Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Y-Foxy schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:32:
[...]

WhatsApp staat gewoon in de store en wordt gewoon door mensen in dit topic gebruik ? Heb hem zelf ook gewoon op de 8X staan
Nee WhatsApp is uit de store verdwenen/gehaald. Dus niet deinstalleren, want dan kun je hem voorlopig niet meer opnieuw installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makaveli09
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-05 13:24
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:50:
[afbeelding]

Zo'n soort hoesje. Zag er wel leuk uit op de plaatjes, dus ben benieuwd. Heb een zwarte 8X, dus heb een wit hoesje en een donkerblauw hoesje besteld. Je betaald er ook niet veel voor, dus ben benieuwd. En er zat ook een gratis stylus bij en aangezien ik veel buiten actief ben, voetbal, OV, etc. zal dit misschien ook nog wel van pas komen ook.
Die heb ik ook besteld :)

Daarnaast 2 setjes screenprotectors van HTC zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makaveli09
Razr schreef op woensdag 05 december 2012 @ 18:10:
[...]

Nee WhatsApp is uit de store verdwenen/gehaald. Dus niet deinstalleren, want dan kun je hem voorlopig niet meer opnieuw installeren ;)
Inderdaad niet de-installeren als je het eenmaal hebt..... voor mij wordt het wachten tot deze opnieuw in de market komt .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 22:04
Ik heb zelf deze case gekocht waar ik er gecharmeerd van ben!

http://www.ebay.nl/itm/14..._trksid=p3984.m1497.l2649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 1 week ben ik een trotse bezitter van mijn nieuwe HTC 8x!
Maar vandaag was ik bezig op mijn telefoon met muziek luisteren via Deezer en mijn Twitter aan het bijwerken!
Ineens kwam boven in beeld zegmaar het balkje van de muziek die je luisterd en het volume enzo te staan, en als ik via de hardware knop probeerde het geluid zachter te zetten springt ie vanzelf elke keer terug naar '30'.
De volume balk bleef dus permanent bovenin beeld staan, en daardoor werkte de 'terug' toets ook niet!
Daarom heb ik mijn toestel uitgezet en daarna opnieuw aan, maar toen kreeg ik het volgende scherm: Afbeeldingslocatie: http://s11.postimage.org/c6gjhagg3/Snapshot_20121207.jpg Na een paar keer proberen opnieuw op te starten kreeg ik het volgende scherm: Afbeeldingslocatie: http://s14.postimage.org/wavjdgmmp/IMAG0356.jpg

Weet iemand een oplossing voor dit probleem zodat ik mijn telefoon weer normaal kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 17:37

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Weet iemand een oplossing voor dit probleem zodat ik mijn telefoon weer normaal kan gebruiken?
Lijkt wel alsof je 8X zichzelf een hard reset heeft gegeven. Een soft reset werkt niet?

Je kunt zo'n hard reset zelf ook nog eens proberen, je bent je data vrees ik toch al kwijt, en anders terug naar de winkel voor een garantieclaim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:42
gauchov6 schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 13:55:
[...] Lijkt wel alsof je 8X zichzelf een hard reset heeft gegeven. [...]
Eerder flink gecrasht en corrupt geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 23:45

StrongArmLance

Endless flow

Punt is dat deze geen 4g ondersteuning heeft en ook niet gaat krijgen..?
Is dat een groot nadeel in jullie opzicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verzo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-07 12:15
Weet iemand hier trouwens nou hoe het zit met NFC in de HTC 8X, kan ik wel of niet zelfs tags kopen en deze een functie geven? Kan maar bar weinig over vinden op internet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:06
Verzo schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 20:05:
Weet iemand hier trouwens nou hoe het zit met NFC in de HTC 8X, kan ik wel of niet zelfs tags kopen en deze een functie geven? Kan maar bar weinig over vinden op internet..
Ja kan. Ndef formatted tags werken prima. Gebruik zelf nfc interactor uit de store om er mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
Ik heb de 8X ook besteld. Morgenochtend wordt ie gebracht. Ben zeer benieuwd. Wordt even overbruggen nu Whatsapp er nog niet is. Hij gaat mijn iPhone 4 vervangen, na 4 jaar iPhone ben ik iOs aardig beu (daarvoor 3x windows mobile gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 16:33
T7D_Sneezy schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:44:
Ik heb de 8X ook besteld. Morgenochtend wordt ie gebracht. Ben zeer benieuwd. Wordt even overbruggen nu Whatsapp er nog niet is. Hij gaat mijn iPhone 4 vervangen, na 4 jaar iPhone ben ik iOs aardig beu (daarvoor 3x windows mobile gehad).
Zat in dezelfde situatie, na een Qtek 8310, HTC HD2, HTC Desire, iPhone 4 (en nog vele daarvoor, waarmee ik jullie niet zal vermoeien) nu over op de HTC 8X sinds een week of 2.

Tot nu toe zeker tevreden, camera app + foto bewerking opties zijn wel minder dan de iPhone (geen red-eye fix bijvoorbeeld), maar over het algemeen zeer zeker tevreden over het toestel. Alle Google contact en calendar gegevens zonder problemen gesyncd en gáán.

Ik ben zeker geen heavy-user. Ik gebruik regelmatig WhatsApp, speel af en toe WordFeud en Angry Birds Star Wars, luister wat muziek en bel er ook nog mee zo nu en dan :P

Bottom-line, toestel moet voor mij gewoon werken zonder poespas en dat doet ie. Heb de HD2 en Desire naar hartelust kunnen flashen met ROMS, maar die tijd heb ik wel gehad. De minpuntjes neem ik voor lief, wist van tevoren dat niet alles in de Store qua kwaliteit en hoeveelheid in aanbod kan tippen aan de App-/Play Store en er zullen ongetwijfeld updates volgen voor het OS.

Een ding wat me toevallig opviel laatst is dat je vanuit de mail app geen 'print' of 'afdrukken' optie hebt. Met een omweg opgelost door de mail content te kopieeren in een Word doc en die via de app KumoPrint te printen via SkyDrive. Gebruik het niet vaak, maar het viel me op.

[ Voor 0% gewijzigd door jra2k op 10-12-2012 12:36 . Reden: typo.... ]

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 16:56
kristan schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 18:33:
Punt is dat deze geen 4g ondersteuning heeft en ook niet gaat krijgen..?
Is dat een groot nadeel in jullie opzicht?
Wat ben je van plan met een 4G verbinding in Nederland? Geen enkele provider in Nederland levert fatsoenlijke 3G snelheden, data gebruik zeer duur en beperkt. Heb werkelijk geen idee waarom mensen zich zorgen maken om 4G in Nederland. Vodafone biedt 10GB die vervolgens wordt beperkt als je overheen gaat. Dus ik zou je niet al te veel zorgen maken over 4G. Ook zijn 4G chips bepaald niet zuinig, dus echt handig op een mobiel vind ik het niet. De huidige snelheden zijn ruim voldoende voor het surfen op internet en streamen van videos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

BlacKstaR- schreef op maandag 10 december 2012 @ 17:10:
[...]

Wat ben je van plan met een 4G verbinding in Nederland? Geen enkele provider in Nederland levert fatsoenlijke 3G snelheden, data gebruik zeer duur en beperkt. Heb werkelijk geen idee waarom mensen zich zorgen maken om 4G in Nederland. Vodafone biedt 10GB die vervolgens wordt beperkt als je overheen gaat. Dus ik zou je niet al te veel zorgen maken over 4G. Ook zijn 4G chips bepaald niet zuinig, dus echt handig op een mobiel vind ik het niet. De huidige snelheden zijn ruim voldoende voor het surfen op internet en streamen van videos.
Just wondering, maar aangezien zo'n mobiel 2 jaar meegaat ofzo, kan ie wel vervangen worden als we er aan toe zijn.

maar thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Zojuist een enorm grote OS update binnengekregen en geïnstalleerd. Wifi Always on is een van de vele veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:25
Sheik schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 00:45:
Zojuist een enorm grote OS update binnengekregen en geïnstalleerd. Wifi Always on is een van de vele veranderingen.
Inderdaad! Heb hier nu de draaiende tandwielen.

Meer details:
http://www.wpcentral.com/...hone-8-os-now-live-htc-8x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
Héérlijke update, goed bezig MS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ik heb nu wel de indruk dat na de update wifi altijd aanstaan als het scherm uitstaat, zelfs ik de optie uitvink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Dan duurt het nog eventjes (ik dacht 30 seconden, maar dat kan langer zijn) voordat Wifi ook daadwerkelijk uit gaat he?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Wifi blijft aanstaan, zelfs na een aantal handmatige reboots. Berichten komen constant binnen, terwijl scherm al paar minuten uitstaat.
Ik klaag niet als de accu hierdoor niet merkbaar door gaat leeglopen. Even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik heb de update ook vanmorgen binnengehaald! Ging snel en prima!
Goed bezig Microsoft!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
hier de update ook gehad vanochtend vroeg, ging snel en het toestel werk nog als vanouds, prima dus :)

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Hier nog geen update :( Mijn (unbranded) 8X zegt nog up-to-date te zijn :P Van welke versie komen jullie trouwens af? Op WPCentral zag ik dat ze van build 9905 gingen upgraden, maar ik heb zelf "nog" 9903.10. Misschien vandaar de vertraging aan mijn kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Mijn 8X kwam net binnen. Trok meteen de update binnen (ook unbranded).
Toestel is top, echter vind ik het laadkabeltje erg kort (is meteen ook de enige klacht).
Nu nog even de iPhone 4 ernaast houden voor de whatsapp en zodra die weer op WP8 komt gaat ie weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 16:56
Sheik schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 09:15:
Wifi blijft aanstaan, zelfs na een aantal handmatige reboots. Berichten komen constant binnen, terwijl scherm al paar minuten uitstaat.
Ik klaag niet als de accu hierdoor niet merkbaar door gaat leeglopen. Even afwachten dus.
Heb je normale verbinding wel uitgezet om dit te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ja. Zodra ik de telefoon voor de update van het schermlock afhaalde, zag ik aan het wifi icoontje dat wifi in slaaptoestand stond. Als ik nu de telefoon unlock, zie ik dat het icoontje direct al volle bak bereik heeft en niet in slaaptoestand is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 13:01
Update binnengehaald vanmorgen, vanmiddag alweer een spontane reboot gehad, dus dat is in ieder geval nog niet opgelost in deze update :(

Heb ook de officiele HTC hardcase binnengekregen met de post, perfect fit en lekker stevig. Enig nadeel is dat HTC enkel de blauwe verkoopt en ik had liever een zwarte gehad, maargoed je moet iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 10:01

AcoLyte!

*evil grin*

Sheik schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:00:
Ja. Zodra ik de telefoon voor de update van het schermlock afhaalde, zag ik aan het wifi icoontje dat wifi in slaaptoestand stond. Als ik nu de telefoon unlock, zie ik dat het icoontje direct al volle bak bereik heeft en niet in slaaptoestand is geweest.
Ik heb hetzelfde. Op zich geen probleem, mits de batterij er niet teveel onder zal lijden. Helaas lijkt dit vooralsnog wel het geval, maar goed.. dat is vanzelfsprekend geen objectieve kijk na driekwart dag. Vreemd dat dit niet gewoon goed werkt.

don't mistake lack of talent for genius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50
Hmmm bij mij zet de update niet door. Hij blijft hangen op installatie voorbereiden 100%, daarna wordt hij heel warm =\!
Telefoon werkt wel gewoon, maar gaat niet verder met de update. Een reboot werkt niet.

[ Voor 27% gewijzigd door 5V1NA70G op 11-12-2012 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li Who
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Toch jammer dat het nog steeds omslachtig is meerdere google agenda's op WP8 te gebruiken. Een enkele google agenda gaat prima. Ik deel echter een gezamenlijke agenda. Dat is wel mogelijk maar met een kleine omweg. Ik heb het nu werkend en deel het graag.

Op mijn telefoon ben ik via de browser ingelogd google(de volledige site, want de mobiele versie ging niet lekker). Ben vervolgens gegaan naar de pagina https://m.google.com/sync/settings/iconfig/ (secure)
Dan zie je de apparaten die je al hebt gebruikt, maar ook waarmee je nu werkt: wp8. Klik op de wp 8 dan krijg je meerdere agenda's te zien die je kunt aanvinken.
Zie je ze nog niet? Check dan het laatste stukje van de url. Staat daar “&supportMultiCalendars=false”?
Wijzig dan false in true en laad de pagina opnieuw. Hopelijk werkt dit ook voor jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
5V1NA70G schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:14:
Hmmm bij mij zet de update niet door. Hij blijft hangen op installatie voorbereiden 100%, daarna wordt hij heel warm =\!
Telefoon werkt wel gewoon, maar gaat niet verder met de update. Een reboot werkt niet.
Probeer het 2de vinkje in dat scherm aan of uit te zetten. Dat werkte bij mij. Daarna ging de update verder.

[ Voor 3% gewijzigd door Sheik op 11-12-2012 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
Sheik schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:50:
[...]

Probeer het 2de vinkje in dat scherm aan of uit te zetten. Dat werkte bij mij. Daarna ging de update verder.
Dat werkt ook niet en een hard reset ook niet ;(

Zucht :/ OTA is crap, geef me maar gewoon een bestandje wat ik kan runnen...
Is er een minimum batterijcapaciteit waar hij over struikelt?

[ Voor 20% gewijzigd door 5V1NA70G op 11-12-2012 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Volgens mij wordt de update ook in 'fasen' uitgerolt. Ik krijg namelijk nog steeds de melding op mijn 8X dat hij up-to-date is :\

Maar goed, het is ook niet zo dat ik een van de nieuwe features echt nodig heb eigenlijk. Misschien vanavond/morgen nog eens controleren op updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
Hmmm na 20 minuten op 100% te hebben gestaan, kan ik ineens de update installeren.

Yaaay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09-2021
Ik ben nu ook de update aan het binnenhalen. Ik ben benieuwd. Ik ben nog steeds erg blij met mijn keuze! Als het goed is krijg in deze week ook een hoesje binnen via eBay. Want er is in de telefoonwinkels nog steeds erg weinig te krijgen, bijna alles is gericht op de iPhone. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
Oh oh ook tandwielen en een herstart.

Okee, ik zie even geen verschil. Wat zou er verandert moeten zijn?

[ Voor 75% gewijzigd door beccie op 11-12-2012 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
beccie schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 20:43:
Oh oh ook tandwielen en een herstart.

Okee, ik zie even geen verschil. Wat zou er verandert moeten zijn?
Serieus, even op de FP kijken of zoeken op Google mag toch wel verwacht worden van een user op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
Klopt, fair enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yochi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Een paar vraagjes over de 8X en wp8, kan de de default search engine verranderen naar google?

En hoe lang gaat de 8X geupdate worden? Want ik heb namelijk bang voor het zelfde verhaal als bij de lumia 8/900 en maar een jaartje updates krijgen en dan in de steek gelaten worden.

Is er ook in de market plays google maps beschikbaar? Ik ben een enorme fan van windows 8 maar heb nog een beetje bang om android te verlaten en over te schakelen naar wp8 (ben ook naar de nexus 4 aan het kijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 13:44
Heb een beetje hetzelfde, lijkt me een geweldig apparaat. Maar doe alles met Google...denk dat ik de zaken als maps, dropdown notificatie balk etc etc snel zou missen. Maar andere kant lees ik erg veel enthousiaste reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmstr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:15
Is het mogelijk om je contacten niet te synchroniseren met je Hotmail-account? Want nu krijg je dus heel veel contacten in je lijst die er niet in hoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
dmstr schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 22:24:
Is het mogelijk om je contacten niet te synchroniseren met je Hotmail-account? Want nu krijg je dus heel veel contacten in je lijst die er niet in hoeven.
Jep, volgens mij wel; ik wilde alleen mijn Google Contacts weergegeven hebben en heb bij Personen --> Instellingen alleen een vinkje staan bij 'Google'. Ik heb geen vinkje bij 'Berichten verbergen van de contact die ik heb gefilterd', nu heb ik bij mijn contact personen alleen maar mijn Google contacts en bij mijn FB en twitter zie ik alle updates van iedereen die ik op FB en Twitter heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
dmstr schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 22:24:
Ja die filter je er gewoon uit. Ik heb bijvoorbeeld wel mijn hotmail contacten (= outlook bij mij) en mijn facebookcontacten wilde ik er niet in hebben (en dus uitgevinkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
yochi schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 21:52:
Een paar vraagjes over de 8X en wp8, kan de de default search engine verranderen naar google?

En hoe lang gaat de 8X geupdate worden? Want ik heb namelijk bang voor het zelfde verhaal als bij de lumia 8/900 en maar een jaartje updates krijgen en dan in de steek gelaten worden.

Is er ook in de market plays google maps beschikbaar? Ik ben een enorme fan van windows 8 maar heb nog een beetje bang om android te verlaten en over te schakelen naar wp8 (ben ook naar de nexus 4 aan het kijken)
Default search engine kan je niet wijzigen volgens mij...

Een app voor Google Maps is beschikbaar, in de Store is gMaps beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
Toch jammer dat de telefoon nog steeds reboot. Nou denk ik zelf dat dit ook komt door WP7.5 apps... Had een paar apps open staan, toen reboote hij na een poosje. Had dit niet met WP8 apps (nieuwere/updated) dus ben benieuwd! Whatsapp draaide toen, misschien dat die de reboot veroorzaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rakus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-02-2024
Heb de 8X nu 1,5 week en ben er super blij mee!! Nog geen reboots gehad en de accu gaat naar mijn idee lang mee!! Zonder Whatsapp en met normaal gebruik gaat ie zo 24 uur mee.

Wat mij wel stoort is dat als ik langzaam scroll, het lijkt alsof het scherm een beetje hapert... Je ziet het vooral als je er op let. Heb al contact gehad met HTC en hoop wat meer hierover te weten deze week!!

Zijn er nog meer mensen die die hapering ervaren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ik ervaar geen hapering. Kan je een filmpje posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
rakus schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:29:
Heb de 8X nu 1,5 week en ben er super blij mee!! Nog geen reboots gehad en de accu gaat naar mijn idee lang mee!! Zonder Whatsapp en met normaal gebruik gaat ie zo 24 uur mee.

Wat mij wel stoort is dat als ik langzaam scroll, het lijkt alsof het scherm een beetje hapert... Je ziet het vooral als je er op let. Heb al contact gehad met HTC en hoop wat meer hierover te weten deze week!!

Zijn er nog meer mensen die die hapering ervaren??
Dan vind ik 24 uur niet lang hoor. Ik gebruik Facebook, Skype, WhatsApp en de HTC (weer/lockscreen) apps en ik red meer dan 24 uur (ook data en WiFi aan). Als ik alles qua background apps uitzet dan red ik de 2/3 dagen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rakus
Sheik schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:31:
Ik ervaar geen hapering. Kan je een filmpje posten?
Heb het geprobeert voor je te filmen... Hoewel moeilijk te zien is, lijkt het erop dat het beeld soms verspringt.

YouTube: Lichte hapering tijdens het scrollen, HTC 8X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rakus
Razr schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:04:
[...]

Dan vind ik 24 uur niet lang hoor. Ik gebruik Facebook, Skype, WhatsApp en de HTC (weer/lockscreen) apps en ik red meer dan 24 uur (ook data en WiFi aan). Als ik alles qua background apps uitzet dan red ik de 2/3 dagen wel.
2/3 dagen heb ik het nog nooit volgehouden met normaal gebruik, met geen enkele smartphone die ik tot nu toe gehad heb!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Leuk heh dat 'normaal gebruik', wat dus voor iedereen anders is :p

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmstr
Ik was aan het zoeken hoe ik niet al mijn contactpersonen van Hotmail in de lijst krijg.
Het probleem is dat als ik de lijst verberg, ik geen nr's toe kan voegen omdat die in de verborgen lijst terecht komen... Iemand hier een oplossing voor?

En wachten op whatsapp! Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
dmstr schreef op woensdag 12 december 2012 @ 13:43:
Ik was aan het zoeken hoe ik niet al mijn contactpersonen van Hotmail in de lijst krijg.
Het probleem is dat als ik de lijst verberg, ik geen nr's toe kan voegen omdat die in de verborgen lijst terecht komen... Iemand hier een oplossing voor?

En wachten op whatsapp! Bah.
Wat ik heb gedaan is een speciaal @live account gemaakt voor mijn telefoonboek. Je kan een @live account gebruiken als je telefoon/hoofd-account (voor de Store aankopen etc.) en dan kun je bij deze instellen al je contacten te willen verbergen. Dat wou ik ook omdat ik mijn "hoofd" account gebruikte voor Live Messenger en ik niet al die contacten in mijn telefoon wou. Toen heb ik een speciaal @live account gemaakt, deze toegevoegd op de telefoon en aangegeven dat ik deze wil gebruiken om mijn alleen mijn contacten te synchronizeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rakus schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:19:
[...]

Heb het geprobeert voor je te filmen... Hoewel moeilijk te zien is, lijkt het erop dat het beeld soms verspringt.

Ik snap misschien wel wat je bedoeld, maar ik denk dat dit bij elke smartphone zo is. Alleen heeft WP8 een andere gebruikersinterface dan haar concurrenten. WP8 heeft de mogelijkheid een 'grote lange bladzijde' als homescreen te gebruiken. Terwijl iOS en android gebruik maken van dezelfde soorten pagina's. Ik erger mij in dit geval hier niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
rakus schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:19:
[...]

Bedoel je dat schokken rond 28 seconden? Zo ja, dat heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rakus
Sheik schreef op woensdag 12 december 2012 @ 16:58:
[...]

Bedoel je dat schokken rond 28 seconden? Zo ja, dat heb ik niet.
Ja, dat bedoel ik...
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 16:36:
[...]

Ik snap misschien wel wat je bedoeld, maar ik denk dat dit bij elke smartphone zo is. Alleen heeft WP8 een andere gebruikersinterface dan haar concurrenten. WP8 heeft de mogelijkheid een 'grote lange bladzijde' als homescreen te gebruiken. Terwijl iOS en android gebruik maken van dezelfde soorten pagina's. Ik erger mij in dit geval hier niet aan.
Hij heeft het niet continue, dus het kan wel vloeiend!! Lijkt mij dus niet dat het bij elke smartphone zo is..bij mijn andere smartphones iig. niet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mij goed focus zie ik het bij elke smartphone, het is voor ons vloeiend genoeg dat de meest mensen het niet zien met hun ogen. Jij hebt toevallig een grote hapering op die 28s, zo ver heb ik dat filmpje niet eens afgekeken:p.

Ik bedoel in ieder geval iets anders en zet er voor de volgende keer even het tijdstip bij wanneer het gebeurd. Dan praten we in ieder geval over hetzelfde probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rakus
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 18:00:

Ik bedoel in ieder geval iets anders en zet er voor de volgende keer even het tijdstip bij wanneer het gebeurd. Dan praten we in ieder geval over hetzelfde probleem...
Is goed, kijk jij volgende keer gewoon het filmpje dan af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Hoe kun je controleren of je een 'branded' toestel hebt? Ik heb mijne van een Mediamarkt in Duitsland (was daar toevallig) en heb nog steeds geen update beschikbaar op mijn 8X :( Ik herinner me iets van een O2 stand bij de telefoon afdeling in de winkel, maar mij werd verteld dat ik nergens last van zou hebben. Maar simlockvrij is misschien niet gelijk aan unbranded in deze?

Mijn Vodafone SIM werkt ook prima, het enige wat ik moest doen is alles van Duits naar NL/Engels instellen uiteraard. Het valt me wel op dat er nog een Duits (+49) nummer staat onder Support (bij de pagina met info over je tel.).

[ Voor 23% gewijzigd door Razr op 12-12-2012 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:57
Razr schreef op woensdag 12 december 2012 @ 21:50:
Hoe kun je controleren of je een 'branded' toestel hebt? Ik heb mijne van een Mediamarkt in Duitsland (was daar toevallig) en heb nog steeds geen update beschikbaar op mijn 8X :( Ik herinner me iets van een O2 stand bij de telefoon afdeling in de winkel, maar mij werd verteld dat ik nergens last van zou hebben. Maar simlockvrij is misschien niet gelijk aan unbranded in deze?

Mijn Vodafone SIM werkt ook prima, het enige wat ik moest doen is alles van Duits naar NL/Engels instellen uiteraard. Het valt me wel op dat er nog een Duits (+49) nummer staat onder Support (bij de pagina met info over je tel.).
Op mijn oude HTC 7 Trophy kreeg je een providerlogo bij het booten. Misschien is dat bij de 8x ook? Ik weet het niet.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Y-Foxy
Sinds de update zijn al mijn icons van mijn lockscreen verdewenen (battery status, email etc ) Ze staan bij de lockscreen opties wel gewoon geselelcteerd maar ze verschijnen gewoon niet. Iemand anders hier ook last van ?

• taurgis
  • Laatst online: 13-09 12:50
Y-Foxy schreef op donderdag 13 december 2012 @ 08:15:
Sinds de update zijn al mijn icons van mijn lockscreen verdewenen (battery status, email etc ) Ze staan bij de lockscreen opties wel gewoon geselelcteerd maar ze verschijnen gewoon niet. Iemand anders hier ook last van ?
Net even snel getest, dit heb ik niet voor.

• Oceaanbodem
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-12-2024
Y-Foxy schreef op donderdag 13 december 2012 @ 08:15:
Hier hetzelfde probleem. Ik heb ze ook niet meer.

• AcoLyte!

AcoLyte!

*evil grin*

Sinds de update lijkt de batterij zich niet verder op te laden dan 91%
Kan vanzelfsprekend puur een indicatiefout zijn maar viel mij wel op na een tweetal keer volledig opladen.

• AseranO
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-12-2020
Klachten na de update.... Na de MS update of de inmiddels gereleasde HTC Firmware?

http://www.wpcentral.com/...-now-getting-ota-firmware

Beide heb ik inmiddels geupdated en lijk nog geen problemen te ondervinden..

Htc firmware: naast de wifi hotspot optie.
Zie ik ook dat de HTC app: meer ruimte maken ineens wel weer werkt (waar ie eerder zei dat de telefoon niet geschikt was voor de app

[ Voor 25% gewijzigd door AseranO op 13-12-2012 10:55 ]

-

• dmstr
Hup MS, schiet eens op met Whatsapp goedkeuren!

• Qws
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-06 22:05

Qws

dmstr schreef op donderdag 13 december 2012 @ 11:42:
Hup MS, schiet eens op met Whatsapp goedkeuren!
Het is niet goedkeuren, Whatsapp heeft nog geen Windows Phone 8 versie van Whatsapp.

• dmstr
Qws schreef op donderdag 13 december 2012 @ 11:59:
[...]

Het is niet goedkeuren, Whatsapp heeft nog geen Windows Phone 8 versie van Whatsapp.
Op verschillende websites zeggen ze dat hij in elk geval elk moment in de Store kan verschijnen...
http://blog.gsmarena.com/...erfeed&utm_medium=twitter

• AseranO
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-12-2020
Er is een whatsapp windows phone topic hiervoor

-

• Alpha89
  • Laatst online: 19:25
Naast de 8.0.1 update is nu ook een HTC Firmware Update beschikbaar.

Voegt onder andere "automatisch verbinden met hotspots" toe.

Firmware is na installatie 20003 (was 10022)

http://www.wpcentral.com/...-now-getting-ota-firmware

[ Voor 9% gewijzigd door Alpha89 op 13-12-2012 13:19 ]

• Suntoro
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 16:57
In eerste instantie wilde ik de 8S aanschaffen, maar omdat die toch wat tekortkomingen met het beperkte interne geheugen heeft neig ik toch naar de 8X.

Enige wat me nog tegen houd is dat ik er niet achter kom of er een goed navigatie app beschikbaar is voor de HTC. Klopt het dat je Nokia Drive kunt downloaden en gebruiken op de 8X?... Want nu gebruik ik toch best vaak Google Navigatie via Android in NL omdat mijn auto een oud navigatie systeem heeft. Alleen al in dat opzicht zou Android toch een streepje voor hebben. Alleen ben ik daar verder toch een beetje op uitgekeken wat ook geldt voor die al die Android toestellen...

Verder neem ik aan dat WA heel snel beschikbaar is... Want dat is toch wel een heel erg gemis op dit moment...

EDIT: Ik ga het allemaal wel merken... Zojuist een zwarte 8X besteld (al wilde ik eigenlijk een rode), dus hopelijk heb ik hem zaterdag in huis... Maargoed zwart blijft hopelijk wat langer mooi... ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Suntoro op 13-12-2012 17:02 . Reden: 8X besteld.... ]

• Y-Foxy
RDX_Charade schreef op donderdag 13 december 2012 @ 14:02:
In eerste instantie wilde ik de 8S aanschaffen, maar omdat die toch wat tekortkomingen met het beperkte interne geheugen heeft neig ik toch naar de 8X.

Enige wat me nog tegen houd is dat ik er niet achter kom of er een goed navigatie app beschikbaar is voor de HTC. Klopt het dat je Nokia Drive kunt downloaden en gebruiken op de 8X?... Want nu gebruik ik toch best vaak Google Navigatie via Android in NL omdat mijn auto een oud navigatie systeem heeft. Alleen al in dat opzicht zou Android toch een streepje voor hebben. Alleen ben ik daar verder toch een beetje op uitgekeken wat ook geldt voor die al die Android toestellen...

Verder neem ik aan dat WA heel snel beschikbaar is... Want dat is toch wel een heel erg gemis op dit moment...

EDIT: Ik ga het allemaal wel merken... Zojuist een zwarte 8X besteld (al wilde ik eigenlijk een rode), dus hopelijk heb ik hem zaterdag in huis... Maargoed zwart blijft hopelijk wat langer mooi... ;)
Er is geen Nokia Drive beschikbaar voor de HTC 8X, is op dit moment nog een nokia lumia exclusive. Google maps is wel een app voor te vinden op de store.

• jojoba007
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 07:22
Hoe is jullie ervaring eigenlijk met de helderheid van het scherm. Ik vindt die van de S3 en one X tegevallen in daglicht. Vooral in vergelijking met de iphone 5. Is de 8x wat helderheid betreft een beetje te vergelijken met s 3 en one X? Hoe is de dagelijkse ervaring van het scherm. Valt het tegen of valt het mee?

[ Voor 19% gewijzigd door jojoba007 op 13-12-2012 18:29 ]

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 13:45
Zijn er toevallig mensen die de 8X hebben icm met Vodafone. Krijgen jullie MMS voor elkaar?

Ik niet namelijk, wat ik ook probeer. (handmatig de APN instellen (ook hier van alles geprobeerd). De HTC 'Verbindingsinstelling' app heeft ook niet het gewenste effect.

Zelf begin ik serieus te twijfelen of (Vodafone) MMS wel mogelijk is op dit toestel.

Laat maar, het was een combinatie van de juiste instellingen en als eerste een mms versturen ipv ontvangen.

Indien iemand anders tegen dit probleem aanloopt, de instellingen.

APN: live.vodafone.com
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
WAP-Gateway: 192.168.251.150
Poort WAP-Gateway: 8799
MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl/
MMSC-poort: 80
Maximumgrootte mms: LEEG
IP-Type: IPv4v6

[ Voor 37% gewijzigd door pluisman op 13-12-2012 23:08 ]

• T7D_Sneezy
Na 3 dagen moet ik zeggen dat dit een toptoestel is! Snel,vloeiend, camera is goed en belkwaliteit is ook erg goed. Uit m'n omgeving reageren ook veel mensen op het toestel en zijn onder de indruk van wp8.

• Dirxess
  • Laatst online: 26-08 23:17
Ook ik neig naar de HTC 8X nadat ik de indruk kreeg dat de 8S net wat te beperkt was. Wat is jullie ervaring met de accu van het toestel? Reviews zijn niet zo positief en ik ben bang dat na een drukke dag m'n mobiel op is terwijl ik uit huis ben (tijdens stappen o.i.d.)

Wat zijn jullie ervaringen?

• Grudgie
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Dirxess schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:35:
Ook ik neig naar de HTC 8X nadat ik de indruk kreeg dat de 8S net wat te beperkt was. Wat is jullie ervaring met de accu van het toestel? Reviews zijn niet zo positief en ik ben bang dat na een drukke dag m'n mobiel op is terwijl ik uit huis ben (tijdens stappen o.i.d.)

Ik kan makkelijk een hele dag met toestel doen als ik hem veel gebruik. Als ik hem minder gebruik lukt 2 dagen met een hele accu. Mijn bevindingen zijn positief! :)

• Razr
  • Niet online
Grudgie schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:48:
[...]

Ik kan makkelijk een hele dag met toestel doen als ik hem veel gebruik. Als ik hem minder gebruik lukt 2 dagen met een hele accu. Mijn bevindingen zijn positief! :)
Ik sluit me hierbij aan :) Zeer tevreden tot nu toe (heb de blauwe versie).

• Sheik
Accu is beter dan welke HTC One serie toestel ook, zeker na de update van afgelopen week is er niks te klagen.

• Dirxess
  • Laatst online: 26-08 23:17
Wauw! Bedankt voor jullie rappe antwoorden! Dit stelt me behoorlijk gerust (het doet me wel afvragen wat reviewsites onder "moderate use" verstaan dan :) ) Nog even een nachtje slapen en dan de knoop doorhakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceaanbodem
Ik moet zeggen dat ik me toch flink stoor aan het feit dat wp8, althans op de 8x, niet beschikt over een rotation-lock functie. Op wpcentral, andere fora en hier wordt dit niet echt als een probleem gezien maar ik lig elke avond toch zeker wel een kwartier/20 minuten in bed te lezen op mijn toestel. Het is dan echt knap vervelend als je scherm een eigen willetje heeft.

Bestaat er een app die deze functie biedt? Of zijn er andere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Oceaanbodem schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 00:00:
Ik moet zeggen dat ik me toch flink stoor aan het feit dat wp8, althans op de 8x, niet beschikt over een rotation-lock functie. Op wpcentral, andere fora en hier wordt dit niet echt als een probleem gezien maar ik lig elke avond toch zeker wel een kwartier/20 minuten in bed te lezen op mijn toestel. Het is dan echt knap vervelend als je scherm een eigen willetje heeft.

Bestaat er een app die deze functie biedt? Of zijn er andere opties?
Wat bedoel je precies? Ik heb het even met de internet browser getest, maar die lijkt dus wel een rotation lock te hebben. Als ik een kwart-slag draai (dus naar landscape) en dan doe alsof ik op mijn zij ga liggen - dus weer een kwart verder draaien - draait het scherm niet verder mee. Dus dan is eigenlijk het toesten ondersteboven maar de content staat nog in landscape. Dit is toch wat je dan wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 02:26
Sinds vandaag ben ik ook in bezit van een 8x en ik was op zoek naar een verbruiks monitor. Heeft er hier iemand er al eentje gevonden? Want blijkbaar staat datasense niet aan op het netwerk van HI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
TheNiker2 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 00:47:
Sinds vandaag ben ik ook in bezit van een 8x en ik was op zoek naar een verbruiks monitor. Heeft er hier iemand er al eentje gevonden? Want blijkbaar staat datasense niet aan op het netwerk van HI.
Volgens mij is er nog niets wat dat mooi doet (ik kan het in ieder geval niet vinden). WP8 heeft de functionaliteit zelf wel - Data Sense - maar dit is op dit moment alleen nog bij een bepaalde provider in de VS beschikaar (geen idee waarom?).

Kijk ook hier voor meer info. Ik wacht er ook op, het ziet er erg goed uit. Maar het is denk ik nog even afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:59
Razr schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 00:28:
[...]

Wat bedoel je precies? Ik heb het even met de internet browser getest, maar die lijkt dus wel een rotation lock te hebben. Als ik een kwart-slag draai (dus naar landscape) en dan doe alsof ik op mijn zij ga liggen - dus weer een kwart verder draaien - draait het scherm niet verder mee. Dus dan is eigenlijk het toesten ondersteboven maar de content staat nog in landscape. Dit is toch wat je dan wilt?
wat hij wil is dat de telefoon in portrait kan blijven ook al ligt hij op zijn zij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
nils.kuijpers schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 01:15:
[...]
wat hij wil is dat de telefoon in portrait kan blijven ook al ligt hij op zijn zij.
Dat bedoel ik dus, dat werkt ook gewoon? Ik heb het getest met de browser en de mail applicatie. Of snap ik het nu echt niet :/

1. Hou de telefoon recht, open de browser met een willekeurige pagina.
2. Draai de telefoon een kwart-slag, het beeld gaat naar landscape.
3. Draai de telefoon nog een kwart-slag (zodat deze op zijn kop is) => het beeld blijft staan = rotation lock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:59
Razr schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 01:24:
[...]

Dat bedoel ik dus, dat werkt ook gewoon? Ik heb het getest met de browser en de mail applicatie. Of snap ik het nu echt niet :/

1. Hou de telefoon recht, open de browser met een willekeurige pagina.
2. Draai de telefoon een kwart-slag, het beeld gaat naar landscape.
3. Draai de telefoon nog een kwart-slag (zodat deze op zijn kop is) => het beeld blijft staan = rotation lock?
Als hij op zijn zij gaat liggen en de telefoon voor zich houdt zoals hij dat normaal ook zou doen wil hij dat het beeld geen kwartslag draait maar gewoon op zijn plaats blijft. dat is het meest logische als je de telefoon liggend wilt gebruiken.

Ben er zelf ook wel eens tegen aan gelopen en windows phone ondersteunt inderdaad niet de rotation lock functie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Ah zo! Ik las je laatste reactie inderdaad verkeerd. 8)7 Ik was in de veronderstelling dat hij juist op landscape wou lezen vanuit bijv. bed. Maar portrait is inderdaad niet te forceren nee. Ik was er nog niet tegenaan gelopen omdat als ik aan het lezen ben eigenlijk altijd landscape gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herautr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-11-2014
Dirxess schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:35:

Ik heb sinds 2 weken een HTC 8X, De accu was de eerste twee dagen redelijk snel leeg (na ongeveer 14 uur gebruik). Maar sinds afgelopen week hou ik gemakkelijk 65% lading over na een dag werken van 12 uur.

Ik heb 5 email accounts (2 daarvan staan op pushmail). Scherm staat op Auto, WiFi aan, 3G aan, Bluetooth en NFC uit en 8 background apps, waaronder WhatsApp 2.8.2. en Weather Flow (erg mooi voor het Windows Phone lockscreen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceaanbodem
nils.kuijpers schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 01:30:
[...]

Als hij op zijn zij gaat liggen en de telefoon voor zich houdt zoals hij dat normaal ook zou doen wil hij dat het beeld geen kwartslag draait maar gewoon op zijn plaats blijft. dat is het meest logische als je de telefoon liggend wilt gebruiken.

Ben er zelf ook wel eens tegen aan gelopen en windows phone ondersteunt inderdaad niet de rotation lock functie
Inderdaad. ik wil juist in portrait ipv landscape lezen. 1. Omdat het veel overzichtelijker is en 2. Omdat ik veel lees waar grafieken en tabellen in voorkomen en die zijn in landscape niet volledig te zien.

Maar dit is dus niet mogelijk. Bedankt beiden.

Weet iemand bovendien of het mogelijk is om in de personenhub de lijst met 'recente personen' te wissen of aan te passen? Ik word namelijk helemaal simpel van het feit dat contacten van bijv facebookmessenger heel de tijd omhoog springen. Inmiddels heb ik facebookmessenger uit staan, maar staan die mensen nog wel ik dr lijst. Ik wil daar alleen mensen die ik bel of sms en geen half lauwe facebookcontacten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makaveli09
Ik heb zojuist de HTC update geïnstalleerd op mijn telefoon en zie de volgende veranderingen in versienummers:

Was:
Revisienummer firmware: 1523.20.10022.401
Softwareversie Radio: 1.10.32.19.19_3_15.39.32.19
Bootloader-versie: 0.0.1532.20(156246)

Is Geworden:
Revisienummer firmware: 1532.20.20003.401
Softwareversie Radio: 1.11b.32.19.23_2_15.42.32.19
Bootloader-versie: 0.0.1532.20(159895)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Makaveli09 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:05:
Ik heb zojuist de HTC update geïnstalleerd op mijn telefoon en zie de volgende veranderingen in versienummers:

Was:

Is Geworden:
Aha, ok...ah, en nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Geen LTE, terwijl we half 2013 4g kunnen verwachten :/
Maar ik wil de 8x zo graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
kristan schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 18:34:
In drie straten in Amsterdam ja.
Gewoon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!

AcoLyte!

*evil grin*

http://www.nrc.nl/tech/20...l-om-mobiele-frequenties/
Check vraag zes, duurt nog jaren. Dit is overigens niet de enige bron. Gewoon kopen dus, ik gebruik het toestel al weken en het is een verademing.

[ Voor 0% gewijzigd door AcoLyte! op 14-12-2012 19:27 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Kopen!

Wat een fijn toestel, en die vorm... O+

Toenstraks even de 920 van een vriend in m'n zak gestopt.... wat een verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
Lees ik net dat Verizon in de USA een exclusieve kleur variant aan hun personeel gaat geven. Hij ziet er echt sweet uit. Mat grijs met lime green accenten. Zou hem zo willen :9~

Afbeeldingslocatie: http://cdn.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/large/public/field/image/2012/12/Verizon%20Grey%201.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/large/public/field/image/2012/12/Verizon%20Grey2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 16:57
Y-Foxy schreef op donderdag 13 december 2012 @ 17:29:
[...]

Er is geen Nokia Drive beschikbaar voor de HTC 8X, is op dit moment nog een nokia lumia exclusive. Google maps is wel een app voor te vinden op de store.
Wat een mazzel dat die postbode laat was vandaag. 8X gewoon nog etenstijd geleverd, dus ik hoef morgen niet thuis te blijven of langs te gaan het postkantoor.

Thanks, ik zal die app installeren.... Ik baal er alleen ontzettend van dat Whatsapp er nog niet is... Vandaag nog flink zitten WA-en op mijn Desire Z, want sms-en doet niemand tegenwoordig meer... Zodra ik sms krijg ik altijd een WA bericht terug... Grrr.

Twijfel daarom ook op de 8X al te gaan gebruiken, want zodra ik mijn nieuwe Micro sim activeer kan ik mijn oudere gewone SIM in mijn Desire Z niet meer gebruiken.... :(

Hij hangt nu aan de lader... :) Vanovond toch maar even kijken wat ik er off-line via WiFi al mee kan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
RDX_Charade schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 20:32:
[...]

Wat een mazzel dat die postbode laat was vandaag. 8X gewoon nog etenstijd geleverd, dus ik hoef morgen niet thuis te blijven of langs te gaan het postkantoor.

Thanks, ik zal die app installeren.... Ik baal er alleen ontzettend van dat Whatsapp er nog niet is... Vandaag nog flink zitten WA-en op mijn Desire Z, want sms-en doet niemand tegenwoordig meer... Zodra ik sms krijg ik altijd een WA bericht terug... Grrr.

Twijfel daarom ook op de 8X al te gaan gebruiken, want zodra ik mijn nieuwe Micro sim activeer kan ik mijn oudere gewone SIM in mijn Desire Z niet meer gebruiken.... :(

Hij hangt nu aan de lader... :) Vanovond toch maar even kijken wat ik er off-line via WiFi al mee kan doen...
Ik heb tijdelijk mijn iPhone 4 er nog bij, voor whatsapp gebruik ik dan een wifi-netwerk dat ik opzet met m'n 8X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Je kan voor die paar whatsapps toch gewoon facebook gebruiken ofzo?

Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste