een laptop in de aanbieding gezien voor onder de 100€Kecin schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:36:
Inmiddels hebben meerdere vrienden van me er een aantal besteld.
Palletkorting van 75%, oudere laptop, het lijkt me geen fout maar gewoon een goede aanbieding.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Ik zelf 2de hands eigenlijk ook niet. Wel op marktplaats, maar niet via een handelaar. Die flikkeren die dingen gewoon bij het oud ijzer omdat een marge laag is en ellende hoogaudiojunk schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:39:
[...]
Ik heb nog nooit een laptop in de aanbieding gezien voor onder de 100€
Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
Bol.com db foutje: laptop voor 27 euroaudiojunk schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:39:
[...]
Daarom is de aanbieding ook zo goedaudiojunk schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:39:
[...]
Toch wel jammer.
even een "doh" momentje hierAppleman schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:41:
Waar halen jullie de onzin vandaan dat het om een palletkorting gaat van 75%? Dat staat linksboven maar klik er eens op. Hij staat niet eens in het lijstje. Iedereen elkaar napraten net een stel schapen.
Omdat het kan.
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 30 september 2012.
U vraagt of de 'HP ProBook 6550B' ongeveer 97 euro bedraagd.
Helaas is dit onjuist en bevat de beschrijving van dit artikel op onze site onjuiste informatie. Wij danken u vriendelijk voor uw oplettendheid. Wij geven uw opmerking door aan de verantwoordelijke afdeling die de beschrijving zo spoedig mogelijk zal controleren en indien nodig zal corrigeren.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Rendy
bol.com Klantenservice
www.bol.com
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Als je goed kijkt staat er ook een verwijspijltje bij de Palletdeals.dragon4ce schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:44:
[...]
even een "doh" momentje hierhet is toch wel vrij verwarrend dat ze dat er zo boven zetten. Het lijkt me niet dat je schreeuwerig "nu 75% korting" ergens boven mag zetten wat dus eigelijk een linkje is naar andere artikelen.
Ook zie ik bijna iedereen zeggen dat er staat nu 75% korting maar er staat TOT 75% korting
Ik snap je derde punt niet, ik weet zeker dat er al honderd extra hits op die site zijn door dit artikel. Wanneer BOL hiermee wegkomt door te zeggen het was een fout, staan er volgende Iphone's, Galaxy3's en 3960k's voor minder dan 100 euro (lokkertjes jaTaigu schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:58:
Dat de/het laptop incl korting voor € 400,- weggaat, dat is aannemelijk. Ik kan me niet vinden in jullie rekenwijze; kortingen gaan vaak op de initiele adviesprijzen, niet op de prijzen van een willekeurig ander product wat toevallig een paar dezelfde specs heeft.
Aanvulling 1: Een Probook is toch echt van een andere categorie dan een Pavilion.
Aanvulling 2: Op de "vergelijkbare" Pavilion is op dit moment 75% korting ook niet echt aannemelijk
Aanvulling 3: bewuste fout om klanten te lokken? lol
Ik vind het jammer dat het niveau van de discussie zo matig is. Voor zover ik weet ben jij geen beedigd rechter en is jou "oordeel" slechts een mening die in mijn ogen onvoldoende onderbouwd is.
Kijk daar kunnen we wat meeAppleman schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:51:
Als consument heb je ook onderzoeksplicht. Dus je moet niet van dingen uitgaan maar ook echt onderzoeken of het zo is. Overigens staat er ook tot 75% korting. Dus daarom heb je geen poot om op te staan
[ Voor 14% gewijzigd door eL_Jay op 30-09-2012 15:53 ]
Die banner staat anders wel op de pagina van het product opzich. Ik kan en mag dat toch opvatten dat het bij het product hoort?Appleman schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:41:
Waar halen jullie de onzin vandaan dat het om een palletkorting gaat van 75%? Dat staat linksboven maar klik er eens op. Hij staat niet eens in het lijstje. Iedereen elkaar napraten net een stel schapen.
