.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2013 16:06 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Het is een Ta2024 dus je kan het niet beter of slechter noemen dan de ta2024 die het meest in omloop is. Enige voordeel is dat deze versie een potmeter heeft, maar die is weer lastig uit te bouwen dus je hebt er weinig aan als je niet in je kist kunt komen.Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:54:
[afbeelding] Is dit een betere versterker dan de ta2024?
Verwijderd
Verwijderd
ik wel een paar dagenVerwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:40:
Hoeveel uur kan ik ongeveer spelen met een Loodaccu Conrad energy 12 V 7 Ah in combinatie met een ta2024 ?
Wat een topfotoKlaas De Nys schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:48:
Bertha, hier is mijn verjaarsdagcadeau, een bierbakradio!
Gelukkige verjaardag!
[afbeelding]
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130612_032
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130609_00616424
'Kratradio: plezier voor jong en oud'Nikr schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 19:45:
[...]
Wat een topfotodie mag op de openingspost als het aan mij ligt!
[ Voor 13% gewijzigd door lutkeveld op 13-06-2013 21:25 ]
druk en typefouten voorbehouden
Verwijderd
sick ideelutkeveld schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 21:24:
[...]
'Kratradio: plezier voor jong en oud'
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
High Tech Mobiel Audio Systeem goed gekeurd als profielwerkstuk door de natuurkunde leraar
(oftewel kistradio, maar dat klink niet natuurkundig)
Lijkt mij ook vet. Van alle gemakken, metertjes en beveiligingen voorzien. Fantastisch dat zo iets kan voor school
Een auto doet dit volgens mij toch ook?Dark0z schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 23:15:
Op mijn boot heb ik een accu die automatisch opgeladen wordt door de buitenboordmotor. Deze accu wordt ook gebruikt om de boot te starten. Kan ik een kratradio direct aansluiten op de accu?
Zag in de FAQ dat dit schadelijk kan zijn, of gaat dit niet op voor het opladen via de 'motor'.
Het is overigens niet aan te raden tegelijk de accu op te laden en te spelen van de accu. De versterker trekt dan stroom van de lader waardoor het laadproces langer duurt. Ook kan dit schade veroorzaken aan de lader. beter is om met een schakelaar de versterker aan een voeding te koppelen (zie kopje aansluitschema hierboven).
Verwijderd
bij een auto, en net als bij je boot pakt hij als hij rijd/vaart alleen stroom van de dynamo omdat anders je accu laad en leegtrekt op het zelfde moment, accu word alleen gebruikt om te starten en voor electrische componenten IN de auto als de motor niet loopt
Een autoaccu wordt eigenlijk enkel maar gebruikt voor het starten. Zodra de motor gestart is neemt de stevige dynamo het over (een beetje dynamo is 90A) en voorziet deze de hele auto van stroom, en laadt deze de accu waar nodig een beetje bij. Deze accu's zijn ook absoluut niet gemaakt voor diepontlading, en houdt je het liefste zo veel mogelijk vol.
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Hieruit begrijp ik dat een kratradio prima op een accu van een boot kan draaien? Zodra de buitenboordmotor gestart is zal de kratradio gevoed worden door de dynamo?wesleytjuh schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 08:48:
[...]
Een autoaccu wordt eigenlijk enkel maar gebruikt voor het starten. Zodra de motor gestart is neemt de stevige dynamo het over (een beetje dynamo is 90A) en voorziet deze de hele auto van stroom, en laadt deze de accu waar nodig een beetje bij.
[ Voor 10% gewijzigd door AOC op 14-06-2013 14:07 ]
Polestar 2 MY22 | LRSM | Void | 19” | Plus | Trekhaak
Wel draagbaarder, maar je zult hem vaker aan het stopcontact moeten hangen. 2x 24 met voltageboost op een 12v 12ah accu is niet niks. Ben benieuws naar je uiteindelijke speelduurespro schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:21:
Van de week even nieuwe aankopen gedaan voor de (hopelijk) laatste versie van me speakerkist. Deze keer wil ik hem tot in de details helemaal mooi afwerken en dan hoop ik dat hij ook goed te tillen is (vorige was 10-15 kg, veel te groot gemaakt). Nu wachten tot me aankopen binnen zijn en dan zal ik me ervaringen met jullie delen! Ik heb de voltage booster (klik) en de bluetooth mp3 decoder (klik) besteld. Verder zal de kist bestaan uit:
- 12V 12Ah loodgel accu
- ELCO voor de versterker (40V 15.000 uF)
- Actieve crossover afgesteld op 310Hz (bordje van Ebay, zelf gesoldeerd)
- Accusafe
- 2xTK2050 SureElectronics versterker (4x100W @ 32V) (van SureElectronics via Ebay)
- Blaupunkt GTx-542 autospeakers en Visaton W170s woofer (beide uit NL)
- Dubbele LED-VU meter (ontwerp van circuitsonline)
Door de voltage booster op 24V te zetten hoop ik wat meer vermogen te krijgen dan voorheen.
[ Voor 6% gewijzigd door lutkeveld op 14-06-2013 15:41 ]
Verwijderd
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/304427/Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 20:53:
[...]
Link? kan het bij beide niet vinden.
Weet ook niet waar(op) ik moet zoeken.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2013 21:28 ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Verwijderd
juistthijsco19 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 21:50:
Thnx! Heb je netjes gedaan! Die die draaiknop is je volume regelaar?
Verwijderd
Haha cheap, ding was bijna 20 euro, echt RVS en supersterklutkeveld schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 22:01:
Die speakers zien er echt premium uit, evenals de foto's zelf. Mooi ingedeelde inbouwschotel ook! Ik vind het handvat er alleen een beetje cheap uit zien, maar zou niet weten wat voor soort er beter op zou staan
Nooooh! Stahp!
Switch moet op 1, en de binnenkant is in dit geval (en de meest gevallen) -, binnen is +quesadilla schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 16:12:
weet iemand of de switch aan moet staan bij een li ion batterij tijdens het opladen? die van mij komt niet boven de 11.4 volt.
Oh en is van de adapter waar de oplader in moet het binnenste de + pool of de buitenste ?
Thanks, maar buiten is dus - of binnen ?lutkeveld schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 16:41:
[...]
Switch moet op 1, en de binnenkant is in dit geval (en de meest gevallen) -, binnen is +
Buiten is ground, dus min
ok thanks,
[ Voor 36% gewijzigd door quesadilla op 15-06-2013 16:50 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
ja maar in dit geval kan ik het dus niet meten toch ? omdat het een input is en het alleen stroom ontvangt of heb ik het mis en kan ik het ook meten op de input die op de li ion batterij zit?wesleytjuh schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 18:30:
Vrijwel altijd is de binnenkant de +, de buitenkant de -. Maar dus niet altijd, meten is weten.
Dan meet je die van de lader? Die werkt immers op je li-ion? Mijn li-ion, de bekende blauwe van ebay, is het zoals ik al zij: binnen + buiten _quesadilla schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 18:34:
[...]
ja maar in dit geval kan ik het dus niet meten toch ? omdat het een input is en het alleen stroom ontvangt of heb ik het mis en kan ik het ook meten op de input die op de li ion batterij zit?
Ohja sorry vergeten te zeggen, de lader heeft zo'n rare connector uit het buitenland dus die kan ik niet aansluiten op t stopcontact. dus ik kon het niet testen.lutkeveld schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 18:46:
[...]
Dan meet je die van de lader? Die werkt immers op je li-ion? Mijn li-ion, de bekende blauwe van ebay, is het zoals ik al zij: binnen + buiten _
Haha dat is gewoon de standaard amerikaanse stekker. Daar kan je gewoon een verloopstukje voor bestellen en dan past hij in het europese stopcontact.quesadilla schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 18:55:
[...]
Ohja sorry vergeten te zeggen, de lader heeft zo'n rare connector uit het buitenland dus die kan ik niet aansluiten op t stopcontact. dus ik kon het niet testen.
Dus ik heb nu zo'n ding waar je zelf voltage en polariteit mee kan instellen maar bedankt het is nu duidelijk
Ja weet ik maar dan moet ik weer wachten tot hij aankomt of een winkel gaan zoeken die het verkoopt, via tweakers gaat veel snellerlutkeveld schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 18:58:
[...]
Haha dat is gewoon de standaard amerikaanse stekker. Daar kan je gewoon een verloopstukje voor bestellen en dan past hij in het europese stopcontact.
Mooi ding. Had hem zelf alleen wit geschilderd, zwart neemt meer warmte op dan wit dus als je dat ding buiten gebruikt..
Verwijderd
Ja ik heb dit ook gedaan. Ik heb inderdaad de schakeling van Iredev gebruik en de DPST schakelaar vervangen door een dubbelpolig relais. Hier de aangepaste schakeling:Vermicellisoep schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 15:51:
Zijn er meer mensen die een relais hebben gebruikt om automatisch tussen lader+accu, accu+versterker en versterker+voeding te schakelen? Ik heb vlug een schemaatje in getekend die dit zou moeten kunnen met enkel één relais. Het idee is dat de acculader uitschakelt en de versterker automatisch op de accu gaat spelen wanneer de netspanning wegvalt. Feitelijk een automatische versie van de DPST schakeling van Iredev.
De roze lijnen geven aan hoe de relais intern schakelt. Gaat dit werken?
[afbeelding]
PS. Voelt goed om na drie jaar weer eens terug te zijn op GoT
Verwijderd
dan? gebeurd niks meebarcawinner schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 19:01:
[...]
Mooi ding. Had hem zelf alleen wit geschilderd, zwart neemt meer warmte op dan wit dus als je dat ding buiten gebruikt..
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2013 19:20 ]
Verwijderd
hoeveel mm is dat houtlutkeveld schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 20:50:
Inputpaneeltje (0.o)
[afbeelding]
Voorkant:
[afbeelding]
Tov van de vorige keer heb ik alleen zwarte tape moeten bij kopen van 3 euro, totale kosten zijn nu 23,50. Ik verwacht dat ik er verder niks meer bij hoef te halen dus hij blijft mooit goedkoop.
Lijkt me wel mee te vallen inderdaad, zal wellicht wat warmer worden maar opzich kan de TA2024 enzo dit best prima hebbenVerwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 19:18:
[...]
dan? gebeurd niks meeen daarbij wit ziet er niet uit
Jongeh, wit is de bom!Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 19:18:
[...]
dan? gebeurd niks meeen daarbij wit ziet er niet uit
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
navishop onlineVerwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:03:
Zien er mooi uit waar heb jij je speakers gekocht?
Het hout op de foto is 18mm redelijk licht resthout, geen idee wat voor soort. De koffer zelf is 9/10mm. Daarom dus het resthout gebruikt ter versteviging en om de speakers en versterker op vast te schroeven. Ook tegen de resonantie. Het lijkt mij dat het wel snor zit, zoniet dan gaat er nog zo'n plaat tegen de achterkant aan.
Verwijderd
inclusief verzending en rembours betalingwesleytjuh schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:05:
Enkel voor de grill €30? Wow, dat zou ik er dan weer niet voor over hebben. Zijn ook erg mooi om te zien zonder grill, alleen zo zonde als ze stuk gaan he
Verwijderd
nee, ik had de speakers besteld, had het eerlijk gezegt al niet verwacht maar ik denk toch maar afwachten, bleken ze er niet bij te zittenwesleytjuh schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:08:
Ah, rembours, dat maakt het geheel wel onnodig duur ja. Maar worden die dan niet bij de speakers geleverd?
Toch maar eens verdiepen in Hertz of bv Focal, erg mooie speakers voor een volgend project.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2013 22:14 ]
Verwijderd
Nee maar dat is sowieso vrijwel onmogelijk met een kist en amper parameterslutkeveld schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:51:
Je kast is niet berekend op de hertjes of wel?
Welke parameters mis je? Hoeveel liter zou een optimale kist zijn?Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:56:
[...]
Nee maar dat is sowieso vrijwel onmogelijk met een kist en amper parameters
Verwijderd
geen idee maar sowieso groter dan deze lijkt mij, of met een uber poort maar ik heb het niet zo op open kisten die je mee naar buiten neemtlutkeveld schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:59:
[...]
Welke parameters mis je? Hoeveel liter zou een optimale kist zijn?
De relais aansluiten op 230v aansluiten heeft als voordeel dat je voeding niet nodeloos aan staat wanneer je aan de netstroom zit en de versterker en acculader uit staan. Nu komt dit niet vaak voor, maar het is wel een nettere oplossing. Ik heb nog een 24v relais liggen die met een andere veer (sorry balpenVerwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 19:04:
[...]
Ja ik heb dit ook gedaan. Ik heb inderdaad de schakeling van Iredev gebruik en de DPST schakelaar vervangen door een dubbelpolig relais. Hier de aangepaste schakeling:
[afbeelding]
Het werkt bij mij echt perfect, zeker een aanrader! Ik kan zelfs tijdens het spelen van muziek de stekker in het stopcontact steken en de versterker speelt gewoon verder op de voeding zonder onderbreking. Bovendien heb je nu geen extra schakelaars meer nodig! Je moet wel even kijken waar je de spoel van het relais op aan sluit. Deze kan ook voor de voeding als je een 230 volt relais hebt.
Nooooh! Stahp!
Sorry beetje late reactie, maar ik heb een actief filter welk is ingesteld op 310Hz. De Visaton krijgt dus alles <310 en de Blaupunkts alles >310. Weet niet precies met hoeveel dB/octaaf het gaat, maar het klonk in me oude kist al best wel leuk!lutkeveld schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:40:
[...]
Wel draagbaarder, maar je zult hem vaker aan het stopcontact moeten hangen. 2x 24 met voltageboost op een 12v 12ah accu is niet niks. Ben benieuws naar je uiteindelijke speelduur
En ga je de speakers nog filteren? Je hebt de sub om het lage te doen, dan kan je de blaupunkts gebruiken voor mids en highs. Dan hoeven die niet zo hard te werken om het lage te creeren, daar is de sub beter in.
Polestar 2 MY22 | LRSM | Void | 19” | Plus | Trekhaak
Verwijderd
Waar kan ik vinden hoe ik de kast moet berekenen?lutkeveld schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:51:
Je kast is niet berekend op de hertjes of wel?
Verwijderd
je hebt dan parameters nodig van je speakers, die kun je invullen op bijvoorbeeld winISDVerwijderd schreef op zondag 16 juni 2013 @ 15:00:
[...]
Waar kan ik vinden hoe ik de kast moet berekenen?
Verwijderd
het zit hem meer in de kast bij kistradio's wil je goeie bass hebben, in die prijsklasse zou ik kijken naarVerwijderd schreef op zondag 16 juni 2013 @ 16:38:
Welke speakers voor de beste bass kan ik het beste nemen in de prijsklassen 40-60 euro.
Verwijderd
hertzwesleytjuh schreef op zondag 16 juni 2013 @ 18:32:
Yup, voldoende stevige luchtdichte kist doet al een hoop. Verder, tja, Pioneer inderdaad, of Kicker, die produceren wat meer bass heb ik gemerkt.
Budget he, budget
Klopt gewoon, met een knooppunt achter de weerstanden. Dus links naar 1 van de weerstanden, rechts naar 1 van de weerstanden en deze 2 weerstanden komen samen op 1 punt, en vanaf dat punt gaat er weer een kabel naar links, en een kabel naar rechts.lutkeveld schreef op zondag 16 juni 2013 @ 18:52:
Volgensmij heb ik iets verkeerd gedaan in mijn stereo naar mono schakeling:
3,5 mm rechts -> 10k ohm weerstand -> rechts ta2024
ground -> -> ground ta2024
links -> 10k ohm weerstand -> links ta2024
Verwijderd
ja, opladenquesadilla schreef op zondag 16 juni 2013 @ 19:03:
bij laag voltage sluit de li ion zichzelf af bij te hoog volume, is hier iets aan te doen?
en als ik er twee op elkaar aansluit voor een hoger voltage? of gaat dat niet werken met een ta2024?wesleytjuh schreef op zondag 16 juni 2013 @ 19:07:
Exact. De al niet al te sterke li-ion kan simpelweg de stroom niet meer voorzien bij lage spanningen, daardoor zakt de spanning nog verder in en schakelt hij zichzelf uit. Of een betere accu, of opladen
Dus (zonder ground):wesleytjuh schreef op zondag 16 juni 2013 @ 18:57:
Klopt gewoon, met een knooppunt achter de weerstanden. Dus links naar 1 van de weerstanden, rechts naar 1 van de weerstanden en deze 2 weerstanden komen samen op 1 punt, en vanaf dat punt gaat er weer een kabel naar links, en een kabel naar rechts.
[ Voor 13% gewijzigd door lutkeveld op 16-06-2013 19:11 ]
Verwijderd
in serie krijg je dan 24volt, in parrallel het dubbele Ah, serie gaat niet werken met een ta2024.quesadilla schreef op zondag 16 juni 2013 @ 19:08:
[...]
en als ik er twee op elkaar aansluit voor een hoger voltage? of gaat dat niet werken met een ta2024?
Exactlutkeveld schreef op zondag 16 juni 2013 @ 19:08:
[...]
Dus (zonder ground):
Links -> 10k -> samen en dan splitsen -> links
Rechts -> 10k -> samen en dan splitsen -> rechts
@jonanr een elco kan ook de oplossing zijn
[ Voor 41% gewijzigd door wesleytjuh op 16-06-2013 20:14 ]
Hij werkt, de ground zat niet goed vastwesleytjuh schreef op zondag 16 juni 2013 @ 20:13:
Nope, parallel wil je eigenlijk ook niet, met dit soort kwaliteit accu's is dat gegarandeerd een stukke li-ion omdat de verschillen tussen de cellen te groot zal zijn. Je kunt werken met een elco die de pieken opvangt.
[...]
Exact
[ Voor 27% gewijzigd door lutkeveld op 16-06-2013 21:14 ]
Verwijderd
compactlutkeveld schreef op zondag 16 juni 2013 @ 20:57:
[...]
Hij werkt, de ground zat niet goed vast
Nu nog de finishing touches, voor de rest is hij zo goed als af
[afbeelding]
Mijn kofferradio 8)
Dat is ie zeker
[ Voor 36% gewijzigd door lutkeveld op 17-06-2013 01:43 . Reden: batterij verhaal ]
Mooi! Wit met zwart, i likeNEXiS schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:53:
Hallo! Na een dikke maand is mijn kistradio eindelijk klaar. Wegens tentamens en andere bezigheden heb ik er helaas niet full-time aan kunnen werken. Maar het resultaat voor mijn eerste kistradio mag er na mijn mening wel zijn.
Materiaal:Het hout heb ik op maat laten zagen bij de plaatselijke houtboer. De kistradio heeft ongeveer een formaat van 300x400x220.
- 18mm MDF
- 1mm geperforeerd aluminium (Gamma)
- Penn-Elcom handgrepen, scharnieren, vergrendelingen
- Zwarte schotels (Conrad)
Specificaties:Hieronder volgen een aantal foto's van het bouwproces en het resultaat!
- Loodaccu Conrad Energy 12 V 7 Ah
- Mac Audio APM Fire 2.16 (260 W / 65 W RMS)
- HelderHiFi TA2020 Modded
- Industriële voeding 12VDC 4.2A
- Acculader
- AccuSafe V3.5
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier en daar moet ik de kistradio nog wat bijwerken, maar dat zijn puur nog een paar kleine puntjes.
Er komt mooi helder geluid uit, hele diepe bass zit er niet echt in, wat op zich logisch is aangezien er geen subwoofer in zit. In het donker komt de rode verlichting goed tot zijn recht.![]()
Op de achterkant zitten drie leds in een behuizing. De rode geeft aan wanneer de versterker 'overbelast' raakt. De ene groene led gaat naar de versterker en de andere naar de AccuSafe. Puur als indicators. De bovenste schotel heeft een knop voor de rode verlichting aan de voorkant, een knop om de versterker in te schakelen, de twee AccuSafe knoppen, een potmeter voor het volume en uiteraard de 3,5 mm jack.
conrad, 2 tientjes dacht ik1337aldi schreef op maandag 17 juni 2013 @ 14:11:
Na vele kratradio's gemaakt te hebben, wil ik eens een kofferradio maken. Heeft iemand nog een tip waar ik een betaalbaar aluminium koffertje kan vinden? De lokale bouwmarkt heeft ze alleen in de prijsklasse €80 en hoger...
Tja dat is omdat het een acculader is, geen voedinglutkeveld schreef op zondag 16 juni 2013 @ 23:05:
[...]
Dat is ie zeker7 liter klankkast. Dat zal wel niet optimaal zijn, zeker niet in die vorm maar het klinkt best goed.
Kan je batterijen in serie laden? Ik wil liever geen 7805 chip in mijn kratje ivm warmte en (in)efficientie. Daarom wou ik mijn bluetoothmodule via een dpdt aan een lader hangen zodat ik kan schakelen tussen laden en gebruiken. Tot nu toe vind ik alleen laders die alleen opladen maar geen output hebben.
FNAC 16 GB status overzicht: www.outfitted.nl , stuur me een DM met jou status om het nog completer te maken!
[ Voor 23% gewijzigd door Trexpaxs op 17-06-2013 16:06 ]
Watervaste speakers zijn me te duur, dan vervang ik liever de speakers op zijn tijd een keer mocht het nodig zijn. Wel een goed punt natuurlijk maar als ik weet dat het gaat regenen ga ik niet varen. Soms weet je het niet maar dan kan ik hem op plekken leggen waar hij droog ligt in de boot. Heb ook altijd wel een zeil bij me.Trexpaxs schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:04:
waterdichtheid!
watervaste speakers kopen, en alles eventueel met houtlijm waterdicht maken, dit is niet heel moeilijk maar niet altijd een prettig klusje, wel handig als je boot volloopt, dat je nog naar muziek kan luisteren!
edit:
in alle serieusheid, water kan al heel snel schade toerichten, dus waterdichtheid is relaxt, zoals als het plotseling gaat regenen.
FNAC 16 GB status overzicht: www.outfitted.nl , stuur me een DM met jou status om het nog completer te maken!
dan speakers met een coating, (dus geel blauw wit whatever)SuperSpoof schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:14:
[...]
Watervaste speakers zijn me te duur, dan vervang ik liever de speakers op zijn tijd een keer mocht het nodig zijn. Wel een goed punt natuurlijk maar als ik weet dat het gaat regenen ga ik niet varen. Soms weet je het niet maar dan kan ik hem op plekken leggen waar hij droog ligt in de boot. Heb ook altijd wel een zeil bij me.
4x aa, dus totaal 5v. USB bluetooth stick uit zijn behuizing halen, usb dr af en power naar de batterijen.wesleytjuh schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:00:
[...]
Tja dat is omdat het een acculader is, geen voeding.
Wat wil je precies laden dan?
[ Voor 9% gewijzigd door lutkeveld op 17-06-2013 17:21 ]
Je kan in deze prijsklasse niet tegen kant-en-klare massageproduceerde speakers op, of je moet tweedehands onderdelen bij elkaar scharrelen. Je moet het echt doen omdat je het leuk vindt. Met zelfbouw komen er altijd nog een hoop onverwachte kosten bij.SuperSpoof schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:55:
Kunnen jullie mij helpen met deze keuze? Misschien een argument waar ik nog niet over had nagedacht?
[ Voor 6% gewijzigd door TBTL op 17-06-2013 18:18 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2013 18:45 ]
Verwijderd
foto misschien handigVerwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 18:25:
ik heb mijn kratradio te koop iemand belang?
kratradio krat merk heineken hier in heb ik mdf in gebouwd en de deksel en de bodem zijn van mulitplex mulitplex is geverft in groen verf kosten van verf zijn 26euro
alle spullen zijn nieuw gekocht bij accusafe behalve de speakers die komen van mediamarkt. alle spullen zijn in nieuw staat en de bon is van alles nog aanwezig
er zit in:
pioneer speakers 3way 13cm 220watt max 35watt rms
ta2024 modded 3,5mm socket voorgesoldeerd
accusafe v3.5 Geassembleerd
accu 7ah merk yuasa er zit nog een accu bij deze is ook 7ah merk is cell power staat van deze accu is niet bekend
acculader los erbij
12VDC 2A voeding los erbij
12V naar USB voeding 1000mA kabels al gesoldeerd maar nog niet ingebouwd
wilt u een bod uitbrengen kan dit via mijn mail dat is ruben-1997@hotmail.nl graag alleen een serieus bod boven de 150euro.
gaat weg omdat ik een nieuwe wil gaan bouwen vind het leuk om ze te bouwen.
Verwijderd
bij interesse stuur ik deze sws op en zal zo effe kijken of ik foto's kan sturen en een filmpje
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq