Morgen zijn wij aan de beurt! Ben erg benieuwd naar wat de update laat brengen :-)
#flevoland
#flevoland
O.a. een fijne 18+blokkade die je niet uit kunt zetten... http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=49893.0TripleQ schreef op maandag 29 juli 2013 @ 07:18:
Morgen zijn wij aan de beurt! Ben erg benieuwd naar wat de update laat brengen :-)
#flevoland
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
>>>> Citroën AX GTI <<<<
[ Voor 8% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 01-08-2013 21:27 ]
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Je kunt gewoon een los modem krijgen. Tenzij men dat beleid weer eens heeft omgegooid...blouweKip schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 01:45:
Ik ben ook net overgestapt op de horizon (beetje jammer dat ik niet kon kiezen voor een apart docsis3 modem), soms reageert echter de AB gewoon niet (of het is de box die hangt), vreemde is dat het soms ook ineens weg is, wat ik me afvroeg is of dat en de algemene traagheid van de interface nu verholpen is in die update die men nu stapsgewijs uitrolt?
Verder vind ik het wel jammer dat ze die android app keer op keer uitstellen en dat ze widevine gebruiken voor stream op je pc (tot mijn verbazing zelfs een product wat van google is maar maar een beperkt aantal platformen ondersteund, ik had het graag in xbmc gebruikt).
Mochten ze de traagheid en de blocker bugs hebben opgelost dan is het nog best een aardig ding, geen timeshift bugs meer en zappen gaat best snel (al zitten er ook wel wat usability bugs in de favorieten i.c.m zappen))
Op de website van UPC kan je hem zelfs selecteren als je Horizon besteldManiacsHouse schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 10:08:
[...]
Je kunt gewoon een los modem krijgen. Tenzij men dat beleid weer eens heeft omgegooid...
MCSE, MCSA | http://www.linkedin.com/in/jeroens
[ Voor 32% gewijzigd door NoFearCreations op 02-08-2013 21:07 ]
---RAWE CEEK!!!---
[ Voor 10% gewijzigd door Wolfos op 05-08-2013 19:12 ]
Doet die van mij al vanaf het begin... Je moet zelf naar mijn apparaten gaan en niet via mijn films. Dit werkt volgens mij bij niemand. Overigens heb ik mijn twonky ingesteld als mappenstructuur. Dan kan je via mappen dezelfde structuur aanhouden als die van je laptop/pc. Vind dat alle video echt ruk werkt. Veel te veel en chaos.Wolfos schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 18:59:
Ik krijg met Twonky de ondertitels niet aan de praat. De film doet het ook alleen als ik naar "mijn apparaten > Twonky op Jan Kobus > alle videos" ga. Als ik gewoon "mijn films op het thuisnetwerk" selecteer zegt deze dat er geen films aanwezig zijn op het thuisnetwerk. Overigens heb ik de Twonky trial want ik heb geen UPC gebruikersnaam en wachtwoord gekregen.
Haters everywhere but I don’t really care
[ Voor 80% gewijzigd door Wolfos op 05-08-2013 19:59 ]
En mede daarom is het dus nog steeds geen alternatief voor het hier gewoon legale downloaden van films, dan wel in 1080p en met DTS (HD), even daargelaten dat de prijzen voor een film via UPC natuurlijk helemaal nergens op slaan. Zelfs de videotheek (ja, hier zit er nog een!) is goedkoper, met 4 (new release) blurays voor 10 euro/week.Cyb schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 01:43:
UPC On Demand (de digitale UPC videotheek) biedt trouwens geen Dolby Digital aan. Wel raar dat de zenders wel gewoon Dolby Digital kunnen streamen, maar een *HD* film op UPC On Demand weer niet....
http://community.upc.nl/posts/29140b4d4c
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Hier (Nijmegen) ook nietsmeerbartje schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 07:15:
Ik heb nog geen update (2.0) ontvangen. Ik woon in Nijmegen... kan niet wachten totdat ik m'n Horizon box eigenlijk eens normaal kan gebruiken!
smeerbartje schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 07:15:
Ik heb nog geen update (2.0) ontvangen. Ik woon in Nijmegen... kan niet wachten totdat ik m'n Horizon box eigenlijk eens normaal kan gebruiken!
http://www.upc.nl/klantenservice/horizon/update/Gh0stw4lk3r schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 21:27:
dat is jammer(nog geen H2 hier NH) ben op zich wel te spreken over de mogelijkheden van de box ten opzichte van wat ik gewend ben van de ziggo box
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Film1 abbo is toch verlengt? Niet dat ik er ooit naar kijk maar goed..Chaoss schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 00:12:
Sinds H2.is horizon eindelijk een acceptabel product, de menu's zijn sneller en overzichtelijker en dingen zoeken met de qwerty AB gaat prima.
Maar ik vindt het nog steeds een minpunt dat ik tijdens het zappen in het infoblok niet in 1 oogopslag het volgende programma kan zien. Ook baal ik ervan dat er nog steeds geen Android app is?
En eerlijk gezegt vindt ik ook dat UPC wel eea mag doen qua compensatie, ik heb destijds Horizon genomen omdat ik een half jaar 50%.korting kreeg maar daar heb ik enorm spijt van gehad imho is het niet niet meer dan rechtvaardig dat iedere early adopter vanaf H2.opnieuw een half jaar korting krijgt
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Ja, die link ken ik inmiddels wel... staat niet meer op als "15 en 30 juni kregen friesland en flevoland de update, de rest komt nog wel een keer, houdoe!"
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Dat krijg je ook, alleen moet je er wel zelf achteraan gaan. Bellen dus!Chaoss schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 00:12:
imho is het niet niet meer dan rechtvaardig dat iedere early adopter vanaf H2.opnieuw een half jaar korting krijgt
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Ik heb exact het zelfde in Zaanstad, normaal heb ik niet zoveel problemen met de box. af en toe even een reset. Maar de laatste 3 a 4 dagen zijn echt verschrikkelijk. Moet hem soms 4x resetten op een dag. Gister gebeld met UPC, die kwam met het idee dat er een andere kabel in moest. Daar ben ik verder maar niet op ingegaan en heb hem een fijne dag gewenst.Dark_Angelus schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 09:58:
Verder is de box de laatste dagen niet vooruit te branden, vastlopers, haperingen. Alleen bij een reset werkt hij weer een tijdje naar behoren.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ik zou de eerste factuur even afwachtenremondoo schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:09:
Gister een pakket wijziging aangevraagd, was alleen een administratieve omzetting van diensten. Aangezien ik alle hardware al in bezit had was het binnen een paar uurtjes omgezet! kreeg zelfs nog een jaar langs film1 er bij. Verder ook nog nooit problemen met horizon gehad.
[ Voor 81% gewijzigd door smeerbartje op 07-08-2013 12:10 ]
[ Voor 7% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 07-08-2013 13:47 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Netflix zou inderdaad mooi zijn. Maar dan liever zoveel mogelijk buiten UPC om. Ik koop nog liever een 5e hands Xbox 360 die ik verbinding laat maken met de draadloze verbinding van de buurman 4 huizen verderop dan dat het via de horizon box gaat. Dat onding loopt elke dag wel te bokken.TripleQ schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 08:31:
Zou mooi zijn als Netflix hier via UPC te ontvangen zou zijn als die eenmaal in Nederland komen.
Via zo'n app in de horizonbox zou dat prima kunnen.
Heb je gelijk duizenden (top) films/series tot je beschikking
Ziggo schijnt er wel mee te willen gaan werken?
Ik vermoed dat het te maken heeft met het feit dat ik een pakket genomen heb i.p.v een losse upgrade (was aanzienlijk goedkoper).Op de website van UPC kan je hem zelfs selecteren als je Horizon besteld
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
[ Voor 9% gewijzigd door lordsnow op 08-08-2013 04:09 ]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.
Hier exact hetzelfde in Amsterdam, maar weer alle kabels nagelopen en het lijkt wat beter te zijn, maar wekelijks je kabels "poetsen" om een box werkende te houden is natuurlijk van de zotte.ind0mi schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 09:21:
laatste weken loopt de horizon vaak vast wanneer ik hem uit standby wil halen. Lampje kleurt wel blauw maar in het display blijft gewoon de klok staan. Het enige wat helpt is een "reset" via de powerknop aan de achterkant. Ben benieuwd wanneer de update eindelijk richting Eindhoven gaat komen.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Te vroeg gejuicht, hij ging niet aan vanavond, moest hem weer uit/aan schakelenjanvanduschoten schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 09:27:
Laatste tijd loopt hij bij mij gelukkig niet meer vast (klop, klop), hij gaat alleen regelmatig niet meer in deep sleep, gewoon na het tv kijken, geen opnames oid.
Het is bij mij een erg willekeurige box, een tijdje vastlopers gehad, ineens afgelopen en nu dus al weer een paar dagen dat hij niet in standby laag gaat. Ik gebruik hem alleen voor TV kijken dus het is ook niet dat ik ding tot het uiterste gebruik, hij heeft het erg makkelijk bij ons thuis
Verder wel tevreden (op de bekende dingen na), goed beeld maar ik blijf het apart vinden dat hij zo bij de consument terecht is gekomen, elk testpanel had hier al vele fouten uit moeten halen.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
UPC bellen, zijn hebben (ondanks dat je waarschijnlijk er op aan hebt gedrongen) niet in het systeem aangegeven dat je je modem wil blijven gebruiken. Was bij mij ook gebeurd.M009 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 00:21:
Horizon aangesloten, wil bestaande modem behouden. Volgens boekje tewerk gegaan. Sindsdien geen internet en telefonie. Beeld werkt wel goed, signaalsterkte niet optimaal.
Wie o wie kan mij helpen en of de juiste kant opwijzen om mijn bestaande netwerk weer werkend te krijgen.
Alvast bedankt
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Voornamelijk bij het aanzetten van de box loop hij bij mij telkens vast. Alleen hoofdschakelaar uit en aan werkt. Ook weer meer blokjes de laatste dagen...Hugo schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 23:20:
Hier ook sinds de laatste dagen ineens bij aanzetten vastlopers. Eerder ook geen last van gehad.
Life is what happens while you're busy making other plans
Ja, hier ook sinds een halve week ongeveer.Barryvdh schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 19:22:
Bij mij loopt hij nu ook al paar dagen achter elkaar vast. Als ik terug kom van werken reageert hij niet op de afstandsbediening/knoppen, maar moet ik hem resetten (door schakelaar achterop). Beetje vreemd, was eerst nooit.
Nederlands is makkelijker als je denkt
Zo te zijn is dan iedereen geweest: http://www.upc.nl/klantenservice/horizon/update/#regiokaartVandaag 9 augustus voeren wij de software-update H2 uit. Deze wordt via het Digital Network van UPC op uw Horizon Mediabox gedownload. Het activeren van de nieuwe software gaat heel eenvoudig. U zet de mediabox 2 minuten aan en daarna weer uit. U wacht 10 minuten en zet dan de mediabox weer aan. De software wordt dan geïnstalleerd.
Uiterlijk 22 augustus krijgt u de nieuwe afstandsbediening gratis per post toegestuurd. Het is niet mogelijk deze afstandsbediening eerder te ontvangen.
[ Voor 13% gewijzigd door Barryvdh op 09-08-2013 12:51 ]
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
UPC gebeld, hadden de horizon als standaard modem staan. Hebben dit omgezet naar de bestaande modem.M009 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 00:21:
Horizon aangesloten, wil bestaande modem behouden. Volgens boekje tewerk gegaan. Sindsdien geen internet en telefonie. Beeld werkt wel goed, signaalsterkte niet optimaal.
Wie o wie kan mij helpen en of de juiste kant opwijzen om mijn bestaande netwerk weer werkend te krijgen.
Alvast bedankt
Ja zo is mijn set-up ook gewoon. Werkt prima. De Horizon heeft wel wat problemen met Gateway als je met de Horizon via wifi verbindt (dus Horizon als AP gebruiken).M009 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:04:
[...]
Hebben jullie anders nog tips om de horizonbox alleen voor tv te gebruiken en te zorgen dat hij niet als modem wil werken>?
OK, om dit uit te zetten moet ik met een aangesloten (bedraad) laptop in mijn horizonbox het netwerkgedeelte uitzetten?kipusoep schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:21:
[...]
Ja zo is mijn set-up ook gewoon. Werkt prima. De Horizon heeft wel wat problemen met Gateway als je met de Horizon via wifi verbindt (dus Horizon als AP gebruiken).
Daarom heb ik het hele netwerk gedeelte van de Horizon gewoon uit gezet.
Nee niet uit mijn hoofd. Heb gewoon wifi volledig uitgezet.M009 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:59:
[...]
OK, om dit uit te zetten moet ik met een aangesloten (bedraad) laptop in mijn horizonbox het netwerkgedeelte uitzetten?
Kan jij mij zo vertellen wat ik dan aan of juist uit moet vinken?
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Toch bedankt voor jou tip. Heb inmiddels in mijn horizonbox WIFI uitgeschakeld, tevens onder BASIC aangegeven dat ik horizon niet wil koppelen aan een bestaand netwerk.kipusoep schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 16:05:
[...]
Nee niet uit mijn hoofd. Heb gewoon wifi volledig uitgezet.
[ Voor 11% gewijzigd door MusicAddict op 09-08-2013 16:34 ]
http://www.upc.nl/klanten...uele-meldingen-storingen/bvk schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 19:59:
Maar hoe zou het komen dat er ineens zoveel mensen problemen hebben met vastlopers etc, zonder dat in onze regio de update geadverteerd wordt?
Iemand dit al aan UPC voorgelegd?
same here. heel irritant want het duurt zeker een paar minuten voor ie weer opgestart is nadat je em gereset hebt.Barryvdh schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 19:22:
Bij mij loopt hij nu ook al paar dagen achter elkaar vast. Als ik terug kom van werken reageert hij niet op de afstandsbediening/knoppen, maar moet ik hem resetten (door schakelaar achterop). Beetje vreemd, was eerst nooit.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Kunt in het instellingen menu de energiestand op laag zetten, dan gaat hij na precies een kwartier uit zonder die fan. Opstarten duurt dan nog steeds even lang dus maakt niet uit. Zelf horizon op de slaapkamer staan dus een andere oplossing was er voor mij nietsajoku schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:34:
Ik zit even bij mijn schoonouders die de Horizon (Samsung) hebben staan maar dat ding maakt een continu lawaai. In dit topic vind ik wel meer mensen die hier last van hebben maar zie geen oplossing. Kan ik ergens de energiestand aanpassen oid? Ik heb nu de radio aanstaan en hoor continu de zoem (fan) van de Horizon erdoor heen.
Al meer dan 2000 dagelijkse videos op AmsterdamVideo ||| Bier geeft plezier! Untappd je mee?
Hier in Alkmaar ook, zelfde mail.carnager schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 17:15:
Zojuist mailtje van UPC dat ik morgen (11 augustus) de H2 krijg.
En uiterlijk 31-8 de nieuwe remote.
In Amsterdam.
Verwijderd
Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.
Merk je vanzelf toch!?Quadradial schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 08:40:
Maar dan is de vraag vanaf hoe laat kunnen we die update verwachtten?
Heb nog geen update binnen gekregen... (Alkmaar)
[ Voor 22% gewijzigd door Trenchdog op 11-08-2013 11:08 ]
Ze leveren het vandaag... er staat niet bij of het om 7:00 is of om 20:00....yur400 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 11:17:
Ja, hier in Zaandam ook niets. Wat een prutsers. Groot aankondigen via mail en dan niet nakomen.
Ongeduldig?yur400 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 11:17:
Ja, hier in Zaandam ook niets. Wat een prutsers. Groot aankondigen via mail en dan niet nakomen.
Wat is dat dan voor flutaakondiging. Dan noem je toch geen datum van 11 augustus als je laat in de avond -als het gros slaapt - een update gaat uitrollen.Rob schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 11:42:
[...]
Ongeduldig?
http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=50088.0 Einde van de avond
Dan ga je toch lekker maandag 12 augustus kijken?Floppie schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 13:07:
Wat is dat dan voor flutaakondiging. Dan noem je toch geen datum van 11 augustus als je laat in de avond -als het gros slaapt - een update gaat uitrollen.
[ Voor 14% gewijzigd door CreativeS op 11-08-2013 13:14 ]
Kan me er iets bij indenken, ik had hier nooit problemen met mijn Horizon maar de laatste week word ik stront-ziek van dat ding. Vastlopen, traag, crashen, niet aangaan met de remote. Om gek van te worden.Creative S schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 13:12:
[...]
Dan ga je toch lekker maandag 12 augustus kijken?
Ach ja, als er maar weer geklaagd kan worden...
Er is al een bericht van iemand die over 'wil' stappen vanwege deze late uitrol van H2 vandaag![]()
[ Voor 10% gewijzigd door CreativeS op 11-08-2013 14:01 ]
Enig idee wanneer het gaat gebeuren? Volgende week?Creative S schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 14:00:
De laatste twee weken waren inderdaad minder geslaagd qua "Horizon-ervaring" (ook met H2!). Sinds een dag of drie is dat wel weer verholpen. Er was in ieder geval keurig melding gemaakt op de storingspagina. Zuid-Holland krijgt als volgende regio de update.
Ik ben benieuwd. Hopen dat hij snel hierheen komt.Creative S schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 14:03:
Daar is bijna geen pijl op de trekken DennusB. Deze week was Brabant (helaas wel uitgesteld wegens een probleem die ontstaan was tijdens uitrol in Friesland en Flevoland) en nu al Noord-Holland. Kan eind volgende week zijn, maar kan ook gerust eerder zijn (òf juist weer later als er weer iets vreemd gebeurt tijdens de uitrol in Noord-Holland).
Omdat dit soort updates meestal "in de nacht van" van kracht worden. Dus dan verwacht je inderdaad dat de update zondagochtend vroeg al beschikbaar is.Creative S schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 13:12:
[...]
Dan ga je toch lekker maandag 12 augustus kijken?
Ach ja, als er maar weer geklaagd kan worden...
Er is al een bericht van iemand die over 'wil' stappen vanwege deze late uitrol van H2 vandaag![]()
Wat is het nu? Dus ik vind dat klagen niet geheel onterecht...U hoeft zelf niets te doen
De software-update H2 wordt automatisch opgehaald door uw Horizon Mediabox. De nieuwe afstandsbediening krijgt u gratis thuis gestuurd.
[ Voor 11% gewijzigd door CreativeS op 11-08-2013 14:39 ]
Dat komt denk ik omdat half Nederland zich kapot ergert aan die Horizon box. Het werd zo vreselijk mooi gepresenteerd allemaal, maar ondertussen is het tot nu toe 1 grote flop. Traagheid all-over-the-place, crashes, en nog veel meer andere ellende. Ze moeten het bij mij met die H2 update nu ook wel echt verbeteren anders trap ik die Horizon ook de deur uit.Creative S schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 14:37:
Hier is nog nooit een update voor Horizon automatisch geïnstalleerd. Ik heb dit al meerdere malen tijdens de test gemeld, maar geen reactie. Sinds we Horizon hebben, hebben we nog altijd zelf moeten controleren of er een update klaar stond (en dat zijn er nogal wat geweest tijdens de H2-test). Daarnaast had UPC gewoon duidelijk moeten zijn in hun berichtgeving omtrent "H2 voor NH". Of vermeld gewoon maandag 12 augustus òf meldt overal (dus in de bewuste mail en op fora) dat het zondagavond 12 augustus na 23.00 uur beschikbaar is.
Maar kom op, in het verleden zijn er wel vaker data's genoemd wanneer updates beschikbaar zouden komen en er is nog nooit een uitrol geweest zonder geklaag van ongeduldige persoontjes. Het kan in principe gedurende de hele dag beschikbaar worden gesteld. Er is altijd wel iets...
[ Voor 10% gewijzigd door CreativeS op 11-08-2013 14:45 ]
Nee, er werd door UPC het beeld geschetst dat de update heel veel goed zou maken. Daar wachten mensen op. Dat dat (zelfs na aankondiging per brief) weer werd afgeblazen heeft heel veel mensen al razend gemaakt. Mensen wachten tot na die update, het zou me niks verbazen als mensen dan massaal die box in de fik steken.Creative S schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 14:44:
Als men die Horizonbox zo zat is, had men allang alles terug kunnen laten draaien naar de oude situatie, maar ja, men wil die internetsnelheid houden hè. Schijnbaar is het probleem met Horizon dan toch weer niet zo groot. Overigens kan men altijd Alles-in-1 Standaard upgraden naar 100Mb/s met Cisco HD DVR als men die Horizon toch echt zat is, maar wel de wat hogere snelheid wil hebben.
En laat ik je alvast maar even van die mooie wolk halen, ook H2 is niet zaligmakend hoor
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq