PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Internet blijft ook na de H2 update nog regelmatig wegvallen als mijn uTorrent client draait.
Ik was er achter dat de Horizon box niet meer als 300 connecties tegelijk aan zou kunnen dus heb de volgende instellingen ingesteld:
Maximum aantal verbindingen totaal: 90
Maxiumum aantal verbonden peers per torrent: 25
Maximum aantal verbindingen per torrent: 4
Maxiumum upload snelheid: 50kb/s
Hij hoeft niet actief bezig te zijn met downloaden en of uploaden om de Horizon box het internet te laten verliezen, maar alleen aanstaan blijkt voldoende?
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Owner of DBIT Consultancy
TunefulDJ_Mike schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:50:
[...]
Als je download via torrents kan ik je aanraden in je client om hem in te stellen niet boven de 300 connecties te gaan zitten, hoger kan die horizon box niet aan, via usenet moet je ssl gebruiken. Ik heb kwa download snelheden nergens last van trek gewoon 7.1mbps open, het maximale wat me verbinding haalt.
[afbeelding]
Dit is wat ik via een UPC Horizon box behaal, dit met 60mb internet.
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Meteen aan de praat gekregen en kan nu eindelijk fatsoenlijk gebruik maken van de horizon box.
Samen met de H2 update is het teminste leuk om even een youtube filmpje op te zetten of even makkelijk te zoeken. Ook de extra knoppen naar de meest gebruikte dingen (of iets logisch zoals terug naar vorige zender) is heerlijk, dat ze die sowieso hadden weggelaten voor de oude horizon afstandsbediening is maar een raar iets.
Edit: grappig dat er er een sensor in zit die weet welke kant van de AB boven word gehouden, zo heb je nooit dat je toetsen op het toetsenbordje aantikt terwijl je de ab normaal gebruikt
[ Voor 17% gewijzigd door MusicAddict op 18-08-2013 22:59 ]
Ik krijg nog wel DD over HDMI, maar sinds de H2 update hapert dat regelmatig. Beeld blijft dan wel gewoon goed, maar ik zie op mijn receiver dan het Dolby symbool constant knipperen. Vaak verhelpt even heen en weer zappen het probleem wel weer even. Het DD geluid is trouwens wel erg zacht, maar dat probleem had ik met H1 ook al. Vind het maar een raar probleem, want als ik een film via On Demand bestel heb ik wel DD op normaal volume en zonder gehaper. Van het weekend nog probleemloos een film van +2 uur gekeken via On Demand.Canis Lupus schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:09:
Zijn er meer mensen die na de update geen Dobgy Digital signaal (over HDMI) meer krijgen?
Instelling Dolby-AC3 staat AAN.
Verder zie ik de 2010 melding sinds H2 ook regelmatig voorbij komen, staat er soms even de melding in beeld dat er geen HDMI verbinding is en hapert de box regelmatig met het zappen. Dan lijkt de box eerst niet te reageren en na een tijdje springt ie 10 kanalen verder of terug

Al met al ben ik dus niet tevreden
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Als het goed is stond het in je brief. Je kunt ook op je provincie klikken op het volgende kaartje -> update kaartje, dan zie je erbij staan voor welke datum je de afstandsbediening kunt verwachten. Exacter dan dat kan ik (of iemand anders) het niet melden.Lunaticc schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:21:
Wanneer krijg je de nieuwe AB eigenlijk? Update hebben we 1.5wk geleden gehad maar nog niks gehoord over de nieuwe afstandsbediening.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Volgens het mailtje dat ik van UPC heb gekregen kan het max. een maand duren voordat je de nieuwe afstandsbediening krijgt. Heb er verder ook nog niks van gehoord.Lunaticc schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:21:
Wanneer krijg je de nieuwe AB eigenlijk? Update hebben we 1.5wk geleden gehad maar nog niks gehoord over de nieuwe afstandsbediening.
Dan lijkt het me slim om eens naar je bekabeling te kijken.Yzord schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:13:
Ook hier problemen met de nieuwe update. HB blijft constant hangen en de snerpgeluidjes bij slecht bereik zijn ook weer terug
[ Voor 26% gewijzigd door InZane op 19-08-2013 13:34 ]
Ding wordt ook maar in de bus gegooid in zon makkelijke (brievenbusvriendelijke) verpakkingInZane schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:24:
[...]
Volgens het mailtje dat ik van UPC heb gekregen kan het max. een maand duren voordat je de nieuwe afstandsbediening krijgt. Heb er verder ook nog niks van gehoord.
Why? Volgens mij geeft hij aan dat dit is ontstaan na de update ... tenzij dit hele aparte sofwareupdates zijn die ook fysiek aan je kabeltjes gaan zitten trekkenInZane schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:24:
[...]
Dan lijkt het me slim om eens naar je bekabeling te kijken.
Mijn conclusie is dat het nog steeds bagger is. Gelukkig gebruik ik het weinig. (lang leve sickbeard)
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Is twee keer door een UPC monteur nagekeken en vervangen wat geen resultaat opleverde. Toen kreeg ik een nieuwe HB welke absoluut enige verbetering opleverde, maar na de nieuwe update dus weer vrolijk het gedrag van de oude HB overneemt grrrDan lijkt het me slim om eens naar je bekabeling te kijken.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Aah bedankt. Dan wacht ik nog even afjanvanduschoten schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:24:
[...]
Als het goed is stond het in je brief. Je kunt ook op je provincie klikken op het volgende kaartje -> update kaartje, dan zie je erbij staan voor welke datum je de afstandsbediening kunt verwachten. Exacter dan dat kan ik (of iemand anders) het niet melden.
Ik heb niet eens een mailtje gekregenInZane schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:24:
[...]
Volgens het mailtje dat ik van UPC heb gekregen kan het max. een maand duren voordat je de nieuwe afstandsbediening krijgt. Heb er verder ook nog niks van gehoord.
Weten jullie en mogelijkheid om bijv. Power te bestellen zonder horizon-box of is het mogelijk om de smartcard uit de horizonbox te halen en je oude ontvanger te blijven gebruiken etc? Iemand?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
http://www.upc.nl/pakketten/alles-in-1-power/ Bij de extra opties beneden kan je voor los modem kiezen. En anders gewoon even bellen met UPC als je het precies en zeker wilt weten voor de situatie zoals jij hem wilt.M_V schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 21:21:
Ola, ik zit hier met een abonnement van 60Mb/s en een los Film1 abo. Dit kost in totaal ongeveer 65 euro. Overstappen op UPC Power zou dus 7,50 schelen en mijn snelheid zou ook nog vooruit gaan. Ik heb echter totaal geen trek in die Horizonbox. Ten eerste staat bij ons de losse digitale TV-ontvanger boven, in de "hoofd"-TV zit een CI-kaart. Daarnaast heb ik al die functies van Horizon niet nodig en ik hoef die buggy dingen niet.
Weten jullie en mogelijkheid om bijv. Power te bestellen zonder horizon-box of is het mogelijk om de smartcard uit de horizonbox te halen en je oude ontvanger te blijven gebruiken etc? Iemand?
Je kunt inderdaad Power bestellen zonder Horizon, dus dan heb je een 100/10 abbo.M_V schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 21:21:
Ola, ik zit hier met een abonnement van 60Mb/s en een los Film1 abo. Dit kost in totaal ongeveer 65 euro. Overstappen op UPC Power zou dus 7,50 schelen en mijn snelheid zou ook nog vooruit gaan. Ik heb echter totaal geen trek in die Horizonbox. Ten eerste staat bij ons de losse digitale TV-ontvanger boven, in de "hoofd"-TV zit een CI-kaart. Daarnaast heb ik al die functies van Horizon niet nodig en ik hoef die buggy dingen niet.
Bij het Power abbo zonder Horizon zit dan weer wel geen gratis film1 bij , dus dat moet er dan weer wel bij.. (en maakt het dus weer onnodig duurder)
Het enige wat je eventueel kunt doen is de CI card (waar je nu toch extra voor betaald) om te zetten in een extra mediabox. Kost evenveel maar dan kan je die beneden zetten waar de CI in zat. Volgens mij is dat de zelfde box die je nu boven hebt staan. Dan heb je je horizon box die je boven kunt zetten en zal je voor (de slaapkamer?) gewoon prima kunnen tv kijken hoor, met de nieuwe update + afstandsbediening is het prima vertoeven.
Misschien jammer dat je (weer) een box terugkrijgt in de plaats voor die CI, maar voor 7,50 per maand minder heb je echt wel meer waar voor je geld
Ik zou in ieder geval voor kiezen om horizon apart te nemen. Dat zal weinig veranderen aan je huidige situatie, op misschien een hogere snelheids pakket na dan.michaelscott schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 23:59:
Op dit moment staat hier nog de oude mediabox, voor wifi hebben we een apart modem en versterker. We twijvelen over Horizon, maar willen de box alleen voor het tv-gedeelte gebruiken. Onze bekabeling is nog geen 2 jaar oud en van goede kwaliteit, maar wij hebben regelmatig storingen van upc( lees Internet klapt eruit, een uur wachten en doet het weer, tv gaat dan wel door) Is het nu handig om op horizon over te stappen, wat toch ook best wat voordelen biedt, zoals op andere apparaten tv kijken, makkelijkere internettoegang op tv enz.. ?
3x raden wat er net in de bus valtLunaticc schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 18:35:
[...]
Aah bedankt. Dan wacht ik nog even af
[...]
Ik heb niet eens een mailtje gekregen
AFAIK niet, maar post het eens hier:donald_dick schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:02:
is het iemand al gelukt op opnames direct van de horizon box te streamen?
[afbeelding]
chelloo.com
Kijken of daar nog wat uitkomt. Lopen veel mensen in de rondte die vaker met dit bijltje gehakt hebben
Zijn dat de opnames op je Horizon box? Hoe kom je daar bijdonald_dick schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:02:
[afbeelding]
zijn die er gewoon af te kopieren?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Heb vorige week wel gebeld met UPC na alle problemen rondom de update. Het viel me in eerste instantie wel tegen + veel moeten resetten. Baalde er vooral van dat het 9 maanden maar matig heeft gewerkt. Prijs die ik nu betaal is 55€/m. UPC gaf aan dat ik weinig geklaagd had in de afgelopen 9 maanden en dus maar eenmalig 50% abonnements kosten terug te geven. Wanneer er meer klachten geregistreerd staan zouden ze bijvoorbeeld meerdere maanden ABO kosten kunnen retourneren. Zie het dus als tip. Klachten indienen is alsnog mogelijk. Levert wellicht nog wat op. Ze balen er wel van dat er veel mensen het nu uitbuiten 😋
uhm, dat klinkt toch logisch?Rupie schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:21:
Mijn vriendin heeft het gister even getest: als je voor 'verwijder alles' kiest worden nog altijd alle opnames verwijdert en niet alleen de ene die je wilde verwijderen. Top actie.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
misschien een linkje naar meer info ?donald_dick schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:02:
[afbeelding]
Klopt, voor mij wel, maar ik ben nu mijn opnames kwijt
Haar idee was, omdat je die keuze krijgt nadat je een opname gekozen hebt, dat alle afleveringen van die specifieke serie verwijdert zouden worden.
Ben ik ook wel benieuwd naar, ik kom niet in die map terecht.
[ Voor 24% gewijzigd door Rupie op 20-08-2013 19:51 ]
Voor de rest is het wel wat sneller. maar nog niet super snel.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Nee eigenlijk niet. Tenminste; niet op de manier zoals het geimplementeerd is. Je gaat namelijk naar een niveau van een bepaalde serie or reeks opnamen. Als ik daar verwijder alles zie, zou ik verwachten dat hij die reeks opnamen verwijderd; niet een wipe van alles doet
Je gaat ook echt eerst naar een serie toe en verwacht dat dié serie word verwijderd, niet je complete opnamelijst. Als al zoveel mensen het hebben gehad dan is het niet logisch opgezet. Ik zou het wel graag willen, zou wel handig zijn. We nemen bijvoorbeeld dagelijks het jeugdjournaal op voor het geval mijn dochter het mist / te laat is, dat begint nu ook wel een forse opnamelijst te worden die ik stuk voor stuk moet gaan verwijderen....
Ik heb op 1-6 mijn horizon abo omgezet naar een power abo voor wat sneller internet.
Hadden ze alle producten los in rekening gebracht ipv een pakket met korting.
in 2 maanden tijd +/- €65 teveel betaald.
UPC getweet en heeft dit netjes opgelost.
Ik zou vanaf 1-6 ook drie maanden fox sports eredivisie krijgen, maar vanwege de zomerstop heb ik hier niet naar om gekeken, tot ik afgelopen weekend ajax-feyenoord wilde kijken, toen kwam ik erachter dat ook dit niet werkte.
Medewerker was erg behulpzaam, dus vanaf vandaag krijg ik alsnog drie maanden eredivisie.
Voor die gene die onlangs hun abo omgezet hebben naar een power, ga even de rekening controleren. Er zat kennelijk een foutje in het systeem van upc waardoor het niet als pakket werd geregistreerd
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Gewoon Horizon aan het netwerk hangen dmv van UTP of Wifi? En vervolgens via netwerk de Horizon zoeken? Of zijn er andere capriolen voor nodig?donald_dick schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:02:
[afbeelding]
Of kun je wel in de Horizon komen, maar vervolgens niet afspelen?
Horizon aansluiten op je 'thuisnetwerk', kan bedraad via UTP of draadloos via Wifi.Bliksem B schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 19:04:
[...]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Gewoon Horizon aan het netwerk hangen dmv van UTP of Wifi? En vervolgens via netwerk de Horizon zoeken? Of zijn er andere capriolen voor nodig?
Of kun je wel in de Horizon komen, maar vervolgens niet afspelen?
Dan zoeken naar mediaservers met programma X en je ziet mediaserver 45674346 staan.
Open die, en daarna de map PVR. Je ziet opgenomen bestanden, alleen kun je ze niet afspelen
Tenminste, zowel mn ps3 als iPad kan er niet mee overweg.
Dit had ik ook ontdekt en een paar pagina's terug al aangegeven, maar het was niemand opgevallen blijkbaar..
[ Voor 11% gewijzigd door dutchgio op 21-08-2013 19:25 ]
En dat was trouwens op basis van een filmpje op youtube waarin iemand via de exporer over de horizon mappen weet te bladeren. In WMP ofzo zie ik inderdaad ook de speler, opnames, kanalen en radiozenders. Kan er alleen niets mee
[ Voor 43% gewijzigd door Rupie op 21-08-2013 20:36 ]
Voorbereiding voor de 2e horizonbox die via wifi of netwerk werktdutchgio schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 19:24:
[...]
Horizon aansluiten op je 'thuisnetwerk', kan bedraad via UTP of draadloos via Wifi.
Dan zoeken naar mediaservers met programma X en je ziet mediaserver 45674346 staan.
Open die, en daarna de map PVR. Je ziet opgenomen bestanden, alleen kun je ze niet afspelen
Tenminste, zowel mn ps3 als iPad kan er niet mee overweg.
Dit had ik ook ontdekt en een paar pagina's terug al aangegeven, maar het was niemand opgevallen blijkbaar..
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Omdat zeDamian schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:51:
[...]
Zijn dat de opnames op je Horizon box? Hoe kom je daar bij
zijn die er gewoon af te kopieren?
a) in het mapje PVR staan
b) deze kan bekijken in op mijn box
Maar ik kan ze dus niet kopieren en/of afspelen op mijn pc
en zoals ik lees zou je ooit ook eens opnames kunnen streamen vanaf een iPadRob schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 20:49:
[...]
Voorbereiding voor de 2e horizonbox die via wifi of netwerk werkt
Nu is (volgens mij) de enige manier om dit te creëren het uitschakelen van de DHCP functie op de Horizon en deze functie toekennen aan mijn DD-WRT router. Kan ik dit zonder problemen doen, dwz dat de Horizon dan wel content kan blijven openen enzovoorts?
Het zou er dus zo uit moeten zien:
VLAN1 (prive)
/
Horizon (modem) - DD-WRT (router)
\
VLAN2 (zakelijk)
Proberen 1 opname te hernoemen als .mp4 of .mkv heb ik nog niet geprobeerd.donald_dick schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:58:
[...]
Omdat ze
a) in het mapje PVR staan
b) deze kan bekijken in op mijn box
Maar ik kan ze dus niet kopieren en/of afspelen op mijn pc
Nu hebben ze namelijk geen (zichtbare) bestandsextensie, dus dan kan je er ook niets mee..
377973
Ik word gek van dat niet kunnen verwijderen van een hele serie in eens! dat zouden ze heel snel moeten aanpakken!janvanduschoten schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:44:
Het is mij ook als eens gebeurd
Je gaat ook echt eerst naar een serie toe en verwacht dat dié serie word verwijderd, niet je complete opnamelijst. Als al zoveel mensen het hebben gehad dan is het niet logisch opgezet. Ik zou het wel graag willen, zou wel handig zijn. We nemen bijvoorbeeld dagelijks het jeugdjournaal op voor het geval mijn dochter het mist / te laat is, dat begint nu ook wel een forse opnamelijst te worden die ik stuk voor stuk moet gaan verwijderen....
Hier een serie voor de kids van elk 5 minuten per aflevering. Heeft de afgelopen maanden 240 afleveringen opgenomen... And still counting... Kan namelijk de ingeplande opname niet verwijderen/nergens vinden... Dus het ding blijft maar opnemen en kan de boel niet eens in 1 keer verwijderen. Dit gaat helemaal nergens meer over.377973 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 09:01:
[...]
Ik word gek van dat niet kunnen verwijderen van een hele serie in eens! dat zouden ze heel snel moeten aanpakken!
EDIT: en daar gaan we weer.....weer de hele boel plat...ik word er serieus simpel van. Wat een frikadellenbende

EDIT2: algehele storing Gelderland Zuid
[ Voor 48% gewijzigd door Yzord op 22-08-2013 14:42 ]
Er is niet zo lang geleden een tweet voorbij gekomen van @UPC waarin zij aangeven hoe het mogelijk is een alleen serie te verwijderen. kan hem alleen zo even niet vinden.ManiacsHouse schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 09:15:
[...]
Hier een serie voor de kids van elk 5 minuten per aflevering. Heeft de afgelopen maanden 240 afleveringen opgenomen... And still counting... Kan namelijk de ingeplande opname niet verwijderen/nergens vinden... Dus het ding blijft maar opnemen en kan de boel niet eens in 1 keer verwijderen. Dit gaat helemaal nergens meer over.
laat maar verkeerd gelezen, heb de tweet inmiddels gevonden
Heb voor de update ook wel eens gehad dat ik de opname er niet uit kon halen maar na herhaaldelijk proberen is het me op een dag toch gelukt. Blijven proberen dus ;-)
[ Voor 4% gewijzigd door Sjors81 op 22-08-2013 15:29 ]

Met EK Hockey was de stream op de ipad errug lage kwaliteit, hoop niet dat dit ook zo is bij ek/wk voetbal.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Ik heb nu een tijdje de Horizon box en zoals de meeste hier ben ik er niet tevreden mee dus zodra mijn contract afloop gaat hij gelijk de deur uit!
Tot die tijd zit ik er helaas nog wel mee.
Mijn probleem is dat mijn box vrijwel direct offline gaat zodra ik torrents download.
Ik gebruik uTorrent en heb de nodige poorten al open gezet op de box.
uTorrent geeft ook geen problemen met firewall of iets dergelijks.
Ik heb ook het aantal verbindingen in uTorrent omlaag gezet en encryption aan gezet.
Het internet knalt er gewoon simpelweg uit.
Tv doet het nog wel..
Na een bepaalde tijd (varierend van 10 minuten tot een uur) komt hij weer terug online.
Als ik dan niet vergeten ben om uTorrent uit te zetten knalt hij gelijk weer offline!
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn en wat ik hieraan aan doen?
Ik heb voor school allerlei linux distributies en andere open source software nodig, dus is wel zo fijn als ik dit kan fixen!
Thanks guys!
Geen torrents meer downloaden héseer schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 01:22:
.......
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn en wat ik hieraan aan doen?
Ik heb voor school allerlei linux distributies en andere open source software nodig, dus is wel zo fijn als ik dit kan fixen!
Thanks guys!
Wat je wel zou kunnen doen zoals velen dat met mij doen, is een apart modem/router bij UPC aanvragen. De HB gebruik ik puur voor het tv kijken en zelfs dat doet ie nog niet eens goed

Ik moet zeggen (even afkloppen) dat ik sinds de H2 update geen vastlopers heb gehad, hij werkt nu al een stuk beter (hij werkt
Nu is er nog wel een lijstje met punten die ik anders zou willen zien (hoe opnames wissen e.d.) maar hij werkt nu naar tevredenheid, wel met apart modem dus.
