Hoezo lukraak filmpjes gaan kijken. Je lees dit draadje omdat het onderwerp je interesseert. Juist daarom zou je een gegeven film moeten willen kijken. Mocht het filmpje je alsnog niet aanstaan kijk het dan niet (verder).gambieter schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 02:41:
[...]
Om heel bot te zijn: Ik heb wel wat beters te doen dan lukraak filmpjes gaan kijken. Ik vind juist dat iemand zijn argumenten voldoende moet verzorgen en specificeren, en heb juist een hekel aan algemene verwijzingen naar filmpjes als argumentatie. Dat heeft niets met desinteresse voor andermans argumenten te maken, of met verwerpen, maar proberen duidelijk te maken dat er een verwachting is dat iemand voldoende specifiek is en niet zegt dat je een hele film moet gaan kijken voor een specifiek argument. Bij het geven van een bronvermelding kom je ook niet weg met "het tijdschrift Nature" of zelfs "volume 167, 2007". Er zullen bibliografische gegevens bij moeten, zoals pagina nummers, auteurs etc.
En meer hoeft er wat mij betreft niet gezegd te worden over deze materie
Verder heb ik al aangegeven dat GeeEs voldoende feiten aankaart in zijn post en dat BadRespawn en nog verder op in gaat inclusief bronvermeldingen(!). Dat jij vindt dat hij/zij dan eerst een sciptie moet gaan schrijven voordat zijn argumenten valide zijn of dat je de moeite wil doen om de link maar aan te klikken, tja wederom, so be it.
Als je dan zo stellig bent met je bronvermeldingen wees dan consequent en kom dan zelf ook met deze als je tegenargumenten hebt. I.p.v. deze bij voorbaat te verwerpen omdat deze (lees bronvermelding) niet aanwezig is of dat de bron zwak is (altijd een goed argument). Je maakt mij niet wijs dat de 27k+ post die je gemaakt hebt allemaal onderbouwt zijn met bronvermeldingen ed. Sowieso slaat het nergens op om op deze manier op (een forum) te discussieren. Natuurlijk, is er iemand het niet met je eens of heb je een (tegenstrijdig) argument, geef vooral een bron of iets dergelijks.
Een argument verwerpen zonder zelf met een tegen argument te komen is nog zwakker dan het argument zonder bronvermelding of enig onderbouwing.
Meer hoeft er van mij ook niet over gezegd worden trouwens.
[ Voor 3% gewijzigd door Koenoe op 27-03-2013 03:23 ]
Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.