Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:32

RvL

Na de update moet ik zeggen dat het best goed werkt. Ik krijg geen 2010 foutmeldingen meer en ook al m'n opnames lijken goed te gaan. Als er nu ook nog eens een keer iets op tv was op de momenten dat ik kijk ;-)

Het enige probleem wat ik blijf houden is foutmelding 6010 'Uw box kan geen verbinding met internet maken' of iets van die strekking. Deze komt bij het opstarten vaak even naar voren. Ik lees op verschillende plaatsen dat dit iets te maken heeft met het interne modem wat geen verbinding kan maken met het UPC netwerk. Misschien toch maar eens contact opnemen met UPC hierover.

Nadeel hiervan is dat de verschillende apps op de Horizon niet werken en ik ze daardoor niet kan uitproberen (veel gebruik zal ik er waarschijnlijk niet van maken).

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
RvL schreef op maandag 03 december 2012 @ 09:13:
Het enige probleem wat ik blijf houden is foutmelding 6010 'Uw box kan geen verbinding met internet maken' of iets van die strekking. Deze komt bij het opstarten vaak even naar voren. Ik lees op verschillende plaatsen dat dit iets te maken heeft met het interne modem wat geen verbinding kan maken met het UPC netwerk. Misschien toch maar eens contact opnemen met UPC hierover.

Nadeel hiervan is dat de verschillende apps op de Horizon niet werken en ik ze daardoor niet kan uitproberen (veel gebruik zal ik er waarschijnlijk niet van maken).
Bij mij verschijnt deze melding ook bij elke boot. Hij verdwijnt echter vanzelf ook weer, op het moment dat het icoontje van het netwerk op de Horizon box zelf ook verdwijnt. Zodra dat gebeurd is, kan je als het goed is weer gebruik maken van netwerkapplicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:37

FreakNL

Well do ya punk?

Even een update:

Alle zaken hebben zichzelf opgelost of zijn door mijzelf opgelost. Geen contact gehad met UPC of iets dergelijks:
FreakNL schreef op donderdag 29 november 2012 @ 22:17:
Zo, het zaakje geinstalleerd, for now.

Heb nog wel wat problemen:

- Internet (via een aparte cisco EPC3925) is nog niet sneller. Mijn download is nog steeds 30mbit, upload is wel hoger, 6mbit (dit is inmiddels opgelost, haal nu 55/5.5 op speedtest.net)
- Comedy central doet het niet (opgelost, zender deed het de volgende dag ineens wel)
- Krijg de box niet op mijn bestaande draadloze netwerk (verbinding mislukt) (opgelost door middels de webinterface de Horizon te koppelen aan mijn bestaande draadloze netwerk)
- Ik heb niet het idee dat ik HD heb, waar kan ik dat aan zien (behalve aan de beeldkwaliteit :+) (hier twijfel ik nog steeds over)

Iemand tips of aanwijzingen?
De box zit dus nu op mijn draadloze netwerk. Toegevoegde waarde daarvan is nul. Met de iPad app kan ik nu de box bedienen, maar ik vind dat niet echt makkelijk. Bovendien gebruik ik al die media dingen die erin zitten ook niet, want daar zijn mijn HDX en Apple-TV veel beter in.

Eigenlijk ben ik vooral overgestapt vanwege de internetsnelheid. En zolang de Horizon-box verder stabiel blijft ben ik tevreden.

Dat HD gebeuren twijfel ik nog steeds over, moet je ook niet een logo in beeld zien als je bijvoorbeeld Nederland 1 in HD bekijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 14:51:
[...]

Bedankt voor jouw mening.....
Ik ben zelfstandig ondernemer en kan niet meerdere dagen thuis zitten wachten op UPC. Het is gewoon schandalig hoe ze met hun klanten omgaan, daar wil ik wat aan doen!
Er is niets constructiefs of oplossingsgericht aan 'www.horizondrama.nl'. Denk je echt dat UPC je opeens serieus neemt als je een groep ontevreden gebruikers gaat verzamelen op een website die 'Horizon drama' heet? Wat wil je bereiken? Wat is je lange termijndoelstelling? Maak bijvoorbeeld een formulier voor bezoekers zodat ze kunnen aangeven in welke categorie hun probleem met Horizon valt en wat het specifieke probleem is. Zo verzamel je bruikbare gegevens die je eventueel kunt sturen naar UPC. Laat zien dat je een serieuze partij wil zijn die gericht is op het verminderen van kinderziektes en problemen met UPC. Dit doe je nu geenszins.

En het lijkt mij dat je als 'zelfstandiger ondernemer' (Dus je hebt je bij de KvK ingeschreven? Wauw!) moet kunnen anticiperen op problemen als een aantal dagen geen internet o.i.d. Als je zo snel uit de running bent door een apparaat, lijkt het mij eerder dat je je zaken niet goed hebt geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Inderdaad. Als je afhankelijk bent van je verbinding dan moet je geen consumentenabo nemen maar je zaken goed regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:38

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

[...]

Ik ben zelfstandig ondernemer en kan niet meerdere dagen thuis zitten wachten op UPC. Het is gewoon schandalig hoe ze met hun klanten omgaan, daar wil ik wat aan doen!
Daarvoor heeft UPC ook zakelijke abonnementen. Ik heb 1 1/2 jaar een zakelijk abonnement gehad van UPC en dat werkt verder prima en betrouwbaar. Aparte helpdesk voor vragen. Ook deze instap zakelijke abonnementen zijn niet 100% perfect maar UPC doet daar wel haar best voor.

Horizon TV is voor zover ik weet een consumentenproduct en geen zakelijk product.

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Eeum, ik vind dat horizondrama intitiatief ook niet veel bijzonders. Maar hij zegt volgens mij niet expliciet dat hij die verbinding voor zijn onderneming gebruikt. Hij zegt alleen dat hij niet thuis kan blijven als zelfstandig ondernemer om te wachten op UPC.. Een en ander kan dus los van elkaar staan; Het kan best dat hij de verbinding "gewoon" alleen voor thuis gebruikt en dat zijn onderneming verder los staat van deze verbinding.

[ Voor 18% gewijzigd door FreakNL op 03-12-2012 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:32

RvL

Smultie schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:17:
[...]

Bij mij verschijnt deze melding ook bij elke boot. Hij verdwijnt echter vanzelf ook weer, op het moment dat het icoontje van het netwerk op de Horizon box zelf ook verdwijnt. Zodra dat gebeurd is, kan je als het goed is weer gebruik maken van netwerkapplicaties.
Net even geprobeerd, maar als ik de apps probeer te openen krijg ik, naast de 6010 ook de 7010.

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:40
DukeBox schreef op zondag 02 december 2012 @ 20:50:
Heb sinds a.g. vrijdag de HB losgetrokken van m'n netwerk (voegt op dit moment hoe dan ook weinig toe) en alles wat met netwerk te maken heeft disabled. Sindsdien geen vastlopers meer gehad. Ook geen rare hickups e.d. meer. Verder kijk ik alles via mijn popcornhour dus denk dat ik het zo maar houd.
Hoe heb je de netwerkfuncties uitgeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb nog altijd om de keer dat ik op start dat het kreng niet aan wil gaan. Een harde uit/aan is de enige remedie.

Was in de veronderstelling dat er in november een grote update zou komen die de meest voorkomende problemen zou verhelpen... gelukkig doet UPC precies wat we van ze gewend zijn.....

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:41

DukeBox

loves wheat smoothies

smeerbartje schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:52:
Hoe heb je de netwerkfuncties uitgeschakeld?
Home network op 'none', en verder alle kabels eruit getrokken (wifi was al disabled).

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:58

DjVe

Hatsaflats!

[...]

Je snapt zelf toch ook wel dat UPC geen gevolgschade dekt en niet aan SLA doet voor problemen? Net al bij elke andere consumenten provider gaat alles op best effort. Dus als jij UPC in gebreke stelt via een brief/mail en ze een fatsoenlijke periode geeft om het probleem op te lossen (lees een maand), dan kan je je contract ontbinden. Meer kan je niet doen! Als een internetlijn zo belangrijk is voor je "zaken, waarom meld je je dan in godsnaam aan voor een "early adopters" pakket? Ik snap echt wel dat een product moet werken, maar je snapt zelf toch ook wel dat dit soort nieuwe diensten zichzelf nog moeten bewijzen in de praktijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Wat een onzinnige discussie. Iemand geeft aan niet thuis te kunnen blijven voor UPC omdat hij zelfstandig ondernemer is. Hij werkt dus blijkbaar niet thuis. Als hij die aansluiting voor de zaak had genomen, had hij juist altijd thuis kunnen blijven. Lezen, mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
DukeBox schreef op maandag 03 december 2012 @ 16:16:
[...]

Home network op 'none', en verder alle kabels eruit getrokken (wifi was al disabled).
Hej, dat moet dan een nieuwe functie zijn na de laatste software update. Ik heb net eens even gekeken, maar waar vind ik die optie? Bedoel je via de webinterface of via het menu? Ik heb net in het menu gekeken, maar daar kan ik alleen maar kiezen tussen bestaand en nieuw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

^ Die vraag krijg ik na een factory reset en dan de wizard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zucht, ik blijf ziek worden van die kut box. Hij hangt hier nog steeds vaak, krijg hem dan niet meer aan en dan moet ik hem resetten met de knop op de achterkant. Bagger product is het.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds kort een Horizon box van UPC. Nu wil ik mijn Airport Express draadloos koppelen aan de Horizon box. Ik krijg wel een groen lampje op de AE maar de airplay functie werkt niet.
Dat is wel het doel, muziek streamen naar de Airport vanaf mijn MacBook.....

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen..?

Hartelijk dank!!

Anton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

DennusB schreef op maandag 03 december 2012 @ 22:19:
Zucht, ik blijf ziek worden van die kut box. Hij hangt hier nog steeds vaak, krijg hem dan niet meer aan en dan moet ik hem resetten met de knop op de achterkant. Bagger product is het.
Meermaal daags hier. Mijn vrouw kan me wel afmaken omdat ik de Cisco heb vervangen door de HB....

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Dan laat je je abo toch weer omzetten en neem je een ander abonnement.

Blijft klote, snap ik ook wel. Maar je kunt wel blijven bitchen, doe er wat aan en ruil die spullen om...

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Het kloterige is dat je als je DVR wilt je aan Horizon vast zit.

Bij mij doet de box het tot nu toe goed (geen vastlopers)

/knock on wood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Zojuist een goed gesprek gehad met een commercieel technisch kundige UPC medewerker. Hij wist te vertellen dat, zoals het er nu uit ziet, in januari 2013 een nieuwe grote update komt, waarbij onder meer de problemen met het vastlopen in slaapstand verholpen wordt. Daarnaast zou een hele nieuwe software basis gebruikt gaan worden die de menu's logischer en vooral sneller zou moeten maken. Ook de opname problemen zouden met deze nieuwe update opgelost moeten worden.

De gebrekkige tv gids ligt volgens UPC niet aan hen, maar aan wat de betreffende zenders aan informatie aanleveren (zal wel met api's gaan).

De Qwerty AB zal, zoals het er naar uit ziet, zodra die verschenen is (geen datum voor bekend), op aanvraag gratis om te ruilen zijn voor de huidige beperkte AB.

De reden dat er wel een Appel app is en geen (veel grotere userbase) Android app is, zo wordt vermoed, een commerciele beslissing geweest (ik zelf denk dan: Sony maakt bijvoorbeeld ook met bepaalde ontwikkelaars van multi platform spellen afspraken dat de PS3 alles als eerste krijgt... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Hopelijk wordt dan een enigsinds nuttige en beter uitgewerkte update.

sinds de laatste update krijg ik elke keer bij het aanzetten de 2010 melding als ik dan naar een andere zender zap werken alle zenders gewoon... geen groot probleem maar het komt wel erg slordig over.

Hoop ook dat die qwerty AB meer knoppen heeft naar functies die ik echt mis ten opzichte vna de AB van de oude DVR-box. En ik hoop dat de android app ook niet al te lang meer gaat duren...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:23

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:09:
[...]

Meermaal daags hier. Mijn vrouw kan me wel afmaken omdat ik de Cisco heb vervangen door de HB....
Gewoon de Cisco router weer terugzetten, heb ik ook gedaan. Werkt prima.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

janvanduschoten schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:47:
[...]

Gewoon de Cisco router weer terugzetten, heb ik ook gedaan. Werkt prima.
De router is het probleem niet, internet werkt zoals het moet via de box, zelfs als die vastloopt. Het is de tv functie van de box die dwars ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:19:
Zojuist een goed gesprek gehad met een commercieel technisch kundige UPC medewerker. Hij wist te vertellen dat, zoals het er nu uit ziet, in januari 2013 een nieuwe grote update komt, waarbij onder meer de problemen met het vastlopen in slaapstand verholpen wordt.
Is dat de "grote november patch" dan eindelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Zo ken ik er nog wel een paar:

Zojuist een goed gesprek gehad met een commercieel technisch kundige UPC medewerker. Hij wist te vertellen dat, zoals het er nu uit ziet, er na januari 2013 weer een nieuwe grote update komt, waarbij onder meer weer een poging gedaan wordt de problemen met het vastlopen in slaapstand te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:11
janvanduschoten schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:26:
Ik krijg net een rekening van UPC waar €v 150,- opstaat voor de oude mediabox die ik een maand geleden al heb teruggestuurd :') Beetje jammer, maar even een tweet naar de webcare gestuurd, werkt meestal prima.
Ik heb hetzelfde. Heb jij nog wat gehoord?

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:10
Ik vind het inmiddels ook een grote aanfluiting, dat waar het om ging namelijk 1 apparaat die alles vervang, dus mooi stroom besparend maar vooral handig.
Nou ik heb dus 50,- activeringskosten betaald in mijn ogen weggegooid geld.
Ik zit momenteel te wachten op een Ci+ module die hopelijk gaat werken en als dat zo is gaat deze box retour en kunnen ze een behoorlijke klacht van me verwachten.

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Appie Heijn schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:35:
[...]

Ik heb hetzelfde. Heb jij nog wat gehoord?
Ik heb een tweet gestuurd waarop werd geantwoord dat het geld op de volgende rekening zou worden verrekend. Aangezien het dan 3 maanden zou duren voordat het bedrag helemaal is verrekend heb ik het geld gestorneerd en het juiste bedrag overgemaakt (ze belden dat ze het maar 1X kunnen afschrijven, dus ik heb het overgemaakt)

Ik moest nog wel even mijn verzend bewijs sturen, daar had ik gelukkig een foto van gemaakt (ben erg blij met dropbox automatische foto upload _/-\o_ )

[ Voor 13% gewijzigd door janvanduschoten op 04-12-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Ahhhhh en dat verzendbewijs heb ik dus niet meer. Was al zo'n tijd terug dat ik hem opgestuurd had. Wel een goede tip van die foto ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bikermouse
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-07 21:47
Appie Heijn schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 20:12:
Ahhhhh en dat verzendbewijs heb ik dus niet meer. Was al zo'n tijd terug dat ik hem opgestuurd had. Wel een goede tip van die foto ;)
Mmm, ik heb een mailtje gekregen dat ik het modem niet zou hebben teruggestuurd. Terwijl dat 3 weken geleden al gebeurd is. Geen mogelijkheid tot reply, als je vragen dan maar je moet bellen. Dan kan ik zeker weer een uur in de wacht hangen, geld kwijt te zijn en tig keer doorverbonden te worden omdat UPC z'n administratie niet op orde heeft.

Gelukkig heb ik het bonnetje wel bewaard dus nu maar via contactformulier de track&trace code doorgegeven. Tevens die van de oude mediabox, want ik kan er natuurlijk op wachten dat UPC gaat zeggen dat die ook niet ontvangen is.
Ben benieuwd of dat gaat werken, maar met een beetje pech verdwijnt die mail van het contactformulier bij UPC op de stapel/prullenbak en wordt er bij mij ook gewoon 2x de borg afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Gisteren voor het eerst problemen met de HB.

Mijn vrouw wilde een opname bekijken. De lijst van opnames is erg onoverzichtelijk. Bij Tele2 hadden we gewoon een simpele tabel met daarin: Programmanaam, datum opgenomen, voortgang waar je bent met kijken. En dan gesorteerd op datum.

En that is it. Een programma op zoeken is erg makkelijk op naam, verwijderen etc zit 1 button weg. Nu is zoeken naar een programma lastig, het verwijderen is ook onhandig en het zoeken na het programma wat NA het huidige programma komt is ook lastig omdat je geen echt overzicht hebt.

Daarnaast liep de HB ook 2x vast voordat we een programma konden kijken en moesten we met de schakelaar de box volledig stroomloos maken.

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VodafoneZiggo
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

VodafoneZiggo

Bedrijfsaccount VodafoneZiggo Webcare
Hallo Appie Heijn,

vervelend dat er iets mis gaat met de retourzending van je modem. Kun je in een persoonlijk bericht je postcode en huisnummer sturen? Dan help ik je hier graag verder bij.

Alvast bedankt hiervoor.

[ Voor 47% gewijzigd door VodafoneZiggo op 05-12-2012 12:41 ]

VodafoneZiggo-webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

@mkleinman, Ook met vorige UPC HDD Tuners ging dat stukken makkelijker.
Tuurlijk, soms is het even wennen maar de HB maakt er een sport van om alles zo omslachtig mogelijk te doen.

[ Voor 3% gewijzigd door DukeBox op 05-12-2012 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VodafoneZiggo
  • Niet online

VodafoneZiggo

merlin1201 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:39:
Ik vind het inmiddels ook een grote aanfluiting, dat waar het om ging namelijk 1 apparaat die alles vervang, dus mooi stroom besparend maar vooral handig.
Nou ik heb dus 50,- activeringskosten betaald in mijn ogen weggegooid geld.
Ik zit momenteel te wachten op een Ci+ module die hopelijk gaat werken en als dat zo is gaat deze box retour en kunnen ze een behoorlijke klacht van me verwachten.
Hallo Merlin1201,

Kun je via een perswoonlijk bericht je postcode en huisnummer sturen? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen.

Alvast bedankt hiervoor.

VodafoneZiggo-webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Ik word ook doodmoe van mijn box, hij blijft fouten 2010 geven, loopt vaak vast tijdens gebruik. Tijd blijft of in beeld staan, maar dan blijft het ding loeien, of tijd loopt vast en moet ik hem handmatig uit en weer aan zetten. Als je belt met de helpdesk zeggen ze dat je even de fabrieksinstellen moet terug zetten, en verder hebben ze geen idee.

Hoe kan je in vredesnaam zon product op de markt zetten, wat zoveel problemen en bugs heeft. Ik voel me gewoon een betatester in plaats van aan end user. En dan ook nog het lef hebben om 50 euro activatiekosten te vragen voor die brol!

Zo maar weer even een uur aan de lijn hangen om weer te gaan klagen.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
DukeBox schreef op maandag 03 december 2012 @ 22:16:
^ Die vraag krijg ik na een factory reset en dan de wizard.
Ok duidelijk, laatste vraag: op welke manier heb je de factory reset uitgevoerd? Er zijn namelijk een aantal mogelijkheden volgens mij en ik ben bang dat ik door een harde reset de helpdesk nodig heb om de zender weer te activeren.

[ Voor 22% gewijzigd door smeerbartje op 05-12-2012 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:14
Oktober € 172 en november € 244. Schrok me kapot, maar word als t goed is allemaal verrekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 20:08

Edgarz

Tweako-active since1986

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 09:49:
[...]

Je zou bijna denken dat jij een heel ander apparaat van UPC hebt ontvangen. :+

Kijk, de nieuwe box heeft een aantal verleidelijke features, jammer is alleen dat veel dingen óf nog steeds niet werken, omdat die "ergens" in de toekomst zullen worden uitgerold, óf omdat de box in een chronische stuip ligt, waardoor je vóór je kunt kijken éérst de box uit de gecrashte stand moet zien te krijgen, daarna moet updaten, herstarten en voor je eindelijk kunt kijken ben je minimaal 10 minuten verder. :X

Op afstand opnemen met de webbrowser of app, lukt alleen als het energieverbruik op hoog staat ingesteld en de box niet wordt uitgezet. :F
Pas dan wil een start op afstand een kleine kans van slagen hebben.
Ik ben dit nu al weken aan het uittesten en dit zijn de pijnlijke bevindingen tot nu toe.
In andere spaarstanden is het een totale no-go. ;)
Loopt de box in deze onbewaakte stand vast, dan kun je opnemen op afstand ook meteen vergeten.

De vorige UPC Cisco deed dit met de app nagenoeg foutloos, het kan dus best.

De vraag is alleen of het UPC weer jaren gaat kosten om eea correct te laten werken, want laten wij eerlijk zijn, de ontwikkeling van dit product is ronduit hopeloos verlopen, de testfase is amateuristisch verprutst, of zelfs niet uitgevoerd en door alle lopende problemen en ergernissen is UPC nu al maanden amper meer te bereiken.
Wachttijden met de helpdesk van een half, tot ~1 uur(!!) zijn eerder regel dan uitzondering, tijdstip van bellen maakt niet uit.
Met de genoemde "uitzondering" geef ik UPC hier nog het voordeel van de twijfel, want persoonlijk heb ik niet 1 keer meegemaakt dat ik ze binnen 30 minuten aan de lijn kreeg.

Wij kunnen met "zegeningen" of "kritiek" twee uiterste kanten uitschieten, maar als jij stelt dat je het "eerste probleem nog moet tegenkomen", dan vraag ik mij echt af welk product je ontvangen hebt en of je het al een keer hebt gebruikt, want dit is het andere uiterst onwaarschijnlijke scenario. :+

Het gewone kijken met de AB in je handen was de eerste maand al amper te doen, de box of de menu's liepen om de haverklap vast en was de enige oplossing de aan/uit schakelaar om te halen.
Dat is gelukkig iets verbeterd al moet je je afvragen of de gelikte menuanimaties de boel niet ernstig vertragen.
Het nieuwste is er intussen af en mij hoor je niet klagen als er in de setup gekozen kan worden voor een persoonlijke basic Spartaanse GUI die tenminste wel snel en betrouwbaar werkt.

Erg handig is het dat wij nu meerdere programma's tegelijkertijd op kunnen nemen, maar zoals gezegd je moet wel binnen kijk- of hoorafstand van de box blijven, om die van tijd tot tijd uit geheel onverwachte coma's door direct ingrijpen te kunnen reactiveren. ;)
De workaround om de opname functie te gebruiken, nl hoog energieverbruik, lijkt mij wel overkomelijk. Als dat tientje energieverbruik extra per jaar al een nekkebreker is dan vraag ik mij af of je niet beter Digitenne voor 9,95 per maand kunt nemen.

De oude Cisco blonk overigens ook niet echt uit door snelheid in de menu's en kanaalkeuze...

En ik snap eigenlijk niet waarom je twijfelt of ik wel hetzelfde type toestel heb en of ik de opnamefunctie wel gebruik. Dat suggereert namelijk dat je precies weet dat er 10 duizenden klanten zijn die wekelijks aanmodderen met hun Horizon box. Lijkt mij redelijk onmogelijk of je moet bij de klantenservice van UPC werken natuurlijk. Klaarblijkelijk zijn 100 mede-klagers voldoende om je eigen ervaring tot generieke te verklaren voor 10 duizenden gebruikers. Dat lijkt mij een beetje teveel vanuit jezelf geredeneerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:30
Natuurlijk is 'hoog energie gebruik' niet onoverkomelijk maar je gaat mi voorbij aan het feit dat de Horizonbox met alle issues (zie ook chello forum) nooit uitgeleverd had mogen worden.
De slechte bereikbaarheid van de helpdesk is daar -deels- het gevolg van.

Ikzelf heb de Horizonbox 2 weken in huis gehad, voordat mijn Cisco HDDVR weer ge-her-activeerd werd, en vond het een doffe ellende. Het gaat te ver om alle genoemde en bekende issues te herhalen maar toen de Cisco weer terug was met zijn 'langzame' spartaanse menu klonk er 1 grote kreet van opluchting in ons huishouden...

Overigens was mijn grote 'breekpunt' het constante zachte doch irritante gezoem van de fan. Zelfs in standby mode staat de fan te draaien. Als ik in overdag een boek aan het lezen was in de -lekker stille- woonkamer hoorde ik het apparaat..... super irritant. De Cisco geeft geen 'piep' in standby mode en zo hoort het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Volgens mij is er een update uitgerold. Ik zie bij het inloggen op de HB nu versie 0.60 staan. Volgens mij was dat gisteren nog 0.59 ?

Iemand enig idee wat er in deze versie veranderd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VodafoneZiggo
  • Niet online

VodafoneZiggo

Damian schreef op woensdag 05 december 2012 @ 19:24:
Ik word ook doodmoe van mijn box, hij blijft fouten 2010 geven, loopt vaak vast tijdens gebruik. Tijd blijft of in beeld staan, maar dan blijft het ding loeien, of tijd loopt vast en moet ik hem handmatig uit en weer aan zetten. Als je belt met de helpdesk zeggen ze dat je even de fabrieksinstellen moet terug zetten, en verder hebben ze geen idee.

Hoe kan je in vredesnaam zon product op de markt zetten, wat zoveel problemen en bugs heeft. Ik voel me gewoon een betatester in plaats van aan end user. En dan ook nog het lef hebben om 50 euro activatiekosten te vragen voor die brol!

Zo maar weer even een uur aan de lijn hangen om weer te gaan klagen.
Hallo Damian,

Ik zoek graag voor je uit wat de oorzaak is van de foutmelding die je krijgt en het vastlopen van de Horizon box. Het moet niet zo zijn dat je dagelijks je box terug moet zetten naar de fabrieksinstellingen om deze weer werkzaam te krijgen. Kun je in een persoonlijk bericht je postcode en huisnummer sturen? Dan ga ik hier verder mee aan de slag.

Alvast bedankt hiervoor.

VodafoneZiggo-webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Ik heb nu toch maar weer gekozen voor de hoge energie stand, of elke andere strand loopt hij "gewoon" vast. Ik had juist het Cisco modem weer teruggezet om hem in de lage energie stand te kunnen zetten en dan nog te kunnen bellen en internetten maar dat gaat nu helaas niet. Internet is nu wel stabieler dan met de horizon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Woei, Webcare in da house d:)b

Hier heb ik de box ook gewoon op hoog staan want daar gaat het gewoon compleet niet op mis (gelukkig). Ik betaal liever iets meer aan de stroomrekening (die 5 euro per jaar :') ) dan continu die boxx te moeten resetten.

Kan je wel zeuren 'dat het moet werken' maar daar gaat het niet spontaan van wel werken dus roeien met de riemen die je hebt ;)

Overigens heb ik 0 last gehad van de 2010 melding meer maar merkik soms wel dat de zender op zwart blijft tijdens het zappen. Als ik er dan evn voorbij ga en dan naar beneden zap; doet het kanaal het ineens wel weer

Beetje vaag, maar boeit verder niets ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Daarnet alles in mijn audiomeubel netjes gemaakt. Bij het opnieuw starten van de HB heb ik wel netjes internet en werkt draadloos + intern netwerk. Ik krijg alleen nu bij het TV kijken ook 2010 fouten en geen enkel kanaal werkt.

Tot nu toe twee keer de HB gereset maar nog steeds geen televisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Beste UPC Webcare (Jordy?),

Kan je hier aub eens wat roepen naar aanleiding van de problemen die wij her en der noteren? Ik noem bijvoorbeeld:

- vastlopende boxen
- hdmi handshake problemen die in november opgelost zouden worden
- het ontbreken van de Android, het platform met de meeste gebruikers en apparaten, apps, terwijl de iOS dingen ze al wel hebben
- het niet naar behoren functioneren van de media functionaliteit
- de onoverzichtelijke menu's van de boxen
- de traagheid in reageren en scrollen binnen menu's en lijsten op de box
- problemen met opnemen van programma's
- problemen met opnemen van hele series

Er zijn veel vragen, maar vanuit UPC blijft het angstvallig stil, en dat terwijl voor november een grote update aangekondigd was die de meest voorkomende problemen op zou lossen... die update heb ik niet gezien (er zijn volgens mij twee updates geweest in November, maar ik heb nog steeds een vastlopende box, te groot lettertype waardoor ik niet voldoende ver in de mapstructuur kan kijken binnen de mediaserver functionaliteit, alleen covers binnen Ondemand, geen list view waaruit je iets op kan maken, niet of niet goed functionerende opname functionaliteit etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Ik ben ook benieuwd waar UPC zijn informatie vandaan haalt over de fixes die ze doen met de update. Ik denk dat we hier wel een aantal goede ideeën hebben die de horizon acceptabel zouden maken maar ik ben benieuwd waar UPC zijn wijsheid vandaan haalt. Een horizon-verbeter topic zou denk ik wel interessant kunnen zijn voor UPC als ze daar dan ook echt wat mee zouden doen. Kan de UPC persoon daar wat over melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Hmm. Nog een probleem erbij. De TV Gids werkt niet meer. Overal "Geen informatie beschikbaar" :(

Meer mensen met dit probleem? EN hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2012 06:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
smeerbartje schreef op woensdag 05 december 2012 @ 19:53:
[...]

Ok duidelijk, laatste vraag: op welke manier heb je de factory reset uitgevoerd? Er zijn namelijk een aantal mogelijkheden volgens mij en ik ben bang dat ik door een harde reset de helpdesk nodig heb om de zender weer te activeren.
Anyone? Ik wil 'm namelijk resetten (hoe??) en ik wil zeker zjin dat ik daarna de helpdesk niet moet bellen :).

[ Voor 23% gewijzigd door smeerbartje op 07-12-2012 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44

13art

Moderator Mobile
Gewoon via het menu lijkt me.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
smeerbartje schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 07:17:
[...]

Anyone? Ik wil 'm namelijk resetten (hoe??) en ik wil zeker zjin dat ik daarna de helpdesk niet moet bellen :).
Op je thuisnetwerk ga je naar : http://192.168.192.1
(Is makkelijker om te doen wanneer je een pc/laptop bedraad hebt aangeslopten aan de box)

Log in met admin
ww: admin

Daar klik je tabblad SYSTEEM
En dan staat daar links FABRIEKSINSTELLINGEN.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Ik weet niet wat er aan de hand is. Sinds gisteren wordt de TV gids niet meer fatsoenlijk geladen op de HB. Alleen het huidige programma en het volgende programma zijn zichtbaar. De rest is allemaal "Informatie niet beschikbaar".

Op de Ipad kan ik WEL de hele tv lijst zien, maar via de Ipad kan ik weer geen programma's opnemen . Ik blijf dan meldingen krijgen : "Uw mediabox heeft uw verzoek helaas niet ontvangen vanwege technische redenen".

Een van de redenen dat we zijn overgestapt van Tele2 naar UPC is dat we meerdere programma's tegelijkertijd kunnen opnemen en daarbij TV kunnen blijven kijken. Maar als het opnemen via de TV Gids niet werkt en via de Ipad ook niet dan wordt het wel erg frustrerend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Laatst online: 12-09 19:19
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 06:21:
[...]

Ja, ook hier.
Ik heb van alles geprobeerd om de gids opnieuw te laten refreshen, maar als het een issue bij UPC is dan helpt dat niets.
In dat geval het probleem maar uitzitten. ;)
http://www.youtube.com/wa...er_embedded&v=ehPq3O6eEl8
de box een factory reset geven. dan haalt hij de gegevens weer op

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Daarnet de UPC helpdesk gebeld. De HB uitzetten voor een minuut. Daarna de box herstarten maar 15 minuten lang op standby laten staan, dan wordt de TV gids opnieuw geladen.

De IPAD apps was de tip om de apps te verwijderen en over een uur opnieuw te installeren.

Update: Na 15 minuten standby de HB weer gestart, resultaat: Geen TV Gids.. Dat werkt dus niet :(

[ Voor 16% gewijzigd door mkleinman op 08-12-2012 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-12-2021
Outerspace schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:59:
[...]

Dat heeft waarschijnlijk te maken met een dts track die bij het mkv bestand zit. Ik heb er ook last van.
Ok, dus als ik een mkv met DTS track heb, dan werkt deze per definitie niet? Of kan ik er op de een of andere manier toch voor zorgen dat de Horizon box (twonky) alleen het juiste audiospoor mee stuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
UPC heeft wat toezeggingen gedaan.

http://www.consumentenbon...achten-upc-horizon/#item1

Voor bestaande klanten is een optie om terug te gaan naar DVR oude stijl..... ik zeg: "doen!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Iemand toevallig die vip mail nog in zijn mailbox, zou hij/zij mij een kopie kunnen doorsturen. Mijn dank is groot!

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
DancePlaza schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:08:
Iemand toevallig die vip mail nog in zijn mailbox, zou hij/zij mij een kopie kunnen doorsturen. Mijn dank is groot!
Dat werkt niet; het verwerking van de korting verliep via het klantsysteem. Als mailadres waar je de Horizon e-mail op hebt ontvangen niet direct bekend is in database van UPC krijg je geen korting. Ik heb dit nog telefonisch bevestigd gekregen toen ik in een van de vele telefonische gesprekken met helpdesk zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen woensdag de Horizon box geïnstalleerd bij mij thuis in Alkmaar, ik stapte over van KPN Internet + bellen, dat zit nu bij mij in het UPC pakket. Ik had me goed ingelezen op o.a. dit forum, en was dus op het ergste voorbereid. Maar ik moet zeggen: op een eenmalige melding van een slecht signaal na (opgelost met het elders genoemde even spanningsloos maken van de box) heb ik totaal geen technische problemen gehad.
Internet werd pas na 5 uur actief, dus mijn geduld werd wel op de proef gesteld.
Het netwerk loopt geheel via de Horizon box en is tot nu toe stabiel. Ik haal zowel bedraad als draadloos (in dezelfde kamer) 58 Mbps (van 60Mbps). Wel een tip: test de draadloze snelheid niet te dicht bij de box, het draadloze "gebied" begint op ongeveer een meter afstand van de box. Ik krijg het 2.4 GHz signaal ook goed door op zolder, dus dat gebruik ik. Het 5.0 GHz signaal komt niet verder dan de eerste verdieping. Het Wifi kanaal heb ik ingesteld op 6. Dat wordt niet in mijn omgeving gebruikt. Met de Android app Wifi Analyzer kun je goed zien welke kanalen in je omgeving gebruikt worden. Die heb ik in de trein eens gebruikt terwijl we door de bebouwde kom reden en het viel me op dat op kanaal 11 heel veel UPC gebruikers zitten... dan kun je dus problemen verwachten. In mijn omgeving zit er dus ook één op kanaal 11.
Om een bedrade ethernetprinter en een PC op de eerste verdieping op het netwerk aan te sluiten maak ik gebruik van powerline adapters. Daar lever ik wel behoorlijk snelheid in (max 22Mbps), maar dat heeft niets met UPC te maken. Het is wel stabieler dan draadloos is mijn ervaring en scheelt een kabel trekken naar boven, dus wellicht een tip voor anderen.

Mijn Eminent mediaplayer is direct aangesloten op de Horizon Box en werkt goed, usenet downloads komen binnen op maximale snelheid (=20Mbps, sneller kan de mediaplayer niet). Ik moest wel een fixed IP adres gebruiken en even de juiste gateway in te stellen, maar daar had ik me dankzij het inlezen al op voorbereid en was dus binnen een minuut geregeld. Ik gebruik overigens een IP-adres buiten de DHCP pool (bij mij 192.168.192.2 tot -67), waardoor het adres niet kan interfereren met eventueel automatisch toegekende adressen, en dat werkt goed.
Het TV-kijken gaat ook vlekkeloos. Het menu reageert snel genoeg. Hier wel wat al elders genoemde wensen mbt de gebruikersinterface waarvan de belangrijkste toch wel is om met de back-toets terug te gaan naar de vorige zender.

Wat wel beter kan is de informatie die men per mail opstuurt. Om twee voorbeelden te noemen: de gebruikersnaam van een upc-mailaccount is het gehele mailadres, niet alleen het gedeelte voor de @. Het telefoonnummer dat ik kreeg is een tijdelijk nummer totdat mijn "eigen nummer" is vrijgegeven door de oude provider, dat stond niet in de bevestigingsmail waardoor ik me genoodzaakt zag nogmaal een verzoek tot nummerbehoud in te dienen (kon gelukkig via het web). En het zou fijn zijn als men vooraf in een mail aangeeft wanneer er precies wat gedaan wordt (een mail met de handleiding voor het instellen van mail-accounts wordt bijvoorbeeld pas gestuurd als internet actief is, bij mij dus 5 uur na aanmelden). Dat voorkomt onnodige telefoontjes naar de helpdesk, die overigens binnen 5 minuten opnam en goede info gaf hierover.

Al met al ben ik dus niet ontevreden over het technische verloop van de overstap. Dat mag ook wel eens gezegd worden. Ik hoop dat dat voor meer mensen geldt, en dat ik niet een uitzondering op de regel ben.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2012 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb zo'n 'geweldige' HB genomen en daarvoor mijn Cisco MB retour gestuurd. Veel problemen ervaren. Monteur is langsgeweest en heeft een deel opgelost.

Wat blijft:
vastlopers na gebruik twonky (uit/aan)
vastlopers bij afspelen opgenomen programmma
TV gids regelmatig niet beschikbaar
Trage menu's
Lange duur zwarte balk
On demand slecht doorzoekbaar
Menu is lastig en veel onoverzichtelijke keuzes
Sommige gemiste telefoon oproepen niet zichtbaar op telefoon
Indien je kiest voor alle afleveringen dan is deze niet meer te verwijderen uit mijn opnames
Optie alle afleveringen is ook incl. alle herhalingen, niet wenselijk
Indien wekelijks handmatig alleen zendernaam ipv programma naam

Nu sta ik voor een dilemma, helpt een gloednieuwe HB om problemen op te lossen of rest me nog 1 ding: terug naar de oude vertrouwde cisco mb en cisco kabelmodem. De HB heeft ook voordelen t.o.v. cisco MB met name meerdere programma's tegelijk opnemen

Wat zouden jullie doen ?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2012 21:57 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Laatst online: 05:47

Sebazzz

3dp

Morgen komt hier een monteur kijken naar problemen met betrekking tot storingen in het digitale beeld. Heeft iemand tips waar ik op kan letten en waar ik naar kan vragen?

Kan ik ook dingen opmerken over de Horizon box?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 21:39:
Ook ik heb zo'n 'geweldige' HB genomen en daarvoor mijn Cisco MB retour gestuurd. Veel problemen ervaren. Monteur is langsgeweest en heeft een deel opgelost.

Wat blijft:
vastlopers na gebruik twonky (uit/aan)
vastlopers bij afspelen opgenomen programmma
TV gids regelmatig niet beschikbaar
Trage menu's
Lange duur zwarte balk
On demand slecht doorzoekbaar
Menu is lastig en veel onoverzichtelijke keuzes
Sommige gemiste telefoon oproepen niet zichtbaar op telefoon
Indien je kiest voor alle afleveringen dan is deze niet meer te verwijderen uit mijn opnames
Optie alle afleveringen is ook incl. alle herhalingen, niet wenselijk
Indien wekelijks handmatig alleen zendernaam ipv programma naam

Nu sta ik voor een dilemma, helpt een gloednieuwe HB om problemen op te lossen of rest me nog 1 ding: terug naar de oude vertrouwde cisco mb en cisco kabelmodem. De HB heeft ook voordelen t.o.v. cisco MB met name meerdere programma's tegelijk opnemen

Wat zouden jullie doen ?
Ik heb de Cisco HD DVR weer terug en heb geen moment spijt.
1 kanaal opnemen is voor mij voldoende, duidelijk -spartaans- menu, geen hangers, alles wordt opgenomen zoals ik dat wil etc en ik heb een Popcorn mediaspeler dus die functionaliteit zou ik toch niet aan Horizon overlaten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Ik heb de laatste week toch al regelmatig vastlopers gehad, moet ik hem even van de stroom af halen. Heb ik dat alleen of hebben met mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anconakip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-09 15:35
Sebazzz schreef op maandag 10 december 2012 @ 22:31:
Morgen komt hier een monteur kijken naar problemen met betrekking tot storingen in het digitale beeld. Heeft iemand tips waar ik op kan letten en waar ik naar kan vragen?

Kan ik ook dingen opmerken over de Horizon box?
Zorg dat de monteur jou stekkers en bekabeling goed checkt en eventueel vernieuwt/opnieuw aansluit.
Dit heeft bij mij een heleboel storing weggehaald. Zelfs al was alles aangelegd door een andere monteur van upc.

[ Voor 6% gewijzigd door anconakip op 11-12-2012 08:06 ]

The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bikermouse
janvanduschoten schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 00:03:
Ik heb de laatste week toch al regelmatig vastlopers gehad, moet ik hem even van de stroom af halen. Heb ik dat alleen of hebben met mensen dit?
Geen zorgen, dat is volstrekt normaal. Ik denk dat dit in de volgende versie van de gebruiksaanwijzing opgenomen gaat worden, dat gaat waarschijnlijk sneller dan eek software update uitbrengen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bikermouse
anconakip schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 08:05:
[...]

Zorg dat de monteur jou stekkers en bekabeling goed checkt en eventueel vernieuwt/opnieuw aansluit.
Dit heeft bij mij een heleboel storing weggehaald. Zelfs al was alles aangelegd door een andere monteur van upc.
En let daarop ook op de wandcontactdoos in de woonkamer, daarin zitten filters om het signaal te verdelen tussen radio en TV. Zoals bij mij is daar vaak gebruikt van versies die voor digitale radio geschikt zijn met als gevolg dat de band breedte voor radio hoog is ten koste van die voor het TV signaal. Gevolg is dat je bepaalde kanalen en bijv. on-demand niet (goed) kunt ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopworst
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 09:20
Heeft iemand al ervaring met de Remote App voor de iPad? Hier een opsomming van de problemen en het vreemde aanbod aan functionaliteit.
De naam van de app doet vermoeden dat het om een uitgebreide handige afstandsbediening gaat. Maar niets is minder waar. UPC heeft blijkbaar nog niks geleerd van de kritiek op de UI op de HB en presenteert met deze app weer precies dezelfde falende interface. Deze is overigens net zo traag...

Er zijn nu 2 apps in omloop, de één, de Horizon App is er om tv mee te kijken en de Remote App is er om de TV via je iPad te bedienen. Maar nee... Wanneer je Remote app opent wordt er een random zender gestreamt die storend achter het menu blijft lopen. Er is ook geen mogelijkheid dit uit te zetten of van zender te veranderen. Ergens rechtsboven zit een klein knopje die de daadwerkelijke Remote naar voren haalt. Deze biedt nog minder functionaliteit dan de afstandsbediening zelf... Je verwacht een lijst met zenders links waar je doorheen kan scrollen en simpele knoppen om nu een keer in één stap naar On Demand of Settings te kunnen.. Maar NEE Dan vraag je echt af wie bedenkt dit!!!
In het menu settings is er nog een mogelijkheid om de Remote op advanced te zetten ipv. classic. Wegens de rare menu opbouw van UPC blijft het onduidelijk of je een optie nou geselecteerd hebt of niet... Hij springt dus ook om de haveklap terug naar Classic. Na 20 keer opnieuw instellen blijft ie dan eindelijk op Advanced staan.

Het advanced menu is niet meer dan een leeg scherm... Het voegt niks toe en dient als tekentafel waarbij aanraak info wordt vertaalt naar menu acties op de TV. Een naar mijn mening volledig fout benadering van een uitgebreide afstanden bediening...

Samengevat:
- Het streamen van TV zonder de mogelijkheid te zappen slaat nergens op.
- Het streamen zorgt ervoor dat de 2 apps een flinke overlap in functionaliteit hebben, dit zorgt voor onduidelijkheid.
- Een Remote moet niet meer zijn dan een remote, dus veel knoppen en instel mogelijkheden en eventueel een EPG waar je snel kan opnemen en de mogelijkheid door je opnames te browsen.
- instellingen menu duidelijker maken.

Ik wacht nog tot de eerste grote update die nu ook alweer 2 keer is uitgesteld en als hier geen significante verbeteringen zijn dan zeg ik de HB op. Wie wil er nou 5 sec naar zwarte balk kijken wanneer je zapt!!! NIEMAND. Het is tragisch dat een bedrijf zo de plank mis kan slaan. De UI designer mag aan de hoogste boom geknoopt worden.

Quid est fili?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Haha, vanaf vandaag HBO beschikbaar bij UPC. Kosten; 15 euro per maand (http://www.upc.nl/televisie/extra-zenderpakketten/hbo/ )

:') Doe normaal zeg

[ Voor 23% gewijzigd door Notna op 11-12-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:42
Notna schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:45:
Haha, vanaf vandaag HBO beschikbaar bij UPC. Kosten; 15 euro per maand (http://www.upc.nl/televisie/extra-zenderpakketten/hbo/ )

:') Doe normaal zeg
Dat zijn geen prijzen van UPC, maar van HBO.. Kan UPC ook niets aan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:42
Ik heb sinds vrijdag weer dezelfde problemen inderdaad. Box komt niet meer uit standby tot ik hem helemaal uit zet en weer aan klik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Sahi_NL schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:47:
[...]

Dat zijn geen prijzen van UPC, maar van HBO.. Kan UPC ook niets aan doen..
Ja und? Ik geef UPC toch ook niet de schuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

Notna schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:58:
[...]

Ja und? Ik geef UPC toch ook niet de schuld?
Dat impliceer je wel. Waarom post je dit anders in het UPC-bash topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Titel topic:

[UPC Horizon] Ervaring en discussie --> Ik zie geen bash staan?

UPC heeft nu Horizon in het pakket voor de prijs van 15 euro (wie dat bepaald is mij om het oneven). Mij werd ten tijde van het aanschaffen van Horizon verteld dat het mogelijk in het pakket van Horizon zou komen. Nu vragen ze een dergelijke (hoge) prijs dus meld ik dat in het topic?

Beter zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Voor die 15 euro haal ik meer dan twee maanden lang alle series die ik leuk vind via usenet binnen. En dan niet alleen die twee series van HBO die ik kijk (waarvan er een pas in april weer verder gaat), maar echt alles wat ik wil zien.

Video content aanbieders snappen het gewoon nog niet. Ze prijzen zichzelf flink de markt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 12:06:
[...]
Video content aanbieders snappen het gewoon nog niet. Ze prijzen zichzelf flink de markt uit.
Tegenover gratis [lees download] is elke eurocent er één teveel. Hoef je eigenlijk helemaal geen content-provider. Een inet-verbinding is dan meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 12:12:
[...]

Tegenover gratis [lees download] is elke eurocent er één teveel. Hoef je eigenlijk helemaal geen content-provider. Een inet-verbinding is dan meer dan genoeg.
Het gaat me er niet om dat het gratis is. Het is simpelweg te duur voor wat je er voor krijgt. Ik betaal nu al enkele tientjes in de maand voor een (uitgebreider) zenderpakket bij UPC. Om voor nog 1 zender (waar ik twee series kijk) 15 euro erbij te betalen, dat zie ik niet zitten.

Het zou UPC sieren als ze zelf de overeenkomst met HBO aangaan en voor een verhoging maximaal 1 euro van de abonnementskosten deze zender aan alle abonnees aanbieden. Ik gok dat HBO daarmee meer verdient en UPC heeft een zeer sterk verkoopargument.

Het zelfde geldt voor bijvoorbeeld Film1. 15 euro en je kan niet zelf bepalen wat je wanneer kijkt. Terwijl je voor enkele euro's (of zelfs gratis als je het via torrents doet, maar dan ben je ook een aanbieder en dus strafbaar), een volledig aanbod, op jouw tijd, in een zelf bepaald formaat, kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Daar gaat HBO natuurlijk nooit mee akkoord.
HBO is overal ter wereld een betaalde zender
Order HBO and get all 11 HBO channels, plus 11 HBO HD channels*, for just $14.95 more a month. Add HBO On Demand for an additional $4.95 more per month.

Or, you can upgrade to Optimum Silver or above** and get all 22 HBO channels plus HBO On Demand. See a full list of Optimum Silver channels.
In Amerika is dit vrij gebruikelijk voor kabeltv, wij zijn hier (gelukkig!) niet aan gewend

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypher21 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 12:32:
Daar gaat HBO natuurlijk nooit mee akkoord.
HBO is overal ter wereld een betaalde zender

[...]

In Amerika is dit vrij gebruikelijk voor kabeltv, wij zijn hier (gelukkig!) niet aan gewend
Precies, HBO en UPC en alle content aanbieders hebben een verdienmodel. De vraag stellen hoeveel verdiend UPC hier aan is ook van toepassing. Ik denk zelf weinig. Voor alle extra zenderpaketten ligt de prijs rond de € 15,=. Valt mij eigenlijk nog wel mee.

Als je inderdaad maar twee series gaat bekijken is een abbo op HBO geen optie. Net zo min als Eredivisie-live een optie is als je alleen maar i.e naar Ajax wilt kijken.[ dat je daar überhaupt geld voor uit zou willen geven.. >:) ]

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2012 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Hier ook.

Ook vastlopers in de vorm dat de box niet reageert op input via afstandsbediening of touchknoppen maar beeld en geluid gewoon normaal doorgaat. Lijkt voornamelijk met teletekst en on demand voor te komen.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

anconakip schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 08:05:
[...]

bikermouse schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 09:01:
[...]

En let daarop ook op de wandcontactdoos in de woonkamer, daarin zitten filters om het signaal te verdelen tussen radio en TV. Zoals bij mij is daar vaak gebruikt van versies die voor digitale radio geschikt zijn met als gevolg dat de band breedte voor radio hoog is ten koste van die voor het TV signaal. Gevolg is dat je bepaalde kanalen en bijv. on-demand niet (goed) kunt ontvangen.
Bedankt, beiden :) We gebruiken hier helemaal geen coax-radio meer, dus dat kan net zo goed weg. Naar de wandcontactdoos kan sowieso gekeken worden, het is een heel oud brak zooitje.

Er moet sowieso naar het een en ander gekeken worden, want sinds kort wordt RTL7 heel slecht weergegeven op de analoge TV boven.

edit: De monteur is zojuist langs geweest en hij meette een waarde van ongeveer 28 dB. Na onderzoek bleek de bron de wandcontactdoos te zijn. Hij heeft de wandcontactdoos vervangen, en de waardes gingen van 'rood' naar 'wit' ~62 dB. De digitale TV problemen zijn vermoedelijk opgelost.

[ Voor 10% gewijzigd door Sebazzz op 11-12-2012 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:02
Ik heb gisteren Horizon geinstalleerd, nadat het al een maand+ in de kast lag (nieuwe woning). Werkte binnen een paar minuten en daarna tilde ik de box even op (om de code onderop te lezen) en freezde het beeld. Ik alles resetten... geen beeld... tv uit en aan... geen beeld. Terwijl de box gewoon netjes de zender weergaf op het display. Ik een andere HDMI kabel erin... beeld. Gewoon de stock HDMI kabel binnen een minuut verrot.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

HDMI-connectors zijn gevoelig. Sorry, zo vreemd vind ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:02
Sebazzz schreef op woensdag 12 december 2012 @ 08:24:
Ik heb misschien wel 100x een apparaat aangesloten, afgekoppeld, verschoven, opgepakt etc etc met HDMI kabels en nog nooit meegemaakt dat een van m'n HDMI kabels of connectoren daarvan kapot ging. Bovendien werd de kabel / connector op geen enkele manier belast of gebogen.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Idd het is onzin om te zeggen dat een hdmi kabel zomaar kapot gaat, ik heb nog nooit een kapotte Hdmi kabel meegemaakt en als het gelijk na ingebruiknam al gebeurd dan is het gewoon een gevalletje pech, kan upc verder ook weinig aan doen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

virtualJac schreef op woensdag 12 december 2012 @ 08:40:
[...]

Ik heb misschien wel 100x een apparaat aangesloten, afgekoppeld, verschoven, opgepakt etc etc met HDMI kabels en nog nooit meegemaakt dat een van m'n HDMI kabels of connectoren daarvan kapot ging. Bovendien werd de kabel / connector op geen enkele manier belast of gebogen.
Chaoss schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:46:
Idd het is onzin om te zeggen dat een hdmi kabel zomaar kapot gaat, ik heb nog nooit een kapotte Hdmi kabel meegemaakt en als het gelijk na ingebruiknam al gebeurd dan is het gewoon een gevalletje pech, kan upc verder ook weinig aan doen.
Ik heb al tig HDMI kabels versleten. Altijd de connector of de aansluiting daarvan op de kabel. Meestal is het een gevalletje van teveel speling tussen connector en de ontvangende connector op een apparaat. Veelal betrof het goedkope kabels (<€5), maar ook een aantal duurdere kabels (€ 15-25).

Ik haal, gelet op het hoge uitval percentage, alleen nog maar goedkope kabels.

Overigens wissel ik mijn kabels niet vaak, max 1x per maand erin of eruit. Er zijn er wel een aantal die al vanaf het begin niet helemaal lekker passen (te wijd), zodat die er door verschuiven van kastjes (moet toch schoonmaken/stofzuigen etc) eruit wippen. Die worden dus wel vaker gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bikermouse
Ik moest nu opeens gisteren bij het zappen naar Veronica de pincode van het apparaat opgeven, WTF?
Maar "0000" ingevoerd en dat bleek te werken. Vervolgens ging het zappen prima. Totdat de Box naar standby ging, kon ik het daarna weer invoeren...
Zoiezo heb ik bij het opstarten/uit standby halen altijd een zwart beeld met de melding dat ik geen toegang heb tot de zender. Even heen en weer zappen en het werkt weer. Ook vreemd...

Tenslotte erger ik me ontzettend aan de zwarte balk die telkens 5 seconden blijft staan |:(
(ja met "Ok" kun je dat verkorten, maar als ie dat te laat herkent krijg je weer dat giga-trage menu)

Hoe kan het dat zo iets basaals niet na een test onder de eerste 10 gebruikers is "ontdekt" als een feature/bug die echt niemand wil? Wie dat heeft verzonnen?!

[ Voor 21% gewijzigd door bikermouse op 12-12-2012 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus
  • Laatst online: 21-08 17:43

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Ik heb het volgende: mijn lijst van geplande opnames is leeg, maar toch lijkt de box elke dag een niet nader te noemen soapserie op te nemen. Daar wil ik wel vanaf, eigenlijk. Nog meer mensen last van?

Ook heb ik soms in de Guide het geval dat ie een programma niet op wil nemen en de melding dat het programma reeds wordt opgenomen geeft. Terwijl dit niet het geval is. (Geplande opnames is leeg).
Een work around hiervoor is om de opnamen niet meteen te bevestigen, maar te wijzigen en bijvoorbeeld de eindtijd een minuut later te zetten....
bikermouse schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:04:
Ik moest nu opeens gisteren bij het zappen naar Veronica de pincode van het apparaat opgeven, WTF?
Maar "0000" ingevoerd en dat bleek te werken. Vervolgens ging het zappen prima. Totdat de Box naar standby ging, kon ik het daarna weer invoeren...
-knip-
Komt misschien omdat het programma na 11 uur 's avonds begon/eindigde?

[ Voor 29% gewijzigd door SindaPaus op 12-12-2012 14:22 ]

I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus
  • Laatst online: 21-08 17:43

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Excuus voor mijn dubbelpost.

[ Voor 91% gewijzigd door SindaPaus op 12-12-2012 14:22 ]

I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-09 18:23
Ik heb een voor mij nieuwe vorm van vastlopen ontdekt.

Sinds gisteren heb ik een aantal keer gehad dat na het aanzetten het beeld na ca 1minuut bevrieste en je wat mpeg geluids artefacten hoort. Box reageert vervolgens niet meer op de afstandsbediening.

1e keer na ca 20 sec proberen te zappen box achterop uitgezet.
2e keer iets geduldiger geweest en met wat meer geduld werkt het zappen dan toch weer. Hierna werkt de box weer.
3e keer zelfde als 2e keer.

Steeds bij RTL4 geweest maar daar hoeft het natuurlijk niet aan te liggen. iig vervelend als je in je ochtend routine ziet en ff snel het nieuws wil zien.

[ Voor 4% gewijzigd door WhiteAss op 13-12-2012 11:23 ]

• bikermouse
SindaPaus schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:07:
[...]
Komt misschien omdat het programma na 11 uur 's avonds begon/eindigde?
Zou kunnen, maar is het dan wel logisch? Was ook geen 18+ programma ofzo.
En kun je dat ergens aan/uit zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Even een positief bericht. Ik heb mijn 150 euro teruggeboekt en heb via ideal betaald. Er was 150 euro extra ingehouden omdat mijn oude decoder niet aangekomen bleek te zijn. Heb contact gehad met een gozer van UPC welke het bedrijfsaccount hier op GOT "bediend" goed geholpen.

Zet nu mijn HDX(popcorn fw) 's-nachts maar uit. Sindsdien weinig problemen meer met de Horizon, elke dag een harde reboot is ook niet erg praktisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bikermouse schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:04:
Zoiezo heb ik bij het opstarten/uit standby halen altijd een zwart beeld met de melding dat ik geen toegang heb tot de zender. Even heen en weer zappen en het werkt weer. Ook vreemd...

Tenslotte erger ik me ontzettend aan de zwarte balk die telkens 5 seconden blijft staan |:(
(ja met "Ok" kun je dat verkorten, maar als ie dat te laat herkent krijg je weer dat giga-trage menu)

Hoe kan het dat zo iets basaals niet na een test onder de eerste 10 gebruikers is "ontdekt" als een feature/bug die echt niemand wil? Wie dat heeft verzonnen?!
Pincode probleem kun je verhelpen door kinderslot eraf te halen via de opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Maandag maar eens bellen, zodra ik iets download, kan je geen tv meer kijken... Download snelheid 12Mb/s, dan zie je twee zenders door elkaar heen. Ook de opname is mislukt, alleen maar artifacts. Mijn vrouw kan me wel afschieten om die k#t horizon box. Dit komt nog bij de al bestaande problemen met onoverzichtelijke menu's, traagheid, vastlopen, weigeren op te starten etc.....
En ook On demand gaat slechts 7 dagen terug. Volgens mij hadden wij voorheen 10 of 14 dagen.

[ Voor 11% gewijzigd door AllSeeyinEye op 15-12-2012 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Wij hebben nu wat irritants. Alle opnames die zijn gemaakt op 8 december kunnen we niet bekijken. Zodra we 1 van deze opnames willen bekijken loopt de hele Horizonbox vast. We kunnen ze niet bekijken, niet verwijderen niets.

Ontzettend irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 20:08

Edgarz

Tweako-active since1986

Idem met de coax aansluiting. Was bij de vorige Cisco box ook een issue. Heb de katten dus vriendelijk gevraagd daar weg te blijven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44

13art

Moderator Mobile
mkleinman schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 22:45:
Wij hebben nu wat irritants. Alle opnames die zijn gemaakt op 8 december kunnen we niet bekijken. Zodra we 1 van deze opnames willen bekijken loopt de hele Horizonbox vast. We kunnen ze niet bekijken, niet verwijderen niets.

Ontzettend irritant.
Ook wel eens zoiets gehad met 1 opname. Volgens mij toen op kunnen lossen door de horizon box helemaal uit te zetten met de knop aan de achterkant, even wachten en daarna weer aan zetten.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even snel de hele lopende topic doorgelopen, en ik lees nogal wat problemen met de Horizon.
Nou is het zo dat ik eind januari mijn nieuwe (nou ja, bouwjaar 1958) huis in kan en ik dan toch maar eens wil overstappen op digitale TV (icm telefoon en internet) Nu heb ik nog oldskool analoge kabeltv, wat op zich prima is, want dat wat echt de moeite waard is komt meestal via internet binnen.
Maar een all in one is stukken goedkoper dan los internet, KPN telefoon en TV, dus ik wil over. Bij mij in de buurt kom je dan snel bij UPC uit. Heeft snel internet, middels de analoge kabel de mogelijkheid tot meer TV's en een nette prijs.
Nu twijfel ik alleen heel erg tussen de standaard digitale TV en de Horizon. De Horizon ziet er stukken beter uit, maar ik (en de vrouw des huizes al helemaal niet) heb geen zin in gek*t.
Mijn vraag is dus: doen die Horizon, of toch maar de gewone variant?

Alvast bedankt!
Pagina: 1 ... 18 ... 54 Laatste