Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

zonoskar schreef op maandag 12 november 2012 @ 09:26:
Iemand met een 8X die even kan checken of hun kids corner werkt als in het eerste filmpje, of als in het 2de filmpje (mijn telefoon)?

[video]

[video]
Dus als ik het goed begrijp heb je op je speelhoek ook nog een pincode?! Dat is leuk voor de kids.... :(

Kan je die niet ergens er af halen in de instellingen? Zoals in filmpje 1 lijkt mij de meest handige optie

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:47

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

PaT schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:52:
[...]

Dus als ik het goed begrijp heb je op je speelhoek ook nog een pincode?! Dat is leuk voor de kids.... :(

Kan je die niet ergens er af halen in de instellingen? Zoals in filmpje 1 lijkt mij de meest handige optie
Dat leek mij ook, maar inderdaad heb ik een paswoord op de kids corner. Ik heb al een paar keer een factory reset gedaan, maar nog steeds. Zou het aan de Duitse instellingen liggen? Ik heb mijn 920 uit Duitsland en na een factory reset heb ik weer Duits :)

@Matthijs: welke instellingen heb jij bij het lockscreen en kidscorner?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:35
Voorraad gealloceerd, order is verwerkt.
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Ben wel benieuwd hoe lang Microsoft nodig heeft tot alle 7.5 Apps beschikbaar zijn voor Windows Phone 8.

Lees overal zeer goeie reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:51
Ik heb het zoals bij 2, wat zeer irritant is. Zo heeft de kids corner geen nut natuurlijk. Verschillende dingen geprobeerd. Zie ook http://www.wp7.nl/forum/f...-lock-op-kids-corner.html

Lijk wel een bug te zijn.

@Switch, inderdaad ook geen WhatsApp meldingen meer dan.

Het leven is te kort om te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:31
Alpha89 schreef op maandag 12 november 2012 @ 18:06:
[...]

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Ben wel benieuwd hoe lang Microsoft nodig heeft tot alle 7.5 Apps beschikbaar zijn voor Windows Phone 8.

Lees overal zeer goeie reviews.
Ehm, Microsoft gaat ze niet omzetten hoor. Dat moet toch echt de appMaker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 12:50
cvs79 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 07:42:
[...]

Ehm, Microsoft gaat ze niet omzetten hoor. Dat moet toch echt de appMaker doen.
Dit moet inderdaad de ontwikkelaar doen. Op zich is dit niet heel moeilijk, voor mijn eigen app had ik dit klaar in ongeveer 10 minuutjes werk (zonder de live tiles met verschillende breedtes).

Enkel duurt het nu vrij lang om door de validatie te komen van Microsoft, er zitten veel apps nu denk ik te wachten op release.

Normaal duurt dit ongeveer 3-5 dagen, nu zit ik al ongeveer 10 dagen te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb volgende issue: als ik van mobiele data over wifi terug naar mobiele data wil gaan , dan moet ik ofwel herstarten ofwel de flightmode even activeren..

niet echt handig, dit werkte anders wel op mijn desire hd en ook op de one S

de app 'connectivityshortcuts' brengt ook geen soelaas

ook ik had graag gezien dat de LED voor notificaties kon gebruikt worden (nieuwe mail, sms, ...)

verder ben ik echt wel tevreden over WP8 (en de HTC 8X natuurlijk..)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2012 08:08 . Reden: typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:58
cvs79 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 07:42:
[...] Ehm, Microsoft gaat ze niet omzetten hoor. Dat moet toch echt de appMaker doen.
Van wat er vanuit Microsoft naar buiten is gebracht gingen ze dat nu juist wel doen. Van wat ik heb begrepen gaat MS alle WP7 apps hercompilen en moet de developer deze nog publishen. Dat past ook in hun nieuwe strategie voor compilen in de cloud: http://www.zdnet.com/micr...-in-the-cloud-7000007185/
Het is ook niet een super moeilijk proces aangezien de sourcecode van .net en silverlight applicaties super open is (MSIL is namelijk goed te lezen).
taurgis schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 07:50:
[...] Dit moet inderdaad de ontwikkelaar doen. Op zich is dit niet heel moeilijk, voor mijn eigen app had ik dit klaar in ongeveer 10 minuutjes werk (zonder de live tiles met verschillende breedtes). [...]
Opnieuw compilen of alleen opnieuw publishen?

[ Voor 20% gewijzigd door Caelorum op 13-11-2012 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
Opnieuw compilen of alleen opnieuw publishen?
Beetje off topic:

Compilen + kleine dingen zoals instant resume toevoegen aan de app. Of als je het gewoon WP8 native wil maken is het enkel rechtsklikken + "Update to Windows Phone 8" en klaar.

Wat wel moeilijker wordt is dat ik nu 2 versies moet bug fixen, die van 7.1 en 8.0.

Alleszins, ik heb de HTC 8X nu een halve week in mijn bezit en vindt het aardig goed in de hand liggen. Ik merk wel dat ze meer gefocust hebben op geluid naar buiten te laten komen dan geluid naar binnen.

Ik gebruik af en toe speaker Phone, en ik moet mij toch dichter tegen het toestel zetten dan ik zou willen voordat men mij duidelijk hoort aan de andere kant.

Maar voor de rest is de geluidskwaliteit top, zeker voor muziek via xbox music. Heb wat geluisterd met en zonder beats, en er is wel een duidelijk verschil.

[ Voor 47% gewijzigd door taurgis op 13-11-2012 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Beneveerg schreef op maandag 12 november 2012 @ 22:39:
Ik heb het zoals bij 2, wat zeer irritant is. Zo heeft de kids corner geen nut natuurlijk. Verschillende dingen geprobeerd. Zie ook http://www.wp7.nl/forum/f...-lock-op-kids-corner.html

Lijk wel een bug te zijn.
Ik ben wel blij dat het niet aan de Lumia 920 ligt. En op WPcentral.com zijn er ook veel mensen waarbij het niet goed werkt (zoals bij mij) en niet zoals in het eerste filmpje.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerocooluser
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-09 14:42
Komt voor dit toestel nou ook de Nokia Drive software beschikbaar? Dit zal echt iets toevoegen! verder pracht apparaat, ben er erg content mee.

[ Voor 11% gewijzigd door aerocooluser op 14-11-2012 11:34 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 13:58
zonoskar schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:59:
[...]

Ik ben wel blij dat het niet aan de Lumia 920 ligt. En op WPcentral.com zijn er ook veel mensen waarbij het niet goed werkt (zoals bij mij) en niet zoals in het eerste filmpje.
Bij mij werkt het wel zonder wachtwoord. Als je de Kid's Corner instelt, wordt er standaard naar een wachtwoord gevraagd. Maar als je erna via de settings bij het lockscreen het wachtwoord disabled, vraagt hij er niet meer naar. Alleszins bij mij toch niet.

Vanaf nu kan ik ook in de instellingen de kids corner stoppen en starten zonder dat ik er ook maar 1 keer naar een wachtwoord wordt gevraagd.

Argh, nevermind! eenmaal ik een wachtwoord instel, vraagt de kids corner er ook één :(

[ Voor 6% gewijzigd door GSamson op 14-11-2012 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Eindelijk na vele weken twijfel heb ik vanmiddag eindelijk de knoop doorgehakt. Ik ben overgestapt van Android naar WP8 en de HTC 8X besteld. Morgen hoop ik hem te krijgen. Altijd tevreden Windows Mobile gebruiker geweest, in 2010 overgestapt naar Android. En ondanks alle vrijheid en continu verbeteringen van het OS ben ik nooit gechameerd geweest van Android. Benieuwd wat de begindagen van WP8 me gaan brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sheik schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:30:
Eindelijk na vele weken twijfel heb ik vanmiddag eindelijk de knoop doorgehakt. Ik ben overgestapt van Android naar WP8 en de HTC 8X besteld. Morgen hoop ik hem te krijgen. Altijd tevreden Windows Mobile gebruiker geweest, in 2010 overgestapt naar Android. En ondanks alle vrijheid en continu verbeteringen van het OS ben ik nooit gechameerd geweest van Android. Benieuwd wat de begindagen van WP8 me gaan brengen :)
Ook ik twijfel... Na 4 android toestellen, nu een htc one x, wil ik wel weer eens wat nieuws.
Ik twijfel alleen tussen de 8x en de lumia 820. De 920 vind ik niet mooi...
Altijd een lastige keuze... Htc heeft fijne telefoons maar heb er ook al 2x een terug moeten sturen dusja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelgameks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-07 15:11
Ik heb em besteld vandaag bij Castle.
Hij was net binnen bij Phonehouse dus kreeg belletje. Alleen niet gedaan want het kostte maar liefst 100 euro meer daar dan bij Castle!!! Dus dat werd em even niet :) Toen maar online besteld.
Vrijdag hopelijk binnen, zal na het weekend proberen ervaring te posten.

• Alpha89
Heb hem sinds gisteren.

Wow wat ligt de 8x lekker in de hand en wat is het scherm mooi. Kom van een iPhone 4s af maar lijkt haast nog scherper.

Lekker snel! Vooral geluidweergave tijdens bellen is dik in orde. Maar dat komt wellicht door HD Voice (Telfort).

• Sheik
Ik weet niet waar ik moet beginnen...ik heb het toestel binnen en ben helemaal onder de indruk. Wat een SNELHEID en gelikte interface. Compleet verrast over alles, geen idee wat ik moet zeggen. Het scherm, formaat, vorm, snelheid, snelheid en natuurlijk die snelheid!! De people hub, my tile etc, het is een genot!! Sorry voor deze vrijwel nutteloze bijdrage, maar echt wat is dit een telefoontje en OS.
Ik begrijp niet waarom ik zo heb getwijfeld. Wellicht kom ik nog een aantal vervelende dingen/gebreken tegen, maar die neem ik echt wel voor lief. Jarenlang Android en nu dit...heerlijk!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:06
Sheik schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:01:
Ik weet niet waar ik moet beginnen...ik heb het toestel binnen en ben helemaal onder de indruk. Wat een SNELHEID en gelikte interface. Compleet verrast over alles, geen idee wat ik moet zeggen. Het scherm, formaat, vorm, snelheid, snelheid en natuurlijk die snelheid!! De people hub, my tile etc, het is een genot!! Sorry voor deze vrijwel nutteloze bijdrage, maar echt wat is dit een telefoontje en OS.
Ik begrijp niet waarom ik zo heb getwijfeld. Wellicht kom ik nog een aantal vervelende dingen/gebreken tegen, maar die neem ik echt wel voor lief. Jarenlang Android en nu dit...heerlijk!
maar is ie snel?

;) ben er ook erg blij mee

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 10:01

AcoLyte!

*evil grin*

Iets met kogel en kerk, zojuist besteld... ben benieuwd!

don't mistake lack of talent for genius.

• Sheik
Hopelijk kunnen jullie me helpen met de volgende vragen die ik zelf niet krijg beantwoord:
1. Waar kan je instellen om scherm wel/niet automatisch te kantelen?
2. Waar kan ik gps aan en uitzetten? Is dat bij locaties?
3. Is de trilfunctie in te stellen? Aan en uit zetten.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:12
Sheik schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:43:
Hopelijk kunnen jullie me helpen met de volgende vragen die ik zelf niet krijg beantwoord:
1. Waar kan je instellen om scherm wel/niet automatisch te kantelen?
2. Waar kan ik gps aan en uitzetten? Is dat bij locaties?
3. Is de trilfunctie in te stellen? Aan en uit zetten.
1) rotation lock; gewenste rotatie instellen (portrait of landscape) door te draaien en dan het toestel op zijn kop houden.
2) ja
3) ja

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Zat ook al een tijdje uit te kijken naar HTC Windows Phone 8X. Heb hem vanmiddag besteld. Voorgaande telefoon was een HTC Desire Z draaiend op Android. Dit wordt dus een hele omslag voor mij, ik zal jullie op de hoogte houden!

• Sheik
Waar kan ik 1 en 3 instellen?

Overigens kom ik ook van de Desire z ;)

• Ramon
Sheik schreef op donderdag 15 november 2012 @ 23:03:
Waar kan ik 1 en 3 instellen?

Overigens kom ik ook van de Desire z ;)
Anders lees je even wat ik zeg? :)

Er is geen "instelbare" rotation-lock. Je moet je toestel gewoon op zijn kop houden om te voorkomen dat de rotation veranderd.

En trilfunctie stel je in bij ws. de bovenste optie van de settings.

Kan je zelf toch ook wel vinden.. zo moeilijk is WP8 niet.

• Sheik
Ligt misschien aan mij maar punt 1snap ik niet. Je kan het dus niet middels een instelling locken? Punt 3 bedoel ik trillen met typen en de Windows toets gebruiken, dus niet de trilfunctie met bellen.

Verwijderd

Je kan neem ik aan gewoon instellen dat je beeldscherm niet mee roteert. Op de lumia 800 was dit wel mogelijk volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Sheik schreef op donderdag 15 november 2012 @ 23:14:
Ligt misschien aan mij maar punt 1snap ik niet. Je kan het dus niet middels een instelling locken?
Voor zover ik weet niet.
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 23:25:
Je kan neem ik aan gewoon instellen dat je beeldscherm niet mee roteert. Op de lumia 800 was dit wel mogelijk volgens mij...
Hoe dan? Ik heb hier een L800 en daar kan het niet mee.

Maargoed, is het nodig vraag ik me dan af? Zoals ik zei, ik hou mijn lumia 800 gewoon op zijn kop en heb daar alle rotation lock-goodness die ik nodig heb. Demo:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ja het is wel zo handig. Stel je ligt op je zij in bed, kantelt elke keer het scherm...

Dat filmpje laat niet zien wat ik bedoel.

[ Voor 20% gewijzigd door Sheik op 16-11-2012 06:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 17:19

Yuco

Womanizer!

Hoe kom ik aan 1 van onderstaande uitvoeringen?

Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2012/09/HTC-8S-Windows-phone-8-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
Yuco schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 07:27:

[afbeelding]
Dat is de HTC 8S, niet de 8X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Sheik schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 06:55:
Ja het is wel zo handig. Stel je ligt op je zij in bed, kantelt elke keer het scherm...

Dat filmpje laat niet zien wat ik bedoel.
Filmpje laat wel precies zien hoe ik toch kan internetten als ik op mijn zij lig in bed. Probeer het eens uit zou ik zeggen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Caelorum op 16-11-2012 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ik wil graag internetten in portrait mode. Heb je daar ook een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:12
Yuco schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 07:27:

[afbeelding]
Heb zo'n witte besteld :)

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Sheik schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:22:
Ik wil graag internetten in portrait mode. Heb je daar ook een oplossing voor?
Op je rug liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is de vink ik leuk knop als je hem nodig hebt, haha! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Als ik op mijn rug lig...lig ik meestal niet met mijn telefoon te spelen, hoe sexy het apparaat ook is... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 13:01
Iemand enig idee of de rode of groene uberhaupt ook in Nederland leverbaar worden ? Ik kan tot nu toe enkel de zwarte en blauwe vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMute
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik weet dat de HTC 8x geen turn by turn navigatie heeft maar heeft Bing maps een directions functie? Ik bedoel een aanduiding van begin naar eindbestemming op de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 09:26
MrMute schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 11:40:
Ik weet dat de HTC 8x geen turn by turn navigatie heeft maar heeft Bing maps een directions functie? Ik bedoel een aanduiding van begin naar eindbestemming op de kaart.
wat... turn by turn navigatie zit toch gewoon ingebouwd in winphone 8.

Overigens, kan iemand mij aangeven wat de ervaringen zijn met de batterijduur en het geheugen. Is 16 gb wel voldoende als je wat muziek en wellicth een filmpje erop zet (en applicaties) of wordt het krap?

Als ik 12 uur hoor dan lijkt me dat voldoende batterijduur maargoed als dat drastisch omlaag gaat als je hem gebruikt dat is dat wel weer ruk

[ Voor 34% gewijzigd door justice strike op 17-11-2012 12:30 ]

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMute
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
[b]justice strike schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 12:28:

wat... turn by turn navigatie zit toch gewoon ingebouwd in winphone 8.
Voorlopig hebben enkel de Nokia Lumia's die functie dankzij de Nokia Drive app.
http://gdgt.com/question/does-the-8x-have-turn-by-turn-navigation-available-1ek4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
MrMute schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 13:05:
[...] Voorlopig hebben enkel de Nokia Lumia's die functie dankzij de Nokia Drive app.
http://gdgt.com/question/does-the-8x-have-turn-by-turn-navigation-available-1ek4/
Mooi en dan nu een fatsoenlijke bron en niet een of andere vraagbaak site: http://www.engadget.com/2...th-built-in-turn-by-turn/
Dus ja WP8 heeft wel turn by turn. Tenzij een gebruiker van HTC 8X het hier kan ontkrachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuulP
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10-2021
@caelorum

Ik heb de 8X, zit wel nokia kaarten in maar geen turn by turn navigatie.

Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar HTC moet deze functionaliteit vrijgeven. Ik heb het vermoeden dat Nokia dit in eerste instantie exclusief voor de Lumia's gaat houden en dat er dan een uitgeklede versie van Nokia drive naar de overige wp8 fabrikanten gaat.

Helaas

[ Voor 62% gewijzigd door JuulP op 17-11-2012 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:51
Ik heb geen turn-by-turn navigatie, maar de kaarten-app laat prima de route zien

Het leven is te kort om te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 16:56
Ik heb net twitter geinstalleerd, maar klopt het dat je timeline niet weergeven wordt in je live-tile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Hmmmmm raar, ik heb soms last van een soort van spanningsgeluid dat uit de speaker komt tijdens het typen.

Als het heel stil is, bijvoorbeeld vlak voor ik ga slapen, en ik typ iets dan hoor ik een soort van spanningsgeluid uit de speaker komen.

Gebeurt ook alleen maar als ik in een actief veld zit waar ik kan typen. Whatsapp berichten lezen = geen geluid. Klik ik in de typbalk dan maakt ie dat rare zoemende geluid.

Als ik de 8x reboot is het weg... Is nu al 2x voorgekomen...

Heeft iemand anders dit toevallig ook?

[ Voor 20% gewijzigd door Alpha89 op 17-11-2012 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ik heb nog geen enkele reboot gehad na 4 dagen intensief gebruik. Het apparaat is zonder kwaliteitsissues in elkaar gezet. WP8 draait erg soepel, geen hickups of lag gemerkt. De accu gaat gemiddeld 14 uur mee. 3 Mailsaccounts met pushmail, veel whatsapp, echt veel Facebook sessies, vaak webbrowsing, maar nauwelijks bellen. Accu wordt beetje bij beetje beter, maar voor mij vooralsnog geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
Ik heb sinds vrijdag de Zwarte maar gehaald, de blauwe zag er in het echt toch niet zo goed uit als op de foto's voor mij. Ik moet zeggen het is echt heel erg wennen na 4 jaar Iphone maar ik heb voor de meeste dingen alternatieve apps gevonden.

De 16 gig opslag waar veel mensen zich zorgen over maken is bij normaal gebruik meer dan zat (50 muzieknummers, 25 podcasts, 43 apps, 12 games, 448 foto's en ik heb nog 7.8 gig over )

De accu zal nog wel wat beter worden maar ik heb hem zaterdag rond 9:00 van de lader gehaald en om 23:00 s'avonds was er nog 38% over met toch wel erg veel gebruik van wifi voor het binnenhalen van apps, alles testen, 30 minuten bellen, push email op 1 acount elke 60 minuten, paar sms-jes en een enkele what's-app. Dus 1,5 dag is goed te doen (Ik heb bluetooth,locatievoorziening,NFC en verzenden van rapportages naar microsoft uitstaan. brightness op laagste stand en lockscreen op 60 seconden )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Afgelopen woensdag was het dan zo ver en heb ik mijn eerste Windows Phone ontvangen. Wat een verademing vind ik Windows Phone, zeker vergeleken bij Android. Met mijn vorige toestel/ software (Android) alleen maar problemen gehad. En deze? ==> werkt direct out-of-the-box 8) !

Het toestel zelf draait vlekkeloos. Accu gaat lang mee. Apps starten razendsnel op, ook Whatapp en Facebook. Geluid is kraakhelder en ontvangst is super!! Zeker als je qua bereik net op het randje van een zendmast zit, zoals ik :| . ==> ik kan eindelijk weer midden in mijn huis bellen ipv alleen bij de ramen.

De integratie tussen WP8 en mijn pc (ik draai Windows 8 ) is naadloos. Telefoon aansluiten, WP8 app downloaden voor de pc en klaar. Ik moet wel zeggen dat ik op mijn pc een lokaal profiel draai, dus de settings van mijn telefoon hebben geen invloed op de settings van mijn pc en vice versa. Maar dan nog is de integratie geweldig. Als ik een nieuw contact toevoeg op de pc, of een contact muteer, dan hoef ik niets te ondernemen en is de mutatie binnen een minuutje of twee gesynchroniseerd met mijn telefoon.

Tot dusver ben ik dus laaiend enthousiast over WP8!!! _/-\o_ :9~

Natuurlijk zijn er ook dingen 'minder'. Zo duurt het eventjes voordat je telefoon opgestart is (maar he...hoe vaak zet je dat ding nou uit en aan?). Daarnaast kan je de sms-ringtoon niet muteren. En tot slot zijn er al wel veel apps, maar mis ik nog een aantal belangrijke apps als bijvoorbeeld de ING app. Maar dat ligt vast meer aan ING dan aan WP8 >:) .

Tot slot heb ik nog een vraag aan jullie ==> ik luister graag naar de webradio van Classic FM. Zij geven aan voorlopig nog niet te beginnen aan een WP8 app, maar dat ik wellicht via een van hun internet stream URL's eea aan de praat kan krijgen. Dit is een 'pls' en/ of een 'm3u' stream. Tot dusver is het mij nog niet gelukt deze streams af te spelen op de telefoon.
==> Heeft iemand een idee/ oplossing?

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 17:37

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Tot slot heb ik nog een vraag aan jullie ==> ik luister graag naar de webradio van Classic FM. Zij geven aan voorlopig nog niet te beginnen aan een WP8 app, maar dat ik wellicht via een van hun internet stream URL's eea aan de praat kan krijgen. Dit is een 'pls' en/ of een 'm3u' stream. Tot dusver is het mij nog niet gelukt deze streams af te spelen op de telefoon.
==> Heeft iemand een idee/ oplossing?
Veel radiostations, waaronder Classic FM, kun je luisteren via de gratis TuneIn app:
http://tunein.com/mobile/windows/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
hmm even alles op een rijtje.

TOV nokia zal ik de htc de nokia apps missen. Waarbij de music subscription en nokia drive de voornaamste missers zullen worden. (whatsapp bijv)

Nokia drive al op termijn nog wel gekocht kunnen worden, maar dat is niet voor alle applicaties zeker.

kwa hardware zit je vast aan 16gb een vaste batterij en geen wireless charching. Als je het vergelijkt met de 820 (wat dichter in de buurt zit kwa prijs dan de 920) dan heeft de 8x als voordeel dat de resolutie hoger is en dat je standaard nfc hebt.

Klopt het zo een beetje? want voornamelijk voor de nokia apps is het mij nog heel onduidelijk hoe daar mee omgegaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
gauchov6 schreef op zondag 18 november 2012 @ 14:18:
[...]

Veel radiostations, waaronder Classic FM, kun je luisteren via de gratis TuneIn app:
http://tunein.com/mobile/windows/
Bedankt voor de tip. Helaas werkt deze app alleen met WP7.5/7.8 en niet met WP8.

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
Misschien heb ik de afgelopen tijd geslapen hoor, maar had MS niet gezegd dat alle WP7.5 apps ook in WP8 zouden draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook voor de zwarte gekozen, had 'm zaterdag binnen. Toch voor de zwarte gegaan omdat ik denk dat een kleur als rood er na een jaar aardig verprutst uit gaat zien. En de voorkant is bij elke kleur toch zwart, behalve het speaker frame dan. Even kijken of die casings die ze gaan uitbrengen een beetje lekker werken, dan klik ik zo' n dingetje er om. Verder werkt wp 8 echt geweldig. Erg prettig om alles gewoon gesyncht te hebben en alles in een app heb, en dat je buiten dat, nog gewoon met alle apps die informatie / contacten kan gebruiken. Tot nu toe nog geen spijt gekregen alhoewel ik de batterij nog wel even moet testen...

Heeft iemand eigg hoe je met xbox music gewoon alle muziek van je telefoon in 1 lijst krijg? Ik wil gewoon alles shuffelen maar dat lijkt wel niet te kunnen?! En verder hoop ik dat NFC nog wat meer uitgewerkt wordt... dat is echt een must in de komende jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verzo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-07 12:15
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2012 @ 17:38:
..

Heeft iemand eigg hoe je met xbox music gewoon alle muziek van je telefoon in 1 lijst krijg? Ik wil gewoon alles shuffelen maar dat lijkt wel niet te kunnen?! En verder hoop ik dat NFC nog wat meer uitgewerkt wordt... dat is echt een must in de komende jaren.
Als je de xbox music hub opent kun je onderaan meteen op play drukken als je dit doet speelt ie al je muziek af en kun je shuffelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 8X ook binnen sinds zaterdag. Qua design echt super mooi! Ligt lekker in de hand. Ik heb IOS en Android beiden gehad en ik vind op het eerste gezicht WP8 beter, omdat ze proberen het zo makkelijk mogelijk voor je te maken. Alles wordt aan elkaar gekoppeld, stel ik wil iemand bellen. Dan druk ik op die contactpersoon, maar dan is niet alleen het mobiele nummer zichtbaar maar alles van die contactpersoon. Dus facebook etc. Ik kan dan alles van diegene in één oogopslag zien, geen aparte apps nodig om dingen te bekijken.

Windows Phone 8 probeert het zo makkelijk mogelijk voor je te maken. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan zijn de woorden die bij mij het eerste opkomen. Voor de rest heeft HTC een prachtig toestel neergezet die gezien mag worden. De accuduur valt mij reuze mee en ik neem aan dat WP8 alleen nog maar geoptimaliseerd gaat worden, dus dat kan in mijn ogen alleen maar verbeteren.

Als ik nog een keer tijd heb dan schrijf ik wel een uitgebreide review voor de twijfelaars:). Ik zat ook te twijfelen, maar één ding kan ik wel vertellen dat dat niet nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ben geinteresseerd geraakt in deze telefoon.
Bezit nu een Samsung Galaxy Nexus en wilde heel graag de LG Nexus 4, alleen zal het wel heel lastig worden om deze telefoon te krijgen, dus ben ik eens verder gaan kijken dan Android.
Het OS van Windows ziet er op oog leuk uit en als ik kijk uit reviews werkt het opzich wel fijn.

Zat ook te kijken naar de Nokia Lumia 920 maar die is ook best prijzig en ook moeilijk leverbaar. Dus is mijn oog beetje gevallen op deze telefoon.

Hoe is de overgang van Android naar deze telefoon? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
De overgang is enorm groot maar ik ervaar het als een vooruitgang en als eye opener. Dat laatste metname omdat WP8 echt stappen zet op het gebied van innovatie en snelheid. Roteer lock en wifi semi-uit in slaaptoestand zijn voor mij de enige beperkingen van WP8 tov Android. De voordelen die ik in de eerste week heb ervaren zijn veel en veel groter. Dit moet een succes worden, eenmaal aan gewend kan je je niet voorstellen dat je dacht dat een HTC One X+ snel was, in vergelijking met WP8 is het in gebruik maar een relatief traag product vanwege Androids innefficiente gebruik van resources. Mensen die ik de telefoon en het os laat zien staan versteld, gisteren ook bij mijn familie die allemaal aan de iPhone zitten :) Compliment aan MS, knap om zoiets in korte tijd te realiseren, WP8 is net geboren en nu al zo volwassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Toch grappig om te lezen dat mensen wel warm lopen voor WP8 terwijl dit op het oog niet eens zoveel afwijkt van WP7 :)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
CAP-Team schreef op maandag 19 november 2012 @ 09:54:
Toch grappig om te lezen dat mensen wel warm lopen voor WP8 terwijl dit op het oog niet eens zoveel afwijkt van WP7 :)
Volgens mij zijn het net de details. Net wat te lang moeten wachten op facebook of whatsapp + net wat oudere specs killen het een beetje. Dat is allemaal gefixed. Nu m'n omnia 7 nog dumpen ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 13:58
Ik ben wat teleurgesteld in de sterkte van het materiaal gebruikt voor het scherm. De telefoon is gevallen en heeft een barst in het scherm. Dit was van slechts 30 of 40 cm hoogte en helemaal niet hard terecht gekomen.. Ofwel had ik een te optimistisch beeld van het gorilla glass 2 materiaal.
Valt wellicht niet onder garantie. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!

AcoLyte!

*evil grin*

GSamson schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:58:
Ik ben wat teleurgesteld in de sterkte van het materiaal gebruikt voor het scherm. De telefoon is gevallen en heeft een barst in het scherm. Dit was van slechts 30 of 40 cm hoogte en helemaal niet hard terecht gekomen.. Ofwel had ik een te optimistisch beeld van het gorilla glass 2 materiaal.
Volgens mij is het te allen tijde sterk afhankelijk hoe het toestel terecht is gekomen. Klinkt mij in de oren dat het je 8X gewoon erg ongelukkig (op een hoek wellicht) op de grond is geklapt. Zonde hoor. Heb de mijne nu een week in gebruik en bevalt zeer goed. Batterij blijft bij heavy use toch een puntje van kritiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
Ik ben toch 1 ding tegengekomen waar ik me zwaar aan erger, de trilstand op de telefoon is bar slecht. Je voelt hem echt nauwelijks in de broekzak. Nu al 3x gesprek gemist, in vergelijking met mijn Iphone 4 die je dwars door alles heen voelde merk ik de 8X zelf in de broekzak niet eens op. En in plaats van een constante tril is het ook nog maar een paar pulsjes elke paar seconden, ik kan geen optie vinden om het aan te passen dus zie ik mischien iets over het hoofd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelgameks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-07 15:11
Ik heb hem vanmorgen binnen gekregen. Mooi toestel! Even wennen vergeleken met blackberry qua typen, maar dat komt wel goed. Hopelijk snel een spotify app, verder ben ik erg tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
gorilla glass is bedoeld om krasjes te voorkomen, niet als een soort kogelvrij materiaal om vallen op te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
Het maakt niet uit hoe sterk het glas is, als het op een hoek valt (zwakste punt) heb je sowieso een grotere kans op een barst.

Bij de HTX 8X wel iets minder omdat het glas niet meteen begint op de hoek zelf, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook het gevoel dat personen <--> Whatsapp niet helemaal lekker samenwerkt. Ik voeg mensen toe bij mijn contacten en deze heeft WhatsApp, maar ik kan diegene niet terugvinden daar.

Iemand misschien een oplossing, of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:17:
Hebben jullie ook het gevoel dat personen <--> Whatsapp niet helemaal lekker samenwerkt. Ik voeg mensen toe bij mijn contacten en deze heeft WhatsApp, maar ik kan diegene niet terugvinden daar.

Heb je in de settings je favorites gerefreshed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik

Geen idee wat je verkeerd zou doen, bij mij werkt het naadloos. Wellicht even geduld hebben totdat de synchronisatie is afgerond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Voor diegenen die bang zijn geworden van de verhalen over reboots en battery drain kan ik melden dat ik het apparaat al 7 dagen niet uit mijn handen kan leggen en nog geen enkele (0!!) reboots heb gehad.

De telefoon leg ik elke avond als ik naar bed ga aan de lader. Ik merk dat de batterij steeds minder leeg is als ik hem ga opladen. Het lijkt erop dat de batterij het steeds langer gaat uithouden.

Ik heb overigens nauwelijks last van battery drain. Ik heb wel alles energie-verantwoord ingesteld. Scherm staat overiges op automatische helderheid, maak gebruik van live tiles, maar blokkeer wel het updaten van apps die ik niet belangrijk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

taurgis schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:19:
[...]

Heb je in de settings je favorites gerefreshed?
Ja ik wist vanuit Android dat dit altijd wel even kon duren soms. Ik heb de refresh functie gevonden. Dat moet je natuurlijk even weten ;) Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Sommige bloggers beweren dat het reboot verhaal veroorzaakt wordt door Skype. Ze zijn in elk geval de issues aan het onderzoeken. Ben benieuwd wanneer men de eerste update mag verwachten.

http://www.wp7.nl/25211/m...ekt-windows-phone-8-bugs/

Ikzelf heb pas 1 keer een echte reboot meegemaakt. De 8X trilde opeens en startte volledig opnieuw op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike180
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08-2022
ik heb hier dagelijks wel een spontane reboot , ook haperd het geluid regelmatig !!
voor de rest een fijne telefoon , hopen op een oplossing voor de tekortkomingen zo ook voor de apps die nog missen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
Heb eigenlijk nog steeds geen random reboot gehad. Ook hapert het toestel nergens :-/

Heb het toestel nu ongeveer 2 weken.

[ Voor 19% gewijzigd door taurgis op 21-11-2012 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike180
taurgis schreef op woensdag 21 november 2012 @ 10:10:
Heb eigenlijk nog steeds geen random reboot gehad. Ook hapert het toestel nergens :-/

Heb het toestel nu ongeveer 2 weken.
houden zo dan ,ik ben verders ook heel tevreden , en voor deze dingen zal wel een update komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Alpha89 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 20:10:
Sommige bloggers beweren dat het reboot verhaal veroorzaakt wordt door Skype. Ze zijn in elk geval de issues aan het onderzoeken. Ben benieuwd wanneer men de eerste update mag verwachten.

http://www.wp7.nl/25211/m...ekt-windows-phone-8-bugs/

Ikzelf heb pas 1 keer een echte reboot meegemaakt. De 8X trilde opeens en startte volledig opnieuw op.
Op de een of andere manier kan ik mij niet ontrekken aan het feit dat skype op platformen anders dan de pc het heel buggy werkt... en dat de kwaliteit van het gesprek op de pc ook te wensen over laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik ook last van, je moet ten eerste je favorieten vernieuwen (Whatsapp --> Instellingen --> Op favorieten drukken). Bij mij duurde het even voordat hij de nieuwe contacten herkende, een paar uur zelfs. Ook was het bij mij zo dat het even duurde voordat hij de namen had geupdate, maar geef het een paar uur en dan werkt het weer.

Ik heb geen Skype op mijn 8X, maar in het begin wel last gehad van random reboots. Laatste week sowieso niet meer trouwens.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2012 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 22:04
Nou, de Skype die je kan downloaden uit de App store van Windows 8 zullen we het ook maar niet over hebben. Wat een drama. Je kan niet eens contactpersonen toevoegen aan een gesprek, laat staan bestanden uitwisselen met elkaar. Nooit problemen gehad met de geluidskwaliteit aan de andere kant.

Maar goed, om weer even ontopic te komen... Ik hou het gemiddeld 15 uur vol met redelijk zwaar gebruik. Nu speel ik er geen games op, maar ik browse wel hier en daar, maak gebruik van whatsapp de gehele dag door projectgroepen, 3 mail accounts met push, facebook, skype gesprekken en locaties aan en af en toe een belletje en minstens 4 uur muziek. Nou weet ik niet of dit onder zwaar gebruik valt (denk het bijna niet, wat ik sommige mensen zie doen met hun telefoon is gewoonweg barbaars) maar ik heb nog niet echt dat ik kan zeggen dat de accu duur hoger begint te worden. Ik heb deze telefoon nu 4 dagen en ik mis Android totaal niet. Erg blij met het toestel - ik mis alleen de equalizer, maar aan de andere kant, de muziek kwaliteit is wel heel netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
En de eerste reboot is een feit, de schuldige is of Rowi of Skype aangezien die er beiden op hetzelfde moment opgekomen zijn en de 4 dagen ervoor ik nergens last van had. Maar eens kijken of het nog weer gebeurd en anders gaan ze er vanaf om te zien of dat toch helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De accu gaat steeds langer mee inderdaad. Met android had ik nog wel problemen als ik soms wat minder bereik had met het netwerk met het laden van internetpagina's. De 8X knalt lekker door, zonder lange wachttijden. Voor de rest nog even wachten tot er wat meer apps beschikbaar zijn en ik kan eerlijk gezegd niet wachten op de Spotify app. Wat microsoft op de markt heeft gezet als Spotify vervanger krijgt niet mijn voorkeur.

Waar komen trouwens de video's te staan die je binnenhaalt via WhatsApp? Ik heb het idee dat WhatsApp nog ff flink onder de loep moet worden genomen. Opzich jammer, want dit kan voor sommige mensen wel een puntje tot ergenis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

@foxy: Dan zal het wel Skype zijn, want Rowi heb ik niet op mijn toestel en ik heb in de afgelopen 2 dagen 2x een reboot gehad.

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Ik vind het een toptelefoon, maar helaas reboot de mijne ook ~ 2 x per dag, afgelopen dagen steeds rond 11:58 en ergens in de avond uren. Vind het jammer dat dit toch kan gebeuren. Hopelijk komt er snel een antwoord wat er aan de hand is en wat er aan gedaan kan worden.

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

• Verzo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-07 12:15
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 23:02:
De accu gaat steeds langer mee inderdaad. Met android had ik nog wel problemen als ik soms wat minder bereik had met het netwerk met het laden van internetpagina's. De 8X knalt lekker door, zonder lange wachttijden. Voor de rest nog even wachten tot er wat meer apps beschikbaar zijn en ik kan eerlijk gezegd niet wachten op de Spotify app. Wat microsoft op de markt heeft gezet als Spotify vervanger krijgt niet mijn voorkeur.

Waar komen trouwens de video's te staan die je binnenhaalt via WhatsApp? Ik heb het idee dat WhatsApp nog ff flink onder de loep moet worden genomen. Opzich jammer, want dit kan voor sommige mensen wel een puntje tot ergenis zijn.
Heb een keer ergens gelezen dat het voor whatsapp niet mogelijk is om de video's op te slaan en toe te voegen aan de videolijst. Ligt aan WP dus..

• Wenteltrap
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-08 11:02
Iemand van jullie ook problemen met de alarm-app? Ik heb regelmatig geen geluid als het alarm af dient te gaan. Wel staat het dan aangegeven op het display, met de buttons sluiten en uitstellen.
Ik heb het probleem ook met ander geinstalleerde alarm apps.

• justice strike
Wenteltrap schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:07:
Iemand van jullie ook problemen met de alarm-app? Ik heb regelmatig geen geluid als het alarm af dient te gaan. Wel staat het dan aangegeven op het display, met de buttons sluiten en uitstellen.
Ik heb het probleem ook met ander geinstalleerde alarm apps.
toevallig niet in silent mode?

• Wenteltrap
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-08 11:02
Nee, want soms gaat het alarm wel af, maar dan na snoozen niet meer, dan alleen de melding in het scherm zonder geluid.

• Sheik
Batterij gaat nu lang mee, moderate use. Echt geen klachten over accu, helemaal niet over reboots. Accu draait nu 11 uur en nog 61% over. 3 pushmail accounts,etc etc...heb screen shot maar geen idee hoe ik dit makkelijk kan toevoegen. Accu is veel sterker dan vorige week, top! Kopen die handel mensen 😃

• mike180
Accu snel leeg , spontane reboots , uitvallen van het geluid.
Kortom te veel bugs om fatsoenlijk te kunnen werken met zon duur toestel !

• Alpha89
Arrgh ik word gek van die audio bug. :( gaat je telefoon af heb je zo'n misvormde ringtone dat je raar wordt aangekeken... Na een reboot is het gelukkig weer weg. Lees het op heel veel plaatsen. Hoop dus dat het een softwareprobleem is.

Heb overigens skype van de telefoon gegooid. Zou ook de veroorzaker zijn van een batterijdrain. Eens even kijken of die rumors kloppen.

Gek genoeg nog steeds maar 1 reboot meegemaakt.

[ Voor 15% gewijzigd door Alpha89 op 22-11-2012 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Hier sinds afgelopen vrijdag de gelukkige bezitter van een HTC. Wat een heerlijk apparaat! Die zachte feel is zo vet! Ik kan hem nauwelijks loslaten. Het scherm heeft zo een gave reso! Heerlijk om mee te surfen!

Geen last hier van audio bugs, spontane reboots (sterker nog hij heeft sinds aankoop aangestaan, tenzij hij spontaan reboot telkens als ik hem ff niet gebruik...), of batterydrain. Hij gaat ongeveer 2x zo lang mee als mijn Lumia 800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
Op mijn werk hebben we onlangs ook eentje besteld om te testen. Ons valt het op dat wanneer je een foto maakt, en deze via de mail verstuurd, deze dan automatisch wordt verkleind (max rond de 255KB). maar als je de foto opslaat in skydrive dan is deze rond de 1.13 MB.

Foto's zijn genomen op 8 MP. Hebben hier mensen last van? Is hier een instelling voor dat de foto's doorgemailt kunnen worden zonder dat ze (automatisch) kleiner worden gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of deze telefoon ook in combinatie kan met de Bluetooth van de rns 310 in de golf 6? Moet namelijk wek kunnen bellen in de auto. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Hij werkt probleemloos in mijn nieuwe Audi A5, dus zie niet direct aanleiding dat hij niet werkt on jouw VAG wagen. Ook in mijn Golf V met het RNS 500 systeem zijn er geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!

AcoLyte!

*evil grin*

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 06:41:
Weet iemand of deze telefoon ook in combinatie kan met de Bluetooth van de rns 310 in de golf 6? Moet namelijk wek kunnen bellen in de auto. Alvast bedankt.
Heb zelf een RNS310 systeem en deze werkt zonder problemen icm de HTC 8X.

Lukt het iemand overigens om een screenshot te maken (windows toets + on/off button)?
Loop eindeloos te klungelen..

[ Voor 14% gewijzigd door AcoLyte! op 23-11-2012 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AcoLyte! schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 08:47:
[...]

Lukt het iemand overigens om een screenshot te maken (windows toets + on/off button)?
Windows toets inhouden en dan op de on/off button drukken. Belangrijk dat je de windows toets inhoudt, anders werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

En niet te lang de windows toets inhouden, anders krijg je de voice activation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
MajinChaos schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 01:03:
Op mijn werk hebben we onlangs ook eentje besteld om te testen. Ons valt het op dat wanneer je een foto maakt, en deze via de mail verstuurd, deze dan automatisch wordt verkleind (max rond de 255KB). maar als je de foto opslaat in skydrive dan is deze rond de 1.13 MB.

Foto's zijn genomen op 8 MP. Hebben hier mensen last van? Is hier een instelling voor dat de foto's doorgemailt kunnen worden zonder dat ze (automatisch) kleiner worden gemaakt?
Het is ook een standaard instelling in de nieuwe webmail van MS, outlook.com. Maar daar kan je het wel anders instellen als je wilt. Is er niet een instelling dat als je (grote) foto's per mail verstuurd dat ze worden geupload naar skydrive en dat er dan een mail met een skydrive link wordt gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AcoLyte! schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 08:47:
[...]

Hoe heb je dat gedaan dan ik krijg het niet voor elkaar. De rns 310 blijft zeggen dat hij biet compatible is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Weer tijd voor positief nieuws ipv al die horror verhalen op WP Central. Ik heb eergisteren een screenshot gemaakt van mijn batterij verbruik. Nog steeds merk ik na elke cycle verbetering dus dat belooft veel goeds. Ik ben moderate gebruiker, 3 push mail accounts, check geregeld Facebook, Whatsapp, gebruik de browser vaak, nu en dan nieuws checken in meerdere apps, soms wat games etc... Ik betrap me erop dat ik nu en dan gewoon het scherm aan zet om ernaar te kijken en dan weer uit te zetten...wat is het toch een beauty he :)

Ik heb wel echt gekeken naar welke informatie ik liet updaten en welke niet noodzakelijk was. Skype heb ik gedeinstalleerd vanwege de welbekende sync bug waardoor de batterij snel leeg is.

Batterijverbruik van de HTC 8X in mijn geval beter dan ik ooit met Android heb gehad.

https://www.dropbox.com/s/xltqgesren9cyt1/batterylife.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sheik schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 19:15:
Weer tijd voor positief nieuws ipv al die horror verhalen op WP Central. Ik heb eergisteren een screenshot gemaakt van mijn batterij verbruik. Nog steeds merk ik na elke cycle verbetering dus dat belooft veel goeds. Ik ben moderate gebruiker, 3 push mail accounts, check geregeld Facebook, Whatsapp, gebruik de browser vaak, nu en dan nieuws checken in meerdere apps, soms wat games etc... Ik betrap me erop dat ik nu en dan gewoon het scherm aan zet om ernaar te kijken en dan weer uit te zetten...wat is het toch een beauty he :)

Ik heb wel echt gekeken naar welke informatie ik liet updaten en welke niet noodzakelijk was. Skype heb ik gedeinstalleerd vanwege de welbekende sync bug waardoor de batterij snel leeg is.

Batterijverbruik van de HTC 8X in mijn geval beter dan ik ooit met Android heb gehad.

https://www.dropbox.com/s/xltqgesren9cyt1/batterylife.jpg
Wat is de on-screen tijd waarmee je dit gehaald hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Geen idee. Als ik mijn verbruik vergelijk met mijn Android verbruik zal het ongeveer 2,5 uur zijn. Ook zonder exacte on screen time te weten, ervaar ik de accu als groot pluspunt tov van mijn HTC Desire Z en HTC One S.
Pagina: 1 ... 3 ... 16 Laatste