Ik heb ook pas net een week een 112+ maar ik gebruik geen couchpotato en geen sabnzb.14ml337 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 10:31:
Ik ben benieuwd naar hoe snel sabnzbd bij jullie werkt. Ik heb een 112+ en daar schiet het CPU gebruik naar 100% en mijn downloadsnelheid wordt hierdoor gelimiteerd naar ongeveer 20% van het totaal.
Uiteraard is dit ook logisch.
Hier heb ik onder het tabblad Algemeen in de instellingen de Artikel buffer grootte aangepast naar 200M. Dit helpt een beetje maar je merkt nog steeds dat de NAS behoorlijk traag is (ook bij het benaderen van andere services).
Mijn downloadsnelheid is 60Mbit.
Mijn vraag is, wie heeft hier geen last van en welke Synology NAS heb jij?
Ik ben nu eerst nog aan het uitzoeken hoe alles werkt en met name hoe ik mijn downloads van afstand kan toevoegen en starten via internet.
Maar ik heb nog geen enkele keer aan 100% cpu gezeten. Maarja ik heb ook nog niet zo'n zware taken uitgevoerd (bijvoorbeeld meerdere downloads tegelijk)
Nu ben ik met mijn eerste download bezig door middel van de standaard package "Download Station" van synology via een magnet link. Weet iemand hoe ik deze het makkelijkste van afstand via internet kan starten?
Wanneer ik bijzondere ervaringen met mijn 112+ ondervindt dan zal ik het je meteen laten weten.