Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
Rupie schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 19:58:
Weer een gekkigheidje tegen gekomen van de week. Ik zit te zappen, kom ik langs een film waarvan ik dacht dat mijn vriendin hem op wilde nemen maar waar geen rood kringetje bij stond. Dus ik zeg er wat over tegen mijn vriendin, die bevestigd dat ze die wel ingesteld had en ik zap vrolijk verder. Daarna vraagt mijn vriendin of ik hem dan alsnog op wil laten nemen. Dus ik zap terug naar het kanaal en nu staat het rode ding er wel? Willen we de film later gaan terugkijken, blijkt dat hij is op gaan nemen vanaf het moment dat ik de eerste keer langs de film zapte?
Valt me mee dat je dat nu pas ervaart... :X
https://www.facebook.com/UPCNederland/posts/476502282421540
Ik heb trouwens wel iets 'ontdekt': ik had vanavond een opname ingepland staan (dinsdag al ingegeven via de Horizon app). Toen ik de horizon aanzette terwijl dat programma al een tijdje bezig was, nam die weer eens niks op. Nou keek ik een paar minuten daarna en toen was die opeens dat programma aan het opnemen, maar vanaf halverwege (moment dat ik hem aan had gezet). Misschien kunnen jullie daar wat mee?
Helaas weet UPC van niets uiteraard. Ben benieuwd naar de H2 versie (krijg ik als het goed is vandaag gepusht). Als die nog net zo zuigt flikker ik dat ding hoogstpersoonlijk het raam uit... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe je foto's, muziek, filmpjes van je Synology NAS op je Horizon krijgt? De mijne zegt steeds dat er geen apparaten zijn gevonden. De Horizon en NAS zitten in een bestaand netwerk en in de zelfde range (snap sowieso niet dat je de horizon DHCP wil laten doen)

Kan de horizon vanaf mijn laptop niet pingen. De NAS wel.

Raar want beide zitten in het zelfde /24 netwerk.

Iemand? bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GilbertvH
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 16:14
kipusoep schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:44:
Ben benieuwd naar de H2 versie (krijg ik als het goed is vandaag gepusht). Als die nog net zo zuigt flikker ik dat ding hoogstpersoonlijk het raam uit... :-(
Hoe weet je dat je die vandaag krijgt gepusht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2013 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-09 08:18

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:09:
Iemand enig idee hoe je foto's, muziek, filmpjes van je Synology NAS op je Horizon krijgt? De mijne zegt steeds dat er geen apparaten zijn gevonden. De Horizon en NAS zitten in een bestaand netwerk en in de zelfde range (snap sowieso niet dat je de horizon DHCP wil laten doen)
Mijn CH3SNAS zag ie wel, maar kon er ook niks van afspelen. Heb uiteindelijk Twonky geinstalleerd (je krijgt van UPC een gratis key, te installeren op 5 devices!) en de ingebouwde UPNP functie uitgezet.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04

Iemand? bedankt.
Heb je in de webinterface de optie WAN Blocking uitgeschakeld? ik had dit problem ook namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Brakelseboer schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:12:
[...]

Hoe weet je dat je die vandaag krijgt gepusht?
Omdat ik telefonisch contact heb gehad over de testfase. Mijn aanmelding daarvoor is 'nooit bij hun aangekomen', maar ik wil natuurlijk wel gewoon meedoen. Dus nu na 1,5 week zeuren ;) krijg ik als het goed is de H2 update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Iemand? bedankt.
Ik zou het ook gewoon niet verder proberen aan de praat te krijgen. Bespaar je een hoop gedoe en koop een dedicated Media player ipv deze meuk :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Notna schreef op maandag 10 juni 2013 @ 12:23:
[...]

Ik zou het ook gewoon niet verder proberen aan de praat te krijgen. Bespaar je een hoop gedoe en koop een dedicated Media player ipv deze meuk :)
Ik dacht niet dat ik het ooit zou zeggen, maar de mediaplayer functie in de Horizondoos bevalt me eigenlijk prima, beter dan steeds een mediacenter/pc moeten aanzwengelen/updaten/kutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

SeatRider schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:42:
[...]

Ik dacht niet dat ik het ooit zou zeggen, maar de mediaplayer functie in de Horizondoos bevalt me eigenlijk prima, beter dan steeds een mediacenter/pc moeten aanzwengelen/updaten/kutten.
Waar komt de content dan vandaan, als je geen pc hebt/gebruikt?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:33

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Hier werkt media streamen vanaf de synology NAS ook redelijk goed.
Je moet wat veel menu's door die traag blijven om erbij te komen en eens in de zoveel afleveringen hangt hij tijdens het pauzeren, maar verder wel OK.
Vind het vooral fijn dat hij gewoon FullHD erdoorheen jaagt met 5.1 in tegenstelling tot de Pi die 5.1 toch niet leuk vind zonder receiver met HDMI. Interface van Pi met XBMC is daarentegen wel een stuk prettiger.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GilbertvH
kipusoep schreef op maandag 10 juni 2013 @ 12:16:
[...]

Omdat ik telefonisch contact heb gehad over de testfase. Mijn aanmelding daarvoor is 'nooit bij hun aangekomen', maar ik wil natuurlijk wel gewoon meedoen. Dus nu na 1,5 week zeuren ;) krijg ik als het goed is de H2 update.
Dan ben ik erg benieuwd naar je bevindingen. Ook hoe het zal zijn nog zonder de nieuwe ab...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Brakelseboer schreef op maandag 10 juni 2013 @ 16:14:
[...]

Dan ben ik erg benieuwd naar je bevindingen. Ook hoe het zal zijn nog zonder de nieuwe ab...
Ja die schijnt ook opgestuurd te zijn. Gebruik een Logitech Harmony, dus hoop dat ik wat nieuwe knoppen kan gaan instellen (zoals PVR, Guide & On Demand), maar had ook gelezen dat de nieuwe AB radiografisch is... Dus ben benieuwd of dat gaat lukken (en of ik vandaag inderdaad die upgrade heb gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

AllSeeyinEye schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:46:
[...]

Waar komt de content dan vandaan, als je geen pc hebt/gebruikt?
NAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anconakip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 12:56
EN?
kipusoep schreef op maandag 10 juni 2013 @ 16:26:
[...]

Ja die schijnt ook opgestuurd te zijn. Gebruik een Logitech Harmony, dus hoop dat ik wat nieuwe knoppen kan gaan instellen (zoals PVR, Guide & On Demand), maar had ook gelezen dat de nieuwe AB radiografisch is... Dus ben benieuwd of dat gaat lukken (en of ik vandaag inderdaad die upgrade heb gehad).

The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Als tester zul je een zwijgplicht hebben, dus kipusoep zal daarover verder geen mededelingen doen.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
hansvk schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:49:
Als tester zul je een zwijgplicht hebben, dus kipusoep zal daarover verder geen mededelingen doen.
In de mail staat "Deelname aan en correspondentie over deze test is op basis van strikte geheimhouding.".
Het mooie is; zij hebben nooit gereageerd op mijn aanmelding(en). Dus in hoeverre doe ik dan mee aan hun 'test'?
Helaas heb ik gisteren weer geen update ontvangen, heb wel direct gebeld en de HD medewerker vond het heel vreemd, uiteraard...
Hij belt me vanmiddag terug ( }:O ), ben benieuwd (heb hele goede ervaringen met UPC en terugbellen :F).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij bevreemd is, dat ze je nog mee laten doen aan de testfase?! De H2 update zou deze maand al uitgerold worden. Dan mag je toch aannemen dat de testfase al voorbij is?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Uitrol testfase wellicht? Ook dat moet getest worden immers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
En blijkbaar maar goed ook dat het getest wordt, want ik ben er nu al 2 weken mee bezig :/

edit:

Zojuist ben ik gebeld (wow, ze bellen terug!) en werd mij mede gedeeld dat vanaf 9.00 uur vanmorgen de update klaar staat... Ben benieuwd!

[ Voor 47% gewijzigd door plofkip op 11-06-2013 14:31 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Nieuwe versie staat er op. Eerste oordeel; beter en sneller! Dit begint er zeker op te lijken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
kipusoep schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:40:
Nieuwe versie staat er op. Eerste oordeel; beter en sneller! Dit begint er zeker op te lijken :-)
is ook het stukje media streaming verbeterd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
NeP2013 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:01:
[...]

is ook het stukje media streaming verbeterd? :)
Dat durf ik niet te zeggen, ik bekijk meer het standaard plaatje (snelheid menu's en responsiveness).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
kipusoep schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:10:
[...]

Dat durf ik niet te zeggen, ik bekijk meer het standaard plaatje (snelheid menu's en responsiveness).
nouja, veel meer zou je ook wel niet Mogen zeggen, maar ik ben wel erg benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke versie is het precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-08-2023

Jgsvuden

Hoi!

Kun/mag/wil je wat meer screenshots posten? ben wel benieuwd!

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
Johannusvanudos schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:50:
Kun/mag/wil je wat meer screenshots posten? ben wel benieuwd!
ik ook wel ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Ik vond toevallig een filmpje op Vimeo van de nieuwe software: https://vimeo.com/68208221

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Holy shit, dat menu is _echt_ een stuk rapper geworden. Zelfs de apps willen nu laden :D

[ Voor 23% gewijzigd door Notna op 12-06-2013 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
inderdaad. ben alleen benieuwd of het echt beter gaat werken , that's the big question! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
Dat is wel een flinke vooruitgang.
Is er al meer bekend over de datum dat ie verpsreid wordt dan "deze zomer" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 23:54

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Deze maand zou de update moeten komen volgens het foldertje dat ik pas kreeg, de nieuwe afstandsbediening komt volgende maand.

Het ziet er inderdaad allemaal een stuk vlotter uit, lijkt net op de UPC reclame, zo snel ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
janvanduschoten schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:57:
Deze maand zou de update moeten komen volgens het foldertje dat ik pas kreeg, de nieuwe afstandsbediening komt volgende maand.

Het ziet er inderdaad allemaal een stuk vlotter uit, lijkt net op de UPC reclame, zo snel ;)
haha, ja die is zelfs nog een tikkie sneller >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

Ziet er goed uit!

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:01

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Kan je dit ook forceren om hem te krijgen?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
Vreemd dat UPC deze niet gewoon pusht, nu meteen. we hebben al een half jaar "getest" immers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Falcon schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:04:
Kan je dit ook forceren om hem te krijgen?
Nee aangezien het nog geen landelijke uitrol is en dit alleen een testface uitrol is naar bepaalde deelnemers.

Dus nog even wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:01

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

* Falcon zet bril op... thanks NeP2013

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
En de AB:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ar00V5qNKomVG0Db11Tk2f2R/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Y6WiU6Rn9n1831nMbwkrSuG8/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
Heb je die ook al. Ziet er ook goed uit! Werkt ie ook goed??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
NeP2013 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:42:
[...]

Heb je die ook al. Ziet er ook goed uit! Werkt ie ook goed??
Ja, inderdaad, ja, alleen het is wel een radiografische, wat opzich een voordeel is, tenzij je dus je Logitech Harmony wilt gebruiken (werkt wel gewoon hoor, maar ik zou graag de On demand, TV gids en PVR knoppen willen programmeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Is de ene helft van die AB radiografisch, en de andere helft IR, of is alleen de oude AB IR, en deze alleen RG? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-09 08:26
f*ck zeg, dat scheelt een hoop, ziet er naar uit dat de grootste pijnpunten voor mij om het vorige maand weer buiten te schoppen uit de wereld zijn :D.

Maargoed, eerst maar even afwachten en bij de schoonouders (die hebben nog Horizon) kijken hoe het straks echt werkt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

Weet jij toevallig of dat radiografische gedeelte op 433 mhz uitzend?

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
SeatRider schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:47:
Is de ene helft van die AB radiografisch, en de andere helft IR, of is alleen de oude AB IR, en deze alleen RG? :)
Volgens mij is alles aan deze AB RG.
Johannusvanudos schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:15:
Weet jij toevallig of dat radiografische gedeelte op 433 mhz uitzend?
Geen flauw idee helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

dus als ik het goed begrijp zat er bij de box zowel IR als RG ingebouwd.
Toch jammer dat we dan niet meer de tv-gids en PVR kunnen programeren op een universele AB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-09 16:30
kipusoep schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:34:
Ik vond toevallig een filmpje op Vimeo van de nieuwe software: https://vimeo.com/68208221
Het is gelukkig inderdaad rapper. Heeft dat nou zo lang moeten duren? 8)7 Want wie maakt deze software en API? ik neem aan dat Samsung al een basis versie heeft welke nog alleen hoeft aan te passen? UPC doet imho toch iets echt fout, als het gaat om het schrijven van de software...

Daarnaast mis je nog steeds functionaliteit die in oude Box van UPC nog wel gewoon te vinden was. Zoals informatie over de show over het zappen. Ipv dat je eerst het menu moet openen en vervolgens op informatie moet klikken. Ook is de beperking van maximaal 1 programma via het zapmenu in voren kijken aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

ik heb een vraagje, ik heb twonky op mijn laptop geinstalleerd en ik kan zo mijn media bestanden delen op het netwerk en op de televisie bekijken.
Kan het ook andersom, dat je films van de tv kijkt op een laptop welke verbonden is via twonky of eventueel via een andere mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Je bedoeld https://www.horizon.tv/nl_nl/ , TV kijken op je pc/laptop. Inloggen met je upc account en je kunt alle kanalen bekijken die bij je abonnement horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Notna schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:05:
[...]

Nee aangezien het nog geen landelijke uitrol is en dit alleen een testface uitrol is naar bepaalde deelnemers.

Dus nog even wachten :)
Waar kan ik mij aanmelden? :Y)

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Laatst online: 17-09 21:54
kipusoep schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:26:
[...]

Ja, inderdaad, ja, alleen het is wel een radiografische, wat opzich een voordeel is, tenzij je dus je Logitech Harmony wilt gebruiken (werkt wel gewoon hoor, maar ik zou graag de On demand, TV gids en PVR knoppen willen programmeren).
Houdt dit in dat de nieuwe AB dus niet meer "in oogcontact" moet staan? Vetthe shit! Hij kan dus gewoon weer IN de kast staan, met het deurtje dicht :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystic
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 00:50
Ook hier al de UPDATE ontvangen vandaag !!!! :-)
En het gaat beter met de snelheid van het menu.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Heb je de test versie of is de uitrol van de officiële begonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
smeerbartje schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:19:
[...]

Houdt dit in dat de nieuwe AB dus niet meer "in oogcontact" moet staan? Vetthe shit! Hij kan dus gewoon weer IN de kast staan, met het deurtje dicht :).
Hier ben ik dus ook heel blij mee !!! maar eerst zien en dan geloven :*)

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

Ik heb vandaag via UPC gehoord dat de software nogal wat vertraging had opgelopen en dat het nog maar de vraag is of die softwareupdate bij iedereen daadwerkelijk in Juni word uitgerold...

Waar kun je je aanmelden voor die test?

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GilbertvH
TheMystic schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:27:
En het gaat beter met de snelheid van het menu.....
Ben je een tester?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystic
Ik ben geen tester. Een gewone gebruiker in Ulft. Wel net mijn abbo omgezet, maar verder niets bijzonders gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
TheMystic schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:04:
Ik ben geen tester. Een gewone gebruiker in Ulft. Wel net mijn abbo omgezet, maar verder niets bijzonders gedaan.
*O*

Ik hoop dat ik hem ook binnen krijg, de video een stukje hierboven ziet er veelbelovend uit :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystic
Ik heb net nog effe gekeken, maar nu twijfel ik, bij "laatst bijgewerkt staat "wo 27.03.13/14:00 DO 13.06.13"
Is dan de eerste datum of de tweede datum het bijgewerkte datum?
Maar mocht het niet zo zijn, het werkt toch wel sneller nadat ik mijn abbo heb omgezet naar POWER?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

In dat scherm zou ook de software versie moeten staan. Ik verwacht dat het de eerste datum is...

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

TheMystic schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:18:
Ik heb net nog effe gekeken, maar nu twijfel ik, bij "laatst bijgewerkt staat "wo 27.03.13/14:00 DO 13.06.13"
Is dan de eerste datum of de tweede datum het bijgewerkte datum?
Maar mocht het niet zo zijn, het werkt toch wel sneller nadat ik mijn abbo heb omgezet naar POWER?
is je zender pakket ook aangepast? Zoja; dan is er prolly een refresh uitgevoerd en dan is de box een heul stuk sneller. Helaas is het vaak niet van al te lange duur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Het gaat om de eerste datum, de tweede is de laatste keer dat je hebt gekeken of er nieuwe software is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystic
Hij is idd een flink stuk sneller. Moet zeggen dat ik al vanaf het begin de Horizon heb en niet echt te klagen heb hier. Sorry ;-).
Ben erg tevreden over het product. Met wat kleine uitzonderingen die ook naar de consumentenbond zijn gegaan en UPC zelf, die netjes contact met me gezocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je hebt dus niet de update en geen snelheidswinst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

Dat eerste ben ik met je eens, geen update....

Maar nu ik thuis ben merk ik ook enorm verrast dat de box veel sneller reageert!

Iemand anders dezelfde ervaring?

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Nu online
Ben ook benieuwd wanneer de update komt.

[ Voor 80% gewijzigd door hansvk op 13-06-2013 22:05 ]

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-09 09:51
Tijdje terug de vraag gesteld, maar ik doe het gewoon nog eens in de hoop dat er een oplossing is ondertussen.

Airprint doet het maar matig i.c.m. de box. Combi Macbook/iMac/iPad - Horizonbox - HP Photosmart 7510 werkt wel maar deels. Hij verbreekt na een minuut ongeveer de verbinding. Wat vervelend en onhandig is omdat je dan soms nog halverwege documenten etc bent. Dus is er inmiddels een oplossing wat betreft airprint? Heb al vast IP geprobeerd (werkt niet) en harde rest op de box danwel printer. Iemand inmiddels een oplossing?

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnapCase
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik vraag me af of de komende update ook automatisch gepushed wordt wanneer de Horizon niet online is? Heb 'm maar volledig offline gehaald door de problemen met m'n Popcorn Hour. Update gaat dan net als bij de offline mediabox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
SnapCase schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:42:
Ik vraag me af of de komende update ook automatisch gepushed wordt wanneer de Horizon niet online is? Heb 'm maar volledig offline gehaald door de problemen met m'n Popcorn Hour. Update gaat dan net als bij de offline mediabox?
Updates gaan via de COAX-kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
De Horizon werkt prima offline, hij hangt bij mij alleen aan de stroom en coax, is helemaal voldoende om TV te kijken en updates te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:47
kipusoep schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:26:
[...]

Hmmm.. ik heb een Harmony 900 gekocht, die ook radiografisch is (overigens errug tevreden over). Ik vrees alleen dat die RF niet compatible is met de horizon (hij communiceert met een logitech blaster die het RF signaal weer omzet naar IR), dan zou ik dus toch meerdere AB's nodig hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnapCase
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-12-2024
Mooi zo! Dan kan ik achterover leunen, zoals ik al dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
TheMystic schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:27:
Versienummer zou wel handig zijn...

Edit: Laat maar, je hebt dus nog gewoon de software van 27 maart.

Juiste versie van 27 maart is 1-1-60.00.3_V 1.25_16777400

[ Voor 91% gewijzigd door CreativeS op 14-06-2013 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

LMFAO:
Beste heer Notna,
In mei hebben we u geïnformeerd over de software-update H2 voor Horizon TV. Deze update kan helaas niet plaatsvinden in juni, omdat we nog enkele technische onderdelen binnen deze software-update aan het verbeteren zijn.

Dit duurt helaas wat langer dan we hadden gedacht. Onze excuses hiervoor.
Nadat de software-update op uw mediabox heeft plaatsgevonden, ontvangt u de aangekondigde nieuwe afstandsbediening. We laten u zo snel mogelijk via e-mail weten wanneer u de software-update en de nieuwe afstandsbediening ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dat viel te verwachten. Upc die een belofte waarmaakt. Dat zou een primeur zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
WTF zeg... word je toch niet goed van. En wij maar moeten werken met die trage bagger box :(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 07:44
Gepruts daar bij Upc. Wacht met smart op de update wegens mijn problemen met de box en krijg je dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Nu ook op de FP: nieuws: UPC stelt grote update voor Horizon voor onbepaalde tijd uit

Uitermate treurig. Ik hoop dat ze bij UPC de capaciteit van het callcenter voldoende uitgebreid hebben want ik mij niet voorstellen dat ze na deze actie nog 155.000 gebruikers over gaan houden. Maanden roepen dat het juni wordt en dat half juni roepen dat het niet gaat lukken? En dan ook nog durven roepen dat juli mogelijk ook niet lukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik ga ook maar eens een gerichte brief schrijven. Ben er inmiddels ook wel klaar mee hoor. Vanmorgen lag weer het internet eruit alsmede de telefoon terwijl de tv wel bleef werken. Raar product dat Horizon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Ach UPC komt wederom afspraken niet na, wat een verrassing. Tijd voor maar weer een compensatie denk ik.
Mijn originele aanbieding zou verlengd worden tot en met augustus (volgens de mail), maar kom er achter dat ik nu al geen film 1 e.d meer heb, ook maar aangeven.
Verbinding blijft wegvallen ondanks volledige nieuwe binnenbekabeling aangelegd door UPC zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Eigenlijk ben ik wel benieuwd of UPC-webcare nog aanvullende info heeft, maar die heeft na 30 mei geen reacties meer geplaatst zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:58
Rupie schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 10:38:
Eigenlijk ben ik wel benieuwd of UPC-webcare nog aanvullende info heeft, maar die heeft na 30 mei geen reacties meer geplaatst zo te zien.
Ze hebben alleen het volgende bericht op chelloo.com geplaatst.
@ALL

In mei zijn jullie geïnformeerd over de software-update H2 voor Horizon TV. Deze update kan helaas niet plaatsvinden in juni, omdat we nog enkele technische onderdelen binnen deze software-update aan het verbeteren zijn. Dit duurt helaas wat langer dan we hadden gedacht waarvoor onze excuses.

Een nieuwe datum is op dit moment nog niet bekend. We informeren jullie zo snel mogelijk wanneer de software-update en de nieuwe afstandsbediening verzonden zullen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:47
Rubman schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 10:31:
Ach UPC komt wederom afspraken niet na, wat een verrassing. Tijd voor maar weer een compensatie denk ik.
Mijn originele aanbieding zou verlengd worden tot en met augustus (volgens de mail), maar kom er achter dat ik nu al geen film 1 e.d meer heb, ook maar aangeven.
Verbinding blijft wegvallen ondanks volledige nieuwe binnenbekabeling aangelegd door UPC zelf.
Ik heb eind mei mijn abonnement om moeten zetten. Na het introductieabonnement van Horizon heb je per 1 juni geen extra tv kanalen en Film1 meer. Ik wil per sé de extra tv kanalen hebben. Dit kon niet, omdat het abonnement niet meer afgesloten kan worden. Ik werd dus verplicht om weer een jaar vast te leggen anders zou ik een aantal maanden zonder de extra tv-kanalen zijn (heb wel een jaar lang wat korting gekregen). Ik wilde eigenlijk over naar Glasvezel. De aankonigingen van de nieuwe software waren erg hoopvol en heb daardoor eigenlijk geen effort meer gestoken om de extra tv kanalen te ontvangen zonder nieuw abonnement. Heb daar nu wel spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Ja, maar aangezien mijn introductie aanbod later inging (lang verhaal) en dus ook al initieel langer doorliep had ik hem tot augustus moeten hebben.

Zit ook steeds meer te twijfelen over glas, jammer dat ik enkel Tweak groen kan ontvangen hier (had graag Blauw gewild want dat kon ik via een htpc tv kijken ipv een brakke box van KPN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Awww yeaaaah

Brief van UPC binnen dat ik 10 euro korting krijg op de volgende factuur omdat er recentelijk wat downtime was

Woop :D :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorlopig dus geen horizon van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Laatst online: 14-09 16:30
Waarom kunnen ze die update niet gewoon bij iedereen doorvoeren? Het zijn tot nu toch alleen snelheidsverbeteringen. Kijkend naar de eerder geposte video...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

Ik heb Horizon sinds de introductie, had de "early-bird" aanbieding van 40 euro per maand incl. uitgebreide zenderpakket en Film1, ben in juni overgestapt naar het 100/10 pakket incl. Film1 omdat de introductieaanbieding afliep én de belofte per brief/folder was gedaan dat de broodnodige update EINDELIJK zou komen (juni is al een half jaar later dan eerst beloofd trouwens).

Wat blijkt nu: H2 uitgesteld voor onbepaalde en de "early-birds" houden hun introductieaanbieding totdat de update daadwerkelijk komt (oktober?). Ik ben dus genaaid. Althans, zo voelt het. :)

Ik heb maar gebeld met UPC, ze konden het helaas niet terugzetten. Ik heb na veel gepraat korting gekregen op mijn 100/10 abbonement. Helaas geen extra zenders + uitgebreid HD, dat zou me dan teveel extra gaan kosten. Ik betaal nu iets meer dan de introductieaanbieding voor 100/10 internet ipv 60/6, zonder de extra zenders en extra HD kanalen.

Ik vind het nog steeds belachelijk (heb immers in goed vertrouwen gehandeld door netjes per 1 juni mijn abo om te zetten op basis van de belofte van UPC), maar het moet maar...

[ Voor 22% gewijzigd door Cap op 21-06-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Cap schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:55:
Ik heb Horizon sinds de introductie, had de "early-bird" aanbieding van 40 euro per maand incl. uitgebreide zenderpakket en Film1, ben in juni overgestapt naar het 100/10 pakket incl. Film1 omdat de introductieaanbieding afliep én de belofte per brief/folder was gedaan dat de broodnodige update EINDELIJK zou komen (juni is al een half jaar later dan eerst beloofd trouwens).

Wat blijkt nu: H2 uitgesteld voor onbepaalde en de "early-birds" houden hun introductieaanbieding totdat de update daadwerkelijk komt (oktober?). Ik ben dus genaaid. Althans, zo voelt het. :)
Waar staat dat? Ik heb sinds een week of twee geen Film1 en extra zenderpakket meer. Dat zou ik terug moeten krijgen, en weer 40 per maand gaan betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Daar ben ik ook benieuwd naar, ik heb na een mailtje van UPC dat mijn abbo korting afliep het aangeboden (100/10) pakket genomen. Als ik had geweten dat ik voor € 50 p/m (of zoiets) door had kunnen gaan met 60/60 dan had ik dat zeker gedaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:48

ManiacsHouse

Scheisse!

Cap schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:55:

Ik heb maar gebeld met UPC, ze konden het helaas niet terugzetten. Ik heb na veel gepraat korting gekregen op mijn 100/10 abbonement. Helaas geen extra zenders + uitgebreid HD, dat zou me dan teveel extra gaan kosten. Ik betaal nu iets meer dan de introductieaanbieding voor 100/10 internet ipv 60/6, zonder de extra zenders en extra HD kanalen.

Ik vind het nog steeds belachelijk (heb immers in goed vertrouwen gehandeld door netjes per 1 juni mijn abo om te zetten op basis van de belofte van UPC), maar het moet maar...
Jouw verhaal kan niet kloppen aangezien de earlybird-abo's al waren afgelopen voordat het bericht van uitstel van de update kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

SeatRider schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:13:
[...]

Waar staat dat? Ik heb sinds een week of twee geen Film1 en extra zenderpakket meer. Dat zou ik terug moeten krijgen, en weer 40 per maand gaan betalen?
janvanduschoten schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:21:
Daar ben ik ook benieuwd naar, ik heb na een mailtje van UPC dat mijn abbo korting afliep het aangeboden (100/10) pakket genomen. Als ik had geweten dat ik voor € 50 p/m (of zoiets) door had kunnen gaan met 60/60 dan had ik dat zeker gedaan :/
Waar staat wat?

Je "moet" niks terug krijgen, alleen het blijkt dus (zie Chelloo forum in het topic van de aankondiging van het uitstel van de H2 update, lees zelf de plusminus 20 pagina's maar door) dat de early birds weer een verlenging van het actietarief krijgen vanwege het wederom uitstellen van de broodnodige update. Zij blijven dan dus 39,50 betalen. Daarvan hebben ze bericht gehad per brief/mail, of die komt nog volgende week.

Ik had echter (ga ik mezelf nog eens herhalen) geüpdate naar het Alles-in-1-Power pakket per 1 juni omdat de eerste verlenging van het actietarief t/m 31 mei liep, en omdat er per folder/brief aangekondigd was dat per juni dan toch echt de lang beloofde update zou komen.
Vanwege de update van mijn abonnement kon ik op zich fluiten naar bovenstaande kortingsconstructie voor de early birds. Dit vond ik niet terecht aangezien ik net zo goed early bird was en UPC vertrouwd heb wat betreft de aankondiging, en de hele periode last heb gehad van het niet nakomen van de beloftes van UPC, en daar voorlopig ook nog last van houd.
Vandaar dat ik gebeld heb met het verzoek mijn abonnement weer terug te zetten naar de 60/6 + film1 + uitgebreid zenderpakket + HD pakket voor 39,50 per maand. Dat kon niet, vandaar dat ik als tegemoetkoming de korting ontvangen heb op mijn 100/10 abonnement.

@janvanduschoten dat had ik dus ook graag gewild: het zou fijn zijn geweest als ze eerder hadden verteld dat de update voor de komende maanden afgeblazen was en als tegemoetkoming de korting verlengd werd.
ManiacsHouse schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:48:
[...]

Jouw verhaal kan niet kloppen aangezien de earlybird-abo's al waren afgelopen voordat het bericht van uitstel van de update kwam.
Toch is het zo, althans ik heb al enkele berichten hierover gelezen en ook de medewerker van retentie ontkende dit niet en beweerde zelf dat de brieven hierover deze en volgende week onderweg waren. Officieel waren de early-birds per 31 mei inderdaad afgelopen maar dit gaat wederom verlengd worden i.v.m. het uitblijven van de beloofde update. UPC steekt de hand in eigen boezem. Bel anders zelf even met UPC en ga naar de afdeling opzeggingen (retentie), die kunnen je het beste informeren en eventueel tegemoetkomen.

Edit: misschien helpt dit:
http://www.chelloo.com/up...49273.msg650032#msg650032
http://www.chelloo.com/up...49273.msg651415#msg651415
http://www.chelloo.com/up...49467.msg651567#msg651567

[ Voor 11% gewijzigd door Cap op 21-06-2013 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Zelf vandaag de horizon box mogen ontvangen bij het extra power 150/10 abbo, het was dat het persé moest voor de hogere snelheden anders had ik graag mijn oude box laten staan (150/10 gaat nu gewoon prima via de oude modem maar dat terzijde, verplichting van upc hé)

Na wat aanpassingen ruimte gemaakt vooor de horizon, wat een enorm geval is dat als je het vergelijkt met die oude boxen (die kleintjes).

Eerste impressie, zappen is heerlijk snel. De rest is echt een drama :P Precies zoals ik het had voorgesteld. Even makkelijk verder dan de volgende zender kom ik niet.
Apps zijn best leuk, zo youtube kijken of dumpert werkt zeer goed en ben ik verrast over, al is het invoeren van tekst om te zoeken echt een enorm karwij en hoop dat die nieuwe afstandsbedieningen + de update snel mogen komen :)

Ik had trouwens een vraag voorgelegd aan de klantenservice over het gebruiken van de horizon box als accesspoint, maar dit werdt niet ondersteund? Klopt dit of heeft iemand dit werkend gekregen?

Ik heb nu een accespoint langs de horizon box staan voor wifi bereik boven (beiden staan boven) en dacht dat ik de horizon wel kon gaan gebruiken. De internetkabel zit gewoon direct op de tc7200 beneden, en er zit nu 1 kabel in de accespoint die ik ook wil blijven gebruiken naast de wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 21:20
Bij mij staat nu dit in de online factuur:
01/06-30/06 6 maanden 15,45 euro korting per maand (Geldig t/m 12/11/2013)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

Ik bedoel maar. Kan dus wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
matthijst schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 18:03:
Bij mij staat nu dit in de online factuur:
01/06-30/06 6 maanden 15,45 euro korting per maand (Geldig t/m 12/11/2013)
Wat voor abonnement heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Is het mogelijk om TV te ontvangen op een andere TV va wifi, niet via een computer of iDing.
Pagina: 1 ... 31 ... 54 Laatste