Als die tv een browser heeft en de UPC tv pagina daarop laadt wel ja.
Anders niet. Dan moet je een iDing hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door Cap op 21-06-2013 20:21 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Cap op 21-06-2013 20:21 ]
Hoe zit het dan met de marktingskreet "digitale tv op elk scherm in huis"Cap schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 20:21:
Als die tv een browser heeft en de UPC tv pagina daarop laadt wel ja.Anders niet. Dan moet je een iDing hebben.
01/06-30/06 01/06-30/06 01/06-30/06 01/06-30/06 01/06-30/06 01/06-30/06 01/06-30/06
Haters everywhere but I don’t really care
https://f1nerd.nl
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2013 11:42 ]
Klopt, ik wilde ze net gaan bellen om mijn pakket aan te passen, want aanbieding zou bij mij per eind juni afgelopen zijn (was al een maand verlengd). Ging ff kijken wat ik nu betaalde en zag toen staan dat de aanbieding tot november liep. Hoe en waarom weet ik niet, heb er niks voor gedaan verder.Cap schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 11:35:
matthijst heeft dus gewoon het standaard Horizon "early-bird" pakket, de welkomstaanbieding van september. Klopt dus met wat de medewerker mij vertelde: verlenging van de introductieaanbieding.
Verwijderd
Werken subs op BBC ook niet via teletekst pagina 888?ymoona schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 21:33:
Ik sinds kort ook een horizonbox. Wat een ellende. Kan geen ondertitels aanzetten op de BBC. Opnames zijn niet overzichtelijk. En dat fancy menu is echt te onhandig. Blijkt ook de broodnodig update weer eens niet te komen.
En tenslotte blijkt er van de facturatie ook bar weinig te kloppen.... Prutsers.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Waar heb je die box dan voor... Maar goed: de update zal wel veel oplossen denk ik en UPC is redelijk coulant met kortingen.Cap schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 15:37:
Verder het menu zoveel mogelijk vermijden en geen toeters en bellen als on demand, opnames en mediaspeler gebruiken. Dat laatste verhoogt namelijk enorm de kans op "het werkt niet goed" ervaringen en bijkomende irritatie.
Nou ze verplichten je die box te nemen bij de hogere snelheden. ik wilde zelf 150/10 maar dat was alleen maar mogelijk met horizon. Terwijl hier nu gewoon alles via het modem blijft lopen, dus waarom het niet kan is mij een enorme tegenvaller daar bij upc, maar lijkt me aannemelijk dat ze iedereen op horizon willen hebben.matthijst schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 15:53:
Klopt precies wat je zegt, dit is natuurlijk wel grappig en triest tegelijk
[...]
Waar heb je die box dan voor... Maar goed: de update zal wel veel oplossen denk ik en UPC is redelijk coulant met kortingen.
Voor de zoveelste keer in dit topic, vertrouw de metadata niet. Programmeer handmatig en niet per aflevering. Dan zul je zien dat het goes gaat. Waarschijnlijk is dat issue verholpen met de grote update.Miki schreef op zondag 23 juni 2013 @ 09:38:
Ik zou er nog op terugkomen als het opname probleem zich voor zou doen.
Bij deze voor UPC Webcare:
Vrijdag 7 juni Skyfall opgenomen op Film1 via programmagids om 02.25u. Zojuist ff de tijd om met dit weer filmpje te gaan kijken dus.. helaas geen Skyfall maar een of andere vage kut film
Mooi detail, de informatie over de vage kut film blijft nog steeds over Skyfall te gaan en ook in "mijn media" zie je de afbeelding en info over Skyfall. De codering is dus nog niet gefixed!
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Voor de zoveelste keer in dit topic, melding maken van metadata als deze niet functioneert.Outerspace schreef op zondag 23 juni 2013 @ 10:41:
[...]
Voor de zoveelste keer in dit topic, vertrouw de metadata niet. Programmeer handmatig en niet per aflevering. Dan zul je zien dat het goes gaat. Waarschijnlijk is dat issue verholpen met de grote update.
VodafoneZiggo in "[UPC Horizon] Ervaring en discussie"VodafoneZiggo schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:43:Rupie, alvast bedankt hiervoor. Ik begrijp de frustraties ook zeer zeker en hoop dat er snel een definitieve oplossing voor zal komen. Ik hoop dat goeie voorbeelden hier een bijdrage aan kunnen leveren.
dirty workaround is dirty...Outerspace schreef op zondag 23 juni 2013 @ 10:41:
[...]
Voor de zoveelste keer in dit topic, vertrouw de metadata niet. Programmeer handmatig en niet per aflevering. Dan zul je zien dat het goes gaat. Waarschijnlijk is dat issue verholpen met de grote update.
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Volgens mij keek ik die dag toevallig ook en was het zo dat het ook op de Film1 site verkeerd stond gemeld. In dit geval dus geen fout van UPC, maar een last minute wijziging van de programmering door Film 1 die ze zelfs op hun eigen site niet hebben aangegeven.Miki schreef op zondag 23 juni 2013 @ 09:38:
Ik zou er nog op terugkomen als het opname probleem zich voor zou doen.
Bij deze voor UPC Webcare:
Vrijdag 7 juni Skyfall opgenomen op Film1 via programmagids om 02.25u. Zojuist ff de tijd om met dit weer filmpje te gaan kijken dus.. helaas geen Skyfall maar een of andere vage kut film
Mooi detail, de informatie over de vage kut film blijft nog steeds over Skyfall te gaan en ook in "mijn media" zie je de afbeelding en info over Skyfall. De codering is dus nog niet gefixed!
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
nope. Geen teletekst beschikbaar.Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 11:59:
[...]
Werken subs op BBC ook niet via teletekst pagina 888?
https://f1nerd.nl
Nederlands is makkelijker als je denkt
Welk pakket heb je nu dan?SeatRider schreef op maandag 24 juni 2013 @ 10:50:
Hm, dit is inderdaad wel hoopvol.
http://www.chelloo.com/up...49273.msg652326#msg652326
Heb nog geen brief ontvangen, hou het even een paar dagen in de gaten, anders bellen!
Standaard Horizon TV, introductieaanbieding van 39.95 met Film1, sinds deze maand weer 54,95.
Verwijderd
Dat is best vreemd, want volgens mij kan dat niet zomaar. Je krijgt normaliter bij niet betalen een incasso die altijd "handmatig" betaald moet worden.Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 04:28:
Toen vandaag mijn vakantiegeld nog op de oude rekening werd over gemaakt incasseerde UPC binnen tien minuten 7 maanden "achterstallig geld" .
Lance
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Kan je het niet stornerenVerwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 04:28:
En vandaag kwam de klap op de vuurpijl. Vanaf januari heb ik gezegd niet meer te betalen. Hiertoe had ik mijn bankrekening op nul gesteld en een andere bankrekening geopend. Toen vandaag mijn vakantiegeld nog op de oude rekening werd over gemaakt incasseerde UPC binnen tien minuten 7 maanden "achterstallig geld" .
Lance
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Onze oplossing in huis:Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 04:28:
Negen maanden heb ik nu met de UPC Horizon gewerkt. Helaas ben ik eraan gewend geraakt dat er elke dag wel weer een ander probleem de kop op steek. Vier WiFi versterkers door het huis geplaatst, aluminium plafondplaten verwijderd, 150 meter kabel aangelegd voor mijn "draadloze" beveiligings cameras. Na negen maanden heb ik nog maar een paar problemen.
... Twonky werkt vaker niet dan wel
... Geluid is altijd "out of sync"
... Poort-forwarding werkt niet
... Drie maal per dag een koude reset van de box
... Programma opnamen werkt vaker niet dan wel.
... Opgenomen programma's kunnen niet verwijderd worden
... Bij VTS, VOB en MKV files kan geen ondertiteling gekozen worden
... Beaming werkt NOOIT
... Beveiligings Cameras gaan vaak uit de lucht
... Opnames van de Beveiligings Cameras laten zien dat er soms tientallen minuten ontbreken.
En vandaag kwam de klap op de vuurpijl. Vanaf januari heb ik gezegd niet meer te betalen. Hiertoe had ik mijn bankrekening op nul gesteld en een andere bankrekening geopend. Toen vandaag mijn vakantiegeld nog op de oude rekening werd over gemaakt incasseerde UPC binnen tien minuten 7 maanden "achterstallig geld" .
Lance
[ Voor 6% gewijzigd door CBX1047 op 25-06-2013 10:49 ]
Een topic waar een paar dagen geleden nog in gepost is, is een topic zonder activiteit? Het zal vast vanwege dat omzetten zijn. Maar het komt ze wel mooi uit.InSanex schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 11:46:
Onzin, er staat duidelijk waarom het forum afgebouwd wordt.
Openstaande zaken worden gewoon afgehandeld, en topics zonder activiteit gaan op slot.
Alleen maar omdat er een nieuwe omgeving komt en een koppeling met mijn upc.
Ben zeker niet te spreken omtrent de gang van zaken met de HB, maar om nou op alle slakken zout te gaan leggen vind ik ook wat overdreven.
Zal ik mijn reply ook knippen en plakken op het chelloo forum, aangezien je daar exact dezelfde post hebt geplaatst ?
Onzin zeker, als jij dit net zo gelooft als die mededeling dat de nieuwe H2 software er deze maand zou komen..........InSanex schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 11:46:
Onzin, er staat duidelijk waarom het forum afgebouwd wordt.
Openstaande zaken worden gewoon afgehandeld, en topics zonder activiteit gaan op slot.
Alleen maar omdat er een nieuwe omgeving komt en een koppeling met mijn upc.
Ben zeker niet te spreken omtrent de gang van zaken met de HB, maar om nou op alle slakken zout te gaan leggen vind ik ook wat overdreven.
Zal ik mijn reply ook knippen en plakken op het chelloo forum, aangezien je daar exact dezelfde post hebt geplaatst ?
Daar is ook netjes een bericht van geweest dat het werd uitgesteldCBX1047 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 16:25:
[...]
Onzin zeker, als jij dit net zo gelooft als die mededeling dat de nieuwe H2 software er deze maand zou komen..........
Het is gewoon het opruimen van zeurende berichten en mededelingen van klanten die ze niet aanstaan.
Niets meer en niets minder.
En wat er mis is met knippen en plakken ontgaat mij geheel.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Verwijderd
Absoluut niet !. Indien je de rekening niet betaal is de volgende automatische incasso dubbel etc.etc. etc.renzo4000 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 08:10:
[...]
Dat is best vreemd, want volgens mij kan dat niet zomaar. Je krijgt normaliter bij niet betalen een incasso die altijd "handmatig" betaald moet worden.
Verwijderd
Gelukkig hebben ze vorige week ook een glasvezel netwerk aangelegd, dus ik heb een alternatief. Maar ik maak me het meest zorgen over mijn (Horizon) klanten waar wij beveiligings cameras hebben geinstalleerd en nog steeds geen oplossing hebben voor het port-forwarding probleem.Bliksem B schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 09:55:
[...]
Onze oplossing in huis:Niet iedereen heeft trouwens last van de router/modem functie van de box. Maar wij wel en nog meer mensen, kan volgens UPC aan het signaal liggen.
- Vraag een nieuw modem (meestal met ingebouwde router) aan bij UPC (gratis)
- Sluit een losse router aan op het nieuwe modem (optioneel)
- Zet het nieuwe modem in Bridge mode (optioneel)
- Schakel wifi etc op de box uit.
- Schakel wifi uit het nieuwe modem
- Geef twonky en het hele gedoe met DLNA op
- Sluit een laptop of raspberry Pi aan op je tv en gebruik XBMC
- Wacht op update Horizon voor verbetering tv-functionaliteit
Hoezo geen oplossing? Apart modem / router en je bent er, draai ik thuis ook, 0 problemen.Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 20:52:
[...]
Gelukkig hebben ze vorige week ook een glasvezel netwerk aangelegd, dus ik heb een alternatief. Maar ik maak me het meest zorgen over mijn (Horizon) klanten waar wij beveiligings cameras hebben geinstalleerd en nog steeds geen oplossing hebben voor het port-forwarding probleem.
Het blijft een feit dat ik het een schande vindt dat er een product op de markt "geknald" is met zoveel problemen.
Lance
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Heeft niets met online of telefonisch wijzigingen doorgeven te maken, je hebt bij allebei de opties ongeveer 50% kans dat het goed gaat... UPC houdt gewoon graag van Russian Roulettedrfruit schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 21:12:
Even een tip: gebruik niet de mogelijkheid om online je abonnement aan te passen, al doet de website van UPC net alsof het allemaal naadloos zal werken. (Vorig jaar bij de overgang naar Horizon ging er ook al iets mis; nummerbehoud was online aangevraagd maar niet doorgekomen, waardoor ik weken met een ander telefoonnummer zat.)
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
Ik heb daarna dus ook aan mijzelf zitten twijfelen of ik het verkeerd uitgelegd had, maar de medewerkster die het had over 120 minuten gaf het ook aan dat je opnames handmatig moest programmeren toen ik aangaf dat ik met mijn probleem geen opnames meer kon plannen. Maar hoe dan ook, het werkt nu weer.U kunt ook de tijdslijn aanpassen en aangeven of u programma-informatie van alle zenders per 30, 60, 90 of 120 minuten wilt zien.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ja. Paar keer heen en weer zappen naar de volgende zender en terug lost het vaak op maar soms ook niet. Valt mij met name vaak op bij RTL4 en RTL5.DennusB schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:43:
Ik heb hier telkens last van dat het beeld opeens 4:3 is. Na een paar keer zappen word het weer 16:9. Bloed irritant, meer mensen last van?
Weet niet zeker wat je bedoel, maar ondertussen heb ik iets gelezen over het instellen van de kleuren en zo (ga ik vanavond even proberen)Verwijderd schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 08:07:
TV al geupdate?
Verwijderd
Het groene beeld komt van de HDMI-output. Zet deze op RGB, en het probleem zou weg moeten zijnmr.wjca schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:05:
[...]
Weet niet zeker wat je bedoel, maar ondertussen heb ik iets gelezen over het instellen van de kleuren en zo (ga ik vanavond even proberen)
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2013 11:39 ]
Verwijderd
De laatste software van je tv geinstallerd (dus gedownload van de website van de maker van de tv en op usb gezet en geinstalleerd)mr.wjca schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:05:
[...]
Weet niet zeker wat je bedoel, maar ondertussen heb ik iets gelezen over het instellen van de kleuren en zo (ga ik vanavond even proberen)
Heb dit aangepast in de opties, zover ik heb kunnen merken is dit probleem opgelostVerwijderd schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:36:
[...]
Het groene beeld komt van de HDMI-output. Zet deze op RGB, en het probleem zou weg moeten zijn
http://community.sony.nl/...roblemen/m-p/374211#M3176
Verwijderd
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
hmm ik heb net ook even met UPC aan de lijn gehangen maar t was 69,- p/m voor mij (voor 150Mb, Royaal + HD + Film1)AllSeeyinEye schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:58:
Ik heb voor 60 Euro Extreme Power met HD en Film1
Ik heb dit uiteindelijk ook gedaan. Ik wilde echter eigenlijk niet een heel jaar verlengen, maar wilde wel per sé het TV Royaal pakket. Dit was niet mogelijk op het oude introductiepakket. Kortom ik werd gedwongen om weer een jaar vast te zitten aan UPC, ik had gehoopt dat de grote Horizon Update een verbetering zou brengen. Maar deze is weer vertraagd, in retrospect wil ik nu misschien wel van mijn contract af per september. Ik ga maar weer eens in de pen klimmenVerwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:14:
@Janvanduschoten,
Als een van de early adapters van de Horizon had ik in september 2012 het 120Mbps pakket voor €60,=
In maart liep dit af, en omdat ik HD royaal uiteraard wilde behouden, heb ik toen gebeld en gevraagd om het HD royaal pakket weer toe te voegen. Mijn contract werd voor een jaar verlengd, en ik kreeg wederom de kortingen en Film1 voor een half jaar. Pakket kost mij nog steeds €60.=
[ Voor 0% gewijzigd door inTIMidate op 04-07-2013 11:04 . Reden: afbeelding onder tekst ]
Ik heb met een tweede of derde lijns medewerker eea besproken. Het is een korting voor een jaar. Maar tegen die tijd zijn er weer nieuwe abonnementenhabermas schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:08:
[...]
hmm ik heb net ook even met UPC aan de lijn gehangen maar t was 69,- p/m voor mij (voor 150Mb, Royaal + HD + Film1)
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Nieuwe kosten: € 71,5001/06-30/06 UPC pakket bestaande uit:
01/06-30/06 Abonnement Analoge en Digitale Kabel TV en Radio
01/06-30/06 Abonnement 100 Mb Internet
01/06-30/06 Abonnement Horizon TV Starter
01/06-30/06 Horizon TV incl. opnemen en pauzeren
01/06-30/06 Abonnement Film1
01/06-30/06 Abonnement Bellen
01/06-30/06 Alles-in-1 Power pakket
-------------------------------------------------------------------------
Totaal Pakket € 57,50
01/06-30/06 Digitale TV Extra HD 3 maanden cadeau € 0,00 -- Overblijfsel
01/06-30/06 Abonnement Horizon TV Royaal en HD € 10,00 - niet gratis en dus toch betalen
---------------------------------------------------------------------------
Totaal € 10,00
01/06-30/06 Gebruikskosten extra CI+ Module € 4,00
-----------------------------------------------------------------------------
Totaal € 4,00
[ Voor 6% gewijzigd door Cap op 05-07-2013 20:24 ]
1
2
3
| Jul 7 22:47:31: [Info] A STA has disassociated with the AP ("[2.4G]_Disconnected:_old_settings,Aged-out") from module WiFi Jul 8 07:05:19: [Info] A STA has disassociated with the AP ("[2.4G]_Station_is_leaving") from module WiFi Jul 8 12:36:51: [Info] A STA has disassociated with the AP ("[2.4G]_Unknown_disassociation_reason_00001") from module WiFi |
[ Voor 112% gewijzigd door Lunaticc op 08-07-2013 14:13 ]
Dat komt waarschijnlijk omdat je probleem hiermee niet opgelost is. Je Horizon box zou namelijk gewoon moeten blijven werken in energiestand Hoog. Nu werk je alleen maar om het probleem heen...xileS schreef op maandag 08 juli 2013 @ 15:26:
Raar dat UPC zelf niet met deze advies kwam ;s. De monteur gaf alles maar de schuld aan de "slechte signaal", waar ik voorheen nooit last van had. En advies was dus dat ik een versterker moet kopen.
Toevallig een Philips televisie? Zie dit.mr.wjca schreef op maandag 08 juli 2013 @ 08:22:
Hoi Allemaal,
Tot op heden redelijk tevreden over Horizon.![]()
Inderdaad het menu is langzaam maar ik kan er opdit moment wel mee leven. enigste wat ik een groot probleem vind is het gebruik van On Demand van Film1. dit moet je op het menu van het kanaal zelf doen en reageert soms helemaal niet.![]()
Iets wat ik nog niet helemaal begrijp en ook nog geen oplossing voor heb gevonden is het regelmatig op zwart gaan van het beeld. (groen probleem is weg) dit probleem gebeurt alleen bij de Horizon box, ik weet niet of het aan de mediabox ligt of de TV. maar het is dat om de tijd het beeld even op zwart gaan duurt nog geen seconde maar is wel op den duur vervelend. ik denk zelf dat het aan de mediabox ligt. dit omdat als het de TV was dan had ik ook de info in de boven hoek gezien. (ik heb helaas geen foto's)
Dit probleem komt meerdere keren voor tijdens het kijken. gebeurt niet met andere apparatuur (ps3, sateliet) , Iemand een idee? (stilletjes hoop ik dat het verdwijnt als de grote update komt).
Binnenkort (als het minder warm is) ga ik ook nog even de aansluitingen van tv/netwerk etc verplaatsen, aanpassen en netjes weg werken (is nu een bende) maar dit is een onderdeel van een groot plan van het aanleggen van een netwerk en zo.
Willem
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Bellen met de klantenservice en aangeven dat je nog een abonnement bij een andere aanbieder hebt. Dan krijg je sowieso een beter aanbod dan via de website.thewizard2006 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:15:
Ik wil het 3in1 pakket Power nemen met Royaal en HD en een xtra mediabox voor boven. Zou uitkomen op 71.50 euro per maand (wel 2x zoveel als ik nu kwijt ben voor Online + KPN maar ook "minimaal 2x zo goed" inprincipe)
Philips heeft/had? HDMI handshake problemen.Zit er ook over na te denken om gelijk maar een nieuwe TV aan te schaffen en een nieuwe home cinema set (die heeft er het weekend de brui aan gegeven). Zijn er bepaalde merken die minder problemen geven of bepaalde merken die juist extra veel problemen geven. Ik heb nu een LG staan waar ik wel tevreden mee ben. Dit is echter een HD-ready dus als ik Royaal en HD neem is het wellicht handig om een HD tv te nemen
Ah dat ga ik dan zeker doen. Gewoon zeggen dat ik wil overstappen en of ze nog speciale aanbiedingen hebben lopen (naast dan wat er "standaard" bij zit zoals film 1 en 3mnd korting).AllSeeyinEye schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:21:
[...]
Bellen met de klantenservice en aangeven dat je nog een abonnement bij een andere aanbieder hebt. Dan krijg je sowieso een beter aanbod dan via de website.
Ik ben zelf erg tevreden met mijn LG maar Panasonic en Samsung staan ook hoog op mijn lijstje. Philips trekt me op de een of andere manier gewoon niet net als Sony. Iets in de richting van dit lijkt me wel wat pricewatch: LG 60PN6504 ZwartPhilips heeft/had? HDMI handshake problemen.
