Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Morgen zijn wij aan de beurt! Ben erg benieuwd naar wat de update laat brengen :-)

#flevoland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:46

ManiacsHouse

Scheisse!

TripleQ schreef op maandag 29 juli 2013 @ 07:18:
Morgen zijn wij aan de beurt! Ben erg benieuwd naar wat de update laat brengen :-)

#flevoland
O.a. een fijne 18+blokkade die je niet uit kunt zetten... http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=49893.0
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeRKoniX
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-09 21:14
Ik heb net de update gehad naar H2. Als versie heeft hij nu aan 1b263.05.4f_V 1.28_16777493. Het is dat de schermen er iets anders uitzien dat ik weet dat ik de update heb gehad... qua snelheid merk ik nauwelijks een verschil. Ik het het gevoel dat ze de animatie tijd wat korter hebben gemaakt waardoor het iets sneller moet doen aanvoelen maar ik vind het bij lange na nog niet acceptabel.

No way dat het zo snel is zoals in deze UPC H2 instructievideo: http://www.upc.nl/klanten...deos/?video=2547706683001

Ik heb paar maanden terug de CI+ module erbij besteld voor een paar euro extra per maand om maar van de UPC box af te zijn. Ik las dat de update vandaag zou worden uitgerold in mijn regio dus ik dacht ik geef het nog eens een kans. Ik denk dat ik nu toch maar UPC ga bellen om de box in te leveren.

Ik heb echt zoals van "is nu wat UPC Horizon weer op de kaart moet zetten? -O- "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 21:40
H2 is wel degelijk een stuk sneller dan H1. Misschien moet je de Horizon even opnieuw opstarten (uit/aan knop op de achterzijde).

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:42
ik heb sinds gisteren de horizonbox, maar heb vandaag al meerdere vastlopers gehad (vast op kanaal). is dit normaal of ligt het ook aan de warmte? (box is best aardig heet met dit weer en als ik dit aan UPC vraag dan gooien ze het sowieso op de warmte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-08-2023

Jgsvuden

Hoi!

Nee, dat is gewoon normaal, (met perioden...) hoop dat H2 hier verbetering in brengt...

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:42
dat is jammer :( (nog geen H2 hier NH) ben op zich wel te spreken over de mogelijkheden van de box ten opzichte van wat ik gewend ben van de ziggo box

[ Voor 8% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 01-08-2013 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:53
Ik ben ook net overgestapt op de horizon (beetje jammer dat ik niet kon kiezen voor een apart docsis3 modem), soms reageert echter de AB gewoon niet (of het is de box die hangt), vreemde is dat het soms ook ineens weg is, wat ik me afvroeg is of dat en de algemene traagheid van de interface nu verholpen is in die update die men nu stapsgewijs uitrolt?
Verder vind ik het wel jammer dat ze die android app keer op keer uitstellen en dat ze widevine gebruiken voor stream op je pc (tot mijn verbazing zelfs een product wat van google is maar maar een beperkt aantal platformen ondersteund, ik had het graag in xbmc gebruikt).

Mochten ze de traagheid en de blocker bugs hebben opgelost dan is het nog best een aardig ding, geen timeshift bugs meer en zappen gaat best snel (al zitten er ook wel wat usability bugs in de favorieten i.c.m zappen))

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

blouweKip schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 01:45:
Ik ben ook net overgestapt op de horizon (beetje jammer dat ik niet kon kiezen voor een apart docsis3 modem), soms reageert echter de AB gewoon niet (of het is de box die hangt), vreemde is dat het soms ook ineens weg is, wat ik me afvroeg is of dat en de algemene traagheid van de interface nu verholpen is in die update die men nu stapsgewijs uitrolt?
Verder vind ik het wel jammer dat ze die android app keer op keer uitstellen en dat ze widevine gebruiken voor stream op je pc (tot mijn verbazing zelfs een product wat van google is maar maar een beperkt aantal platformen ondersteund, ik had het graag in xbmc gebruikt).

Mochten ze de traagheid en de blocker bugs hebben opgelost dan is het nog best een aardig ding, geen timeshift bugs meer en zappen gaat best snel (al zitten er ook wel wat usability bugs in de favorieten i.c.m zappen))
Je kunt gewoon een los modem krijgen. Tenzij men dat beleid weer eens heeft omgegooid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xylonite
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-12-2024

xylonite

Certified Prutser

ManiacsHouse schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 10:08:
[...]

Je kunt gewoon een los modem krijgen. Tenzij men dat beleid weer eens heeft omgegooid...
Op de website van UPC kan je hem zelfs selecteren als je Horizon besteld

MCSE, MCSA | http://www.linkedin.com/in/jeroens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 19:59

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik heb sinds vandaag ook een UPC alles in 1, met de horizonbox. Heb bijna alles werkend, snap alleen niet hoe ik vanaf de box, bestanden die op mijn pc gedeeld zijn kan afspelen.

Edit

Inmiddels aan de praat, had Twonky nog niet geinstalleerd. Maar nu heb ik wat lag als ik iets naar de box stream, en loopt het beeld en geluid niet synchroon.

[ Voor 32% gewijzigd door NoFearCreations op 02-08-2013 21:07 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 14:40
Ik krijg met Twonky de ondertitels niet aan de praat. De film doet het ook alleen als ik naar "mijn apparaten > Twonky op Jan Kobus > alle videos" ga. Als ik gewoon "mijn films op het thuisnetwerk" selecteer zegt deze dat er geen films aanwezig zijn op het thuisnetwerk. Overigens heb ik de Twonky trial want ik heb geen UPC gebruikersnaam en wachtwoord gekregen.

EDIT: UPC account aanvragen werkt nu niet. Registratie is al 5 dagen offline. :(

[ Voor 10% gewijzigd door Wolfos op 05-08-2013 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
Wolfos schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 18:59:
Ik krijg met Twonky de ondertitels niet aan de praat. De film doet het ook alleen als ik naar "mijn apparaten > Twonky op Jan Kobus > alle videos" ga. Als ik gewoon "mijn films op het thuisnetwerk" selecteer zegt deze dat er geen films aanwezig zijn op het thuisnetwerk. Overigens heb ik de Twonky trial want ik heb geen UPC gebruikersnaam en wachtwoord gekregen.
Doet die van mij al vanaf het begin... Je moet zelf naar mijn apparaten gaan en niet via mijn films. Dit werkt volgens mij bij niemand. Overigens heb ik mijn twonky ingesteld als mappenstructuur. Dan kan je via mappen dezelfde structuur aanhouden als die van je laptop/pc. Vind dat alle video echt ruk werkt. Veel te veel en chaos.

Verder kan je via upc.nl gewoon een code voor twonky krijgen. Zie site en dan even zoeken op twonky of horizon. En daarbij, die code kan je ook even googlen hè!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:53
Moet die stinkbak hier elke avond herstarten als ik een opname terug wil kijken...
Ding hangt dan helemaal...

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 14:40
EDIT:

Na lang Googlen heb ik eindelijk gevonden dat je op de OK toets moet drukken om naar de opties te gaan. Dan staan er dus opties om de ondertiteling aan te zetten...

[ Voor 80% gewijzigd door Wolfos op 05-08-2013 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

UPC On Demand (de digitale UPC videotheek) biedt trouwens geen Dolby Digital aan. Wel raar dat de zenders wel gewoon Dolby Digital kunnen streamen, maar een *HD* film op UPC On Demand weer niet....
http://community.upc.nl/posts/29140b4d4c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 21:54
Ik heb nog geen update (2.0) ontvangen. Ik woon in Nijmegen... kan niet wachten totdat ik m'n Horizon box eigenlijk eens normaal kan gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Cyb schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 01:43:
UPC On Demand (de digitale UPC videotheek) biedt trouwens geen Dolby Digital aan. Wel raar dat de zenders wel gewoon Dolby Digital kunnen streamen, maar een *HD* film op UPC On Demand weer niet....
http://community.upc.nl/posts/29140b4d4c
En mede daarom is het dus nog steeds geen alternatief voor het hier gewoon legale downloaden van films, dan wel in 1080p en met DTS (HD), even daargelaten dat de prijzen voor een film via UPC natuurlijk helemaal nergens op slaan. Zelfs de videotheek (ja, hier zit er nog een!) is goedkoper, met 4 (new release) blurays voor 10 euro/week.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Zou mooi zijn als Netflix hier via UPC te ontvangen zou zijn als die eenmaal in Nederland komen.
Via zo'n app in de horizonbox zou dat prima kunnen.

Heb je gelijk duizenden (top) films/series tot je beschikking

Ziggo schijnt er wel mee te willen gaan werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Laatst online: 08:57

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

smeerbartje schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 07:15:
Ik heb nog geen update (2.0) ontvangen. Ik woon in Nijmegen... kan niet wachten totdat ik m'n Horizon box eigenlijk eens normaal kan gebruiken!
Hier (Nijmegen) ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Yzord schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 10:14:
[...]

Hier (Nijmegen) ook niet :(
smeerbartje schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 07:15:
Gh0stw4lk3r schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 21:27:
dat is jammer :( (nog geen H2 hier NH) ben op zich wel te spreken over de mogelijkheden van de box ten opzichte van wat ik gewend ben van de ziggo box
http://www.upc.nl/klantenservice/horizon/update/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Iemand in flevoland de nieuwe remote al?
De update draait hier alweer een weekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel S
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:18
Vandaag de AB ontvangen, moet zeggen, werkt aardig.
Vooral de knop "tv" is erg makkelijk, met 1 druk terug naar tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:09

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Sinds H2.is horizon eindelijk een acceptabel product, de menu's zijn sneller en overzichtelijker en dingen zoeken met de qwerty AB gaat prima.

Maar ik vindt het nog steeds een minpunt dat ik tijdens het zappen in het infoblok niet in 1 oogopslag het volgende programma kan zien. Ook baal ik ervan dat er nog steeds geen Android app is?

En eerlijk gezegt vindt ik ook dat UPC wel eea mag doen qua compensatie, ik heb destijds Horizon genomen omdat ik een half jaar 50%.korting kreeg maar daar heb ik enorm spijt van gehad imho is het niet niet meer dan rechtvaardig dat iedere early adopter vanaf H2.opnieuw een half jaar korting krijgt

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 17-09 13:57
Duurt lang voordat Zuid-Holland de H2 update krijgt zeg.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:01

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Chaoss schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 00:12:
Sinds H2.is horizon eindelijk een acceptabel product, de menu's zijn sneller en overzichtelijker en dingen zoeken met de qwerty AB gaat prima.

Maar ik vindt het nog steeds een minpunt dat ik tijdens het zappen in het infoblok niet in 1 oogopslag het volgende programma kan zien. Ook baal ik ervan dat er nog steeds geen Android app is?

En eerlijk gezegt vindt ik ook dat UPC wel eea mag doen qua compensatie, ik heb destijds Horizon genomen omdat ik een half jaar 50%.korting kreeg maar daar heb ik enorm spijt van gehad imho is het niet niet meer dan rechtvaardig dat iedere early adopter vanaf H2.opnieuw een half jaar korting krijgt
Film1 abbo is toch verlengt? Niet dat ik er ooit naar kijk maar goed..

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

Ja, die link ken ik inmiddels wel... staat niet meer op als "15 en 30 juni kregen friesland en flevoland de update, de rest komt nog wel een keer, houdoe!"

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Chaoss schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 00:12:
imho is het niet niet meer dan rechtvaardig dat iedere early adopter vanaf H2.opnieuw een half jaar korting krijgt
Dat krijg je ook, alleen moet je er wel zelf achteraan gaan. Bellen dus!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:51
Ach Amsterdam heeft de update ook nog niet, terwijl er toch al meerdere mail / brieven zijn verzonden met dat we bijna aan de beurt zijn met de H2.

Verder is de box de laatste dagen niet vooruit te branden, vastlopers, haperingen. Alleen bij een reset werkt hij weer een tijdje naar behoren.

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E.R.Y.
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 14:35
Dark_Angelus schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 09:58:

Verder is de box de laatste dagen niet vooruit te branden, vastlopers, haperingen. Alleen bij een reset werkt hij weer een tijdje naar behoren.
Ik heb exact het zelfde in Zaanstad, normaal heb ik niet zoveel problemen met de box. af en toe even een reset. Maar de laatste 3 a 4 dagen zijn echt verschrikkelijk. Moet hem soms 4x resetten op een dag. Gister gebeld met UPC, die kwam met het idee dat er een andere kabel in moest. Daar ben ik verder maar niet op ingegaan en heb hem een fijne dag gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:48

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Hier in Amsterdam is het de laatste dagen ook werkelijk een feest qua vastlopers. Soms bij opstarten al geeneens beeld geven bij pauzeren van netwerk content steeds vastlopen. Supertraag weer, echt nog langzamer als de allereerste update terwijl hij na de updates wel steeds sneller leek.

Inmiddels zijn hier al 3 monteurs langs geweest waarvan er 1 alles heeft aangelegd van 1ste contactdoos tot alle kabels (gelukkig op kosten van UPC) en vervolgens 2 om de boel te repareren omdat het toch allemaal niet goed was aangesloten volgens hun. (heb het de laatste keer zelf ook nog maar een keer nagekeken en toen zaten er weer schroefjes niet vast in de kabel aansluitingen |:( |:( )
Gelukkig is er glasvezel, helaas enkel via KPN boxen maar denk dat ik de overstap toch maar ga maken want dit word me echt te dol zo langzamerhand.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remondoo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-05 12:59
Gister een pakket wijziging aangevraagd, was alleen een administratieve omzetting van diensten. Aangezien ik alle hardware al in bezit had was het binnen een paar uurtjes omgezet! kreeg zelfs nog een jaar langs film1 er bij. Verder ook nog nooit problemen met horizon gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Laatst online: 17-09 21:54
remondoo schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:09:
Gister een pakket wijziging aangevraagd, was alleen een administratieve omzetting van diensten. Aangezien ik alle hardware al in bezit had was het binnen een paar uurtjes omgezet! kreeg zelfs nog een jaar langs film1 er bij. Verder ook nog nooit problemen met horizon gehad.
Ik zou de eerste factuur even afwachten :).

[ Voor 81% gewijzigd door smeerbartje op 07-08-2013 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remondoo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-05 12:59
Ik heb aan de telefoon samen met de medewerker ook het hele nieuwe contract door genomen, en kwam op dezelfde prijs uit die ik berekend had via de website. Maar het is inderdaad even afwachten je weet het nooit! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dat soort wijzigingen gaan meestal wel goed. Ik kreeg de laatste keer (aantal maanden terug inmiddels) echter wel ineens twee nieuwe mediaboxen thuis gestuurd. Die heb ik beide maar weer geretourneerd maar administratief klopte het allemaal wel.

[ Voor 7% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 07-08-2013 13:47 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
TripleQ schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 08:31:
Zou mooi zijn als Netflix hier via UPC te ontvangen zou zijn als die eenmaal in Nederland komen.
Via zo'n app in de horizonbox zou dat prima kunnen.

Heb je gelijk duizenden (top) films/series tot je beschikking

Ziggo schijnt er wel mee te willen gaan werken?
Netflix zou inderdaad mooi zijn. Maar dan liever zoveel mogelijk buiten UPC om. Ik koop nog liever een 5e hands Xbox 360 die ik verbinding laat maken met de draadloze verbinding van de buurman 4 huizen verderop dan dat het via de horizon box gaat. Dat onding loopt elke dag wel te bokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M009
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-06-2023
Ik heb bij upc mijn pakket aangepast, nu heb ik daar een horizon box bij gekregen. Ik ga deze alleen voor de tv gebruiken. Ik behoud mijn modem voor internet en telefoon. Ik heb een aantal vragen voordat ik horizon aansluit.
Maken jullie gebruik van de bibliotheek in horizon?
Is twonky wat? Of is er een betere oplossing om bestanden te delen. Ik maak nu namelijk gebruik van mijn mediaplayer om bestanden te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:53
Op de website van UPC kan je hem zelfs selecteren als je Horizon besteld
Ik vermoed dat het te maken heeft met het feit dat ik een pakket genomen heb i.p.v een losse upgrade (was aanzienlijk goedkoper).
Overigens doet mn box het nu ineens een stuk beter, nog geen H2 update zie ik aan het versienummer maar het hangen van de AB is niet echt meer een issue (al moet ik soms een knop 2x indrukken).

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

lordsnow

I know nothing

Ik probeer een Sitecom WLX-2006 Range Extender te verbinden met een Horizon Box.

De Extender maakt verbinding (geeft deze ook aan in de UI). Apparaten draadloos verbonden met de RE krijgen ook een IP adres van de Horizon Box. Alleen heb ik dan geen Internet. Ik kan de UI van de Horizon Box ook niet openen via de Extender. Pingen naar de HB of Google, of naar het IP van Google werkt ook niet.

Is er ergens een instelling in de UI van de Horizon Box om Extenders / Repeaters toe te staan?

Dezelfde Extender werkt wel in combinatie met diverse andere (modem)routers.

[ Voor 9% gewijzigd door lordsnow op 08-08-2013 04:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Heb je niet beveiliging op mac adres gebruikt in de box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

laatste weken loopt de horizon vaak vast wanneer ik hem uit standby wil halen. Lampje kleurt wel blauw maar in het display blijft gewoon de klok staan. Het enige wat helpt is een "reset" via de powerknop aan de achterkant. Ben benieuwd wanneer de update eindelijk richting Eindhoven gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 10:45

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Laatste tijd loopt hij bij mij gelukkig niet meer vast (klop, klop), hij gaat alleen regelmatig niet meer in deep sleep, gewoon na het tv kijken, geen opnames oid.
Het is bij mij een erg willekeurige box, een tijdje vastlopers gehad, ineens afgelopen en nu dus al weer een paar dagen dat hij niet in standby laag gaat. Ik gebruik hem alleen voor TV kijken dus het is ook niet dat ik ding tot het uiterste gebruik, hij heeft het erg makkelijk bij ons thuis :)
Verder wel tevreden (op de bekende dingen na), goed beeld maar ik blijf het apart vinden dat hij zo bij de consument terecht is gekomen, elk testpanel had hier al vele fouten uit moeten halen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Laatst online: 08:57

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Wij moeten elke dag onze box herstarten. Er is geen beginnen meer aan. De problemen worden steeds erger en UPC houdt zich aardig stil. Ik kan niet wachten totdat mijn jaar afgelopen is. De slingers gaan dan naar buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-08 14:49
Hier hebben wij ook last van vastlopers terwijl de "buren" nog geen 100 meter verder er geen problemen mee heeft.

Ik heb het probleem gemeld en hun instructies gevolgd maar dat mocht niet helpen. Nu noteer ik hoe vaak ik de box moet resetten per dag zodat na de h2 update een vergoeding krijg.

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:48

Rubman

Retarded or just overjoyed!

ind0mi schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 09:21:
laatste weken loopt de horizon vaak vast wanneer ik hem uit standby wil halen. Lampje kleurt wel blauw maar in het display blijft gewoon de klok staan. Het enige wat helpt is een "reset" via de powerknop aan de achterkant. Ben benieuwd wanneer de update eindelijk richting Eindhoven gaat komen.
Hier exact hetzelfde in Amsterdam, maar weer alle kabels nagelopen en het lijkt wat beter te zijn, maar wekelijks je kabels "poetsen" om een box werkende te houden is natuurlijk van de zotte.
Hopelijk doet die H2 update ook wat aan de storingsgevoeligheid van de box betreffende de signaalsterkte. (alhoewel ik dat niet verwacht)

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mijn horizonbox reageert sinds vandaag niet meer op de afstandsbediening na een bepaalde tijd. Lampje gaat aan op de afstandsbediening na het indrukken van een knop maar de box reageert niet. Na resetten aan de achterkant werkt het weer.

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

@Kaasplank: Had vanochtend maar door niet op CH-knoppen te drukken, maar op de cijfers werkte het wel. Geen vastlopers van de box hier.. Energiestand hoog... Geen apart modem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

Hier ook het probleem dat de box niet aan wil. De tijd loopt wel door, maar weigert aan te gaan. Van het stroom af is het enige wat helpt.

Ik heb 'm nu even wat hoger gezet, zodat hij meer lucht krijgt.... ik ben benieuwd

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-09 21:09
Bij mij loopt hij nu ook al paar dagen achter elkaar vast. Als ik terug kom van werken reageert hij niet op de afstandsbediening/knoppen, maar moet ik hem resetten (door schakelaar achterop). Beetje vreemd, was eerst nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
Bij mij hetzelfde. Is dus duidelijk iets wat ze bij UPC veranderd hebben wat het veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 16:13
Hier ook sinds de laatste dagen ineens bij aanzetten vastlopers. Eerder ook geen last van gehad.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 10:45

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
janvanduschoten schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 09:27:
Laatste tijd loopt hij bij mij gelukkig niet meer vast (klop, klop), hij gaat alleen regelmatig niet meer in deep sleep, gewoon na het tv kijken, geen opnames oid.
Het is bij mij een erg willekeurige box, een tijdje vastlopers gehad, ineens afgelopen en nu dus al weer een paar dagen dat hij niet in standby laag gaat. Ik gebruik hem alleen voor TV kijken dus het is ook niet dat ik ding tot het uiterste gebruik, hij heeft het erg makkelijk bij ons thuis :)
Verder wel tevreden (op de bekende dingen na), goed beeld maar ik blijf het apart vinden dat hij zo bij de consument terecht is gekomen, elk testpanel had hier al vele fouten uit moeten halen.
Te vroeg gejuicht, hij ging niet aan vanavond, moest hem weer uit/aan schakelen :/

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M009
Horizon aangesloten, wil bestaande modem behouden. Volgens boekje tewerk gegaan. Sindsdien geen internet en telefonie. Beeld werkt wel goed, signaalsterkte niet optimaal.

Wie o wie kan mij helpen en of de juiste kant opwijzen om mijn bestaande netwerk weer werkend te krijgen.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

M009 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 00:21:
Horizon aangesloten, wil bestaande modem behouden. Volgens boekje tewerk gegaan. Sindsdien geen internet en telefonie. Beeld werkt wel goed, signaalsterkte niet optimaal.

Wie o wie kan mij helpen en of de juiste kant opwijzen om mijn bestaande netwerk weer werkend te krijgen.

Alvast bedankt
UPC bellen, zijn hebben (ondanks dat je waarschijnlijk er op aan hebt gedrongen) niet in het systeem aangegeven dat je je modem wil blijven gebruiken. Was bij mij ook gebeurd.

Er zijn twee dingen die altijd fout gaan bij UPC: als je je oude modem wil blijven gebruiken en je neemt Horizon, dan neemt toch de Horizonbox het internet over..... en als je het formulier op de site gebruikt om een verhuizing aan te geven, dan komt dat ook nooit aan

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04:18

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

En hier nog eentje... Internet en telefonie blijven gewoon doorwerken, maar de box doet niets als je hem aan wil zetten om TV te kijken.

En vannacht is hij dus helemaal vastgelopen, vanmorgen om 07.00 stond de tijd nog op 00.29...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xppn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-07 17:04
Hugo schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 23:20:
Hier ook sinds de laatste dagen ineens bij aanzetten vastlopers. Eerder ook geen last van gehad.
Voornamelijk bij het aanzetten van de box loop hij bij mij telkens vast. Alleen hoofdschakelaar uit en aan werkt. Ook weer meer blokjes de laatste dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 16:44
Hier sinds gisteren de nieuwe ab in gebruik. Wat een vooruitgang icm met de H2 update... zeker met ondemand / gemist een programma opzoeken is stukken beter geworden!

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:18

SeatRider

Hips don't lie

Barryvdh schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 19:22:
Bij mij loopt hij nu ook al paar dagen achter elkaar vast. Als ik terug kom van werken reageert hij niet op de afstandsbediening/knoppen, maar moet ik hem resetten (door schakelaar achterop). Beetje vreemd, was eerst nooit.
Ja, hier ook sinds een halve week ongeveer.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-09 21:09
Net in mijn mailbox (regio Eindhoven / Noord-Brabant)
Vandaag 9 augustus voeren wij de software-update H2 uit. Deze wordt via het Digital Network van UPC op uw Horizon Mediabox gedownload. Het activeren van de nieuwe software gaat heel eenvoudig. U zet de mediabox 2 minuten aan en daarna weer uit. U wacht 10 minuten en zet dan de mediabox weer aan. De software wordt dan geïnstalleerd.
Uiterlijk 22 augustus krijgt u de nieuwe afstandsbediening gratis per post toegestuurd. Het is niet mogelijk deze afstandsbediening eerder te ontvangen.
Zo te zijn is dan iedereen geweest: http://www.upc.nl/klantenservice/horizon/update/#regiokaart
Ownee, lees verkeerd. Noord/Zuid-Holland en Gelderland moeten nog.

[ Voor 13% gewijzigd door Barryvdh op 09-08-2013 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

Nee hoor, op die kaart zie je dat brabant de 3e regio is...

Friesland, toen Flevoland, nu Brabant (eindelijk he he....) en de rest moet nog ff wachten

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:03

BM

Moderator Spielerij
Net ook de mail gehad dat vandaag H2 in mijn regio uitgerolt gaat worden. Hopelijk lost dat ook de crashes op die ik sinds een week ofzo heb. 's ochtends de box aanzetten gaat prima (rond half 7), maar als ik thuis kom vanuit m'n werk dan crasht het ding tegenwoordig praktisch elke keer. Lampje op de box word blauw, maar gebeurd verder niks.

Straks maar eens zien wat dat gaat brengen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M009
M009 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 00:21:

Alvast bedankt
UPC gebeld, hadden de horizon als standaard modem staan. Hebben dit omgezet naar de bestaande modem.
Nu heb ik weer telefonie en internet via de modem, echter, dit werkt alleen naar behoren als de horizonbox spanningsloos is, oftwel schakelaar achterzijde op UIT. (nu ik dit typ stijgt mijn hartslag naar max.... }:| }:| }:| )

Zodra ik de horizonbox aanzet. Krijg ik op mijn pc's de melding mbt DNS server. Ik ga er dus vanuit dat de horizonbox een conflict aangaat met mijn modem. Ik probeer zo nog een hard reset uit te voeren op mijn horizonbox om te zorgen dat hij de modem ziet als toegang internet.

Hebben jullie anders nog tips om de horizonbox alleen voor tv te gebruiken en te zorgen dat hij niet als modem wil werken>?

Hoor graag een oplossing, anders is mijn volgende stap een hamer en retour....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
M009 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:04:
[...]
Hebben jullie anders nog tips om de horizonbox alleen voor tv te gebruiken en te zorgen dat hij niet als modem wil werken>?
Ja zo is mijn set-up ook gewoon. Werkt prima. De Horizon heeft wel wat problemen met Gateway als je met de Horizon via wifi verbindt (dus Horizon als AP gebruiken).
Daarom heb ik het hele netwerk gedeelte van de Horizon gewoon uit gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M009
kipusoep schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:21:
[...]

Ja zo is mijn set-up ook gewoon. Werkt prima. De Horizon heeft wel wat problemen met Gateway als je met de Horizon via wifi verbindt (dus Horizon als AP gebruiken).
Daarom heb ik het hele netwerk gedeelte van de Horizon gewoon uit gezet.
OK, om dit uit te zetten moet ik met een aangesloten (bedraad) laptop in mijn horizonbox het netwerkgedeelte uitzetten?
Kan jij mij zo vertellen wat ik dan aan of juist uit moet vinken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
M009 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:59:
[...]

OK, om dit uit te zetten moet ik met een aangesloten (bedraad) laptop in mijn horizonbox het netwerkgedeelte uitzetten?
Kan jij mij zo vertellen wat ik dan aan of juist uit moet vinken?
Nee niet uit mijn hoofd. Heb gewoon wifi volledig uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

H2 is leuk, maar nog steeds niet 100%...

Het is wat sneller allemaal, maar nog niet zo soepel als dat je zou mogen verwachten...
De kleine tekst is af en toe echt moeilijk leesbaar en de balken zijn nog steeds breed

Al met al wel een verbetering, maar bij een software-bedrijf zouden ze dit nog steeds beta noemen normaalgesproken...

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M009
kipusoep schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 16:05:
[...]

Nee niet uit mijn hoofd. Heb gewoon wifi volledig uitgezet.
Toch bedankt voor jou tip. Heb inmiddels in mijn horizonbox WIFI uitgeschakeld, tevens onder BASIC aangegeven dat ik horizon niet wil koppelen aan een bestaand netwerk.

OP dit moment staat de horizonbox aan en kan ik ook op internet. Nu even aankijken of dit ook blijft werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Net ook maar eens de update laten pushen (uit het instellingen menu), eerste impressie niet veel verschil. Kleinere letters maar nog steeds even nutteloos, want wat heb ik nou aan een regel tekst er onder :P

De apps zijn wel enorm sneller geworden, al is het nog steeds niet werkbaar met de huidige remote, heb je echt een toetsenbord voor nodig

Ik ontdek zomaar een tetris kloon in de apps, dan moet er écht niets op tv zijn :P

[ Voor 11% gewijzigd door MusicAddict op 09-08-2013 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Maar hoe zou het komen dat er ineens zoveel mensen problemen hebben met vastlopers etc, zonder dat in onze regio de update geadverteerd wordt?

Iemand dit al aan UPC voorgelegd?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Leuk die H2 update voor horizontv (omgeving Eindhoven) maar Film1 on demand werkt nog steeds niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E.R.Y.
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 14:35
bvk schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 19:59:
Maar hoe zou het komen dat er ineens zoveel mensen problemen hebben met vastlopers etc, zonder dat in onze regio de update geadverteerd wordt?

Iemand dit al aan UPC voorgelegd?
http://www.upc.nl/klanten...uele-meldingen-storingen/
daar staat een klein stukje waar je niet veel wijzer uit wordt, heb ze gister ook al een tweet gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik zit even bij mijn schoonouders die de Horizon (Samsung) hebben staan maar dat ding maakt een continu lawaai. In dit topic vind ik wel meer mensen die hier last van hebben maar zie geen oplossing. Kan ik ergens de energiestand aanpassen oid? Ik heb nu de radio aanstaan en hoor continu de zoem (fan) van de Horizon erdoor heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
Barryvdh schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 19:22:
same here. heel irritant want het duurt zeker een paar minuten voor ie weer opgestart is nadat je em gereset hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wanneer komt de update nou naar Zuid-Holland? Ik word gek van die box momenteel

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
sajoku schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:34:
Ik zit even bij mijn schoonouders die de Horizon (Samsung) hebben staan maar dat ding maakt een continu lawaai. In dit topic vind ik wel meer mensen die hier last van hebben maar zie geen oplossing. Kan ik ergens de energiestand aanpassen oid? Ik heb nu de radio aanstaan en hoor continu de zoem (fan) van de Horizon erdoor heen.
Kunt in het instellingen menu de energiestand op laag zetten, dan gaat hij na precies een kwartier uit zonder die fan. Opstarten duurt dan nog steeds even lang dus maakt niet uit. Zelf horizon op de slaapkamer staan dus een andere oplossing was er voor mij niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Het zoeken is (was het al niet) nu helemaal niet meer vooruit te branden. Elke letter die je kiest duurt een halve minuut.
Overigens worden ze steeds gestoorder bij UPC. Waar eerst veel kinderseries on demand gratis waren mag je nu voor Buurman en Buurman € 0,99 per aflevering gaan betalen... Wtf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carnager
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 16:11

carnager

AmsterdamVideo

Zojuist mailtje van UPC dat ik morgen (11 augustus) de H2 krijg.
En uiterlijk 31-8 de nieuwe remote.
In Amsterdam.

Al meer dan 2000 dagelijkse videos op AmsterdamVideo ||| Bier geeft plezier! Untappd je mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
carnager schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 17:15:
Zojuist mailtje van UPC dat ik morgen (11 augustus) de H2 krijg.
En uiterlijk 31-8 de nieuwe remote.
In Amsterdam.
Hier in Alkmaar ook, zelfde mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een week krijgen wij de Box aan de praat door een harde reset. En we hebben sinds geruime tijd dat het beeld elke 15 minuten even op zwart gaat. iemand ervaring mee? Verder krijgen we ook de beroemde 6010 melding. Box wordt ook aardig heet...lijkt mij een slecht ontwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
Maar dan is de vraag vanaf hoe laat kunnen we die update verwachtten?

Heb nog geen update binnen gekregen... (Alkmaar)

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Quadradial schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 08:40:
Maar dan is de vraag vanaf hoe laat kunnen we die update verwachtten?

Heb nog geen update binnen gekregen... (Alkmaar)
Merk je vanzelf toch!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:22
Heb je de aan/uit/aan methode uit de email gevolgd? Daar ben ik nu zelf in ieder geval mee bezig:-)

Èèèn niks na wat prutsen... Toch nog even geduld. }:O

[ Voor 22% gewijzigd door Trenchdog op 11-08-2013 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 08:52
Ja, hier in Zaandam ook niets. Wat een prutsers. Groot aankondigen via mail en dan niet nakomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
yur400 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 11:17:
Ja, hier in Zaandam ook niets. Wat een prutsers. Groot aankondigen via mail en dan niet nakomen.
Ze leveren het vandaag... er staat niet bij of het om 7:00 is of om 20:00.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:57
Moet je de update zelf uitvoeren (via het instellingen menu) ? Of gebeurt het allemaal vanzelf ?

Straks maar even uitproberen.

Heb de laatste dagen ook veel last van die Horizon box. Hij is ineens erg traag geworden. En als hij in stand-by staat reageert hij vrijwel niet op de afstandbedienindg. Moet dan eerst de knop achter op de box aan en uit zetten.

Hoop dat het met de update wat soepeler werkt. Ben niet echt veeleisend. Maar nu werkt het voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

yur400 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 11:17:
Ongeduldig?
http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=50088.0 Einde van de avond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:12
Wat is dat dan voor flutaakondiging. Dan noem je toch geen datum van 11 augustus als je laat in de avond -als het gros slaapt - een update gaat uitrollen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Floppie schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 13:07:

Wat is dat dan voor flutaakondiging. Dan noem je toch geen datum van 11 augustus als je laat in de avond -als het gros slaapt - een update gaat uitrollen. 8)7
Dan ga je toch lekker maandag 12 augustus kijken?
Ach ja, als er maar weer geklaagd kan worden... O-)
Er is al een bericht van iemand die over 'wil' stappen vanwege deze late uitrol van H2 vandaag 8)7 _O-

[ Voor 14% gewijzigd door CreativeS op 11-08-2013 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Creative S schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 13:12:
[...]

Er is al een bericht van iemand die over 'wil' stappen vanwege deze late uitrol van H2 vandaag 8)7 _O-
Kan me er iets bij indenken, ik had hier nooit problemen met mijn Horizon maar de laatste week word ik stront-ziek van dat ding. Vastlopen, traag, crashen, niet aangaan met de remote. Om gek van te worden.
Ik wil die update ook graag asap (Rotterdam). Maar dat zal nog wel even duren ben ik bang |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
De laatste twee weken waren inderdaad minder geslaagd qua "Horizon-ervaring" (ook met H2!). Sinds een dag of drie is dat wel weer verholpen. Er was in ieder geval keurig melding gemaakt op de storingspagina. Zuid-Holland krijgt als volgende regio de update.

[ Voor 10% gewijzigd door CreativeS op 11-08-2013 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Creative S schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 14:00:
De laatste twee weken waren inderdaad minder geslaagd qua "Horizon-ervaring" (ook met H2!). Sinds een dag of drie is dat wel weer verholpen. Er was in ieder geval keurig melding gemaakt op de storingspagina. Zuid-Holland krijgt als volgende regio de update.
Enig idee wanneer het gaat gebeuren? Volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Daar is bijna geen pijl op de trekken DennusB. Deze week was Brabant (helaas wel uitgesteld wegens een probleem dat ontstaan was tijdens uitrol in Friesland en Flevoland) en nu al Noord-Holland. Kan eind volgende week zijn, maar kan ook gerust eerder zijn (òf juist weer later als er weer iets vreemd gebeurt tijdens de uitrol in Noord-Holland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Creative S schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 14:03:
Daar is bijna geen pijl op de trekken DennusB. Deze week was Brabant (helaas wel uitgesteld wegens een probleem die ontstaan was tijdens uitrol in Friesland en Flevoland) en nu al Noord-Holland. Kan eind volgende week zijn, maar kan ook gerust eerder zijn (òf juist weer later als er weer iets vreemd gebeurt tijdens de uitrol in Noord-Holland).
Ik ben benieuwd. Hopen dat hij snel hierheen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Creative S schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 13:12:
[...]

Omdat dit soort updates meestal "in de nacht van" van kracht worden. Dus dan verwacht je inderdaad dat de update zondagochtend vroeg al beschikbaar is.

Nu kijk en probeer ik ook voor niets, terwijl je hier op zondag wel mooi de gelegenheid zou hebben om een en ander te evalueren. Nu moet het weer maandagavond als je moe vanuit je werk thuiskomt...

Daarnaast is UPC weer lekker onduidelijk. In de mail staat aan en uitzetten van de box, wachten en dan weer aan en zou de update gebeuren.

Maar op de UPC site:
U hoeft zelf niets te doen
De software-update H2 wordt automatisch opgehaald door uw Horizon Mediabox. De nieuwe afstandsbediening krijgt u gratis thuis gestuurd.
Wat is het nu? Dus ik vind dat klagen niet geheel onterecht...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Hier is nog nooit een update voor Horizon automatisch geïnstalleerd. Ik heb dit al meerdere malen tijdens de test gemeld, maar geen reactie. Sinds we Horizon hebben, hebben we nog altijd zelf moeten controleren of er een update klaar stond (en dat zijn er nogal wat geweest tijdens de H2-test). Daarnaast had UPC gewoon duidelijk moeten zijn in hun berichtgeving omtrent "H2 voor NH". Of vermeld gewoon maandag 12 augustus òf meldt overal (dus in de bewuste mail en op fora) dat het zondagavond 12 augustus na 23.00 uur beschikbaar is. Want op Chelloo.com staat keurig vermeld dat de update pas zondagavond laat beschikbaar is voor NH.

Maar kom op, in het verleden zijn er wel vaker data's genoemd wanneer updates beschikbaar zouden komen en er is nog nooit een uitrol geweest zonder geklaag van ongeduldige persoontjes. Het kan in principe gedurende de hele dag beschikbaar worden gesteld. Er is altijd wel iets...

[ Voor 11% gewijzigd door CreativeS op 11-08-2013 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Creative S schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 14:37:
Hier is nog nooit een update voor Horizon automatisch geïnstalleerd. Ik heb dit al meerdere malen tijdens de test gemeld, maar geen reactie. Sinds we Horizon hebben, hebben we nog altijd zelf moeten controleren of er een update klaar stond (en dat zijn er nogal wat geweest tijdens de H2-test). Daarnaast had UPC gewoon duidelijk moeten zijn in hun berichtgeving omtrent "H2 voor NH". Of vermeld gewoon maandag 12 augustus òf meldt overal (dus in de bewuste mail en op fora) dat het zondagavond 12 augustus na 23.00 uur beschikbaar is.

Maar kom op, in het verleden zijn er wel vaker data's genoemd wanneer updates beschikbaar zouden komen en er is nog nooit een uitrol geweest zonder geklaag van ongeduldige persoontjes. Het kan in principe gedurende de hele dag beschikbaar worden gesteld. Er is altijd wel iets...
Dat komt denk ik omdat half Nederland zich kapot ergert aan die Horizon box. Het werd zo vreselijk mooi gepresenteerd allemaal, maar ondertussen is het tot nu toe 1 grote flop. Traagheid all-over-the-place, crashes, en nog veel meer andere ellende. Ze moeten het bij mij met die H2 update nu ook wel echt verbeteren anders trap ik die Horizon ook de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Als men die Horizonbox zo zat is, had men allang alles terug kunnen laten draaien naar de oude situatie, maar ja, men wil die internetsnelheid houden hè. Schijnbaar is het probleem met Horizon dan toch weer niet zo groot. Overigens kan men altijd Alles-in-1 Standaard upgraden naar 100Mb/s met Cisco HD DVR als men die Horizon toch echt zat is, maar wel de wat hogere snelheid wil hebben.

En laat ik je alvast maar even van die mooie wolk halen, ook H2 is niet zaligmakend hoor ;)

[ Voor 10% gewijzigd door CreativeS op 11-08-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Creative S schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 14:44:
Als men die Horizonbox zo zat is, had men allang alles terug kunnen laten draaien naar de oude situatie, maar ja, men wil die internetsnelheid houden hè. Schijnbaar is het probleem met Horizon dan toch weer niet zo groot. Overigens kan men altijd Alles-in-1 Standaard upgraden naar 100Mb/s met Cisco HD DVR als men die Horizon toch echt zat is, maar wel de wat hogere snelheid wil hebben.

En laat ik je alvast maar even van die mooie wolk halen, ook H2 is niet zaligmakend hoor ;)
Nee, er werd door UPC het beeld geschetst dat de update heel veel goed zou maken. Daar wachten mensen op. Dat dat (zelfs na aankondiging per brief) weer werd afgeblazen heeft heel veel mensen al razend gemaakt. Mensen wachten tot na die update, het zou me niks verbazen als mensen dan massaal die box in de fik steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

Overdrijven is ook een vak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
update: geen update...

Pagina: 1 ... 34 ... 54 Laatste