Internet blijft het op dat moment dan wel doen...
Starting Nmap 6.40 ( http://nmap.org ) at 2013-08-27 21:46 West-Europa (zomertijd)
NSE: Loaded 110 scripts for scanning.
NSE: Script Pre-scanning.
Initiating ARP Ping Scan at 21:46
Scanning 192.168.1.199 [1 port]
Completed ARP Ping Scan at 21:46, 0.48s elapsed (1 total hosts)
Initiating Parallel DNS resolution of 1 host. at 21:46
Completed Parallel DNS resolution of 1 host. at 21:46, 0.05s elapsed
Initiating SYN Stealth Scan at 21:46
Scanning 192.168.1.199 [1000 ports]
Discovered open port 5900/tcp on 192.168.1.199
Discovered open port 80/tcp on 192.168.1.199
Discovered open port 1234/tcp on 192.168.1.199
Discovered open port 49153/tcp on 192.168.1.199
Completed SYN Stealth Scan at 21:46, 11.90s elapsed (1000 total ports)
Running: Linux 2.6.X
OS CPE: cpe:/o:linux:linux_kernel:2.6
OS details: Linux 2.6.17 - 2.6.36
Uptime guess: 0.164 days (since Tue Aug 27 17:53:23 2013)
Network Distance: 1 hop
TCP Sequence Prediction: Difficulty=198 (Good luck!)
IP ID Sequence Generation: All zeros
Jammer dat de webpage niet te bereiken is. de vraag is ook waarom VNC openstaat
[ Voor 14% gewijzigd door donald_dick op 27-08-2013 21:53 ]
Ik had hetzelfde probleem met uTorrent, ben vervolgens Bittorrent gaan gebruiken en geen problemen.. Dus misschien een ander torrent programma zoeken?seer schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 01:22:
Mijn probleem is dat mijn box vrijwel direct offline gaat zodra ik torrents download.
Ik gebruik uTorrent en heb de nodige poorten al open gezet op de box.
uTorrent geeft ook geen problemen met firewall of iets dergelijks.
Ik heb ook het aantal verbindingen in uTorrent omlaag gezet en encryption aan gezet.
Moet zeggen dat de knop om terug te gaan naar vorige zender een verademing is...

[ Voor 3% gewijzigd door Albert020 op 31-08-2013 19:04 ]
Ze vonden het jammer, maar zonder problemen ben ik terug gezet naar de andere box. Gelijk ~10 euro goedkoper per maand. Dat vind ik dan wel weer een goede service van UPC, mensen die er van af willen: Bel met UPC ga naar opzeggen en dan doen ze het graag omzetten voor u.
Geen Discovery HD en History HD maar goed... Pawn shops ben ik ook wel zat tegenwoordig ;-)
55 euro voor 60Mb/onbeperkt bellen/Digitale HD tv(en me korting is ook verlengt!
ps. Ik zeg allemaal terug sturen die boxen... misschien willen ze dan wel eens iets goed opleveren...
[ Voor 5% gewijzigd door xppn op 28-08-2013 19:45 ]
Dit is gewoon responsief (dat valt over die vorige remote niet te zeggen) en de short keys en het qwerty keyboard maken het gewoon af.
Nu nog wat cosmetische dingetjes verbeteren en de kans op hangen of korte freeze frames verminderen en dan wordt het misschien echt nog eens wat!
Al meer dan 2000 dagelijkse videos op AmsterdamVideo ||| Bier geeft plezier! Untappd je mee?
Mijn Setup is als volgt:
UPC inkomende Coax --> Versterker > Coax kabels naar Horizon Box en andere Coax uit versterker naar Draadloze moden TC 7200.
Vervolgens heb ik vanaf de TC 7200 een netwerkje gebouw door deze als bridge in te stellen en netwerkkabels te leggen naar Linksys WRT320N en vanuit deze router naar mijn PC. De HorizonBox is draadloos verbonden met dit WiFi netwerk.
Als ik nu wat wil streamen via Twonky lukt dit niet. De apparaten vinden elkaar niet. Terwijl het wel werkt als ik een netwerkkabel tussen de horizon box en de linksys router plaats. Dus het lijkt aan de WiFi verbinding te liggen. Wat kan ik hieraan doen?
Hopelijk kunnen jullie helpen.
[ Voor 10% gewijzigd door bart1074 op 31-08-2013 14:55 ]
Anoniem: 537112
Weet iemand waar dat aan ligt?
Ook vraag ik mij af of je youtube videos afgespeeld met de youtube app op TV kan spoelen - bij mij werken de fast forward en fast backward knoppen niet bij youtube videos.
Kan dat niet of mis ik iets en zijn er speciale knopjes voor?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 537112 op 31-08-2013 19:05 ]
TV gaat wel netjes aan & uit met de afstandsbedieing.
Code ook al 5 keer ingevoer, maar volume knoppen werken niet...
Klopt dit ?
Best wel fijn, die nieuwe AB, ook dat je niet meer op de box of TV hoeft te richten maar hem gewoon op tafel kan laten liggen.
Vaak werkt de AB dan ook al standaard met Samsung TV's...bvk schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:39:
Hier juist het tegenovergestelde, de TV werd al gepakt (incl. volume) zonder de code voor Samsung in te geven...
Ja, minder p0rn kijken hèAnoniem: 537112 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:01:
Heb net de Horizon box in gebruik - af en toe krijg ik op zenders die gewoon beschikbaar zouden moeten zijn de melding "locked programme".
Weet iemand waar dat aan ligt?
Ook vraag ik mij af of je youtube videos afgespeeld met de youtube app op TV kan spoelen - bij mij werken de fast forward en fast backward knoppen niet bij youtube videos.
Kan dat niet of mis ik iets en zijn er speciale knopjes voor?
Waarschijnlijk is het programma wat je wil kijken gemarkeerd als "geschikt vanaf 16 jaar en ouder" oid. Even op de "ok" knop klikken en dan de pincode invoeren, standaard is dat 0000 volgens mij.
Je tweede vraag weet ik niet, ik maak daar geen gebruik van.
Vaag want ik heb ook een Samsung TV.bvk schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:39:
Hier juist het tegenovergestelde, de TV werd al gepakt (incl. volume) zonder de code voor Samsung in te geven...
Best wel fijn, die nieuwe AB, ook dat je niet meer op de box of TV hoeft te richten maar hem gewoon op tafel kan laten liggen.
Volume krijg ik niet aan de praat.
Van de week maar eens bellen
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
Alleen als je heel hard gooitanconakip schreef op maandag 02 september 2013 @ 07:54:
werkt de nieuwe ab ook door muren heen?
Ik heb overigens geen 'echt' antwoord op je vraag, ik heb tot op heden helaas geen afstandsbediening ontvangen. Doen ze dat ook per regio eigenlijk?
Yup, zelfde uitrol als de H2 updateRupie schreef op maandag 02 september 2013 @ 08:23:
[...]
Alleen als je heel hard gooit![]()
Ik heb overigens geen 'echt' antwoord op je vraag, ik heb tot op heden helaas geen afstandsbediening ontvangen. Doen ze dat ook per regio eigenlijk?
Ja het zappen werkt gewoon door de muren heen... je kan je alleen afvragen waarom je wilt zappen als je de tv niet kan zienanconakip schreef op maandag 02 september 2013 @ 07:54:
werkt de nieuwe ab ook door muren heen?
Behalve dat de OK-knop niet werkt in het Samsung TV menu.bvk schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:39:
Misschien zijn muren verkeerd, Maar ik wil graag de horizonbox achter een kastje verbergen, Dit zou dus moeten kunnen met de nieuwe afstandsbediening ??Senaxx schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:04:
[...]
Ja het zappen werkt gewoon door de muren heen... je kan je alleen afvragen waarom je wilt zappen als je de tv niet kan zien
Maar wacht even af tot je dat ding hebt om het zeker te weten

Ok dat is wat overdreven maar het zorgt ervoor dat een OPEN mediameubel van gemiddeld 23 graden naar 29 gaat..... Ja, als hij uitstaat dus
[ Voor 54% gewijzigd door Notna op 02-09-2013 11:35 ]
Goed, schijnbaar was er dus wel iets veranderd. Mochten meer mensen hier ook last van hebben: koop een HDMI kabel zónder CEC om je Horizon-box te verbinden. Een DVI kabel met adapters kan ook!Smultie schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:41:
Is er iets veranderd qua HDMI-CEC met H2?
Sinds deze week kan ik mijn RPi niet meer besturen met m'n afstandbediening als de Horizon uit staat....
Hm, nog geen ervaring mee omdat de Horizon natuurlijk ook alle TV (tuner etc.) functies vervult. Behalve beeld geven dan, maar daarvoor hoef ik allang niet meer in het TV menu te zijn..Falcon schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:17:
[...]
Behalve dat de OK-knop niet werkt in het Samsung TV menu.
Morgen maar weer eens het abonnement omzetten...
http://www.nu.nl/tech/356...-nieuwe-abonnementen.html
scheelt weer €7.50 per maand
http://tweakimg.net/files...-per-4-september-2013.pdf
En dan met name 'Extra Optie Horizon TV'
[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 03-09-2013 11:51 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Dat is dan nog steeds duurder toch? Je krijgt er meer voor maar je betaald nog steeds meer (en dus is het duurderVersteegrob schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 11:57:
Duurder? Dan heb je toch sneller internet, meer zenders voor 5e extra?
Ah,Notna schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 11:51:
Mja het is niet echt 7.50, maar 2.50. In de paketten die nieuw zijn zit niet standaard Horizon. Zie ook:
http://tweakimg.net/files...-per-4-september-2013.pdf
En dan met name 'Extra Optie Horizon TV'
overheen gekeken.
€5 extra voor horizon??
hmm, dan moet ik er ff over na gaan denken of ik die horizon box terug ga sturen. Vind die "extra's" die horizon biedt ten opzichte van een hdbox eigenlijk geen € 5 per maand waard.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Iemand tips nu even?
Een reset hebben we al eens uitgevoerd maar ook dit mocht niet echt baten. Wel moet ik zeggen dat alles via de box loopt. Telefoon, internet, draadloos internet en tv. Zowel digitaal als enkele kabels die naar de versterker > Slaapkamers lopen
Life is what happens while you're busy making other plans
Sterker nog, als ze de lijn zouden doortrekken eerder 12mbit upFreakNL schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 12:24:
Ben net overgestap naar alles-in1-power, gewoon vanwege die 10mbit upload. Ga nu dus ook niet veranderen, want de upload gaat weer naar beneden. Vreemd eigenlijk. Je zou bij 120 down op zijn minst 10 up verwachten....
Alles jullie als huidige gebruiker van Horizon weer de keuze zouden hebben, zou je dan weer voor de HB kiezen of toch de standaard box met DVR?
Een groot voordeel van de Horizon is wel dat ik er veel minder tv van ben gaan kijken
Ik zou weer terug gaan naar een standaard box. Ik gebruik de HB nu alleen voor tv kijken (router/modem heb ik apart). De HB heeft erg veel potentieel maar is gewoonweg slecht uitgewerkt en veel te snel in de markt gezet. Wellicht dat het over een jaartje op een acceptabel niveau staat.hendriku schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 12:56:
Mijn huidige contract bij UPC zit erop en ik kan dus overstappen naar iets anders. Nu kan ik gaan kiezen voor Horizon, maar lees er weinig goeds over. Met de standaard box kan je ook opnemen (doen we af en toe) en films/series gaan nu via de AppleTV. Twijfel sterk over een aanschaf van de Horizon na het lezen van.
Alles jullie als huidige gebruiker van Horizon weer de keuze zouden hebben, zou je dan weer voor de HB kiezen of toch de standaard box met DVR?
Anoniem: 111246
Helemaal mee eens.Sabbi schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 13:02:
Ik heb net mijn besluit genomen nu de nieuwe abonnementen er zijn. De dramatische Horizon box eindelijk de deur uit trappen! ik ga weer lekker terug naar de oude box, de horizon is ook met H2 maar een onhandig lomp langzaam ding.
Een groot voordeel van de Horizon is wel dat ik er veel minder tv van ben gaan kijken
Ding zoemt ook steeds als ie uit staat sinds de H2 update en dat trage opstarten als je tv wil kijken hebben ze ook niet opgelost. Terug er mee dus.
Heb nu 100/10Mbit voor €53,50 p/m (zonder opname) ipv €54,95 voor de Horizon en nog 6 mnd €5,- korting.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1