Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sheik schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 20:22:
Geen idee. Als ik mijn verbruik vergelijk met mijn Android verbruik zal het ongeveer 2,5 uur zijn. Ook zonder exacte on screen time te weten, ervaar ik de accu als groot pluspunt tov van mijn HTC Desire Z en HTC One S.
Dat is erg netjes dan!
Twijfel nog steeds.. Ben toch bang dat ik mn One X ga missen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09-2021
Na veel wikken en wegen toch maar mijn bestelling voor de HTC 8s geannuleerd en de 8x besteld. Sinds vanmiddag in huis, een blauwe versie en wauw! :9~
Wat een verschil met mijn galaxy eerste versie! Het bellen, wat toch wel voornaam is omdat ik geen vaste lijn heb, is ook prima. Duidelijk verstaanbaar en geen kraken.
Foto's maken gaat ook prima, zeker met de sneltoets.

Misschien een duurdere investering, maar hier ga ik heel lang plezier van hebben! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Is de rode versie al ergens te krijgen in NL?
Ik zie tot nu toe elke keer de zwarte en blauwe.

Ik wil een lichter toestel dan mijn huidige Dell Venue Pro en ben klaar met zwart. De blauwe oogt mij meer paars en vindt ik erg lelijk. Dus het wordt de rode. :)

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik heb ook na veel wikken en wegen. En het veel bekijken van reviews op youtube ook maar een bestelling gedaan van een blauwe HTC 8X!

En ik ben zo blij met de telefoon. De telefoon voelt zo lekker aan in je handen! Heerlijk dat zachte unibody.
Ben ook zeker te spreken over Windows Phone 8. Vooral de apps zien er erg gelikt en strak uit!
Het OS werkt erg fijn en zeker snel invergelijking met Android.

Vind het vooral fijn dat swipen en niet dat gescroll de hele tijd! :D

Echt een super geweldige telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Hoe zijn de ervaringen met multi tasken op windows phone 8? Als dit namelijk beter is op dan op Android dan gaat mijn One X de deur uit.

Bij android zie je dat applicaties steeds opnieuw geladen worden als je wisselt tussen de apps. Zeg dat je even browsed en dan een mailtje beantwoord. Ga je na het beantwoorden van het mailtje weer terug naar de browser dan zie je dat hij de pagina weer opnieuw aan het laden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

brilsmurfffje schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 17:50:
Hoe zijn de ervaringen met multi tasken op windows phone 8? Als dit namelijk beter is op dan op Android dan gaat mijn One X de deur uit.

Bij android zie je dat applicaties steeds opnieuw geladen worden als je wisselt tussen de apps. Zeg dat je even browsed en dan een mailtje beantwoord. Ga je na het beantwoorden van het mailtje weer terug naar de browser dan zie je dat hij de pagina weer opnieuw aan het laden is.
Net eventjes snel voor je uitgetest en dan laad hij de pagina niet opnieuw. Althans bij mij, weet niet hoe het zit met de anderen!

Moet wel eerlijk zeggen dat de browser wel erg fijn is! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
Ik heb nog wel een vraag. Normaal zit er over de camera een plasticje, ik heb nu niks kunnen vinden. Zit er wel iets over of kijk ik gewoon niet goed?

En als ik een sms typ, of reageer hier op het forum verschijnen er boven het toetsenbord allemaal woorden, een soort woordenboek. Prima, maar het is in het Engels, hoe kan ik dat aanpassen?

Oh en werk wordfeut helemaal niet?

[ Voor 5% gewijzigd door beccie op 24-11-2012 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Nee, de browser herlaadt niet de pagina. Dat is inderdaad een vervelende 'bug' van de HTC One series. Multitasken gaat razendsnel. Ik was zojuist bij een telecom winkel en de verkoper zag mijn telefoon. Hij wilde het apparaat eens zien/voelen/ervaren. Leuk om te horen dat hij na deze demo overtuigd was en zijn Samsung S3 ging omruilen voor een WP8 telefoon. Als je er eenmaal mee werkt, hoef je iemand niet meer te overtuigen. Ook jij bent de sjaak, de HTC One X is (afgezien van meer apps) voor jou verleden tijd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Sheik schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 19:39:
[...]

Nee, de browser herlaadt niet de pagina. Dat is inderdaad een vervelende 'bug' van de HTC One series. Multitasken gaat razendsnel. Ik was zojuist bij een telecom winkel en de verkoper zag mijn telefoon. Hij wilde het apparaat eens zien/voelen/ervaren. Leuk om te horen dat hij na deze demo overtuigd was en zijn Samsung S3 ging omruilen voor een WP8 telefoon. Als je er eenmaal mee werkt, hoef je iemand niet meer te overtuigen. Ook jij bent de sjaak, de HTC One X is (afgezien van meer apps) voor jou verleden tijd _/-\o_
Daar kan je weleens gelijk in hebben, even kijken of ik er een mooi prijsje voor kan krijgen. Hoe zit het eigenlijk met de accu duur van de 8X?
Mijn One X haalt maar 2 uur scherm tijd op een dag en dat is best wel weinig eigenlijk. Voordeel is wel dat standy staan bijna geen stroom kost en je dus met 6% accu nog een hele dag bereikbaar kan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ik kan uit ervaring zeggen dat de HTC One X het een stuk minder lang volhoudt. Houdt er wel echt rekening mee dat de 8X echt pas in zijn ritme komt na een cycle of 8 - 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Sheik schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 20:36:
Ik kan uit ervaring zeggen dat de HTC One X het een stuk minder lang volhoudt. Houdt er wel echt rekening mee dat de 8X echt pas in zijn ritme komt na een cycle of 8 - 10.
kan je een indicatie geven van hoeveel je uit een accu krijgt? moet namelijk best wat geld toeleggen denk ik omdat die toestellen zo snel in waarde dalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 13:01
Ik heb hem nu iets meer dan een week en haal er op dit moment 2 hele dagen mee met 2 push mail accounts (elk uur sync) redelijk veel twitter,news aps, uurtje gaming en per dag 1.5 uur muziek/podcasts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ik iets minder, maar veel en veel langer dan mijn HTC One S die ligt te verstoffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 22:04
Hier ongeveer 30 uur met 2 push mail accounts sync op 30 min, veel redelijk veel Office (ja, echt) gebruik, news app, 4-6 uur muziek en wat whatsapp. Ik ben echt zwaar onder de indruk! Eerste dag haalde ik misschien 12 uur, tweede cyclus slechts 7 en daarna schoot hij opeens omhoog. Zie de accu duur nog steeds sterker worden na elke oplaad beurt. Mijn Nexus ligt ook ergens vergeten in een lade nu.

Ik hoop wel dat HTC met een "fix" komt voor Beats Audio. Het lijkt wel alsof de BA actief wordt na een aantal db en ik merk dat heel erg in de zin van ruis/soort van gestotter als je een outro hebt met een enkel instrument, zeg maar. Niet super storend, maar toch een van de kleine dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
Hangen jullie je HTC trouwens pas aan de lader als de batterij leeg is, of standaard ' s nachts. Mijn Galaxy lag iedere nacht aan de lader. Ik vind het onzin om de HTC aan de lader te leggen als hij nog niet leeg is, maar dan zit ik soms wel halfverwege de dag met een lege telefoon.

Oh en bij android moest ik mijn lopende apps sluiten om batterij te sparen. Moet ik dat hier ook doen, of sluit een app automatisch al je er uitgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:56
Ja het is een beetje tricky. Ik haal ook ongeveer anderhalve dag, gelukkig kan ik hem op mijn werk gewoon aan de lader hangen wanneer nodig dus voor mij is het geen issue. Ik denk dat het voor de batterij beter is om hem zo lang mogelijk te laten ontladen.

Apps worden getombstoned als je eruit gaat. Dat betekent zoveel dat de huidige staat van de app wordt opgeslagen en als je hem weer opent weer wordt ingeladen. Dus je hoeft apps niet af te sluiten.

[ Voor 27% gewijzigd door Ramon op 25-11-2012 11:22 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Als mijn accu nog zo'n 30% overheeft en ik ga naar bed, hang ik hem aan de lader. Meestal, vraag me niet hoe het kan, plan ik het zodanig in dat ik altijd rond dat percentage overheb als ik ga slapen. Ik wil s'morgens een volle accu hebben. Bijladen doe ik overigens alleen in 'nood', tot nu toe nog niet hoeven doen.

Buiten Skype Beta (sync probleem) en Nokia Drive Beta hoef je geen apps te sluiten om battery drain te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
Ah mooi! Dank voor de snelle antwoorden. Ik vond dat altijd zo'n gedoe bij mijn galaxy, moest ik alles eerst afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 12:50

Multi tasking gaat vrij vlot. Het hangt ook af van de applicatie makers om "instant-resume" toe te voegen aan de applicatie zodat deze niet elke keer herstart wordt, ook al staat die niet meer in de laatst 8 geopende apps.

Voor veiligheidsredenen kunnen sommige apps dit dus best niet toevoegen.

[ Voor 4% gewijzigd door taurgis op 25-11-2012 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Laatst online: 15:35
Sheik schreef op zondag 25 november 2012 @ 11:22:

Buiten Skype Beta (sync probleem) en Nokia Drive Beta hoef je geen apps te sluiten om battery drain te voorkomen.
Lol wist niet dat je Nokia Drive op de HTX 8X kon krijgen. Heb ik een memo gemist? :o

Ook ik merk nu ongeveer 9 dagen nadat ik de 8X heb dat de accu steeds langer uithoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Waar kan je uitschakelen dat de foon automatisch gaat kantelen? Kan het nergens vinden in de instellingen. Of ik mis het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
Nog een vraag. Hoe krijg ik er muziek op? Ik werk met mac, ja ik weet het had ik beter een iPhone genomen. Maar dat wilde ik niet.
Volgens internet moest ik de windows phone app downloaden en dan kun je muziek synchroniseren. Dat heb ik gedaan, maar als ik synchroniseer, komt er vervolgens niks op mijn htc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
beccie schreef op zondag 25 november 2012 @ 19:52:
Nog een vraag. Hoe krijg ik er muziek op? Ik werk met mac, ja ik weet het had ik beter een iPhone genomen. Maar dat wilde ik niet.
Volgens internet moest ik de windows phone app downloaden en dan kun je muziek synchroniseren. Dat heb ik gedaan, maar als ik synchroniseer, komt er vervolgens niks op mijn htc
Windows Phone app downloaden, openen en de folder van Itunes toevoegen aan allowed folders zodat de muziek uit Itunes daadwerkelijk toegankelijk is voor de Windows Phone app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
Jeeeej! Gelukt, je bent een held! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Grudgie schreef op zondag 25 november 2012 @ 19:51:
Waar kan je uitschakelen dat de foon automatisch gaat kantelen? Kan het nergens vinden in de instellingen. Of ik mis het :P
onder instellingen en dan attente telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Sheik schreef op zondag 25 november 2012 @ 20:52:
[...]

onder instellingen en dan attente telefoon
Ja, heb ik ook al gekeken. Staat er niet bij.

Alleen "Kantelen om beltoon te dempen". Maar dat bedoel ik weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Grudgie schreef op zondag 25 november 2012 @ 20:55:
[...]

Ja, heb ik ook al gekeken. Staat er niet bij.

Alleen "Kantelen om beltoon te dempen". Maar dat bedoel ik weer niet.
Misschien dan ook even duidelijk zijn? Ik neem aan dat je bedoelt dat je rotation lock wil? Dus voorkomen dat het scherm kantelt als je telefoon draait? Het enige wat daarin mogelijk is, is om je telefoon op zijn kop te houden. Dan is de scherm-rotatie 'frozen'.

Hier een zelfgemaakt filmpje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Oke, dat kan je dus niet uitschakelen. Dat is wel jammer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Grudgie schreef op zondag 25 november 2012 @ 21:31:
Oke, dat kan je dus niet uitschakelen. Dat is wel jammer :P
Ik heb het nog nooit nodig gehad. De implementatie zoals in Windows Phone voldoet voor mij. Wat is jouw use case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Ramon schreef op zondag 25 november 2012 @ 21:34:
[...]

Ik heb het nog nooit nodig gehad. De implementatie zoals in Windows Phone voldoet voor mij. Wat is jouw use case?
Nja ligt er soms aan hoe je in bed ligt. Soms lig je wel eens schuin en dan heb je de telefoon ook schuin in je handen en gaat de telefoon soms kantelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Grudgie schreef op zondag 25 november 2012 @ 21:39:
[...]

Nja ligt er soms aan hoe je in bed ligt. Soms lig je wel eens schuin en dan heb je de telefoon ook schuin in je handen en gaat de telefoon soms kantelen.
Moet ik dan serieus in bed gaan liggen en dat filmen om te laten zien dat dit afgedekt wordt door WP door je telefoon op zijn kop te houden?

Ik had gehoopt dat men met het filmpje hierboven de link wel zou kunnen leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Ramon schreef op zondag 25 november 2012 @ 21:41:
[...]

Moet ik dan serieus in bed gaan liggen en dat filmen om te laten zien dat dit afgedekt wordt door WP door je telefoon op zijn kop te houden?

Ik had gehoopt dat men met het filmpje hierboven de link wel zou kunnen leggen.
Vraag ik dat dan? :S nee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Nee maar blijkbaar snap je het dus nog steeds niet. Als je de telefoon in landscape-stand voor je gezicht houdt als je op je zij in bed ligt, treed er dus een rotation lock in werking automatisch, zonder dat je in een of ander menu iets hoeft te kiezen. Dát wordt visueel uitgelegd in het filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Het gaat erom om in portrait mode in bed te kunnen lezen en dat gaat niet als je op een zij ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-09 15:43
ik zie aantal personen (Rzz en Sheik) die vroeger een Desire Z hadden (met dus fysiek toetsenbord) en nu zijn overgeschakeld op de 8X: hoe ervaren jullie de overstap?

- mbt ontbreken fysiek toetsenbord? Een on-screen toetsenbord schrikt me momenteel nog af mbt snelheid waarmee je zou kunnen typen en feit dat je deel van je scherm wegvalt?

- mbt grootte tegenover de Desire Z? --> is deze niet plots een heel stuk groter?

Ben immers zelf nog aan het twijfelen of ik de overstap zou wagen naar deze of naar een Lumia 920.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:42
Het gewicht zal voor ons in ieder geval niet zo'n probleem zijn ;) (zit aan dezelfde overstap te denken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ik zat met hetzelfde dilemma, mijn ''Z'' aan de kant schuiven voor een telefoon zonder toetsenbord. Ik heb er toch voor gekozen omdat er weinig nieuwe mogelijkheden zijn. Ik heb ervaring met typen op een HTC HD2, HD en One S maar moet zeggen dat het typen op de 8X niet alleen beter gaat dan op de genoemde toestellen maar ook gewoon goed werkt. Ja je mist een gedeelte van het scherm en de toetsaanslag tov de ''Z''. Typen op een fysiek toetsenbord gaat altijd beter . Echter de 8X heeft een erg fijne layout (zelfde als de 920), metname de woordvoorspelling werkt bij mij zo goed dat ik de ''Z'' langzaamaan ga vergeten.
Sowieso is de overstap enorm groot, alles loopt als een zonnetje. Hoewel ik de ''Z'' ook niet tekort wil doen voor z''n leeftijd.
Ik heb gekozen voor de 8X ipv de L920 vanwege de beschikbaarheid, prijs, kwaliteit scherm, design en metname het gewicht. Het formaat is nagenoeg gelijk aan de 8X. Ik wilde absoluut geen zwaargewicht meer. 185 Gram is gewoon te zwaar om in mijn broekzak te stoppen, vooral als ik een kostuum draag is het een drama. Zelfs opbergen in m''n jasje is geen optie ivm het gewicht aan 1 kant.
Al met al heb ik nog nooit eerder zo''n fijne smartphone ervaring gehad als met de 8X. De L920 zal minstens even goed zijn dus afraden kan ik deze telefoon niet. Het OS is het selling point, doe het nu maar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 10:01

AcoLyte!

*evil grin*

Ikzelf heb jarenlang (eigenlijk alleen maar) met een Blackberry rondgelopen. Zalig. Ik ben dan ook een zwaargewicht als het aankomt op email, al zeg ik het zelf. Als een Blackberry iets kan, is het wel mailen, en hoe. Fysiek toetsenbord werkt zalig en supersnel. Sinds een week of twee een 8X en ik mis m'n Blackberry amper. Amper omdat het echt ontzettend wennen is, amper omdat de auto-correctie echt fabelachtig werkt (ik werk met meerdere talen), amper omdat de layout en het design top is, amper omdat het OS supersnel is en de HTC zalig in de hand ligt.

Kortom; het is voor mij nu nog even wennen maar ik merk zelfs binnen zo 'n korte periode dat ik m'n fysieke toetsenbord niet ga missen.

don't mistake lack of talent for genius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-08 10:36
Sheik schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:32:
........Ik heb gekozen voor de 8X ipv de L920 vanwege de beschikbaarheid, prijs, kwaliteit scherm, design en metname het gewicht. Het formaat is nagenoeg gelijk aan de 8X. Ik wilde absoluut geen zwaargewicht meer. 185 Gram is gewoon te zwaar om in mijn broekzak te stoppen, vooral als ik een kostuum draag is het een drama. Zelfs opbergen in m''n jasje is geen optie ivm het gewicht aan 1 kant.
Al met al heb ik nog nooit eerder zo''n fijne smartphone ervaring gehad als met de 8X. De L920 zal minstens even goed zijn dus afraden kan ik deze telefoon niet. Het OS is het selling point, doe het nu maar!!
Kan ik me helemaal in vinden.. Dat is de reden dat ik nog aan het wachten ben op de Samsung ATIV-S. Dan heb je eigenlijk een galaxy S3 alleen met WP8 er op. 4,8" en 130gr. Alleen elk voordeel heb zijn nadeel en dan heb je natuurlijk geen uni-body, dus hij zal iets minder sterk zijn. Voordeel is dan wel weer dat er extra opslag ruimte in kan..

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:52
Getver ...

Ik was bijna zeker dat ik een lumia 920 ging kopen, en dat maakte het ook gemakkelijk om mijn aankoop tot volgend jaar uit te stellen, want veel vroeger zie ik hem niet in de belgische winkels verschijnen. Ik wil hem ook niet online kopen, moet hem eerst in mijn handen gehad hebben. Maar nu ik daarnet -toevallig- een winkel passeerde en daar -toevallig- een 8X zag liggen ben ik eigenlijk een beetje verkocht ... het oogt sexy en ligt echt leuk in de hand.

Ik heb weer iets om over te piekeren :D

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
spoonman schreef op maandag 26 november 2012 @ 20:00:
Getver ...

Ik was bijna zeker dat ik een lumia 920 ging kopen, en dat maakte het ook gemakkelijk om mijn aankoop tot volgend jaar uit te stellen, want veel vroeger zie ik hem niet in de belgische winkels verschijnen. Ik wil hem ook niet online kopen, moet hem eerst in mijn handen gehad hebben. Maar nu ik daarnet -toevallig- een winkel passeerde en daar -toevallig- een 8X zag liggen ben ik eigenlijk een beetje verkocht ... het oogt sexy en ligt echt leuk in de hand.

Ik heb weer iets om over te piekeren :D
Niet piekeren, gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quint3n
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-08-2024
Ramon schreef op maandag 26 november 2012 @ 20:02:
[...]

Niet piekeren, gewoon doen.
Zou ik echt van de prijs laten afhangen. Willen ze je met zo'n L920 opzadelen voor 650 euro, dan lijkt me de keuze snel gemaakt. Maar zakt die prijs snel naar 500 euro, dan neig ik toch echt meer naar de L920.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike180
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08-2022
Ik heb nog n 2 weken oude in de aanbieding !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sheik schreef op zondag 25 november 2012 @ 23:34:
Het gaat erom om in portrait mode in bed te kunnen lezen en dat gaat niet als je op een zij ligt.
Ramon wil het niet snappen en probeert een tekort in Windows Phone goed te praten. Pleister argument... zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ja het lijkt er wel op. Hopelijk begrijpt hij nu wel wat we bedoelen en komt hij met een oplossing in de vorm van een filmpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leffunk schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:28:
ik zie aantal personen (Rzz en Sheik) die vroeger een Desire Z hadden (met dus fysiek toetsenbord) en nu zijn overgeschakeld op de 8X: hoe ervaren jullie de overstap?

- mbt ontbreken fysiek toetsenbord? Een on-screen toetsenbord schrikt me momenteel nog af mbt snelheid waarmee je zou kunnen typen en feit dat je deel van je scherm wegvalt?

- mbt grootte tegenover de Desire Z? --> is deze niet plots een heel stuk groter?

Ben immers zelf nog aan het twijfelen of ik de overstap zou wagen naar deze of naar een Lumia 920.
Op het ontbreken van het fysieke toetsenbord heb ik één nadeel en dat is het blind typen. Op de Desire Z kon ik dit zonder fouten te maken, omdat je op een gegeven moment het toetsenbord kan aanvoelen, net zoals bij een pc. Qua snelheid ga je er niet op achteruit zoals Sheik zegt met die woordvoorspelling, scheelt soms enorm typwerk. Er valt idd een stuk van je scherm weg, maar dat is bij elke touchscreen. En ik heb me daar niet echt aan ge-ergerd. Het is even wennen aan het begin, maar ik hoef mijn desire z niet meer terug.

De grootte vind ik perfect van de 8X, laten we eerlijk zijn de Desire Z was qua dikte echt een koelkast vond ik. Dat kwam natuurlijk ook door dat toetsenbord. De 8X ligt erg lekker in de hand en de grootte is niet lomp vind ik. Het moet natuurlijk een smartphone blijven en geen tablet is altijd mijn mening geweest. Whatsapp werkt nog niet helemaal naar behoren op de 8X, maar er komt spoedig een update aan verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quint3n
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 22:12:
[...]

Op het ontbreken van het fysieke toetsenbord heb ik één nadeel en dat is het blind typen. Op de Desire Z kon ik dit zonder fouten te maken, omdat je op een gegeven moment het toetsenbord kan aanvoelen, net zoals bij een pc. Qua snelheid ga je er niet op achteruit zoals Sheik zegt met die woordvoorspelling, scheelt soms enorm typwerk. Er valt idd een stuk van je scherm weg, maar dat is bij elke touchscreen. En ik heb me daar niet echt aan ge-ergerd. Het is even wennen aan het begin, maar ik hoef mijn desire z niet meer terug.

De grootte vind ik perfect van de 8X, laten we eerlijk zijn de Desire Z was qua dikte echt een koelkast vond ik. Dat kwam natuurlijk ook door dat toetsenbord. De 8X ligt erg lekker in de hand en de grootte is niet lomp vind ik. Het moet natuurlijk een smartphone blijven en geen tablet is altijd mijn mening geweest. Whatsapp werkt nog niet helemaal naar behoren op de 8X, maar er komt spoedig een update aan verwacht ik.
Als je het erg veel doet kan je na een tijdje ook op een touchscreen blind typen hoor.
Een fysiek blijft weliswaar altijd sneller, maar dat ga je in de praktijk niet zo merken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
Een vraag die misschien al eerder is gepasseerd: ik heb recent op mijn WP7.5 telefoon zitten spelen met die voice recognition voor smsjes, en dat blijkt eigenlijk geweldig goed te werken ... in het engels.

Kan je voor deze functie op WP8 nederlands kiezen?

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

spoonman schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:49:
Kan je voor deze functie op WP8 nederlands kiezen?
Nee, helaas niet.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02 18:55
De foons lijken idd erg op de Nokia. En ik krijg Apple iPod campagne flash backs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
Vraagje aan de htc 8x gebruikers. Ik zit nu erg over na te denken om hem te kopen. Sinds de release van de 920 is uitgeteld en de 8x toch wel iets scheelt qua geld...

Voornamelijk vraag is de support die htc levert. Zijn er nog leuke apps bijgeleverd (exclusief htc)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Sheik schreef op maandag 26 november 2012 @ 22:07:
Ja het lijkt er wel op. Hopelijk begrijpt hij nu wel wat we bedoelen en komt hij met een oplossing in de vorm van een filmpje :)
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:40:
[...]

Ramon wil het niet snappen en probeert een tekort in Windows Phone goed te praten. Pleister argument... zucht.
Natuurlijk jongens, als jullie mijn eerste post op dit onderwerp nog even goed zouden lezen zei ik toen al dat het enige wat op het gebied van rotation lock mogelijk is om je telefoon op zijn kop te houden, met een uitleg in de vorm van een filmpje erbij om het te verduidelijken. Voor mij is dit genoeg, ik hoef niet perse in bed, op mijn zij, in portrait mode mijn telefoon te gebruiken. Als je dat wel wil moet je maar een andere telefoon kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
Ik ben nog steeds zo blij met deze telefoon! Ik moet nog wel erg wennen aan de lange batterijtijd. Met een halve batterij doe ik gewoon makkelijk een dag. Terwijl bij mijn oude dat betekende dat ie binnen een paar uur plat lag.
heel vreemd is dat,ik ben steeds bang dat ie spontaan uitvalt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:16
@beccie, heb ik ook nog steeds. Positief puntje toch.

Merk wel dat ik een raar probleem heb qua geluid. Dacht eerst dat het toeval was, maar het gebeurt best vaak. Af en toe als een geluidje van de mail, sms of andere notificatie af gaat hoor je het geluid haperen. De beltoon heeft er geen last van, maar de eerste tellen bij het opnemen of bellen weer wel.

Na een reboot doen de geluidjes het weer een tijdje goed

Iemand anders ook nog problemen mee?

Het leven is te kort om te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:42
Beneveerg schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 23:31:
[...] Iemand anders ook nog problemen mee?
Herkenbaar, leuk dat ze die dingen nog niet hebben weten op te lossen in WP8. Op WP7 heb ik hier ook last van gehad. Het komt op mij over als een proces dat haywire gaat op de achtergrond of een CPU die niet geheel of snel genoeg omhoog schakelt. Op WP7 is het met een reset (of twee) van je telefoon overigens verholpen.
Op mijn N900 met Maemo kon ik hetzelfde gedrag produceren door de cpu van de telefoon op 300mhz te clocken (vanaf de standaard 600) of het ding constant in low power mode te laten draaien. Dus het is iets wat op alle telefoons kan voor komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
vali schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:09:
Vraagje aan de htc 8x gebruikers. Ik zit nu erg over na te denken om hem te kopen. Sinds de release van de 920 is uitgeteld en de 8x toch wel iets scheelt qua geld...

Voornamelijk vraag is de support die htc levert. Zijn er nog leuke apps bijgeleverd (exclusief htc)?
Nope, zitten een paar kale standaard apps zoals een converter en calculator bij , oh en een weer widget en dat was het wel weer. Als het je om de apps exclusiviteit gaat moet de lumia 920 hebben met alle nokia drive/maps/traffic en exclusieve games zoals mirrors edge en andere op de nokia app store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
Ik heb geen last van haperende geluiden op mijn HTC bij notificaties. Ik heb alléén een haper soms bij muziek nummers waar het volume heel laag ligt en dit komt denk ik meer omdat Beats Audio pas aanslaat bij x aantal decibel. Dus als je net rond de grens hangt dan gaat hij steeds aan en uit waardoor je een soort rare hapering krijgt.

En de accuduur is inderdaad even wennen! Nou kom ik van een Nexus 3 af dus dan is het misschien wel wel een hele extreme omslag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ik heb ook geen problemen met de geluidjes. Misschien een buggy app geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
Beneveerg schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 23:31:
@beccie, heb ik ook nog steeds. Positief puntje toch.

Merk wel dat ik een raar probleem heb qua geluid. Dacht eerst dat het toeval was, maar het gebeurt best vaak. Af en toe als een geluidje van de mail, sms of andere notificatie af gaat hoor je het geluid haperen. De beltoon heeft er geen last van, maar de eerste tellen bij het opnemen of bellen weer wel.

Na een reboot doen de geluidjes het weer een tijdje goed

Iemand anders ook nog problemen mee?
*meld* Heb het hier ook van tijd tot tijd, gaat soms spontaan weg, 1x reboot gedaan en daarna nog niet weer gehad.

• beccie
Ik heb geen last van geluidjes, of nog niet gemerkt. Ik merkte gisteren wel dat het toestel ook best warm kan worden. Nu kan dat zijn omdat het toestel in mijn jaszak zat. Maar ik vond het wel vreemd.
Ook lijkt het alsof ik de achterkant op sommige plekken wat kan indrukken, dat is misschien omdat het geen harde achterkant is, maar wat zachter voelend materiaal. Vond ik ook wel vreemd, herkent iemand dit?

• Alpha89
  • Laatst online: 15:35
Y-Foxy schreef op woensdag 28 november 2012 @ 21:52:
[...]

*meld* Heb het hier ook van tijd tot tijd, gaat soms spontaan weg, 1x reboot gedaan en daarna nog niet weer gehad.
Zoals eerder aangegeven ik heb hetzelfde probleem :-). Zou in december een update komen om de eerste bugs te pletten. Hopen dat deze erbij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
Vraagje aan 8X gebruikers: hoeveel GB is er daadwerkelijk beschikbaar voor muziek en foto's? De volledige 16gb, of neemt WP8 al een GB'tje of 2 op voor zijn installatie? Las in het 8S topic dat de karige 4gb ook nog eens voor de helft opgeslokt werd door het OS, gelukkig heeft die wel een geheugenkaartmogelijkheid.
(zit toch bij de keuze voor een nieuwe telefoon te kijken welke het beste mijn mp3speler kan gaan vervangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenteltrap
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-08 11:02
eswa schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:41:
Vraagje aan 8X gebruikers: hoeveel GB is er daadwerkelijk beschikbaar voor muziek en foto's? De volledige 16gb, of neemt WP8 al een GB'tje of 2 op voor zijn installatie? Las in het 8S topic dat de karige 4gb ook nog eens voor de helft opgeslokt werd door het OS, gelukkig heeft die wel een geheugenkaartmogelijkheid.
(zit toch bij de keuze voor een nieuwe telefoon te kijken welke het beste mijn mp3speler kan gaan vervangen)
Het OS neemt zo'n 2,5 GB in beslag en gaat inderdaad van die 16 GB af. Dus je hebt zo'n13 GB tot je beschikking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag gekocht. Afscheid van iOS en dat android geweld. Die laatste was sowieso niet mijn keus. Wat een verademing dat Windows phone 8. En de 8x is super. Wat een scherm!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2012 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
eswa schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:41:
Denk dat als je het hebt over (veel) muziek, je het beste voor de 8s kan gaan met een 32GB of zelfs 64GB kaartje (als ie dat aan kan). Persoonlijk had ik op mijn Lumia 800 maar een nummertje of 500, dat zal op mijn 8x ook wel zo zijn.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NAb7A.png

[ Voor 16% gewijzigd door Ramon op 30-11-2012 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Sinds vandaag ook een blauwe HTC 8X in mijn bezit :D Ik kwam van een HD 7 af die rond de twee jaar oud is, dus ik was toe aan een vervanger. Eerst even rondkijken, maar tot dusver een heerlijk toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:26
Net ook de HTC 8X aangeschaft. Helaas nog geen Whatsapp, maar voor de rest is het een perfecte telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Ik kan serieus makkelijk 2 dagen met de batterij doen! Ongeloofelijk! Dit heb ik nog nooit meegemaakt met een smartphone! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Newjersey schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 16:46:
Net ook de HTC 8X aangeschaft. Helaas nog geen Whatsapp, maar voor de rest is het een perfecte telefoon
Whatsapp zit gewoon in de store hoor. Gisteren nog geïnstalleerd

EDIT. Lees net bij de lumia 920 dat whatsapp vannacht is geupdate en nog niet terug is in de market

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2012 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 4 HTC's met Android ben ik nu een goeie week in het bezit van een HTC 8X. Ik kan zeggen dat ik, op wat kleinigheidjes na erg tevreden ben over de telefoon. Ik heb tot nu toe geen last gehad van reboots maar ervaar wel dat notificaties van o.a. Whatsapp en Facebook, zoals bekend, niet geheel foutloos werken. Hopen op verbetering dus.

Plussen

- Supersnel, geen enkele hapering systeem is tot nu toe erg stabiel
- Scherm is erg mooi, formaat voor mij persoonlijk precies goed.
- Accu! Gaat bij normaal gebruik mee vanaf wakker worden tot slapen gaan.
- Camera, mijns inziens erg nette foto's, ook op de Bigscreen zien ze er netjes uit.
- Ik wil de overstap naar WP8 na Android geen verademing noemen, tis immers maar net wat je gewend bent maar tot nu toe ben ik er erg over te spreken.

Minnen

- Wie heeft verzonnen dat de volumeknoppen aan de verkeerde kant moesten worden geplaatst? Plaatsing voelt onlogisch, maar wel te doen..
- Geluidsvolumes... Een instelling voor alles, dus beltonen, muziek, video enz. Filmpje op youtube bekijken op laag volume resulteert in een gemist gesprek omdat je vergeet het volume weer op te schroeven als je klaar bent.
- Weinig Apps, maar dat zal nog wel veranderen. En ALS er dan erg veel Apps komen, hoe overzichtelijk houd je dan je startscherm? Behoorlijk scrollen als je zo'n 50 Apps op je foon hebt staan denk ik. Niet echt een minpunt, maar toch..

Mijn PC draait ook op W8, ik heb wat zitten vogelen om vanaf mijn HTC de bestanden zoals foto's te benaderen maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe dat moet. Een filemanager of browser zoals Android aanbied heb ik niet kunnen vinden. Daarnaast zou het mooi zijn om via Wifi de gemaakte foto's naar de PC te kunnen sturen zonder tussenkomst van Skydrive of een kabeltje. Ik ben technisch niet de meest slimste maar je zou verwachten dat het voorgaande gewoon moet kunnen. Zoek ik niet goed? Iemand een idee?

Binnenkort stap mijn vriendin ook over op een 8X, maar dan een rode waarschijnlijk, ben erg benieuwd naar de "Kamer-functie".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:42
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:02:
[...] Mijn PC draait ook op W8, ik heb wat zitten vogelen om vanaf mijn HTC de bestanden zoals foto's te benaderen maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe dat moet. Een filemanager of browser zoals Android aanbied heb ik niet kunnen vinden. [...]
Als het goed is kan het gewoon in Explorer zelf toch? Daarnaast heb je toch die app voor WP8? Deze dus: http://apps.microsoft.com...99-4046-b494-9ce469ae3009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:02:
En ALS er dan erg veel Apps komen, hoe overzichtelijk houd je dan je startscherm? Behoorlijk scrollen als je zo'n 50 Apps op je foon hebt staan denk ik. Niet echt een minpunt, maar toch..
De meeste mensen zetten niet alle apps op hun startscherm. In de applijst komt er bij meer dan x apps (40 ofzo?) een manier tevoorschijn waarmee je zonder te scrollen door kan gaan naar een beginletter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
fruitbakje schreef op zondag 02 december 2012 @ 15:09:
[...]

De meeste mensen zetten niet alle apps op hun startscherm. In de applijst komt er bij meer dan x apps (40 ofzo?) een manier tevoorschijn waarmee je zonder te scrollen door kan gaan naar een beginletter.
Dan komt er een A-Z ding zichtbaar waardoor je gemakkelijk naar je app kan gaan. Zolang je weet hoe het noemt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xylonite
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-12-2024

xylonite

Certified Prutser

Hebben de eigenaren van een Blauwe 8X ook las van het feit dat de hoekjes zwartig worden van je broekzak etc?

Ik heb de telefoon nu een kleine maand, en merkte na een aantal dagen al dat de hoeken wat zwart worden.
Denk dat dit nog een groter probleem wordt bij een rode of gele omdat die nog lichter van kleur zijn en het dus meer opvalt dan bij de blauwe.

Verder ben ik 100% tevreden met het toestel, na 2 jaar gebruik gemaakt te hebben van een HTC HD7, is Phone 8 icm de 8X nog veel sneller.

MCSE, MCSA | http://www.linkedin.com/in/jeroens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
xylonite schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:32:
Hebben de eigenaren van een Blauwe 8X ook las van het feit dat de hoekjes zwartig worden van je broekzak etc?

Ik heb de telefoon nu een kleine maand, en merkte na een aantal dagen al dat de hoeken wat zwart worden.
Denk dat dit nog een groter probleem wordt bij een rode of gele omdat die nog lichter van kleur zijn en het dus meer opvalt dan bij de blauwe.

Verder ben ik 100% tevreden met het toestel, na 2 jaar gebruik gemaakt te hebben van een HTC HD7, is Phone 8 icm de 8X nog veel sneller.
Hier heb ik geen last van. (gelukkig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:49
Hallo,

Ik kan over een poosje verlengen en wil eigenlijk wel de overstap maken op windows phone 8X. Nu heb ik nog de HTC Incredible S en bevalt verder, op de batterijduur na, goed.

Mijn vraag: Komt de gele uitvoering ook naar NL? heb hem niet gezien en hoe zit het met de apps?
Moet ik veel apps missen die ik nu wel heb? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
Moet ik veel apps missen die ik nu wel heb? 8)7
Moeilijk te beantwoorden vraag, aangezien we niet weten welke apps je nu wel hebt/gebruikt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:49
spoonman schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:57:
[...]

Moeilijk te beantwoorden vraag, aangezien we niet weten welke apps je nu wel hebt/gebruikt :+
Ja begrijp ik. Ik bedoel whatsapp, buienradar, wordfeud en ook bankapps. De ING app is er niet is me bekend. Maar ook veel nieuws apps die ik nu wel veel heb etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xylonite schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:32:

ik denk dat dat eerder komt door het afgeven van bv een jeans. Meestal geven die donker af.
ik heb hem in een hoesje en nergens last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
Welk hoesje heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal, even een vraag voor de bezitters van een blauwe HTC 8X!

Ik zie verschillende foto's/filmpjes van de blauwe HTC 8X, maar het lijkt soms wel paars! Hoe ziet de telefoon " in het echt" er uit? Ik heb helaas geen telefoonwinkel in de buurt waar de blauwe 8X als showmodel staat, dus ik kan dit niet bekijken! Is hij in het echt heel donker(naar het paarse toe dus) of valt dat best mee?

alvast bedankt!

edit: Ik heb natuurlijk ook filmpjes enzo bekeken, maar ook hieruit kan ik niet een duidelijk oordeel krijgen!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eclipce
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-06 19:30
Ik heb nu ook ongeveer 2 weken een htc 8x. Wp8 werkt erg snel en soepel.
Er zitten alleen een paar heel vervelende bugs in.

De accuduur is zwaar belabberd. Ik las hier ook al dat sommige er 2 dagen mee kunnen, maar ik net een halve dag. Enig idee waar dat van kunnen komen? Misschien van whatsapp? Ik heb mijn email al ingesteld dat die om het uur nieuwe mail checkt.

Ik heb ook een zwaar irritant probleem met de mail. Ik heb mijn hotmail account op mijn telefoon ingesteld. Het nadeel is dat alle mails in de map pop terecht komen. Ik heb al bij mijn hotmail instellingen gekeken, en daar kon ik alleen instellen dat ze verplaatst worden naar de map pop ipv echt verwijderen.
Ik had wat verkeerd ingesteld bij mijn google account :S

@revontulet
Mijn htc 8x is blauw, maar ook echt blauw. De kleur is iets lichter dan de kleur blauw van het facebook logo. (ik kon ff geen beter voorbeeld noemen :P)

[ Voor 3% gewijzigd door eclipce op 03-12-2012 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:43:
Hoi allemaal, even een vraag voor de bezitters van een blauwe HTC 8X!

Ik zie verschillende foto's/filmpjes van de blauwe HTC 8X, maar het lijkt soms wel paars! Hoe ziet de telefoon " in het echt" er uit? Ik heb helaas geen telefoonwinkel in de buurt waar de blauwe 8X als showmodel staat, dus ik kan dit niet bekijken! Is hij in het echt heel donker(naar het paarse toe dus) of valt dat best mee?

alvast bedankt!

edit: Ik heb natuurlijk ook filmpjes enzo bekeken, maar ook hieruit kan ik niet een duidelijk oordeel krijgen!
Nee ik vind het een erg mooi toestel in het blauw. Ik heb hem zowel in het zwart als blauw gezien voordat ik tot kopen overging, en was juist van plan een zwarte te nemen n.a.v. internet afbeeldingen. Maar nadat ik de blauwe 'in het echt' had gezien vond ik deze veel mooier en heb ik die dus gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razr schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:24:
[...]

Nee ik vind het een erg mooi toestel in het blauw. Ik heb hem zowel in het zwart als blauw gezien voordat ik tot kopen overging, en was juist van plan een zwarte te nemen n.a.v. internet afbeeldingen. Maar nadat ik de blauwe 'in het echt' had gezien vond ik deze veel mooier en heb ik die dus gekocht :)
Maar hij is dus meer blauw dan paars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:28:
[...]

Maar hij is dus meer blauw dan paars?
Ja het is gewoon blauw, mooie kleur. Kan het niet anders omschrijven ;). Deze afbeelding lijkt wel aardig qua kleur

Afbeeldingslocatie: http://cdn-static.cnet.co.uk/i/product_media/40002645/image4/440x330-dscf5478.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razr schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:30:
[...]

Ja het is gewoon blauw, mooie kleur. Kan het niet anders omschrijven ;). Deze afbeelding lijkt wel aardig qua kleur

[afbeelding]
Kijk! Dat is dus een mooie (duidelijke) afbeelding! Zo een was ik nog niet tegengekomen, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
NeWSJuNK schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:02:
[...]
Ja begrijp ik. Ik bedoel whatsapp, buienradar, wordfeud en ook bankapps. De ING app is er niet is me bekend. Maar ook veel nieuws apps die ik nu wel veel heb etc.
Er bestaat een Whatsapp maar naar het schijnt zijn daar veel problemen mee (gebruik het zelf niet, zie er het nut niet van in). Buienradar en wordfeud staan in de store. Nieuws apps heb je ook genoeg denk ik, ik gebruik Weave.

De apps voor WP kan je ook gewoon op deze website terugvinden:
http://www.windowsphone.com/nl-nl/store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
eclipce schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:23:

De accuduur is zwaar belabberd. Ik las hier ook al dat sommige er 2 dagen mee kunnen, maar ik net een halve dag. Enig idee waar dat van kunnen komen? Misschien van whatsapp? Ik heb mijn email al ingesteld dat die om het uur nieuwe mail checkt.
De accuduur was 2 weken geleden ongeveer gelijk aan de gebruikte accu van mijn 2 jaar oude HTC Desire Z, kortom voor mij acceptabel voor een nieuwe accu. Ik haal vandaag wederom een nieuw record:

Resterend: 40%
Geschatte resterende tijd: 1 dag en 3 uur
Tijd sinds laatste keer opladen: 20 uur

Ik gebruik de telefoon, ligt niet in een hoekje te slapen :z

Pushmail kan beter voor je accuduur zijn dan mail ophalen op vaste intervallen, dat is afhankelijk van de hoeveelheid mails die je binnenkrijgt. Ik vermoed niet dat dat het probleem bij je is, ik heb 3 pushmail accounts met een enorm verkeer aan in- en uitgaande mails.
Whatsapp zal bij jou niet de oorzaak van de accuduur zijn, bij mij is het namelijk geen probleem.
Tja, moeilijk te bepalen waardoor je accue snel leegtrekt:
- wat doe je met je telefoon
- welke apps/games gebruik je
- game je vaak
- wat draait in de achtergrond
- hoevaak updaten bepaalde apps
- etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
Bij mij (WP7.5) is whatsapp wel degelijk een accuzuiger. In de zin van, als je het nauwelijks gebruikt is er geen probleem. Maar vaak WA opstarten zorgt ervoor dat je accu snel leeg gaat.
Skype had toch een sync bug die je accu ook leeg trok? Die niet toevallig geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eclipce
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-06 19:30
Sheik schreef op maandag 03 december 2012 @ 16:14:
[...]

Tja, moeilijk te bepalen waardoor je accue snel leegtrekt:
- wat doe je met je telefoon
- welke apps/games gebruik je
- game je vaak
- wat draait in de achtergrond
- hoevaak updaten bepaalde apps
- etc...
Waarschijnlijk ligt het dan aan mijn toestel. Ik game nooit, ik heb er niet eens games op staan. Ik whatsapp veel, erg veel. Verder luister ik veel muziek en facebook (alleen facebook, twitter heb ik niet).
Omdat ik er weinig apps gebruik heb ik ook niet veel achtergrond taken.
-battery level for wp8
-facebook
-HTC
-Whatsapp

Dat is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
eclipce schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:23:

Ik heb ook een zwaar irritant probleem met de mail. Ik heb mijn hotmail account op mijn telefoon ingesteld. Het nadeel is dat alle mails in de map pop terecht komen. Ik heb al bij mijn hotmail instellingen gekeken, en daar kon ik alleen instellen dat ze verplaatst worden naar de map pop ipv echt verwijderen.

@revontulet
Mijn htc 8x is blauw, maar ook echt blauw. De kleur is iets lichter dan de kleur blauw van het facebook logo. (ik kon ff geen beter voorbeeld noemen :P)
Schermhelderheid niet op automatisch zeten maar op low wat meer dan zat is voor normaal gebruik. Email op 1 uurs cycle zetten. Apps ook echt afsluiten met de back arrow zodat er niks in de achtergrond actief blijft. Wifi uit, Tap+Send uit Bluetooth uit, lock screen timeout 1 minuut, feedback disabled en dan red ik met middelzwaar gebruik het 2.5 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
eclipce schreef op maandag 03 december 2012 @ 16:30:
[...]

Waarschijnlijk ligt het dan aan mijn toestel. Ik game nooit, ik heb er niet eens games op staan. Ik whatsapp veel, erg veel. Verder luister ik veel muziek en facebook (alleen facebook, twitter heb ik niet).
Omdat ik er weinig apps gebruik heb ik ook niet veel achtergrond taken.
-battery level for wp8
-facebook
-HTC
-Whatsapp

Dat is het wel.
Battery level wordt door een aantal gebruikers verdacht van battery drain. Ik heb het zelf na 2 dagen verwijderd. Wat sync je bijv. met de HTC app? Check die dingen eens. Het kan inderdaad zijn dat bij veel gebruik van Whatsapp je accu leegraakt vanwege scherm dat aanstaat. Emailen is wat dat betreft beter voor je batterij...en voor je rust :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van krusell. Pdashop. Past precies. Koortje eraf geknipt.

http://www.smartphoneshop...ba-case-cognac-brown.html

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2012 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
Battery level heeft bij mij geen effect op de batterijduur. Haal gemiddeld 2 dagen met matig gebruik. Laatste keer was het een App die de accu leegtrok (nu.nl, onofficiële variant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag valt accugebruik een beetje tegen, even kijken welke app ik als laatst geinstalleerd heb. Battery level heb ik al een week, dus die kan het niet zijn. Ik heb wel het thema op low gezet i.p.v. automatisch. Tevens een navyblauwe kleur i.p.v. olijfgroen. Ik heb nu nog 27% accu na 7 uur en 24 minuten. Al moet ik zeggen dat ik vandaag aardig actief ben geweest in deze tijd, maar toch is die lager dan normaal. Ongeveer 50min muziek geluisterd via slam fm stream en redelijk actief wezen whatsappen. Ik heb mijn hotmail account ook op constant updaten gezet, dus dat kan het natuurlijk ook wezen. Deze stond voorheen op 30 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makaveli09
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-05 13:24
Gisteravond de knoop doorgehakt en meteen de 8X opgehaald bij de Mediamarkt.... Mijn vorige toestel was een HTC Mozart (Windows Phone 7.5), maar heeft reboot kuren (hardware probleem denk ik...)

Zeer mooi toestel... zojuist meteen screenprotector en bumper besteld via Ebay, dan is ie helemaal compleet :)

Nu nog wachten op WhatsApp :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net ook even via ebay screenprotectors besteld en een paar hoesjes. Ik deed het eerder via DX, maar dat duurt altijd zo lang :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:01:
Heb net ook even via ebay screenprotectors besteld en een paar hoesjes. Ik deed het eerder via DX, maar dat duurt altijd zo lang :p
Welke. Die van 6 stuks voor 1 euro uit duitsland? en ben benieuwd welke hoesjes. Zien er allemaal een beetje universeel uit daar en ben bang dat de 8x erboven uit steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/15oh2jo.jpg

Zo'n soort hoesje. Zag er wel leuk uit op de plaatjes, dus ben benieuwd. Heb een zwarte 8X, dus heb een wit hoesje en een donkerblauw hoesje besteld. Je betaald er ook niet veel voor, dus ben benieuwd. En er zat ook een gratis stylus bij en aangezien ik veel buiten actief ben, voetbal, OV, etc. zal dit misschien ook nog wel van pas komen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
Makaveli09 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 08:18:
Gisteravond de knoop doorgehakt en meteen de 8X opgehaald bij de Mediamarkt.... Mijn vorige toestel was een HTC Mozart (Windows Phone 7.5), maar heeft reboot kuren (hardware probleem denk ik...)

Zeer mooi toestel... zojuist meteen screenprotector en bumper besteld via Ebay, dan is ie helemaal compleet :)

Nu nog wachten op WhatsApp :'(
WhatsApp staat gewoon in de store en wordt gewoon door mensen in dit topic gebruik ? Heb hem zelf ook gewoon op de 8X staan
Pagina: 1 ... 4 ... 16 Laatste