Mijn Horizonbox is verbonden met een Onkyo receiver en ik heb nooit problemen gehad. Heb op de receiver een Sony tv aangesloten, maar ga er vanuit dat de HB dat niet ziet.
In ben in april overgestapt van Xs4all en Digitenne naar het Extreme pakket en heb er nog geen seconde spijt van gehad. Ik betaal nu evenveel als voorheen maar heb wel 20x sneller internet en de TV vergelijking met Digitenne ga ik niet eens aan beginnenthewizard2006 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:15:
Omdat ik helemaal klaar ben met Online (internet en bellen) en Digitenne van KPN wil ik voor beide overstrappen. Ziggo kan niet in mijn buurt. Met KPN wil ik niets te maken hebben. Glasvezel ligt er niet dus blijft alleen UPC over als optie.
Opzich geen probleem mee mits het uiteraard werktNu heb ik de hele Horizon discussie een tijdje met een schuin oog bekeken maar ben er toch wel huiverig voor. Het "grote voordeel" is dat mijn Online abo in januari (of februari) afloopt dus dat er tegen die tijd waarschijnlijk wel een update beschikbaar is. Aan de andere kant sluimeren de problemen nu al een behoorlijk lange tijd door wat ik hier zo lees.
Ik wil het 3in1 pakket Power nemen met Royaal en HD en een xtra mediabox voor boven. Zou uitkomen op 71.50 euro per maand (wel 2x zoveel als ik nu kwijt ben voor Online + KPN maar ook "minimaal 2x zo goed" inprincipe)
Ik heb thuis een Harman/Kardon AVR265 receiver aan een LG Infinia 42LE8500 hangen. Super combi en geen problemen met Horizon.thewizard2006 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:05:
[...]
Ik ben zelf erg tevreden met mijn LG maar Panasonic en Samsung staan ook hoog op mijn lijstje. Philips trekt me op de een of andere manier gewoon niet net als Sony. Iets in de richting van dit lijkt me wel wat pricewatch: LG 60PN6504 Zwart
[ Voor 5% gewijzigd door plofkip op 12-07-2013 13:54 ]
Wat is er mis met plasma?kipusoep schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:52:
[...]
Ik heb thuis een Harman/Kardon AVR265 receiver aan een LG Infinia 42LE8500 hangen. Super combi en geen problemen met Horizon.
Die LG waar je naar linkt is niet echt goed imo, lage hoevelheeid Hertz + plasma!
Maar dat is natuurlijk al een "ouwertje"kipusoep schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:39:
[...]
En dat is waarom ik die LE8500 heb gehaald; laag verbruik (FULL-LED) en geweldig beeld!
reviews: LG Infinia LE8500: een echte mediamagnaat
[ Voor 31% gewijzigd door thewizard2006 op 12-07-2013 14:41 ]
En dat is waarom ik die LE8500 heb gehaald; laag verbruik (FULL-LED) en geweldig beeld!AllSeeyinEye schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:04:
Grappig, want ik wil dus perse een plasma hebben hierna. Ongeëvenaarde kleur- en vooral zwartweergave.
True, mijn punt is; er zijn inmiddels vast wel betere LCD televisies dan die LE8500, ook met FULL-LED e.d.thewizard2006 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:39:
Ik heb nu ook een plasma vanwege de "warme" kleuren en heb er ook geen spijt van. LCD was (toendertijd) wat killer/grijzer. Het stroomverbruik van plasma's is tegenwoordig trouwens ook prima te doen. Daarnaast is het ook niet zo dat de tv bij ons 24/7 aanstaat. Van inbranders (dat bedoel je denk ik met dithering?) ook geen last dus dat zijn voor mij geen redenen.
De 50Hz wellicht maar volgens mij zie je meer dan 100Hz toch niet?
[...]
Maar dat is natuurlijk al een "ouwertje"
[ Voor 44% gewijzigd door plofkip op 12-07-2013 14:42 ]
de chelloo post was veel langerVolgende week starten wij met de uitrol van de software-update H2 voor Horizon TV in de regio Friesland. Binnenkort is ook uw regio aan de beurt.
Via email zullen wij u over de exacte datum informeren.
Wilt u meer weten over de vernieuwingen van Horizon TV, klik dan hier.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Hans Blom
Directeur Marketing & Service
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq