Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09-2021
Vandaagnog geen simkaartfouten gehad. Ik heb verschillende mails naar HTC gestuurd, ik moet nu mijn toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Werkt dat ook niet, dan wordt mijn toestel opgestuurd ter reparatie, ik ben benieuwd hoe dat werkt.. Of ze er idd aan sleutelen of dat ik gewoon een toestel uit een nieuwe batch krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Waarschijnlijk een moederbord swap, zo niet een toestel uit dezelfde of nieuwe batch. Er is niks bekend over batchwijzigingen dus daar hoef je ook helemaal geen rekening mee te houden. Het is niet de laatste batch bepaalde problemen heeft opgelost. Maak gewoon afspraken met HTC of de winkelier over de reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
nja mijn fabrieksinstellingen staan nu terug op mijn telefoon. Alles loopt en klopt, ik ben alleen mijn foto's kwijt. Daar baal ik wel van, ik dacht dat ik ze had opgeslagen op skydrive, alleen geen idee hoe ik ze weer terughaal

En trouwens als hier mijn problemen mee opgelost zijn hoor je mij niet klagen, ik vind het nog steeds een erg fijne telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
beccie schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:21:
nja mijn fabrieksinstellingen staan nu terug op mijn telefoon. Alles loopt en klopt, ik ben alleen mijn foto's kwijt. Daar baal ik wel van, ik dacht dat ik ze had opgeslagen op skydrive, alleen geen idee hoe ik ze weer terughaal

En trouwens als hier mijn problemen mee opgelost zijn hoor je mij niet klagen, ik vind het nog steeds een erg fijne telefoon.
Als het goed is kan je gewoon via de Photo's app naar "Albums" en staat daar ook een "Camera Roll from Skydrive". Anders eens inloggen op skydrive.com via je PC en kijken of je ze dan wel ziet.

Overigens begrijp ik je wel hoor. Als mijn 8X niets dan ellende was, zou ik ook over de zeik zijn, en liever de volgende keer een Nokia nemen. Gelukkig heb ik echter alles werken, en geen hardware defecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:17

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Hmm, vanmiddag werd ik via Skype gebeld in de auto. Gesprek aangenomen vanuit het lockscreen. Heb ik natuurlijk helemaal geen tijd voor, dus gesprek afgekapt, zonder zelf het gesprek fysiek te beëindigen. Ik kon met geen mogelijkheid het gesprek verbreken, zag wel in de bovenste (zwarte ruimte) dat ik blijkbaar nog steeds verbinding had, de teller stond inmiddels op zo'n 13 minuten. Dan maar de telefoon uitschakelen. Telefoon weer aan, en de HTC 8X begon me daar een partij te flippen. Ik ging van het hoofdscherm, naar rechts, BING werg geopend en weer gesloten .... de camera leek 80 foto's te maken en na nog wat flitsende schermen voor mijn neus werd het stil. Gelijk gekeken wat de camera voor foto's had gemaakt, maar helemaal niets.

Misschien een bug in Skype, want ik had het eigenlijk pas sinds gisteren geïnstalleerd. Om te kijken hoeveel mensen je in de werkomgeving en familie gratis kunt bereiken. Toch een beetje een sport geworden voor mij ... alles, als het even kan, gratis.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:38
Normaal gesproken doe ik minimaal 2 dagen op 1 accu. Vanavond was ie binnen 4 uur van 100% naar totaal plat gegaan. De batterij curve ging bijna loodrecht naar beneden. Heel raar. Ik heb mijn 8X in die 4 uur niet gebruikt. Het komt wel vaker voor dat ie rap leeg vliegt, maar nog nimmer zo snel als vanavond. Ik vind het wel behoorlijk bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog iemand met hetzelfde probleem! Mijn HTC 8X haalde ik vanochtend van de lader (100%) en na 5 uurtjes was hij helemaal leeg. Heb hem maximaal een half uur gebruikt en verder heeft ie in m'n locker gelegen (werken). Heel vreemd, heb hem al een aantal maanden, maar zonder reden loopt ie ineens zo snel leeg. Niks nieuws geinstalleerd (afgezien van de OTA update afgelopen week) en geen background tasks! Iemand enig idee hoe dit kan komen? Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Wellicht dat ie in je locker op zoek was naar een goede ontvangst en daarom leeg raakte?

• taurgis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 12:50
Sheik schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 18:41:
Wellicht dat ie in je locker op zoek was naar een goede ontvangst en daarom leeg raakte?
Kan inderdaad wel een oorzaak zijn. Verbinding maken met een netwerk gebruikt meer batterij dan het in verbinding blijven zelf.

• beccie
Okee ik heb sinds mijn hard reset geen uitval van mijn toestel meer gehad, slechts twee maal een simkaartfout, volgende week voor het geval dat toch een nieuwe simkaart aanvragen.
Maar, het gaat dus al veel beter. Maar in het begin was ook alles goed.
Maar ik houd de moed erin, het blijft een erg mooi toestel.

• Suntoro
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 16:57
Jammer dat er geen Vimeo filmpjes vanuit een link of via Facebook bekeken kunnen worden.... Aparte Vimeo app op de filmpjes dan weer wel, wanneer je ze apart opzoekt en af speelt in de app...

Met de Youtube app worden filmpjes via links of van Facebook wel gewoon geopend in de Youtube app...

Accu probeem is sinds zondag toch weer verdwenen overigens. Misschien had het toch te maken met een slechte GSM en 3G ontvangst, waardoor de 8X aan het zoeken bleef in Noord-Holland toen ik daar was van het weekend. Thuis in Zuid-Holland gaat de telefoon qua batterijduur weer mee zoals ik gewend ben... :)

[ Voor 34% gewijzigd door Suntoro op 14-02-2013 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Sheik schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 18:41:
Nope, geen andere omstandigheden dan anders, in mijn geval. Verbinding was aan alle kanten normaal. Mijn oude telefoon had nergens last van. Die is niet harder leeggelopen dan normaal en heeft in die 4 uur tijd net een procentje of 2 verloren. De 8X heeft zo af en toe toch wel kuren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Loopt ie vaker wel eens sneller leeg dan? Ik heb nooit last van battery drain, even los van WA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Ik lees dat er een OTA update de wereld in is gestuurd zo rond 06-02-2013; zijn er meer mensen die nog niets ontvangen hebben of loopt mijn unbranded 8x gewoon achter?

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
LightYears schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:22:
Ik lees dat er een OTA update de wereld in is gestuurd zo rond 06-02-2013; zijn er meer mensen die nog niets ontvangen hebben of loopt mijn unbranded 8x gewoon achter?
Ik denk dat ze nog steeds updates in batches uitsturen in plaats van meteen naar iedereen. Denkelijk om de update servers te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
LightYears schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:22:
Nog niet binnen op mijn unbranded HTC 8X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colvano
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-08 09:38
Sheik schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:53:
[...]

Nog niet binnen op mijn unbranded HTC 8X.
Al enige tijd ontvangen op mijn unbranded HTC uit de VS, misschien omdat ik de telefoon persoonlijk van HTC heb ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
colvano schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:08:
[...]

Al enige tijd ontvangen op mijn unbranded HTC uit de VS, misschien omdat ik de telefoon persoonlijk van HTC heb ontvangen..
Heb jet nou over Portico, want die had ik direct binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Sheik schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 07:33:
Loopt ie vaker wel eens sneller leeg dan? Ik heb nooit last van battery drain, even los van WA.
Ja, daar heeft ie wel eens last van. Vrij willekeurig, overigens. Meestal gedraagt hij zich prima en doe ik zo'n 3 dagen met een acculading, maar soms is het met een dag bekeken, zonder verschil in gebruik of locatie.
De laatste battery drain was wel extreem. Bijna sneller leeg dan dat ie opgeladen is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Ik ben benieuwd of er nog een keer een update komt die de "other" ruimte wat inperkt. Ziet er nu zo uit bij mij:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zu4mVKe.jpg

eigenlijk wel belachelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 16:56
Magnetic_Man schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:51:
Ik ben benieuwd of er nog een keer een update komt die de "other" ruimte wat inperkt. Ziet er nu zo uit bij mij:
[afbeelding]

eigenlijk wel belachelijk..
mijn other is in totaal 2.83GB. Dus ik denk dat je iets op je telefoon heb staan. Offline kaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 13:01
Om het even duidelijk te maken, er is hier een topic over op wpcentral. Other is waar alle browser cache, gedownloade files via apps, indexen van foto's/music art, gedownloade maps, alle gedownloade emails incl attachments en installs van apps/games in komen te staan.

Dus als je constant email synched en hem op 7 dagen hebt staan en bijvoorbeeld veel attachements hebt tikt het snel aan. Zelfde met uitwisselen van bestanden via Whatsapp die komen hier ook onder.

http://forums.wpcentral.c...tails-other-category.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CM-Centurion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-01-2020
Hallo,

sinds vandaag is mijn app menu ineens veranderd en heb geen idee hoe ik dat voor mekaar heb gekregen.

normaal zag je alleen de apps en nu met een zoek functie en dat er overal de eerste letter bij staat...

iemand enig idee hoe ik de oude situatie terug kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Dat komt door de hoeveelheid apps die je hebt. Bij een kleine hoeveelheid zie je niet de letters en het zoeken. Zodra je een bepaalde hoeveelheid bereikt, switched hij automatisch over zodat het makkelijker is om je apps te vinden. Dat is niet handmatig in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CM-Centurion
Ok bedankt! Weer wat geleerd!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Gisteren de 8X omgeruild voor een Samsung ATIV S. Ik vond de 8X heel leuk, maar het scherm was me net even te klein en te krap. De toetsen in portrait mode zijn gewoon te priegelig klein voor mijn handen. De Samsung is een slagje (niet veel) groter, maar het keyboard maakt een wereld van verschil. Van 4,3" naar 4,8" is toch best wel een verschil. Uiteraard weet ik dat ik hem ook landscape kan vasthouden met typen, maar dat ben ik niet gewend.
De Samsung is iets minder hip met kleurtjes, maar het is wel een heel mooi en mooi afgewerkt toestel. Bij de 8X liet dat hier en daar toch te wensen over. Zo zat het rastertje van de speaker gewoon scheef in het glas. Dat ga je met langer bellen toch aan je oor voelen. Het schuurt gewoon en is op een gegeven moment echt niet prettig meer.
Qua helderheid en scherpte is het scherm van de 8X wel beter dan die van de ATIV S. De laatste is iets minder helder en wit is minder wit dan bij de 8X. Ook qua geluid had de 8X wel een streepje voor. Maar toch maakt het beter typen op een groter scherm meer goed dan waar het op andere vlakken minder goed is. Voorheen was de backspace de door mij meest gebruikte toets. Nu gelukkig niet meer. En dat scheelt echt. Ook fijn dat ik via mijn eigen profiel ook al mijn aangekochte apps zo op de nieuwe WP8 Phone kon zetten. Installeren van de telefoon duurde nog geen 5 minuten.
Echt, had de 8X nu een wat groter scherm gehad, of in ieder geval breder, dan had ik echt niet snel een andere telefoon gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijskl
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 19:18
Telefoon net opgeladen en zit ongeveer anderhalf uur in me zak, kijk ik even hoe laat het is zit die accu ineens op 80%.. Dat gaat behoorlijk hard zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
Opgestaan om 6 uur. Mails gelezen, whatsapp (vrij actief), mijn eigen app wat zitten testen, HLN gelezen, ... een paar chatsessies en zit nu op 70% om 15:24.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPJK
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-01 12:16
Ik heb nu voor de 2e keer een ander toestel gekregen, alleen heeft deze wat ruimte tussen de behuizing en het scherm aan de rechterkant, waardoor je zeg maar zo naar binnen kijkt. Hebben anderen hier last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:26
Als we dan toch batterij-penissen gaan vergelijken, is dit mijn inzet:

Afbeeldingslocatie: https://uat7hw.bay.livefilestore.com/y1plv4QWo-No4CWjKwxWFDUyxWCS79TPHjdwqqtOhZ6pO8zkNJWm8ipwILgXZkPLxJ4wOU81UcSMI-WTbiIOHYr8txRISxxb6RG/wp_ss_20121214_0001.png

[ Voor 10% gewijzigd door Ramon op 20-02-2013 22:35 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:05
Ramon schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 22:32:
Als we dan toch batterij-penissen gaan vergelijken, is dit mijn inzet:

[afbeelding]
Je plaatje doet het niet :)

• thijskl
  • Laatst online: 13-09 19:18
MPJK schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 22:20:
Ik heb nu voor de 2e keer een ander toestel gekregen, alleen heeft deze wat ruimte tussen de behuizing en het scherm aan de rechterkant, waardoor je zeg maar zo naar binnen kijkt. Hebben anderen hier last van gehad?
Lijkt er op dat de eerste 20% heel snel gaan en dat het daarna goed gaat. Zit nu nog met de zelfde lading en zit op 50%.

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 14:37
Plaatje doet het wel maar zijn batterij-penis is niet zo groot! :X :+

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 16:33
Bij mij is de LED achter de spreakergrille minder fel gaan branden na de laatste update, heeft iemand anders dit ook toevallig?

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

jra2k schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:14:
Bij mij is de LED achter de spreakergrille minder fel gaan branden na de laatste update, heeft iemand anders dit ook toevallig?
Is mij nog niet opgevallen.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 22:40
Ik heb mijn blauwe 8X nu 4 weken en ben ontzettend tevreden. Totdat ik afgelopen week een week op wintersport ging. Ik heb hem toen elke dag in m'n wintersportjas gehad en nu heeft mijn telefoon de welbekende 'zwarte hoekjes' :( . Echt ontzettend zonde, ik stoor me er best wel aan. Ik zit er aan te denken te proberen de telefoon te ruilen voor een nieuwe. Ik vraag me alleen af of dat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maasmaas schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:27:
Ik heb mijn blauwe 8X nu 4 weken en ben ontzettend tevreden. Totdat ik afgelopen week een week op wintersport ging. Ik heb hem toen elke dag in m'n wintersportjas gehad en nu heeft mijn telefoon de welbekende 'zwarte hoekjes' :( . Echt ontzettend zonde, ik stoor me er best wel aan. Ik zit er aan te denken te proberen de telefoon te ruilen voor een nieuwe. Ik vraag me alleen af of dat mogelijk is.
Ik heb de 8X (zwart) nu 1 maand en bij mij laat de coating nu ook los. De telefoon is nog nooit gevallen en er is altijd zeer voorzichtig mee omgegaan. Dit is onacceptabel en ik heb via de verkopende partij een reparatieverzoek ingediend. Ik heb begrepen dat je bij HTC nul op het rekest krijgt wanneer je dit direct via HTC wil laten repareren. Dit is absoluut onacceptabel en zéér klantonvriendelijk. Dit is duidelijk een fabricatiefout waarbij er wederom voor een kwalitatief ondermaatse coating is gekozen.

Ik raad een ieder die dit zelfde probleem heeft dan ook sterk aan het toestel aan te bieden ter reparatie bij de verkopende partij. Wanneer deze aanbieder hier niet in mee gaat is er sprake van een contractbreuk van de verkopende partij en kan je de koopovereenkomst laten ontbinden. Dit is wel een laatste middel aangezien je eerst recht hebt op een kosteloze herstelling of vervanging. Laat het wel gezegd worden dat de bewijslast bij de verkopende partij ligt omtrent het eventuele onjuiste gebruik van het toestel (binnen de eerste 6 maanden na aankoop). Laat je absoluut niet afschepen met een onzin verhaal als "cosmetische fouten vallen niet onder garantie", want dit is gewoon een fout van HTC. Je mag verwachten dat dit soort beschadigingen niet optreden in het eerste jaar, afgezien van eventuele krassen uiteraard. Daarnaast is "fabrieksgarantie" soms ook een beperking van je recht als consument i.p.v. een "extraatje".

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2013 16:40 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Bij mij nog steeds niks aan de hand, ziet er prima uit maar jouw advies is altijd welkome informatie, Jempen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
@GerCor, welke kleur heb jij dan?

@Jempen, loslatende coating na 1 maand is helemaal vervelend en inderdaad totaal onacceptabel. Ik hoop dat het snel opgelost is bij je. De zwarte hoekjes bij mij zijn dan wel van een minder ernstig niveau maar alsnog onacceptabel voor een telefoon die aardig wat centen heeft gekost.

Ik heb de telefoon een maand en ik heb er echt niks bijzonders mee gedaan verder. Ik ga altijd erg netjes om met mijn spullen en zeker bij zoiets als een nieuwe (dure) telefoon lijkt het me logisch dat iemand daar niet gelijk hele spannende dingen mee gaat doen. Begrijp me verder niet verkeerd, ik vind het nog steeds een fantastisch ding qua design en in gebruik, maar dit bederft het plezier gewoon.

Ik heb hem tijdens de btw dagen bij de MediaMarkt gekocht, ik ga er morgen langs en eis dan gewoon een oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ga inderdaad eens terug naar de winkel ermee. Ik gebruik de zwarte nu sinds november. Hij is al paar keer gevallen, heb de hoeken vaak genoeg met mijn jeans schoongemaakt. Nog steeds geen slijtage te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 13:01
Idem hier, zwarte versie meteen bij launch begin november gekocht. Ziet er hetzelfde uit als toen hij uit de doos kwam en zit gewoon elke dag in de broekzak. Ga er wel een Otterbox Commuter omheen doen als die eindelijk uit is ( begin maart volgens Amazon ) Wil hem toch zeker minstens 2 jaar blijven gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi all,

Ik heb ff een vraagje: Kan iemand van jullie mij vertellen hoe de HTC Ringtone heet? Er zijn er volgens mij 2, die je ook als alarm kunt gebruiken.

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Profiel aangepast. :9

[ Voor 6% gewijzigd door GerCor op 28-02-2013 09:01 ]

• Flying Hawkic
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-07 16:22
maasmaas schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:51:
@GerCor, welke kleur heb jij dan?

@Jempen, loslatende coating na 1 maand is helemaal vervelend en inderdaad totaal onacceptabel. Ik hoop dat het snel opgelost is bij je. De zwarte hoekjes bij mij zijn dan wel van een minder ernstig niveau maar alsnog onacceptabel voor een telefoon die aardig wat centen heeft gekost.

Ik heb de telefoon een maand en ik heb er echt niks bijzonders mee gedaan verder. Ik ga altijd erg netjes om met mijn spullen en zeker bij zoiets als een nieuwe (dure) telefoon lijkt het me logisch dat iemand daar niet gelijk hele spannende dingen mee gaat doen. Begrijp me verder niet verkeerd, ik vind het nog steeds een fantastisch ding qua design en in gebruik, maar dit bederft het plezier gewoon.

Ik heb hem tijdens de btw dagen bij de MediaMarkt gekocht, ik ga er morgen langs en eis dan gewoon een oplossing :)
Ik heb een blauwe HTC 8X, nooit laten vallen en ik heb hem nu sinds 13 november 2012, ongeveer 3,5 maanden dus. Nu begint de coating inderdaad te verslijten aan de hoekjes en het blauw gaat eraf en er komt een donkergrijze kleur in de plaats, vooral in fel daglicht zie je het. Ik ga contact opnemen met mijn verkoper (coolbleu) en ik wil hier ook een oplossing voor. Dit is duidelijk een verborgen gebrek. Het probleem is dat ik mijn vertrouwen in de 8x kwijt ben, maar toch vind ik het nog een super telefoon. Het is echt spijtig dat er dan zo een slijtage optreedt... Als men mij een nieuwe geeft, wie zegt dan dat ik na drie maanden niet hetzelfde probleem heb?

Gezien de prijs van het toestel, verwacht je iets wat duurzamer is dan drie maanden!

• maasmaas
Ik ben vanmiddag langsgeweest en de telefoon is ingenomen voor reparatie. Waar ik van uit ga is dat ie er straks weer mooi uit ziet, waar ik bang voor ben is dat ie dan na een maand weer exact hetzelfde euvel gaat vertonen. Die 2 gedachtes die jij hebt heb ik ook, ik vind het een prachttoestel, maar inderdaad ben ik ook m'n vertrouwen nu al een beetje kwijt in de bouwkwaliteit.

• Flying Hawkic
Hoe zag het er ongeveer bij jou uit? Is er degelijk stukken lak af, of zoals bij mij, eerder een geleidelijke "vervaging" van de coating? Of heb je een foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Zojuist redelijk forse update gehad, benieuwd naar de changelog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
Flying Hawkic schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 22:48:
Hoe zag het er ongeveer bij jou uit? Is er degelijk stukken lak af, of zoals bij mij, eerder een geleidelijke "vervaging" van de coating? Of heb je een foto?
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/11hzzlz.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/mc43ty.jpg

Je ziet duidelijk een soort vervaging ja, in het zonlicht is het heel goed te zien in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Sheik schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 01:07:
Zojuist redelijk forse update gehad, benieuwd naar de changelog...
??? forse update ..... waarvan? Het heeft toch wel een naam hoop ik? Ik heb namelijk niks ... als ik kijk bij telefoon updates.

[ Voor 10% gewijzigd door GerCor op 01-03-2013 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
  • Laatst online: 10-12-2020
GerCor schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 09:07:
[...]

??? forse update ..... waarvan? Het heeft toch wel een naam hoop ik? Ik heb namelijk niks ... als ik kijk bij telefoon updates.
Ik ben momenteel ook de update aan het downloaden, maar is dat niet de firmware update van laatste die veel al hadden gehad?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:47
maasmaas schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 08:03:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

Je ziet duidelijk een soort vervaging ja, in het zonlicht is het heel goed te zien in ieder geval.
Bij mij ziet het er hetzelfde uit. Mijn hoekjes zijn ook donkerder aan het worden, maar ik moet zeggen dat ik me er niet echt aan stoor. Ik ben het er wel mee eens dat het niet echt netjes is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeVader
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-07 16:31
Hebben jullie nog tips als het gaat om cases voor dit toestel?

Ik vind de behuizing juist zo fijn vasthouden, maar ik ben wel huiverig voor valpartijen...

Enige ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CM-Centurion
Dat de hoeken zwart worden heb ik ook bij mij blauw/paars htc 8x.

Ik denk dat dat gewoon komt door gebruik en dat de hoeken vies worden, en ik vroeg me ook al af of ik hiermee terug moest gaan naar de winkel. Stoor mij er nu niet zoveel meer aan maar netjes is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een update. Straks thuis een checken wat het is.. Nu geen wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Update verbindingsinstellingen (2MB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
maasmaas schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 08:03:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

We lijken hetzelfde probleem te hebben:

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/358e6nd.jpg

In het daglicht is het inderdaad véél erger, en ik stoor mij er enorm aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
Ja precies hetzelfde probleem dus. De vraag is, stoor je je er genoeg aan om hem terug te brengen. Ik in ieder geval wel bij die van mij.

Ik heb inmiddels ook maar alvast deze case van HTC besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
Ja, ik stoor me er ook aan. Zeker als na drie maanden al de eerste tekenen ziet, is hij dan na een jaar helemaal grijs!? Zonde.

Ik heb contact gehad met Coolblue, maar dan zit je weer met dat opsturen en wie weet hoelang het gaat duren en wat ze bij HTC zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flying Hawkic schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 19:18:
Ja, ik stoor me er ook aan. Zeker als na drie maanden al de eerste tekenen ziet, is hij dan na een jaar helemaal grijs!? Zonde.

Ik heb contact gehad met Coolblue, maar dan zit je weer met dat opsturen en wie weet hoelang het gaat duren en wat ze bij HTC zeggen...
Je kunt hem beter direct naar een servicepunt van HTC brengen, die sturen hem voor je op en meestal duurt het dan niet langer dan 14 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Laatst online: 18-07 23:38
Ik heb een probleem met audio/video playback van mijn telefoon....

Wanneer ik een video afspeel, de geluid is vervaagd, hoge tonen zijn op max, en ik hoor een echo in de geluid... Oordopje uithalen een weer aansluiten dan komt het goed.

Ook gebeurt heel soms dat ik een muziek afspeel, en de volume is laag, ook als ik de geluid op 30 zet.... Dan moet ik de telefoon opnieuw starten om weer normaal muziek te kunnen luisteren.

En ik vind de maps applicatie heel slecht werken, de zoek functie is waardeloos :( Ik zoek naar bijvoorbeeld "Lange poten, den haag" en no way... En zo met andere straten. Gelukkig heb ik de gMaps Pro app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Luinwethion schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:54:
En ik vind de maps applicatie heel slecht werken, de zoek functie is waardeloos :( Ik zoek naar bijvoorbeeld "Lange poten, den haag" en no way... En zo met andere straten. Gelukkig heb ik de gMaps Pro app.
Dit probleem had ik laatst ook. Vervolgens op kunnen lossen door onder settings bij "language + region" voor nederlands te kiezen bij "regional format" en "browser & search language". De telefoontaal kan gewoon "English" blijven.

Gek dat het helpt, maar het helpt zeker.

[ Voor 27% gewijzigd door Magnetic_Man op 04-03-2013 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Laatst online: 18-07 23:38
Magnetic_Man schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:05:
[...]

Dit probleem had ik laatst ook. Vervolgens op kunnen lossen door onder settings bij "language + region" voor nederlands te kiezen bij "regional format" en "browser & search language". De telefoontaal kan gewoon "English" blijven.

Gek dat het helpt, maar het helpt zeker.
OMG!!!! Bedankt!!!!

Het werkt gewoon!!! _/-\o_

Kan nu eindelijk gewoon Maps gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Maar ik weet nog steeds niet hoe je maps op 'het noorden' zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CM-Centurion
Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 11:46:
[...]

Je kunt hem beter direct naar een servicepunt van HTC brengen, die sturen hem voor je op en meestal duurt het dan niet langer dan 14 dagen.
Maar omdat er zo te zien meer mensen last van hebben dan kun je bijna nagaan dat de nieuwe die je weer terug krijgt er na een paar weken dezelfde "vlekken" vertoont toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Is er een kans dat er op dit platform ooit Airplay audio en video ondersteund wordt? Handig voor het besturen van bijvoorbeeld xbmc.

Heb zelf een x8 als pilot om te kijken of het voor zakelijk gebruik bevalt of dat we toch iphones nemen. Zakelijk zie ik alleen maar pluspunten voor wp8 maar prive gezien neig ik nog naar ios.

[ Voor 42% gewijzigd door Pixal op 05-03-2013 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
CM-Centurion schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:59:
[...]

Maar omdat er zo te zien meer mensen last van hebben dan kun je bijna nagaan dat de nieuwe die je weer terug krijgt er na een paar weken dezelfde "vlekken" vertoont toch??
Dat zal er wel dik inzitten ja. Ik ga toch maar een case gebruiken dan.

Ik ben sowieso ook benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik mijn telefoon terug krijg en hoe ze het precies gaan 'repareren'. Maar ik wacht geduldig af...
Pixal schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:03:
Is er een kans dat er op dit platform ooit Airplay audio en video ondersteund wordt? Handig voor het besturen van bijvoorbeeld xbmc.

Heb zelf een x8 als pilot om te kijken of het voor zakelijk gebruik bevalt of dat we toch iphones nemen. Zakelijk zie ik alleen maar pluspunten voor wp8 maar prive gezien neig ik nog naar ios.
Er zijn apps om XBMC te besturen, ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik heb wat zien staan in de store. Wellicht het proberen waard?

[ Voor 35% gewijzigd door maasmaas op 05-03-2013 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
Zo weer gemaild met htc, want de problemen zijn na de de hard reset niet voorbij, nu wordt m'n toestel opgehaald en gaat ter reparatie. Ik ben het dus twee weken kwijt, kan ik een vervangtoestel vragen? Ik heb geen oude meer liggen, naja wel een maar daar moet dus een grote sim kaart in en die is niet meer actief. Omdat in de htc een kleine zit.

iemand ervaring met reparatie? Ik hoop maar wel dat de problemen er dan eindelijk mee zijn opgelost. Daarnet viel gewoon m'n gesprek weg vanwege een simkaartfout! Dat kan toch niet. Ben het echt beu nu!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Pixal schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:03:

je kunt met de betaalde app remote wel een iTunes Library op een ander systeem besturen en de airplay daar gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajram
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-01-2018
Ik heb mijn blauwe HTC 8X gelijk in november gekocht en ben echt heel netjes met mijn toestel. Toch had ik ook na ca 1 week al donkere hoekjes.
Het materiaal trekt schijnbaar snel vuil aan. Ik heb 'm toen eerst heel voorzichtig proberen te reinigen met wat schoonmaakmiddel en zag er wel vuil afkomen maar helemaal schoon werd ie niet.
Ik doe nu het volgende en dat werkt echt perfect:
Ik neem een wattenschijfje en daar doe ik wat (niet te veel) nagellakremover op (merk Derlon, gewoon van de supermarkt). Wanneer je daarmee over je toestel wrijft zal je verbaasd zijn hoe vuil het wattenschijfje wordt. Vooral de hoekjes en randen, maar ook de achterzijde knappen er elke keer weer van op.
Wanneer er op de achterzijde wat "strepen" ontstaan, kun je deze het beste gelijk nadat je je toestel gereinigd hebt met het wattenschijfje met remover, nawrijven met een doekje.
Het werkt perfect. Ik doe dit nu sinds november ongeveer een keer per week en mijn toestel ziet er nog super schoon en nieuw uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dus wat je zegt is eigenlijk dat niet de coating los laat, maar gewoon vuil opneemt waardoor het lijkt alsof. Dat zou wel mooi zijn inderdaad, vooral als het op die manier (met schoonmaken) weer te redden is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Nog meer mensen hem al schoon gekregen met nagellakremover nu? :) op n=1 durf ik nog niet het erop te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
Dat klinkt als goed nieuws! Wie gaat er nog meer proberen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CM-Centurion
Het is ook gewoon vuil wat op de hoeken zit denk ik, het is het materiaal wat het snel opneemt vuil van je broek of handen. Denk dat ik het ook maar 1 x gaat schoonmaken en daarna Men nieuwe hardcover er om zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Heel apart: als ik mijn telefoon uit zet: het 'tot ziens' scherm, gaat de telefoon daarna gelijk weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

GerCor schreef op zondag 10 maart 2013 @ 13:11:
Heel apart: als ik mijn telefoon uit zet: het 'tot ziens' scherm, gaat de telefoon daarna gelijk weer aan.
Dat is inderdaad vaag. Dat gebeurt normaal gesproken alleen als hij stroom krijg van een externe bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

ImpaileR schreef op zondag 10 maart 2013 @ 13:25:
[...]
Dat is inderdaad vaag. Dat gebeurt normaal gesproken alleen als hij stroom krijg van een externe bron.
Dat .... is dan een dikke 'oeps' van mij. Want ik had de HTC inderdaad aan de lader. Nu van de lader gehaald en gaat de telefoon netjes uit. Nooit geweten, weer wat geleerd. _/-\o_

Ik wilde mijn telefoon namelijk even uitzetten want ik had vanmorgen problemen verbinding te krijgen met de store en Skydrive was niet vooruit te branden.

Edit: hoewel het wifi symbool gewoon wit was, gaf ook aan dat mijn HTC met mijn wifi was verbonden maar zat ik dus niet op mijn eigen netwerk? Was gisteravond bij mijn zwager en daar de HTC op zijn wifi gezet. Vandaag dus niet op mijn netwerk, Even de router uit en aan en ja hoor, weer op mijn eigen netwerk.

Ik kwam er uiteindelijk achter doordat de app Oscar Remote voor mijn Tv aangaf dat ik geen netwerk connectie had. 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door GerCor op 10-03-2013 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackthehacker871
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 09:03
...zelf al even de telefoon in bezit. Vandaag de 8.0.10211.204 update gehad. Geen problemen tot dusver.

mbt. de vraag Wat is een goede case:

http://www.b2ctelecom.nl/...ndows-phone-8x-zwart.html

Bevalt mij uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

jackthehacker871 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:25:
...zelf al even de telefoon in bezit. Vandaag de 8.0.10211.204 update gehad. Geen problemen tot dusver.
Heb ik al weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirxess
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-08 23:17
Bij mij is de update ook pas eind vorige week gearriveerd. Dat uitrollen heeft behoorlijk lang geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Argh, vorige week in Hong Kong mijn HTC 8X gevallen voor de 2de keer. Deze keer minder geluk, telefoon viel plat op scherm op de straat. Gevolg: gebroken scherm :( De unibody was beschadigd, maar heb deze weer als nieuw gekregen door de body goed te wrijven tegen mijn spijkerbroek. Magic! :D

Maar eens zoeken naar een reparateur die het snel kan fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
Ai, het is altijd hopen dat je geluk hebt bij zo'n val ;) Je zou nog kunnen overwegen om hem zelf te repareren als je een beetje handig bent? Er zijn wat filmpjes op youtube over hoe je hem uit elkaar haalt. Maar dat blijft linke soep natuurlijk.

Ik heb vandaag in ieder geval mijn telefoontje terug van de reparatie (het zwarte hoekjes syndroom) en ik heb gewoon een compleet nieuwe gekregen :D In ieder geval het scherm en de hele body waren nieuw dus ik ga er bijna vanuit dat het intern ook nieuw is, ik moest hem opnieuw instellen en mijn backupje laden. Ik ben blij :) Ik heb er nu wel gelijk een case omheen gedaan (de blauwe standaard case van HTC) om hem in het vervolg gewoon mooi te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Laatst online: 19:25
Ik ga volgende week toch maar eens naar de Telfort winkel. Heb nu 3 plekken waar de coating loslaat. Bij de laadconnector, hoekje rechtsboven en hoekje rechtsonder Er komt een laagje los waarna er shiny zwart plasic tevoorschijnkomt. Die plekjes worden steeds groter. Tevens lijkt het net of ie steeds meer kraakt. Als ik hem wat ruwer vastpak hoor ik hem aan de zijkant en achterkant kraken. En met ruwer overdrijf ik, want eigenlijk pak ik hem gewoon stevig vast zoals ik dat ook altijd deed met mijn iPhone.

Schrik en huiver:

Afbeeldingslocatie: http://files.idigi.nl/8x/HTC8X-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://files.idigi.nl/8x/HTC8X-2.jpg

Ik ga normaal om met het toestel. Heb wel geen hoesje o.i.d. Zit gewoon in mijn rechterbroekzak zonder sleutels (die heb ik in mijn linkse broekzak :P ) en is nog nooit gevallen. Scherm is bijvoorbeeld ook volledig krasloos. Ik ga fatsoenlijk om met mijn spullen. Maar dit slaat alles. Ik ga ervan uit dat een telefoon geen hoesjes en protectors nodig heeft. Heb de 8X gekocht voor zijn design. Ga hem dan niet in een of ander hoesje stoppen. Als ie daar niet tegen kan........ Tjah dan moet ik maar ermee leven zoals ie nu is. :X

[ Voor 40% gewijzigd door Alpha89 op 24-03-2013 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
Hier krijg ik tranen van in m'n ogen ;(, het ziet er inderdaad niet al te best uit zeg. Ze testen het materiaal toch op slijtage voordat ze zoiets uitbrengen zou je zeggen?

Overigens voor als je hem gaat wegbrengen, ik was mijn telefoon wel drie weken kwijt, dat was best wel zwaar met een oude sonyericsson als backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Ja tis niet niks. Heb inmiddels contact met HTC. Denk neem eerst maar eens contact op met HTC zelf. Een vriendelijke dame heeft mijn issue nu "geescaleerd" (wist niet dat het zo erg was :o ). Zou binnen 1 á 2 dagen reactie krijgen met het PvA. Ben eens benieuwd.

Edit: htc geeft aan dat ik de schade zelf veroorzaakt heb.. De email komt dit keer niet uit het supportsysteem maar vanaf een noreply adres. Ik kan er dus nog geeneens meer op reageren. Ben d'r klaar mee. Volgende keer geen soft touch ... telefoon meer.

[ Voor 36% gewijzigd door Alpha89 op 26-03-2013 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Alpha89 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 17:59:
Ja tis niet niks. Heb inmiddels contact met HTC. Denk neem eerst maar eens contact op met HTC zelf. Een vriendelijke dame heeft mijn issue nu "geescaleerd" (wist niet dat het zo erg was :o ). Zou binnen 1 á 2 dagen reactie krijgen met het PvA. Ben eens benieuwd.

Edit: htc geeft aan dat ik de schade zelf veroorzaakt heb.. De email komt dit keer niet uit het supportsysteem maar vanaf een noreply adres. Ik kan er dus nog geeneens meer op reageren. Ben d'r klaar mee. Volgende keer geen soft touch ... telefoon meer.
mmm, ok. ik heb er ook last van maar HTC gaat er dus niks aan doen.
misschien een landelijk meldpunt van maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
mcetweaker schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 20:34:
[...]

mmm, ok. ik heb er ook last van maar HTC gaat er dus niks aan doen.
misschien een landelijk meldpunt van maken :D
Ja ik wilde reageren met forum topics waar de problemen gemeld worden. Maarjah het ticket is gesloten.

Vraag me ook af of ik niet beter naar telfort kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
Wat ik raar vind, mijn verkleurde coating was geen probleem voor HTC, gewoon zonder vragen een heel nieuwe case gekregen (dit is wel via de winkel waar ik hem kocht geregeld). Maar die versleten coating, daar doen ze dan wel weer moeilijk over bij HTC. De logica is in mijn ogen in ieder geval ver te zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Telfort gebeld. Dinsdag wordt ie opgehaald. Ben eens benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanPG
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-08 07:51
Oei, ik heb deze telefoon op het oog, hoorde op de niet vervangbare accu, niet inspreekbare navigatie en de raar gepositioneerde standby knop weinig negatieve reacties... Maar hier lees ik veel klachten over vlekken op het scherm en loslatened coating... Op langere termijn dus toch niet zo positief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Geen last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
JohanPG schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 22:42:
Oei, ik heb deze telefoon op het oog, hoorde op de niet vervangbare accu, niet inspreekbare navigatie en de raar gepositioneerde standby knop weinig negatieve reacties... Maar hier lees ik veel klachten over vlekken op het scherm en loslatened coating... Op langere termijn dus toch niet zo positief?
Tjah over de coating. Ik lees die berichten inmiddels toch wel op verschillende forums/websites. Het is een uitmuntend toestel maar niet iedereen heeft er last van. Ik hoop dat het gewoon een maandagochtend probleem is en dat ik net een slechte te grazen heb. Al met al vind ik dat een toestel zonder bescherming op zen minst heel mag blijven in je broekzak.

Mijn moeders Motorola Pebl heeft dezelfde coating. Beestje is meerdere jaren oud en heeft nog geeneens een krasje op de coating laat staan dat de coating loslaat.

Ben benieuwd wat me dit grapje gaat kosten als ze toch vast blijven houden met het feit dat het mijn eigen schuld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Iets??????????? zuigt mijn batterij ontzettend snel leeg sinds gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:26
GerCor schreef op zondag 31 maart 2013 @ 13:04:
Iets??????????? zuigt mijn batterij ontzettend snel leeg sinds gisteren.
En dat moeten wij in onze glazen bol kunnen zien ofzo? Kijk eens bij je background tasks.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

En dan? Staan precies dezelfde in als eergisteren.

Zelf heb ik het vermoeden dat Skype iets gedaan heeft. Want .... eerst was ik zodra ik de app afsloot offline, en nu ben ik online. Dat laatste wil ik natuurlijk ook maar niet als het mijn batterij leegslurpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
Zet je toestel eens uit en weer aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Margin Call
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-01 11:41
Alpha89 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 17:59:

Vervelend om te lezen dat je niet eens je telefoon mag opsturen voor controle. Ik heb zelf de blauw paarse versie en gebruik deze nu een week. De vorige eigenaar heeft hem eigen niet gebruikt maar ik zie nu dat er een soort van kleurverschil gaat optreden op de hoekjes. Zeker als je hem in het licht houdt zie je het verschil. Het grappige is dat ik 5 dagen per week strak in pak naar mijn werk ga en de stof van mijn pak super glad is en niet zoals een spijkerbroek kan schuren. Daarnaast ligt mijn telefoon eigenlijk alleen maar op mijn bureau en toch lijkt het erop dat ik hetzelfde probleem heb. Ben benieuwd hoe de telefoon over een maand eruit ziet. Ik zou het heel erg jammer vinden want ik ben erg zuinig op mijn telefoon dus ben benieuwd hoe HTC op mijn e-mail gaat reageren mocht ik dit sturen.

Hebben jullie dat de batterij ook snel leeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

maasmaas schreef op zondag 31 maart 2013 @ 17:35:
Zet je toestel eens uit en weer aan :)
Dat hoefde niet eens, toen was de telefoon al leeg en ik had geen lader in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 16:57
Er zijn momenten dat bij mij de accu ook heel snel leeg is. Ik denk zelf dat het komt door de GPS antenne die ook je plaats probeert te bepalen i.c.m. met de GSM anntennes...

Heel veel apps willen je locatie weten (al moet je daar volgens mij wel toestemming voor geven). Ben je in stad zal het geen probleem zijn. Kom je buiten de bebouwde kom, dan wellicht wat meer...

Het is maar gissen hoor, maar als ik een autorit van 2 uur heb en ik gebruik mijn Navigon navigatie (ook offline), dan is mijn telefoon wel leeg na 2.5u... Auto moet nog steeds gemaakt worden, zodat er weer stroom uit de 12V stekker komt (nu niet het geval)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

En het opladen duurt maar en duurt maar ...

Ruim 2 uur aan de lader en nog maar op de helft.... 8)7

[ Voor 40% gewijzigd door GerCor op 02-04-2013 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier hetzelfde probleem met de loslatende coating op mijn zwarte HTC 8S.
Na een 1,5 maand is de coating links boven het scherm los beginnen laten, eerst een heel klein stukje en nu wordt het met de week groter.
En Sinds vandaag (3 maanden in gebruik) zie ik dat de rechter bovenhoek ook los aan het laten is! :(

Heb er geen hoesje rond, draag hem altijd in mijn broekzak maar draag er wel veel zorg voor en het toestel is nog nooit gevallen.
Moest het bij een heel klein stukje blijven, zou ik het er zo bij laten. Maar nu wordt het steeds erger en zelfs op meerdere plaatsen.

Ik denk dat ik één van dees eens naar het verkooppunt ga om mijn beklag te doen.
Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste