Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-06 14:30
Afbeeldingslocatie: http://www.htc.com/managed-assets/shared/desktop/smartphones/htc-wp-8s/marquee/HTC-WP-8S-4F-multicolor.png

In dit topic kan gediscussieerd worden over losse prijzen, prijzen icm abonnementen enzovoort!
Ervaringen met het toestel horen in: [WP8] Ervaringen met de HTC 8S.

Specificaties
ChipsetQualcomm® S4
Processor snelheid1GHz dual core
PlatformWindows® Phone 8
Type SIM-kaartMicroSIM
Intern geheugen4GB
Flash geheugenMicroSD kaart niet bij ingebrepen
Werkgeheugen512MB
Afmetingen 120.5 x 63 x 10.28 mm
Gewicht 113 gram inclusief batterij
Scherm4 inch, 480x800 Super LCD2
GPS Glonass-ondersteuningJa
Camera achterkant5.0MP, smart LED flash,
F2.8 & 35mm lens
Accu (mAh, standby, spreektijd)1700mAh
Bijgeleverde headsetStandaard HTC
Prijs€278,00
HTC.com specs8s

Afbeeldingen van de HTC 8s
Afbeeldingslocatie: http://www.htc.com/managed-assets/shared/desktop/smartphones/htc-wp-8s/features/wp8s-f1-1.png

Afbeeldingslocatie: http://www.htc.com/managed-assets/shared/desktop/smartphones/htc-wp-8s/marquee/HTC-WP-8S-L45-black.png

Topic over / voor de HTC 8s:
[WP8] Ervaringen met de HTC 8S.

Topic gerelateerd aan Windows Phone 8:
[WP8] Windows Phone 8 - OS Discussie en ervaringen

[ Voor 113% gewijzigd door JerX op 12-06-2013 07:59 ]

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 14:59
Even in het juiste topic gepost.
kaasplank1 schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:13:
Dan betaal je volgens mij 96 euro bij,
overigens kan je de 8s ook gratis krijgen voor ongeveer dezelfde prijs, bijvoorbeeld bij http://www.smartphonestun.../htc/htc-windows-phone-8s
200 min 500mb 18.75 en een 100smsbundeltje is dan nog 5 euro

edit: ik bedenk me net dat dit een ervaringen topic is, levertijden en prijzen zouden hierhttp://gathering.tweakers...ist_messages/1525094///8s moeten worden besproken
96€ delen door 24 maakt 4€ per maand. Kom je in totaal dus op 20,75 per maand. De tele2 aanbieding is 18,75 maar dan heb je nog geen sms erbij. +bundel van 50 sms'jes van 2,50 kom je dan op 21,25. Het ontloopt elkaar dus niet veel. Het internet is dan bij tele2 weer wat sneller maar bij hollandsnieuwe krijg je meer belminuten of sms'jes en kent goede voorwaarden voor in het buitenland.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Weet iemand een datum wanneer de 8s uitkomt? Ik lees verhalen dat het a.s. donderdag is. Mijn insider bij de BelCompany zegt dat hij hem waarschijnlijk pas volgende week heeft. De 8s stond wel in de BelCompany folder van deze week (zonder release datum helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99190

JerX schreef op woensdag 21 november 2012 @ 08:50:
Weet iemand een datum wanneer de 8s uitkomt? Ik lees verhalen dat het a.s. donderdag is. Mijn insider bij de BelCompany zegt dat hij hem waarschijnlijk pas volgende week heeft. De 8s stond wel in de BelCompany folder van deze week (zonder release datum helaas).
Coolblue zegt dat ze hem vanaf de 22e (morgen) kunnen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Anoniem: 99190 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:49:
[...]

Ik hoop dat de fysieke winkels hem morgen dan ook wel hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Anoniem: 99190 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:49:
[...]

2 minuten geleden een mailtje gehad dat de levertijd vertraagd is naar 6 december.. :(

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
tjtristan schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:59:
[...]

2 minuten geleden een mailtje gehad dat de levertijd vertraagd is naar 6 december.. :(
hmm, bij GSMwijzer.nl staat ie nog op 23 nov. Maar dit stemt mij niet hoopvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:25

HollovVpo1nt

I like gadgets

282.000 euro is een beetje duur voor dit ding vind je niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
HollovVpo1nt schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:27:
282.000 euro is een beetje duur voor dit ding vind je niet? :P
Hehe idd een nulletje te veel :+ Heb het aangepast, thanks.

[ Voor 5% gewijzigd door JerX op 21-11-2012 21:32 ]

• MrFl0ppY
Inmiddels is de release op GSMwijzer ook opgeschoven tot "eind november". Dat klinkt ook als 6 december.

• beccie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09-2021
Op belsimpel staart bij levering nog 5 tot 7 dagen, vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Ja hoor, inmiddels is bij mij de mail ook binnengekomen. Overigens is het nog slechter voor de mensen die de grijze hebben besteld:
Helaas hebben wij vanuit HTC te horen gekregen dat de introductie van de HTC Windows Phone 8S is vertraagd. Zo verwachten wij de Black/White edition begin december voor het eerst op voorraad en is de Grey-Lime edition vertraagd tot de tweede/derde week van december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-07 19:49
Toch meldt misco de telefoon beperkt op voorraad te hebben: http://www.misco.nl/produ...ode=1037709&affiliate=150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Met het bericht:
Beschikbaarheid: Beperkt op voorraad
bel of mail voor de actuele status
Status is dus voor hun ook nog een raadsel ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-06 20:13

WWJD

*pluh*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Dat kan kloppen inderdaad. Bij staat ie ook nog op 7 december. Maar goed, hij is er nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-07 14:56
Zelfde voor Mycom, daar is de levertijd nu ook aangepast.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wonderknul
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-07-2022
De Duitse Amazon heeft er zelfs 1 op voorraad. http://www.amazon.de/HTC-...TF8&qid=1354632727&sr=8-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
krijg net een sms van Coolblue dat ze hem hebben ingepakt... zeer benieuwd!

... hopelijk zijn de buren morgen thuis... :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdkuyper
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-06 22:19
Net geprobeerd om bij Amazon een blauwe te bestellen, maar dan krijg ik een melding dat ze niet naar mijn adres verzenden. Ik neem dus aan dat ze alleen in Duitsland versturen. (In elk geval op dit moment, want eerder heb ik wel een telefoon via amazon.de gekocht).

Iemand een idee wanneer de blauwe beschikbaar komt in Nederland?

PS3/4/5 PSN: FDK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
Volgens mij is in Nederland alleen de Domino en Grey-lime versie beschikbaar en wordt de blauwe versie voor andere landen bewaard... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
jodeltje schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 17:38:
krijg net een sms van Coolblue dat ze hem hebben ingepakt... zeer benieuwd!

... hopelijk zijn de buren morgen thuis... :-/
Und?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wonderknul
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-07-2022
Ik heb hem gister binnen gehad. Top telefoontje! Ik plaats wel een foto als ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
net pas binnen (2e bezorg poging), ziet er erg netjes uit! voelt veel dunner dan hij is, en er is geen millimeter speling of iets te bekennen, zeeeer robuust voelt ie aan. Ik heb de hoog contrast modus aanstaan die ik er erg mooi uit vindt zien in combinatie met het zwart-wit van de telefoon.

Ding werkt zoals verwacht bijzonder vloeiend, maar ben vooral te spreken over de browser, die is echt beter dan ik gewend ben van zowel ios als android, top dus!

Nu snel verder spelen/ontdekken... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Nice, zojuist een mail dat hij ook is verzonden via gsmwijzer oOo . Morgen hopelijk binnen want post.nl is volgens mij een beetje aan het klooien de laatste dagen. Ik heb ook de zwart-witte besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikwilwp8
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-07 14:00
Kunnen jullie vertellen hoeveel ruimte er over is zonder apps en dergelijke? Dus alleen hoeveel het OS gebruikt? Bedankt. Ik hoop dat mycom de telefoon snel heeft, ik huiver voor online bestellen met betrekking op reparaties en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
weet niet meer precies, maar echt heel weinig, 1,75GB ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikwilwp8
Nouja stel het is 2 Gig dan is dat met 5 spelletjes van rond de 100 MB, 25 apps van totaal 400 mb en een kaart nl van ongeveer 200 mb, dus totaal 1,1 gig en een sd kaart voor foto's nog prima te doen. 8 gig had alle problemen opgelost, en had maar iets van 15 euro meer gekost. zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
jodeltje schreef op donderdag 06 december 2012 @ 17:16:
weet niet meer precies, maar echt heel weinig, 1,75GB ofzo.
Kan je apps wel gewoon op een SD kaart installeren dan? Anders is ie zo vol.. :/
Foto's, video's en muziek gaan natuurlijk sowieso al op een SD.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
schaapiej schreef op donderdag 06 december 2012 @ 20:34:
[...]Kan je apps wel gewoon op een SD kaart installeren dan? Anders is ie zo vol.. :/
Foto's, video's en muziek gaan natuurlijk sowieso al op een SD.
je kan helaas alleen je muziek, filmpjes, en foto's op de sdkaart plaatsen
ikwilwp8 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 18:40:
Nouja stel het is 2 Gig dan is dat met 5 spelletjes van rond de 100 MB, 25 apps van totaal 400 mb en een kaart nl van ongeveer 200 mb, dus totaal 1,1 gig en een sd kaart voor foto's nog prima te doen. 8 gig had alle problemen opgelost, en had maar iets van 15 euro meer gekost. zucht..
idd, zucht. gelukkig voor mij persoonlijk geen probleem, maar moet direct denken aan het armzalige geheugen van de HTC desire toendertijd. Dit gaat een probleem worden voor mensen die ofwel veel apps gebruiken, of spelletjes spelen.

edit: raak behoorlijk offtopic trouwens, ik switch naar het "Ervaringen met de HTC 8S" topic.

[ Voor 4% gewijzigd door jodeltje op 06-12-2012 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anny
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-01 15:54
http://www.gsmtopdeal.nl/...2Bset%29&utm_campaign=M4N

gsm topdeal is er snel bij!

mooie aanbieding, dit gaat m waarschijnlijk worden voor mij
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
vandaag
12:30 - 14:30
Die van mij moet zo binnen komen...

Edit: datum staat ineens op ma 10 dec 2012 :(

[ Voor 23% gewijzigd door schaapiej op 08-12-2012 14:39 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikwilwp8
Op mycom staat hij voor dinsdag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
@Anny kijk anders nog even op studentmobiel.nl 2 jaar hollandsnieuwe i.c.m 8s gemiddelde maandlasten 21 Euro inclusief 275 minuten/SMS en 500mb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anny
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-01 15:54
michaelscott schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 21:15:
@Anny kijk anders nog even op studentmobiel.nl 2 jaar hollandsnieuwe i.c.m 8s gemiddelde maandlasten 21 Euro inclusief 275 minuten/SMS en 500mb!
Het voordeel bij topdeal is 250 min + 250 sms + t-mobile netwerk, internetsnelheid is niet snelste, maar snel genoeg, 3,6 Mbps en de mogelijkheid voor 1 euro pm extra 200 mb bij te kopen... Toevallig sms ik nog wel regelmatig (je weet t ook maar nooit met whatsapp for Windows).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdkuyper
Toch een blauwe gevonden via amazon.co.uk voor 241 pond met gratis verzending. Je kan kiezen voor 24 uurs verzending, maar dan betaal je flink extra. Ben benieuwd hoelang die gratis verzending duurt. In elk geval kreeg ik dit berichtje van ze: "We thought you'd like to know that we've dispatched your item(s)". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBos
  • Laatst online: 31-03 19:11
Mijn abo loopt pas in juli 2013 af, maar wil toch heel graag WP8 uitproberen. Dus dan maar (weer) tijdelijk 2 abo's :D

Het hielp ook wel dat gsmtopdeals een megadeal had: een 8S voor 39,95 icm een 2-jarig abo van
175 min +
175 sms +
600 MB
voor maar 20,95 per maand! Je kunt er zelfs voor kiezen om het abonnement pas 3 maanden later te laten ingaan.

Dus dan toch maar doen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:42
Ik kan er bij mijn abonnement een krijgen / kopen, als iemand deze van mij over wil nemen voor met uiteraard een korting, stuur me dan even een PM :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdkuyper
Het lijkt erop dat amazon in de UK een stuk minder snel/betrouwbaar is dan amazon.de. (Had ik natuurlijk zelf ook kunnen bedenken). Een week lang zag ik de verwachte leverdatum bij TNT elke dag een dagje opschuiven. En nu staat er 'bezorgdatum onbekend'.
En dan zie ik de blauwe 8S intussen hier in de pricewatch verschijnen. Ik had misschien wat meer geduld moeten hebben, in elk geval zal ik niemand amazon.co.uk nog aanraden. (Terwijl bestellingen uit Duitsland meestal in 1 of 2 dagen bezorgd werden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkommeren
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-06 10:29
fdkuyper schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:37:
Het lijkt erop dat amazon in de UK een stuk minder snel/betrouwbaar is dan amazon.de. (Had ik natuurlijk zelf ook kunnen bedenken). Een week lang zag ik de verwachte leverdatum bij TNT elke dag een dagje opschuiven. En nu staat er 'bezorgdatum onbekend'.
En dan zie ik de blauwe 8S intussen hier in de pricewatch verschijnen. Ik had misschien wat meer geduld moeten hebben, in elk geval zal ik niemand amazon.co.uk nog aanraden. (Terwijl bestellingen uit Duitsland meestal in 1 of 2 dagen bezorgd werden).
Ik bestel regelmatig wat bij Ama UK (vaker dan bij DE). Zelden langer dan 3 dagen wachten, maar 1 uitschieter gehad volgens mij, van een week ofzo. Wel balen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herautr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-11-2014
Weet iemand wanneer de 8S in het rood verkocht gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herautr
Gisteren een reactie ontvangen van belsimpel, helaas wordt de HTX 8S in de kleur Rood voorlopig niet door hun verkocht. Het zal dus wel even duren voordat deze uitvoering naar Nederland komt.

Ik heb gisterenavond de HTC 8S (Zwart/Wit) daarom maar via Bol.com besteld. Op de site stond levering binnen 24 uur. Helaas bleek vanmorgen dat het toestel helemaal uitverkocht is en pas leverbaar is per 2-1-2013. Op de bestelpagina staat nog wel dat hij leverbaar is binnen 24 uur… Na een telefoontje bevestigde de klantenservice dat het toestel is uitverkocht en de site nog aangepast moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 492053

@Herautr, moet je hem via Alternate bestellen. ;) Is die goedkoper en gratis verzending ;)

• Herautr
Anoniem: 492053 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 15:43:
@Herautr, moet je hem via Alternate bestellen. ;) Is die goedkoper en gratis verzending ;)
Ja, I know. Maar ik heb EUR 150 aan bol.com (kerst)bonnen liggen

• DrBos
  • Laatst online: 31-03 19:11
Vergeef mij als het niet de bedoeling is om dit soort berichten hier te plaatsen, maar ik heb mijn HTC 8S inmiddels te koop staan: V&A aangeboden: HTC Windows Phone 8S Zwart inclusief 8GB geheugenkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-07 14:39
michaelscott schreef op woensdag 05 december 2012 @ 18:25:
Volgens mij is in Nederland alleen de Domino en Grey-lime versie beschikbaar en wordt de blauwe versie voor andere landen bewaard... :(
Ik ben ook een beetje huiverig voor het bestellen van een blauwe bij de enige webshop die hem nu heeft, want dat is ongetwijfeld grijze import. Liever heb ik een 'Nederlands' toestel. Iemand enig idee of die dingen nog wel gaan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdkuyper
jkommeren schreef op maandag 17 december 2012 @ 17:10:
[...]

Ik bestel regelmatig wat bij Ama UK (vaker dan bij DE). Zelden langer dan 3 dagen wachten, maar 1 uitschieter gehad volgens mij, van een week ofzo. Wel balen !
Mijn vorige poging om er een te bestellen bij Amazon UK is mislukt. Waarom is uiteindelijk niet duidelijk geworden, maar de zending is retour gegaan en ik heb mijn geld teruggekregen.

Vanwege jouw opmerking, en het contact met Amazon (die ook niet wisten wat er mis was gegaan, maar wel konden vertellen dat het pakje daar op tijd was verstuurd), heb ik het gisteren nog een keer geprobeerd. Intussen wel 30 pond goedkoper, als het lukt zelfs goedkoper (210 pond) dan bij belsimpel.nl.
Eddos schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:32:
[...]

Ik ben ook een beetje huiverig voor het bestellen van een blauwe bij de enige webshop die hem nu heeft, want dat is ongetwijfeld grijze import. Liever heb ik een 'Nederlands' toestel. Iemand enig idee of die dingen nog wel gaan komen?
Voor zover ik heb begrepen maakte het bij Android telefoons niets uit waar je ze kocht. Hoogstens moest je de taal anders instellen. Ik ga er vanuit dat dit bij Windows8 ook zo werkt... in het ergste geval 'praat' m'n telefoon Engels lijkt me.

Update:
- De tweede order bij Amazon is wel keurig gegaan zoals verwacht: binnen twee dagen bezorgd (zelfs zonder extra verzendkosten). Dus dat lijkt normaal wel in orde.

- Bij de telefoon zat wel een Engelse stekker! :+ Dat is niet erg, want het is zo'n ding waar je een gewone USB insteekt. Het is zelfs wel handig voor mij, omdat we van die gewone al een boel hebben, en nog geen voor Engeland. Maar het kan dus wel een nadeel zijn van het bestellen in Engeland.Verder kan je gewoon taal en land instellen, ik geloof niet dat er verschillende versies voor verschillende landen zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door fdkuyper op 12-01-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-07 23:41

tijmeng

Panasonic 7J

Alleen vandaag:

http://www.wehkamp.nl/com...ne-8s/C31_6F7_6F7_855419/

166€ voor de 8S

das best netjes. Jammer dat HTC niets meer met WP doet en dat Nokia toch wel wat meer apps heeft, maar dit is een koopje (en HERE komt ook naar de 8s tzt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzwind
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-06 19:42
Htc 8s heeft blijkbaar last van fabricagefouten. Het scherm barst in zijn geheel heel simpel. Ik kom thuis, wil hem oppakken, totaal gebarsten scherm vsn onder tot boven. Hij is niet gevallen, hetzelfde behandeld als altijd. Een kort zoektochtje levert meer van dezelfde verhalen op. Rommel glas dus... Vraag me af hoe garantie ermee omgaat... We gaan het zien. Totaal versplinter glaspaneel...
Pagina: 1