@Repeat en anderen, hier idem.
Ik zit in de test panel groep. En er is iets vreemds, ben al 3 maal door upc gebeld daarvoor, maar geen oplossing kunnen vinden. Let wel, ik heb de firmware die met d1 of 1d begint, deze krijgen andere klanten komende maand tot eind februari.
Wat is er vreemd aan: hier, net als bij sommige anderen was het connecten tussen box en pc in 1 keer gedaan, via wifi, zo maar gekoppeld aan bestaand netwerk en de hmb zag zowel de gedeelde twonky media server mappen als windows media server mappen en die van de usb stick op de tp-link archer c7 router diens ingebouwde media server.
Nu niet meer....
En de truuk op chello, met andere firmware (je kan nu via de webmanage pagine bepaalde settings _niet doen_ !) en bijv. een laptop met ip range van de hmb (192.168.192.1) via een ethernet kabel hielp niet.
De hmb ziet de router wel, hij geeft iets van 14 IP adressen uit.
Ook de wifi, ziet de wifi ssid hier, connect met de wpa code en ik kan dus ook draadloos in de webbased admin pages op de hmb komen.
upnp aan, dmz aan, twonky poort geforward, stond twonky in firewall met toestemming? ja, firewall toch ook off gehad..... niets maakt dat hij nog welke media server dan ook op het netwerk ziet.
Errors wisselen, conflict op netwerk, kan netwerk niet vinden, geen dlna apparaten te vinden, geen verbinding bel upc, GEEN error, maar ook dan niets aan media servers zien... ()*$)@(*@)(#&$)@
En al noemt ie errors, gewoon apps(dus internet) op de hmb draaien he, of via wifi/kabel zo hup de webbased menus in...
JAMMER want juist de media speler functionaliteit trok me over de streep indertijd, vlak voor de ellende via tros radar e.d. bekend werd
Nu moet ik steeds een film of serie op usb zetten en in de tv zelf prikken, al dan niet na deze eerst naar mp4 te moeten converteren, want .mkv lust ie niet..
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)