"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
De Dell laptop met 2 SSD's is meerdere malen bij de klantenservice uitdrukkelijk nagevraagd of het klopte, zelfs toen ze erop werden gewezen dat de 2 SSD's samen retail net zo duur zouden zijn als de laptop daadwerkelijk kostte zei de klantenservice dat het moest kloppen. Daarnaast waren de SSDs de enige optie voor opslagruimte en stond er nadrukkelijk naast dat het een speciale aanbieding betrof. En de prijs van de laptop als geheel is niet zo vreemd laag dat het onmogelijk is (€1100+ voor een laptop is voor een consument al high-end) en een leek zou daardoor niet zo snel kunnen zien dat het absurd laag is..joepiedepoepie schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:33:
Maar als de Dell laptop met 2 SSD's wel geleverd werd, waarom zou deze dan niet geleverd worden?
Verschil hier is dat de laptop duidelijk veel te laag geprijsd is vergeleken met de concurrentie, de palletdeals banner globaal is (zodat iedereen die ook maar 1 specifieke product pagina bezoekt ook gewoon die banner ziet) en dat de klantenservice zegt dat ze het of niet weten en zullen doorvragen of expliciet zeggen dat het niet klopt. Hierdoor komen we bij de OTTO arrest uit, bij een extreem lage prijs (ook al staat er iets bij waardoor het lijkt alsof het klopt) heb je onderzoeksplicht, die je kunt vervullen door concreet te navragen of de prijs klopt.
Zou niet weten waarvoor ik een incassobrief zou kunnen krijgen. In het ergste geval krijg ik iets geleverd, deze zending kan ik annuleren/retour sturen/niet accepteren.MrJoker1985 schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:59:
Ik hoop dat er ook hier weer uiteindelijk mensen belanden met een incassobrief in handen. Stelletje kleuters.
En prima we willen allemaal graag iets met voordeel/korting kopen, maar dit is gewoon misbruik maken en frauderen.
Wet koop op afstand geeft je 14 dagen de tijd, en al helemaal wanneer je het product lekker in de originele verpakking laat zitten.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Anoniem: 471672
eindelijk iemand die het snapt.Kecin schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:01:
[...]
Zou niet weten waarvoor ik een incassobrief zou kunnen krijgen. In het ergste geval krijg ik iets geleverd, deze zending kan ik annuleren/retour sturen/niet accepteren.
Wet koop op afstand geeft je 14 dagen de tijd, en al helemaal wanneer je het product lekker in de originele verpakking laat zitten.
Frauderen? Ik klik bestel aan en Bol.com stuurt mij een bevestigingsemail. Leg me alsjeblieft uit wat hier fraude aan is? Elk item dat ik daar dus bestel dat te duur is is dus vanaf hun kant fraude?MrJoker1985 schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:59:
Ik hoop dat er ook hier weer uiteindelijk mensen belanden met een incassobrief in handen. Stelletje kleuters.
En prima we willen allemaal graag iets met voordeel/korting kopen, maar dit is gewoon misbruik maken en frauderen.
[ Voor 7% gewijzigd door Kecin op 30-09-2012 18:02 ]
Zie het zo, als ik ergens een fout maak is dat ook mijn probleem.MrJoker1985 schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:59:
Het valt te proberen. Als ze niet leveren en ze beroepen zich op de voorwaarden dan geef ik ze ook groot gelijk. Misbruik maken? True. Frauderen? Nah nee..
Hij is gewoon boos dat hij hem niet op tijd heeft besteld, toen ie nog 92,99 euro was...GH45T schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:04:
[...]
Zie het zo, als ik ergens een fout maak is dat ook mijn probleem.
Het valt te proberen. Als ze niet leveren en ze beroepen zich op de voorwaarden dan geef ik ze ook groot gelijk. Misbruik maken? True. Frauderen? Nah nee..
http://www.bol.com/nl/m/s...TC0406_headerlinks_USPees
daarom snap ik ook niet dat mensen zich druk maken.Kecin schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:12:
Overigens wanneer je de inktset huppeldepup krijgt opgestuurd kan je hem natuurlijk 29 dagen gebruiken en daarna terugsturen. Lekker dat winkelen op Bol.com, helemaal zonder zorgen;
http://www.bol.com/nl/m/s...TC0406_headerlinks_USPees
En nu om het af te maken zou Bol doodleuk 1092 af moeten schrijven bij de slimmeriken die het digitaal afgerekend hebben.
Acceptgiro for the win.SuBBaSS schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:18:
Bwahaha, klappen ze er gewoon even 1000 euro bovenop (terwijl de opvolger met gelijke specs voor rond de 600 te koop is)).
En nu om het af te maken zou Bol doodleuk 1092 af moeten schrijven bij de slimmeriken die het digitaal afgerekend hebben.
Dat gaat gelukkig niet makkelijk met het iDeal systeemSuBBaSS schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:18:
Bwahaha, klappen ze er gewoon even 1000 euro bovenop (terwijl de opvolger met gelijke specs voor rond de 600 te koop is)).
Laat maar..
Anoniem: 423265
Juist niet. Bestellingen met acceptgiro zullen juist als eerste geannuleerd worden worden. Die zijn nl. nog niet betaald en dus makkelijker te annuleren zonder bijkomende rompslomp
Het zou kunnen dat je een inktset krijgt, de EAN-codes bij Bol.com worden aangepast, jij de inkset terugstuurt maar dan Bol.com zegt "waarom stuur jij een inktset, wij hebben volgens de codes een laptop gestuurd" - en dan begint het gedoe.Anoniem: 471672 schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:13:
[...]
daarom snap ik ook niet dat mensen zich druk maken.
Bambu Lab P1S Combo
Als ik een inktset krijg, dan stuur ik het gewoon terug. Ik ga niet lopen klagen of iets dergelijks.MacorgaZ schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:24:
[...]
Het zou kunnen dat je een inktset krijgt, de EAN-codes bij Bol.com worden aangepast, jij de inkset terugstuurt maar dan Bol.com zegt "waarom stuur jij een inktset, wij hebben volgens de codes een laptop gestuurd" - en dan begint het gedoe.
Als "leek" kijk je toch naar de naam van het product ipv een EAN code of ben ik nu gek ?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dit idd. Mocht bol.com na de tijd de EAN code aanpassen dan kun je aantonen dat jij een inktset hebt ontvangen ipv de laptop. Dus ze maken zich het er alleen maar moeilijker mee als ze de EAN code aanpassen en moeilijk gaan doen over het retourneren.DutchCrownNL schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:26:
Dan heb je gelukkig nog je pakbon en je bestel overzicht van je account, dus geen gedoe, want op dat moment stuurt Bol.com het niet bestelde artikel.
Als "leek" kijk je toch naar de naam van het product ipv een EAN code of ben ik nu gek ?
[ Voor 3% gewijzigd door .joepiedepoepie op 30-09-2012 18:30 ]
Inderdaad. En gelukkig hebben ze ook niet dezelfde instelling als velen hier, bewust de boel frustreren.Zerfox schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:19:
[...]
Dat gaat gelukkig niet makkelijk met het iDeal systeem
Tja net zoals ik het een rare wereld vind dat er van die strijders zijn die het de grote bedrijven wel even zullen laten voelen door hun fouten op deze manier af te straffen.melk0r schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:24:
Rare wereld leven jullie in waarin je NA betaling de prijs alsnog zou kunnen mogen aanpassen
Laat maar..
Dat overzicht gaat op EAN code, dus staat er straks ook in je besteloverzicht heel vrolijk dat je een inkset hebt besteldDutchCrownNL schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:26:
Dan heb je gelukkig nog je pakbon en je bestel overzicht van je account, dus geen gedoe, want op dat moment stuurt Bol.com het niet bestelde artikel.
En de vraag of je gek bent durf ik niet met zekerheid te beantwoorden
Laat maar..
Straks niet meermelk0r schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:32:
Bij het besteloverzicht staat heel duidelijk dat er een laptop besteld is wat voor code er verder ook nog bij moge horen.
"Ja meneer, leuk geprobeerd maar we kunnen allemaal wel zelf een mailtje aanpassen"DDX schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:32:
En de mail passen ze zeker ook aan.
Nee of ze leveren het product of niet.
Waarschijnlijk is het model gewoon niet meer leverbaar, ook voor hun niet. Ik ben bang de EAN code bij hun of hun leverancier gewoon per ongeluk naar het verkeerde artikel gelinkt is. We krijgen dan waarschijnlijk gewoon een mailtje waarin staat: 'Artikel niet meer leverbaar. Onze excuses daarvoor, we retourneren het aankoopbedrag.'. Of we krijgen de inksetSteyn_E schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:35:
Ik ben benieuwd wat ze doen. Het annuleren van alle bestellingen gaat ook een hoop geld kosten natuurlijk, en het is en blijft een overjarig model. Misschien dat ze de boel toch uitleveren hoor, ook meteen van de oude voorraad af. In het ergste geval krijg je je geld terug.
Zitten in een verpakking van 10 stuks.KirovAir schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:26:
(En anders maar blij zijn met m'n nieuwe Universal Filler Panel van HP.)
Bestelstatussen zijn er om aangepast te wordenAnoniem: 471672 schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:40:
In de bestelstatus staat duidelijk dat het om een laptop gaat en ook de beschrijving gaat over de laptop.
DingDingDing zinnigste opmerking uit dit topickutagh schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:00:
[...]
De Dell laptop met 2 SSD's is meerdere malen bij de klantenservice uitdrukkelijk nagevraagd of het klopte, zelfs toen ze erop werden gewezen dat de 2 SSD's samen retail net zo duur zouden zijn als de laptop daadwerkelijk kostte zei de klantenservice dat het moest kloppen. Daarnaast waren de SSDs de enige optie voor opslagruimte en stond er nadrukkelijk naast dat het een speciale aanbieding betrof. En de prijs van de laptop als geheel is niet zo vreemd laag dat het onmogelijk is (€1100+ voor een laptop is voor een consument al high-end) en een leek zou daardoor niet zo snel kunnen zien dat het absurd laag is.
Verschil hier is dat de laptop duidelijk veel te laag geprijsd is vergeleken met de concurrentie, de palletdeals banner globaal is (zodat iedereen die ook maar 1 specifieke product pagina bezoekt ook gewoon die banner ziet) en dat de klantenservice zegt dat ze het of niet weten en zullen doorvragen of expliciet zeggen dat het niet klopt. Hierdoor komen we bij de OTTO arrest uit, bij een extreem lage prijs (ook al staat er iets bij waardoor het lijkt alsof het klopt) heb je onderzoeksplicht, die je kunt vervullen door concreet te navragen of de prijs klopt.
Afwachten dus =D als het veranderd in de Universal Filler Panel, gewoon de bestelling annuleren en als dat niet meer mogelijk is, gewoon retour sturen.Anoniem: 423265 schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:43:
[...]
Bestelstatussen zijn er om aangepast te worden
Dan heb je nog altijd de bevestigingsemail waar toch echt duidelijk in staat dat het om een laptop gaat.Anoniem: 423265 schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:43:
[...]
Bestelstatussen zijn er om aangepast te worden
Maar ik verwacht er niet veel van. Ik ga er vanuit dat ik een annulering krijg en dat netjes m'n geld terug wordt gestort.
Zo'n situatie lijkt me bij uitstek uitzonderlijk omdat het niet overeind te houden is dat een niet-geleverd product wel betaald moet worden.
De wet koop op afstand stelt dat een consument 7 dagen bedenktijd heeft. Worden er dus straks laptops, stoffilters of kanaries geleverd, dan kun je als consument binnen 7 dagen het product terugsturen en je geld terugkrijgen. Niets geen gedoe met incassobureaus.
Worden er daadwerkelijke kanaries geleverd is er nog iets meer aan de hand zelfs dunkt me, daar in dat geval Bol een verkeerd product levert.
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Ik heb een PDF dump. Bewijzen genoeg.
Laat maar..
Het gaat ook helemaal nergens over ...Eagle Creek schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:47:
Ik snap de verwijzing naar dat incassovoorbeeld niet zo goed. In dat geval is een product niet geleverd en heeft de persoon in kwestie niet betaald. Toch blijft het verzoek openstaan om de factuur te voldoen.
Zo'n situatie lijkt me bij uitstek uitzonderlijk omdat het niet overeind te houden is dat een niet-geleverd product wel betaald moet worden.
De wet koop op afstand stelt dat een consument 7 dagen bedenktijd heeft. Worden er dus straks laptops, stoffilters of kanaries geleverd, dan kun je als consument binnen 7 dagen het product terugsturen en je geld terugkrijgen. Niets geen gedoe met incassobureaus.
Worden er daadwerkelijke kanaries geleverd is er nog iets meer aan de hand zelfs dunkt me, daar in dat geval Bol een verkeerd product levert.
"Ja meneer, leuk geprobeerd maar we kunnen allemaal wel zelf een mailtje aanpassen".joepiedepoepie schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:45:
[...]
Dan heb je nog altijd de bevestigingsemail waar toch echt duidelijk in staat dat het om een laptop gaat.
Ik ookMaar ik verwacht er niet veel van. Ik ga er vanuit dat ik een annulering krijg en dat netjes m'n geld terug wordt gestort.
Haha.Anoniem: 423265 schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:50:
[...]
"Ja meneer, leuk geprobeerd maar we kunnen tegenwoordig allemaal zelf wel onze eigen PDF dump maken"
Ik zou nog even wachten, want aan de richting te zien wordt de prijs straks nóg lager
http://www.bol.com/nl/p/h...-6-inch/9000000011226913/
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
In Juni heb ik drie nieuwe 1TB harddisks gekocht bij Azerty, voor 28 euro per stuk.Anoniem: 471672 schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:29:
Wat is me afvraag, is er ooit bij iemand het product WEL geleverd, waarbij die prijs erg laag was door een fout van de site?
Ik kon ze alle drie dezelfde middag nog op komen halen in Raalte, zonder enig gezeur.
Toen ik weer thuis kwam was de prijs ineens naar 105 euro gestegen, ze hadden het wel degelijk door, maar leveren het toch, top service.
Zelf heb ik net iets te lang zitten denken of ik hem wilde kopen, tot hij ineens 1000 euro duurder was..

[ Voor 9% gewijzigd door Fir3Fli3 op 30-09-2012 19:08 ]
Vliegt die grafiek straks ook weer omhoogictinteresse schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:04:
Kost op bol.com nu 1000 euro extra
pricewatch: HP ProBook 6550b (WD700EA)
Anoniem: 139099
Gelukkig heb ik de kortdurende aanbieding van 92 euro besteld!ictinteresse schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:04:
Kost op bol.com nu 1000 euro extra
Waarschijnlijk heeft Bol 'm ook niet. Ik vermoed dat er een verkeerd artikel (deze HP laptop dus) is gekoppeld aan hun artikelnummer, en aangezien alles aan elkaar gekoppeld is, het zo is de pricewatch terecht is gekomen. Gebeurt helaas wel vaker.Jeroen10 schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:04:
het is dus een model dat alleen nog maar door bol word verkocht, kijk dat beschouw ik als een end of life model,
Net als vele honderden anderenAnoniem: 139099 schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:08:
[...]
Gelukkig heb ik de kortdurende aanbieding van 92 euro besteld!
Daar zitten natuurlijk ook orders tussen van (een) ander(e) product(en).Anoniem: 423265 schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:14:
Ik heb er één besteld voor m'n moeder, en een kwartier later één voor een kennis van haar. Er zat ruim 9000 verschil tussen de ordernummers. Blijkbaar een heel gewild artikel
We krijgen dan deze:.joepiedepoepie schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:12:
Mocht bol.com toch besluiten te leveren maar niet over het aangeboden model beschikken dan hoop ik niet dat we een laptop krijgen van ongeveer dezelfde prijsklasse

Het is verstandloos prutsen met databases zonder dat je duidelijk door hebt wat je doet en mogelijk ook voordat je je eerste bak koffie van de dag op hebt. Ik vind het een gevalletje eigen schuld, dikke bult aan de kant van bol.com.MrJoker1985 schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:59:
Waarschijnlijk ook wel, maar toch vermoed ik dat het vandaag voornamelijk één artikel betreft.joepiedepoepie schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:15:
[...]
Daar zitten natuurlijk ook orders tussen van (een) ander(e) product(en).
Dat zeker!Anoniem: 423265 schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:18:
[...]
Waarschijnlijk ook wel, maar toch vermoed ik dat het vandaag voornamelijk één artikel betreft
Dus niet zo heel gek als je dan tig oders per uur hebt
Ja precies en dat moeten ze voelen ook, of niet?Amanoo schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:17:
[...]
Het is verstandloos prutsen met databases zonder dat je duidelijk door hebt wat je doet en mogelijk ook voordat je je eerste bak koffie van de dag op hebt. Ik vind het een gevalletje eigen schuld, dikke bult aan de kant van bol.com.
Natuurlijk helemaal nu je na het debacle bij die dell-laptop voor 27 euro had kunnen weten dat het niet klopte.
De "prutser" daar lijkt bijna net zo naïef als de slimmeriken hier!

Dat is het ook: PcDealer in "HP Probook voor 92,99 bij Bol.com".Jeroen10 schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:04:
het is dus een model dat alleen nog maar door bol word verkocht, kijk dat beschouw ik als een end of life model,
Onder "Retired Products":
http://h18000.www1.hp.com...ision/Division.html#13616
http://h18000.www1.hp.com.../13616_div/13616_div.HTML
De prijs van de laptop is nu weer 'normaal' (veel te duur maar dat achterwege), de EAN staat nog steeds op 0883585659227 (Universal Filler Panel). Kan ik hieruit concluderen dat de prijs niet gekoppeld is aan de EAN? Dan heeft Bol.com namelijk een stuk minder recht om de bestelling te annuleren. Of hebben ze gewoon de Filler prijs veranderd naar 1092 euro?
Anoniem: 394438
Product niet leverbaar
Onze excuses, het product is niet (meer) leverbaar.
Wellicht hebben we een vergelijkbaar product in onze winkel.
Begin op onze homepage of gebruik de zoekfunctie in de balk onder de tabs.
Anoniem: 423265 schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:16:
[...]
We krijgen dan deze:
[afbeelding]
Ze hebben vast in de voorwaarden staan wanneer bestellingen geannuleerd kunnen worden en ik gok dat ze zich daarin aardig ingedekt hebben.
Anyway, wat zou het oplossen? Dan hebben ze inderdaad een fout gemaakt, dat verplicht hen verder toch niet tot het uitleveren van een laptop?
Ik denk dat database medewerkers schijnbaar niet in het weekend werken.Zerfox schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:25:
Een vraagje:
De prijs van de laptop is nu weer 'normaal' (veel te duur maar dat achterwege), de EAN staat nog steeds op 0883585659227 (Universal Filler Panel). Kan ik hieruit concluderen dat de prijs niet gekoppeld is aan de EAN? Dan heeft Bol.com namelijk een stuk minder recht om de bestelling te annuleren. Of hebben ze gewoon de Filler prijs veranderd naar 1092 euro?
Er is gewoon 1000 euro bij de vorige prijs opgeteld, om zodoende ervoor te zorgen dat mensen stoppen met bestellen.
Voor wie tóch nog deze laptop wil (voor een 'normale' prijs): Bij het bedrijf hieronder is-ie nog te krijgen. Wel snel zijn, ze hebben er nog maar tweeAnoniem: 394438 schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:25:
Helaas, fun is over!
Product niet leverbaar
http://www.comcom.nl/p/hp...ergelijk&=&channel_code=3
Hadden ze 'm beter kunnen weghalen (als ze dat nu kunnen). Zul je altijd zien dat er een grapjas is die 'm voor 1092 euro bestelt. "Maar ik wil 'm wél snel hebben hoor"whiplash369 schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:30:
[...]
Ik denk dat database medewerkers schijnbaar niet in het weekend werken.
Er is gewoon 1000 euro bij de vorige prijs opgeteld, om zodoende ervoor te zorgen dat mensen stoppen met bestellen.
Dat is afhankelijk van de context.SuBBaSS schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:29:
... Dan hebben ze inderdaad een fout gemaakt, dat verplicht hen verder toch niet tot het uitleveren van een laptop?
Hoezo? Hij staat voor 1092,99 op bol.com.joepiedepoepie schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:12:
Mocht bol.com toch besluiten te leveren maar niet over het aangeboden model beschikken dan hoop ik niet dat we een laptop krijgen van ongeveer dezelfde prijsklasse
Ook geen probleem. Mensen die 'm nu bestellen krigen dan een MacBook, mensen die 'm voor de lage prijs besteld hebben krijgen dan een My First LaptopAnoniem: 471672 schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:43:
[...]
Hoezo? Hij staat voor 1092,99 op bol.com
// Nouja... Alles beter dan een Mac natuurlijk
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 423265 op 30-09-2012 19:48 ]
Het stinkt hier een beetje naar jaloezie. Kom op man. Ik mag het toch proberen? En anders gewoon m'n geld terug, niets aan de hand.MrJoker1985 schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:59:
Ja maar ik wil dan een laptop van rond de 100 euro want dat heb ik er ook voor betaaldAnoniem: 471672 schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:43:
[...]
Hoezo? Hij staat voor 1092,99 op bol.com
niet meer leverbaar right.... als ik hem voor 1092 bestel heb ik hem echt wel snel hoorAnoniem: 394438 schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:25:
Helaas, fun is over!
Product niet leverbaar
Elect a clown, expect a circus.
Anoniem: 139099
Anoniem: 139099 schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:48:
Ze moeten wel leveren, mijn nichtje van 5 heeft al haar zakgeld uitgegeven aan een peperdure fles wiskey voor mij die ik zodat ik deze laptop voor haar zou bestellen. Wat moet ik nu met die fles wiskey, die kan ik niet aan haar teruggeven.

Ik zou daarmee je pech wegdrinkenAnoniem: 139099 schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:48:
Ze moeten wel leveren, mijn nichtje van 5 heeft al haar zakgeld uitgegeven aan een peperdure fles wiskey voor mij die ik zodat ik deze laptop voor haar zou bestellen. Wat moet ik nu met die fles wiskey, die kan ik niet aan haar teruggeven.
Samen met z'n nichtjeAnoniem: 423265 schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:50:
[...]
Ik zou daarmee je pech wegdrinken
Cheers!Anoniem: 139099 schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:48:
Komop, dat heeft toch niets met jaloezie te maken? Dat is eventueel pas van toepassing als die laptop inderdaad uitgeleverd zou worden. Hier is toch gewoon (weer) duidelijk dat het om een fout gaat waarbij vele bestellers er hier geen geheim van maken deze te misbruiken.Steyn_E schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:47:
[...]
Het stinkt hier een beetje naar jaloezie. Kom op man. Ik mag het toch proberen? En anders gewoon m'n geld terug, niets aan de hand.
Het verschil daarin: bij bol.com is de fout ongetwijfeld onbewust gemaakt, da's een foutje. Al vroeg was in dit topic duidelijk dat deze aanbieding niet klopte, maar toch bleven er mensen bestellen. Dat is imo niets anders dan de boel frustreren, fijn het bedrijf bezig houden met als eindresultaat 0,0.
Ik ga hier echt niet vertellen wat je wel of niet mag proberen, eigen risico allemaal.
Persoonlijk vind ik het echter gewoon een rotte instelling om zo te werk te gaan en ik zal me dan ook zeker laten horen! Dat is niet omdat ik jaloers ben, maar omdat men soms blijkbaar moeite heeft om de realiteit in de ogen te blijven houden bij dit soort aanbiedingen. Het is niet normaal om dat soort fouten uit te buiten en al helemaal niet om achteraf alsnog moord en brand te gaan schreeuwen (zoals bij dat dell topic ook).
Als iemand een paard voor me te leen heeft wil ik in dit geval nog echt voor moraalridder spelen ook!
Gr Johan
Heb betaald met iDeal. Alleen nog maar een bevestigingsmailtje gehad en de order staat nog op "wordt verwerkt" met als verzenddatum 6-10-2012, maar ik verwacht dat daar spoedig verandering in gaat komen.jtermors schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:01:
Allen, had vandaag er ook een besteld.. staat nog steeds in verwerking... ook geen mailtje gehad of dergelijke. Bij jullie al reactie hierover gehad van bol.com?
Gr Johan
Nee.
Mvg.
///
Denk je echt dat op een zondagavond de bestelling verzonden wordt of dat er iets überhaupt mee gedaan wordt?
[ Voor 68% gewijzigd door Source90 op 30-09-2012 20:05 ]
Dat is een compleet andere laptop, daar zit een i3 processor in , in die van Bol.com een i5.Anoniem: 423265 schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:30:
[...]
Voor wie tóch nog deze laptop wil (voor een 'normale' prijs): Bij het bedrijf hieronder is-ie nog te krijgen. Wel snel zijn, ze hebben er nog maar twee
http://www.comcom.nl/p/hp...ergelijk&=&channel_code=3
* MegaTronics weet dat je bij HP goed moet opletten op de type codering, in naam zijn ze per serie allemaal gelijk.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Als het goed is heb je wel een bevestigingsmailtje gekregen bij het bestellen, althans die heb ik wel gekregen. Behalve dat de leverdatum rond 06/09/2012 ligt niets nieuwsjtermors schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:01:
Allen, had vandaag er ook een besteld.. staat nog steeds in verwerking... ook geen mailtje gehad of dergelijke. Bij jullie al reactie hierover gehad van bol.com?
Gr Johan
Ja, maar dan roepen dat er een incassobureau aan te pas moet komen is ook weer wat flauw. Ik zeg niet dat ik dit niet expres heb besteld, maar ik heb er 3 gekocht zodat we thuis allemaal een laptopje hebben. Niet voor de verkoop ofzo.SuBBaSS schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:00:
[...]
Komop, dat heeft toch niets met jaloezie te maken? Dat is eventueel pas van toepassing als die laptop inderdaad uitgeleverd zou worden. Hier is toch gewoon (weer) duidelijk dat het om een fout gaat waarbij vele bestellers er hier geen geheim van maken deze te misbruiken.
Het verschil daarin: bij bol.com is de fout ongetwijfeld onbewust gemaakt, da's een foutje. Al vroeg was in dit topic duidelijk dat deze aanbieding niet klopte, maar toch bleven er mensen bestellen. Dat is imo niets anders dan de boel frustreren, fijn het bedrijf bezig houden met als eindresultaat 0,0.
Ik ga hier echt niet vertellen wat je wel of niet mag proberen, eigen risico allemaal.
Persoonlijk vind ik het echter gewoon een rotte instelling om zo te werk te gaan en ik zal me dan ook zeker laten horen! Dat is niet omdat ik jaloers ben, maar omdat men soms blijkbaar moeite heeft om de realiteit in de ogen te blijven houden bij dit soort aanbiedingen. Het is niet normaal om dat soort fouten uit te buiten en al helemaal niet om achteraf alsnog moord en brand te gaan schreeuwen (zoals bij dat dell topic ook).
Als iemand een paard voor me te leen heeft wil ik in dit geval nog echt voor moraalridder spelen ook!
Ah tnx, da's idd. goed om te weten.MegaTronics schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:03:
[...]
Dat is een compleet andere laptop, daar zit een i3 processor in , in die van Bol.com een i5.
* MegaTronics weet dat je bij HP goed moet opletten op de type codering, in naam zijn ze per serie allemaal gelijk.
was ik er anders dus bijna wéér ingetuind
Da's wel een beetje waar hoor, maar dat gebeurt ook niet zomaar. Die dwarse drollen die het daarop aan laten komen verdienen het ook gewoon.Steyn_E schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:03:
[...]
Ja, maar dan roepen dat er een incassobureau aan te pas moet komen is ook weer wat flauw. Ik zeg niet dat ik dit niet expres heb besteld, maar ik heb er 3 gekocht zodat we thuis allemaal een laptopje hebben. Niet voor de verkoop ofzo.
En voor de rest: zoals vanuit het bestel-kamp "eigen schuld, dikke bult (bol.com)" klinkt, zo klinkt dat ook voor henzelf. Risico van het vak.
Ik heb hem gewoon besteld voor de leuk, als hij geleverd wordt is dat mooi meegenomen, als hij niet geleverd wordt is dat jammer maar zal ik er verder niet over zeurenSuBBaSS schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:00:
[...]
Komop, dat heeft toch niets met jaloezie te maken? Dat is eventueel pas van toepassing als die laptop inderdaad uitgeleverd zou worden. Hier is toch gewoon (weer) duidelijk dat het om een fout gaat waarbij vele bestellers er hier geen geheim van maken deze te misbruiken.
Pas als ik een printer dinges toner ofzo krijg dan ga ik zeuren
OMG, ze worden dus toch geleverd,, hij heeft hem alZerfox schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:03:
[...]
Als het goed is heb je wel een bevestigingsmailtje gekregen bij het bestellen, althans die heb ik wel gekregen. Behalve dat de leverdatum rond 06/09/2012 ligt niets nieuws
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
SshhhhZer0 schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:18:
[...]
OMG, ze worden dus toch geleverd,, hij heeft hem al

[ Voor 12% gewijzigd door .joepiedepoepie op 30-09-2012 20:20 ]
Met z'n allen, met z'n allen!.joepiedepoepie schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:20:
Als bol.com ze niet gaat leveren sleep ik ze gegarandeerd voor de rechter hoor!!!11!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Het was ironisch bedoeldjtermors schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:21:
.joepiedepoepie: Voordat je dat doet lees goed de algemene voorwaarden van bol.com, ze mogen ten alle tijden de prijzen aanpassen, en ook een bestelling annuleren. Dus dit is al een verloren zaak
Het is met de AT-Tablet van The Phone House ook gelukt, dus mocht Bol.com erg liev zijn dan hebben we nog een kansE-Jungle schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:24:
Na de Otto zaak zullen de meeste webshops zich wel ingedekt hebben tegen dit soort foutjes, ik verwacht niet dat de mensen hun laptop krijgen voor dit bedrag. Helemaal als het EOL is.
Dit topic is gesloten.