Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:58

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 13:01
Insert12 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:35:
Nokia Drive zou nu ook beschikbaar moeten zijn voor andere merken met Windows Phone. Zie dit bericht: http://www.wpcentral.com/...l-windows-phone-8-devices
USA/UK/Canada only dus daar schieten we hier in Nederland helaas geen reet mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:05
Y-Foxy schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:44:
[...]

USA/UK/Canada only dus daar schieten we hier in Nederland helaas geen reet mee op.
Ah, lezen is ook een kunst blijkt maar weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-12-2020
mcetweaker schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:37:
[...]

ik heb hetzelfde probleem, Vodafone als provider. Af en toe helemaal geen verbinding en soms maar 1 of 2 streepjes. Denk dat ik hem ga proberen in te ruilen voor een ander exemplaar. Het zal te maken hebben met een bepaalde batch verwacht ik.
Hier ligt het ook aan de provider, met HI simkaart vol bereik overal.. nu met vodafone is het andersom.. Waar kpn vol bereik had is vodafone slecht. En plekken waar kpn slecht bereik had is vodafone nu goed.

Ligt dus niet aan de telefoon

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:38
Gisteren is mijn 8X bij het uit mijn zak halen op een harde natuurstenen trap gekletterd. Ik had best koude handen en had hem niet goed vast. Hij lag met de glasplaat op het steen. Ik pakte hem op en vreesde het ergste, maar.......... geen krasje te zien. Ook niet op de zijkanten, punten, achterkant of waar dan ook. Hij heeft toch zeker een metertje gevlogen en ik kon hem duidelijk horen landen.
Er is wel een hele lichte indeuking bij de koptelefoon ingang. Daar zie ik, met moeite, dat het hoekje iets verwrongen is.
Ondanks het lichte gewicht is dit toestel toch stevig zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colvano
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-08 09:38
Degelijke bouwkwaliteit zijn ze dus nog niet vergeten!
Mijn 8x limelight yellow is zojuist aangekomen thuis, kan niet wachten tot ik deze, na het werken, kan gaan gebruiken! Kan ik mijn trouwe HTC HD7 in de kast leggen en verder met een nieuw model! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Ik heb mijn 8X ook een keer laten vallen. Later zag ik dat er licht tussen de rand van het glas en de behuizing door scheen aan de onderkant van het toestel. Even de boel samengeknepen en na een zacht klikje zat de boel weer goed inelkaar :)

@ hierboven: de HD7 aan iemand geven in je directe omgeving die een mindere telefoon heeft (lees: geen WP-toestel >:)). Mijn HD7 heb ik aan mijn zusje gegeven die een BB-slider had en die is er echt gigantisch blij mee :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
Poops_McGhee schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 20:33:
[...]

Ik zie al waar het probleem vandaan komt. Je HTC is allergisch voor Apples. ;)

Serieus, het is natuurlijk niet goed als dat zo snel loslaat, of überhaupt loslaat. Zou voor mij genoeg zijn om hem bij de winkelier om te ruilen. Die heeft immers nog verplichtingen tegenover de klant. De HTC is echt nog geen 3 maanden op de markt hier, dus...
HTC doet er definitief niks aan, klote bedrijf. Ik heb ze wel 30 links gegeven met andere gebruikers die hetzelfde ervaren, maar ze steken hun kop in het zand.

Smartphoneshop.nl wil me wel helpen alleen ben ik dan m'n zo lang kwijt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een nieuw scherm van de garantie gekregen, ook moet ik nu weer kunnen bellen in her buitenland. Top service van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giedo555
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-01 23:35
T7D_Sneezy schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:52:
[...]

HTC doet er definitief niks aan, klote bedrijf. Ik heb ze wel 30 links gegeven met andere gebruikers die hetzelfde ervaren, maar ze steken hun kop in het zand.

Ik vind het schandalig van HTC dat ze hier niks aan doen. Mocht dit na een jaar gebruik gebeuren oké, maar na twee weken dan is er duidelijk iets mis met het toestel wat onder garantie zou moeten vallen.

Maar als ik het zo begrijp wil Smartphoneshop.nl deze wel opsturen voor reparatie? Ook al duurt het langer, wel de moeite waard zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colvano
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-08 09:38
Als HTC afspraken maakt met de leveranciers om de garantie via hun te regelen dan moet je in jou geval bij smartphoneshop.nl zijn. Als smartphoneshop.nl als tussenpersoon optreedt maakt dat in principe toch niets uit? Als jou toestel maar de reparatie krijgt die nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
colvano schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:42:
Als HTC afspraken maakt met de leveranciers om de garantie via hun te regelen dan moet je in jou geval bij smartphoneshop.nl zijn. Als smartphoneshop.nl als tussenpersoon optreedt maakt dat in principe toch niets uit? Als jou toestel maar de reparatie krijgt die nodig is.
smartphoneshop verwees me door naar HTC omdat dat sneller zou zijn.
Ik ga hem wel opsturen denk ik, eerst maar eens een vervangend toestel regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Smartphoneshop moet gewoon snelle service bieden voor de kopende partij en dat ben jij. Dat HTC dan niks doet of wilt doen als je direct contact opneemt zegt in mijn ogen niets over HTC zelf. Ik ben geen HTC fanboy, maar het is goed ieders verantwoordelijkheid in perspectief te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Sheik schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:16:
Smartphoneshop moet gewoon snelle service bieden voor de kopende partij en dat ben jij. Dat HTC dan niks doet of wilt doen als je direct contact opneemt zegt in mijn ogen niets over HTC zelf. Ik ben geen HTC fanboy, maar het is goed ieders verantwoordelijkheid in perspectief te plaatsen.
HTC heeft hier een speciale afdeling voor. Deze afdeling zorgt normaal gesproken voor reparaties en vervangingen. In het verleden heb ik mijn HTC toestel onder garantie ook laten repareren via deze afdeling (er zat toen veel stof achter het scherm). Echter zegt deze afdeling dus dat ik mijn 8x zelf beschadigd heb, daarnaast zegt het escalatie-team dit ook, evenals het hoofdkantoor.

Ze steken dus gewoon hun kop in het zand. Ik heb ze internet-links gegeven naar andere 8x gebruikers met problemen (stuk of 30) maar daar doen ze niks mee.

Hopen dat smartphoneshop meer daadkracht heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
T7D_Sneezy schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:52:
[...]

In principe moet de winkel waar je hem gekocht hebt zorgen dat je schade wordt verholpen, binnen de eerste 3 maanden dat je het product gekocht hebt. Je hebt een overeenkomst met de winkelier en niet met HTC. In die optiek kan ik HTC nog wel begrijpen. In dit geval mag Smartphoneshop.nl het gaan oplossen. Zij zijn degenen die je een ondeugdelijk toestel verkocht hebben.
Ik zou er voor kiezen om hem wat langer kwijt te zijn en wel een goed toestel terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de nieuwe 8x die ik gekregen heb krijg ik mijn WA niet in orde. Hij wil niet verifiëren. iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 18:53:
Met de nieuwe 8x die ik gekregen heb krijg ik mijn WA niet in orde. Hij wil niet verifiëren. iemand een idee?
Probleem had ik ook de eerste keer met mijn l920. Duurde paar minuten (misschien per een kwartier geen idee meer), maar uiteindelijk kreeg ik een smsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij zegt ie dat ik mn netwerkinstellingen moet controleren omdat hij geen verbinding kan maken. Alleen heb ik 3g en wifi. Na wat googlen kwam ik erachter dat het met je tijd te maken heeft. Nu werk de tijd zich alleen niet automatisch bij... geen idee hoe je dat kan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Gewoon de tijd handmatig ingeven en dan na een tijdje wil automatisch ook. Geen idee waarom maar ik kreeg het in het begin ook niet voor elkaar. Nu staat de tijd wel op automatisch.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaa dat hielp dus niet, whatsapp wou op geen enkele manier contact maken, evenals de tijd, die heb 12 uur lang op automatisch gestaan, toen was het 9 uur sochtends en gaf mijn telefoon 1 uur snachts aan (regio en alles staat allemaal goed). Net terug naar het htc servicepunt geweest. Die konden er ook niks aan doen, s hij is nu weer terug voor het herinstalleren van de software. Mijn telefoon 3 weken gebruikt, 4 weken weg geweest, lekkere onkunde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 13:45
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:42:
zo ziet het er uit:

[afbeelding]

even alle critici de mond snoeren: de coating is dus vanzelf losgekomen. Het toestel is niet gevallen, je ziet dat de onderlaag gewoon netjes is. Deze foto is gemaakt toen ik het toestel 2(!!!!!) weken had.
Inmiddels is de coating verder los, is niks aan te doen.als je er met je vinger overheen gaat komt het al langzaam los.

[...]

ik zou geen conclusies trekken als je niet weet hoe het zit.
Uiteraard snap ik dat er gebruikssporen op kunnen komen, maar na 2 weken een loslatende coating.....
ik draag mijn telefoon altijd in mijn broekzak, en dat moet imho ook gewoon kunnen.
Ik heb precies het zelfde probleem. Belachelijk dat dit gewoon gebeurd en HTC met een bullshit verhaal er van af komt. Voor mij nooit meer HTC.

Op dit moment ben ik aan het kijken wat een reparatie kost zodat ik hem daarna nog hopelijk voor 400 kan doorverkopen. Maar ik kan nog niks online hierover vinden.

Kan me niet voorstellen dat iemand hem wilt kopen met het coating probleem.

Kortom, 530 euro neergelegd voor de slechtste telefoon sinds jaren. Wat een bagger kwaliteit.

"problemen" met mijn exemplaar:

Coating probleem
Speaker aan de voorkant scheef
Glasplaat gewoon niet netjes in de behuizing
Behuizing kraakt vaak met het vasthouden
Verstoringen in het beeld als je de telefoon aan de zijkant vastpakt (je kan de glasplaat makkelijk indrukken dus)
Vertekeningen in de hoeken van de foto's die je maakt

Lijkt wel een of ander aziatisch hassie bassie merk....

[ Voor 13% gewijzigd door pluisman op 26-01-2013 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Kan me niet voorstellen dat dit niet wordt aangemerkt als productiefout door HTC...
Hoeveel meldingen zijn er inmiddels? De zwarte HTC One S had ook 'n coatingprobleem, werd opgelost!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
HTC zal dit zeker gaan onderkennen, alleen worden deze zaken niet rechtstreeks via HTC afgehandeld maar via de verkopende partij. Mensen stappen te snel rechtstreeks naar de fabrikant terwijl dit allereerst de verantwoordelijkheid van de verkoper is. Komt omdat de weg ernaartoe makkelijk is dan vroeger, nu stuur je mail of twitter je de fabrikant. Mensen verwachten teveel en moeten nogmaals de reguliere weg bewandelen. In de ideale situatie zal een klant nooit met een fabrikant hoeven te communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
Sheik schreef op zondag 27 januari 2013 @ 11:47:
HTC zal dit zeker gaan onderkennen, alleen worden deze zaken niet rechtstreeks via HTC afgehandeld maar via de verkopende partij. Mensen stappen te snel rechtstreeks naar de fabrikant terwijl dit allereerst de verantwoordelijkheid van de verkoper is. Komt omdat de weg ernaartoe makkelijk is dan vroeger, nu stuur je mail of twitter je de fabrikant. Mensen verwachten teveel en moeten nogmaals de reguliere weg bewandelen. In de ideale situatie zal een klant nooit met een fabrikant hoeven te communiceren.
Behalve dat in de praktijk de winkelier nooit verantwoordelijkheid neemt voor de service voor de producten die ze verkopen en je tegenwoordig enkel nog ergens komt door rechtstreeks naar de fabricant te gaan of te dreigen met de consumentenbond o.i.d.

Maargoed we gaan nu wel erg offtopic. Voor mensen die nog een goede stevige case zoeken is er goed nieuws. De Otterbox cases voor de HTC 8X zijn vanaf medio februari eindelijk in europa leverbaar. Heb de commuter series case gepreordered bij Amazon.co.uk voor omgerekend een euro of 40. Zal zodra hij binnen is wel een impressie schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een HTC om mijn nokia 800 op te volgen...
Tja mijn nieuwe telefoon is geweldig snel apps doen het prima maar dan....

0,0 content over hoe ik dat ding aan de praat ga krijgen met me computer met windows 7? hoe zet ik all mijn stuff over van mijn 7,5 naar 8 ... of hoe koppel ik hem aan mijn PC die nieuwe telefoon...
Voorheen ging alles via een bagger zune programma. Itunes is heilig vergeleken met zune.... maar oke hij blijft hem maar weigeren te zien ik zie geen disk op mijn pc verschijen , opladen doet hij trouwens alleen met mijn nokia kabel niet met de kabel van HTC zelf... dan doet the telefoon helemaal niets.... echt vreemd iemand een idee? ik heb een of ander beta 3 programma gedownload maar die ziet de telefoon ook totaal niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2013 @ 22:57:
Ik heb sinds kort een HTC om mijn nokia 800 op te volgen...
Tja mijn nieuwe telefoon is geweldig snel apps doen het prima maar dan....

0,0 content over hoe ik dat ding aan de praat ga krijgen met me computer met windows 7? hoe zet ik all mijn stuff over van mijn 7,5 naar 8 ... of hoe koppel ik hem aan mijn PC die nieuwe telefoon...
Voorheen ging alles via een bagger zune programma. Itunes is heilig vergeleken met zune.... maar oke hij blijft hem maar weigeren te zien ik zie geen disk op mijn pc verschijen , opladen doet hij trouwens alleen met mijn nokia kabel niet met de kabel van HTC zelf... dan doet the telefoon helemaal niets.... echt vreemd iemand een idee? ik heb een of ander beta 3 programma gedownload maar die ziet de telefoon ook totaal niet!
http://www.windowsphone.c...ows-phone-app-for-desktop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik heb het idee dat het 'verversen' van de Bing lockscreen nu wel werkt. Ik heb de laatste dagen eerder een andere achtergrond dan op mijn PC. Terwijl ik dat eerder altijd handmatig op de HTC moest verversen.
EDIT: toch niet .... faal

[ Voor 10% gewijzigd door GerCor op 28-01-2013 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:45
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2013 @ 22:57:
[...] Voorheen ging alles via een bagger zune programma. Itunes is heilig vergeleken met zune.... [...]
Wut? Zune is echt honderden malen beter dan iTunes. Al kan dat tegenwoordig iets ander zijn nu ze eindelijk die pokke interface van iTunes hebben verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
Caelorum schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:53:
[...]

Wut? Zune is echt honderden malen beter dan iTunes. Al kan dat tegenwoordig iets ander zijn nu ze eindelijk die pokke interface van iTunes hebben verandert.
Snap ook niet helemaal wat er mis aan zune is. Gebruik het nu nog steeds als muziek programma/. Vind het jammer dat de nieuwe sync tool voor mijn l920 zo uitgekleed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windows app voor Windows 7 is een bèta en deze ziet de telefoon niet. Alle usb poorten geprobeerd. Fire wall en virus scanner uit gezet maar niet werken... Bijft op het wit blauwe scherm staan... Kwatitatief uitermaten telleurstellend is mijn Windows 8 ervaring. Zo erg dat ik toch denk me oude lumia weer te gaan gebruiken met 7.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:06:
Windows app voor Windows 7 is een bèta en deze ziet de telefoon niet. Alle usb poorten geprobeerd. Fire wall en virus scanner uit gezet maar niet werken... Bijft op het wit blauwe scherm staan... Kwatitatief uitermaten telleurstellend is mijn Windows 8 ervaring. Zo erg dat ik toch denk me oude lumia weer te gaan gebruiken met 7.8
Doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

. Ik ben wat dieper op de problemen in gegaan fire wall en virus scanner uit gezet en na een toetsenboard te unpluggen en in pluggen werden de usb poorten weer opnieuw ingelezen en verscheen de telefoon als windows phone in apparaat beheer, maar de app zag hem nog niet..... via eigenschappen automatisch stuurprogramma bijwerken werd de software driver geïnstalleerd. waarschijnlijk van de MS website getrokken. na deze installatie werd het toestel pas herkend.. dan ben je wel een flink aantal dagen verder. Dit soort dingen mag je toch niet verwachten van een software gigant die al jaren telefoon software levert. En het os van de computer ook nog eens geschreven heeft.

De nieuwe app is simpel en duidelijk ik mis wel een paar opties zo als back up maken backup terug zetten. Of gemakkelijk door je apps browsen zo als je dat met foto's muziek films wel kunt,
maar dat moet je dus online in de brouwser doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Kortom, het is allemaal nog nieuw en even wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 19:44:
. Ik ben wat dieper op de problemen in gegaan fire wall en virus scanner uit gezet en na een toetsenboard te unpluggen en in pluggen werden de usb poorten weer opnieuw ingelezen en verscheen de telefoon als windows phone in apparaat beheer, maar de app zag hem nog niet..... via eigenschappen automatisch stuurprogramma bijwerken werd de software driver geïnstalleerd. waarschijnlijk van de MS website getrokken. na deze installatie werd het toestel pas herkend.. dan ben je wel een flink aantal dagen verder. Dit soort dingen mag je toch niet verwachten van een software gigant die al jaren telefoon software levert. En het os van de computer ook nog eens geschreven heeft.

De nieuwe app is simpel en duidelijk ik mis wel een paar opties zo als back up maken backup terug zetten. Of gemakkelijk door je apps browsen zo als je dat met foto's muziek films wel kunt,
wat voor firewall en virusscanne gebruik je ? die van Microsoft zelf ? Zo niet, tja...ze kunnen niet alles testen met alle mogelijke instellingen van iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
Zojuist viel me op dat wanneer de batterij opgeladen is, deze toch weer langzaam leeg loopt ondanks dat de voeding aangesloten is. s'nachts gaat ie in de oplader en sochtends brand het lampje nog steeds groen terwijl hij ondertussen al niet meer op 100% is, (zie screeenshot, http://img32.imageshack.us/img32/9000/wpss201301310001.png )

Is dit normaal? Ik had dit namelijk niet met m'n oude BB 9700 bijvoorbeeld.

edit; enige wat ik kan bedenken is dat het de batterij spaart op die manier door niet continu op te laden.

[ Voor 11% gewijzigd door AseranO op 31-01-2013 09:48 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
AseranO schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:25:
[...] edit; enige wat ik kan bedenken is dat het de batterij spaart op die manier door niet continu op te laden.
Dat waarschijnlijk. Veel nieuwe telefoons, laptops en dergelijken doen dit nu. Zo typ ik dit bericht op een notebook van HP die zichzelf ontlaad tot 95% voordat die weer gaat opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giedo555
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-01 23:35
Ik kom van een Galaxy S3 en heb nu één dag de HTC 8x in gebruik. Mijn eerste ervaring is goed en ben blij dat ik de keuze toch heb durven maken. Hieronder wat positieve en negatieve punten over de HTC 8x in vergelijking met de Galaxy S3:

Positief
- Facebook en integratie en Facebook app.
- Agenda
- Synchronisatie met mijn Windows 8 computer
- Snelheid en soepelheid
- Uiterlijk van de telefoon
- Geen rommel vooraf geïnstalleerd
- Koppelen van contacten

Negatief
- Accu (toch wel iets minder dan de S3)
- Scherm (LCD vs. Amoled, de kijkhoeken en zwartheid vallen me tegen)
- Aan/uit knop
- Whatsapp (lang niet zo erg als verwacht. het enige zijn de smilies en geen kleurtjes van verschillende personen in groepsgesprekken)

Al om al ben ik toch zeer tevreden met de telefoon. Echter zit ik nog met twee vraagjes waar ik zelf nog niet achter ben gekomen:

1. De agenda geeft wel alle Facebook-evenementen weer in de agenda maar niet de verjaardagen. Hoe kan dit?
2. Is er een mogelijkheid snel te switchen tussen trillen aan/uit? Nu is alleen snel switchen tussen geluid en tril mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 19:44:

Les #1 met nieuwe hardware: Drivers updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
inmiddels hier een nieuw exemplaar van de blauwe HTC 8x en m'n ontvangst is nu prima. Was dus een probleem met de antenne op m'n vorige HTC 8x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Voor de Skypegebruikers onder ons (ik dus niet). Binnen nu en 6 weken komt Skype met een oplossing voor het NIET kunnen uitloggen en het gebruiken van meerdere Skypeaccounts:

http://community.skype.co...d-Logging-Out/m-p/1364957

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
GerCor schreef op zondag 03 februari 2013 @ 00:24:
Voor de Skypegebruikers onder ons (ik dus niet). Binnen nu en 6 weken komt Skype met een oplossing voor het NIET kunnen uitloggen en het gebruiken van meerdere Skypeaccounts:

http://community.skype.co...d-Logging-Out/m-p/1364957
Dat probleem is in de Windows 8 en 8RT versie net een week of wat geleden opgelost. Ik had al de hoop dat het dan snel voor WP8 ook het geval zou zijn. Ik vond het knap waardeloos dat je niet kunt uitloggen. En eenmaal background running met notificaties ingeschakeld, kom je niet meer van het gepiep af, ook niet tijdens kantooruren of wanneer je op de pc aan het skypen bent. Tenzij je je Phone reboot.
Ik had Skype van de Phone gegooid en later weer herinstalleerd en de notificatie optie uitgezet. Werkt ook niet helemaal super, maar in ieder geval beter dan mét notificaties.
Daarnaast gebruiken we op het werk ook wel eens Skype onderling. Prive account + werk = no way.
Aangezien ik voorlopig nog de enige WP gebruiker ben kan je ze vrij makkelijk zeggen dat Skype niet werkt op WP8. In zekere zin is dat ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
pluisman schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 21:10:
[...]

Ik heb precies het zelfde probleem. Belachelijk dat dit gewoon gebeurd en HTC met een bullshit verhaal er van af komt. Voor mij nooit meer HTC.

Op dit moment ben ik aan het kijken wat een reparatie kost zodat ik hem daarna nog hopelijk voor 400 kan doorverkopen. Maar ik kan nog niks online hierover vinden.

Kan me niet voorstellen dat iemand hem wilt kopen met het coating probleem.

Kortom, 530 euro neergelegd voor de slechtste telefoon sinds jaren. Wat een bagger kwaliteit.

"problemen" met mijn exemplaar:

Coating probleem
Speaker aan de voorkant scheef
Glasplaat gewoon niet netjes in de behuizing
Behuizing kraakt vaak met het vasthouden
Verstoringen in het beeld als je de telefoon aan de zijkant vastpakt (je kan de glasplaat makkelijk indrukken dus)
Vertekeningen in de hoeken van de foto's die je maakt

Lijkt wel een of ander aziatisch hassie bassie merk....
Ik had EXACT hetzelfde probleem met mijn Asus Vivo Tab Smart tablet die exact dezelfde feel heeft als je HTC 8X coating. Identiek. Dit coating materiaal had nooit op de markt mogen komen, het is simpelweg ongeschikt. Geloof me, vroeg of laat krijgt ieder exemplaar dit probleem. Ronduit schokkend.

http://dl.dropbox.com/u/7103852/smart.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door joblamie op 04-02-2013 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Doe eens effe normaal jij, overdrijven is zie ik je sterkste punt. Ik gebruik hem intensief sinds november en is paar keer gevallen. Nergens last van. Het is een exemplarisch probleem en geen algemeen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
Ik heb een 8x sinds december, maar ook nog niks gezien van beschadigingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Sheik schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 07:18:
Doe eens effe normaal jij, overdrijven is zie ik je sterkste punt. Ik gebruik hem intensief sinds november en is paar keer gevallen. Nergens last van. Het is een exemplarisch probleem en geen algemeen probleem.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik inderdaad goed ben in overdrijven 8) Maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Valt me nu eigenlijk pas op in de store: Skype voor Windows Phone 8 Preview |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
joblamie +1, het is je na deze opmerking vergeven...maar toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nu zie ik dat de 8X ook in V&A best interessant geprijst is, maar hoe zit het met bepaalde Nokia apps op de HTC? Ik weet dat Drive op HTC Locations is (maar wanneer die uitkomt is vraag2), maar nokia heeft recent ook photobeamer uitgebracht, zou die ook gaan werken op de HTC?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Nokia Drive is nog niet uitgebracht op telefoons buiten de VS, Canada en de UK. Het is nog even afwachten wanneer ook de rest van de wereld deze app krijgt.
Tot nu toe is er buiten Nokia Drive voor mij geen enkele reden om te kiezen voor een Nokia ipv een HTC vanwege de exclusive apps. Het is nog niet interessant genoeg. Uiteindelijk zullen de meeste exclusive apps naar andere telefoons komen, de ene iets sneller dan de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 16:57
Edit, foutje... Was Skype was idd een preview, maar ga het toch niet gebruiken...

Verder ben ik nog steeds erg tevreden over de 8X. Alleen vind het jammer dat je in FB chat nog steeds geen foto's kan invoegen. Hopelijk komt daar nog verandering in, want in Android kon dat wel.

Ook is kun je in WA niet altijd gelijk een foto invoegen die je van het web haalt. Eerst downloaden, per mail naar je toe sturen en weer downloaden, vervolgens weer uploaden via WA vind ik toch een beetje omslachtig. Maar het werkt dan weer wel. Terwijl het is gewoon dezelfde foto, maar blijkbaar staat WP8 niet toe dat je een opgeslagen foto van het web direct in een WA bericht plaatst...

Btw, Navigon navigatie werkt echt perfekt. Helaas kost het wel wat geld en mist het nieuwe stuk snelweg op de A4 in ieder geval... ;)

[ Voor 172% gewijzigd door Suntoro op 06-02-2013 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Drive is voor mij ook niet echt een 'eis', meer handigheidje als ik geen andere navigatie bij me heb. Maar zoiets als photobeamer vind ik vel verdraaid handig, kleine dingen die mijn keuze nog heen en weer laten schieten :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
Suntoro schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 16:31:

Ook is kun je in WA niet altijd gelijk een foto invoegen die je van het web haalt. Eerst downloaden, per mail naar je toe sturen en weer downloaden, vervolgens weer uploaden via WA vind ik toch een beetje omslachtig. Maar het werkt dan weer wel. Terwijl het is gewoon dezelfde foto, maar blijkbaar staat WP8 niet toe dat je een opgeslagen foto van het web direct in een WA bericht plaatst...
edit - nevermind, werkt inderdaad niet. vaag

[ Voor 12% gewijzigd door mcetweaker op 06-02-2013 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Vandaag iets aparts ontdekt met mijn 8X. Wij hebben op kantoor toegangspassen. Als ik mijn 8X op deze toegangspas leg, zonder scherm aan, dan gebeurt er niets. Wanneer ik het scherm aanzet, dan begint mijn 8X piepjes te geven. Uiteraard ook op andere toestellen geprobeerd, maar die hebben dat niet. Ik dacht eerst aan NFC, maar ook de andere toestellen beschikken daarover.
Ik weet niet of het misschien met draadloos opladen te maken heeft. Misschien is de 8X daar wel geschikt voor. Maar dan zou hij dit ook moeten doen als het scherm uitstaat. We hebben verschillende soorten passen en alle passen die we probeerden hadden hetzelfde effect. Uiteraard geeft de Phone helemaal niets aan, dus blijft het gissen wat de piepjes betekenen.
Iemand anders die dit per toeval ook heeft ontdekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Het is, voor mij, de sport alleen gratis apps te gebruiken. Zal dus ook nooit 80 euro neerleggen voor een navigatie app als de kans bestaat dat we de Nokia drive gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 22:04
Hey mensen, er is een major OTA patch beschikbaar! Ik ben hem nog steeds aan het installeren... Al een half uurtje bezig schat ik? Ben benieuwd. Check it out (unbranded)

[ Voor 3% gewijzigd door Narathan op 06-02-2013 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Geen idee wat een OTA is maar ik ben iets aan het downloaden ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Over The Air update, dus niet via een kabeltje aan je PC :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik heb in 4 minuten alles binnen. Installatie voorbereiden 100%. HTC update ...kan 5 tot 10 minuten duren...

Tandwielen ...

Bijna klaar.

Klaar ..... geen flauw idee nog ....

[ Voor 50% gewijzigd door GerCor op 06-02-2013 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerocooluser
  • Laatst online: 04-09 14:42
Weet iemand al wat de update inhoud? ergens een changelog te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
Iemand nieuwe firmware nummer na de update?
ik heb nog geen update (misschien ben ik al op to date)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
AseranO schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:03:
Iemand nieuwe firmware nummer na de update?
ik heb nog geen update (misschien ben ik al op to date)
20005.401
en er lijkt ook iets met de buildnr van de bootloader gebeurd te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
mcetweaker schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:42:
[...]

20005.401
en er lijkt ook iets met de buildnr van de bootloader gebeurd te zijn.
ok.. ik heb dan nog de 20003.401

mag dus nog een update verwachten

edit: extra info: http://wparea.de/2013/02/htc-8x-erhalt-bootloader-update/

helaas heb ik nog niks

[ Voor 16% gewijzigd door AseranO op 07-02-2013 15:38 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Moet je even bij instellingen > telefoonupdates > controleren op updates selecteren

[ Voor 10% gewijzigd door GerCor op 07-02-2013 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wat doet de betreffende update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Wie kan mij vertellen wat het lettertype van WP8 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 21:24:
Maar wat doet de betreffende update?
Enige wat in dat bericht staat, dat de omvang van de 'others' folder verkleint is (kleiner is geworden).

Tranlator:
Update: Also the firmware was3.401 to version 1532.20.2000 updated5.401 from version 1532.20.2000. It seems as if the size of the "Others" folder would shrink with the update and thus more space become free. The folder to around 1 GB is decreased when my 8 x. We could not be detected at present still an improvement in battery life, but it is always difficult to assess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyblue
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 11:41
GerCor schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:30:
Wie kan mij vertellen wat het lettertype van WP8 is?
Segoe WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Thankx kom zelf niet verder dan Segoe UI. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
GerCor schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 00:28:
[...] Thankx kom zelf niet verder dan Segoe UI. :9
Die wordt soms ook gebruikt door apps. Het wordt namelijk aangeraden voor apps om Segoe fonts te blijven gebruiken en dus het enige alternatief voor de default font die op elke WP telefoon aanwezig is is de UI variant. Overigens voor de complete lijst van alle gebruikte fonts in WP8 voor display (dus ook japans enz) zie MSDN: Font and language configuration support for Windows Phone

[ Voor 28% gewijzigd door Caelorum op 08-02-2013 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

@Caelorum, ook bedankt.

[ Voor 17% gewijzigd door GerCor op 08-02-2013 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 22:04
Ik merk wel op met deze update dat mijn batterij wat langer lijkt mee te gaan! Ook werd de telefoon wel eens vrij warm tijdens het whatsappen en lezen van pdf/word bestanden, met een rappe batterij decrease als gevolg. Maar dat ervaar ik nu niet meer!
Weet iemand of die optie onder Wifi -> Advanced er al was, namelijk de locatie gebaseerde wifi verbinding? Komt mij niet bekend voor in elk geval, maar dit is een welkome optie. Eindigde de dag vaak met 25% batterij, nu ligt dat aanzienlijk hoger, rond de 36-40%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
GerCor schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 20:25:
Moet je even bij instellingen > telefoonupdates > controleren op updates selecteren
Klopt, maar tot op heden nog niks..

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
AseranO schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 08:53:
[...]

Klopt, maar tot op heden nog niks..
Zelfde. Alles staat aan, maar er wordt geen update gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
Sinds de update is de batterij een stuk beter geworden, als ik kijk naar de grafieken van battery level dashboard dan heb ik gemiddeld 5-10% meer batterij over dan in de dagen daarvoor met hetzelfde gebruikspatroon. Tevens heb ik magisch ineens bijna een gig meer opslag over. de categorie "system" en "other content" is samen meer dan 800 mb kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alamo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:03
Nou, bij mij helaas geen positieve verhalen over deze laatste firmware update...
Ik heb in de afgelopen ongeveer 40 uur welgeteld 12 freezes gehad.

M'n 8X was zo stabiel als een rots, maar nu na deze firmware update kan ik er bijna niets meer mee. Het lijkt ook op random momenten te gebeuren, het maakt niet uit in welke app ik zit of wat ik aan het doen ben. Het scherm blijft vastzitten, knoppen reageren niet meer. Enige wat ik dan kan doen is de uit-knop 10 seconden indrukken en dan herstart het toestel. Vervolgens doet ie alsof er niets aan de hand is, maar kan het zomaar weer zijn dat binnen twee minuten het ding wéér vastloopt (één keer gehad) of pas later.

Ik snap er helemaal niets van. Lees ook nergens op internet over anderen die dit hebben. Iemand tips?

Bij mij is geheugengebruik onder 'Overig' ook niet minder geworden, maar krijg nu een melding over gehoorbeschadiging als ik het volume hoger dan 20 zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Hoe krijg je kaarten 'op het noorden'? Heb je daar een kompas voor nodig of zit het er gewoon niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09-2021
Sinds een week heb ik meerdere malen per dag een simkaart fout, ik herstart dan meestal het toestel, soms gaat het dan goed maar meestal niet.
Nu krijg ik hem dus helemaal niet meer aan!! Ik word er echt niet goed van, ik dacht echt iets goed te kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
beccie schreef op zondag 10 februari 2013 @ 18:17:
Sinds een week heb ik meerdere malen per dag een simkaart fout, ik herstart dan meestal het toestel, soms gaat het dan goed maar meestal niet.
Nu krijg ik hem dus helemaal niet meer aan!! Ik word er echt niet goed van, ik dacht echt iets goed te kopen..
Typisch HTC probleem. Ik heb het met gehad met tig HTC toestellen, inderdaad om niet goed van te worden. Kan echter ook aan je simkaart liggen. Zitten er strepen op? Dan is ie aan vervanging toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hebben er trouwens meer mensen problemen met zoeken in de maps app?
ik zit ingezoomd op Amsterdam, zie gewoon in beeld "waterlooplein", maar als ik er op zoek, zegt hij dat het niet kan worden gevonden. Het enige wat me lukt is zoeken op plaatsnamen. Dus vul ik in "station" krijg ik dus ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
Nee mijn simkaart is nieuw, dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb wel sinds de update dat vaker de simkaart fouten geeft, toeval geen idee. Maar ik ben wel klaar met htc nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
joblamie schreef op zondag 10 februari 2013 @ 19:29:
[...]

Typisch HTC probleem. Ik heb het met gehad met tig HTC toestellen, inderdaad om niet goed van te worden. Kan echter ook aan je simkaart liggen. Zitten er strepen op? Dan is ie aan vervanging toe.
Ik nog nooit met HTC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
Vind het echt niet grappig, dan noemen ze dan hun vlaggenschip. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 12:50
Ik heb zelfs mijn gewone SIM-kaart geknipt om in de HTC 8X te stoppen, nog geen error gehad ook al had ik iets teveel er af geknipt waardoor het er nogal "los" in zat.

Had dit wel met het vorige model, maar de SIM-kaart was dan ook 8 jaar oud. Toen ik switchte naar een andere provider, en dus ook een nieuwe SIM kreeg, was het probleem weg.

[ Voor 21% gewijzigd door taurgis op 11-02-2013 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
Vanmorgen weer een update, mij benieuwen wat er veranderd is... Had geen problemen eigenlijk en alles werkte al prima...

Had liever gezien dat bepaalde apps updates kregen, maar ja die staan los van HTC of Windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

beccie schreef op zondag 10 februari 2013 @ 20:11:
Nee mijn simkaart is nieuw, dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb wel sinds de update dat vaker de simkaart fouten geeft, toeval geen idee. Maar ik ben wel klaar met htc nu.
Waarom zou het niet aan de nieuwe simkaart kunnen liggen? Daar kan ook net zo goed een foutje in zitten.

Oh ja, en een witte 8X:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/large/public/field/image/2013/02/White%208X.png
:9 :9~

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choasmarkk
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-08 09:25
Weet iemand misschien waar ik goed een scherm met een barst kan laten vervangen?
Ik kan op het internet weinig betrouwbaar lijkende dingen vinden. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Suntoro schreef op maandag 11 februari 2013 @ 08:53:
Vanmorgen weer een update, mij benieuwen wat er veranderd is... Had geen problemen eigenlijk en alles werkte al prima...

Had liever gezien dat bepaalde apps updates kregen, maar ja die staan los van HTC of Windows...
Ik niet....(zou het provider afhankelijk zijn?)

Hier ook niets bekend, blijkbaar http://wparea.de/2013/02/htc-8x-erhalt-bootloader-update/

Moet wel zeggen dat mijn BING lockscreen up-to-date is, terwijl het normaal een dag achterloopt.

PS. zit er over te denken om WhatsApp te vervangen door Skype. Kun je ook prima mee chatten.

[ Voor 26% gewijzigd door GerCor op 11-02-2013 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
Ik heb ook geen idee waarom ik een update kreeg, want mijn laatste update was al vrij recent... Was in ieder geval geen update van een app... Duurde ook eventjes voor het klaar was en telefoon starte weer opnieuw op...

Hoopte juiste liever dat apps als Facebook en WA een keer een update kregen. Mis toch echt wel functies in de chat die er in Android wel waren... Skype vind ik geen optie (natuurlijk kun je daar prima mee chatten, geld ook voor Nimbuzz, Line, Viber, etc etc...

Maar contact aan de andere kant moet het ook gebruiken...

Waar ik wel de laatste week last van had, was dat de accu snel leeg liep. Wel Wifi en 3G tegelijk aan. Maar vandaag lijkt dat weer als vanouds ok te zijn, en red ik het gewoon weer makkelijk van 's morgens tot 's avonds met de accu... Zaterdag kon ik maar net aan een halve dag met de accu doen. Dacht dat het aan de kou lag, maar eigenlijk kon dat niet. Heb wel een uurtje Navigon gebruikt in de auto toen... Misschien had het iets te maken met het snel leeglopen van de accu, die update. Maar het lijkt me niet dat Windows kan zien dat er accuproblemen waren. Toch wel vreemd...

Liet gister overigens wel mijn telefoon vallen op straat. Nu is er een hele kleine beschadiging op een punt. Niet meer dan 1mm in diameter. Gelukkig lag er nog een laagje sneeuw op straat, anders was de beschadiging groter geweest. Stelt niet veel voor, maar het zou een begin kunnen worden waar coating kan gaan loslaten... Maar denk dat het wel mee gaat vallen...

[ Voor 14% gewijzigd door Suntoro op 11-02-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seppii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-11-2024
mcetweaker schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 22:10:
inmiddels hier een nieuw exemplaar van de blauwe HTC 8x en m'n ontvangst is nu prima. Was dus een probleem met de antenne op m'n vorige HTC 8x.
Heb je de gsm opgestuurd naar HTC en toen een nieuwe gekregen of hoe is dit tot stand gekomen?

Ik heb ook nog steeds netwerkprobmelen. Nog even wachten op micro-sim adaptertje zodat ik oude gsm kan gebruiken en de nieuwe kan opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Suntoro schreef op maandag 11 februari 2013 @ 13:15:

Maar contact aan de andere kant moet het ook gebruiken...
??? Dat is met WhatsApp toch ook zo......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
GerCor schreef op maandag 11 februari 2013 @ 14:35:
[...]

??? Dat is met WhatsApp toch ook zo......
Ja, daarom... ;). Ik ken ook maar een handjevol die Skype MSN messenger gebruikers... maar wie weet gaat dat wel weer veranderen... Maar degene die het gebruiken en ik ken doen dat alleen achter de computer en niet op hun iPhone...

Of kan Skype tegenwoordig communiceren met FB en WA? Want daar was ik nog niet helemaal uit. Of FB chat nu via Skype/MSN Messenger ook mogelijk was... Had wel gezien dat je op de PC FB contacten kon toevoegen, maar het nog niet uitgeprobeerd....

Op de 8X staan FB chat van HTC en sms berichten wel dezelfde app, maar ze kunnen niet met elkaar communiceren... Dus het leek me stug dat Skype kon communiceren met WA of FB op de 8X.... Maar eigenlijk weten doe ik dat niet, want ik heb het ook niet geprobeerd uit te zoeken..

[ Voor 73% gewijzigd door Suntoro op 11-02-2013 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Nee, volgens mij kan dat ook niet. Maar met Skype kun je gratis bellen, beeldbellen en chatten. Mijn vraag is dus wat een dienst als WhatsApp toevoegt.

O, en Facebook heb ik niet, wil ik ook helemaal nooit hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door GerCor op 11-02-2013 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
GerCor schreef op maandag 11 februari 2013 @ 15:52:
Nee, volgens mij kan dat ook niet. Maar met Skype kun je gratis bellen, beeldbellen en chatten. Mijn vraag is dus wat een dienst als WhatsApp toevoegt.

O, en Facebook heb ik niet, wil ik ook helemaal nooit hebben.
Ok, maar dan kun je je ook afvragen wat een dienst als Skype toevoegt voor mij. Het ging mij erom dat sommige functies in WA en FB chat missen bij WP8, die wel in Android zitten.

Aan gratis bellen doe ik niet, ook betaald bellen amper... Ik vind het ook lastig om tijdens een verbaal gesprek dan een internet link toe te voegen of een gemaakte foto door te sturen... In geschreven chatsessie is het gewoon copy & paste...

Met WA kun je gemakkelijk de juiste link invoegen of een gemaakte foto gemaakte foto gelijk doorsturen in een chatchassie... Dat kon eerst ook bij de FB chat bij Android (maar in WP8 kun je dus geen foto meer toevoegen). Waarom zou je elkaar willen zien, zoals bij een Skype gesprek... ;). Eigenlijk heb ik daar ook helemaal geen behoefte aan om elkaar nog eens te zien ook... Blijf ik bij dat je contacten Skype ook meer moeten gebruiken, dus het is nu zeker geen optie...

Een echte Skype gebruiker ben ik nooit geweest, en zal het waarschijnlijk ook nooit worden ook... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Was ik ook, had helemaal niks met Skype. Maar je kunt chatten, bellen en beeldbellen, via de telefoon, PC en sommige Smart TV's. Dus, vanmorgen even ge-chat met mijn vriendin op het werk. Net WhatsApp. En van Skype weten we dat er over een week of 5 een update komt en WhatsApp zegt daarover helemaal niets.

En, uiteraard, MOET je niet beeldbellen, het kan/mag.

Ik heb ook weinig kennissen die Skype gebruiken, wel allemaal WhatsApp. Ook collega's gebruiken WhatsApp .... maar eigenlijk voegt het, wat mij beteft, niks toe aan Skype.

Ik zie wel hoe het zich ontwikkelt. (in ieder geval weet ik over een week of 5 meer).

PS. Ik merk ook, omdat de TwitterApp op de HTC 8X zo brak is, ik veel minder Twitter. Tsja ....

[ Voor 10% gewijzigd door GerCor op 11-02-2013 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPJK
  • Laatst online: 11-01 12:16
Mijn 8x is inmiddels voor de 3e keer terug, wat een * telefoon, zelfs al een keer een nieuwe van ze gekregen, de telefoon in de 2 maanden dat ik heb in mijn bezit had maar 3 weken kunnen gebruiken.
Alhoewel de telefoon brak is vind ik windows phone wel top werken.

Nu mijn geld terug gevraagd en kijken wat HTC hiermee gaat doen, een telefoon waar je niets mee kan is ook geen zaken doen. In de tussentijd maar verder met mijn blackberry onverwoestbaar die het na een keer zwemmen zelfs nog doet (met mijn 8x ben ik wel uiterst zorgvuldig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTC is gewoon enorm af gegleden kwa kwalitijd
HTC's 8x is gewoon een speelgoed telefoon de mijne heeft elke dag wel dat de simkaart niet gezien word.
met me lumia 800 heb ik daar geen last van. ik moet dus iedere keer opnieuw inlogging als zelf standige ben je dat na een week zat. dat kan namelijk veel geld kosten.
vorige week stond hij muur vast toen ik een foto maakte. na een reset was ik een aantal foto's dus kwijt
De behuizing kraakt en als ik hem beet pak ontstaat er naast het scherm en de behuizing een kier.
Dit is ook mijn laatste HTC geweest. Ik heb al een nokia besteld. ik ben blij toe dat HTC geen Windows dure windows Phones meer maakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Jongens, blijf niet zeuren over problemen met een telefoon en laat hem reperaren of iets dergelijks. Er zijn genoeg 8x's telefoons die het feilloos doen, inclusief de mijne. Ook de Nokia 920 kent de nodige problemen, maar ook daarvoor geldt dat het exemplarisch van aard is. Is dit een WP8 faal qua telefoons? Nee, kijk naar andere platforms en hun telefoons.
De HTC 8x van mij is kwalitatief een tank in een filnterdun jasje, dus geen speelgoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPJK
  • Laatst online: 11-01 12:16
Het probleem is dat genoeg nogal breed is. Een telefoon van 500 euro hoort gewoon perfect te werken, en het lijkt me sowieso al sterk dat wanneer je een nieuwe hebt gekregen deze ook niet werkt, en na reparatie van die nieuwe telefoon allerlei andere functies uitvallen. Als je ergens 500 euro voor neer legt, ga je er van uit dat je kwaliteit krijgt, en dat het dan vervolgens zo moet lopen... (ik doel hier niet alleen op de telefoon, maar ook op de belabberde service van HTC).

Kortom, geen HTC meer voor mij, nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirxess
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-08 23:17
Na de telefoon 2 maanden in gebruik te hebben kan ik zeggen dat ik er erg tevreden over ben. Het OS werkt als een trein en ik heb alles wat ik nodig heb. Ik ben dan ook niet heel veeleisend qua WA, Skype en games, als de boel maar werkt en dat doet het: snel.

Waar ik wel gevoelig voor ben, zijn schoonheidsfoutjes :P In de rechterbovenhoek zit een pixel die vaak groen is. Hij is niet altijd groen: bij sommige gradaties zwart wél, en sommige niet. Dat vind ik toch wel jammer maar om hem terug te sturen vind ik net te veel gedoe. (zouden jullie weten waar dit aan kan liggen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik ben ook supertevreden over mijn HTC 8X. Ben druk bezig voor mijn werk documenten te maken die ik in dropbox zet, allemaal in WP8 (dus zwarte achtergrond en juiste lettertype) stijl.

Nice.

Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste