Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:25
Werd net gebeld door HTC. Een dame van de afdeling: klachten. Had uiteraard een klacht ingediend dat hun laatste antwoord via een noreply@htc.com adres kwam en ik hier niet meer op kon reageren.

Even het volgende geïnformeerd:

Is het u bekend dat de HTX 8X en 8S coating issues hebben? Waarbij de coating loslaat of waarbij de coating verkleurt?

"Nee meneer, daar weten wij niks van!".

Ik zei dan ga de welbekende forums maar eens langs. Daar staan meer van dit soort issues. "Sorry meneer ik heb geen internet toegang, dat is een andere afdeling"...

Maar goed ze had er nog eens naar gekeken met een collega en het was toch echt mijn schuld dat de coating loslaat. Het komt nu eenmaal voor dat het ene toestel een beter coating heeft dan de andere. en de ene gebruiker stopt hem in zijn jaszak en de andere in zijn broekzak.....

Ok met andere woorden ik mag mijn 8X niet meer in de broekzak stoppen o.O .....

Ze gaat het nu in ieder geval doorzetten naar Taiwan... Wat dat ook mag opleveren...

Had haar verteld dat ik hem laat ophalen door Telfort. Ik moest me maar voorbereiden op de rekening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:48
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 12:21:
Hier hetzelfde probleem met de loslatende coating op mijn zwarte HTC 8S.
Na een 1,5 maand is de coating links boven het scherm los beginnen laten, eerst een heel klein stukje en nu wordt het met de week groter.
En Sinds vandaag (3 maanden in gebruik) zie ik dat de rechter bovenhoek ook los aan het laten is! :(

Heb er geen hoesje rond, draag hem altijd in mijn broekzak maar draag er wel veel zorg voor en het toestel is nog nooit gevallen.
Moest het bij een heel klein stukje blijven, zou ik het er zo bij laten. Maar nu wordt het steeds erger en zelfs op meerdere plaatsen.

Ik denk dat ik één van dees eens naar het verkooppunt ga om mijn beklag te doen.
Binnen de eerste 6 maand na aanschaf moet de verkopende bewijzen dat het jouw schuld is dat de coating los laat. Laat ze de vele klachten lezen die te zien zijn op de fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:58

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Vraagje. Het valt mij nu pas op maar als je de micro-usb stekker in de telefoon doet, kun je dat dan licht bewegen (links rechts) of moet het muurvast zitten?

Ik heb gisteren de telefoon laten vallen en nu is het stekkertje, zat in de telefoon om te laden, gebogen. Ik heb net een nieuwe gekocht, gelijk een fliphoes en een autokabel er bij gekocht.

[ Voor 42% gewijzigd door GerCor op 02-04-2013 15:52 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
E2TK schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:58:
[...]

Binnen de eerste 6 maand na aanschaf moet de verkopende bewijzen dat het jouw schuld is dat de coating los laat. Laat ze de vele klachten lezen die te zien zijn op de fora.
Ik ga het meemaken... Ben benieuwd!
GerCor schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:31:
Vraagje. Het valt mij nu pas op maar als je de micro-usb stekker in de telefoon doet, kun je dat dan licht bewegen (links rechts) of moet het muurvast zitten?

Ik heb gisteren de telefoon laten vallen en nu is het stekkertje, zat in de telefoon om te laden, gebogen. Ik heb net een nieuwe gekocht, gelijk een fliphoes en een autokabel er bij gekocht.
Yep, wiebelt bij mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Piew .... gelukkig dan maar. Dacht even dat de connector in de telefoon ook zijn langste tijd al gehad had.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
GerCor schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:41:
[...]

Piew .... gelukkig dan maar. Dacht even dat de connector in de telefoon ook zijn langste tijd al gehad had.
Helaas...bij mij zit het muurvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Telefoon is net opgehaald door de "monteur" die terplekke het toestel zou kunnen repareren.

Had een aardig meisje van de TNT aan de deur die alleen maar de opdracht had een telefoon op te halen. Heb nu een HTC Radar te leen. Die heb ik in de kast gelegd. De lijst met leen voorwaarden is enorm. Dan maar even op de oude iPhone (die overigens heel vertrouwd en stevig aanvoelt).

1 a 2 weken wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Sheik schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 17:01:
[...]

Helaas...bij mij zit het muurvast :)
Kak ... ;)

De nieuwe 'stekker' zit er een stuk beter in dan die van HTC zelf ... maar wiebelt toch iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Nou, hierbij een update... Eergisteren (dinsdag 9 april 13) opeens een smsje dat mijn toestel gerepareerd was en dat ik online een afleverdatum kon opgeven. Zo gezegd zo gedaan. Eerst volgende mogelijkheid was donderdagmiddag.

Zojuist ging dus mijn deurbel. Leentoestel teruggegeven en mijn eigen 8X terug in ontvangst genomen. Najah laat de foto's maar zelf spreken:

Afbeeldingslocatie: http://files.idigi.nl/8x/HTC-Fixed-001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://files.idigi.nl/8x/HTC-Fixed-002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://files.idigi.nl/8x/HTC-Fixed-003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://files.idigi.nl/8x/HTC-Fixed-004.jpg

Compleet nieuwe achterkant :) . Wat mij opvalt is dat de achterkant ook niet meer kraakt. Die is nu gewoon solide. Dat probleem had ik eigenlijk van begin af aan. Dus al met al had ik misschien toch een maandagochtend toestel.

Ondanks de rare HTC mevrouw die het mijn schuld vond, toch nog gerepareerd. Kosten 0 euro "gerepareerd onder Telfort leasevoorwaarden".

Thanks Telfort en HTC :) . Ojah uiteindelijk is het toestel maar van 02-april tot 11-april weggeweest. Dus die 2 tot 3 weken was ook sterk overdreven :) . Maar waarschijnlijk een veilige uitloop haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giedo555
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-01 23:35
Bij mijn 8x is er ook op twee plekken de coating losgelaten. Bij het oplaadpunt en de rechter bovenhoek. Ook de accu is soms heel snel leeg. Ik denk zelf dat dit aan de Wi-Fi ligt, maar zeker weten doe ik het niet.
Ik ga eens contact opnemen met de winkel en kijken wat zij zeggen. Deze kwalen mogen niet zo snel bij zo'n dure telefoon voorkomen vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
giedo555 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 18:59:
Bij mijn 8x is er ook op twee plekken de coating losgelaten. Bij het oplaadpunt en de rechter bovenhoek. Ook de accu is soms heel snel leeg. Ik denk zelf dat dit aan de Wi-Fi ligt, maar zeker weten doe ik het niet.
Ik ga eens contact opnemen met de winkel en kijken wat zij zeggen. Deze kwalen mogen niet zo snel bij zo'n dure telefoon voorkomen vind ik!
Niet geschoten is altijd mis. Ik was eerst een beetje huiverig om de reparatiecyclus in te gaan. Maar als de coating loslaat zeker aanvechten. Dat is m.i. gewoon een productiefout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Verizon + Unlocked HTC 8X receiving new firmware update, details are scarce

http://www.wpcentral.com/...8x-receiving-new-firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Net update geinstalleerd op unbranded toestel. Geen spannende zaken helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik zit bij T-Mobile .... en nog steeds helemaal niets te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijskl
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 19:18
GerCor schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 02:12:
Ik zit bij T-Mobile .... en nog steeds helemaal niets te updaten.
Zit zelf ook bij t-mobile en heb de update wel gehad, lijkt niet veel veranderd te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Maar verder weinig te melden over de HTC 8X. Gewoon goed, op wat beginnersfoutjes in de fabricage -coating dat loslaat- na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hier ook de update binnengekregen, nu ineens bijna 2Gb meer vrije ruimte!
Lijkt erop dat de update iets opschoond iig :P

Update: 1532.20.20105.401
Tevens een nieuwe bootloader en radio versie zie ik

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een aantal jaar trouwe dienst is me Galaxy S wel aan vervanging toe en ben ik wel erg geinteresseerd in een HTC 8X. Nu is me neef net in de USA en belde me dat hij voor niet al te veel geld een Rode Verizon unlocked HTC 8X 4G kan mee brengen. Op zich wel leuk, en qua frequenties werkt het ook wel met KPN zo te zien , maar wat ik me af vraag hoe zit het met updates ? werken deze ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:05
Ik zou me eerder afvragen of een toestel van een Amerikaanse provider wel simlock vrij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 13:01
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:13:
Na een aantal jaar trouwe dienst is me Galaxy S wel aan vervanging toe en ben ik wel erg geinteresseerd in een HTC 8X. Nu is me neef net in de USA en belde me dat hij voor niet al te veel geld een Rode Verizon unlocked HTC 8X 4G kan mee brengen. Op zich wel leuk, en qua frequenties werkt het ook wel met KPN zo te zien , maar wat ik me af vraag hoe zit het met updates ? werken deze ook.
ik zou eerst maar eens vragen of die telefoon wel een verwisselbare simkaart heeft. Verizon telefoons zijn of CDMA en werken niet buiten de USA of hebben GSM maar een simkaart die in het toestel ingebouwd is en niet verwisselbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AA674
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-01-2022
arjants schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:34:
Hier ook de update binnengekregen, nu ineens bijna 2Gb meer vrije ruimte!
Lijkt erop dat de update iets opschoond iig :P

Update: 1532.20.20105.401
Tevens een nieuwe bootloader en radio versie zie ik
Gisteren ook de update gehad.

Heb ik vandaag een spontane reboot tijdens het opnemen van een fietstocht.
Ik zag het thuis pas, dus maar een halve route vastgelegt.

Ik heb dit nog nooit gehad met mijn toestel, hoop niet dat het aan de update ligt.

Henk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Geen last an reboots na update. Zal aan een app liggen. Bij mij veroorzaakte remote pc ofzo de reboots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Al drie keer spontaan opnieuw opgestart sinds de update :\

[ Voor 16% gewijzigd door Alpha89 op 26-04-2013 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Krijg ineens een update melding binnen op mijn HC 8X (systemupdate). Vreemd, ik heb een par dagen geleden nog eentje gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Hier niks. Kak. Mooi daggie voor updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Wellicht is je telefoon al bijgewerkt? Hieronder mijn versies:

Besturingssysteem: 8.0.10211.204
Firmware: 1532.20.20105.401
Hardware: 0002
Software radio: 1.14b.32.19.06_15.42.32.19
Hardware radio: 2.126.0.D4
Bootloader: 0.0.1532.20(165610)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Nee ..

Firmware: 1532.20.20010.114
Software radio: 1.13b.32.19.20_3_15.42.32.19

De rest is hetzelfde als bovenstaand.

[ Voor 19% gewijzigd door GerCor op 26-04-2013 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Dan zal de 'Update Ferry' binnenkort wel langskomen bi je :) Blijven checken! Ik merk overigens geen verschil tussen die minor updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 13:01
Ik zie sinds de laatste update dat ik bij payment options op de marketplace ineens carrier billing van T-Mobile erbij hebt staan. Ben ff bij een winkel langs gegaan en ze ondersteunen het in Nederland inderdaad volledig, handig voor de mensen zonder creditcard/paypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik heb T-Mobile al maanden. Maar er staat ook Plyce bij en ik heb geen idee wat dat is en waarom het op mijn telefoon staat. Het is een Franse organisatie.

http://www.plyce.com

[ Voor 35% gewijzigd door GerCor op 27-04-2013 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Zou zeg maar als ik een T-mobile prepaid simkaart ophaal, zou ik dan ook gebruik kunnen maken van carrier billing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyblue
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 11:41
CokeZero schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 17:14:
Zou zeg maar als ik een T-mobile prepaid simkaart ophaal, zou ik dan ook gebruik kunnen maken van carrier billing?
http://www.t-mobile.nl/appsbetalen
Ik vrees van niet. Carrier billing bij t-mobile gaat via factuur voor abonnees. Tenminste zo staat het op de website van t-mobile. En zo werkt het bij mijn Lumia 820.

[ Voor 8% gewijzigd door shyblue op 27-04-2013 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 02:26
Voor het geval er hier toevallig mensen mee lezen die hem nog niet hebben en er een willen aanschaffen op ibood staat hij vandaag voor € 279,95 plus nog wat verzend kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 14:37
TheNiker2 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 01:14:
Voor het geval er hier toevallig mensen mee lezen die hem nog niet hebben en er een willen aanschaffen op ibood staat hij vandaag voor € 279,95 plus nog wat verzend kosten.
Dat is erg aantrekkelijk! Denk dat ik hem dan maar ga bestellen!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ervaringe met htc 8x: ongelooflijk fijn toestel ook voor deze eenvoudige gebruiker :*)

heeft iemand ervaring met het volgende: als de telefoon gebruikt om te bellen en gebld te worden gaat het scherm op zwart en is niet meer te bedienen.
de aan/uit knop gebruiken levert soms een flits van het benodige scherm op, verder kom ik niet.

wie-o-wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
TheNiker2 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 01:14:
Thanks voor de tip, ik heb m besteld, voor mijn wensen lijkt mij dit een prima toestel en 100 euro minder dan de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:30:
ervaringe met htc 8x: ongelooflijk fijn toestel ook voor deze eenvoudige gebruiker :*)

heeft iemand ervaring met het volgende: als de telefoon gebruikt om te bellen en gebld te worden gaat het scherm op zwart en is niet meer te bedienen.
de aan/uit knop gebruiken levert soms een flits van het benodige scherm op, verder kom ik niet.

wie-o-wie?
Nee, bij mij werkt alles prima. Krijg ook netjes een foto in beeld als iemand belt.

[ Voor 4% gewijzigd door GerCor op 08-05-2013 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:30:
Als je gaat bellen wordt de proximity sensor actief. Die kijkt of je de telefoon naast je hoofd houdt om dan het scherm uit te schakelen.
De sensor zit midden bovenaan bij een 8X.

Het kan zijn dat je de telefoon zo vasthoudt dat je de proximity sensor afdekt of dat er vuil zit op de proximity sensor waardoor die denkt dat er iets naast gehouden wordt. Dan is het makkelijk op te lossen door je telefoon schoon te maken rond je sensor
Lastiger wordt het als er vuil zit op de proximity sensor maar onder je glasplaat.

p.s. die ibood aanbieding is inderdaad niet verkeerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2013 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:04

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Mijn kameraad net min of meer de 8x laten kopen , gaat ie een mooi toestel aan hebben.
Heb even de afweging gemaakt met een 720 van Nokia , maar deze is sneller, betere resolutie en heeft meer geheugen... De 720 waarschijnlijk een accu die het langer volhoudt. Toch zou het nog wel even duren voordat de 720 voor onder de 300 wordt aangeboden.

Super aanbieding dus @ibood :)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Deze heeft dezelfde processor als de 920 zelfs dus daar ga je weinig van merken.

Ik wacht zelf op een highend WP8 toestel alleen ze komen voorlopig niet denk ik, zelfs de nieuwe Nokia houd dezelfde processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:24
Megamind schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:06:
Ik wacht zelf op een highend WP8 toestel alleen ze komen voorlopig niet denk ik, zelfs de nieuwe Nokia houd dezelfde processor.
Als je de geruchten mag geloven dan zal WP in het najaar ook quad cores ondersteunen en HD schermen.... Dus ik denk dat je nog een half jaartje kan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
En van de andere kant...ik heb met de 8X tot nu toe vrijwel alle vergelijkingstesten met de S3, One X en iPhone 5 van vrienden makkelijk doorstaan en zelfs voorbijgestreeft. Ongelooflijk dat mensen denken dat WP8 niet draait op dual cores hier op werk, totdat je de telefoon in hun handen duwt. Als ik nu een nieuwe WP8 telefoon zou kopen, vond ik 2 of 4 cores totaal niet relevant. High end heeft bij WP8 een andere betekenis dan bij Android. Bij Android is het noodzaak, WP8 een gimmick de komende maanden (of langer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.I.N.G
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 14:47
Ik heb lang over een windows phone getwijfeld en ik zat eigenlijk naar de lumia 720 te kijken.

Maar na het zien van de aanbieding van Ibood heb ik toch maar de 8x gehaald. De zwarte was helaas al uitverkocht dus nu heb ik de blauwe gekocht.

Nu ga ik vast een hoesje op ebay scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:46
Heb zelf al een ruimte tijd een HTC Radar met WP7.8 en ben wel te spreken over WP (gemak, algemene snelheid van het OS, contacten intergratie etc).
Nu heeft mijn vriendin een HTC Chacha met de beruchte 'te weinig geheugen' problemen die de eerste Androids allemaal hadden dus heb ze nog net kunnen overhalen de 8X te bestellen :)
Heb al zin om er eens even mee te spelen. Nu natuurlijk even dit complete topic doorspitten op zoek naar hints/tips/tricks en cases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Laatst online: 00:03
Volgens mij heb ik in dit topic al meerdere mensen posten voorbij zien komen van mensen die zijn overgestapt op deze telefoon vanaf een Desire Z. Nu maak ik ook nog steeds gebruik van de Z, waarbij dit een potentiele opvolger is. Vandaag in de winkel even mee gespeeld en enige punt van zorg is nu nog de lengte van het toestel en hoe dit bevalt.

Is dit een kwestie van gewenning, of zijn er mensen die dit nog steeds als groot nadeel beschouwen (afkomend van een kleiner toestel).

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Ik kom van een Desire HD, heb nu even een One en volgende week de 8x van iBood. Opzich is de lengte idd anders, maar nadelig vind ik het nog niet. Het toestel is wel lichter en dunner dan een HD en dat merk je wel goed, zeker met het in je broekzak stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
RudyL schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 19:56:
Vandaag in de winkel even mee gespeeld en enige punt van zorg is nu nog de lengte van het toestel en hoe dit bevalt.

Is dit een kwestie van gewenning, of zijn er mensen die dit nog steeds als groot nadeel beschouwen (afkomend van een kleiner toestel).
Ik heb na 2 jaar de Desire Z aan de wilgen gehangen toen de HTC 8X uitkwam. Ik heb maanden getwijfeld over een nieuwe telefoon, ik wachtte op eentje met toetsenbord. Anyway, toen de HTC 8X uitkwam heb ik hem 1x in mijn handen gehad en was direct overtuigd. Ja hij is langer, maar hij is stukken dunner en lichter. Daarnaast gaat typen heel erg goed en dat was mijn grootste angst. Ik mis het toetsenbord echt geen enkele keer meer, had ik nooit verwacht.
De lengte van het toestel bevalt mij prima, ik heb middelgrote handen en dan is de aan/uit knop zonder problemen te bedienen. Daarnaast is de HTC 8X icm WP8 zodanig ontworpen dat je niet hoeft te strekken met je vingers, geen enkele keer. Alle andere Desire Z fanaten zijn al overgestapt, nu jij nog (als laatste!) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Qua ontwerp blijft de 8x een mooi toestel. HTC claimt dat het een van de beste telefoons is qua "lekker liggen in je hand". Dat is ook zo. Tenminste naar mijn mening. Lekker dun en mooi afgrond. Krijg nu nog opmerkingen van wow, die is dun. Terwijl hij eigenlijk valsspeelt door de afrondingen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik liet mijn HTC vanmorgen vallen, gelukkig zat er een 'case' omheen, die door de klap is overleden. Maar aan de HTC geen schade. Nadeel van de HTC is dat ze niks doen aan eigen apps. Mocht mijn HTC 8X het begeven, dan haal ik een Nokia Lumia 920.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AA674
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-01-2022
Na nu blijkt, kan ik na de update van 23 april geen e-mails meer verzenden vanaf mijn telefoon.

Ik heb wat gerommeld met de account instellingen voor uitgaande e-mail maar niets helpt.

Mijn telefoon geeft de foutcode 80048C17.
Instellingen bij Vodafone opgevraagd. Deze helpen ook niet.

