Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 16:45
Hollandsnieuwe via gsmwijzer.nl of studentmobiel.

@Kaasplank1: gereageerd in het juiste topic.

[ Voor 10% gewijzigd door MrFl0ppY op 19-11-2012 15:30 ]

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-09 11:23
Dan betaal je volgens mij 96 euro bij,
overigens kan je de 8s ook gratis krijgen voor ongeveer dezelfde prijs, bijvoorbeeld bij http://www.smartphonestun.../htc/htc-windows-phone-8s
200 min 500mb 18.75 en een 100smsbundeltje is dan nog 5 euro

edit: ik bedenk me net dat dit een ervaringen topic is, levertijden en prijzen zouden hierhttp://gathering.tweakers...ist_messages/1525094///8s moeten worden besproken

[ Voor 27% gewijzigd door kaasplank1 op 19-11-2012 15:16 ]

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09-2021
Ik vraag me echt af of de blauwe hier wel uitkomt? Bij de 8X is er toch ook een kleur die hier niet uitkomt, ik weet even niet welke.
Ik blijf het toch raar vinden dat de blauwe versie nog nergens op een site staat, vanaf donderdag zou de 8S toch leverbaar moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
Naja toch maar een beslissing gemaakt en de domino versie besteld bij een verlenging van 1 jaar. Kan ik volgend jaar mooi een goedkope sim only pakken.
Eigenlijk is de blauwe versie toffer, maar mijn telefoon heeft kuren en ik denk niet dat de blauwe versie meer kan dan de domino versie. Ach, het blijft maar een telefoon denk ik dan maar. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:06
beccie schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:05:
Ik vraag me echt af of de blauwe hier wel uitkomt? Bij de 8X is er toch ook een kleur die hier niet uitkomt, ik weet even niet welke.
Ik blijf het toch raar vinden dat de blauwe versie nog nergens op een site staat, vanaf donderdag zou de 8S toch leverbaar moeten zijn.
ik dacht eens ergens gelezen te hebben dat voor belgie en nederland alleen maar de zwart/wit en de lemon kleur beschikbaar zouden zijn.
ben het niet zeker want ik wou eigelijk ook een blauwe maar dan toch de zwarte genomen aangezien ze nergens te verkrijgen zijn.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
Ja daarom anders zouden de andere versies toch ook bij pre order moeten staan?

Hmm, als t goed is heb ik hem donderdag binnen, gelijk ook een micro sim besteld anders heb ik er niks aan. Ik kan niet wachten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 21:48
Hmm, als ze hem niet in het blauw hier leveren weet ik niet of ik hem aanschaf. Ik zou dat echt een enorm stomme zet vinden, je maakt reclame voor alle aparte kleurtjes en dan komt hij alleen in 2 uitvoeringen. Eerlijk gezegd twijfel ik of het waar is.

Ik snap alleen niet dat iedereen al massaal pre-ordered. Er zijn nog een hoop vraagtekens bij deze telefoon. Het is de enige die maar 512mb geheugen heeft en de laagst geklokte processor. Ook schijnt het zo te zijn dat programmas alleen op het interne geheugen opgeslagen kunnen worden en dat windows zelf al zo'n 2GB inneemt (was een forum post ergens, dus niet super betrouwbaar), maar ik wacht in ieder geval eerst wat reviews af hoe het allemaal werkt hoor. Ik twijfel nog.

Als dit hem dan niet wordt, denk ik dat ik geen windows 8 telefoon neem. De andere modellen zijn allemaal veels te lomp en vierkant. Ik denk dat ik anders toch maar bij Android blijf en de One S neem. Jammer, want op zich is dit een erg mooi toestel... We wachten af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Mwah, je hebt al wel wat kunnen zien op (p-)reviews her en der. Bovendien heb ik de Lumia 800 gezien die weliswaar werkt met 7.5 maar al redelijk snel aanvoelt. Windows 8 schijnt niet zwaarder te zijn dan 7.5 en de Lumia had nog een single core processor. Qua storage heb je gelijk, dat weten we nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 09:26
als je erover nadenkt dan is 1 gb aan geheugen bizar veel voor een telefoon. Hopelijk kunnen ze echter snel doorschalen naar 2gb en andere type arm processoren. Ik zie namelijk niet in waarom dit een struikelblok zou moeten zijn. Immers draait intel software ook op amd processoren en vice versa.

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem zojuist gereserveerd weg, geen spam hier.

weet iemand wanneer hij ongeveer komt ? ze geven 27-11 aan maar staat dat al vast ?

[ Voor 47% gewijzigd door janvanduschoten op 20-11-2012 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Als je veel spellen speelt op je telefoon ga je aan die 4GB te kort hebben (en aan de 512mb geheugen ook denk ik).

Dit is meer de nononsens telefoon die wel alles kan, maar met mate. En dan heb je aan 1gb aan opslag voor wat app's meer dan genoeg. Ter verglijk ik heb nu 6gb vrij op mijn Lumia 800 en er zo'n 45 albums op staan in goede mp3 kwaliteit. Hoeveel app's ed zou ik zo niet weten en maar één "groter" spel omdat ik vanmorgen zag dat Mirror's Edge gratis was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:05
@hjs
Die spellen kunnen toch ook op een apart sd kaartje geïnstalleerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
michaelscott schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 17:35:
@hjs
Die spellen kunnen toch ook op een apart sd kaartje geïnstalleerd worden?
Idd dit vind ik een groot +punt ten opzichte van de 8x,de sdkaart.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Wat ik begrepen kun je alleen foto's, video's en muziek op de sdcard opslaan

Afbeeldingslocatie: http://assets.sbnation.com/assets/1729917/lumi820rev_software_sd.png

Uit de Lumia 820 review op The Verge

[ Voor 10% gewijzigd door hjs op 20-11-2012 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
hjs schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 18:42:
Wat ik begrepen kun je alleen foto's, video's en muziek op de sdcard opslaan

[afbeelding]

Uit de Lumia 820 review op The Verge
Zijn dan ook diegene die de meeste ruimte innemen.
Mss ooit met een update dat games ect ook mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
Maar zal die 4 GB dan toereikend zijn voor een redelijke apps en games verzameling? Deze telefoon leek het voor mij te gaan worden, maar zit nu toch weer te twijfelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
Ik zet geen spellen op mijn telefoon en Apps misschien een paar. Ik heb dus echt genoeg aan deze telefoon, vooral als ik de foto's wel kan opslaan op een sd kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Het allergrootste nadeel van Aps niet op SD kaart is mogelijk ook dat je alle navigatie kaarten niet op de sd kaart kan zetten. Aps nemen nou weer niet zo veel in, tenzij je echt veel games hebt. Maar ik heb op mijn windows mobile gewoon 4GB aan kaarten op mijn SD kaart staan (daar kan dat dus wel!) Groot voordeel... Maar goed we zullen zien.

Helaas zijn er nog geen interessante reviews te vinden voor dit toestel. Als je ze al vindt vertellen ze je niks nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Shodan schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 21:53:

Helaas zijn er nog geen interessante reviews te vinden voor dit toestel. Als je ze al vindt vertellen ze je niks nieuws
Vind ik dus ook jammer,nergens iets deftig te vinden.
Alleen over de 8x vind je genoeg,ma goed als alles goed gaat heb ik hem morgen in huis :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
hjs schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:29:
Als je veel spellen speelt op je telefoon ga je aan die 4GB te kort hebben (en aan de 512mb geheugen ook denk ik).

Dit is meer de nononsens telefoon die wel alles kan, maar met mate. En dan heb je aan 1gb aan opslag voor wat app's meer dan genoeg. Ter verglijk ik heb nu 6gb vrij op mijn Lumia 800 en er zo'n 45 albums op staan in goede mp3 kwaliteit. Hoeveel app's ed zou ik zo niet weten en maar één "groter" spel omdat ik vanmorgen zag dat Mirror's Edge gratis was :+
laat nu net de social apps veel geheugen gaan vragen omdat ze in de achtergrond blijven draaien. Waardoor deze telefoon daar weer minder geschikt voor is. enfin we gaan het zien. Wellicht dat de resolutie ook de constraints wat versoepelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Gunth schreef op woensdag 21 november 2012 @ 06:23:
[...]

Vind ik dus ook jammer,nergens iets deftig te vinden.
Alleen over de 8x vind je genoeg,ma goed als alles goed gaat heb ik hem morgen in huis :9
Dan kan jij een hele mooie uitgebreide review schrijven!!! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Shodan schreef op woensdag 21 november 2012 @ 08:58:
[...]

Dan kan jij een hele mooie uitgebreide review schrijven!!! d:)b
Was het maar waar,vandaag mail gekregen van coolblue.

Uw order is helaas vertraagd, een product uit uw bestelling is pas later leverbaar:

NIEUWE LEVERDATUM                                     06-12-2012
----------------------------------------------------------------
HTC 8S Zwart/Wit
Eens kijken of dit overal zo is anders annuleer ik hem.
Mensen warm maken met een leveringsdatum en dan eventjes 2 W bij doen. :(
Lijkt mijn iphone 5 wel :)
Edit:na wat onderzoek blijken alle webshops 10 tem 14d te zijn opgeschoven.

[ Voor 5% gewijzigd door Gunth op 21-11-2012 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
Ik had dezelfde mail, ik baal ook wel ontzettend. Maar je doet er weinig aan. :|

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Ja, klopt keek gister ff op Centralpoint.nl en eerst stond er 26 November op toen naar 4 December nu naar 14 December... Binnenkort is het zeker 5 Januari... :(

Bij Bol.com is het nog steeds 26-11

[ Voor 12% gewijzigd door CokeZero op 22-11-2012 07:16 ]

• jobvr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-08 10:36
IK vermoed dat je hem bij Bol.com niet eerder gaat krijgen. Komt meestal van 1 importeur af. Denk dat bol.com het nieuws van de latere levering nog niet verwerkt heeft en dat je blij moet zijn dat coolblue je zo snel op de hoogte stelt van de vertraging, kan je tenmiste je keuze eventueel aanpassen..

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

• MrFl0ppY
Bij GSMwijzer is de release van 23 nov. naar "eind november" verschoven. Kennelijk verwachten ze hem toch nog in december. Al klinkt eind nov. meer als begin december.

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Even een mededeling, discussies betreft levertijden van de 8s horen in dit topic kwijt.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• justice strike
ik heb net mijn nokia 820 binnen en ik wil jullie even waarschuwen. Er zit 8gb in de nokia en ik heb helemaal kaal 5 gb over. Ik heb nog helemaal geen applicaties geinstalleerd en zelfs een paar weggehaald.

Als ik de storage app van windows 8 mag geloven (windows 8 niet windows phone 8) dan wordt er zo'n 2.34gb opgeslokt door iets wat "others" heet. en 0.1 gb aan applicaties. Verder geen media. Ik ga er dan ook vanuit dat die 2.34 gb windows phone zelf is. Verder raak je dus op 8gb iets van 700 mb kwijt (aan formatting?) dus je hebt op een 4s dus iets van 1.3 gb over om je applicaties op te installeren.

Ik denk dat het wel lukt als je niet te veel wil, maar je kunt offline navigatie voor heel asie wel vergeten. (navigatie voor nl is 120 mb ongeveer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
justice strike schreef op donderdag 22 november 2012 @ 22:02:
ik heb net mijn nokia 820 binnen en ik wil jullie even waarschuwen. Er zit 8gb in de nokia en ik heb helemaal kaal 5 gb over. Ik heb nog helemaal geen applicaties geinstalleerd en zelfs een paar weggehaald.

Als ik de storage app van windows 8 mag geloven (windows 8 niet windows phone 8) dan wordt er zo'n 2.34gb opgeslokt door iets wat "others" heet. en 0.1 gb aan applicaties. Verder geen media. Ik ga er dan ook vanuit dat die 2.34 gb windows phone zelf is. Verder raak je dus op 8gb iets van 700 mb kwijt (aan formatting?) dus je hebt op een 4s dus iets van 1.3 gb over om je applicaties op te installeren.

Ik denk dat het wel lukt als je niet te veel wil, maar je kunt offline navigatie voor heel asie wel vergeten. (navigatie voor nl is 120 mb ongeveer)
Kan toch moeilijk geloven dat men een telefoon op de markt zet waar je niet genoeg ruimte hebt om navi op te zetten.
Zonder sdkaart mss wel maar met,wsl zal de app op de foon komen maar de kaarten op de sdkaart zoals het ook bij android is. Als dit wel het geval is ga ik voor een ander toestel,moet toch maken dat mijn vrouw hare weg weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
Mar er staat toch standaard een soort van navigatie op? Maar als je extra kaarten wilt, dan zou dat lastig worden?
Want ik gebruik mijn navigatie vooral om in in een stad te navigeren, niet om met de auto verre afstanden te rijden. Zou dat wel kunnen?

Moet ik alleen even bedenken of ik het toestel nog wil, maar het is de enige budget phones met met w8. Anders ga ik voor 8x, maar dan zit ik twee jaar vast aan abonnementkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Dus precies zoals ik al zei... Navigatie wordt dus moeilijk, dat is dus een deal breaker voor mij. Misschien is het toch mogelijk om kaarten op de sd kaart te zetten?

Tja, blij dat ik in ieder geval rustig afwacht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Gunth schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 06:20:
[...]

Kan toch moeilijk geloven dat men een telefoon op de markt zet waar je niet genoeg ruimte hebt om navi op te zetten.
Zonder sdkaart mss wel maar met,wsl zal de app op de foon komen maar de kaarten op de sdkaart zoals het ook bij android is. Als dit wel het geval is ga ik voor een ander toestel,moet toch maken dat mijn vrouw hare weg weet ;)
nee kaarten moeten op main memory geplaatst worden. kaart voor nl is 120mb dus je kunt aardig wat kaarten kwijt. Maar het is alles behalve veel wat je kwijt kunt.

Dit zijn ook maar mijn ervaringen met de lumia, maar het zijn wel duidelijke aanwijzingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
justice strike schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:47:
[...]

nee kaarten moeten op main memory geplaatst worden. kaart voor nl is 120mb dus je kunt aardig wat kaarten kwijt. Maar het is alles behalve veel wat je kwijt kunt.

Dit zijn ook maar mijn ervaringen met de lumia, maar het zijn wel duidelijke aanwijzingen.
Dat is spijtig maar bv met navigon kan men per land installeren en belgie is 70mb dacht ik :).
Spijtig dat de andere wp8 toestellen een heel stuk duurder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 16:13
Niet echt actief geweest op Tweakers de laatste 2 jaar... :). Hmm, toch wel een kanshebber die 8S..., of toch een 8X of Lumia 820... :P

Vraag me af of ik de extra features op die toestellen echt zou missen... Eigenlijk lijkt de 8S ook alles te hebben wat mijn hartje begeert... Gelukkig hoef ik nu niet de beslissing te nemen, want die mogelijkheid heb ik pas over een maandje... Scheelt wel geld om voor een 8S te gaan... :). Front camera heb ik op mijn laatste 2 toestellen echt nog nooit gebruikt en die MicroSD is toch wel een dikke +, zodat de 32Gb kaartje uit mijn Desire Z daar gewoon weer in gaat... Hoop alleen niet dat ik Google navigatie voor in auto ga missen...

Ik zal de gebruikerservaringen hier toch maar weer eens nauwlettend in de gaten houden... Enige wat ik met mijn HTC Desire Z had, was dat hij wel eens uitviel. Maar het laatste half jaar valt dat mee en qua duurzaamheid is dit mijn enigste toestel na 2 jaar waaraan alles het verder precies nog doet als toen hij nieuw was... (op de accu na dan)... _/-\o_ De Windows toestellen zien er bij HTC en Nokia gewoon trendy uit en gelukkig niet al te zakelijk...

Toch hoop ik niet dat de 8S erg goedkoop aan voelt. Licht en plasticachtig...

Zwarte met wit of blauw zien er erg goed uit, al vind ik rood ook wel leuk als sowieso een favo kleurtje van me...

[ Voor 4% gewijzigd door Suntoro op 23-11-2012 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:45

Christiano007

Ich bin der champion

Ik zeg het niet vaak, maar wat is dit een geil ogend telefoontje zeg. Als er android op had gezeten had ik het wel geweten....damn

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 16:13
Was toch verleidelijk om een abonnement af te sluiten met een 8X... (gelukkig alleen een lelijkere zwarte versie). Kwam er vandaag achter dat ik toch al kon verlengen... Hopelijk is de 8S toch snel leverbaar, want die zou toch een stuk goedkoper moeten zijn... Dan kan ik toch een duurder data abonnement nemen (en misschien wel een verzekering dit keer).

De 8S heeft toch idd toch wel een sexier uitstraling... Sowieso wil ik toch voor WP8 gaan... Hopelijk zijn ze in december goed verkrijgbaar... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
Er zijn ook nog geen officiele uitgebreide reviews te vinden toch? Wordt deze wereldwijd in 1x gereleased begin december ofzo?
Ben namelijk erg benieuwd naar 2 dingen:
- Hoe lang houdt de batterij het uit. Zit toch een relatief grote batterij in voor de hardware die hij moet voeden (tov de 8X: tragere CPU, minder RAM, kleiner scherm)
- Hoe snel WP8 en alle apps draaien. Hij is op papier toch betrekkelijk langzamer dan de 8x, en ik vraag me gewoon af of je dat echt gaat merken met apps als FB/Buienradar/Nu.nl/9292ov en internetten, of alleen bij games? Zit toch wel wat vaak naar een laadschermpje te kijken bij FB en Nu.nl op mijn Optimus 7....vandaar.
Als de batterij boven gemiddeld goed zou zijn, en je alleen niet de top games kan draaien maar bij standaard nieuws/tekst apps merk je vrijwel niks ga ik denk ik deze bestellen in december (mede omdat mijn geduld voor de L820 op begint te raken).
De tijd zal het leren, niewaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
eswa schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:25:
Er zijn ook nog geen officiele uitgebreide reviews te vinden toch? Wordt deze wereldwijd in 1x gereleased begin december ofzo?
Ben namelijk erg benieuwd naar 2 dingen:
- Hoe lang houdt de batterij het uit. Zit toch een relatief grote batterij in voor de hardware die hij moet voeden (tov de 8X: tragere CPU, minder RAM, kleiner scherm)
- Hoe snel WP8 en alle apps draaien. Hij is op papier toch betrekkelijk langzamer dan de 8x, en ik vraag me gewoon af of je dat echt gaat merken met apps als FB/Buienradar/Nu.nl/9292ov en internetten, of alleen bij games? Zit toch wel wat vaak naar een laadschermpje te kijken bij FB en Nu.nl op mijn Optimus 7....vandaar.
Als de batterij boven gemiddeld goed zou zijn, en je alleen niet de top games kan draaien maar bij standaard nieuws/tekst apps merk je vrijwel niks ga ik denk ik deze bestellen in december (mede omdat mijn geduld voor de L820 op begint te raken).
De tijd zal het leren, niewaar ;)
lumia 820 kun je gewoon in duitsland bestellen voor een prijs die onder die van nl ligt. (450 euro). Garantie kun je gewoon in nederland claimen bij een nokia shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
justice strike schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:58:
[...]

lumia 820 kun je gewoon in duitsland bestellen voor een prijs die onder die van nl ligt. (450 euro). Garantie kun je gewoon in nederland claimen bij een nokia shop.
Probleem is dat ik niet direct 450 euro klaar heb liggen en de combinatie met een abbo zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
eswa schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:08:
[...]

Probleem is dat ik niet direct 450 euro klaar heb liggen en de combinatie met een abbo zoek.
volgens mij moet dat ook gewoon lukken. Dan krijg je gewoon geld op je rekening gestort ipv dat het verekkend wordt. Dat is nu precies hoe die online winkels het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Ik vroeg wanneer de HTC 8S beschikbaar was krijg ik dit al antwoord...?!

Hoi Patrick,
Een specifieke datum hebben wij helaas niet. De update is niet voor iedereen tegelijkertijd beschikbaar, dit is afhankelijk van de regio, het toestel en de provider. Over het algemeen duurt het 6 tot 8 weken voordat de laatste gebruiker een update heeft ontvangen. Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag.
Groetjes, Daan van HTC

:S

Update? Daar vroeg ik helemaal niet naar

UPDATE:
Hoi Patrick
Wat dom! Excuses voor het verkeerde antwoord! Bij deze het juiste antwoord: Wanneer de HTC 8S in de winkels verschijnt is nog niet bekend. Hou voor nieuws omtrent het toestel de facebookpagina in de gaten.
Groet, Daan van HTC

Inderdaad best wel dom. :+

[ Voor 22% gewijzigd door CokeZero op 03-12-2012 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Ik zie dat MyCom de datum weer heeft aangepast. Gister stond hier nog 4-10 dagen en nu 2-4 dagen.
Ben benieuwd.. heb de 8S (Domino) daar vorige week al besteld, hopen dat ie vlot binnen is! :)

Edit: Verkeerde topic 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door schaapiej op 04-12-2012 14:24 . Reden: Link toegevoegd. ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Momenteel heb ik een Lumia 800 die nodig aan vervanging toe is (gebarsten scherm, kromme behuizing, dat soort dingen). Dat ding is echt van koek!
Nu ben k wel benieuwd (want dat kan ik nergens vinden), heeft die 8S ook zon mooi ClearBlack scherm net als de Lumia 800?
Is de batterij duur te overleven? (dus 7-8 uur whappen enzo).

Eerlijk gezegt maakt het me niet uit of t negatief uitkomt, ga em hoe dan ook halen als ie beschikbaar is in NL, de zwart/blauwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
@Zen!th Ik denk niet dat de zwart-blauwe in Nederland uitkomt, volgens mij alleen de domino en grey-lime. zeer spijtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Zou iemand in Telecomproviders een levertijden en prijzen topic aan willen maken voor de 8S? Dan houden we de discussie hier puur over het toestel zelf

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
PaT schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:44:
[mbr]Zou iemand in Telecomproviders een levertijden en prijzen topic aan willen maken voor de 8S? Dan houden we de discussie hier puur over het toestel zelf[/mbr]
HTC 8s - Levertijden en prijzen

Volgens mij moet dat 'm zijn!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
uhhhh, waarom heb ik een lampje dat aangeeft dat de telefoon oplaadt... maar niet aangeeft dat er een nieuwe email is?

mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je Whatsapp op deze mobiel krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 09:35
Volgens mij is het toestel nu goed beschikbaar, al mensen hier die hem gekocht hebben?
Ben erg benieuwd naar de eerste ervaringen! Hoe is bijvoorbeeld de batterij duur? Draait het OS soepel? Hoeveel van de 4GB blijft er van over, en kom je snel in ruimte gebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Vinze schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 16:30:
Volgens mij is het toestel nu goed beschikbaar, al mensen hier die hem gekocht hebben?
Ben erg benieuwd naar de eerste ervaringen! Hoe is bijvoorbeeld de batterij duur? Draait het OS soepel? Hoeveel van de 4GB blijft er van over, en kom je snel in ruimte gebrek?
1e ervaring: bijzonder goed!

opslag: 1.75GB blijft over, dus dat kan een probleem worden.

batterijduur: kan ik weinig over zeggen, maar de 1e indruk is heel erg goed; heb vanochtend 2 uur zitten internetten en er was nog 75 procent over... dus als hij 8 uur screen-on tijd heeft is dat vergelijkbaar met de iphone, en beter dan elk android toestel (behalve de droid razr maxx).

OS draait zonder haperingen...wat je ook doet! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Is Whatsapp nu ook alweer normaal beschikbaar op WP8?
Krijg mijn 8S Domino morgen binnen, kan niet wachten! :D

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
schaapiej schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 21:52:
Is Whatsapp nu ook alweer normaal beschikbaar op WP8?
Krijg mijn 8S Domino morgen binnen, kan niet wachten! :D
:(

nope

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
Zijn er inmiddels al meer mensen die de 8S binnen hebben gekregen? Ben toch wel erg benieuwd! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb die van mij gisteren binnen gekregen met een abonnement, maar verkoop hem direct dus heb hem in de folie laten zitten. Wil namelijk een Lumia 920. ;) Aan de andere kant wil ik er wel een goede tweakers review over schrijven, dus wellicht dat ik hem toch even uit de folie haal en in ieder geval een review schrijf met wat foto's... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Gisteren binnen gekregen en al een beetje mee aan het klooien geweest. Eerste indruk:

- Voelt erg goed aan, stevig en lekker licht.
- Zwart/wit is een mooie combinatie, strak en anoniem. Vind ik wel fijn.
- OS is super vloeiend. Nergens vertragingen meegemaakt, snelheid is ver boven mijn verwachting. Werkt echt heerlijk.
- Scherm is mooi maar zwart is geen zwart. Niet storend maar gewoon LCD zwart zeg maar :). Resolutie is prima, letters zien er smooth uit.
- Internet over WiFi is lekker snel, verbinding is zo gemaakt.
- OS is erg makkelijk. Dit is mijn eerste smartphone en ik heb nu al het idee dat ik alles ken met grofweg 3 uur ervaring.
- Geheugen houdt niet over. Na een aantal apps nog maar 1.5GB over. Volgens mij wel voldoende voor apps maar als je een zwaargebruiker bent kun je hier wel eens te weinig aan hebben.
- Speaker klinkt goed voor een smartphone. Leuke gimmick maar verwacht hier niet veel gebruik van te maken.

- Mis alleen nog whatsapp :(

Dus ben zeer tevreden tot op heden. Ik zocht een smartphone waarmee ik gemakkelijk mijn mail kon lezen en af en toe kon internetten. Dit doet de telefoon erg goed. En je merkt - buiten het scherm - nergens aan dat om de budget-versie gaat. De snelheid heeft mij echt verrast.

[ Voor 13% gewijzigd door MrFl0ppY op 08-12-2012 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb vandaag ook mijn HTC 8S domino grey binnen gekregen, ik sluit me aan bij de vorige post qua eerste indruk, zijn er ook mensen die geen mijn gezin kunnen instellen of dat überhaupt moeten doen? Ik kan het namelijk niet en daardoor geen apps installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de camera kwaliteit van de HTC8S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Ik was net bij de Saturn waar ze toevallig het toestel hadden liggen, aan en bruikbaar. De camera kwaliteit is voor zover ik kan zien net zoiets als een iPhone 4. Hij maakt iig wel sneller de foto's. :) Het toestel heeft me wel verbaasd, echt heel snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb na lang wachten eindelijk de Htc Phone 8s in handen kunne krijgen en het is echt het geld waard. De apps zijn aan het groeien dus dat excuus gaat er bijna niet meer zijn. Verder heb ik een review gevonden over deze phone. Review: Spam, dus weg.

[ Voor 12% gewijzigd door janvanduschoten op 05-01-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anny
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-01 15:54
Ik sta op het punt om de 8s te bestellen en nu lees ik dat er geen tethering mogelijk is. wie o wie kan dit bevestigen? dit zou een hele grote domper zijn. ik ging er min of meer vanuit dat tethering standaard is op smartphones, maar blijkbaar is dit niet het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
Anny schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 20:52:
Ik sta op het punt om de 8s te bestellen en nu lees ik dat er geen tethering mogelijk is. wie o wie kan dit bevestigen? dit zou een hele grote domper zijn. ik ging er min of meer vanuit dat tethering standaard is op smartphones, maar blijkbaar is dit niet het geval?
In WP7.5 zit het wel. Kan me niet voorstellen dat het bij WP8 er niet zit.
Direct onder Settings zou er Internet Sharing moeten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anny
Ik dus ook niet... kwam het tegen bij een vergelijking tussen de 8x en de 8s. Daarna specifiek gezocht op tethering, en kwam het nog een paar keer summier tegen. ik zal kijken of t niet teveel moeite is om een linkje te plaatsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anny
http://geekaphone.com/compare/HTC-8X-vs-HTC-8S

Op basis van dit artikeltje dus... ben ik nu op zoek naar bevestiging of een (hopelijk) verkeerde interpretatie van t artikel

Het volgende artikel bevestigt mijn vermoedens

http://sortable.com/phone/HTC-8S

Waarom?

[ Voor 81% gewijzigd door Anny op 08-12-2012 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Heb net even gekeken op mijn 8s, maar je kan gewoon een wifi hotspot opzetten 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anny
jodeltje schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 23:05:
Heb net even gekeken op mijn 8s, maar je kan gewoon een wifi hotspot opzetten 😃
:)
Nog een argument minder om hem niet te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
ik heb hem nu ook twee dagen, en de enige dingen die mij tegenvallen:
-(nog) geen whatsapp
-oortjes zijn naar mijn mening bagger, dus ik gebruik gewoon mn oude...
-van de 4 gb blijft maar iets van 2 over door het OS, maar een microSD van 16gb lost een boel op :)
verder een prima telefoon!

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
ArnoAG schreef op zondag 09 december 2012 @ 00:54:
ik heb hem nu ook twee dagen, en de enige dingen die mij tegenvallen:
-(nog) geen whatsapp
-oortjes zijn naar mijn mening bagger, dus ik gebruik gewoon mn oude...
-van de 4 gb blijft maar iets van 2 over door het OS, maar een microSD van 16gb lost een boel op :)
verder een prima telefoon!
Oortjes zijn bij elke telefoon bagger toch? ;)
Heb zelf in ieder geval nog nooit fatsoenlijke oortjes bij een toestel gekregen..

Lees dat iedereen 'klaagt' over whatsapp, is er ook een goed alternatief? (of is er al iets bekend over wanneer whatsapp weer beschikbaar is)
Zelf kan ik best even wachten tot whatsapp weer beschikbaar is voor WP8 maar mijn vriendin niet :X

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
kik messenger schijnt goed te zijn, maar in tegenstelling tot whatsapp heeft niemand dat geinstalleerd....

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Voor de status van whatsapp kun je kijken in Whatsapp voor Windows Phone. Het gerucht is 'snel', maarja of dat nu over 1 dag is of over 2 weken weet niemand.

[ Voor 8% gewijzigd door MrFl0ppY op 09-12-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Hebben jullie 8S gebruikers de optie, dat je Wi-Fi door gaat als het scherm uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Ja, daar zag ik een artikel over op wpcentral.com CokeZero! ;)

Zie: http://www.wpcentral.com/...ection-now-you-can-htc-8s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Ja, klopt dat artikel had ik ook gelezen maar omdat dat een Chinees toestel was dacht ik dat is weer een 'dingetje' uit China voor WP, maar jij hebt het dus ook die optie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
CokeZero schreef op zondag 09 december 2012 @ 15:24:
[...]

Ja, klopt dat artikel had ik ook gelezen maar omdat dat een Chinees toestel was dacht ik dat is weer een 'dingetje' uit China voor WP, maar jij hebt het dus ook die optie? ;)
ik wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

Ik zou deze telefoon graag voor m'n schoonmoeder onder de kerstboom leggen. Maar dit is sterk afhanklijk van de kwaliteit van de camera (zowel binnen als buitenshuis). Weet iemand al meer over de kwaliteit van de foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Lees mijn eerdere post, ongeveer gelijk aan de iPhone 4. Ik heb wat test shots in de winkel gemaakt van dichtbij en ver. Deze vergeleken met de iPhone 4 en het kwam aardig dicht in de buurt van elkaar. De HTC 8s maakt echter wel een stuk sneller de foto's dan een iPhone 4. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

dat laatste is wel belangrijk.
De reden dat ik het nog eens vroeg is omdat mijn (inmiddels bejaarde) HTC Desire echt Crap foto's maakt en was een beetje bang dat dit weer van het zelfde ging zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
D-rez schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:34:
dat laatste is wel belangrijk.
De reden dat ik het nog eens vroeg is omdat mijn (inmiddels bejaarde) HTC Desire echt Crap foto's maakt en was een beetje bang dat dit weer van het zelfde ging zijn.
Foto's zijn sowieso alleen leuk voor FB, foto's maak je natuurlijk gewoon met een echte camera :P De HTC 8s camera specs zijn gelijk aan die van de Desire. Misschien dat de lens iets nieuwer is, maar vraag me af of de foto kwaliteit beter zal zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het geluid bij jullie? Als ik mijn koptelefoon of oortjes heb aangesloten hoor ik namelijk ruis op de achtergrond. Bij muziek hoor je het niet zo erg als hij wat harder staat, maar als je een film kijkt wordt je er echt helemaal gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

Hmm, das wel jammer dan. Niet dat mijn schoonma ook maar enig gevoel heeft wat fotografie betreft, maar voor haar zou het wel fijn zijn als er toch "afdrukbare" foto's mee gemaakt zouden kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
D-rez schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:51:
Hmm, das wel jammer dan. Niet dat mijn schoonma ook maar enig gevoel heeft wat fotografie betreft, maar voor haar zou het wel fijn zijn als er toch "afdrukbare" foto's mee gemaakt zouden kunnen worden.
Dat vind ik al vrij lastig met mijn DHD :P Mobiele camera's hebben gauw last van ruis of "bewegingen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Wat is afdrukbaar voor jouw schoonmoeder? Mijn ervaring is dat veel mensen een foto al snel afdrukbaar vinden. Bovendien, wat verwacht je van een telefooncamera? Ik vind ze eigenlijk allemaal niet afdrukbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
MrFl0ppY schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:05:
Wat is afdrukbaar voor jouw schoonmoeder? Mijn ervaring is dat veel mensen een foto al snel afdrukbaar vinden. Bovendien, wat verwacht je van een telefooncamera? Ik vind ze eigenlijk allemaal niet afdrukbaar.
Precies, my thoughts exactly. Anyway, raken offtopic? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Afdrukbare foto's, tsja misschien bij ideaal licht en stilstaande onderwerpen. Maar dat geld voor bijna elke mobiel, behalve de Lumia 920, Iphone 4s/5... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
D-rez schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:02:
Ik zou deze telefoon graag voor m'n schoonmoeder onder de kerstboom leggen. Maar dit is sterk afhanklijk van de kwaliteit van de camera (zowel binnen als buitenshuis). Weet iemand al meer over de kwaliteit van de foto's?
Reb87 schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:32:
Lees mijn eerdere post, ongeveer gelijk aan de iPhone 4. Ik heb wat test shots in de winkel gemaakt van dichtbij en ver. Deze vergeleken met de iPhone 4 en het kwam aardig dicht in de buurt van elkaar. De HTC 8s maakt echter wel een stuk sneller de foto's dan een iPhone 4. :)
Ik wil hier toch echt tegenin gaan, ik zowel een iPhone 4, als een 8S. De iPhone 4 maakt bij mij echt VEEL betere foto's; minder ruis, en veel minder last van vage foto's (wat ik bij de 8S gek genoeg nogal eens heb als ik binnen een foto van een stilstaant object maak).

Persoonlijk vindt ik de foto's van de iPhone 4 nog net te doen, en die van de 8S echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
CokeZero schreef op zondag 09 december 2012 @ 12:39:
Hebben jullie 8S gebruikers de optie, dat je Wi-Fi door gaat als het scherm uit is?
Jup! Super handige feature, vooral met een beperkt data abonnement.

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Ik heb ook eindelijk mijn 8S binnen! :D
Eerste indruk: erg strakke telefoon en loopt soepel en snel. Bij mij is er trouwens 1,27GB vrij..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 08:37
Hoe is het geluid van deze telefoon? Merken jullie dat het aanzienlijk minder goed is als dan op de 8X? De reden dat ik benieuwd ben is omdat een vriend van mij een WP8 toestel wilt proberen en zijn oog heeft op dit toestel. Hij wilt er alleen ook muziek mee luisteren en vindt mijn 8X te duur en te groot voor een ommeslag van Android.

De Nokia 620 wilt hij niet eens over praten - Nokia is taboe voor hem (lang verhaal ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Vraag weggehaald.

Ik heb even zitten zoeken maar zie de optie zo snel nergens terug in de telefoon. Ik mis in mijn contacten lijst alles wat op mijn SIM staat. Na het instellen van de telefoon had ik wel de contacten van mijn @outlook.com en later ook van Facebook erbij, maar geen SIM contacten. Weet iemand waar deze optie verstopt zit?

(ja, er staan contacten op mijn SIM :P )

Edit: Laat maar, al gevonden. Zal wel ergens verkeerd geklikt hebben. Contacten heb ik inmidels geimporteerd!

[ Voor 195% gewijzigd door schaapiej op 11-12-2012 16:05 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een vraag die jullie niet vaak lezen maar. Kan je de app Meta (app van magister) er op zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Narathan schreef op maandag 10 december 2012 @ 19:57:
Hoe is het geluid van deze telefoon? Merken jullie dat het aanzienlijk minder goed is als dan op de 8X? De reden dat ik benieuwd ben is omdat een vriend van mij een WP8 toestel wilt proberen en zijn oog heeft op dit toestel. Hij wilt er alleen ook muziek mee luisteren en vindt mijn 8X te duur en te groot voor een ommeslag van Android.

De Nokia 620 wilt hij niet eens over praten - Nokia is taboe voor hem (lang verhaal ;) )
geluid is goed, heb hiervoor zo ongeveer de gehele (high-end) Galaxy lijn telefoons gehad en deze telefoon heeft duidelijk beter geluid. Mijn Shure oordopjes komen eindelijk weer tot zijn recht.

@trampa: niet gevonden, gezocht op "meta" en op "magister".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jodeltje; bedankt voor het zoeken.
Dan wordt het denk toch, maar de Sony Xperia P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiVanc
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09-2023
jodeltje schreef op maandag 10 december 2012 @ 16:59:
[...]

[...]

Ik wil hier toch echt tegenin gaan, ik zowel een iPhone 4, als een 8S. De iPhone 4 maakt bij mij echt VEEL betere foto's; minder ruis, en veel minder last van vage foto's (wat ik bij de 8S gek genoeg nogal eens heb als ik binnen een foto van een stilstaant object maak).

Persoonlijk vindt ik de foto's van de iPhone 4 nog net te doen, en die van de 8S echt niet.
Zou er iemand die al een 8S in zijn bezit heeft wat foto's kunnen plaatsen? Aangezien iedereen andere eisen stelt aan foto's zou het handig zijn om wat echte resultaten te kunnen bekijken.

Alvast bedankt aan de tweakers die foto's posten!

twitter: @NiVanc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
NiVanc schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 18:58:
[...]

Zou er iemand die al een 8S in zijn bezit heeft wat foto's kunnen plaatsen? Aangezien iedereen andere eisen stelt aan foto's zou het handig zijn om wat echte resultaten te kunnen bekijken.

Alvast bedankt aan de tweakers die foto's posten!
Zal morgen een paar plaatjes schieten en posten, heeft nu niet zoveel zin meer :P

Ik heb net op mijn SD kaart een mapje gemaakt met de naam XAP en daarin een .XAP bestand.
Volgens deze link zou het mogelijk moeten zijn om deze via de Store te installeren, ik heb echter geen optie om dit te doen. Mis ik een stap om dit te doen of is deze optie er gewoon uit gehaald?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die XAP files, dat is enkel voor de developers. Als je er een XAP file wilt, moet je maar gaan vragen bij de developers :D

Op The Verge is er reeds een HTC 8X review geplaatst. Wel een redelijk geslaagd review. Blijkbaar is er sprake van een kleine performantie issues maar die zouden opgelost kunnen worden hoop ik.

http://www.theverge.com/2...c-windows-phone-8s-review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zundapprijder
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 10:56
Je kunt apps vanaf je sd kaart installeren, de app die je zo installeert moet wel in de store staan.whatsapp bijvoorbeeld lukt dus niet. Als je xap file op je sd kaart staat zal er in de store app op de telefoon een extra optie bij komen,SD kaart. Hierin staan dan alle apps die je kan installeren. Het kan wel een paar minuten duren voor deze optie zichtbaar wordt

Screenshot van de store:
http://dl.dropbox.com/u/9..._20121211_0001%5B1%5D.png

Maar wat het grote voordeel is....
Het enige wat ik me kan bedenken, als je geen wifi verbinding hebt en een beperkt data abonement kun je zo toch grotere apps installeren zonder over de data limiet te gaan.

[ Voor 30% gewijzigd door Zundapprijder op 11-12-2012 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Het gaat inderdaad om Whatsapp, die dus niet in de store staat.
Dan maar even wachten tot 'ie weer beschikbaar is..

Zie ook weinig voordeel van het installeren via een SD kaart op deze manier!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
net even zitten vragen op het nokia forum hoe dat geheugen nu precies zit. Maar op 820 wordt er ongeveer 2gb aan ruimte gereserveerd voor windows en er wordt een extra 2gb (iets minder) gereserveerd voor other... hieronder valt cache, foto's van facebook etc...

M.a.w. je komt aardig snel tegen dat limiet aan van 4gb en dan heb ik nog vrij weinig applicaties op mijn eigen telefoon. Ik ben heel erg benieuwd hoe dat op de htc 8s gaat worden. Ik vind het bijna bedrog om je telefoon zo te promoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemonsimson
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 18:16
Nu dat deze telefoon uit is en de eerste reviews online komen, is er al bekend wat nu precies de beperkingen van de 512Mb geheugen zijn? Volgens Microsoft zouden sommige applicaties of features niet werken met 512Mb i.p.v. 1Gb geheugen. Ik ben wel erg benieuwd welke dat zijn. Anders zou dit zeker wel mijn nieuwe telefoon kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anny
justice strike schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:04:
net even zitten vragen op het nokia forum hoe dat geheugen nu precies zit. Maar op 820 wordt er ongeveer 2gb aan ruimte gereserveerd voor windows en er wordt een extra 2gb (iets minder) gereserveerd voor other... hieronder valt cache, foto's van facebook etc...

M.a.w. je komt aardig snel tegen dat limiet aan van 4gb en dan heb ik nog vrij weinig applicaties op mijn eigen telefoon. Ik ben heel erg benieuwd hoe dat op de htc 8s gaat worden. Ik vind het bijna bedrog om je telefoon zo te promoten.
Nog afgezien van windows updates die er ook aan gaan komen en verder knagen aan die 4gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Op verzoek even twee foto's. Deze twee gewoon vanuit het raam naar buiten geschoten.
Mochten er verzoekjes zijn voor donker met flits of weet ik veel wat, let me know :9

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/35jfozk.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/1688j8y.jpg

<GoT>NightStalker

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste