Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Heeft iemand al interessante wijzigingen waargenomen in de 3.3 software update? (deze dus). Van de week binnen gekomen bij mij. De dingen op die pagina had ik zelf ook wel gezien, dat ze aangeven hoe vol de schijf is vind ik wel handig, maar verder niet echt hele zinvolle dingen wat mij betreft. Wat ik verder gezien heb is dat het lettertype groter is geworden (had van mij niet gehoeven). Maar verder nog niet echt zaken die mij opgevallen zijn. Een opname die is blijven hangen na het verwijderen van een serie opname alsnog verwijderen lukt nog altijd niet.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:23

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Rupie schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 18:45:
Heeft iemand al interessante wijzigingen waargenomen in de 3.3 software update? (deze dus). Van de week binnen gekomen bij mij. De dingen op die pagina had ik zelf ook wel gezien, dat ze aangeven hoe vol de schijf is vind ik wel handig, maar verder niet echt hele zinvolle dingen wat mij betreft. Wat ik verder gezien heb is dat het lettertype groter is geworden (had van mij niet gehoeven). Maar verder nog niet echt zaken die mij opgevallen zijn. Een opname die is blijven hangen na het verwijderen van een serie opname alsnog verwijderen lukt nog altijd niet.
Vooral het lettertype was mij opgevallen ja :+

Weet je wat mij nog altijd stoort? Dat als ik een programma kijk en na een half uur het wil opnemen, het hele programma opgenomen wordt ipv vanaf het moment van REC drukken :').

Zo onwijs kut als je het laatste kwartier van een programma wilt opnemen, je dan kansloos 45 minuten moet doorspoelen :') (bijv.)

Net als Catch Up TV; kan je uberhaubt niet doorspoelen :F

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Notna schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:13:
[...]

Weet je wat mij nog altijd stoort? Dat als ik een programma kijk en na een half uur het wil opnemen, het hele programma opgenomen wordt ipv vanaf het moment van REC drukken :').
Maar je hebt nu wel een setting waarmee je in kan stellen hoe snel je wil spoelen, misschien dat die het leed wat kan verzachten? Eerlijk gezegd vind ik jou punt niet zo'n probleem, ik heb ook wel eens dat ik ergens langs zap wat ik dan wel graag vanaf het begin af aan op zou willen nemen. Gulden middenweg zou wel wat zijn: de keuze 'vanaf nu' of 'vanaf begin' bijvoorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Rupie schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:16:
[...]

Maar je hebt nu wel een setting waarmee je in kan stellen hoe snel je wil spoelen, misschien dat die het leed wat kan verzachten? Eerlijk gezegd vind ik jou punt niet zo'n probleem, ik heb ook wel eens dat ik ergens langs zap wat ik dan wel graag vanaf het begin af aan op zou willen nemen. Gulden middenweg zou wel wat zijn: de keuze 'vanaf nu' of 'vanaf begin' bijvoorbeeld...
Zou wat mij betreft ook een prima optie zijn. Overigens heb je nu ook bij bijna alle zenders Catch Up TV. Opnemen is opzich geen must meer. Je kan alleen niet doorspoelen dus met het laatstgenoemde. :P

Die doorspoelsnelheid staat al op max afaik. Blijft knudde :+

[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 31-10-2015 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Notna schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:18:
[...]
Die doorspoelsnelheid staat al op max afaik. Blijft knudde :+
Ach, heb je in ieder geval een momentje voor een retourtje koelkast als hij aan het doorspoelen is :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit wel op de nieuwe update te wachten met de Horizon box.

Bij mijn vorige upc / ziggo box kon ik na het zender zappen ook meteen zien
welke programma's erna kwamen op die zender.

Bij de Horizon box zie je alleen wat er nu op is na het zappen.

Ik zou bij de Horizon box ook graag na het wisselen van kanaal meteen kunnen
zien wat er nu en hierna op de zender komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:23:
Ik zit wel op de nieuwe update te wachten met de Horizon box.

Bij mijn vorige upc / ziggo box kon ik na het zender zappen ook meteen zien
welke programma's erna kwamen op die zender.

Bij de Horizon box zie je alleen wat er nu op is na het zappen.

Ik zou bij de Horizon box ook graag na het wisselen van kanaal meteen kunnen
zien wat er nu en hierna op de zender komt.
Dat kan toch met straks ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, maar dan moet je eerst naar Straks navigeren.

Ik wil eigenlijk dat je het meteen ziet na elke zender wisseling.

Ik heb trouwens de nieuwste Horizon update nu sinds vrijdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 13:26

Edgarz

Tweako-active since1986

Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 10:20:
[...]

Klopt, maar dan moet je eerst naar Straks navigeren.

Ik wil eigenlijk dat je het meteen ziet na elke zender wisseling.

Ik heb trouwens de nieuwste Horizon update nu sinds vrijdag.
Alsof dat zoveel moeite is...Een extra klik na de kanaalkeuze lijkt mij niet erg veel moeite, ook aangenomen dat je dit ook niet iedere keer wilt weten.
En anders is er nog de TV gids button...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:53
Net over van Tele2 naar Ziggo.
Jammer dat als je zapt, je onderaan in het beeld niet ziet welk programma het volgende programma is. Je moet dus naar "Straks" gaan om te zien wat erna komt. Lijkt mij een simpele software aanpassing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

technoaddict schreef op zondag 01 november 2015 @ 10:52:
Net over van Tele2 naar Ziggo.
Jammer dat als je zapt, je onderaan in het beeld niet ziet welk programma het volgende programma is. Je moet dus naar "Straks" gaan om te zien wat erna komt. Lijkt mij een simpele software aanpassing..
Als dat alles is. Telle2 ruk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-07 08:32
Een paar dagen geleden mijn Horizon set ontvangen, in totaal 3 mediaboxen. De 'hoofdbox' is na enig vertragen ivm het niet automatisch doorgeven van het serienummer nu werkend. Echter, bij de twee extra mediaboxen lukt het niet om de afstandsbediening te koppelen. Niet automatisch (zoals het wel bij de hoofdbox ging), maar ook niet handmatig met de koppeltoets aan de onderzijde van de ab. Heb de ab's al gereset met Fn-Del-0, maar geen enkele reactie van de extra mediabox (die overigens nog op het landkeuze-scherm staat).

Iemand een tip hoe dit geforceerd kan worden? De ab's zijn wel te koppelen met de hoofdbox (en daar ook weer van gereset), dus op zich werken ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:53
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:43:
[...]

Als dat alles is. Telle2 ruk ?
Zijn van die kleine dingetjes die toch wel zwaar kunnen wegen. Maar weegt niet op tegen de voordelen die we weer van Ziggo hebben. Zoals MyPrime, Replay TV, sneller internet, TV op tablets kijken, etc.

Tele2 was op zich niet ruk, maar ik wou meer :)

Anders klein dingetje dat Ziggo niet heeft en Tele2 weer wel. Als je zapt ga je niet gelijk naar die zender toe. Bij Tele2 kon je zappen en bleef je op de zender die je aan het kijken was. Je ziet dan een TV gids balk, en als je aangekomen ben bij de zender die je wilt kijken kies je voor Kijken (zo ging het ongeveer). Best handige feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank S schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:36:
Een paar dagen geleden mijn Horizon set ontvangen, in totaal 3 mediaboxen. De 'hoofdbox' is na enig vertragen ivm het niet automatisch doorgeven van het serienummer nu werkend. Echter, bij de twee extra mediaboxen lukt het niet om de afstandsbediening te koppelen. Niet automatisch (zoals het wel bij de hoofdbox ging), maar ook niet handmatig met de koppeltoets aan de onderzijde van de ab. Heb de ab's al gereset met Fn-Del-0, maar geen enkele reactie van de extra mediabox (die overigens nog op het landkeuze-scherm staat).

Iemand een tip hoe dit geforceerd kan worden? De ab's zijn wel te koppelen met de hoofdbox (en daar ook weer van gereset), dus op zich werken ze wel.
En wat zegt ziggo hier over ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank S
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-07 08:32
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 18:23:
[...]

En wat zegt ziggo hier over ?
Inmiddels is er een monteur geweest die het deels heeft opgelost. De twee AB's die meegeleverd werden met de extra mediabox bleken niet te koppelen te zijn met de extra mediabox, maar wel met de hoofdbox. De ab die al met de hoofdbox werkte, kon gereset worden en vervolgens gekoppeld met 1 van de extra mediaboxen. Ik heb nu dus 1 hoofdbox en 1 extra mediabox die correct werken. De tweede mediabox nog niet, maar daarvoor moet ik ook nog een extra coax naar de zolderverdieping aanleggen, dus daar ben ik nog niet aan toe gekomen.

Eén van de redenen waarom het koppelen van de ab's niet lukte, was dat de hoofdbox aanstond, weliswaar in een andere kamer, maar omdat de ab via RF communiceert, ging deze iedere keer naar de hoofdbox ipv de extra mediabox. De hoofdbox moest dus even van de stroom af, om te voorkomen dat die iedere keer het koppelsignaal van de ab oppikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Nog even een puntje rondom de 3.3 update die uitgerold wordt/is. Er is een probleem met een wegvallende verbinding tussen de hoofdbox en een extra mediabox als je deze via moca gekoppeld hebt. Bij het afspelen van een opname (ongeacht of het een echt eerder opgenomen programma is of dat je een lopend programma op pauze zet) ontstaan er foutmeldingen met codes 8099 (wat een foutmelding op wifi is?), 1201 en/of 1204 waarna je de extra mediabox moet herstarten om weer verbinding te krijgen en weer wat anders te kunnen kijken. Wat ik er van begrepen heb komt er deze of volgende week een fix uit die dit op zou moeten lossen. In de tussentijd zou het ook moeten werken om de extra box via utp of wifi te verbinden. Schijnt alleen te spelen bij moca.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbz1985
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:54
Hier net een maandje horizon box en ben er dik tevreden over...ben blij met de functies opname en replay tv en daarnaast tv kijken op ipad is ook fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anconakip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 12:56
Klopt, hier heb ik dus last van. Gewoon tv kijken op de extra box gaat goed. Maar zodra ik iets wil kijken wat opgenomen is knelt hij vast en krijg ik diverse foutmeldingen.
Mooi om te horen dat er dus een fix aankomt.
Rupie schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:57:
Nog even een puntje rondom de 3.3 update die uitgerold wordt/is. Er is een probleem met een wegvallende verbinding tussen de hoofdbox en een extra mediabox als je deze via moca gekoppeld hebt. Bij het afspelen van een opname (ongeacht of het een echt eerder opgenomen programma is of dat je een lopend programma op pauze zet) ontstaan er foutmeldingen met codes 8099 (wat een foutmelding op wifi is?), 1201 en/of 1204 waarna je de extra mediabox moet herstarten om weer verbinding te krijgen en weer wat anders te kunnen kijken. Wat ik er van begrepen heb komt er deze of volgende week een fix uit die dit op zou moeten lossen. In de tussentijd zou het ook moeten werken om de extra box via utp of wifi te verbinden. Schijnt alleen te spelen bij moca.

The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een nieuwe boxgekregrn. Omdat de andere regelmatig vast liep. Nu kan ik geen opnamen in plannen via de app ? Iemand een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:41
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:43:
Vandaag een nieuwe boxgekregrn. Omdat de andere regelmatig vast liep. Nu kan ik geen opnamen in plannen via de app ? Iemand een oplossing
Even geduld hebben voordat alle systemen door hebben dat je een nieuwe Horizon hebt gekregen. Dat gebeurd stapsgewijs en je nieuwe box is niet direct in alle systemen van Ziggo actief. 48 uur geduld hebben voordat alle systemen je Horizon herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MediaZoo schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:00:
[...]

Even geduld hebben voordat alle systemen door hebben dat je een nieuwe Horizon hebt gekregen. Dat gebeurd stapsgewijs en je nieuwe box is niet direct in alle systemen van Ziggo actief. 48 uur geduld hebben voordat alle systemen je Horizon herkennen.
Ok dankjewel .

Iemand met een extra horizon box voor de tv op een andere plek en dan voornamelijk draadloos .ik wil en ga geen coax kabel trekken naar die kamer .de monteur wist mij te vertellen dat dit perfect werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:34
Weet iemand hoe ik als bestaande Ziggo klant (met Alles in 1 Extra) aan een Horizon Box kom?
Op de website van Ziggo zie ik alleen de mogelijkheid om het tweede boxje te huren, maar niet om de 'hoofd' Horizon Box te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
remmuz schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:08:
Weet iemand hoe ik als bestaande Ziggo klant (met Alles in 1 Extra) aan een Horizon Box kom?
Op de website van Ziggo zie ik alleen de mogelijkheid om het tweede boxje te huren, maar niet om de 'hoofd' Horizon Box te kopen?
Je koopt geen Horizon maar krijgt er 1 in bruikleen. Die moet aan het einde van het abonnement weer retour Ziggo.

Daarbij staan er genoeg abonnementen waar een Horizon bij zit. Alles in 1 Extra wordt niet meer aangeboden als nieuw abonnement. Daar zit ook geen Horizon bij en kan er ook niet bijgenomen worden. Dat zijn de eigenschappen van je abonnement.

Je zal voor een Horizon dus over moeten stappen op een andere abonnementsvorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-Medic
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-03-2021
technoaddict schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:50:
Anders klein dingetje dat Ziggo niet heeft en Tele2 weer wel. Als je zapt ga je niet gelijk naar die zender toe. Bij Tele2 kon je zappen en bleef je op de zender die je aan het kijken was. Je ziet dan een TV gids balk, en als je aangekomen ben bij de zender die je wilt kijken kies je voor Kijken (zo ging het ongeveer). Best handige feature.
Soortgelijke feature kan je op Horizon ook vinden, 2 eigenlijk ... :9

1. Zolang de mini EPG in beeld staat kan je met de pijltjes toetsen omhoog en omlaag ( bij OK knop ) kijken wat er op andere zenders te zien is. Wil je dit weten zonder te zappen dan haal je de mini EPG in beeld en gebruik je de pijltjes toetsen om te kijken welke programma's er uitgezonden worden op andere kanalen. De zender die je bekijkt blijft in beeld.
2. Terwijl je een zender aan het bekijken ben druk je op pijltje omhoog en houd deze ingedrukt. Links in beeld verschijnt na enkele sec. een Menubalk met zender logo's ( geen programma info ), door de pijltjes toetsen omhoog en omlaag te gebruiken kan je scrollen door de zenders. Met OK ga je in één keer naar de gekozen zender. De zender die je bekijkt blijft zolang in beeld.

Kodi | Intel® NUC D54250WYK | Synology DS413j | Marantz SR7007 | Klipsch F3-C3-S3-Sub12 | Samsung UE46F8000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelijk maar een extra box besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:34
MediaZoo schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:12:

Je zal voor een Horizon dus over moeten stappen op een andere abonnementsvorm.
Ik ben gelijk maar overgestapt. Volgende week Horizon box in huis (inderdaad in bruikleen)
Ook nog een half jaar HBO cadeau en 3 maanden korting op het abonnement :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 14:57
NotSoSteady schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:11:
[...]

Ik vind de box vooral traag, niet eens zo slecht. Vooral als je door de menu's gaat voel je een enorme vertraging.
Regelmatig dat ik een kleine hartverzakkingnkrijg als ik weer te snel klik en de cursor naijlt en stopt op "wilt u alle afleveringen verwijderen, ja/nee" :X

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
matthijst schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:43:
[...]

Regelmatig dat ik een kleine hartverzakkingnkrijg als ik weer te snel klik en de cursor naijlt en stopt op "wilt u alle afleveringen verwijderen, ja/nee" :X
Haha ja, ik snap best dat die dingen goedkoop moeten zijn, maar jeetje ik zou met alle plezier eenmalig 10 euro extra willen betalen voor een sneller werkende box of nog beter, ze nemen dat zelf voor hun rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

Sinds de laaste update van de horizon, is t weer een bagger ding, dubbel favorieten, regelmatig vastlopers, melding dat de harddisk niet gevonden kan worden. Hiervoor was t aardig okay.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik vind die laatste update ook om te janken, normaal als je van zender wisselde en je drukte op OK dan ging gelijk die hele irritante balk beneden weg, als je dat nu doet ga je gelijk het menu van de zender in. Ik wil niet dat die lelijke enorm balk blijft staan onderin beeld.... zucht

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:09:
Ik vind die laatste update ook om te janken, normaal als je van zender wisselde en je drukte op OK dan ging gelijk die hele irritante balk beneden weg, als je dat nu doet ga je gelijk het menu van de zender in. Ik wil niet dat die lelijke enorm balk blijft staan onderin beeld.... zucht
Dat kost 5 sec....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ja super irritant als je daar op moet wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
DennusB schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:45:
[...]

Ja super irritant als je daar op moet wachten...
First world problems :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Nee, maar in de vorige versie werkte t wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer genoeg wordt de extra box vertraagd uitgeleverd half dec pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:01
DennusB schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:09:
Kan nog wel alleen op een andere manier.

Programma-informatie wegklikken na het zappen

Ben je een snelle zapper die de programma-informatie direct wegklikt na het wisselen van de zender? Dan is het je misschien opgevallen dat dit met update 3.3 niet meer met de OK-knop kan. Vanaf nu doe je dit door 2x op de Terug-knop te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee .bij mij verliest regelmatig de afstandbeding de verbinding met de box.

Wij luisteren radio via de media box als ik dan met de switch achter op hem aan en uit zet. Is weer ff goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 15:02:
Iemand een idee .bij mij verliest regelmatig de afstandbeding de verbinding met de box.

Wij luisteren radio via de media box als ik dan met de switch achter op hem aan en uit zet. Is weer ff goed
Is geen normaal gedrag en hier werkt de AB altijd prima.
Via https://www.ziggo.nl/klan...-het-niet/#Horizon%20logo de stappen eens volgen.

Misschien ipv alleen uitzetten zoals je nu doet ook de stekker eens verwijderen zoals in de stappen wordt aangeven. Anders batterijen eens vervangen, dit lost soms ook vage problemen op met AB's.

Als dat alles niets helpt Ziggo bellen en je probleem daar aangeven zodat je mogelijk een andere AB krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:07
Hi,

Ik heb ook net horizon gekregen, met name omdat mijn PS3 overleden is en ik een mediaspeler moest hebben omdat mijn SonyW829 vooral een trage mediaspeler heeft.

Echter na installatie kan de box mijn netwerk niet vinden.
Niks raars gedaan, gewoon alleen mijn settopbox weggehaald en de horizon box teruggeplaats.
oude Ziggo modem is dus ook nog gewoon in gebruik.
Ik gebruik Universal Media Server vanaf mijn pc in vast netwerk.

Melding is dat er geen DLNA geschikte apparaten zijn gevonden (door Horizon box).
Ik heb eea doorgelezen hier maar kan niet een oplossing vinden.
Heeft iemand hier mss een oplossing of moet ik live hulp inschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo en ook mijn ouders maar aan de horizon geholpen . En ze kregen ook nog de 6maande korting als bestaande klant ... als je maar niet laat af schepen met nee kan niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
anconakip schreef op maandag 09 november 2015 @ 08:02:
Klopt, hier heb ik dus last van. Gewoon tv kijken op de extra box gaat goed. Maar zodra ik iets wil kijken wat opgenomen is knelt hij vast en krijg ik diverse foutmeldingen.
Mooi om te horen dat er dus een fix aankomt.

[...]
Ondanks dat mijn hoofdbox nog steeds hetzelfde versienummertje aangeeft met installatiedatum 30-10 kon ik vanochtend het wegvallen niet meer reproduceren bij de extra box. Werkt het bij jou ook weer naar behoren inmiddels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anconakip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 12:56
Rupie schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:51:
[...]

Ondanks dat mijn hoofdbox nog steeds hetzelfde versienummertje aangeeft met installatiedatum 30-10 kon ik vanochtend het wegvallen niet meer reproduceren bij de extra box. Werkt het bij jou ook weer naar behoren inmiddels?
De extra box heft op 18-11 een update gehad (kan je zien bij diagnostiek op de extra box). Sindsdien kan ik ook weer alles doen wat zou moeten.

The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeOO schreef op zondag 15 november 2015 @ 08:17:
[...]

Is geen normaal gedrag en hier werkt de AB altijd prima.
Via https://www.ziggo.nl/klan...-het-niet/#Horizon%20logo de stappen eens volgen.

Misschien ipv alleen uitzetten zoals je nu doet ook de stekker eens verwijderen zoals in de stappen wordt aangeven. Anders batterijen eens vervangen, dit lost soms ook vage problemen op met AB's.

Als dat alles niets helpt Ziggo bellen en je probleem daar aangeven zodat je mogelijk een andere AB krijgt.
Bekend probleem bij ziggo ze werken aan een oplossing... monteur vertelde dat vanmorgen.
Als de helpdesk beter zijn werk gedaan had. Was de trip vanmorgen niet nodig geweest
Mongooltjes bij ziggo ook aan de helpdesk 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2015 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
anconakip schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:18:
[...]

De extra box heft op 18-11 een update gehad (kan je zien bij diagnostiek op de extra box). Sindsdien kan ik ook weer alles doen wat zou moeten.
Die zal ik eens nakijken. Zou wel grappig zijn, de 2 medewerkers die ik gesproken heb zeiden beide dat het aan de hoofdbox lag en dat die een update zou krijgen om het op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet meer inloggen op de Horizon box via de laptop om router settings te veranderen.

Een paar weken is dit al aan de gang.

Hoe kan ik zorgen dat ik weer via mijn laptop kan inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 05:58:
Ik kan niet meer inloggen op de Horizon box via de laptop om router settings te veranderen.

Een paar weken is dit al aan de gang.

Hoe kan ik zorgen dat ik weer via mijn laptop kan inloggen?
Je kan nog proberen om een kabel direct van de HB op je laptop aan te sluiten als de HB zelf niet meer bereikbaar is via de laptop. Wel indien nodig je laptop tijdelijk een ip-adres geven in de range van de HB.

Als je niet meer kunt inloggen dan ben je of je inlogegevens kwijt of heeft iemand deze veranderd.
Je zal de HB dan moeten gaan resetten naar de fabrieksinstellingen en dan zou je er meer de standaard inlogegevens moeten kunnen inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeOO schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 08:47:
[...]

Je kan nog proberen om een kabel direct van de HB op je laptop aan te sluiten als de HB zelf niet meer bereikbaar is via de laptop. Wel indien nodig je laptop tijdelijk een ip-adres geven in de range van de HB.

Als je niet meer kunt inloggen dan ben je of je inlogegevens kwijt of heeft iemand deze veranderd.
Je zal de HB dan moeten gaan resetten naar de fabrieksinstellingen en dan zou je er meer de standaard inlogegevens moeten kunnen inloggen.
Bedankt voor de info.

De Horizon box had login veranderd na de update van laatst naar wat het standaard is.

Ik kom er inmiddels weer probleemloos op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeOO
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:06:
[...]

Bedankt voor de info.

De Horizon box had login veranderd na de update van laatst naar wat het standaard is.

Ik kom er inmiddels weer probleemloos op.
Mooi dat het weer is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik was gisteren bij mijn broer en even gespeeld met de horizon. Zappen gaat een stuk sneller dan het HD box met recorder die ik nu heb. Hij heeft wel problemen met myprime -> blokken in beeld en met replay tv -> staat om de paar seconden stil. Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn? Er is al een monteur bij geweest omdat het eerst helemaal niet werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Heb sinds gister ook Horizon aangesloten en kreeg bij ReplayTV ook steeds een error dat ie het niet deed. Op het Ziggo forum leerde ik dat ik niet de enige was en het volgens een collega met capaciteit te maken heeft.
Op zondag is er haast nx op tv, dus gaan mensen massaal ReplayTV kijken.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier geen problemen meer na de kabel en wandcontactdoos vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo extra mediabox is binnen en draait hier draadloos op dit moment probleem loos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 20:06
Sinds juli hebben wij in onze 'nieuwe' (2001) woning ook Ziggo met Horizonbox.

En die heeft eigenlijk nooit langer dan 1 week vlekkeloos gewerkt. In het begin regelmatig helemaal geen tv gehad doordat er van alles fout was gegaan met de activatie van de Box.

Nadat hij het een poos heeft gedaan valt de Replay tv weg. De enigste mogelijkheid om dit weer aan de praat te krijgen is de box te laten vervangen door Ziggo.

Dit lijkt zich vanuit het niet voor te doen. Als ik zelf ik probeer als een factory reset of een front panel reset dan komt de box helemaal niet meer online en hebben we geen digitale tv totdat er weer een nieuwe box geplaatst is ...

De service monteur is tegenwoordig kind aan huis en weet ook niet meer waar die het moet zoeken. Bekabeling en alles is al vervagen in huis.

Klinkt dit iemand bekend en weet waar het aan ligt? Ik zou haast alles opzeggen bij ze als er andere aanbieders waren bij ons op de kabel ...

• WD-Medic
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-03-2021
Klinkt bijna zo dat er wel eens een lijn meting gedaan mag worden. De kabel buiten in de tuin en straat kan best eens de "oorzaak" zijn ...

Kodi | Intel® NUC D54250WYK | Synology DS413j | Marantz SR7007 | Klipsch F3-C3-S3-Sub12 | Samsung UE46F8000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 20:06
Dat vermoeden heb ik zelf ook dat het buitenshuis zit. Hoe regel ik zo'n lijn meting?

Toen ik laatst over de wijk kast begon bij de service monteur had hij er erg weinig oren naar ...

[ Voor 8% gewijzigd door JayZeeTie op 24-12-2015 13:37 ]

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Kijk dan eerst maar eens naar de waardes van je upstreamkanalen. Afhankelijk van het gebied waar je woont heb je 4 of 6 upstreamchannels. Simpel gezegd: Als de waardes van alle kanalen richting de 58dBmV gaan zal er steeds een kanaal minder in gebruik worden genomen om uiteindelijk op 1 uit te komen. Als die maximaal staat te zenden kan je last hebben van veel uitval. Aan de hand van die waardes kun je dus wel een idee krijgen of er iets aan de hand is. Obstructie ergens tussen de HB en de CMTS? Modem zal harder gaan zenden.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JkZezLK.png

[ Voor 21% gewijzigd door CreativeS op 24-12-2015 14:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rupie
Voor mensen die problemen hebben met opnames die niet verwijdert kunnen worden, ik liep net tegen een manier aan waarop ik in mijn geval de niet te verwijderen opname kon verwijderen zonder de hele box te hoeven resetten. Had hem ook al in de thread op het ziggo forum gezet (hier), maar voor de zekerheid ook even hier.
Tot mijn eigen stomme verbazing heb ik net de opname die mij dwars zat kunnen verwijderen. Via de zoekfunctie van ondemand.

In mijn geval betrof het een opname van 'how i met your mother'. Mijn vriendin had net het idee om te kijken of de film Ted 2 gehuurd kon worden. Dus via ondemand --> films --> zoeken gezocht op 'ted 2'. Het enige resultaat was de aflevering van how i met your mother die niet te verwijderen was. Omdat ik mij afvroeg waarom hij deze vond (de 'ted' snap ik wel, zo heet de hoofdpersoon van de serie maar waarom de 2?) opende ik de eigenschappen van dit resultaat. Blijkbaar had die aflevering een score van 8.2, vandaar dat hij verschenen was bij onze zoektocht. Maar op dat moment realiseer ik mij dat ik in de properties zit van een aflevering waarvan ik via DVR niet in de properties kon komen? Op dat moment zie ik ook ineens de knop 'verwijder' staan bij deze aflevering... het zal toch niet? En jawel! ik kan de aflevering verwijderen! en nu is hij ook echt weg uit mijn overzicht met opnames.

Dus nu is mijn grote vraag aan jullie: als je via ondemand zoekt naar een woord dat voorkomt in de omschrijving van dat wat je niet kan verwijderen (als het goed is zie je wel een stukje van de omschrijving van de aflevering onder DVR als je hem niet kan verwijderen), kunnen jullie het programma wat je dwars zit dan vinden? En belangrijker, kan je hem dan ook verwijderen?

Nadat ik deze aflevering verwijdert had bleek er overigens nog een 2e aflevering "onder verstopt" te zitten, deze kon ik vervolgens wel gewoon op de normale manier verwijderen van de schijf. Het lijkt haast wel of hij 2 opnames door elkaar haalt als je een serie in 1x verwijdert.

Willen jullie bovenstaande eens proberen en doorgeven of dit bij jullie ook het probleem oplost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2015 @ 11:59:
Zo extra mediabox is binnen en draait hier draadloos op dit moment probleem loos
Ik kreeg mijn mediabox, en de remote wilde niet koppelen ( automatisch / handmatig ) dus ik kon niets instellen.

Na contact kreeg ik de factory reset methode.
( werkt OOK op de hoofdbox )

Stekker uit de box
na een paar seconden terug inpluggen, en binnen 2sec de power - touchkey ingedrukt houden.
De box gaat dan in een soort bootloop, en na de 3e keer opnieuw starten kan je power-touchkey loslaten.

Er komt dan een symbool op de TV om de kabel niet te verwijderen ( en een lange wachttijd later ) komt de taal instelling weer in beeld.
De remote dan evt terug syncen door op de box te leggen, met keyboard omhoog, en het syncknopje in te drukken TOT het slotje gaat branden, en wachten tot het weer uitgaat.

Ik kwam er wel achter dat het op de hoofd-box geen full reset betrof, aangezien mijn ingestelde opnames nog aanwezig waren, EN mijn opnames <gelukkig> ook nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een * knip * bij ziggo.
3 weken geleden verhuizing Door geven . Wil de boel installeren op het nieuwe adres werkt niks daar.

Gebeld moeten ze (mijn ouders)4 dagen wachten op een monteur......

Werkelijk......

Dit soort taalkgebruik in niet nodig.

[ Voor 15% gewijzigd door S1NN3D op 29-12-2015 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
4 dagen, OMG

TEH HUMANITY!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door FeaR op 31-12-2015 08:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MediaZoo
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 20:17:
[...]

Ze hebben ruim 3 weken de tijd gehad om de zooi te regelen maar er werken schijnbaar alleen maar kneuzen en downys.....

Ik kreeg een extra media box opgestuurd terwijl er geen besteld was...... 8)7
Het zal me niets verbazen als Ziggo wel zijn spullen op orde bleek te hebben maar de klant zelf de downy blijkt te zijn en loopt te tieren en te razen met het risico dat er niemand komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe `s lief... kerstsfeertje hier ;)

[ Voor 90% gewijzigd door Michael Knight op 28-12-2015 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
Laat `m maar.. ;)

:)

[ Voor 96% gewijzigd door Michael Knight op 28-12-2015 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 14:57
Mwah. Er werken wel kneuzen op de helpdesk.
Pas problemen met Horizonbox: geen HD zenders.
"Er is een storing, maar dan plugt u toch de coax in de TV meneer, dan kunt u TV kijken."
"Uhm ja, maar dan kan ik niks opnemen en daar gebruik ik de box voor" (geen zin om alles om te programmeren naar non-HD).

Twee dagen later, nog steeds niks.
"Misschien ligt het aan uw bekabeling"
- Sure, er is een landelijke storing....
"oh ja, even afwachten dan maar"
- ik wacht al twee dagen en mis ondertussen aardig wat opnames. Dit is een betaalde dienst heh, geen liefdadigheid?

Maar goed, na 5 dagen spontaan weer beeld.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Nou, dat iemand een beetje gefrustreerd is door problemen kan gebeuren... maar een beetje normaal taalgebruik is niet teveel gevraagd toch? Het is hier volgens mij geen puberale chatsite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Kan de horizon doos niet meer aansturen met de Android app, niet als de box op wifi zit en ook niet bekabeld. Heb dit al lang.

[ Voor 7% gewijzigd door Manke op 30-12-2015 19:16 ]

• CreativeS
  • Niet online
Dus een los modem? Tja, box opnieuw opnemen in het netwerk. Hier gewoon modemgedeelte van HB geactiveerd, werkt eigenlijk altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:36

TommyGun

Stik er maar in!

Wat wil het zeggen als de Horizon Box constant 'OFFLINE' aangeeft? Ik maak gebruik van een apart modem (in bridge mode) en gebruik de Horizon Box dus enkel voor televisie (en dat werkt), maar dat ding mekkert wel steeds dat 'ie geen verbinding heeft. Hoe snoer ik 'm de mond? :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz

Edgarz

Tweako-active since1986

TommyGun schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 18:22:
Wat wil het zeggen als de Horizon Box constant 'OFFLINE' aangeeft? Ik maak gebruik van een apart modem (in bridge mode) en gebruik de Horizon Box dus enkel voor televisie (en dat werkt), maar dat ding mekkert wel steeds dat 'ie geen verbinding heeft. Hoe snoer ik 'm de mond? :)
Dat-ie met een harde reset waarschijnlijk weer netjes contact gaat maken. Of er zit iets in je netwerk setup niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Heb je de Horizon aan je (wifi) router /modem gehangen? Zo nee; dat is je antwoord.

Enige manier om dat te voorkomen is je wifi uitzetten op de Horizonbox. Het is echt een systeem van lik-mijn-vessie overigens :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
Als je Horizon constant offline aangeeft houdt het in dat je docsis modem offline is. Dit betekend in vrijwel alle gevallen dat er geen of zeer slecht retour signaal vanaf de Horizon naar het netwerk is. Misschien een oude splitter, slechte wandcontactdoos of niet retourgeschikte antenneversterker gebruikt?

Harde resets of niet aan je modem gekoppeld zijn zijn onzin. Je Horizon werkt onafhankelijk van je internet verbinding, omdat hij die verbinding zelf maar via zijn eigen ingebouwde modem. Door je modem te koppelen maak je het mogelijk om apparaten en je Horizon met elkaar te koppelen voor gebruik van DNLA. Interactieve diensten en de apps lopen via de docsis verbinding van de Horizon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

MediaZoo schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 20:32:
[...]

Als je Horizon constant offline aangeeft houdt het in dat je docsis modem offline is. Dit betekend in vrijwel alle gevallen dat er geen of zeer slecht retour signaal vanaf de Horizon naar het netwerk is. Misschien een oude splitter, slechte wandcontactdoos of niet retourgeschikte antenneversterker gebruikt?

Harde resets of niet aan je modem gekoppeld zijn zijn onzin. Je Horizon werkt onafhankelijk van je internet verbinding, omdat hij die verbinding zelf maar via zijn eigen ingebouwde modem. Door je modem te koppelen maak je het mogelijk om apparaten en je Horizon met elkaar te koppelen voor gebruik van DNLA. Interactieve diensten en de apps lopen via de docsis verbinding van de Horizon.
Errrrrr, iets vriendelijker kan ook

Er zijn afaik 2 meldingen op de Horizonbox mbt offline; het rode woordje op het front van de Horizonbox en de melding die je krijgt bij het booten van de Horizonbox. Laatst genoemde melding is ivm het wel of niet koppelen aan het internet van de box (al dan niet aan je eigen router of modem). De rode aan de voorkant is ivm de modem die niet enabled is in de Horizonbox(of iig: er is geen line in aanwezig)

De eerst melding is overigens soms een beetje dwars, maar dat mag de pret niet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Notna schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 20:40:
[...]

Errrrrr, iets vriendelijker kan ook

Er zijn afaik 2 meldingen op de Horizonbox mbt offline; het rode woordje op het front van de Horizonbox en de melding die je krijgt bij het booten van de Horizonbox. Laatst genoemde melding is ivm het wel of niet koppelen aan het internet van de box (al dan niet aan je eigen router of modem). De rode aan de voorkant is ivm de modem die niet enabled is in de Horizonbox(of iig: er is geen line in aanwezig)

De eerst melding is overigens soms een beetje dwars, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik krijg dus inderdaad een melding bij het booten (geen verbinding) en constant OFFLINE op het display.

@MediaZoo, wij hebben DM't en ik heb de 3-weg splitter, AOP en een COAX-kabel bij jou vandaan ;)

Situatie is als volgt:

AOP -> Modem (Bridge) -> 3-weg splitter naar Router (Asus RT-AC68U), Horizon Box en evt. extra TV.

Via de instellingen van de Horizon Box zag ik wel een optie om 'm aan een bestaand netwerk te koppelen (via WiFi), dat had ik wel gedaan. Een harde power off / on moet ik nog proberen.

[ Voor 9% gewijzigd door TommyGun op 02-01-2016 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
TommyGun schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 20:50:
[...]

Ik krijg dus inderdaad een melding bij het booten (geen verbinding) en constant OFFLINE op het display.

@MediaZoo, wij hebben DM't en ik heb de 3-weg splitter, AOP en een COAX-kabel bij jou vandaan ;)

Situatie is als volgt:

AOP -> Modem (Bridge) -> 3-weg splitter naar Router (Asus RT-AC68U), Horizon Box en evt. extra TV.

Via de instellingen van de Horizon Box zag ik wel een optie om 'm aan een bestaand netwerk te koppelen (via WiFi), dat had ik wel gedaan. Een harde power off / on moet ik nog proberen.
Splitter type kan het niet zijn.

Heb je misschien wat signaalwaardes uit de Horizon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

MediaZoo schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 20:59:
[...]

Splitter type kan het niet zijn.

Heb je misschien wat signaalwaardes uit de Horizon?
Op het moment niet, ik zal ze later vanavond posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

[...]

Situatie is als volgt:

Heb je de box op laag energieverbruik staan? De box krijgt vaak niet direct verbinding met het bestaande WiFi netwerk als hij uit laag energieverbruik komt en dan krijg je de melding op het scherm dat je geen verbinding hebt. Daarom heb ik de box oom van het netwerk gehaalt omdat ik gek werd van die melding en weiger op middel of hoog te gaan zitten om dit te voorkomen. Ik zou eens de box uit je netwerk halen en kijken of de melding dan weg is. Of je box op middel of hoog energieverbruik zetten als je écht de internet functies op de box (apps etc.) wilt gebruiken. Of er een LAN kabel naar leggen en WiFi op de box uitschakelen (dat kan je dan in het webmenu doen overigens)

De melding op de voorkant kom je niet van af tenzij je de Horizonbox als modem gaat gebruiken, maar dat is ook geen issue lijkt mij.

[ Voor 13% gewijzigd door Notna op 02-01-2016 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz

Edgarz

Tweako-active since1986

[...]

Situatie is als volgt:

Wel apart: mijn situatie (geïnstalleerd) is echt anders:

AOP -> 2-weg splitter naar Modem en Hirschmann TV versterker/verdeler en ook dus de Horizon via COAX)). Na modem in bridge UTP naar ASUS router.

Horizon werkt als een zonnnetje hier, inclusief mediasserver gedeelte. Internet via Ubee modem/ASUS en Horizon aangesloten op LAN via UTP en wireless uitgezet op Horizon.

[ Voor 7% gewijzigd door Edgarz op 02-01-2016 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Edgarz schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 21:19:
[...]

AOP -> 2-weg splitter naar Modem en Hirschmann TV versterker/verdeler en ook dus de Horizon)). Na modem in bridge UTP naar ASUS router.

Horizon werkt als een zonnnetje hier.
Oeps, ik schrijf het verkeerd. Het moet inderdaad zijn:

AOP -> 3-weg splitter naar Modem (Bridge), Horizon Box en evt. extra TV.

Router (Asus RT-AC68U) inderdaad via UTP op de Modem.
Notna schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 21:06:
[...]

Heb je de box op laag energieverbruik staan? De box krijgt vaak niet direct verbinding met het bestaande WiFi netwerk als hij uit laag energieverbruik komt en dan krijg je de melding op het scherm dat je geen verbinding hebt. Daarom heb ik de box oom van het netwerk gehaalt omdat ik gek werd van die melding en weiger op middel of hoog te gaan zitten om dit te voorkomen. Ik zou eens de box uit je netwerk halen en kijken of de melding dan weg is. Of je box op middel of hoog energieverbruik zetten als je écht de internet functies op de box (apps etc.) wilt gebruiken. Of er een LAN kabel naar leggen en WiFi op de box uitschakelen (dat kan je dan in het webmenu doen overigens)

De melding op de voorkant kom je niet van af tenzij je de Horizonbox als modem gaat gebruiken, maar dat is ook geen issue lijkt mij.
Nee, althans; bij de initiële installatie voor Normaal gekozen, maar ik zal 't eens controleren.

Bedankt voor de info dusver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Edgarz schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 21:19:
[...]

AOP -> 2-weg splitter naar Modem en Hirschmann TV versterker/verdeler en ook dus de Horizon via COAX)). Na modem in bridge UTP naar ASUS router.

Horizon werkt als een zonnnetje hier, inclusief mediasserver gedeelte. Internet via Ubee modem/ASUS en Horizon aangesloten op LAN via UTP en wireless uitgezet op Horizon.
Het WiFi gedeelte is in deze ook de boosdoener. De check of er een verbinding met het netwerk is, is sneller dan de WiFi connectie zelf.

Maar aangezien jij via UTP werkt, zie je het probleem niet :Y (gelukkig maar!)

[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 02-01-2016 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz

Edgarz

Tweako-active since1986

Notna schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 21:27:
[...]

Het WiFi gedeelte is in deze ook de boosdoener. De check of er een verbinding met het netwerk is, is sneller dan de WiFi connectie zelf.

Maar aangezien jij via UTP werkt, zie je het probleem niet :Y (gelukkig maar!)
Via wireless werkte het ook trouwens. Was wel iets gevoeliger, maar dat is alles met wireless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

De Horizon Box was blijkbaar niet verbonden met mijn thuisnetwerk (je moet heel de wizard doorlopen inclusief dat mediabibliotheek geneuzel anders vergeet 'ie de settings gewoon).

Nu hangt 'ie wel via WiFi aan mijn thuisnetwerk, en de melding bij het opstarten heb ik niet meer gehad tot dusver. Het IP-adres dat 'ie heeft is 192.168.1.195 maar dat kan ik niet benaderen (omdat de default gateway niet klopt denk ik, dat is .194 en is niet mijn router welke op .1 zit).

Energie stand in stand-by staat op HOOG.

De waardes zijn als volgt. Ik kan geen echte down/upstream waardes e.d. vinden; de modem kan ik niet meer benaderen (waarschijnlijk door de bridge mode?) en zoals gezegd krijg ik ook geen reactie op het IP-adres van de Horizon Box.

Afbeeldingslocatie: http://www.uploader.gamergun.com/files/1/2016-01-03%2000.09.41_thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

TommyGun schreef op zondag 03 januari 2016 @ 12:04:
De Horizon Box was blijkbaar niet verbonden met mijn thuisnetwerk (je moet heel de wizard doorlopen inclusief dat mediabibliotheek geneuzel anders vergeet 'ie de settings gewoon).

Nu hangt 'ie wel via WiFi aan mijn thuisnetwerk, en de melding bij het opstarten heb ik niet meer gehad tot dusver. Het IP-adres dat 'ie heeft is 192.168.1.195 maar dat kan ik niet benaderen (omdat de default gateway niet klopt denk ik, dat is .194 en is niet mijn router welke op .1 zit).

De waardes zijn als volgt. Ik kan geen echte down/upstream waardes e.d. vinden; de modem kan ik niet meer benaderen (waarschijnlijk door de bridge mode?) en zoals gezegd krijg ik ook geen reactie op het IP-adres van de Horizon Box.

[afbeelding]
Mooi dat je van de melding af bent iig. Lees je ook even mee met je 'onzin' meneer de MediaZoo :+

Mbt het niet kunnen benaderen; was het niet zo dat je het IP -1 moet nemen? (in jouw geval dus 194) Weet de details er niet meer van; eens kijken of ik die nog kan vinden...

Edit: zie ook https://community.ziggo.n...rschillende-manieren-3348

[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 03-01-2016 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JensFC
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-08 12:12
Iemand die de Horizon Go app op een rooted android telefoon werkend heeft? Hij deed het prima maar sindskort werkt hij niet meer op mijn Nexus 9 en mijn Nexus 5. Ik heb alles geprobeerd en zelfs mijn Nexus 9 geunroot, maar nog werkt hij niet (ik denk misschien vanwege overblijfselen of iets dergelijks).

De app start wel overigens, maar crasht zodra ik iets probeer te streamen. Ik baal er toch wel behoorlijk van want ik vond het ideaal om op mijn tablet tv te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Er was in eerdere versie wel een root check, maar ik dacht die inmiddels wel weer verwijderd was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
JensFC schreef op zondag 03 januari 2016 @ 21:30:
Iemand die de Horizon Go app op een rooted android telefoon werkend heeft? Hij deed het prima maar sindskort werkt hij niet meer op mijn Nexus 9 en mijn Nexus 5. Ik heb alles geprobeerd en zelfs mijn Nexus 9 geunroot, maar nog werkt hij niet (ik denk misschien vanwege overblijfselen of iets dergelijks).

De app start wel overigens, maar crasht zodra ik iets probeer te streamen. Ik baal er toch wel behoorlijk van want ik vond het ideaal om op mijn tablet tv te kijken.
Hij draait op een nier geroote Nexus 5 6.01 prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Die signaalsterkte op de afbeelding slaat wel op het COAX-gedeelte hè... het houdt niet over in ieder geval. Signaalkwaliteit is wel maximaal, maar die kan bij bepaalde transportstreams behoorlijk fluctueren als de sterkte op matig staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
-- Dubbel --

[ Voor 96% gewijzigd door CreativeS op 04-01-2016 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

CreativeS schreef op maandag 04 januari 2016 @ 10:56:
[...]

Die signaalsterkte op de afbeelding slaat wel op het COAX-gedeelte hè... het houdt niet over in ieder geval. Signaalkwaliteit is wel maximaal, maar die kan bij bepaalde transportstreams behoorlijk fluctueren als de sterkte op matig staat.
Begrijp ik, ik had ook al 'gelezen' dat sterkte rond matig / tegen goed aan 'goed' is (de vertaling is ook krom, in het Engels is het blijkbaar weak en medium), zolang de kwaliteit maar maximaal is. Ik ervaar verder ook geen problemen met TV-kijken.

De vraag is waar ik de downstream / upstream waardes vandaan haal? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

TommyGun schreef op maandag 04 januari 2016 @ 12:44:
[...]

Begrijp ik, ik had ook al 'gelezen' dat sterkte rond matig / tegen goed aan 'goed' is (de vertaling is ook krom, in het Engels is het blijkbaar weak en medium), zolang de kwaliteit maar maximaal is. Ik ervaar verder ook geen problemen met TV-kijken.

De vraag is waar ik de downstream / upstream waardes vandaan haal? :)
Even direct op je modem inloggen is het makkelijkste. Als hij eenmaal in bridge modus staat kom je er zo 123 niet meer in via je eigen router afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
Een Horizon kan niet in bridge gezet worden. Heeft hij ook nooit gekund en zal ook niet kunnen. Hij gebruikt het WAN ip om verbinding met Ziggo te houden. In bridge wordt je WAN ip toegekend aan apparatuur achter de router.

Je kunt hem wel in je thuis netwerk hebben opgenomen. Dan krijgt je Horizon ip adressen toegewezen van de DHCP server van de andere router.

Inloggen kan op meerdere manieren: IP Horizon van router -1. Dus als je ip 192.168.1.14 hebt dan is de inlog 192.168.1.13.
Of even vanuit het menu instellen als nieuw netwerk. Dan inloggen op 192.168.192.1 of 192.168.1.100

Gebruikersnaam en wachtwoord zijn admin admin.

Onder status > Downstream en Status > Upstream kun je de waardes zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

MediaZoo schreef op maandag 04 januari 2016 @ 12:54:
Een Horizon kan niet in bridge gezet worden. Heeft hij ook nooit gekund en zal ook niet kunnen. Hij gebruikt het WAN ip om verbinding met Ziggo te houden. In bridge wordt je WAN ip toegekend aan apparatuur achter de router.

Je kunt hem wel in je thuis netwerk hebben opgenomen. Dan krijgt je Horizon ip adressen toegewezen van de DHCP server van de andere router.

Inloggen kan op meerdere manieren: IP Horizon van router -1. Dus als je ip 192.168.1.14 hebt dan is de inlog 192.168.1.13.
Of even vanuit het menu instellen als nieuw netwerk. Dan inloggen op 192.168.192.1 of 192.168.1.100

Gebruikersnaam en wachtwoord zijn admin admin.

Onder status > Downstream en Status > Upstream kun je de waardes zien.
Dat heeft niemand hier ook verkondigd? Maar in het geval van TommyGun gaat dat ook verder niet op; hij heeft zelf aangegeven dat hij een modem --> router --> Horizonbox heeft. Als je naar de up en downstream waardes wilt kijken zal je dus moeten inloggen op je modem; daar heeft de Horizonbox verder geen boodschap aan :Y

Voor zover ik weet echter, kan je als de modem in bridge staat er niet zomaar meer op inloggen met 192.168.1.1; daarvoor moet je direct aan de modem gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Wohey, tripppppppple post :D :') ...

[ Voor 97% gewijzigd door Notna op 04-01-2016 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Wohey, tripppppppple post :D :')

[ Voor 98% gewijzigd door Notna op 04-01-2016 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
Notna schreef op maandag 04 januari 2016 @ 13:01:
[...]

Dat heeft niemand hier ook verkondigd? Maar in het geval van TommyGun gaat dat ook verder niet op; hij heeft zelf aangegeven dat hij een modem --> router --> Horizonbox heeft. Als je naar de up en downstream waardes wilt kijken zal je dus moeten inloggen op je modem; daar heeft de Horizonbox verder geen boodschap aan :Y

Voor zover ik weet echter, kan je als de modem in bridge staat er niet zomaar meer op inloggen met 192.168.1.1; daarvoor moet je direct aan de modem gaan zitten.
Zijn Horizon geeft aan dat ie offline is. Zijn Horizon geeft aan dat het docsis modem van de Horizon verbinding zoekt met Ziggo. Dat een Horizon offline aangeeft houdt ook in dat het docsis modem in de Horizon offline is.

Waarom zou je op het modem die in bridge staat (Die gewoon op 192.168.1.100 te bereiken is) moeten uitlezen om aan de signaalwaardes van de niet verbindende Horizon te komen?

Een modem heeft totaal 0,0 niets met het wel of niet online/offline zijn van een Horizon te maken. Je maakt alleen verbinding met je thuis netwerk om je Horizon intern te verbinden met je netwerk. Externe verbindingen regelt de Horizon zelf. Dit gaat geheel buiten je modem/internet verbinding om. Als je modem niet werkt heeft je Horizon gewoon nog retourdiensten, omdat deze een eigen docsisverbinding onderhoud.

Dus stop please over het losse modem wat niets te maken heeft met de Horizon. Dat maakt het voor jou, TommyGun en anderen niet makkelijker. Daarbij geeft je telkens suggestieve antwoorden van ik denk en zover ik weet. Mijn interne Ziggo documentatie over de werking van het apparaat kan meer uitsluitsel bieden. En zie dit niet als een aanval. Het is om meer duidelijkheid te scheppen om het probleem op te sporen en op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

MediaZoo schreef op maandag 04 januari 2016 @ 13:09:
[...]

Zijn Horizon geeft aan dat ie offline is. Zijn Horizon geeft aan dat het docsis modem van de Horizon verbinding zoekt met Ziggo. Dat een Horizon offline aangeeft houdt ook in dat het docsis modem in de Horizon offline is.

Waarom zou je op het modem die in bridge staat (Die gewoon op 192.168.1.100 te bereiken is) moeten uitlezen om aan de signaalwaardes van de niet verbindende Horizon te komen?

Een modem heeft totaal 0,0 niets met het wel of niet online/offline zijn van een Horizon te maken. Je maakt alleen verbinding met je thuis netwerk om je Horizon intern te verbinden met je netwerk. Externe verbindingen regelt de Horizon zelf. Dit gaat geheel buiten je modem/internet verbinding om. Als je modem niet werkt heeft je Horizon gewoon nog retourdiensten, omdat deze een eigen docsisverbinding onderhoud.

Dus stop please over het losse modem wat niets te maken heeft met de Horizon. Dat maakt het voor jou, TommyGun en anderen niet makkelijker. Daarbij geeft je telkens suggestieve antwoorden van ik denk en zover ik weet. Mijn interne Ziggo documentatie over de werking van het apparaat kan meer uitsluitsel bieden. En zie dit niet als een aanval. Het is om meer duidelijkheid te scheppen om het probleem op te sporen en op te lossen.
Ik denk dat het goed is als je nog even wat posts omhoog leest; Het woordje offline aan de voorkant is niet het probleem; het problem was dat hij die melding gaf bij het booten van de box op de TV welke niet hetzelfde is al de eerdergenoemde rode offline aan de voorkant;
TommyGun schreef op zondag 03 januari 2016 @ 12:04:

[afbeelding]
As such heeft het geen nut om de stream waardes op te zoeken voor de Horizonbox aangezien die aan het interne netwerk hangt en het dus niet van toepassing is. We praten langs elkaar heen op dit moment. Dus; de samenvatting:

1. Het rode woordje offline op de voorkant van de box is omdat de Horizonbox niet als modem/router fungeert geen verbinding met het Ziggo netwerk kan maken via COAX (zie ook https://www.ziggo.nl/klan...%20mediabox/Horizon/Ja/Ja) --> Dat is bij deze ook niet van belang, aangezien de vraag ging om de melding tijdens het booten op de TV
2. Het bericht met offline die je krijgt bij het booten van de box heeft te maken met het niet hebben van een werkende connectie naar een netwerk --> Inmiddels opgelost door het doorlopen van de wizard

Als we het nu over streamwaardes hebben, moet je dus kijken in de modem en niet de Horizonbox. Maar ik vraag mij af of dat nu nog van toepassing is. Als je wilt inloggen op de Horizonbox zelf moet je, indien deze aan je interne netwker hangt, zoals je zelf al aangeeft het IP adres -1 nemen. Je kan daar echter niet bijster veel doen (less: he heeft niet heel veel nut) als je Horizonbox aan je interne netwerk hangt.

Zo duidelijk :) ? En ik zie het overigens niet als een aanval maar je woordvoering is nou niet echt bijster vriendelijk. Hoewel ik 'suggestieve' antwoorden geef probeer ik wel een focus te geven op het probleem en blijf je hangen op iets wat niet meer relevant is als ik de berichten zo lees. Ik zou meer verwachten van iemand met een bedrijfsaccount, maar dat kan ook een misinterpetatie van mijn kant zijn. Ik neem aan dat we allemaal volwassen genoeg zijn om op een degelijke al dan niet vriendelijke manier met elkaar te communiceren, toch ? :)

Overigens kan ik zelf niet in mijn Ubee modem komen (bridge modus) middels mijn eigen router als ik naar 192.168.1.1 of 1.100 ga. Maar dat is niet heel spannend voor mij hoe dan ook :+

[ Voor 10% gewijzigd door Notna op 04-01-2016 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
Notna schreef op maandag 04 januari 2016 @ 13:16:
[...]

Ik denk dat het goed is als je nog even wat posts omhoog leest; Het woordje offline aan de voorkant is niet het probleem; het problem was dat hij die melding gaf bij het booten van de box op de TV;

[...]

As such heeft het geen nut om de stream waardes op te zoeken voor de Horizonbox aangezien die aan het interne netwerk hangt en het dus niet van toepassing is. We praten langs elkaar heen op dit moment. Dus; de samenvatting:

1. Het rode woordje offline op de voorkant van de box is omdat de Horizonbox niet als modem/router fungeert --> Dat is bij deze ook niet mer belangrijk
2. Het bericht met offline die je krijgt bij het booten van de box heeft te maken met het niet hebben van een werkende connectie naar een netwerk --> Inmiddels opgelost

Als we het nu over streamwaardes hebben, moet je dus kijken in de modem en niet de Horizonbox. Maar ik vraag mij af of dat nu nog van toepassing is. Als je wilt inloggen op de Horizonbox zelf moet je, indien deze aan je interne netwker hangt, zoals je zelf al aangeeft het IP adres -1 nemen. Je kan daar echter niet bijster veel doen (less: he heeft niet heel veel nut) als je Horizonbox aan je interne netwerk hangt.

Zo duidelijk?
Offline heeft niets met het wel of niet functioneel zijn als modem/router. Offline houdt in dat hij geen werkende docsis dus ip verbinding met Ziggo heeft. Of hij wel of niet als router functioneerd maakt niet uit. Hij krijgt evengoed een ipv4 adres toegewezen anders is er geen communicatie met Ziggo mogelijk. Dit omdat een Horizon ALTIJD als modem fungeert. Dit is niet uit te schakelen anders werkt je On Demand niet.

Het is geen Humax die verbinding met Ziggo onderhoud via wifi/ethernet. Dus als je Horizon offline in het display geeft is er iets met je lijn en daarvoor heb je signaalwaardes nodig uit de Horizon niet uit je modem.

En de offline melding op je scherm is dezelfde offline melding als op het display. Ofwel de Horizon heeft geen retourverbinding. En je blijft er van overtuigd dat dit met je wifi/lokale netwerk te maken heeft. Nee want daar doet de Horizon behalve DLNA en een eventuele Horizon Extra mediabox weinig mee. Alles met retoursignaal, ondermand, apps, etc regelt de Horizon zelf zonder externe internet verbinding nodig te hebben.

Maar de keuze ligt uit eindelijk bij TommyGun wat te doen. Luisteren naar iemand die sinds september 2012 vlak na die introductie de Horizon's installeert en storingen met de apparaten verhelpt. Of naar iemand die van horen zeggen heeft hoe zo'n apparaat eventueel werkt want een andere ontvanger werkt net zo.

En wil je het echt opgelost hebben: 1200 bellen dan kun je een Ziggo monteur laten komen die zal hetzeflde doen wat ik doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

MediaZoo schreef op maandag 04 januari 2016 @ 13:27:
[...]

Offline heeft niets met het wel of niet functioneel zijn als modem/router. Offline houdt in dat hij geen werkende docsis dus ip verbinding met Ziggo heeft. Of hij wel of niet als router functioneerd maakt niet uit. Hij krijgt evengoed een ipv4 adres toegewezen anders is er geen communicatie met Ziggo mogelijk. Dit omdat een Horizon ALTIJD als modem fungeert. Dit is niet uit te schakelen anders werkt je On Demand niet.

Het is geen Humax die verbinding met Ziggo onderhoud via wifi/ethernet. Dus als je Horizon offline in het display geeft is er iets met je lijn en daarvoor heb je signaalwaardes nodig uit de Horizon niet uit je modem.

En de offline melding op je scherm is dezelfde offline melding als op het display. Ofwel de Horizon heeft geen retourverbinding. En je blijft er van overtuigd dat dit met je wifi/lokale netwerk te maken heeft. Nee want daar doet de Horizon behalve DLNA en een eventuele Horizon Extra mediabox weinig mee.Alles met retoursignaal, ondermand, apps, etc regelt de Horizon zelf zonder externe internet verbinding nodig te hebben.

Maar de keuze ligt uit eindelijk bij TommyGun wat te doen.Luisteren naar iemand die sinds september 2012 vlak na die introductie de Horizon's installeert en storingen met de apparaten verhelpt. Of naar iemand die van horen zeggen heeft hoe zo'n apparaat eventueel werkt want een andere ontvanger werkt net zo..

En wil je het echt opgelost hebben: 1200 bellen dan kun je een Ziggo monteur laten komen die zal hetzeflde doen wat ik doe.
Juist ja :w . Succes verder ermee :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Heren wat een discussie en lap aan informatie zeg.

Voorheen (dus toen mijn modem nog niet in Bridge Mode stond) kon ik 'm benaderen via 10.0.0.1. Daar kon ik dus de waardes aflezen. Sindsdien (dus nadat Ziggo 'm omgeschakeld heeft naar IPv4 en ik Bridge Mode heb ingeschakeld) kan ik niet meer bij de modem komen. De adressen die ik geprobeerd heb zijn: 192.168.1.1, 192.168.0.254, 192.168.0.1 en 10.0.0.1.

Het hele 'OFFLINE op het display' / 'melding bij het booten over geen verbinding' m.b.t. de Horizon Box is volgens mij opgetreden nadat de Modem in Bridge Mode is gegaan, dus in zoverre kan ik me wel voorstellen dat er een link is tussen beide. Echter. ik ken de details niet en vertel enkel hoe de situatie bij mij thuis in elkaar steekt en dat ik de melding bij het booten in ieder geval niet meer gehad heb sinds ik de Horizon Box via de wizard aan mijn thuisnetwerk (op 2.4Ghz WiFi) heb gehangen.

Maar in theorie zou On Demand en dergelijke dus niet werken op dit moment omdat 'ie alsnog OFFLINE aangeeft op het display? Dit zal ik dan eens gaan testen... Ik had overigens geprobeerd de Horizon Box te benaderen op het IP -1 maar dat lukte niet op het moment dat 'ie in stand-by stond (energieverbruik weliswaar op HOOG), maar wellicht moet 'ie dan 'echt' aan staan.

Ik zou graag de waardes van beide devices zien en deze naast elkaar leggen.

[ Voor 20% gewijzigd door TommyGun op 04-01-2016 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

TommyGun schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:29:
Heren wat een discussie en lap aan informatie zeg.

Voorheen (dus toen mijn modem nog niet in Bridge Mode stond) kon ik 'm benaderen via 10.0.0.1. Daar kon ik dus de waardes aflezen. Sindsdien (dus nadat Ziggo 'm omgeschakeld heeft naar IPv4 en ik Bridge Mode heb ingeschakeld) kan ik niet meer bij de modem komen. De adressen die ik geprobeerd heb zijn: 192.168.1.1, 192.168.0.254, 192.168.0.1 en 10.0.0.1.

Het hele 'OFFLINE op het display' / 'melding bij het booten over geen verbinding' m.b.t. de Horizon Box is volgens mij opgetreden nadat de Modem in Bridge Mode is gegaan, dus in zoverre kan ik me wel voorstellen dat er een link is tussen beide. Echter. ik ken de details niet en vertel enkel hoe de situatie bij mij thuis in elkaar steekt en dat ik de melding bij het booten in ieder geval niet meer gehad heb sinds ik de Horizon Box via de wizard aan mijn thuisnetwerk (op 2.4Ghz WiFi) heb gehangen.

Maar in theorie zou On Demand en dergelijke dus niet werken op dit moment omdat 'ie alsnog OFFLINE aangeeft op het display? Dit zal ik dan eens gaan testen... Ik had overigens geprobeerd de Horizon Box te benaderen op het IP -1 maar dat lukte niet op het moment dat 'ie in stand-by stond (energieverbruik weliswaar op HOOG), maar wellicht moet 'ie dan 'echt' aan staan.

Ik zou graag de waardes van beide devices zien en deze naast elkaar leggen.
Aldus deze pagina:

https://www.ziggo.nl/klan...%20mediabox/Horizon/Ja/Ja

Klopt dat ja :) (i.e als er OFFLINE staat, dan kan hij geen verbinding maken met het netwerk van Ziggo en dus werkt dit (Interactieve/On Demand TV) niet.)

Dat moet ik dus aanpassen in mijn berichten hierboven; blijkbaar is het OFFLINE op het front gedeelte voor het niet kunnen verkrijgen van een connectie naar het kabel netwerk van Ziggo (COAX, of hij dan een IP daarvan krijgt, omdat de Horizonbox 'altijd als modem fungeert', kan ik niet zeggen; Daar heb ik geen kennis van ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 04-01-2016 14:56 ]

Pagina: 1 ... 48 ... 54 Laatste