Er is een rede dat andere platform gebruikers whatsapp boven fb chat verkiezen.
Ios en android platform facebook erg dramatisch werkt (vooral het android platform)
[ Voor 43% gewijzigd door vali op 14-12-2012 23:31 ]
Meeste van mijn WA contacten gebruiken niet zo fanatiek of helemaal geen Facebook...
Ik vind de FB overigens beroerd werken. Soms kun je wel iets aanklikken, afspelen, bekijken of liken... En even later weer niet. Hopelijk wordt dat snel gefixt. Met Android nooit last van gehad.
Overigens ben ik er ook achter gekomen dat WA op mijn Android toestel ook werkt zonder SIM kaart via de WiFi... Dus ik zou gewoon mijn nieuwe micro-SIM kunnen activeren op de 8X...
Maar al met al nu een paar uurtjes wezen klooien op de 8X zonder SIM kaart... Maar het ziet er allemaal goed uit en ik denk dat ik er wel aan ga wennen ondanks de kleine puntjes die niet helemaal optimaal werken...
En de 8X is natuurlijk een mooi toestel..
Op wp8 werkt facebook chat lekker omdat deze geïntegreerd is, maar op ios en android is het een drama.
Facebook App op Android vind ik juist een stuk beter. Alleen een beetje traag op mijn Desire Z. Nu merk ik echt het ververschil in snelheid tussen een nieuw toestel en een 2 jaar oud toestel...vali schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 23:23:
[...]
Ios en android platform facebook erg dramatisch werkt (vooral het android platform)
Nu al even zitten klooien met de FB app op de 8X, maar ben daar niet echt tevreden over. Baal toch van het gemis van een paar functies. De HTC hub voor FB werkt wel ietsje beter, maar ook die is niet zo compleet als compleet als de FB app voor Android. Op prive-berichtjes in FB kun je nu helemaal geen foto's meesturen...
Overigens ziet de HTC FB hub er wel lekker strak uit, maar dat was niet nieuw voor mij... Desire Z had dat ook.
Hoezo? Het lukt mij niet om foto's te versturen in de chat, wat ik in Android wel kon...vali schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 23:23:
[...]
Toch wil ik mijn FB contacten niet in dezelfde lijst hebben als mijn "gewone" contacten... Dat heb ik altijd erg onoverzichtelijk gevonden... Dus voor mij geen integratie met FB, die wil ik echt als aparte app houden en gebruiken. Zodat ik daar heen ga wanneer ik dat zelf wil...
Want eerlijk gezegd heeft WP8 me nog niet helemaal overtuigd. Ben het wel eens dat het OS erg fijn en snel werkt, maar in veel apps mis toch het een en ander aan functionaliteiten. Hopelijk komt dat goed met updates zoals ook het gevel was bij veel Android apps...
Totdat WA er nog niet is blijf ik waarschijnlijk mijn Android toestel gebruiken. De beperkingen in FB neem ik maar voor lief....
Over de hardware ben ik wel uiterst positief qua looks.
Ligt lekker in de hand.
Lekker groot en mooi scherm (wordt alleen niet altijd optimaal gebruikt)
Lekker snel
Fijn toetsenbord
Fijne browser
Sommige apps zijn wel mooi en werken erg fijn
[ Voor 35% gewijzigd door Suntoro op 15-12-2012 10:03 ]
Je kan je contacten in je lijst snel filteren op Linkedin, Hotmail, Facebook etc...Net zoals op HTC Sense toestellen die op Android draaien. WP8 Doet dit zelfs nog sneller en mooier.RDX_Charade schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 09:50:
[...]
Toch wil ik mijn FB contacten niet in dezelfde lijst hebben als mijn "gewone" contacten... Dat heb ik altijd erg onoverzichtelijk gevonden... Dus voor mij geen integratie met FB, die wil ik echt als aparte app houden en gebruiken. Zodat ik daar heen ga wanneer ik dat zelf wil...
Want eerlijk gezegd heeft WP8 me nog niet helemaal overtuigd. Ben het wel eens dat het OS erg fijn en snel werkt, maar in veel apps mis toch het een en ander aan functionaliteiten. Hopelijk komt dat goed met updates zoals ook het gevel was bij veel Android apps...
Totdat WA er nog niet is blijf ik waarschijnlijk mijn Android toestel gebruiken. De beperkingen in FB neem ik maar voor lief....
Whatsapp is beschikbaar zoals je hebt kunnen lezen. Deze versie werkt gewoon goed en ik zou bijna zeggen, natuurlijk vanzelfsprekend sneller dan op Android. Maar dit geldt voor de meeste apps op WP8.
Verwijderd
Whatsapp werkt lekker inderdaad, werkt beter dan de versie die ik had op m'n desire HD.
Weet iemand trouwens waar je de feedback die het toetsenbord geeft kan aanpassen? Ik wil graag dat
'ie geen geluid maakt als ik type, maar wel trilt. Hij doet het nu precies andersom!
En ik kon ook niet vinden waar je de PIN kan veranderen.
Bij mij werkt Facebook trouwens echt ook stukken beter op wp8 dan op Android. En je kan trouwens gewoon als filter instellen dat je facebook contacten niet tussen je andere contacten komen te staan
. Bij personen -> instellingen -> contacten filteren.
Voor Whatsapp moet je trouwens via de Whatsapp website of de QR code scannen, hij vond 'm bij mij in ieder geval nog niet in de store. Maar hij is er wel.
Weet iemand trouwens waar je de feedback die het toetsenbord geeft kan aanpassen? Ik wil graag dat
'ie geen geluid maakt als ik type, maar wel trilt. Hij doet het nu precies andersom!
Bij mij werkt Facebook trouwens echt ook stukken beter op wp8 dan op Android. En je kan trouwens gewoon als filter instellen dat je facebook contacten niet tussen je andere contacten komen te staan
Voor Whatsapp moet je trouwens via de Whatsapp website of de QR code scannen, hij vond 'm bij mij in ieder geval nog niet in de store. Maar hij is er wel.
Trillen kan zover ik weet niet, geluid kun je uitzetten via 'ringtones + sounds' onder 'settings' > 'system' (optie ergens onderaan).Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 13:12:
Je PIN wijzigen gaat via 'settings' > 'applications' > 'phone' en dan onderaan 'change SIM PIN'.
Facebook is ook vernieuwd, in mijn geval veeeel sneller, maar sommigen zullen wel weer wat te mekkeren hebben...
Ik zou echt snel FB integratie inschakelen als ik jou was. Het brengt wat leuke handigheidjes in het besturings systeem. Onder andere de facebook chat. Die werkt voor mij vaak als vervanger van whatsapp waar ik blij mee ben want whatsapp is een draak van aan applicatie. Het grootste negatieve punt aan heel WP.RDX_Charade schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 09:50:
[...]
Is het waar dat de htc 8x wirless charging heeft?
Hier zeggen ze van wel.
http://forums.wpcentral.c...ns-windows-phone-8-a.html
Hier zeggen ze van wel.
Enkel de amerikaanse Verizon versie heeft het. De europese versies hebben dit nietyochi schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 16:03:
Is het waar dat de htc 8x wirless charging heeft?
Hier zeggen ze van wel.
Nog een vraagje, ik lees dat de notification light enkel gebruikt word om te zeggen dat je batterij opgeladen is/ bijna plat is. Is dit waar? of kan je deze ook gebruiken voor sms notificatie / gemiste oproep etc?
Enkel en alleen voor batterij.yochi schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 18:43:
Nog een vraagje, ik lees dat de notification light enkel gebruikt word om te zeggen dat je batterij opgeladen is/ bijna plat is. Is dit waar? of kan je deze ook gebruiken voor sms notificatie / gemiste oproep etc?
Dit is best wel dom... Is er geen applicatie die dit kan tweaken ofzo? ik weet dat dit gaat bij android... Maar ben compleet nieuw bij wp8
Zover ik weet is daar (nog) geen applicatie voor.yochi schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 19:17:
[...]
Dit is best wel dom... Is er geen applicatie die dit kan tweaken ofzo? ik weet dat dit gaat bij android... Maar ben compleet nieuw bij wp8
Mijn 8X is binnen (tweakers in deze thread gaven de doorslag
) en het is een prachttoestel. Vooral van de snelheid, de absolute vloeiendheid en de resolutie (top voor webpagina's) ben ik onder de indruk.
Echter: ik heb ook een probleem. Ik kom van Android en heel mijn adresboek zit in Gmail. Het rare is, dat de contacten-hub slechts een klein gedeelte van mijn contacten importeert (ongeveer 60 van de 300 mensen met telefoonnummer). Ik heb het vanmiddag al een keer opnieuw geprobeerd en hij importeert dezelfde contacten.
Hebben jullie dit ook ervaren? Zie ik iets over het hoofd?
Goed, zelf opgelost: Gmail hanteert de indeling "Alle contactpersonen" met daarin de subset "Mijn contactpersonen". Enkel de laatste groep wordt gebruikt door WP8 wanneer je contactpersonen importeert uit je Gmail.
Echter: ik heb ook een probleem. Ik kom van Android en heel mijn adresboek zit in Gmail. Het rare is, dat de contacten-hub slechts een klein gedeelte van mijn contacten importeert (ongeveer 60 van de 300 mensen met telefoonnummer). Ik heb het vanmiddag al een keer opnieuw geprobeerd en hij importeert dezelfde contacten.
Hebben jullie dit ook ervaren? Zie ik iets over het hoofd?
Goed, zelf opgelost: Gmail hanteert de indeling "Alle contactpersonen" met daarin de subset "Mijn contactpersonen". Enkel de laatste groep wordt gebruikt door WP8 wanneer je contactpersonen importeert uit je Gmail.
[ Voor 16% gewijzigd door Dirxess op 15-12-2012 21:03 . Reden: Het bleek aan de structuur van het Gmail-contactenbestand te liggen ]
Net een update gehad van WhatsApp, de app is weer beschikbaar in de Store!
zit nu op versie 2.8.10
zit nu op versie 2.8.10
..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..
Vanavond toch WA kunnen installeren, alleen ligt het schijnbaar uit. Toch is het lastig om een berichtje of sms te sturen naar een WA only contact via FB...walletje-w schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 15:32:
[...]
Ik zou echt snel FB integratie inschakelen als ik jou was. Het brengt wat leuke handigheidjes in het besturings systeem. Onder andere de facebook chat. Die werkt voor mij vaak als vervanger van whatsapp waar ik blij mee ben want whatsapp is een draak van aan applicatie. Het grootste negatieve punt aan heel WP.
Maargoed dit apps als FB en WA zijn natuurlijk maar bijzaak voor de 8X.... Verder blijft het prachtig toestel en filmpjes en internetten doet ie uitstekend. Al is het wel even wennen dat portrait en landscape mode niet perse in die stand moet staan voor sommige apps en niet werkt ik de andere modus...
Inmiddels ben ik de 8X toch maar fully gaan gebruiken. Baalde er eerst van dat mijn nieuwe sim-kaart niet geactiveerd kon worden. Uiteindelijk toch maar oude sim op maat geknipt en die werkt perfekt...
Hoe zit het met skype? Zijn de problemen daarmee (batterij slurper) opgelost met d update? Want ik wil hem ook wel hebben eigenlijk, maar niet als het mijn batterij leeghaalt..
Gister wilde mijn 8X na ongeveer 8 uur gebruik niet meer aan gaan. Ook de procedure voor een hard-reset lijkt niet te werken. Dat is natuurlijk een dikke domper en het is niet wat je hoopt als je net een toestel van 500 euro hebt aangeschaft. 
Morgen maar even nog HTC bellen en als dat niet helpt (wat ik als zeer waarschijnlijk acht) moet het apparaat maar retour naar de webwinkel.
Morgen maar even nog HTC bellen en als dat niet helpt (wat ik als zeer waarschijnlijk acht) moet het apparaat maar retour naar de webwinkel.
Vandaag weer flink wat zitten spelen, maar ik ga de 8X steeds meer waarderen...
Leuke toevoeging om je Xbox 360 ermee te kunnen bedienen. Zojuist daar ook de nieuwste Youtube upgrade uitgevoerd en lekker zitten Youtuben en internetten. Handig om het toetsenbord van de 8X en het touchscreen te kunnen gebruiken.
Lijkt zelfs soepeler te werken dan mijn Logitech systeem afstandsbediening (en die mist een toetsenbord en muis). Eigenlijk net zo soepel als de Xbox controller zelf...
Echter door al dat gespeel is de accu wel binnen een dag leeg... Maargoed dat beschouw ik maar als het leren kennen van een nieuw speeltje...
. Hopelijk is dat na 10x ontladen en opladen een stukje beter (en ik ook uitgespeeld ben)...
Leuke toevoeging om je Xbox 360 ermee te kunnen bedienen. Zojuist daar ook de nieuwste Youtube upgrade uitgevoerd en lekker zitten Youtuben en internetten. Handig om het toetsenbord van de 8X en het touchscreen te kunnen gebruiken.
Lijkt zelfs soepeler te werken dan mijn Logitech systeem afstandsbediening (en die mist een toetsenbord en muis). Eigenlijk net zo soepel als de Xbox controller zelf...
Echter door al dat gespeel is de accu wel binnen een dag leeg... Maargoed dat beschouw ik maar als het leren kennen van een nieuw speeltje...
[ Voor 8% gewijzigd door Suntoro op 16-12-2012 15:56 ]
Great zit in piepklein krasje in het scherm. Je ziet het gelukkig enkel met hele felle kleuren maar baal er wel van
Dacht dat Gorilla glass zo geweldig moest zijn. Mijn Iphone 4 heeft in 2.5 jaar tijd geen enkele kras opgelopen en die was van voor en achter van gewoon glas. Maar eens kijken of er iets op het internet te vinden is om een kras uit Gorilla glass te kunnen halen.
Verwijderd
mijn s2 met Gorilla glass is ook een keer in 100 stukjes gebroken.Het is geen garantie, het is gewoon dat het glas sterker is dan normaal glas.Y-Foxy schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:31:
Great zit in piepklein krasje in het scherm. Je ziet het gelukkig enkel met hele felle kleuren maar baal er wel vanDacht dat Gorilla glass zo geweldig moest zijn. Mijn Iphone 4 heeft in 2.5 jaar tijd geen enkele kras opgelopen en die was van voor en achter van gewoon glas. Maar eens kijken of er iets op het internet te vinden is om een kras uit Gorilla glass te kunnen halen.
Ik zou het zelf niet snel op die manier doen, maar het is een idee.Y-Foxy schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:31:
Great zit in piepklein krasje in het scherm. Je ziet het gelukkig enkel met hele felle kleuren maar baal er wel vanDacht dat Gorilla glass zo geweldig moest zijn. Mijn Iphone 4 heeft in 2.5 jaar tijd geen enkele kras opgelopen en die was van voor en achter van gewoon glas. Maar eens kijken of er iets op het internet te vinden is om een kras uit Gorilla glass te kunnen halen.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=821129
Zelfs met Cif of Commandant zou ik het nog niet durven op een bijna nieuw toestel... Met een oud toestel zou ik nog wel willen proberen...
Je haalt als het ware een laagje weg... Mijn Desire Z heeft tijden het mountainbiken ook wat krassen opgelopen omdat een sleutelbosje tegen het scherm lag te trillen. Heeft me nooit gestoord, maar het is altijd zonde bij een nieuw toestel. Bij mijn 8X ga ik proberen er wat meer op te letten (of zal ik toch maar ff een screensaver er op plakken). Hij is nu nog lekker maagdelijk clean...
Maar ja een smartphone blijft natuurlijk ook gewoon een gebruiksvoorwerp...
[ Voor 6% gewijzigd door Suntoro op 17-12-2012 15:02 ]
Ik vond de FB chat op Android juist wel fijn... Je kon gewoon foto's versturen, maar dat lukt me niet via de FB app voor WP8. Moet ik niet de WP8 FB hebben? Is er een betere FB app. Via WA vind ik dit toch echt makkelijker, vandaar dat ik die toch prefereer... Via de HTC hub en FB vind ik overigens geen FB chat, alleen berichtjes plaatsen op het prikbord van de betreffende contactpersoon...kristan schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 09:20:
[...]
Op wp8 werkt facebook chat lekker omdat deze geïntegreerd is, maar op ios en android is het een drama.
Fb chat is geintegreerd net als msn messenger. Ga naar de berichten hub en zet je status op bijvoorbeeld beschikbaar of bezet.
Ok, thanks... Ik zie het. Nu nog even de boel filteren, want ik wil echt niet voor al mijn FB contacten beschikbaar zijn... Ziet er zo wel netjes uit zo, maar nog zie ik niet hoe je een foto via de chat kan versturen als de ander offline is... Bij WA hoeft de ander niet perse online te zijn...Sheik schreef op maandag 17 december 2012 @ 20:22:
Fb chat is geintegreerd net als msn messenger. Ga naar de berichten hub en zet je status op bijvoorbeeld beschikbaar of bezet.
Maar ik merk het al, de FB chat gaat het voor mij niet worden... Ziet er wel netjes uit op de 8X, maar vind WA toch een stuk gebruiksvriendelijker en dat wordt veel meer gebruikt.
Is er nog iemand anders hier die de windows phone app voor de mac gebruikt? Ik probeer middels dit programma namelijk muziek te transfereren naar mijn htc maar dit gaat iedere keer mis, echt drama. Ik vind het sowieso al heel vervelend om hier een programma voor te gebruiken. Het liefst mik ik de bestanden gewoon rechtstreeks over naar het geheugen van de telefoon. Maarja, ik heb voor zover ik kan vinden, momenteel nog geen andere optie.
Is er iemand met soortgelijke problemen?
Ik denk dat dit wel gaat veranderen als fbc groter gaat worden. Ze hebben nu al een aparte chat app voor android en zie steeds meer mensen constant online.RDX_Charade schreef op maandag 17 december 2012 @ 20:57:
[...]
Ok, thanks... Ik zie het. Nu nog even de boel filteren, want ik wil echt niet voor al mijn FB contacten beschikbaar zijn... Ziet er zo wel netjes uit zo, maar nog zie ik niet hoe je een foto via de chat kan versturen als de ander offline is... Bij WA hoeft de ander niet perse online te zijn...
Maar ik merk het al, de FB chat gaat het voor mij niet worden... Ziet er wel netjes uit op de 8X, maar vind WA toch een stuk gebruiksvriendelijker en dat wordt veel meer gebruikt.
De app is gewoon buggy, gewon blijven proberen hij werkt vanzelf een keer.En nee voor de mac is de officiele windows phone app de enige optie om data/files over te zetten helaas.Oceaanbodem schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 00:16:
Is er nog iemand anders hier die de windows phone app voor de mac gebruikt? Ik probeer middels dit programma namelijk muziek te transfereren naar mijn htc maar dit gaat iedere keer mis, echt drama. Ik vind het sowieso al heel vervelend om hier een programma voor te gebruiken. Het liefst mik ik de bestanden gewoon rechtstreeks over naar het geheugen van de telefoon. Maarja, ik heb voor zover ik kan vinden, momenteel nog geen andere optie.
Ik probeer het nu al een week lang, maar het is me nog steeds niet geluktY-Foxy schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 07:00:
[...]
De app is gewoon buggy, gewon blijven proberen hij werkt vanzelf een keer.En nee voor de mac is de officiele windows phone app de enige optie om data/files over te zetten helaas.
Wat gebruiken jullie om je dataverbruik bij te houden? Want ik kon er niet zo snel een App voor vinden.
Ik log gewoon in op Telfort, omdat er een officiele app nog ontbreekt.
Zit toch tegenwoordig een dataverbruik app ingebakken in wp8 net als nokia heeft gedaan met wp7.5??dmstr schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 20:59:
Wat gebruiken jullie om je dataverbruik bij te houden? Want ik kon er niet zo snel een App voor vinden.
Geen, alle apps op de app store werken niet naar behoren. Gelukkig heb ik een onbeperkt internet maar het zou wel handig zijn als providers eens met een officiele app komen.dmstr schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 20:59:
+1, maar ik heb nog geen idee of ik met de 8X meer data ga verbruiken dan op mijn Desire Z...Sheik schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 21:06:
Ik log gewoon in op Telfort, omdat er een officiele app nog ontbreekt.
Gemiddeld kwam ik afgelopen jaar niet boven de 300Mb uit met een onbeperkt data abonnement bij Telfort... Hopelijk blijf ik nu onder de 500Mb/maand. Gelukkig heb ik overal waar ik kom WiFi behalve op plekken onderweg in de auto. Maar ik had niet het idee dat WA, FB of Navigeren veel data heeft gekost. Meer apps binnenhalen of filmpjes onderweg bekijken.
Zat zojuist even te klooien met de Xbox 360 en de Youtube app op de 360 en 8X samen... Ben daar toch wel enthousiast over. Op de 8X een Youtube flimpje opzoeken en afspelen op de TV via de Xbox...
Gaat een heel stuk makkelijk dan op de Xbox zelf met de controller. Op de 8X is toch even makkelijk zoeken... Waarom heb ik nog mijn laptop nodig voor Youtube....
Dit was o.a. een van de hoofdredenen waarom ik toch echt een WP8 wilde. Ik heb een 360 en een Windows PC, dus waarom zou ik dan voor iets met iOS zijn gegaan...
[ Voor 8% gewijzigd door Suntoro op 18-12-2012 21:40 ]
Zo! Ik heb eindelijk de oplossing gevonden voor het syncen van muziek via de windows phone app voor de mac.
Onder 'bestand' in de windows phone app kan je toegang verlenen aan bepaalde mappen. Selecteer hier je iTunes map, of desgewenst andere mappen waar je iTunes muziek vandaan haalt.
Voila!
Onder 'bestand' in de windows phone app kan je toegang verlenen aan bepaalde mappen. Selecteer hier je iTunes map, of desgewenst andere mappen waar je iTunes muziek vandaan haalt.
Voila!
Ow vertel maar waar die zit dan....vali schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 21:19:
[...]
Zit toch tegenwoordig een dataverbruik app ingebakken in wp8 net als nokia heeft gedaan met wp7.5??
Ik ben ook benieuwd. Maar ik heb een vermoeden dat het met je mobiele aanbieder te maken heeft.
Klopt. Dit gaat per Provider werken. Volgens mij is Verizon de eerste in de USbeccie schreef op woensdag 19 december 2012 @ 06:51:
Ik ben ook benieuwd. Maar ik heb een vermoeden dat het met je mobiele aanbieder te maken heeft.
Het heet overigens Data Sense.
http://www.engadget.com/2...ense-for-windows-phone-8/
Verwijderd
Ik heb soms het idee dat in de Market de nieuwste Apps niet kan zien. Al een hele tijd staan dezelfde Apps onder het kopje "nieuw". Laatst kwam de Rabobank App uit en die kom ik via de link op Rabobank.nl wel vinden, maar zoeken in de Market leverde geen resultaten op.
Iemand hier ook last van? Daarnaast vind ik het nog steeds raar dat je vanuit je eigen netwerk niet door bestanden kan browsen op je W8 PC. Zou toch moeten kunnen zonder kabeltje lijkt me..
Iemand hier ook last van? Daarnaast vind ik het nog steeds raar dat je vanuit je eigen netwerk niet door bestanden kan browsen op je W8 PC. Zou toch moeten kunnen zonder kabeltje lijkt me..
Zo,
overstap is gemaakt, inmiddels een paar dagen de 8X (zwart) in bezit, kom van een desire HD af met custom roms.
First thoughts over het toestel zelf: wat een mooi ding, wat een mooi scherm! Even wennen met de plek van de power button en ik druk de camera knop nogal vaak ongewild in als ik het toestel wil locken.
Camera valt me een beetje tegen, vooral met lastige omstandigheden (concert van Muse in de ziggodome) had hij het heel moeilijk ivm met camera's van mensen om me heen (One X, SII en een Xperia T).
Ook erg jammer dat er geen FM radio inzit, maar dat wist ik vantevoren...
Batterij kan ik nog weinig over zeggen.
Over WP8, mijn eerste kennismaking met Windows Phone, wat loopt dat mooi en soepel zeg!
Ik mis nog wel wat apps (of ik kan nog niet fatsoenlijk zoeken in de store)
- ING bankieren
- Ski Safari
- een app om dataverbruik bij te houden ( ik zie dat data sense dat zou moeten kunnen, maar die kan ik niet vinden...)
- Fatsoenlijke manier om met DLNA bestanden af te spelen op mijn receiver of tv
Nog een vraagje:
is er een app die het mogelijk maakt om voor specifieke apps dataverbruik aan/uit te zetten.
Als ik in het buitenland ben en ik mag daar maar 35Mb / dag verstoken wil ik wel dat ik bepaal welke apps dat doen.
overstap is gemaakt, inmiddels een paar dagen de 8X (zwart) in bezit, kom van een desire HD af met custom roms.
First thoughts over het toestel zelf: wat een mooi ding, wat een mooi scherm! Even wennen met de plek van de power button en ik druk de camera knop nogal vaak ongewild in als ik het toestel wil locken.
Camera valt me een beetje tegen, vooral met lastige omstandigheden (concert van Muse in de ziggodome) had hij het heel moeilijk ivm met camera's van mensen om me heen (One X, SII en een Xperia T).
Ook erg jammer dat er geen FM radio inzit, maar dat wist ik vantevoren...
Batterij kan ik nog weinig over zeggen.
Over WP8, mijn eerste kennismaking met Windows Phone, wat loopt dat mooi en soepel zeg!
- ING bankieren
- Ski Safari
- een app om dataverbruik bij te houden ( ik zie dat data sense dat zou moeten kunnen, maar die kan ik niet vinden...)
Nog een vraagje:
is er een app die het mogelijk maakt om voor specifieke apps dataverbruik aan/uit te zetten.
Als ik in het buitenland ben en ik mag daar maar 35Mb / dag verstoken wil ik wel dat ik bepaal welke apps dat doen.
Mijn Flickr; Sony A7iii
Ik weet niet of dit direct een antwoord is. Maar als je batterijbesparing op altijd zet, worden de dataverbindingen gesloten, totdat je een app opent.ikmattie schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:12:
Nog een vraagje:
Ik heb nu een HTC Titan, die bijna net zo groot is als de Nokia 920. Waarom zou ik dan eventueel toch voor een HTC8X gaan. Wat zijn jullie beweegredenen?
Meest belangrijke punten voor mij (ik heb de afweging ook gemaakt) zijn het gewicht en de coating, waar door de 8X veel fijner in de hand ligt. Daarbij komt ook nog de hogere pixeldichtheid en de lagere prijs. Het enige wat voor mij een plus zou zijn aan de 920 is de camera, maar toch vind ik het verschil minimaal - en ik maak ook niet heel veel foto's. Oh, en de verkrijgbaarheid van de 920 is natuurlijk heel slecht, en ik ben slecht in wachten als ik iets wilRobkazoe schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:47:
Ik heb nu een HTC Titan, die bijna net zo groot is als de Nokia 920. Waarom zou ik dan eventueel toch voor een HTC8X gaan. Wat zijn jullie beweegredenen?
Ja, die mis ik eigenlijk ook nog wel... Kon er ook niet achter komen of ik bestanden uit mijn netwerk af kon spelen via DLNA, of zit DLNA überhaupt niet op de 8X. Maar op zich heb ik dat ook niet nodig, want thuis toon ik dat toch liever op de TV via de 360...ikmattie schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:12:
- ING bankieren
Lijkt me wel dat er t.z.t. een ING app verschijnt, aangezien ze er van andere banken wel zijn. Hoewel ik hem op Android niet echt veilig vond. (1x een overschrijving onderschept, waardoor het betreffende bedag op een verkeerde rekening terechtkwam). Voor overschrijven zal hem daarom toch niet gebruiken, maar ik had idd verwacht dat er al lang een ING app zou zijn...
Hey mensen, hebben jullie nog last van reboots sinds de laatste updates? Ik had vandaag een reboot, maar ik heb al weken niet meer eentje gehad dus ik vermoed ergens dat het een app zou kunnen zijn. Is het slim om even bij m'n provider langs te gaan (Telfort) om te vragen of dit een hardwarematig probleem is, aangezien sommige mensen hun 8x hebben omgeruild en nu een exemplaar hebben die geen reboots meer heeft?
Ik heb nog geen enkele keer een reboot gehad..., maar heb mijn 8X pas sinds zaterdag. Gelijk alles geupdate. Met mijn Desire Z had best vaak een reboot (of hij viel gewoon uit)... Dus ik hoop dat het rebooten uit blijft bij mijn 8X. Neem aan dat ik over de laatste update beschik met deze:
Revisienummer firmware: 1532.20.20003.401
Softwareversie Radio: 1.11b.32.19.23_2_15.42.32.19
Bootloader-versie: 0.0.1532.20(159895)
Revisienummer firmware: 1532.20.20003.401
Softwareversie Radio: 1.11b.32.19.23_2_15.42.32.19
Bootloader-versie: 0.0.1532.20(159895)
Ik zou eerst kijken of er een andere oorzaak is. Ik heb nog geen reboot gehad, maar als ik er 5 had gedurende de maand dat ik het toestel heb, zou ik nog blij zijn ivm mijn Android ervaringenNarathan schreef op woensdag 19 december 2012 @ 20:01:
Hey mensen, hebben jullie nog last van reboots sinds de laatste updates? Ik had vandaag een reboot, maar ik heb al weken niet meer eentje gehad dus ik vermoed ergens dat het een app zou kunnen zijn. Is het slim om even bij m'n provider langs te gaan (Telfort) om te vragen of dit een hardwarematig probleem is, aangezien sommige mensen hun 8x hebben omgeruild en nu een exemplaar hebben die geen reboots meer heeft?
Sinds gisteren weer 2 HTC updates rijker. 1 update voor Beats Audio en 1 update voor de Verbindinginstellingen. Heeft iemand anders deze ook ontvangen?
Beats: (geen versie kunnen vinden)
Verbindinginstellingen: Versie 2.6 (build 2222.17322)
..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..
Ik denk dat iedereen met een 8X die heeft ontvangen...jra2k schreef op donderdag 20 december 2012 @ 09:17:
Sinds gisteren weer 2 HTC updates rijker. 1 update voor Beats Audio en 1 update voor de Verbindinginstellingen. Heeft iemand anders deze ook ontvangen?
Ik merk wel dat BA nu meer aanwezig is bij andere genre muziek. Hoor nu een "voller" geluid zeg maar.
Hoop nog steeds dat we op de HTC 8x een equalizer mogen verwachten zoals op de 7.0/7.5 toestellen het geval was. BA is leuk, maar heb toch liever dat ik zelf dit kan instellen!
En betreft de reboot, ik denk toch dat het een app is, maar heb alleen de reboot gekregen omdat ik heel veel apps op de achtergrond had draaien. Kijk het wel aan, 1 reboot in 1 maand tot nu toe, mag eigenlijk niet zeiken haha.
Hoop nog steeds dat we op de HTC 8x een equalizer mogen verwachten zoals op de 7.0/7.5 toestellen het geval was. BA is leuk, maar heb toch liever dat ik zelf dit kan instellen!
En betreft de reboot, ik denk toch dat het een app is, maar heb alleen de reboot gekregen omdat ik heel veel apps op de achtergrond had draaien. Kijk het wel aan, 1 reboot in 1 maand tot nu toe, mag eigenlijk niet zeiken haha.
Verwijderd
Zijn er meer mensen waarbij het scherm snel krast? De mijne lag met het scherm naar beneden op tafel en toen ik 'm er af pakte zaten er allerlei kleine krasjes op het scherm. Ik zie hier al meer mensen met het probleem.
http://www.mobilityminded...ratches-the-screen-image/
Van jullie mensen die dit ook hebben? Ik kom van een one x die ik redelijk onvoorzichtig gebruikte en daar is geen enkel krasje op te zien. Met name het feit dat er features opzitten als attente telefoon zou je zeggen dat dit niet zomaar mag gebeuren.
Van jullie mensen die dit ook hebben? Ik kom van een one x die ik redelijk onvoorzichtig gebruikte en daar is geen enkel krasje op te zien. Met name het feit dat er features opzitten als attente telefoon zou je zeggen dat dit niet zomaar mag gebeuren.
Verwijderd
Ik wil deze tel halen, maar heb een vraag (misschien dom): er zal binnenkort (binnen 1 jaar) 4G in NL komen. Support de HTC 8X dit ten volle?
En mocht je dit ook nog weten:
Supporten de Samsung ATIV S of de Nokia Lumia 920 4G?
(Samsung ATIV S support tot 3,5G begreep ik, maar ook dat snap ik niet)
Yup, zoals ik al eerder in het topic had aangegeven heb ik hier ook last van. Had dit na 2.5 jaar een Iphone 4 te hebben gehad absoluut niet. Heb contact gehad met Gorillaglass en die verwijzen gewoon naar HTC en garantie dus daar schiet je niks mee op. Heb er maar een zagg invisibleshield opgedaan totdat de Otterbox cases in europa fatsoenlijk te krijgen zijn.Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 12:46:
Zijn er meer mensen waarbij het scherm snel krast? De mijne lag met het scherm naar beneden op tafel en toen ik 'm er af pakte zaten er allerlei kleine krasjes op het scherm. Ik zie hier al meer mensen met het probleem.
Verwijderd
Ik heb contact opgenomen met htc, eerst wezen ze me met een copy-paste antwoord op de garantievoorwaarden maar later kon ik toch hogerop komen. Welicht dat iedereen die het heeft dit meldt want dit vind ik echt niet normaal hoe snel dit scherm krast... zeker voor de prijs die ik betaald heb. Tot nu heb ik niks meer gehoord, keep you posted....
Ik heb vandaag nog maar eens de HTC 8X bekeken, maar ben er niet kapot van. Wat is dat ding groot. Hij is groter en hoger dan mijn Titan. Enkel de breedte en het gewicht is kleiner/lager. Ik zat echt raar op te kijken. Daarnaast heeft hij een blok-vorm en geen ronde hoeken wat hem helemaal voor een 4,3" groot laat lijken. Ben een beetje geschokken om heel eerlijk te zijn.
Ik vind de 8X overigens helemaal niet niet lomp. Qua design ziet ie er gewoon goed uit. Als ik hem vergelijk mijn kleinere maar dikkere Desire Z zit hij veel comfortabeler in mijn broekzak met lopen.... Van die hoekigere punten merk ik weinig. Het lagere gewicht merk ik helemaal.
Maar wanneer de specs van de 8S beter waren geweest had ik misschien toch daar voor gekozen... De 8S was in eerste instantie mijn 1e keuze...
Of je vooruitgang boekt vanaf een HTC Titan vraag me ik af. WP8 krijg je, maar of dat genoeg meerwaarde toevoegt hangt van jezelf af. Niemand verplicht je om hem aan te schaffen..., hopelijk ben je inmiddels van de schrik bekomen Robkazoe...
Maar wanneer de specs van de 8S beter waren geweest had ik misschien toch daar voor gekozen... De 8S was in eerste instantie mijn 1e keuze...
Of je vooruitgang boekt vanaf een HTC Titan vraag me ik af. WP8 krijg je, maar of dat genoeg meerwaarde toevoegt hangt van jezelf af. Niemand verplicht je om hem aan te schaffen..., hopelijk ben je inmiddels van de schrik bekomen Robkazoe...
Vraag me af of dat zo'n vaart zal lopen... Pas in 2014 is er pas dekking in geheel Nederland volgens KPN, maar ik moet nog maar zien of dat daadwerkelijk waar gemaakt gaat worden. Nu is er niet eens overal 3G dekking.Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 17:02:
Ik wil deze tel halen, maar heb een vraag (misschien dom): er zal binnenkort (binnen 1 jaar) 4G in NL komen. Support de HTC 8X dit ten volle?
KPN zal veels te hoge prijzen gaan hanteren volgens mij. Ze hebben flink wat neergelegd voor die frequenties... Dus wie weet stap ik tegen die tijd wel over naar Tele2...
[ Voor 12% gewijzigd door Suntoro op 20-12-2012 19:47 ]
Inderdaad, ik zou me geen zorgen maken over 4G, tenzij je 15 jaar met je telefoon wil doen ofzo
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik denk dat het een HTC One S gaat worden of ik wacht op de Lumia 920. Heb nu geen mobiel omdat mijn Titan gesneuveld is. Alle Windows Phones toestellen vallen nu gewoonweg voor mij af:RDX_Charade schreef op donderdag 20 december 2012 @ 19:34:
Ik vind de 8X overigens helemaal niet niet lomp. Qua design ziet ie er gewoon goed uit. Als ik hem vergelijk mijn kleinere maar dikkere Desire Z zit hij veel comfortabeler in mijn broekzak met lopen.... Van die hoekigere punten merk ik weinig. Het lagere gewicht merk ik helemaal.
- Lumia 920: Nog niet uit in Nederland en ook amper te krijgen in Duitsland.
- Lumia 820: Totaal overpriced toestel.
- 8X: Te groot/lomp en zou ik dan liever de HTC One S willen hebben.
- 8S: Te beperkt
- ATIV S: Te Samsung
Ik snap niet waarom je wel voor de 920 wil gaan maar niet voor de 8x? De 920 is veel lomper dan de 8x. De 8x is een heerlijke telefoon, ik kom van een Lumia 800 af en zelfs die - met zijn 3,7" scherm - zat minder comfortabel in mijn broekzak dan de 8x.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Omdat ik de 8x eigenlijk niet zo spectaculair vindt. Als ze de 8x in het formaat van de One S hadden gedaan, was het zeker de overweging waard geweest. De Nokia is ook fors, maar daar krijg je nog leuke features voor terug zoals het draadloos opladen, een goede camera(stabilitsatie).
Ik heb de 8x en One S, zijn nagenoeg gelijk, persoonlijk is 8x veel mooier qua materiaal etc, qua toestel is de 8x gewoonweg beter.
Verwijderd
Draadloos opladen, tja wat moet je daar nou over zeggen. Draadloos opladen geeft geen meerwaarde aan het toestel, misschien in het opladen. Maar daar ga je een toestel niet om kopen. De 920 is natuurlijk wel beter dan de 8X, maar ik vind het verschil minimaal. Ik heb zelf een 8X, het ligt er maar net aan wat je belangrijk vindt. De 8X is niet lomp, ik dacht dit aan het begin ook, maar dit valt echt mee. De bouwkwaliteit is subliem in mijn ogen, ligt tevens ook heerlijk in de hand.Robkazoe schreef op donderdag 20 december 2012 @ 21:27:
Omdat ik de 8x eigenlijk niet zo spectaculair vindt. Als ze de 8x in het formaat van de One S hadden gedaan, was het zeker de overweging waard geweest. De Nokia is ook fors, maar daar krijg je nog leuke features voor terug zoals het draadloos opladen, een goede camera(stabilitsatie).
Succes met je keuze!
Helemaal volgen doe ik het niet het ook niet meer. De Nokia Lumia 820 overpriced? Dan is de 920 ook overpriced. Ik vind ook niet dat je de 8X met de 920 mag vergelijken, eerder met de 820. Maar de 820 duurde mij te lang voordat die op de markt was en de 920 vond ik toch echt veels te duur worden. Toch wordt de 8X te vaak vergeleken met de 920.
Maar als je toch liever Android wil gaan proberen is de One S een natuurlijk een goede optie in hetzelfde en nog iets voordeliger ook...
. Heb de One S ook nog even overwogen, maar wilde toch eens voor WP gaan.
Ik snap niet dat je de 8X lomp kan vinden. Voor de test zou ik toch eens naar een winkel gaan en hem echt voelen er vergelijken met andere telefoons.
Maar als je toch liever Android wil gaan proberen is de One S een natuurlijk een goede optie in hetzelfde en nog iets voordeliger ook...
Ik snap niet dat je de 8X lomp kan vinden. Voor de test zou ik toch eens naar een winkel gaan en hem echt voelen er vergelijken met andere telefoons.
Dan ga ik vanmiddag nog maar eens naar de winkel. Kijken of jullie mijn mening veranderd hebben. Als ik er een kies, wil ik sowieso de blauwe. Zwart is zo normaaltjes...
Zwart is juist heel mooi met dat pikzwarte scherm. WP springt van je scherm
Ik zal wel mazzel hebben, heb mijn toestel ondertussen een dikke maand en nog geen enkele kras op het scherm. *knocks on wood*Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 12:46:
Ik merk wel dat als ik rechts in het midden van het scherm (bij de rand) te hard druk ik een hele verkleuring krijg die je ook hebt als je met je vinger op je LCD monitor drukt
Hier ook nog geen enkele kras na een paar weken, het scherm is nog helemaal gaaf. Wel heb ik voor de zekerheid een screenprotector (zo een duo pack van HTC zelf) besteld om ook 'ongelukjes' met sleutels o.i.d. te voorkomen.
Hier ook geen last van krasjes, hij is nog helemaal gaaf.
Ik heb bij de blauwe wel last dat de hoekjes zwartig zijn van mn spijkerbroek ofzo, zal eens kijken of ik dit schoon kan maken
Ik heb bij de blauwe wel last dat de hoekjes zwartig zijn van mn spijkerbroek ofzo, zal eens kijken of ik dit schoon kan maken
MCSE, MCSA | http://www.linkedin.com/in/jeroens
Verwijderd
Ik heb dus wel last van allerlei krasjes toen ik m van tafel pakte. Heel vreemd als je het mij vraagt...
Misschien heb je een slechte batch? Het was immers een van de eerste lichtingen die de meeste van ons hebben. Weet even niet zo snel hoe je dat kan terug vinden.
Ik heb inderdaad de eerste batch, maar ik heb zowel goede als slechte ervaringen met telefoons van tafels grijpen. Zelfs met Gorilla glas is het niet zo slim om een telefoon met glasplaat op een tafel te leggen, uitleg hoef ik hopelijk niet te geven toch?
Achja als er al 'n korreltje zand op de tafel ligt en de telefoon eroverheen gaat is het kras, kan ook
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Maar htc maakt wel reclame over dingen als attente telefoon en htc sense. Zal helemaal scheef zijn als je die features dus eigenlijk niet kan gebruiken. Ik ga echt heel zorgvuldig met m'n toestel om maar dit is echt bizar...
Ik gebruik de attente telefoon functie dagelijks op het werk. Geen krasje, ik draai de telefoon voorzichtig om en pak hem ook weer zo op. Beslist de telefoon niet bewegen als hij op tafel ligt, dit geldt voor ALLE telefoons, believe me.
Jup, er zijn best wel wat dingen die op een tafel kunnen liggen die harder zijn dan glas en dan krassen kunnen achterlaten. Ik merk het ook op mijn glazenbureau, één korreltje zand tussen mijn muis en het glas en dan krijg je lekkere krasjes..En dat is dan nog wel gehard glas, wat IMO iets krasvaster is dan dat gorillaglas, dat toch is gemaakt ook op buigen zodat het minder snel springt.
Verwijderd
Maar met een muis zet je veel meer druk, je hand ligt er immers op. Een telefoon pak je van tafel en sleep je er niet overheen. Dan kan ik ook wel begrijpen dat je op een gegeven moment krasjes krijgt.
Tja het is nu eenmaal zo dat harder materiaal dan je Gorilla glas krassen veroorzaken. Zelfs een gedroogde broodkruimel kan funest zijn. Daar kan je weinig aan doen. De 8X is wat dat betreft niet beter of slechter dan andere telefoons.
Mijn had ligt nooit op de muis en dat ding weegt ook maar 145gr. Dat krassen gebeurt overigens vrij snel hoor. Is ook wel logisch zand is gewoon heel hard materiaal en staal of glas kan er niets tegen doen.Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 12:50:
Maar met een muis zet je veel meer druk, je hand ligt er immers op. Een telefoon pak je van tafel en sleep je er niet overheen. Dan kan ik ook wel begrijpen dat je op een gegeven moment krasjes krijgt.
Verwijderd
Je hoeft mij niet uit te leggen hoe snel iets kan krassen. Het is alleen zo dat je 8x op tafel moet kunnen liggen zonder dat hij krast als je m er weer vanaf pakt. Dan moeten functies als attente telefoon niet eens ondersteund worden als je daarmee je scherm verneuk. Het escalation team van htc gaat het onderzoeken...
Heb je een blauwe?Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 13:12:
Je hoeft mij niet uit te leggen hoe snel iets kan krassen. Het is alleen zo dat je 8x op tafel moet kunnen liggen zonder dat hij krast als je m er weer vanaf pakt. Dan moeten functies als attente telefoon niet eens ondersteund worden als je daarmee je scherm verneuk. Het escalation team van htc gaat het onderzoeken...
Omdat ik op WPCentral de meeste issues tegenkwam die gerelateerd waren aan blauwe toestellen.
Verwijderd
Ik heb geen idee of het kleur gerelateerd is. Ik merk wel dat de meeste precies hetzelfde als ik hadden en dat anderen helemaal nergens last van hebben...
Ik heb al enige tijd een blauwe variant en er is geen krasje te bekennen, lijkt dus niet kleurgerelateerd.Sheik schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 13:24:
Omdat ik op WPCentral de meeste issues tegenkwam die gerelateerd waren aan blauwe toestellen.
don't mistake lack of talent for genius.
Als ik echt zuinig zou willen zijn op mijn scherm had ik er al lang een screen protector opgeplakt. Ik maak me nooit zo druk om krassen, want die loop ik op den duur toch altijd op. Dat kan na een dag zijn bij aanschaf of pas na een jaar.
Wanneer je scherm buiten je telefoon steekt lijkt het me dat je gewoon extra voorzichtig bent. Mijn dure zonnebril leg ik ook niet met de glazen op tafel, om er vervolgens mij te schuiven... Die berg ik ook altijd op in een zonnebrillen doosje. Wil je voorkomen dat er krassen op je scherm ontstaan, gewoon extra voorzichtig zijn.
Een smartphone blijft nu eenmaal een gebruiksvoorwerp, en ook met krassen op het scherm gaat de 8X echt niet minder presteren.
Wanneer je scherm buiten je telefoon steekt lijkt het me dat je gewoon extra voorzichtig bent. Mijn dure zonnebril leg ik ook niet met de glazen op tafel, om er vervolgens mij te schuiven... Die berg ik ook altijd op in een zonnebrillen doosje. Wil je voorkomen dat er krassen op je scherm ontstaan, gewoon extra voorzichtig zijn.
Een smartphone blijft nu eenmaal een gebruiksvoorwerp, en ook met krassen op het scherm gaat de 8X echt niet minder presteren.
Zwart is inderdaad wat gewoontjes, maar ik had geen keuze voor een blauwe. Had eigenlijk wel een rode of lime willen hebben... Maar andere kleuren dan blauw of zwart lijken wel dun gezaaid in Nederland (of überhaupt niet verkrijgbaar)...Sheik schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:58:
Zwart is juist heel mooi met dat pikzwarte scherm. WP springt van je scherm
Maar zwart staat wel lekker strak (maar het is ook een beetje onopvallend)...
Gisteravond probeerde ik wat eigen ringtones toe te voegen, maar kan dat nu alleen met Zune of is er ook een andere manier om gewoon MP3's daarvoor te gebruiken... Want Zune op mijn computer met Vista kon mijn 8X niet echt vinden. In Android was dat toch makkelijk om een MP3 bestand als ringtone in te stellen. Gewoon op je telefoon zelf...
Via verkenner kan ik gewoon browsen in mijn telefoon, maar wanneer je MP3 bestand in ringtones plaatst kan je die niet selecteren.
Via verkenner kan ik gewoon browsen in mijn telefoon, maar wanneer je MP3 bestand in ringtones plaatst kan je die niet selecteren.
Heb zelf ook de zwarte, maar je trekt zeker wel de aandacht. Bij mij krijg ik vaak wel helaas de vergelijking met een iPhone 5, maar er zijn ook iPhone 5 gebruikers die mijn HTC 8x erg mooi vinden, sommige zelfs mooier - dat is altijd leuk om te horen!RDX_Charade schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 15:09:
[...]
Zwart is inderdaad wat gewoontjes, maar ik had geen keuze voor een blauwe. Had eigenlijk wel een rode of lime willen hebben... Maar andere kleuren dan blauw of zwart lijken wel dun gezaaid in Nederland (of überhaupt niet verkrijgbaar)...
Maar zwart staat wel lekker strak (maar het is ook een beetje onopvallend)...
En je hebt kleurrijke hoesjes tegenwoordig, maar ik hou wel van een wat zakelijke uitstraling. Heb er nu een bruin hoesje om heen gedaan en dat trekt ook al best wel de aandacht. Maar het is meer zodra je het scherm aan zet en mensen zien al je tiles waarvan ze onder de indruk raken (of niet, uiteindelijk wel
Vreemd. Dat kan ik wel gewoon, kabeltje, MP3 slepen, en selecteren maar.. Windows 7 overigens.RDX_Charade schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 15:15:
don't mistake lack of talent for genius.