Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
raakt nu oftopic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:58

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Precies, daarom boeit het me ook niet. Oeverloos geneuzel.

Dus ... we hadden het over Ervaringen met de HTC 8X, en wel Deel 1. _/-\o_

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
Ik krijg zojuist een update binnen op mijn 8X!
Geen idee wat geüpdate gaat worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
GerCor schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:39:
Je kunt ook iets *blablabla*
Ik vind dit echt iets als een Barcelona die *blablabla*
Ik zit bij de ABN-Amro. Kan dus bankzaken doen GRATIS *blablabla*
Trouwens, ik heb al een wereldidee gelanceerd *blablabla*
Iemand die dit kan volgen?
Maar inderdaad, off-topic. Zeg, is er ergens een plek waar je deze discussie wilt voeren :*) ? (en waar het natuurlijk ook mag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

T7D_Sneezy schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:31:
Ik krijg zojuist een update binnen op mijn 8X!
Geen idee wat geüpdate gaat worden....
Ik had gisteren een update van HTC, zie nu geen update eigenlijk.

Hmm ... uw telefoon is bijgewerkt.

[ Voor 7% gewijzigd door GerCor op 10-01-2013 15:54 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
GerCor schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:38:
TuneinRadio lijkt inderdaad een goed idee ware het niet dat die het zo'n 3 sec. volhoudt ... en dan is het stil. Ik heb die zooi ook op mijn Samsung TV. Even leuk en dan een servererror.

Ziggo mail ook weer gefixed ... iets met SSL aanvinken...

MetroTube kost 0,99 euro. Ik betaal uit principe nooit voor een app.
Je kan MetroTube volledig en onbeperkt gebruiken, wordt gratis in de store aangeboden. De 99 cent is om de dev te supporten. Misschien toch nog het overwegen waard.

Ik heb gisteren ook een update gekregen, maar had betrekking op de HTC App en was geen systeem update. Bedoelen jullie dezelfde update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 16:57
Volgens mij had de update van gister inderdaad betrekking op een HTC app en geen system update...

Overigens ga ik Android steeds minder missen en heb prefereer zelfs Bing search i.p.v. de slechte Google app voor WP8...

Wel vind ik dat veel non-mobiele webpagina's slecht worden weergegeven. Bijvoorbeeld een van mijn favo pagina's http://www.yeticycles.com/. Dat ging in Android stukken wel iets beter, zelfs de video's. In WP8 lukt het bijna niet om iets te bekijken... Geen idee waar dat aan ligt, toch jammer.

[ Voor 3% gewijzigd door Suntoro op 10-01-2013 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Suntoro schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 20:58:
Volgens mij had de update van gister inderdaad betrekking op een HTC app en geen system update...

Overigens ga ik Android steeds minder missen en heb prefereer zelfs Bing search i.p.v. de slechte Google app voor WP8...
Zeer herkenbaar, ik ervaar hetzelfde na 2 maanden. Bing translate is overigens superier aan Google, aanrader om te downloaden. Praat engels en de app spreekt het chinees uit, getest en zeer accuraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Kijk eens aan, ook al een AB app voor diverse Samsung Tv's met internetverbinding. Niet een officiële van Samsung zelf, maar ala. Het gaat nu toch in een aardig rap tempo met de nieuwe apps. Via de internetsite heb je trouwens een beter overzicht en installeren gaat ook erg eenvoudig.

Volgens mij was het niet alleen HTC maar ook beats (de update).

Binnenkort maar eens verdiepen in Office 365......

[ Voor 22% gewijzigd door GerCor op 10-01-2013 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 12:50
Sheik schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 21:54:
[...]

Zeer herkenbaar, ik ervaar hetzelfde na 2 maanden. Bing translate is overigens superier aan Google, aanrader om te downloaden. Praat engels en de app spreekt het chinees uit, getest en zeer accuraat.
Ik had ook een probleem met het feit dat WP7 de "places / nearby" functie niet had in België. Maar nu met WP8 is er toch iets gekomen zodat plaatsen in de search results komen met adres en telefoon. Hier heb ik al veel gebruik van gemaakt!

Het is natuurlijk niet op hetzelfde niveau als in de US... maar ja. Allesinds vindt ik de ingebouwde search overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en vindt ik wat ik moet hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door taurgis op 11-01-2013 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
Poops_McGhee schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 20:11:
[...]

Ik heb ook mijn geld op VLC gezet, maar ik las dat ze eigenlijk niet zo zitten te wachten om een app voor W8 RT en WP8 te gaan maken. Ze gaan zich eerst op een Windows 8 app storten en daarna misschien voor W8 RT en WP8 verder. Overigens, er is wel een app voor Win 8 RT, maar die is zwaar waardeloos, als je Mobile.HD bedoeld. Die kan alleen mkv's afspelen die geen hardcoded subtitles hebben en h264 + AAC bevatten. Al het andere doet ie niet of slecht. En op mijn Win 8 RT tablet doet ie het na een update al helemaal niet meer. Niet eens een avi. Het is inderdaad nog even wachten tot de apps volgroeider zijn en beter op de hardware zijn afgestemd. Ik heb vertrouwen...
Ik las juist tegenovergestelde van vlc. Ze zeiden in een interview dat ze druk bezig zijn met de Windws 8 versie en als die af is, maar paar klikjes werk om hem voor de rt en wp8 te bouwen.

Met mobili.hd heb er ik zelf weinig problemen met afspelen van avi of mkv files. Enige nadeel vind ik nog dat externe subs en video_ts niet ondersteund worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Begon mijn HTC beginscherm als .... tsja, wel allemaal erg blauw ... nu komt het echt tot leven met mooie tegels.

Ha, iPhone ... eat your hart out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
ik hoop op een xbmc voor windows Phone 8 & windows 8 RT :Y

[ Voor 4% gewijzigd door mcetweaker op 11-01-2013 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

mcetweaker schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 20:50:
ik hoop op een xbmc voor windows Phone 8 & windows 8 RT :Y
Dat is toch zo'n alternatief voor Windows Media Center? Ach ja, allemaal leuk maar haalt het, volgens mij, niet bij een Xbox360 met SmartGlass. Dat is allemaal zo naadloos geïntegreerd ... helemaal top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suntoro schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 20:58:
Wel vind ik dat veel non-mobiele webpagina's slecht worden weergegeven. Bijvoorbeeld een van mijn favo pagina's http://www.yeticycles.com/.
Die site werkt zodra ik op een foto klik ook niet altijd goed op mijn desktop (IE10 op W7)
Op de telefoon werken trouwens video's vanaf de FrontPage aangeklikt vrijwel niet maar verder op de site werken video's wel zoals deze op de 'More video's' pagina
http://www.yeticycles.com/#/video/2012-pacific-northwest
maar andere weer niet. Die site gebruikt blijkbaar meerdere soorten video ondersteuning door elkaar of zoiets en doet misschien ook wel iets fout in browsersniffing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pientertje
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik ben van plan om een windows phone 8 toestel te kopen. Op dit moment heb ik een optimus 2x, en ik ben hier helemaal klaar mee. De stock android is vreselijk, en de custom roms hebben allemaal andere narigheden. Vroeger vond ik het leuk om lekker wat roms te flashen en te klooien met mijn telefoon. Nu ik studeer heb ik hier echter geen tijd meer voor en wil ik iets wat out of the box werkt.

Ik gebruik mijn telefoon het meest voor bellen, smsen, whatsappen, mailen, agenda, facebook, nieuws (nu + tweakers), maps, muziek (spotify), foto's maken en browsen. Ik speel nauwelijks tot geen spelletjes. Verder doe ik als hobby veel programmeren, en ben ik nu C# aan het leren. Apps maken voor windows 8 en WP lijkt me op dit moment als programmeur, door de goede ontwikkel omgeving en libraries, een veel interessanter platform dan Android en IOS.

Op dit moment gaat mijn interesse het meest uit naar de HTC 8x. Ik had echter nog wel een paar vraagjes aan jullie.
1) Is de htx 8x met WP8 een goede telefoon voor mij?

2) Hoe integreert het met de google mail en calender? En dan zeker na 30 januari als google de stekker uit active sync trekt? Ik ben nu outlook.com aan het proberen als vaste mail client. De interface is prima, maar de vertraging totdat outlook via pop mijn mailtjes van google binnen heeft is onacceptabel. En omdat ik mijn email adres wil behouden eigenlijk geen optie.

3) Is er een goede turn by turn navigatie voor WP8? Of kan ik beter een tomtom kopen?

4) Hoe verhoud de htc 8x zich tot de lumia 920? Op dit moment is de lumia niet leverbaar en ruim €100 duurder. Hij heeft wel een hoop voordelen, maar ook weer nadelen. Maar is dat het prijsverschil waard?

[ Voor 16% gewijzigd door pientertje op 12-01-2013 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
Wat agenda betreft is het maar wat je gewend bent. Er is geen weekoverzicht, wat voor velen (incl mijzelf) irritant is. En je kan bij herhalende afspraken niet aangeven wanneer ze ophouden (c.q. ze gaan onneindig door)*. Dit is te verhelpen door de webbased calendars van ofwel Google (die tot nu toe te importeren is, maar weet niet hoe lang nog) of van Hotmail (die van je MS account) te gebruiken (een Modern UI versie is er nog niet).
Als je deze maand nog je google mail enzo laat importeren op een WP toestel, dan zal dat na 30 januari ook werken (maar ik weet niet de precieze gevolgen verder). Die synchronisatie werk bij iedereen prima (toch?).
Wat navigatie betreft is er het gratis Nokia Drive voor de Nokia toestellen. Voor de andere toestellen (incl HTC) is er Navigon voor €85. Werkt prima heb ik mij laten vertellen. Wellicht komt Nokia Drive ook voor andere toestellen, maar dat weet niemand nog zeker.

Als je per se navigatie wilt, dan verdien je dus op de 920 al €85 terug, wat het verschil nog maar €15 maakt. Daarnaast heb je nog een aantal Nokia apps die best handig zijn geloof ik, en een, volgens de Nokia mensen, übercamera. Ik laat het aan anderen over om meer over de camera en andere verschillen te vertellen. Al kan zelf even de beide topics doorkijken ook geen kwaad natuurlijk.

* Dit maakt de S40 agenda van Nokia eigenlijk al superieur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

pientertje schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 14:24:
Ik gebruik mijn telefoon het meest voor bellen, smsen, whatsappen, mailen, agenda, facebook, nieuws (nu + tweakers), maps, muziek (spotify), foto's maken en browsen. Ik speel nauwelijks tot geen spelletjes. Verder doe ik als hobby veel programmeren, en ben ik nu C# aan het leren. Apps maken voor windows 8 en WP lijkt me op dit moment als programmeur, door de goede ontwikkel omgeving en libraries, een veel interessanter platform dan Android en IOS.

Op dit moment gaat mijn interesse het meest uit naar de HTC 8x. Ik had echter nog wel een paar vraagjes aan jullie.
1) Is de htx 8x met WP8 een goede telefoon voor mij?
Met de dingen die je wil doen is de 8X een uitstekend toestel. Voor Spotify is nog geen app, maar daar wordt aan gewerkt :)
2) Hoe integreert het met de google mail en calender? En dan zeker na 30 januari als google de stekker uit active sync trekt? Ik ben nu outlook.com aan het proberen als vaste mail client. De interface is prima, maar de vertraging totdat outlook via pop mijn mailtjes van google binnen heeft is onacceptabel. En omdat ik mijn email adres wil behouden eigenlijk geen optie.
Ik gebruik helemaal niets van Google, dus ik heb geen idee....
3) Is er een goede turn by turn navigatie voor WP8? Of kan ik beter een tomtom kopen?
Als je echt goede turn by turn navigatie wilt hebben is Navigon een optie (€85 in de store) of toch een Nokia nemen waar Nokia Drive standaard meegeleverd wordt.
4) Hoe verhoud de htc 8x zich tot de lumia 920? Op dit moment is de lumia niet leverbaar en ruim €100 duurder. Hij heeft wel een hoop voordelen, maar ook weer nadelen. Maar is dat het prijsverschil waard?
Als je foto's nemen belangrijk vindt (niet dat de 8X slechte foto's neemt, integendeel) en TBT navigatie onmisbaar is is de 920 (het prijsverschil wordt een stuk kleiner als je Navigon bij je 8X koopt) een optie.

Maar toch zou ik ook eens naar de 8S en de Lumia 820 kijken als ik zo naar je wensenlijstje kijk. Het duurt niet zo heel lang meer voor de nieuwe Lumias in de winkel liggen. De HTC's hebben Beats Audio, wat je aan kan spreken als je veel naar muziek luistert, maar ik zou niet kunnen zeggen hoe de geluidskwaliteit zich verhoudt tot de Lumias...

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pientertje
  • Niet online
Ik hecht veel waarde aan het scherm, en ik moet er dan wel op vooruitgaan ten opzichte van mijn optimus 2x. De 8S valt ook nog af vanwege het gebrek aan CPU, RAM en opslag. Dat is me het prijsverschil niet waard
fruitbakje schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 15:55:
Als je per se navigatie wilt, dan verdien je dus op de 920 al €85 terug, wat het verschil nog maar €15 maakt.
Je kan het natuurlijk ook andersom bekijken. Als ik de 8x neem bespaar ik op het toestel waar ik gewoon een behoorlijke tomtom van kan kopen, die in veel opzichten superieur is aan de telefoon navigatie. En het is ook niet zo dat ik dagelijks in de auto zit, het is meer voor af en toe.
fruitbakje schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 15:55:
Wat agenda betreft is het maar wat je gewend bent. Er is geen weekoverzicht, wat voor velen (incl mijzelf) irritant is.
Hmm, vervelend. Heeft iemand ervaring met VsysCalendar Ziet er veelbelovend uit.

Fotograferen doe ik af en toe, en dan gaat het meer om het moment dan om de foto. Wel schijnt de 8x een goede macro functie te hebben wat ik wel heeeeel handig vind ivm met elektronica hobby.

Beats kan me niet zoveel boeien. Het is gewoon voor op de fiets. Als ik mooie muziek wil luisteren doe ik dat thuis wel met een goede installatie/koptelefoon.

Hoe lang duurt de modern ui versie van live calendar nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
pientertje schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 16:25:
Je kan het natuurlijk ook andersom bekijken. Als ik de 8x neem bespaar ik op het toestel waar ik gewoon een behoorlijke tomtom van kan kopen, die in veel opzichten superieur is aan de telefoon navigatie. En het is ook niet zo dat ik dagelijks in de auto zit, het is meer voor af en toe.
Uiteraard! Ik hield het bij de telefoon opties omdat jij het daar over had ;).
Hoe lang duurt de modern ui versie van live calendar nog?
Dat weten ze alleen bij MS...
(als die het al weten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Vanmiddag per ongeluk mijn dierbare 8X ontmaagd, keihard vanuit mijn jaszak op de stoep gevallen met natuurlijk het scherm naar beneden, ik denk vanwege de koude handen :( Het maakte een ongelooflijk harde klap...

Ondanks mijn accute hartstilstand mijn prachtig prinsesje opgeraapt en alles gecontroleerd.
Scherm: muurvast in de body, geen kras
Body: overal beschadigd, dacht ik. Alle witte beschadigen kon ik met een beetje spuug eraf krijgen. Alleen 2 hoeken zijn nog een klein beetje zichtbaar beschadigd.

Conclusie na deze praktijk test
De kleur van de body lijkt door en door aangebracht. Eventuele oneffenheden op de hoeken kan ik redelijk wegwrijven cq gladstrijken aan mijn spijkerbroek. Het scherm heeft de val moeiteloos doorstaan, uiteraard afhankelijk van de hoek hoe de glasplaat onder stress komt te staan. Niet verwacht maar het design van de 8X kan wel degelijk tegen een knetterharde val. Geeft me toch wel vertrouwen in de bouwkwaliteit van HTC. Relatief gezien zijn er altijd ergere drama's op deze wereld, maar kom op...niet goed voor de rikketik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pientertje
  • Niet online
Ow dat is wel even schrikken ja! Denk dat je dit mede te danken hebt aan het gorilla glass.

Ik denk dat ik maar een 8x ga nemen dan. De rode is wel erg sexy :9~ . Helaas niet leverbaar, dus dat wordt toch maar de zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Het Bing beginscherm werkt inderdaad nog niet optimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:34
Sinds afgelopen zondag ook trotse bezitter van de 8X. Ben nu al blij dat ik niet voor de Nokia 920 gegaan ben want deze is precies groot en zwaar genoeg. Bovendien vind ik de 8X er gewoon mooier en strakker uit zien dan de 920. Scherm is briljant, enige minpunt van het ontwerp vind ik toch wel de aan/uit knop die a: lastig te bereiken is met 1 hand, en b: als je 'm eenmaal bereikt hebt toch lastig in te drukken is. Maar goed, dit went vast vanzelf.

Wat het OS betreft, ZOVEEL beter dan android of iOS imho. Het is licht, het is snel en het ziet er bovendien nog volwassen en slick uit ook. Vooral de overgangen naar diverse onderdelen van het OS (naar muziek of personen, of weer terug naar het hoofdscherm bijvoorbeeld) blijven me tot nu toe boeien. Ook de informatie die op de live tiles gegeven wordt is top! En als ik de kleur van de tiles straks zat ben switch ik gewoon naar een andere, dat is dan weer het voordeel van een zwart toestel.

Hier zit een tevreden gebruiker! :D

Enige wat ik nog ff niet snap aan het OS is het volgende: Ik heb nog niet al mijn contacten in de telefoon gezet, en als ik nu een whatsapp krijg van een contact wat er niet in staat krijg ik het wel voor elkaar om deze "toe te voegen aan contactpersonen", maar daar zie ik niet de optie om deze bijvoorbeeld te koppelen aan een Facebook account wat al tussen mijn personen staat. Doe ik dat handmatig door het telefoonnummer toe te voegen aan het persoonsprofiel dan wordt de naam alsnog niet zichtbaar in mijn whatsapp lijst :?

Moet dit nog op de een of andere manier gesynchroniseerd worden ofzo? Want ik zag later ineens wel 1 van mijn contactpersonen met naam in mijn whatsapp lijst staan waar ik nog eea mee geprobeerd had (al weet ik natuurlijk niet meer wat precies :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
Denman schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 19:24:
Sinds afgelopen zondag ook trotse bezitter van de 8X. Ben nu al blij dat ik niet voor de Nokia 920 gegaan ben want deze is precies groot en zwaar genoeg. Bovendien vind ik de 8X er gewoon mooier en strakker uit zien dan de 920. Scherm is briljant, enige minpunt van het ontwerp vind ik toch wel de aan/uit knop die a: lastig te bereiken is met 1 hand, en b: als je 'm eenmaal bereikt hebt toch lastig in te drukken is. Maar goed, dit went vast vanzelf.

Wat het OS betreft, ZOVEEL beter dan android of iOS imho. Het is licht, het is snel en het ziet er bovendien nog volwassen en slick uit ook. Vooral de overgangen naar diverse onderdelen van het OS (naar muziek of personen, of weer terug naar het hoofdscherm bijvoorbeeld) blijven me tot nu toe boeien. Ook de informatie die op de live tiles gegeven wordt is top! En als ik de kleur van de tiles straks zat ben switch ik gewoon naar een andere, dat is dan weer het voordeel van een zwart toestel.

Hier zit een tevreden gebruiker! :D

Enige wat ik nog ff niet snap aan het OS is het volgende: Ik heb nog niet al mijn contacten in de telefoon gezet, en als ik nu een whatsapp krijg van een contact wat er niet in staat krijg ik het wel voor elkaar om deze "toe te voegen aan contactpersonen", maar daar zie ik niet de optie om deze bijvoorbeeld te koppelen aan een Facebook account wat al tussen mijn personen staat. Doe ik dat handmatig door het telefoonnummer toe te voegen aan het persoonsprofiel dan wordt de naam alsnog niet zichtbaar in mijn whatsapp lijst :?

Moet dit nog op de een of andere manier gesynchroniseerd worden ofzo? Want ik zag later ineens wel 1 van mijn contactpersonen met naam in mijn whatsapp lijst staan waar ik nog eea mee geprobeerd had (al weet ik natuurlijk niet meer wat precies :P
ff naar settings in whatsapp en dan ff tappen bij favorites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
mcetweaker schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 19:40:
[...]

ff naar settings in whatsapp en dan ff tappen bij favorites
Dat werkt idd prima, thx! Moet soms even laden, of even whatsapp uit en weer in en misschien dat ik daarom wat in de war was. Maar nu staat het keurig gekoppeld :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 10:36:
[...]

Die site werkt zodra ik op een foto klik ook niet altijd goed op mijn desktop (IE10 op W7)
Op de telefoon werken trouwens video's vanaf de FrontPage aangeklikt vrijwel niet maar verder op de site werken video's wel zoals deze op de 'More video's' pagina
http://www.yeticycles.com/#/video/2012-pacific-northwest
maar andere weer niet. Die site gebruikt blijkbaar meerdere soorten video ondersteuning door elkaar of zoiets en doet misschien ook wel iets fout in browsersniffing
Ja, het zal dan toch wel een Windows fail zijn... Nogmaals geprobeerd in Android en alles is zichtbaar, ook video's, hoewel je hem zelf moet vergroten en passend moet maken in je scherm. Gaat niet automatisch... Op mijn desk en laptop met Vista ook geen problemen met de gehele site. Wel moeten ik zeggen dat ik daar nog steeds met Chrome browse... Maar zal ook wel aan de site-builder liggen, jammer... Bij video's krijg ik de melding dat hij niet kan worden afgespeeld op de telefoon...

Maar heb geen idee waarom die site in Android wel beter weergegeven kon worden met alles... Maargoed het is geen ramp, want op de Xbox lukte het me ook al niet die site en filmpjes goed af te spelen...

Overigens wordt de ING site ook slecht weergegeven. Maar direct naar Mijn ING gaat dan weer wel goed. Jammer dat er nog geen ING app is overigens...

[ Voor 5% gewijzigd door Suntoro op 16-01-2013 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Ik heb sinds dit weekend deze case om de 8X:
http://www.ebay.com/itm/N...&var=&hash=item3ccd849ba2

Echt een super case! lekker dun, goed opstaand randje zodat het scherm verzonken ligt. En tot slot nog een screenprotector toe ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pientertje
  • Niet online
Ik heb gisteren mijn 8x besteld. Hij wordt morgen bezorgd. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Gisteren mijn HTC 8X op de leuning van de stoel gelegd, niet veel later hoor ik een klap. Had ik de 8X verschoven zodat deze op de vloer belande. Ik pak de telefoon van de vloer ..... nog niet eens een krasje.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
GerCor schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:37:
Gisteren mijn HTC 8X op de leuning van de stoel gelegd, niet veel later hoor ik een klap. Had ik de 8X verschoven zodat deze op de vloer belande. Ik pak de telefoon van de vloer ..... nog niet eens een krasje.

_/-\o_
Ik zojuist in de keuken op m'n werk. Schrok me dood, maar gelukkig alles nog heel. Misschien toch maar even een mooie case bestellen.
Zijn er eigenlijk ook cases die ook over de aan/uit knop zitten, en hem iets meer een 'bobbel' geven? Lijkt me wel een uitkomst, want dan is dat probleem ook gelijk opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hb sinds vandaag een 8x. Een blauwe welke ik voor een erg zacht prijsje heb kunnen kopen anders had ik zeker voor een zwarte gekozen.
Na een one x is het erg wennen! Wat ik wel heel erg mis is het notificatie lampje.. Jammer dat ze deze weggelaten hebben. Nu is het ook niet op het ontgrendel scherm te zien als je een whatsapp berichtje hebt. Is dit nog aan te passen? Kan de optie nergens vinden..
Heb het op het forum ook niet kunnen vinden. Excuus als ik er overheen gelezen heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Zit er nu niet op, maar wie weet in de toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magnetic_Man schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:52:
[...]

Ik zojuist in de keuken op m'n werk. Schrok me dood, maar gelukkig alles nog heel. Misschien toch maar even een mooie case bestellen.
Zijn er eigenlijk ook cases die ook over de aan/uit knop zitten, en hem iets meer een 'bobbel' geven? Lijkt me wel een uitkomst, want dan is dat probleem ook gelijk opgelost!
Ja ik heb er een paar van Ebay geplukt. Ik zou zeggen speur Ebay ff door en je komt er genoeg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-12-2020
T7D_Sneezy schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:48:
Ik heb sinds dit weekend deze case om de 8X:
http://www.ebay.com/itm/N...&var=&hash=item3ccd849ba2

Echt een super case! lekker dun, goed opstaand randje zodat het scherm verzonken ligt. En tot slot nog een screenprotector toe ook!
brrr telefoonhoesjes... Dat is een van de vele voordelen dat ik voor de 8x heb gekozen. Degelijkheid en goede grip. Die heeft het in mijn optiek niet nodig.. los van het feit dat ik figuurlijk uitslag krijg van folies op schermpjes en hoesjes.

Leuk een telefoon zonder krasjes maar met een hoesje erom zie je ook niet dat er geen krassen op zit...

Haat-modus uit.

Nee maar uiteraard ieder voorzich.

Ik vind de 8x echt een top telefoon. op wat updates na in wp8 vind ik hem perfect.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 17:42:
Nu is het ook niet op het ontgrendel scherm te zien als je een whatsapp berichtje hebt. Is dit nog aan te passen?
Zit nog niet in de huidige versie van Whatsapp, het is op dit moment nog de WP7 versie die je installeert.
Kan de optie nergens vinden.
Als het een optie is zou het in je instellingen onder het lockscreen menu moeten staan.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McBoom schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:30:
[...]

Zit nog niet in de huidige versie van Whatsapp, het is op dit moment nog de WP7 versie die je installeert.

[...]

Als het een optie is zou het in je instellingen onder het lockscreen menu moeten staan.
Ja snap ik maar je kan altijd iets over het hoofd zien toch ;)
Na bijna 4 jaar android is het erg wennen omdat het gewoon een totaal ander systeem is!
Maar hopelijk wordt het in een toekomstige update wel weer mogelijk, zou fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Iemand heeft een tweet beantwoord. Mooi, en nou weer uit mijn tegeltje... maar hoe doe ik dat?

Laat maar .... duh.

Trouwens, dat spelletje Wordament zuigt ook batterij zeg.

En. komt natuurlijk door de kleur blauw maar als je goed kijkt, lijkt het bij WA wel 3D. Geinig. Ik heb vanmiddag een tweet gedaan naar die gasten met de vraag wanneer de nieuwe versie komt. Maar als je de site zo leest .... dan reageren ze hooguit als ze zelf iets te melden hebben.

Het is een communicatie app maar zelf communiseren ze niet echt .... :+

[ Voor 81% gewijzigd door GerCor op 15-01-2013 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giedo555
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-01 23:35
Ik vind het echt een hele mooie telefoon en wil ooit gaan overstappen naar Windows Phone. Echter heb ik nu een Samsung Galaxy S3 en ben ik bang dat ik echt een stap terug doe qua gebruiksgemak.
Ik houd dit forum al een tijd in de gaten maar merk toch dat mensen met bugs zitten, whatsapp nog niet lekker loopt, accuduur nog ondermaats, geen navigatie en coating die loslaat?!

Zijn er mensen die van een high end android toestel komen en nu de 8X hebben, die mij kunnen informeren of mijn angst terecht is of niet?
Zoals het er nu voorstaat wacht ik denk ik nog even met het switchen naar Windows Phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
giedo555 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:42:
Ik vind het echt een hele mooie telefoon en wil ooit gaan overstappen naar Windows Phone. Echter heb ik nu een Samsung Galaxy S3 en ben ik bang dat ik echt een stap terug doe qua gebruiksgemak.
Ik houd dit forum al een tijd in de gaten maar merk toch dat mensen met bugs zitten, whatsapp nog niet lekker loopt, accuduur nog ondermaats, geen navigatie en coating die loslaat?!

Zijn er mensen die van een high end android toestel komen en nu de 8X hebben, die mij kunnen informeren of mijn angst terecht is of niet?
Zoals het er nu voorstaat wacht ik denk ik nog even met het switchen naar Windows Phone.
Ik had voorheen de Galaxy Nexus. De WP8 software zelf zit niet vol met bugs. Het zijn eerder de apps die nog niet lekker op het nieuwe OS lopen omdat ze voor WP7 zijn gemaakt. Daarvan is Whatsapp een goed voorbeeld.
De accuduur vind ik zelf goed, maar mijn Nexus had ook wel echt een bagger accu. Ik hou het in iedergeval prima de dag vol met de 8X.
Ik heb zelf geen last van loslatende coating. En de navigatie, tjah, die had ik inderdaad op mijn Nexus maar gebruikte ik om eerlijk te zijn nooit.

Qua gebruiksgemak ga je geen stap terug hoor. Imo is WP8 een stuk intuïtiever en flitsender dan Android. Het is daarentegen ook wat meer gesloten. Als je op Android programma's als "Tasker" gebruikte, heb je nu wel een probleem.

Weet wel dat de mensen die iets zullen posten op fora juist diegene zijn met een vraag of probleem.

[ Voor 4% gewijzigd door Magnetic_Man op 16-01-2013 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
giedo555 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:42:
Ik kom van een HTC One S en One X. Accuduur is na 2 maanden minstens zo goed als de One S, de One X is sowieso niet bovengemiddeld qua accuduur.
Ik ervaar het OS als moderner, soepeler en vooral stabieler tov Android. Ik had op mijn Adroid toestellen allemaal functies in mijn notificatiescherm staan, alles onder handbereik, geweldig enzo. Bij WP8 dacht ik dat ik dit zou gaan missen, hoe fout was ik. De live tiles die ik gebruik voldoen voor dagelijks gebruik, tevens kan ik snel Wifi, Bluetooth en 3G aan/uit schakelen (2 keer klikken klaar). Uiteraard zullen steeds meer functionaliteiten beschikbaar komen, maar op dit moment voldoet deze telefoon zowel als heavy use mobile office als entertainment apparaatje.
De bouwkwaliteit is bij mij meer dan uitmuntend, lees mijn stukje van afgelopen weekend over de bewuste val uit mijn jaszak. De coating is juist een pluspunt, de telefoon was beschadigd, maar door de zachte coating is het niet te zien, paar keer over wrijven en de oneffenheden zijn weg, geweldig.
Tuurlijk zijn er ook zaken die beter kunnen, Whatsapp voldoet, maar qua snelheid nog niet op niveau van Android, binnenkort komt een veelbelovende update. Dit laatste geldt voor heel veel apps, er verschijnen steeds meer en vaker updates van Apps en dat is natuurlijk een goede zaak.
De standaard WP/HTC kaarten app voldoet voor mij. Offline kaarten downloaden en navigeren maar, meer heb ik niet nodig nu. Er zou ook nog een Location app van HTC komen, geen idee wanneer.
Conclusie: Ik ben blij met WP8, blij dat ik de stap gemaakt hebt en afstand heb genomen van Android. Iets nieuws, iets anders en qua telefoon is die 8X wel een prachtig dingetje hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Laatst online: 20:24
Ik heb hetzelfde dilemma, maar dan "andersom". Misschien een beetje off topic (sorry): ik heb nu een Omnia W met WP 7.5. en ben niet helemaal tevreden. 3rd party apps die ik veel gebruik zoals FB en WA lopen niet echt soepel. Oke ik verwacht dat deze apps ooit wel goed gaan lopen (FB nu al). Maar met andere zaken weet ik het nog niet zeker. Vaak genoeg zegt iemand in mijn omgeving: "Ken je deze app/game al? Dit moet je ook downloaden". Vervolgens kijk ik in de marketplace.... en dan weet ik eigenlijk al dat het er niet is.
Het is moeilijk om in de glazen bol te kijken hoe de situatie er over een half jaar of jaar eruit ziet. Maar nu ben ik nog niet tevreden.
Ik kan vrij goedkoop aan een Lumia 820 komen of aan een Samsung Galaxy SII en ben aan het twijfelen wat ik ga doen....

Sorry dat het offtopic was, maar haakte aan op de discussie hierboven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pientertje
  • Niet online
Ik heb sinds vandaag mijn HTC 8X en ben heel tevreden. Over alles lijkt gewoon heel goed te zijn nagedacht, en daar gaat tijd in zitten. Ik snap dus best dat nog niet alle functionaliteit af is. Alles werkt intuïtief, snel en soepel. Dit in tegenstelling tot android dat maar gewoon volgepropt is met opties en (zinloze) aanpasbaarheid.

Vooral over het toetsenbord ben ik erg te spreken. Dit typt na een half uur al fijner dan het standaard android toetsenbord waar ik ruim een jaar aan heb kunnen wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giedo555
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-01 23:35
Bedankt voor de reacties. Hier heb ik veel aan!
Sheik schreef op woedag 16 januari 2013 @ 17:11:
[...]

De standaard WP/HTC kaarten app voldoet voor mij. Offline kaarten downloaden en navigeren maar, meer heb ik niet nodig nu. Er zou ook nog een Location app van HTC komen, geen idee wanneer.
Begrijp ik hier goed dat er dus wel navigatie op zit?

Verder vraag ik me af hoe jullie de agenda vinden? Synchroniseert deze automatisch met met windows 8 systemen thuis als ik bij mijn Microsoft account ingelogt ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pientertje
  • Niet online
De standaard kalender app is niet heel fijn. Ik heb deze meteen vervangen door vsyscalendar wp8, en dat werkt een stuk fijner. Ik gebruik deze icm met google calendar. Maar volgens mij wekrt deze ook gewoon met die van microsoft.

Ook fijn dat micosoft begrepen heeft dat ik graag dingen wil betalen met paypal. Aangezien ik geen creditcard bezit moest ik op android mijn apps wel illegaal installeren.

Hoe kan je eigenlijk je 3g gebruik zien? Ligt dat nou aan mij, of is dat beats audio gewoon waardeloos. Veel te veel bas!

[ Voor 27% gewijzigd door pientertje op 16-01-2013 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

giedo555 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 19:25:
Bedankt voor de reacties. Hier heb ik veel aan!

[...]

Begrijp ik hier goed dat er dus wel navigatie op zit?

Verder vraag ik me af hoe jullie de agenda vinden? Synchroniseert deze automatisch met met windows 8 systemen thuis als ik bij mijn Microsoft account ingelogt ben?
Agenda werkt super. Mijn vriendin vult mijn agenda altijd op kantoor .... en ik zie het allemaal op de HTC 8X.
En Beats klinkt geweldig.

Wat mij betreft mogen ze de nieuwe WhatsApp versie precies hetzelfde maken als de rest van WP8. Mooi lettertype en ik ben gecharmeerd van zwarte achtergrond en witte tekst. En dan per contact een ander kleurtje zoals in je in de agenda ook kleuren kunt toevoegen aan verschillende agenda's.

[ Voor 23% gewijzigd door GerCor op 17-01-2013 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Agenda voor werkdoeleinden, werk in detachering dus veel agendas, is voor mij erg effectief. Ja er zit navi op maar vergelijk het eerder met google aps dan tom tom. Voor mij voldoende en al vaak te voet in drukke steden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
pientertje schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 19:29:Ligt dat nou aan mij, of is dat beats audio gewoon waardeloos. Veel te veel bas!
Ligt niet aan jou... Vind het eigenlijk ook wel een beetje zo. Als ik een rondje op de racefiets fiets vind ik het prima zo, want dan hoor ik het tenminste goed. Maar tijdens rustigere bezigheden vind ik ook een beetje too much.

Overigens gebruik ik wel andere oordopjes die iets prettiger en dieper zitten. Dus misschien ligt het daar ook een beetje aan. Maar treble en bass zelf instellen vind ik ook prettiger....

Wat ik overigens gek vind is dat ik een screenshot of gedownloade web-pics niet gelijk kan WA'en, maar dat zal wel aan WA liggen. Mail ik ze eerst naar mezelf en download ik ze weer, kan ik die plaatjes wel via WA verzenden... ;). Kan me niet herinneren dat dat in Android ook zo was...

[ Voor 23% gewijzigd door Suntoro op 17-01-2013 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Nog niet getest maar foto's direct op WA plaatsen gaat moeiteloos. Maar goed, schijnt ook een WP 7 versie te zijn, dat WA. Toch? O, en ik heb een koptelefoon op beats aangesoten. Oordopjes vind ik helemaal niks.

Edit: inderdaad, screenshots kun je niet direct op WA plaatsen.

[ Voor 37% gewijzigd door GerCor op 17-01-2013 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:33
kippengaas schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 17:53:
Ik heb hetzelfde dilemma, maar dan "andersom". Misschien een beetje off topic (sorry): ik heb nu een Omnia W met WP 7.5. en ben niet helemaal tevreden. 3rd party apps die ik veel gebruik zoals FB en WA lopen niet echt soepel. Oke ik verwacht dat deze apps ooit wel goed gaan lopen (FB nu al). Maar met andere zaken weet ik het nog niet zeker. Vaak genoeg zegt iemand in mijn omgeving: "Ken je deze app/game al? Dit moet je ook downloaden". Vervolgens kijk ik in de marketplace.... en dan weet ik eigenlijk al dat het er niet is.
Het is moeilijk om in de glazen bol te kijken hoe de situatie er over een half jaar of jaar eruit ziet. Maar nu ben ik nog niet tevreden.
Ik kan vrij goedkoop aan een Lumia 820 komen of aan een Samsung Galaxy SII en ben aan het twijfelen wat ik ga doen....

Wat je hierboven aangeeft m.b.t. de beschikbaarheid van apps is inderdaad iets waar je rekening mee moet houden, maar dat is eigenlijk ook wel algemeen bekend. Ik persoonlijk wist dit voordat ik mijn HTC 8X kocht, maar dit is voor mij geen enkel probleem... De meeste "basic" apps zijn allemaal te downloaden (bijv. whatsapp, metrotube, ANWB app e.d.). Dat er op Android een bepaald spelletje verkrijgbaar is wat je op WP8 niet kan spelen, tsjah, daar maak ik me persoonlijk niet zo druk om. Lig je hier wel wakker van, dan kan ik WP8 niet aanbevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
kippengaas schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 17:53:

Dit probleem qua snelheid van facebook en whatsapp is in mijn ogen met wp8 opgelost. Ik kom van de omnia 7 met 7.8 af en heb sinds 1 dag de lumia 920. Ik merk echt het snelheid echt viervoudig is en bijna iedere 3th party app gelijk openend.

Het app verhaal, tja daar kan ik weinig aan veranderen. Ik merk wel dat er steeds meer developers apps maken voor wp8 en ook gelijk voor wp7. Het is maar net waar je prioreiten liggen bij het kopen van een smartphone. Ik heb liever een veel snellere Phone dat amper vastloopt en geen reboots nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
[b][message=39603985,noline]O, en ik heb een koptelefoon op beats aangesoten. Oordopjes vind ik helemaal niks.
Ja, een koptelefoon i.c.m. met een fietshelm werkt niet... ;). Maar eigenlijk heb ik ook geen last van die te hoge bas op racefiets, dan is het juist wel prettig. Met Beats uit klinkt het ook niet helemaal lekker. Overigens vergroot een goede koptelefoon juist de bass wel erg volgens mij...

Het is ook geen grote issue voor mij omdat ik verder haast nooit muziek of radio luister via mijn telefoon...

Overigens over die foto's gesproken. In de FB-chat lukt het helemaal niet om foto's of plaatjes in te voegen. Zowel gemaakte foto's als uit de fotomappen... Dat zal wel een FB voor WP8 fail zijn, maar in Android was dat geen issue... Bij alternatieve FB apps lukt dat ook niet... Ach ja, ik combineer regelmatig FB-chats met WA chats en dat gaat prima, maar ik hoop toch wel dat deze chat issues in WA en FB wel verbeterd worden in komende updates...

Nu combineer ik mailen, WA en FB vaak in een chatsessie en dat kan nooit de bedoeling zijn, lijkt mij... In Android hoefde dat nooit.

[ Voor 35% gewijzigd door Suntoro op 17-01-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Laatst online: 12-09 16:33
Suntoro schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 09:48:
[...]
<knip>

Wat ik overigens gek vind is dat ik een screenshot of gedownloade web-pics niet gelijk kan WA'en, maar dat zal wel aan WA liggen. Mail ik ze eerst naar mezelf en download ik ze weer, kan ik die plaatjes wel via WA verzenden... ;). Kan me niet herinneren dat dat in Android ook zo was...
Een screenshot direct WA'en gaat inderdaad niet in de huidge versie, wie weet wordt dat anders met een update.

Maar als je naar je opgeslagen foto's gaat en de betreffende foto opslaat op SkyDrive dan kan je 'm wel WA'en, is misschien wat handiger dan mailen.

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik heb Skype en regenmeter verwijderd. Ik merkte dat ik een soort stroomstoring op mijn scherm had. Ook moest ik meerdere malen op een 'toets' drukken. Weet ik alleen niet aan welke van de 2 apps het lag maar beide gebruik ik eigenlijk toch niet. Skype gisteren alleen om het uit te proberen omdat messenger verdwenen is van mijn PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sheik schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 20:48:
Agenda voor werkdoeleinden, werk in detachering dus veel agendas, is voor mij erg effectief. Ja er zit navi op maar vergelijk het eerder met google aps dan tom tom. Voor mij voldoende en al vaak te voet in drukke steden gebruikt.
Waar vind ik de navigatie?
Er zit wel kaarten op met een routebeschrijving maar een echte turn by turn navigatie kan ik niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:48:
[...]

Waar vind ik de navigatie?
Er zit wel kaarten op met een routebeschrijving maar een echte turn by turn navigatie kan ik niet vinden
Die is er ook niet... Echte alternatieven voor autogebruik zijn er alleen in betaal navigatie in de vorm van Turn by Turn of Navigon.... Nokia Drive kun je niet gebruiken. Om die reden heb ik wel het dure Navigon aangeschaft, maar heb daar niet echt spijt van... Want ik miste toch ergens wel mijn Google navigatie in de auto. Voordeel van Navigon is dat het net als een Tom Tom of Garmin gewoon gelijk goed offline werkt mits de wegen niet te nieuw zijn en de bestemming op de kaart staat....
jra2k schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:02:
[...]Maar als je naar je opgeslagen foto's gaat en de betreffende foto opslaat op SkyDrive dan kan je 'm wel WA'en, is misschien wat handiger dan mailen.
Dat is wel een idee. Misschien moet ik mijn Skydrive eerst eens opschonen. Voordat ik een WP8 telefoon had gebruikte ik mijn Skydrive, waardoor die al redelijk vol staat en een rommeltje is... Maar ik vind het nu wel mooi geìntegreerd met WP8 en de Xbox 360.... Jammer dat Skydrive tegenwoordig eigenlijk maar 7Gb is.... Ik ben namelijk ook weer niet zo´s oude gebruiker...

[ Voor 30% gewijzigd door Suntoro op 17-01-2013 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

7 GB gratis .... je kunt extra ruimte kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkPijnenburg1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-08 20:56
Ik ben van plan om binnenkort mijn 4 jaar oude HTC Tattoo in te ruilen voor een HTC 8X.
Mijn oog gaat uit naar de blauw/paarse variant. Heb hem ook al gezien in de Media Markt.
Wat een mooi ding! Heb wel een vraagje aan mede tweakers die al een 8X hebben.
Beschadigt de coating niet in je broekzak met het erin /uit halen? Wordt de kleur donker of vies? Wil eigenlijk geen hoesje, zonde van het mooie uiterlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon nu 2 maanden ongeveer en ik heb een zwarte kleur. Ik heb hem alleen maar in mijn broekzak zonder hoesje en ik zie nog geen beschadiging aan de coating. Ik weet niet hoe dat zit met een blauwe/paarse of dat enigszins uitmaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colvano
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-08 09:38
Zeer binnenkort verwacht ik mijn HTC 8x limelight yellow the ontvangen, ik laat weten wat ik ervan vind en zal ook zo snel mogelijk met een review komen!

Ik vind het een prachtig toestel en helemaal in deze kleur.

Afbeeldingslocatie: http://www.tracyandmatt.co.uk/blogs/media/tracyandmatts_blog/windowslivewriter/newwindowsphones8devicesfrohtc_ea34/wp-8x-by-htc-limelight-yellow-3views_thumb_1.png

[ Voor 45% gewijzigd door colvano op 18-01-2013 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 22:40:
Ik heb de telefoon nu 2 maanden ongeveer en ik heb een zwarte kleur. Ik heb hem alleen maar in mijn broekzak zonder hoesje en ik zie nog geen beschadiging aan de coating. Ik weet niet hoe dat zit met een blauwe/paarse of dat enigszins uitmaakt...
Ik heb zelf ook de Zwarte, en nergens last van. Maar wat ik juist las was dat inderdaad de Blauwe er vooral last van had. Of in ieder geval dat meer mensen met een blauwe melden dat ze er last van hebben (kan natuurlijk ook komen doordat er gewoon meer blauwe in de omloop zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 10:01

AcoLyte!

*evil grin*

Hier een tevreden 'blauwe' gebruiker. Heb het toestal nu een tweetal maanden en niets dan lof. Ding is al twee keer veel te hard uit m'n jas gegleden (mijn fout, kwestie van bukken) en zonder enige beschadiging overleeft. Geen enkele. Niet de coating, niet het glas. Wel heb ik één hoekje die iets donkerder/zwarter lijkt door het dragen van jeans naar ik aanneem (draag het toestal altijd in m'n zak zonder case). Stoort mij niet en je moet erg goed kijken om het te zien.

[ Voor 5% gewijzigd door AcoLyte! op 18-01-2013 12:08 ]

don't mistake lack of talent for genius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
Zo'n gele is idd erg flitsend. Daar moet je zeker geen hoesje om heen doen. Ik heb ook een hekel aan hoesjes en snap niet waarom mensen zo'n beschermding om hun telefoon doen...

Jammer dat die van mij zwart is, maar ik kan er prima mee leven.... :)

Juist het uiterlijk van een telefoon mag je zien en dan moet je die niet verbergen door een "protectie" hoesje... Maargoed ieder zijn ding natuurlijk. Wees gewoon zuinig op je telefoon en je hebt niet eens een protectiehoesje nodig... Zoals ik hem gebruik kunnen er niet eens krassen op het scherm ontstaan, dus ik weet ook niet of dat glas nog steeds minder sterk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdijck
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-07-2022
Crossposten in niet gewenst, de vraag stel je nl ook al in HTC 8x Carkit ervaringen.

[ Voor 82% gewijzigd door janvanduschoten op 18-01-2013 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Dit mag je de volgende keer melden in een topic report :)

[ Voor 60% gewijzigd door janvanduschoten op 18-01-2013 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Misschien een tip? We 'moeten' allemaal een basiskleur kiezen voor de tegels en maar weinig tot geen tegels kun je eigen kleur geven. Toch heb ik er 1 gevonden: battery sence. Geeft gelijk veel informatie over de accu. Dus, op vragen over de accuduur kunnen we nu eindelijk tot op de minuut antwoord geven.
(tegel op beginscherm telt niet automatisch mee .... merk ik nu.)

http://www.windowsphone.c...04-463c-adb4-22ea2e63706b

Ik vind trouwens dat het opladen erg lang duurt. Zeker in de auto of via USB aan de computer gekoppeld. Erg :O

[ Voor 30% gewijzigd door GerCor op 19-01-2013 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Ik heb zelf ook een zwarte en tot nu toe geen beschadigingen kunnen vinden. Sterker nog, had bij de aanschaf van mijn toestel ook zo'n leren hoesje gekocht waarmee je het toestel eruit kunt trekken met een lipje. Bij dagelijks gebruik zag ik ineens een waas aan de achterzijde ontstaan en toen ben ik gauw met het hoesje gestopt! Gebruik 'm alleen nog met hardlopen als het toestel dus toch niet uit het hoesje gaat.

Overigens zelf nog steeds zwaar tevreden met dit toestel. WP8 is echt snel, soepel en geniaal. En het toestel zelf is echt zo strak en mooi. Dat vinden mensen in m'n omgeving ook, maar het feit dat ik dit toestel prettiger in de hand vind liggen dan een iPhone 4s of een iPhone 5 en daarnaast een prettiger OS vind hebben (en absouut een mooi design!) geeft mij toch wel een lekker gevoel :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne (zwart) is terug naar HTC voor spontane reboots, krasjes op het scherm en niet kunnen bellen in het buitenland (terwijl het niet aan de simkaart ligt). Inmiddels al een week weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Benieuwd wat ze gaan doen met je scherm...
Reparatie zal gemiddeld 2 weekjes duren bij Dynafix...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Ik heb nu een week of 3 de zwarte 8X. Coating en scherm zijn krasloos, geen spontane reboots, kan overal bellen en gebeld worden en dergelijken.
Het enige probleem wat ik heb is battery drain. En niet eens altijd, maar af en toe (tot nu toe 3 keer) dat de accu het nog niet eens 8 uur volhoudt zonder ook maar iets te doen. Andere dagen houdt de accu het gewoon 2 volle dagen vol, met licht gebruik. Dat duidt meestal op een probleem met een appje. Dus, na de eerste keer de telefoon naar fabrieksinstelling gebracht en een aantal dagen zonder apps gedraaid. Ging bijna een hele week goed. Toen weer binnen 8 uur een accu compleet plat. We kijken het nog even aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Ik heb de HTC 8X laatst even in de handen gehad, en wat voelt hij lekker aan zeg! Lekker licht en handzaam. Ik had me er een andere voorstelling bij. Dat vind ik dan ook het grootste pluspunt van de 8X, kwa design mooier dan de Nokia 920. Helaas heb ik die Nokia nog niet kunnen vasthouden, die kun je nog niet overal vinden in Nederland, maar ik ben bang dat die toch meer als een blok aan gaat voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
De Phonehouse heeft de 920 aan de muur hangen. Wat mij metname irriteerde was niet zozeer het gewicht of formaat maar de scherpe hoeken die redelijk pijn kunnen doen als je het toestel laat "leunen" in je handpalm (in bed bijv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Het is en blijft een supertoestel. Ik blijf me prettig verbazen over de verbindingen onderling van Microsoft toepassingen zoals WP8, Xbox360 en Outlook. Volgende PC wordt dan ook zonder enige twijfel een Win8 PC.

Een ding nog even uitzoeken.... ik hoef natuurlijk niet, als ik iets in mijn agenda zet, een email van Hotmail dat ik iets in mijn agenda heb gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
GerCor schreef op zondag 20 januari 2013 @ 14:34:
Het is en blijft een supertoestel. Ik blijf me prettig verbazen over de verbindingen onderling van Microsoft toepassingen zoals WP8, Xbox360 en Outlook. Volgende PC wordt dan ook zonder enige twijfel een Win8 PC.

Een ding nog even uitzoeken.... ik hoef natuurlijk niet, als ik iets in mijn agenda zet, een email van Hotmail dat ik iets in mijn agenda heb gezet.
lijkt me een instelling op outlook.com ipv op de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seppii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-11-2024
Ik heb de HTC 8x nu reeds twee maanden in bezit en ben er redelijk tevreden over. Het is een fijne en vooral mooie gsm. Dat je wat minder dingen kunt instellen zoals bij android htc vind ik jammer maar niet heel erg (bijvoorbeeld piekdaltijden e-mail)

Mijn post is eigenlijk om het volgende:
Ik heb echt geen bereik met mijn htc. dit is natuurlijk super vervelend. Thuis heb ik de helft van de tijd 2 streepjes en max 2g. echter internetten kan niet en bellen valt na 3min weg. Op veel andere plekken is dit hetzelfde en ik heb pas 1x fatsoenlijk op 3g kunnen internetten. Ik heb een Vodafone abbo waar ik voorheen nooit problemen mee heb gehad.
Ik heb de HTC 8x met een nieuw abbo van tele 2 afgesloten, ik moest nog 1 maand met vodafone doen. Ik dacht dat het aan het simkaartje zou liggen. Vanaf vandaag is mijn tele 2 abbo ingegaan maar wat blijkt: precies hetzelfde probleem!

Hebben meer mensen hier problemen mee gehad? en wat kan hier helpen?
Ik heb al vele malen naar de instellingen gekeken maar kon hier niets vinden.

Als ik naar netwerk zoeken ga staan er soms wel andere netwerken (t-mobile, vodafone, kpn) maar daaronder staat: niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn verbinding was in vergelijking met mijn Blackberry ook niet heel goed. Hij is nu terug voor garantie, wellicht dat het meteen opgelost is, ik had namelijk geen verbinding in het buitenland, wat me overigens niet echt hardware-gerelateerd lijkt, maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Geen problemen mee (in Nederland dan, ben nog niet in het buitenland geweest), T-Mobile. Af en toe een H i.p.v.3G in beeld maar die H staat nog geen 2 tellen in beeld en wordt dan 3G.

Maar euh ... ik volg de discussie van de Nokia Lumia 920 ook en blij dat ik die niet heb gekocht. Het ding schijnt enorm te rammelen.

[ Voor 27% gewijzigd door GerCor op 21-01-2013 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

seppii schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:13:
Ik heb de HTC 8x nu reeds twee maanden in bezit en ben er redelijk tevreden over. Het is een fijne en vooral mooie gsm. Dat je wat minder dingen kunt instellen zoals bij android htc vind ik jammer maar niet heel erg (bijvoorbeeld piekdaltijden e-mail)

Ik heb echt geen bereik met mijn htc. dit is natuurlijk super vervelend. Thuis heb ik de helft van de tijd 2 streepjes en max 2g. echter internetten kan niet en bellen valt na 3min weg. Op veel andere plekken is dit hetzelfde en ik heb pas 1x fatsoenlijk op 3g kunnen internetten. Ik heb een Vodafone abbo waar ik voorheen nooit problemen mee heb gehad.
Ik heb de HTC 8x met een nieuw abbo van tele 2 afgesloten, ik moest nog 1 maand met vodafone doen. Ik dacht dat het aan het simkaartje zou liggen. Vanaf vandaag is mijn tele 2 abbo ingegaan maar wat blijkt: precies hetzelfde probleem!

Als ik naar netwerk zoeken ga staan er soms wel andere netwerken (t-mobile, vodafone, kpn) maar daaronder staat: niet toegestaan.
Dat ligt dan vooral aan je provider. Jouw provider heeft dan geen goede dekking op die locatie.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 13:01

Ik zit zelf bij t-mobile (waar mensen altijd over klagen dat die slechte dekking hebben ) En ik moet zeggen dat hij net zo'n goed signaal en soms zelfs beter signaal heeft dan mijn oude Iphone 4. Heb nog geen momenten gehad dat ik geen 3G dekking had dus klinkt me echts als een provider probleem .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online

ik heb hetzelfde probleem, Vodafone als provider. Af en toe helemaal geen verbinding en soms maar 1 of 2 streepjes. Denk dat ik hem ga proberen in te ruilen voor een ander exemplaar. Het zal te maken hebben met een bepaalde batch verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xylonite
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-12-2024

xylonite

Certified Prutser

Ik heb de 8X al sinds het begin in bezit met Vodafone abbo, maar nog geen problemen gehad met de verbinding.

MCSE, MCSA | http://www.linkedin.com/in/jeroens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je een micro sim opgestuurd gekregen of heb je het kaartje laten knippen tot een micro sim? Ik had namelijk eerst bij telfort laten knippen en een paar weken daarna kreeg ik een nieuwe micro sim kaart. Bereik was bij de nieuwe veel beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seppii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-11-2024
Bedankt voor jullie reacties!
Ik had met mijn vorige gsm (HTC Desire) nooit problemen op deze locatie en zelden op andere locaties, ging nooit op wifi omdat 3G goed genoeg werkte. ik heb wel een nieuw simkaartje gekregen omdat mijn vorige gewone sim was en in HTC 8X microsim moet.
Eerst dacht ik dat het daar aan lag dus daarom maar gewacht omdat dat abonnement nog maar 1 maand liep.
Sinds vandaag dus nieuw abbo en nieuw Tele2 simkaart erin en nog steeds zelfde probleem. Ik reis veel met de trein en kom op veel locaties maar het bereik is en blijft slecht. hier in huis hebben meerdere mensen tele2 en die hebben volledige (3G) dekking.

Denk dat ik toch maar eens met HTC ga bellen.

Verder heb ik geen klachten over de gsm. Kleur blijft ook goed en mooi! Wifi bereik is ook erg goed!
Mogen nog wel wat meer apps komen (instagram!) maar dat ligt aan WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
HTC doet nog steeds niks met mijn klacht over de loslatende coating van mijn zwarte 8X.
Na 2 weken niks te hebben gehoord heb ik maar weer een mail gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Hoe ziet zo'n loslatende coating op een zwarte 8X eruit? Iemand een foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
Ben ook wel benieud.

Vraag me ook af hoe dat ontstaat, want heb mijn zwarte 8X inmiddels 2 maanden en nog nergens wat. Lijkt me niet dat dit ontstaat wanneer je er gewoon mee belt of internet. Wanneer je je 8X niet in spijkerbroek meeneemt en het oplaad stekkertje er gewoon in 1x goed in steekt, lijkt het me dat die coating er niet zomaar af gaat... Stekker kan niet eens ergens de case raken.

Mijne is meestal onbeschermd. Alleen tijdens het mountainbiken stop ik hem in een brillenzakje in mijn Camelbak en een ziplock zakje. Normaal ligt ie gewoon op mijn bureau of op tafel...

Ik zou gewoon zorgvuldiger met je telefoon omgaan. Een kunststof autobumper moet je ook niet constant ergens langsschuren. Dan ontstaan er ook witte plekken. Een telefoon blijft veel meer een gebruiksvoorwerp...

HTC zal er ook wel het zijne van denken...

Mijn HTC Desire Z vertoonde ook slijtplekken, maar dat kwam omdat ik hem altijd in de autohouder liet glijden in de auto... Dat kon ik HTC moeilijk kwalijk nemen...

[ Voor 3% gewijzigd door Suntoro op 22-01-2013 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colvano
Suntoro schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:51:

Wanneer je je 8X niet in spijkerbroek meeneemt en het oplaad stekkertje er gewoon in 1x goed in steekt, lijkt het me dat die coating er niet zomaar af gaat... Stekker kan niet eens ergens de case raken.
Spijkerbroek lijkt mij ook niet het probleem, de zakken van mijn spijkerbroek zijn ook gewoon van stof!

Bij een apparaat dat je gebruik krijg je nou eenmaal gebruikssporen als je dat niet wilt moet je het apparaat helemaal sealen met hoesjes e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
zo ziet het er uit:

HTC 8X coating los

even alle critici de mond snoeren: de coating is dus vanzelf losgekomen. Het toestel is niet gevallen, je ziet dat de onderlaag gewoon netjes is. Deze foto is gemaakt toen ik het toestel 2(!!!!!) weken had.
Inmiddels is de coating verder los, is niks aan te doen.als je er met je vinger overheen gaat komt het al langzaam los.
Suntoro schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:51:

Ik zou gewoon zorgvuldiger met je telefoon omgaan. Een kunststof autobumper moet je ook niet constant ergens langsschuren. Dan ontstaan er ook witte plekken. Een telefoon blijft veel meer een gebruiksvoorwerp...

HTC zal er ook wel het zijne van denken...
ik zou geen conclusies trekken als je niet weet hoe het zit.
Uiteraard snap ik dat er gebruikssporen op kunnen komen, maar na 2 weken een loslatende coating.....
ik draag mijn telefoon altijd in mijn broekzak, en dat moet imho ook gewoon kunnen.

[ Voor 3% gewijzigd door T7D_Sneezy op 22-01-2013 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colvano
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:42:
zo ziet het er uit:

even alle critici de mond snoeren: de coating is dus vanzelf losgekomen. Het toestel is niet gevallen, je ziet dat de onderlaag gewoon netjes is. Deze foto is gemaakt toen ik het toestel 2(!!!!!) weken had.
Inmiddels is de coating verder los, is niks aan te doen.als je er met je vinger overheen gaat komt het al langzaam los.

[...]

Uiteraard snap ik dat er gebruikssporen op kunnen komen, maar na 2 weken een loslatende coating.....
ik draag mijn telefoon altijd in mijn broekzak, en dat moet imho ook gewoon kunnen.
Mee eens, zou niet horen inderdaad, dit gaat verder dan alleen gebruikssporen. Hopen dat HTC wat opheldering kan geven. Misschien een slechte batch geweest met de coating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit mag inderdaad niet gebeuren. Wat me wel opvalt is dat het op een hoekpunt gebeurd, dit zijn in mijn ogen ook wel de zwakke plekken. Ik heb ook een zwarte en heb mijn hoeken bekeken. Hoe hard ik ook wrijf er gebeurd niks. Ik zou zeggen bel HTC op, ze hebben wel een goede service en zorg dat je foto's mag toesturen zodat je niet in een langdurig RMA proces terecht komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
Ik laat mij niet zomaar de mond snoeren. Natuurlijk weet ik niet hoe het zit. Maar al mijn telefoon die ik in mijn broekzak had sleten op bepaalde plekken. Bij sommigen telefoons al vrij snel. Tegenwoordig loop ik ook bijna nooit meer met mijn telefoon in broekzak, want stappen doe ik haast niet meer...

Maar ik heb op mijn werk wel vaker te maken met garantie kwesties in een andere branche... Je moest eens weten wat er allemaal gezegd wordt, terwijl je regelmatig viavia of fora hoort dat er anders mee is omgegaan. Je hebt misbruik, slijtage en gebruik. Meestal doen we niet zo moeilijk en vervangen het. Ook reageren we op emails ook binnen een dag bij (internationale) klanten...

Ik vind mijn conclusie net zo snel getrokken als dat men zou zeggen dat dit niet zo mogen gebeuren, zonder te weten hoe de telefoon daadwerkelijk is gebruikt...

Die hoekige punten zijn nu eenmaal een zwakke plek zoals Rzz al aangeeft. De meeste telefoons zijn niet voor niets daar rond, omdat dat comfortabeler loopt/zit/fietst... ;)

Maargoed, het is zonde en ik zou er ook een beetje ziek van zijn.

Succes! Hopelijk lost HTC ze het netjes op voor je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:43:
Dit mag inderdaad niet gebeuren. Wat me wel opvalt is dat het op een hoekpunt gebeurd, dit zijn in mijn ogen ook wel de zwakke plekken. Ik heb ook een zwarte en heb mijn hoeken bekeken. Hoe hard ik ook wrijf er gebeurd niks. Ik zou zeggen bel HTC op, ze hebben wel een goede service en zorg dat je foto's mag toesturen zodat je niet in een langdurig RMA proces terecht komt ;)
Ik heb ze gebeld, ik heb foto's gestuurd. Eerst kreeg ik meteen een afwijzend antwoord. Ik heb toen om uitleg gevraagd en gewezen op diverse andere HTC 8x gebruikers die gelijke problemen hadden (op internet).
Toen gingen ze intern overleggen en na 2 weken niks gehoord te hebben maar weer contact opgenomen. Naar eigen zeggen zijn ze er nog mee bezig (sinds eind december).
Suntoro schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:48:
Ik laat mij niet zomaar de mond snoeren. Natuurlijk weet ik niet hoe het zit. Maar al mijn telefoon die ik in mijn broekzak had sleten op bepaalde plekken. Bij sommigen telefoons al vrij snel. Tegenwoordig loop ik ook bijna nooit meer met mijn telefoon in broekzak, want stappen doe ik haast niet meer...

Maar ik heb op mijn werk wel vaker te maken met garantie kwesties in een andere branche... Je moest eens weten wat er allemaal gezegd wordt, terwijl je regelmatig viavia of fora hoort dat er anders mee is omgegaan. Je hebt misbruik, slijtage en gebruik. Meestal doen we niet zo moeilijk en vervangen het. Ook reageren we op emails ook binnen een dag bij (internationale) klanten...

Ik vind mijn conclusie net zo snel getrokken als dat men zou zeggen dat dit niet zo mogen gebeuren, zonder te weten hoe de telefoon daadwerkelijk is gebruikt...

Die hoekige punten zijn nu eenmaal een zwakke plek zoals Rzz al aangeeft. De meeste telefoons zijn niet voor niets daar rond, omdat dat comfortabeler loopt/zit/fietst... ;)

Maargoed, het is zonde en ik zou er ook een beetje ziek van zijn.

Succes! Hopelijk lost HTC ze het netjes op voor je...
Dankje! ik snap jouw standpunt ook. Als ik een puntgave 8x zou hebben zou ik misschien ook niet zomaar van een ander aannemen dat die van hem fout is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Nette reactie van je, daarnaast snap ik Suntoro ook. Goed om te lezen dat dergelijke discussies niet hoeven te leiden tot vervelende ruzies. Cheers both :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Vandaag is de HTC 8X een beetje traag bij zowat alle verbindingen. Laden duurt erg lang.

Edit: modem maar even van de stroom gehaald .... 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door GerCor op 23-01-2013 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:42:
zo ziet het er uit:

[afbeelding]

[...]

Ik zie al waar het probleem vandaan komt. Je HTC is allergisch voor Apples. ;)

Serieus, het is natuurlijk niet goed als dat zo snel loslaat, of überhaupt loslaat. Zou voor mij genoeg zijn om hem bij de winkelier om te ruilen. Die heeft immers nog verplichtingen tegenover de klant. De HTC is echt nog geen 3 maanden op de markt hier, dus...

[ Voor 12% gewijzigd door Poops_McGhee op 23-01-2013 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
http://www.windowsphone.c...16-47d5-8041-28018fcea606

hopen dat dit snel ook in NL beschikbaar komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Nationale IQ test via live.bnn.nl ging prima, op de keuzeletters na. Altijd verrassend hoe ze zo'n second screen in elkaar timmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 13:01
GerCor schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 22:58:
Nationale IQ test via live.bnn.nl ging prima, op de keuzeletters na. Altijd verrassend hoe ze zo'n second screen in elkaar timmeren.
Letterkeuze werkt ook voor geen meter op mijn Ipad. Dus lag niet aan de 8X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Y-Foxy schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:05:
[...]

Letterkeuze werkt ook voor geen meter op mijn Ipad. Dus lag niet aan de 8X
Fijn om te lezen. Want er kan hier en daar nog wel wat geklust worden aan WP8. Maar goed, als we steeds vooruit boeren vind ik het prima. Ben alleen niet zo geduldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:05
Nokia Drive zou nu ook beschikbaar moeten zijn voor andere merken met Windows Phone. Zie dit bericht: http://www.wpcentral.com/...l-windows-phone-8-devices
Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste