Omdat de EAN 0883585659227 (die dus zowel bij Bol.com als bij Azerty.nl staat) de Universal Filler Panel is.
Dus een winkel die 75% korting geeft volgend de banner en dat op het product daadwerkelijk ook doet is anders dan een winkel die tot 75% korting geeft volgens de banner en op het product blijkbaar de maximale 75% geeft? Het blijft eenzelfde orde van uiting op de banner. 'Wij geven korting' en de klant constateert in beide gevallen de korting, dat er gereclameerd word met een vaste 75% of een variabele 75% doet er niks aan af dat je in beide gevallen op het product 75% krijgt.Appleman schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:26:
[...]
Ik ga hier niet mee in zee. Je bent een behoorlijke hardhoofd. Als je het verschil niet inziet in 'tot 75% korting' en '75% korting' dan moet je even wat meer googlen.
Dat je geen 75% korting mag opeisen als men reclameert met tot 75% dat snappen we allemaal wel.
Het gaat niet om het krijgen van korting, het gaat erom dat de klant geen verschil hoeft te verwachten tussen beide uitingen als de aangeboden korting in beide gevallen de volle 75% betreft.
Er is geen enkel bedrijf, ook Bol niet, die een laptop voor onder de 100 euro gaat verkopen.
Anoniem: 471672
Haha, ik heb hem ook besteld, maar de kans dat we hem echt voor zo weinig krijgen is heel klein. En ik denk niet dat ze er zoveel op voorraad hebben sinds bijna iedereen die hier een post heeft achtergelaten hem ook daadwerkelijk heeft besteld.Jeroen10 schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:30:
lol heb ook maar besteld, het lijkt mij sterk maar misschien heb ik geluk en is de laptop echt superlaag geprijst
Maar als de Dell laptop met 2 SSD's wel geleverd werd, waarom zou deze dan niet geleverd worden?
Sinds wanneer zou een winkel als bol.com Filler Panel for Server Racks gaan verkopen? 
Ach ja, laten we het maar proberen, een cadeaubon van een tientje is nooit weg toch? Ook bij mij 'verwacht op 06 oktober'.
Ach ja, laten we het maar proberen, een cadeaubon van een tientje is nooit weg toch? Ook bij mij 'verwacht op 06 oktober'.
Heb nu al medelijden met de postbodes die al die tientallen kilos zware panels moeten bezorgen. Je zal maar in een flat wonen :-\
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dell maakte hier meer verlies op dan bol nu ZOU doen, maar ik denk eigenlijk dat bol al zouden ze willen en verlies willen nemen, de laptops alsnog niet kunnen leveren..joepiedepoepie schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:33:
Maar als de Dell laptop met 2 SSD's wel geleverd werd, waarom zou deze dan niet geleverd worden?
Nogmaals. De klant heeft een onderzoeksplicht. Jij hoort na te gaan, klopt de prijs? Voldoet het aan mijn verwachtingen? Klopt de (web)winkel? Etc etc.TWeaKLeGeND schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:31:
[...]
Dus een winkel die 75% korting geeft volgend de banner en dat op het product daadwerkelijk ook doet is anders dan een winkel die tot 75% korting geeft volgens de banner en op het product blijkbaar de maximale 75% geeft? Het blijft eenzelfde orde van uiting op de banner. 'Wij geven korting' en de klant constateert in beide gevallen de korting, dat er gereclameerd word met een vaste 75% of een variabele 75% doet er niks aan af dat je in beide gevallen op het product 75% krijgt.
Dat je geen 75% korting mag opeisen als men reclameert met tot 75% dat snappen we allemaal wel.
Het gaat niet om het krijgen van korting, het gaat erom dat de klant geen verschil hoeft te verwachten tussen beide uitingen als de aangeboden korting in beide gevallen de volle 75% betreft.
Als jij aannames hebt en dingen gaat bestellen omdat je een IQ hebt van een fietsenrek dan kan je dat heeeeeeeel moeilijk uitleggen aan mr. de rechter. Dus.... Geen poot om op te staan.
Maar die kleine kans dat die wel geleverd wordt, merk het allemaal wel. misschien gaat het model er wel uit met een mega korting, alles kan.
Anoniem: 471672 schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:31:
[...]
Haha, ik heb hem ook besteld, maar de kans dat we hem echt voor zo weinig krijgen is heel klein. En ik denk niet dat ze er zoveel op voorraad hebben sinds bijna iedereen die hier een post heeft achtergelaten hem ook daadwerkelijk heeft besteld.
Laten we hopen.Jeroen10 schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:35:
Maar die kleine kans dat die wel geleverd wordt, merk het allemaal wel. misschien gaat het model er wel uit met een mega korting, alles kan.
[...]
Lol het iq van een fietsenrek, moet hier wel hard om lachen.
Appleman schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:34:
[...]
Nogmaals. De klant heeft een onderzoeksplicht. Jij hoort na te gaan, klopt de prijs? Voldoet het aan mijn verwachtingen? Klopt de (web)winkel? Etc etc.
Als jij aannames hebt en dingen gaat bestellen omdat je een IQ hebt van een fietsenrek dan kan je dat heeeeeeeel moeilijk uitleggen aan mr. de rechter. Dus.... Geen poot om op te staan.
10/10 voor de trolls hier. Haha, iemand die dan weer zegt dat hij de klantenservice gebeld heeft en dat die zeiden dat het geen fout was.
Lekker bestellen mensen! Dat gaat je lekker veel tijd en geouwehoer kosten om het weer recht te breien.
Lekker bestellen mensen! Dat gaat je lekker veel tijd en geouwehoer kosten om het weer recht te breien.
*zucht*Appleman schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:34:
[...]
Nogmaals. De klant heeft een onderzoeksplicht. Jij hoort na te gaan, klopt de prijs? Voldoet het aan mijn verwachtingen? Klopt de (web)winkel? Etc etc.
Even begrijpend lezen, jij stelt dat de onderzoeksverplicht verschilt tussen 75% en TOT 75%. Ik stel dat de onderzoeksplicht bij beiden hetzelfde blijft. Dat het geen verschil maakt.
Het is namelijk zo dat er hier mensen zitten die stellen dat er boven een banner staat met korting van 75% en aannemlijk etc etc, jij gaat hier tegenin met het argument dat er staat TOT 75%. Ik stel dat dat argument verder niet van invloed is, daar het verschil tussen de twee uitingen nihil is in in zaken als deze, omdat het gaat om het aannemelijk maken. En ja, dat zal ondanks de uiting van die banner alsnog heel moeilijk zijn.
Daar gaat onze discussie om, ik heb zelf al duidelijk aangegeven dat het weer een andere discussie is of je aan je plichten heb voldaan en je aannemelijk mocht verwachten dat de prijs klopte, dat dit voor een rechter moet gebeuren, en dat er dus weinig verschil in de uitkomst zal zitten tussen 75% en tot 75% in dit verhaal.
[ Voor 19% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 30-09-2012 16:38 ]
Zou iemand kunnen reageren op het feit dat ook Azerty.nl het verkeerde EAN nummer heeft toegevoegd? Zou toch niet twee keer per ongelijk gebeuren en dan heb ik meteen mijn onderzoeksplicht gedaan!Zerfox schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:24:
Nu wordt het trouwens wel erg leuk. Op de website van Azerty.nl staat dezelfde laptop met hetzelfde SKU als op bol.com: WD700EA#ABH maar ook dezelfde Ean 0883585659227,0885631508251.
(de dikgedrukte)
Hoezo dat nou weer? Als je hem besteld met acceptgiro als betalingsoptie, en je krijgt de laptop niet binnen, dan stuur je de product die je krijgt toch gewoon weer terug? Als het iemand tijd gaat kosten dan is het bol.com wel.Nikeo schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:36:
10/10 voor de trolls hier. Haha, iemand die dan weer zegt dat hij de klantenservice gebeld heeft en dat die zeiden dat het geen fout was.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 471672 op 30-09-2012 16:39 ]
Jeroen10 schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:35:
Lol het iq van een fietsenrek, moet hier wel hard om lachen.
[...]
Is niet te bestellen met acceptgiro. Fraudegevoelig weet je wel.
Ik vind het wel raar dat er niemand bij bol.com sneller de db aanpast.
Ik denk trouwens niet dat bol.com gaat leveren. Het is dan wel een vorig model, het huidige is de 6560b, maar dan nog ruim onder inkoop verkopen...
Ik denk trouwens niet dat bol.com gaat leveren. Het is dan wel een vorig model, het huidige is de 6560b, maar dan nog ruim onder inkoop verkopen...
Dat is raar, ik kon hem wel bestellen met acceptgiro, en volgens mij konden meer mensen met acceptgiro betalen. Misschien heeft het te maken met hoe vaak je iets besteld op bol.com.PcDealer schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:40:
Acceptgiro is hier wel gewoon te selecteren
Waarschijnlijk omdat ik al vaker met acceptgiro heb besteld
Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]
Is wel te bestellen met een acceptgiro, 2 keer gedaan. En jah ben het er ook mee eens vind slecht dat ze dit niet aanpassen en mensen maar laten bestellen.PcDealer schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:40:
Zojuist (16.41) getest, en als ik probeer te bestellen krijg ik gewoon een acceptgiro optie
Ben benieuwd hoe snel bol dit, en op welke wijze (hopelijk correcte wijze) oplost.
Ben benieuwd hoe snel bol dit, en op welke wijze (hopelijk correcte wijze) oplost.
[ Voor 32% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 30-09-2012 16:43 ]
Even gebeld net, gaat aangepast worden nog. Bij de rest word het geannuleerd. Wel grappig, ze wist direct waar het over ging toen ik belde. 
Voor de mensen die zelf ook even willen bellen,
Bol.com Klantenservice is 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch bereikbaar.
Het telefoonnummer is 030 - 310 4999 (lokaal tarief).
Bol.com Klantenservice is 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch bereikbaar.
Heb ook met acceptgiro besteld. Ach je weet nooit. 
Besteld bij bol.com:
Titel Aantal Prijs Totaal Levertijd
HP ProBook 6550B - Core i5-450M / 2GB RAM / 320GB HDD / 15.6 inch -
HP
1 € 92,99 € 92,99 3-6 werkdagen
Bestelbedrag € 92,99
Verzendkosten € 0,00
Subtotaal € 92,99
Totaalbedrag € 92,99
Betaalmethode: Acceptgiro
Besteld bij bol.com:
Titel Aantal Prijs Totaal Levertijd
HP ProBook 6550B - Core i5-450M / 2GB RAM / 320GB HDD / 15.6 inch -
HP
1 € 92,99 € 92,99 3-6 werkdagen
Bestelbedrag € 92,99
Verzendkosten € 0,00
Subtotaal € 92,99
Totaalbedrag € 92,99
Betaalmethode: Acceptgiro
[ Voor 74% gewijzigd door Arsenius op 30-09-2012 16:45 ]
Is al 2e keer dat het bij mij niet doorgaat, eerst met Guild Wars 2 nu dit.
Bij Guild Wars 2 was het een op=op actie en hadden ze nog op voorraad. Dan mag ik er wel van uit gaan dat ze leveren. Maar vervolgens hebben ze hem toch nog geannuleerd.
Bij Guild Wars 2 was het een op=op actie en hadden ze nog op voorraad. Dan mag ik er wel van uit gaan dat ze leveren. Maar vervolgens hebben ze hem toch nog geannuleerd.
[ Voor 50% gewijzigd door thijssie op 30-09-2012 16:46 ]
Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]
Aawh, wat zielig. Wat ben je toch ook een slachtoffer he. Ze moeten jou ook echt altijd hebben.thijssie schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:44:
Is al 2e keer dat het bij mij niet doorgaat, eerst met Guild Wars 2 nu dit. Slechte zaak.
Waarom geef je er überhaupt aandacht aan lekker laten gaan.Appleman schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:45:
[...]
Aawh, wat zielig. Wat ben je toch ook een slachtoffer he. Ze moeten jou ook echt altijd hebben.
dat je de laptop niet krijgt voor deze prijs lijkt mij overduidelijk.
Dat is gewoon common sense.
Heb hem wel besteld, heb dat al eens eerder gedaan en kreeg toen een waardebon.
Das altijd meegenomen :-)
Alles is meegenomen, we blijven gierige Nederlanders.koesie schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:47:
Met die insteek heb ik het ook gedaan. Ik bedoel Bol.com draait niet echt verlies ofzo. Daarnaast bestel ik voor meer dan 3k per jaar daar. Dus hier en daar mag zo'n goede aanbieding wel tochkoesie schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:47:
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Je hebt wel gelijk. Ik vind dat je met zoiets gewoon de gedachtegang moet hebben. Nee heb je, ja kun je krijgen. Niet doen alsof je een of ander slachtoffer bent en dat ze hier de boel naaien.WeAreLegion schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:47:
[...]
Waarom geef je er überhaupt aandacht aan lekker laten gaan.
Wat voor waardebon kreeg je toen?koesie schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:47:
Volgens mij kreeg ik toen een bon van 5 of 10 euro ik weet het niet meer precies.Anoniem: 471672 schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:47:
Op wat voor waardebon kunnen we rekenen?
Geen waardebon, de vorige keer was er alleen een waardebon omdat men het pakket moest terugsturen.Anoniem: 471672 schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:47:
Op wat voor waardebon kunnen we rekenen?
Is natuurlijk wel erg vreemd, als ze weten dat er een fout in de prijs zit, dat ze het gewoon online laten staan, kleine moeite om dat weg te halen.
Weet niet of je daar rechten aan kunt ontlenen, maar slordig is het op ze minst.
Weet niet of je daar rechten aan kunt ontlenen, maar slordig is het op ze minst.
Chris_L schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:43:
Even gebeld net, gaat aangepast worden nog. Bij de rest word het geannuleerd. Wel grappig, ze wist direct waar het over ging toen ik belde.
Door het te laten staan staan we als consument sterker, maar op meer dan een waardebon hoef je niet te rekenen.
Alles is lekker meegenomen.PcDealer schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:54:
Door het te laten staan staan we als consument sterker, maar op meer dan een waardebon hoef je niet te rekenen.
Wellicht i.c.m:Jeroen10 schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:52:
Is natuurlijk wel erg vreemd, als ze weten dat er een fout in de prijs zit, dat ze het gewoon online laten staan, kleine moeite om dat weg te halen.
Weet niet of je daar rechten aan kunt ontlenen,
[...]
koopvoorwaarden
Artikel 10 - Conformiteit en Garantie
De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.
Artikel 11 - Levering en uitvoering
De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
[ Voor 27% gewijzigd door Eagle Creek op 30-09-2012 16:55 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Als ik niets krijg dan is het ook goed, heb de acceptgiro kunnen selecteren.NotSoSteady schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:52:
[...]
Geen waardebon, de vorige keer was er alleen een waardebon omdat men het pakket moest terugsturen.
En had een vermakelijke middag door deze draad te lezen
Zou toch wel mooi geweest zijn als we de laptops daadwerkelijk kregen.koesie schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:55:
[...]
Als ik niets krijg dan is het ook goed, heb de acceptgiro kunnen selecteren.
En had een vermakelijke middag door deze draad te lezen
Maarja, heb me ook uitstekend vermaakt. =)
Prijs is aangepast:
HP ProBook 6550B - Core i5-450M / 2GB RAM / 320GB HDD / 15.6 inch
bol.com prijs € 1.092,99
HP ProBook 6550B - Core i5-450M / 2GB RAM / 320GB HDD / 15.6 inch
bol.com prijs € 1.092,99
Wat een prijs...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wauw, zo´n prijs voor die specs. Kan ook niet kloppen
Waarschijnlijk dat ze nu precies kunnen goed praten van ´perongeluk is de 10 voor de prijs weggevallen´
Waarschijnlijk dat ze nu precies kunnen goed praten van ´perongeluk is de 10 voor de prijs weggevallen´
[ Voor 49% gewijzigd door Poumelie op 30-09-2012 17:02 ]
Staat ie ook bij andere mensen in de bestelstatus nog voor 92,99?
EDIT:
Is 1092,99 niet wat overdreven voor die specs?
EDIT:
Is 1092,99 niet wat overdreven voor die specs?
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 471672 op 30-09-2012 17:03 ]
damn, net te laat, had hem net in mijn winkelwagen gesmeten maar bij het naar de betaalpagina te gaan werd ik terug uitgelogd met na het opnieuw inloggen de correcte prijs
. Ach ja, benieuwd hoe ze het ditmaal gaan afhandellen.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
't duidelijk dat ze niet willen dat die laptop uberhaupt nog besteld wordt
Laat maar..
Ja, bij mij in ieder geval wel.Anoniem: 471672 schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:02:
uiteraard, kunnen prijs van het bestelde goed zomaar niet veranderen. wat ze kunnen doen is annulerenAnoniem: 471672 schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:02:
Apart dat ze het zo oplossen door er simpelweg drie nullen voor te zetten. Hij was eerst namelijk € 1.049,52 bij Bol.com volgens google's cache resultaten
Ik ben best wel benieuwd wat er nu gebeurd, want ik heb namelijk voor 92,99 in mijn bestelstatus staan. Maar zal wel geannuleerd worden of iets dergelijks. Dus heb er ook geen hoge verwachtingen van.
Die laptop is inderdaad niet die prijs waard, maar denk omdat het zondag is is dit gewoon een "quick" fixSpX schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:04:
Apart dat ze het zo oplossen door er simpelweg drie nullen voor te zetten. Hij was eerst namelijk € 1.049,52 bij Bol.com volgens google's cache resultaten
wat een zondagmiddagvermaak, gaat vast geannuleerd worden, maar is logisch
De prijs is met 1000 euro omhoog gegaan!
Oud nieuws, mijn fout..
Oud nieuws, mijn fout..
[ Voor 29% gewijzigd door jrn88 op 30-09-2012 17:09 ]
In mijn bestelstatus staat ie nog stees voor 92,99, dus ik ben benieuwd wat er nu gebeurd. Maar zal wel geannuleerd worden ...bastian433 schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:09:
wat een zondagmiddagvermaak, gaat vast geannuleerd worden, maar is logisch
Grote kans idd, heb hem ook besteld voor die prijs, ik zie wel.Anoniem: 471672 schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:12:
[...]
In mijn bestelstatus staat ie nog stees voor 92,99, dus ik ben benieuwd wat er nu gebeurd. Maar zal wel geannuleerd worden ...
Elect a clown, expect a circus.
Valt me op hoeveel mensen er inééns vandaag deze laptop op marktplaats zonder eigen foto hebben gezet
Nouja niet veel, in verhouding wel
Zal allemaal wel mensen betreffen die de levering verwachten en 'm willen doorverkopen
dúh
Zal allemaal wel mensen betreffen die de levering verwachten en 'm willen doorverkopen
dúh
Best wel dom dan, iets op marktplaats zetten wat je niet hebt.Poumelie schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:13:
Valt me op hoeveel mensen er inééns vandaag deze laptop op marktplaats zonder eigen foto hebben gezet
dúh
Net zoiets als dingen in je webshop zetten die je niet hebt (of verkeerd prijzen).Anoniem: 471672 schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:14:
[...]
Best wel dom dan, iets op marktplaats zetten wat je niet hebt.
Niet heel dom, als je hem niet geleverd krijgt verwijder je de advertentie gewoon, ja toch.Anoniem: 471672 schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:14:
[...]
Best wel dom dan, iets op marktplaats zetten wat je niet hebt.
Snap de gedachtegang opzich wel.
"t is wel dom iets op marktplaats te zetten waarvan het héél onrealistisch is dat je het zelf geleverd krijgt.
Deze mensen zijn simpelweg (te) hoopvolle denkers, of hebben het iq van een visstick
Glas is halfvol hè.
IQ van een fietsenrek, IQ van een visstick xDPoumelie schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:16:
[...]
Niet heel dom, als je hem niet geleverd krijgt verwijder je de advertentie gewoon, ja toch.
Snap de gedachtegang opzich wel.
"t is wel dom iets op marktplaats te zetten waarvan het héél onrealistisch is dat je het zelf geleverd krijgt.
Deze mensen zijn simpelweg (te) hoopvolle denkers, of hebben het iq van een visstick
Glas is halfvol hè.
Dat is waarschijnlijk om te compenseren. Als nu 120 mensen hem voor 92 hebben besteld, en vervolgens 100 mensen hem voor de huidige prijs bestellen, dan komt het weer een beetje in evenwicht
.
Karma noemen ze dat.
Karma noemen ze dat.
[ Voor 17% gewijzigd door Eagle Creek op 30-09-2012 17:21 ]
Nou?Eagle Creek schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:19:
Dat is waarschijnlijk om te compenseren. Als nou 120 mensen hem voor 92 hebben besteld, en vervolgens 100 mensen hem voor de huidige prijs bestellen, dan komt het weer een beetje in evenwicht.
Karma noemen ze dat.
Nou.. Dan is nou dan nu geworden.

[ Voor 5% gewijzigd door Eagle Creek op 30-09-2012 17:21 ]
Dat gare laptopje kost 1000 euro normaal. Haha, ja ok ben bang dat we die niet krijgen jungs, Ik dacht een laptop die eigenlijk 3 a 400 eurie kost.
Magere specs voor 1000 pleurie.
[ Voor 5% gewijzigd door Arsenius op 30-09-2012 17:22 ]
Ik vindt die laptop ook echt geen 1000 euro waard, ik dacht zelf dat ie in de prijsklasse zat van 400-600.Arsenius schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:22:
Dat gare laptopje kost 1000 euro normaal. Haha, ja ok ben bang dat we die niet krijgen jungs, Ik dacht een laptop die eigenlijk 3 a 400 eurie kost.
Ik ga er van uit dat dit even 'snel' geprijsd is. 1000 euro is natuurlijk niet realistisch voor deze laptop.
Mijn bestelling staat nog steeds, ga wel uit van een annulering maar ik zie wel. Gewoon optimistisch blijven, gratis cadeaubonnetje is ook altijd leuk.
(En anders maar blij zijn met m'n nieuwe Universal Filler Panel van HP.
)
Mijn bestelling staat nog steeds, ga wel uit van een annulering maar ik zie wel. Gewoon optimistisch blijven, gratis cadeaubonnetje is ook altijd leuk.
(En anders maar blij zijn met m'n nieuwe Universal Filler Panel van HP.
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."
http://tweakers.net/pricewatch/257145/hp-probook-6550b-%28wd700ea%29.html Haha.
Mooie prijsverloop
Maarja, ze gaan vast vandaag of morgen annuleren
Mooie prijsverloop
Maarja, ze gaan vast vandaag of morgen annuleren
Haha exact mijn gedachte.KirovAir schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:26:
Ik ga er van uit dat dit even 'snel' geprijsd is. 1000 euro is natuurlijk niet realistisch voor deze laptop.
(En anders maar blij zijn met m'n nieuwe Universal Filler Panel van HP.)
Ja. In het geval van de laptops van Dell. Ook hier op t.net aangehaald.
En ik ken iemand die ooit 4 !gratis HDD's opgehaald heeft bij Informatique.
En ik ken iemand die ooit 4 !gratis HDD's opgehaald heeft bij Informatique.
[ Voor 34% gewijzigd door Eagle Creek op 30-09-2012 17:31 ]
ja dell heeft dit toen wel gedaan. meer omdat er een hele rel was ontstaan en de negatieve pers meer geld had gekost dan de laptops uitleveren
Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie
Er staat hier een mooie Dell laptop met 2 SSD's voor weinig.Anoniem: 471672 schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:29:
Wat is me afvraag, is er ooit bij iemand het product WEL geleverd, waarbij die prijs erg laag was door een fout van de site?
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."
Hier ligt een gratis AT tables en staat er een Neckermann TVKirovAir schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:31:
[...]
Er staat hier een mooie Dell laptop met 2 SSD's voor weinig.
Nou, we kunnen het proberen. Bol heeft genoeg centjes om een tonnetje verlies te draaien, n'est pas?TunefulDJ_Mike schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:30:
ja dell heeft dit toen wel gedaan. meer omdat er een hele rel was ontstaan en de negatieve pers meer geld had gekost dan de laptops uitleveren
[ Voor 11% gewijzigd door Arsenius op 30-09-2012 17:34 ]
Maar volgens mij was er in die situatie ook meerdere malen door Dell (telefonisch en per mail) bevestigd dat het correct geprijsd was.
Haha, ik denk wel dat ze genoeg geld hebben ja. Klant is koning heArsenius schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:33:
[...]
Nou, we kunnen het proberen. Bol heeft genoeg centjes om een tonnetje verlies te draaien, n'est pas?
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 471672 op 30-09-2012 17:35 ]
Anoniem: 471672 schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:29:
Wat is me afvraag, is er ooit bij iemand het product WEL geleverd, waarbij die prijs erg laag was door een fout van de site?
Deze laptop heb ik ook Intel Core i7 en werd met twee Samsung 830's 512GB geleverd. Echter was de prijs wel zo'n: € 899,00 en geen € 92,99.KirovAir schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:31:
[...]
Er staat hier een mooie Dell laptop met 2 SSD's voor weinig.
[ Voor 51% gewijzigd door Jumpman op 30-09-2012 17:38 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Het is al het tweede foutje vandaag van Bol.com,de dagaanbieding was bij de start 20€ goedkoper
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Je zou langzamerhand denken dat ze het gewoon stiekem doen, om zo gratis reclame te maken..
(alhoewel bol.com zelf weinig reclame meer nodig heeft)
(alhoewel bol.com zelf weinig reclame meer nodig heeft)
klein beetje maar.Jeroen10 schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:42:
lol zie nu dat de prijs 1000 nogiets is, klein verschil????
Ik las enkele pagina's terug dat iemands bestelling al geannuleerd was?
Mijne staat nog steeds op "Wordt verwerkt" met verwachting: "06-10-2012".
Hoe zit het bij jullie?
Hoe zit het bij jullie?
Anoniem: 471803
Mine is still same as yours.Zerfox schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:47:
Ik las enkele pagina's terug dat iemands bestelling al geannuleerd was?
Hoe zit het bij jullie?
Heb er straks ook 4 besteld, bij mij staat de status ook nog op wordt verwerkt.
mag ik vragen waarom je er direct 4 besteld?
GH45T schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:49:
Heb er straks ook 4 besteld, bij mij staat de status ook nog op wordt verwerkt.
lijkt me logisch, om te verpatsen met dikke winst.Jeroen10 schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:50:
[...]
Omdat je dan 4 laptops hebt voor 400 euro, en dan verkoop je er 3 door?Jeroen10 schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:50:
[...]
Anoniem: 475952
Wordt lastig als je ze alle vier niet krijgtnyssyn schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:51:
[...]
lijkt me logisch, om te verpatsen met dikke winst.
Denk dat ook, we weten denk ik allemaal wel dat dit een foutje is, hoewel er wel dik boven de ad een kortings staat tot 75% korting. Als je er 1 besteld is die voor jezelf, meerdere lijkt dan inderdaad doorverkopen te zijn, of je hebt hele aardige familieleden
Dan vervang ik meteen de 3 vaste pc's in huis hier.Jeroen10 schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:50:
[...]
Als het me om het verkopen ging had ik er wel 10 (of nog meer) besteld.
Ik heb die van mij inmiddels binnen
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Dit topic is gesloten.