Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chotto Toire
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-08 20:36
Editagain schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:31:
Verder is me weinig bijzonders opgevallen. Behalve dat de camera focus en sluiter nu geen geluid meer maken als ik mijn tel op 'stil' of 'trillen' heb staan. Misschien was dat in 4.3 ook al zo, maar ik ben er iig heel blij mee.

En @Chotto Toire, bedankt voor de SideSync-tip, die ga ik straks eens uitproberen.
Ik weet het niet helemaal zeker, maar ik geloof dat dat sluitergeluid in sommige landen een wettelijke verplichting is (om stiekeme "foute" foto's te voorkomen, of zoiets). Ikzelf heb al sinds het begin geen sluitergeluid als mijn telefoon op stil staat, maar ik weet dat een vriend die zegt een Franse Note II te hebben het inderdaad niet kon uitzetten.

Voor gebruikers die hun toestel geroot hebben is er een oplossing in de vorm van Note 2 Hidden Settings.

En graag gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-09 18:56
Chotto Toire schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:03:
[...]

Ik weet het niet helemaal zeker, maar ik geloof dat dat sluitergeluid in sommige landen een wettelijke verplichting is (om stiekeme "foute" foto's te voorkomen, of zoiets). Ikzelf heb al sinds het begin geen sluitergeluid als mijn telefoon op stil staat, maar ik weet dat een vriend die zegt een Franse Note II te hebben het inderdaad niet kon uitzetten.

Voor gebruikers die hun toestel geroot hebben is er een oplossing in de vorm van Note 2 Hidden Settings.

En graag gedaan!
Ik heb hem bij de t-mobile abbonoment gehad, en ik heb inderdaad ook vanaf het begin al geen geluid bij de sluiter,

daarintegen heeft mijn zus het met haar s3 wel, ook bij t-mobile verkregen en beiden hebben we 4.3

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Editagain
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-10-2020
jefjef schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 21:01:
hoop wel dat de wifi verbinding nu stabieler zal gaan worden, nu is het om gek van te worden.
Goed nieuws dan: geen last meer van. Sinds 4.3 kreeg ik ook regelmatig meldingen van instabiele verbinding via wifi, maar nu met 4.4/2 niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Klopt inderdaad sinds ik de update heb ik daar ook geen last meer van. Zat je ergens poef weg verbinding

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:53
[quote]Chotto Toire schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:46:
[...]

Heb ik, in tegestelling tot bij 4.3, nu ook. 4.4 is een update waar ik echt al een tijdlang naar zit uit te kijken. Ik kan niet wachten om SideSync te kunnen gebruiken en om eindelijk uniforme icoontjes in de statusbalk te hebben in plaats van af en toe lelijke gekleurde troep. Bovendien vind ik het erg fijn om met dit anderhalfjaar oude doch prachtige toestel nog gewoon mee te kunnen met de nieuwste apparaten.

Hier ook note 2 met N7100XXUFND3 4.4 Maar kan geen SideSync op mijn note instaleren, wel op P.C.
Hij vind blijkbaar de app. niet in Playstore. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-07 18:51
Samsung Apps is verdwenen op mijn telefoon. Enig idee hoe dit komt en hoe ik dat weer terugkrijg?

lamaar. had hem uitgezet ergens in de krochten van Android

[ Voor 26% gewijzigd door Grzzl op 30-04-2014 18:46 ]

Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt, mis ik mijn verstand nog het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chotto Toire
andremichel schreef op woensdag 30 april 2014 @ 18:12:

Hier ook note 2 met N7100XXUFND3 4.4 Maar kan geen SideSync op mijn note instaleren, wel op P.C.
Hij vind blijkbaar de app. niet in Playstore. :)
Ik heb ook een keer gehad dat ik een app niet kon vinden in de Play Store op m'n apparaat. Heel vreemd...
In ieder geval is de app gewoon hier te vinden. Je kunt hem vanuit de webversie van de Play Store installeren.

[ Voor 0% gewijzigd door Chotto Toire op 30-04-2014 19:41 . Reden: Storende woordherhaling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
Chotto Toire schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:41:
[...]

Ik heb ook een keer gehad dat ik een app niet kon vinden in de Play Store op m'n apparaat. Heel vreemd...
In ieder geval is de app gewoon hier te vinden. Je kunt hem vanuit de webversie van de Play Store installeren.
Bedankt, zover ben ik.
Wanneer ik dan klik op installeren zegt hij ; Geen geschikte apparaten waarop de app kan worden geinstalleerd. Niet via wifi en niet via usb.
Vreemd, en My Phone explorer werkt wel !
Maar even verder zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chotto Toire
Misschien kun je de app anders vinden in Samsung Apps? Volgens de website van Samsung Apps is hij ook daar te vinden. (Linkje heb ik even niet paraat. M'n werkcomputer blokkeert de website.)

Wel jammer dat het zoveel moeite kost. Ik had gehoopt hem gewoon uit de Play Store te kunnen trekken. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
Chotto Toire schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:04:
Misschien kun je de app anders vinden in Samsung Apps? Volgens de website van Samsung Apps is hij ook daar te vinden. (Linkje heb ik even niet paraat. M'n werkcomputer blokkeert de website.)

Wel jammer dat het zoveel moeite kost. Ik had gehoopt hem gewoon uit de Play Store te kunnen trekken. :|
Hij staat nu wel op de Samsug apps op de note. Heb hem instal maar hij vertikt het om verbinding te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand na de update naar 4.4 al een factory reset moeten doen omdat sommige apps niet werkten? Of werkt alles goed zonder een factory reset te doen? Bij mij, na de update naar 4.3 was het nodig om een reset te doen. Pfff...veel werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chotto Toire
andremichel schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:30:
Hij staat nu wel op de Samsug apps op de note. Heb hem instal maar hij vertikt het om verbinding te maken.
Nou, daar zijn we lekker mee. :| Ik keek er erg naar uit om 't uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZixXer
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-04 22:53
Hey, even een vraagje, Ik zit nog niet op 4.4 maar voordat ik over ga wou ik weten of mijn belangrijkste feature er nog op zit. en dat is de optie snelle besturing elementen voor de standaard browser, je kan hem aanzetten door op de menu knop te drukken als de browser aan staat, instellingen en dan labs aan klikken. Daar zou snelle besturing elementen moeten staan, dat je uit de zijkant van je scherm kan vegen, en een bediening paneel krijgt.

als iemand dit voor mij zou kunnen testen ben ik je daar erg dankbaar voor!
(4.4 nog niet ontvangen op mijn toestel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:51

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

U vraagt, wij draaien:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1271943/GoT/Random/2014-05-01%2013.31.23.png

CM 11 (Linaro) is dit maar aangezien dat op 4.4 draait is dat je antwoord ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZixXer
Hartelijk dank voor je snelle antwoord!
Upgrade it is...
dus.
.....
update nog niet ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chotto Toire
Sterker nog, hij is nog steeds alleen maar uit in Frankrijk. Je zou denken dat als een derdewereldland zoals Frankrijk hem krijgt, hij hoogstens een week later wel in Nederland is. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Chotto Toire schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 19:47:
[...]

Sterker nog, hij is nog steeds alleen maar uit in Frankrijk. Je zou denken dat als een derdewereldland zoals Frankrijk hem krijgt, hij hoogstens een week later wel in Nederland is. :|
Ik wacht er ook echt op. Geduld is een schone zaak, maar ik ben heel benieuwd naar kitkat. Ben nog erg tevreden met mijn Note 2 na bijna 2 jaar. Met kitkat kan ik er nog een tijd mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:02
Chotto Toire schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 19:47:
[...]

Vierdewereld landen duren nog een tijdje. Geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 19:03
Nederland is een klein land plus dat Samsung ook wacht op goedkeuring van alle providers geloof ik. Ze lijken geen verschil te maken tussen branded en niet branded toestellen.

"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZixXer
Ik heb een QI wireless charger gekocht voor me note ii en heb hem nu een paar dagen gebruikt.
hij laad wel langzamer dan het origineel, maar volgens mij is de adapter die er bij zit ook minder krachtig.
15% per uur laad hij op als hij draadloos is aangesloten. dit is niet heel snel maar je hoeft dan ook niet je usb poort meer de hele tijd te gebruiken.

tegenwoordig fiets in naar mijn werk en gebruik ik mijn tel veel minder dan toen ik nog met de bus ging. doe er dan ook vaak 2-3 dagen mee en dan zit ik nog boven de 15% dus echt snel opladen hoeft voor mij niet. en wil ik snel dan plug ik hem gewoon in.

zo iets als deze heb ik nu: YouTube: How-To: Samsung Galaxy Note 2 Qi Wireless charging

edit: ff gekeken naar mijn normale oplaad tijd en dat is ook 15% per uur. dus wireless is niet langzamer.
vroeger was me telefoon binnen 2 uur al helemaal vol.

[ Voor 9% gewijzigd door ZixXer op 04-05-2014 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbo_red2001
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-05-2014
Zit helaas nog steeds met smart te wachten op kitkat voor de note 2,
maar nog steeds niks via Samsung Kies 3
Heb al een e-mail gestuurd naar samsung ben benieuwd waarneer ze reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
turbo_red2001 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 13:45:
Zoals Iemand net al zei in dit topic:
golfdiesel schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 13:49:
Nederland is een klein land plus dat Samsung ook wacht op goedkeuring van alle providers geloof ik. Ze lijken geen verschil te maken tussen branded en niet branded toestellen.

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
turbo_red2001 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 13:45:
ff rooten en dan een customrommetje via xda en je hebt kitkat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Thombias schreef op zondag 04 mei 2014 @ 19:32:
[...]

Of zonder rooten de originele 4.4.2 die Samsung voor Frankrijk heeft vrijgegeven er op zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZixXer
Hoe zet je de Franse versie er dan op zonder rooten?
En is die dan nog hetzelfde kwa versie dan de nederlandse/engelse versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

ZixXer schreef op zondag 04 mei 2014 @ 00:40:
edit: ff gekeken naar mijn normale oplaad tijd en dat is ook 15% per uur. dus wireless is niet langzamer.
vroeger was me telefoon binnen 2 uur al helemaal vol.
Wat dat betreft vind ik het maar een wazig toestel : De eene keer laadt die op binnen 2,5 uur of zo en de andere keer doet die er ellendig lang over tot wel 6 uur of zo :X

Het kan dus in ieder geval sneller dan 15% per uur!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZixXer
misschien is het wel de chip die op de accu zit die er iets vreemds mee doet, ik heb geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
ZixXer schreef op zondag 04 mei 2014 @ 22:29:
Google is your friend als je niet weet hoe je een andere firmware flashed :)
En je kan de versie gewoon op NL(taal) zetten.
Of deze versie hetzelfde is als de Nederlandse/Engelse zal je pas weten als die officiëel vrijgegeven worden |:(

[ Voor 6% gewijzigd door catt4u op 05-05-2014 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
ZixXer schreef op zondag 04 mei 2014 @ 22:29:
Verbeter me als ik verkeerd zit, maar volgens mij moet je geroot zijn om een firmware te flashen die niet als officiële update beschikbaar is voor je toestel.

Weet iemand het volgende: als ik mijn geroote en KNOX verwijderde 4.3 originele rom nu flash met die Franse 4.4.2, heb ik dan weer KNOX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
Thombias schreef op zondag 04 mei 2014 @ 19:32:
[...]

Dan werkt mijn Gear niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatebiker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-08 07:41
Mijn Note 2 (met root) 1.5 jaar met succes en plezier gebruikt en .... ineens werkt de belfunctie niet meer. Simkaart ziet die niet meer na een reboot. Daarvoor geen extra xposed of andere meuk geinstalleerd.
Dus volgende stappen ondernomen:

Simkaart eruit en weer erin: geen sjoege. Andere simkaart er in en mijne in ander toestel: mijn telefoon geen sjoege, zijne wel. Conclusie mijn Note 2 herkent simaart niet. Dus mijne weer teruggezet.
Verder werken alle functies normaal.
Dus ik dacht teveel zitten modden ??

- alle XPOSED modules uitgezet
- bevroren Samsung apps ontdooid en autostart aangezet
- Met SuperSU root tijdelijk uitgezet (disable SU), blijft uit ook na reboot totdat ik het weer aanzet zodat root apps niet meer werken (je weet nooit...)
- opnieuw gestart

Wederom geen sjoege. Dus toch een hardware probleem ? Met contact spray durf ik niet te werken.
IMEI nummer (*#06#) klopt met dat wat onder de batterij in het toestel staat dus dat is niet verkl**t.

Iemand nog tips ?

[ Voor 8% gewijzigd door skatebiker op 05-05-2014 14:28 ]

Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgoth schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:30:
[...]

Verbeter me als ik verkeerd zit, maar volgens mij moet je geroot zijn om een firmware te flashen die niet als officiële update beschikbaar is voor je toestel.
ik heb een note 2 uit italy
AP: N7100XXDMB2
CP :N7100XXDLK7
CSC: N7100ITVDMA1

stel ik wil de note 2 upgraden naar bv 4.3 (stock ROM) via ODIN, met firmware van sammobile
moet ik dan weer de Italiaanse versie nemen of kan ik ook de nederlandse versie flashen
bv N7100XXUENC3_N7100PHNENC1_PHN
ik wil mijn telefoon niet rooten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Grzzl schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:32:
[...]

Dan werkt mijn Gear niet meer...
Er zijn customroms die alle Gear apps werkend hebben op XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
skatebiker schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:52:
Mijn Note 2 (met root) 1.5 jaar met succes en plezier gebruikt en .... ineens werkt de belfunctie niet meer. Simkaart ziet die niet meer na een reboot. Daarvoor geen extra xposed of andere meuk geinstalleerd.
Dus volgende stappen ondernomen:

Simkaart eruit en weer erin: geen sjoege. Andere simkaart er in en mijne in ander toestel: mijn telefoon geen sjoege, zijne wel. Conclusie mijn Note 2 herkent simaart niet. Dus mijne weer teruggezet.
Verder werken alle functies normaal.
Dus ik dacht teveel zitten modden ??

- alle XPOSED modules uitgezet
- bevroren Samsung apps ontdooid en autostart aangezet
- Met SuperSU root tijdelijk uitgezet (disable SU), blijft uit ook na reboot totdat ik het weer aanzet zodat root apps niet meer werken (je weet nooit...)
- opnieuw gestart

Wederom geen sjoege. Dus toch een hardware probleem ? Met contact spray durf ik niet te werken.
IMEI nummer (*#06#) klopt met dat wat onder de batterij in het toestel staat dus dat is niet verkl**t.

Iemand nog tips ?
factory reset of het opnieuw flashen van de rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
Thombias schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:50:
[...]

Er zijn customroms die alle Gear apps werkend hebben op XDA.
Oh dat is cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Laatst online: 28-08 09:57
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 19:07:
[...]

ik heb een note 2 uit italy
AP: N7100XXDMB2
CP :N7100XXDLK7
CSC: N7100ITVDMA1

stel ik wil de note 2 upgraden naar bv 4.3 (stock ROM) via ODIN, met firmware van sammobile
moet ik dan weer de Italiaanse versie nemen of kan ik ook de nederlandse versie flashen
bv N7100XXUENC3_N7100PHNENC1_PHN
ik wil mijn telefoon niet rooten
Volgens mij kun je helemaal niet flashen met ODIN zonder te rooten. Maar dat weet ik even niet 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:22
Geen noodzaak tot rooten als je flashed via ODIN. En je kan gewoon de nederlandse versie (of om het even welke andere) flashen, zolang het maar voor dezelfde telefoon (n7100) is. Succes!

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:07:
Geen noodzaak tot rooten als je flashed via ODIN. En je kan gewoon de nederlandse versie (of om het even welke andere) flashen, zolang het maar voor dezelfde telefoon (n7100) is. Succes!
TOPPIE , dat wilde ik weten.
thx voor de uitleg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatebiker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-08 07:41
Thombias schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:51:
[...]

factory reset of het opnieuw flashen van de rom.
Dat dacht ik zelf ook al. Ik heb SlimKat erop gezet en hij loopt weer als een zonnetje (incl. de GSM functie).

Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Heb android revolution hd 30.0 draaien, telefoon is geroot kan echter de standaard apps alleen uitschakelen, niet verwijderen. Zou toch moeten kunnen lijkt me, lukte bij andere roms wel.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
rooten geeft je niet meteen overal verwijder opties.
om voorgeïnstalleerde apps te verwijderen moet je handmatig bestanden verwijderen in /system/app (slordig) of een app beheer app gebruiken zoals titanium backup(een stuk betrouwbaarder)
echter zie ik geen nut in het verwijderen van systeem apps, met uitschakelen heb je het zelfde effect en de opslagruimte is toch al gereserveerd voor het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Pffff... hier nu continu het probleem dat de wifi signaal niet goed is. Terwijl ik er praktisch naast zit. Hopen dat 4.4 er snel is. En het probleem oplost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En anders je note eens openschroeven. Je kan dan makkelijk aan de wifi antenne om deze is aan te drukken of te vernieuwen. Je vind hierover filmpjes op youtube. Ik heb het een hele tijd geleden ook gehad en heb de wifi antenne eens verwijderd en terug gemonteerd. Heel simpel en alles werkte terug perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmer_g
  • Laatst online: 08:16
MrMilco schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 17:07:
Pffff... hier nu continu het probleem dat de wifi signaal niet goed is. Terwijl ik er praktisch naast zit. Hopen dat 4.4 er snel is. En het probleem oplost
Hier precies hetzelfde! Enige tijd geleden al eens gehad maar toen is het ook heel lang weggeweest na een update. Nu sinds gisteren ook weer heel vaak dat Wifi wegvalt en hij aangeeft "Uw Wifi-verbinding is onstabiel" terwijl ik echt naast mijn router zit, ook andere apparaten geen problemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 18:34:
En anders je note eens openschroeven. Je kan dan makkelijk aan de wifi antenne om deze is aan te drukken of te vernieuwen. Je vind hierover filmpjes op youtube. Ik heb het een hele tijd geleden ook gehad en heb de wifi antenne eens verwijderd en terug gemonteerd. Heel simpel en alles werkte terug perfect.
Openschroeven begin ik niet aan. Telefoon is net 3 maand of, dus ik heb nog garantie.

Het enige nadeel als ik m nu wegdoe voor garantie. Is dat ik geen 2e toestel heb liggen. Dus kom ik daarmee in de problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
MrMilco schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:09:
[...]

Openschroeven begin ik niet aan. Telefoon is net 3 maand of, dus ik heb nog garantie.

Het enige nadeel als ik m nu wegdoe voor garantie. Is dat ik geen 2e toestel heb liggen. Dus kom ik daarmee in de problemen
Ik had het probleem ook met een bepaalde 4.3 rom. Probeer gewoon eerst een andere rom via odin of root je toestel en pak een goede customrom. Dat zal je probleem waarschijnlijk oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Editagain
Thombias schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 22:26:
[...]

Ik had het probleem ook met een bepaalde 4.3 rom. Probeer gewoon eerst een andere rom via odin of root je toestel en pak een goede customrom. Dat zal je probleem waarschijnlijk oplossen.
Die melding (en het probleem) ben ik na de update naar 4.4.2 niet meer tegengekomen. Dus ik denk dat afwachten de moeite waard is. Nu bijna een maand KitKat erop en sowieso geen klachten. Zelfs de batterij doet weer normaal. De eerste 2/3 dagen liep die snel leeg, nu gaat hij weer gewoon 2 dagen mee. Ik kreeg vanmorgen trouwens weer een kleine beveiligingsupdate van 28 MB. Niks van te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chotto Toire
Het lijkt erop dat 4.4 inmiddels ook in o.a. Vietnam, de Filipijnen, Maleisië en Indonesië uit is, maar nog geen bericht over Amerika of Europa behalve Frankrijk. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZixXer
Ik vraag me dan toch altijd af waar de bottle necks zitten als ze niet overal tegelijk uitrollen.
of het gewoon keuze is of technische problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Editagain
Ja, het is echt bizar. Ik zat maar te wachten op die kleine update van 4.3 (vanwege de problemen van de oorspronkelijke 4.3 had ik gewacht, voor bijzonderheden zie mijn post van 10 april), en toen die uitkwam dacht ik dat ik hem erop kon zetten. Bleek ik alsnog de oude 4.3 te hebben. De laatste versie daarvan kwam maar niet binnen, terwijl iedereen hier hem al had. En nu zit ik al weken op KitKat, gewoon OTA, als een van de weinigen hier. Geen peil op te trekken. Erg slechte service bovendien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZixXer
en wat zijn jou bevindingen van 4.4.2 op de note2 beter? etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Editagain
ZixXer schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 19:04:
en wat zijn jou bevindingen van 4.4.2 op de note2 beter? etc?
Zeker een verbetering. Het ziet er allemaal weer net iets gelikter uit en hij is ook wat sneller dan 4.3. Wifi en mobiel internet zijn stabiel. Geen problemen met mijn apps, en alles werkt nog steeds prima samen met mijn Sony Smartwatch 2, dus daar ben ik ook blij mee. Het enige dat ik jammer vind is batterylife, dat is sinds 4.3 verslechterd. Met 4.4.2 gaat dat iets beter, maar ik heb het gevoel dat het nog langer kan. Knox, misschien. Maargoed, met 4.1 deed ik 2,5 dag, dat was ook wel heel lang. Nu 2 dagen op 1 lading, nog steeds niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Persoonlijk vind ik het jammer dat 4.4 nog niet is uitgerold naar alle Note II toestellen. Ik denk dat Samsung zich wel beseft dat iedereen er nu heel spastisch op aan het wachten is nu ze een bepaalde batch de update al hebben gegeven. Wat ik mij sowieso afvraag is, waarom duurt het zolang voordat de software die Google uitbrengt door de fabrikanten wordt uitgerold naar hun toestellen. Allemaal leuk en aardig dat ze hun eigen bloatware erin willen zetten, maar wie in hemelsnaam gebruikt die meuk. Dat weegt toch niet echt op ten opzichte van de voordelen die het heeft om software snel uit te brengen.

Als de fabrikanten willen dat we hun diensten gebruiken moeten ze die niet pushen, maar gewoon beter maken dan die van hun concurrenten.

De fitness apps op de Samsung S5 zijn ook leuk, maar je moet er ook voor kunnen kiezen om je toestel "slank/schoon" te installeren, zodat je na 1,5 jaar kan kiezen om er puur en alleen andriod op te zetten om hem snel genoeg te houden om het nog een half jaartje vol te houden. Na 1,5 jaar heb je die apps onderhand wel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
Nederlandse providers zijn altijd heel langzaam in het goedkeuren van nieuwe versies. En dan heeft het handjevol mensen dat een sim-lock vrij toestel koopt zonder abonnement gewoon pech en moet iedereen wachten tot de providers aan Samsung vertellen dat het uitgerold mag worden.

"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
golfdiesel schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 10:45:
Nederlandse providers zijn altijd heel langzaam in het goedkeuren van nieuwe versies. En dan heeft het handjevol mensen dat een sim-lock vrij toestel koopt zonder abonnement gewoon pech en moet iedereen wachten tot de providers aan Samsung vertellen dat het uitgerold mag worden.
Ik heb een simlockvrij toestel. Sowieso blijf ik zo ver mogelijk weg van branded toestellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
Ik heb ook een simlock vrij toestel maar Samsung geeft de update pas vrij als de providers hem goedgekeurd hebben en dan kan je met een simlock vrij en unbranded toestel gewoon lekker wachten :(

De Franse versie flashen via Odin moet toch ook werken en dan krijg je als het goed is ook de komenda OTA updates als ze komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 08-09 10:22
De Note II van mijn vrouw is de laatste tijd ook echt dramatisch wat het WiFi signaal aan gaat. Echt waardeloos. De rest van het huis gebruikt Apple spul en daar is de verbinding echt vele malen beter van. Heb nu maar een WiFi extender draaien boven zodat ze daar ook normaal ontvangst heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
golfdiesel schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 22:37:
Ik heb ook een simlock vrij toestel maar Samsung geeft de update pas vrij als de providers hem goedgekeurd hebben en dan kan je met een simlock vrij en unbranded toestel gewoon lekker wachten :(

De Franse versie flashen via Odin moet toch ook werken en dan krijg je als het goed is ook de komenda OTA updates als ze komen.
Dat wist ik niet. :)

Als je via Odin flasht, ben je dan alles kwijt? Is opzich niet zo erg, want mijn ervaring is dat je hem alsnog moet resetten na het updaten om hem goed werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Ja, gewoon via odin flashen met de franse versie en JA je bent dan alles kwijt.
Je toestel is dan zoals ie normaal van de fabriek uit de doos komt (alleen nu met 4.4.2 ;) )
Ik draai die nu al enkele weken en is gewoon perfect.
Totaal geen negatieve dingen meegemaakt.
Ook niet wat batterij gebruik aangaat, die is gwoon hetzelfde gebleven en super goed!

De telefoon is nu (op een aantal apps na die ik er op wilde houden i.v.m. de pen) hetzelfde als m'n Nexus5.
En dat mag je als een compliment zien voor de software op een Samsung.

Verder is m'n Note wel geroot en draai ik een aantal xposed modules.
En natuurlijk heb ik een groot aantal Samsung apps verwijderd met TB.

Het commentaar van een aantal mensen (in bovenstaande posts) snap ik dan ook helemaal niet.
Als je bv problemen hebt met je WiFi, dan doe je toch gewoon een reset naar fabrieks instellingen |:(
Wel zorgen dat je een back-up hebt gemaakt van de zaken die je terug wil zetten ;)

En zoals je zelf ook al aangeeft ALTIJD een reset doen na het flashen van een nieuwe rom :+

[ Voor 5% gewijzigd door catt4u op 25-05-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
catt4u schreef op zondag 25 mei 2014 @ 13:46:
[...]

Het commentaar van een aantal mensen (in bovenstaande posts) snap ik dan ook helemaal niet.
Als je bv problemen hebt met je WiFi, dan doe je toch gewoon een reset naar fabrieks instellingen |:(
Diegene klinkt als een apple-fanboy. +) maar goed zoals je al aangaf een reset doet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZixXer
ik kreeg een beveiligings update, niet gedaan nog maar ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Editagain
Ik heb hem wel gedaan. Merk geen verschil, dus het zal wel goed zijn :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

ZixXer schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:08:
ik kreeg een beveiligings update, niet gedaan nog maar ben ik de enige?
Sinds de 4.3 update al een stuk of 3 gehad en mijn vraag is eigenlijk : W-T-F doen die precies :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
Ik krijg ook geregeld updates van het beveiligingsbeleid. Worden automatisch geïnstalleerd maar wat ze doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbuurman
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-10-2023
4.4.2 hier nog steeds niet binnen, niet via kies en ook niet via de telefoon. kan ik de update ook ergens wegplukken en geforceerd updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelveen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 10:49
Hij wordt toch ook nog niet uitgerold in Nederland? Nog even geduld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmer_g
  • Laatst online: 08:16
Ik vond het ook te lang duren, en de Wifi foutmelding begon me dusdanig te irriteren (elke paar minuten viel de verbinding weg) dat ik ook de update elders heb gehaald en via Odin er op heb gezet. Werkte simpel, snel en perfect! Hier kan je meer info vinden.
Op 4.4.2 merk ik een duidelijk verschil in snelheid, stabiliteit en zoals gezegd geen Wifi-meldingen meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbuurman
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-10-2023
heb een model uit Turkije... ;) maar inderdaad, was even vergeten dat uitrol nog maar beperkt is opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Op 25 april werd het eerste bericht geplaatst van iemand hier op het forum dat hij de update naar Android 4.4 binnen kreeg via OTA.

We zijn nu 1,5 maand verder en er is voor het gros van de mensen nog geen OTA update binnen gekomen.

Iets is er dan nog goed aan de huidige gang van zaken, als Franse toestellen al wel een update hebben gekregen en de rest nog niet.

Er zijn genoeg fabrikanten die hun updates meteen wereldwijd uitrollen, dus het kan wel.

Mijn toekomstige toestel zal dus ook geen Samsung meer zijn, maar een toestel van een fabrikant dat zijn updates snel wereldwijd uitrolt. Ik weet namelijk nog dat het met de update naar 4.3 precies hetzelfde ging.

Sowieso die bloadware van Samsung begint mij echt de keel uit te hangen. Ik weet dat dat wel te verwijderen is als je je toestel root, maar dat wil ik niet.

Samsung heeft voor mij zijn beste tijd gehad, nu wordt het tijd voor een andere fabrikant. De concurrentie heeft de laatste 2 jaar gelukkig niet stilgezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chotto Toire
darkdesign schreef op maandag 09 juni 2014 @ 10:44:
Mijn toekomstige toestel zal dus ook geen Samsung meer zijn, maar een toestel van een fabrikant dat zijn updates snel wereldwijd uitrolt. Ik weet namelijk nog dat het met de update naar 4.3 precies hetzelfde ging.
Kijk deze man boos zijn.

Wat maakt dat je zo'n haast hebt met Android 4.4?

Veel succes met het vinden van een fabrikant die sneller en vaker updates uitbrengt dan Samsung. We hebben het hier over een toestel dat ruim anderhalf jaar oud is, wat betekent dat de meeste fabrikanten er al geen updates meer voor zouden verzorgen. Verder is Samsung geregeld de snelste van de grote fabrikanten wanneer het gaat om updates. Misschien moeilijk te geloven, omdat het ook bij Samsung behoorlijk traag gaat, maar als je echt een toestel wilt met snellere updates, dan hoef je in ieder geval niet aan te kloppen bij LG, Sony, Huawei of HTC. Je zult dan echt moeten uitwijken richting Xiaomi en dergelijken. Of een Nexus toestel, natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Chotto Toire schreef op maandag 09 juni 2014 @ 14:37:
[...]

Kijk deze man boos zijn.

Wat maakt dat je zo'n haast hebt met Android 4.4?

Veel succes met het vinden van een fabrikant die sneller en vaker updates uitbrengt dan Samsung. We hebben het hier over een toestel dat ruim anderhalf jaar oud is, wat betekent dat de meeste fabrikanten er al geen updates meer voor zouden verzorgen. Verder is Samsung geregeld de snelste van de grote fabrikanten wanneer het gaat om updates. Misschien moeilijk te geloven, omdat het ook bij Samsung behoorlijk traag gaat, maar als je echt een toestel wilt met snellere updates, dan hoef je in ieder geval niet aan te kloppen bij LG, Sony, Huawei of HTC. Je zult dan echt moeten uitwijken richting Xiaomi en dergelijken. Of een Nexus toestel, natuurlijk.
Ik ben niet boos, verre van. Vreemd ook dat je dat op zo'n manier zegt.

Je zegt ook dat je van een toestel van 1,5 jaar oud weinig meer kan verwachten. Daar ben ik het niet mee eens. Dat is met een TV, wasmachine, laptop ook niet zo. Dat hebben de fabrikanten ervan gemaakt en is de erfenis van de consumptie maatschappij zoals wij hem nu kennen.

Windows Phone toestellen krijgen nu ook 3 jaar lang alle software, Apple ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Updates zijn leuk maar zolang je toestel doet wat het doen moet, waar maak je je dan druk om? :? Die update komt vanzelf wel. Vroeger kocht je een telefoon en kon je er mee bellen, updates kenden we toen niet. En verrek, het toestel deed het ook nog gewoon. ;)

[ Voor 34% gewijzigd door sjaool op 09-06-2014 21:55 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
sjaool schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:52:
Updates zijn leuk maar zolang je toestel doet wat het doen moet, waar maak je je dan druk om? :? Die update komt vanzelf wel. Vroeger kocht je een telefoon en kon je er mee bellen, updates kenden we toen niet. En verrek, het toestel deed het ook nog gewoon. ;)
De update naar 4.4 heeft een aantal behoorlijke wijzigingen.

De belangrijkste vernieuwingen in Android 4.4 hebben we hieronder voor je op een rijtje gezet.
Efficiënter gebruik van de accu en het beschikbare werkgeheugen
Sneller vinden wat je zoekt met Google Now
‘Immersive’-modus verbergt knoppen, statusbalk en andere afleidende zaken
Multitasken verloopt sneller
Telefoon-app vernieuwd en voorzien van meer functies
Hangouts integreert sms en mms, bevat GIF-ondersteuning
Toetsenbord voorzien van nieuwe emoticons
Ingebouwde mogelijkheid om allerhande bestanden te printen
Diepe integratie van office-pakket Quickoffice
Android 4.4 kan via een infraroodsensor als afstandsbediening voor de tv fungeren
Makkelijkere streaming van content via wifi
Mogelijkheid om het scherm op te nemen
Optie om stappen te tellen dankzij twee nieuwe sensoren
Snel schakelen tussen een zeer nauwkeurige en energiezuinige locatie-instelling
Project Svelte, dat Android ook op toestellen met minder krachtige hardware soepel laat draaien
Het beheer van de sd-kaart.
Copy past van androidplanet

Daar staan een hoop bruikbare dingen tussen. :P Vooral Efficiënter gebruik van de accu en beschikbare werkgeheugen zal bijdragen aan een soepeler werkend toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
Eerlijk gezegd heb ik het idee dat updates je telefoon vaak trager maken. Waarom is je telefoon die je zo lekker snel vond toen je hem kocht na 2 jaar niet meer vooruit te branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

darkdesign schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:30:
Sneller vinden wat je zoekt met Google Now
‘Immersive’-modus verbergt knoppen, statusbalk en andere afleidende zaken
Hangouts integreert sms en mms, bevat GIF-ondersteuning
Toetsenbord voorzien van nieuwe emoticons
Ingebouwde mogelijkheid om allerhande bestanden te printen
Diepe integratie van office-pakket Quickoffice
Android 4.4 kan via een infraroodsensor als afstandsbediening voor de tv fungeren
Makkelijkere streaming van content via wifi
Optie om stappen te tellen dankzij twee nieuwe sensoren
Snel schakelen tussen een zeer nauwkeurige en energiezuinige locatie-instelling
Allemaal dingen waar ik geen gebruik van maak of behoefte aan heb :)
Daar staan een hoop bruikbare dingen tussen. :P Vooral Efficiënter gebruik van de accu en beschikbare werkgeheugen zal bijdragen aan een soepeler werkend toestel.
Samsung moet een bloat free toestel maken dat eigenlijk een soort MS Surface Pro 3 in telefoonformaat is : DAT wil ik ECHT hebben :Y)

Niks geen Android update gezeik, geen gedoe met suffe apps for alles, geen ARM maar Intel x86, YEAH! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Laudor schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:58:
Eerlijk gezegd heb ik het idee dat updates je telefoon vaak trager maken. Waarom is je telefoon die je zo lekker snel vond toen je hem kocht na 2 jaar niet meer vooruit te branden.
Geen last van. Maar blijkbaar WhatsApp, browse, sms, Facebook en bel ik niet snel genoeg zodat het op begint te vallen :+

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
darkdesign schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:30:
[...]

[...]

De update naar 4.4 heeft een aantal behoorlijke wijzigingen.
Als je het echt zo'n probleem vindt dat je nog steeds geen update hebt ontvangen had je die er zelf al lang op kunnen zetten natuurlijk!
Je zit hier op een tweakers forum en je hebt al weken geleden kunnen lezen hoe je die update er op kan zetten |:(

Om hier nu te gaan zeuren over een slechte update uitrol van Samsung gaat helemaal nergens over.
Zoals hierboven ook al geschreven is, zijn er geen andere grote fabrikanten die het beter doen.

Doe gewoon een heel klein beetje moeite, zet zelf die update er op en hou op met klagen alsjeblieft.
En dan kom je er achter dat het absoluut niet zo spectaculair is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
catt4u schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 01:15:
[...]

Als je het echt zo'n probleem vindt dat je nog steeds geen update hebt ontvangen had je die er zelf al lang op kunnen zetten natuurlijk!
Je zit hier op een tweakers forum en je hebt al weken geleden kunnen lezen hoe je die update er op kan zetten |:(

Om hier nu te gaan zeuren over een slechte update uitrol van Samsung gaat helemaal nergens over.
Zoals hierboven ook al geschreven is, zijn er geen andere grote fabrikanten die het beter doen.

Doe gewoon een heel klein beetje moeite, zet zelf die update er op en hou op met klagen alsjeblieft.
En dan kom je er achter dat het absoluut niet zo spectaculair is
Ja want kritiek op Samsung is natuurlijk uit den boze. Sorry dat ik mijn verontwaardiging uit over de huidige update policy. :')

Ik weet hoe het werkt, ik heb met mijn Samsung S2 genoeg roms geprobeerd. Mijn voornemen was nu om hem een keer stock te houden.

Het klopt overigens dat dit het tweaker forum is, maar het topic over diverse roms is toch echt ergens anders.

Zal geen kritiek meer geven op jullie kindjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
@darkdesign, a. Boos worden helpt de door jou gewenste update niet sneller verschijnen en b. Misschien baal je straks wel van die update, dus geniet van wat je hebt: zo maar even gegoogled: My note2 is getting too slow nd hangs quite frequently aftr the 4.4.2 update:-( Pls help!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Laudor schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:36:
@darkdesign, a. Boos worden helpt de door jou gewenste update niet sneller verschijnen en b. Misschien baal je straks wel van die update, dus geniet van wat je hebt: zo maar even gegoogled: My note2 is getting too slow nd hangs quite frequently aftr the 4.4.2 update:-( Pls help!!!
A. Nogmaals, ik ben niet boos :P Echter valt het mij op dat mensen het persoonlijk opvatten als er kritiek op Samsung wordt gegeven. We willen toch allemaal een toestel dat nog lang updates zal krijgen?
B. Daar heb je gelijk in. Ik had dat bij aanvang van 4.3, weken lang last gehad van vastlopers tot wel 20 x per dag. Maar daar werd op een gegeven moment een fix voor uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
darkdesign schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:06:
[...]

Ja want kritiek op Samsung is natuurlijk uit den boze. Sorry dat ik mijn verontwaardiging uit over de huidige update policy. :')

[...]
Nee, absoluut niet want er is altijd ruimte voor (grote)verbeteringen.
Maar waar ik op doel is dat jij het een probleem vindt dat Samsung de update voor NL nog steeds niet heeft vrijgegeven.

Daarom heb ik aangegeven dat je de update al lang had kunnen installeren als je dat had gewild en zou je er ook niet over hoeven zeuren dat die er nog niet officiëel is voor NL.
En daar heb je Samsung niet meer voor nodig want die heeft die update al vrijgegegeven.

Ik heb er overigens geen bugs in kunnen vinden en bij mij draait ie probleemloos samen met root en xposed modules :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Ik vind het wel grappig dat niemand de schuld bij Google legt, omdat ze Android totaal verpest hebben : Als het een ECHT Linux OS was dan hadden we al die update problemen niet, want dan zou de Kernel alle drivers hebben voor alle hardware die er is voor smartphones en zou je gewoon zelf kunnen updaten wanneer je maar wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 17:14
Ik heb helaas ook Wifi problemen...
Inmiddels mijn telefoon opnieuw geflashed (met zowel custom als originele ROM) en een ander AP neergezet maar ik blijf rond de 2Mbit download en 4Mbit upload zitten met een Speedtest.

Heb wel netjes vol bereik.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 03:03
Wanneer komt die update nou in Nederland...

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
ChromeBallz schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:57:
Wanneer de tijd rijp is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
ChromeBallz schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:57:
Wanneer alle providers in Nederland groen licht hebben gegeven gaat Samsung nadenken of Nederland ook de update krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

update : yep, 4.4.2

Bij mij druppelt er nu een update binnen van 428 MB, heeeel traaaaaagggg
(Normaal over wifi bijna 50 MBps met speedtest.net , ac 1750 van tp-link)

[ Voor 8% gewijzigd door notsonewbie op 14-06-2014 21:36 ]

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Leuk om er ook even te vermelden waar je toestel vandaan komt. Als het een Frans toestel is dan kan het kloppen.

[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 15-06-2014 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

notsonewbie schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 17:38:
update : yep, 4.4.2

Bij mij druppelt er nu een update binnen van 428 MB, heeeel traaaaaagggg
(Normaal over wifi bijna 50 MBps met speedtest.net , ac 1750 van tp-link)
sjaool schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 22:34:
Leuk om er ook even te vermelden waar je toestel vandaan komt. Als het een Frans toestel is dan kan het kloppen.
@notsonewbie heb je een frans toestel, dan is die wel erg laat bij je binnen gekomen, ik heb een frans toestel en daar kreeg ik op 25 April de update binnen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Ik denk het niet, nederlandse webshop, nederlandse doos.
Echter ik wist niet dat we ook 4.4.2 zouden krijgen.
Vanwege een artikel op de FrontPage, dacht ik, ik ga weer eens checken.

Vraag: hebben/hadden jullie ook hoger batterij verbruik? Ik ben energy safe freak en haalde altijd 0,9 a 1,4% per uur. (updates/sync's e.d. doe ik manual.)

Ook zie ik elke minuut of zo het scherm en de 2 LED's in de onder besel even, nog geen seconde, oplichten.

Nu verbruikte mijn note II, 2 a 2,5% per uur van de accu lading.

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
@notsonewbie: misschien moet je een factory reset doen, dat lost vaak heel veel problemen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier of de battery covers van de White en Titanium Grey modellen interchangeablezijn?
Dus dat je een witte battery cover op een Titanium Grey Note 2 kan zetten en vice versa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:10:
Weet iemand hier of de battery covers van de White en Titanium Grey modellen interchangeablezijn?
Dus dat je een witte battery cover op een Titanium Grey Note 2 kan zetten en vice versa?
Waarom zou dat niet kunnen ? :D

Er zijn witte/groene/rode/roze/blauwe/zwarte covers geloof ik dus allemaal één pot nat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 00:32:
[...]

Waarom zou dat niet kunnen ? :D

Er zijn witte/groene/rode/roze/blauwe/zwarte covers geloof ik dus allemaal één pot nat!
Ja goese vraag. Op plaatjes lijkt het voor mij alsof de titanium grey battery cover echt anders is (meer dan enkle kleur) dan se witte maar dat zal aan mijn ogen liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chotto Toire
Ze zijn verwisselbaar. Een vriendin van me heeft een witte achterkant op haar grijze toestel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

De covers zijn onderling uitwisselbaar. Ik heb zelf een cover van eBay met de Engelse vlag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
sjaool schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 00:31:
De covers zijn onderling uitwisselbaar. Ik heb zelf een cover van eBay met de Engelse vlag.
Hadden ze de verkeerde opgestuurd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

golfdiesel schreef op zondag 15 juni 2014 @ 23:29:
@notsonewbie: misschien moet je een factory reset doen, dat lost vaak heel veel problemen op.
Helaas, veel, veel, veel, werk (kies updaten alleen al, al de 'module'(contacten, emails enz.) backups...)

Overigens waren er geen problemen, anders dan verhooooogd energie verbruik.

Nu heb ik er minder op staan dan eerst aan app's, wederom alles off qua zelf- sync/updates.

Hij werkt prima, heeft minder resident geheugen verbruik, en toch hoger verbruik.
4.4.2. claimde vooraf iets anders, maar ja, 'verkopers'....

[ Voor 4% gewijzigd door notsonewbie op 19-06-2014 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Thombias schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 08:59:
[...]

Hadden ze de verkeerde opgestuurd? :P
Nou nee... Ik moest alleen wel wat langer wachten op een NFC sticker die ze vergeten waren er bij te doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Er staan op mijn interne geheugen een aantal mapjes met foto's. De helft van die mapjes heb ik kunnen kopiëren naar de sd-kaart, maar bij de andere helft krijg ik de melding 'kopiëren mislukt' en wordt er niks over gezet. Ik probeer het steeds per mapje over te zetten maar dat lukt bij een aantal mapjes dus niet. Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
Pagina: 1 ... 33 ... 37 Laatste