Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 14:25
heeft iemand ook het wifi gedeelte werkend gekregen?
connecten lukt maar er is geen internet verbinding.

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
merlin1201 schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:56:
heeft iemand ook het wifi gedeelte werkend gekregen?
connecten lukt maar er is geen internet verbinding.
Heb ik ook gehad, het bleek te zijn dat mijn DHCP uitstond ondanks dat ik tweemaal een factory reset had gedaan. Enige wat hielp wat handmatig ip nummer te kiezen op laptop, naar admin gedeelte te gaan met webbrowser en daar DHCP aan te vinken. Vervolgens kwam er wel internet over wifi aan.

Over wifi: heeft iemand ook last van sporadisch signaal verlies op 2.4ghz netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Toch blijft het vreemd.. ik probeer in de modem te komen, ineens geen toegang meer en enkele minuten later knalt de box vast.. geen beeld en enkel de aan/uit schakelaar bied uitkomst.
Op deze manier moet ik de box dus ongeveer 4x per dag resetten, leuk.

De freeze van 20 seconden om de 5 minuten ben ik overigens niet meer tegengekomen.
Echt de software in dit apparaat is zo brak, laat ik maar hopen dat ze dit snel fixen.

@Wheeler dhcp kan niet aangepast worden omdat de box achter een modem hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de boel aan de praat gezet, eerste indruk ok. Echter...

Iemand anders ook problemen (gehad) met "inverted colors". Doet me denken aan een eerdere iOS bij de Apple TV2 waar iets met de 'handshake' leek te zijn, maar bij een update vorige jaar van Apple verholpen is/lijkt. (Ik heb een Sony Bravia als tv.)
Indien elders al een thread over inverted colors of handshake, verneem ik dat ook graag, maar een oplossing uiteraard liever :)

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daam
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-07 11:16
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 21:37:
Vandaag de boel aan de praat gezet, eerste indruk ok. Echter...

Iemand anders ook problemen (gehad) met "inverted colors". Doet me denken aan een eerdere iOS bij de Apple TV2 waar iets met de 'handshake' leek te zijn, maar bij een update vorige jaar van Apple verholpen is/lijkt. (Ik heb een Sony Bravia als tv.)
Indien elders al een thread over inverted colors of handshake, verneem ik dat ook graag, maar een oplossing uiteraard liever :)

Thanks
Ik heb hetzelfde probleem. Een andere tweaker had het volgende linkje gevonden over dit onderwerp:

|  MacBook Pro | PC Acer Aspire M5810 | Foto Canon 60D, 50mm f/1.8, 18-135mm f/3.5, 28-200mm f/3.5, Rig |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:19
Smultie schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:10:
[...]

Connectie maken met de mediabox (via de wifi bv ;) ) en dan:

Even gaan naar: 192.168.100.1 of 192.168.192.1

admin
admin

Kopje draadloos/Wireless en dan 2.4 ghz en 5 ghz uitschakelen.
Gelukt.

Alleen is het al iemand gelukt om dat kreng benaderbaar te maken als in een bestaand netwerk?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Mensen: back ontopic.. ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:26
Veel mensen last van een netwerkfout bij het tv kijken op de iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Versteegrob schreef op zondag 30 september 2012 @ 22:14:
Veel mensen last van een netwerkfout bij het tv kijken op de iPad?
Ja! Gister elke paar minuten, maar dan blijft het programma gewoon doorspelen, op dit moment werkt het helemaal niet...

Het lijkt een wat vaag probleem, maar vooral irritant dat je die melding elke keer in beeld krijgt.

[ Voor 16% gewijzigd door GloriX op 30-09-2012 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:57
Hier was ik al bang voor. Je komt, met alle respect, niet bepaald over alsof je enig gevoel (of interesse) hebt mbt interaction design en interfaces die functioneel goed in elkaar zitten. :)
En ik kan echt talloze voorbeelden noemen, van klein tot groot. Maar ik zal wel even toehappen en er een paar behandelen:

1. Informatie bekijken van een programma: Druk op ok.. wachten.. klik naar boven (wat met een vertraging gebeurd en niet direct), klik op informatie.. wachten.. en daar is de info. Of niet! Wanneer een programma geen informatie heeft dan wil dit nog wel eens behoorlijk lang duren en lijkt vast te lopen.
  • Waarom niet die informatie op het scherm zetten die je bij 'back' te zien krijgt? Zie je direct wat het programma is, hoe lang het nog duurt en de informatie die daarbij hoort. Er is schermruimte ZAT.
  • Ok.. laten we de info toch onder het 'ok' menu houden, waarom dan niet 'informatie' als standaard eerste selectie laten zien?! Nu is het 'pauzeren' terwijl er op de afstandsbediening al een pauze knop zit. Onlogische keuze.
2. Kijken wat er nu en straks en evt op een ander kanaal is en/of snel naar een ander kanaal toe gaan: Druk op back.. wachten.. druk op omhoog/omlaag, reageert zeer traag, duurt lang om ander kanaal te laten zien en duurt nog langer voordat de picture in picture begint (leuke feature, maar op deze manier nutteloos. je kunt beter even heen en weer zappen, gaat wel direct en snel).
Hou omhoog/omlaag langere tijd ingedrukt: duurt erg lang en inconsistent, dan ineens begint alles te scrollen maar haperig en vooral: niet direct! Wanneer je los laat dan scrollt de boel gewoon door en stopt niet waar je het wil. 8)7
  • Dit werkt op deze manier nu gewoon onhandig, daar kun je niet omheen. Picture in picture is leuk, maar je kunt niet eens de informatie lezen wat bij die zender hoort, dan moet je naar dat kanaal en daar moet je puntje 1 weer voor uitvoeren. (wanneer je bijvoorbeeld even vooraf wilt lezen over een serie of film etc). Of via de tvgids dit bekijken, maar dat is net zo omslachtig.
  • Wanneer je de knop ingedrukt houdt dan verwacht je eigenlijk weer dezelfde functionaliteit zodra je bij een ander kanaal bent, namelijk: picture in picture. Maar dan ineens wisselt de box van kanaal, erg onlogisch voor de gebruiker. Dit is gewoon inconsistent gebruik van functionaliteiten binnen hetzelfde scherm: een grote no-no.
  • Wanneer je op 'back' drukt verwacht je dat de informatie weer verdwijnt (weer terug naar waar je vandaan kwam). Nee.. nu ga je ineens terug naar het hoofdmenu, totaal niet waar je vandaan kwam! :X Ja.. normaal wel vanuit het hoofdmenu, maar in dit geval dus niet. Nee, je moet nu op 'ok' drukken om dit scherm weg te doen. Maar als je alleen even snel wilde kijken hoe lang het programma nog duurt moet je wisselen van knop, je vinger zat al op de 'back' knop.
3. TV gids bekijken en daar vanuit navigeren: druk op menu.. wachten.. klik naar rechts, gaat traag. Druk op 'ok'.. wachten.. in plaats van direct de gids te zien moet je nu nog even extra zeggen dat je alle kanalen wilt zien, klik.. wachten..
  • Nu zou je verwachten, omdat de knop 'menu' heet, dat wanneer je op die knop drukt dat je een menu te zien krijgt. Nope.. je krijgt het menu pas wanneer je op 'ok' drukt. Bij 'ok' verwacht je eigenlijk dat je direct die zender te zien krijgt (als snelle actie) en niet dat je het menu te zien krijgt. En daar moet je dan nog eens extra klikken om daadwerkelijk van kanaal te wisselen. :|
  • Ik zou hier dus 'alle kanalen/zenders' als default maken en men een andere view op een andere manier laten kiezen (menu knop lijkt me daar wel handig voor). En dan ofwel die keuze in de toekomst onthouden ofwel de 'default view' aanpasbaar maken in de instellingen.
4. De verschillende knoppen: menu, back en ok werken niet overal hetzelfde. Bij het een is 'menu' een menu, bij iets anders niet. Back doet ook niet altijd wat je zou verwachten, soms ga je back soms ga je niet 'back als in terug' maar weer ergens anders heen.

5. Lijsten in het algemeen: onhandig.. (bv opgenomen media of video on demand). Leuk die iconen, maar zonder tekst, datum o.i.d. vreselijk moeilijk om te zien wat wat is en wat wanneer iets bijvoorbeeld is opgenomen. Je druk 'naar boven' en dan wisselt de lijst. Gevoelsmatig wil je dan op 'naar beneden' drukken om weer terug te wisselen -> fout! Dan ineens ga je naar de opties beneden in het scherm.
  • Eerst ergens (traag) naartoe moeten navigeren om vervolgens te zien wat het precies is: dat is gewoon niet gebruiksvriendelijk. Belangrijke informatie (waar ik een titel wel onder vind vallen) hoort -nooit- verstopt te zitten. Dat is interactie 101.
6. En zoals ik eerder al heb proberen aan te halen. Er wordt totaal niet optimaal gebruik gemaakt van de ruimte op het scherm. Alle informatie lijkt achter menu's of items te zijn verborgen terwijl er aan de andere kant hele vlakken leeg niks staan te doen.

Dingen zoals het bovenstaande komen eigenlijk overal wel voor binnen het menu. Het zit inconsistent en traag in elkaar. De samenhang lijkt te ontbreken. Er lijkt totaal niet goed te zijn nagedacht over welke informatie voor de gebruiker het meest belangrijk is en op welke manier dit het makkelijkste en het snelste is weer te geven.

Met wat extra informatie zichtbaar maken op bepaalde plaatsen en het wat anders organiseren van menu's en knop acties zou de boel al 10x beter worden. En dat hadden ze volgens mij zeer makkelijk al van te voren kunnen testen en weten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 06:48

Sebazzz

3dp

Hier ook Horizon besteld. Ik hoop dat het goedkomt en we het huidige modem kunnen blijven behouden :)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:52

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

Sebazzz schreef op zondag 30 september 2012 @ 22:46:
Hier ook Horizon besteld. Ik hoop dat het goedkomt en we het huidige modem kunnen blijven behouden :)
wij hebben dit van tevoren aangegeven, als je dit ook heb gedaan moet het goed komen zoniet aangeven als de monteur er is, als het nog niet telaat is meestal bij upc deactiveren ze je modem van tevoren al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:24

SeatRider

Hips don't lie

SyphOn schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:03:
Volgens mij is er een software update geweest. Menu's werken een stuk vlotter! En als je op een kanaal op de back toets drukt kan je zien wat er nu en straks op dat kanaal is. Ook kan je met de pijltjes toestsen door de andere kanalen heen bladeren en zonder te switchen kijken wat er op die andere kanalen is (Net als de oude Cisco box). Al met al een hele verbetering! :)
Ik constateer wat jij beschrijft, maar mijn box zegt dat het versienummer nog hetzelfde is als eerst (v1.25, ZO31-12-00.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 06:48

Sebazzz

3dp

steppy schreef op zondag 30 september 2012 @ 22:49:
[...]

wij hebben dit van tevoren aangegeven, als je dit ook heb gedaan moet het goed komen zoniet aangeven als de monteur er is, als het nog niet telaat is meestal bij upc deactiveren ze je modem van tevoren al.
Dit kan helaas online niet aangegeven worden, maar ik heb mijn ouders erop gewezen dat nog uitdrukkelijk te vermelden.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz

xven0mxz

Sebazzz schreef op zondag 30 september 2012 @ 23:01:
[...]

Dit kan helaas online niet aangegeven worden, maar ik heb mijn ouders erop gewezen dat nog uitdrukkelijk te vermelden.
cker te weten bellen met klanteserice, hadden wij ook de keuzen toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Waar kan ik nou online opnames inplannen? Via tvgids.upc.nl kan het niet meer want dan zegt hij dat ik geen DVR heb?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz

xven0mxz

DennusB schreef op zondag 30 september 2012 @ 23:13:
Waar kan ik nou online opnames inplannen? Via tvgids.upc.nl kan het niet meer want dan zegt hij dat ik geen DVR heb?
Via de App (ios) of (andriod) tevinden in de store als het niet lukt, hoelang heb je horizon box al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 10:44
SyphOn schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:03:
...En als je op een kanaal op de back toets drukt kan je zien wat er nu en straks op dat kanaal is...
Dat kon ik afgelopen week ook al, volgens mij is dat dus niet iets nieuws!

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:47
DennusB schreef op zondag 30 september 2012 @ 23:13:
Dacht dat het ook kon via horizon.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

RaptorRVL schreef op zondag 30 september 2012 @ 22:41:
[...]

Hier was ik al bang voor. Je komt, met alle respect, niet bepaald over alsof je enig gevoel (of interesse) hebt mbt interaction design en interfaces die functioneel goed in elkaar zitten. :)
En ik kan echt talloze voorbeelden noemen, van klein tot groot. Maar ik zal wel even toehappen en er een paar behandelen:

*knip*
Hulde voor deze beschrijving, zo is het precies. Iemand die de Horizon interface gebruiksvriendelijk/ergonomisch noemt die heeft naar mijn mening weinig ervaring met interfaces die wel voldoen aan de regels van goed ontwerp (die nu eenmaal niet voor niets verzonnen zijn). Regel 0 zo ongeveer eerst usability, dan pas eye-candy, en dat laatste dan nooit ten koste van die usability. Tegen regel 0 wordt al op alle fronten gezondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Hier nog geen sw update gezien, laatste is nog steeds van 17.09.2012.

Bij wie werken de volume toetsen op de AB ook niet? Hier geen response, zou er iets van een volume balk op het scherm zichtbaar moeten worden (OSD) bij normale werking? Anders wordt het de box omruilen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anconakip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-09 15:35
kazuka schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 06:26:
Hier nog geen sw update gezien, laatste is nog steeds van 17.09.2012.

Bij wie werken de volume toetsen op de AB ook niet? Hier geen response, zou er iets van een volume balk op het scherm zichtbaar moeten worden (OSD) bij normale werking? Anders wordt het de box omruilen vrees ik.
de volume knoppen zijn alleen bedoelt om het volume van je tv mee te regelen. Helaas kan je het volume van de horizon box niet regelen.

The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:39
M'n printer (Photosmart 7510) heeft de vervelende eigenschap om er telkens uit te knallen n.a.v. de router die in de Horizon zit. Iemand daar een oplossing voor?

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Laatst online: 26-10-2023
Afijn na enige dagen echt 0,0 problemen met de box gehad te hebben was het gisteravond toch raak.
Even voor alle duidelijkheid de box heeft een week goed gewerkt en nooit restarts nodig gehad. Enigste probleem die ik heb is het wel bekende klokje die stopt op het moment dat hij standby staat (Middel).

Maar gisteravond rond 20:30 begon het ..... menu's belachelijk traag, epg was niet doorheen te zappen aangezien er een lag in zat van +- 10 seconden. Afijn dan maar filpje kijken had eindelijk een zender kunnen kiezen. Om 20:40 ineens: Unsubscribed ..... Dacht nog ach bugje ... box herstart. Afijn hielp niets en gezien de berichten van meer als een uur wachttijd bij de HD had ik hier niet veel zin in. Internet en alles werkte gewoon dus dan maar filmpje via xbmc.

Maar goede deze ochtend nog steeds unsubscribed en nog steeds tergend langzame box.
UPC maar via Twitter gevraagd contact op te nemen en we gaan het zien ....

Overigens de discussie menu's: De maker ervan moeten ze in de hoogste boom knopen. In de EPG is het al helemaal lachen als je info van een programma wilt hebben .... waar is de good old i knop .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 09:49
Monteur is net langs geweest. Kreeg het niet voor elkaar om de box werkend achter te laten. Foutcode 1090

Probleem zit hem bij UPC monteur kreeg ook sms dat momenteel de boxen niet geactiveerd konden worden. Dus moet het vanavond weer proberen.

Over trage menu's had de monteur ook een trucje. De box 2 a 3 keer restten naar fabrieksinstellingen. Hij wist niet hoe dit kwam en had dit al doorgegeven aan upc ;)

Dus hopen op een goede afloop en anders bellen we wel weer met 1200 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 12:45

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Heb net de Horizon besteld, weet iemand wanneer je een mail krijgt (als je die al krijgt) met de gegevens van je bestelling.
Werd wel aangegeven dat het 5 dagen kan duren voor de box verstuurd wordt, dit door de grote vraag naar de Horizon (voorraad van de box is wel goed).
Erg vriendelijke medewerker die ook aangaf dat ze de vraag naar de Horizon nooit zo groot hadden verwacht. Ruim het dubbele van het maximaal verwachte early adaptors en dat is even heel veel, wat logistieke problemen met zich meebrengt.

O en bedenk mij het volgende probleem (als het dat al is/word)
Heb in de huidige situatie het zo zitten: Modem-->router-->Raspberry Pi
Nu behoud ik mijn huidige modem (ivm afstand groene kabel tot mediabox) maar nu wil ik de Horizon als tweede router gebruiken en dien ik er een utp kabel in de proppen om internet door te geven aan de Horizon. Deze kabel word dan uit mijn Raspberry Pi getrokken waardoor die van zijn internet verstoken word.
Is het daarna mogelijk om de LAN poorten van de Horizon te gebruiken om de Pi wederom van internet te voorzien? dus zo Modem-->Router-->Horizon(router)-->Raspberry Pi
of kan de Horizon draadloos als extra router dienen?

[ Voor 39% gewijzigd door Rubman op 01-10-2012 12:07 ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:14

FreakNL

Well do ya punk?

Ik geloof dat Horizon allemaal wel. Geef mij maar gewoon een DVR box waarmee ik HD kan kijken en opnemen. Wat moet ik met een box die ook wifi doet als ik twee Airport Extremes heb? Wat moet ik met een box die ook router doet als ik een fijne Debian Router heb? Wat moet ik met een box die ook media mogelijkheden heeft als ik ook twee Apple TV's en een HDX-1000 heb?

Ik weet dat het alles-in-1 in de mode is enzo, maar ik regel dat liever zelf. Bovendien heb ik op de plaats van de mediabox ook geen UTP liggen dus ik zou sowieso een apart modem willen/moeten..

Een normaal abonnement zou dus prima zijn. Ik betaal nu iets van 65 euro voor DVR + 30mbit internet.. Daar zou ik nu 57,95 voor kwijt zijn, inclusief 120mbit internet en 10 HD zenders (heb ik nu ook niet).

Ware het niet dat je bij de normale abonnementen nu dus geen DVR meer kan krijgen.. Wil je opnemen, zit je dus gelijk vast aan Horizon.. Lekker is dat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
FreakNL schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:52:
Ik geloof dat Horizon allemaal wel. Geef mij maar gewoon een DVR box waarmee ik HD kan kijken en opnemen. Wat moet ik met een box die ook wifi doet als ik twee Airport Extremes heb? Wat moet ik met een box die ook router doet als ik een fijne Debian Router heb? Wat moet ik met een box die ook media mogelijkheden heeft als ik ook twee Apple TV's en een HDX-1000 heb?

Ik weet dat het alles-in-1 in de mode is enzo, maar ik regel dat liever zelf. Bovendien heb ik op de plaats van de mediabox ook geen UTP liggen dus ik zou sowieso een apart modem willen/moeten..

Een normaal abonnement zou dus prima zijn. Ik betaal nu iets van 65 euro voor DVR + 30mbit internet.. Daar zou ik nu 57,95 voor kwijt zijn, inclusief 120mbit internet en 10 HD zenders (heb ik nu ook niet).

Ware het niet dat je bij de normale abonnementen nu dus geen DVR meer kan krijgen.. Wil je opnemen, zit je dus gelijk vast aan Horizon.. Lekker is dat 8)7
Je kunt toch gewoon je bestaande netwerk behouden en de Horizon als domme mediabox gebruiken??
Nog los daarvan, niet iedereen heeft x Airport Extremes + x Apple TV's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 23:01
Vergeten te melden maar ik mijn Time-Capsule goed werkend gekregen achter de Horizon mediabox.

Kort stappenplan:
  1. Horizon mediabox instellen als thuisnetwerk nieuw
  2. Time-Capsule via wan poort verbinden met Horizon mediabox
  3. Airport configuratie app starten
  4. Tweede tab Internet, verbind via statisch. Als het goed is wordt alles goed overgenomen anders even de juiste waarden* opzoeken.
  5. Vierde tab Netwerk, Routermodus alleen DHCP. DHCP-bereik instellen +1(vb: 192.168.192.7x+1) van de Horizon mediabox zelf uitgegeven ip-range.
  6. Inloggen op je mediabox met http://192.168.100.1 en onder tab draadloos de radio's van 2,4ghz en 5ghz netwerk uitschakelen.
  7. Problem :P
De waarden van je mediabox kun je gemakkelijk vinden via status netwerk in het menu van Horizon mediabox via je tv.

Ps. naar verwachting is dit meer of mindere maten ook prima te gebruiken met andere routers.

[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 01-10-2012 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Smultie schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:59:
[...]

Je kunt toch gewoon je bestaande netwerk behouden en de Horizon als domme mediabox gebruiken??
Nog los daarvan, niet iedereen heeft x Airport Extremes + x Apple TV's.
Uiteraard. Maar ten eerste is dat duurder (niet zo'n probleem), ten tweede zijn hoef ik geen brakke box :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
FreakNL schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:09:
[...]

Uiteraard. Maar ten eerste is dat duurder (niet zo'n probleem), ten tweede zijn hoef ik geen brakke box :)
Wat is duurder?
Ik ben gewoon van m'n voorgaande Cisco DVR overgestapt naar de Horizon. Ik betaal nu minder per maand dan voorheen en m'n internet is sneller geworden. In beide gevallen maak ik gewoon gebruik van een Cisco modem en m'n Airport Extreme.

[ Voor 32% gewijzigd door Smultie op 01-10-2012 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
Zwijmel ... de reactie tijd van UPC is ook werelds via Twitter ... NOT.
Moet ik nu echt een analoge tel aanschaffen om in de media box te doen om 1200 gratis te kunnen bellen?
Waarom niet een algemeen gratis nummer .......

Afijn bijna 16 uur lang een melding unsubscribed op de Horizon box. Heeft ervoor perfect gewerkt en nu dus niet meer (alleen Internet werkt (nog)via de Horizon box).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

Smultie schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:10:
[...]

Wat is duurder?
Ik ben gewoon van m'n voorgaande Cisco DVR overgestapt naar de Horizon. Ik betaal nu minder per maand dan voorheen en m'n internet is sneller geworden. In beide gevallen maak ik gewoon gebruik van een Cisco modem en m'n Airport Extreme.
Idem hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Het scheelt 5 euro per maand. (wel of geen horizon box icm vergelijkbaar internet bij een nieuwe abonnement) Dat is dus niet zo heel veel. Maar waarom zou ik 5 euro per maand meer betalen voor een box die ik toch alleen gebruik voor de TV + DVR? Nu moet ik wel, omdat je bij een "normaal" abonnement dus geen DVR meer kunt krijgen. Dat vind ik jammer.

Horizon zou overigens wel goedkoper dan mijn huidige abonnement.

[ Voor 9% gewijzigd door FreakNL op 01-10-2012 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Pinky-H9 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:11:
Zwijmel ... de reactie tijd van UPC is ook werelds via Twitter ... NOT.
Moet ik nu echt een analoge tel aanschaffen om in de media box te doen om 1200 gratis te kunnen bellen?
Waarom niet een algemeen gratis nummer .......

Afijn bijna 16 uur lang een melding unsubscribed op de Horizon box. Heeft ervoor perfect gewerkt en nu dus niet meer (alleen Internet werkt (nog)via de Horizon box).
Dat had ik dus ook al... ik heb gewoon geen vaste tel meer (zit wel in abo). En ga echt niet een telefoon kopen zodat ik UPC gratis kan bellen

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
DennusB schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:13:
[...]

Dat had ik dus ook al... ik heb gewoon geen vaste tel meer (zit wel in abo). En ga echt niet een telefoon kopen zodat ik UPC gratis kan bellen
Dan ga je lekker voor €20 verbellen met je mobiel ;)

Een vaste telefoon heb je al voor een tientje bij de Kijkshop. Sowieso altijd handig om te hebben als je eens een 0900-nummer moet bellen, want daarmee draaien de telecomproviders je echt een poot uit.

[ Voor 24% gewijzigd door Smultie op 01-10-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Ik heb vaak hetzelfde als DennusB, een klantenservice heet niet voor niks een service. Die dien je eigenlijk gewoon gratis aan te bieden aan je klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Rubman schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:11:
Ik heb vaak hetzelfde als DennusB, een klantenservice heet niet voor niks een service. Die dien je eigenlijk gewoon gratis aan te bieden aan je klanten.
Ben ik wel met jullie eens dan. Helaas is de theorie niet altijd de praktijk .... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Zojuist ook maar besteld. Ik had Standaard Digitale TV + DVR (zonder HD), Bellen en 60MB internet voor 62 euri per maand.

Nu dus naar Horizon HD, 60 mb en bellen voor 55 euri per maand :D

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
Damian schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:50:
Zojuist ook maar besteld. Ik had Standaard Digitale TV + DVR (zonder HD), Bellen en 60MB internet voor 62 euri per maand.

Nu dus naar Horizon HD, 60 mb en bellen voor 55 euri per maand :D
Mijn innige deelneming met de gemaakte keuze :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Pinky-H9 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:05:
[...]

Mijn innige deelneming met de gemaakte keuze :+
:?

Jij hebt er slechte ervaring mee? Nou, kan in mijn geval vast niet slechter zijn dan wat ik al heb, die mediabox die ik nu heb flikkert om het half uur vast en is zo traag als dikke stront door een trechter de heuvel op. En gezien ik toch niet zo heel veel tv kijk, is het vooral het financiele voordeel en het tv kijken op de tablet wat ik wel geinig vind.

Ze begonnen trouwens bij mij ook over een of andere mobiele internet abbo. Voor 10 euro voor de sim, krijg je 50mb per maand mobiel internet, elke extra mb is 5 cent. Niet duur volgens mij?

[ Voor 60% gewijzigd door Damian op 01-10-2012 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:41
Weet niet of het psychologisch is geweest of niet, maar nadat wij in het menu bij de opties kinderslot -> alles deblokkeren nog eens hebben aangeklikt, gevolgd door de pincode 0000 lijkt het zappen een stuk vlotter te gaan.

Sinds gisteravond alleen geen ondemand meer, foutcode 1080.
Nu komt woensdag bij ons de monteur langs om de boel aan te sluiten, dus mag ie dat eens gaan uitleggen / opzoeken. TV installeren ging prima zonder monteur, maar we willen internet en telefonie ook via de horizonbox laten lopen en dat mag hij dus doen :)

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:20
frumper schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:17:
TV installeren ging prima zonder monteur, maar we willen internet en telefonie ook via de horizonbox laten lopen en dat mag hij dus doen :)
Is dit niet een kwestie van UPC bellen en de schakelaar om laten zetten? Heb hier meerdere malen gelezen dat internet nog aan je oude modem/router gekoppeld is, en dat ze dat even om moeten zetten naar je Horizon box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz

xven0mxz

technoaddict schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:59:
[...]

Is dit niet een kwestie van UPC bellen en de schakelaar om laten zetten? Heb hier meerdere malen gelezen dat internet nog aan je oude modem/router gekoppeld is, en dat ze dat even om moeten zetten naar je Horizon box.
gaat niet werken met een telefoontje wat mij aan de telefoon is verteld dat is, jaa prima gooie we nu het oude modem eruit geen internet en telefonie meer, en dan wachten totdat de horizon is geactiveerd kan paar weken duren ......

vaag verhaal is toch ff snel iets veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
Ik ben opzich heel tevreden over Horizon. Alleen lijk ik niet meer over het HD pakket te beschikken wat ik eerst wel had. Ik heb volgens mij de standaard HD zenders, maar lang niet alles. Of staat van een boel zenders niet meer vermeld dat het HD is? Heb namelijk maar 1 NL1, ipv de 2 die ik voorheen had. Eurosport heb ik dan wel in HD, maar 24kitchen bijvoorbeeld weer niet.
Is dit normaal, of mis ik een stukje? :P Had eigenlijk verwacht dat Horizon abonnementen standaard volledig HD zouden zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door BM op 01-10-2012 16:50 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
BM schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:50:
Ik ben opzich heel tevreden over Horizon. Alleen lijk ik niet meer over het HD pakket te beschikken wat ik eerst wel had. Ik heb volgens mij de standaard HD zenders, maar lang niet alles. Of staat van een boel zenders niet meer vermeld dat het HD is? Heb namelijk maar 1 NL1, ipv de 2 die ik voorheen had. Eurosport heb ik dan wel in HD, maar 24kitchen bijvoorbeeld weer niet.
Is dit normaal, of mis ik een stukje? :P Had eigenlijk verwacht dat Horizon abonnementen standaard volledig HD zouden zijn.
herkenbaar, hier exact hetzelfde verhaal, ondertussen al weer tig gebeld! Hopen dat het snel opgelost wordt.

Overigens meer mensen met het probleem die geen internet via de wifi hebben?
Situatie: Meterkast: kabel gaat in modem en naar router (wrt610n). utp loopt naar horizon box (welke dus ingesteld staat op in bestaande situatie). Alles ingesteld, naar de wifi instellingen gekeken op de horizon box, kan er prima mee verbinden, maar internet doorgeven doet ie niet.
Zit overigens ook via utp een media speler aangesloten op de horizon box en deze functioneert wel gewoon prima. Vind het echt een vaag probleem. Zowel router als horizon box moeten naar mijn mening goed ingesteld zijn. Iemand nog een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 15:20
De Nederland 1 die op 1 staat is in de Horizon box al HD, net zoals bijv. RTL 5 HD, die staat nu ook op 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 16:50
iemand ook problemen met via browser tv kijken. hij springt soms gewoon 2-5 min terug en dan gaat hij weer verder. erg irritant dus om dan weer het zelfde stukj weer te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Zo na anderhalf uur bellen eindelijk iemand aan de helpdesk.
Probleem: de horizon slaat vast om de zoveel uur ( al een hele vooruitgang t.o.v de freeze om de 5 minuten)
oplossing volgende de helpdesk is een front pannel factory reset die op de volgende manier moet worden uitgevoerd.
Aan/uit knop tijdens opstarten binnen 2 seconden de stand-by knop indrukken en vasthouden totdat het welkom scherm 2x tevoorschijn komt waarna je mag loslaten.
Hierna begint de horizon weer met het scannen zoals de eerste installatie.

ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:47
frumper schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:17:
Weet niet of het psychologisch is geweest of niet, maar nadat wij in het menu bij de opties kinderslot -> alles deblokkeren nog eens hebben aangeklikt, gevolgd door de pincode 0000 lijkt het zappen een stuk vlotter te gaan.

Sinds gisteravond alleen geen ondemand meer, foutcode 1080.
Nu komt woensdag bij ons de monteur langs om de boel aan te sluiten, dus mag ie dat eens gaan uitleggen / opzoeken. TV installeren ging prima zonder monteur, maar we willen internet en telefonie ook via de horizonbox laten lopen en dat mag hij dus doen :)
Same hier , al sinds vorige week :(
Stroom eraf halen hielp niet, ben benieuwd of die monteur meer kan vertellen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:05
Ik heb een relatief eenvoudige vraag (denk ik...).
Ik heb nu Horizon als basis, dus telefoon, en internet lopen via de Horizon. Ik vind echter de wifi verbinding niet denderend. Hiervoor had ik een Cisco 3920 met daarachter een Netgear WNDR 3700 router. De monteur die gisteren alles geinstalleerd heeft zei dat ik deze router gewoon in een ethernetpoort kan steken en, na deactiveren van de Horizon Wifi, deze Netgear weer kon gebruiken. Deze router had een uitstekende verbinding. (ong. 110-120 Mb, nu 45-50 Mb....)
Kan dit zomaar?

Edit: iemand die me hier antwoord op kan geven?

[ Voor 4% gewijzigd door sonsan op 04-10-2012 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopworst
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 09:20
sonsan schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 21:17:
Ik heb een relatief eenvoudige vraag (denk ik...).
Ik heb nu Horizon als basis, dus telefoon, en internet lopen via de Horizon. Ik vind echter de wifi verbinding niet denderend. Hiervoor had ik een Cisco 3920 met daarachter een Netgear WNDR 3700 router. De monteur die gisteren alles geinstalleerd heeft zei dat ik deze router gewoon in een ethernetpoort kan steken en, na deactiveren van de Horizon Wifi, deze Netgear weer kon gebruiken. Deze router had een uitstekende verbinding. (ong. 110-120 Mb, nu 45-50 Mb....)
Kan dit zomaar?
Ja dit kan gewoon. Je kunt de Horizon Box alleen als Modem gebruiken. Je schakelt dan de wifi uit door in te loggen op de web interface via 192.168.192.1 of een ander IP adres( de ip adressen kan je vinden in de topic start) Vervolgens geef je het internet gewoon door aan je router en stelt deze in op Wifi. Het enige wat je dan nog moet doen is de Horizon Box duidelijk maken dat hij zich in een bestaand netwerk bevindt.

Quid est fili?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:05
joopworst schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 22:39:
[...]

Ja dit kan gewoon. Je kunt de Horizon Box alleen als Modem gebruiken. Je schakelt dan de wifi uit door in te loggen op de web interface via 192.168.192.1 of een ander IP adres( de ip adressen kan je vinden in de topic start) Vervolgens geef je het internet gewoon door aan je router en stelt deze in op Wifi. Het enige wat je dan nog moet doen is de Horizon Box duidelijk maken dat hij zich in een bestaand netwerk bevindt.
Ik wil wel de box blijven gebruiken voor de telefoon en als modem. Als ik de box duidelijk maak dat deze in een bestaand netwerk bevind, dan wordt het modem toch uitgeschakeld omdat er dan van uit gegaan wordt dat er een ander modem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:26
Wordt het zappen ooit normaal? Zo traag is toch niet normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-08 11:14
Dagobert schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:31:
Is het mogelijk om op de Horizon box een oude telefoon met Pulse aan te sluiten? Lijkt me wel leuk om zo'n oude bakelieten telefoon op mijn tafel te hebben staan die nog functioneert ook,
Iemand hier een antwoord op?

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Jopth schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:09:
De Nederland 1 die op 1 staat is in de Horizon box al HD, net zoals bijv. RTL 5 HD, die staat nu ook op 5.
Dit is bekend maar heb ook nog Cisco DVR en daar heb ik dus alleen de basis HD zenders zoals Nederland 1 op kanaal 71, maar geen Discovery HD op 60 etc.
Dit zou ondertussen al wel gecorrigeerd moeten zijn door UPC. Maar om nou te zeggen dat het hele traject soepel verloopt, nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kattapult
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-11-2021
Horizon besteld op zaterdag 8 september en op dinsdag 11 september al in huis (zonder monteur, die had ik afgebeld).

De boel aangesloten (wel via oude modem) en binnen een half uurtje alles als een zonnetje draaien.

Toch wou ik graag het modem er tussen uit hebben, en alles via de Horizon box. Afgelopen zaterdag gebeld, "slechts" 15 minuten aan de lijn gehangen en een vriendelijke medewerker vertelde me dat dit geen probleem was.

Maandagavond afgewerkt, kom ik thuis doet t internet het niet. Zouden ze hem al hebben omgezet ? En dat was zo, m'n Horizon box was geactiveerd en ik dus oude modem en router weggehaald. Alles op de Horizon aangesloten (incl. Synology NAS en Sonos Play) en wederom binnen een half uurtje alles draaiende !

Haal bekabeld snelheden van 59mbs en wireless zit ik tussen de 40 en 50, afhankelijk van waar ik zit.

Los van wat ik van Horizon vind (mindere GUI bijv.) vind ik dat alles qua aansluiten en service super is verlopen !! Hierover echt niks te klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Met de hardware is inderdaad weinig mis, web interface gaat ook nog wel. Maar de user interface vind ik wel erg omslachtig en ontzettend traag. Lijkt wel alsof het versie 0.1 is (is het waarschijnlijk ook :P ) dus hopelijk kunnen ze dit verbeteren via software updates. Verwacht echter dat dat maanden gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:24

SeatRider

Hips don't lie

Dagobert schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 07:37:
[...]

Iemand hier een antwoord op?
Heb het ooit wel eens geprobeerd met een Ericofoon achter mijn UPC modem - je krijgt een kiestoon, je zult 'm ook nog wel over horen gaan (als je een draadje omlegt) maar bellen met pulse doet ie niet. Dan moet je aan de gang met een toongenerator(-app op je gsm). Of dat nou praktisch is?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
Afijn 36 uur verder:

Geen werkende Horizon ... bleef Unsubscribed houder terwijl de box een week prima gewerkt heeft. Hard reset gedaan (Power on en front power button inhouden) resultaat: Netwerk probleem bel UPC ..... leuk maar ik heb geen telefoon en ga niet 0900 bellen via GSM.

Maffe is en blijft nog steeds dat Internet via de Horizon box gewoon prima werkt.

Zucht ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Is het normaal dat je geen enkele bevestiging krijgt wanneer je telefonisch hebt besteld?
Kan nergens terugvinden dat mijn bestelling is gelukt en dat ik geleverd krijg wat met de verkoper is besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearjunkie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:49
Vanmorgen weer feest. UPC Box starte op met "Uw mediabox kan de installatie niet verder uitvoeren"

Opties:

UPC bellen met foutcode 1150
Mediabox resetten (2x gedaan zonder resultaat)
Disk initialisatie

Dit laatste maar uitgevoerd. Daarna ging alles weer werken, maar alle opnames dus wel kwijt. !@#$%$%
en bedankt weer UPC (Die mij overigens 2 weken geleden nog zou terug bellen i.v.m. alle problemen die ik met die kast heb).

Alle instellingen zijn er trouwens ook uit

Dit zijn nu de huidige software gegevens:

1-1-56.011.0_V 1.25_16777389
Software laatst bijgewerkt ONBEKEND..

I'm not bothered by those who think they are right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Heb de box al een week binnen, alleen nog niet volledig aangesloten. Wel drie pogingen gewaagd met als resultaat foutcode 1030. Wil graag een monteur bestellen, maar ben wat huiverig voor die wachttijden van upc..

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearjunkie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:49
Review van HW Info

I'm not bothered by those who think they are right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Eerste update al in oktober verwacht
Update Horizon

Ze zijn dus nu al actiever bezig dan met de andere mediaboxen

Naar aanleiding van het geen status van de bestelling krijgen, dit is volgens de Klantenservice normaal.
Dit alles vanwege de drukte en veel hoger dan verwachte vraag, de levertijd staat op maximaal 10 dagen.

[ Voor 34% gewijzigd door Rubman op 02-10-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

conclusie: Product met veel potentie, maar is nog niet af.

Hopelijk komen de updates snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
Nee geen updates :) ... Bugfixes! Of beter gezegd laten ze eerst mij Horizon werkend maken want na een week vol plezier gebruik gemaakt te hebben zit ik nu met een tergend langzame box die Unsubscribed en/of netwerk errors geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Staat tv kijken op tablets laptops etc nou totaal los van horizon? Die box heeft daar verder geen enkele rol in? Kan je bijvoorbeeld ook nog je eredivisie of film1 kijken via je laptop?

Begrijp nu nog niet hoe ik op die box kan inloggen om tv te kijken, tot nu toe is de GUI wel erg traag en lijkt alles van de gui op 5fps te gaan of iets dergelijks, ik neem aan dat dat normaal is en er mensen ontslagen dienen te worden, of is er gewoon iets mis met mijn box?

Ook kan ik nergens bij on demand de film1 films vinden.. bij de normale boxen kan je als je film1 heb toch gewoon films on demand starten?

klopt het verder dat als ik diep in een menu zit ik 5-6x op back moet drukken om terug bij tv te komen en daar niet gewoon een shortcut voor is?

[ Voor 87% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 02-10-2012 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:55:
Staat tv kijken op tablets laptops etc nou totaal los van horizon? Die box heeft daar verder geen enkele rol in? Kan je bijvoorbeeld ook nog je eredivisie of film1 kijken via je laptop?

Horizon.tv is voor een ieder met een digitaal pakket, en een internet pakket. Staat dus geheel los van de Horizon Box. Voor Eredivisie live moet/gaat UPC EredivisieLiveGo aanbieden. Zoiets als Ziggo al heeft. Film1 zou je gewoon kunnen bekijken als je daar een abbo op hebt

Begrijp nu nog niet hoe ik op die box kan inloggen om tv te kijken.

Die vraag kan ik even niet volgen. Wat bedoel je daar precies mee?

Tot nu toe is de GUI wel erg traag en lijkt alles van de gui op 5fps te gaan of iets dergelijks, ik neem aan dat dat normaal is en er mensen ontslagen dienen te worden, of is er gewoon iets mis met mijn box?

Of er iets mis is met je Box, kunnen we niet beoordelen. Verder is de ervaring wat de GUI betreft gedeeltelijk subjectief. Alhoewel niet te ontkennen valt dat het wel wat soepeler zou moeten kunnen.

Ook kan ik nergens bij on demand de film1 films vinden.. bij de normale boxen kan je als je film1 heb toch gewoon films on demand starten?

Dat is een Bug.

Klopt het verder dat als ik diep in een menu zit ik 5-6x op back moet drukken om terug bij tv te komen en daar niet gewoon een shortcut voor is?

Als je erg diep zit in het menu, is de snelste manier om eruit te komen op Menu drukken en dan Back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz

xven0mxz

de laaste zin, ik druk op een zender 1t/m 9 en dan gaat die gelijk naar een zender werkt sneller dan heel vaak op back te drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
poe na de front-pannel reset gewoon een hele dag geen beeld meer gehad, en net toen ik aan de telefoon hing met alweer upc sprong het beeld ineens weer aan.
Ook heb ik even contact gehad met de klantenservice en heb inmiddels 7 werkdagen extra bedenktijd gekregen.
Nu hoop ik dat het gewoon blijft werken want ik ga niet nog een keer een front-pannel reset doen zodat ik weer een dag zonder tv zit.

Overigens ben ik niet eens heel ontevreden met die box en er zouden hier en daar wel wat aanpassingen gedaan mogen worden.
Verder is het geen hele snelle box maar en ik deze vergelijk met mijn mediaspeler popcornhour a300 dan is de snelheid vergelijkbaar, en moet je ook niet te snel zappen.
De a300 draait overigens op flash en ik weet niet of die horizon ook toevallig uit flash bestaat?
Bedenk dat de hardware niet supersnel is en dat zal dan wel weer met de warmte ontwikkeling, ventilatoren, en stroom verbruik te maken hebben dat ze er geen snellere cpu in hebben gezet lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wierdo_NL
  • Laatst online: 10-09 15:52
Zo, gisteravond foutcode 1030.
Standaard HD van UPC kon me niet helpen.

Gelukkig heeft een vriend van me er wel veel verstand van :)
Die belde gelukkig snel terug.

Blijkt dat de Horizon geen verbinding kon opbouwen, omdat er een versterker tussen zat.
Nadat ik deze er tussenuit had gehaald, en een reboot werkte het wel.

Dus mocht je 1030 krijgen.. FF kijken of je er een versterker tussen hebt hangen.
En deze dus even er tussenuit halen. Niet uitschakelen ofzo, maar zorgen voor een directe verbinding.

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Wierdo_NL schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 17:46:
Zo, gisteravond foutcode 1030.
Standaard HD van UPC kon me niet helpen.

Gelukkig heeft een vriend van me er wel veel verstand van :)
Die belde gelukkig snel terug.

Blijkt dat de Horizon geen verbinding kon opbouwen, omdat er een versterker tussen zat.
Nadat ik deze er tussenuit had gehaald, en een reboot werkte het wel.

Dus mocht je 1030 krijgen.. FF kijken of je er een versterker tussen hebt hangen.
En deze dus even er tussenuit halen. Niet uitschakelen ofzo, maar zorgen voor een directe verbinding.
Heb je soms geen retour geschikte versterker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
ah nieuwe bug.. de router is niet meer te benaderen, maar ook de mediaspeler die eraan gekoppeld zit is onbereikbaar.
tjonge begin me wel steeds meer te ergeren aan eigelijk alles inmiddels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Daarom wil ik dus geen horizon... Nog niet tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eureka18
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-08 13:55
Zijn er mensen die ervaring hebben met het instellen van de afstandsbediening van je receiver ipv tv. dit aangezien ik mijn geluid aanpassen belangrijker vind dan mijn tv uitzetten.. Heb een onkyo RC-799m afstandsbediening.

Zijn er mensen die weten hoe je deze of vergelijkbare kan instellen op UPC remote?

UPDATE:
Heb overigens ook problemen met mijn internet.. Voorheen had ik 50MB internet en dit is verhoogd naar 60MB, echter haal ik nu nog maar 1/2e van de snelheid die ik voorheen had.. iemand dezelfde ervaringen en hoe hebben jullie dit opgelost? persoonlijk heb ik al het kanaal proberen te veranderen en op WPA2 AES gezet maar dit hielp weinig...

[ Voor 36% gewijzigd door eureka18 op 02-10-2012 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeWazowski
  • Laatst online: 18:31

MikeWazowski

Look into my eye

De box is bij mij geleverd en aangesloten en ik vind het beeld een stuk beter dan mijn vorige HD-box! Aanmelden ging voorspoedig, dus tot nu toe erg tevreden. De UI bevalt ook goed, is gewoon wennen....

Qua IP-adressen: ik heb een netwerk filter, maar wil natuurlijk niet alle IP-adressen aan de lijst met toegang toevoegen. Is het bekend welke je moet nemen om te zorgen dat hij wel DLNA apparaten kan benaderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
Phew ... na 3 keer front panel reset (gelukkig is dit echt alleen voor het TV deel) eindelijk de Horizon aan de gang gekregen. Vallen mij wel een paar dingen op .... Up/Down zappen is ineens bloed snel geworden het ziet ernaar uit dat er een tuner alvast naar het volgende kanaal gaat want zoals ik zei het gaat enorm snel. Hebben meerdere die ervaring sinds kort ?

Het jammere is dat de support van UPC een drama blijft en ze bellen is gewoon weten dat je uren moet wachten (Overigens leuke text op hun voice systeem: Wegens succes van de Horizon is er een langere wachttijd.)
Als ik op UPC had moeten wachten (wat ik al 50 uur deed) had ik nu met een niet werkende Horizon gezeten. Afijn dus gewoon lekker zelf aan de slag dmv resets en dat hielp

Zullen we het maar "geen" succes noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Lees best wat verhalen over mensen die lang moeten wachten op de box (ja sommige vinden dat alleen maar beter) maar moet wel zeggen dat het best netjes is dat ze zodra je hebt besteld de volgende dat je internet snelheid al gewoon omhoog gaat.
Zie de usenet snelheid opeens hoger gaan dan mogelijk met maar 25mbit
Zie hier het resultaat van speedtest.net
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/2217797987.png

[ Voor 14% gewijzigd door Rubman op 03-10-2012 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wierdo_NL
  • Laatst online: 10-09 15:52
merlin1201 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 19:13:
ah nieuwe bug.. de router is niet meer te benaderen, maar ook de mediaspeler die eraan gekoppeld zit is onbereikbaar.
tjonge begin me wel steeds meer te ergeren aan eigelijk alles inmiddels
Geen idee eigenlijk, zou goed kunnen.
Het was gewoon een goedkope versterker.

De modem in de Horizon kon de verbinding niet lekker tot stand brengen.
Maar 1 up en 1 down stream werden wel gelocked..

Maargoed, het analoge signaal is op de slaapkamer in principe ook nog prima, dus ik houd het zo :)

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Belachelijk, hier mensen ook last van?

Wij hadden al een bestaand abbo, samen met een oud modem (die ene van 25mb)
maar zit nu met de klantenservice aan de lijn, en die zegt dat het niet mogelijk is voor bestaande klanten om het internet via de horizon te laten lopen. en ze sturen ons nu een 60mb modem toe.

Heb wel voor de niet wifi versie gekozen, omdat ik hier zelf nog een belkin 600n play max heb staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Debiel is dat.
Ik zat in dezelfde situatie (25mbit) en ik kon juist niet een nieuw modem krijgen. En moest op alles-in-een overgaan.

Heb nu alles via de horizon box dus terwijl ik dat juist niet wilde. Dit kon niet meer gewijzigd worden.

Tot nu toe heb ik er op zich geen problemen mee. Maar raar is het wel

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin198
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-09 18:20
Denzis schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:09:

maar zit nu met de klantenservice aan de lijn, en die zegt dat het niet mogelijk is voor bestaande klanten om het internet via de horizon te laten lopen. en ze sturen ons nu een 60mb modem toe.

Heb wel voor de niet wifi versie gekozen, omdat ik hier zelf nog een belkin 600n play max heb staan :D
Er is geen niet wifi versie :P
(je kan het wel zelf uitzetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Robin198 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:53:
[...]

Er is geen niet wifi versie :P
(je kan het wel zelf uitzetten)
Niet wifi versie van het modem bedoel ik he,

Ze hadden het over de ''3.0'' versie van mijn huidige modem (arris?) die dus wel 60 mb aan kan.

EDIT: wat een drama dat UPC.

Even op een rijtje

Gisteren Horizon TV aangesloten, werkte na 1 belletje.

Internet én Telefonie werkte niet op de horizon maar wel op de oude ariis modem (25mb)

Vanmorgen gebeld of dit mogelijk was:

Nee, kan niet, alleen nieuwe klanten kunnen internet via de horizon krijgen. ik stuur u een nieuw modem toe die 60mb aan kan.

Oke prima,

Half uurtje geleden begon internet raar te doen, en de telefonie doet het niet. (is hij toch omgezet?) sluit telefoon en internet aan de horizon, jawoor hij doet het!

En hoe,

speedtest van upc geeft een denderende 0.88 mb downloadsnelheid!

Nu maar weer een half uur in de wacht :>

én na een half uur in de wacht verbinding weggeknald en weer opnieuw een half uur!

[ Voor 54% gewijzigd door Denzis op 03-10-2012 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:53

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Ik heb de Horizon vrij vlot ontvangen en direct aangesloten als nieuw netwerk, werkte gelijk goed. Omdat hij wel eens freezes had heb ik hem op standby hoog staan, dat werkt goed en geen freezes meer gehad.
Het wifi signaal van de Horizon is wat slechter dan de Cisco EPC3925, op de 1e verdieping (nieuwbouwhuis) heb ik weinig tot geen signaal meer.

Ik zit er nu aan te denken om ivm stroomverbruik de Cisco 3925 (die hier nog steeds ligt, de oude mediabox ook) om te ruilen voor een type zonder wifi en de telefonie en internet via dat modem te laten lopen en een pricewatch: TP-Link TL-WR1043ND eraan te hangen, die schijnt een goed wifi signaal te hebben (met custom software te verbeteren)

De opzet is dus om de Horizon op standby laag te kunnen zetten en inet&telefonie via een ander modem te laten verzorgen, wifi via de TP-Link en de Horizon als switch voor de TV en DuneHD.

Is dit de goden verzoeken of heeft iemand dit al goed werkend thuis staan?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 21:00
Denzis schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:09:

Dat is gewoon dom gepraat, want ik ben ook bestaande klant en heb alles via de horizon box lopen. Ik wilde juist apart hebben maar dat kon niet vanwege de modem (arris 502B)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janvanduschoten schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:25:
[...]

De opzet is dus om de Horizon op standby laag te kunnen zetten en inet&telefonie via een ander modem te laten verzorgen, wifi via de TP-Link en de Horizon als switch voor de TV en DuneHD.

Is dit de goden verzoeken of heeft iemand dit al goed werkend thuis staan?
Is niet zo zeer de goden verzoeken, maar hangt meer van de vraag af , of UPC bereidt is mee te werken. Ik begrijp dat je internet/telefonie nu over de Box loopt? Dat betekent dat ze de modem hebben uitgeschakeld.

De modem moet dus opnieuw geactiveerd worden. UPC werkt daar op afstand vooralsnog niet aan mee.

Aangezien ik hetzelfde wou als jij, namelijk: Cisco 3212==> router==>switch, en aan de router de randapparatuur, en de Horizon als client, heb ik een monteur besteld. Deze is langsgekomen en heeft na een telefoontje weer ervoor gezorgd dat mijn Cisco weer geactiveerd werd. Dat was binnen 10 minuten geregeld. Kwestie van een vinkje aanzetten op de laptop die hij bij zich had.

Daarna toen hij weg was, heb ik eerst mijn eigen netwerk weer helemaal opgezet, zonder Horizon Box, opdat dat goed werkte. Uiteindelijk als allerlaatste de Horizon in het netwerk gehangen, en deze gconfigureerd als 'bestaand' netwerk.

Alles loopt wat netwerk betreft nu op de manier zoals ik wil, en ik denk dat jij dat voor ogen hebt.

Op het Chello-forum heb ik er ook wat berichtjes aan geweidt. Misschien de moeite waard oom ook daar even te kijken in het Horizon-Netwerk-Topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djampire
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-09 18:19
Wat ik niet begrijp is dat dit forum steeds meer begint te lijken op wat UPC verkeerd doet. Dit werkt niet zus, dat werkt niet zo. Het is een nieuw product dat nog niet af is, waar ik niemand over hoor is dat de beeldkwaliteit superieur is. Ik hoor alleen maar dingen over dat de installatie niet naar behoren werkt. Wacht de firmware update van oktober af, die zal waarschijnlijk veel problemen oplossen. Het geld voor het telefoneren naar de helpdesk wordt altijd netjes op de factuur verrekend als je aangeeft dat je met een mobiele telefoon belt, krijg je automatisch 5 euro per gesprek vergoed. doet je telefoon van upc het nog wel bel dan met 1200 is gratis helpdesk. wat betreft de instellingen neem even goed de tijd om te bedenken wat je wilt en bekijk dan op welke manier de UPC Horizon box daarbinnen past, net als Tweaker Heppieboeddah heeft gedaan.

9000 kWh Solar Array, Xiaomi Mi14, i7-14700k 32GB DDR5 RTX 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Djampire schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:23:
Wat ik niet begrijp is dat dit forum steeds meer begint te lijken op wat UPC verkeerd doet. Dit werkt niet zus, dat werkt niet zo. Het is een nieuw product dat nog niet af is, waar ik niemand over hoor is dat de beeldkwaliteit superieur is. Ik hoor alleen maar dingen over dat de installatie niet naar behoren werkt. Wacht de firmware update van oktober af, die zal waarschijnlijk veel problemen oplossen. Het geld voor het telefoneren naar de helpdesk wordt altijd netjes op de factuur verrekend als je aangeeft dat je met een mobiele telefoon belt, krijg je automatisch 5 euro per gesprek vergoed. doet je telefoon van upc het nog wel bel dan met 1200 is gratis helpdesk. wat betreft de instellingen neem even goed de tijd om te bedenken wat je wilt en bekijk dan op welke manier de UPC Horizon box daarbinnen past, net als Tweaker Heppieboeddah heeft gedaan.
Is goed, wachten tot de update zonder internet en telefonie!
Ze hadden het gewoon iets beter moeten testen.

En door al dat gedoe zijn weinig mensen nog bezig geweest met het genieten van de superieure beeldkwaliteit bijvoorbeeld.

Edit: Internet werkt nu via de ethernet kabel via de horizon.

Die man vertelde dat de HD medewerker van vanmorgen geen nieuwe modem heeft besteld. (Terwijl hij dat wel vertelde)

Maargoed opnieuw opgestart en nu werkt het.. nu maar proberen de belkin als router te gebruiken en de horizon als modem zonder wifi

EDIT:

Haal met een Belkin Play Max N600 40 Mb/s Zonder 59 mb/s zou toch wel sneller moeten kunnen denk!

[ Voor 14% gewijzigd door Denzis op 03-10-2012 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
ook Horizon besteld, met name voor de verdubbeling vd snelheid (60 -> 120) voor dezelfde prijs. hoop dat het wat is, en dat ik die snelheid wireless uberhaupt ga halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denzis schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:28:
[...]

[..]

Maar goed opnieuw opgestart en nu werkt het.. nu maar proberen de belkin als router te gebruiken en de horizon als modem zonder wifi
Als je Horizon Box nu als modem/router is geconfigureerd, zou je in de web-interface van je Horizon de wifi uit kunnen zetten, en je Belkin configureren als accespoint.. Is even wat prutsen met de instellingen op je Belkin, maar dat moet werken.

@Je Edit,

Draadloos heb je altijd verlies. Mag je niet vanuit gaan dat je de max, of daar tegenaan gaat halen.

En ja, ik bevestig het ook nog maar een keer. Het beeld wat de Horizon geeft zowel op HD als SD is buitengewoon goed te noemen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2012 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

pinokkia schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:15:
[...]

Dat is gewoon dom gepraat, want ik ben ook bestaande klant en heb alles via de horizon box lopen. Ik wilde juist apart hebben maar dat kon niet vanwege de modem (arris 502B)
Hier exact hetzelfde dus.. Ze meten met 2 (of meer) maten heb ik het idee

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:42
Sommige oudere modems kunnen de 60mbit gewoon niet aan..

Ik heb vorig jaar al een upgrade gedaan van 25 naar 60 mbit, toen ben ik van de arris naar een Thomson gegaan, Hierna over naar een Cisco (de Thomson had problemen met FTP)..

Dat kan dus de reden zijn van het wel/niet mogelijk zijn om de verbinding apart van de Horizon box te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 14:10
Djampire schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:23:
Wat ik niet begrijp is dat dit forum steeds meer begint te lijken op wat UPC verkeerd doet. Dit werkt niet zus, dat werkt niet zo. Het is een nieuw product dat nog niet af is, waar ik niemand over hoor is dat de beeldkwaliteit superieur is. Ik hoor alleen maar dingen over dat de installatie niet naar behoren werkt. Wacht de firmware update van oktober af, die zal waarschijnlijk veel problemen oplossen.
Volgens mij is beeldkwaliteit niet echt verbeterd tov van de vorige mediabox toch? Natuurlijk wel als je nu voor het eerste digitale HD tv hebt, maar anders niet volgens mij.

Het werkt ook wel hoor, ben blij met opnemen van meerdere zenders enzo, maar het had gewoon een stuk beter kunnen zijn nog. De bugs zullen er grotendeels wel uitgaan, maar ben benieuwd of ze qua functionaliteit nog veel veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Beeldkwaliteit is beter met de horizon dan mijn vorige philips HD mediabox van UPC.

Zag gister toevallig de reclame van horizon op tv. Ik wil ook zulke snelle menu's als op de reclame!!

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Sahi_NL schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:50:
Sommige oudere modems kunnen de 60mbit gewoon niet aan..

Ik heb vorig jaar al een upgrade gedaan van 25 naar 60 mbit, toen ben ik van de arris naar een Thomson gegaan, Hierna over naar een Cisco (de Thomson had problemen met FTP)..

Dat kan dus de reden zijn van het wel/niet mogelijk zijn om de verbinding apart van de Horizon box te houden
Dat is dus precies waar UPC met 2 maten meet.

Als ik het goed lees hebben @Pinokkia, @Denzis en ik precies hetzelfde oude Arris modem met 25Mbit.
@Pinokkia en ik krijgen geen nieuw modem maar moeten alles via de Horizon doen, terwijl @Denzis wel een apart nieuw modem toegestuurd krijgt ivm de snelheid, en hem wordt verteld dat het juist niet via de horizon kan.

Even afgezien van het feit of je het nu wel of niet wil.

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:53

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Op dit moment zit er bij UPC niet echt een duidelijke lijn in. Ik heb hem op dag 1 besteld en een week later binnen en geïnstalleerd. Mij was verteld dat ik zelf kon kiezen, nieuw of bestaand netwerk.
Het lijkt er op dat het per medewerker verschilt wat je er mogelijk is.

Ik ga toch maar eens proberen of ik van UPC een andere router kan krijgen en de Horizon daarop aan kan sluiten.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 09:35
Ik vond in de handleiding op upc.nl dat je het WiFi signaal uit kunt zetten, maar ik kan dat niet vinden. Dit moet staan bij WiFi instellingen, maar het staat nergens bij. Mis ik iets of staat het ergens anders?

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 13:27
Andre21 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:15:
[...]

Dat is dus precies waar UPC met 2 maten meet.

Als ik het goed lees hebben @Pinokkia, @Denzis en ik precies hetzelfde oude Arris modem met 25Mbit.
@Pinokkia en ik krijgen geen nieuw modem maar moeten alles via de Horizon doen, terwijl @Denzis wel een apart nieuw modem toegestuurd krijgt ivm de snelheid, en hem wordt verteld dat het juist niet via de horizon kan.

Even afgezien van het feit of je het nu wel of niet wil.
Er klopt dat er met 2 maten wordt gemeten. Ik had een DHZ installatie, en had aangegeven dat ik alles in 1 wou.
En tijdens de installatie was ik er vanuit gegaan dat ik dus ook netjes alles in 1 zou krijgen. Maar dit werkte niet en na het bellen gaf deze mevrouw aan dat ze dit niet activeerden.

Vervolgs een vriend van me ook over naar Horizon, had ook al een nieuw Docsis 3.0 modem en zat al op 60MBit, maar bij samen met een monteurs installatie toch naar alles in 1 gegaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Eindelijk is mijn internet en telefonie ook omgezet naar mijn horizon box. Snelheid is zowaar goed. Op zolder heeft de Apple TV van mijn dochter bijna vol ontvangst (wel houten vloeren).

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/2218543535.png

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Pagina: 1 ... 9 ... 54 Laatste