Anoniem: 399299
Het is een sterk verouderd model met Nehalem processor die misschien nog 350 tot 400 euro waard is en op dezelfde pagina wordt er geadverteerd met kortingen van 75%. Hier gaat Bol niet zo makkelijk onderuit komen in tegenstelling tot de 27 euro laptop.audiojunk schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:39:
Volgens mij heb je die zelf in elkaar gezet. Slordige mail qua stijl inclusief spelfouten.we_are_borg schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:45:
Even een email gestuurd en ik kreeg dit terug.
[...]
[ Voor 26% gewijzigd door Gunner op 30-09-2012 16:00 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
And again iemand die teveel TV heeft gekeken en zichzelf bestempeld als jurist. TOT 75%. Dat betekent niet dat je ook daadwerkelijk 75% krijgt op dat product. Overigens is hij in jouw ogen maar 350 tot 400 waard maar jij bepaalt de vraagprijs niet.Anoniem: 399299 schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:52:
[...]
Het is een sterk verouderd model met Nehalem processor die misschien nog 350 tot 400 euro waard is en op dezelfde pagina wordt er geadverteerd met kortingen van 75%. Hier gaat Bol niet zo makkelijk onderuit komen in tegenstelling tot de 27 euro laptop.
Bol.com komt hier heel makkelijk 'onderuit'.
m.a.w. een klantenservicemedewerker beheerst de Nederlandse taal tot in de puntjes?Gunner schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:53:
[...]
Volgens mij heb je die zelf in elkaar gezet. Slordige mail qua stijl inclusief spelfouten.
Omdat het kan.
Negatieve reclame bij ten minste een hondertal tweakers is niet heel makkelijk.Appleman schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:54:
[...]
And again iemand die teveel TV heeft gekeken en zichzelf bestempeld als jurist. TOT 75%. Dat betekent niet dat je ook daadwerkelijk 75% krijgt op dat product. Overigens is hij in jouw ogen maar 350 tot 400 waard maar jij bepaalt de vraagprijs niet.
Bol.com komt hier heel makkelijk 'onderuit'.
Ik denk dat bedrijfseconomisch gezien Bol.com beter het verlies kan nemen (pak hem beet paarduizend euro) de negatieve goodwill is namelijk een stuk duurder. (zeker als je marktleider wilt worden/blijven op het gebied van internetaankopen)
kan je vriedin iets zeggen m.b.t. lokkertjes? (bewuste fouten om bezoekers naar een winkel of site te trekken)
[ Voor 7% gewijzigd door eL_Jay op 30-09-2012 15:59 ]
Goodwill?
Begrijp me niet verkeerd hoor maar ook het gros v/d Tweakers zal naast "ervaringen bij mogelijk schimmige acties" kijken naar algehele kwaliteit (snelheid, bezorging, etc) en prijs.
Dus als deze actie niet doorgaat zal het in mijn ogen slechts een handjevol Tweakers zijn dat uit pure rancune niet meer bij bol.com besteld.
Ik denk dat ze dat wel te boven weten te komen..
Daar sla je de plank miseL_Jay schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:58:
[...]
Negatieve reclame bij ten minste een hondertal tweakers is niet heel makkelijk.
Ik denk dat bedrijfseconomisch gezien Bol.com beter het verlies kan nemen (pak hem beet paarduizend euro) de negatieve goodwill is namelijk een stuk duurder. (zeker als je marktleider wilt worden/blijven op het gebied van internetaankopen)
Wat ik alleen wel een beetje jammer vind is dat als een fout is prima, maar als zo'n groot bedrijf zijnde had je dan de prijs wel aan veranderen ook al is het zondag.
[ Voor 24% gewijzigd door WeAreLegion op 30-09-2012 16:03 ]
Nee zo kreeg ik de email.Gunner schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:53:
[...]
Volgens mij heb je die zelf in elkaar gezet. Slordige mail qua stijl inclusief spelfouten.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Bij het volgende foutje trappen ze er weer inEagle Creek schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:00:
Dus als deze actie niet doorgaat zal het in mijn ogen slechts een handjevol Tweakers zijn dat uit pure rancune niet meer bij bol.com besteld.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Plaats eens een screenshot dan.
Misschien verwacht ik dat onterecht, maar deze fouten zijn wel heel erg slordig en onnodig.dragon4ce schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:54:
[...]
m.a.w. een klantenservicemedewerker beheerst de Nederlandse taal tot in de puntjes?
[ Voor 44% gewijzigd door Gunner op 30-09-2012 16:04 ]
Alsof hij de afzender dan niet kan faken? Simpel PHP scriptje.
Ik wacht lekker af en zou het natuurlijk mooi vinden als ik 6 oktober een pakketje binnenkrijg
Anoniem: 399299
Je spreekt nu voor jezelf. Op dezelfde pagina noemen van 75% korting en een sterk verouderde laptop die voor 25% van z'n marktwaarde wordt aangeboden is gewoon ontzettend dom en is niet te vergelijken met de vorige 'foute actieprijzen' zoals de 27 euro laptop. Je bewering dat verouderde hardware z'n marktwaarde behoudt slaat ook helemaal nergens op.Appleman schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:54:
And again iemand die teveel TV heeft gekeken en zichzelf bestempeld als jurist. TOT 75%.
Anoniem: 436638
Hartelijk dank voor uw e-mail van 30 september 2012.
U geeft aan dat op de website een laptop staat voor EUR 92,99 en u wilt weten of dit de juiste prijs is.
Onze klantenservice beschikt helaas niet over de door u gevraagde informatie. Om u toch van dienst te kunnen zijn, hebben we uw vraag naar de betreffende afdeling doorgestuurd. Zodra we een antwoord ontvangen, wordt u op de hoogte gebracht. Normaal gesproken kunnen we, uiteraard afhankelijk van de vraag, binnen een week antwoorden.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Jennifer
bol.com Klantenservice
www.bol.com

En dan ook nog de Tweaker die gebeld heeftGunner schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:08:
Mooi zeg, die tegenstrijdige antwoorden van de klantenservice
Anoniem: 139099
Van het niveau van de gemiddelde reactie in dit topic slaan zelfs Henk Ingrid & Bonnie St Claire steil achterover
(p.s. Excuses aan appleman voor de foutieve aanname
eL_Jay schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:12:
Ze zouden op tweakers.net wel eens een verplichte IQ-test mogen doen voordat je lid wordt.
Van het niveau van de gemiddelde reactie in dit topic slaan zelfs Henk Ingrid & Bonnie St Claire stijl achterover
(p.s. Excuses aan appleman voor de foutieve aanname)
Kon ik wel, ik ga niet voor de laptop, maar voor een kortingsbon, die ik later weer op MP ga verkopen voor dikke doekoe. Je weet zelf..master_beuner schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:15:
Waarom kun je nou niet meer via accept giro bestellen?
Mijn vrouw geeft aan dat dit haast niet als lokkertje bestempeld kan worden aangezien zij schuilen achter het idee dat het om een database fout gaat. En waar mensen werken worden fouten gemaakt. Een lokkertje is meer van; Nu! Laptops 75% korting en als je binnenkomt en alleen korting vindt van 10% ofzo. Dat is een lokkertje maar in dit geval is het moeilijk aan te vechten.eL_Jay schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:58:
[...]
Negatieve reclame bij ten minste een hondertal tweakers is niet heel makkelijk.
kan je vriedin iets zeggen m.b.t. lokkertjes? (bewuste fouten om bezoekers naar een winkel of site te trekken)
Excuses aanvaard! Wel aardig van je btw!eL_Jay schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:12:
Ze zouden op tweakers.net wel eens een verplichte IQ-test mogen doen voordat je lid wordt.
Van het niveau van de gemiddelde reactie in dit topic slaan zelfs Henk Ingrid & Bonnie St Claire stijl achterover
(p.s. Excuses aan appleman voor de foutieve aanname)
Ik probeer ook maar te helpen en meer ook niet. Ik zie vaak op dit forum dat er mensen denken dat ze veel over rechten weten maar de plank volledig misslaan. incl ik. Ik weet er ook barweinig van.
Complete discussie over of de verkoop überhaupt wel door kan gaan en dan kom jij met de vraag waarom of de acceptgiro niet meer werkt?master_beuner schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:15:
Ik heb er zojuist nog 1 met acceptgiro besteld, misschien heeft het iets te maken of je vaste klant bent of actieve klant.master_beuner schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:15:
Waarom sommige nieuwe klanten het dan wel lukt en anderen niet weet ik ook niet. Wellicht een soort fuzzy logic om enerzijds service te bieden en anderzijds zelf niet het schip in te gaan?
Ik weet in ieder geval wel dat ik in het verleden geen acceptgiro had, hier *iets* voor heb moeten doen en toen wel de optie had. Maar wat dat *iets* is geweest, weet ik niet meer.
[ Voor 20% gewijzigd door Eagle Creek op 30-09-2012 16:19 ]
Ga jij eens ergens anders trollenNotSoSteady schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:20:
Ik heb er net 80 besteld, klantenservice zei mij dat wanneer ze niet op voorraad zouden zijn, ik een MacBook Pro met Retina scherm zou krijgen als vervangend model.
als je dan toch gaat liegen doe het dan tenminste goed, nu zeg je 8000 euro betaald te hebben voor een laptop van 2280 euro...NotSoSteady schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:20:
Ik heb er net 80 besteld, klantenservice zei mij dat wanneer ze niet op voorraad zouden zijn, ik een MacBook Pro met Retina scherm zou krijgen als vervangend model.
Omdat het kan.
Anoniem: 325202
Succes met die 80 laptops dan lolNotSoSteady schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:20:
Geloof je dat zelf? Dat is geen vervangend model te noemen, gezien deze volledig afwijkt van wat je krijgt.NotSoSteady schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:20:
Dat is hetzelfde als een reis boeken naar een Spaans hotel, die uiteindelijk niet fastoenlijk bewoonbaar is, en je een camping als vervanging krijgt aangeboden.
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Als je tegen een gemiddelde consument een product laat zien wat normaal 1000 euro kost en voor 250 euro aanbied met daarboven een banner met palletdeals 75% korting of palletdeals TOT 75% korting, wat is het verschil dan wat betreft aannemelijkheid van een correcte prijs?
Helemaal niks..
Let wel, dat het een compleet andere discussie is, die je voor de rechter moet voeren, of de huidige omstandigheden wijzen naar een mogelijk correcte prijs, maar dat woordje tot, maakt daar geen praktisch verschil in.
[ Voor 24% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 30-09-2012 16:25 ]
[ Voor 114% gewijzigd door NotSoSteady op 30-09-2012 16:25 ]
Gefeliciteerd!Anoniem: 325202 schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:22:
[...]
Succes met die 80 laptops dan lol
Nu wordt het trouwens wel erg leuk. Op de website van Azerty.nl staat dezelfde laptop met hetzelfde SKU als op bol.com: WD700EA#ABH maar ook dezelfde Ean 0883585659227,0885631508251.
(de dikgedrukte)
Ga niet compleet nutteloze discussies houden en wacht het gewoon af of je bestelling wordt geannuleerd of niet.
Ik heb gewoon met mijn vaste telefoonlijn gebeld, aangezien ik nog nooit iets gekocht had bij bol.com..joepiedepoepie schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:09:
[...]
En dan ook nog de Tweaker die gebeld heeftGeen idee of 't waar is though.
Ik weet niet hoe ik dit gesprek had kunnen opnemen, anders had ik dit zeer zeker gedaan.
Ik ga hier niet mee in zee. Je bent een behoorlijke hardhoofd. Als je het verschil niet inziet in 'tot 75% korting' en '75% korting' dan moet je even wat meer googlen.TWeaKLeGeND schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:23:
Appleman 75% of TOT 75% maakt geen enkel verschil, het gaat namelijk om het aannemelijk maken of de prijs correct is.
Als je tegen een gemiddelde consument een product laat zien wat normaal 1000 euro kost en voor 250 euro aanbied met daarboven een banner met palletdeals 75% korting of palletdeals TOT 75% korting, wat is het verschil dan wat betreft aannemelijkheid van een correcte prijs?
Helemaal niks..
Anoniem: 471672
Waarom zou het niet kunnen?Zerfox schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:24:
[...]
Nu wordt het trouwens wel erg leuk. Op de website van Azerty.nl staat dezelfde laptop met hetzelfde SKU als op bol.com: WD700EA#ABH maar ook dezelfde Ean 0883585659227,0885631508251.
(de dikgedrukte)
Dit topic is gesloten.