Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nasdude
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 00:45
SeatRider schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 16:43:
[...]

Volgens mij kun je instellen dat ie nn minuten van tevoren begint met opnemen, en nn minuten na afloop doorgaat.

Los van het feit dat het inderdaad belachelijk is dat ie dat niet zelf kan sturen, maar goed.
menu -> opties -> instellingen -> opname & herinnering -> opname -> tijd na het programma

Volgensmij doen de zenders het trouwens express.

Heb 2x buch in de bajes opgenomen op de automatische stand. in beide gevallen viel de laatste minuut weg en moest ik die via rtlgemist (internet) terug kijken.

. www.rtlgemist.nl
. programma opgezocht
. 15 seconde reclame voordat ik uberhaupt kon ''scrollen'' door de tijd
. gezapt naar de laatste minuut
. reclame 1: 15 seconde
. reclame 2: 19 seconde
. eindelijk de laatste minuut kunnen kijken

verplicht 50 seconde reclame voordat ik die laatste minuut kon zien :(

(de programma gemist app van horizon is helaas nog slechter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
SeatRider schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 16:43:
[...]

Volgens mij kun je instellen dat ie nn minuten van tevoren begint met opnemen, en nn minuten na afloop doorgaat.

Los van het feit dat het inderdaad belachelijk is dat ie dat niet zelf kan sturen, maar goed.
Mjah volgens mij kan het technisch allemaal wel, maar op dit moment wordt de EPG data los ingeladen en heeft de Horizon box geen idee wanneer een programma daadwerkelijk begint. Hiervoor zal in het digitale TV signaal een signaal meegestuurd moeten worden dat door de box herkend wordt als het starten van het programma. Ook ooit gelezen (sorry geen bron) dat men op deze manier kan voorkomen dat je reclames doorspoelt.
Anyways, dan zet ik liever een marge (begin opname 5 minuten voor uitzending en ga 15 minuten langer door met opnemen) wat prima via het menu is in te stellen.

Zelf heb ik nogal last van slechte wifi ontvangst op de 2e verdieping. Nu heb ik een wireless router besteld maar ik vroeg me af wat de beste manier van aansluiten is. De Horizon box als router blijven gebruiken (en wireless router dus meer als access point). Of de wireless router als router gebruiken.
Iemand suggesties met voor/na-delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:31

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
drfruit schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:17:
Het lijkt een slimme vondst om onder de opzegbaarheid van abonnementen uit te komen: verander elk jaar je hele aanbod zodat mensen wel moeten overstappen en er weer een jaar aan vastzitten, maar het is natuurlijk gewoon valsspelen. Benieuwd hoe lang het duurt voordat de politiek het doorkrijgt en ingrijpt.
Er moet niemand overstappen, je kunt toch gewoon je huidige pakket houden?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nasdude
janvanduschoten schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 16:49:
[...]

Er moet niemand overstappen, je kunt toch gewoon je huidige pakket houden?
Toen ik laatst belde zei de man aan de andere kant van de lijn dat ik geen extra pakketen (lees: royaal 110 zenders + 29hd zenders) op mijn huidige horizon kon afsluiten.

Ik moest overstappen naar een nieuw pakket als ik 110 zenders wilde (dus bv discovery science)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Ah ok, maar je pakket houd niet op, je kunt hem alleen niet meer wijzigen. Ik heb voor die paar euro nu 100 mb en Film 1 erbij. Volgend jaar zie ik wel waar wat ik doe, weer een jaar UPC of een keertje glasvezel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Na toch een hoop pagina's hier doorgelezen te hebben merk ik dat de ervaringen toch veelal een negatieve lading hebben over de horizon box.

Gezien de ouders niet houden van verandering (en vooral op technisch gebied de keuzes aan mij overlaten) heb ik zo mijn twijfels over de horizon box.

Ik had er al wat over ingelezen maar gezien ik volgende dinsdag wordt teruggebeld door de HD over de krakkemikkige verbinding laatste tijd, zou ook daarbij meteen maar het huidige abbo op de schop gaan.

Huidige situatie is een ouder 60/6 abbo met alles er op en er aan, inclusief onbeperkt bellen europa en een extra mediabox. Kosten: 89,85€

Sta nu dinsdag voor de volgende opties:

optie 1: modem + mediabox vervangen voor horizon
optie 2: oude modem behouden, horizon als vervanging mediabox (dit kon eventueel prima volgens de HD)
optie 3: oude modem behouden, oude mediabox behouden. (niet gevraagd, maar moet ook wel te regelen zijn toch?)

Zelf leun ik toch naar optie 2 of 3, toen ik de vraag stelde wat wijsheid is vertelde de HD medewerker ook dat het altijd het beste is om het oude modem te behouden.

Het nieuwe abbo zal waarschijnlijk de het Extra Power (alles er op alles er aan)worden van 150/10. is met 87,50 nog steeds 2,35 goedkoper per maand. Misschien wat blijf-bij-upc korting erbij en dan is het wel weer goed :) Nu hebben we sinds een paar maanden ook glasvezel liggen, had al iets vernomen over zulke korting >:)

Maar is het zo vaak zo slecht gesteld met die horizon boxen?

Eventueel wil ik best de gok wagen en zelf de horizon box boven in gaan pikken, dan gaat mijn huidige box naar de woonkamer. Veranderd er voor de ouders niks want anders moeten ze daarbij weer 2 jaar wennen. Die willen toch alleen maar zappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nasdude
ik heb alles (ook het modem) via de horizon box lopen, heb nooit problemen met het wireless of het internet. de box hangt af en toe op video (1x per maand ofzo) maar niets noemenswaardigs.

als je de horizon box als je 'hoofd' box neerzet kun je binnenkort een extra 'guest' horizon box nemen die je koppelt aan je hoofdbox. je kan dan vanaf de guest de opgenomen programma's op de hoofdbox zien

[ Voor 35% gewijzigd door nasdude op 01-06-2013 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Is het normaal dat je nog geen Mei factuur hebt?
Is de eerste volledige maand bij upc voor ons.

Op de eerste factuur stonden diensten gefactureerd tot 31-5
Alles werkt wel gewoon nog

Wil geen slapende honden wakker maken }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TripleQ schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 10:44:
Is het normaal dat je nog geen Mei factuur hebt?
Is de eerste volledige maand bij upc voor ons.

Op de eerste factuur stonden diensten gefactureerd tot 31-5
Alles werkt wel gewoon nog

Wil geen slapende honden wakker maken }:O
ik krijg rond de 7de van elke maand de factuur te zien op de upcsite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 13:26
Nou mooi, mijn welkomsabo werkt nog ondanks een koude start :P

[ Voor 24% gewijzigd door donald_dick op 01-06-2013 11:26 ]

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
nasdude schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 00:50:
ik heb alles (ook het modem) via de horizon box lopen, heb nooit problemen met het wireless of het internet. de box hangt af en toe op video (1x per maand ofzo) maar niets noemenswaardigs.

als je de horizon box als je 'hoofd' box neerzet kun je binnenkort een extra 'guest' horizon box nemen die je koppelt aan je hoofdbox. je kan dan vanaf de guest de opgenomen programma's op de hoofdbox zien
Het kan dus wel, maar probleem is als hij als hoofdbox staat hebben de ouders er beneden meteen last van. (immers staat dat ding dan daar, is niet werkbaar voor ze). Die extra guest mediabox lijkt potentie te hebben, maar heb toch altijd alles op de nas staan. Hebben ooit eens de DVR versie gehad, stonden ooit eens films op maar dat was nog vóór de nas en nieuwsgroepen :)
Verwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 05:36:
[...]

Als je ouders niet 100% tech-proof savvy zijn, of snel last hebben van rode vlekken in de nek, dan kun je beter even afwachten of de beloofde updates echt gaan waarmaken wat zij beloven.
Zorg dat het probleem van UPC niet hún probleem wordt. :+

Het platform heeft volop potentie, maar het mankeert vandaag nog in de uitvoering.
En dat al bijna een jaar lang.
Het vaak tergende gezeur kan evengoed nog jaren doorgaan, alle goedbedoelde UPC beloftes ten spijt. ;)
Ik geef horizon volgend jaar wel een kansje, laten ze nu maar de oude mediaboxen staan. Vind de toegevoegde waarde van het apparaat niet voldoende om hem in huis te halen (ookal neem ik hem dan in ;) )

Weet er iemand of de horizon app (op ipad) ook werkt zonder horizon box? Of zit dat pérse aan elkaar? Want kan nu al wel online op de laptop kijken op horizon.tv maar dat werkt natuurlijk niet op de tablet (is android dus nog geen app, maar ook geen widevine plugin uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Verwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 12:20:
[...]

Natuurlijk werkt Horizon op de iPad app.
Tv kijken is geen enkel punt, de app gebruiken om de box te programmeren is alleen een terugkerende aanslag op je gezondheid.

Soms gaat het goed, vaker gaat het gewoon helemaal niet.
De box moet sowieso al aanstaan, dat is dus al meteen niet mijn idee van het programmeren "op afstand". :+
Met de vorige box icm de iPad werkte dat overigens nagenoeg perfect, het kán dus in theorie wel. 8)
Bij de Horizon moet je er in principe naast blijven zitten om in geval van vastlopers in te kunnen grijpen.

Welke iPad heb je eigenlijk??

De oude iPad-1 is voor het Horizon menu met het totaal overbodig grafische geweld eigenlijk veel en veel te traag.
Dat doet de laatste iPad-4 vele keren beter, ook de gids wordt daar veel en veel sneller geladen.
Als je op de iPad-1 iets te programmeren hebt "op afstand", dan moet je zelfs serieus uitkijken dat het programma niet al eerder afgelopen is, dan dat de programmagids geladen is.
En dan kan een opname planning uiteindelijk alsnog falen.
Zo traag kan dat dus echt gaan. :+
Heb geen ipad, vermelde het er alleen bij omdat de android apps toch nog niet beschikbaar zijn. Misschien wat onduidelijk.
Doelde eigenlijk op de vraag of het zonder horizon box ook werkt die app, want waarschijnlijk laten we hier de oude mediaboxen staan. Ondertussen is het toch wel 2014 voordat die app voor android er is (en dus wer bijna het jaarcontract voorbij :+ ), maar het gaat om het principe :P

Dit omdat je nu al prima online al je zenders kunt kijken (ook al heb je geen horizon box), maar dit uiteraard niet werkt op tablets omdat de browsers de plugin daarvoor niet kunnen instaleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorzover mij bekend zou de firmware update vandaag 1 juni uitkomen.
Kan me nauwelijks voorstellen dat het onder tv tijd gedaan wordt.
Dus wordt het waarschijnlijk weer uitgesteld.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2013 13:54 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 13:16:
Voorzover mij bekend zou de firmware update vandaag 1 juni uitkomen.
Kan me nauwelijks voorstellen dat het onder tv tijd gedaan wordt.
Dus wordt het waarschijnlijk weer uitgesteld.
In juni, niet per se 1 juni....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smultie schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 14:07:
[...]

In juni, niet per se 1 juni....
Een helpdesk medewerker heeft mij specifiek 1 juni genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:08
nasdude schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 00:50:

En ik zit echt op die guest box te wachten, alleen vind ik er maar weinig info over of en wanneer deze dan moet komen.

Verder heb ik ook alles via de box zelf lopen en nog nooit problemen gehad.....enige nadeel vind ik het relatief hoge energie verbruik dat je nodig hebt om enkel je internet online te houden......hoop dat ze daar nog een keer iets aan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
donald_dick schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 11:26:
Nou mooi, mijn welkomsabo werkt nog ondanks een koude start :P
en het is weg, net zoals alle andere zenders behalve Ned 1, 2 en 3 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Meer mensen met problemen? Ik kan niks meer kijken behalve 1, 2 & 3 :( Werkte hier al maanden prima ?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-01-2024
Ja, hier ook alleen maar 1,2 en 3. Op de twitter van upc geven ze aan dat je de box naar de fabrieksinstellingen moet terug zetten. Heb dit zelf nog niet geprobeerd dus weet niet of het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Verwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 14:15:
[...]
DennusB schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 17:18:
Meer mensen met problemen? Ik kan niks meer kijken behalve 1, 2 & 3 :( Werkte hier al maanden prima ?
Hoe zit het met jullie software versie? :9
Zonder gekheid, volgens http://vragen.upc.nl/app/...-voor-de-horizon-mediabox krijg je een aantal dagen voor de update een mail om hem aan te kondigen.

renzo4000 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 08:11:
Er waren gisteren behoorijk wat storingsmeldingen bij UPC, ik had dezelfde klachten als jij.

http://www.allestoringen.nl/storing/upc/kaart

Gisteren kon je mooi op bovenstaande kaart zien dat er veel storingen werden gemeld.
Ik heb er bij oa 24 kitchen nog (of weer?) last van vandaag zag ik.

[ Voor 24% gewijzigd door Rupie op 01-06-2013 19:44 ]

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
horizon standaard bevat alleen 1,2,3 in hd en geen andere hd zenders. alleen de volgorde van zenders wordt niet meteen aangepast, Dus op 4 staat nu rtl4 HD, die je niet meer kan kijken. Even terug naar de fabrieksinstellingen en hij zet de zenders weer op goede volgorde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
fanatik schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 17:22:
Ja, hier ook alleen maar 1,2 en 3. Op de twitter van upc geven ze aan dat je de box naar de fabrieksinstellingen moet terug zetten. Heb dit zelf nog niet geprobeerd dus weet niet of het werkt
werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

Ja helaas werkt dat meestal weet ik uit ervaring vanuit het verleden. Maar het is belachelijk dat je het zo moet oplossen... weer alles opnieuw instellen. Wat een figuren zijn het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 00:03
Waarom kan het nu nou niet in 1 keer goed? Gisteren via de website mijn Horizon abbo opnieuw voor een jaar afgesloten. Vanochtend nog alle zenders kunnen bekijken en nu vanavond alle "extra zenders waaronder film1" weg, u bent niet geabboneerd. WTF er staat nog op de site:
Als u uw bestelling plaatst, zetten wij automatisch uw huidige abonnement om naar uw nieuwe abonnement. Kiest u voor sneller internet of meer tv-zenders, dan passen wij dit automatisch aan. Na uw bestelling controleren wij welke apparatuur u al heeft en bepalen we wat u nodig heeft. Zo ontvangt u niets dubbel.
Grrr, morgen een hele boze klant aan de line :(

Edit:
blijkt een algemeen probleem te zijn waarbij de box moet worden ge-reset naar fabrieksinstellingen.

[ Voor 7% gewijzigd door Miki op 01-06-2013 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Omdat er ook een storing is... Hier ook Royaal HD en Film1 weg sinds vanmiddag 12.00 uur. Mensen die een pakket gewijzigd hebben of gebruik maken van de verlengde Horizon-aanbieding (zoals wij) kunnen dus het probleem hebben dat ze alleen maar naar de standaardzenders kunnen kijken. Drie keer gebeld vandaag. Men heeft nog geen oplossing.
Verwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 14:15:

Reken daar in ieder geval maar niet op...
Miki schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 21:15:

Edit:
blijkt een algemeen probleem te zijn waarbij de box moet worden ge-reset naar fabrieksinstellingen.
Zelfs dat is geen garantie dat je de zenders weer hebt. Vandaag al drie resets naar fabrieksinstellingen gedaan.

[ Voor 23% gewijzigd door CreativeS op 01-06-2013 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
Bij mij gaf hij aan dat het pakket omzetten tot wel 10 werkdagen kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
De aangegeven tip die je hoort als je de helpdesk bellt d.w.z. reset naar fabrieksinstellingen, heeft niet geholpen.

Komende drie maanden maar weer een korting :P

Edit:
Zojuist nog iemand van de helpdesk aan de lijn waarbij bleek dat mijn bestelling die ik gisteren via internet had aangevraagd niet in het systeem was verwerkt.

[ Voor 33% gewijzigd door Miki op 01-06-2013 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Toevallig ook dat je Horizon instap aanbieding afloopt? If so; UPC bellen en een refresh signaal laten uitvoeren. Ik had al een tijd terug hier een probleem mee toen ik van 60/6 naar 100/10 ging met bijbehorende tv pakket.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Rupie schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 19:41:
[...]

[...]

Hoe zit het met jullie software versie? :9
Zonder gekheid, volgens http://vragen.upc.nl/app/...-voor-de-horizon-mediabox krijg je een aantal dagen voor de update een mail om hem aan te kondigen.
Ik zag vandaag ergens een mail van UPC waar in stond dat je hem minimaal 10 minuten op kanaal 24 (24 kitchen) moet laten staan en dat je dan een update melding krijgt? Nog niet getest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
DennusB schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 22:43:
[...]

Ik zag vandaag ergens een mail van UPC waar in stond dat je hem minimaal 10 minuten op kanaal 24 (24 kitchen) moet laten staan en dat je dan een update melding krijgt? Nog niet getest :P
Gaat dat niet over de CI module? Mijn vader had die namelijk ook gehad en hij heeft enkel 2 CI modules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Notna schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 22:35:
[...]

Toevallig ook dat je Horizon instap aanbieding afloopt? If so; UPC bellen en een refresh signaal laten uitvoeren. Ik had al een tijd terug hier een probleem mee toen ik van 60/6 naar 100/10 ging met bijbehorende tv pakket.
Helpt niet bij de storing die nu speelt. Terug naar fabrieksinstellingen ook niet. Powertoggle ook niet. Daarnaast gaat het doorvoeren van wijzigingen momenteel (op z'n zachtst gezegd) de mist in bij velen (niet iedereen dus). En met velen doel ik op klanten die gebruik maken van een verlenging betreffende de "Introductie Aanbieding" en klanten die na einde "Introductie Aanbieding" omgezet zijn naar een ander pakket.
Rupie schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 23:09:
[...]

Gaat dat niet over de CI module? Mijn vader had die namelijk ook gehad en hij heeft enkel 2 CI modules.
Geldt inderdaad alleen voor CI+ module.

[ Voor 11% gewijzigd door CreativeS op 02-06-2013 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2013 06:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Creative S schreef op zondag 02 juni 2013 @ 00:31:
[...]

Helpt niet bij de storing die nu speelt. Terug naar fabrieksinstellingen ook niet. Powertoggle ook niet. Daarnaast gaat het doorvoeren van wijzigingen momenteel (op z'n zachtst gezegd) de mist in bij velen (niet iedereen dus). En met velen doel ik op klanten die gebruik maken van een verlenging betreffende de "Introductie Aanbieding" en klanten die na einde "Introductie Aanbieding" omgezet zijn naar een ander pakket.

[...]

Geldt inderdaad alleen voor CI+ module.
Helpt niet omdat het geprobeerd is bij jou or helpt niet omdat UPC dat zegt? Toen ik belde dat ik enkel Ned 123 had (na het overschakelen van Horizon introductie naar een nieuw pakket) en verder nergens rechten toe, werd mij namelijk ook verteld dat er storing was in de buurt. Maar mijn buumannen hadden gewoon signaal dus die vlieger gaat niet op. Pas toen ik zelf met het heldere idee kwam van een refresh signaal werkte het maar zelf komen ze er echt niet mee.

Maargoed als dat dus wel algeprobeerd is bij je en het werkt niet dan heb ik ook geen idee en is UPC gewoon weer aan het prutsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
En zonder enige eigen inbreng heb ik weer film1 en de overige zenders :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Notna schreef op zondag 02 juni 2013 @ 08:01:
[...]

Helpt niet omdat het geprobeerd is bij jou or helpt niet omdat UPC dat zegt?
Och jongen toch, ik kan toch alleen maar zeggen hoe ik het ervaar. Ik praat niet voor anderen namelijk.
Maargoed als dat dus wel algeprobeerd is bij je en het werkt niet dan heb ik ook geen idee en is UPC gewoon weer aan het prutsen
"Ja meneer, we hebben geen oplossing voor U?". Wacht U maar tot maandag anders. Wat een toko. Zeker te weinig problemen gehad de laatste tijd en dat krijgen we nu weer veen op het bordje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Vandaar dat ikhet vraag aan je; de problemen kwamen mij dermate bekend voor dat ik het aandroeg als oplossing. Ik was enkel benieuwd of er daadwerkelijk een refresh bij je gedaan was en dat deze niet werkte of dat UPC de boot gewoon afhoud.

Op chelloo.com wordt namelijk ook een refresh als oplossing aangedragen :) als het dan nog niet werkt weet ik het ook niet meer lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:53

BM

Moderator Spielerij
Miki schreef op zondag 02 juni 2013 @ 08:45:
En zonder enige eigen inbreng heb ik weer film1 en de overige zenders :>
En bij mijn zijn vanaf vanochtend alle extra zenders juist weg. Alleen het standaardpakket nog, en geen film1 of sport1, waar ik wel een abo op heb. Hopelijk net zo snel verholpen als dat het opgetreden is.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

K ben helaas niet thuis dit weekeind, maar ben heel benieuwd, heb voor morgen avond een opname ingeplanned staan, als dat hierdoor misgaat is het wat mij betreft einde upc horizon.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-09 14:36
Even een vraagje , wij hebben sinds een tijdje ook de Horizon media box. deze bevalt op zich prima , alleen heb ik 2 vragen .

Weet iemand wanneer de H2 update in regio montferland uitgerold wordt , en zijn er meer mensen met last van flikkerend beeld in de menu's? dus niet tijdens het tv kijken zelf, maar echt in de menu's . Lijkt dan alsof er soms flitsen van het normale tv-beeld wat in de achtergrond speelt, door de grafische UI van de Horizon heen komt. Iemand hier ervaring mee en hoe is dit op te lossen?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Ik merk sinds een paar dagen dat er iets is veranderd in de instelling van het zappen in relatie tot de ingestelde favorieten.

Toelichting:
De standaard UPC kanalen noem ik kanalen U1..U999 (U1=Ned1, U999 is het testkanaal etc.)
Stel ik heb 30 favorieten F1..F30 ingesteld door bijvoorbeeld de Film1 kanalen op F1 t/m F5 te zetten en Ned1 op F6 etc. etc. Daarbij nog het gegeven dat, in tegenstelling tot de oude Cisco box, je niet alleen door de favorieten maar ook door de U1..U999 kanalen zapt. (althans... ik heb nog niet kunnen ontdekken hoe je alleen kan zappen door de F1..F30). M.a.w.: Het is dus niet zo dat je na F30 weer start op F1, want na F30 volgt U1 t/m U999 voordat je weer bij F1 bent...

Oude workaround:
Dat is niet echt handig, maar daar had ik al wat op gevonden: als ik voorheen drukte op 1, dan kwam ik op Ned1 terecht op de plek van het toegewezen Favorietennummer (zeg F1 of sinds ik Film 1 heb: F6). Dus als ik aankwam bij F30 en de H-box stuurde me door naar U1 t/m/ U999, dan drukte ik simpel weer op 1 en kwam ik weer op F1 (of F6) terecht. Zo kon ik met een extra zapbeweging toch voor elkaar krijgen dat ik rond kon zappen van F1-F30 en daarna weer terug bij F1 (of sinds kort F6).

Maar sinds kort:
Sinds een paar dagen is er echter iets veranderd: als ik nu op 1 druk, dan kom ik op U1 terecht (en dus niet meer op F1 of F6). Als ik dan verder ga zappen, dan ga ik de honderden zenders van U2..U999 in, en dat wil ik natuurlijk niet, want anders had ik geen favorieten ingesteld.

Wie herkent dit verhaal en weet een oplossing?

edit: om het nog wat ingewikkelder te maken meld ik dat je met de pijltjestoetsen (omhoog en omlaag) ook kan zappen. Dus stel je drukt op 1, dan landt je dus op U1(=Ned 1). Als je dan vervolgens "normaal" op <pijl omhoog> drukt, dan kom je op U2 (=Ned 2). Als je <pijl omhoog> echter langer ingedrukt houdt, dan verschijnt die "snelzaplijst" aan de linkerkant in het scherm en zo lang die geactiveerd is, dan zap je door de F-lijst i.p.v. door de U lijst, dus <pijl omhoog> levert F+1 op i.p.v. U2... Gewoon drukken en longpressen levert dus een wezenlijk andere positie op de interne zaplijst op... :F

[ Voor 20% gewijzigd door The_Sukkel op 02-06-2013 21:25 ]

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

The Sukkel: ik kan alleen maar zeggen: klopt. En treurig dat het zo (onlogisch, inconsequent, onhandig en onverzichtelijk) is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
BM schreef op zondag 02 juni 2013 @ 13:33:
[...]

En bij mijn zijn vanaf vanochtend alle extra zenders juist weg. Alleen het standaardpakket nog, en geen film1 of sport1, waar ik wel een abo op heb. Hopelijk net zo snel verholpen als dat het opgetreden is.
http://www.nu.nl/tech/349...nten-met-horizon-box.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:53

BM

Moderator Spielerij
Vanavond maar eens proberen. Eerst maar eens kijken hoe ik de instellingen van het internet ook alweer had staan zodat ik die niet weer proefondervindelijk hoef te gaan bepalen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 11:22

E-Rick

I love it :7

The_Sukkel schreef op zondag 02 juni 2013 @ 21:00:
Ik merk sinds een paar dagen dat er iets is veranderd in de instelling van het zappen in relatie tot de ingestelde favorieten.

Toelichting:
De standaard UPC kanalen noem ik kanalen U1..U999 (U1=Ned1, U999 is het testkanaal etc.)
Stel ik heb 30 favorieten F1..F30 ingesteld door bijvoorbeeld de Film1 kanalen op F1 t/m F5 te zetten en Ned1 op F6 etc. etc. Daarbij nog het gegeven dat, in tegenstelling tot de oude Cisco box, je niet alleen door de favorieten maar ook door de U1..U999 kanalen zapt. (althans... ik heb nog niet kunnen ontdekken hoe je alleen kan zappen door de F1..F30). M.a.w.: Het is dus niet zo dat je na F30 weer start op F1, want na F30 volgt U1 t/m U999 voordat je weer bij F1 bent...

Oude workaround:
Dat is niet echt handig, maar daar had ik al wat op gevonden: als ik voorheen drukte op 1, dan kwam ik op Ned1 terecht op de plek van het toegewezen Favorietennummer (zeg F1 of sinds ik Film 1 heb: F6). Dus als ik aankwam bij F30 en de H-box stuurde me door naar U1 t/m/ U999, dan drukte ik simpel weer op 1 en kwam ik weer op F1 (of F6) terecht. Zo kon ik met een extra zapbeweging toch voor elkaar krijgen dat ik rond kon zappen van F1-F30 en daarna weer terug bij F1 (of sinds kort F6).

Maar sinds kort:
Sinds een paar dagen is er echter iets veranderd: als ik nu op 1 druk, dan kom ik op U1 terecht (en dus niet meer op F1 of F6). Als ik dan verder ga zappen, dan ga ik de honderden zenders van U2..U999 in, en dat wil ik natuurlijk niet, want anders had ik geen favorieten ingesteld.

Wie herkent dit verhaal en weet een oplossing?

edit: om het nog wat ingewikkelder te maken meld ik dat je met de pijltjestoetsen (omhoog en omlaag) ook kan zappen. Dus stel je drukt op 1, dan landt je dus op U1(=Ned 1). Als je dan vervolgens "normaal" op <pijl omhoog> drukt, dan kom je op U2 (=Ned 2). Als je <pijl omhoog> echter langer ingedrukt houdt, dan verschijnt die "snelzaplijst" aan de linkerkant in het scherm en zo lang die geactiveerd is, dan zap je door de F-lijst i.p.v. door de U lijst, dus <pijl omhoog> levert F+1 op i.p.v. U2... Gewoon drukken en longpressen levert dus een wezenlijk andere positie op de interne zaplijst op... :F
Ga eerst naar 999 en zap dan omhoog met de pijltjestoetsen, dan ga je langs alleen je favorieten.

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Programma omhoog is gewoon de normale programma lijst, druk je wanneer je wilt omhoog met de pijltjes dan gaat hij verder met je favo. Je kan het ook zien aan de animatie van de programma logos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

EN ja hoor... ook als VIP klant die tot 30/6 de extra zenders en HD pakket zou hebben ipv tot 31-5, zijn deze dus pleite nu... het is bij ze bekend en ze zijn druk bezig om dit te herstellen ... ik ben benieuwd...

Viel me nog mee dat mijn opnamen na de update van het weekeinde er nog op stonden....

Houd wel mijn hart vast voor de "grote" update, wat dat nu weer allemaal gaat opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
De hele Horizon staat hier nu grotendeels ongebruikt vast te lopen en dient alleen nog als modem. Dat op zich werkt al sinds het begin goed.

De zenders die nog over zijn na deze onverwachte actie kan ik ook zonder Horizon bekijken en op mijn tv werkt de bediening veel sneller en logischer. Opnemen deed ik al maanden niet meer; voor je iets terugvindt is de lust al vergaan.

Enerzijds ben ik blij dat UPC blijkbaar zelf het goedkoopste pakket voor me heeft geselecteerd, want voor al die ellende nog extra betalen gaat me echt te ver. Anderzijds hebben ze bij de introductie niet goed uitgelegd dat na afloop van de introductieaanbieding niet alleen alle extra's zouden verdwijnen, maar ook de HD-zenders die ik al jaren had. Nou ja, het was toch vooral troep, opgekrikte SD en herhalingen.

Lineair tv kijken is ook zo passé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

drfruit schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 20:36:

Enerzijds ben ik blij dat UPC blijkbaar zelf het goedkoopste pakket voor me heeft geselecteerd, want voor al die ellende nog extra betalen gaat me echt te ver. Anderzijds hebben ze bij de introductie niet goed uitgelegd dat na afloop van de introductieaanbieding niet alleen alle extra's zouden verdwijnen, maar ook de HD-zenders die ik al jaren had. Nou ja, het was toch vooral troep, opgekrikte SD en herhalingen.

Lineair tv kijken is ook zo passé.
Mij is ook niet vooraf verteld dat de HD zenders die ik al jaren had zullen komen te vervallen. En dat zal ik ze, mochten ze dat doorzetten, laten weten ook. Ik heb ze (telefonisch...) expliciet gevraagd of ik het zelfde hou wat ik had. Dat werd met 'ja' bevestigd. Dan mogen ze dat dus niet na een tijdje alsnog zomaar veranderen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Nog weer iets waar ik sinds kort tegen aan loop. Sinds een aantal dagen heb ik op de standaard HD kanalen (rtl4, 5 et cetera) dat het beeld niet het juiste formaat krijgt. Zowel links als rechts zwarte balken er langs heen. Soms pakt hij na een aantal keer zappen alsnog het beeld goed uitgevuld maar soms blijft hij zwarte balken tonen. Heb gister al even zitten spelen met de instellingen van het beeld in de Horizon, maar geen enkele setting lijkt uberhaupt invloed te hebben op het beeld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

AllSeeyinEye schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 07:39:
[...]

Mij is ook niet vooraf verteld dat de HD zenders die ik al jaren had zullen komen te vervallen. En dat zal ik ze, mochten ze dat doorzetten, laten weten ook. Ik heb ze (telefonisch...) expliciet gevraagd of ik het zelfde hou wat ik had. Dat werd met 'ja' bevestigd. Dan mogen ze dat dus niet na een tijdje alsnog zomaar veranderen.
Ja dat is ook een mooie. Hier werd ook aangegeven dat als je van Royaal HD naar Horizon overstapt je na de introductie gewoon datzelfde pakket zou houden zonder extra te betalen :')

Mooi niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Weet iemand wanneer die grote update nou komt? Ik heb nog niks zien veranderen in ieder geval :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Notna schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 08:05:
[...]

Ja dat is ook een mooie. Hier werd ook aangegeven dat als je van Royaal HD naar Horizon overstapt je na de introductie gewoon datzelfde pakket zou houden zonder extra te betalen :')

Mooi niet dus.
Ik heb er zojuist een tijdje over aan de bel gehangen. Dikke excuses van de advanced klantenservice (de eerste lijn kon me niet helpen, ging haar boekje te buiten). Maar het betreffende pakket bestaat inmiddels niet eens meer dus ze kunnen er (volgens UPC) sowieso niets mee doen. Komt nog eens bij dat ik ook 120 MB internet snelheid heb, wat ze ook niet meer aanbieden.

Het zou dus een nieuw pakket moeten worden. Dan zijn er de volgende opties:

Power + Royaal+HD = € 67,50
Extra Power = € 69,50

Bij Power is de internet snelheid 100 MB
Bij Extra Power is de internet snelheid 150 MB

Keuze is dus snel gemaakt.

Omdat ik nu de dupe ben van een fout van UPC, heb ik aangegeven dat zij dan iets met de prijs moeten doen, waarbij ik een afkeer heb van een 3 mnd korting prijs. 'Mijn' prijs wordt nu 12 mnd lang € 59,50. Ik ga dus een tientje per maand omhoog, maar heb daarvoor wel sneller internet (zijn films en series nog sneller binnen, jeej), alle tv zenders en alle HD zenders.

En over een jaar zijn de pakketten ongetwijfeld opnieuw veranderd, dus ga ik dan wel weer opnieuw shoppen.
DennusB schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 08:36:
Weet iemand wanneer die grote update nou komt? Ik heb nog niks zien veranderen in ieder geval :(
Heb ik gelijk ook naar gevraagd.
Afstandsbediening met Qwerty komt in juli
Grote update komt naar verwachting eind juni
Android app is nog niets over bekend.

Over de Android app heb ik mijn onvrede nogmaals kenbaar gemaakt. Het is immers schandalig dat het OS met een marktaandeel van 75% geen app heeft, terwijl een kleine speler als iOS met een marktaandeel van slechts 17% wel een app heeft. En ik ga toch echt geen overpriced toestel met een achterhaalde interface en beperkte mogelijkheden in het OS aanschaffen om met telefoon of tablet te kunnen opnemen en zappen...

[ Voor 21% gewijzigd door AllSeeyinEye op 05-06-2013 08:49 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 23:59
AllSeeyinEye schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 08:46:
Over de Android app heb ik mijn onvrede nogmaals kenbaar gemaakt. Het is immers schandalig dat het OS met een marktaandeel van 75% geen app heeft, terwijl een kleine speler als iOS met een marktaandeel van slechts 17% wel een app heeft. En ik ga toch echt geen overpriced toestel met een achterhaalde interface en beperkte mogelijkheden in het OS aanschaffen om met telefoon of tablet te kunnen opnemen en zappen...
Je begrijpt toch wel dat veel makkelijker is om een app te maken voor iOS omdat er maar een x aantal apparaten zijn om te ondersteunen?

Het is voor de android gebruikers nog even wachten..
UPC stelt horizon tv app voor android uit tot het najaar

Die laatste zin is echt nergens voor nodig, ieder heeft zijn eigen keuze en eigen gebruik van een toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Gangster93 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:09:
[...]

Je begrijpt toch wel dat veel makkelijker is om een app te maken voor iOS omdat er maar een x aantal apparaten zijn om te ondersteunen?

Die laatste zin is echt nergens voor nodig, ieder heeft zijn eigen keuze en eigen gebruik van een toestel.
Bullshit, voor Android (Vooral de laatste versies) kan je prima "makkelijk" een app bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Ik vind de keuze voor iOS ook apart, het lijkt me logischer om eerst een app te maken voor het grootste OS en dan pas de kleinere maar goed, wat mij logisch lijkt is niet altijd zoals UPC het ziet.

De laatste dagen trouwens geen vastlopers meer gehad en ook gaat hij keurig in deep-sleep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Gangster93 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:09:
[...]

Als dat de reden zou zijn, dan ligt een BB app of een Windows Phone app toch meer voor de hand. Die hebben immers ook maar een paar apparaten.
Dit bericht had ik gemist.
Ik zeg nergens dat er geen keuze is. Ik geef alleen mijn mening over iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pabz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 00:23
Oh kak, lees ik al die Horizon meuk net pas. Ik vorige week vol enthousiasme mijn abo verlengd en omgezet in Power. Ik betaalde 57,- per maand voor 50mbit en 30 HD-kanalen, nu hetzelfde voor 100mbit en 10 HD-kanalen + opnemen. Hoop dat de problemen met de Horizon box (wat een beest trouwens) meevallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nike
  • Niet online
janvanduschoten schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:22:
Ik vind de keuze voor iOS ook apart, het lijkt me logischer om eerst een app te maken voor het grootste OS en dan pas de kleinere maar goed, wat mij logisch lijkt is niet altijd zoals UPC het ziet.

De laatste dagen trouwens geen vastlopers meer gehad en ook gaat hij keurig in deep-sleep.
Ik ook niet meer.
Gewoon deep sleep, en daarna weer aan met afstandsbediening.
Daarvoor vaak de schakelaar aan de achterkant

-edit-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_raoul
  • Laatst online: 16-09 15:26
Volgens mij is er een firmware update geweest? Ik heb de firmware datum nog niet gecheckt maar het viel me gisteren op dat mijn Horizon box veel sneller opstart! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
dj_raoul schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:01:
Volgens mij is er een firmware update geweest? Ik heb de firmware datum nog niet gecheckt maar het viel me gisteren op dat mijn Horizon box veel sneller opstart! :)
Zal vanmiddag eens kijken. Ik zou haast denken dat UPC dit wel zou communiceren als men begonnen was met de uitrol. Daarbij zou je het toch wel gemerkt hebben als de box hem installeert? Vorige update was duidelijk merkbaar dat hij een update ging installeren als je de box aanzette. Daarbij heeft UPC ook aangegeven dat je een aantal dagen van te voren een mail ontvangt.

Op de site van UPC vind ik alleen iets over een update van horizon.tv die afgelopen nacht uitgevoerd is: http://vragen.upc.nl/app/answers/detail/a_id/1224/kw/update

[ Voor 5% gewijzigd door Rupie op 06-06-2013 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Ik heb een update van 27 mei en een update van 2 juni gezien, ws voorbereiding voor de "grote" update.
Foutje dus die laatste datum wanneer hij gechekced heeft. Staat wel verwarrend zo .

[ Voor 31% gewijzigd door LoneWolf op 06-06-2013 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xppn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-07 17:04
Wat ik me afvraag of er al bekend is wanneer wij (horizon klanten) de nieuwe afstandsbediening gaan ontvangen en wanneer in juni de H2 update word uitgerold :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
LoneWolf schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 13:45:
Ik heb een update van 27 mei en een update van 2 juni gezien, ws voorbereiding voor de "grote" update.
Waar heb je dat gezien? En welke versies? De settings geeft de daadwerkelijke update datum aan en daar achter de datum dat er het laatst op updates gecontroleerd is op updates. Als je naar de rechter datum kijkt zie je meestal de datum van de dag zelf of de dag ervoor, maar dan is er dus niets geinstalleerd.
xppn schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 13:45:
Wat ik me afvraag of er al bekend is wanneer wij (horizon klanten) de nieuwe afstandsbediening gaan ontvangen en wanneer in juni de H2 update word uitgerold :-)
Een paar dagen nadat je de mail ontvangen hebt ga ik vanuit :Y)

[ Voor 24% gewijzigd door Rupie op 06-06-2013 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb gisteren een UPC medewerker gesproken (geen 1e lijns) en die meldde desgevraagd dat die AB in juli 2013 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Anders lees je even ene paar posts omhoog :F
AllSeeyinEye schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 08:46:
[...]

[...]

Heb ik gelijk ook naar gevraagd.
Afstandsbediening met Qwerty komt in juli
Grote update komt naar verwachting eind juni
Android app is nog niets over bekend. / vershoven naar eind najaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-09 11:00
Horizon (het TV-platform) is sinds vandaag ook beschikbaar voor Telenet-klanten met een recente set-top box. Jammer genoeg heb ik die niet :< Bij ons noemt het Yelo maar het is exact hetzelfde platform.

(Installeren kan door naar kanaal 444 te gaan en op de rode knop te drukken, tussen haakjes.)

Wij hebben trouwens wel al toegang tot de Android-app, ik vermoed dat die grotendeels gelijk gaat zijn aan die voor UPC. Ik hoop voor jullie van niet, want het is echt een drama. Totaal niets native aan, is zelfs op een Xperia Z verschrikkelijk traag en zit vol bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xppn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-07 17:04
Notna schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 14:15:
[...]

Anders lees je even ene paar posts omhoog :F
[...]
Just missed it ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Rupie schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 14:12:
[...]

Waar heb je dat gezien? En welke versies? De settings geeft de daadwerkelijke update datum aan en daar achter de datum dat er het laatst op updates gecontroleerd is op updates. Als je naar de rechter datum kijkt zie je meestal de datum van de dag zelf of de dag ervoor, maar dan is er dus niets geinstalleerd.
Nogal verwarrend die 2e datum dus.... Dan is er niets gebeurd dus |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_raoul
  • Laatst online: 16-09 15:26
dj_raoul schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:01:
Het was idd vals alarm.

Nadat mijn Horizon abo teruggezet was naar basis werkten veel zenders niet meer, en heb ik factory reset gedaan. Toen ging 'ie dus alleen nog maar in standby-stand 'hoog', waardoor de box sneller opstart. Ik heb hem maar weer gauw teruggezet naar de lage energieverbruikstand... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
dj_raoul schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:13:
[...]
Nadat mijn Horizon abo teruggezet was naar basis werkten veel zenders niet meer, en heb ik factory reset gedaan. Toen ging 'ie dus alleen nog maar in standby-stand 'hoog', waardoor de box sneller opstart. Ik heb hem maar weer gauw teruggezet naar de lage energieverbruikstand... :)
Bedankt voor de tip, ik had ook een factory reset gedaan en had nog niet gezien dat het energieverbruik daardoor oploopt.

(Enige voordeel van zo'n reset is dat ik verlost ben van spookfavorieten die niet kunnen worden verwijderd. Ik was vooraf bezorgd over het verlies van netwerk- en internetinstellingen, maar dat viel gelukkig mee.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

drfruit schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 14:08:
[...]

Bedankt voor de tip, ik had ook een factory reset gedaan en had nog niet gezien dat het energieverbruik daardoor oploopt.
Mijn box staat bewust op 'hoog' en blijft daarop staan totdat ze de opstarttijd in 'normaal' verbeteren. Een minuut wachten voor het ding aan staat is mij te lang. 'Laag' is niet mogelijk omdat dan de routerfunctie niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

Het is een minuut wachten op het opstarten + dan een periode van onbekende tijd een niet of slecht reagerende box (zoals niet zappen na herhaald drukken, en dan vele seconden later opeens al die toetsdrukken uitvoeren. :X) Vooral dat laatste is gewoon niet acceptabel. Dus inderdaad, de energiestand maar op hoog. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

Foutje, ignore.

[ Voor 95% gewijzigd door Cap op 07-06-2013 15:06 . Reden: dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:01

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Sinds een paar ook geen extra zenders meer. Fabriekinstellingen teruggezet, mocht niet baten. Moet ik nu de helpdesk bellen of is er gewoon nog een storing?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Ligt eraan. De actie periode liep tot 31 mei. Als je niets hebt veranderd, kan het idd kloppen dat je het royaal + HD pakket mist :)

Ik ben net overgestapt naar power, 100mbit voor 2.50 per maand meer, en standaard 70 ipv 50 zenders. Royaal pakket vind ik geen 10 euro per maand waard.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

cypher21 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:17:
Ligt eraan. De actie periode liep tot 31 mei. Als je niets hebt veranderd, kan het idd kloppen dat je het royaal + HD pakket mist :)

Ik ben net overgestapt naar power, 100mbit voor 2.50 per maand meer, en standaard 70 ipv 50 zenders. Royaal pakket vind ik geen 10 euro per maand waard.
Ik ben overgestapt naar Extreme Power. 150mbit, alle zenders + HD. Tientje meer in de maand. Hogere snelheid (had 120mbit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-09 08:18

SeatRider

Hips don't lie

Ik betaalde de afgelopen maanden netjes 39 per maand voor mijn Horizon-pakket.
Afgelopen weekend is uw Alles-in-1 Horizon TV-abonnement omgezet. Mogelijk heeft u hierdoor bij meerdere zenders onterecht de melding gekregen dat u niet het juiste abonnement heeft. En heeft u hiervoor contact opgenomen met onze helpdesk. Hiervoor onze excuses. Het probleem is ondertussen opgelost.
Als ik dit goed begrijp, heb ik nu dus geen HD meer? Volgens Mijn UPC heb ik Horizon Standaard als TV pakket, maar ik kan nergens zien wat dat exact inhoudt en wat ik vanaf nu per maand ga betalen.

Ik hoef in principe geen sneller inet dan 60mbit (maar het mag wel natuurlijk) en meer zenders hoef ik ook niet echt, maar als het goedkoper is om nu up te graden naar Power, in plaats van een HD pakket erbij te nemen, dan doe ik dat natuurlijk liever.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Laatst online: 18-09 11:22

E-Rick

I love it :7

Bij horizon standaard heb je Nederland 1, Nederland 2, Nederland 3, NET5, RTL 4, RTL 5, RTL 7, RTL 8, SBS 6 en Veronica in HD

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Je blijft met horizon standaard sowieso 10 hd kanalen behouden (de Nederlandse)

het royaal HD pakket kost 10 euro extra per maand

Voor het 60mbit horizon standaard pakket betaal je na 31 mei €55 per maand, Power kost €57,50 per maand
en film 1 erbij (niet dat ik ooit een film heb gekeken)
en 3 maanden eredivisie live (lekker nuttig met de zomerstop)
Mja, 2.50 meer voor sneller internet is prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

cypher21 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:46:
Je blijft met horizon standaard sowieso 10 hd kanalen behouden (de Nederlandse)

het royaal HD pakket kost 10 euro extra per maand

Voor het 60mbit horizon standaard pakket betaal je na 31 mei €55 per maand, Power kost €57,50 per maand
en film 1 erbij (niet dat ik ooit een film heb gekeken)
en 3 maanden eredivisie live (lekker nuttig met de zomerstop)
Mja, 2.50 meer voor sneller internet is prima
Dat is handige info, dus voor 2,50 heb ik meer HD zenders, sneller inet en gratis Film1?

Hm die 3 maanden 15 E korting per maand kom ik denk ik niet voor in aanmerking :+
http://www.upc.nl/pakketten/alles-in-1-power/

[ Voor 9% gewijzigd door SeatRider op 07-06-2013 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
SeatRider schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:47:
[...]

Dat is handige info, dus voor 2,50 heb ik meer HD zenders, sneller inet en gratis Film1?

Hm die 3 maanden 15 E korting per maand kom ik denk ik niet voor in aanmerking :+
Niet meer HD zenders, rest wel :)
Korting ook niet tenzij je een extra dienst afneemt die je eerst niet had en ze zien veel als een upgrade en niet als extra dienst.

[ Voor 14% gewijzigd door janvanduschoten op 07-06-2013 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
janvanduschoten schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:50:
[...]

Niet meer HD zenders, rest wel :)
Korting ook niet tenzij je een extra dienst afneemt die je eerst niet had en ze zien veel als een upgrade en niet als extra dienst.
What he said ;)

Je hebt wel 20 zenders meer zag ik.

Horizon standaard was 50 zenders , kan alleen ff niet terug vinden welke.
Inmiddels is het standaard 70 zenders.

Geloof o.a. cartoon network en disney XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Oh, en als ik nou wel waarde hecht aan BBC HD, en Discovery HD enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Dan moet je óf een extra abonnement afsluiten óf even slikken en weer doorgaan (zoals een wijs man eens zong :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

janvanduschoten schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:57:
Dan moet je óf een extra abonnement afsluiten óf even slikken en weer doorgaan (zoals een wijs man eens zong :P )
Marco Borsato een wijs man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
SeatRider schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:58:
[...]

Marco Borsato een wijs man?
Nou, qua vrouwenkeus wel, bij financieel advies zou ik een second opinion opzoeken :)

Royaal & HD pakket moet je trouwens hebben:

http://www.upc.nl/televisie/tv-zenders/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:01

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Maar ik zou nu ook van upc abbonement af kunnen stappen zonder bijkomende kosten?

* Falcon ziet mogelijkheden :*)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ligt eraan of je jaarcontract is afgelopen

Actieperiode met extra zenders e.d. was 6 maanden, later verlengd naar 31 mei.

Maar goed, na de actieperiode moet je natuurlijk nog wel je jaarcontract uitdienen ;)

[ Voor 26% gewijzigd door cypher21 op 07-06-2013 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 21:20
Jaarcontract uitzitten of upgraden. Stap zelf eind juni over naar Power voor die paar euro meer :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

matthijst schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 16:58:
Jaarcontract uitzitten of upgraden. Stap zelf eind juni over naar Power voor die paar euro meer :)
Hm, mijn UPC geeft aan dat mijn contract 11-9 afloopt, ik dacht dat ik er vrij vroeg bij was. Of is dit een 18 maanden contract geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Weer een gekkigheidje tegen gekomen van de week. Ik zit te zappen, kom ik langs een film waarvan ik dacht dat mijn vriendin hem op wilde nemen maar waar geen rood kringetje bij stond. Dus ik zeg er wat over tegen mijn vriendin, die bevestigd dat ze die wel ingesteld had en ik zap vrolijk verder. Daarna vraagt mijn vriendin of ik hem dan alsnog op wil laten nemen. Dus ik zap terug naar het kanaal en nu staat het rode ding er wel? Willen we de film later gaan terugkijken, blijkt dat hij is op gaan nemen vanaf het moment dat ik de eerste keer langs de film zapte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 21:20
SeatRider schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 17:15:
[...]

Hm, mijn UPC geeft aan dat mijn contract 11-9 afloopt, ik dacht dat ik er vrij vroeg bij was. Of is dit een 18 maanden contract geweest?
Horizon was er vanaf september volgens mij, dacht zelf 17 september....

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
matthijst schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 21:50:

Horizon was er vanaf september volgens mij, dacht zelf 17 september....
Te bestellen vanaf 7 september 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Gaat internet in dat pakket via een apart modem zoals die van cisco of via die mediabox (dat lijkt me niks)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Wat je zelf wilt. Gewoon telefonisch bestellen en zeggen dat je een losse modem wilt of moet hebben ivm locatie van AOP :)

Standaard doet met de alles in 1 met horizonbox zonder losse modem. Dit moet je dan apart aangeven alsjewel een losse wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Laatst online: 00:23
Internet via alles in 1 via de box werkt bij mij prima. Je mist wel opties in het routergedeelte die je meestal bij een losse router wel hebt (bijv. IP adres koppelen aan mac adres).

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb zelf juist weer een losse router achter de horizon gehangen. Eindelijk goed bereik met wifi en een stabiel netwerk.
Pagina: 1 ... 30 ... 54 Laatste