Valt me mee dat je dat nu pas ervaart...Rupie schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 19:58:
Weer een gekkigheidje tegen gekomen van de week. Ik zit te zappen, kom ik langs een film waarvan ik dacht dat mijn vriendin hem op wilde nemen maar waar geen rood kringetje bij stond. Dus ik zeg er wat over tegen mijn vriendin, die bevestigd dat ze die wel ingesteld had en ik zap vrolijk verder. Daarna vraagt mijn vriendin of ik hem dan alsnog op wil laten nemen. Dus ik zap terug naar het kanaal en nu staat het rode ding er wel? Willen we de film later gaan terugkijken, blijkt dat hij is op gaan nemen vanaf het moment dat ik de eerste keer langs de film zapte?

https://www.facebook.com/UPCNederland/posts/476502282421540
Helaas weet UPC van niets uiteraard. Ben benieuwd naar de H2 versie (krijg ik als het goed is vandaag gepusht). Als die nog net zo zuigt flikker ik dat ding hoogstpersoonlijk het raam uit...Ik heb trouwens wel iets 'ontdekt': ik had vanavond een opname ingepland staan (dinsdag al ingegeven via de Horizon app). Toen ik de horizon aanzette terwijl dat programma al een tijdje bezig was, nam die weer eens niks op. Nou keek ik een paar minuten daarna en toen was die opeens dat programma aan het opnemen, maar vanaf halverwege (moment dat ik hem aan had gezet). Misschien kunnen jullie daar wat mee?