Instellingen uitgaande e-mail volgens Vodafone.
Uitgaande server: authsmtp.vodafone.nl
Gebruikersnaam: mail06nummer
Wachtwoord: My Vodafone wachtwoord

Iemand hier ook problemen me gehad of is er iemand die wel de juiste instellingen weet van uitgaande mail?

Edit; Opgelost door alle accounts te verwijderen > telefoon opnieuw opgestart > accounts opnieuw ingevoerd met dezelfde instellingen en alles werkt weer :?

[ Voor 15% gewijzigd door AA674 op 13-05-2013 20:50 . Reden: Opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
GerCor schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 16:18:
Ik liet mijn HTC vanmorgen vallen, gelukkig zat er een 'case' omheen, die door de klap is overleden. Maar aan de HTC geen schade. Nadeel van de HTC is dat ze niks doen aan eigen apps. Mocht mijn HTC 8X het begeven, dan haal ik een Nokia Lumia 920.
Kwa app selectie valt HTC inderdaad heel erg tegen, zelfs Samsung doet nog meer voor het Windows Phone platform met apps teminste dan. (Niet met reclame/high-end toestellen met een mooi design, daar doet HTC weer meer in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net me htc8x laten vallen scherm naar de donder.
Allemaal scheuren in het glas, weet iemand waar je dit het best(lees goedkoop) kan laten maken.

Of is het ook zelf te doen.

mooi balen maar ja

[ Voor 6% gewijzigd door PaT op 13-05-2013 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Zelf doen is vragen om problemen met de 8x. Ik heb hem gebracht naar Touchfix in Den Haag, repareren terwijl je wacht voor 200 euro. Veel goedkoper gaat niet vanwege lcd en digitizer. Het is echt een hele tricky reparatie om zelf te doen, grote kans dat je hem naar het hiernamaals breekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah oke

200 euro poeh das veel geld, zag ze ergens nieuw al voor 275 staan
Groeten hoeft niet op GoT, we zijn allemaal van nature heel vriendelijke mensen ;)

[ Voor 36% gewijzigd door PaT op 13-05-2013 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
IBood, maar die actie is voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
Verwijderd schreef op zondag 12 mei 2013 @ 14:51:
Ah oke

200 euro poeh das veel geld, zag ze ergens nieuw al voor 275 staan

Grtz

Rob
tweedehands kan je denk beter je slag slaan als je zoveel wilt betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

vali schreef op zondag 12 mei 2013 @ 18:04:
[...]

tweedehands kan je denk beter je slag slaan als je zoveel wilt betalen.
Zit ook een barst in het scherm ... en dan 225 betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
GerCor schreef op zondag 12 mei 2013 @ 22:26:
[...]

Zit ook een barst in het scherm ... en dan 225 betalen?
oeww had niet alles gelezen.. Dat is dan wel verdomt duur zeg :z 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Nieuwe kleuren 8X?

Afbeeldingslocatie: http://cmsresources.windowsphone.com/windowsphone/en-US/home/Start-Screen/htc-red-phone.png
Afbeeldingslocatie: http://cmsresources.windowsphone.com/windowsphone/en-US/home/Start-Screen/htc-grey-phone.png

Op de Amerikaanse versie van de Windows Phone website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Laatst online: 20:24
Of hopelijk een compleet nieuwe telefoon. Nokia heeft inmiddels 3 nieuwe toestellen uit (520, 620, 720) en binnenkort een vierde (925), hopelijk blijft Nokia niet de enige en komen HTC en Samsung ook binnenkort met iets nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
Mijn 8X die ik via iBood heb besteld schijnt verstuurd te zijn en zou morgen tussen 1030 en 1215 worden bezorgd!! Hopelijk komt mijn nieuwe simkaart morgen ook binnen, anders kan ik hem nog niet gebruiken :(

screensprotector en caseprotector zijn vandaag iig al binnen gekomen, kan niet wachten om van mijn thropy naar de 8X over te stappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Laatst online: 08-09 09:28
Ik krijg binnenkort de HTC 8X (net als vele andere :+), maar ik heb een vraagje voor de gene die hem al gebruiken. Gebruiken jullie een hoesje of een plastic case om de 8X? Of is dat niet echt interresant? Ik kom zelf van een Desire HD af die heel wat val situaties heeft gemaakt zonder cases en die het allemaal overleeft heeft :P

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
JerX schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 07:45:
Ik krijg binnenkort de HTC 8X (net als vele andere :+), maar ik heb een vraagje voor de gene die hem al gebruiken. Gebruiken jullie een hoesje of een plastic case om de 8X? Of is dat niet echt interresant? Ik kom zelf van een Desire HD af die heel wat val situaties heeft gemaakt zonder cases en die het allemaal overleeft heeft :P
Ik had een htc thropy zoals hierboven te lezen valt. Ik heb ook nooit een screenprotector en hoesje gebruikt. Inmiddels wel 3 krassen erop van mijn broek (metaal krassen). Maar hij is regelmatig uit mijn handen gevallen van max 1 meter hoog en behalve dat hij uit elkaar knalde niks aan de hand.
Maar heb toch een hoesje en screenprotector pakket (passend bij 8X) gekocht bij coolblue omdat ik nu geen krassen wil en ben toch bang dat scherm aan diggelen is na vallen, zeker omdat ik hier heb gelezen dat het scherm kwetsbaar is bij vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Yep, ik heb zo'n flipding van Phonehouse. Zoals geschreven is die van de week overleden door een val maar geen krasje op de HTC 8X. En daar zijn ze voor gemaakt. De HTC is dun en licht.

Zo'n beschermhoes stelt je als het ware 'gerust' als je de telefoon in je broek doet en er zitten ook autosleutels is, of je doet de autosleutels in je broek waar de telefoon ook al zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
GerCor schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:29:
Yep, ik heb zo'n flipding van Phonehouse. Zoals geschreven is die van de week overleden door een val maar geen krasje op de HTC 8X. En daar zijn ze voor gemaakt. De HTC is dun en licht.

Zo'n beschermhoes stelt je als het ware 'gerust' als je de telefoon in je broek doet en er zitten ook autosleutels is, of je doet de autosleutels in je broek waar de telefoon ook al zit.
Ok thanks, vandaag een aanbieding gezien voor een flipcase voor net iets minder dan een tientje. Meteen ff besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Geen 8X flipcover toch? Vind het aan de andere kant ook zonde om de blauwe variant weg te stoppen in een flipcover. Er zullen er ook voldoende zijn die geen cover gebruiken, zonde dat toestel direct krassen / schade bevat neem ik aan.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
RudyL schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:51:
Geen 8X flipcover toch? Vind het aan de andere kant ook zonde om de blauwe variant weg te stoppen in een flipcover. Er zullen er ook voldoende zijn die geen cover gebruiken, zonde dat toestel direct krassen / schade bevat neem ik aan.
Die van mij is zwart en die cover is ook zwart, voor mij geen probleem :P En de 8X staat in het lijstje op de site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Door de toevoeging van Windows Phone dat gemist 8)7 .Ik blijf nog wel even twijfelen of ik een cover noodzakelijk acht / wenselijk vind.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Bumpercase is voor mij paar keer een redding geweest. De telefoon heb ik al eerder voor 200 euro laten repareren, zonder dat ding raak ik hem niet meer. Flupcover lijkt me niet zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 22:40
Ik heb de doubleshot case van htc en deze bevalt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Nu heb ik nog een probleem met de muziek. Heb geprobeerd om muziek vanaf pc te kopiëren maar zichtbaar. Wordt het niet. Alle mappen geprobeerd, hoe werkt dat?

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
RudyL schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 01:20:
Nu heb ik nog een probleem met de muziek. Heb geprobeerd om muziek vanaf pc te kopiëren maar zichtbaar. Wordt het niet. Alle mappen geprobeerd, hoe werkt dat?
Heb even Googled. Misschien heb je hier wat aan:
http://www.windowsphone.c...8/music/syncing-music-faq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Ik had alvast de hard case om de 8x gedaan terwijl ik nog geen sim kaart erin had gestopt. Ik krijg van de week mijn nieuwe sim kaart en die moet dus in mijn 8x. Het probleem is dat ik de hard case niet meer los krijgt 8)7

Edit: tis mijn vriendin gelukt, lang leven lange nagels _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door JerX op 19-05-2013 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Ik heb even gezocht maar kon niet vinden of deze telefoon in de toekomst nog upgrades gaat krijgen naar Windows Phone Blue? Ik heb geen zin om straks net als WP7.5 gebruikers met de troep te zitten, iemand iets gelezen hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Megamind schreef op zondag 19 mei 2013 @ 16:56:
Ik heb even gezocht maar kon niet vinden of deze telefoon in de toekomst nog upgrades gaat krijgen naar Windows Phone Blue? Ik heb geen zin om straks net als WP7.5 gebruikers met de troep te zitten, iemand iets gelezen hierover?
Ja natuurlijk, van 7.5 naar 8 kon niet wegens een hele andere kernel van CE naar RT. ;) Windows Phone 8 is namelijk helemaal herschreven, en het draait gewoon letterlijk Windows RT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Ik kreeg gister een update binnen van HTC, jullie ook? Mijn lockscreen was wel even bugged.. scherm licht bleef aanstaan als die op unlock stond. Na een reboot geen last meer van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
JerX schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 07:44:
Ik kreeg gister een update binnen van HTC, jullie ook? Mijn lockscreen was wel even bugged.. scherm licht bleef aanstaan als die op unlock stond. Na een reboot geen last meer van gehad.
Ik zie nog niks hier. Welke versie heb je nu? Wellicht nog een oudere update? Heb je handmatig gezocht naar de update of kwam deze vanzelf naar binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Alpha89 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 12:25:
[...]

Ik zie nog niks hier. Welke versie heb je nu? Wellicht nog een oudere update? Heb je handmatig gezocht naar de update of kwam deze vanzelf naar binnen?
Het is een 1 week oude 8x, maar ik heb hem vorige week meerdere keer handmatig naar updates gezocht. Na gister opeens een automatische update.

Hier wat info:
HTC App: 3.7 (build 2222.247246)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Ook mijn HTC 8x is een 8 dagen in mijn bezit en deze update kreeg ik geloof ik vorige week vrijdag al binnen.

Muziek is trouwens nog steeds niet gelukt, volgens mij toch geen rare extensie waardoor het niet wordt herkend. Kopieer en plak het in de daarvoor bestemde mappen, maar krijg het niet zichtbaar om af te spelen. Het in mapjes maken werkt ook niet, blijf dat maar vreemd vinden. Toch maar eens kijken welk type muziek bestand het is.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Deze update heb ik paar weken geladen al gekregen. Geen verschil gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Die update heb ik nog steeds niet. Maar als het niks aanpast .... dan niet. Vind nog steeds dat de batterij snel leeg is. En laden duurt veel te lang. Van de week 1 keer gehad dat een halfvolle batterij in een half uur weer vol was, maar meestal ligt de telefoon uren aan de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
GerCor schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 01:00:
Die update heb ik nog steeds niet. Maar als het niks aanpast .... dan niet. Vind nog steeds dat de batterij snel leeg is. En laden duurt veel te lang. Van de week 1 keer gehad dat een halfvolle batterij in een half uur weer vol was, maar meestal ligt de telefoon uren aan de lader.
Batterij gaat inderdaad best hard, maar je kan wat settings aanpassen zodat hij 1.5 dag (op 3g) mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
JerX schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:17:
[...]

Het is een 1 week oude 8x, maar ik heb hem vorige week meerdere keer handmatig naar updates gezocht. Na gister opeens een automatische update.

Hier wat info:
HTC App: 3.7 (build 2222.247246)
Aah ok. Die versie heb ik idd paar weken geleden al gehad. Zou een hoop moeten fixen. Maar sinds die update reboot de 8x nog wel eens een keer automatich... Ik zet hem wel nooit uit. dus wellicht dat het daar aan ligt :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merellecht
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-07 21:35
Hallo,

Ik twijfel tussen de HTC 8X en de Nokia Lumia 720 voor mijn eerste smartphone.
Wat ik voorlopig uitmaak uit de reviews en de specificaties:

Voordeel HTC: hogere dpi (weet niet of je dit werkelijk ook ziet), 1 GB werkgeheugen (het dubbele), 4G.
Voordeel Nokia Lumia 720: Veel betere batterij (gaat onder zwaar gebruik 2 dagen mee, de HTC slechts 1 dag), HERE maps en HERE drive (gratis en zonder internetconnectie), design (persoonlijk vind ik hem net iets mooier en beter in de hand liggen), camera schijnt iets beter te zijn.

Zijn er nog zaken die ik vergeet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ik ben tevreden over mijn HTC, maar ik ben er sterk over aan het nadenken om een Nokia te kopen. Laten we eerlijk zijn, we kunnen er niet omheen, HTC heeft het moeilijk en dat is te zien aan de WP8 support en ontwikkeling.

De Windows Phone ervaring komt het beste tot zijn recht op een Nokia. Offline navigatie, updates, apps, het is allemaal veel dynamischer dan bij HTC en Samsung waar weinig tot vrijwel niets aan ontwikkeling meer plaats lijkt te vinden. HTC is aan het overleven, Samsung zet in op Android en eigen OS.

Ik adviseer je (na 7 maanden WP8) om voor Nokia te gaan. Dit is echt gemeend en zo ervaren, niet bedoeld om een Nokia vs HTC hetze te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist ook mijn 8X voor garantie laten ophalen. Coating laat ook bij mij los, daarnaast lijkt het scherm los te komen uit de behuizing en bij het opnemen van video kraakt het geluid als een malle... Het loslaten van de coating is nog minimaal, maar beter nu opsturen dan wanneer het erger word...

Zonde, erg tevreden over het toestel an sich!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Ben er nu achter waardoor het komt dat ik geen muziek te zien krijg bij mijn audio op de HTC 8X. Had het alleen geprobeerd met M4A bestanden en ondanks dat dit wel een ondersteund bestandsformaat is, werken deze nummers allemaal niet. MP3, WAV geen probleem mee gehad.

Toch jammer, want dit betekend nogal een conversie van mijn muziekbestanden. En vind het dan vreemd dat het wel een ondersteund formaat is.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:33
Mijn HTC 8x begint toch wel, na 5-6 maanden in gebruik te hebben, wat irritante zaken te vertonen... Zo valt de telefoon zowat elke dag plots uit, kom je dus pas achter zodra je op je telefoon kijkt. Tevens vaak de melding dat de simkaart onbreekt, een herstart lost dit op.

Ik heb geen nieuwe apps meer gedownload, heel erg vreemd... wellicht ontstaan na een nieuwe update onlangs? Hebben meerdere mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
SparksNL schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:51:
Mijn HTC 8x begint toch wel, na 5-6 maanden in gebruik te hebben, wat irritante zaken te vertonen... Zo valt de telefoon zowat elke dag plots uit, kom je dus pas achter zodra je op je telefoon kijkt. Tevens vaak de melding dat de simkaart onbreekt, een herstart lost dit op.

Ik heb geen nieuwe apps meer gedownload, heel erg vreemd... wellicht ontstaan na een nieuwe update onlangs? Hebben meerdere mensen hier last van?
missing simcard was laatst een firmware update voor volgens mij. Alle laatste firmware updates geïnstalleerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
mcetweaker schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:22:
[...]

missing simcard was laatst een firmware update voor volgens mij. Alle laatste firmware updates geïnstalleerd ?
Yep, hij vindt nu in ieder geval geen nieuwe updates meer (Vodafone)... Erg jammer, want was in het begin erg te spreken over de telefoon / WP8! Dit begint zo langzamerhand toch wel af te nemen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
SparksNL schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:25:
[...]

Yep, hij vindt nu in ieder geval geen nieuwe updates meer (Vodafone)... Erg jammer, want was in het begin erg te spreken over de telefoon / WP8! Dit begint zo langzamerhand toch wel af te nemen... 8)7
Al geprobeerd om een nieuwe simkaart aan te vragen? Ik had dit ook zo af en toe met mijn micro simkaart van telfort. Moest hem een bepaalde manier erin doen en toen werd hij weer herkend. Sinds aantal dagen een nieuwe en nu heb ik echt nergens last van (na paar keer erin en eruit halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
vali schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:42:
[...]

Al geprobeerd om een nieuwe simkaart aan te vragen? Ik had dit ook zo af en toe met mijn micro simkaart van telfort. Moest hem een bepaalde manier erin doen en toen werd hij weer herkend. Sinds aantal dagen een nieuwe en nu heb ik echt nergens last van (na paar keer erin en eruit halen).
Nee dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik heb bij de HTC 8x een nieuwe (micro) sim gekregen, ik had namelijk nog een "grote" simkaart. De simkaart is toen in de winkel geplaatst en is er sindsdien ook niet meer uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
SparksNL schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:51:
Tevens vaak de melding dat de simkaart onbreekt, een herstart lost dit op.
Ja, dit is een zeer bekend probleem. Zelf had ik er ook last van. Na 1 fix nooit meer wat van gemerkt. Had het van een ander forum (wpcentral), en daar waren er meer waarbij dit hielp:

Doe een plakbandje (of 2) op de achterkant van je SIM. Dan wordt de chip van de sim meer tegen de lezer 'gedrukt' en krijg je geen errors meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Magnetic_Man schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:58:
[...]

Ja, dit is een zeer bekend probleem. Zelf had ik er ook last van. Na 1 fix nooit meer wat van gemerkt. Had het van een ander forum (wpcentral), en daar waren er meer waarbij dit hielp:

Doe een plakbandje (of 2) op de achterkant van je SIM. Dan wordt de chip van de sim meer tegen de lezer 'gedrukt' en krijg je geen errors meer.
Dat kan ik inderdaad wel even proberen, wordt vervolgd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:00
SparksNL schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 12:17:
[...]

Dat kan ik inderdaad wel even proberen, wordt vervolgd!
Heeft bij mij ook geholpen!

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• linksback
  • Laatst online: 16-04 15:02
Ik heb de HTC 8X vorige week ontvangen als zakelijke telefoon. Ik heb nu verschillende keren mijn adresboek geprobeerd te copieren via bluetooth naar mijn ingebouwde auto"telefoon". Met andere telefoons (iPhone 3G, Blackberry Bold, Galaxy Nexus) gaat dat allemaal prima, maar nu lukt dat niet; er wordt wel gecopieerd, maar er worden geen contacten gevonden. "Het telefoonboek is leeg". Iemand ook dat probleem gehad? Ik kan overigens wel bellen(contact kiezen via telefoon, over de speakers praten), dus de bluetoothverbinding is goed.

Ik las zojuist een interessante artikel, daarbij werd vermeld dat je per contact handmatig moet aangeven of je hem/haar wil delen via bluetooth. Dat moet je instellen terwijl je bluetooth verbinding met de autotelefoon actief is. Klopt dat? Is dat de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Dat is vreemd. Ik heb mijn telefoon verbonden met mijn Audi MMI systeem en krijg zonder verdere handelingen mijn telefoonboek te zien op mijn MMI scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• linksback
  • Laatst online: 16-04 15:02
Het per contact aangeven dat je wil delen via bluetooth werkt ook niet. Ik loop vast: ik heb bluetoothverbinding maar als ik per contact aangeef dat ik die wil delen via bluetooth, ziet mijn telefoon ineens geen bluetooth-verbinding meer. Ik kan dus niets selecteren bij het contact.

Daarbij zie ik ook dat mijn actieve bluetooth verbinding van het type "verbinding met spraak" is. Is dat default?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:48
Ik vind dat de trilfunctie van de HTC 8X erg luid is, merken meer mensen dat? Het is overdreven om te zeggen dat een ringtone niet nodig is als de trilfunctie is ingeschakeld, maar het komt er in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat iemand mij kan helpen
De Htc 8x van mij gaat niet meer aan
Het rode led lampje blijft continue branden als ie aan de oplader hangt

Extra info een week gelden is er een nieuw scherm ingezet

Iemand een idee

[ Voor 4% gewijzigd door PaT op 16-06-2013 00:11 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste