Mijn vorige poging om er een te bestellen bij Amazon UK is mislukt. Waarom is uiteindelijk niet duidelijk geworden, maar de zending is retour gegaan en ik heb mijn geld teruggekregen.
Vanwege jouw opmerking, en het contact met Amazon (die ook niet wisten wat er mis was gegaan, maar wel konden vertellen dat het pakje daar op tijd was verstuurd), heb ik het gisteren nog een keer geprobeerd. Intussen wel 30 pond goedkoper, als het lukt zelfs goedkoper (210 pond) dan bij belsimpel.nl.
Eddos schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:32:
[...]
Ik ben ook een beetje huiverig voor het bestellen van een blauwe bij de enige webshop die hem nu heeft, want dat is ongetwijfeld grijze import. Liever heb ik een 'Nederlands' toestel. Iemand enig idee of die dingen nog wel gaan komen?
Voor zover ik heb begrepen maakte het bij Android telefoons niets uit waar je ze kocht. Hoogstens moest je de taal anders instellen. Ik ga er vanuit dat dit bij Windows8 ook zo werkt... in het ergste geval 'praat' m'n telefoon Engels lijkt me.
Update:
- De tweede order bij Amazon is wel keurig gegaan zoals verwacht: binnen twee dagen bezorgd (zelfs zonder extra verzendkosten). Dus dat lijkt normaal wel in orde.
- Bij de telefoon zat wel een Engelse stekker!

Dat is niet erg, want het is zo'n ding waar je een gewone USB insteekt. Het is zelfs wel handig voor mij, omdat we van die gewone al een boel hebben, en nog geen voor Engeland. Maar het kan dus wel een nadeel zijn van het bestellen in Engeland.Verder kan je gewoon taal en land instellen, ik geloof niet dat er verschillende versies voor verschillende landen zijn.
[
Voor 17% gewijzigd door
fdkuyper op 12-01-2013 13:18
]